Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 13 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.640 views

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 00:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Joindry schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:05:
Net zowat de meest nutteloze upgrade gedaan, mijn IS-4 de laatste upgrade gedaan met de engine, 24k XP voor 50extra hp en niet minder kans op fire. In game voel ik het gewoon niet, topsnelheid dezelfde alleen ben je er ietsiepietsie sneller. Was me zeker de 24k niet waard.
Ik vond het hem juist wel waard. Zeker bergop merk je het. Als je dan ook nog de speed governer gebruikt heb je helemaal een rappe tank. Vaak ben je net iets sneller als de tegenstander op een strategisch punt.

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• User
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 18:07
hdv111 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:11:
[...]

GoT 1?

enne bedankt voor de uitleg rapture
Toen GoT ontstond, was er alleen maar een GoT1. Ik had zelf nooit verwacht dat GoT zo groot zou worden. :)

• TheJukeBox
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 16-11-2021
Kan iemand die de jagdtiger heeft niet zo'n mooie review schrijven als User.tmp heeft gedaan met de T28/95 ?:D

• hexta
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 21-01 10:30

hexta

M-Stinos

Zit 7.0 er al aan te komen? :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• TheJukeBox
Ja deze week volgens mij.

• thoragz
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17-01 11:18
7.0 was gisteren al uit op de US server :)

• TheJukeBox
thoragz schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:55:
7.0 was gisteren al uit op de US server :)
Daarom, en zou een paar dagen later op de RU en EU servers uitkomen.

• rapture
  • Registratie: februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

TheJukeBox schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:08:
Kan iemand die de jagdtiger heeft niet zo'n mooie review schrijven als User.tmp heeft gedaan met de T28/95 ?:D
Mijn JagdTiger moet nog 12k XP grinden voor de beste gun en rijdt dus met de Ferdi gun rond.

Zoals op de meeste tanks heb je ventilation om net ietsje meer accuratie eruit te knijpen en rammer om de rate of fire competitief te houden (je wilt geen duel waar je altijd 10% later kan schieten). En een bino erbij om wat verder te kunnen zien.

Het is een kruising tussen de eigenschappen van een JagdPanther en Ferdinand. Je neemt de accuratie en gebrek aan armor van een JagdPanther. Je voegt de traagheid, gebrek aan camo en het aggro trekken van de Ferdi erbij.

Optimale rol is BVR (Beyond Visual Range). Ofwel sta je ver achter de struiken ofwel heb je een stand-off-range van minstens 400 m. Je hebt dan wel spotters nodig die doelwitten zichtbaar maken. Je gun is 1 van de weinigen die voorbij 400 m nog goed werkt. Het projectiel vliegt snel en heeft een kleiner frontoppervlakte om niet teveel snelheidsverlies op te lopen. BVR betekent niet dat je static gaat campen, een wolfpack kan dermate snel vooruit gaan dat je continue vol gas geeft en de arties ruimen alles op zodat je bijna nooit iets binnen 400 m ziet.

De andere optie is dat je gezien wordt en je moet ingraven. Neem een rots of een gebouw aan de linker of rechterzijkant om de arty van je af te houden. Een struik om te voorkomen dat je alles zien zodat weakspots iets moeilijker gezien kunnen worden. Een medium tankwrak voor je om de lower plate af te dekken. Een put in de weg kan ook ervoor zorgen dat je lower plate afgedekt is. En je gaat onder een hoek moeten zetten.

Als je vooruit/achteruit gaat rollen, moet je eerst zien dat een teamgenoot aggro getrokken hebt en de vijand kijkt naar de verkeerde kant of heeft een schot gelost.

In een verdedigende linie kan je best in de zijkanten opstellen zoals de kanonnen aan de rechterkant. Eigenlijk heb je ook vuur vanuit de linkerkant nodig. De vijand rusht in het midden en worden tussen de verdedigers geklemt. Bovendien kan je een huisje aan de linkerkant van de kanonnen erbij bedenken om artybestendigheid te verkrijgen.

EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8

• TheJukeBox
rapture schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:29:
[...]
Mijn JagdTiger moet nog 12k XP grinden voor de beste gun en rijdt dus met de Ferdi gun rond.

Zoals op de meeste tanks heb je ventilation om net ietsje meer accuratie eruit te knijpen en rammer om de rate of fire competitief te houden (je wilt geen duel waar je altijd 10% later kan schieten). En een bino erbij om wat verder te kunnen zien.

Het is een kruising tussen de eigenschappen van een JagdPanther en Ferdinand. Je neemt de accuratie en gebrek aan armor van een JagdPanther. Je voegt de traagheid, gebrek aan camo en het aggro trekken van de Ferdi erbij.

Optimale rol is BVR (Beyond Visual Range). Ofwel sta je ver achter de struiken ofwel heb je een stand-off-range van minstens 400 m. Je hebt dan wel spotters nodig die doelwitten zichtbaar maken. Je gun is 1 van de weinigen die voorbij 400 m nog goed werkt. Het projectiel vliegt snel en heeft een kleiner frontoppervlakte om niet teveel snelheidsverlies op te lopen. BVR betekent niet dat je static gaat campen, een wolfpack kan dermate snel vooruit gaan dat je continue vol gas geeft en de arties ruimen alles op zodat je bijna nooit iets binnen 400 m ziet.

De andere optie is dat je gezien wordt en je moet ingraven. Neem een rots of een gebouw aan de linker of rechterzijkant om de arty van je af te houden. Een struik om te voorkomen dat je alles zien zodat weakspots iets moeilijker gezien kunnen worden. Een medium tankwrak voor je om de lower plate af te dekken. Een put in de weg kan ook ervoor zorgen dat je lower plate afgedekt is. En je gaat onder een hoek moeten zetten.

Als je vooruit/achteruit gaat rollen, moet je eerst zien dat een teamgenoot aggro getrokken hebt en de vijand kijkt naar de verkeerde kant of heeft een schot gelost.

