@DaMn_ImGod:
In de serverbrowser Rush aanklikken en alleen servers joinen die de naam "serverxxxx (willekeurige getallen) hebben.
Dan weet je zeker dat je alleen rush roulatie krijgt.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Nadat ik rank 50 had behaald was ik gestopt..zaonet effe de controller goed schoongemaakt etc, ps3 aangezet na maanden en bam ps3 system update..daarna bf3 update 8)7 was ik al bang voor. Maar goed straks eens kijken of ik het nog heb, heb er wel even zin in.

Verwijderd

Is er nou al een fatsoenlijke Battlelog app voor iPhone?

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:27
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:03:
Ja precies en dan wel met zon piepstemmetje van een 13 jarige hahaha nog geen baard in de keel en haren op zijn zak hahha

Zo ik smeer hem naar huis! ff de auto wegbrengen klote wiellager is kapot!
toch geen opel zeker :P voor je t weet ben je hem een week kwijt. :P

@ king enzo maak ruimte ik kom eraan :)

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:35:
Volgens mij heeft een soflam geen nut als de chopper below radar gaat zitten kan je hem niet locken.....of geldt dit niet voor de soflam.

Maar op de GoT server kan je beter een RPG pakken en vervolgens adminnen en keihard kicken als hij loopt te spawnrapen.
YouTube: Battlefield 3: Attack Helicopter Guide Part 1 (ECM vs Flares)
Hier legt LevelCap het verschil tussen ECM en flares op een chopper na de patch.

Zowel SOFLAM als CITV van een tank locken gewoon wanneer een chopper laag vliegt met Below Radar.

YouTube: Battlefield 3: Foregrip Guide (After Patch)
Best handige guide, waarin ie de foregrip na de patch behandelt.

[ Voor 11% gewijzigd door NewbieNeo op 12-04-2012 20:03 ]

Squad rush medal is binnen, vandaag iets makkelijkere potjes :P. Anyway, ben altijd wel te porren voor squad rush als iemand ook de medal wil behalen. Vind het wel een leuke modus, maar dan wel met communicatie. Met randoms is niks aan :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:09
BatmanHorizon schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:38:
Squad rush medal is binnen, vandaag iets makkelijkere potjes :P. Anyway, ben altijd wel te porren voor squad rush als iemand ook de medal wil behalen. Vind het wel een leuke modus, maar dan wel met communicatie. Met randoms is niks aan :P
Ik moet er nog 40. Doe je mee? :+
pa4jv schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:49:
[...]

Ik moet er nog 40. Doe je mee? :+
Heerlijk! Kan ik gelijk voor mn tweede :9

Lekker veel experimenten door tweakers met M26 mass/dart vanavond :P. Die bug met heavy barrel valt trouwens echt reuze mee. Als je er al veel mee hebt gespeeld merk je dat het vaak echt geen one hit kill is. Soms vraag je je zelfs af waarom ze niet liggen op close range. Blijft wel een lekker wapen :P

[ Voor 47% gewijzigd door KngfCnns op 12-04-2012 22:20 ]

Ik moet er nog 48 of zo :P
haha
Maar wel een leuke modus -met goed communicerende mensen- inderdaad :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Better Battlelog van BF3stats is ook wel fijn om te hebben, zie je iig alles op battlelog.

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hebben jullie er ook zoveel last van dat je gekicked wordt? Wordt een beetje moe ervan, leuk dat iedereen custom servers mag neerzetten maar je ziet helemaal geen servers van DICE meer.

Op bijna 30% van de servers waar ik kom wordt ik uiteindelijk gekicked omdat ik een te hoge score of teveel kills haal. Ik hou me netjes aan de regels die ze noemen zoals geen Famas geen M320 (terwijl er mensen in het spel zitten die het wel gebruiken, ongetwijfeld de server eigenaar) en ik wordt toch vaak gekicked.

Echt slecht bedacht die kick rechten, zouden ze weg moeten halen. Lol gaat er zo een beetje vanaf.
Is er nou al een fatsoenlijke Battlelog app voor iPhone?
Er is wel een fatsoenlijke app voor de iPad:

http://itunes.apple.com/u...efield-3/id496247920?mt=8

[ Voor 14% gewijzigd door ronaldmathies op 13-04-2012 07:23 ]

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:32
ronaldmathies schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 07:19:
Op bijna 30% van de servers waar ik kom wordt ik uiteindelijk gekicked omdat ik een te hoge score of teveel kills haal. Ik hou me netjes aan de regels die ze noemen zoals geen Famas geen M320 (terwijl er mensen in het spel zitten die het wel gebruiken, ongetwijfeld de server eigenaar) en ik wordt toch vaak gekicked.
Dit viel mij gisteren ook al op bij een server. In de regels doodleuk vermelden: geen Famas, geen shotguns, geen M320 en vlak na het joinen vliegen de M320 granaten je om de oren 8)7

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:28
Een ranked server mag sowieso geen wapens verbieden van dice. Staat in de voorwaarden geloof ik..

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• ronaldmathies
  • Niet online
Jimmy-time1 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 07:39:
Dit viel mij gisteren ook al op bij een server. In de regels doodleuk vermelden: geen Famas, geen shotguns, geen M320 en vlak na het joinen vliegen de M320 granaten je om de oren 8)7
Opzich vindt ik die restricties niet erg want meestal zijn het wapens die ik toch niet gebruik en waar ik ook gefrustreerd van raak. Maar ipv die mensen te kicken kicken ze de mensen die fatsoenlijk spelen en schijnbaar ook hoog kunnen eindigen.

