Tsurany schreef op donderdag 24 november 2011 @ 23:51:
[...]
Iedereen 'komt er mee weg' omdat we geen regels tegen baserapen hebben. In Conquest mappen zijn de basis van de aanvallers en verdedigers goed genoeg beschermt dat je veilig kan spawnen zonder gespawnraped te worden. Dat je dan niet je basis uit kan komen is vervelend maar dat hoort bij verliezen. Zelf ook vaak genoeg zo gespeeld. In rush kunnen de attackers niet gebaseraped worden en bij de defenders hoort het erbij als verdedigen.
Ik vind het wel lastig om hier goed mee om te gaan. Ik vind het baserapen helemaal niets en ga dan vaak bij één van de flags rondhangen zonder nuttig te zijn. Zou wel mooi zijn als mensen gewoon een paar man van de tegenstander doorlieten om een andere flag te pakken ofzo, maar een echt goede oplossing is dat ook niet. Het komt ook alleen maar voor zodra de teams echt unbalanced zijn.
Een goede balancer zal misschien wel helpen, maar mensen quitten ook gewoon te snel. Gisteren gestart in een verliezend team, zat alleen met level 20- in het team, terwijl de tegenstander een aantal colonels had, die ook nog eens in dezelfde clan zaten. Op een gegeven moment kregen wij, met onze squad op vent, de overhand en begonnen we matches te winnen. Na 2 matches op rij gewonnen te hebben quitte zo'n beetje alle mensen met hoge levels en kon het baserapen weer beginnen, maar toen andersom. Toen maar weer een andere server gezocht want echt uitdagend is dat ook niet.
Frenzy_LS schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 01:23:
[...]
Laatst op m'n TDM server 1 clan/squad die allemaal hiermee rondliepen (+frag rounds en IRNV) en de rest van de server rang 30 of lager waren.... de lol was er snel af kan ik je zeggen. Toen ik ze vriendelijk verzocht aub een ander wapen te spelen waren ze nog verbaasd ook (en grote mond etc). Hierna moest ik ze onvriendelijk vragen,.. en vervolgens kicken.
Begrijp niet dat ze zo'n wapen in multiplayer kunnen stoppen, balans is dan ver te zoeken.
Ik vind het wel meevallen. Het wapen is hartstikke luid, en heeft echt wel een aantal schoten nodig om iemand overhoop te knallen. Ik speel met een AEK/AN-94 zonder irnv, en vind het altijd erg leuk als mensen zo'n wapen gebruiken. Je hoort precies waar ze staan met die halve grenadelauncher, en met gericht vuur heb je ze bijna altijd eerder dood. Als ze jou eerder zien, wat goed mogelijk is natuurlijk, dan ben je wel vaak het haasje, maar dat is met alle wapens zo.
[
Voor 25% gewijzigd door
Raku op 25-11-2011 06:28
]