• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
TetPr87 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:35:
Ben wel benieuwd wat jullie vinden van die mappen zoals Sienne Crossing met 64man?

Zat het zojuist op de GoT 64man conquest te spelen en ik vind het maar één groot bende zooi, een te kleine map met teveel mensen, zelfde geldt voor Metro Conquest.
Kvind dat er maar 3 mappen zijn die het Battlefield gevoel geven en die 64man waardig zijn... Caspian, Kharg en Operation Firestorm.

De Karkand uitbreiding zal hopelijk wat meer variatie geven.
Ik vind Sienne geniaal. Er zijn zoveel punten waar je door kan breken, waar mensen niet kijken.

Wat je na 2 minuten spelen opvalt: Iedereen doet eigenlijk hetzelfde en probeert op hetzelfde chokepunt kills te pakken. Als je een beetje inzicht hebt kan in je eentje, ook met 64 spelers, het verschil maken.

Metro is gewoon een vermakelijke maar kansloze frag-orgie. Zelfde geldt overigens (meestal) voor Damavand Peak.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Heeft iemand anders hier ook wel eens van die onverklaarbare deaths meegemaakt?

Gisteren nog heb ik een paar keer meegemaakt dat ik plotseling dood ga met alle symptomen dat ik beschoten werdt maar eigenlijk zonder goede reden en zonder tegenstanders bij mij in de buurt.
En dan zie ik op de killcam van mijn killer dat hij helemaal aan de andere kant van een gebouw of zelfs andere kant van de map, zonder sniper rifle, staat en mij nooit in het zicht heeft kunnen hebben.

Ik begin een vermoede te hebben dat ik een nieuwe bug gevonden heb.

- Mijn PC -

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
SpitfireNL schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:46:

Gisteren nog heb ik een paar keer meegemaakt dat ik plotseling dood ga met alle symptomen dat ik beschoten werdt maar eigenlijk zonder goede reden en zonder tegenstanders bij mij in de buurt.
En dan zie ik op de killcam van mijn killer dat hij helemaal aan de andere kant van een gebouw of zelfs andere kant van de map, zonder sniper rifle, staat en mij nooit in het zicht heeft kunnen hebben.

gefeliciteerd! :D (taart)

maar klopt. ook mensen die bad luck krijgen tegen muren of zomaar dood neervallen. op verschillende fora's gaat het hierover en EA zal dit wellicht fixen in de toekomstige patch.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:58

Is het geen MAV of iets in die geest geweest?

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
martijn--g schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:33:
[...]

Hè, hoe je thermal dan als gunner?
Je kan dat instellen bij loadout voor de tank. Als je thermal instelt, dan krijg je dat ook als je de gunner bent.

[ Voor 5% gewijzigd door Michielodc op 24-11-2011 15:52 ]

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Geen idee of deeplinking goed gaat, maar:
Afbeeldingslocatie: http://web-vassets.ea.com/Assets/Richmedia/Battlefield/Battlefield-3/media/bf3_karkand_tab_wake.jpg
Eindelijk een screenshot van Weake! :D Ik zie geen carriers though..

• Fonta
  • Laatst online: 09-09 21:14
Wat me net op viel is dat het plaatje van conquest metro in de SP niet klopt. A en C zijn omgewisseld.

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:58
Michielodc schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:52:
[...]

Je kan instellen wat je wil bij de tank. Als je thermal instelt, dan krijg je dat ook als je de gunner bent.
Oh, da's apart dan? Ik heb sinds ik die unlock heb dat ingesteld bij de tanks, maar ik kan het alleen gebruiken als driver (via de rechter muisknop). Als gunner is het mij nog nooit gelukt, altijd zoom.

Hoe krijg je de thermal dan als gunner, met welke toets(combi)?

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

freggel schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:54:
[...]

Oh, da's apart dan? Ik heb sinds ik die unlock heb dat ingesteld bij de tanks, maar ik kan het alleen gebruiken als driver (via de rechter muisknop). Als gunner is het mij nog nooit gelukt, altijd zoom.

Volgens mij moet je dit apart voor de gunner instellen, staat me iets van bij dat je bij customize aparte kopjes hebt voor driver en gunner (althans bij helis)

• Fonta
freggel schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:54:
[...]

+1 - Heb als gunner idd ook nog geen thermal gezien en heb alle unlocks voor de tanks.

Verwijderd

Knijnemans schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:55:
[...]

Volgens mij moet je dit apart voor de gunner instellen, staat me iets van bij dat je bij customize aparte kopjes hebt voor driver en gunner (althans bij helis)
Je kan voor de tank als gunner NIKS instellen, die optie is er gewoon niet.

Wel voor de LAV en de Attack Choppers.

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:59:
[...]

Je kan voor de tank als gunner NIKS instellen, die optie is er gewoon niet.

Wel voor de LAV en de Attack Choppers.
Ok, dat is dus wat ik gezien heb :)

Misschien is de optics keuze van de driver bepalend? (Zoom/thermal)

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:39

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Patriot schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:38:
Hoe zijn de ervaringen van mensen met een AMD gpu, is het handig om te updaten naar 11.11? Ik zit op dit moment nog op 11.10, en die doet het prima. Voor zover ik weet zijn er ook niet echt veel performance tweaks voor BF3 gedaan in 11.11?
Ik heb momenteel 11.11a, maar merk weinig verschil inderdaad.
Voorheen kreeg ik af en toe nog wel eens groene frames die ik de laatste tijd niet meer gezien heb, maar ik heb te weinig gespeeld sinds de update om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Verwijderd

Knijnemans schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:03:
[...]

Ok, dat is dus wat ik gezien heb :)

Misschien is de optics keuze van de driver bepalend? (Zoom/thermal)
Nope, want ik heb standaard thermal op de tank aan staan, samen met plating en shotgun dingetje.

Heb nog noooooooit thermal als gunner gehad. Ook niet als je als driver instapt en dan van seat wisselt zonder uit te stappen.

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:05:
[...]

Nope, want ik heb standaard thermal op de tank aan staan, samen met plating en shotgun dingetje.

