• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:27
Die eod bots waren echt lachen :D Heel sneaky door een container naast ons heen om achter de tank te komen :D Was een leuke, gelijk opgaande, pot tot de bots.

PS, net betterbattlelog geinstalleerd, maar wow, wat een informatie over de wapens! Meteen notities gemaakt voor mijn vaste setups

[ Voor 29% gewijzigd door cheiron op 16-04-2012 23:52 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Meeste van die gozer is opgenomen in Hardcore. Kijk maar hoe vaak zijn ammocounter er niet bij staat. Dat is dan vrijwel altijd Hardcore.
Wel knap hoor, maar bij normal heb je een grote kans dat ze dan niet dood zijn, dus is dat niet echt aan te raden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Lijkt alsof ik een UT99 instagib filmpje aan het kijken ben, de manieren waarop die gast aimed, anticipeert en zijn targets tracked lijken er in ieder geval wel op.

edit: voorbeeldje
Die steady hand die hij heeft komt erg overeen met zulk soort filmpjes, geinig om te zien :)

net trouwens weer old school BC2 gedaan; Nelson Bay, Atacama Desert, Harvest Day. was weer even genieten _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 00:44 . Reden: linkje ]

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Battlefield schreef op dinsdag 17 april 2012
Be advised, PlayStation 3 players: The PlayStation Network will be down for maintenance April 17th from 6 AM PST until 6 PM PST. During this time, Battlefield 3 online will be unavailable on the PlayStation 3.

PSN: Deere6030

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Als ik het goed heb is dat van 2 uur vanmiddag tot 2 uur vannacht ?
Was gelukkig al van plan halve finale champions legeau te kijken :)

PSN ID = steppa87

• johan bos
6 AM PST = 2 uur GMT en dan nog + 2 uur voor hier als ik het goed weet.
Die 12 uur ingepland, zullen dan wel maximaal zijn.

Ach, normaal gesproken kun je bij onderhoud gewoon inloggen op PSN. Anders ff de halve finale van de CL kijken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• steppa87
Wie kan mij helpen met better Battlelog?
Ik heb hem in Google Chrome gesleept, en laten installeren.
Hoe krijg ik nu alles te zien/ waar kan ik hem openen?

PSN ID = steppa87

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

Gewoon battlelog openen en dan zal je zien dat op de nodige pagina's veel meer informatie te vinden is. Bijvoorbeeld als je een specifiek wapen kiest, zie je dat de pagina er totaal anders uitziet.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Die gast is bizar! Ik ben wel blij dat hij op de pc speelt, want ik haat het als iemand close combat speelt met een snipergun O-)

@ Uno: ik neem aan dat je me met opzet ongemoeid hebt gelaten toen je aan het balancen bent geslagen? Nog 17 minuten stationary te gaan :P

Gisteren geëindigd met een potje 1750 tickets Metro... ik kan het echt niet waarderen. Ik krijg de indruk dat er nog steeds gamers niet doorhebben dat er geen killstreaks rewards in BF zitten. Echt ieder hoekje is gereserveerd, bah bah. Uiteindelijk zelf maar met C4 gaan campen...

[ Voor 23% gewijzigd door Dynamix op 17-04-2012 09:22 ]

• steppa87
Oh Thnx!!!

Wie kan mij vertellen waar ik de DPV kan vinden en de btr 90 IFV

Voor mijn laatste Assignments

Better battlelog is wel top trouwens!
een deze dagen een Pechenech uitproberen met fore grip en suppressor, schijnt behoorlijk accuraat te zijn!

PSN ID = steppa87

• johan bos
Dynamix schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:18:
@ Uno: ik neem aan dat je me met opzet ongemoeid hebt gelaten toen je aan het balancen bent geslagen? Nog 17 minuten stationary te gaan :P
Gister wel de sport; Knal Dynamix achter de stationary vandaan :+

• Dynamix
johan bos schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:22:
[...]

Gister wel de sport; Knal Dynamix achter de stationary vandaan :+
Haha, jij hebt me wel de nodige minuten ontnomen ja :) Ik probeerde je nog te hitten met de stationary, maar het is zo verdomd lastig om de diepte in te schatten!
steppa87 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:20:

Voor mijn laatste Assignments
DPV staat op CQ Wake, onder andere bij punt A en E als ik het goed heb.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-02 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

steppa87 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:20:
DPV en BTR90 zijn beiden in Golf of Oman aan de RU kant volgens mij...

https://powershellisfun.com

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:28
DPV is ook op wake island. als russian.. lekker roadkillen met dat ding!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Dynamix
BTR90 is te vinden op Oman: op de Russische basis en op punt D bij de 5-vlags CQA.
[...]
Als je die medal zo graag wilt, waarom ga je dan niet naar een highticket server met AA's?
Kargh Island bijvoorbeeld een hele ronde in de AA zitten :+ . Je hebt verder geen reet te doen, maar je maakt wel lekker de tijd vol, haha.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Dynamix
Jackal131 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:43:
[...]

