• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 07:07
Martinspire schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:11:
[...]
Bij de patch komt ook wel een beetje bovendrijven wie er wel en niet raak kunnen schieten en wie er op de omgeving opletten. Je bent nu vaak het haasje als je later schiet vanwege de suppression, maar zelfs dan moet je iemand nog makkelijk afmaken. Ik kom vaak zat potjes in waar ik met 8 kills begin (om dan wel een paar keer dood te gaan, maar ik begin echt super lekker). Of dat je in potjes komt waarvan je je afvraagt wat de teammates (en tegenstander) aan het doen is. Na 2 mcoms pas op 10 kills staan vind ik erg slecht. Je kunt pech hebben en niemand tegen komen, maar anders moet het wel mogelijk zijn om wat mensen af te schieten. Als ik zelf een kill of 50 heb, dan kan ik niet begrijpen hoe iemand in hemelsnaam op 10% van dat kan staan (als ik weet dat ze ook aan het begin gestart zijn). Dat komt dan in de meeste gevallen door het falen in raak schieten.

Mijn score kakt alleen in gedurende het veel later wordt. Als alle Amerikanen wakker worden en onze games in beginnen te komen, dan gaat mn score omlaag omdat ze dan gewoon enorm lag-voordeel hebben. Maar daarvoor kan ik een prima score halen, gewoon door raak te schieten
Punt van herkenning, ik merk vooral nu na de patch dat het lijkt alsof ik een soort "god" ben die alles kan hebben (behalve in tanks tegen jets xD) voorheen maakt ik echt geen 20 kills in een potje (ja af en toe maar dat was dan een top avond) nu zit ik er "telkens" ruim boven. (ja... ik weet dat potjes nu langer duren, mits je de "juiste" server uitzoekt)

Ik zie ook dat anderen na de patch echt scheef schieten of niks met de attachments doen.
Ik zorg altijd dat m'n attachments goed ingesteld staan, ook als ik een nieuw wapen probeer, maar daar is het meer even aftasten wat je lekker vind schieten.
BatmanHorizon schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:34:
[...]

Ik mis echt sommige maps, zelf een paar die wat minder waren (behalve atacama) :P. Bf3 mist echt goede rush maps, ik vind enkel damavand/caspian vrij goed. Misschien eens een avondje een korte sessie bc2 houden? :9.
Zat ik laatst ook nog te denken :p

c ya on the battlefield!!

[ Voor 9% gewijzigd door NLRev0lution op 10-04-2012 19:02 ]

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:48:
Wat een haters op de M39? Is echt een hele goede recon gun. Vooral wat aggressief verdedigen werkt daar uitermate goed mee. Damavand Peak of Metro in Rush als Defender is ie echt ongelofelijk goed.
M11 of SKS werken ook prima, maar op de een of andere manier vind ik die M39 fijner. Gewoon een grip erop en eventueel een laser (al maakt die laser nu geen fuck meer uit). Recoil is er wel een beetje, maar als je goed timed, dan krijg je een hele kleine afstand tussen je kogels, waardoor je met 2 schoten al iemand neerschiet. Headshots schieten gaat ook erg fijn met die gun.

Heb niet voor niets 829 kills met dat ding, waarvan 339 headshots. En 1.49 kills per minuut voor een recon-gun is erg hoog imo. M11 en SKS staan nog wel iets hoger qua stats, maar daar heb ik wat minder mee gespeeld dan de M39. De M11 heeft als nadeel dat die telkens wordt omgeswitched als je een rus moet gaan spelen.

De M98 is trouwens echt poep geworden, dan liever de L96.

Maar goed, de meesten hier zijn toch erg brak als recon met de recon-wapens, dus ik verbaas me er ook niet over dat hier zo wordt gehaat op die guns. Leren mikken is blijkbaar geen skill die ze denken nodig te hebben daarvoor.
Snipers met RDS of HOLO _O_

Op BC2 waren ze m.i. beetje OP maar nu precies goed. Echt heerlijk om met 1 shot 1 kill rond te rennen met sniper. Weten niet wat ze meemaken xD

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 19:36 ]

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:13
Ok schrok al plasma + gelijk in game modus :d
;).

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Phyt, Cheiron, Johan Bos, jullie ook bedankt voor jullie donatie aan de PS3 GOT server!

Donateurs

Verwijderd

Gisteren dan eindelijk Air warfare medal gehaald. Ja ik weet het zo moeilijk is dat niet!! Maar als jij vaak bij mensen in de heli zit welke niet kunnen vliegen gaat het niet goed komen. Ook leuk is dat ze steeds staan te wachten en teamkillen!

Gisteren ging het dus niet echt lekker in de heli en jets op een of andere manier deden de flares en ECM jammer hun werk niet goed. Vaak deed de ECM jammer het gewoon niet???? en de heat seakers knalde gewoon door mijn flares heen in de jets???

Iemand ook last van de laatste 2 genoemde punten?

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Wat me gister opviel was dat de enemy heatseeker al een heel eind onderweg is voordat het bekende gepiep begint. Volgens mij was dat voor de patch gewoon meteen als hij afgevuurd werd.

Op redelijk close range ben je dus gewoon te laat als daarop wacht

[ Voor 15% gewijzigd door johan bos op 11-04-2012 09:15 ]

PSN: Deere6030

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-02 20:27
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:00:
Maar als jij vaak bij mensen in de heli zit welke niet kunnen vliegen gaat het niet goed komen.
Ik zag je gister met een transport chopper met 4 teamleden neergaan Moulin ;)

In dat rondje wel een iemand die constant straferuns over onze base maakte om de chopper neer te halen.

