• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Blijkbaar zijn er meer mensen die vinden dat je niet mag samenspelen met meer dan 1 squad: Battlelog forum

Verwijderd

Hoe zou jij het vinden als je steeds geraped wordt door 2 squads uit dezelfde clan terwijl jij met randoms zit? Ik kan je melden dat jij hem ook smeert. Want naar verloop van tijd loopt iedereen weg.

Bijna iedereen hier bij tweakers loopt weg als het slecht gaat! Dan is het opeens een kut server, veel cheaters, lagger etc. Het is niet voor niets dat er veel mensen zijn met een W/L van boven de 3. Als het slecht gaat gaan ze naar de andere zijde of ze lopen weg van de server. Het is niet altijd zo maar ik zie het vaak zat.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 13:09 ]

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-02 22:10
Unomomentodado schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:00:
Blijkbaar zijn er meer mensen die vinden dat je niet mag samenspelen met meer dan 1 squad: Battlelog forum
Trieste 12-jarige die niet normaal kan discussieren. Dat moet je niet te serieus nemen denk ik.

@Moulin: Dan zoek je een andere server. Dat kan elke random doen, en elke tweaker ook. Wordt je overlopen en heb je daar geen zin in; zoek je een andere server. Overloop je zelf en vindt je dat saai? Join het andere team of een andere server.

-edit-
Moest erg lachen om deze post:
Almost 9...jelly? Pub stacking FTW. I am unrepentant. I love having beastly friends carry me to victory round after round. USAS with frags OP? Spam that shit. MASS dart glitch? Love it. Suppression annoying? LMG for days...

[ Voor 40% gewijzigd door cheiron op 18-04-2012 13:17 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Ik had het ook ff doorgelezen maar inderdaad sommige antwoorden zijn gewoon bollox

@cheiron dat is precies wat ik doe zie mijn eerdere posts.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 13:28 ]

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-02 08:09

FikkieHo

Wokmaster

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:17:
Ok daar zit ie wel, maar ik denk gewoon dat meerdere randoms hadden geklaagd.

(PS kan nu net pas op battlelog)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het me wel voor kan stellen waarom er een paar gekicked worden.
Wederom slaan de teams weer nergens op. Fikkie ho had het ook snel gezien er valt niet te spelen
tegen een bijne volledige Tweakers team. Bijna alle spelers die bij Sein aan 1 zijde zaten zitten bij bazaar ook weer bijelkaar behalve de randoms.

Nou ja laat ook maar, misschien wel een punt van aandacht ga niet meer met 8 man op 1 server zitten. En anders ff verdelen zodat de tegenstander ook nog een kans heeft.
Yup, ik dacht na 1 potje al, laat maar hangen. Ik ben nog steeds niet denderd goed in het spel aangezien ik fps liever op de PC speel. Maar je staat de basis te cappen en opeens sta je er in je uppie voor tegen 8 tweakers. Terwijl iedereen in je team elke keer leaved en weer nieuwe randoms krijgt..

Ook met KingofCunnus met z'n LAV. Als ik de enige ben die rpg's op hem schiet, dan krijgen we hem natuurlijk nooit neer :P

Ik was toen maar naar een andere server toe om wat puntjes te sprokkelen voor nieuwe wapens etc :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-02 20:11
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:28:
[...]
Ik heb soms het idee dat tegenstanders een soort op 'medium' ingestelde AI's zijn.. een tweaker lijkt net zo goed als 3 gemiddelde spelers bij elkaar.
Haha, ik kan dan ook aansluiten in het rijtje van Moulin. Ik ben zeker niet bovengemiddeld maar heb ook nog vrij weinig gespeeld vergeleken met de rest van de GOT-ters.

Communicatie met je squad (dus teamwork) levert een hoop voordeel op dus dan zijn randoms wel in het nadeel als ze tegenover een batterij aan GOT-ters staan. Ik kan me voorstellen dat de tegenpartij hem dan snel smeert als ze dik geraped worden. Bijna iedereen speelt voor zijn plezier dus het is wel fijn als de potjes een beetje balanced zijn.

• Unomomentodado
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:09:
Hoe zou jij het vinden als je steeds geraped wordt door 2 squads uit dezelfde clan terwijl jij met randoms zit? Ik kan je melden dat jij hem ook smeert. Want naar verloop van tijd loopt iedereen weg.
Doe ik ook zeker, want het is een spel en ik heb het graag leuk. Op een random server doe ik dan ook waar ik zin in heb (met tweakers wel altijd PTFO). Als ik op een server kom waar 4 of meer tweakers aan de andere kant zitten, dan wacht ik 1 potje of er een plek vrij komt. Zo niet, dan ga ik weg en invite ik iemand om op een andere server te spelen. Er zijn genoeg tweakers die spelen, dus dat is geen enkel probleem.

En als ik merk dat mijn team geraped wordt op een random server (ongeacht of tweakers aanwezig) en ik heb geen zin om me op te winden, dan pak ik een snipergun en ga ik lekker vanuit de spawn op mijn buikje liggen. Ook leuk en zo kom ik nog eens aan mijn snipergun unlocks. Joshje zei een paar dagen geleden al terecht over de voip: "Maak je niet zo druk, het is maar een spelletje.".

Op onze eigen server probeer ik me overigens wel bezig te houden met balance en heb ik ook geen probleem met overstappen en wat potten verliezen.

Edit:
Ik heb overigens wel een idee voor ultiem gebalanceerde potjes: 4x4 met alleen maar Gotters.

Ofwel: een GoT Squad Rush toernooi :)

(uiteraard zonder gebruik van de tank, want dat verneukt het hele SQDM)

Of een 8x8 Conquest toernooi? :)

Laat maar weten, ik wil het wel organiseren. Teamindeling o.b.v. SPM stel ik dan voor.

