Ik snap die hele bipod niet. Als ik hem onder mijn LMG zet dan deployt hij nooit. Ook niet na 2x zoom tappen, ook niet met iets voor me waar hij op kan staan. Schiet mij maar lek. Zelfde met de sniper wapens. Als ik wil dat hij deployt doet hij het niet. Zoom ik ergens naar zonder bedoeling dan zet hij hem wel weer neer. :-s
+1 voor Zuperkiwidvdkiwi schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:25:
Jij hebt nog een kogel in je hoofd zitten of niet?
Of je brein is door een pre-patch USAS frag tegen de muur blijven plakken, want je praat een beetje raar.
Whahaha
PSN ID = steppa87
Verwijderd
Vreemd. Bij mij pakt hij hem bijna altijd wel als ik wil. Je moet sowieso wel goed liggen of zitten of staan, en 1x tappen is voldoende. Maak er echt gigantisch veel kills mee. Ook echt heerlijk om te doen btw. Lekker sprayen maar wel precies. Snipers killen met Bipod is ook legendarisch door die nieuwe surpression.Unomomentodado schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:29:
Ik snap die hele bipod niet. Als ik hem onder mijn LMG zet dan deployt hij nooit. Ook niet na 2x zoom tappen, ook niet met iets voor me waar hij op kan staan. Schiet mij maar lek. Zelfde met de sniper wapens. Als ik wil dat hij deployt doet hij het niet. Zoom ik ergens naar zonder bedoeling dan zet hij hem wel weer neer. :-s
Overigens is supression wel onwijs goed te polsen met diezelfde bipod. Moet je maar eens schieten zonder (crosshair blijft vrijwel op dezelfde plek) of met (crosshair vliegt zwaar naar boven en kogels zijn een stuk minder precies)
Net een rondje met de M26 Dart gedaan.
Het gaat opzich erg goed in bijvoorbeeld Metro, maar op mid-range is het niet veel meer. Met de USAS kon je dan nog wel wat doet.
Al met al wel leuk om weer eens wat te unlocken (ik had alleen de Buck geloof ik) en te lamen
Het gaat opzich erg goed in bijvoorbeeld Metro, maar op mid-range is het niet veel meer. Met de USAS kon je dan nog wel wat doet.
Al met al wel leuk om weer eens wat te unlocken (ik had alleen de Buck geloof ik) en te lamen
4 tegen 4 squad rush is trouwens best leuk! Ik dacht eerst dat ik nooit zin zou hebben om die medal te halen, maar ik speel het met veel plezier tot nu toe
. Leuke afwisseling en het kan echt onzettend spannend worden. Door de langere arming tijd en dat het langer duurt voordat het explodeert, weet je nooit zeker of je wint. Nog 12 voor de medal 
edit: lol, ga ook even voetbal kijken, +1 voor kiwi
[ Voor 11% gewijzigd door KngfCnns op 11-04-2012 20:24 ]
Dat is allemaal leuk als je clans 12vs12 doet of echt een grote groep, maar online gaat dat dus echt nooit lukken met randoms. Maar met clans tegen elkaar is het in elke map zoiezo al leuker denk ik, dus daarvoor hoef je die map niet terug te halen.RevoNL schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:13:
[...]
Als je met een grote groep bent,... verdeel de squads over elke vlag. problem solved. laat elke squad ook onderling afspreken wat ze allemaal aan gear meenemen etc etc.
Haha, ik had beter BF kunnen komen spelen...
Ajax tegen Heerenveen.... Het moet voor die Friezen een beetje voelen alsof ze King tegenover hun hebben in een tank ; Daar doe je niks tegen
Dat varkentje wordt niet alleen gewassen, het wordt gewoon gebaseraped
Nu kan Ajax aan hun k/d gaan werken.
Als ik Heerenveen was: START > QUIT. Are you sure > YES
Ajax tegen Heerenveen.... Het moet voor die Friezen een beetje voelen alsof ze King tegenover hun hebben in een tank ; Daar doe je niks tegen
Dat varkentje wordt niet alleen gewassen, het wordt gewoon gebaseraped
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Eens was leuk idd om te spelen. Afentoe goed spannendBatmanHorizon schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:20:
4 tegen 4 squad rush is trouwens best leuk! Ik dacht eerst dat ik nooit zin zou hebben om die medal te halen, maar ik speel het met veel plezier tot nu toe. Leuke afwisseling en het kan echt onzettend spannend worden. Door de langere arming tijd en dat het langer duurt voordat het explodeert, weet je nooit zeker of je wint. Nog 12 voor de medal
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
misschien moet de friendly fire toch eens aan op de GoT server Voss
Flickr PSN ID= cheironnl
Nou het baserapen viel reuze mee...
Ze trokken zich in beetje terug om de tegenstander wat ruimte te geven, maar er kwam niemand
Kudos voor jou pa4jv
+1 voor Steppa, Cheiron en King
Ze trokken zich in beetje terug om de tegenstander wat ruimte te geven, maar er kwam niemand
Kudos voor jou pa4jv
+1 voor Steppa, Cheiron en King
dvdkiwi schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:58:
Haha, ik had beter BF kunnen komen spelen...
Ajax tegen Heerenveen.... Het moet voor die Friezen een beetje voelen alsof ze King tegenover hun hebben in een tank ; Daar doe je niks tegen![]()
Dat varkentje wordt niet alleen gewassen, het wordt gewoon gebaseraped![]()
Mooi avondje
Zucht voetbal! Modjes, doe er iets aan! Offtopic! Topic-Report! Schande! 
Wie is er zo nog in BF3 te vinden (360) ? Laatste potje voordat ik naar het buitenland ga voor werk........
Wie is er zo nog in BF3 te vinden (360) ? Laatste potje voordat ik naar het buitenland ga voor werk........
Voss pas op voor de skiloader hecheiron schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:16:
[...]
Verwijderd
JA!!!!cheiron schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:16:
[...]