Heb nog noooooooit thermal als gunner gehad. Ook niet als je als driver instapt en dan van seat wisselt zonder uit te stappen.
Bedoel meer dat degene die in de driver-seat zit bepaald welke optics je hebt? Dus als jij thermal hebt, maar de driver zoom, dan krijg je zoom? Ongeacht of jij eerder in de tank/driver spot zit?

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:04
volgens mij heb je geen instellingen als gunner voor de tank..... is altijd hetzelfde. kogels en zoom :D

Verwijderd

Knijnemans schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:09:
[...]

Bedoel meer dat degene die in de driver-seat zit bepaald welke optics je hebt? Dus als jij thermal hebt, maar de driver zoom, dan krijg je zoom? Ongeacht of jij eerder in de tank/driver spot zit?
De gunner heeft altijd zoom, de driver heeft wat die zelf kan selecteren, het vloeit niet over.

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:13:
[...]

De gunner heeft altijd zoom, de driver heeft wat die zelf kan selecteren, het vloeit niet over.
Ok, geen idee, ik dacht ik geef wat mogelijke verklaringen voor waarom die squad van Loonens wel thermal had als gunner, ik speel zelf amper met tanks, moet autoloader nog unlocken :P

Maar wellicht vergiste hij zich daar dan gewoon in :)

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:25
Dit krijg je als je een uurtje of 2 goed met elkaar speelt met Teamspeak erbij..
kwam.Afbeeldingslocatie: http://fotopocket.nl/fpimages/2011/11/24/81b161d9f53aa4a1046f270c396ef1b3/paaruurgamen.JPG

En als dit geen pwnage is.. Tegenstanders nog 293 tickets over :9~

[ Voor 63% gewijzigd door Dacuuu op 24-11-2011 16:42 ]

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Had gisteravond toch ff een lekker potje met Chilled in de chopper:)

Samen hadden we meer dan 100 kills, en de rest van 't resultaat zie plaatje:D

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/24kw8zk.png

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
posts in dit formaat zijn niet echt nodig natuurlijk

[ Voor 95% gewijzigd door Sn0wblind op 24-11-2011 16:47 ]

Verwijderd

Patriot schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:38:
Hoe zijn de ervaringen van mensen met een AMD gpu, is het handig om te updaten naar 11.11? Ik zit op dit moment nog op 11.10, en die doet het prima. Voor zover ik weet zijn er ook niet echt veel performance tweaks voor BF3 gedaan in 11.11?
Ik heb 11.11, ik merk geen verschil eigenlijk behalve dat ie wat stiller is met AMD Fusion enabled. Update maar, kan geen kwaad denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2011 16:50 ]

Verwijderd

Rikkiz0r schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:38:

[afbeelding]
Werkt altijd goed op Firestorm, vlieg je langs die heuvels om die snipers weg te vagen _/-\o_

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Rikkiz0r schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:38:

[afbeelding]
Een goede piloot met gunner is zo killing. (lees irritant)
Niemand probeert die zooi uit de lucht te halen, en als jou team geen goede piloten heeft ben je doomed.

• assje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:09
Redje schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:51:
[...]

Een goede piloot met gunner is zo killing. (lees irritant)
Niemand probeert die zooi uit de lucht te halen, en als jou team geen goede piloten heeft ben je doomed.
Precies de reden waarom ik nog nooit iets anders dan infantery only of hardcore heb gespeeld.

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

Verwijderd

Heeft iemand enig idee waar je control settings staan, ivm herinstal BF3?

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:36
assje schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:52:
[...]

Precies de reden waarom ik nog nooit iets anders dan infantery only of hardcore heb gespeeld.
Watje, dan schiet je hem toch zelf uit de lucht >:)

YouTube: BF3: SMAW vs Scout Chopper at Damavand

YouTube: Lucky Shot | SMAW IN BF3

Je moet wel een beetje geluk hebben, of SOFLAM ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Andyk125 op 24-11-2011 16:59 ]

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:53:
Heeft iemand enig idee waar je control settings staan, ivm herinstal BF3?
My Documents\Battlefield 3 (of iets gelijks)

Verwijderd

Redje schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:08:
[...]

My Documents\Battlefield 3 (of iets gelijks)
Hehehehe

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 21:32
Dacuuu schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:38:
Dit krijg je als je een uurtje of 2 goed met elkaar speelt met Teamspeak erbij..
kwam.[afbeelding]

En als dit geen pwnage is.. Tegenstanders nog 293 tickets over :9~
Haha dat was echt geniaal vanmiddag :D

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:09
[Supreme schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:40:
[...]

Wat doe je dan op die server? Er zijn tig andere servers die niet zo werken. Het feit dat je gekicked kan worden omdat er een of andere GoT knakker in moet zou er al voor zorgen dat je er niet op speelt.

Dat is echt nog nooit gebeurd dus dat slaat nergens op.

Wut ? Laat dat nou juist de reden zijn dat ik NOOIT meer op een GOT server speel !

Misschien bedoel je - "Dat is nog nooit echt gebeurd, dus dat slaat nergens op" ?

Heb in de chat voorbij zien komen "Er moet iemand gekicked worden want <insert name> moet erbij...
, na een tijdje heen en weer "wie dan enzo" ben ik zelf maar weggegaan, echt super-aso (als vooraf gemeld wordt dat je gekicked kan worden voor clanmembers, heb ik daar geen enkel probleem mee)

- Replies als "Dan huur je toch lekker zelf een server ?" Kun je stoppen waar de zon niet schijnt, want dat slaat nergens op.
MEN-O schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:36:
Wut ? Laat dat nou juist de reden zijn dat ik NOOIT meer op een GOT server speel !

Misschien bedoel je - "Dat is nog nooit echt gebeurd, dus dat slaat nergens op" ?