[ Voor 15% gewijzigd door cheiron op 11-04-2012 09:21 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Gister na 11 uur had ik het idee dat er alleen nog maar k*tvolk online was. Heb nog even 3 servers geprobeerd; baserape, vehicle stealing & totaal geen teamplay :(
Eerder op de avond nog wel een paar lekkere potjes gespeeld met o.a. The Bash en Pa4vj (wat je overigens uit dient te spreken als T O M :p)

Was dan ook snel weer weg ;w

Verwijderd

cheiron schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:19:
[...]

Ik zag je gister met een transport chopper met 4 teamleden neergaan Moulin ;)

In dat rondje wel een iemand die constant straferuns over onze base maakte om de chopper neer te halen.
Nou ja mijn bedoeling was daar om ff een helicopter uit de lucht te vliegen omdat die gast mij 2 keer had aangevlogen met een Jet. Tja dat er 4 man ik mijn transport chopper sprongen die waren waarschijnlijk pissed.

Maar ik had die gast wel hahaha ietsjes later met een jet haha

Wat was ik pissed 2 keer, 1e keer frontaal en de tweekeer werd Johan uit de heli geschoten en ik had een bad luck en die andere gast in de jet ging ook dood

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 09:36 ]

Verwijderd

Maarja nu kan ik weer normaal gaan spelen. Ik heb de medal! Nog even met wat jets kloten voor 4 uur ofzo van de 20 uur (veel te lang naar mijn mening).

Maarja zo te lezen ben ik niet de enige die problemen heeft met de flares welke niet lijken te werken.

• johan bos
[b][message=38024382,noline]Pa4vj (wat je overigens uit dient te spreken als T O M :p)
Naam klinkt overigens nogal zendamateur achtig ?

• Phyt_
Unomomentodado schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:50:
Phyt, Cheiron, Johan Bos, jullie ook bedankt voor jullie donatie aan de PS3 GOT server!

Donateurs
geen punt, overigens vandaag na meer dan 1 week de auto opgehaald van de garage :P
nu 2 weken test rijden dan gaat hij weer onder het mes.
de rekening nog niet gezien dus denk betaal snel Uno ;), ik sliep al slecht dat ik nog niet betaald had haha.
op naar de volgende 3 maanden knallen.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Verwijderd

Phyt_ schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:02:
[...]

geen punt, overigens vandaag na meer dan 1 week de auto opgehaald van de garage :P
nu 2 weken test rijden dan gaat hij weer onder het mes.
de rekening nog niet gezien dus denk betaal snel Uno ;), ik sliep al slecht dat ik nog niet betaald had haha.
op naar de volgende 3 maanden knallen.
/off-topic
ben benieuwd wat je aan het doen bent met je auto :)

Verwijderd

Dat vraag ik me ook af?

• Phyt_
/off-topic,

rijden, toen lampje branden> toen starten > uitvallen > vorige week maandag naar de garage> vandaag opgehaald 8)7
Mocht je meer willen weten spreek me maar aan in bf3 ;)

en nu ga ik game :D

[ Voor 19% gewijzigd door Phyt_ op 11-04-2012 10:11 ]

Verwijderd

LOL lijkt wel op een probleem van 8 a 9 jaar geleden met mijn auto vieze klote Opel tigra!

• Phyt_
uhhh wij opel astra H 2004,
goed geraden Moulin11 :P.

ps nog tips voor vette guns, waar ik nu ff mee kan knallen? p90 is heerlijk.
Aek voor close combat, ik lees ook goeie berichten over de An94?, moet zeggen dat ik die scope view echt naadje vind nog.

grrr battlelog, in onderhoud :@

[ Voor 6% gewijzigd door Phyt_ op 11-04-2012 10:16 ]

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:00:
Gisteren dan eindelijk Air warfare medal gehaald. Ja ik weet het zo moeilijk is dat niet!! Maar als jij vaak bij mensen in de heli zit welke niet kunnen vliegen gaat het niet goed komen. Ook leuk is dat ze steeds staan te wachten en teamkillen!

Gisteren ging het dus niet echt lekker in de heli en jets op een of andere manier deden de flares en ECM jammer hun werk niet goed. Vaak deed de ECM jammer het gewoon niet???? en de heat seakers knalde gewoon door mijn flares heen in de jets???

Iemand ook last van de laatste 2 genoemde punten?
Er is een week geleden een server side fix geweest voor heatseekers en tv missiles. Tegenwoordig lock je veel beter en blijft de lock zitten zelf na flares (eerst verbrak de lock). Ze zijn nu ook veel lastiger te dodgen in een jet. Ik merk ook dat er meer jet piloten gewoon weer heatseekers selecteren omdat ze weer werken. Op zich niet verkeerd voor de balans, want jets en choppers hadden na de patch wel een beetje de overmacht versus grond voertuigen. Air superiority is nu weer iets lastiger :P.