Uhh had gister al 2 of 3 friendly kills hehe omdat ik wat enthousiast gebouwen sloopte met tank :d
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Bekend gevoel, schoot als tankgunner een mannetje kapot dat achter een gastank dook. Ik dacht dat we ver genoeg stonden, maar 1 kill, een suicide en m'n tank met driver natuurlijk ook naar de galemiezen.Phyt_ schreef op donderdag 12 april 2012 @ 07:06:
Uhh had gister al 2 of 3 friendly kills hehe omdat ik wat enthousiast gebouwen sloopte met tank :d
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Verwijderd
Tja dat was voor de patch! Maar nu werk dat ding niet echt meer lekker en gebruik ik hem steeds minder eigenlijk haast niet meer. Je mag van geluk spreken als je nog een multikill maakt met de M320.
Tja moet je eens nagaan als je in je eentje speelt. Maar goed hoe lang is dat spel al uit?Jackal131 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:03:
[...]
Inderdaad, wie heeft er nou 400+ uur in BF3 zitten...
![]()
![]()
Ik weet niet maar 2,4 uurtjes per dag vind ik niet veel. Soms wat langer dus het zal niet eens 2,4 uur per dag zijn. En by the way laat mij ook eens op de eerste plaats staan op de friends leaderboard
Dude, waar was je dan ? Wij waren er tot half 2 vannacht.GerardHenninger schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:49:
Zucht voetbal! Modjes, doe er iets aan! Offtopic! Topic-Report! Schande!
XBL: MRE Inc
Haha en dan schaam ik me soms nog met mijn 104,5 uurVerwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:25:
Tja moet je eens nagaan als je in je eentje speelt. Maar goed hoe lang is dat spel al uit?
Ik weet niet maar 2,4 uurtjes per dag vind ik niet veel. Soms wat langer dus het zal niet eens 2,4 uur per dag zijn. En by the way laat mij ook eens op de eerste plaats staan op de friends leaderboard![]()
Dan schaam ik me ook voor mijn 163 uur...
BFV: SuperflipNL [PS4]
Merken jullie ook dat sinds gisteren de medals en ribbons anders zijn gerangschikt?
Ik heb ook al paar dagen last dat ik mijn mortier niet kan neerzetten. Hij blijft op +- 1 meter hoog staan en daardoor kan ik hem niet op de grond zetten. Hier meer mensen last van?
Ik heb ook al paar dagen last dat ik mijn mortier niet kan neerzetten. Hij blijft op +- 1 meter hoog staan en daardoor kan ik hem niet op de grond zetten. Hier meer mensen last van?
Ik joinde gisteravond op de GOT Europe PS3 server maar daar was niet normaal te spelen. Wat een lag had ik zeg. Hadden meer mensen daar last van of was ik de enige?
Ik joinde daarna een andere willekeurige server en toen liep het wel normaal.
Ik heb gister voor het eerst weer een paar potjes met een paar GoTers op de server gedaan en dat ging best okee, behalve dat er een Viper van de tegenstander vrij irritant wasJimmy-time1 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:13:
Ik joinde gisteravond op de GOT Europe PS3 server maar daar was niet normaal te spelen. Wat een lag had ik zeg. Hadden meer mensen daar last van of was ik de enige?
[ Voor 0% gewijzigd door Tristal op 12-04-2012 09:21 . Reden: typo ]
iPhone 8 Plus iPad air 2
Verwijderd
Ik heb ook last van lag op de GoT server dat is ook een reden dat ik niet super vaak speel op die server.
Ik hoor echter ook meerdere mensen klagen dat de server lagged. Dus je bent niet de enige.
Ik hoor echter ook meerdere mensen klagen dat de server lagged. Dus je bent niet de enige.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 09:20 ]
Zit er trouwens af en toe een bug in de T-UGS? Ik speelde gisteren voornamelijk als recon maar in een potje metro kon ik de T-UGS niet gebruiken. Op het moment dat ik hem neerzette ontplofte hij meteen....
Hoezo zou je je schamen voor je game hobby? (tenzij het zover is gekomen dat je bij RTL4 te zien bent) De rest van Nederland laat zich voor de TV volproppen met reclame en bullshit TV programma's tijdens dezelfde uren dat ik BF3 speel. Dan liever BF3.SuperflipNL schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:09:
Dan schaam ik me ook voor mijn 163 uur...
[ Voor 22% gewijzigd door Unomomentodado op 12-04-2012 09:39 ]
Volgens mij hebben alle custom servers er last van. Zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat deze servers bij een derde partij gehost zijn.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:19:
Ik heb ook last van lag op de GoT server dat is ook een reden dat ik niet super vaak speel op die server.
Als je ook nog 40 uur per week werkt is 2,4 uur per dag echt VEEL 
Ik merk dat ik de laatste tijd minder speel, maar dat komt omdat ik veel andere dingen heb de laatste tijd, elk weekend weg enzo. Dan vind ik het een beetje autistisch om 's avonds achter m'n xbox te hangen i.p.v. een filmpje kijken met m'n huisgenoten
Ik merk dat ik de laatste tijd minder speel, maar dat komt omdat ik veel andere dingen heb de laatste tijd, elk weekend weg enzo. Dan vind ik het een beetje autistisch om 's avonds achter m'n xbox te hangen i.p.v. een filmpje kijken met m'n huisgenoten
Vaak bu'j te bang!
Ja, ik dacht dat het aan de server lag of iets dergelijks, dat dit Dice's manier was om het gebruik van de mortar te disablen of iets dergelijksSuperflipNL schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:11:
Merken jullie ook dat sinds gisteren de medals en ribbons anders zijn gerangschikt?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Gister na het voetbal nog even geprobeerd te gamen. Na bijna een half uur in de wachtrij om de server te joinen waar Moulin zat, lag ik er binnen een half uur 2x uit door disconnect van EA. Dat wordt de laatste tijd gruwelijk irritant, vooral als je bezig bent op een high ticket server. Maar affijn de server waar Moulin en ik zaten werden we compleet overlopen en zelfs als sniper in de homebase kon je niet tegen de KH2002 aan, wat in mijn ogen gewoon bullshit is. Het is gewoon ongelofelijk dat je met een assaultrifle nauwkeuriger bent dan met een sniper op afstand.
Na die 2de disconnect nog even een andere metro server gezocht, maar daar werd ik om onduidelijke reden binnen 5 minuten gekicked door een admin (NL - Clan) Toen was het voor mij klaar die avond en ben ik maar gekapt.
Na die 2de disconnect nog even een andere metro server gezocht, maar daar werd ik om onduidelijke reden binnen 5 minuten gekicked door een admin (NL - Clan) Toen was het voor mij klaar die avond en ben ik maar gekapt.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Helemaal mee eens!zAo schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:59:
Net een rondje met de M26 Dart gedaan.
Gister avond ook een paar potjes gespeeld met M26 Dart, vond ook dat ie op mid-range niet heel veel deed.
Lijkt soms ook wel of het per underslug wapen verschilt.
Met AK-74M + M26 Dart raak ik niks, en met M16A4 + M26 juist one shot one kill
PSN: Von_Smallhausn
Welk level? Ik kan hem helemaal niet meer deployen op Bazaar, lijkt erop dat hij daar niet meer gebruikt mag worden. Voor de rest gebruik ik hem toch niet meer.SuperflipNL schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:11:
Op bazaar lukte me het niet, maar ook op seine niet. Vind het wel raar, overal waar ik liep kon ik hem niet neer zetten. Hij blijft gewoon in de lucht en is rood waardoor ik hem niet kan neerzetten. Soms schakel ik over naar mortar om een tank oid uit te schakelen, omdat ik er anders gewoon niet bij kom. Vooral een voertuig in het straatje bij bazaar is dan vervelend.thunder8 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:59:
[...]
Welk level? Ik kan hem helemaal niet meer deployen op Bazaar, lijkt erop dat hij daar niet meer gebruikt mag worden. Voor de rest gebruik ik hem toch niet meer.
Seine heb ik niet geprobeerd, maar het lijkt erop dat je de Mortar niet meer kan deployen op de kleinere maps, waarbij je met de Mortar nagenoeg de hele map kan bestrijken. Tegen tanks gebruik ik bijna altijd C4. Gaat lang niet altijd goed, maar de voldoening is des te hoger als je er weer 1 aan stukken blaast. Helaas kan je na de patch niet meer armen na een respawn of zelfs een revive (ook niet binnen 5 seconden), waardoor het C4 effect iets is afgenomen.SuperflipNL schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:02:
[...]
Op bazaar lukte me het niet, maar ook op seine niet. Vind het wel raar, overal waar ik liep kon ik hem niet neer zetten. Hij blijft gewoon in de lucht en is rood waardoor ik hem niet kan neerzetten. Soms schakel ik over naar mortar om een tank oid uit te schakelen, omdat ik er anders gewoon niet bij kom. Vooral een voertuig in het straatje bij bazaar is dan vervelend.
Is ook misschien maar beter. Een mortier die de hele tijd op vlag B knalt op bazaar is ook niet leuk. Dus denk dat je ze alleen op grotere maps kan gebruiken. Dat van die C4 na respawn vind ik wel beter. Is toch een stuk eerlijker naar mijn mening. C4 gebruik ik ook wel, maar soms heb je een tank en een squad die er omheen loopt. Dan red je het niet met alleen een RPG of smaw..thunder8 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:06:
[...]
Seine heb ik niet geprobeerd, maar het lijkt erop dat je de Mortar niet meer kan deployen op de kleinere maps, waarbij je met de Mortar nagenoeg de hele map kan bestrijken. Tegen tanks gebruik ik bijna altijd C4. Gaat lang niet altijd goed, maar de voldoening is des te hoger als je er weer 1 aan stukken blaast. Helaas kan je na de patch niet meer armen na een respawn of zelfs een revive (ook niet binnen 5 seconden), waardoor het C4 effect iets is afgenomen.
Valt mee hoor.-tom-562 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:51:
Gamen is een hobby. Als ik om 19.30 mijn eten weggewerkt heb, dan slinger ik de PS3 aan. 2,4 uur zijn dan zo weggespeeld.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dat het niet leuk is ok, maar je bent zichtbaar op de minimap en bij Bazaar is het een koud kunstje om even om te lopen en voor de Mortar te gaan. Tevens zou je kunnen counter-Mortarren. Je kan ze sowieso al niet meer in de homebase area deployen, wat een goede regel is.SuperflipNL schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:10:
[...]
Is ook misschien maar beter. Een mortier die de hele tijd op vlag B knalt op bazaar is ook niet leuk. Dus denk dat je ze alleen op grotere maps kan gebruiken. Dat van die C4 na respawn vind ik wel beter. Is toch een stuk eerlijker naar mijn mening. C4 gebruik ik ook wel, maar soms heb je een tank en een squad die er omheen loopt. Dan red je het niet met alleen een RPG of smaw..
Over die C4 ben ik het niet eens, maar dat is mijn mening. Ben wel van mening dat C4 niet meer af mag gaan nadat je overgestapt bent naar het andere team. Dat is volgens mij de meest voorname reden dat C4 niet meer na spawn kan worden geactiveerd, want dit werd misbruikt om een mega-multi-kill te halen bij de starttimer. Filmpje staat hier wel ergens in dit topic.
Die M26 Dart werkt best goed eigenlijk...
iPhone 8 Plus iPad air 2
Gisteren op Metro met de SKS met 4x scope rondgelopen. Daar kun je goed mee scoren. Was die pre-patch ook al zo?
PS4 BF3/BF4/BF1: Phunkeee
Verwijderd
Ik werk minimaal 48 uur per week en kan gewoon spelen als ik thuis kom en soms ook niet.Jackal131 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:12:
[...]
Valt mee hoor.
Gamen is een hobby. Als ik om 19.30 mijn eten weggewerkt heb, dan slinger ik de PS3 aan. 2,4 uur zijn dan zo weggespeeld.
Over het algemeen speel ik pas vanaf 21:30 en dan zijn die uurtjes zo voorbij.
Dat heet time management! Maar aan de andere zijde het is een berekening vanaf release datum tot nu.-tom-562 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:51:
Nee volgens mij niet, de SKS is na de patch een stukje beter geworden volgens mijRobVeldman schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:38:
Gisteren op Metro met de SKS met 4x scope rondgelopen. Daar kun je goed mee scoren. Was die pre-patch ook al zo?
iPhone 8 Plus iPad air 2
De gemiddelde Nederlander kijkt meer TV (link), dus voor jou misschien veel, maar gemiddeld genomen niet.-tom-562 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:51:
ps: Wanneer worden de CQ maps gereleased?
edit: Juni lees ik.
[ Voor 4% gewijzigd door Unomomentodado op 12-04-2012 10:53 ]
Verwijderd
@thunder8 inderdaad ik werk ook gek van de server. Echter dat potje ervoor ging het prima.
http://battlelog.battlefi...how/40780690/4/230420491/
Wat ik wel merkte was dat ik totaal geen LAG had totdat die KSA en KAOS binnenkwamen, was een wereld van verschil.
Dit was gewoon een ragequit door die verrekte LAG wat nog erger werd:
http://battlelog.battlefi...how/40792724/4/230420491/
http://battlelog.battlefi...how/40780690/4/230420491/
Wat ik wel merkte was dat ik totaal geen LAG had totdat die KSA en KAOS binnenkwamen, was een wereld van verschil.
Dit was gewoon een ragequit door die verrekte LAG wat nog erger werd:
http://battlelog.battlefi...how/40792724/4/230420491/
Mwa, sporten, koken, sociale verplichtingen, dan staat gamen toch wel onderaanVerwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:39:
[...]
Ik werk minimaal 48 uur per week en kan gewoon spelen als ik thuis kom en soms ook niet.
Over het algemeen speel ik pas vanaf 21:30 en dan zijn die uurtjes zo voorbij.
[...]
Dat heet time management! Maar aan de andere zijde het is een berekening vanaf release datum tot nu.
Vanavond ga ik denk ik maar weer eens lekker lang gamen BF3'en
Vaak bu'j te bang!
Vorige week met Deere: ik schiet op een enemy tank, disable en hij stapt uit. Paar seconden stapt Deere in die kapotte tank, die ontploft (uit zichzelf) -> teamkill. Wtf!Phyt_ schreef op donderdag 12 april 2012 @ 07:06:
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Sport: 45+ kilometer per dag fiets-tom-562 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:09:
[...]
Mwa, sporten, koken, sociale verplichtingen, dan staat gamen toch wel onderaan
Vanavond ga ik denk ik maar weer eens lekker lang gamen BF3'en
Koken: duurt vaak niet langer dan 40 minuten
Sociale verplichtingen: Ik heb een zoon van 4 en nummer 2 komt eraan.
Savonds ga ik niet vaak weg 2 keer per week:
Overige hobbies: ik ga bijna elke vrijdagavond nachtvissen karperen. (als er geen storm of onweer/bliksem is) en dinsdag avond ga ik meestal tot een uurtje of 11 vissen.
1 a 2 keer per maand naar de sauna met de vrouw.
Het is dus echt een kwestie van Time manangement
Logisch toch als jij de tank al redelijk kapot hebt geschoten en je teammaat stapt erin gaat ie dood door jou rpg/tankshell etc. als de tank kapot gaat. Het is wat anders als hij bekogeld wordt door de enemy dan heeft de enemy de killcheiron schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:10:
[...]
Vorige week met Deere: ik schiet op een enemy tank, disable en hij stapt uit. Paar seconden stapt Deere in die kapotte tank, die ontploft (uit zichzelf) -> teamkill. Wtf!
@iedereen: ongelofelijk ik heb gisteren mijn 2e suppression medal behaald.....voor de patch had ik na 400 uur pas 6 ribbons?????
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 11:45 ]
Ja hè, jammer dat 'ie beroerde range heeft, maar op Seine, Metro en Bazaar is 'ie wel heerschend. Gelukkig kun je zo terugswitchen naar je Assault RifleTristal schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:26:
Die M26 Dart werkt best goed eigenlijk...
Dat maakt hem eigenlijk beter dan de USAS; je hebt nog gewoon een Assault Rifle en meer kogels!Frerk schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:09:
[...]
Ja hè, jammer dat 'ie beroerde range heeft, maar op Seine, Metro en Bazaar is 'ie wel heerschend. Gelukkig kun je zo terugswitchen naar je Assault Rifle
Gelukkig duren de patches bij Dice 3 maanden
Let wel dat er nu veel servers zijn waar het aantal tickets veel hoger ligt. Dit heeft ook veel impact op het halen van Nemesis-, Spawn- of resupply ribbons.@iedereen: ongelofelijk ik heb gisteren mijn 2e suppression medal behaald.....voor de patch had ik na 400 uur pas 6 ribbons?????
[ Voor 23% gewijzigd door zAo op 12-04-2012 12:16 ]
Verwijderd
Nog een goede reden om geen Metro CQ te spelen. Gisteravond weer even op zo'n über veel ticket server gezeten, maar man man man wat een kansloze meuk is dat. Kun je echt beter MW3 gaan spelen! Voor Rush is Metro een goede map maar op CQ slaat het echt nergens op; alleen prima geschikt voor de k/d stat whores..zAo schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:14:
[...]
Gelukkig duren de patches bij Dice 3 maanden, dus over 2 weken wordt er weer maar 1 wapen gebruikt op Metro CQ.
Tja ieder zijn ding. Vind het af en toe lekker om op die manier ongegeneerd te raggen en toch voor de objectives te kunnen gaan. Mijn k/d is belabberd, maar dat interesseert me niet. Alleen sommige servers is de balance compleet weg, dan duurt ook een 1750 ticket potje niet zo heel erg lang.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:31:
[...]