[ Voor 46% gewijzigd door Unomomentodado op 18-04-2012 14:12 ]

Verwijderd

Klopt dat deed je ook op de GoT server. Teams balancen en desnoods zelf switchen. Op een random kan je er niet altijd wat aan doen. Maar als ze tweakers switchen om de teams te balancen zie je ze opeens allen verdwijnen naar een andere server.

Ik vind het leuker om heel close te eindigen lekker moeite hebben. Beetje effort erin steken qua PTFO. Maar als je de kans niet eens krijgt om PTFO te spelen wordt het vrij lastig.

Op de GoT server pas jij het net wat beter aan dan andere admins! Maar ik kan de frustratie wel begrijpen van een owner. Maarja laten we het over de ribbons hebben!

Zijn de ribbons bij Xbox anders dan bij de PS3? voor bijvoorbeeld nemesis medal?
Mja, die randoms in dat topic zeuren over een keuze die ze zelf niet (willen) maken. Bijv. bijna iedereen hier is toch ook ooit als random begonnen en heeft de keuze gemaakt om een community te joinen :). Dat is het mooie van GoT waar je geen verplichtingen hebt. In een spel waar teamplay voorop staat heb je meer plezier als je mensen hebt om mee samen te werken ipv solo te gaan. Of randoms adden waar je goed mee hebt kunnen samenwerken zorgt ook al voor meer beleving :P.

"Playing with friends has never been this easy!" - dice (battlelog).
(wel een halve leugen :+, but you get the point: Wees geen random :) )

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Grappig die discussie over adminrechten. Volgens mij is dat juist 1 van de redenen waarom je een server huurt? Dat je daar eens de lul door kunt zijn is dan waarschijnlijk je eigen schuld.

Anyways, ik vind het ook altijd erg jammer als we met een grote party aan 1 kant van de game zitten, dat maakt het voor mij vaak al niet meer de moeite om echt mn best te doen, winnen doen we dan toch wel.

Maar het grote probleem waar je nu snel tegenaanloopt is het feit dat de teams zo klein zijn en een grote party dus al snel een grote invloed heeft. Bij 32 man per team heb je vrijwel nooit dat je met meer dan 12 man aan 1 kant zit, waardoor er nog 20 man overblijven. Dat heb je nu niet, dus zul je al snel last hebben van ongebalanceerde teams. Dat is ook mijn grote dooddoener in de online-experience van deze game. (Op plaats 2, op 1 staat lag-voordeel door kutverbindingen). Potjes zijn wel spannend, maar de teams zijn voor dit soort taktische gameplay gewoon te klein. Bij games als Call of Duty zie je ook vaak dat als je met 8 man in 1 team zit en samenwerkt, je ook constant andere tegenstanders ziet verschijnen. Daar valt het wat minder op omdat het toch vooral run&gun gameplay is, maar zo kun je nog wel even doorgaan.

Ik vind de potjes als ik tegen tweakers speel eigenlijk nog het leukst. Niet alleen omdat je dan vaak de reacties kunt horen in de party, maar omdat je weet dat ze gewoon goede gamers zijn die hun best doen en PTFO doen. Tuurlijk, het is jammer dat je in een andere party moet of iets dergelijks als je elkaars taktieken niet wilt verklappen, maar het zijn echt veel leukere potten om in te spelen. Als je een mcom binnen 10 of 15 tickets haalt vind ik er weinig aan.

Ook met Conquest vind ik het saai om van vlag naar vlag te gaan als je weet dat je toch maar 2 man hoeft weg te schieten of dat je tijdens het capturen alweer ziet dat een andere vlag gepakt wordt. Conquest vind ik met 12 man echt totaal niet spannend, zeker met wat blauwe erbij is het echt saai. Mn SPM kakt dan ook hard in, ook al capture ik veel vlaggen. Maar ik speel de game niet om stil te staan bij vlaggen, ik speel het om taktisch te spelen en tegenstanders neer te schieten. Tuurlijk, vlaggen capturen is PTFO, maar daar hoort ook verdedigen bij, en dat zie ik vrijwel niemand doen.

Overigens weet ik niet hoe goed King is in zn tank, maar heb je die gozer met de laatste patch niet zo stuk dan? 1 of 2 tankhits en je bent zoiezo al disabled (laatst 1 schot incasseren en ik had nog 17% over in mn tank!) En als er 3 of 4 man met rpgs bezig is, moet dat toch makkelijk lukken lijkt me?
Of zijn Xbox gamers dan gewoon beter dan ps3 gamers? :>

Martinspire - PC, PS5, XSX

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Mwah, tis eerder dat er naast King in zijn LAV, ook nog eens 4 tweakers lopen te schieten en te repairen. En dat terwijl er maar 2 engineers zijn die poging doen dat ding neer te knallen.. Dat gaat niet zo snel :P

Verwijderd

@Martin en fikkie: Hij wordt steeds gerepaired door 3 a 4 man tegelijk, maar vergis je niet hij is fucking goed in een Tank hij staat niet voor niets 600ste 347ste op de wereld ranglijst.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 14:25 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:24:
@Martin en fikkie: Hij wordt steeds gerepaired door 3 a 4 man tegelijk, maar vergis je niet hij is fucking goed in een Tank hij staat niet voor niets 600ste 347ste op de wereld ranglijst.
Lol als ik king in een tank zie.. oh god..

Moulin is daarentegen niet zo geweldig met zijn LAV, gister nog gec4'd.

Verwijderd

Klopt ja, ik moet verdomd erg wennen aan het gebruiken van IR smoke. En die mijnen zie ik niet meer terwijl mijn gunner ze altijd ziet.