[afbeelding]
In een verdedigende linie kan je best in de zijkanten opstellen zoals de kanonnen aan de rechterkant. Eigenlijk heb je ook vuur vanuit de linkerkant nodig. De vijand rusht in het midden en worden tussen de verdedigers geklemt. Bovendien kan je een huisje aan de linkerkant van de kanonnen erbij bedenken om artybestendigheid te verkrijgen.
Dit is dus eigenlijk meer een "review" op de tank destroyers in het algemeen. ( niet dat ik er problemen mee heb hoor :+ )

Ik vind je plaatje ook geweldig! :)

Maar ik zoek dus eigenlijk iets wat User.tmp heeft gedaan met de T95. weak points, hoe je hem moet gebruiken enzenz.

• hdv111
  • Laatst online: 29-09-2020
User.tmp schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:10:
[...]

Toen GoT ontstond, was er alleen maar een GoT1. Ik had zelf nooit verwacht dat GoT zo groot zou worden. :)
LoL dan join ik wel erg laat

40 uur is uiteindelijk ook maar 1/4de van de week :)

En dan te bedenken dat we destijds besloten hebben dat we niet meer dan GOT2 wilde hebben aangezien we geen lemmingclan wilde zijn ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• wontcachme

wontcachme

En dat er inmiddels een lading GoTters zijn verhuist naar REGEN en naar andere internationale clans. Denk dat er bij elkaar toch wel 270+ (oud) Gotters in het spel rondrijden

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Ik weet niet hoe vol GOT en GOT2 nu zitten maar 270+ lijkt mij een schappelijke schatting.

T30 komt steeds dichterbij, laatste paar dagen niet echt veel tijd om te spelen en aankomend weekend al helemaal niet. Daarentegen gaan de potjes meestal wel erg lekker, minder dan 38k te gaan dus dat is goed te doen :)

• wontcachme

wontcachme

psychoclown schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:53:
Ik weet niet hoe vol GOT en GOT2 nu zitten maar 270+ lijkt mij een schappelijke schatting.

T30 komt steeds dichterbij, laatste paar dagen niet echt veel tijd om te spelen en aankomend weekend al helemaal niet. Daarentegen gaan de potjes meestal wel erg lekker, minder dan 38k te gaan dus dat is goed te doen :)
Damn you. Je gaat te snel :P. Zit nog steeds bij de VK3601 en moet nog 40k voor de tiger. Als ik grind haal ik meestal maar 20k per dag. Hoeveel haal jij wel niet?

• hdv111
Wanneer mag ik/je naar GoT 1 ?

• ShockWave
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 19-01 09:40

ShockWave

Lost it somewhere

Website van World of tanks is onbereikbaar vanwege onderhoud......Komt 7.0 eraan.... :9~

Star Citizen referralcode

• hdv111
YEAH BUDDY :)

• ThomasG
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21-01 12:48
shockwae schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:56:
Website van World of tanks is onbereikbaar vanwege onderhoud......Komt 7.0 eraan.... :9~
Zou dat nu nog komen? Vanmorgen was er namelijk normaal onderhoud in het spel, hadden ze net zo goed toen de update kunnen doen. Ik verwacht dat het morgen komt.
wontcachme schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:55:
[...]

Damn you. Je gaat te snel :P. Zit nog steeds bij de VK3601 en moet nog 40k voor de tiger. Als ik grind haal ik meestal maar 20k per dag. Hoeveel haal jij wel niet?
Mwah, doe de laatste paar dagen sowieso maar enkel dubbels omdat ik niet meer tijd heb (December maand is druk en nieuw vak met ontiegelijk veel zelfstudies helpt natuurlijk ook niet).

Een tijdje terug had ik vrij, toen ben ik vanaf de T29 begonnen en heb daar de turret, tracks en gun op gezet en toen gaan grinden. Binnen de ~140/150 potjes had ik de T32 die ik vervolgens eveneens de turret en tracks gaf en waarmee ik de T34 in ~150/160 battles heb gehaald maar die tank is ook gewoon te vet en doe hem echt never nooit weg! (inmiddels heb ik er het dubbele aantal battles mee gedaan) :)
Op de T34 heb ik, hoe verrassend :P, ook de tracks, turret en gun op gezet en er staan nu 169 battles op. Engine heb ik wel zonder free exp gedaan dus 45k + 191k waarvan ik nog zo'n 38k moet grinden :)
Dat moet je even aan de huidige council vragen danwel ingame danwel op het GOT forum/TS.

• hdv111
psychoclown schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:59:
[...]

[...]

Dat moet je even aan de huidige council vragen danwel ingame danwel op het GOT forum/TS.
Minimale requirements?

• hexta

hexta

M-Stinos

helaas, geen patch.

Nogmaals, vraag dat daar en niet hier :)
Had ik ook niet verwacht, dan hadden ze opeens zonder aankondiging clan wars ook niet door laten gaan en patchen ze veelal in de ochtend.

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

TheJukeBox schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:34:
Dit is dus eigenlijk meer een "review" op de tank destroyers in het algemeen. ( niet dat ik er problemen mee heb hoor :+ )

Ik vind je plaatje ook geweldig! :)

Maar ik zoek dus eigenlijk iets wat User.tmp heeft gedaan met de T95. weak points, hoe je hem moet gebruiken enzenz.
Alles staat erin. Het is in pre-7.0-WoT een glass cannon dat je moet behandelen als eender welke TD die weinig armor heeft. En je trekt nog meer aggro dan normaal met een grote neonbord dat in werkelijkheid tot aan de hemelen rijkt zodat geen enkele vliegtuig ernaast kon kijken en geen enkele unguided rocket kan zo'n grote bakbeest missen.

Ik ga de algemeenheden (bv werken met salvo's/schoten ipv hp) in User.tmp-post niet herhalen. 100 potjes verder zou ik meer JagdTiger specifieke zaken ontdekken.