Nog een goede reden om geen Metro CQ te spelen. Gisteravond weer even op zo'n über veel ticket server gezeten, maar man man man wat een kansloze meuk is dat. Kun je echt beter MW3 gaan spelen! Voor Rush is Metro een goede map maar op CQ slaat het echt nergens op; alleen prima geschikt voor de k/d stat whores..
MW3 vind ik echt helemaal niets. Vond de streak bonus in MW1 al erg, laat staan in de 2 delen erna. Gister liet me neefje nog een paar filmpjes uit MW3 zien, die hij zelf had gemaakt, maar daar kan ik echt de lol niet van inzien. Werpmessen, quickscopen, enz enz,
Gelukkig ben je niet verplicht op dergelijke servers te spelen. En ook zijn mensen die het wel leuk vinden, niet verplicht om MW3 te gaan spelen. BF3 biedt voor ieder wat wils. De een wil groot open en vlaggen pakken, de ander rush, weer een ander DM, enz enz.
Verwijderd
Ik vind het met de tijd ook wel geinig om ff Metro 1750 te spelen gewoon om ff wat wapen attachements te unlocken. Of wat ribbons te halen. Hoevaak krijg je nou bijvoorbeeld de Nemises ribbon in een normale game? Rush of CQ
BF3 biedt gewoon het hele plaatje aan! En ik denk dat dat een groot succes gaat worden voor EA/DICE.
Ik ben wel blij dat BF3 geen streak bonus heeft.
Gisteren viel me wel op dat ik behoorlijk mis schoot en toch ging mijn tegenstander dood met een headshot....
BF3 biedt gewoon het hele plaatje aan! En ik denk dat dat een groot succes gaat worden voor EA/DICE.
Gisteren viel me wel op dat ik behoorlijk mis schoot en toch ging mijn tegenstander dood met een headshot....
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 13:17 ]
Verwijderd
Sowieso ieder zijn ding ja, dat voorop gesteld 
Ik vind het af en toen wel lekker om MW3 uit de kast te trekken, dat spel zit toch ook wel goed in elkaar hoor! Maar toen ik gister dus op die high ticket Metro meuk zat had ik het gevoel in een slechte versie van CoD beland te zijn
Voor mijn gevoel speelt elke CoD veel beter in close quarters maps dan Battlefield (dit is heb ik dus bij elke BF versie vs. elke CoD versie al gehad). Battlefield is en blijft in mijn ogen toch de koning van de medium/large maps en CoD op zijn eigen gebied.
Ik vind het af en toen wel lekker om MW3 uit de kast te trekken, dat spel zit toch ook wel goed in elkaar hoor! Maar toen ik gister dus op die high ticket Metro meuk zat had ik het gevoel in een slechte versie van CoD beland te zijn
De efficiency ribbon van 500 pts vind ik best wel waardevol.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:16:
Overigens is Metro CQ voor mij ook gewoon 'lekker knallen'. Na een hele pot ben ik ook wel toe aan een level met heli's en tanks.
Wat kun je trouwens doen tegen een heli die laag vliegt boven je spawn? Een RPG is het enige denk ik?
Soflam in je homebase neerzetten.zAo schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:26:
[...]
Wat kun je trouwens doen tegen een heli die laag vliegt boven je spawn? Een RPG is het enige denk ik?
Javelin erop en klaar
Grote kans dat als hij hoort dat ie boven jou spwan gelocked wordt dat ie wel wegvliegt...
Wel een naaistreek trouwens om met een heli boven andermans spwan te vliegen, maar dat terzijde
[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 12-04-2012 13:29 ]
Verwijderd
Eindje weglopen en een stinger/javelin in zijn achterste borenzAo schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:26:
[...]
Of als ie niet te snel gaat inderdaad met een RPG of tank uit de lucht halen
Bij een cq map met een attack chopper is volgens mij altijd een anti air in je basis.... Bij scout werkt een stinger/rpg wel voldoende
RPG werkt prima!!!zAo schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:26:
[...]
Laatst ene Chuck_Norris, die bekent staat als redelijk goede piloot, 2x achter elkaar met een RPS uit de lucht geschoten
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Volgens mij heeft een soflam geen nut als de chopper below radar gaat zitten kan je hem niet locken.....of geldt dit niet voor de soflam.
Maar op de GoT server kan je beter een RPG pakken en vervolgens adminnen en keihard kicken als hij loopt te spawnrapen.
Maar op de GoT server kan je beter een RPG pakken en vervolgens adminnen en keihard kicken als hij loopt te spawnrapen.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 13:36 ]
vanmiddag met mijn tank @ caspian Rush (defender) met een gewone shell een volle transport chopper uit de lucht geklapt. multikill
.
en kwam per ongeluk in een potje TDM terecht op noshar. pkp gepakt en al sprayend door de containers heen gewandeld.. ging nog best aardig haha
en kwam per ongeluk in een potje TDM terecht op noshar. pkp gepakt en al sprayend door de containers heen gewandeld.. ging nog best aardig haha
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Gaan jullie in je homebase serieus allemaal eerst een rpg/soflam gebruiken en niet de anti air, lol
.
GoT server krijg je van mij eerst een waarschuwing en bij continuatie een kick bij CQ spawnrapen
GoT server krijg je van mij eerst een waarschuwing en bij continuatie een kick bij CQ spawnrapen
[ Voor 36% gewijzigd door KngfCnns op 12-04-2012 13:46 ]
Verwijderd
DUDE waarom makkelijk doen als het heel erg moeilijk kan???
Jij begrijpt het ook niet he!!
Jij begrijpt het ook niet he!!