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:19
De beste oplossing daarvoor post-patch zijn Mortars, was gister met josje even op noshar canals aan het spelen en we werden in de tank door 1 mortar geraakt, klabam nog maar 28% health. ga met 2/3 mensen even mortarspammen op de locatie van de tank in bijvoorbeeld seine crossing, dan heb je hem zo kaduuk.

voordeel van de mortar is ook de splashdamage waardoor je de mensen die aan het repairen zijn ook zo deaud zijn.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Verwijderd

Nee geef mij maar gewoon een tank of en BMP die zijn net wat fijner. En wat betreft C4 tja zo moeilijk is dat niet als je bijvoorbeeld geen gunner hebt. Precies eender met een tank die heb je ook zo neer met C4. Ook makkelijk en daar ben ik gisteren achtergekomen is om proximity te gebruiken zie je tenminste mensen naar je tank/bmp rennen met CV hahaha

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Unomomentodado schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:42:
[...]
Edit:
Ik heb overigens wel een idee voor ultiem gebalanceerde potjes: 4x4 met alleen maar Gotters.

Ofwel: een GoT Squad Rush toernooi :)

(uiteraard zonder gebruik van de tank, want dat verneukt het hele SQDM)

Of een 8x8 Conquest toernooi? :)

Laat maar weten, ik wil het wel organiseren. Teamindeling o.b.v. SPM stel ik dan voor.
Ik ben voorstander van één avond in de week onderling strijden. Vaste teams maken en over een periode van een aantal weken kijken wie er het sterkste is. Ik denk dat rush daarvoor de leukste modus is.

Verwijderd

Dat is wel geinig, altijd leuk om de krachten te meten tegen de gotters.

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op woensdag 18 april 2012 @ 00:08:
[...]

Als wimpie en lachamelle nu ook ff reporten, heb je meer kans dat er wat mee gedaan word.
Waar en hoe doe je dat? Zal 'em krijgen! :)

Divide and conquer.

• cheiron
Dynamix schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:10:
[...]

Ik ben voorstander van één avond in de week onderling strijden. Vaste teams maken en over een periode van een aantal weken kijken wie er het sterkste is. Ik denk dat rush daarvoor de leukste modus is.
Dan svp niet sorteren op SPM. Volgens mij is die van mij best ok, maar ik raak geen pepernoot. En ik ben geen rush fan

Nondeju wat klinkt dat zeikerig.. sorry guys

Flickr PSN ID= cheironnl

• Henkie
Dynamix schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:10:
[...]

Gewoon squad rush 4x4. net als die pubstar tournaments op youtube met lvlcap/rivalXfactor etc. lijkt me wel vet als iemand het dan ook opneemt!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
ben ook geen sterspeler maar heb wel een capture card/PVR ;)

PSN: Deere6030

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
goed plan uno! lijkt me leuk :) mij lijkt het 4x4 squad rush ook het beste en als er heel veel mensen zijn mischien 8x8 doen

Verwijderd

Als ik dit topic lees krijg ik altijd het gevoel dat jullie niet voor jullie eigen plezier spelen..

Dan is mijn grote vraag aan jullie, waarom spelen jullie dan?

BTW met de nieuwe servers kunnen er ook clan wars gehouden worden. Ik kan wel even een soort 'buffer' spelen tussen Fok en T.net, ff een avondje te pakken waarop we kunnen om zo die mothoafuckaz af te slachen :D

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 17:37 ]

Lol, uno bedoelde volgens mij 4x4 squad dm zonder de tank :P. Squad rush kan met max 8 ;)

^^ ergernissen/problemen (= discussies) worden vaker besproken dan mooie momenten (= mededelingen). Dat is een beetje een universeel iets van alle fora. Gelukkig zijn er ingame vaker mooie momenten dan ergernissen waardoor de game leuk blijft.

[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 18-04-2012 17:48 ]

• joshje
BatmanHorizon schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:40:
Lol, uno bedoelde volgens mij 4x4 squad dm zonder de tank :P. Squad rush kan met max 8 ;)

^^ ergernissen/problemen (= discussies) worden vaker besproken dan mooie momenten (= mededelingen). Dat is een beetje een universeel iets van alle fora. Gelukkig zijn er ingame vaker mooie momenten dan ergernissen waardoor de game leuk blijft.
8x8 bedoel ik bijvoorbeeld team deadmatch :P
ik speel hier voor mijn plezier Grote hoed sommige mensen hier spelen inderdaad altijd een beetje te serieus en kunnen dan nog wel is raar reageren als jij/ik/iemand wat minder serieus speelt

• cheiron
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:35:
Als ik dit topic lees krijg ik altijd het gevoel dat jullie niet voor jullie eigen plezier spelen..

Dan is mijn grote vraag aan jullie, waarom spelen jullie dan?
Wat een vreemde conclusie zeg.

Flickr PSN ID= cheironnl

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:46
cheiron schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:53:
[...]

Eens, maar misschien komt dat doordat hij niet meespeelt op de ps3.

Verder lijkt het met inderdaad wel lachen om een hele server vol tweakertjes te hebben en onderling een competitie op te bouwen. Dan maakt het me niet uit hoe ik het doe maar dan weet je in ieder geval altijd dat je lekker tegenstand kunt verwachten en stel dat je dan wint dan geeft het ook voldoening.

Verwijderd

cheiron schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:53:
[...]

Hoezo een vreemde conclusie?