Al ben ik het ook met je eens dat flares en ecm (te kort effect) soms niet helemaal hun werk lijken te doen :-(.

https://twitter.com/#!/gu...status/187084120277524480
https://twitter.com/#!/gu...status/187116623138791424

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:09
Gisteravond werden we op de GOT server (PS3) behoorlijk vaak gekilld met de SKS. Is dat de nieuwe USAS aan het worden...?
Ik heb laatst gemerkt (na de patch) dat wanneer je in een jet zit en de jet achter je z'n missiles heeft afgevuurd, dat je dan een looping moet maken en in de richting van de missiles kunt vliegen zonder flares te gebruiken. De missiles zullen je dan missen. Dit had ik al gezien in een youtube video, en heb gemerkt dat het werkt.
Jimmy-time1 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:26:
Gisteravond werden we op de GOT server (PS3) behoorlijk vaak gekilld met de SKS. Is dat de nieuwe USAS aan het worden...?
Volgens mij is de DOA met frags de nieuwe USAS. Deze zie je steeds meer gebruikt worden.

[ Voor 33% gewijzigd door Jackal131 op 11-04-2012 10:29 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12-2025
Ja, SKS is misschien wel overpowered. Heeft 20 kogels en bijna geen bullet drop en met het wapen kan je heel snel achter elkaar schieten.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Gaan jullie inderdaad maar eens lekker een paar avondjes BC2 spelen ;)
Misschien dat ik dan eens wat MVP/MVP2 ribbons kan pakken in BF3, want als jullie op de server zitten haal ik dat nooit natuurlijk...
:P

Arica Harbor wil ik ook wel terug...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-02 15:49
SuperflipNL schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:28:
Ja, SKS is misschien wel overpowered. Heeft 20 kogels en bijna geen bullet drop en met het wapen kan je heel snel achter elkaar schieten.
Alle auto snipers zijn behoorlijk krachtig nu, maar zeker niet overpowered. Zodra je close quarters komt, tegen meerdere tegenstanders komt te staan of wordt suppressed dan ben je al snel kansloos. De suppressie is helemaal frustrerend, het duurt gewoon 4 a 5 seconden in cover voordat je er vanaf bent, echt idioot.

De M39 werkt heerlijk met een Holo maar die vind ik op de SKS nog niet echt lekker, dus snel de Kobra unlocken. M39 heeft wel nog redelijk wat verticale recoil en je kan er geen Flash Suppressor op zetten, dat is wel een nadeel van die gun. Daarom is de SKS wat meer geschikt voor echte CQ zoals Metro imo.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• johan bos
Gewoon een paar BC2 maps in de remake gooien

[ Voor 10% gewijzigd door johan bos op 11-04-2012 10:40 ]

Jackal131 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:28:
Ik heb laatst gemerkt (na de patch) dat wanneer je in een jet zit en de jet achter je z'n missiles heeft afgevuurd, dat je dan een looping moet maken en in de richting van de missiles kunt vliegen zonder flares te gebruiken. De missiles zullen je dan missen. Dit had ik al gezien in een youtube video, en heb gemerkt dat het werkt.

[...]

Volgens mij is de DOA met frags de nieuwe USAS. Deze zie je steeds meer gebruikt worden.
Misschien nog een linkje naar dat filmpje :P.

DAO-12 vind ik reuze meevallen. Op long/mid range lang niet zo erg als pre patch usas. Close range situaties leg je het wel vaak af maar dat hoort imo ook bij een shotgun versus lmg/carbine/rifle.
dvdkiwi schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:32:
Heb gister stuk of 7-8 potjes bc2 gedaan met lachamelle. Blijft echt een tof spel vanwege de maps. Eerste was helaas wel cold war met een usas/40mm/CG festijn, maar valparaiso, port valdez, nelson en oasis heb ik weer ontzettend veel plezier gehad. Circle strafing wel verleerd en ff wennen dat er geen disable in zit :P. Korte conclusie: bf3 logischerwijs de betere gameplay elementen, maar bc2 de betere (rush)maps _/-\o_ .

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:32:
Misschien dat ik dan eens wat MVP/MVP2 ribbons kan pakken in BF3, want als jullie op de server zitten haal ik dat nooit natuurlijk...

Arica Harbor wil ik ook wel terug...
Jammer joh ik heb geen BC2 hahaha dus geen MVP ribbon voor jou hahha ;) ;) :P

LOL als ik dan ook eens goed ga spelen wat een brakke spel heb ik op dit moment zeg!

Achja voor mij part komt er een leuke DLC B2K mappen hebben mij niet echt veel geboeit.

Ik zie inderdaad ook steeds vaker de SKS.

@Phyt: RPK-74M met holo en extended die is tegenwoordig ook zeer fijn. Toevallig ontdekt omdat ik Ammo nodig had en ik pakte die RPK-74M op en moest schieten. Voorheen vond ik hem helemaal niets!
BatmanHorizon schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:40:
[...]
Misschien nog een linkje naar dat filmpje :P.
Moet ergens in dit topic staan. Zit nu op het werk, maar zal kijken of ik het vanavond thuis kan vinden.

Vanavond ook maar weer eens spelen. Als je BC2 wilt spelen, laat het dan ff weten. Heb er ook wel weer eens zin in. Laatst inderdaad wel gemerkt dat de chopper heel anders vliegt dan in BF3, haha.

Edit: YouTube: BF3 How To Dodge Missiles After Patch!
Dit is niet helemaal het filmpje wat ik bedoelde, maar wel handige tips.
Tip 2 is ongeveer wat ik bedoelde, King. Wel grappig dat je zelfs zonder gebruik te maken van flares, je de missiles kunt ontwijken.