Als je MW3 vervangt door TDM dan kom je al een heel eind denk ik ja. Vind het ook raar dat mensen die maps zo graag willen doen. Sure, ze zijn vaak vol met actie, maar er wordt zo ongelofelijk veel gecamped en getrut dat het gewoon niet leuk is. Ik zie enorm vaak dat zo'n game dan 1 richtingsverkeer is. Meestal winnen de russen daar ook omdat die makkelijker uit hun spawn kunnen komen. Die vlaggen staan op Conquest ook echt helemaal verkeerd. Ze hadden er 4 moeten doen, waarbij er 1 buiten staat zodat die Amerikanen nog een poging kunnen doen om langs de Russen te komen. En Die B vlag weghalen daar, maar die vlag wat meer richting winkels zetten om vervolgens de andere vlag van A iets verder te verplaatsen richting trappen, tussen de 2 roltrappen in, zeg maar. Nu zit je al heel snel vast met weinig mogelijkheid om verder te gaan omdat je maar 3 gangen hebt om doorheen te lopen.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:31:
[...]
Nog een goede reden om geen Metro CQ te spelen. Gisteravond weer even op zo'n über veel ticket server gezeten, maar man man man wat een kansloze meuk is dat. Kun je echt beter MW3 gaan spelen! Voor Rush is Metro een goede map maar op CQ slaat het echt nergens op; alleen prima geschikt voor de k/d stat whores..
Veel maps in conquest werken gewoon brak op de 360, ene keer door slecht leveldesign (zoals Metro, Bazaar, Seine Crossing, Wake Island, Theran Highway, Damavand Peak), andere keer door te weinig spelers (Caspian, Firestorm, Noshir Canals, Kargh). Als we nou al 16vs16 speelden, dan denk ik dat die maps al leuker waren om te doen, maar ik krijg er gewoon veel te weinig leuke potten uit. Gaat zo snel 1 kant op dat ik niet kan zeggen dat ik er een lekker gevoel bij krijg. Meestal ga ik zelf niet verkeerd, maar voert mn eigen team geen kloot uit of hebben ze het gewoon lastig, waardoor we keihard verliezen.
Verwijderd
Het stukje Homebase heb je er zelf bij verzonnen. De originele post ging over een spawn, wat in mijn ogen elke gecapte vlag is.BatmanHorizon schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:43:
Gaan jullie in je homebase serieus allemaal eerst een rpg/soflam gebruiken en niet de anti air, lol.
Hallelujah! 16 spelers zou idd al een stap in de goede richting zijn op sommige maps.Martinspire schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:01:
[...]
Als je MW3 vervangt door TDM dan kom je al een heel eind denk ik ja. Vind het ook raar dat mensen die maps zo graag willen doen. Sure, ze zijn vaak vol met actie, maar er wordt zo ongelofelijk veel gecamped en getrut dat het gewoon niet leuk is. Ik zie enorm vaak dat zo'n game dan 1 richtingsverkeer is. Meestal winnen de russen daar ook omdat die makkelijker uit hun spawn kunnen komen. Die vlaggen staan op Conquest ook echt helemaal verkeerd. Ze hadden er 4 moeten doen, waarbij er 1 buiten staat zodat die Amerikanen nog een poging kunnen doen om langs de Russen te komen. En Die B vlag weghalen daar, maar die vlag wat meer richting winkels zetten om vervolgens de andere vlag van A iets verder te verplaatsen richting trappen, tussen de 2 roltrappen in, zeg maar. Nu zit je al heel snel vast met weinig mogelijkheid om verder te gaan omdat je maar 3 gangen hebt om doorheen te lopen.
Veel maps in conquest werken gewoon brak op de 360, ene keer door slecht leveldesign (zoals Metro, Bazaar, Seine Crossing, Wake Island, Theran Highway, Damavand Peak), andere keer door te weinig spelers (Caspian, Firestorm, Noshir Canals, Kargh). Als we nou al 16vs16 speelden, dan denk ik dat die maps al leuker waren om te doen, maar ik krijg er gewoon veel te weinig leuke potten uit. Gaat zo snel 1 kant op dat ik niet kan zeggen dat ik er een lekker gevoel bij krijg. Meestal ga ik zelf niet verkeerd, maar voert mn eigen team geen kloot uit of hebben ze het gewoon lastig, waardoor we keihard verliezen.
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 14:15 ]
Als je een goed US team hebt, heb je al RUS ook erg veel moeite van je spawn af te komen. Gister waren Moulin en ik gedoemd te gaan snipen vanaf de spawn, omdat er geen doorkomen aan was. Beide gebouwen tegenover de spawn zaten vol met enemies en spawnbeacons. En dan zie maar dat je er langs komt. (Reactie op Martinspire over Metro)
[ Voor 5% gewijzigd door thunder8 op 12-04-2012 14:14 ]
Ik heb een aantal potjes met Moulin op Metro gespeeld vorige week,
toen zaten we soms ook helemaal vast in de spawn (RU zijde).
Kan je wel gaan snipen, maar voor iedere vijand die jij in je vizier hebt komen er van 5 verschillende kanten kogels op jou af
Mannetjes die in de gebouwen bij A zitten en jou in je spawn met een LMG met ontzettend weinig kogels doden...
Geen doorkomen aan...
Wat ik dan doe: engineer > rpg's > gevels eruit blazen
Eigenlijk zou je smoke moeten hebben om hun zicht te blokken, dan moet het niet zo moeilijk zijn eruit te komen toch?
Kan je wel gaan snipen, maar voor iedere vijand die jij in je vizier hebt komen er van 5 verschillende kanten kogels op jou af
Mannetjes die in de gebouwen bij A zitten en jou in je spawn met een LMG met ontzettend weinig kogels doden...
Geen doorkomen aan...
Eigenlijk zou je smoke moeten hebben om hun zicht te blokken, dan moet het niet zo moeilijk zijn eruit te komen toch?
Verwijderd
Oplossing!dvdkiwi schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:19:
Geen doorkomen aan...
Dat met die gevels eruit blazen wilde ik gister ook doen op de laatste server waar ik zat ([NL] Clan server). Voordat ik daar kans toe had werd ik gekicked door een admin........dvdkiwi schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:19:
Geen doorkomen aan...
