• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

Frerk schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:08:
[...]

Het is wel te doen, maar zodra er een georganiseerde party zit bij het andere team heb je een probleem. Tanks zijn toch wat effectiever als ze gedekt en gerepareerd worden dan als je er een zelfmoordaanslag mee pleegt :p
Het is toch waar BF3 om gaat , het teamwork gedeelte :) Speel zelf (veel) DM en daar zit ik zo goed als nooit in een party/praat ik niet met met Squad/Team, maar Rush/Conquest is tactischer en leuker/handiger met een team in een party..

https://powershellisfun.com

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:22:
Om mijn off-topic spam maar even af te maken; Net de Sony ps3 headset bestel bij Coolblue (nooit van gehoord :)) Zij zouden hem op voorraad hebben, ben benieuwd...
Mooi dat je hem hebt besteld. Echt ideaal ding vind ik, vooral door notificaties op het scherm en de mixer tussen in-game geluid en voice chat. Coolblue is wel een goede onderneming. Misschien wat duurder maar wel goede service, klik.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Verwijderd

SuperflipNL schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:39:
[...]

Mooi dat je hem hebt besteld. Echt ideaal ding vind ik, vooral door notificaties op het scherm en de mixer tussen in-game geluid en voice chat. Coolblue is wel een goede onderneming. Misschien wat duurder maar wel goede service, klik.
Heb je gePM'ed om meer off-topic headset chat te voorkomen :)
Misschien een rare vraag, maar hoe zijn de verbeteringen bij TDM nou eigenlijk? Ik had vernomen dat een paar mappen groter waren en het spawnsysteem nog was aangepakt. Zijn hier TDMmers die hier wat ervaringen kunnen posten?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-01 14:59
Tijd om BF3 weer eens in de xdoos te knallen lees ik :)

Laatste tijd weinig tijd gehad om te gamen.... ME3 moest ook nog ff gedaan worden tussen door.

Maar eigen servers nu, das relax!

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Martinspire schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:37:
Misschien een rare vraag, maar hoe zijn de verbeteringen bij TDM nou eigenlijk? Ik had vernomen dat een paar mappen groter waren en het spawnsysteem nog was aangepakt. Zijn hier TDMmers die hier wat ervaringen kunnen posten?
Maps zijn groter geworden, Kharg Island best wel een stukje breder en Tehran Highway helemaal. Spawns zijn eindelijk goed/beter, niet veel spawn-kills meer gehad. Voor de rest hebben alle andere fixes best wel bijgedragen tot een veel soepelere gameplay met minder glitches/irritaties IMHO.

De rent-a-server is wel een verbetering icm DM, hoger aantal tickets en daardoor een andere gameplay. 500 tickets zorgt wel voor meer lompe acties en wat minder voorzichtige potjes die je had met 100 tickets.

Wel goed dat de USAS-12 generft is, veel beter DM spelen nu zonder al dat geblaf van die FrAG rounds :)

DM blijft voor mij gewoon leuk qua actie, SQDM is nog steeds iets te vervelend om te spelen door de tank die je erin hebt... Toch eens kijken of ik die Medal kan halen, nog 28 wins te gaan wat wel in schril contrast staat met mijn 933 TDM wins :P

• Maaarek
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-02-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:22:
Om mijn off-topic spam maar even af te maken; Net de Sony ps3 headset bestel bij Coolblue (nooit van gehoord :)) Zij zouden hem op voorraad hebben, ben benieuwd...
vriend van mij werkt daar. Top bedrijf, afgelopen jaar +20% omzet....die gaan echt als n tierelier.
Als t goed is heb je je headset morgen binnen.

Laat hier ff weten hoe hij bevalt, ik zit er ook over te denken 1 te kopen :)

psn = smeersbergen

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-02 09:18
Hoe zit het met de PS3 server? Ik zag gisteren dat er een ww op zat. Ik dacht die achterhaald te hebben (Unomomentodado in "\[X360/PS3] Battlefield 3"), maar dat mocht niet werken. Moet ik me ergens aanmelden, of wordt mensen zonder vogeltjes gewoon de toegang geblokkeerd >:).

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Dan probeerde je waarschijnlijk op de tijdelijke server binnen te komen en daar zat een wachtwoord op. De GOT server is te vinden door te zoeken op GOT. Hij heet "GOT Europe". Server is open voor iedereen. :)

• AutCha
  • Laatst online: 02-02 09:18
Ah, dat zal het zijn. Dan ben ik vanavond weer van de partij om de K/D ratio's van de tegenstanders op te vijzelen, hebben die ook een leuke tijd.