[ Voor 25% gewijzigd door Jackal131 op 11-04-2012 10:58 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Count me in als er BC2 gespeeld gaat worden :) heb vanavond wel ff tijd rond half 8 ofzo

• wikacota
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-02 07:58
Phyt_ schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:14:
uhhh wij opel astra H 2004,
goed geraden Moulin11 :P.

ps nog tips voor vette guns, waar ik nu ff mee kan knallen? p90 is heerlijk.
Aek voor close combat, ik lees ook goeie berichten over de An94?, moet zeggen dat ik die scope view echt naadje vind nog.

grrr battlelog, in onderhoud :@
Ik speel de laatste dagen alleen maar met de AEK.
Ook op langere afstand nog steeds prima accuraat.

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
BatmanHorizon schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:40:
Heb gister stuk of 7-8 potjes bc2 gedaan met lachamelle. Blijft echt een tof spel vanwege de maps. Eerste was helaas wel cold war met een usas/40mm/CG festijn, maar valparaiso, port valdez, nelson en oasis heb ik weer ontzettend veel plezier gehad. Circle strafing wel verleerd en ff wennen dat er geen disable in zit :P. Korte conclusie: bf3 logischerwijs de betere gameplay elementen, maar bc2 de betere (rush)maps _/-\o_ .
En het aimen is veeeeel beter!
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:48:
@Phyt: RPK-74M met holo en extended die is tegenwoordig ook zeer fijn. Toevallig ontdekt omdat ik Ammo nodig had en ik pakte die RPK-74M op en moest schieten. Voorheen vond ik hem helemaal niets!
De gehele AK familie is heerlijk om mee te spelen! AK47m met barrel, AK47u met barrel of RPK met bi-pod... enorm accuraat en lage recoil. Sinds de patch zijn dat m'n nieuwe vrienden.

[ Voor 30% gewijzigd door Dynamix op 11-04-2012 11:16 ]

Verwijderd

Bipod kan ik niet mee spelen op een wapen of ik moet constant ergens stil zitten en dat doe ik alleen als ik aan het snipen ben. Maar inderdaad na de patch zijnde AK's super geworden. Maar vergis je niet in de AEK, P90 en M416 deze zijn nog steeds heel erg goed, waarbij de P90 extreem is verandert, maar dat is ook wel te zien aan de hoeveel gebruikers tegenwoordig.

• johan bos
Heb vaak ruzie met die bipod. Als ie uit moet wil die niet, en loop je wat enthousiast langs een richel/rommel te schieten...sta je opeens klem in die animatie :+

[ Voor 5% gewijzigd door johan bos op 11-04-2012 11:49 ]

Verwijderd

LOL ik denk dat daar meer mensen last van hebben ik namelijk ook.
Laatst met het sniperen op een mooie rots kreeg ik mijn bipod ook niet open Rogierh trouwens ook niet.
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:54:
LOL ik denk dat daar meer mensen last van hebben ik namelijk ook.
Laatst met het sniperen op een mooie rots kreeg ik mijn bipod ook niet open Rogierh trouwens ook niet.
Bah, snipers. *Kick*....PTFO >:)

:+

Verwijderd

Leuk en aardig PTFO maar waarom doen ze de recon optie er dan ook in!??

Opzich begrijp ik dat PTFO gewild is maar zo erg dat je gekicked word?

Ik vroeg het me toen al af @ sharqi. Daar werd iemand gekicked omdat hij aan het snipen was op de hijskraan? Hij staat er niet voor niets LOL Ik ben toch van mening dat sommige recongasten wel van waarde kunnen zijn bij een mooi potje rush.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 12:05 ]

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:09
Wees blij dat recon erin zit: hoe meer mensen er bij de tegenpartij van een grote afstand snipen des te minder staan er bij de objectives!

Verwijderd

Precies! jij begrijpt het! Ik moet zeggen als je Sharqi speelt er er zit in de aanvallende partij een sniper in de kraan en de rest doet wel PTFO dan kan dat bij de TV station heel veel helpen. Iedereen die in dat kamertje campt moet gaan liggen en zien dus vrij weinig van wat er gebeurt. Beetje smoke erbij en planten die handel.

Als ik verdediger ben wil ik ook nog wel eens op het dak gaan zitten om de snipers te counteren. Je moet gewoon kijken waar je het hardst nodig bent en in hoeverre de game verloopt.

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
johan bos schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:49:
Heb vaak ruzie met die bipod. Als ie uit moet wil die niet, en loop je wat enthousiast langs een richel/rommel te schieten...sta je opeens klem in die animatie :+
Soepel is de bi-pod niet, maar helemaal niets meenemen is ook zonde. Maar als je dat ding uitgeklapt krijgt, dan is het heerlijk knallen!

• cheiron
Op Conquest zie ik niet zo veel waarde voor Recon in snipermode omdat je nooit een hele vlag kan dekken. Rush defender daarentegen is een heel klein stukje waar de tegenstander zich moet bevinden om een mcom te armen. Een goed gepositioneerde sniper kan dan van grote waarde zijn denk ik.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Voor conquest inderdaad dat heeft geen nut. Wel geinig om een verre headshot te maken maar inderdaad niet veel toegevoegde waarde voor het spel.
Al een paar keer op Wake Island meegemaakt dat er snipers schoten vanaf het vliegdekschip |:(.
Ook bij Neushaar Kanaals zitten er wel eens sniper op het vliegdekschip. Dan snap je er volgens mij niet zo heel veel van....
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:05:
Ik vroeg het me toen al af @ sharqi. Daar werd iemand gekicked omdat hij aan het snipen was op de hijskraan? Hij staat er niet voor niets LOL Ik ben toch van mening dat sommige recongasten wel van waarde kunnen zijn bij een mooi potje rush.
Dat team had toen niet zo heel veel in te brengen. Op een gegeven moment 3 snipers in de hijskraan en een sniper vanaf de linker flank (hij speelde wel objective). Uno heeft de snipers toen gewaarschuwd om het team eens te gaan helpen. Toen dat niet gebeurde....toedeledoki...