Nog geen pagina geleden zit hier iemand te zeiken op een squad dat samenspeelt, omdat ze het hele team rapen, ja vind je het heel gek?
En dan roeptie doodleuk dat dat niet mag 8)7 het moet niet gekker worden. En dan blijven zaniken, ik snap dan ook niet waarom je niet gewoon quit en een ander potje zoekt. Nee want dan gaat je quit ratio omhoog, wtf boeit dat, als ik het niet naar mijn zin heb dan pak ik een ander potje, klaar. Die stats hier worden echt veel te serieus genomen, je speelt toch voor je plezier en niet voor wat cijfertjes?
Ja het is leuk voor erbij maar het moet IMO niet de hoofdoorzaak van je spelen zijn.

Kheb overigens vaker met PS3 gasten samengespeeld hoor. Was wel lachen, alhoewel het samenspel daar ook reuze mee valt. Op de Xbox met Skimanski en Exactor (MAV dude, kan ook iemand anders geweest zijn, ben daar al echt suuuuuper lang niet geweest (vanavond weer!! :D )) MRE, Martinspire, en ga zo maar door, Mario heb je ook nog :P, vond ik het wat soepeler gaan allemaal, maar dat kan ook komen omdat ik daar veel meer mee heb gespeeld sowieso.

• Unomomentodado
BatmanHorizon schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:40:
Helemaal mee eens.

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:56
Mijn god 4 servers gekozen allemaal lag lag lag..... rubberbanding etc etc kreeg niks uit de lucht en ik was binnen een fractie van een seconden neer.... al mijn teamgenoten hadden er last van. Soms vraag ik me af waarom speel ik het uberhaupt nog.

Antwoord is bij gebrek aan beter heb ik het idee.

Verwijderd

eat that! :D flim was ook groot schlachtoffer bij mijn rampage met de little bird

• joshje

• Unomomentodado
Zo na het voetbal even proberen, ziet er wel lollig uit :)

Spreek mezelf nu wel tegen aangezien ik eerder aangaf dat het bug abuse is, maar misschien heeeeeel even dan. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Unomomentodado op 18-04-2012 22:24 ]

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11-2025
Unomomentodado schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:00:
Toch apart, boos worden omdat mensen in een teamwork-georienteerde game teamwork gebruiken. Ga MW3 spelen, joh :P

Ik heb geen leuke ondertitel.

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38
Unomomentodado schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:15:
Zo na het voetbal even proberen, ziet er wel lollig uit :)
[video]

Spreek mezelf nu wel tegen aangezien ik eerder aangaf dat het bug abuse is, maar misschien heeeeeel even dan. ;)
G3A3
Rifle Scope
underbarrel M26 DART
Heavy Barrel

en je hebt een sniper shotgun die 34 dmg per pellet doet ipv 12,5.
Elke andere assault rifle doet 25 dmg per pellet met deze bug.

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:39:
@Hood, je bedoelt TheXS, Exactor zit al tijden weer MW3 FFA te doen :S
TheXS idd :D Heerlijk als die man boven je hing met een MAV om precies te vertellen waar die mensen zich schuilhouden :9

• Unomomentodado
thijsje66 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:12:
[...]

Toch apart, boos worden omdat mensen in een teamwork-georienteerde game teamwork gebruiken. Ga MW3 spelen, joh :P
Met joh bedoel je degene die het topic op Battlelog aanmaakte neem ik aan, want anders heb je mijn eerdere & latere posts niet gelezen.

• walletje-w
Oke nu maar even om iets positiefs te plaatsen. Vanavond heerlijke potjes gespeeld op de ps3. :D

• Unomomentodado
NewbieNeo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:32:
[...]
G3A3,Rifle Scope,underbarrel M26 DART,Heavy Barrel

en je hebt een sniper shotgun die 34 dmg per pellet doet ipv 12,5.
Elke andere assault rifle doet 25 dmg per pellet met deze bug.
Ik kwam erachter dat ik die Dart helemaal nog niet had unlocked op de Mass26, had er pas 5 a 10 kills mee. Daarna 8x scope op gezet en dat heeeeel even werden 4 potjes. Moet zeggen dat ik deze bug erg leuk vond. :) 1e Service star met de Mass26 nu, dus weer welletjes.
walletje-w schreef op donderdag 19 april 2012 @ 00:35:
Oke nu maar even om iets positiefs te plaatsen. Vanavond heerlijke potjes gespeeld op de ps3. :D
Die 2 granaatjes van jou in het hok van de 1e B MCOM met 2x een multikill waren erg mooi. Ook de 4+ kills die ik maakte met de Mass omdat mensen daar door het deurtje wilden en dat bleken ineens Moulin/Jeroen/etc. te zijn, die zonder dat ik het wist in het andere team waren gezet. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Unomomentodado op 19-04-2012 00:37 ]

• walletje-w
Unomomentodado schreef op donderdag 19 april 2012 @ 00:35:
[...]

Ik kwam erachter dat ik die Dart helemaal nog niet had unlocked op de Mass26, had er pas 5 a 10 kills mee. Daarna 8x scope op gezet en dat heeeeel even werden 4 potjes. Moet zeggen dat ik deze bug erg leuk vond. :) 1e Service star met de Mass26 nu, dus weer welletjes.
Dit kan ik beamen. Uno heeft erg veel lol gehad van die dart :)

• Dynamix
Serverside patches vandaag:
- Fixed AA missiles not doing damage to vehicles moving at very high speeds
- Fixed TV Missile doing much more damage than it should (it is no longer a 1-hit kill)
- Tweaked tank armor strength
- MAV elevatoring fix, round 2; proning on the MAV will now disable it
- Game server stability fixes
Die MAV fix oftewel troll is wel prachtig gedaan :)

• cheiron
- Tweaked tank armor strength
Oeh, vraag mij af wat ze gaan doen.

Flickr PSN ID= cheironnl

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

cheiron schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:36:
[...]