Met mijn Object 704 heb ik meer camo zodat ik dichter bij mijn doelwitten kan sluipen. Er zijn situaties dat ik hen kan spotten en zij moeten al onder 200 of zelfs 100 m gaan voordat zij terug kunnen schieten. Als iemand peekaboo om een rots doet, dan kan de 750 hp damage iemand met niet-zo-hoge-hp one-shotten. In goede gevallen kan dat nog voordat de tegenstander mij gezien heeft. De beruchte full stealth en mij op 25 m pas kunnen zien. Omdat WoT 1 keer per x aantal seconden checkt of iemand zichbaar is, dan kan iemand helemaal in mijn gun rijden, sterven voordat WoT de moeite neemt om te checken of hij mijn 704 kan spotten.

Naast BVR heb je dus de keuze om iemand op te blazen nog voordat ze iets terug kunnen doen. De betere manier om te alpha striken is natuurlijk met 2 BL-10's in formatie rijden en hammer and anvil toepassen. Heavies kunnen frontaal tegen de vijand aan een flank vechten en je gaat door center of andere plekjes om in de zijkant of staart van de vijand te boren.

Het is overheerlijk om in Ensk eerst de aandacht van de vijand te trekken met heavies die frontaal in het gedeelte vol gebouwen aanvallen. Dan komt mijn Object 704 + een andere BL-10 drager in formatie langs. 2 van die lange guns in iemand zijn zij/staart duwen en 1500 hp per salvo eraf doen. Dan moet de vijand zijn turret draaien, achteruit om dat te ontwijken, terwijl de heavies nu ongestraft damage kunnen dealen. De stealth, snelheid en pracht van een gun voor onder 300 m zorgt ervoor dat het een opportunist is.

• Kojoottii
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 18:41
Gisteren kon je al inloggen op de russische test server en 7.1 spelen. Heb de tier x heavy amx 50b weten te halen en de tier 7 light amx 13-90. De balance staat natuurlijk nog niet vast, maar de tier 7+ franse tanks zijn echt leuk. Iedereen kan je penetraten, maar als je het handig speelt met de revolver dan kan je echt zieke damage doen. Die tier 7 light is op het moment DE counter tegen franse heavies trouwens. Dat ding heeft 6 shot revolver die iets van 240 dmg elk doet :) en de reload van de drums is ook niet echt slecht, en mocht je je target niet met 6 shots in zo'n 12 seconden kunnen killen, ben je zo weer weg in cover.
Als ik het goed begrijp zal morgen (of waarschijnlijk later) de eu testserver een nieuwe 7.1 versie uitgerolt krijgen.

• TheJukeBox
rapture schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:48:
[...]
Alles staat erin. Het is in pre-7.0-WoT een glass cannon dat je moet behandelen als eender welke TD die weinig armor heeft. En je trekt nog meer aggro dan normaal met een grote neonbord dat in werkelijkheid tot aan de hemelen rijkt zodat geen enkele vliegtuig ernaast kon kijken en geen enkele unguided rocket kan zo'n grote bakbeest missen.

Ik ga de algemeenheden (bv werken met salvo's/schoten ipv hp) in User.tmp-post niet herhalen. 100 potjes verder zou ik meer JagdTiger specifieke zaken ontdekken.

Met mijn Object 704 heb ik meer camo zodat ik dichter bij mijn doelwitten kan sluipen. Er zijn situaties dat ik hen kan spotten en zij moeten al onder 200 of zelfs 100 m gaan voordat zij terug kunnen schieten. Als iemand peekaboo om een rots doet, dan kan de 750 hp damage iemand met niet-zo-hoge-hp one-shotten. In goede gevallen kan dat nog voordat de tegenstander mij gezien heeft. De beruchte full stealth en mij op 25 m pas kunnen zien. Omdat WoT 1 keer per x aantal seconden checkt of iemand zichbaar is, dan kan iemand helemaal in mijn gun rijden, sterven voordat WoT de moeite neemt om te checken of hij mijn 704 kan spotten.

Naast BVR heb je dus de keuze om iemand op te blazen nog voordat ze iets terug kunnen doen. De betere manier om te alpha striken is natuurlijk met 2 BL-10's in formatie rijden en hammer and anvil toepassen. Heavies kunnen frontaal tegen de vijand aan een flank vechten en je gaat door center of andere plekjes om in de zijkant of staart van de vijand te boren.
[afbeelding]

Het is overheerlijk om in Ensk eerst de aandacht van de vijand te trekken met heavies die frontaal in het gedeelte vol gebouwen aanvallen. Dan komt mijn Object 704 + een andere BL-10 drager in formatie langs. 2 van die lange guns in iemand zijn zij/staart duwen en 1500 hp per salvo eraf doen. Dan moet de vijand zijn turret draaien, achteruit om dat te ontwijken, terwijl de heavies nu ongestraft damage kunnen dealen. De stealth, snelheid en pracht van een gun voor onder 300 m zorgt ervoor dat het een opportunist is.
[afbeelding]
Mm oké. duidelijk.
In ieder geval fijn dat je de moeite neemt om zo'n lap tekst te schrijven :)
Dat ga ik maar tot de Ferdi en dan sparen voor de Jagdpanther E-100.

• FikkieHo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 21-01 09:22

FikkieHo

Wokmaster

Yay, mijn eerste goede potje met de Tiger Tank :) Was in Abbey waar ik als blockade in het midden moest dienen. Der kwam niemand aan, maar ze bleven allemaal in dat klooster in het midden zitten. Hup ik der na toe. Afschieten en doorstomen naar hun base :) Lijkt niet veel die xp, maar heb nooit echt goede potjes gehad met de tiger..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• crizyz
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 12-01 12:55

crizyz

ne.t.weaker

3.2K is echt geen slechte dubbel als je het mij vraagt hoor. Is 1.6K enkel. Zo vaak haal ik dat nou ook weer niet.

Dus niet zo bescheiden, is gewoon een mooie score die je neer hebt gezet. :)

Crizyz op Steam

• TheJukeBox
crizyz schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 03:57:
3.2K is echt geen slechte dubbel als je het mij vraagt hoor. Is 1.6K enkel. Zo vaak haal ik dat nou ook weer niet.

Dus niet zo bescheiden, is gewoon een mooie score die je neer hebt gezet. :)
Yep daar ben ik het met je eens :)

De Tiger is ook best wel een goeie tank als je er goed mee omgaat.
Gebruik je accurate gun om rustig tanks neer te halen op een afstand.
De tiger kan ook best snel optrekken en draaien als hij elite is.
Al met al een best goeie tank om lekker mee te spelen hoor!

• Joindry
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21:53

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

wontcachme schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:12:
[...]

Ik vond het hem juist wel waard. Zeker bergop merk je het. Als je dan ook nog de speed governer gebruikt heb je helemaal een rappe tank. Vaak ben je net iets sneller als de tegenstander op een strategisch punt.
Gisteren eens geprobeerd, moet zeggen, de combo van betere engine en speedgov bij het vertrek en bergop maakt em wel een stuk sneller. Bijna zo snel als een IS-3. Dan ook direct een XP recordje kunnen neerzetten met mijn IS-4 op Cliff, 1690. Was ik ook best tevreden mee. Zeker omdat het een leuk potje was.

Wat de betreft die ferdi-JT-E100. Ik twijfel ook nog steeds een beetje, ik heb nu al 188k Xp staan op mijn ferdi. Maar gewoon de JT unlocken omdat ik het kan, lijkt dan ook weer niks. Nu wil ik eigenlijk niet verderspelen met de ferdi omdat al die XP toch maar verloren gaat zijn. Beetje jammer dat ik niet gewoon crew kan trainen zonder de unlock op de JT. Maarja.
Was trouwens zware kut gisteren dat de boel er even vantussen ging, iedereen dacht dat de 7.0 eraan kwam :) Ik ben benieuwd of ze deze week nog wel halen.

• filipy23
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 27-12-2021
Overlord heeft al gezegd dat de 7.0 patch niet meer deze week komt. Wanneer wel is onduidelijk.

Babs out!

• TheJukeBox
filipy23 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:18:
Overlord heeft al gezegd dat de 7.0 patch niet meer deze week komt. Wanneer wel is onduidelijk.

Babs out!
Tjongejonge, alweer -.-
Vind het wel lelijk dat hun zichzelf niet aan de planning houden.
Maar 7.0 lijkt me wel leuk :D
Met die mooie explosies enz.

[Voor 4% gewijzigd door TheJukeBox op 16-12-2011 09:29]

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Gisteren werd mijn Tiger P in een potje met tier 10 ingedeeld. In Mountain Pass begon ik in het zuidoosten, we hadden een sterke linkerflank en goede rechterflank. Ik ging maar de brug bewaken, Tiger P onder een hoek gezet, beetje spotten, door een VK4502 beschoten worden en achteruit. 2 GW Tigers proberen wat splash damage uit te delen, een E-75 deed ook mee met het peekaboo en snipen. Zij missen of bouncen teveel op mij en ik penetreerde hen met moeite. GW Tigers verspilden hun ammo. Toen ik de arties niet meer kon tanken, is 1 van de 2 arties al dood en de andere wordt door een IS-7 langs achteren genomen. De linkerflank ruimde de tier 9's voor mijn wrak op. Zo zie je maar het nut van een lage tier die aggro trekt, munitieverspilling uitlokt en veel damage van de team weghoudt.

In de heavy straat van Himmelsdorf merk ik dat de sterkte van een JagdTiger in de gun zit. Je hebt een heavy voor je JagdTiger nodig om aggro te trekken en vijandelijke guns doen vuren. Dan trekt de heavy terug of ik rol vooruit. Met 2 seconden stabilisatietijd kan ik meestal sneller vuren dan een heavy die 3 seconden erover doet. Het is mogelijk om tussen 2 schoten van een vijandelijke gun, 2 schoten te plaatsen en veilig terug rollen.

Hoe kan je weten of je met een glass cannon kan spelen? Als je met Tiger I en/of Tiger P kan spelen zonder te vloeken op de Tiger alsof de Tiger net zo goed als zijn tegenhangers is.

• TheJukeBox
rapture schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:10:

Hoe kan je weten of je met een glass cannon kan spelen? Als je met Tiger I en/of Tiger P kan spelen zonder te vloeken op de Tiger alsof de Tiger net zo goed als zijn tegenhangers is.
Ik vind de Tiger I prima spelen zolang dat ding elite is, dit draait dus vooral om de gun.
Maar als je de laatste motor erin hebt hangen lijkt het haast een medium zo snel dat ding optrekt.
Hij draait ook nog eens redelijk snel om zijn as met de nieuwe tracks.
Al met een een "medium tank" met een niet zo heel goede gun.
Maar je moet er mee leren spelen.
Ik vind de IS persoonlijk minder fijn spelen als de Tiger I die IS is zo inaccuraat, echt niet normaal.

• Appel
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 16-01 18:30
TheJukeBox schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:19:
[...]

Ik vind de Tiger I prima spelen zolang dat ding elite is, dit draait dus vooral om de gun.
Maar als je de laatste motor erin hebt hangen lijkt het haast een medium zo snel dat ding optrekt.
Hij draait ook nog eens redelijk snel om zijn as met de nieuwe tracks.
Al met een een "medium tank" met een niet zo heel goede gun.
Maar je moet er mee leren spelen.
Ik vind de IS persoonlijk minder fijn spelen als de Tiger I die IS is zo inaccuraat, echt niet normaal.
Ik heb dan niet de Tiger gespeeld, maar de beste tier 7 in mijn ogen is toch zeker de T29. Dat ding eet IS'jes en Tijgertjes voor onbijt en als snack na het stappen.

