Punt van herkenning, ik merk vooral nu na de patch dat het lijkt alsof ik een soort "god" ben die alles kan hebben (behalve in tanks tegen jets xD) voorheen maakt ik echt geen 20 kills in een potje (ja af en toe maar dat was dan een top avond) nu zit ik er "telkens" ruim boven. (ja... ik weet dat potjes nu langer duren, mits je de "juiste" server uitzoekt)Martinspire schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:11:
[...]
Bij de patch komt ook wel een beetje bovendrijven wie er wel en niet raak kunnen schieten en wie er op de omgeving opletten. Je bent nu vaak het haasje als je later schiet vanwege de suppression, maar zelfs dan moet je iemand nog makkelijk afmaken. Ik kom vaak zat potjes in waar ik met 8 kills begin (om dan wel een paar keer dood te gaan, maar ik begin echt super lekker). Of dat je in potjes komt waarvan je je afvraagt wat de teammates (en tegenstander) aan het doen is. Na 2 mcoms pas op 10 kills staan vind ik erg slecht. Je kunt pech hebben en niemand tegen komen, maar anders moet het wel mogelijk zijn om wat mensen af te schieten. Als ik zelf een kill of 50 heb, dan kan ik niet begrijpen hoe iemand in hemelsnaam op 10% van dat kan staan (als ik weet dat ze ook aan het begin gestart zijn). Dat komt dan in de meeste gevallen door het falen in raak schieten.
Mijn score kakt alleen in gedurende het veel later wordt. Als alle Amerikanen wakker worden en onze games in beginnen te komen, dan gaat mn score omlaag omdat ze dan gewoon enorm lag-voordeel hebben. Maar daarvoor kan ik een prima score halen, gewoon door raak te schieten
Ik zie ook dat anderen na de patch echt scheef schieten of niks met de attachments doen.
Ik zorg altijd dat m'n attachments goed ingesteld staan, ook als ik een nieuw wapen probeer, maar daar is het meer even aftasten wat je lekker vind schieten.
Zat ik laatst ook nog te denkenBatmanHorizon schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:34:
[...]
Ik mis echt sommige maps, zelf een paar die wat minder waren (behalve atacama). Bf3 mist echt goede rush maps, ik vind enkel damavand/caspian vrij goed. Misschien eens een avondje een korte sessie bc2 houden?
.
c ya on the battlefield!!
[ Voor 9% gewijzigd door NLRev0lution op 10-04-2012 19:02 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution