• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

http://battlelog.battlefi...how/41887537/2/227566472/

10e L85 service star en colonel 3 :D

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-02 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

Damn, nice! Goed wapen, unlock al mijn wapens tot 500 kills en de L85A2 speelde wel lekker weg en best accuraat.

https://powershellisfun.com

• Frerk

Frerk

*bliep*

-={Fred_Perry}=- schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:06:
[...]

Damn, nice! Goed wapen, unlock al mijn wapens tot 500 kills en de L85A2 speelde wel lekker weg en best accuraat.
Inderdaad, maar 't is een beetje een vreemde eend eigenlijk, want vanwege z'n rate of fire is 'ie niet echt lekker op close range, maar op long range heeft 'ie weer niet de accuracy van een rifle met burst fire. Het hele potje heeft zich afgespeeld op dat stuk tussen Ticket Hall en Cafe, bij die winkeltjes en die poortjes, en daar excelleert 'ie wel :)

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Frerk schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:18:
[...]

Het hele potje heeft zich afgespeeld op dat stuk tussen Ticket Hall en Cafe, bij die winkeltjes en die poortjes, en daar excelleert 'ie wel :)
Blijft leuk om Metro te spelen, vooral in dat stukje met de kluisjes en de trappen naar beneden :) *op zich wel weer erg uitkijkt naar nieuwe maps omdat hij al richting 2900 rounds heeft gespeeld op de huidige set maps*

• Frerk

Frerk

*bliep*

-={Fred_Perry}=- schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:23:
[...]

Blijft leuk om Metro te spelen, vooral in dat stukje met de kluisjes en de trappen naar beneden :) *op zich wel weer erg uitkijkt naar nieuwe maps omdat hij al richting 2900 rounds heeft gespeeld op de huidige set maps*
Ja, dat middelste stuk bij Ticket Hall is wel het leukst. Als het spel zich verschuift naar A of C dan wordt 't te gauw spawnrapen, en daar kan je eigenlijk niet uit komen als ze shotguns pakken bij C of snipers bij A ;(

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 15 april 2012 @ 03:12:
[...]

Het is dat je vandaag jarig bent, maar anders ...
:D

Vanaf woensdag/donderdag overigens weer terug op de oude vertrouwde Xbox. :)

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Frerk schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:27:
[...]

Ja, dat middelste stuk bij Ticket Hall is wel het leukst. Als het spel zich verschuift naar A of C dan wordt 't te gauw spawnrapen, en daar kan je eigenlijk niet uit komen als ze shotguns pakken bij C of snipers bij A ;(
Vooral bij A (Café), je komt soms het gebouw niet uit omdat ze van beide panden op de 1e verdieping aan de overkant aan het snipen zijn... En bij C is het shit met alle wagons waar je jezelf in kan verstoppen, het komt dan van echt alle kanten af... Het is moeilijk om daar alle vlaggen een tijdje vast te houden, wel leuk om het te proberen op een 1500 ticket server :P

• Frerk

Frerk

*bliep*

-={Fred_Perry}=- schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:38:
[...]

Vooral bij A (Café), je komt soms het gebouw niet uit omdat ze van beide panden op de 1e verdieping aan de overkant aan het snipen zijn... En bij C is het shit met alle wagons waar je jezelf in kan verstoppen, het komt dan van echt alle kanten af... Het is moeilijk om daar alle vlaggen een tijdje vast te houden, wel leuk om het te proberen op een 1500 ticket server :P
Bij C moet je met z'n 12en met een USAS gaan spelen, dan is 't pas leuk, maar niemand wil dat ooit :>
Het leukste is gewoon om 1500 tickets lang om B te vechten, dan blijft't ook een beetje spannend :P

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Frerk schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:44:
[...]

Bij C moet je met z'n 12en met een USAS gaan spelen, dan is 't pas leuk, maar niemand wil dat ooit :>
Het leukste is gewoon om 1500 tickets lang om B te vechten, dan blijft't ook een beetje spannend :P
USAS hoeft niet perse, de Saiga is ook een goede shotgun of de MK3A1. Maar 1500 tickets voor B vechten is wel super, ben wel blij met die rent-a-server optie waardoor dat allemaal kan

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Door Skyrim ben ik een tijdje afwezig geweest bij BF3, dus ik besloot weer een keer over te stappen en te kijken of ik nog een beetje kon spelen met die controls die nu in mijn hoofd verkeerd zijn gelinkt. Het gedoe begon met het installeren van een update 1.04. Uur wachten. Toen wilden ze dat ik B2K opnieuw ging installeren, weer een uur (het freezen etc. meegerekend) van mijn tijd verdwenen. Daarna was ik eindelijk aan het spelen (steeds frags gooien omdat ik meende dat dat de sprint knop was, dus dat resulteerde in als een idioot weer de andere kant op rennen...).

Ik was lekker bezig aan mijn tweede potje, freeze...

Je kunt je voorstellen dat ik op die manier niet zo`n zin meer heb in het spelletje, maar goed, al dat geupdate zal wel nodig zijn... Ik heb nu alles eraf gegooid en ben alles weer opnieuw aan het installeren. Ga ik nu van mijn freezes af zijn, of is het nu gewoon de standaard dat je na een potje opnieuw moet opstarten?