Heb in de chat voorbij zien komen "Er moet iemand gekicked worden want <insert name> moet erbij...
, na een tijdje heen en weer "wie dan enzo" ben ik zelf maar weggegaan, echt super-aso (als vooraf gemeld wordt dat je gekicked kan worden voor clanmembers, heb ik daar geen enkel probleem mee)

- Replies als "Dan huur je toch lekker zelf een server ?" Kun je stoppen waar de zon niet schijnt, want dat slaat nergens op.
Het kan best in de chat voorkomen maar zal in de praktijk nog nooit gebeurt zijn. Er wordt in de chat wel vaker om kicks gevraagd maar die worden enkel uitgedeeld als onze regels overtreden worden.
Plaats maken voor leden doen we pas als dat geautomatiseerd en zonder willekeur kan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:21

Ik zag vandaag toevallig deze:

YouTube: BF3 THE MASSMURDER
YouTube: Kanaal van geribaldis60

Staan er nog wel meer onder die user, zijn volgens mij de betaalde cheats van artificialaiming (undetected helaas)

[ Voor 11% gewijzigd door Team-RiNo op 24-11-2011 17:48 ]

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

• rnenator
  • Laatst online: 09-06 00:10
Team-RiNo schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:45:
[...]

Ik zag vandaag toevallig deze:

YouTube: BF3 THE MASSMURDER
YouTube: Kanaal van geribaldis60

Staan er nog wel meer onder die user, zijn volgens mij de betaalde cheats van artificialaiming (undetected helaas)
Wat een spelplezier beleef je dan :F

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Fonta
Je ziet in dat log ook inderdaad weer dat zo'n beetje alle hoge ranks aan 1 kant zitten...

Daarbij zal je mij niet horen zeggen dat dat alles uit maakt het scheelt wel een hoop speelervaring.

[ Voor 12% gewijzigd door Fonta op 24-11-2011 18:21 ]

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
game disconnected: game session on server was removed.

wtf.. :(

3 tickets voor het einde van de game ook nog.
alle punten weg :(

ik verdenk een admin die ik te vaak uit de lucht heb geknald..
je zou eigenlijk een server blacklist moeten kunnen bijhouden.

[ Voor 13% gewijzigd door Webjunkie op 24-11-2011 18:29 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:26

BramT

Rule #1

Ben ik de enige die zich mateloos irriteert aan squadleaders die het continu verrekken om de objective in te stellen? In een potje Metro kan dat al snel 500 p.p. schelen (niet dat punten zo belangrijk is, maar je krijgt ze gewoon voor nisk...) en het is sowieso handig als de squad een beetje weet waar ze moeten zijn / waar de rest zou moeten zijn.

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:40

StrongArmLance

Endless flow

Ga ik eindelijk lekker:

Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Kicked by Admin.

Wtf? En geen XP?

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

kristan schreef op donderdag 24 november 2011 @ 18:54:
Ga ik eindelijk lekker:

Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Kicked by Admin.

Wtf? En geen XP?
Gekicked worden levert je geen XP op nee.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Webjunkie
BramT schreef op donderdag 24 november 2011 @ 18:38:
Ben ik de enige die zich mateloos irriteert aan squadleaders die het continu verrekken om de objective in te stellen? In een potje Metro kan dat al snel 500 p.p. schelen (niet dat punten zo belangrijk is, maar je krijgt ze gewoon voor nisk...) en het is sowieso handig als de squad een beetje weet waar ze moeten zijn / waar de rest zou moeten zijn.
de meeste squad members luisteren toch niet naar orders en ik haal zo'n 10.000 tot 25.000 per potje dus die 500 punten kunnen me gestolen worden ;)

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:54
_/-\o_ afgewisseld met NFS: The run, MW3 en FIFA12 speel ik ook BF3 op Dreamhack ;)

De wijzen komen uit het Oosten!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:40

StrongArmLance

Endless flow

Phyxion schreef op donderdag 24 november 2011 @ 18:54:
[...]

Gekicked worden levert je geen XP op nee.
Dan naait zo'n kinderachtige admin je hard...

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:59
Ik erger me echt dood, ik ben vandaag echt al 8 keer doodgeschoten in 3 potjes door teammates, daarnaast blijft me leven steken op 60%, gewoon gelijk in het begin al, als ik een medic pakje neergooi helpt het niets. Dat een teamkill niet keihard afgestraft wordt snap ik niet, gewoon bij 2 of 3 team kills iemand gewoon kicken zou veel beter zijn.

• Barcafan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 10:00
Webjunkie schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:08:
[...]

de meeste squad members luisteren toch niet naar orders en ik haal zo'n 10.000 tot 25.000 per potje dus die 500 punten kunnen me gestolen worden ;)
10 - 25000 punten per potje? Welke server en gametype speel je dan?

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:46
Ik speel nu ook een tijdje , ben net level 11 geworden , maar ik heb echt met een aantal dingen grote problemen. ten eerste het spotten , ik zit soms minuten in een game zonder ook maar 1 vijand te zien , en vreemd genoeg kunnen ze mij prima vinden.. het gebeurd dan ook regelmatig dat ik een game eindig met 3-4 frags en 15 deaths, wat gewoon echt erg slecht is..

Dan heb ik nog het feit dat ik alles heel traag unlock, heb nu net een Scar-H op mijn engineer die volgens velen heel goed zou moeten zijn waar ik echt geen ene bal mee raak , enige wat nog werkt is 'm als single-shot gebruiken.

Vind 't allemaal echt heel moeilijk en frustrerend (hoezo moet ik elke keer 69 kilometer lopen als ik dood ga) , ben langer aan het respawnen en lopen naar objectives (zelfs bij team-DM) dan dat ik daadwerkelijk speel , om gek van te worden. vervolgens kom ik een vijand tegen die helemaal knetter vol zit met gadgets (god wat heb ik een hekel aan die IRNV scope) , ik schiet 6 kogels op 'm (raak , hitbox marker) en hij schiet mij met 1 kogel dood en loopt vervolgens met 69% health verder... hoe kan dat nou?

Doe ik nou iets verkeerd of? met COD was ik altijd redelijk goed en had ik vaak KD ratio's van 2.5-3 , maar in battlefield 3 bak ik er gewoon niks van .