If you at first don't succeed. Try sudo. MCSA 2016

• skoozie
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 01:32
Appel schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:28:
[...]
Ik heb dan niet de Tiger gespeeld, maar de beste tier 7 in mijn ogen is toch zeker de T29. Dat ding eet IS'jes en Tijgertjes voor onbijt en als snack na het stappen.
De IS viel zwaar na de KV-3, heel andere speelstijl. Ik zelf kom niet door de VK3601H heen, die draait vrolijk de dubbel en thats that. in de T29 1-on-1 neem ik het zelfs op tegen IS-3 en Tiger2. wel jammer als dan opeens wat T-59s er mee komen bemoeien, maar de T29 vind ik echt een geniale tank, en ik moet nog 25k tot de beste gun!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Joindry
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21:53

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

[...]

Ik vind tier 7 gewoon leuk, ze hebben allemaal hun voordelen. (ok, de tiger H het minst :P maar mss beter met de 7.0 shitboxes) En niet alles zit superscheef. De IS paste heel goed bij mij speelstijl, maar de Tiger P is ook heel leuk tegen domme spelers. de T-29 is wat hetzelfde, als je hull down kan en de andere blijft maar proberen vanop afstand naar je turret, zit je goed.
Mijn Tiger P heeft menig t29 naar de garage gestuurd, enkel en alleen omdat ze onderweg waren naar een hull down positie. Ik heb nog steeds spijt van mijn vk4502a aanschaf.

• TheJukeBox
[...]

Tja, die heb ik dan niet gehad.
Bij de US heb ik alleen de T57 :+ en de T20.
De heavy's van die tree komen later wel.

• ThomasG
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21-01 12:48
[...]

Nadeel van de T29 zijn de "oren", maar gelukkig nemen die totaal geen schade meer in update 7, en zijn er behoorlijk wat zwakke plekken in het onderstel verholpen. Daar ga je de eerste week/paar weken nog veel lol mee krijgen, als er weer zo'n hogere tier je "oren" eraf knalt maar helemaal geen schade doet.

Zo kwam ik op de test server een T34 tegen met 120mm en full health, en ik had van hem gewonnen, 1 op 1, omdat hij beide "oren" eraf schoot en nog een keer recht op de turret (dus geen schade gedaan) terwijl ik heb al 4 keer in de machine gun op z'n hull geraakt had.

Anoniem: 155467

De beste tier 7 die ik ken is de JagdPanther. Heb hem nu een paar dagen en wat een geweldig ding. Past helemaal bij mij. Er rust alleen een vloek op denk ik. Ik speel de sterren van hemel, maar heb vaker defeat dan een win... Ik maak nog steeds veel winst, en de xp is ook steeds rond de 300-500. Maar met een win levert dat toch snel 50% meer op... Die 88L/71 is zo lekker op dat ding. Op de Tiger haalt die maar 8,8rpm, op de JagdPanther 12,5. Plus dat het ding bounced, en heerlijk snel is, 45kmh. Dit wordt een blijvertje, crew is nog maar 83%, en nu hou ik er al van ;D

• hexta

hexta

M-Stinos

Wat een fuckin idioten daar bij WG. :')
Even op de bijna laatste dag van de week waarop je de patch hebt beloofd, zonder reden even melden dat het hem toch niet gaat worden. :')
Wat een kansloos baggerbedrijf is het toch.

• redwing
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 00:51
hexta schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 19:22:
Wat een fuckin idioten daar bij WG. :')
Even op de bijna laatste dag van de week waarop je de patch hebt beloofd, zonder reden even melden dat het hem toch niet gaat worden. :')
Wat een kansloos baggerbedrijf is het toch.
Zonder reden ? Ze hebben gewoon bij de NA/RU servers zoveel problemen en downtime gehad dat ze eerst die problemen aan gaan pakken voordat ze het hier uitrollen. Lijkt me best een logische keuze eigenlijk :)

[removed]

• Fest
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
redwing schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 22:11:
[...]

Zonder reden ? Ze hebben gewoon bij de NA/RU servers zoveel problemen en downtime gehad dat ze eerst die problemen aan gaan pakken voordat ze het hier uitrollen. Lijkt me best een logische keuze eigenlijk :)
Dan vraag ik me toch af: Waar dient de testserver dan voor? Lijkt mij om dit soort dingen dus te testen zodat op de gameservers wel alles in een keer goed uitgerold kan worden. Maar ja, Russen he...

• hdv111
Als iemand nog een userachtige review zoekt van de
t-18, t82, t40, m10 wolverine, of de hetzer geef dan even een gil.

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Anoniem: 155467 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 18:31:
De beste tier 7 die ik ken is de JagdPanther. Heb hem nu een paar dagen en wat een geweldig ding. Past helemaal bij mij. Er rust alleen een vloek op denk ik. Ik speel de sterren van hemel, maar heb vaker defeat dan een win... Ik maak nog steeds veel winst, en de xp is ook steeds rond de 300-500. Maar met een win levert dat toch snel 50% meer op... Die 88L/71 is zo lekker op dat ding. Op de Tiger haalt die maar 8,8rpm, op de JagdPanther 12,5. Plus dat het ding bounced, en heerlijk snel is, 45kmh. Dit wordt een blijvertje, crew is nog maar 83%, en nu hou ik er al van ;D
Die herinner ik nog. Optimaal voor 400+ m sniping, hoge rate of fire om andere guns omhoog te gooien, perma-tracking,... Goede camo om achter een struik te staan spotten en schieten. Goede snelheid om een wolfpack bij te houden. Als je moet stilstaan voor het schieten, dan is het omdat de wolfpack + arties niet genoeg is. Armor is niet genoeg om ergens in te graven en heavies tegen te houden. Niet gespot worden is belangrijker om aggro van je af te houden.

• Sapstengel
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 28-09-2021

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

hdv111 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 22:27:
Als iemand nog een userachtige review zoekt van de
t-18, t82, t40, m10 wolverine, of de hetzer geef dan even een gil.
gil!

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• hdv111
haha voor welke precies?

• User
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 18:07
Wat mij betreft maak je er 1 voor de Wolverine, kben benieuwed hoe jij daarmee speelt. :)

• FikkieHo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 21-01 09:22

FikkieHo

Wokmaster

Is de hetzer niet gewoon de 105mm + HE en rijden alsof je alles aankan :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• Appel
Zojuist mijn meest epische potje ooit gehad in WoT! We waren gezellig company battles aan het doen met een groepje toen de map Komarin voorbij kwam. Donderpoes besloot ons allemaal over onze eigen cap de base heen te sturen.