Edit: B2K wil dus niet meer gedownload worden ofzo... Ik krijg steeds freezes.

[ Voor 4% gewijzigd door Verstekbakker op 15-04-2012 19:10 ]

Verwijderd

Jammer dat ik in andere squad zat, Good game

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Was een mooie spannende pot. :) Werd je eruit gegooid in het begin?

Verwijderd

Ja leek er wel op, kan aan mijn internet connectie liggen

• Maaarek
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-02-2025
spannende RUSH pot net op metro, ik zat weer eens in het verkeerde team tegen de GOT-ters.
Wat is het toch moeilijk doorkomen bij de trappen omhoog in de ticket hall. Ineens lukte het toch.

Er was nog 1 manneke (iets met 13) in zijn naam wel aan het ownen met de usas zeg! Blijkbaar kan er toch
nog goed mee worden geragd.

Vanavond nog maar s een paar potjes meepakken.

psn = smeersbergen

Verwijderd

Lol snelste potje rush ooit gehad net met Moulin, 6 minuut 46 seconden als attacker

Gulf of Oman als map

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
was mooie potje ofniet smeersbergen? jullie hadden het wel moeilijk in de tunnels maar kwamen wel mooi terug! maar de USAS mocht helemaal niet volgens de server rules :P

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:27
Maaarek schreef op zondag 15 april 2012 @ 18:54:
spannende RUSH pot net op metro, ik zat weer eens in het verkeerde team tegen de GOT-ters.
Wat is het toch moeilijk doorkomen bij de trappen omhoog in de ticket hall. Ineens lukte het toch.

Er was nog 1 manneke (iets met 13) in zijn naam wel aan het ownen met de usas zeg! Blijkbaar kan er toch
nog goed mee worden geragd.

Vanavond nog maar s een paar potjes meepakken.
Jackal131 toevallig? al kan ik me niet indenken dat hij met Usas rond loopt.
er op vloeken wel >:)

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• Maaarek
Phyt_ schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:25:
[...]

haha zit ff terug te zoeken op battlereport, het was UK-13ASTARD, hij zat overigens niet in mijn team, maar bij jullie :)

[ Voor 9% gewijzigd door Maaarek op 15-04-2012 19:39 ]

psn = smeersbergen

• Phyt_
haha ok kon het me al niet voorstellen :D

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Verwijderd

ZO! klaar die hap, 36-13 gewonnen met rush damavand peak.

• thijsje66
  • Laatst online: 10-11-2025
Dat was echt een verschrikkelijk maar wel leuk potje. Per ongeluk op zo'n 1500 ticket Conquest server ingestroomd, op Operation Metro. 1500 tickets + conquest + Operation Metro = Total Mayhem and Chaos.
http://battlelog.battlefi...how/41961984/2/383230108/

Ik heb geen leuke ondertitel.

• Maaarek
bleeeh, weer n crash

psn = smeersbergen

• Unomomentodado
SKS = Easy mode

Had nog veel beter kunnen zijn. Hele pot (500% ticket) rubberbanding & lag. Rare is overigens dat ik er beter mee speel als er een RDS op zit i.p.v. 3/4 scope.

Edit: beetje belachelijk by the way-> een Humvee raken op de zijkant van 20 meter met een Stationary rocket launcher = diabled. :X

[ Voor 38% gewijzigd door Unomomentodado op 15-04-2012 22:19 ]

Verwijderd

Ik had eerder nooit veel last van freezes maar heb er nu in 28 uur tijd (en niet eens overdreven veel spelen) al 3 gehad. Misschien door de patch? het kan ook mijn PS3 zijn die uit elkaar valt.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:27
Niks kunnen raken vanavond.. Constant mannetjes die eerst schoten en dan om de hoek kwamen e.d.

Flickr PSN ID= cheironnl

• joshje
Unomomentodado schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:32:
SKS = Easy mode

Edit: beetje belachelijk by the way-> een Humvee raken op de zijkant van 20 meter met een Stationary rocket launcher = diabled. :X
dat is best slecht ja, dat terwijl ik toe straks een tank vol in de achterkant raakte was ie meteen kapot :P
zo een autootje hoort ook gewoon meteen kapot te gaan net zoals die buggies

• Maaarek
103 minuten metro was mooi als laatste pot van de avond !! Ook leuk dat in squadrush staat no m320, no shotgun en de tegenstander alleen maar met dart + heavy barrel en usas rondloopt ;]

psn = smeersbergen

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Ja inderdaad smeersbergen daar waren we snel uitgekeken

Maar die metro maakte hem mooi af ! Heerlijk 100 minuten lang knallen !!!!