Kan iemand mij mss vertellen wat ik verkeerd doe, of hoe ik bepaalde dingen beter kan oplossen? dit is geen rant-post richting BF3 maar ik wil er gewoon achter zien te komen wat het probleem is.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• Mr.Beach
  • Laatst online: 13-09 21:44
Is er al een fix voor de bf3.exe die er mee kapt bij elke eerste keer als je een server wil joinen ? Zelfs als ik op die server zit hangt ie ook vrij regelmatig bij de mapchange, om gestoord van te worden..

Owjah en dan natuurlijk niet te vergeten de can't join server of de Disconnected by EA online error, sinds die patch is het eigenlijk alleen maar slechter geworden bij mij...

:X

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:51
Mr.Beach schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:59:
Is er al een fix voor de bf3.exe die er mee kapt bij elke eerste keer als je een server wil joinen ? Zelfs als ik op die server zit hangt ie ook vrij regelmatig bij de mapchange, om gestoord van te worden..

Owjah en dan natuurlijk niet te vergeten de can't join server of de Disconnected by EA online error, sinds die patch is het eigenlijk alleen maar slechter geworden bij mij...

:X
Vraag ik me ook af, wat een ellende..

Ik denk dat ik komende dagen even ga bikkelen en Windows met de hele meuk opnieuw installeer, was wel weer eens nodig.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Net 5 minuten op de GoT server, 64 man Seine. Kansloos -> exit!

Alleen maar campers overal, iedereen zit in de open gebouwen te wachten. Not my way of playing!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:51
StealthyPeanut schreef op donderdag 24 november 2011 @ 20:09:

Alleen maar campers overal, iedereen zit in de open gebouwen te wachten. Not my way of playing!
Is leuk, opblazen die handel, c4, RPG's, creatief zijn, besluipen en knifen, mortar gebruiken, MAV roadkills maken etc..

• Mr.Beach
Visgek24 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:55:
Ik speel nu ook een tijdje , ben net level 11 geworden , maar ik heb echt met een aantal dingen grote problemen. ten eerste het spotten , ik zit soms minuten in een game zonder ook maar 1 vijand te zien , en vreemd genoeg kunnen ze mij prima vinden.. het gebeurd dan ook regelmatig dat ik een game eindig met 3-4 frags en 15 deaths, wat gewoon echt erg slecht is..

Dan heb ik nog het feit dat ik alles heel traag unlock, heb nu net een Scar-H op mijn engineer die volgens velen heel goed zou moeten zijn waar ik echt geen ene bal mee raak , enige wat nog werkt is 'm als single-shot gebruiken.

Vind 't allemaal echt heel moeilijk en frustrerend (hoezo moet ik elke keer 69 kilometer lopen als ik dood ga) , ben langer aan het respawnen en lopen naar objectives (zelfs bij team-DM) dan dat ik daadwerkelijk speel , om gek van te worden. vervolgens kom ik een vijand tegen die helemaal knetter vol zit met gadgets (god wat heb ik een hekel aan die IRNV scope) , ik schiet 6 kogels op 'm (raak , hitbox marker) en hij schiet mij met 1 kogel dood en loopt vervolgens met 69% health verder... hoe kan dat nou?

Doe ik nou iets verkeerd of? met COD was ik altijd redelijk goed en had ik vaak KD ratio's van 2.5-3 , maar in battlefield 3 bak ik er gewoon niks van .

Kan iemand mij mss vertellen wat ik verkeerd doe, of hoe ik bepaalde dingen beter kan oplossen? dit is geen rant-post richting BF3 maar ik wil er gewoon achter zien te komen wat het probleem is.
Ik zou je scar gwoon op auto laten staan, verklaart ook een beetje waarom je zo vaak ligt...die one bullet kan je beter gebruiken als je een ventje van veraf moet raken. Kijk verder vaak op je minimap en spawn op een teammaat of neem een tank of jeep om naar lokaties toe te rijden, scheelt je een heleboel tijd.

• Dacuuu
  • Laatst online: 13:25
StealthyPeanut schreef op donderdag 24 november 2011 @ 20:09:

Is er gelukkig weer een plekje vrij voor iemand die wel zin heeft om te spelen! Gewoon creatief wezen dus :)

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:43
Is die pc patch al te downloaden? Las er namelijk iets over gisteren dat die uit zou komen

• Mr.Beach
Jovas schreef op donderdag 24 november 2011 @ 20:06:
[...]
Vraag ik me ook af, wat een ellende..

Ik denk dat ik komende dagen even ga bikkelen en Windows met de hele meuk opnieuw installeer, was wel weer eens nodig.
Bespaar je de moeite...heb t ook gedaan sinds die nieuwe patch uit is maar helpt geen drol.

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Net goed gelachen met Weebl and Bob

[ Voor 195% gewijzigd door Fantasma op 24-11-2011 20:24 ]

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 10:19
Visgek24 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:55:

Dat stukje tells it all.
je mindset is nog steeds COD achtig, betekend dus rennen rennen en je komt vanzelf wel iemand tegen
in bf3 is het slimmer om je map te gebruiken kijken waar hotspots zitten dan weet je ongeveer wat de vijand zich ophoud enemaal dat probleem opgelost, ren je niet hun kamp in via de voordeur... maar probeer je erom heen te sneaken en hun in de rug te pakken bijvoorbeeld ( enemaal in de buurt van de vijand, stop af en toe en ga liggen. even luisteren of je iemand hoort schreeuwen / lopen / schieten. geeft goeie indicatie welke kant op je moet )

[ Voor 11% gewijzigd door osmosis op 24-11-2011 20:26 ]

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

Het begint nu toch wel echt een campgame te worden helaas, ben bang dat er hetzelfde mee gaat gebeuren als BC.......

Het weer in Halfweg

• Webjunkie
Barcafan schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:43:
[...]