We gingen met z'n allen over onze eigen base richting de vijand. Helaas spotte een E-50 ons vanaf het eiland, deze heb ik hard kunnen raken voor +/- 50% van zijn HP. Ik reed achteraan en had geen goede positie om te schieten, maar toch nog een T30 weten te raken (nadat we een keer op elkaars hull hebben gebounced *O* ).

Ik bleef een beetje op onze eigen base hangen om vanuit hull-down 2e lijn support te bieden. Een E100 viel snel nadat ik deze 2x snoeihard geraakt heb. Toen heb ik de arty gespot die met de staart tussen de benen wegreed, maar helaas niks kunnen raken.

Daarna ging het helaas snel, ik was met onze T32 (Moogan) over die tegen een T-50 en een E75 stond. Een blind schot van mij nadat de spot op de E75 zorgde ervoor dat ik in mijn eentje nog tegen een T-50 en een IS-7 stond.

Een keer gemist en de T-50 getracked maar mijn spot verdween. Daarna heb ik een veilig heenkomen gezocht. De T-50 kwam mij nog even up-close irriteren waarna hij een shell in zijn ammo-rack kreeg (Blow up!)

Toen waren er nog 2 tanks over, ik in mijn T30 en een IS-7 van de tegenpartij met 80% HP. Ik zat ook ergens rond de 75%. Ik stond gelukkig hull-down op een berg, maar de IS-7 had cover en gold shells.. Na een aantal HE-fails (bounces enz) wist de IS-7 mij door mijn turret heen te schieten wat erg pijn deed. De IS-7 zat op 30% HP en ik op 5%. Al mijn HE shells weg, nog 4 AP rounds in mijn ammo-rack en we stonden allebei goed in cover.

Met wat slim naar voren en achter gemove wist ik de meeste shells van de IS-7 te ontwijken, degene die raak waren ketsten gelukkig af op mijn turret. Maar hij stond helaas zo slecht dat ik hem bijna niet kon raken.

Met nog 30 seconden te gaan, ik zag een klein mini stukje van de IS-7 en schoot. Eindelijk raak.
In de screenshots is al te zien dat de vijand op een draw rekende.

Marruh... Pics or it didn't happen! Kijk naar mijn HP en het aantal shells dat ik over heb :P

Ik zat serieus met trillende handen nadat mijn shell insloeg!

T30, ik weet nu al dat ik je ga missen als Tier X heavy O+

• hdv111
M10 Wolverine "guide"

Snelheid

Met de M10 wolverine zal je niet zo snel tegenkomen dat mensen wegvluchten omdat je zo "angstaanjagend bent", wat je wel kan verwachten qua snelheid om tegen de 45 Km/h naar de vijand te "tuffen". Door de snelheid kan je snel reageren op eventuele veranderingen in het speelveld maar op het moment dat je op de 40 km/h zit moet wel een beetje opletten want met die snelheid rij je de View Range van een campende vijand zo binnen.
Het is me dan ook vaak genoeg voorgekomen dat ik zo hard aan het op stomen was dat ik voor ik het wist de eerste aanvalslinie (in mijn eentje) vormde.

Turret

Een Turret op een TD is verrassend handig omdat je tijdens het richten nooit je chassis/hull hoeft te verzetten. Ook ben je zo veel moeilijker pakbaar door de light tanks/scouts toch raad ik je aan om niet gelijk de aanvallende linies op te zoeken "omdat je een turret hebt". Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat mijn turret uit bedrijf is geschoten (in 80 potjes) dus... als je inmobile bent is er eigenlijk niets aan de hand (tenzij je onder SPG vuur ligt.)

Module schade etc.

In de M10 wolverine is de kans (mede door de lage tiers waartegen je speelt) dat je een crewmember verliest klein. En in de tachtig potjes die ik gespeeld heb is mijn motor een keer een heethoofd geworden (in de brand gevlogen) notabene door een Tier VII (Tier 7) dus de kans op brand is ontzettend klein (niet zo zeer de kans bij impact want die is gewoon 15% maar de kans DAT ze je motor raken is zeer klein.
Verder moet je natuurlijk uitkijken voor je tracks want die gaan (zoals gewoonlijk) snel kapot.
Maar over het algemeen het ik in het gemiddelde potje nergens damage aan (behalve tracks).

Configuratie

Gun: 76MM AT Gun M1A2
Turret: M10 t72 (het is beter als je gewoon de standaard turret neemt want de upgrade voegt buitenom meer gewicht niets toe)
Motor: Engine GMC 6046
Tracks: Suspension M10T42
Radio SCR 508 (de betere versie is een EXP waste)

Shells: Ik heb gewoon AP en HE geladen en vuur standaard met AP tenzij het target onpenetreerbaar is dan natuurlijk HE.

Armor en Weakspots

De armor van de M10 Wolverine is hetzelfde als het Bas van Der Heijden huismerk, SLECHT.
Daarom raad ik je aan om (omdat je een turret hebt) Schuin richting de enemie te gaan staan daardoor verander de kans om te bouncen van 5% naar 45% wat een hele verandering is natuurlijk.
De M10 Wolverine heeft eigenlijk alleen maar weakspots, dus als ik ze nog extra moet aangeven dan...
doe ik dat gewoon:

Groen= Gun
Blauw= tracks
Paars= halve weakspot
Rood= WEAKSPOT

omdat de turret half open is raad ik je aan om te zorgen dat niemand boven in je turret kan schieten, doe iemand dat toch dan na het zo zijn dat je crewloos wordt.

Campen

Op zich maakt het in deze tank niets uit of je nou wel campt of niet.
Met goed campen zal je 0 tot 1 kill halen.
Met gewoon goed opletten en je teamgenoten volgen 1 a 2 kills.