Je ziet het vooral in servers waar je vanaf het begin bij zit, vlak voor het einde wordt je gekicked want anders hebben de server eigenaren en hun vrienden de MVP ribbons niet. Volgens mij is dat ook de reden.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Probeerde gister nog een EA of dice server te vinden. Het is me niet gelukt...lijkt wel alsof elke server nu custom is.

• ronaldmathies
  • Niet online
Schimanski28 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:22:
Probeerde gister nog een EA of dice server te vinden. Het is me niet gelukt...lijkt wel alsof elke server nu custom is.
Is natuurlijk geweldig bedacht door EA, ze hebben nu praktisch gratis servers. Eigen servers kosten geld, nu kunnen ze eigen server verhuren.

Want voor elke sessie op een gehuurde server hoef je geen eigen server sessie te draaien. Niet dat ik er op tegen ben want ik vindt servers met allen Metro en Seine Crossing geweldig. Maar als het bijeffect is dat ik of gekicked word of mijn console loopt weer vast (want daaar heb ik ineens sinds de patch ook last van op die custom servers) dan vindt ik het minder.

Verwijderd

ronaldmathies schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:16:
[...]

Opzich vindt ik die restricties niet erg want meestal zijn het wapens die ik toch niet gebruik en waar ik ook gefrustreerd van raak. Maar ipv die mensen te kicken kicken ze de mensen die fatsoenlijk spelen en schijnbaar ook hoog kunnen eindigen.

Je ziet het vooral in servers waar je vanaf het begin bij zit, vlak voor het einde wordt je gekicked want anders hebben de server eigenaren en hun vrienden de MVP ribbons niet. Volgens mij is dat ook de reden.
Had ik nog niet aan gedacht, gebeurt idd vaak, heel vaak. Een idee is om bepaalde vaste servers te zoeken, en diegene waarvan jij vind dat ze geen kinderachtige admins hebben, bij je favs te plaatsen.

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Ik zal vanavond opnemen in de GOT PS3 server omscrijving dat gebruik van het volgende leidt tot een kick/ban:

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:32
Unomomentodado schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:52:
Ik zal vanavond opnemen in de GOT PS3 server omscrijving dat gebruik van het volgende leidt tot een kick/ban:
Prima plan!

Verwijderd

Phyt_ schreef op donderdag 12 april 2012 @ 18:22:
[...]

toch geen opel zeker :P voor je t weet ben je hem een week kwijt. :P

@ king enzo maak ruimte ik kom eraan :)
Nee geen Opel (nooit meer) Ik heb een Toyota Avensis wagon, dat is nou net even betrouwbaarder!
Maarja slijtage heb je toch he. Misschien binnenkort een andere kopen Hyundai I40 Sportswagon.

Verwijderd

Unomomentodado schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:52:

[video]
Nou ja je moet eerst nog je mannetje zien te raken en zoals ik gisteren al hoorde hadden de meeste tweakers daar last van en stapte over op een andere wapen.

Ik heb inmiddels de slugs ook al vrijgespeeld en moet zeggen dat ik nu begrijp hoezo veel mensen de M26 dart gebruiken.

• Phyt_
waarom niet met bepaalde wapens laten spelen joh.
laat ze toch lekker, usas vond ook heerlijk, lekker knive die gasten zal ze leren :).

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Phyt_ schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:49:
waarom niet met bepaalde wapens laten spelen joh.
laat ze toch lekker, usas vond ook heerlijk, lekker knive die gasten zal ze leren :).
Of van veraf met een tankshell hun heli neer laten storten >:)

Maar een preventieve waarschuwing is zeker wel slim, uno.
Het wordt wel ontzettend opgeblazen de M26 dart probleem, Ik heb nog evenveel situaties als pre patch met dat ding dat je niet alle confrontaties wint waarvan denkt dat je het wel zou moeten. Het is ook niet overpowered imo, je bent echt niet opeens een god met die combo. True, er is een bug. Maar, speel veel met het ding en je merkt dat het helemaal niet in onbalans is. Ze moeten het zeker fixen, maar bannen wegens gebruik doe je meer uit principe, niet omdat het een ernstige onbalans in de game brengt.

Precies als het probleem met de SVU in BC2. Waarin hij lange tijd/maanden voor een patch iets te sterk was short/mid range door een bug (soortgelijk verhaal dus). Moest uiteraard worden gefixed, gebeurde ook, maar de situatie voor die patch was er geen onbalans in de game of extra ergernissen. Imo precies zo als de dart.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-02 21:10

zAo

GPLv2 Fanboy

BatmanHorizon schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:40:
Het wordt wel ontzettend opgeblazen de M26 dart probleem, Ik heb nog evenveel situaties als pre patch met dat ding dat je niet alle confrontaties wint waarvan denkt dat je het wel zou moeten. Het is ook niet overpowered imo, je bent echt niet opeens een god met die combo. True, er is een bug. Maar, speel veel met het ding en je merkt dat het helemaal niet in onbalans is. Ze moeten het zeker fixen, maar bannen wegens gebruik doe je meer uit principe, niet omdat het een ernstige onbalans in de game brengt.

Precies als het probleem met de SVU in BC2. Waarin hij lange tijd/maanden voor een patch iets te sterk was short/mid range door een bug (soortgelijk verhaal dus). Moest uiteraard worden gefixed, gebeurde ook, maar de situatie voor die patch was er geen onbalans in de game of extra ergernissen. Imo precies zo als de dart.
Ik heb er nu een tijdje mee gespeeld, maar het is wel wat frustrerend dat je een (erg) close combat nooit kan winnen van een semi-skilled iemand met een Dart. Dat is met een M16 vs M16 wel anders.

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01-2025

Tristal

PSN-ID Tristal

ik heb het waarschijnlijk nog niet meegekregen maaaareh, is die p90 nu ineens zo goed geworden of was ik gister gewoon slecht bezig? Werd constant gekilled door een naar mannetje met een P90 voordat ik maar ook 1 kogel kon afschieten op hem.... erg irritant

iPhone 8 Plus iPad air 2

zAo schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:45:
[...]

Ik heb er nu een tijdje mee gespeeld, maar het is wel wat frustrerend dat je een (erg) close combat nooit kan winnen van een semi-skilled iemand met een Dart. Dat is met een M16 vs M16 wel anders.
Ik speel al een hele poos pre patch en post patch met de dart, en zelfs erg close combat ben je echt niet verzekerd van je kill. Imo, als je één meter van iemand af staat hoor je met een shotgun ook gewoon een one hit kill te hebben.

• Pimml
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-12-2025
*sorry admin, dacht dat ik in het PC topic zat!*

[ Voor 90% gewijzigd door Pimml op 13-04-2012 10:54 ]

Pimml schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:52:
Na eigenlijk al maanden in mijn uppie te spelen vroeg ik mij af of er hier toevallig (skilled) mensen zijn die tactisch met zijn 4en willen samenspelen op 64 man conquest maps. Als 4 infantery of bijv 2x tank. Ik merk dat het allemaal best aardig gaat in je ééntje, maar teamplay verhoogt de fun-factor by a million.
Mijn battlelog is: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/I-Am-Misery/

Cheers!
Verkeerde topic man :)

Verwijderd

@king jij hebt gewoon gelijk opzich is er wel een bug maarja als je met een normale shotgun close range iemand raakt gaat ie ook meteen dood.

• Pimml
Oeh. Weet je waar ik terecht kan o.0?

*edit* Oh shit. dit is PS3/x360. Sorry

[ Voor 36% gewijzigd door Pimml op 13-04-2012 10:54 ]

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-02 21:10

zAo

GPLv2 Fanboy

Pimml schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:53:
Oeh. Weet je waar ik terecht kan o.0?

*edit* Oh shit. dit is PS3/x360. Sorry
[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7

Verwijderd

Pimml schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:52:
Na eigenlijk al maanden in mijn uppie te spelen vroeg ik mij af of er hier toevallig (skilled) mensen zijn die tactisch met zijn 4en willen samenspelen op 64 man conquest maps. Als 4 infantery of bijv 2x tank. Ik merk dat het allemaal best aardig gaat in je ééntje, maar teamplay verhoogt de fun-factor by a million.
Mijn battlelog is: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/I-Am-Misery/

Cheers!
Als jij bij Dice regelt dat we met 64 man in een server kunnen, speel ik met jou mee! :9

Verwijderd

Mooie foto lekker frontaal bam in beeld hahaha

• Pimml
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:54:
[...]

Als jij bij Dice regelt dat we met 64 man in een server kunnen, speel ik met jou mee! :9
Haha, ga op je PC gamen ;-)!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-02 18:00
Ik begrijp niet zo heel veel van die m26 bug. Boeit me eigenlijk ook niet. Gebruik dat ding nooit. Ben gewoon bezig met lekker gamen. Ik snap dat niet dat gasten zich helemaal storten op getalletjes en cijfers. Lekker gamen en ervan genieten. Maar als het een bug is dan is het een prima idee om op de GoT server daar een ban voor te geven.

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-02 11:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

Tristal schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:49:
ik heb het waarschijnlijk nog niet meegekregen maaaareh, is die p90 nu ineens zo goed geworden of was ik gister gewoon slecht bezig? Werd constant gekilled door een naar mannetje met een P90 voordat ik maar ook 1 kogel kon afschieten op hem.... erg irritant
P90 lijkt sterker te zijn geworden of is nu "ontdekt" als goed wapen. Speel er zelf ook mee op Metro. Silencer erop met reddot en Squad Ammo perk of Squad Suppression perk als Support. Je gaat wel snel door je kogels heen, maar met een lage recoil en hoge firerate is het een fijn wapen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Verwijderd

P90 was voorheen al sterk, hij is wel wat sterker geworden! Maar omdat veel wapens nu anders schieten gaan mensen weer opzoek naar een leuke wapen en dan kan je dus op een P90 komen. Geldt precies hetzelfde met de M16 en M26 mass.

Pff heb ff geen zak zin meer om te werken zeg ben weer toe aan weekend!!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 11:58 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:48:
P90 was voorheen al sterk, hij is wel wat sterker geworden! Maar omdat veel wapens nu anders schieten gaan mensen weer opzoek naar een leuke wapen en dan kan je dus op een P90 komen. Geldt precies hetzelfde met de M16 en M26 mass.

Zo ben ik na de patch met de PP19 en DOA12 begonnen.

edit; inderdaad tijd voor weekend ja! Ga er zo maar eens een eind aan breien :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 12:12 ]

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:48:
Dan ben je niet de enige. Moet morgen ook nog een halve dag..... :'(

Verwijderd

Dat is beroerd, volgende week maar 3 dagen hahaha lekker hoor! Wat dat betreft zit ik goed. Geen vakantiedagen inleveren en toch vrij haha.