Als je die medal zo graag wilt, waarom ga je dan niet naar een highticket server met AA's?
Kargh Island bijvoorbeeld een hele ronde in de AA zitten :+ . Je hebt verder geen reet te doen, maar je maakt wel lekker de tijd vol, haha.
Ik wil die medal op een leuke en gezonde manier halen 8) Omdat Uno er laatst over begon, ben ik ook maar eens gaan kijken hoe ik er voor stond. Het bleek dat ik al 1,5 uur achter de stationary had doorgebracht. Nog één zo'n pot als gisteren en hij is binnen. Trouwens ook nog een aantal ribbons gewonnen, dus ik heb me meer dan vermaakt.
Ik moet nog iets van 20 minuten. Kan niet anders dan dat ik ongeveer 1 uur en 40 minuten in een AA heb doorgebracht.

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Jackal131 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:43:
[...]

Gulf of Oman aan de RU kant, in de AA zitten en genoeg te doen met choppers en jets hoor :) *die medal al snel had gehaald*

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
[...]
Gisteren geëindigd met een potje 1750 tickets Metro... ik kan het echt niet waarderen. Ik krijg de indruk dat er nog steeds gamers niet doorhebben dat er geen killstreaks rewards in BF zitten. Echt ieder hoekje is gereserveerd, bah bah. Uiteindelijk zelf maar met C4 gaan campen...
Daar was geen doorkomen aan inderdaad. Heel af en toe braken we door en konden we even B en C veroveren maar die waren we ook heel snel weer kwijt. Er liep bij de tegenstander een vervelende shoarmaboer rond die werkelijk alles raak schoot! 8)7

Wiens idee was het eigenlijk om een high ticket match te spelen op Metro? |:(

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...]Gisteren geëindigd met een potje 1750 tickets Metro... ik kan het echt niet waarderen. Ik krijg de indruk dat er nog steeds gamers niet doorhebben dat er geen killstreaks rewards in BF zitten. Echt ieder hoekje is gereserveerd, bah bah. Uiteindelijk zelf maar met C4 gaan campen...
weet je hoe ze B op de PC pakken? hebt tenminste 2 support gastjes nodig met ammo crate en iemand die +ammo +explosion 'perk' instelt. Hierdoor kun je oneindig nades spammen. Ga via die zijkand met trappetje bij B zitten. Vervolgens laat je granaatjes regenen op de tegenstanders. Op die manier claim je B vrij gemakkelijk

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Jimmy-time1
  • Nu online
@Dynamix: ik zie net op battlelog dat die vervelende shoarmaboer uit de States komt. Misschien dat hij daarom een voordeel had en wij moeite hadden om hem te raken.

Verwijderd

Ik had gisteren ook nog ff een dikke ragequit! Wat een klote admins zeg.

http://battlelog.battlefi...how/41646743/4/230420491/

Wij stonden voor met 1589 tegen 1359 vervolgens gooit de admin alle redelijk goede spelers (zijn clanmaten) naar zijn kant en gooit de beginnende spelers onze kan op vervolgens gaat mijn Score van 23/2 naar 28/17 door het fijne spawnrapen. Vervolgens verdwijnt de helft van mijn team. Toen brak de hel los beide kanten werden bewaakt vanuit de metro zijde en in het midden was het ook niet mogelijk om door te komen wat dus heeft geresulteerd tot meerdere ragequits (veel gescheld via de headset in alle talen LOL) omdat teams niet geleveld werden. Wat een klote pot zeg! maarja wel weer wat ribbons gehaald.

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Jimmy-time1 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:13:
@Dynamix: ik zie net op battlelog dat die vervelende shoarmaboer uit de States komt. Misschien dat hij daarom een voordeel had en wij moeite hadden om hem te raken.
Dat voordeel heeft hij zeker door zijn netwerk latency, hij kan je eerder raken en in de killcam zie je dan nog wel je kogels voorblij vliegen bij hem... (BF3 is te aardig voor mensen met hoge latency, dus Amerikanen bijvoorbeeld op een Europese server)

Verwijderd

Maarja het zijn niet alleen amerikanen die dat veroorzaken of die dat hebben! Zodra er 1 pool op de server komt met een beroerde verbinding heb je ook de grootste problemen.
Battlelog onthoud battlereports maar voor een bepaalde tijdsduur, na een bepaalde tijd gaan ze verloren. Via http://battlelogger.com/ps3/ kan je ze vereeuwigen mocht je ooit een report willen 'bewaren' :P.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

He tankhoer :P lekkere scores _/-\o_

Dat is weer het mooie aan een high ticket server he! Maar de kans is wel groot dat je met zon score eruit gekicked wordt. Ik had dat gisteren ook bij dmavand peak had de tank te pakken hahaha 25/1 en werd gekicked. Kreeg meteen een bericht: "Fucking cheater stay of our server" gekke is dat ik de game ook niet meer kan vinden.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:39:
He tankhoer :P lekkere scores _/-\o_

Dat is weer het mooie aan een high ticket server he! Maar de kans is wel groot dat je met zon score eruit gekicked wordt. Ik had dat gisteren ook bij dmavand peak had de tank te pakken hahaha 25/1 en werd gekicked. Kreeg meteen een bericht: "Fucking cheater stay of our server" gekke is dat ik de game ook niet meer kan vinden.
Heb een trio high ticket servers no rules gevonden. Dus hopelijk geen problemen dan ;).

Lol, de site wordt nog niet veel gebruikt. Uren later zijn de helft van onderstaande reports nog steeds van mij. Dacht al vanwaar de referentie :P

• Dynamix
himlims_ schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:10:
[...]

weet je hoe ze B op de PC pakken? hebt tenminste 2 support gastjes nodig met ammo crate en iemand die +ammo +explosion 'perk' instelt. Hierdoor kun je oneindig nades spammen. Ga via die zijkand met trappetje bij B zitten. Vervolgens laat je granaatjes regenen op de tegenstanders. Op die manier claim je B vrij gemakkelijk
Wat een fun heb je dan 8)7
Jimmy-time1 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:13:
Aha, dat verklaart een hoop! Het gebeurde me te vaak dat hij ineens voor m'n neus stond...

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2025

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Mocht iemand interesse hebben in potjes BF3 op de PS3 http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/CartmanMMA/

Ben geen sterke speler, maar heb wel ontzettend veel plezier in deze game :)

• Jimmy-time1
  • Nu online
En in dat potje ook heel vaak in een 1-op-1 gevecht lag ik gestrekt en had de enemy nog tussen de 0% en 10 % over terwijl ik een heel magazijn in hem pompte + nog een paar handgun kogels. Op de een of andere manier kwam niet alles aan!

Laten we dat potje dan maar snel vergeten en op naar de volgende!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Jackal131 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:56:
Ik moet nog iets van 20 minuten. Kan niet anders dan dat ik ongeveer 1 uur en 40 minuten in een AA heb doorgebracht.
Met een AA kan je niet de "Stationary emplacement ribbon" halen (=per 2 kills). Ik moet er nog 12 voor de medal. :)

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Unomomentodado schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:13:
[...]

Met een AA kan je niet de "Stationary emplacement ribbon" halen (=per 2 kills). Ik moet er nog 12 voor de medal. :)
Stationary Service Medal : Spend 2 hours in stationary weapons, die ribbon is inderdaad voor twee kills in zo'n ding

• Jimmy-time1
  • Nu online
Ik heb die ribbon nog helemaal niet gehaald. Ik ben wel eens bij zo'n kornet launcher gaan staan maar ze staan bijna allemaal op verschrikkelijk achterlijke plekken. Dan kan ik het geduld niet opbrengen om er lang te blijven staan. Hilltop op Caspian Border is misschien wel een redelijke positie maar tegen een tank doe je weinig. Moet je net het geluk hebben dat er een jeep aan komt die niet oplet.

• thunder8

thunder8

Dat vind ik inderdaad van nagenoeg alle AA. Op de meeste maps achter grote bergen verstopt. Tegen de tijd dat je een jet of heli in het vizier hebt, zijn ze weg of buiten bereik. Dat was in de vorige delen wel beter geregeld.

Verwijderd

thunder8 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:32:
Dat vind ik inderdaad van nagenoeg alle AA. Op de meeste maps achter grote bergen verstopt. Tegen de tijd dat je een jet of heli in het vizier hebt, zijn ze weg of buiten bereik. Dat was in de vorige delen wel beter geregeld.
Klopt ja, op b.v. Heavy Metal in BC2 staat de neutrale AA gewoon midden op de map en in elke mainbase staat er een. Ze zouden het de jets en helis best wat moelijker mogen maken in BF3, vooral nu ook nog eens de lock range van de stinger/igla is afgenomen. (helft van de tijd locken die krengen sowieso al niet omdat er ene grasspriet in de weg zit :()

• cheiron
Ohh.. die heavy turrets op Nelson Bay. Verdomd wat heb ik daar een hoop gasten mee neergemaaid (en bomen). Die stonden erg lekker ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

thunder8 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:32:
Op zich zou je die stationary om Bazaar kunnen spelen, aan beide kanten kan je kills krijgen daarmee.
Caspian bij hilltop. Misschien niet helemaal de weg, maar er is nog een optie. Ik weet niet of deze werkt maar probeer een paar mijnen neer te leggen op een drukke plek en ga achter een kornett staan. Voorheen kreeg je de kills die je maakte met je mijnen voor je jet score als je in een jet zat!

Nogmaals niet helemaal de weg maar wel effectief

• thunder8

thunder8

Ik bedoelde meer de Pantsir en C-RAM. Op vele mappen zijn ze in de homebase verborgen achter een berg, waarbij alleen de basis zelf beschermd kan worden of als ze hoog genoeg vliegen, kan je met veel geluk over de bergen schieten. Meeste kills heb ik gekregen met een Pantsir, omdat er een paar enemies wilden spawnrapen. Jammer genoeg voor hen, was ik daar op voorbereid en moesten de ze kogelregen uit de Pantsir koppen.

