• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:33
Jackal131 schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:06:
@Erulezz: wat speel jij irritant zeg, met dat gejump en gedive van je. Werd er helemaal gek van.
:D ;)
Liet 1 keer vanuit C, C4 op mij flikkeren. Keer daarna sprong hij vanuit C naar beneden en schoot mij lek met zn PKP. Grr

Flickr PSN ID= cheironnl

Iemand binnenkort eens zin in wat Squad Rush?
Dat zijn nog steeds de enige 2 ribbons die ik moet halen ;)
Het stoort me dat mijn setje batons nog niet compleet is lol.

Nu ik bijna net zoveel uren in BF3 heb zitten als in BFBC2 leek het me wel leuk een en ander te vergelijken.

Subject_______________BF3_________BFBC2

Played time___________211h54min____212h57min
Kills_________________7781_________8292
K/D ratio _____________0.97__________0.96
Dogtags______________123__________363
Rush wins ____________413__________392
Conquest wins ________109___________62
MVP ________________30____________27
Tank kills ____________1369__________683
Stationary kills ________38____________522
Best weapon _________USAS (817)_____870MCS (1007)
W/L ratio ____________1.25___________1.25
Round played ________989____________833
Kills per minute_______0.61____________0.65
Grenade kills_________265____________279
Mcoms destroyed_____159____________???

Zaken als SPM en overall score doen er niet toe omdat de scores per objective totaal anders zijn in BF3.
In BFBC2 was ik level 37 (van de 50), nu ben ik Adelaar 8...
Op zich schelen sommige zaken niet zo heel veel :)

In BFBC2 had ik wel alle pins en insignia's, iets wat veel makkelijker te halen was dan alle medals in BF3.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:24
cheiron schreef op zondag 08 april 2012 @ 00:30:
[...]

Ik denk dat wanneer King niet was gekicked met 30 tickets te gaan (!!) hij rond de 100K had gezeten (ik zie namelijk 59k award score en 40+k normale score).
Maar wat een epische pot zeg, gewoon anderhalf uur lang knallen, niet normaal. Ook de eerste keer dat ik meer dan 100 kills in een rondje haal.

-edit-
sterker nog: Total Score - 101312. Nice King!
Lekker man, dikste score die ik mocht bijschrijven was 60k na anderhalf uur Metro...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-02 13:16
dvdkiwi schreef op zondag 08 april 2012 @ 17:13:
Subject_______________BF3_________BFBC2

Played time___________211h54min____212h57min
Kills_________________7781_________8292
K/D ratio _____________0.97__________0.96
Dogtags______________123__________363
Rush wins ____________413__________392
Conquest wins ________109___________62
MVP ________________30____________27
Tank kills ____________1369__________683
Stationary kills ________38____________522
Best weapon _________USAS (817)_____870MCS (1007)
W/L ratio ____________1.25___________1.25
Round played ________989____________833
Kills per minute_______0.61____________0.65
Grenade kills_________265____________279
Mcoms destroyed_____159____________???
Het valt me op je dat je veel meer granaat kills hebt dan ik, 265 op 7781, dus ongeveer 1 op de 30. Snel bij mezelf gekeken en ik heb er 102 op de 12503, dus 1 op de 125. Hmm als ik het zo bekijk heb ik er eerder gewoon heel weinig denk ik :+

Maar het duurt ook zo lang voordat ze ontploffen dat je ze echt makkelijk kan dodgen, en oefenen op in een lobje gooien heb ik nooit gedaan. Hoe zit dat met de rest hier?

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Misschien omdat ik veel rush speel, waar de tegenstanders zich over algemeen wel rond de mcoms of de wegen naar de mcoms begeven.
De stationary kills in BC2 zijn er ook veel meer, maar dat is omdat je daar nog oa die Heavy MG's had staan :)
En naar mijn idee stonden de Kornet Launchers op veel meer handige plaatsen.

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Ik maak echt nooit kills met granaten, je moet echt op zo'n ding staat om er dood door te gaan..

Verwijderd

Ik vind grenaten perfect, niet overpowered zoals in COD maar ook niet te slap
Handig als je een poppetje half doodgeschoten hebt maar hij zoekt cover.
Granaat erachteraan om de boel af te maken :)
Je hebt ze toch, dus waarom zou je er niet mee gooien :P

De spalsh damage van die dingen is redelijk.

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-04 21:09

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

leuk die new servers maar ze lopen toch wel vaak vast tegen over normaal server net weer dik 20k punten en alles loopt vast denke het is mijn xbox en ik kom terug op zelfde server ieder een is weg en alleen new mensen zitten er op met maar paar 100 punten

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Volgens mij is je interpunctieknop ook vastgelopen ;)
Maar inderdaad: vastlopers zijn bijna aan de orde van de dag...

*edit*
Het was weer drama vanavond.
Ongebalanceerde potjes, veel baserapen en nauwelijks iets kunnen raken.
Laatste potje op Seine wel met 27 om 7 af kunnen sluiten, ondanks dat we onze spawn nauwelijks uit konden komen. Met dank aan de LAV en de Vodnik, daar heb ik redelijk wat kills mee kunnen maken.
Ook maar eens gaan snipen, en warempel 5 kills met de M98 gemaakt :P

[ Voor 61% gewijzigd door Superkiwi op 09-04-2012 01:22 ]

Granaten zijn handig, mijn skills zijn daarmee met World at War enorm toegenomen. Met 4 player splitscreen kun je precies zien waar ze vallen, dus op den duur weet je hoe lang je moet cooken en wat voor boog ze moeten hebben. Voor mij is het dan ook eventjes oefenen en dan lukt het prima. De boog is goed te noemen, maar de vertraging in het gooien (soms ben ik alweer terug om het hoekje of gaat ie per ongeluk ergens tegenaan) en het gemis om te makkelijk te cooken is wel erg jammer.

Zit zelf op de 445 granaat kills uit bijna 30.000 kills totaal.
7700 headshots is ook niet slecht (ongeveer 25%)
4800 kill assists is ook wel wat, maar heb toch lange tijd met LMG gespeeld, waardoor je dat vaak hebt en ook met een Rifle wordt het nog wel eens weg genakt (al jat ik ook regelmatig kills :+ )

Mn K/D (nu 1.85) is de afgelopen tijd ook hard omhoog gegaan, tijdje terug stond ie nog op 1.75, maar het blijft lastig om die omhoog te krikken. Mn SPM staat nog steeds stabiel rond de 620, al loopt die ook weer iets op. Dat unlocken van alle guns haalt je k/d wel wat naar beneden, maar dat gaat nu wel weer goedkomen.