Nog slapper maken! :+

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

cheiron schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:36:
[...]

Ipv dat de tanks van karton zijn, zijn ze nu van vloei-papier. Ff een shaggie draaien van een tank 8)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• thunder8

thunder8

Jackal131 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:42:
[...]

Ipv dat de tanks van karton zijn, zijn ze nu van vloei-papier. Ff een shaggie draaien van een tank 8)
1 schot van een pistol is nu instant kill. :9

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-02 21:02
thunder8 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:45:
[...]

1 schot van een pistol is nu instant kill. :9
En terecht, jezus wat zijn die tanks veel te goed hey.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hmmm, vandaag ook maar eens die m26 dart proberen.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-02 21:57

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

walletje-w schreef op donderdag 19 april 2012 @ 00:37:
[...]

Dit kan ik beamen. Uno heeft erg veel lol gehad van die dart :)
Yup... -O-

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-02 21:10

zAo

GPLv2 Fanboy

pa4jv schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:26:
[...]
Hoeveeldamage doet een RPG (met explosive aan) nu op de voor/zijkant van een tank?

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38
zAo schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:17:
[...]

Hoeveeldamage doet een RPG (met explosive aan) nu op de voor/zijkant van een tank?
De Explosive specialisation is niet hetzelfde als bijv. de Danger Close perk in MW2, waarbij de explosive damage verhoogd wordt.
Explosive zorgt er alleen maar voor dat je meer RPG's/Stingers/Javelins of C4's bij je hebt.

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

NewbieNeo schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:21:
[...]

De Explosive specialisation is niet hetzelfde als bijv. de Danger Close perk in MW2, waarbij de explosive damage verhoogd wordt.
Explosive zorgt er alleen maar voor dat je meer RPG's/Stingers/Javelins of C4's bij je hebt.
Ik kan me wat testjes herinneren in een Youtube filmpje, waaruit bleek dat het ongeveer 25% meer damage doet met de EXPL perk aan. Zie ook de omschrijving op Battlelog.
code:
1
An EOD vest that increases the total amount of explosive and rocket ammunition.

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
An EOD vest that increases the total amount of explosive and rocket ammunition

Kortom verhoogt het totaal aantal munitie....

Dat filmpje ging denk ik over de plek waar je de tank raakt

[ Voor 74% gewijzigd door johan bos op 19-04-2012 12:35 . Reden: qoute verwijderd ]

PSN: Deere6030

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12-2025
Dat met die EXPL perk en meer damage was nog in Bad Company 2. Maar in BF3 krijg je alleen meer munitie.

BFV: SuperflipNL [PS4]

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

johan bos schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:33:
An EOD vest that increases the total amount of explosive and rocket ammunition

Kortom verhoogt het totaal aantal munitie....
Tja, de ontbrekende comma doet het hem :)

Verwijderd

welke ontbrekende comma? :)

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Precies. I stand corrected :) Ik zal morgen dat filmpje eens opzoeken. Het was zo'n 'BF3 myths' filmpje.

• thijsje66
Unomomentodado schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:45:
[...]

Met joh bedoel je degene die het topic op Battlelog aanmaakte neem ik aan, want anders heb je mijn eerdere & latere posts niet gelezen.
Uiteraard bedoel ik degene die dat topic begon, ik vond zijn reacties echt hilarisch :+ . Tja, ik vind het juist leuk als ik met of tegen een goed team speel, ook al verlies ik dan. Of ze moeten echt absurde kills en acties hebben, maar als ze gewoon goed en tactisch samenspelen zie ik het meer als les dan als 'OMGOMG baserape OMGOMG!' :P

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-02 21:23
zAo schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:07:
[...]

Precies. I stand corrected :) Ik zal morgen dat filmpje eens opzoeken. Het was zo'n 'BF3 myths' filmpje.
Ik heb altijd het idee dat mijn claymore meer schade aanrichten wanneer ik explosive als perk aan heb staan. Maar dat is dus niet zo?

Verwijderd

het placebo effect van de Explosive perk :)
Als dat voor je werkt is het goed toch?

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Yes eindelijk al mn assignements te pakken :)

PSN ID = steppa87

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-02 21:27
pa4jv schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:26:
[...]

Valt erg mee? C4 of 2 a 3 man met RPG's en de tank is neer. Tank hoort er een beetje bij vind ik. Ze kunnen ellendig zijn, maar meestal is dat alleen zo als het hele team van de tegenstanders beter is dan het jouwe. Of als King de tank heeft. Maar he, uitzonderingen moeten er wezen, zo had ik eens ene vriend in BC2 die op max sensetivity en met een M1911 (dat handpistool heet toch zo?) speelde. Die maakte ook achterlijk veel kills.

Maar dat terzijde.

• cheiron
Ik denk dat hij sarcastisch was Killer ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Hmm... Net even met de soflam lopen spelen. Leuk ding om mee te spotten, maar onmogelijk je team te helpen als die geen javelins of guided missles heeft. Ff doorspelen met mijn tank zodat ik zelf tenminste kan gaan raggen met guided missles.

Wel jammer dat hij zo snel verdwijnt als je dood bent.

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-02 21:27
cheiron schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:59:
Ik denk dat hij sarcastisch was Killer ;)
:$

Zou t? Nouja, sarcasme en internet hea..

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:41
omg @ moulin11,

jij was weg vastloper denk ik?
ik zit in tank, chopper probeer mij te killen, komt laag over vliegen.
wat doen je dan juist, even wachten tot hij stil hangt en BAM knallen, chopper neer 2 man.
"YOU HAVE BEEN BANNED FROM THIS SERVER"
Leuk custom servers!!!