10 - 25000 punten per potje? Welke server en gametype speel je dan?
ik speel meestal op 600-1000 ticket servers
op een gegeven moment gaat 't echt hard met de punten.
als je dan ook nog een paar service medals er bij hebt ga je makkelijk over de 30k

• 1shot1kill
  • Laatst online: 18-07 02:25
Klagen over campen is Battlefield niet snappen, het is nodig in dit spel, alhoewel het woord niet eens gebruikt mag worden.Vind je dat de defenders zouden moeten aanvallen? Dat snipers moeten rushen in plaats van op afstand de vijand zwakker maken. Dit is geen deathmatch waar het ieder voor zichzelf is en je als een kip zonder kop rond rent, het is cover gebruiken, wachten op versterking/teammates die wat achter liggen op je, de situatie tactisch overzien voor je zomaar tot de aanval over gaat. Ik speel Battlefield al sinds het eerste deel in 2002 en het spel begon tactisch en wordt alleen nog maar tactischer, mensen die alleen maar willen rondrennen en knallen zonder na te denken spelen de verkeerde game.

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:00
1shot1kill schreef op donderdag 24 november 2011 @ 20:52:
Klagen over campen is Battlefield niet snappen, het is nodig in dit spel, alhoewel het woord niet eens gebruikt mag worden.Vind je dat de defenders zouden moeten aanvallen? Dat snipers moeten rushen in plaats van op afstand de vijand zwakker maken. Dit is geen deathmatch waar het ieder voor zichzelf is en je als een kip zonder kop rond rent, het is cover gebruiken, wachten op versterking/teammates die wat achter liggen op je, de situatie tactisch overzien voor je zomaar tot de aanval over gaat. Ik speel Battlefield al sinds het eerste deel in 2002 en het spel begon tactisch en wordt alleen nog maar tactischer, mensen die alleen maar willen rondrennen en knallen zonder na te denken spelen de verkeerde game.
_/-\o_ Hulde! Blij te zien dat er toch nog wat mensen zijn die begrijpen hoe je BF moet spelen in plaats van constant huilen.
Voor wie het nog niet in de TS had gezien:

Tanks
Tanks hebben per onderdeel van het voertuig een damage factor gekregen. Zo krijgt een tank veel meer schade als je hem van achteren raakt dan van voren. Ook de hoek van het projectiel heeft invloed op de damage die een projectiel doet. De schade loopt lineair op wat betekent dat elke X verandering in hoek ook een X verandering in schade veroorzaakt. Hieronder staan enkele voorbeelden:

Zijkant:
0-45 graden: 22
60 graden: 26.6
75 graden: 31.3
90 graden: 36
105 graden: 31.3
120 graden: 26.6
135-180 graden: 22

Achterkant:
0-45 graden: 36
60 graden: 44.3
75 graden: 52.6
90 graden: 61
105 graden: 52.6
120 graden: 44.3
135-180 graden: 36

Voorkant:
Elke hoek: 22

Formule
De formule om dit uit te rekenen is een vrij eenvoudige en heeft als variabele enkel de hoek. De formule geld voor zowel de zijkant als de achterkant, echter hebben beide kanten wel andere basis getallen qua schade:
Schade = x+((y-x)/(v-z)*(a-z))

Voorbeeld:
Hoek in graden: 71 (a)
Minimum schade: 22 (x)
Maximum schade: 36 (y)
Hoek van minimum schade: 45 (z)
Hoek van maximum schade: 90 (v)

Schade = 22+((36-22)/(90-45)*(71-45)) = ~30 graden

Grafieken
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b1JskeP2oX1BSUb29SkVAAMU/full.png
Zijkant

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7x8rNM7j1KziihJvEvVhP4C1/full.png
Achterkant

Overzicht
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/i3rzAiipRIJHhsyRSsdRnGsH/full.png

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• InSanex

InSanex

serenity now!

1shot1kill schreef op donderdag 24 november 2011 @ 20:52:
Pardon ? Battlefield is een teambased multiplayer waarin je samen punten moet veroveren of objectives op moet blazen. Aanvallers moeten dus aanvallen, en niet met vier man op een vliegtuig wachten, want dat is toch ECHT campen. Als ik 9 van de 10 keer gekilled wordt, door iemand die ergens op een bultje zand wacht tot er iemand voorbij loopt, is dit gewoon campen.
Dat hele gelul over cover gebruiken, op versterking wachten is alleen maar het excuus waaronder mensen campen! Ze doen het namelijk ook als het team geen enkele objective in handen heeft.
De waarheid zal vast ergens in het midden liggen, maar kom niet met de arrogantie om andere mensen te vertellen hoe het spel gespeeld moet worden.

Het weer in Halfweg

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Ziet er goed uit die TS! ;)

ik kan sinds de teamspeak update niks meer op de GOT teamspeak... krijg telkens de melding: <21:03:09>insufficient client permissions (failed on b_channel_join_permanent). Iemand een idee wat dit kan zijn? :?

Steam: McKluit

Verwijderd

campen heb ik geen problemen mee, althans als het om objective defending gaat.
puur noob camp op enemy spwn is gewoon sneu.

Verwijderd

:( :( :( WTF ALWEER er gekickt door de admin van die server of hoe die vent heet. :(
zit in een gebouw die totaal kapot geschoten word en ik over leef dat uuuhhh maar kan er ook niet meer uit 7(8)7 maar dacht heee leuke plek en,kill,kill,kill en dat meer dan 25 man :P :+ :9 en zij kunnen mij niet raken// doden haha maar ja kickt die admin van die server mij eraf omdat ik aan het cheaten was :( :( verdori ik kon NIET eens meer eruit komen . :F 7(8)7 :? :)

• InSanex

InSanex

serenity now!

Wat me nog vooral irriteert de laatste tijd, is de onbalans in de teams. Nu al een aantal avonden achter elkaar, dat high ranks in het ene team zitten en het andere team een bij elkaar geraapt zooitje is.

Het weer in Halfweg

Dat vind je werkelijk vreemd? Een admin ziet iemand die unkillable is en daar misbruik van maakt. Ik zou je daarvoor ook een kick geven, al is het maar om het probleem op te lossen.

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Probleem is de autobalancer. Standaard is er alleen een balance die de hoeveelheid spelers gelijk houdt. Er is wel een andere, maar deze schijnt nog niet goed te werken.

