Bor de Wollef schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:17:
[...]
Je weet inmiddels dat het aantal moderaties niets zegt over de kwaliteit van de moderaties zelf toch? Laat ik het anders stellen; op basis van welke argumenten zou het een +3 moeten zijn? Daarbij lijkt dat mede door het aandragen hier en in het +3 topic. Nu er tegengas is gegeven voor de +3 zie je zo opeens het aantal +2 en +1 moderaties groeien
De post inhoudelijk
- Ononderbouwde meningen en speculatie gebracht als feit
- Flames, o.a. als afsluiting.
Imho meer dan reden genoeg waarom een +3 gewoon echt te hoog is. Deze post is gewoon imho geen must read.
De modfaq:
[...]
Ik denk dat deze post al voor een deel verwoord wat ik ook tegen je zou kunnen zeggen.
Herman in "Het grote +3 posts topic"
Hij staat op +2 maar wil niet zeggen dat een +3 niet zou kunnen of een mis mod zou zijn.
De faq is enkel een richtlijn vergeet dat niet,de +3 is imo als je het hele draadje door kijkt gewoon te rechtvaardigen en nee dit wil niet zeggen omdat er geen +3's staan dat dit dan maar naar een +3 moet, maar een +2 kan nogmaals ook gewoon en het is ieder zijn eigen afweging wat men er aan geeft.
Buiten dit, natuurlijk zegt een x aantal gegeven modderaties niet direct iets over de kwaliteit echter zie je mij dat zeggen dan?
Ik gaf enkel aan dat om in jou bewoordingen te spreken er veel mismods waren voordat deze post werd aangedragen.( en ik was/ben het niet eens dat dit mis mods waren/zijn) vandaar de opmerking.
Afijn ik respecteer ieder zijn mening en dus ook die van jou, denk dat alles wel duidelijk is nu en ik ga iig weer verder want ik vind het nu niet zo relevant meer om er over door te gaan
[
Voor 34% gewijzigd door
pino85 op 17-12-2011 17:06
]