Support

Eigenlijk kan je gewoon zonder back up op een flank gaan, je zal niet lang leven maar je bent toch goed voor een paar kills.
MAAR je kan ZEKER NIET in je eentje een hele flank stilleggen.(als je de top tier bent kan je het proberen)

Algemene info en leercurve

De leercurve van een M10 Wolverine is verre van steil eigenlijk heb je het pas na 60 potjes echt onder de knie maar kan je in de eerste 10 het ook prima doen. hangt gewoon af van je ervaring.
het enige wat je van de M10 Wolverine af moet weten is hoe je er mee om moet gaan, daar is niet echt een manier voor hij werkt bij mij zowel als verdedigend als aanvallend maar niet voor scouten :).

Gain

Je krijgt met de M10 Wolverine ongeveer (met premium)

Tussen de 5000 en de 15000 Credits per potje
Ongeveer 0 gold per potje( varieert sterk tussen 0 en 0 :)
en tussen de 50 en de 1000 exp per potje (onverdubbeld)

Misschien add ik later nog meer.

Edit Gain"

[Voor 3% gewijzigd door hdv111 op 17-12-2011 09:54]

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• hdv111
Ik wil ook nog graag vrije tijd overhouden :o :+

• Kojoottii
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 18:41
Tip, volgens overlord zou de russische testserver voor 7.1 test2 vandaag weer de lucht in gaan. Bij test1 kon je gewoon met je eu account joinen, dus zal vandaag ook wel weer zijn.

cdn1.worldoftanks.ru/patches/auto/WoT_0.7.0_ru_setup.exe
cdn1.worldoftanks.ru/patches/auto/WoT_0.7.1_test1_patch.exe

test 2 patch is er nog niet, maar hoogst waarschijnlijk zal je moeten patchen vanuit bovenstaande setup van test1.

Mgoed het is niet alsof hun informatie de laatste dagen echt nauwkeurig is geweest, dus moet nog maar weer zien wat er van komt :)

• redwing
Fest schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 22:15:
[...]

Dan vraag ik me toch af: Waar dient de testserver dan voor? Lijkt mij om dit soort dingen dus te testen zodat op de gameservers wel alles in een keer goed uitgerold kan worden. Maar ja, Russen he...
Een testserver is veel kleinschaliger dan de echte server. Zeker met zoiets als die multicluster technologie is er eigenlijk maar 1 plek waar je het echt goed kunt testen en dat is helaas de echte server. Je kunt er dus veel fouten uithalen door het op de testserver te testen maar niet alle zoals wel gebleken is.

[removed]

• hexta

hexta

M-Stinos

redwing schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 10:57:
[...]

Een testserver is veel kleinschaliger dan de echte server. Zeker met zoiets als die multicluster technologie is er eigenlijk maar 1 plek waar je het echt goed kunt testen en dat is helaas de echte server. Je kunt er dus veel fouten uithalen door het op de testserver te testen maar niet alle zoals wel gebleken is.
Lief dat je ze aan het verdedigen bent hoor.
Maar Nee.

• redwing
hexta schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 11:46:
[...]

Lief dat je ze aan het verdedigen bent hoor.
Maar Nee.
Ik zeg niet dat ze het verder zo goed doen (vooral de planning is zeer slecht), maar zoek maar eens de specs van de testserver op en hoeveel mensen daar spelen en hetzelfde voor de NA/EU/RU servers. Als je dan ook nog een beetje weet hoe servers werken dan weet je dat het toch echt klopt (helaas....)

[removed]

• hexta

hexta

M-Stinos

redwing schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:13:
[...]

Ik zeg niet dat ze het verder zo goed doen (vooral de planning is zeer slecht), maar zoek maar eens de specs van de testserver op en hoeveel mensen daar spelen en hetzelfde voor de NA/EU/RU servers. Als je dan ook nog een beetje weet hoe servers werken dan weet je dat het toch echt klopt (helaas....)
Ik zeg niet dat het niet zwaarder is, maar de verklaring is toch echt geen geldige reden voor al die fuckups.
Het is echt geen professioneel bedrijf te noemen.

• Snappie88
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 19-01 08:57

Snappie88

Mr. Hollywood

Daarnet een heerlijk potje op m'n Panzer IV (flink geupgrade). Map: Abbey, mid tier (flink wat tier 6's), ik ga samen met twee A20's en een Wolverine via het berggedeeelte. De twee A20's worden snel in de pan gehakt door een Easy8, VK3601 en nog wat prul. De Wolverine denkt dat hij onoverwinnelijk is, en stormt er recht op af, maakt twee kleinere tanks af maar word vervolgens zelf neergeschoten door twee genoemde tanks. De VK heeft nog nagenoeg 100%, de Easy8 had ik al naar zo'n 40% weten te krijgen. Zie dat er geen reinforcements zijn, dus trek terug naar een tactics plek waar ik schuin op een helling kom te staan en makkelijk weg kan komen. Twee genoemde tanks komen mij tegemoet en weet de VK vrij snel kapot te krijgen. Easy8 knalt m'n motor en tracks aan gort, maar vlak voordat hij het genadeschot kan geven weet ik 'm in zijn flank te raken en zodoende kom ik als winnaar uit de bus!

Jammer genoeg faalde de rest van mijn team, maar weet nog naar de vijandelijke basis te komen en een arty af te knallen voordat ik door een andere arty zelf het loodje leg. Op dat moment is van mijn team een PZIV over, van het vijandelijke team de Stürmpz.II en een KV3. Ik verlaat de game maar zie later nog dat het de PZIV is gelukt om het potje te winnen!

2,5k exp. :D

Surfin' paradise!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

hdv111 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 09:55:
[...]

Ik wil ook nog graag vrije tijd overhouden :o :+
Ik geef geen adv... Begin maar met de Hetzer ;)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Hetzer, heb er heerlijke potjes mee beleefd door anderen te laten spotten en met de 105mm derpgun te snipen.....
Snipen met die gun??? ja echt het werkt het vergt wat oefening maar haalde op een gegeven moment op 400+ meter kills met dat ding.
Je moet hem hetzelfde spelen als eigenlijk alle Duitse TD's, spotten moet door een ander gebeuren en jij ondersteund vanaf afstand.
Helaas gaat dit waarschijnlijk niet meer op vanaf 7.0 omdat de 105 een HE gun is en deze flink generfd worden, je moet dan echt op weakspots gaan richten en kan niet meer wat HE kwakken tegen een tank aan.