Tsurany, je kan natuurlijk ook proberen het op te lossen met een !kill command, maar dat mag natuurlijk niet.

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:14:
Dat vind je werkelijk vreemd? Een admin ziet iemand die unkillable is en daar misbruik van maakt. Ik zou je daarvoor ook een kick geven, al is het maar om het probleem op te lossen.
sorry hoor ,dan had ik mij eigen ook zelfmoord laten plegen }) ......als ik dat zou willen. O-)
maar zo .nee zou niet mogen want zie dat veel gecheat word vaak de tegen partij en cheaten doe ik niet zelfs niet omdat ik 56 jaar ben <+:) :+ O-)

• InSanex

InSanex

serenity now!

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:13:
:( :( :( WTF ALWEER er gekickt door de admin van die server of hoe die vent heet. :(
zit in een gebouw die totaal kapot geschoten word en ik over leef dat uuuhhh maar kan er ook niet meer uit 7(8)7 maar dacht heee leuke plek en,kill,kill,kill en dat meer dan 25 man :P :+ :9 en zij kunnen mij niet raken// doden haha maar ja kickt die admin van die server mij eraf omdat ik aan het cheaten was :( :( verdori ik kon NIET eens meer eruit komen . :F 7(8)7 :? :)
Je legt het verkeerd uit, je was een vuurbasis aan het leggen om een punt te verdedigen. Daarbij was je ook gelijk aan het resupply'en voor je team.
Uit tactische overwegingen had je daar dus een statische positie ingenomen!

Het weer in Halfweg

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Misschien een stomme vraag, maar ik hoor nooit een speler zeggen 'go go go'of thank you o.i.d, mis ik een optie?

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Rudyyy schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:19:
Misschien een stomme vraag, maar ik hoor nooit een speler zeggen 'go go go'of thank you o.i.d, mis ik een optie?
Doen ze niet hoor ze spelen niet echt in team verband :X

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Verwijderd

Rudyyy schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:19:
ik ,als ik teamleider wel maar ......ze luiteren helemaal NIET 7(8)7 :?

• InSanex

InSanex

serenity now!

Dat is de Q knop, dezelfde die je als het goed is gebruikt om te spotten ;-)

Het weer in Halfweg

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
InSanex schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:21:
Dat is de Q knop, dezelfde die je als het goed is gebruikt om te spotten ;-)
Klopt. Gebruik het zelf wel, echter hoor ik nooit het een tegenstander zeggen

• Grouver
  • Laatst online: 22-02 22:28
Waarom nerfen ze de scar-h wel hard maar dit ding niet.
YouTube: Battlefield 3 - Explosive Carnage: USAS-12 With Explosive Frag Rounds
Je kan gewoon niks beginnen tegen gasten met dit wapen op de wat kleinere maps.
Over het al gemeen hoef je niet eens te aimen, je schiet gewoon ongeveer waar hij loopt.
Ik haat het om te klagen, maar dit topped wel gewoon alles.

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Tsurany schreef op donderdag 24 november 2011 @ 20:59:
Voor wie het nog niet in de TS had gezien:

Tanks
Tanks hebben per onderdeel van het voertuig een damage factor gekregen. Zo krijgt een tank veel meer schade als je hem van achteren raakt dan van voren. Ook de hoek van het projectiel heeft invloed op de damage die een projectiel doet. De schade loopt lineair op wat betekent dat elke X verandering in hoek ook een X verandering in schade veroorzaakt. Hieronder staan enkele voorbeelden:

Zijkant:
0-45 graden: 22
60 graden: 26.6
75 graden: 31.3
90 graden: 36
105 graden: 31.3
120 graden: 26.6
135-180 graden: 22

Achterkant:
0-45 graden: 36
60 graden: 44.3
75 graden: 52.6
90 graden: 61
105 graden: 52.6
120 graden: 44.3
135-180 graden: 36

Voorkant:
Elke hoek: 22

Formule
De formule om dit uit te rekenen is een vrij eenvoudige en heeft als variabele enkel de hoek. De formule geld voor zowel de zijkant als de achterkant, echter hebben beide kanten wel andere basis getallen qua schade:
Schade = x+((y-x)/(v-z)*(a-z))

Voorbeeld:
Hoek in graden: 71 (a)
Minimum schade: 22 (x)
Maximum schade: 36 (y)
Hoek van minimum schade: 45 (z)
Hoek van maximum schade: 90 (v)

Schade = 22+((36-22)/(90-45)*(71-45)) = ~30 graden

Grafieken
[afbeelding]
Zijkant

[afbeelding]
Achterkant

Overzicht
[afbeelding]
Dit was al zo, of komt dit erbij met de patch, die nog moet verschijnen als ik me niet vergis?
Dit is afaik onveranderd in de patches.

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Grouver schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:34:
Waarom nerfen ze de scar-h wel hard maar dit ding niet.
YouTube: Battlefield 3 - Explosive Carnage: USAS-12 With Explosive Frag Rounds
Je kan gewoon niks beginnen tegen gasten met dit wapen op de wat kleinere maps.
Over het al gemeen hoef je niet eens te aimen, je schiet gewoon ongeveer waar hij loopt.
Ik haat het om te klagen, maar dit topped wel gewoon alles.
Whooow, must have!! :9~ :P

Verwijderd

beetje offtopic maar..

Duurt het bij jullie ook altijd lang voordat Origin geopend is? Bij mij iig wel, en terwijl die hoort te openen kan ik even niets doen. Niet dramatisch maar wel opvallend. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2011 22:07 ]

• erdewit
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-01-2024
Zie op de damage chart dat een 7.62mm kogel uit een SCAR-H of M240 een damage doet van 34, indien op de torso en binnen 9 meter. D.w.z. drie kogels voor een kill. Mijn ervaring met deze wapens is dat er 2-3 maal zoveel kogels nodig zijn voor een kill. Soms tel ik het voor de lol wel eens als ik vlak achter een opponent sta. Kan me niet herinneren ooit iemand (zonder headshot) met slechts 3 kogels te killen. Vraag me af wat ik hieraan kan doen.
Raak schieten.