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• Henkie
ik heb vanmiddag over zeker 400 meter een chopper uit de lucht geblaft met een gewone shell in mijn t90, was wel een bazenmoment!

bent ook uitgestapt om een dansje te doen ofcourse!

• thijsje66
Zo, eens even wat mensen fraggen. Of gefragged worden. Whatever. Als iemand mee wil spelen: Thijsor op XBL. Headset is wel helaas kapot, maar als het goed is komt de nieuwe morgen binnen.

• cheiron
Gatverdamme. Speel je een 1750 ticket server. We lopen ruim 300 tickets achter, maar maken dat goed met goed samenwerken. Wordt je met nog 100 tickets te gaan massaal gekicked. Dat zo een admin een kriebel aan zn zak krijgt. Bah

Flickr PSN ID= cheironnl

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-02 21:02
KillerZero86 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 18:48:
[...]

:$

Zou t? Nouja, sarcasme en internet hea..
;)
cheiron schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:19:
Dat zo een admin een kriebel aan zn zak krijgt. Bah
:Y

Ik kwam niet meer bij toen ik de battlereport zag _O-. Ik switchte naar jou team om het lekker spannend te maken. Iig begonnen we toen in een situatie waarin we achter stonden in de regionen 700-1100 met 4 man minder, staan we eindelijk op voorsprong met veel pijn en moeite bij regionen 300 tickets. Worden we gekicked als we ongeveer een 200-100 tussenstand voor staan en ik de admin kill. En raad eens welke partij gek genoeg toch nog wint :> Och och och 8).

Boos ben ik niet eens echt, maar jezus wat bezielt sommige mensen }). De owner zegt dat hij het niet deed maar een andere admin... Tsja valt wel op als ik die gast net kill. Vooral omdat ik precies op dat moment zei van, shit ik kill opnieuw de owner, als we maar niet worden geki......... :o :P

Anyway, het was wel een prachtig potje. Flink genoten tot eh... ;)

http://battlelog.battlefi...how/42052127/4/173496158/

Wat moulin al zei. Dit wordt voor iedereen vast een terugkerend fenomeen. Zal vast meerdere keren per week een verhaal kunnen worden gemaakt over onzin kicks :z

[ Voor 17% gewijzigd door KngfCnns op 19-04-2012 23:50 ]

• cheiron
Het was inderdaad wel een heel vet potje tot dat moment. Had ook het idee dat het kijken op better battlelog voor de beste setup van mijn wapens echt hielp; maaide ze als een malle neer.

Nog even gereageerd. Vind het wel ok dat hij nog post op het forum, al klinkt het natuurlijk enorm als bullshit. Al klopt zn eindescore van 10 punten wel met het verhaal dat hij vertelt. Heb zo het idee dat het de "mines7"was. Zelfde clan, kwam als laatste binnen

[ Voor 52% gewijzigd door cheiron op 20-04-2012 00:14 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

cheiron schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 00:05:

Nog even gereageerd. Vind het wel ok dat hij nog post op het forum, al klinkt het natuurlijk enorm als bullshit. Al klopt zn eindescore van 10 punten wel met het verhaal dat hij vertelt
Hij zit zich gewoon in te dekken. Toen ik zn verhaal las joh! Gaat ie zeggen dat een andere admin mensen moest kicken zodat hij de server kon joinen terwijl hij het hele potje in de server was en 2e stond toen ik m killde |:(. Plus hij zegt dat ie ook werd gekicked... maar hij is owner en dus admin. Admins kunnen elkaar toch niet kicken :P. Mja, ik laat t maar voor wat het is. :)

@ onder, haha vond t een beetje offtopic over komen, vandaar :P

[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 20-04-2012 00:38 ]

Verwijderd

WAAROM FLUISTEREN?!

Nee, even zonder gekheid. Dat is echt het meest jammere en trieste aan custom servers. Daarom is een eigen server juist zo geniaal, echter heb je soms ook gewoon zin in gekke potjes zoals zo'n 1750 ticket server.

• walletje-w
Die is wel acceptabel inderdaad. Ook een aantal mooie medals erbij.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-02 21:57

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Zie ik het over het hoofd, of kan het gewoon niet:

Ik wil een filter in mijn server browser waarmee ik kan selecteren op tickets met maximaal 200% tickets (en bij voorkeur gewoon 100% tickets). Te vaak kom ik in een server met 1000+ tickets. En dat is gewoon niet leuk, vind ik. Ik wil snelle rondjes en niet constant dat een team drie kwartier lang overlopen wordt of juist aan het rapen is...

Gisteren trouwens ook die M26 dart geprobeerd, maar ik vind het maar een klote ding. Herladen duurt een paar seconden en de bagger shotgun crosshair waarmee je absoluut niet nauwkeurig kan richten... Niet aan mij besteed.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Gisteravond een van de grootste hoerenpotten ooit gehad!
Denk dat Moulin, Jeroenimous en Thunder het hier ook wel mee eensch zijn :9

Daarna maar weer naar BC2 geswitched en een paar lekker potjes gespeeld, kon ik alsnog met een voldaan game-gevoel naar mijn mandje :)

• thunder8

thunder8

Gister niet echt een lekker gameavond gehad inderdaad. Eerst met een paar GoT'ers op onze eigen server gespeeld, waar we al een paar keer flink werden aangepakt. Nadat we eindelijk een paar potten winnen, zit ik ineens in het andere team en heb ik samen met nog een andere GoT'er een muur van gevogelde GoT-spelers tegenover me. Dat is voor mij meteen een reden om te quitten en ergens anders mijn heil te gaan zoeken.

