Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Grouver schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:34:
Waarom nerfen ze de scar-h wel hard maar dit ding niet.
YouTube: Battlefield 3 - Explosive Carnage: USAS-12 With Explosive Frag Rounds
Je kan gewoon niks beginnen tegen gasten met dit wapen op de wat kleinere maps.
Over het al gemeen hoef je niet eens te aimen, je schiet gewoon ongeveer waar hij loopt.
Ik haat het om te klagen, maar dit topped wel gewoon alles.
Omdat dit probleem nog niet bekend was in de eerste 2 weken aangezien het aantal mensen met rang 41 beperkt was. Nu komen er veel meer mensen op die rang en zie je dit wapen overal. Inderdaad kansloos als je op bazaar iemand tegenkomt met de USAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouver
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-02 22:28
Iedereen 'komt er mee weg' omdat we geen regels tegen baserapen hebben. In Conquest mappen zijn de basis van de aanvallers en verdedigers goed genoeg beschermt dat je veilig kan spawnen zonder gespawnraped te worden. Dat je dan niet je basis uit kan komen is vervelend maar dat hoort bij verliezen. Zelf ook vaak genoeg zo gespeeld. In rush kunnen de attackers niet gebaseraped worden en bij de defenders hoort het erbij als verdedigen.
Het draait hier om conquest en hier gingen twee gasten van GoT met een helikopter alle vliegtuigen en helikopters die dan spawnde neer knallen.
Aangezien er een berg achter de basis lag konden ze als ze geen flares meer hadden mooi daar achter schuilen.
10 seconden later kwamen ze weer terug en schoten ze iedereen dood die in de basis wachten om de mogelijkheid te krijgen om in een vliegtuig, tank of helikopter te kunnen. Vertel me niet dat de basis genoeg beschermt was. Want er stond geen AA en ze konden makkelijk van een af standje alle voertuigen kapot maken.
Maar goed om te weten dat baserapen dus mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Grouver schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:17:
[...]

Het draait hier om conquest en hier gingen twee gasten van GoT met een helikopter alle vliegtuigen en helikopters die dan spawnde neer knallen.
Aangezien er een berg achter de basis lag konden ze als ze geen flares meer hadden mooi daar achter schuilen.
10 seconden later kwamen ze weer terug en schoten ze iedereen dood die in de basis wachten om de mogelijkheid te krijgen om in een vliegtuig, tank of helikopter te kunnen. Vertel me niet dat de basis genoeg beschermt was. Want er stond geen AA en ze konden makkelijk van een af standje alle voertuigen kapot maken.
link naar de battlelog, en namen? >:)

Aan de andere kant: zo af en toe heb je er een potje tussen zitten waar mensen er een potje van maken.. In dit geval was het jouw team die niet geheel goed reageerde (of kon reageren) op wat er gebeurde..

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:58
Grouver schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:17:
[...]

NOFI, maar je weet dat er een stationaire AA stelling staat op de mappen? Knappe heli die het op korte afstand daar lang tegen uithoudt. Zeker omdat die stelling niet kapot kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouver
freggel schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:25:
[...]

NOFI, maar je weet dat er een stationaire AA stelling staat op de mappen? Knappe heli die het op korte afstand daar lang tegen uithoudt. Zeker omdat die stelling niet kapot kan. :)
Niet op de land basis van neushaar kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Grouver schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:39:
[...]

neushaar kanalen?!? LMAO! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[...]

Die staat daar wel degelijk.....direct achter de treinen die daar staan...

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
MRELynx schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:44:
[...]

Die staat daar wel degelijk.....direct achter de treinen die daar staan...
Nee, da's bij rush alleen. Bij conquest is er, wat ik kan vinden, alleen een AA op het vliegdekschip. Wat imo erg lame is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:53
StealthyPeanut schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 08:34:
[...]

Bij Conquest op Seine is het de bedoeling dat je vlaggen overneemt, verdedigt etc. Niet dat je in een willekeurige kamer gaat zitten, ver buiten welk vlaggebied dan ook, en daar elke willekeurige voorbijganger neer te schieten.

Ga dan TDM of COD spelen, maar geen conquest.