Maar op sommige maps zou het beter voor de balance zijn als deze AA units verder binnen de map zouden staan. Hierdoor heb je gewoon meer mogelijkheden om suppression op vliegtuigen en heli's te leggen, waardoor ook de papieren tank weer wat adem ruimte krijgt. Ze zouden ook vernietigd moeten kunnen worden, waarna ze na X tijd of een repair door engineer kunnen worden hersteld.

Stinger en IGLA hebben veel te weinig range, vooral omdat de vliegtuigen en choppers ook nog eens voorzien zijn van de nodige countermeasures en je maar zeer weinig ammo voor deze wapens hebt. Juist door de AA emplacements meer in de map te schuiven kan de air suppremacy verkleind worden en is het voor de alle spelers beter vertoeven op de grotere mappen.

Verwijderd

LOL ik had de verkeerde gequote LOL

Moest 1 hoger van jimmy time haha

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 13:42 ]

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:41:
LOL ik had de verkeerde gequote LOL
Sukkel! :>

Maar dan nog is mijn statement geldig! :9

Verwijderd

Ja klopt AA staat niet echt handig, maar aan de andere kant is het zeer irritant om de AA dicht bij je battlefield te zetten. Die dingen knallen infantry (als je kan richten) meteen kapot!! En de tanks gaan ook snel kapot.

En als je dan geraped wordt in je base ben je echt de pineut. Dan pakken ze de AA ook nog eens af en je kan geen kant meer op.

• thunder8

thunder8

Hoeft ook niet te dichtbij en je zou de laagste stand zo kunnen instellen dat ze niet tot nauwelijks op infantry kunnen worden gebruikt. Maar zoals ze nu staan hebben ze nagenoeg geen enkel nut. Jets zijn te snel en een chopperpilot is wel heel dom als hij zolang in de enemybase blijft rondhangen.

Je zou ze ook ergens bovenop de mountains kunnen plaatsen. Dan is het normale deel van de map met infantry niet te raken, maar heb je wel vrij zicht op alles dat vliegt. Er is altijd een mouw op aan te passen, zodat ze effectief kunnen worden ingezet. En als ze kapot te maken zijn, is het altijd mogelijk een spawnrape te voorkomen en anders kick je de mofo! ;)

cheiron schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:12:
Ohh.. die heavy turrets op Nelson Bay. Verdomd wat heb ik daar een hoop gasten mee neergemaaid (en bomen). Die stonden erg lekker ;)
Ik mis die dingen in BF3. Natuurlijk niet voor elke map geschikt, maar op sommige maps zou het best handig zijn.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dynamix schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:56:
Wat een fun heb je dan 8)7
[...]
Aha, dat verklaart een hoop! Het gebeurde me te vaak dat hij ineens voor m'n neus stond...
wat wil je dan? blijven base rape? je zult toch een keer door die lini heen moeten, dan maar met grof geweld :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Dynamix
himlims_ schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:13:
[...]

wat wil je dan? blijven base rape? je zult toch een keer door die lini heen moeten, dan maar met grof geweld :+
Je platoonleader een airstrike laten inroepen of een gasbom laten droppen! Ik mis MAG...

Uiteraard moet je iets forceren, maar ik vind het helemaal niks dat random grenade spam uiteindelijk de doorslag geeft. Ik zie daar echt de lol niet van in.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-02 07:55
Dynamix schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:25:
[...]

Je platoonleader een airstrike laten inroepen of een gasbom laten droppen! Ik mis MAG...

Uiteraard moet je iets forceren, maar ik vind het helemaal niks dat random grenade spam uiteindelijk de doorslag geeft. Ik zie daar echt de lol niet van in.
Ik bespeur een contradictie in je argument ;)

Bovendien zie ik niet waarom uitsluitend grenade spammen uit een hoekje de doorslag moet geven. er zijn legio mogelijkheden om ook zoiets tegen te gaan (M320, granaten, RPG, omlopen en C4-en, etc, etc).

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Jimmy-time1
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:29:
[...]

Op zich zou je die stationary om Bazaar kunnen spelen, aan beide kanten kan je kills krijgen daarmee.
Caspian bij hilltop. Misschien niet helemaal de weg, maar er is nog een optie. Ik weet niet of deze werkt maar probeer een paar mijnen neer te leggen op een drukke plek en ga achter een kornett staan. Voorheen kreeg je de kills die je maakte met je mijnen voor je jet score als je in een jet zat!

Nogmaals niet helemaal de weg maar wel effectief
Thanks, dan zal ik die binnenkort eens gaan proberen. Moet toch die ribbon een keer zien te halen.

Toevallig ook nog tips voor de nemesis ribbon? Dat is voor mij zo'n lastige om te halen. Ben lang niet zo goed als King met de tank ;) dus daar wordt het ook lastig mee om te halen.