Enige nadeel is dat ik weet dat we gaan verhuizen naar het buitenland maar weet niet wanneer.
Wie weet kan ik dan op de US servers spelen in US hahaha. Of kom gewoon bij jullie tweakers op de server en ga lekker laggen hahahahaha. ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 12:29 ]

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:28:
Dat is beroerd, volgende week maar 3 dagen hahaha lekker hoor! Wat dat betreft zit ik goed. Geen vakantiedagen inleveren en toch vrij haha.
Ach is mijn eigen keuze, levert wel lekker geld op. Maar na de laatste tattoo-sessie van gister heb ik vandaag niet al te veel zin.... ;)

Verwijderd

Kan ik me voorstellen. Maarja je kan het beter nu doen! Ik heb het toen in de zomer laten doen en kon geen kant meer op!

• thunder8

thunder8

Ik plan mijn sessies ook zorgvuldig ;)

Verwijderd

Of je neemt van die macho plakplaatjes, kun je af en toe nog eens wisselen :>

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:03:
LOL die plakplaatjes zijn veel te populair!

Ik denk dat ik maar BF3 op mijn rug laat prikken.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 13:07 ]

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:03:
Weet je hoeveel kauwgum je moet kauwen voor 2 halve sleeves? :P

Verwijderd

thunder8 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:11:
[...]
Weet je hoeveel kauwgum je moet kauwen voor 2 halve sleeves? :P
lol, en dan 28 dezelfde Kleine Zeemeerminnen op je arm hebben zitten. :9

Hop de zon schijnt! auto in naar huis en met pils in de tuin zitten!

• Phyt_
Dynamix schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:54:
[...]

Of van veraf met een tankshell hun heli neer laten storten >:)

Maar een preventieve waarschuwing is zeker wel slim, uno.
OMG ! dit blijft me achtervolgen volgens mij hahaha. _/-\o_
Word weer een lang belletje vanavond met moeders haha :P

• pa4jv
M26 faalt ook vaak genoeg hoor, dat je dichtbij 3 schoten nodig hebt om iemand te killen. Totaal niet banwaardig wat mij betreft.

Verwijderd

Inderdaad in de verkeerde handen faalt de M26, gisteren toevallig bij Flag C mijn M26 gebruikt ik schiet 3 keer vol op een mannetje met darts en gaat na de 3e keer eindelijk dood. Afstand was ingang bij basespawn en tunnel hooguit 2 a 3 meter. Aan de andere kant hij is wel heel erg powerfull met darts

Ik vind hem ook niet banwaardig.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 14:07 ]

Je kunt de mensen met M26 dart+HB kicken omdat het gewoon bug-abusing is. Hetzelfde als dat je mensen gaat kicken als ze onder de map komen of iets dergelijks. Wil nog niet zeggen dat je de M26 niet meer mag gebruiken, maar die combo is gewoon 1 grote bug.
En volgens mij mag je als je wilt ook cheaters weren, etc.

Overigens heb je nu wel wat vaker een kromme game als je een custom server binnenkomt. Je ziet steeds vaker dat er dan 1 kant is (die de server gehuurd hebben meestal) die domineerd en de andere kant vol zit met blauwen die maar wat aankloten en vrijwel elke keer in de spawn vastzitten.

Gister trouwens voor het eerst in lange tijd weer Squad Rush en Squad DM gedaan. Rush was een beetje mager omdat we telkens maar met 2 tegenstanders ofzo zaten die helaas wat makkelijk neergingen. Wel even momentjes gehad en goed samenwerken, maar wel iets te makkelijk. Al lijkt het me als we een keer met 8 man zijn wel een leuke afwisseling!

Squad DM was eigenlijk best leuk. Het is erg spannend soms en er zijn altijd wel wat teams bij die nogal wisselen van spelers, maar je kunt er lekker taktisch bezig zijn. Het is jammer dat die LAV het zo vaak verkloot door gewoon overpowered te zijn. Wie heeft er in hemelsnaam verzonnen dat er dan in de hele map ook geen stationary defenses staan? Waarschijnlijk een reden om te forceren dat je niet alleen maar teams hebt zonder engineer, maar geef die kit dan ook wat meer nut in de player vs player. Naja, als we op de GoT Server een keer SQDM aanzetten zonder voertuigen, dan kan dat best wel lijp worden denk ik.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Wat ik altijd deed met die LAV bij SQDM was op een onmogelijke plek op een auto planten zodat ie niet meer reed. Of gwoon CV plakken op de LAV werkt ook perfect.

Verwijderd

Ik ben even in de war;

M26+darts = M26+flechette

Of is de dart bij de M26 weer iets anders dan dat de flechette bij b.v. de DOA12 is?

Verwijderd

Nee is gewoon flechette maar je ziet het bij je kill feed als een M26 Dart

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:21:
Nee is gewoon flechette maar je ziet het bij je kill feed als een M26 Dart
Thanks, om het maar even duidelijk te houden voor de kijkers thuis :)

Verwijderd

Ik zat in het begin ook even te kijken wat ze bedoelde met M26 dart. Beetje speuren op internet en dan kom je er zo achter.

Verwijderd

Klopt ja, ik kwam dus net op een site uit (verkapte BF wiki) waar ik uiteindelijk nog niet veel wijzer van werd. Gelukkig lopen hier genoeg BF3 hooligans rond die overal wel een antwoord op hebben :)

• Unomomentodado
Ik wil vanavond wel wat Squad Rush doen voor de medal. Who's in?