Btw koop is een headset ;)

PSN ID = steppa87

joshje schreef op zondag 15 april 2012 @ 23:16:
[...]

dat is best slecht ja, dat terwijl ik toe straks een tank vol in de achterkant raakte was ie meteen kapot :P
zo een autootje hoort ook gewoon meteen kapot te gaan net zoals die buggies
Heb soms het idee dat jeeps nu (vooral die met wat armor erop) even sterk zijn als een tank. Belachelijk natuurlijk, vond ze eerst helemaal niet zo overpowered. Ze mochten misschien wel wat sneller kapot, maar nu hebben ze het echt te makkelijk gemaakt, terwijl een jeep die helemaal in lichterlaaie staat soms niet eens disabled is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Na de hele rotzooi opnieuw installeren geen freeze meer gezien. Misschien een tip voor mensen met freezes.

Iets anders nu:

Afbeeldingslocatie: http://oi41.tinypic.com/2rpr0h5.jpg

Nette headshot. In totaal 4 headshots van allemaal boven de 750 geschoten. Ik slaap lekker vanavond. 8)
Phyt_ schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:25:
[...]
Na het potje met mijn 2000e USAS kill, heb ik 'm niet meer gebruikt. Ik zal het dus niet geweest zijn :P
Goh, da's echt al weer een hele tijd geleden.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Zo heb mijn 8ste service star binnen voor de M98B. Voorheen deed ik nog wel eens M98B rush setup, maar helaas werk dat haast niet meer. Toch nog een score van 803 kills waarvan 491 Headshots (98% zonder Bipod).

Moet zeggen dat ik gisteren weer een paar super potten had gespeeld met Frag-bart, Joshje, Alcanter en Flimovic. Ook weer een paar mooie kills gemaakt met mijn MAV. Ze waren een beetje geirriteerd maar gaven me wel gelijk hij zit er nou eenmaal in en je mag hem gebruiken! Dat vond ik wel relax van de admins.

Tja wat betreft restrictie op servers ik hou me er altijd wel aan maar ik zie zo vaak dat mensen misbruik maken van het niets aanwezig zijn van een admin! Geen shotguns! en word afgeknalt door een USAS....
Daar kan ik me aan irriteren. Als er niets bij staat speel lekker met wat je wilt en zit niet te zeuren! Als het niet leuk is dan smeer je hem naar een andere server!

Verwijderd

Gisteravond laat echt de meest kansloze pot van mijn leven meegemaakt.
CQ op Davamand Peak, ons team (US) kreeg af en toe met moeite (lees; de moeite van mij en 1 ander teamlid) een vlag te pakken. Vervolgens kwam ons team dan eindelijk uit de mainbase en sprint gelijk door naar de achterste vlag om daar keihard afgeslacht te worden. Dit heeft zich zo'n 10-15 keer herhaald voordat we verloren en de enemy nog 90% van de tickets over had.... :( Na zo'n potje heb ik het wel even gehad met BF3, zonder teamplay blijft er echt niets over van dit spel! Daarom daarna maar even op de GoT server gaan kijken maar daar was het al bijna uitgestorven.

Verwijderd

LOL @ Kwartel klopt helemaal! Soms heb je van de gasten die het onmogelijke proberen! En dit ook blijven proberen. Wat dat betreft kan je beter 2 flags cappen en behouden dan ook nog eens voor de laatste te gaan! Met 2 flags win je tenslotte ook (voor de smart asses afhankelijk van de situatie)

Ik las ook eerder iets over SQDM en SQRush met randoms opzich is dat redelijk te doen. Met friends is het natuurlijk makkelijker. Ik heb de medals ook met randoms moeten halen de laatste paar ribbons heb ik het gedaan met friends. Het is gewoon een hele andere game play! Je kan de beste spelers in je team hebben maar dat is nog geen garantie om te winnen. Ook hierbij moet je bepaalde tactics gebruiken.

@Kwartel ik voeg je vanavond wel toe aan mijn psn.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2012 09:34 ]

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
@ iPhonegebruikers: de officiële app staat eindelijk in de store.

• Tristal
  • Laatst online: 22-01-2025

Tristal

PSN-ID Tristal

Dynamix schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:17:
Ja eindelijk! Best goede app moet ik zeggen.

iPhone 8 Plus iPad air 2

• Tristal
  • Laatst online: 22-01-2025

Tristal

PSN-ID Tristal

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:16:
Gisteravond laat echt de meest kansloze pot van mijn leven meegemaakt.
CQ op Davamand Peak, ons team (US) kreeg af en toe met moeite (lees; de moeite van mij en 1 ander teamlid) een vlag te pakken. Vervolgens kwam ons team dan eindelijk uit de mainbase en sprint gelijk door naar de achterste vlag om daar keihard afgeslacht te worden. Dit heeft zich zo'n 10-15 keer herhaald voordat we verloren en de enemy nog 90% van de tickets over had.... :( Na zo'n potje heb ik het wel even gehad met BF3, zonder teamplay blijft er echt niets over van dit spel! Daarom daarna maar even op de GoT server gaan kijken maar daar was het al bijna uitgestorven.
Ja het was angstvallig stil op de ps3 GoTserver gisteravond, en ik was rond 22.00 daar en niemand online :?

iPhone 8 Plus iPad air 2

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02 19:54
Dynamix schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:17:
Thanks voor de tip. Eindelijk. :) iPad versie zou ook leuk zijn in de toekomst. :9

[ Voor 7% gewijzigd door Erulezz op 16-04-2012 10:34 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Erulezz schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:34:
[...]