• erdewit
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-01-2024
Vanaf 1 of 2 meter in het midden van de torso zou toch raak genoeg moeten zijn.

• Grouver
  • Laatst online: 22-02 22:28
Christus er wordt veel gebaseraped door de betalende GoT mensen.
Ik zal geen namen noemen maar als zij er zo mee weg komen omdat ze betalend lid zijn hoeft het van mij niet zo'n clan.

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

die SMAW is wel bugged? als je "inzoomed" verwijnt de helft van dat wapen?

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:00
Fantasma schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:57:
die SMAW is wel bugged? als je "inzoomed" verwijnt de helft van dat wapen?
Heel soms gebeurt dat ja, heb het tot nu toe pas in 1 potje gehad dat het af en toe gebeurde.

• 1shot1kill
  • Laatst online: 18-07 02:25
InSanex schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:06:
[...]

Pardon ? Battlefield is een teambased multiplayer waarin je samen punten moet veroveren of objectives op moet blazen. Aanvallers moeten dus aanvallen, en niet met vier man op een vliegtuig wachten, want dat is toch ECHT campen. Als ik 9 van de 10 keer gekilled wordt, door iemand die ergens op een bultje zand wacht tot er iemand voorbij loopt, is dit gewoon campen.
Dat hele gelul over cover gebruiken, op versterking wachten is alleen maar het excuus waaronder mensen campen! Ze doen het namelijk ook als het team geen enkele objective in handen heeft.
De waarheid zal vast ergens in het midden liggen, maar kom niet met de arrogantie om andere mensen te vertellen hoe het spel gespeeld moet worden.
Iemand die op een voertuig wacht is een ander probleem, wat ik trouwens niet meer terug zie in deze Battlefield aangezien mensen die respawnen rechtstreeks in een voertuig kunnen spawnen en dus eerder zijn dan iemand die er in de buurt staat te wachten. Het enige echte 'camp' probleem dat nog steeds in battlefield aanwezig is vind ik basecamping, maar daar doet Dice ook al wat aan, zoals bijvoorbeeld dat de vijand niet meer op de carrier kan komen op Kharg Island.

Ik probeer helemaal niet te vertellen hoe je moet spelen, maar elk spel heeft zijn eigen speelwijze en als jij niet tegen mensen kan die een tijdje op een plek blijven zitten in plaats van in het open rond te rennen recht in jouw vizier dan is Battlefield duidelijk niet voor jou bedoelt maar zul jij je beter thuis voelen in een game als Quake, Counter-strike en CoD waar er meer gerusht word en de gameplay dus op jouw speelwijze gericht is. Kies een spel dat bij je speelwijze hoort, in plaats van een spel met een totaal andere gameplay dan jij het liefst speelt proberen te veranderen.

En ja, zelfs iemand die in het aanvallende team zit kan op dezelfde plek blijven en nog nuttig zijn voor zijn team, om bijvoorbeeld te zorgen dat zijn team niet nog verder wordt teruggeduwd. Waar de spellen die ik hierboven noem het tempo erg hoog ligt is het in Battlefield wat langzamer door dat er meer tactiek word gebruikt, de fronten bewegen meestal langzaam en elk verlies van terrein dient te worden tegengegaan, en daar moet je wel eens op dezelfde plek blijven zitten ja, of je nu aanvalt of verdedigt.
Grouver schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:41:
Christus er wordt veel gebaseraped door de betalende GoT mensen.
Ik zal geen namen noemen maar als zij er zo mee weg komen omdat ze betalend lid zijn hoeft het van mij niet zo'n clan.
Iedereen 'komt er mee weg' omdat we geen regels tegen baserapen hebben. In Conquest mappen zijn de basis van de aanvallers en verdedigers goed genoeg beschermt dat je veilig kan spawnen zonder gespawnraped te worden. Dat je dan niet je basis uit kan komen is vervelend maar dat hoort bij verliezen. Zelf ook vaak genoeg zo gespeeld. In rush kunnen de attackers niet gebaseraped worden en bij de defenders hoort het erbij als verdedigen.

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Echt baserapen is er niet bij imo, je wordt dan gewoon hard ingemaakt door het enemy team waardoor je basis de enige plek is waar nog ventjes te vinden zijn.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Silvin schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:58:
[...]

Heel soms gebeurt dat ja, heb het tot nu toe pas in 1 potje gehad dat het af en toe gebeurde.
raar, bij mij vandaag redelijk veel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:18
Rynji schreef op donderdag 24 november 2011 @ 23:52:
Echt baserapen is er niet bij imo, je wordt dan gewoon hard ingemaakt door het enemy team waardoor je basis de enige plek is waar nog ventjes te vinden zijn.
Op Seine Crossing maak ik dit regelmatig mee. Iedergeval meer dan op de andere mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Seine Crossing als je alleen D hebt. -O-

Maar mensen snappen vaak ook niet dat je dan gewoon het beste ff weg kan glippen naar A of B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
bij canals kan er anders ook behoorlijk gebaseraped worden.
een helicopter kan aardig huishouden in de russissche basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Tsurany schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:48:
[...]

Effe doorknallen tot Frag Rounds en Extended Mag. Enige nadeel daarmee is dat ik nog veel suicide kills hebt omdat je jezelf met die frag rounds ook zo dood schiet.
Laatst op m'n TDM server 1 clan/squad die allemaal hiermee rondliepen (+frag rounds en IRNV) en de rest van de server rang 30 of lager waren.... de lol was er snel af kan ik je zeggen. Toen ik ze vriendelijk verzocht aub een ander wapen te spelen waren ze nog verbaasd ook (en grote mond etc). Hierna moest ik ze onvriendelijk vragen,.. en vervolgens kicken.

Begrijp niet dat ze zo'n wapen in multiplayer kunnen stoppen, balans is dan ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Tsurany schreef op donderdag 24 november 2011 @ 23:51:
[...]

Iedereen 'komt er mee weg' omdat we geen regels tegen baserapen hebben. In Conquest mappen zijn de basis van de aanvallers en verdedigers goed genoeg beschermt dat je veilig kan spawnen zonder gespawnraped te worden. Dat je dan niet je basis uit kan komen is vervelend maar dat hoort bij verliezen. Zelf ook vaak genoeg zo gespeeld. In rush kunnen de attackers niet gebaseraped worden en bij de defenders hoort het erbij als verdedigen.
Ik vind het wel lastig om hier goed mee om te gaan. Ik vind het baserapen helemaal niets en ga dan vaak bij één van de flags rondhangen zonder nuttig te zijn. Zou wel mooi zijn als mensen gewoon een paar man van de tegenstander doorlieten om een andere flag te pakken ofzo, maar een echt goede oplossing is dat ook niet. Het komt ook alleen maar voor zodra de teams echt unbalanced zijn.

Een goede balancer zal misschien wel helpen, maar mensen quitten ook gewoon te snel. Gisteren gestart in een verliezend team, zat alleen met level 20- in het team, terwijl de tegenstander een aantal colonels had, die ook nog eens in dezelfde clan zaten. Op een gegeven moment kregen wij, met onze squad op vent, de overhand en begonnen we matches te winnen. Na 2 matches op rij gewonnen te hebben quitte zo'n beetje alle mensen met hoge levels en kon het baserapen weer beginnen, maar toen andersom. Toen maar weer een andere server gezocht want echt uitdagend is dat ook niet.
Frenzy_LS schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 01:23:
[...]

Laatst op m'n TDM server 1 clan/squad die allemaal hiermee rondliepen (+frag rounds en IRNV) en de rest van de server rang 30 of lager waren.... de lol was er snel af kan ik je zeggen. Toen ik ze vriendelijk verzocht aub een ander wapen te spelen waren ze nog verbaasd ook (en grote mond etc). Hierna moest ik ze onvriendelijk vragen,.. en vervolgens kicken.

Begrijp niet dat ze zo'n wapen in multiplayer kunnen stoppen, balans is dan ver te zoeken.
Ik vind het wel meevallen. Het wapen is hartstikke luid, en heeft echt wel een aantal schoten nodig om iemand overhoop te knallen. Ik speel met een AEK/AN-94 zonder irnv, en vind het altijd erg leuk als mensen zo'n wapen gebruiken. Je hoort precies waar ze staan met die halve grenadelauncher, en met gericht vuur heb je ze bijna altijd eerder dood. Als ze jou eerder zien, wat goed mogelijk is natuurlijk, dan ben je wel vaak het haasje, maar dat is met alle wapens zo.

[ Voor 25% gewijzigd door Raku op 25-11-2011 06:28 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Geweldige avond gister zeg, hoop deaths op mijn naam staan, en een stuk minder kills.. :p
Vooral toen ik overstapte naar GoTBF3.nl #5 - 64p Mixed. Dat is wel een leuke rotatie! Eerst een paar goed samen opgaande teams, en op een gegeven moment zelfs 260-0 tickets over... Opeens helemaal nergens meer punten scoren, was wel apart..

Trouwens een hoop GoT'ers gister, was leuk om te zien.. :)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
p.habo schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:45:
[mbr]posts in dit formaat zijn niet echt nodig natuurlijk[/]
Geen probleem, ik = verhuisd. Veel plezier verder in deze topic, vaarwel... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Is er al een lijst van CVars of iets dergelijks? Ik probeer uit te vinden hoe je bijvoorbeeld de 'Mortars' uit kunt schakelen en/of te disablen op bepaalde mappen.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:18
masq schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 01:03:
Seine Crossing als je alleen D hebt. -O-

Maar mensen snappen vaak ook niet dat je dan gewoon het beste ff weg kan glippen naar A of B.
Ik bedoelde eigenlijk met Rush mode. Dan kom je niet eens je basis uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
1shot1kill schreef op donderdag 24 november 2011 @ 23:02:
[...]

Iemand die op een voertuig wacht is een ander probleem, wat ik trouwens niet meer terug zie in deze Battlefield aangezien mensen die respawnen rechtstreeks in een voertuig kunnen spawnen en dus eerder zijn dan iemand die er in de buurt staat te wachten. Het enige echte 'camp' probleem dat nog steeds in battlefield aanwezig is vind ik basecamping, maar daar doet Dice ook al wat aan, zoals bijvoorbeeld dat de vijand niet meer op de carrier kan komen op Kharg Island.

Ik probeer helemaal niet te vertellen hoe je moet spelen, maar elk spel heeft zijn eigen speelwijze en als jij niet tegen mensen kan die een tijdje op een plek blijven zitten in plaats van in het open rond te rennen recht in jouw vizier dan is Battlefield duidelijk niet voor jou bedoelt maar zul jij je beter thuis voelen in een game als Quake, Counter-strike en CoD waar er meer gerusht word en de gameplay dus op jouw speelwijze gericht is. Kies een spel dat bij je speelwijze hoort, in plaats van een spel met een totaal andere gameplay dan jij het liefst speelt proberen te veranderen.

En ja, zelfs iemand die in het aanvallende team zit kan op dezelfde plek blijven en nog nuttig zijn voor zijn team, om bijvoorbeeld te zorgen dat zijn team niet nog verder wordt teruggeduwd. Waar de spellen die ik hierboven noem het tempo erg hoog ligt is het in Battlefield wat langzamer door dat er meer tactiek word gebruikt, de fronten bewegen meestal langzaam en elk verlies van terrein dient te worden tegengegaan, en daar moet je wel eens op dezelfde plek blijven zitten ja, of je nu aanvalt of verdedigt.
Bij Conquest op Seine is het de bedoeling dat je vlaggen overneemt, verdedigt etc. Niet dat je in een willekeurige kamer gaat zitten, ver buiten welk vlaggebied dan ook, en daar elke willekeurige voorbijganger neer te schieten.

Ga dan TDM of COD spelen, maar geen conquest.

Bij Rush verdediger en Conquest verdediger (van een punt) is het uiteraard een compleet ander verhaal. Ook hoor je me niet over de snipers, ze zouden wel gek zijn om rond te gaan rennen.
Pagina: 1 2 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.