Verwijderd

Lol op de GOT server. Pakken die mensen hard aan. Eerst alles gecapped en nu teruggedreven tot spawn

PKP is echt heerlijk nu. Volraggend iedereen killen, schietend vanuit je heup _O_
5 mensen killen die je net hebt zien lopen, liggend op de grond met je bipod _O-

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 16:31 ]

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:22
Lol op de GOT server. Pakken die mensen hard aan.
:P

[ Voor 4% gewijzigd door Phyt_ op 06-04-2012 16:38 ]

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• MRE-Inc
  • Laatst online: 10:01

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

http://battlelog.battlefi...0146/#!/bf3/user/Jeppecb/

Deze gast snapt dus werkelijk waar niet wat team play in houdt. Zat bij ons in het Tweakers team. Wij als verdediger op Firestorm. Eerste mcoms, pot is net begonnen. Aanvallend team armed mcom A en nemen deze dus over. Achter mcom A is een klein opstapje waar ik op spring om naar mcom B te gaan die op dat moment ook gearmed werd door de tegenstander. Springt deze Jeppecb net voor mn neus ook dat opstapje op maar dan van de andere kant. Ik wilde dus naar mcom B, hij kwam van mcom B en wilde naar mcom A, die dus al opgeblazen was. XS NL liep achter me aan en hij blijft gewoon de doorgang blocken. Tja dan heb je 2 admins tegenover je staan die er langs willen om mcom B te disarmen. En dan gewoon dom blijven staan he die Jeppecb.

De keuze was vrij makkelijk.... kick en ban.... :dag:

@GerardH. Idd top server, met een top banner. (Ik wacht nog steeds op de grote pica van die dames ;) )

Neem aan dat je de server wel voor 3 maand gaat huren ? Laat maar weten hoe we kunnen mee betalen.

XBL: MRE Inc

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

MRELynx schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:39:

@GerardH. Idd top server, met een top banner. (Ik wacht nog steeds op de grote pica van die dames ;) )

Neem aan dat je de server wel voor 3 maand gaat huren ? Laat maar weten hoe we kunnen mee betalen.
+1 *Ook mee wil betalen*

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:43

Stuur dan wel een (voice) message anders snapt hij het niet. Voor hetzelfde geld zag hij niet dat MCOM A al kapot was of dat B gearmed was. Ik heb er soms ook last van dat ik naar een MCOM sta terwijl die armed is; door het gebrekkige geluid hoor ik niets en met m'n focus let ik niet op de icoontjes.

Op SletGoTLive heb ik een posts geplaats over de toekomst van de server ;)
Op SletGoTLive heb ik een posts geplaats over de toekomst van de server ;) ;) :) ;)

Verwijderd

Phyt_ schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:38:
Lol op de GOT server. Pakken die mensen hard aan.
:P
Haha, 12 tegen 6 kan ik het ook wel

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 22:12
Zucht. Wat is Rush toch een belachelijk slecht speltype. Mag dat niet uit de GOT server?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• MRE-Inc

MRE-Inc

GerardHenninger schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:45:
[...]

Stuur dan wel een (voice) message anders snapt hij het niet. Voor hetzelfde geld zag hij niet dat MCOM A al kapot was of dat B gearmed was. Ik heb er soms ook last van dat ik naar een MCOM sta terwijl die armed is; door het gebrekkige geluid hoor ik niets en met m'n focus let ik niet op de icoontjes.

Op SletGoTLive heb ik een posts geplaats over de toekomst van de server ;)

[...]

Op SletGoTLive heb ik een posts geplaats over de toekomst van de server ;) ;) :) ;)
Lol ja je hebt gelijk.... Zal ik de volgende keer wel doen. Ben niet zo van het waarschuwen (PvdA praktijken, kopje thee drinken enzo..... )

• GerardHenninger
MRELynx schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:54:
Lol ja je hebt gelijk.... Zal ik de volgende keer wel doen. Ben niet zo van het waarschuwen (PvdA praktijken, kopje thee drinken enzo..... )
Gaat mij er met name om dat iedereen plezier heeft en dat we het goede voorbeeld geven. Als we zomaar mensen gaan kicken en bannen dan komen ze niet zo snel meer terug. Het zou juist leuk zijn als mensen onze server in hun favorites toevoegen.
Jeroenimoes schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:53:
Zucht. Wat is Rush toch een belachelijk slecht speltype. Mag dat niet uit de GOT server?
Rush is juist leuk! Conquest vind ik juist ruk; een beetje als kip zonder kop van A -> B -> C -> B -> A -> C rennen :S En dan ondertussen door alle voertuigen neergehaald worden. Rush vind ik wat meer doelgericht; het is duidelijker wat je moet doen (vooral voor n00bs). Nadeel is dat als iedereen sniper is en blijft campen dat het dan niet opschiet.

[ Voor 12% gewijzigd door GerardHenninger op 06-04-2012 17:06 ]

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-02 23:14
Net een paar mooie potjes gespeeld met o.a. Jeroenimoes, ging lekker en voor het eerst dat ik op de GoT server speelde.

gelijk een aantal van jullie toegevoegd op PSN!

mijn gamertag is:

Henkiepenkie56

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

GerardHenninger schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:05:
Gaat mij er met name om dat iedereen plezier heeft en dat we het goede voorbeeld geven. Als we zomaar mensen gaan kicken en bannen dan komen ze niet zo snel meer terug. Het zou juist leuk zijn als mensen onze server in hun favorites toevoegen.

[...]
Het probleem op dit moment is dat het lastig is om te zien wie ergens vandaan komt of wat zijn ping is en dat je geen (kick/ban) bericht kunt sturen naar spelers.

• GerardHenninger
Heb de server even aangepast.

Maprotatie
Metro (CQ)
Sharqi (RUSH)
Oman (RUSH)
Karkland (RUSH)
Bazaar (CQ)
Metro (RUSH)
Kharg (RUSH)
Seine (RUSH)
Caspian (RUSH)
Sharqi (CQA : Day 2 - 5 flags (toch?))
Damavand (RUSH)
Firestorm (RUSH)

Overig
Tickets staat op 200% (gewoon even testen)
Je wordt gekicked als je maar dan 900 secs idle bent

Als iemand ideeen of opmerkingen heeft dan hoor ik het graag.
Voor de mensen die alleen RUSH willen; het is een kwestie van een andere preset kiezen en klaar.

[ Voor 14% gewijzigd door GerardHenninger op 06-04-2012 17:27 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 22:12
GerardHenninger schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:27:
Heb de server even aangepast.

Maprotatie
Metro (CQ)
Sharqi (RUSH)
Oman (RUSH)
Karkland (RUSH)
Bazaar (CQ)
Metro (RUSH)
Kharg (RUSH)
Seine (RUSH)
Caspian (RUSH)
Sharqi (CQA : Day 2 - 5 flags (toch?))
Damavand (RUSH)
Firestorm (RUSH)
Nou, laat ik het zo zeggen; als de PS3 server er zo uit zag had ik er al zelf eentje gehuurd ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Geronimous op 06-04-2012 17:36 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

http://battlelog.battlefi...how/39817156/4/291855299/

Wat. Een. Pot.

Niet kijken naar tickets, maar deze pot ging op en ener. Waren heel goed aan elkaar gewaagd. Hell, als we beide begonnen op eveenveel was het met 1 ticket verschil gewonnen/verloren xD
Verander Sharqi conquest eens met Gulf of Oman conquest? Lijkt me een leukere map en geen conquest assault gedoe.

• Henkie

Haha lekker, kun je het ook nog zonder in een voertuig te zitten? (2 kills met een gun en de rest met een LAV gok ik?)

• Henkie
Was meer Als grap bedoeld voor de mensen die in het potje zaten ;)

Gatverdamme wat een schijtpotjes vanavond :(
Op metro werden we bijna in de bank gespawnraped door het andere team...
In de huisjes naast A (cafe) zaten snipers en mensen die mij van die afstand met 2 LMG kogels dood hadden.
Zelf poppetjes op een paar meter kogels door de kop geramd, en maar niet doodgaan :(
Mijn deaths vanavond weer met bijna 30 zien toenemen; we zijn weer terug bij af...
Wel redelijk wat supression ribbons gehad, maar ik had liever de kills gemaakt...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:09
dvdkiwi schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:24:
Gatverdamme wat een schijtpotjes vanavond :(
Op metro werden we bijna in de bank gespawnraped door het andere team...
In de huisjes naast A (cafe) zaten snipers en mensen die mij van die afstand met 2 LMG kogels dood hadden.
Zelf poppetjes op een paar meter kogels door de kop geramd, en maar niet doodgaan :(
Mijn deaths vanavond weer met bijna 30 zien toenemen; we zijn weer terug bij af...
Wel redelijk wat supression ribbons gehad, maar ik had liever de kills gemaakt...
Ik weet niet hoeveel potjes je 'vanavond' hebt gespeeld, maar als je deaths met 30 per avond toenemen doe je toch niet veel verkeerd of wel? :9

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Het verschil tussen mijn deaths en kills bedoel ik dan he ;)
Stond net onder de 190 (paar weken geleden nog 480), nu weer 220 zoiets...
Ik ben echt wel een hoop meer dan 30x dood gegaan vanavond ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 07-04-2012 01:13 ]

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:29

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Tja dan heb je 2 admins tegenover je staan die er langs willen om mcom B te disarmen. En dan gewoon dom blijven staan he die Jeppecb.

Ik heb z'n profiel niet gecheckt, dus ik weet niet of het een nieuwe speler is, maar dit vind ik nu niet echt lekkere reclame voor je got-server. Niet dat ik daarop speel (zit in US-west), maar desondanks vind ik het enigszins overtrokken.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Mja, maar die gozer was al de rest van de pot ook meer aan het saboteren dan helpen van zn team. PTFO is ook wel iets wat we graag zien, dus geeft dat al wat meer reden.

Overigens vandaag weer geen slechte dag gehad. Vond de potten tegen de gotters eigenlijk leuker dan met :') :+ . Op een gegeven moment wals je er anders keer op keer zo makkelijk overheen, dat het wel fijn is als er wat meer tegenstand is. Al is het natuurlijk wel grappig als je ze dik aan het ownen bent _O-

We hadden ook een party die te vol was. 10 gotters online op de server en maar 8 plek in de party. Dat moeten we voortaan beter aanpakken, want dit is voor een paar dan toch wel jammer. Gamechat is daarvoor een goede optie, maar dat moet je blijkbaar ingame nog van squad naar team veranderen. Geen idee van de kwaliteit trouwens.

Rotatie vond ik nog best prima, al heb ik nog wel een andere voorkeur voor de conquest. Maar goed, dat komt morgen wel. Lekkere lange game-dag gehad, dus dat was prima!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Hillie schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 02:44:
[...]

Ik heb z'n profiel niet gecheckt, dus ik weet niet of het een nieuwe speler is, maar dit vind ik nu niet echt lekkere reclame voor je got-server. Niet dat ik daarop speel (zit in US-west), maar desondanks vind ik het enigszins overtrokken.
Vogel 7 dus geen groentje op BF3 gebied. Op de GoT server is het gewoon teamplay en objective play. Als je dan gaat lopen kloten, dan vraag je er om. Helemaal als je medespelers gaat blokkeren om de mcom te disarmen. Dat je een lone wolf bent en voor de kills gaat, daar kan ik nog mee leven, maar zodra je gaat lopen zieken, dan krijg je gewoon een kickban.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-02 17:15
MRELynx schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:35:
[...]

Vogel 7 dus geen groentje op BF3 gebied. Op de GoT server is het gewoon teamplay en objective play. Als je dan gaat lopen kloten, dan vraag je er om. Helemaal als je medespelers gaat blokkeren om de mcom te disarmen. Dat je een lone wolf bent en voor de kills gaat, daar kan ik nog mee leven, maar zodra je gaat lopen zieken, dan krijg je gewoon een kickban.
Mee eens, reclame voor de GoT server is dat daar wel op objectives wordt gespeeld en wel aan teamplay wordt gedaan. En alles en iedereen die daartegen ingaat of lomp gaat lopen doen wordt er gewoon afgekicked. Dat is juist 'reclame' voor de GoT server, want er wordt gewaarborgd dat er goede gameplay is voor iedereen zoals dat hoort.

• GerardHenninger
Heb de maprotatie nu zo (GoT XBox server) :

Gulf of Oman (CQ)
Metro (RUSH)
Damavand (RUSH)
Karkand (RUSH)
Bazaar (CQ)
Canals (RUSH)
Seine (RUSH)
Gulf of Oman (RUSH)
Metro (CQ)
Kharg (RUSH)
Firestorm (RUSH)
Bazaar (RUSH)

Om de drie RUSH mappen dus een CQ map.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nice, zijn ook leuke mappen. Strike At Karkand vind ik overigens steeds meer een top map als de teams aan elkaar gewaagd zijn.....

• GerardHenninger
MRELynx schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:09:
Nice, zijn ook leuke mappen. Strike At Karkand vind ik overigens steeds meer een top map als de teams aan elkaar gewaagd zijn.....
Ik baal ervan dat er nu ineens een heli bijzit in Sharqi (RUSH). Heel de balans is zoek en als defender ben je gewoon gehandicapt.

• Unomomentodado
GVD-de-GV, high ticket server Caspian CQ, dik half uur achter de stationary gestaan, 7 stationary ribbons mee gehaald omdat ik:
* 2x een chopper uit de lucht schoot op D
* 3x een double kill maakte door een buggy op te blazen op D
* 1x een triple kill maakte op een buggy op D

Vervolgens.... crash... kutspel

Verwijderd

Unomomentodado schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:20:
GVD-de-GV, high ticket server Caspian CQ, dik half uur achter de stationary gestaan, 7 stationary ribbons mee gehaald omdat ik:
* 2x een chopper uit de lucht schoot op D
* 3x een double kill maakte door een buggy op te blazen op D
* 1x een triple kill maakte op een buggy op D

Vervolgens.... crash... kutspel
Jij bent altijd wel lekker bezig hea of niet ? :P
Check het even in je menu uno, volgens mij worden je ribbons er gewoon bijgeteld op het moment dat jij ze in beeld ziet verschijnen tijdens een game.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 07-04-2012 14:45 ]

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 19:37
Als ik zo op Battlelog kijk heeft 'ie ze niet gehad.
Dit is het potje toch:
http://battlelog.battlefi...how/39991825/4/207136844/
Staat wel een stationary ribbon onderaan bij (hij laat per ribbon ook mar 1 zien).

Heb hetzelfde wel eens op Karg gehad, zat ik in een Viper, had ik eindelijk een air warfare ribbon, klapt ie eruit... Opnieuw gestart, even gekeken, ik had 'm gewoon gekregen ;)

• pa4jv
Hmm zou inderdaad wel kunnen kloppen ja, te vluchtig gekeken. :P
dvdkiwi schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:43:
Check het even in je menu uno, volgens mij worden je ribbons er gewoon bijgeteld op het moment dat jij ze in beeld ziet verschijnen tijdens een game.
Klopt idd. Enige ribbons die je mis zal lopen zijn de soort die je aan het einde krijgt, zoals MVP, best squad, finish/win rush round etc. Zoals je zei, zodra een award of ribbon in beeld verschijnt dan heb je hem ook daadwerkelijk, evenals al je op dat moment behaalde punten/kills. Kan je gerust een crash/quit/disconnect hebben :P.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Henkie
De ribbons/awards etc worden pas 'bijgeschreven' op je battlelog als het rondje op de server zelf voorbij is.

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-02 14:16
Wat een potje

http://battlelog.battlefi...how/40464657/2/179213217/

Volgens mij 1500 tickets metro, en het bleef spannend tot de 800 tickets (daarna vond het gevecht alleen maar plaats rond C). Duurde een 1 uur en 15 min, maar dit was toch wel een vermakelijk potje (vooral omdat de usas is generfd)

Liep mijn xbox nog wel even vast zodra de laatste ticket weg was, gelukkig kreeg ik wel mn punten zag ik op battlelog

[ Voor 15% gewijzigd door 6pack15 op 07-04-2012 15:29 ]

• pa4jv

• Unomomentodado
@Kiwi: thanks voor de tip. Net gekeken en ze toch gekregen! :) Gelukkig maar want stationary ribbons haal je maar zelden. Sorry voor de rant DICE, jullie hebben toch wel een leuke game gemaakt. ;)

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02 19:54
Ook maar eens een servertje gehuurd. Seine Crossing/Grand bazaar CQ 500% tickets. Als je zoekt naar Only Seine Crossing vind je hem wel. :)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Erulezz schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:03:
Ook maar eens een servertje gehuurd. Seine Crossing/Grand bazaar CQ 500% tickets. Als je zoekt naar Only Seine Crossing vind je hem wel. :)
Welk platform?

• Henkie
ps3 geloof ik dat erulezz speelt.

• Erulezz
PS3 ja.

:') kan me eigen server geeneens joinen omdat die vol zit. :+

[ Voor 89% gewijzigd door Erulezz op 07-04-2012 16:49 ]

Wat doen de support spelers hier qua wapens attachments?
Ik heb nu op 40 min na mijn Assault service medal, dus daarna is support aan de beurt ;)
De MG36 vond ik heel leuk, maar die heeft geen extended mags meer...

Mocht ik bv voor de PKP of M240B gaan, wat is dan het beste om te doen qua vuren?
Ik bedoel: houden jullie de trigger ingedrukt en spraien bullets als een gek of is het beter om in burst te schieten?
Qua attachments heb ik nog een en ander vrij te spelen maar een laser sight en flash supressor komen er wel op denk ik.

• Unomomentodado
Erulezz schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:03:
Kan hem niet vinden als ik zoek op "Only Seine Crossing". Zet je psn er anders ff bij in de servernaam.

• pa4jv
dvdkiwi schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:53:
Wat doen de support spelers hier qua wapens attachments?
Ik heb nu op 40 min na mijn Assault service medal, dus daarna is support aan de beurt ;)
De MG36 vond ik heel leuk, maar die heeft geen extended mags meer...

Mocht ik bv voor de PKP of M240B gaan, wat is dan het beste om te doen qua vuren?
Ik bedoel: houden jullie de trigger ingedrukt en spraien bullets als een gek of is het beter om in burst te schieten?
Qua attachments heb ik nog een en ander vrij te spelen maar een laser sight en flash supressor komen er wel op denk ik.
PKP + Kobra + Foregrip + Extended Mag. Wat boeit recoil of accuracy mij nou, ik heb 200 kogels. :D

• Unomomentodado
Als je de Extended Mag wisselt met de Flash Suppressor dan heb je minder last van de verticale recoil en.... je bent support dus je hebt altijd genoeg kogels. :)

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-11-2025
De ergste cheater die ik heb meegemaakt in de ruim 500 uur dat ik al gespeeld heb:
http://battlelog.battlefi...Bl4ck0ut/stats/335271310/

• Unomomentodado
Verkeerde topic? (PC)

• pa4jv
Unomomentodado schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:07:
Als je de Extended Mag wisselt met de Flash Suppressor dan heb je minder last van de verticale recoil en.... je bent support dus je hebt altijd genoeg kogels. :)
Weet je hoe lang reloaden duurt? :P

• Erulezz
Unomomentodado schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:54:
[...]

Kan hem niet vinden als ik zoek op "Only Seine Crossing". Zet je psn er anders ff bij in de servernaam.
Oh, zei het verkeerd. Zoeken op Seine Crossing/Grand bazaar moet hij te vinden zijn.
Volledige servernaam:

Seine Crossing/Grand Bazaar 500% tickets

PSN = Erulezz

• pa4jv
Is het eigenlijk mogelijk om per map in te stellen hoeveel tickets je wilt?

• GerardHenninger
pa4jv schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:31:
Is het eigenlijk mogelijk om per map in te stellen hoeveel tickets je wilt?
Niet dat ik kan vinden. Zou wel heeeeel fijn zijn!

• MekZi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-12-2025

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-02 21:58
Heerlijk potje op metro gespeeld, totdat schimanski's xbox crashte. Doorgespeeld en gewonnen, net op het moment dat de laatste mcom ontplofte en het scherm wit werd crashte ook mijn xbox.

Godverdomme!!!!!!

• pa4jv
Ik ben altijd bang voor de crashtanks. Ga je erin zitten, crasht je PS3. Probeert een ander het, crasht die ook. :')

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-02 14:16
ChrisLNFF schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:24:
Heerlijk potje op metro gespeeld, totdat schimanski's xbox crashte. Doorgespeeld en gewonnen, net op het moment dat de laatste mcom ontplofte en het scherm wit werd crashte ook mijn xbox.

Godverdomme!!!!!!
Ik denk dat dit toch een soort van bug is ofzo. Lijkt mij sterk dat alle xboxen toevallig op dat punt vastlopen :P. Ik kom zeg maar in dat scorescherm met die rook op de achtergrond, alleen je ziet geen score. (Dus alleen de achtergrond met de rook). Je hebt wel je punten ontvangen als het goed is.
Net een kutpotje cq Seine veel tickets achter de rug...
Halverwege stond ik iets van 30 om 28, ik dacht dit gaat best lekker :P
Afgesloten met 53 om 66 :(
Hun hadden tot 4x toe 2 tanks, ook de onze dus :(
MG36 gepakt met holo en Flash supressor; toch eens de foregrip proberen...
Volgens mij is niemand zo vaak afgeschoten als mij, 2x een deathstreak van 9 of zo.
Wat een k#tspel af en toe ;)

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

ChrisLNFF schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:24:

Godverdomme!!!!!!
Ja vreselijk is dat, maar ik heb 't ook alleen op Metro potjes met meer tickets dan normaal..

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Holy hell, gisteren voor 't eerst in een paar weken weer gespeeld, maar dat ging echt nergens over. Ik zal weer helemaal opnieuw moeten leren schieten... De patch heeft al m'n wapen configuraties verziekt en het schieten leek echt helemaal nergens op... M'n geliefde Famas stuiterde alle kanten op, ik kon geen kont meer raken. Ook de M249 kan ik niet meer handelen :s

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:47:
Net een kutpotje cq Seine veel tickets achter de rug...
Halverwege stond ik iets van 30 om 28, ik dacht dit gaat best lekker :P
Afgesloten met 53 om 66 :(
Hun hadden tot 4x toe 2 tanks, ook de onze dus :(
MG36 gepakt met holo en Flash supressor; toch eens de foregrip proberen...
Volgens mij is niemand zo vaak afgeschoten als mij, 2x een deathstreak van 9 of zo.
Wat een k#tspel af en toe ;)
Hehe niets gemist dus, probeerde je te joinen, maar toen ik na 4 minuten terug kwam bij de PS3 en de queue nog steeds 1/1 stond ben ik vertrokken.
Erulezz schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:24:
[...]

Oh, zei het verkeerd. Zoeken op Seine Crossing/Grand bazaar moet hij te vinden zijn.
Volledige servernaam:

Seine Crossing/Grand Bazaar 500% tickets

PSN = Erulezz
Heb m onder favourite staan :). Uno en ik hebben hem grondig getest en komen vast leuke potjes op :P.

[ Voor 10% gewijzigd door KngfCnns op 07-04-2012 20:08 ]

• pa4jv
Ik kom vanavond even de balance verstoren. B-)
Net met Moulin wel een lekker potje cq metro gehad :)
30 om 12, dus dat potje van eerder zijn we vergeten ;)
Wel met de AEK, die is gewoon te lekker!

• Unomomentodado
Goede assault guide:

• pa4jv
Heb geen tijd om te kijken nu, heb je ook een samenvatting? :P

• Unomomentodado
BatmanHorizon schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 20:04:
[...]

Heb m onder favourite staan :). Uno en ik hebben hem grondig getest en komen vast leuke potjes op :P.
Ook onder mijn favorieten gezet. Ik vind CQB wel ok,omdat het mooi is om andere spelers te slim af te zijn ipv steeds te moeten rennen voor een tank/chopper. Ook mooi dat Metro niet in de roulatie zit.

Verwijderd

Xbox server bijna leeg kan ik lekker ff oefenen met heli vliegen word ik gekicked. Niet eens een kill kunnen maken. Ik was er net.

Als we zo gaan beginnen hoef ik dus de GOT server niet meer te proberen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 21:00 ]

• Mr Ton
  • Laatst online: 01-02 20:15
Hier een filmpje waarin de map 'Ziba Tower' uit de Close Quarters mappack wordt gespeeld:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IXf_lyUaZ9o&feature=youtu.be]
Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. In de comments noemt iemand het een Rainbow Six Vegas map met Call of Duty gameplay en dat vind ik wel mooi verwoord, het heeft niet zoveel te maken met Battlefield. Desondanks vind ik de map met meerdere niveau's erg vet en zal het zeker voor afwisseling zorgen. Wel jammer dat je op wat kogelinslagen na maar amper destructie ziet maar het filmpje is ook meer een rondleiding door de map zonder veel actie.
pa4jv schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 20:24:
Heb geen tijd om te kijken nu, heb je ook een samenvatting? :P
Niet naar het filmpje gekeken maar uit eigen ervaring zou ik even naar de volgende guns kijken:

1 AK74m Kobra Rail Heavy Barrell
2 L85A2 Holo Bipod Heavy Barrell
3 AN94 Kobra/Holo Rail Heavy Barrell

CQC AEK971 Kobra Foregrip Heavy Barrell

AK74 en L85 wegen tegen elkaar op maar ik neig zelf meer naar de AK74, heerlijke accurate gun. AEK is nog altijd een beest in CQC en de AN94 is vreselijk accuraat en haalt een hele hoge RoF als je de burst spamt, maar daarvoor moet je van burst houden.