[ Voor 58% gewijzigd door Jackal131 op 11-04-2012 13:05 ]

• SuperflipNL
Gisteren veel gekilled door een M26 dart. Nu weet ik wel waarom. Met heavy barrel kan je 'one shot one kill' maken.

YouTube: M26 DART + Heavy Barrel. HD Battlefield 3 Gameplay/Commentary by Lites

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:46:
Voor conquest inderdaad dat heeft geen nut. Wel geinig om een verre headshot te maken maar inderdaad niet veel toegevoegde waarde voor het spel.
SOFLAM & Mobile Spawn Point vind ik anders best handige gadgets voor conquest

• NLRev0lution
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:46:
Ik ben juist van mening dat het wel zin heeft. Waarom? Zet 2 a 3 gasten welke lekker snipen op een verschillende objective en je hebt de ideale spot/cover combo.
Maar goed, dat is mijn mening.

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:04:
[...]
SOFLAM & Mobile Spawn Point vind ik anders best handige gadgets voor conquest
Met Recon is ook helemaal niets mis. Met snipers over het algemeen wel (puur mijn mening)

• cheiron
Jackal131 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:02:
Dat team had toen niet zo heel veel in te brengen. Op een gegeven moment 3 snipers in de hijskraan en een sniper vanaf de linker flank (hij speelde wel objective). Uno heeft de snipers toen gewaarschuwd om het team eens te gaan helpen. Toen dat niet gebeurde....toedeledoki...
Ach, net als dat Gotters wel eens een rondje liggen te sniper voor een verste headshot zullen randoms zich ook wel eens niets willen aantrekken van d objectives

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

@jackal je haalt me de woorden uit de mond. Het gaat niet om Recon Klasse bij conquest. SOFLAM is handig, als je toch recon wilt neem je gewoon een P90 of UMP werkt perfect.

@cheiron laatst nog met 8 GoTers 4 tegen 4 gesniped op caspian borders van base naar base.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 13:17 ]

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-02 09:45
Kort vraagje; kan je multiplayer spelen op 1 console met 2 controllers?

Ik heb op google gezocht naar multiplayer e.d. maar kom alleen (logisch) de online multiplayer modus tegen. Heeft iemand ervaring met 2players op 1 console?

gewoon nee.

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:16:
@jackal je haalt me de woorden uit de mond. Het gaat niet om Recon Klasse bij conquest. SOFLAM is handig, als je toch recon wilt neem je gewoon een P90 of UMP werkt perfect.
Je vergeet de MAV i.c.m. goede communicatie!!! Hoe vaak hebben we al niet een team tegengehouden door goed te spotten en vroegtijdig aan te geven over welke flank een nieuwe aanvalsgolf onder weg was.
SanderPS3 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:27:

Ik heb op google gezocht naar multiplayer e.d. maar kom alleen (logisch) de online multiplayer modus tegen. Heeft iemand ervaring met 2players op 1 console?
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is dat niet mogelijk.

[ Voor 29% gewijzigd door Jackal131 op 11-04-2012 13:29 ]

Verwijderd

LOL er is niets mis met je geheugen hahaha zo zijn er inderdaad nog tal van positieve punten van de recon klasse

Dit was alleen mogelijk bij CoD BO

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 13:30 ]

SuperflipNL schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:04:
Gisteren veel gekilled door een M26 dart. Nu weet ik wel waarom. Met heavy barrel kan je 'one shot one kill' maken.

YouTube: M26 DART + Heavy Barrel. HD Battlefield 3 Gameplay/Commentary by Lites
Was eigenlijk altijd al dat je regelmatig vrij ver kon one shotten. Krijgt alleen nu pas aandacht, veel mensen wisten 't/gebruikten m gewoon nog niet :P.

Verwijderd

YouTube: I Present To You: The New USAS-12 | Battlefield 3

Dit filpje is ook wel goed te zien hoe sterk de m26 dart eigenlijk is.

Heb hem 1 keer gebruik en had al 8 kills binnen 5 minuten. Echter zonder Dart

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 13:38 ]

• NLRev0lution
SanderPS3 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:27:

hmm, no offense, maar staat op de verpakking ;)

• Bloemstukje
RevoNL schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:38:
[...]

hmm, no offense, maar staat op de verpakking ;)
Berijpelijk, heb hier alleen geen verpakking liggen gezien dit de enige reden zal zijn of ik dit spel koop :). Vandaar mijn vraag hier :)

gewoon nee.

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-02 11:01
SanderPS3 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:41:
[...]

Berijpelijk, heb hier alleen geen verpakking liggen gezien dit de enige reden zal zijn of ik dit spel koop :). Vandaar mijn vraag hier :)
Nee, dat kan helaas niet.

Verwijderd

MW3 ondersteunt volgens mij wel Multi Player op split screen

• NLRev0lution
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:44:
MW3 ondersteunt volgens mij wel Multi Player op split screen
mja, dat is weer iets totaal anders ;)

• SuperflipNL
Je kan volgens mij alleen co-op splitscreen spelen. Of heb ik het fout?

• Bloemstukje
als ik dit plaatje bekijk (net gevonden) :

http://vgboxart.com/boxes...attlefield-3-old-full.png

Staat daar co-op multiplayer, weet alleen niet of dat lokaal is of online.

gewoon nee.

SanderPS3 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:53:
als ik dit plaatje bekijk (net gevonden) :

http://vgboxart.com/boxes...attlefield-3-old-full.png

Staat daar co-op multiplayer, weet alleen niet of dat lokaal is of online.
Je kan niet splitscreen spelen. Coop is enkel online ;)

• Bloemstukje
BatmanHorizon schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:57:
[...]

Je kan niet splitscreen spelen. Coop is enkel online ;)
Duidelijk, dankje :)

gewoon nee.

Verwijderd

RevoNL schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:47:
[...]

mja, dat is weer iets totaal anders ;)
Ach, da's toch ook met soldaten, pistolen en explosies :p
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:58:
[...]
Ach, da's toch ook met soldaten, pistolen en explosies :p
Nee, dat gaat over poppetjes met geweren en knallende rotjes >:)

• NLRev0lution
Jackal131 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:16:
[...]

Nee, dat gaat over poppetjes met geweren en knallende rotjes >:)
en konijnen, springen toch alleen maar rond :+

• SuperflipNL
RevoNL schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:48:
[...]

en konijnen, springen toch alleen maar rond :+
360 graden?

Verwijderd

Achja voor diegene die het leuk vinden om lekker doelloos te knallen is mw3 best geinig.
Ik heb zelf ook veel CoD gespeeld en heb opzich redelijk wat plezier gehad in het spel. Het is net weer wat anders. Moet wel nageven dat ik BF wel wat interessanter vind.

Aan de andere kant wordt BF ook steeds meer CoD! Blijkbaar wilt EA meer centen verdienen en maken ze een close combat feature erbij. Dus ik weet niet in hoeverre er straks nog een verschil zou zijn muv de voertuigen dan he. Qua gameplay lijken ze steeds meer opelkaar.

EDIT: kom kom kom maar lekker met jullie reactie en minnetjes hahaha :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 15:14 ]

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-02 15:06

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:36:
YouTube: I Present To You: The New USAS-12 | Battlefield 3

Dit filpje is ook wel goed te zien hoe sterk de m26 dart eigenlijk is.

Heb hem 1 keer gebruik en had al 8 kills binnen 5 minuten. Echter zonder Dart
Hahaha die ga ik vanavond in die nieuwe combinatie ook even gebruiken :P
Gebruik hem al regelmatig los maar vind de range vrij kort

[ Voor 8% gewijzigd door Mon0lith op 11-04-2012 15:16 ]

PSN: Von_Smallhausn

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:12:
Aan de andere kant wordt BF ook steeds meer CoD! Blijkbaar wilt EA meer centen verdienen en maken ze een close combat feature erbij. Dus ik weet niet in hoeverre er straks nog een verschil zou zijn muv de voertuigen dan he. Qua gameplay lijken ze steeds meer opelkaar.

EDIT: kom kom kom maar lekker met jullie reactie en minnetjes hahaha :P
+1 helemaal mee eensch :)

• SuperflipNL
Ik heb ook aardig veel CoD gespeeld. Ook zeer mee vermaakt, daar draait het ook om. Alhoewel ik in het begin sceptisch was over de DLC close quarters, kijk ik er wel een beetje naar uit. Als het maar niet te druk wordt. Ik vermaak me de laatste tijd prima met seine, metro en bazaar. De open mappen vind ik ook geniaal maar slaat de plank totaal mis op consoles. 4 man in de lucht en je houd nog 8 man over om vlaggen te veroveren, als je mazzel hebt dat je in een volle server zit. Ik wacht wel op BF4 of Battlefield spinoff ala bad company waarin meer mensen online kunnen (64 man). Niet dat ik dat verwacht, zal wel pas op PS4 of Xbox720 komen...

Ze hadden gewoon ipv 2 jets maar 1 jet per kant moeten neerzetten.
Iets minder voertuigen, zodat je meer poppetjes op de grond overhoud.
Aan de andere kant: je kan via server browser ook kiezen voor infantery only toch?
Hebben mensen dit al eens geprobeerd op bv Caspian of zo?

Wat CoD betreft heb ik alleen MW1 en 2 gespeeld.
Dat vond ik wel erg vermakelijk :)
Daarna BC2 ontdekt en eigenlijk niet meer naar CoD omgekeken.

[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 11-04-2012 15:23 ]

Verwijderd

Dat moet je bij Bazaar doen infantry only. Caspian vind ik net te groot daarvoor (als het om CQ gaat).

Of je moet ook Medals krijgen voor de gerende of gelopen kilometers LOL 8)7

Ik had de PS3 nog geen eens gekocht om op te spelen LOL eigenlijk alleen om BD en DVD te kunnen kijken en mediacenter. Heb zelfs nog de eerste PS3 haha en maar 5 of 6 spellen na 7 a 8 jaar dat ding te hebben.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 15:30 ]

• SuperflipNL
Ik heb ook geen problemen met voertuigen etc. Vind dat juist leuk om te doen, als afwisseling. Ik merk alleen aan mezelf dat als ik een keer wil vliegen ik gelijk verlies (ik speel voornamelijk CQ), en ik niet tegen me verlies kan. Dus daar loop ik dan weer als infantry, om te winnen.

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01-2025

Tristal

PSN-ID Tristal

pa4jv schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:15:
[...]