Gelukkig waren er nog andere GoT'ers aan het spelen en heb ik me aangesloten bij Jouk30. Helaas was die server geen high ticket Metro only, dus bij de maprotation maar zoeken naar weer een nieuwe server.Toen maar aangesloten bij Moulin op een high ticket Bazaar/Metro server. Maar het mocht allemaal niet meer baten, want daar werden we ook aan 1 stuk geraped. Alleen de laatste game die tot 1 uur duurde, verloren we met 11 tickets op Bazaar.

Ben er wel achter dat de PP-19 een erg fijn wapen is. Ik twijfel nog of ik de P90 of de PP19 fijner vind. Heb het idee dat de laatste wat meer damage doet en wat accurater is. Mijn dat kan ook alleen een gevoel zijn.

Verder heb ik gister gezien dat je inderdaad vanaf de RU spawn op Metró door de Ticketoffice met een sniper kan kijken tot achter dat hokje. Het is wel een heel klein stukje blikveld dat je ziet, maar het moet mogelijk zijn daar iemand te snipen. Ook andersom is het mogelijk. Het spotten werkt niet al te best trouwens. De pot waar Kwartel het over heeft, werden we gespawn raped en ben ik vanaf de RU spawn links in het gras gaan liggen met een sniper. Zag met enige regelmaat een machinegunner liggen in 1 van de hoge gebouwen bij A, maar kon hem met geen mogelijkheid spotten voor de rest van het team......

[ Voor 22% gewijzigd door thunder8 op 20-04-2012 09:52 ]

• Dynamix
@ Thunder: gisteren een paar keer een goed pak slaag gehad op de GoT server! Zaten een paar goede spelers aan de overkant. Op een gegeven moment werden we door de auto-balance uit elkaar getrokken inderdaad.

Binnenkort de S870 maar eens proberen:

[ Voor 55% gewijzigd door Dynamix op 20-04-2012 10:00 ]

• cheiron
Dynamix schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:58:

[video]
:D

Flickr PSN ID= cheironnl

• Henkie

*video*
OMG :D. heb die shotgun nooit echt gebruikt, maar laat hem nu sowieso links liggen denk.

Die 870 is een prima ding, maar hij zal wel met Dart spelen ofzo, want die is inderdaad knap nutteloos. Gewoon buckshot in dat ding douwen en gaan.

Waarom zie ik hier trouwens zo ongelofelijk veel battlereports verschijnen van Metro Conquest? Ik bedoel, als je mensen wilt vastzetten in hun spawn, doe dan gewoon CoD. Als je clusterfucks wilt met veel teveel man op een klein oppervlak, doe dan gewoon CoD. Als je dom wilt schieten omdat taktiek toch niets uitmaakt en je teamgenoten datzelfde plan hebben, doe dan gewoon CoD?

Vind die map echt geen jota aan in BF3 conquest. In Rush is ie nog wel boeiend omdat je daar nog echt bezig bent met objectives en je je er wel doorheen kunt schieten, maar bij Conquest heb je daar weinig aan.

Ik snap echt niet waarom sommigen BF3 spelen als ze toch weer een verkapte CoD modus hebben gevonden. Het is dat BF3 wat weinig spelers heeft, maar Caspian en Firestorm zijn juist de echte BF3 maps voor conquest. Het is gewoon jammer dat we niet 32vs32 spelen, maar als dat wel kon, zouden jullie dan nog kiezen voor Metro?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• thunder8

thunder8

@ Thunder: gisteren een paar keer een goed pak slaag gehad op de GoT server! Zaten een paar goede spelers aan de overkant. Op een gegeven moment werden we door de auto-balance uit elkaar getrokken inderdaad.
Wel een hele vreemde autobalance. Ik zat eerst aan jullie zijde en HollandHards aan bij de tegenstander en een ronde later is het omgekeerd? Dat is ook het enige dat ineens anders was. Sorry, Cybermans en Smeersbergen werden ook overgezet. Had geen zin om overlopen te worden door de GoT-Squad, dus ben ik ergens anders heen gegaan.

http://bf3stats.com/report/ps3/42050116#Thunder8nl

Ronde later:

http://bf3stats.com/report/ps3/42052027#Thunder8nl
Martinspire schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:31:
Waarom zie ik hier trouwens zo ongelofelijk veel battlereports verschijnen van Metro Conquest? Ik bedoel, als je mensen wilt vastzetten in hun spawn, doe dan gewoon CoD. Als je clusterfucks wilt met veel teveel man op een klein oppervlak, doe dan gewoon CoD. Als je dom wilt schieten omdat taktiek toch niets uitmaakt en je teamgenoten datzelfde plan hebben, doe dan gewoon CoD?

Vind die map echt geen jota aan in BF3 conquest. In Rush is ie nog wel boeiend omdat je daar nog echt bezig bent met objectives en je je er wel doorheen kunt schieten, maar bij Conquest heb je daar weinig aan.

Ik snap echt niet waarom sommigen BF3 spelen als ze toch weer een verkapte CoD modus hebben gevonden. Het is dat BF3 wat weinig spelers heeft, maar Caspian en Firestorm zijn juist de echte BF3 maps voor conquest. Het is gewoon jammer dat we niet 32vs32 spelen, maar als dat wel kon, zouden jullie dan nog kiezen voor Metro?
Blijf je hierover emmeren? Dit is al de 2de keer dat je erover begint. We kunnen nu eenmaal niet 32vs32 spelen, dus die discussie is bij voorbaat al kansloos. Prima dat jij het een Metro niets vind, laat anderen daar lekker spelen als ze willen......

[ Voor 3% gewijzigd door thunder8 op 20-04-2012 11:55 ]

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:31:
Die 870 is een prima ding.......woon jammer dat we niet 32vs32 spelen, maar als dat wel kon, zouden jullie dan nog kiezen voor Metro?
Ik doe Metro omdat ik close quarter combat leuk vind. Echter vind ik om als infantry op Kharg Island te spelen ook geweldig. De vehicles kunnen niet zomaar overal heen schieten en de air support is lekker met elkaar bezig.