Thanks voor de tip. Eindelijk. :) iPad versie zou ook leuk zijn in de toekomst. :9
Heb deze app geprobeerd maar het toont werkelijk weinig informatie. Kan niet al mijn medals / ribbons zien. Kan niet alle unlocks op de wapens zien of details van de wapens. Geen detail informatie behalve wat globale zoals score p/m, accuracy e.d.

Voor de iPad zou ik uitwijken naar iStats for Battlefield 3, deze is veel vollediger:

http://itunes.apple.com/u...efield-3/id496247920?mt=8

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Verwijderd

Tristal schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:32:
[...]

Ja het was angstvallig stil op de ps3 GoTserver gisteravond, en ik was rond 22.00 daar en niemand online :?
Ik denk dat er niet veel gotters meer spelen op de GoT server. Af en toe zie ik nog iemand. Meerendeels randoms die er spelen. Waarom speel ik daar niet vaak? Ik heb daar veel last van lag. Je zou gewoon in je friendslist moeten kijken wie waar speelt en "join the session"

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:32
Ik heb er zaterdagmiddag nog een paar potjes op gespeeld en toen had ik gelukkig geen last van lag. Vorige week wel een paar keer, toen heb ik maar een andere server gezocht. Zaterdag waren er wel een paar gotters online (Flimovic en Vos). Het waren leuke potjes om te spelen: alles gewonnen en alle potjes met positief k/d geëindigd. Dat heb ik normaal niet zo gauw, overall k/d van 0.75... zucht. Ik ren soms als een dolle in het rond en let te weinig op mijn omgeving.

1 potje Rush defender op Noshar Canals gaven we zaterdag de eerste 2 M-coms onnodig weg. De attackers stonden al op 0 tickets en toch wisten ze de laatste nog op te blazen. Maar daarna hebben we snel orde op zaken gesteld!

Edit: ik zie nu net op twitter staan dat PSN vandaag weer plat gaat voor onderhoud. Je moet voor 14.00 uur ingelogd zijn. Laat die eikels dat dan eerder bekend maken :( Dan kan ik voor ik naar mijn werk ga alvast inloggen. Ik was van plan om vanavond nog even te knallen maar dat gaat niet lukken zo!

[ Voor 18% gewijzigd door Jimmy-time1 op 16-04-2012 11:26 ]

Misschien is het wat om zo nu en dan de GoT server af te wisselen naar een tijdelijke high ticket server?
Bijv.: doordeweeks reguliere roulatie/vrijdag + weekend high tickets? Veel tweakers spelen best vaak in high tickets servers als ik zo kijk. Ik heb ooit een cycle met bazaar en seine opgeslagen [max tickets], maar nooit actief gezet (metro kan daar helaas evt. ook wel bij aangezien ie blijkbaar vrij populair is onder tweakers }:O ).

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 16-04-2012 11:37 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

LOL Metro is heel erg populair op het moment. Vooral bij mij ik wil gewoon die Nemesis Medal halen hahaha en daarna ga ik verder met de rush attacker en defender medals. Hahaha en daarna die van de Jets klote lang moet nog 4 uur vliegen in een jet lekker vervelend als je niet zo super goed kan vliegen in een jet. Tevens vind ik er niets aan!

Maar inderdaad high ticket server voor weekenden is niet slecht! +1 voor King

• cheiron
High tickets is zeker leuk voor een keer. Probleem is wel dta ik op de GoT server vaker last van vertraging lijk te hebben. Dat is op een server met close combat (wat de high ticket server toch vaak zijn) nog meer van belang.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:33:
@Kwartel ik voeg je vanavond wel toe aan mijn psn.
Volgens mij zijn we al vriendjes :)
Ik speel meestal na 22:30 en op dinsdag/woensdag vaak al vroeger rond 19:30.

Verwijderd

cheiron schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:42:
High tickets is zeker leuk voor een keer. Probleem is wel dta ik op de GoT server vaker last van vertraging lijk te hebben. Dat is op een server met close combat (wat de high ticket server toch vaak zijn) nog meer van belang.
Klopt heb ik ook last van maar niet altijd.
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:42:
[...]

Volgens mij zijn we al vriendjes :)
Ik speel meestal na 22:30 en op dinsdag/woensdag vaak al vroeger rond 19:30.
LOL zijn wij al vriendjes sinds BF3 is mijn friendlist 3 keer zo groot hahaha als het niet meer is.

• Dynamix
Een high ticket potje tussendoor kan leuk zijn, maar ik ben er niet kapot van. Doe mij maar veel verschillende maps op een avond. Maar de GoT server is er voor iedereen, dus doe je ding.

Hoe denken de GoT'ers over een avondje gamen met friendly fire aan? Mij lijkt het leuk om eens uit te proberen en te zien wat voor gameplay het oplevert. Dus als er genoeg animo is...

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:32
Over onderhoud PSN: (van Sony Playstation website)

PlayStation Network is offline wegens gepland onderhoud van 15:00 uur maandag 16 april 2012 tot 03:00 uur dindag 17 april 2012.

Gedurende het onderhoud heb je geen toegang tot de volgende services:

PlayStation Store op je PS3, PS Vita, PSP en PC.
PlayStation Network Accountbeheer.
PlayStation Network Account registreren.
Daarnaast kun je je op nl.playstation.com niet bij PlayStation Network aanmelden.
NB: Indien je na 1 april 2012 nog gebruik hebt gemaakt van PSN, zul je waarschijnlijk ook na 15.00 nog gewoon kunnen inloggen op PSN. Tijdens de duur van het onderhoud is het mogelijk dat op bepaalde momenten netwerk instabiliteit optreed waardoor je online sessie beëindigd kan worden.

Gedurende het onderhoud kun je gametrofeeën blijven verzamelen. Deze worden zodra PlayStation Network weer op volle toeren draait in je profiel weergegeven.

Ga als je vragen over de uitvaltijd van de services hebt naar de officiële PlayStation-forums op community.eu.playstation.com om je vraag te stellen en één van de mods stuurt je zo snel mogelijk een antwoord.

Hou voor het laatste nieuws over dit onderhoud de PlayStation.Blog op blog.eu.playstation.com, onze Facebook-pagina, onze Hyve of onze tweets op Twitter in de gaten.

Verwijderd

Dynamix schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:52:
Een high ticket potje tussendoor kan leuk zijn, maar ik ben er niet kapot van. Doe mij maar veel verschillende maps op een avond. Maar de GoT server is er voor iedereen, dus doe je ding.

Hoe denken de GoT'ers over een avondje gamen met friendly fire aan? Mij lijkt het leuk om eens uit te proberen en te zien wat voor gameplay het oplevert. Dus als er genoeg animo is...
Hardcore lijkt me sowieso wel een keer leuk, heb ik in BF3 eigenlijk nog nooit gedaan. Ik vond het in BC2 ook een stuk vermakelijker dan normal. Ik weet niet wat de HC opties in BF3 zijn maar dit waren volgens mij enkelen BC2 opties;
- Geen crosshair, dus bijna verplicht ADS gebruiken
- Geen mini-map
- 60% health (ook hogere wpn damage?)
- Geen health regen (alleen via medics dus)
- Geen HUD met ammo count e.d.
- Geen oranje pijlen boven de enemy (mogen ze sowieso wel afschaffen, regelmatig is de pijl+ster groter dan de enemy :S)

Als ik dit zo lees wordt het sowieso al een leukere game met deze opties, binnenkort dan toch maar even BF3 op HC testen of anders weer BC2 gaan spelen! :)

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Dynamix schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:52:

Gister kwam ik in high ticket rush, niet echt mijn ding. Friendly fire lijkt me ook wel een keer grappig, goed kijken waar je heen schiet. Eventueel avondje HC?

Inderdaad dat 3D spotten slaat soms wat door, gister wou ik eentje spotten, meteen 4-5 die oranje oplichten. Niet zo erg als het de tegenstander is, maar dat gebeurt andersom dus ook.

[ Voor 13% gewijzigd door johan bos op 16-04-2012 12:19 ]

PSN: Deere6030

Hardcore is echt debiel gemaakt. Je kaart is er nog steeds, dus je kunt nog prima stipjes daarop zien. Echter heb je geen ammo-count meer en dat vind ik dan weer wel raar. Waarom niet andersom? Verder blijf ik het debiel vinden dat je in Hardcore met een schot in je arm of been gewoon meteen dood kunt zijn. Ik bedoel, ja je bent wel gewond, maar dood neervallen doe je echt niet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Dynamix
Hardcore hoeft van mij ook niet. Maar ik denk dat als FF aan staat en verder alles normaal is, de teamplay nog belangrijker wordt. Neem bijvoorbeeld een heli of tank die je support geeft. De gunner kan dan niet zomaar even de hele zone kapot spammen.

• Unomomentodado
Je kan in de server settings de kaart ook verwijderen.

@Dynamix: voor bevorderen van squad/teamplay zou je dan ook ook "regenerate health" uit moeten zetten. Dat dwingt een squad om een assault/medic rol op te nemen en om bij elkaar te blijven.

[ Voor 64% gewijzigd door Unomomentodado op 16-04-2012 12:46 ]

• cheiron
Van mij hoeven exotische instellingen niet op een server. Niemand weet dan waar hij aan toe is.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Maar de server een avond in het weekend op HC zetten lijkt me wel leuk, dan weet ook iedereen dat het HC is en dat er geen losse settings zijn veranderd

Verwijderd

Ik zou de server niet op hardcore zetten of op friendly fire. Het gebeurt vaak zat dat er wordt geteamkilled dmv de jeep omdat iemand anders in een Jet of helicopter wilt. Bij HC of friendly fire betekend dat ze je gewoon kapot schieten als je bij de heli spawn staat. En admins dar hebben ze schijt aan! Tevens zijn er lang niet altijd admins aanwezig.

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Volgens mij is er toch een instelling als; 3x teamkill = ban?