Verwijderd

Heb ze al in de pocket zowel SQrush en SQDM maar ik wil jullie graag helpen, helaas kan ik vanavond niet. Ik zit lekker te vernikkellen aan de waterkant.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:42:
Heb ze al in de pocket zowel SQrush en SQDM maar ik wil jullie graag helpen, helaas kan ik vanavond niet. Ik zit lekker te vernikkellen aan de waterkant.
Alhier die oplossing voor jou! 1 scherm BF3 en 1 scherm FISHING!!

Verwijderd

Lol ik zou natuurlijk ook een accu, tv en ps3 me kunnen nemen telefoongebruiken als internet verbinding. Maar ik denk dat de meste mensen dan boos worden. Dan ben ik de ergste lagger!!

• pa4jv
Ik heb meer zin in echte Rush ipv Squad Rush.. daar is echt geen reet aan als je tegen 4 randoms speelt. Tegen 4 bekenden heeft ook geen zin want dan schiet die medaille niet op. :')

Ben trouwens ook van plan om wat meer met de Canister shell te spelen, lopen genoeg ventjes met RPG's rond nu. Op vlaggen is een shotgun in je loop handiger dan een guided missile. :P

[ Voor 33% gewijzigd door pa4jv op 13-04-2012 16:25 ]

Verwijderd

Waarom willen jullie opeens de medals halen???? Voorheen was het nog we spelen voor ons plezier??

• Unomomentodado
Uhm, ik heb vorige week zaterdag 2 uur achter een stationary Kornet launcher gestaan voor de freaking medal. Verder alle wapens naar 500 kills voor de dogtags, etc. Naast plezier dus ook een grote statshoer. ;)

Verwijderd

Hahaha nou ik geef je geen ongelijk heb je weer een uitdaging en aanleiding om het spel te blijven spelen he.
Unomomentodado schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:39:
Ik wil vanavond wel wat Squad Rush doen voor de medal. Who's in?
Stuur maar een invite. Met 2 man kan je al veel in squad rush. Meer is beter/makkelijker :)

Verwijderd

M26 bugged?

Wtf kom op man. Jullie weten niet te winnen van mannetjes met een M26 en jullie gaan gelijk klagen dat iets OP is. Wat mij betreft ook het meest gezeik met de BF serie. Gassies die niet tegen hun verlies kunnen en gaan klagen dat iets OP/Bugged oid is. Neem een LMG en schiet hem op afstand neer. Nee jullie gaan liever klagen en zeiken dat iets OP is. Echt kansloos.

Vooral het feit dat als er iets in de game zit dat je het gewoon mag gebruiken?
Ik snap dat gekanker niet zo. Het is nooit goed, als je 10x achter elkaar gekilled wordt door de M26 doe je gewoon iets niet goed, heeft niets met bug-abusing of wat dan ook te maken :')

Mijn advies aan de whiners: leer richten of stop gewoon met de game. Alhoewel, blijf maar lekker doorspelen, ben je voer voor mij :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 18:35 ]

• Unomomentodado
Ik schrijf niet dat de M26 OP is, maar ik lees wel dat DICE zelf aangeeft dat de combi van M26 Dart + heavy barrel (zie eerdere video) BUGGED is. Fragrounds waren vervelend en ik snap dat mensen dat OP vonden. Maar de fragrounds zijn wel zo bedoeld in de game gezet. Ze waren ook rete-irritant, maar ik kon daar verder geen problemen mee hebben.

Het gebruiken van een bug (zie eerdere video), ook al is er een counter op, vind ik wel een probleem. Kick/ban dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Unomomentodado op 13-04-2012 19:05 ]

• Phyt_
jo ik kan nog ff half uurtje / 3 kwartier mee knallen.

bf3 opgestart niemand aan t spelen :(.

[ Voor 28% gewijzigd door Phyt_ op 13-04-2012 19:23 ]

Dice heeft inderdaad aangegeven dat het een bug is. Anders zou die buck of frag ammo ook dezelfde verandering moeten hebben en dat heeft het niet. Vraag me trouwens af of dit door de patch is gekomen of dat het eigenlijk al was maar niemand wist het.

Niemand houd ervan als mensen bugs misbruiken, dus moet je dat ook gewoon straffen.

Martinspire schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:47:
Dice heeft inderdaad aangegeven dat het een bug is. Anders zou die buck of frag ammo ook dezelfde verandering moeten hebben en dat heeft het niet. Vraag me trouwens af of dit door de patch is gekomen of dat het eigenlijk al was maar niemand wist het.

Niemand houd ervan als mensen bugs misbruiken, dus moet je dat ook gewoon straffen.
Ik geef er iig geen gehoor aan. In de praktijk is er geen onbalans en werkt niet opeens godlike. Ook al is het een bug, bug abuse mag je het niet noemen aangezien het een normale set up is. Ik wil mijn AK74M en G3A3 met heavy barrel+underslung hebben en een Dart ipv smoke wil ik gewoon gebruiken. Andere assault wapens gebruik ik ook dart maar geen hb. Gevalletje: Als je er niet van af wist, was er ook geen probleem :). Immers is in de praktijk de bug verre van invloedrijk.

CQA maps sla ik zelf inmiddels ook over. Echt een hele slechte modus imo.

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Trailer van BF5 :p

BatmanHorizon schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 20:35:
[...]