• cheiron
Jackal131 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:04:
[...]

Ik mis die dingen in BF3. Natuurlijk niet voor elke map geschikt, maar op sommige maps zou het best handig zijn.
Inderdaad, gewoon op een paar plekken op een dak ofzo.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Jimmy-time1 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:00:
[...]

Thanks, dan zal ik die binnenkort eens gaan proberen. Moet toch die ribbon een keer zien te halen.

Toevallig ook nog tips voor de nemesis ribbon? Dat is voor mij zo'n lastige om te halen. Ben lang niet zo goed als King met de tank ;) dus daar wordt het ook lastig mee om te halen.
Ik hoef er nog maar 1 te hebben voor mijn Medal. Speel een paar keer Metro 1750 tickets en je hebt er zo een paar in je bezit.

• Jimmy-time1
  • Nu online
Haha, ik heb gisteravond 1 zo'n potje gedaan en heb het idee dat wij met ons team de tegenstander een hoop nemesis ribbons hebben bezorgd... Wat een slachtpartij was dat zeg!

http://battlelog.battlefi...how/41649819/4/283721234/

Maar dat wordt dus gewoon nog een keer proberen met een machinegun en campen maar met die hap!

[ Voor 12% gewijzigd door Jimmy-time1 op 17-04-2012 15:32 ]

Verwijderd

Ik wil ook wel een keer slachtoffer spelen hoor als je je medals wilt stat padden :)

Verwijderd

Jimmy-time1 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:31:
Haha, ik heb gisteravond 1 zo'n potje gedaan en heb het idee dat wij met ons team de tegenstander een hoop nemesis ribbons hebben bezorgd... Wat een slachtpartij was dat zeg!

http://battlelog.battlefi...how/41649819/4/283721234/

Maar dat wordt dus gewoon nog een keer proberen met een machinegun en campen maar met die hap!
Misschien vanavond maar je moet niet campen.Gewoon ervoor zorgen dat je A en B of C en B hebt en dan een beetje lopen en schieten met een M16 of PKP werkt ook perfect. Ik speel meestal gwoon een hele pot Metro en krijg dan een paar Nemises ribbons. Ik weet alleen niet wat je moet doen om die dingen te krijgen.

• Jimmy-time1
  • Nu online
Ik hoef de medal er ook niet voor te hebben. Maar zo'n lege plek bij de ribbons wil ik wel graag een keer kwijt. Bedankt voor het aanbod! Maar ik heb er geen vrijwillig slachtoffer voor nodig hoor. Als ik er straks 300 uur in heb zitten en ik heb hem nog niet zal ik er eens over na gaan denken.

Verwijderd

Dat battlelof report was indedaad een afslachting! Maarja precies eender als bij mij gisteren!! Maar mijn KD was tenminste nog positief hahaha

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01-2025

Tristal

PSN-ID Tristal

Nee die big ticket servers zijn ook niet echt iets voor mij, best leuk om meer dan uur te knallen maar dan moet je team wel een beetje van samenwerken weten.Gelukkig zat ik wel bij de goede knallers van GoT ; @dynamix en @Jimmy-time1 :-D

iPhone 8 Plus iPad air 2

Verwijderd

Mocht er iemand nog zin hebben in een potje BC2 vanavond, voeg me maar toe!

• Unomomentodado
Net met tweakers in een server tegen blijkbaar de server eigenaar/admin. Worden gedurende het potje steeds meer mensen geband.

Battlelog

De server

[ Voor 16% gewijzigd door Unomomentodado op 17-04-2012 23:46 ]

Unomomentodado schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:43:
Net met tweakers in een server tegen blijkbaar de server eigenaar/admin. Worden gedurende het potje steeds meer mensen geband.

Battlelog
Die gast heb ik gelijk ff gereport, Valin23 (owner). Heel sneu om lachamelle (had m gelukkig geknifed) en mij in de laatste 2 minuten te bannen (68 minuten match) :P. Eerder wimpie al voor onbekende reden.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-02 07:55
BatmanHorizon schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:49:
[...]

Die gast heb ik gelijk ff gereport, Valin23 (owner). Heel sneu om lachamelle (had m gelukkig geknifed) en mij in de laatste 2 minuten te bannen (68 minuten match) :P. Eerder wimpie al voor onbekende reden.
Als wimpie en lachamelle nu ook ff reporten, heb je meer kans dat er wat mee gedaan word.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38

_/-\o_

Verwijderd

Waarom vliegt die piloot van de F18 niet gewoon weg?

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38
Als je net in een jet wordt gespawned duurt 't ff voordat het vliegtuig in beweging komt, zeker wanneer je de afterburner niet gebruikt.

• johan bos
Heb die gast ook al ge-report, wat een onzin

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:49:
[...]