[ Voor 35% gewijzigd door Mr Ton op 07-04-2012 21:09 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Die high ticket servers zijn erg leuk. Dat moet je niet op die maps doen die eigenlijk te groot zijn voor BF3 op PS3, maar de meer close combat maps is erg leuk. Net potjes gespeeld op grand bazaar en seine crossing (CQ en 500% tickets) was top

Nog 22 kills en mn KD ratio is 1 :) Nooit gedacht dat ik een stat-whore zou worden |:( Misschien moet ik maar stoppen, het loopt uit de hand.

[ Voor 23% gewijzigd door Okasha op 07-04-2012 21:33 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 20:55:
Xbox server bijna leeg kan ik lekker ff oefenen met heli vliegen word ik gekicked. Niet eens een kill kunnen maken. Ik was er net.

Als we zo gaan beginnen hoef ik dus de GOT server niet meer te proberen.
Ow was jij dat? Tja, ik kan van sommigen niet zien of ze uberhaupt hier vandaan komen en we waren op dat moment even bezig met wat achievements. Waren een paar die de "maak een kill met jet, tank en assault rifle" nog niet hadden, dus dan is het niet handig als we ineens alle vlaggen kwijt zijn en de match is afgelopen. Maar als je effe je gamertag geeft, dan kan ik je wel toevoegen zodat je in de party kunt komen.

Tuurlijk kun je komen vliegen, maar we konden je niet precies vertellen wat we aan het doen waren.
In ieder geval mijn excuus, we waren effe druk bezig met wat andere dingen en hadden al een tijdje dat er mensen bij kwamen die de boel aan het verpesten waren.

Ik zie volgens mij wel vaker wat tweakers in de server komen, maar ik herken ze niet allemaal als zodanig. Voeg gewoon wat mensen toe aan je friendslist, dan weten we in ieder geval wie we er niet uit moeten kicken om plaats te maken of als we weer eens speciale dingen aan het doen/testen zijn. Het is zoiezo wel gezellig in de party, dus laat je horen!

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 07-04-2012 22:33 ]

Wat een rare laatste server koos jij uit Moulin ;)
Geen mannetjes op de grond, iedereen wachtte op een voertuig lol.

Die laatste pot cq metro was wel een errug slecht team zeg!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Wat een trieste serveradmins op die got server. Ff kloten met nog 7 man in het spel. Bijna einde van map oman,ik jump nog over na de andere kant omdat het unbalanced was. Bij de map switch word ik gebannend ? Wat een kinder server is het zeg. Prat gaan op de zogenaamde teamplay en dan zo je server beheren. Precies waar ik al bang voor was met de introductie van custom servers.. Ga lekker zo door met je server en god spelen. Kinder server...

• GerardHenninger
innerchild schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 22:59:
Wat een trieste serveradmins op die got server. Ff kloten met nog 7 man in het spel. Bijna einde van map oman,ik jump nog over na de andere kant omdat het unbalanced was. Bij de map switch word ik gebannend ? Wat een kinder server is het zeg. Prat gaan op de zogenaamde teamplay en dan zo je server beheren. Precies waar ik al bang voor was met de introductie van custom servers.. Ga lekker zo door met je server en god spelen. Kinder server...
Lol, je bent niet gebanned, maar je kan als je niet in de server zit niet iemand kicken, alleen bannen.
Kicken doe je dus door = ban -> unban.

Anyway, het was nodig zodat we de server opnieuw konden opstarten voor een normale gameplay.

Verwijderd

Ik ben dan dus Maggi NL

Maar gaat er vanaaf ook nog gewoon gevochten worden, of blijven jullie bezig met gekke dingen doen?:P

• GerardHenninger
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 23:03:
[...]

Ik ben dan dus Maggi NL

Maar gaat er vanaaf ook nog gewoon gevochten worden, of blijven jullie bezig met gekke dingen doen?:P
Nee, daarom heb ik de server gereset; het is gewoon weer normaal weer nu :)

Verwijderd

Top, dan kom ik ook lekker mee spelen. :)
Heerlijke vastloper _/-\o_. Ik ben eigenlijk niet eens boos _O-. Echt niet -O-

http://battlelog.battlefi...how/40090137/4/173496158/

[ Voor 80% gewijzigd door KngfCnns op 08-04-2012 00:17 ]

knipje

[ Voor 99% gewijzigd door Superkiwi op 08-04-2012 17:09 ]

• Unomomentodado
Iemand al eens meer dan onderstaande gescoord?