Ik geef er iig geen gehoor aan. In de praktijk is er geen onbalans en werkt niet opeens godlike. Ook al is het een bug, bug abuse mag je het niet noemen aangezien het een normale set up is. Ik wil mijn AK74M en G3A3 met heavy barrel+underslung hebben en een Dart ipv smoke wil ik gewoon gebruiken. Andere assault wapens gebruik ik ook dart maar geen hb. Gevalletje: Als je er niet van af wist, was er ook geen probleem :). Immers is in de praktijk de bug verre van invloedrijk.

CQA maps sla ik zelf inmiddels ook over. Echt een hele slechte modus imo.
Het werkt godlike in de zin van: het is niet ontworpen om 1hit = kill te zijn. De damage is gewoon veel te hoog, zoals je ook in de filmpjes kunt zien. Sure, er zijn ook shotguns die 1hit = kill doen, maar die werken niet op die lange afstand en ook niet altijd gegarandeerd.

Zo normaal is die setup nou ook weer niet, want hiervoor heb ik er niemand over gehoort dat ze uberhaupt Dart gebruiken. Kan zijn dat jij een uitzondering bent, maar ik vind dat dit wel erg goed uitkomt bij jou. Ik kan me echt niet voorstellen dat je pre-patch ook met die guns rondliep, omdat andere assault rifles (zoals de Famas of F2000) nog echt veel beter waren dan die 2.

Of wil je zeggen dat Usas + frag ammo voor de patch ook gewoon een normale setup was? Nee, dat was het dan ook "toevallig" omdat het gewoon op dat moment de beste was. Verschil daarmee is dat het niet direct een bug was maar grote onbalans met de overige shotguns.

"Verre van invloedrijk" is ook bullshit, in close quarters mappen zoals Metro (vooral met CQ) is die combo nu veel gebruikt en dat zal je blijven zien met guns die een 1hit = kill kunnen garanderen.

Aan de verhalen van de vele PS3 gamers in dit topic zou jij zeker zonder die combo moeten kunnen spelen. Ikzelf gebruik hem niet omdat ik het niet eerlijk vind en ik er echt een hekel aan heb als mensen bugs of glitches gaan misbruiken, vooral als ze het toeschrijven aan "ja, maar iedereen doet het" of "ja, maar zo'n grote bug is het niet". Beetje jammer joh

Gister de 50e adelaar binnengekregen. Ziet er niet verkeerd uit, al ziet Adelaar 51 er wat mooier uit met die gouden randjes. Echte pimp rank zo.

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 13-04-2012 22:43 ]

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-11-2025
vraagje he: Ik heb de laatste tijd enorm last dat servers mijn kogels niet registreren, hebben meer daar last van? Het begint af en toe gewoon onspeelbaar te worden, Dao-12 met fragrounds in een groep raggen en ik raak er niet eens 1... en dan staat de eerste nog geen 2 meter van me af, terwijl ik makkelijk groepjes op 4 of 5 meter neerleg met de dao....
Dalyxia schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 23:19:
vraagje he: Ik heb de laatste tijd enorm last dat servers mijn kogels niet registreren, hebben meer daar last van? Het begint af en toe gewoon onspeelbaar te worden, Dao-12 met fragrounds in een groep raggen en ik raak er niet eens 1... en dan staat de eerste nog geen 2 meter van me af, terwijl ik makkelijk groepjes op 4 of 5 meter neerleg met de dao....
Mja, al een paar keer uitgetest. Vooral als je snel kogels achter elkaar schiet, wil er nog wel eens een paar niet doorkomen.

Erg grappig om eens te proberen. Pak een willekeurige kit (werkt het best bij Recon blijkbaar). Laat iemand bij je komen en tellen naar hoeveel keer je schiet. Schiet zo snel als je kunt je hele magazijn leeg, waarop de ander zegt dat ie maar 5 kogelgaten ziet oid en 2 schoten heeft gehoord.. Jij ziet er zelf wel een heel magazijn in zitten, maar blijkbaar is dat niet doorgekomen.

Geen idee of het uitmaakt of je mensen hit (en dat de overige kogels dus niet altijd doorkomen) of dat het ook is met kogels die jij wel een hitmarker ziet krijgen, maar de speler ze uiteindelijk niet treft.

Ik wil het zelf wel eens opnemen, maar het is handig als de andere speler ook kan opnemen, zodat je wat betrouwbaarder bewijs hebt.

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Many thanks to thebash
Vanavond all mn co-op missies en wapens gehaald :)

PSN ID = steppa87

@ martinspire

Ik gebruikte de famas en usas juist niet omdat die wapens easy mode ergernissen waren. Tuurlijk gebruikte ik ze wel een week of 2 na unlocken (verklaart de gemaakte kills), maar daarna vrijwel nooit meer aangeraakt. G3A3 gebruikte ik voor de 1e patch als main assault rifle tot ie werd generfed, daarna niet meer gebruikt tot deze huidige patch. In die tussentijd vooral AEK en M16A3 gebruikt. AK74M is er sinds deze patch een beetje bijgekomen en F2000 heb ik zomaar niet heel veel gebruikt.

De dart daarentegen heb ik wel regelmatig lopen afwisselen met smoke. Pre patch idd niet even vaak met underslug rail en hb, maar vaker als los wapen omdat ik een foregrip erop had. Nu is dat anders omdat ik geen foregrip hoef en dus vervang met underslung if possible + hb vind ik op drie wapens fijn. Ook met wapens waar mn underslung niet werkt (AEK/AN94/KH2002) kies ik voor de Dart als smoke niet nodig is.
Kan zijn dat jij een uitzondering bent, maar ik vind dat dit wel erg goed uitkomt bij jou.
(NB pre patch dus foregrip ipv underslung en post patch zat ik al in dit topic te klagen dat mn underslung met M320 smoke/M26 op sommige wapens niet werkte voordat de Dart een issue werd [/hipster B) ]).