Wen er maar aan dat je geband wordt, je naam kwam vannacht nog ter sprake op de COXX en nog een andere server.
Niet door mensen van COXX maar andere randoms volgens mij waren het duitsers. Ik kan het me voorstellen dat ze geirriteerd waren ik zat tegen jullie en het sloeg gewoon nergens op! The Bash, Joshje en ik zijn gewoon weggegaan zoals meer mensen, omdat er gewoon niets aan was. Even voordat ik wegging waren de randoms het zat en vroegen om jou te kicken.

Tevens werden er geen normale teams gemaakt. De hele tweakers groep zat aan 1 zijde op een paar randoms na, denk je dat die gasten dom zijn? Je kan wel een andere tag hebben maar als je allemaal dezelfde taal spreekt en vervolgens je VoiP op team zet komen ze er ook wel achter dat jullie 1 team zijn.

Dat kicken en bannen gaat nog veel vaker gebeuren. Je hoort het van iedereen. Ik wordt ook vaak gekicked. Waarom moet je die gasten eigenlijk reporten dan? Zij betalen voor de server dus zij bepalen de regels toch? Dat jullie er niet mee eens zijn tja dat is weer iets anders.

Maarja wel een mooie score King! Wat is inmiddels je beste streak?

Verwijderd

De kicks en bans waren gewoon een reactie op de activiteiten van de server! Kijk een voor de gein wat de gemiddelde speeltijd van de tegenstander van jullie was. zoals je ziet zijn er 12 randoms binnengekomen welke direct of bijna direct weggingen! Die gasten willen hun server lekker vol hebben en een beetje gebalanced spelen.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:39

-tom-562

Oliesjeik

Dus je wordt gekicked omdat je samenwerkt, en het andere team niet? :')

Vaak bu'j te bang!

• johan bos
Dus het is prima om mensen te bannen ( niet eens kicken of switchen!) omdat je doet waar het in BF om draait; teamwork 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door johan bos op 18-04-2012 10:15 ]

Verwijderd

Nee daar gaat het niet om! De balance was er gewoon niet! Kunnen hun ook niets aan doen. Kijk de link van Rogierh even dan kan je meepraten. Jammer dat battlelog het niet doet. Dan had je meteen begrepen waarom dit niets te maken heeft met samen werken.

BTW je hebt een XBOX ga eens op een PS3 spelen met een tegenstander als king in een tank! Ik ben dan benieuwd hoe je gaat denken.

Verwijderd

Is het wel normaal om iemand te kicken als een soort van geintje?

King is gewoon fucking goed in een tank op Sein _/-\o_ _/-\o_

Daarom speelt ie vaak sein LOL groot gelijk.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 10:15 ]

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:08

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

-tom-562 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:11:
Dus je wordt gekicked omdat je samenwerkt, en het andere team niet? :')
Dat is precies waar ik mij vaak aan stoor als ik Tweakers uit mijn vriendenlijst join: ze verdelen zich niet over de beide teams.

'Vroegah', toen ik nog een admin was bij Lotus Jungs (BF2), hadden wij binnen onze clan de afspraak dat we zo eerlijk mogelijk verdeeld over de server zouden spelen. Dit ging vrijwel altijd goed en de server was dan ook vrijwel altijd vol (32 man server, meestal 8 tot 10 clanleden). Alleen als er een andere clan met meer man joinde, speelden wij met z'n allen aan een kant.

Bij GoT is dit ver te zoeken. 9 van de 10 keer dat ik join (altijd wat later op de avond) dan spelen er circa 6 a 8 man, vrijwel altijd in twee squads in één team. Toevalligerwijs join ik nagenoeg altijd aan de andere kant. Even daargelaten dat het mij totaal niet boeit om in het 'slechtere' team te zitten, verbaas ik mij er keer op keer over dat het niet vanzelfsprekend is om je te verdelen over de beide teams.

Dat is (1) beter voor de server balance en (2) leuker voor de randoms die komen spelen.

@Moulin:
Er bestaat een 'edit' knop ;) Je post nu twee keer achter elkaar twee posts

[ Voor 10% gewijzigd door AllSeeyinEye op 18-04-2012 10:21 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Eindelijk iemand die het ook door heeft. Niet voor niets dat ik de laatste tijd eerst kijk hoeveel mensen er op de dezelfde server zitten van tweakers.

LOL klopt sorry

@johan bos: als 2 van de tweakers worden geswitched zijn ze meteen weg van de server daar kan je gif op innemen! ongeacht welke tweaker.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 10:36 ]

• Unomomentodado
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:04:
[...]
Dat kicken en bannen gaat nog veel vaker gebeuren. Je hoort het van iedereen. Ik wordt ook vaak gekicked. Waarom moet je die gasten eigenlijk reporten dan? Zij betalen voor de server dus zij bepalen de regels toch? Dat jullie er niet mee eens zijn tja dat is weer iets anders.
Omdat Battlelof offline is kan ik het niet precies opzoeken, maar volgens mij mag je volgens de server gebruikersvoorwaarden spelers in een gehuurde server met standaard/ranked settings niet kicken/bannen. Zo mogen ze b.v. servers offline halen die bepaalde wapens verbieden en mensen bij gebruik daarvan bannen.
[...]
Kijk een voor de gein wat de gemiddelde speeltijd van de tegenstander van jullie was. zoals je ziet zijn er 12 randoms binnengekomen welke direct of bijna direct weggingen! Die gasten willen hun server lekker vol hebben en een beetje gebalanced spelen.
Dan had de admin na het potje de teams zelf moeten balancen.

[ Voor 23% gewijzigd door Unomomentodado op 18-04-2012 10:40 ]

[...]
Enkel zijn die mensen wel nog steeds fout. Je koopt niet een server, maar je huurt een server. Je moet je nog steeds aan de regels van dice houden. Is net als al het andere wat je huurt, overtreed je de regels dan verlies je je huurovereenkomst. Hun beweegredenen kan ik uiteraard wel begrijpen, maar het blijft admin abuse en dat hoort gewoon niet ;).

Anyway, nu vind de ban niet meer zo erg. Heb nog wat leuke scores gehaald op die server :P. (Dat rondje seine is nu mn hoogste streak)

Verwijderd

Dan moeten ze de admins ook niet de optie geven om te bannen! Gewoon restricties opleggen bij ranked servers. Zodra een server ranked is/word meteen geen ban optie meer aanbieden.

Anyways iedereen zit zwaar te zeiken over het baserapen maar gisteren was het gewoon gamerapen!
Was geen doorkomen aan.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 10:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:45:
Dan moeten ze de admins ook niet de optie geven om te bannen! Gewoon restricties opleggen bij ranked servers. Zodra een server ranked is/word meteen geen ban optie meer aanbieden.

Anyways iedereen zit zwaar te zeiken over het baserapen maar gisteren was het gewoon gamerapen!
Was geen doorkomen aan.
Optie om te bannen moet er zeker wel zijn, het is nu alleen zo dat jullie een keer aan de verkeerde kant van het verhaal stonden. Als er op de GoT server een pisvlek zit die jullie willen kicken is dat jullie goed recht! (jullie hebben betaald, dus jullie zijn de admin)

Op het moment dat er misbruik wordt gemaakt van de admin rechten dient daar een goede report policy tegenover te staan bij EA/DICE. Is dit niet zo, dan ligt het dus nog steeds niet aan abuser maar aan EA/DICE.

m.a.w. abusers van admin rechten dienen bestraft te worden zoals abusers van server rules ook bestraft kunnen worden; kick/ban.
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:45:
Op zich mag je van mij wel iemand bannen voor bepaalde redenen. Maar ik zou het liever zien als het pas als optie te zien was aan het einde van een ronde :). Midgame is een beetje jammer. Het kan voor de juiste redenen worden gebruikt, maar helaas ook te vaak misbruikt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:53:
[...]

Optie om te bannen moet er zeker wel zijn, het is nu alleen zo dat jullie een keer aan de verkeerde kant van het verhaal stonden. Als er op de GoT server een pisvlek zit die jullie willen kicken is dat jullie goed recht! (jullie hebben betaald, dus jullie zijn de admin)

Op het moment dat er misbruik wordt gemaakt van de admin rechten dient daar een goede report policy tegenover te staan bij EA/DICE. Is dit niet zo, dan ligt het dus nog steeds niet aan abuser maar aan EA/DICE.

m.a.w. abusers van admin rechten dienen bestraft te worden zoals abusers van server rules ook bestraft kunnen worden; kick/ban.
Ik heb het niet tegen me gehad ik zat bij de verliezende team LOL zoals wel vaker hahaha. Ik ben juist van het feit dat je zelf mag weten of je iemand kicked of banned!

@king ik begrijp je frustratie hahaha heb het zelf ook gehad op een andere server met damavand peak vette tank ownage LOL!! Ik kreeg een keer de kans om een tankhoer te zijn hahaha wordt ik gekicked

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 10:58 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:56:
[...]
Ik heb het niet tegen me gehad ik zat bij de verliezende team LOL zoals wel vaker hahaha. Ik ben juist van het feit dat je zelf mag weten of je iemand kicked of banned!
dan heb ik niet goed gelezen :) Dacht dat je tegen de admin rechten was

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:04:
[...]

dan heb ik niet goed gelezen :) Dacht dat je tegen de admin rechten was
NP nee ik vind dat je het recht hebt om iemand te kicken en te bannen. Echter wat Rogierh zegt dat je de server huurt en dat je aan bepaalde regels dient te houden, klopt ook wel! Maar dan moeten ze gewoon dingen aanpassen. Je weet dat mensen van nature misbruik maken van hun posities dus waarom zou je ze dan nog meer in aanleiding geven???

Tja sorry ik ben nu eenmaal een azijnpisser met een sterke Internal auditor achtergrond LOL!!

Als ik zeg niet frauderen! terwijl je het ze heel makkelijk maakt, doen ze het!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:11:
[...]
Tja sorry ik ben nu eenmaal een azijnpisser met een sterke Internal auditor achtergrond LOL!!
dan zitten we in hetzelfde schuitje ;)

Verwijderd

Wat doe jij dan? EDP en Proces/productie matig?