[ Voor 5% gewijzigd door johan bos op 16-04-2012 13:40 ]

PSN: Deere6030

Verwijderd

Zou kunnen, maar dan wens ik je veel succes met gunner zijnde in een heli, hoe vaak gebeurt het wel niet dat je allebei door de piloot wordt geteamkilled terwijl je er niets aan kunt doen? Tevens is het vrij lastig om je teammaten niet te raken als je gunner bent. Ook met de tank in bijvoorbeeld sein crossing dat gaat ook helemaal fout omdat het gewoonweg te druk op sommige punten is.

BTW aan de andere kant spelen zat mensen HC en dat gaat vaak ook redelijk goed zolang je mar geen TK gasten hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2012 13:43 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:42:
Ook met de tank in bijvoorbeeld sein crossing dat gaat ook helemaal fout omdat het gewoonweg te druk op sommige punten is.
Maybe that will discourage some people to bring a 120mm cannon to a gunfight :)

Ik bedoel dus dat het een stuk realisme toe kan voegen doordat je niet met een tank in een steegje moet gaan raggen. Zo kom je er dus ook achter dat die twee tanks op seine crossing misschien wel compleet misplaatst zijn (combat technisch gezien). IFV of twee Hummers per team was misschien leuker/realistischer geweest.
johan bos schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:38:
Dat van die ban snap ik dan niet. Kick kan ik me nog wel iets bij voorstellen.
Een ban is meteen zo definitief.

Als we dan toch een high ticket server willen maken of activeren, wordt het dan ook met de ' No shotgun' regel?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

aub geen FF of HC. :S FF gaat heel veel problemen opleveren met granaten. Staat een teammaat te dicht bij of let hij niet op en loopt erop af, ben jij de sjaak. Dat kan niet de bedoeling zijn. Straks is het overgrote deel gebanned door teamkills. HC vind ik ook niet echt wat, dat is nog verder in het voordeel van de dagelijkse gamers. High Ticket server ben ik dan wel weer een voorstander van, dat speelt gewoon bij tijd en wijle lekker en wordt ook veel gedaan door een vaste groep. :9

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

FF of HC is voor mij 1 pot nat. Ik zie het verschil niet. Van beide ben ik geen liefhebber.

Verwijderd

Hahaha dat bedoel ik nou ook Thunder8 dit gaat niet goed komen! Waarom in het voordeel van de dagelijkse gamers?

@jackal "no shotgun" wordt op veel server gemeld maar daar wordt nooit aaan gehouden helaas! Behalve als de admin er is stelletje schijnheilige noobs.

Ik was eerst wel liefhebber van HC maar ik merk gewoon dat ik me heel erg aan het irriteren was aan die verrekte teamkillers. Dus ben toen maar overgestapt

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2012 15:18 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:15:
Ik was eerst wel liefhebber van HC maar ik merk gewoon dat ik me heel erg aan het irriteren was aan die verrekte teamkillers. Dus ben toen maar overgestapt
Hoe verhoudt BF3 HC zich tegenover BC2 HC? Deed in BC2 bijna niets anders, vooral voor het weglaten van 3d spotting, mini-map en crosshair.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-02 21:10

zAo

GPLv2 Fanboy

Tja; nu zijn die teamkillers admins op allerlei servers en wordt je gekickt als je ze een paar keer pakt of in 'hun' tank stapt.

/me zAo is een beetje klaar met non-DICE servers en het onvoorspelbare gedrag van de admins
@jackal "no shotgun" wordt op veel server gemeld maar daar wordt nooit aaan gehouden helaas! Behalve als de admin er is stelletje schijnheilige noobs.
Maar we kunnen nu zelf actie ondernemen tegen mensen die zich niet houden aan de server rules.

Wel grappig dat Uno een berichtje van iemand kreeg die gekickt was, terwijl hij met ons op een heel andere server aan het spelen was, haha.
zAo schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:35:
[...]

Tja; nu zijn die teamkillers admins op allerlei servers en wordt je gekickt als je ze een paar keer pakt of in 'hun' tank stapt.

/me zAo is een beetje klaar met non-DICE servers en het onvoorspelbare gedrag van de admins
Laatst een potje met Koenemans gespeeld op een server met kinderachtige admins. De admins zaten in de heli op Kargh Island. Eerst schoot Koen de heli uit de lucht en werd gekicked (kon ik me niet voorstellen). Toen Koen weer terug was heb ik mijn aandacht op de heli gericht en deze ook uit de lucht geschoten. Gevolg was dat ik ook gekicked werd.

Wat een zielige figuren.

[ Voor 41% gewijzigd door Jackal131 op 16-04-2012 15:49 ]

• Unomomentodado
johan bos schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:38:
Je kan op de server 2 dingen hiervoor instellen:
1) Aantal teamkills wat leidt tot een automatische kick (standaard 5)
2) Aantal kicks wat leidt tot een automatische ban (standaard 3 als ik me niet vergis)

Verwijderd

Jackal131 schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:45:
[...]

Maar we kunnen nu zelf actie ondernemen tegen mensen die zich niet houden aan de server rules.

Wel grappig dat Uno een berichtje van iemand kreeg die gekickt was, terwijl hij met ons op een heel andere server aan het spelen was, haha
Kun je zien hoe ver de sterke arm der wet reikt :)

Verwijderd

@Kwartel: geen idee dit is mijn eerste BF!