Bij Rush verdediger en Conquest verdediger (van een punt) is het uiteraard een compleet ander verhaal. Ook hoor je me niet over de snipers, ze zouden wel gek zijn om rond te gaan rennen.
raar

als ik nu in zon huisje zit om mensen er van de te weerhouden om bij een bepaald punt te komen dan? valt dat niet onder verdedigen van de vlag? of moet ik dan toch maar CoD gaan spelen

je hebt een plek bij seine crossing bijv waar mensen van C naar B en A gaan, daar loopt men vaak om en daar is een hoekje waar je hartstikke goed de aanvals route naar B kan verdedigen. nu blijf ik daar persoon lijk nooit langer dan een paar minuten zitten omdat je dan zon RPG op je kop kan verwachten, maar als ik wil zou ik daar toch wel de hele tijd die aanvals route kunnen verdedigen. En wat zou daar mis mee zijn.

nog ff over spawnraping, bij Metro wordt er echt wel ge spawnraped als je base in de tunnels ligt. als de tegenstander C heeft kruipt men altijd heerlijk dichterbij en dan is er maar weinig wat je kan doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
[...]

Na wat zoekwerk zie ik idd dat die bij RU (conquest) ontbreekt. Erg vreemd tbh.

Bron: IGN

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OwKyr.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door freggel op 25-11-2011 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:56
de usas kills uit dat filmpje, zijn kills die met iedere shotgun ammo of submachinegin gemaakt zouden zijn. Hij laat kills zien op een erg close range afstand.

Usas OP iig zeker niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

freggel schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:51:
[...]

Nee, da's bij rush alleen. Bij conquest is er, wat ik kan vinden, alleen een AA op het vliegdekschip. Wat imo erg lame is..
Ah okee, ik speel voornamelijk rush, dus dan kan je idd gelijk hebben dat er dan geen AA staat. Maar er is toch ook een mobile AA op die map, of si dat ook alleen in Rush ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
MRELynx schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:53:
[...]

Ah okee, ik speel voornamelijk rush, dus dan kan je idd gelijk hebben dat er dan geen AA staat. Maar er is toch ook een mobile AA op die map, of si dat ook alleen in Rush ?
Nou, zover ik kan vinden, heeft RU in conquestmaps geen beschikking over AA, stationair of mobiel. Dus zijn ze aangewezen op de generfde ISLA's. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-09 14:18
Heb je de MAV al gezien (De vlieg drone van Sniper).
Ik heb er zelf een filmpje van gemaakt. Maar om eerlijk te zijn mag dit ding ook wel generfed worden.
(Aan de andere kant is het wel een beetje fair als je tegen M320 en de RPG's moet)

Als ze dat ding kapot schieten zet je zo weer een nieuwe neer, en het kan altijd nog een goede afleiding zijn.
Staan ze lekker op mijn drone te schieten, en schieten mijn team mates die gast (die op mijn drone zit te schieten) lekker neer.

YouTube: Battlefield 3: MAV montage

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaan we nu weer die eindeloze "dittum/dattum is OP OMGWTFBBQ!!!!111EINZ!!!" discussie houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:08:
gaan we nu weer die eindeloze "dittum/dattum is OP OMGWTFBBQ!!!!111EINZ!!!" discussie houden?
Ik klaag niet >:)

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook niet, vooral niet over de USAS met frag rounds, en mijn tegenstanders ook niet.... ik blaas vaker mezelf op met dat ding dan een ander....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:12:
[...]

Ik ook niet, vooral niet over de USAS met frag rounds, en mijn tegenstanders ook niet.... ik blaas vaker mezelf op met dat ding dan een ander....
Held! Dat is wel stoer, meer suicides in een ronde dan kills. Het zou helemaal mooi zijn als dat in de stats naar voren zou komen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
freggel schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:21:
[...]

Held! Dat is wel stoer, meer suicides in een ronde dan kills. Het zou helemaal mooi zijn als dat in de stats naar voren zou komen. :+
Het is ook leuk om je jeep vol met C4 te plakken en vervolgens te racen naar vijandelijk gebied eruit springen en BOOM! Soms als je geen goede dekking kan zoeken ben je zelf ook wel dood door de overige spelers maja dat heb ik er soms wel voor over :p

Al meerdere malen zo een mcom weten te armen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikvandenberg schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:45:
[...]

Het is ook leuk om je jeep vol met C4 te plakken en vervolgens te racen naar vijandelijk gebied eruit springen en BOOM! Soms als je geen goede dekking kan zoeken ben je zelf ook wel dood door de overige spelers maja dat heb ik er soms wel voor over :p

Al meerdere malen zo een mcom weten te armen!
C4 en ik gaan niet zo goed samen, ik heb net genoeg hersen capaciteit om het ergens op te plakken (tanks e.d.) maar dan die laatste stap van: "Misschien een idee om weg te lopen" daar gaat het mis...