Maar dit is allemaal irrelevant:
Martinspire schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:39:
[...]"Verre van invloedrijk" is ook bullshit, in close quarters mappen zoals Metro (vooral met CQ) is die combo nu veel gebruikt en dat zal je blijven zien met guns die een 1hit = kill kunnen garanderen.
want dit is geen bullshit. Het is geen "garantie" voor een one hit kill of een gamebreaking glitch. Argumenten al in eerdere posts genoemd. Anyway, voorstanders van een kick/ban hebben wel meer valide argumenten ivm de zgn harde feiten, dusss :X <--- me i guess

Maakt me verder toch niks uit. Ik verwacht niet dat ze binnen een week een fix hebben en over een week ben ik toch toedeledokie :P

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 00:01:

Maakt me verder toch niks uit. Ik verwacht niet dat ze binnen een week een fix hebben en over een week ben ik toch toedeledokie :P
Want?
Ik zag iedereen gisteren al SQ Rush spelen en kon geen enkel potje joinen.
Ik denk dat ik de medal nu wel kan vergeten, nu iedereen 'm al heeft. Gisteren nog een potje met randoms geprobeerd, maar dat is geen optie.

Jammer....

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Unomomentodado
Niet zo zuur Jackal, nergens voor nodig. Ik ben gisteren tot de 20 ribbons gekomen, dus nog 30 te gaan. :) Daarnaast kan het best een leuke modus zijn die je ook na de medal nog kan spelen met zijn 4-en.

ps: teleport glitch

[ Voor 17% gewijzigd door Unomomentodado op 14-04-2012 09:45 ]

Wat heb je aan de teleport glitch?? Ik zie de voordelen (nog) niet.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-02 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

Jackal131 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 09:24:
Ik zag iedereen gisteren al SQ Rush spelen en kon geen enkel potje joinen.
Ik denk dat ik de medal nu wel kan vergeten, nu iedereen 'm al heeft. Gisteren nog een potje met randoms geprobeerd, maar dat is geen optie.

Jammer....
Heb die Medal gewoon gehaald met randoms, het is echt wel te doen (Stug doorgaan). Heb meer moeite om SQ DM te halen, nog maar 22 ribbons van de 50 :S SQ DM is gewoon zo snel mogelijk de tank scoren of anders verliezen...

https://powershellisfun.com

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Die M26 Dart is ook gewoon een shotgun. Weet niet of je er ooit mee hebt gespeeld maar dat ding is zo random dat je alleen op close range zeker bent van een kill, op meer dan 10-15 meter wil je het liefst gewoon terugschakelen naar je assault rifle. Dat is dan ook de hele bedoeling van de underslung shotgun.
En hoewel ik hem wel gebruikt heb mag die M26 Dart bug van mij opgelost worden, bugs horen niet in een spel, maar zo overpowered vind ik 'm ook niet :P
Jackal131 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 11:01:
Wat heb je aan de teleport glitch?? Ik zie de voordelen (nog) niet.
Als je veel man tegenkomt of als je gespot bent kun je zo verdwijnen waardoor de tegenstander even aan het zoeken is terwijl de rest van je team aan de andere kant zit?
Zie er ook niet gigantisch veel voordeel in, maar het is wel vaag.

Wat ik niet wist is dat je via die deur blijkbaar in de anti-air komt. Ik liep altijd helemaal om _O-

• dangerpaki
Zag al weer twee gasten op de GoT server die met een heavy barrel en de m26 rondliepen en me een aantal keer met een single shot hebben neergelegd. Hopen dat ze dat binnenkort doen als er een mod in de buurt is en meteen worden gebanned.

• Henkie
ik kan jouw zonder heavy barrel ook in 1 schot neerleggen met die M26.. of met welke shotgun dan ook!

gaan we de volgende patch janken dat je met een L96 word neergelegd vanaf 1000m afstand??

kijk het filmpje maar, als dat ding je close range raakt dan gaat er zonder heavybarrel al meer dan 100% health af, alleen gebruiken nu meer mensen het en valt het meer op.

quit whining en start playing!

Henkie schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 15:54:
ik kan jouw zonder heavy barrel ook in 1 schot neerleggen met die M26.. of met welke shotgun dan ook!

gaan we de volgende patch janken dat je met een L96 word neergelegd vanaf 1000m afstand??

kijk het filmpje maar, als dat ding je close range raakt dan gaat er zonder heavybarrel al meer dan 100% health af, alleen gebruiken nu meer mensen het en valt het meer op.

Dat het op 2 meter afstand is ok, maar op 20 meter of verder kun je er nog een 1shot=kill mee hebben, dat is gewoon niet normaal. Ook double/triple kills zijn geen uitzondering met dat ding en dat red geen enkele shotgun normaal.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 14-04-2012 15:56 ]

• deltaVsquared
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-02 00:16
Vanochtend nog weer even de co-op ingedoken om de M39 te halen. In de Xbox party werd de discussie gevoerd over SKS vs. M39. Ik heb nog niet lang met de M39 gespeeld maar wat me wel opvalt is dat je zeker niet te snel moet schieten, anders gaat die alle kanten op behalve de goede. Heb het idee dat je met de SKS wat meer kan trigger spammen.

Gratis Henk

• pa4jv
Kunnen we ook nog even normaal doen heren? Kap met dat agressieve toontje, nergens voor nodig.

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Accepteer gewoon dat dat wapen sterk is! Hij zit in de game dus zou IK niet zo moeilijk doen en of er mee spelen of tegen spelen en zorgen dat je ze te slim af bent.
USAS waren ook kur en werd af en toe ook (mis) bruikt

PSN ID = steppa87

• dangerpaki
Henkie schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 15:54:

Het gaat er niet om dat ik in 1 shot dood ben. Het gaat erom dat dit een bekende bug is. En het maakt mij niet uit hoor. Ik speel gewoon het spel op mijn manier. Maar als jij wilt dat de server straks weer volloopt met noobs die alleen maar met die combo spelen omdat ze anders niet kunnen: be my guest. Maar dan moet je natuurlijk ook niet huilie huilie doen als iemand door een bug onder een map zit waar jij hem niet kan killen en hij jou wel.

Een van de admins had al duidelijk gezegd dat dat zou leiden tot een ban dus ik meld het effe. Want ik zou graag gewoon lekker op de objectives spelen op een wat realistische manier. Daar hoef jij het niet mee eens te zijn. Ik probeer me aan de regels van de server te houden, en zou graag zien dat iedereen dat doet zodat het leuk blijft daar.

[ Voor 4% gewijzigd door dangerpaki op 14-04-2012 16:46 ]

deltaVsquared schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 15:56:
Vanochtend nog weer even de co-op ingedoken om de M39 te halen. In de Xbox party werd de discussie gevoerd over SKS vs. M39. Ik heb nog niet lang met de M39 gespeeld maar wat me wel opvalt is dat je zeker niet te snel moet schieten, anders gaat die alle kanten op behalve de goede. Heb het idee dat je met de SKS wat meer kan trigger spammen.
Je moet bij de M39 inderdaad iets langzamer schieten dan je met triggerspam zou doen, maar dat zorgt er wel voor dat je schoten ook wat beter aankomen. Ik heb overigens niet veel tijd nodig voor 2 schoten en meestal is dat gewoon een kill. SKS kun je inderdaad snel mee schieten, maar is op langere afstand wat minder zuiver.

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 15:55:
[...]

Dat het op 2 meter afstand is ok, maar op 20 meter of verder kun je er nog een 1shot=kill mee hebben, dat is gewoon niet normaal. Ook double/triple kills zijn geen uitzondering met dat ding en dat red geen enkele shotgun normaal.
Met M12041 oid heb ik vaak genoeg multikills gemaakt hoor. Je mag nu zkr op dei server sowieso niet meer met de M26 spelen, want als je een beetje ownd wordt je gekicked + ban onder het mom van bug abusing :')

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2012 17:25 ]

• Henkie
dangerpaki schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 16:44:
[...]

Het gaat er niet om dat ik in 1 shot dood ben. Het gaat erom dat dit een bekende bug is. En het maakt mij niet uit hoor. Ik speel gewoon het spel op mijn manier. Maar als jij wilt dat de server straks weer volloopt met noobs die alleen maar met die combo spelen omdat ze anders niet kunnen: be my guest. Maar dan moet je natuurlijk ook niet huilie huilie doen als iemand door een bug onder een map zit waar jij hem niet kan killen en hij jou wel.

Een van de admins had al duidelijk gezegd dat dat zou leiden tot een ban dus ik meld het effe. Want ik zou graag gewoon lekker op de objectives spelen op een wat realistische manier. Daar hoef jij het niet mee eens te zijn. Ik probeer me aan de regels van de server te houden, en zou graag zien dat iedereen dat doet zodat het leuk blijft daar.
Op het moment dat het me stoort zoek ik wel een andere server.. ik PTFO gewoon.

ik blijf tegenwoordig bij wapens die gewoon werken.. m4a1, pkp, m16a3. bij deze wapens kan je er vanuit gaan dat ze na een patch nog (los van de attachments nu dus) gewoon schieten zoals ze schieten. denk dat ik dat ik daar meer aan zal hebben dan elke glitch/bug te exploiten..

Verwijderd

Zo had ik jullie even :P

Ik ben weer terug, ps3 gefixt!

Meteen ownage en jullie verslagen in SQD DM lol

PS: Ik was frag-bart
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:25:
[...]

Met M12041 oid heb ik vaak genoeg multikills gemaakt hoor. Je mag nu zkr op dei server sowieso niet meer met de M26 spelen, want als je een beetje ownd wordt je gekicked + ban onder het mom van bug abusing :')
Het is dat je vandaag jarig bent, maar anders ...

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 01:02:
Zo had ik jullie even :P

Ik ben weer terug, ps3 gefixt!

Meteen ownage en jullie verslagen in SQD DM lol

PS: Ik was frag-bart
Volgens mij waren het je squad genooten die ownden. Ik kan het mis hebben, maar ben geloof ik 1 of 2 keer door jou gekilled, terwijl ik je toch wat vaker had. Wat jullie dan wel erg goed deden is de hele tijd bij elkaar blijven en reviven

• Phyt_
jaa knive service star 2 is binnen op naar nr 3 :)

• dangerpaki
ik moet binnenkort nog steeds een keer die 5x SQDM winnen. Heb een aantal keer geprobeerd met onbekenden. Werkt helaas niet als de rest niet goed mee werkt en de tegenstanders dat wel doen :)
Pagina: 1 ... 76 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.