@jackal: Daar is wel een verklaring voor als Uno hem had gekilled en de speler daarna overgeplaatst wordt krijg je de melding: Uno.....killed by admin naam tegenspeler. Ik kreeg bijvoorbeeld de melding hezbolluh killed by admin Moulin11 terwijl ik wist dat hij geen admin was.

Ik vond het al wazig maar dat bleek een bug te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2012 15:50 ]

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:49:
@Kwartel: geen idee dit is mijn eerste BF!

@jackal: Daar is wel een verklaring voor als Uno hem had gekilled en de speler daarna overgeplaatst wordt krijg je de melding: Uno.....killed by admin naam tegenspeler. Ik kreeg bijvoorbeeld de melding hezbolluh killed by admin Moulin11 terwijl ik wist dat hij geen admin was.

Ik vond het al wazig maar dat bleek een bug te zijn.
Vreemde bug, als de admin in kwestie niet eens op de server aanwezig is ;)

Verwijderd

Hoe weet je dat er geen admin was dan? Het was niet onze server toch?
Lol, of ik schrijf chinees of je leest mijn posts niet goed 8)

• Unomomentodado
Nee, was een kerel die terecht door Joshje was gekickt (is admin). Ik heb hem daarna op PSN een DM gestuurd waarom hij gekickt werd.
Nadat je van die figuur een DM kreeg, terwijl je met ons squaddeathmatch speelde.
Toch?

[ Voor 4% gewijzigd door Jackal131 op 16-04-2012 15:56 ]

Verwijderd

Jackal131 schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:45:
[...]

Wel grappig dat Uno een berichtje van iemand kreeg die gekickt was, terwijl hij met ons op een heel andere server aan het spelen was, haha.
Blijkbaar Chinees of gewoon onduidelijk, want na het lezen van Uno's berichten begrijp ik je bericht wel! 8)7

@Uno wel geinig dat hij bij jou kwam klagen dat hij was gekicked! Maarja wordt er in het welkoms tekst of tijdens het loading vermeldt wie admin is op de server?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2012 16:07 ]

Als je wordt gekicked of gebanned kom je gelijk terug in het menu. Daar zie je helaas niet wie je heeft gekicked en gebanned :-(. Enige optie is dan om de owner een bericht te sturen van waarom.

Verwijderd

Dat is inderdaad de enige optie maarja ik lig er niet zo wakker van als ik gekicked word behalve als het op de GoT server gebeurt, terwijl er niets aan de hand is.

Er zijn genoeg servers en je stats ben je toch al kwijt.
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:20:

Er zijn genoeg servers en je stats ben je toch al kwijt.
Stats ben je gelukkig nooit kwijt ;). Een kick is enkel irritant omdat je niet verder kan gaan met waar je mee bezig was.

Verwijderd

Ik was in de veronderstelling dat je wel je stats kwijt zou raken en je behaalde ribbons.
Tja maar dan ga je gewoon verder op een andere server met wat je aan het doen was, toch? En als je op die nieuwe server ook gekicked word dan ligt het toch aan waar je mee bezig was hahaha :P >:)

Verwijderd

trial and error uitvoeren op je irritante speel tactieken :)

Verwijderd

Tja zo hoorde ik van joshje dat er en paar kwaad waren doordat hij aan het Mavven was hahaha beetje irritant maarja hij is er niets voor niets he. Dan moet DICE ze maar op "no kill" zetten of alleen 1 kill.

Dont punish the player!, punish DICE hahaha 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2012 16:31 ]

• Phyt_
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:29:
Tja zo hoorde ik van joshje dat er en paar kwaad waren doordat hij aan het Mavven was hahaha beetje irritant maarja hij is er niets voor niets he. Dan moet DICE ze maar op "no kill" zetten of alleen 1 kill.

tsja zelfde als m26 dart om maar even weer ouwe koeien uit de sloot te halen :).
ik vind het wel leuk om er mee te spelen.

Verwijderd

Me like M26 Dart too, gisteravond is dat nu al een oude koe ;)

Gewoon lekker spelen en fun hebben.
In dit geval punish the player ;) Vraag Jos maar waarom...

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:26:
Ik was in de veronderstelling dat je wel je stats kwijt zou raken en je behaalde ribbons.
Tja maar dan ga je gewoon verder op een andere server met wat je aan het doen was, toch? En als je op die nieuwe server ook gekicked word dan ligt het toch aan waar je mee bezig was hahaha :P >:)
Heb vanmiddag 2 potjes gespeeld. Na vier kills voor het eerst gebanned. Was een goede vervanger voor Erulezz server ;(. Daarna uit frustratie weer een vervanger gezocht voor die server en die beviel goed (109k zwaar aan t tankhoeren :P). Via bf3stats kan je aan groene pijltje zien dat ook het rondje bazaar de kills en death meetellen :).
Tja zo hoorde ik van joshje dat er en paar kwaad waren doordat hij aan het Mavven was hahaha beetje irritant maarja hij is er niets voor niets he.
Om te spotten

O-)