We hadden eerst allemaal een GoT-tag maar dat zorgde ervoor dat de tegenstander al achterstond als ze binnen kwamen, vandaar dat we nu anoniem door het leven gaan.. als je aan de goede kant zit, op een normale tijd speelt en je voip op team zet hoor je ons vast wel. :)
Aha vandaar, dan zal ik mn tag ook maar weghalen.

iPhone 8 Plus iPad air 2

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01-2025

Tristal

PSN-ID Tristal

Unomomentodado schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:50:

Donateurs
Ik zou ook wat willen bijdragen aan het behoudt van de server. Is er een minimum bedrag? En waar kan ik je gegevens vinden?

iPhone 8 Plus iPad air 2

• NLRev0lution
SuperflipNL schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:27:
Ik heb ook geen problemen met voertuigen etc. Vind dat juist leuk om te doen, als afwisseling. Ik merk alleen aan mezelf dat als ik een keer wil vliegen ik gelijk verlies (ik speel voornamelijk CQ), en ik niet tegen me verlies kan. Dus daar loop ik dan weer als infantry, om te winnen.
Ik pak alleen de Jeep, Tank of Heli. Met een Jeep ben je lekker snel van flag a naar flag b enz enz. Met een Tank kan je nog wat weerstand bieden, speel vooral met een gunner dan heb je ook zicht achter je (als ie t goed doet). En ja de Heli dan, ik persoonlijk vind dat ik er aardig mee overweg kan en dus ondersteuning vanuit de lucht kan bieden. Ik ga ook 9 van de 10 keer gewoon mee met het voetvolk naar de vlaggen (als de target gezet wordt) om ondersteuning vanuit de lucht te bieden...

Jet pak ik echt uit pure verveling (lees: als we toch niet winnen xD)

Maar goed, ieder zn ding.

[ Voor 3% gewijzigd door NLRev0lution op 11-04-2012 15:41 ]

• SuperflipNL
RevoNL schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:40:
[...]

Ik pak alleen de Jeep, Tank of Heli. Met een Jeep ben je lekker snel van flag a naar flag b enz enz. Met een Tank kan je nog wat weerstand bieden, speel vooral met een gunner dan heb je ook zicht achter je (als ie t goed doet). En ja de Heli dan, ik persoonlijk vind dat ik er aardig mee overweg kan en dus ondersteuning vanuit de lucht kan bieden. Ik ga ook 9 van de 10 keer gewoon mee met het voetvolk naar de vlaggen (als de target gezet wordt) om ondersteuning vanuit de lucht te bieden...

Jet pak ik echt uit pure verveling (lees: als we toch niet winnen xD)

Maar goed, ieder zn ding.
Ja, ieder zijn ding. Dat maakt het spel ook zo goed imo. Ik ben best goed in een tank en heli, dan zit vaak een maat van mij in de gunner seat. Maar tegen een goed spelend team, die van vlag naar vlag hopt, ga ik dan ook vaak weer te voet verder. Jet ben ik niet zo goed in, wordt vaak neer geknalt :P.

Verwijderd

Oja, het ging een paar posts terug over BC2 map revivals.
De beste map die ik me kan bedenken om in een nieuwe jas te steken is El Alamein uit BF1942! Over episch grote maps gesproken.. Daar kan geen Caspian Border tegenop :)

En dan hebben ze in BF3 Wake Island gestopt... |:( Dat was in BF1942 een goede map, maar wat ze er in BF3 mee hebben gedaan slaat echt nergens op! Je kunt niet eens je carrier op het strand parkeren :P

• NLRev0lution
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:47:
De beste map die ik me kan bedenken om in een nieuwe jas te steken is El Alamein uit BF1942! Over episch grote maps gesproken.. Daar kan geen Caspian Border tegenop :)

En dan hebben ze in BF3 Wake Island gestopt... |:( Dat was in BF1942 een goede map, maar wat ze er in BF3 mee hebben gedaan slaat echt nergens op! Je kunt niet eens je carrier op het strand parkeren :P
Ben benieuwd naar de 2e (ik bedoel natuurlijk de 3e, op de een of andere manier tel ik b2k niet mee...) DLC van BF3. Schijnt een map in te zitten welke stukken groter is de Caspian Border,... Ben benieuwd. :9~

[ Voor 5% gewijzigd door NLRev0lution op 11-04-2012 15:54 ]

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:47:

El Alamein is volgens mij in 2012 echt geen leuke map hoor. Ik zie het al voor me: 70% van de mensen in de game is sniper en de rest zit in voertuigen. Lijkt me echt geen drol aan, maar omdat er vroeger gewoon minder campers waren was die map erg nice. Nu is ie veel te groot en te wijds. Zeker voor 12vs12

Wat ze bij wake-island hadden moeten doen is een 2e vliegdekschip voor de verdedigende partij om zo de russen wat meer speling te geven (En er een normale conquest van te maken). Nu ben je als verdediger veel te hard bezig met het behouden van het vliegveld dat de overige vlaggen al snel vallen. Je hebt veel te weinig om de aanval van de tegenstanders te stoppen, zeker als ze met Amtrack + Heli aan komen zetten en mogelijk nog een tank hebben gejat bij het overnemen van een vlag.

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 11-04-2012 15:56 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• NLRev0lution
Martinspire schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:54:
[...]

El Alamein is volgens mij in 2012 echt geen leuke map hoor. Ik zie het al voor me: 70% van de mensen in de game is sniper en de rest zit in voertuigen. Lijkt me echt geen drol aan, maar omdat er vroeger gewoon minder campers waren was die map erg nice. Nu is ie veel te groot en te wijds. Zeker voor 12vs12

Wat ze bij wake-island hadden moeten doen is een 2e vliegdekschip voor de verdedigende partij om zo de russen wat meer speling te geven (En er een normale conquest van te maken). Nu ben je als verdediger veel te hard bezig met het behouden van het vliegveld dat de overige vlaggen al snel vallen. Je hebt veel te weinig om de aanval van de tegenstanders te stoppen, zeker als ze met Amtrack + Heli aan komen zetten en mogelijk nog een tank hebben gejat bij het overnemen van een vlag.
Als je met een grote groep bent,... verdeel de squads over elke vlag. problem solved. laat elke squad ook onderling afspreken wat ze allemaal aan gear meenemen etc etc.

Verwijderd

Mensen wanneer speel je de M26 Darts eigenlijk vrij of moet je net als bij de Mortar switchen?
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:13:
Mensen wanneer speel je de M26 Darts eigenlijk vrij of moet je net als bij de Mortar switchen?
Volgens mij na een paar kills met de M26 mass. Gaat vrij snel ;). iig niets met switchen oid.

[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 11-04-2012 16:14 ]

Verwijderd

Op battlelog kan ik namelijk niets vinden over Dart of welke unlock dan ook voor de M26 Mass

Flechette ammunition = Dart

http://battlefield.wikia.com/wiki/M26_MASS

Ik merk wel wanneer ik deze vrijspeel. Ga ff lekker Metro 24/7 spelen.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 16:18 ]

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:15:
Op battlelog kan ik namelijk niets vinden over Dart of welke unlock dan ook voor de M26 Mass
Is precies hetzelfde als M320 smoke die je unlocked na 20 kills oid met de M320. Staat Stond helaas ook niets over op battlelog :|.

Nu blijkbaar wel

[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 11-04-2012 16:34 ]

Verwijderd

M320 heb ik alweer 1000+ kills mee LOL

http://battlelog.battlefi...minfo/m320/230420491/ps3/

geeft wel meer info dan bij de M26

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 16:19 ]

• johan bos
M26 Mass [Default]
M26 Frag [10 Kills]
M26 Dart [20 Kills]
M26 Slug [30 Kills]

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:18:
M320 heb ik alweer 1000+ kills mee LOL

http://battlelog.battlefi...minfo/m320/230420491/ps3/

geeft wel meer info dan bij de M26
Noobtuber, lol
_O-

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-02 15:09
Jezus Moulin 444 uur. :+

• Phyt_
Tristal schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:35:
[...]

Ik zou ook wat willen bijdragen aan het behoudt van de server. Is er een minimum bedrag? En waar kan ik je gegevens vinden?
zie pagina 1 :D in de TS

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:54:
[...]

Die campers zijn makkelijk op te lossen door er een chique zandstorm aan toe te voegen :) Beetje zoals BC2 had op sommige maps. Als vehicles een hoop jeeps en voor beidde teams 1 tank en 1 chopper. (en US een B17 voor het echte El Alamein gevoel O+ )

Verwijderd

Die m26 Mass valt best wel mee. Dat ding heeft een rate of fire van 0,0.
Inderdaad, wie heeft er nou 400+ uur in BF3 zitten...

O-) :+

*O*

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Ben zojuist ff met de m26 mass op pad geweest wat een topper nu de dart ff vrij speleb :)

PSN ID = steppa87

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

http://battlelog.battlefi...how/41239245/2/227566472/

M26 Dart valt mee hoor :')
Ik heb ook echt 3 kills per minute met dat ding(note trouwens dat ik maar een halfuurtje van dat potje daadwerkelijk gespeeld heb, ik kwam er later bij.) en 106% accuracy op m'n battlelog nu. :D

Verwijderd

M26 is gewoon een top gun. Of je nou dart gebruikt of Mass. Lekker wapen. Was voor de patch al zo en is nu nog steeds zo. Maar het feit dat hij niet automatisch is schrijven mensen hem bij voorbaat al af.

Overigens is het niet zo moeilijk om zo hoog te halen met die gun. Je pakt hem meestal pas als je wilt gaan schieten, waardoor je hem minder lang in je handen hebt en dus meer kills per minuut maakt. Zelfde geld voor de knife.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 19:02 ]

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Nee, op metro loop ik altijd voor met dat ding en pak ik m'n AK pas als ik op lange afstand een vijand zie :p
Potver, vanavond geen BF3 want: Ajax speelt...
Morgen en vrijdagavond werken, dus dat wordt pas van het weekend weer.
Ach, 3 avondjes niet als kanonnenvoer dienen is ook wel eens lekker, misschien slaap ik wel goed vannacht :P

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:12:
Potver, vanavond geen BF3 want: Ajax speelt...
Morgen en vrijdagavond werken, dus dat wordt pas van het weekend weer.
Ach, 3 avondjes niet als kanonnenvoer dienen is ook wel eens lekker, misschien slaap ik wel goed vannacht :P
Dit wordt geen leuk avondje voor jou ;)

Heerenveen gaat die pot winnen _/-\o_

Feyenoord kampioen!
Jij hebt nog een kogel in je hoofd zitten of niet?
Of je brein is door een pre-patch USAS frag tegen de muur blijven plakken, want je praat een beetje raar.
Whahaha

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:25:
Jij hebt nog een kogel in je hoofd zitten of niet?
Of je brein is door een pre-patch USAS frag tegen de muur blijven plakken, want je praat een beetje raar.
Whahaha
Wij spreken elkaar vanavond weer :)
Pagina: 1 ... 74 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.