235 c4 kills is trouwens ook wel grappig en 231+400 RPG kills is ook niet slecht.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Mr Ton
Inderdaad, het niet kunnen cooken van granaten in Battlefield maakt het lastig om er kills mee te maken. De boog vind ik in Battlefield wel logisch en ik kan ze prima gooien waar ik ze wil hebben, maar toch maar eens gaan oefenen om ze in een hoge 'lob' te gooien om zo toch maar wat te cooken en de tegenstander minder tijd te geven te ontwijken. Dit is echter best lastig met een controller.

Ik zat straks op Bf3 stats eens in mn history tabelletjes te kijken en je kunt daar mooi zien dat mn KD progressie behoorlijk is afgevlakt sinds ik meer Rush ben gaan spelen. Ik begon flink negatief, ik geloof rond de 0.7 in het begin, maar dat was best logisch aangezien ik al lang geen shooter meer gespeeld had op de Xbox en Battlefield helemaal nieuw was voor mij. Daarna is die in een mooi strak lijntje naar de 2.0 geklommen en ik weet dat rond die tijd ik meer Rush ben gaan spelen met iedereen van GoT. Daarvoor speelde ik echt nooit Rush, puur en alleen CQ. En mn KD zit nu echt al weken mooi stabiel tussen de 2.03 en 2.05.

Wel grappige stat: mijn headshot percentage en accuracy zijn sinds midden december (verder gaat de grafiek niet terug) alleen maar afgenomen.. Blijkbaar ben ik steeds slechter geworden in aimen :+

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-04 09:26
Mooi is ie he?

Afbeeldingslocatie: http://www.greyghostfour.com/images/bf3content_awards_medal16.png

[ Voor 53% gewijzigd door Unomomentodado op 09-04-2012 12:53 ]

Verwijderd

@rogierh.
Is er al een lijst met betalende leden?

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-04 09:26
Bedankt voor de reminder. Hier is de lijst van PS3 Gotters die een donatie hebben gedaan voor de server:

Google doc-link

Lockmustang, joshje, Thunder8, PA4JV, Moulin30, Jeroenimoes, Dynamix, BatmanHorizon, bedankt voor het bijdragen aan dit initiatief!

[ Voor 5% gewijzigd door Unomomentodado op 09-04-2012 13:36 ]

• pa4jv
  • Laatst online: 08:30
Thunder is de komma vergeten? :+

Verwijderd

Goed van Thunder dat hij zo veel bijlegd. Zodra mijn PS3 weer werkend is zal ik is kijken of ik nog iets over heb.

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-04 15:55
Mooi zo bijna weer 90 dagen erbij!

• pa4jv
Dit is voor de eerste 3 maanden. :D

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:24
Hahahaha :) We hebben je er ook lekker lopen trollen vandaag, dus je hebt 'em verdiend :P

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:40
heb ook nog ff overgemaakt uno, zal er morgen of overmorgen wel opstaan. ING is nooit zo snel :d

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Op zich wil ik ook wel bijdragen aan de GoT server, meestal wel een leuke boel daaro :)
Behalve gisteren met Flim toen was het best wel een rape festijn in ons nadeel ;)

• cheiron
Phyt_ schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:42:
heb ook nog ff overgemaakt uno, zal er morgen of overmorgen wel opstaan. ING is nooit zo snel :d
ing is even snel als de andere grootbanken..

Flickr PSN ID= cheironnl

Net even wat squad rush gespeeld met oa King en Michel.
Het leek wel hardcore zo weinig kogels de vijand nodig had...
Slecht voor mijn K/D, dat zeker, maar waarschijnlijk wil ik te snel naar voor.
Wel mijn laatste 2 ribbons binnen, waarvoor dank :)
Dat UR mannetje was wel rete irritant trouwens :P
Verschil tussen mijn deaths en kills is nu weer opgelopen naar ongeveer 240.....

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-05 16:49

thunder8

Het gedonder begint weer.

pa4jv schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:16:
Thunder is de komma vergeten? :+
Nee hoor, komma staat op de juiste plek. :9

Van het weekend weer wat uurtjes gemaakt. Nodige levels gestegen, veel gespeeld op 24h Metro Servers.

Wat me opvalt is hoeveel mensen momenteel de P90 en de M16/M4 gebruiken en hoe snel je daarmee kan killen. 2de Wat me opvalt is hoe vaag het is dat ik aan het sproeien ben met een LMG als de M249 of M60 en dat ik ondanks de suppression met 1-2 kogels wordt geveld. Dat is in mijn ogen bullshit, vooral als dat gebeurd met prutsguns van behoorlijke afstand.

Sinds gister heb ik de P90 ook vrijgespeeld en sinds ik daarmee speel zie ik eindelijk een betere K/D naar boven komen. Deze gun zal wel bij een volgende patch worden generfd. ;)

High Ticket Bazaar is een mindere optie trouwens, aangezien je compleet gepinned kan worden als de tegenstander alle basissen heeft. Heb dit van het weekend een paar keer meegemaakt en zelfs op een 1500 ticket server is de pot dan na een half uur klaar.

[ Voor 70% gewijzigd door thunder8 op 10-04-2012 09:05 ]

PSN-ID: Thunder76nl

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04-2025

VTB

Zijn alle "officiele" EA/Dice servers offline gehaald?
Ik word een beetje moe van alle extra regels waar je je aan moet houden om niet gebanned te worden op de eigen servers.
Men is ook zeer creatief in het verzinnen van regels. Naast de, geen gebruik van USAS en frag rounds. Heb je ook: Geen M320. Geen autoshotguns. Geen grenate spamming. Geen tank spamming?? De vliegtuigen niet gebruiken, enz. enz.

Daarnaast is de Rush mode een nogal oneerlijk bij 200% of meer tickets.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Lol ik zat gisteren op een rent-server van een of andere club waar je geen M320 mocht gebruiken, maar het was verreweg het meest gebruikte wapen. Ik had vermoeden dat toen de admins begonnen te verliezen ze overschakelden naar M320.
VTB schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:29:
Zijn alle "officiele" EA/Dice servers offline gehaald?
Ik word een beetje moe van alle extra regels waar je je aan moet houden om niet gebanned te worden op de eigen servers.
Men is ook zeer creatief in het verzinnen van regels. Naast de, geen gebruik van USAS en frag rounds. Heb je ook: Geen M320. Geen autoshotguns. Geen grenate spamming. Geen tank spamming?? De vliegtuigen niet gebruiken, enz. enz.