[ Voor 12% gewijzigd door KngfCnns op 16-04-2012 16:45 ]

Verwijderd

Hahaha was ie niet aan het spotten
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:48:
Hahaha was ie niet aan het spotten
Tsja, als je op wake sqdm niet kan worden gekilled door een jet of chopper zorgt joshje met zn mav wel voor de death from above :P

Use it like this

[ Voor 12% gewijzigd door KngfCnns op 16-04-2012 16:59 ]

Verwijderd

Zet me aan het denken....... SQDM met 4 carriers en 16 jets/choppers :)

beetje zoals deze BF1942 map Coral Sea

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2012 16:59 ]

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:57:
Zet me aan het denken....... SQDM met 4 carriers en 16 jets/choppers :)

beetje zoals deze BF1942 map Coral Sea
Misschien dat ze met zoiets komen met die 2e dlc, armored kill. Het is volgens mij zeer gewild door de community :)

• Unomomentodado

Meld zich. Ik was zeker pissed off ja. De reactie was 'the-heat-of-the-moment', duurt echter nooit lang bij mij. ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Unomomentodado op 16-04-2012 18:51 . Reden: Deel uit reactie verwijderd. Geen zin in modder gooien en voegt niks positiefs toe aan een BF3 discussie. Als je wilt weten hoe of wat, stuur dan een DM. ]

• joshje
Jackal131 schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:40:
[...]

In dit geval punish the player ;) Vraag Jos maar waarom...
ben er nu wel achter hoeveel kills je kan maken met de mav voordat ie kapot gaat en hoe je de speler moet benaderen en er staat nu killed bij Mav >:)
iets later zag ik ineens Jackal offline terwijl ie online was :-(

@uno

was aan het mavven die ik ook overgens aan het testen was want zodra ik een stap zette werkt ik al weer dood geschoten, daarom ging ik lekker bezig met de Mav. en jullie hadden die pot trouwens dik gewonnen

[ Voor 24% gewijzigd door joshje op 16-04-2012 18:32 ]

• Unomomentodado
Uit het PC topic. Errug grappig. :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=f7rFGMatKLM]

Playlist van overige afleveringen

[ Voor 11% gewijzigd door Unomomentodado op 16-04-2012 19:36 ]

• joshje
vind deze nogal toepasselijk voor sommige die het herkennen
http://youtu.be/W2ECcMUdzw8

• Maaarek
steppa87 schreef op maandag 16 april 2012 @ 00:09:
Ja inderdaad smeersbergen daar waren we snel uitgekeken

Maar die metro maakte hem mooi af ! Heerlijk 100 minuten lang knallen !!!!

Btw koop is een headset ;)
ja moet ik nog een keer doen, maar zit ff op mn centen, over 2 weken weekendje Rome met de vrouw ;)

psn = smeersbergen

• Maaarek
wahahahaha die chopper tegen die zendmast whahahaha, heerlijk

psn = smeersbergen

• Maaarek
joshje schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:07:
vind deze nogal toepasselijk voor sommige die het herkennen
http://youtu.be/W2ECcMUdzw8
hou.....op......ik....heb...het niet meer....tranen over mn wangen

psn = smeersbergen

• Unomomentodado
Echt. Niet. Normaal. Dit.

[ Voor 14% gewijzigd door Unomomentodado op 16-04-2012 23:02 ]

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:20
Doet de SV98 close range zoveel schade?
Of is dit een potje hardcore?

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:05
Dit is inderdaad pretty sick. Er zitten bepaalde reeksen tussen waarvan ik denk. WTF :o
Ik wist helemaal niet dat eod bots ontzettend snel een tank kunnen de-repairen. Het is een kwestie van 2-3 seconden en je tank gaat van 100% naar 0%. Was in een potje met cheiron op seine en het was echt zo mooi om te zien al die eod bots. Heb er denk ik een stuk of 30 stukgemaakt, ze hadden de tank anderhalf keer te pakken gehad. Kwamen ze met 2-3 eod bots tegelijk _O-. Op een gegeven moment denk je dat ze dat wel opgeven :D. Je ziet het ding wel heel duidelijk aankomen gelukkig, maar eenmaal ongemerkt bij een tank en het is over :P.

Het potje was ook een mooi voorbeeld dat hoge ranks maanden na de release niks zeggen. Het andere team had heel veel vogeltjes gedurende het potje, terwijl wij er maar een paar hadden. Ging echt over en weer, veel te doen en echt een mooi potje. Tot ze eod bots gingen doen denk ik. Toen hadden ze een paar man minder die vlaggen cappen :).

offtopic:
(Ouderwets dagje tankwh*ren i know. Mag ook wel na > 100x sqdm/sqrush 8) )
.
The_Greater schreef op maandag 16 april 2012 @ 23:08:
[...]

Doet de SV98 close range zoveel schade?
Of is dit een potje hardcore?
In description staat opgenomen in hardcore en normal. One shot body kan alleen op hardcore, die zijn dus eigenlijk iets minder indrukwekkend, maar wel mooi om te zien. Die gast maakt ook al geweldige aggresive recon filmpjes in bc2 :).

Pagina: 1 ... 77 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.