79160, door Cheiron afgelopen potje, nice! :)

http://battlelog.battlefi...how/40090137/4/207136844/

[ Voor 3% gewijzigd door Unomomentodado op 08-04-2012 00:21 ]

• Unomomentodado
GerardHenninger schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 23:01:
[...]
Anyway, het was nodig zodat we de server opnieuw konden opstarten voor een normale gameplay.
Als er netjes tot de volgende map gewacht is zie ik het probleem ook niet.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:19
Unomomentodado schreef op zondag 08 april 2012 @ 00:20:
Iemand al eens meer dan onderstaande gescoord?

79160, door Cheiron afgelopen potje, nice! :)

http://battlelog.battlefi...how/40090137/4/207136844/
Ik denk dat wanneer King niet was gekicked met 30 tickets te gaan (!!) hij rond de 100K had gezeten (ik zie namelijk 59k award score en 40+k normale score).
Maar wat een epische pot zeg, gewoon anderhalf uur lang knallen, niet normaal. Ook de eerste keer dat ik meer dan 100 kills in een rondje haal.

-edit-
sterker nog: Total Score - 101312. Nice King!

[ Voor 4% gewijzigd door cheiron op 08-04-2012 00:33 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

edit: niet gerefreshed :P

^^ idd. 101k and 30 tickets counting :P. Die ace pin was iig sowieso wel van jou, dus op de mvp 2 en win/finish CQ ribbon na is de schade eigenlijk verwaarloosbaar. Maar het is toch een kers op de taart om het potje af te maken en alles te zien binnenkomen :9~ ;(

edit2: kan via bf3stats alsnog ff zien hoeveel ribbons. http://bf3stats.com/stats...nnus/reports#rep_40090137 , 140 ribbons en 2 medals. Andere team bleef ook heel mooi ptfo'en, ging heel vaak op en neer :).

[ Voor 206% gewijzigd door KngfCnns op 08-04-2012 02:05 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Vehicle score: 38k afgerond....

Ok ik doe het je niet na :D

Nice !!!!

Overigens mag ik mn eigen feestje vieren.

50 service stars voor de PKP en still going strong. Nu met foregrip, holo en flash suppressor. Knalt nu nog lekkerder dan voor de patch....

http://battlelog.battlefi...-pecheneg/226915812/xbox/

[ Voor 28% gewijzigd door MRE-Inc op 08-04-2012 02:57 ]

• Dennisdn
  • Laatst online: 10:25
Na het updaten van BF3 zegt hij steeds dat ik Back to karkland opnieuw moet installeren. Maar die slaat steeds bij 15% vast. Wat resulteert in een bevroren PS3. Die dan weer opnieuw opgestart wordt, naar fouten gaat zoeken, in orde is, en dan begint het weer helemaal opnieuw.

Iemand enig idee?

*na een betere zoekopdracht ontdek ik dat probleem groot en bekend is, maar niemand verder komt dan wachten op een update :(

[ Voor 17% gewijzigd door Dennisdn op 08-04-2012 08:07 ]

• Erulezz
Dennisdn schreef op zondag 08 april 2012 @ 08:00:
Na het updaten van BF3 zegt hij steeds dat ik Back to karkland opnieuw moet installeren. Maar die slaat steeds bij 15% vast. Wat resulteert in een bevroren PS3. Die dan weer opnieuw opgestart wordt, naar fouten gaat zoeken, in orde is, en dan begint het weer helemaal opnieuw.

Iemand enig idee?

*na een betere zoekopdracht ontdek ik dat probleem groot en bekend is, maar niemand verder komt dan wachten op een update :(
Heb je B2K al vanuit de store los gedownload? Bij mij liep de installatie op 78% vast ingame, waardoor de game data corrupt werd.. Los gedownload uit de Store en geinstalleerd vanuit XMB en werkt prima.

• Erulezz
Bij mij liep die in dat potje ook vast, en daarna viel internet even uit.. :X
Maar jij was wel lekker bezig met die tank zeg :D

• Dennisdn
  • Laatst online: 10:25
Erulezz schreef op zondag 08 april 2012 @ 10:22:
[...]

Heb je B2K al vanuit de store los gedownload? Bij mij liep de installatie op 78% vast ingame, waardoor de game data corrupt werd.. Los gedownload uit de Store en geinstalleerd vanuit XMB en werkt prima.
Ga ik nu proberen!
@Erulezz: wat speel jij irritant zeg, met dat gejump en gedive van je. Werd er helemaal gek van.
:D ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Maaarek
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-02-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:36:
Iemand een idee waar ik de head set van sony nog kan krijgen? (de "officiele"draadloze PS3 head set)

Overal is ie niet beschikbaar of levertijd van 4-10 weken :S
http://www.headsetshop.nl...luetooth-headset-ps3.html

psn = smeersbergen

Pagina: 1 ... 72 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.