Daarnaast is de Rush mode een nogal oneerlijk bij 200% of meer tickets.
Ze mogen echt een filter maken voor official servers. Voor de server browser maar ook via quick match. Gister kwam ik dan in een rush server met 200 tickets of squad rush waar de health op 500% staat 8)7.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

@kiwi: ik was de paar uren dat ik aan het spelen was op zoek naar mijn laatste air warfare ribbon.

@Rogierh: heb je mijn record als verbroken van 1071?

@Jackal en hoe bevalt het spelen op je nieuwe scherm? Of heb je hem nog niet gehaald?

Verwijderd

Gisteravond laat nog even online gegaan. De GoT PS3 server was ondertussen overgenomen door een andere clan die random tegenspelers aan het vernederen waren. Hier dus maar snel weer uitgestapt en een andere server opgezocht waar Remmie76 en JacobPriem in zaten. Samen nog een paar potjes Rush gespeeld totdat de "Server Expired" was en ik maar mijn mandje op ging zoeken :)

Verwijderd

Update in progress @ Battlelog

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
BatmanHorizon schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:45:
[...]

Ze mogen echt een filter maken voor official servers. Voor de server browser maar ook via quick match. Gister kwam ik dan in een rush server met 200 tickets of squad rush waar de health op 500% staat 8)7.
Er is toch een filter voor "custom servers"?! Staat als ik het goed had gezien tussen de opties "hardcore, infantry, enz.".

[ Voor 0% gewijzigd door Dynamix op 10-04-2012 10:08 . Reden: typo ]

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:01:
Gisteravond laat nog even online gegaan. De GoT PS3 server was ondertussen overgenomen door een andere clan die random tegenspelers aan het vernederen waren. Hier dus maar snel weer uitgestapt en een andere server opgezocht waar Remmie76 en JacobPriem in zaten. Samen nog een paar potjes Rush gespeeld totdat de "Server Expired" was en ik maar mijn mandje op ging zoeken :)
Ja idd _O- ! Sterker nog, even later op seine crossing was er een heuse [url="["]clanwar [/url]op de GoT server. Waren twee clans, ene DWNN oid DDZN en een andere 1TRK waarbij beide teams 7-8 +- 6 man aan een zijde hadden. De DDZN clan zijn er al vaker geweest, kan me nog herinneren met dynamix en steppa dat we flink werden ingemaakt. Zouden zeker een kans hebben met evenveel tweakers versus hun. Zou op zich wel geinig zijn om ze te berichten voor een paar potjes tegen ze?
Dynamix schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:07:
[...]

Er is toch een filter voor "custom servers"?! Staat als ik het goed had gezien tussen de opties "hardcore, infantry, enz.".
Die werkt dus voor geen meter :P. Als je enkel normal aanvinkt staan er custom servers in met normal settings en een paar official servers. Bij custom enkel custom. Maar met quick match kan je niet eens kiezen :P

[ Voor 20% gewijzigd door KngfCnns op 10-04-2012 10:33 . Reden: clan names bekend ]

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:57:
@Jackal en hoe bevalt het spelen op je nieuwe scherm? Of heb je hem nog niet gehaald?
Bevalt prima. In het begin behoorlijke last van een onverklaarbare lag (leek een soort van input lag). Na een tip om het scherm in spelmodus te zetten ging dat een heel stuk beter :D. Verder had ik behoorlijk last van donkere plaatsen, dan zag ik ook werkelijk niets. Zwart is nu ook echt zwart, haha. Ingame beeld nu wat lichter gezet en ook dat is nu veel beter.

Voordeel van een groter scherm is dat je mannetjes, die op een afstand staan, nu ook beter te zien zijn en dus beter te raken 8).

Gisteren op de server van Uno op eens last van een rare soort lag. Je kunt dan wel bewegen zonder lag, maar zodra je wilt vuren, dan gebeurt er niets. Zelfde geldt voor reloaden. Dit is trouwens niet bij alle wapens het geval. Errug vreemd.
Heb het toen maar even voor gezien gehouden, zodat ik niet de hele server bij elkaar loop te schelden en de aanwezigen nog een enigszins rustige game avond hebben, hehehe :+

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:01:
Daar was ik ook nog even aanwezig, en pakte in een paar ronden nog even een paar MVP2 en 3 ribbons mee. :) Jammer dat die Expired is dan, want vond het lekker gamen op die server.

Verwijderd

Hey, ik ben een van die DDZN jongens. We hebben de afgelopen paar dagen vaker op jullie server gespeeld, vooral omdat dit een van de weinigen met een fatsoelijke rotatie en normale ticketcount is. Ik lurk af en toe in dit topic, en een tijd terug het BF3 video topic, en ik las laatst dat jullie een server hebben. Gisteren was inderdaad weer lachen, alleen in het laatste potje dat ik speelde had ik last van slechte hitregistratie, 5 close range 870CS hits deden 25% damage... Toch maar even een andere server gezocht, en daar werkte het wel. Ik zal deze week vast en zeker nog een keer langskomen! good games in ieder geval!

• Dynamix
BatmanHorizon schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:09:
[...]

Ja idd _O- ! Sterker nog, even later op seine crossing was er een heuse clanwar op de GoT server. Waren twee clans, ene DWNN oid en een andere (IT nogwat) waarbij beide teams 7-8 man aan een zijde hadden. Die DWNN nogwat clan zijn er al vaker geweest, kan me nog herinneren met dynamix en steppa dat we flink werden ingemaakt. Zouden zeker een kans hebben met evenveel tweakers versus hun. Zou op zich wel geinig zijn om ze te berichten voor een paar potjes tegen ze?

[...]

Die werkt dus voor geen meter :P
Dat was een goed georganiseerde bende en een hele leuke tegenstanders voor GoT, mits wij de rollen goed verdelen. Deze gasten kwamen de eerste basis op Damavand Peak gelijktijdig binnenvallen over de gehele breedte van het kamp. Op de heuvel een vaste sniper.