Wel lekker veel punten.... maar ook weer suicide :P

Laatst wel gelachen op firestorm, stond een tank bij een vlag in zo een gebouw (weet ff niet meer welk punt), ik als engineer allemaal mines er omheen strooien.... spawnen er net een zooi tegenstanders en ik had geen rpg's meer....

Gooit 1 van die gasten een granaat naar me toe :P 5 infanterie, de tank en 2 inzittenden allemaal dood door 1 handgranaat... dat was leuk 1200 puntjes halen

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:47:
[...]

C4 en ik gaan niet zo goed samen, ik heb net genoeg hersen capaciteit om het ergens op te plakken (tanks e.d.) maar dan die laatste stap van: "Misschien een idee om weg te lopen" daar gaat het mis...

Wel lekker veel punten.... maar ook weer suicide :P
Ahem! kuch kuch.. gebeurt mij nooit! >:)

EDIT: niks is ook zo irritant dat wanneer je net een tank vol C4 plakt en dan afstand neemt en dan wordt neergeschoten zonder je C4 te laten ontploffen.. soms het zekere voor het onzekere! :p

[ Voor 18% gewijzigd door Facenoise op 25-11-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
erikvandenberg schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:48:
[...]

Ahem! kuch kuch.. gebeurt mij nooit! >:)

EDIT: niks is ook zo irritant dat wanneer je net een tank vol C4 plakt en dan afstand neemt en dan wordt neergeschoten zonder je C4 te laten ontploffen.. soms het zekere voor het onzekere! :p
Jou ook al niet? :+

Het is altijd naar wanneer de tank je *toch* net ziet als je de C4 erop hebt gegooid. En dan toch proberen weg te komen met als gevolg dat je niet meer kan afdrukken. :+

edit:

"Great minds think alike" zie ik net in jouw edit :+

[ Voor 6% gewijzigd door freggel op 25-11-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap trouwens ook niet waarom de C4 niet op het voertuiig blijft zitten als je dood gaat, maar mines wel blijven liggen...

Als je er namelijk C4 op gooit en dan een granaat of RPG tegenaan slingert is datgene waar je op mikt ook in 1 keer dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
freggel schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:51:
[...]

Jou ook al niet? :+

Het is altijd naar wanneer de tank je *toch* net ziet als je de C4 erop hebt gegooid. En dan toch proberen weg te komen met als gevolg dat je niet meer kan afdrukken. :+
Soms is het serieus spelen en soms gewoon voor de lol beetje met c4 klooien.. int begin was ik erg met me stats bezig.. nu ben ik gewoon plezier aan het maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikvandenberg schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:54:
[...]

Soms is het serieus spelen en soms gewoon voor de lol beetje met c4 klooien.. int begin was ik erg met me stats bezig.. nu ben ik gewoon plezier aan het maken!
Anders ik wel :P

Wat dacht je van 4 support figuren in 1 squad, 1 met de extra explosives perk aan.

We hadden fijn 20 satchels op 1 tank geplakt die ons niet zag, dat was best een boem >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:35

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:53:
Als je er namelijk C4 op gooit en dan een granaat of RPG tegenaan slingert is datgene waar je op mikt ook in 1 keer dood...
Nee ;) Zo werkt C4 niet namelijk. Het is een heel stabiel explosief, in tegenstelling tot bijvoorbeeld TNT. Heck, je kan C4 in de fik zetten en het ontploft niet.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:00:
[...]

Nee ;) Zo werkt C4 niet namelijk. Het is een heel stabiel explosief, in tegenstelling tot bijvoorbeeld TNT. Heck, je kan C4 in de fik zetten en het ontploft niet.
Misschien niet in de praktijk, maar ingame wel degelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:56
MueR schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:00:
[...]

Het klopt dat het stabiel is maar als er een granaat of rpg op komt, zal het wel degelijk ontploffen. De detonator bij c4 gebruikt een klein explosief dat de ontploffing van het C-4 op gang brengt (even in lekentermen :P). Komt er een ander explosief bij terecht dan is de kans groot dat het C-4 ook de lucht ingaat.