Verwijderd
@thunder8: wij hadden gewoon een KUT team, teneerste als je vanaf A start moet je met gemak B kunnen pakken.
Het probleem was echter dat meteen in het begin iedereen bij A bleef hangen terwijl ik bij B meteen in gevecht was tegen 6 man tja wordt lastig. Echter wel 4 man dood gekregen maar de rest was net teveel.
Als je echt op objective speelt dan dien je met een beste groep naar B te rushen, desnoods blijft er maar 1 persoon bij A staan om te cappen dat maakt geen rukt uit.
We hadden inderdaad veel pech met snipers en LMG welke schoten als snipergun. Tevens waren er wat rare momenten waarbij ik dacht een headshot te schieten maar geen dode vervolgens wordt ik 1 keer gehit door een M240B en ben meteen dood.
@dvdkiwi: dat potje hebben we wel mooi gespeeld we kwamen met zijn 2en vaak bij C en B maar als je alles met zijn 2en oet doen wordt het zeer lastig. Ook waren hun gewoon vele malen beter en georganiseerd. Teams waren zoals wel vaker, zeer beroerd.
Er zijn altijd oplossingen om uit de base te komen maar makkelijk is het niet. Dat maakt het ook weer een uitdaging haha
Het probleem was echter dat meteen in het begin iedereen bij A bleef hangen terwijl ik bij B meteen in gevecht was tegen 6 man tja wordt lastig. Echter wel 4 man dood gekregen maar de rest was net teveel.
Als je echt op objective speelt dan dien je met een beste groep naar B te rushen, desnoods blijft er maar 1 persoon bij A staan om te cappen dat maakt geen rukt uit.
We hadden inderdaad veel pech met snipers en LMG welke schoten als snipergun. Tevens waren er wat rare momenten waarbij ik dacht een headshot te schieten maar geen dode vervolgens wordt ik 1 keer gehit door een M240B en ben meteen dood.
@dvdkiwi: dat potje hebben we wel mooi gespeeld we kwamen met zijn 2en vaak bij C en B maar als je alles met zijn 2en oet doen wordt het zeer lastig. Ook waren hun gewoon vele malen beter en georganiseerd. Teams waren zoals wel vaker, zeer beroerd.
Er zijn altijd oplossingen om uit de base te komen maar makkelijk is het niet. Dat maakt het ook weer een uitdaging haha
Of spawnen op je squadmate die niet bij een vlag staat is ook een spawnVerwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:13:
[...]
Het stukje Homebase heb je er zelf bij verzonnen. De originele post ging over een spawn, wat in mijn ogen elke gecapte vlag is.
Klopt dat we een kutteam hadden, maar we hadden wel allebei het probleem dat we met geen mogelijkheid een fatsoenlijk headshot konden maken, zonder door LMG snipers geraakt te worden...... Eergister vond ik wel mooi trouwens dat we op een gegeven moment de tegenstander C lieten pakken en daarna bijna zelf werden overlopen. Dat was een bruut potje!
Ik werd gisteren op Metro door een sniper vanaf hun spawn (buiten) neergeschoten terwijl ik bij de achterste roltrappen stond (bij die hekjes). WTF!!!!
Verwijderd
In welke zin wijkt het gedrag van een helikopter boven een homebase dan af van het normale gedrag dat een helikopter vertoont boven een willekeurige spawn?BatmanHorizon schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:27:
[...]
Of spawnen op je squadmate die niet bij een vlag staat is ook een spawn. Lijkt me dat de vraag ging over de homebase, anders lijkt het me een onnodige vraag. Het is immers geen speciale situatie als een chopper over je vlag vliegt
. Hoe je een chopper moet neerhalen die normaal bezig is hoort wel al common (bf3) knowledge te zijn
Dan wordt je dus door de ticketoffice neergeschoten. Is een erg mooi schot!Jackal131 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:33:
Ik werd gisteren op Metro door een sniper vanaf hun spawn (buiten) neergeschoten terwijl ik bij de achterste roltrappen stond (bij die hekjes). WTF!!!!
![]()
![]()
Verwijderd
Was een lucky shot want je ziet helemaal niets als je naarbinnen kijkt.
Hij miste waarschijnlijk iemand anders en schoot perongeluk Jackal neer.
Pechvogel
Edit: je kan niet eens zien of er iemand in de ticket boot staat in het midden vlakbij de flag.
Pechvogel
Edit: je kan niet eens zien of er iemand in de ticket boot staat in het midden vlakbij de flag.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 14:42 ]
Vanavond laat nog mensen online?
Ik ben tot 24.00 werken, maar daarna ga ik misschien nog wel even knallen
Moet toch aan de dagelijks benodigde hoeveelheid Battlefield komen
Dat moet ik nog eens bekijken. Op zich zou je gewoon naar binnen moeten kunnen kijken. Als bij de Ticketoffice de nodige muren weg zijn geblazen, heb je CLOS (Clean Line of Sight) Maar per ongeluk of niet, het is een mooi schot.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:40:
Was een lucky shot want je ziet helemaal niets als je naarbinnen kijkt.
Pechvogel
Wilde vanavond de hele avond gamen, maar zag net in me agenda dat ik vanavond weer aan naaldtekenen mag doen.dvdkiwi schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:43:
Vanavond laat nog mensen online?
[ Voor 31% gewijzigd door thunder8 op 12-04-2012 14:44 ]
Verwijderd
Kijk maar eens, omdat het buiten licht is kan je binnen vrij weinig zien staan en vooral bij de roltrappen (ernaast dan he) of vergis ik me nou in de plaats waar jackal werd gesniped?
Als je naar binnen gaat via de hoofdingang, loop je recht op de ticketoffice af. Daarachter staan die poortjes bij de eerste roltrappen vanaf de RUS kant gezien. Dat moet mogelijk zijn lijkt me, vooral als het ticketoffice flink onder handen is genomen met raketten en granaten. Misschien een idee om deze eens met C4 weg te halen en te kijken in hoeverre je met een paar snipers op A de hal kan leegvegen.