LoL: de sniper reageert net :P

Verwijderd

@Jackal: Ja klopt het beeld is nu echt zwart! En als het een dondere map is zoals Metro dan is dat ook echt donker!
Had je nou de 8000 genomen? Ik gebruik geen spel modus en heb eigenlijk geen last van die inputlag. Misschien een tip voor de instellingen voor je scherm kijk eens naar mijn posts op tweakers mbt samsung D7000 en 8000. http://www.avforums.com/forums/14514169-post67.html

Ik heb mijn scherm gecalibreerd en kolere nu is alles nog mooier dan dat het origineel al was!

Waarom heb je eigenlijk voor de 8000 gekozen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 10:33 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:21:
...alleen in het laatste potje dat ik speelde had ik last van slechte hitregistratie, 5 close range 870CS hits deden 25% damage...
Heb ik af en toe ook. Vaak is het op 1 of 2 gasten. Die lopen dus duidelijk de boel te laggen.
Als er meerdere mensen over dezelfde persoon lopen te klagen...kick...

@mede serveradmins: gisteren een gastje gebanned met de naam WaffenSS. Mocht je meer mensen tegenkomen met dit soort namen, gelijk een ban aan de broek. Dat soort gasten hebben we niet nodig op de server. Ik snap ook niet dat Dice/EA/Sony dit soort namen accepteert.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Dynamix
Hieronder twee matrixen met daarin de bulletspread per wapen per attachment:

Assault

Carbines

@ Jackal: terechte ban, als je het mij vraagt. En je tv calibreren met wat testafbeeldingen is zeker aan te raden!

[ Voor 25% gewijzigd door Dynamix op 10-04-2012 10:35 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:29:
@Jackal: Ja klopt het beeld is nu echt zwart! En als het een dondere map is zoals Metro dan is dat ook echt donker!
Had je nou de 8000 genomen? Ik gebruik geen spel modus en heb eigenlijk geen last van die inputlag. Misschien een tip voor de instellingen voor je scherm kijk eens naar mijn posts op tweakers mbt samsung D7000 en 8000.

Ik heb mijn scherm gecalibreerd en kolere nu is alles nog mooier dan dat het origineel al was!

Waarom heb je eigenlijk voor de 8000 gekozen?
Off topic: tja waarom de 8000...vanaf het eerste moment dat ik die tv zag was ik eigenlijk al verkocht. Moest alleen ff wachten op de juiste prijs, haha. De 8000 heeft volgens mij ook niet veel meer mogelijkheden als de 7000, maar de bezel is wel kleiner (mooier). Al met al ben ik zeeeeer tevreden met het scherm (en alle bijkomende functies)

Verwijderd

Nou sniper, de SKS met een holo erop gebruik ik, zodra iets een scope heeft raak ik helemaal niks meer lol. En zo georganiseerd zijn we niet hoor, iedereen spelt voor de lol, maar wel PTFO en om te winnen, dat scheelt al hel erg veel ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:34:
Nou sniper, de SKS met een holo erop gebruik ik, zodra iets een scope heeft raak ik helemaal niks meer lol. En zo georganiseerd zijn we niet hoor, iedereen spelt voor de lol, maar wel PTFO en om te winnen, dat scheelt al hel erg veel ;)
Haha, nice! Is eigenlijk precies wat we ook bij GoT doen :P. Ik vond iig die paar potjes tegen jullie met zulke tegenstand al veel leuker dan de random tegenstanders :).

Verwijderd

thunder8 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:17:
[...]

Daar was ik ook nog even aanwezig, en pakte in een paar ronden nog even een paar MVP2 en 3 ribbons mee. :) Jammer dat die Expired is dan, want vond het lekker gamen op die server.
Inderdaad een geinige server, volgens mij zat je er nog net in toen ik online kwam. Voorlaatste twee potjes waren TDM, dat vind ik persoonlijk wat minder leuk.

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Offtopic @ moulin

Hoe calibreer je je samsung? Heb een 46d6200 (full hd led 3d)

PSN ID = steppa87

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:44:
[...]

Inderdaad een geinige server, volgens mij zat je er nog net in toen ik online kwam. Voorlaatste twee potjes waren TDM, dat vind ik persoonlijk wat minder leuk.
Heb nog 1 of 2 TDM's meegemaakt. Zag dat je erin zat. Ti's dat ik vandaag weer moest werken, anders was ik nog wel ff doorgegaan. Van zondag op maandag tot 6 uur 's-ochtends door blijven gamen..... :X

Ik snap trouwens nog steeds niet dat die underslung niet werkt op de aek en abakan. Is volgens mij een bug, want ik heb van alles geprobeerd. Overigens over shotguns en lag. Volgens mij is het geen lag maar een verschrikkelijke hitregistratie. Ik heb echt een haat/liefde verhouding met de M26 Dart. Dan denk je 100% kill voltreffer vanaf 1 meter... nee... nog een keer.. nee... dood, enemy 28% over oid :>. Of volgende 10 meter verder... one shot kill... :O

• Mr Ton
BatmanHorizon schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:58:
Ik snap trouwens nog steeds niet dat die underbarrel niet werkt op de aek en abakan. Is volgens mij een bug, want ik heb van alles geprobeerd. Overigens over shotguns en lag. Volgens mij is het geen lag maar een verschrikkelijke hitregistratie. Ik heb echt een haat/liefde verhouding met de M26 Dart. Dan denk je 100% kill voltreffer vanaf 1 meter... nee... nog een keer.. nee... dood, enemy 28% over oid :>. Of volgende 10 meter verder... one shot kill... :O
Dacht al wel rondgehuppeld te hebben met de AN94 M26 combo maar weet het niet meer zeker. AK74m met M26 heb ik sowieso al een aantal keer gebruikt en dat is ook een heerlijke combo.

Over die hitregistratie kan ik ook meepraten, inderdaad heel wisselvallig en dan is behoorlijkk irritant in CQC. Heb afterpatch nog niet de M26 Mass geprobeerd, straks maar eens doen kijken of die beter is.

De hitregistratie van de L96 en M98 sniper rifles zijn ook heel beroerd nu, SV98 is echt mijn eerste keus bolt action.

En de SKS en M39 zijn echt badass nu, ook in CQ en midrange.

[ Voor 10% gewijzigd door Mr Ton op 10-04-2012 11:25 ]

• pa4jv
AN94 met ACOG en een M26 eronder is niet leuk voor je tegenstander. :P
Mr Ton schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:17:
[...]