[ Voor 8% gewijzigd door Pirate-Bozz op 25-11-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Pirate-Bozz schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:15:
Komt er een ander explosief bij terecht dan is de kans groot dat het C-4 ook de lucht ingaat.
True, al moet ie dan vrij aardig gemikt zijn ;)

Anyhow, ik zit tegenwoordig vaak op een server die 24/7 Metro doet met 800 tickets. Lekker lange potjes, kan je tenminste een beetje met je squad werken (mits het geen idioten zijn). Je mag er alleen geen RPGs, M320s en nog wat ander spul gebruiken die in Metro het spelen vaak onmogelijk maakt. Alleen een beetje jammer dat het gisteravond nogal unbalanced was, waardoor het voornamelijk baserapen werd. Paar keer gespawned en direct weer een sniper kogel gekopt. Toch ging het met mijn squad best aardig, goede samenwerking helpt echt. Eerste keer dat ik in een fatsoenlijk samenwerkend squad heb gezeten.

[ Voor 11% gewijzigd door MueR op 25-11-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouver
freggel schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:56:
[...]

Nou, zover ik kan vinden, heeft RU in conquestmaps geen beschikking over AA, stationair of mobiel. Dus zijn ze aangewezen op de generfde ISLA's. |:(
Dat dus ja.
Erg stom aangezien ook al sta je met 3 man met igla's te schieten alsnog kan een helikopter met dubbele flares na 1 rocket hit achter de berg landen..repairen en het hele liedje begint weer opnieuw.
Toch best triest dat dit dus gewoon toegelaten wordt. De server stroomde in ieder geval na die ronde aan de RU kant helemaal leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:30:
[...]

True, al moet ie dan vrij aardig gemikt zijn ;)

Anyhow, ik zit tegenwoordig vaak op een server die 24/7 Metro doet met 800 tickets. Lekker lange potjes, kan je tenminste een beetje met je squad werken (mits het geen idioten zijn). Je mag er alleen geen RPGs, M320s en nog wat ander spul gebruiken die in Metro het spelen vaak onmogelijk maakt. Alleen een beetje jammer dat het gisteravond nogal unbalanced was, waardoor het voornamelijk baserapen werd. Paar keer gespawned en direct weer een sniper kogel gekopt. Toch ging het met mijn squad best aardig, goede samenwerking helpt echt. Eerste keer dat ik in een fatsoenlijk samenwerkend squad heb gezeten.
Naam van de server? Want ik moet nog een server vinden waar mensen dan ook serieus gekickt worden als ze rpg's gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

http://battlelog.battlefi...Tickets-by-ngz-server-de/

En dat kicken gebeurt automatisch als je iemand killt met zo'n wapen. Als jij ergens een muur stuk schiet met een noobtube (waarom heet dat ding zo trouwens?) mag dat best, kill = kick.

[ Voor 39% gewijzigd door MueR op 25-11-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Toch kan de MAV dan weer veel beter uit komen.

En je hebt altijd nog mensen die gaan "nade spammen".
edit: Ofc, de kick. Even vergeten :P

Je kan opzich ook flink wat punten halen met Support. (als Noob tube en RPG allowed zijn) Dan gooi je even een ammo pack neer, en hopen dat de rest van je squad druk aan het noobtuben zijn. En je haalt zo ook flink wat punten.

Als medic reviven lijkt me hier niet handig. Omdat je constant onder vuur ligt.

[ Voor 5% gewijzigd door finniespin op 25-11-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Grouver schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:33:
[...]

Dat dus ja.
Erg stom aangezien ook al sta je met 3 man met igla's te schieten alsnog kan een helikopter met dubbele flares na 1 rocket hit achter de berg landen..repairen en het hele liedje begint weer opnieuw.
Toch best triest dat dit dus gewoon toegelaten wordt. De server stroomde in ieder geval na die ronde aan de RU kant helemaal leeg.
Nou, het toelaten is natuurlijk niet echt im frage. Het is zo by design. Ze zouden het design aan moeten passen, dus of een mobile AA aan de RU zijde, of een stationaire AA stelling op de RU basis.

Los van of de AA op het vliegdekschip goed gepositioneerd is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 14:49
MueR schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:37:
noobtube (waarom heet dat ding zo trouwens?)
Komt volgens mij nog uit de Call of Duty tijd, waar het 1 shot kill was met de noobtube. Veel "noobs" gebruikte deze om vanaf elke afstand toch nog kills te krijgen, weinig tegen te doen.

In Battlefield heb ik nooit echt gevoel gehad dat de grenade launcher een noobtube is. Als je dat ding wilt gebruiken moet je rekening houden met de afstand die hij gaat afleggen en waar je hem op laat ontploffen. Dichtbij werkt dat ding niet, en waarschijnlijk maak je er dan een suicide mee..

Het is natuurlijk wel een erg makkelijk wapen in Metro Conquest, bij die choke points

Over de map Kanalen.
Een goede squad wint als RU nog steeds. Gisteren zat ik samen met een klasgenoot in de Havoc. De Viper had geen schijn van kans tegen ons(communicatie + ervaren spelers). Genoeg achterblijven met de Havoc zodat je niet uit de lucht wordt gehaald door de AA op het schip, en de rest van je squad al het capture werk doen.

[ Voor 19% gewijzigd door Remz op 25-11-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme vraag misschien maar hoe gebruik je nu eigenlijk smoke? Is dat van de M320 of de mortars? en hoe selecteer je het? Moet je het unlocken? Zijn dit te veel vragen achter mekaar? Mag ik al naar huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:52:
Stomme vraag misschien maar hoe gebruik je nu eigenlijk smoke? Is dat van de M320 of de mortars? en hoe selecteer je het? Moet je het unlocken? Zijn dit te veel vragen achter mekaar? Mag ik al naar huis?
Rustig! Je mag zo naar huis.

1. Schieten.
2. Beide
3. M320 Smoke unlock je, mortar smoke gebruik je zodra je op "2" hebt gedrukt(je ziet totaal niet dat je smoke gebruikt)
4. Unlock voor M320 ja.
5. Een beetje
6. Nu mag je naar huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
ik heb eigenlijk nog helemaal geen smoke gezien op verschillende maps alleen evt voor tanks. Moet ik dan toch maar even voor kijken. Die smoke voor mortar is dat ook een unlock ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom wel eens hackers/cheaters tegen die ik vervolgens, als ik hun naam opzoek om ze te reporten, nergens kan vinden op battlelog. Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Wat ik wel lomp vind aan smoke is dat als je door de smoke op een mannetje richt je zijn naam dan ziet en dus weet dat er iemand staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
WeeDzi schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:55:
ik heb eigenlijk nog helemaal geen smoke gezien op verschillende maps alleen evt voor tanks. Moet ik dan toch maar even voor kijken. Die smoke voor mortar is dat ook een unlock ?
Nee, die heb je standaard al.

In Rush is het echt super, en in sommige conquest maps ook. Neem Metro Conquest. Je blijft genoeg smoke schieten totdat je achter de punten bent waar hun spawnen, en dan neem je A of C in. Laat je team daar op spawnen en dan neem je B. Zodra dit goed gaat(teamwork met je team is heel belangrijk) dan kan ik wel zeggen dat je 90% van de tijd het potje wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
aah ok nooit geweten... maar hoe kun je in een metro nou mortars gebruiken in de tunnels :D beetje raar. maar ik ga er vanavond wel gelijk ff naar kijken gaan inderdaad doorslag gevend zijn in sommige potten. Ook voor seine crossing lijkt me dit ideaal.

hoelang blijft die rook hangen eigenlijk? en is dat voor de 320 dan hetzelfde als voor de mortar?

[ Voor 16% gewijzigd door WeeDzi op 25-11-2011 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-08 13:30
WeeDzi schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:02:
aah ok nooit geweten... maar hoe kun je in een metro nou mortars gebruiken in de tunnels :D beetje raar. maar ik ga er vanavond wel gelijk ff naar kijken gaan inderdaad doorslag gevend zijn in sommige potten. Ook voor seine crossing lijkt me dit ideaal.
Simpel, je zet gewoon je mortar in de tunnel neer en gebruikt hem als normaal. Probeer maar eens! :>

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeeDzi schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:02:
M320 smoke gebruik je daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
samvdheijden schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:04:
[...]

Simpel, je zet gewoon je mortar in de tunnel neer en gebruikt hem als normaal. Probeer maar eens! :>

;)
hahah precies en dan het dak op je dak krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:47
Is het mogelijk om speed te increasen met de MAV en te dalen met toetsenbord?
Of kan je alleen omhoog met spatie en voorruit om te versnellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Raimundus schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:06:
Ctrl of Alt is dalen.

Wat betreft dat filmpje van de MAV, hoe kan je zo makkelijk kills maken? Meestal moet ik 100x over iemand heen vliegen en dan is ie nog maar 10% health kwijt :?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Phyxion schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:10:
[...]