Ik heb een Metro spel gespeeld dat eigenlijk erg gelijk opging. 1750-1750 waarmee we op ongeveer 460-0 wonnen. In het begin was het erg lang een zware strijd en later kwamen ze terug en is het van 1100-250 naar 600-150 gegaan. Toen zijn we weer gaan domineren en hebben we gewonnen.

Het was een spannende pot en ik deed Metro met 2 maten van school waarbij een net rank 3 is en dus nog bijna niks weet/kan.

Als we 32vs32 potjes hadden speelde ik echt niet in Metro hoor.. dan had ik liever firestorm/caspian/kharg inderdaad.

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

[video]
Shotguns hebben wel vaker last van rare hitdetectie.

Wat ik me al meer afgevraagd heb; waarom springt iedereen als je aan het rennen bent? Je kunt minder snel reageren op een vijand die opduikt en sneller is het niet volgens mij?

• Henkie
het is wel sneller, al is het niet veel.

Springend(+strafend) rennen ben je wel aanzienlijk sneller. Ooit een comparison op bazaar gepost.

Battlefield 4: Back2Metro DLC ;( :P.

edit: YouTube: Team HOT Battlefield 3 Tips and Tricks: Sprint Jumping nijntje gevonden :)

Of is dit ook bugabuse, OP, kick kick kick kick? :+

[ Voor 51% gewijzigd door KngfCnns op 20-04-2012 12:15 ]

• Phyt_
omfg 1337 Bunnyhoppen man :D
good old times

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 12:46
Het is wel weer te merken dat ik een poos niet gespeeld heb, sinds 2 dagen weer de disc in de ps3 zitten...

woensdag maakte ik nog geen deuk in een pakkie boter, gister ging het al iets minder slecht.
Hierbij mijn excuses voor vorig en komend slecht spel... word vanzelf weer beter

TeamDM met een pp2000 op wake ging dan wel weer ongelofelijk lekker :D

[ Voor 11% gewijzigd door cybermans op 20-04-2012 14:29 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• Unomomentodado
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 00:37:
WAAROM FLUISTEREN?!

Nee, even zonder gekheid. Dat is echt het meest jammere en trieste aan custom servers. Daarom is een eigen server juist zo geniaal, echter heb je soms ook gewoon zin in gekke potjes zoals zo'n 1750 ticket server.
True! Niks houdt ons overigens tegen om van de GOT server ook eens een high ticket slachtfabriek te maken. :)
King: Of is dit ook bugabuse, OP, kick kick kick kick?
Ik mag niks meer zeggen over bugabuse, aangezien ik mijn geloofwaardigheid daaromtrent verloor na iets te leuke potjes met de M26 dart. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Unomomentodado op 20-04-2012 15:00 ]

• cybermans
thunder8 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:37:
[...]

Wel een hele vreemde autobalance. Ik zat eerst aan jullie zijde en HollandHards aan bij de tegenstander en een ronde later is het omgekeerd? Dat is ook het enige dat ineens anders was. Sorry, Cybermans en Smeersbergen werden ook overgezet. Had geen zin om overlopen te worden door de GoT-Squad, dus ben ik ergens anders heen gegaan.
van mij had je in die potjes nog even niets te vrezen, ben nog wat roestig

• thunder8

thunder8

Cybermans, je was met mij overgezet naar het andere team, dus hoefde inderdaad niet voor je te vrezen. ;)

• Phyt_
Unomomentodado schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:58:

True! Niks houdt ons overigens tegen om van de GOT server ook eens een high ticket slachtfabriek te maken. :)
ja nice lekker met tweakers doorhalen op een high ticket server :) _/-\o_
Metro!!:D

@cyber welkom terug.
ik wilde je al bijna uit mijn lijst gooien ivm inactive :)

[ Voor 11% gewijzigd door Phyt_ op 20-04-2012 15:30 ]

• Dynamix
Als we de settings nou eens aanpassen naar 1000 tickets en de maprotatie omzetten naar 1 ronde per map?

• Phyt_
Ja ik denk dat de vaste niet-goters dat ook wel kunnen waarderen afentoe wat anders bijv in de weekenden ofzo.

• cybermans
Phyt_ schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:30:
[...]

ja nice lekker met tweakers doorhalen op een high ticket server :) _/-\o_
Metro!!:D

@cyber welkom terug.
ik wilde je al bijna uit mijn lijst gooien ivm inactive :)
je moet een mens wel de tijd geven om mass effect 2 en 3 uit te spelen en een social life te hebben :P

[ Voor 4% gewijzigd door cybermans op 20-04-2012 15:51 ]

• thunder8

thunder8

Dynamix schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:46:
Als we de settings nou eens aanpassen naar 1000 tickets en de maprotatie omzetten naar 1 ronde per map?
Wel de Rush mappen eruit, dat is niet te doen met 1000 Tickets. ;)

• Phyt_
cybermans schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:50:
[...]

je moet een mens wel de tijd geven om mass effect 2 en 3 uit te spelen en een social life te hebben :P
Huh? is er iets anders dan BF3 ?? 8)7

netjes hoor allebei uitgespeeld, ik speel nooit singpleplayers kunnen mij nooit boeien.
Multiplayer is het voor mij :D
Ik ga hier afsluiten en richting huis fietsen.
tot over 20 minuten online :D

fuck moet nog tapes wisselen :P word 25 minuten

[ Voor 5% gewijzigd door Phyt_ op 20-04-2012 16:01 ]

Pagina: 1 ... 79 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.