Dacht al wel rondgehuppeld te hebben met de AN94 M26 combo maar weet het niet meer zeker. AK74m met M26 heb ik sowieso al een aantal keer gebruikt en dat is ook een heerlijke combo.
Grrr, wil ik ook met een an94 :P. Met de G3A3 en AK74M werkt de underbarrel bij mij ook prima, idd lekkere combo :)
pa4jv schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:19:
AN94 met ACOG en een M26 eronder is niet leuk voor je tegenstander. :P
Dus hij werkt wel met een underslung eronder? Of gebruik je hem als apart wapen? Ik ga het gewoon nog een keer proberen vanavond :P.

• pa4jv
Gewoon met underslung rail, dat is toch veel leuker dan zo'n apart ding. :P

• Mr Ton
BatmanHorizon schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:25:
[...]
Grrr, wil ik ook met een an94 :P. Met de G3A3 en AK74M werkt de underbarrel bij mij ook prima, idd lekkere combo :)
Probeer de M39 en SKS eens, heerlijke guns nu na de patch. M39 killt in 2 head/torso shots tot 70 meter en 1 headshot tot ong 20m! En de SKS schiet echt heel erg snel met vrijwel geen recoil.
pa4jv schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:26:
Gewoon met underslung rail, dat is toch veel leuker dan zo'n apart ding. :P
Ja dat is het probleem, voor dat patch wilde de M26 niet op de rail van de AN94 en AEK. Ik weet niet of ze dat nou gefixt hebben, kan het me niet goed herrinneren van gister.

@King: hoe gaat het met de studie??? Je zou toch een poosje niet online zijn?
_O-

• pa4jv
Volgens mij wel hoor, ik meen dat het gewoon werkt. Kan me niet voorstellen dat ik het verkeerd gezien heb. :P
Jackal131 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:29:
_O-
Dat doen we niet hè, ik doe naast BF3 ook nog wat nuttigs en heb tot nu toe al mijn studiepuntjes binnen, dus gewoon blijven spelen. :+

[ Voor 60% gewijzigd door pa4jv op 10-04-2012 11:31 ]

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:20
Vandaag verloopt de GoT-XBox server..... Wie-o-wie gaat meehelpen met de verlenging?
DM me even als je wilt dat onze server online blijft.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-05 21:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

GerardHenninger schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:48:
Vandaag verloopt de GoT-XBox server..... Wie-o-wie gaat meehelpen met de verlenging?
DM me even als je wilt dat onze server online blijft.
Check je DM. :), je berichten op xbl en op gotlive.... Allemaal beantwoord hahaha...

[ Voor 11% gewijzigd door MRE-Inc op 10-04-2012 12:07 ]

XBL: MRE Inc

• steppa87
Uno stuur nog ff je rek nr dan stort ik ook nog ff wat :)

PSN ID = steppa87

Mr Ton schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:28:
[...]

Probeer de M39 en SKS eens, heerlijke guns nu na de patch. M39 killt in 2 head/torso shots tot 70 meter en 1 headshot tot ong 20m! En de SKS schiet echt heel erg snel met vrijwel geen recoil.
De sks vond ik ook echt heel fijn geworden! Die ga ik zeker nog een paar keer gebruiken :). M39 zag ik laatste dagen ook vaker voorbij komen.
Jackal131 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:29:
_O-
offtopic:
Ik ben nog lekker efficient bezig. In die twee bf3 loze weken was dat alleen wel iets meer :P 8). Vanaf 20 april kan ik helaas écht nauwelijks meer voor een paar maanden

Verwijderd

steppa87 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:49:
Offtopic @ moulin

Hoe calibreer je je samsung? Heb een 46d6200 (full hd led 3d)
zie DM prive massage

• thunder8

thunder8

Zijn er mensen die de QBU-88 gebruiken als sniper? Zit namelijk de stats te vergelijken en ik zie dat deze gun een veel lagere bulletdrop heeft, dan de rest. Deze gun heeft 7% bulletdrop, terwijl de M98 bijvoorbeeld 36% heeft.

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04 13:55
Ik heb nu al een paar keer op de GoT server (PS3, nick: minigm) gespeeld en heb er eerlijk gezegd nog niet veel van gemerkt dat het een GoT server is. Ik heb nog geen enkele keer in het nederlands kunnen praten met iemand (ook niet in het engels eigenlijk). Ook zie ik niet goed wie nu van got is, maar dat komt omdat ik dit topic niet zo goed volg, en dus ken ik al jullie nicks dan ook niet.
Gisteren probeerde ik ook even te spelen op de GoT server, maar daar waren volgens mij weinig Nederlanders te vinden ;)
Flimovic zat er wel in, maar tijdens Rush Metro zaten we een beetje vast zeg maar...
Dan maar snipen of een beetje met de Mav kloten.
Daarna maar eruit gegaan ;)
Soms zit ie vol met tweakers, soms bijna geen tweaker :/

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 10-04-2012 12:35 ]

Verwijderd

mngm schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:30:
Ik heb nu al een paar keer op de GoT server (PS3, nick: minigm) gespeeld en heb er eerlijk gezegd nog niet veel van gemerkt dat het een GoT server is. Ik heb nog geen enkele keer in het nederlands kunnen praten met iemand (ook niet in het engels eigenlijk). Ook zie ik niet goed wie nu van got is, maar dat komt omdat ik dit topic niet zo goed volg, en dus ken ik al jullie nicks dan ook niet.
Laat die battlereport eens zien dan kunnen wij je aangeven wie GoT is.
Iets wat ik vaker tegenkom op battlelog nu...
Gisteren Squad Rush gespeeld, bijvoorbeeld dit potje:
http://battlelog.battlefi...how/40459668/4/184351504/
Tegen UR-86_ gespeeld, die was een aantal potten best goed met zijn M93.
Nu het rare... als ik op zijn naam klik krijg ik het volgende:
http://battlelog.battlefi...UR-86_/stats/228689909/1/
Who knows how that can ;)
*edit* op BF3stats vind ik 'm wel, wss gewoon geen battlelog account.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 10-04-2012 12:46 ]

Verwijderd

Je hebt gekeken naar zijn PC account kiwi 8)7
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:15:
Je hebt gekeken naar zijn PC account kiwi 8)7
Hij heeft ook geen ps3 battlelog account. Als je zijn profile aanklikt vanuit de report kom je ook op zn vermeende pc account, terwijl het potje op ps3 was :P.

Verwijderd

Ik zag het, maar als je bijvoorbeeld minigm zoekt krijg je ook niemand. Misschien dat hun zich niet hebben aangemeld bij battlelog.

• thunder8

thunder8

Erg jammer dat je sommige wapens pas vrijspeelt met CO-OP. Als ik ergens een hekel aan heb.......

..... zijn het sommige wapens of niet?

;)

• thunder8

thunder8

dvdkiwi schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:45:
..... zijn het sommige wapens of niet?

;)
hehehe, nee aan CO-OP. Vooral die M39 lijkt me een leuk wapen. En natuurlijk heb je daar een behoorlijke CO-OP score voor nodig.

Zitten best leuke CO-OP missies tussen. Misschien toch eens proberen.

• thunder8

thunder8

Misschien met de juiste medespeler dat het leuk is.....

Verwijderd

Doe vooral geen moeite voor die M39 stelt geen ene ruk voor! Kan je beter voor de M98B of de L96 gaan.

By the way: ik speel tegenwoordig met een RPK support gun wat is dat ding sterk geworden. Ik was eerst geen fan daarvan. Nu speel ik hem heel vaak met de Holo, extended en ...... :P

EDIT: M39 ligt er trouwens wel aan wat je ermee wilt doen: Lang afstand of gewoon rush setup spelen??

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 14:13 ]

• cheiron
Ik heb mij goed vermaakt met co-op. Met name de twee "kantoor" levels vond ik leuk om te spelen. Jammer dat het laatste level wat buggy lijkt mbt de laatste quick time event, anders had ik die zeker vaker gespeeld.

Flickr PSN ID= cheironnl

thunder8 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:12:
Misschien met de juiste medespeler dat het leuk is.....
Vooral niet met randoms spelen. Communicatie is bij sommige missies zeer aan te raden.

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06:40
Ik ben henkiepenkie jongens maar mijn mic is overleven vandaag prrt!

• pa4jv
mngm schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:30:
We hadden eerst allemaal een GoT-tag maar dat zorgde ervoor dat de tegenstander al achterstond als ze binnen kwamen, vandaar dat we nu anoniem door het leven gaan.. als je aan de goede kant zit, op een normale tijd speelt en je voip op team zet hoor je ons vast wel. :)

Verwijderd

COOP missies zijn best grappig idd als je een leuke medespeler hebt... kratje pils er bij :)

M39 stelt, zoals Moulin al zegt, niet veel voor. Een vergelijkbaar wapen vindt je ook wel in de MK11 of SKS (is iig mijn bevinding van de korte tijd die ik met deze wapens heb gespeeld). Het geluid van de M39 is daarentegen wel weer macho _/-\o_

edit: kan op de PS3 maar niet wennen aan scoped weapons (> x4 scopes). Toen ik nog BF2-BFBC2 speelde op de PC kon ik makkelijk op medium range meekomen met b.v. de M24+12x scope. Sinds ik console speel moet ik echt Long-Extreme Long range hebben om iets te kunnen raken met een bolt action. Misschien een kwestie van wennen maar ik heb geen zin meer om op zulke lange afstanden tussen de bomen door te moeten turen met maar 12 enemies op een map :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 14:22 ]

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:12:
Doe vooral geen moeite voor die M39 stelt geen ene ruk voor! Kan je beter voor de M98B of de L96 gaan.

By the way: ik speel tegenwoordig met een RPK support gun wat is dat ding sterk geworden. Ik was eerst geen fan daarvan. Nu speel ik hem heel vaak met de Holo, extended en ...... :P

EDIT: M39 ligt er trouwens wel aan wat je ermee wilt doen: Lang afstand of gewoon rush setup spelen??
Ok, dat scheelt ook weer. Zo zie je maar dat stats niet zaligmakend zijn. RPK support gun? Welke mag dat zijn?

Ik ben gister begonnen met de P90. Dit vond ik in COD4: MW al een super wapen en ook nu weer is het een fijne gun, vind ik. Maar wil bij tijd en wijle ook een beetje weer gaan sniperen, maar moet eerst het gevoel ervoor krijgen met deze game. Mijn "longest" headshot is nu 115meter..... -O-

• pa4jv
Ik merk dat ik wapens kies om de reload, het geluid of hoe ze eruit zien ipv hoe goed ze zijn.. dat de AN94 zo goed is nu is mooi meegenomen. :D

Verwijderd

pa4jv schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:20:
Ik merk dat ik wapens kies om de reload, het geluid of hoe ze eruit zien ipv hoe goed ze zijn.. dat de AN94 zo goed is nu is mooi meegenomen. :D
870MCS ftw qua geluid! O+

• thunder8

thunder8

Wanneer geldt een spot als spot assist? Moet er nog 5 voor de L96 namelijk.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Volgens mij als degene die jij spot binnen tijd X gedood is.

Vaak bu'j te bang!

Verwijderd

thunder8 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:26:
Pak je MAV en ga lekker recon klasse spelen. Bijvoorbeeld RUSH en leg je MAV in de buurt van de Mcoms neer dan heb je heel veel spot assists binnen een paar minuten dan wel niet 30 seconden LOL.

Wat betreft de M39: neem inderdaad zoals gezegd gewoon de MK11 en de SKS werken perfect.
Ik vind het leuk om te sniperen.

Longest headshot: 1071 meter op een meewerkende persoon en 918 meter op een onbekende persoon!
Tja dat maakt ook nog verschil.

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:31:
[...]

Pak je MAV en ga lekker recon klasse spelen. Bijvoorbeeld RUSH en leg je MAV in de buurt van de Mcoms neer dan heb je heel veel spot assists binnen een paar minuten dan wel niet 30 seconden LOL.

Wat betreft de M39: neem inderdaad zoals gezegd gewoon de MK11 en de SKS werken perfect.
Ik vind het leuk om te sniperen.

Longest headshot: 1071 meter op een meewerkende persoon en 918 meter op een onbekende persoon!
Tja dat maakt ook nog verschil.
Thanks voor de tip. Tja je moet er normaal vanuit gaan dat de tegenpartij niet meewerkt om gekilled te worden, maar dan nog vind ik 918 meter een best eind. Je schiet met 12x Scope neem ik aan?

• NewbieNeo
  • Laatst online: 11-01 20:38
Zet een TUGS of MAV onder B in zo'n tussenkamertje in CQ Metro en je hebt 5 spot assists binnen een minuut.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:16:
edit: kan op de PS3 maar niet wennen aan scoped weapons (> x4 scopes). Toen ik nog BF2-BFBC2 speelde op de PC kon ik makkelijk op medium range meekomen met b.v. de M24+12x scope. Sinds ik console speel moet ik echt Long-Extreme Long range hebben om iets te kunnen raken met een bolt action. Misschien een kwestie van wennen maar ik heb geen zin meer om op zulke lange afstanden tussen de bomen door te moeten turen met maar 12 enemies op een map :)
Eensch. Met Bf:BC2 had ik op alle wapens de Acog ingesteld. BF3 alleen maar RDS. Als ik Acog op een wapen monteer, dan raak ik helemaal niets meer.
Tip: Ga Metro Rush spelen. Eerste set Mcoms de Mav gebruiken en als een gek rondvliegen en spotten. Hoogst aantal ribbons wat ik gehaald heb is 18 (Leek me aardig veel, moet ik alles gespot hebben). Laagste aantal zal iets van 7 zijn. De L96 haal je zo dus simpel binnen.

[ Voor 24% gewijzigd door Jackal131 op 10-04-2012 14:43 ]

Verwijderd

NewbieNeo schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:37:
[...]

Zet een TUGS of MAV onder B in zo'n tussenkamertje in CQ Metro en je hebt 5 spot assists binnen een minuut.
Gewoon de MAV gebruiken en op een dak zetten niemand kan hem mollen en jij krijgt je spots en assists.
Tugs worden altijd gemold

LOL ik zat net even te kijken naar mijn stats mbt sniperguns de M39 vond ik zo beroerd dat ik na elf minuten had besloten om er niet meer mee te spelen LOL.

Top 5 en laatste plek:

M98B: 774 kills (1071 meter setup Bipod en 12x / 918 12x en stright pull bolt nog moeilijker dan met bipod)
MK11: 314 kills
SKS: 231 kills
M40a5: 44 Kills
SV98: 40 Kills

M39: 1 kill LOL

Hoe bedoel je een bepaalde voorkeur!

@jackal en kwartel: AGOC is gewoon geen fijne scope je mist heel veel van je beeld.....en dan heb ik nog wel 55 inch LOL :*) 8)7

FAMAS zonder scope is precies hetzelfde

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 14:51 ]

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06:40
Net met the bash, josje en jeroenimous een aantal potjes gespeeld. excuus voor ontbreken van de headset maar de jabra is deaud. die gaat morgen RMA. heerlijk gespeeld in ieder geval leuke potjes goede balance op de GOT servert.

excuus nog voor het clippen van de transport chopper met mijn scout chopper op davamand!

• NewbieNeo
  • Laatst online: 11-01 20:38
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:43:
[...]

Gewoon de MAV gebruiken en op een dak zetten niemand kan hem mollen en jij krijgt je spots en assists.
Tugs worden altijd gemold
Niet als je de TUGS op een goede plek neer zet.
Net weer een paar potjes CQ Metro gespeeld met de SKS en wat is dat een relaxte gun zeg..

• cheiron
Ik had het gisteren met Uno over de stationaries in Bad Company 2, maar ik ben wel een beetje beginnen te mijmeren over de maps uit BC2..
Is er niet ergens een initatief om maps uit BC2 over te nemen in BF3? Ik zou een Arica Harbour, Nelson Bay en Valparaiso wel eens willen spelen in de BF3 wereld.

Flickr PSN ID= cheironnl

• steppa87
Is het nisschien een idee om onze gamertags als volgt te doen !

G01
G02 G03

Etc etc
Dan heeft iedereen een eigen waardoor het redelijk anoniem blijft maar wij als gotterswel weten wie er got is en wie niet !

PSN ID = steppa87

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:40
@jackal heb je nu plasma scherm?

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04 13:55
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:20:
Ik zag het, maar als je bijvoorbeeld minigm zoekt krijg je ook niemand. Misschien dat hun zich niet hebben aangemeld bij battlelog.
Ik ben wel aangemeld op battlelog hoor, maar mijn bf3 nickname (minigm) lijkt niet hetzelfde te zijn als mijn battlelog nickname (minigem).
Wat een haters op de M39? Is echt een hele goede recon gun. Vooral wat aggressief verdedigen werkt daar uitermate goed mee. Damavand Peak of Metro in Rush als Defender is ie echt ongelofelijk goed.
M11 of SKS werken ook prima, maar op de een of andere manier vind ik die M39 fijner. Gewoon een grip erop en eventueel een laser (al maakt die laser nu geen fuck meer uit). Recoil is er wel een beetje, maar als je goed timed, dan krijg je een hele kleine afstand tussen je kogels, waardoor je met 2 schoten al iemand neerschiet. Headshots schieten gaat ook erg fijn met die gun.

Heb niet voor niets 829 kills met dat ding, waarvan 339 headshots. En 1.49 kills per minuut voor een recon-gun is erg hoog imo. M11 en SKS staan nog wel iets hoger qua stats, maar daar heb ik wat minder mee gespeeld dan de M39. De M11 heeft als nadeel dat die telkens wordt omgeswitched als je een rus moet gaan spelen.

De M98 is trouwens echt poep geworden, dan liever de L96.

Maar goed, de meesten hier zijn toch erg brak als recon met de recon-wapens, dus ik verbaas me er ook niet over dat hier zo wordt gehaat op die guns. Leren mikken is blijkbaar geen skill die ze denken nodig te hebben daarvoor.

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 10-04-2012 16:51 ]

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:48:
Wat een haters op de M39? Is echt een hele goede recon gun. Vooral wat aggressief verdedigen werkt daar uitermate goed mee. Damavand Peak of Metro in Rush als Defender is ie echt ongelofelijk goed.
M11 of SKS werken ook prima, maar op de een of andere manier vind ik die M39 fijner. Gewoon een grip erop en eventueel een laser (al maakt die laser nu geen fuck meer uit). Recoil is er wel een beetje, maar als je goed timed, dan krijg je een hele kleine afstand tussen je kogels, waardoor je met 2 schoten al iemand neerschiet. Headshots schieten gaat ook erg fijn met die gun.

Heb niet voor niets 829 kills met dat ding, waarvan 339 headshots. En 1.49 kills per minuut voor een recon-gun is erg hoog imo. M11 en SKS staan nog wel iets hoger qua stats, maar daar heb ik wat minder mee gespeeld dan de M39. De M11 heeft als nadeel dat die telkens wordt omgeswitched als je een rus moet gaan spelen.

De M98 is trouwens echt poep geworden, dan liever de L96.

Maar goed, de meesten hier zijn toch erg brak als recon met de recon-wapens, dus ik verbaas me er ook niet over dat hier zo wordt gehaat op die guns. Leren mikken is blijkbaar geen skill die ze denken nodig te hebben daarvoor.
Mijn commentaar op de M39 was meer gericht op het feit dat ik het niet de moeite vind om de COOP te spelen voor dit wapen. De MK11 en SKS zijn ook prima semi-automagische recon wapens. (MK11 is toch US en RUS te spelen als je je 1e recon Service Star hebt?)

Voor de rest is het voor mij geen luiheid om niet te willen leren schieten met echte recon guns. Ik heb er inmiddels 150 kills opzitten met b.v. de M40A5 maar ik kan er gewoon niet mee uit de voeten zoals ik met de M24 in BC2 of de M95 in BF2 wel kon. (dat was dus beidde op de PC)

Verwijderd

@Martin: Smaken verschillen Martin, dat hoeft nog niet te betekenen dat iemand niet kan mikken.

Opzich is de M39 inderdaad goed voor close range agresssive play ik noem dat overigens "Rush setup" (RDS/HOLO, Foregrip en tact light).

M98 is inderdaad veranderd ik merkte het meteen. Echter net als bijne elke wapen na de patch moet je gewoon wennen. Niets is meer zoals voorheen.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:57:
[...]

Mijn commentaar op de M39 was meer gericht op het feit dat ik het niet de moeite vind om de COOP te spelen voor dit wapen. De MK11 en SKS zijn ook prima semi-automagische recon wapens. (MK11 is toch US en RUS te spelen als je je 1e recon Service Star hebt?)

Voor de rest is het voor mij geen luiheid om niet te willen leren schieten met echte recon guns. Ik heb er inmiddels 150 kills opzitten met b.v. de M40A5 maar ik kan er gewoon niet mee uit de voeten zoals ik met de M24 in BC2 of de M95 in BF2 wel kon. (dat was dus beidde op de PC)
Martin voelt zich altijd een beetje beledigt als iemand zijn wapen niet fijn vind ;) en gaat dan meteen te hard in de verdediging. :P ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:57:
[...]

Tuurlijk, je moet er coop voor doen, maar 1x alle missies doen en je hebt al de meeste wapens wel binnen. Zo moeilijk is die modus nou ook weer niet en het is toch content waar je voor betaald hebt? Zo brak is die helemaal niet. Ik vind het juist wel fijn als mensen eerst die coop doen om vervolgens pas online te gamen, want dan hebben ze al wat schiet-ervaring met de game zodat ze niet mijn potjes komen verkloten.

Die uitwisseling van wapens is inderdaad bij de 1e service star, maar dat bedoel ik niet. Als je als amerikaan speelt, dan kun je de m11 kiezen, maar ga je het volgende potje in, dan heb je ineens de svd te pakken (ook al heb je ze dus allebei). Dat is irritant. Dat heb je overigens bij de SKS niet.

Als je niet lekker met de bolt-actions overweg kunt, moet je echt dat timen met die adem-inhouden beter proberen te doen. Als je dat niet doet dan schiet je ver naast, maar nu heb je als recon tenminste wat meer realisme in je schieten. Echte snipers werken ook met hun adem als ze schieten, waardoor dat nog wel aardg is en bovendien zorgt het ervoor dat quick-scopen lastiger is.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:01:
@Martin: Smaken verschillen Martin, dat hoeft nog niet te betekenen dat iemand niet kan mikken.

Opzich is de M39 inderdaad goed voor close range agresssive play ik noem dat overigens "Rush setup" (RDS/HOLO, Foregrip en tact light).

M98 is inderdaad veranderd ik merkte het meteen. Echter net als bijne elke wapen na de patch moet je gewoon wennen. Niets is meer zoals voorheen.

[...]

Martin voelt zich altijd een beetje beledigt als iemand zijn wapen niet fijn vind ;) en gaat dan meteen te hard in de verdediging. :P ;)
Sorry hoor, maar vrijwel het meeste wat ik als recon in mijn game ziet zitten zit vaak als plantje stil op een rots met die bolt-action. Enorme hekel heb ik daaraan, want je hebt er zo fucking weinig aan.

Maar ik heb regelmatig dat ik snipers neerschiet met mn assault rifle (of wat voor gun dan ook) omdat ze gewoon hardstikke scheef zijn. Bij de GoTters zie ik dat ook heel vaak, enorm veel schieten, maar raken ho maar. En dat is niet alleen vanwege suppression.

Bij de patch komt ook wel een beetje bovendrijven wie er wel en niet raak kunnen schieten en wie er op de omgeving opletten. Je bent nu vaak het haasje als je later schiet vanwege de suppression, maar zelfs dan moet je iemand nog makkelijk afmaken. Ik kom vaak zat potjes in waar ik met 8 kills begin (om dan wel een paar keer dood te gaan, maar ik begin echt super lekker). Of dat je in potjes komt waarvan je je afvraagt wat de teammates (en tegenstander) aan het doen is. Na 2 mcoms pas op 10 kills staan vind ik erg slecht. Je kunt pech hebben en niemand tegen komen, maar anders moet het wel mogelijk zijn om wat mensen af te schieten. Als ik zelf een kill of 50 heb, dan kan ik niet begrijpen hoe iemand in hemelsnaam op 10% van dat kan staan (als ik weet dat ze ook aan het begin gestart zijn). Dat komt dan in de meeste gevallen door het falen in raak schieten.

Mijn score kakt alleen in gedurende het veel later wordt. Als alle Amerikanen wakker worden en onze games in beginnen te komen, dan gaat mn score omlaag omdat ze dan gewoon enorm lag-voordeel hebben. Maar daarvoor kan ik een prima score halen, gewoon door raak te schieten

cheiron schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:21:
Ik had het gisteren met Uno over de stationaries in Bad Company 2, maar ik ben wel een beetje beginnen te mijmeren over de maps uit BC2..
Is er niet ergens een initatief om maps uit BC2 over te nemen in BF3? Ik zou een Arica Harbour, Nelson Bay en Valparaiso wel eens willen spelen in de BF3 wereld.
Ik mis echt sommige maps, zelf een paar die wat minder waren (behalve atacama) :P. Bf3 mist echt goede rush maps, ik vind enkel damavand/caspian vrij goed. Misschien eens een avondje een korte sessie bc2 houden? :9.

Phyt_ schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:24:
@jackal heb je nu plasma scherm?
Nee, geen plasma. LCD/LED

Pagina: 1 ... 73 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.