Ctrl of Alt is dalen.

Wat betreft dat filmpje van de MAV, hoe kan je zo makkelijk kills maken? Meestal moet ik 100x over iemand heen vliegen en dan is ie nog maar 10% health kwijt :?
Van wat ik in het filmpje kan zien maakt ie headshot kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Raimundus schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:06:
Je kan met de MAV dalen, door je crouch knop in te drukken (standaard Linkse Cntrl knop)

Probeer altijd voor hun hoofd te richten. Volgens mij kan je snelheid verliezen als je de body raakt.
Als je alleen de hoofd raakt heb je grotere kans dat je nog iemand er achter kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:34:
[...]

Naam van de server? Want ik moet nog een server vinden waar mensen dan ook serieus gekickt worden als ze rpg's gebruiken...
Op de Agressive server wordt er over het algemeen wel wat aan gedaan. Wel een fijne server, enige puntje wat ik storend vind is dat het een soort chatbox is op die server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:01
merk de laatste tijd dat m'n mav veel vaker beschoten wordt, mensen zijn bang om door dat ding te worden overreden, terwijl het spotten wat dat ding doet al gevaarlijk genoeg is met al die mortarmannekes.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Heb ik eindelijk m'n Creative Tactic3D headset werkend (#!@ drivers), blijkt BF3 helemaal geen microfoon te ondersteunen.
Nu heb ik wel teamspeak geinstalleerd en de tweakers teamspeak server gevonden, maar kan je daar ook je eigen channel aanmaken, of alleen de channels die er al zijn? Ik zou graag een channel hebben waar ik alleen met mijn eigen squad/friends op zit.
Of moet ik dan een eigen teamspeak server opzetten? Ik heb wel een soort van servertje staan thuis (Windows 7), maar met dat vage Ziggo Ubee modem zie ik dat hele port forwarding verhaal niet zitten.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
BounceMeister schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:17:
Heb ik eindelijk m'n Creative Tactic3D headset werkend (#!@ drivers), blijkt BF3 helemaal geen microfoon te ondersteunen.
Nu heb ik wel teamspeak geinstalleerd en de tweakers teamspeak server gevonden, maar kan je daar ook je eigen channel aanmaken, of alleen de channels die er al zijn? Ik zou graag een channel hebben waar ik alleen met mijn eigen squad/friends op zit.
Of moet ik dan een eigen teamspeak server opzetten? Ik heb wel een soort van servertje staan thuis (Windows 7), maar met dat vage Ziggo Ubee modem zie ik dat hele port forwarding verhaal niet zitten.

Iemand tips?
Je kan ook gewoon het Voicechannel van Battlelog gebruiken. Daar kan je party dan onderling kletsen. :)

('t is hier het PC topic hè. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Hmm, ik vond die website sowieso al onoverzichtelijk, maar ik zie nu inderdaad een microfoon icoontje rechtsonder staan.
Als ik daar een "party" creëer, werkt het dan "vanzelf" tijdens de game?

[ Voor 4% gewijzigd door BounceMeister op 25-11-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
BounceMeister schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:26:
Hmm, ik vond die website sowieso al onoverzichtelijk, maar ik zie nu inderdaad een microfoon icoontje rechtsonder staan.
try before you reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ja, maar ik heb momenteel geen vrienden.. ;)
En aangezien die microfoon het doet wanneer hij er zin in heeft, wil ik graag weten wat de juiste manier is en wat ik kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
BounceMeister schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:26:
Vanzelf is een groot woord, maar je krijgt dan de optie "Join Voicechannel" (of leave). Wanneer je joint dan kan je babbelen. Mits je mic niet gemute is en werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
BounceMeister schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:28:
[...]

En aangezien die microfoon het doet wanneer hij er zin in heeft, wil ik graag weten wat de juiste manier is en wat ik kan verwachten.
juistem :) ja dan wordt het moeilijk! succes in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

BounceMeister schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:28:
[...]

offtopic:
Dit nodigt zo enorm uit tot selectief quoten en in signature plaatsen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
MueR schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:38:
[...]

offtopic:
Dit nodigt zo enorm uit tot selectief quoten en in signature plaatsen....
Ik kon mezelf gelukkig nog bedwingen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
freggel schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:35:
[...]

Vanzelf is een groot woord, maar je krijgt dan de optie "Join Voicechannel" (of leave). Wanneer je joint dan kan je babbelen. Mits je mic niet gemute is en werkt.
Kijk, daar heb ik iets aan. Dat kan ik vanavond gaan testen als er wat vrienden online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
BounceMeister schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:41:
[...]