• cheiron
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:20:

@johan bos: als 2 van de tweakers worden geswitched zijn ze meteen weg van de server daar kan je gif op innemen! ongeacht welke tweaker.
Daar is toch ook geen lol aan? Zit je een beetje te keuvelen met "bekenden"; hup zit je opeens aan de overkant. Dan is voor mij het gezellige er vanaf en kan ik net zo goed op een andere server gaan zitten waar helemaal geen tweakers zijn (en de kans dus ook minder is dat je wordt overlopen).

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

LOL @ Cheiron zo kan je het natuurlijk ook zien!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:37:
Wat doe jij dan? EDP en Proces/productie matig?
Veelal interne process, ISO en ESD audits. EDP hou ik me niet specifiek mee bezig, natuurlijk wel raakvlakken bij process en ISO auditing (automatisering van kwaliteits management systemen e.d.)

Verwijderd

Was gewoon zielig om 2 min voor tijd te gaan lopen bannen...PUNT.

Verwijderd

LOL is het niet zielig dat je als tegenpartij een KD hebt van -36?

Gaat het nou om plezier of om Stats?

@Ik heb precies hetzelfde gedaan ben nu Business controller. Wil weer terug. Misschien dat ik binnenkort weer hetzelfde ga doen

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 11:59 ]

Verwijderd

Je kan toch ff wachten tot het voorbij is?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:59:
Je kan toch ff wachten tot het voorbij is?
http://bf3stats.com/report/ps3/41775238

Zie jij de Owner van de server hier ergens voorkomen? Ik denk dat iemand of meerdere randoms bij hem hebben lopen klagen. Ik denk dat hij zelf niet eens heeft kunnen zien dat er nog maar 2 minuten waren.

Maarja het is nu eenmaal gebeurt en dat zal nog wel vaker gebeuren. Je leest zoveel posts dat mensen gekicked en gebanned worden voor niets.

Verwijderd

Op Bazaar zaten we toch toen ze gekicked werden?

• johan bos

Verwijderd

Ok daar zit ie wel, maar ik denk gewoon dat meerdere randoms hadden geklaagd.

(PS kan nu net pas op battlelog)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het me wel voor kan stellen waarom er een paar gekicked worden.
Wederom slaan de teams weer nergens op. Fikkie ho had het ook snel gezien er valt niet te spelen
tegen een bijne volledige Tweakers team. Bijna alle spelers die bij Sein aan 1 zijde zaten zitten bij bazaar ook weer bijelkaar behalve de randoms.

Nou ja laat ook maar, misschien wel een punt van aandacht ga niet meer met 8 man op 1 server zitten. En anders ff verdelen zodat de tegenstander ook nog een kans heeft.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 12:22 ]

Verwijderd

Ja het lijkt me net zo leuk om met 3 andere tweakers tegen een squad nog weer andere tweakers te spelen. Met de randoms ernaast natuurlijk.

Verwijderd

Wij hadden gisteren opzich wel een leuke pot met de randoms ze waren alleen niet zo snugger hahaha.

Jordens ging wel vaak neer maarja hij begint net

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 12:27 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:26:
Wij hadden gisteren opzich wel een leuke pot met de randoms ze waren alleen niet zo snugger hahaha.

Jordens ging wel vaak neer maarja hij begint net
Ik heb soms het idee dat tegenstanders een soort op 'medium' ingestelde AI's zijn.. een tweaker lijkt net zo goed als 3 gemiddelde spelers bij elkaar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:28:
[...]

Ik heb soms het idee dat tegenstanders een soort op 'medium' ingestelde AI's zijn.. een tweaker lijkt net zo goed als 3 gemiddelde spelers bij elkaar.
Ik niet hahaha ik ben zelf een slechte tot gemiddelde speler hahaha

@indereen: zijn de Medals weer veranderd. Ik had gisteren mijn Nemesis medal gehaald en nu staat er bij dat je 50 ribbons moet hebben? Ik heb er maar 31.

M-com defender is 50 keer en de attacker is 30 waarom niet andersom? Deffender is veel lastiger om te halen.

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:34:
[...]

@indereen: zijn de Medals weer veranderd. Ik had gisteren mijn Nemesis medal gehaald en nu staat er bij dat je 50 ribbons moet hebben? Ik heb er maar 31.

M-com defender is 50 keer en de attacker is 30 waarom niet andersom? Deffender is veel lastiger om te halen.
Bij mij staat Nemisis gewoon nog op 30? En Mcom-attacker is twee Mcoms armen, 4 Mcoms verdedigen is veel lastiger inderdaad...

Verwijderd

Sorry Mcom defender staat bij mij op 50 ribbons en attacker op 30. Gelukkig heb ik bijna weekend nog maar een paar uurtjes

http://battlelog.battlefi...N11/awards/230420491/ps3/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 12:57 ]

Pagina: 1 ... 78 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.