Verwijderd
Het gaat hier om de achterste roltrappen he. Je zou hem opzich kunnen sniperen maar dan moet het overal licht zijn of lichter. Maarja misschien kan het wel ik heb het nog niet geprobeerd. Heb alleen bij het trapje gestaan met mijn M98B en ik kon niemand zien in die ticketoffice omdat het te donker was.
Volgens mij niet, aangezien Jackal aangeeft: bij die hekjes. Dat zie ik als die toegangspoortjes die je moet kapotmaken om er fatsoenlijk langs te kunnen. Dit is de roltrap direct achter de ticketoffice. Maar ik kan het mis hebben, wat er niet bij. Haal het alleen zo uit zijn tekst.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:51:
Het gaat hier om de achterste roltrappen he. Je zou hem opzich kunnen sniperen maar dan moet het overal licht zijn of lichter. Maarja misschien kan het wel ik heb het nog niet geprobeerd. Heb alleen bij het trapje gestaan met mijn M98B en ik kon niemand zien in die ticketoffice omdat het te donker was.
Als je het na wilt spelen: die gast zat binnen, dus eigenlijk een beetje achter hun spawn/base, zodat hij in ieder geval de hoofdingang kon zien. Ik betwijfel inderdaad ook of hij naar binnen kan kijken. Lucky shot of niet, hij had wel wel een kill te pakken (de cheater, haha).thunder8 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:43:
[...]
Dat moet ik nog eens bekijken. Op zich zou je gewoon naar binnen moeten kunnen kijken. Als bij de Ticketoffice de nodige muren weg zijn geblazen, heb je CLOS (Clean Line of Sight) Maar per ongeluk of niet, het is een mooi schot.
Ik hoop niet dat ik nu in een of ander youtube filmpje te zien ben met de titel EPIC KILL...
Ik stond tussen de achterste roltrap (vanaf C gezien) en het tickethokje/-office/-booth. Bij de hekjes.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:44:
Kijk maar eens, omdat het buiten licht is kan je binnen vrij weinig zien staan en vooral bij de roltrappen (ernaast dan he) of vergis ik me nou in de plaats waar jackal werd gesniped?
[ Voor 21% gewijzigd door Jackal131 op 12-04-2012 14:59 ]
Verwijderd
Zoals je het nu aangeeft kan hij je inderdaad niet zien. Hij kan al amper zien wat er in de ticketoffice zit laat staan bij de achterste roltrap.
LOL Epic kill.....piep piep piep cheater haha
@Kiwi wordt een beetje te laat moet morgen gewoon weer om 6:00 op. Lekker op de fiets naar het werk.
@Kiwi wordt een beetje te laat moet morgen gewoon weer om 6:00 op. Lekker op de fiets naar het werk.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 15:00 ]
Op de een of andere manier hoor ik nu een pubertje de hele tijd schreeuwen: OMG....OMG....OMG....epic....OMG....OMG....Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:59:
Zoals je het nu aangeeft kan hij je inderdaad niet zien. Hij kan al amper zien wat er in de ticketoffice zit laat staan bij de achterste roltrap.
Verwijderd
Ja precies en dan wel met zon piepstemmetje van een 13 jarige hahaha nog geen baard in de keel en haren op zijn zak hahha
Zo ik smeer hem naar huis! ff de auto wegbrengen klote wiellager is kapot!
Zo ik smeer hem naar huis! ff de auto wegbrengen klote wiellager is kapot!
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 15:05 ]
Ehm..... Je weet heus wel wat voor gedrag. Het soort gedrag wat dus niet wordt geaccepteerd op oa de GoT serverVerwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:36:
[...]
In welke zin wijkt het gedrag van een helikopter boven een homebase dan af van het normale gedrag dat een helikopter vertoont boven een willekeurige spawn?
Het antwoord op beide interpretaties is eigenlijk nogal obvious, maakt eigenlijk niet meer uitHet antwoord op de vraag zoals jij hem interpreteert lijkt me nogal obvious aangezien alleen daar, zoals gezegd, een AA gun staat.
Overigens vond ik dat wel mooi van bf1943. Als je in de homebase van de enemy aan het kutten was zag je mooi "no points in enemy spawn" in beeld
Verwijderd
Ik dacht dat je het daadwerkelijke gedrag bedoelde, dus hoe iemand schiet of bochten maakt en niet het baldadige spawnrape gedrag.BatmanHorizon schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:08:
Ehm..... Je weet heus wel wat voor gedrag. Het soort gedrag wat dus niet wordt geaccepteerd op oa de GoT server. Ook als je enkel de homebase hebt en geen vlaggen wordt het niet getolereerd.
Het antwoord op beide interpretaties is eigenlijk nogal obvious, maakt eigenlijk niet meer uit
Maar ik ben het met je eens nou hoor!
Verwijderd
Sinds de patch als ik bij quickmatch voor rush kies krijg ik ook conquest games dit was hier voor toch niet het geval vind het nogal vervelend?
Kan iemand mij vertellen hoe dit kan?
Waarschijnlijk dat er alleen naar servers wordt gezocht die op dat moment rush hebben , en er niet gekeken word naar de roulatie?Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:30:
Sinds de patch als ik bij quickmatch voor rush kies krijg ik ook conquest games dit was hier voor toch niet het geval vind het nogal vervelend?
Verwijderd
Is er dan wel een manier waar op ik alleen maar rush games kan spelen zonder deze roulatie?
Serverbrowser induiken en kijken naar de maprotatieVerwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:37:
Is er dan wel een manier waar op ik alleen maar rush games kan spelen zonder deze roulatie?
Hmmm, de GoT server is al uren leeg:
http://bf3stats.com/serve...ef-4934-b3ea-aa25439dee22
Vreemd. Een admin toevallig ranked setting verandert? Zie zelf niks vreemds.
http://bf3stats.com/serve...ef-4934-b3ea-aa25439dee22
Vreemd. Een admin toevallig ranked setting verandert? Zie zelf niks vreemds.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.