Kijk, daar heb ik iets aan. Dat kan ik vanavond gaan testen als er wat vrienden online zijn.
Ik wil je waarschuwen dat de kwaliteit van de Battellog voicechat echt super slecht is.

Ik gebruik altijd Steam met mijn vrienden voor voice chat maar je zou ook Skype of iets dergelijks kunnen gebruiken. Battlelog zou ik niet aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

yup, ingame voice is echt bar slecht. Meestal heb ik Skype aanstaan op de achtergrond, of ik join een TS server van een collega :)

[ Voor 18% gewijzigd door Meelobee op 25-11-2011 14:02 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 11:29
Preau schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:47:
[...]

Ik wil je waarschuwen dat de kwaliteit van de Battellog voicechat echt super slecht is.

Ik gebruik altijd Steam met mijn vrienden voor voice chat maar je zou ook Skype of iets dergelijks kunnen gebruiken. Battlelog zou ik niet aanraden.
Nooit gehoord van Ventrilo of Teamspeak :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Ik vind de ingame voice nog wel meevallen hoor. Ik zit vaak tegelijk op TS en ingame... levert erg leuke discussies op TS op als je niet in het battlefield kanaal zit en steeds op je verkeerde knop drukt :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Webcustoms schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:02:
[...]
Nooit gehoord van Ventrilo of Teamspeak :P ?
Waarom zou ik daar een server voor gaan draaien als Steam net zo goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Is het al voorbij gekomen dat er in de Androidmarked een app is waarmee je jouw stats kunt volgen en zelfs kunt vergelijken met die van jouw vrienden?

BattleField 3 Stats

Er zijn er meerdere maar deze vind ik toch wel de meest prettige om mee te spelen. Lekker duidelijk en overzichtelijk. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een aantal keren die mortar gebruikt maar nu komt het,
ik zie dat andere wel op een gegeven moment ergens anders gaan staan ,
dat is wel slim want ze vinden je makkelijk als je op 1 plaats blijft.
maar ja, hoe kan ik dan weer ergens anders toe gaan??
ik bedoel ermee van als ik dat ding gebruik kan ik niet ontdekken mij " los " te maken om ergens anders toe te gaan. :'(
waarop moet ik drukken dat ik niet " vast " blijf zitten.??? :( :+
nu pleeg ik elke keer maar zelfmoord of ik word vermoord. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:43:
ik bedoel ermee van als ik dat ding gebruik kan ik niet ontdekken mij " los " te maken om ergens anders toe te gaan. :'(
Op E drukken om er uit te gaan, en dan weer de mortar oppakken met R (ingedrukt houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:43:
er dicht bij staan en dan R ingedrukt houden, daarmee pak je alle stationarie dingen op (ook mines, SOFLAM's, TUGS, Spawnbeacons en C4)
clockw1ze schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:44:
[...]

Op E drukken om er uit te gaan, en dan weer de mortar oppakken met R (ingedrukt houden).
Ga weg! ikke eerst! >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empyreum
  • Laatst online: 16-08 15:59
Werkt dat ook als er ergens een mortar staat omdat je die gast hebt gekilled (zoals je ook andermans wapen kan afpakken)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

empyreum schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:47:
Werkt dat ook als er ergens een mortar staat omdat je die gast hebt gekilled (zoals je ook andermans wapen kan afpakken)?
Nope, maakt deel uit van zijn kit, net als dat je niet iemand anders zijn wapen alleen kan oppakken, je neemt altijd de hele kit over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt mannen , d:)b nu zal ik hem meer gaan gebruiken }) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empyreum
  • Laatst online: 16-08 15:59
Ah vandaar..
Aardig wat keren spastisch om een mortar heen staan dansen, maar het lukte maar niet om hem op te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

empyreum schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:49:
Ah vandaar..
Aardig wat keren spastisch om een mortar heen staan dansen, maar het lukte maar niet om hem op te pakken ;)
Je kan hem gek genoeg ook niet kapot schieten, en dan wel met een MAV....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:51:
[...]

Je kan hem gek genoeg ook niet kapot schieten, en dan wel met een MAV....
Hij kan wel kapot, iig met een mortar. Ik vermoed dat C4 de truc ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:46

BramT

Rule #1

FYI

EA’s BF3 Community Manager Ian “Crash7800″ Tornay:
We’ve made progress that most of you appreciate and the fixes we are making are welcome. That being said, there are still some issues that you’ve been asking about that weren’t included in this patch. These include, but are not limited to:

In-game VOIP
Various nerfs including Taclight
changes to chat window (size, positioning)
Additional changes to squad interface, including the ability to make squads
Beep beeps (Which will be implemented, just not in this patch)
Squad and in-game interface changes (mostly revolving around the proposed fan-designed interface)
EDIT: TV Missles – definitely known (can’t believe i left it off)
EDIT: Spectator/Battlerecorder - Another very popular request. (I can’t believe I left it off! I’d like this too)

Please know that these are definitely on our radar as top issues for community requests.

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Wat zijn beep beeps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Dat is net als tuut tuuts, maar dan anders.

edit:

Ik heb geen idee wat het zijn tbh. :+

[ Voor 14% gewijzigd door freggel op 25-11-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 22-08 19:30
Als ik de fiets kon pakken, deed ik tring tring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Bleep Bleep jeep.

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/_kgq6jv9HQsw/TFvQYuGngAI/AAAAAAAAA6E/Y8V_Ig0LTsc/s1600/Bipbip-beep-beep.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT

BramT

Rule #1

Het is echt hartverwarmend mooi om te zien hoe geweldig hier de focus ligt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 21:51

FlotterPower

Boxy Brown

Ingebouwde censuur voor wanneer mensen de chat spammen met obsceniteiten.

I don't want no cake, I want me some pie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlotterPower schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:25:
Ingebouwde censuur voor wanneer mensen de chat spammen met obsceniteiten.
Profanity filters? ah het zal tijd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Uit de topic start:
Grand Bazaar
Codename: MP_001
Grand Bazzar is a small close quarters map set in a marketplace.
Kan de typo weg? :)

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 25-11-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Vrijdagmiddagfilters, doet het beter met scrabble.... :)

oh sorry, Wordfeud voor de jonge mensen onder ons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT

BramT

Rule #1

Waarschijnlijk de claxon op de jeep. Om de een of andere reden is dat een populair community request...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Tis al goed jongens, zo te zien komen die beep beeps van hier: https://battlelog.battlef...view/2832654489477221676/

Claxon op de jeeps dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

BramT schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:29:
[...]

Waarschijnlijk de claxon op de jeep. Om de een of andere reden is dat een populair community request...
Ik toeter altijd als ik wil dat mensen instappen, snap dat het gewilt is!

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
BramT schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:29:
Omdat het een handige feature is. Je kan dan omstanders attenderen dat er plek is in de vehicle. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-08 13:30
Tsja, je kan maar ergens je pleziertje vandaan halen haha :F

Edit:
CptChaos schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:30:
[...]
Omdat het een handige feature is. Je kan dan omstanders attenderen dat er plek is in de vehicle. :)
En waarom had ik daar ook alweer nog niet aan gedacht? 8)7

[ Voor 70% gewijzigd door samvdheijden op 25-11-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
CptChaos schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:30:
[...]
Je vijand er op attenderen dat hij binnen nu en enkele seconden geroadkilled wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:31:
[...]

Je vijand er op attenderen dat hij binnen nu en enkele seconden geroadkilled wordt. ;)
Dan wil ik een Beep Beep op me EOD bot (of een HAL-achtig stemmetje dat evil lacht als je een roadkill hebt gemaakt)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
waar spawned die LAV AA eigenlijk bij caspian boredom?

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Sagaris schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:31:
[...]

ROFL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Webjunkie schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:33:
waar spawned die LAV AA eigenlijk bij caspian boredom?
Gezien je flame naar deze fan-tastische map moet je 'm misschien niet meer spelen. :P

En hij staat op base, US bij de heli en de tank, bij RU aan de linkerkant in de straat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
hmm.. dan isie waarschijnlijk altijd al weg voor ik er kom.
die tungusta is wel bijna altijd te vinden.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Webjunkie schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:36:
hmm.. dan isie waarschijnlijk altijd al weg voor ik er kom.
die tungusta is wel bijna altijd te vinden.
Hij staat ook goed verstopt.

Als je de heli hebt, daarvoor staat de tank. Voor de tank staat een jeep. Links van die jeep (gezien vanaf de tank) staat de mobiele AA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 22-08 19:30
Waar staat de onderzeeboot bij Canals?
Pagina: 1 ... 3 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.