Raadt ook een cammonet, rammer en Binoculars aan.

De duitse TD lijn is niet echt een ideale TD, Hoog (stond laatst met mijn jagdpanther naast een IS-3 en deze was lager...), armor is ook niet echt geweldig.
Guns daarentegen zeer accuraat.....

• Nemean
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 00:17

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Heb je eindelijk je Patton, verlies je elk potje omdat je team genoten compleet idioten zijn en niet weten wat ze moeten. Heb nu iets van 6 potjes gespeeld en maar 1 gewonnen. Heb nu al spijt van dat ik het ding heb geresearched.

En maar campen in de heavies.. wat een teams..

[Voor 10% gewijzigd door Nemean op 18-12-2011 00:47]

• Fest
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
Nemean schreef op zondag 18 december 2011 @ 00:42:
Heb je eindelijk je Patton, verlies je elk potje omdat je team genoten compleet idioten zijn en niet weten wat ze moeten. Heb nu iets van 6 potjes gespeeld en maar 1 gewonnen. Heb nu al spijt van dat ik het ding heb geresearched.

Naast de wallet warriors heb je ook weekend warriors. Ze hebben een tank, maar kunnen er niks mee.

• Annihilism
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 26-11-2021
Nemean schreef op zondag 18 december 2011 @ 00:42:

Dit is ook de reden dat ik een beetje gestopt ben om zonder platoon te spelen. Vooral in mijn T34 is het gewoon frustrerend om zelf steeds 3 ~ 6 kills te maken terwijl je ziet dat in je eigen team zon 70% binnen 3 minuten dood is.

WoT is een geweldig spel maar het is net Battlefield. Als je team slecht is dan kun je zelf nog zo goed zijn maar dan ga je hoe dan ook verliezen.

Wanneer ik panzer IV's en t-28's op de frontlinie in het open veld zie rijden in een battle waar de vijand veel TD's heeft of veel tier 7 tanks dan weet ik al hoe laat het is en kun je net zo goed gelijk exit battle doen :/, of teams waarbij 2 man 1 flank verdedigen en de andere 13 de andere (zonder te pushen) en het dan gek vinden dat ze verliezen . Uit fatsoen doe ik dit dan niet maar dan vraag ik me wel af waarom ik uberhaupt nog randoms doe.

Maar goed hier kan wargaming niks aan doen natuurlijk, elke MMO valt of staat op zijn community. Nu moet ik zeggen dat ik de community nog wel vind meevallen qua ragen etc (heb wel veel erger meegemaakt zoals in League of Legends wat ik ook nog wel eens speel). Maar qua teamwork is het in veel gevallen gewoon bar en boos.

Voor mij is WoT zon spel waar ik af en toe ff een "pauze" van moet nemen :P. Ik hoop dat er in de toekomst meer company battles vanuit GoT worden georganiseerd, ik zal dan ook zelf wat actiever hieraan mee gaan doen :).

[Voor 3% gewijzigd door Annihilism op 18-12-2011 02:06]

• oosterhofjf
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 01:01
Ik kan volledig begrijpen wat je bedoeld man! Waarschijnlijk zal iedereen dit wel meemaken.

Gelukkig hebben we daar een oplossing voor!

Company met wapper en donderpoes :) deze week nog niks verloren :P

gisteren een potje verloren omdat er niet genoeg ammo in mn IS 4 zat 1553 exp met een loss :o

weekend warriors 8)

[Voor 22% gewijzigd door oosterhofjf op 18-12-2011 12:07]

• Appel
oosterhofjf schreef op zondag 18 december 2011 @ 11:07:
Ik kan volledig begrijpen wat je bedoeld man! Waarschijnlijk zal iedereen dit wel meemaken.

Gelukkig hebben we daar een oplossing voor!

Company met wapper en donderpoes :) deze week nog niks verloren :P

gisteren een potje verloren omdat er niet genoeg ammo in mn IS 4 zat 1553 exp met een loss :o

weekend warriors 8)
Ik heb daarstraks een battle gehad waarin mijn AP shells op waren :P Met mijn eerste HE shell heb ik de laatste IS-4 afgemaakt :P Ik had mijn dubbel al wel gehad, maar dit was mijn 2e dubbel :*)

Ook Haast was goed bezig met een Triple kill met zijn T92 *O*
Victory!
Battle: Himmelsdorf Sunday, December 18, 2011 11:39:16
Vehicle: M46 Patton
Experience received: 2,265
Credits received: 81,138

• RobinHood
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Ik begin echt een hekel te krijgen aan het matchmaking systeem. Tot tier 3 werkt het prima [speel nog maar 2 weekjes], maar sinds ik 2 tier 4 tanks heb, is het ronduit klote.

Met mijn A-20 moet ik opeens tegen Tiger-II's en die chinese dingen. Ja, ik weet dat een A-20 een scout is, maar, ik krijg alleen maar Himmelsdorf, Ruinberg en Siegfried linie in dat ding, veel plezier met scouten.

Zelfde met mijn SU-85B, 9 van de 10 potjes moet ik tegen tanks die 3 tiers hoger dan mij zijn.

Echt vreselijk frustrerend.

En dan speel ik maar weer een potje met mijn T-46 en heb ik vier kills en geen schade, omdat ik daar wel gewoon tegen tier 3 en 4 moet.

Ik verkoop dat ding is maar niet, want ik heb er meer fun in die andere 2 tanks.

EventueIle spelingsfautem zijn 100% ironisch bedoeldt.

• Appel
VasZaitsev schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:54:
Ik begin echt een hekel te krijgen aan het matchmaking systeem. Tot tier 3 werkt het prima [speel nog maar 2 weekjes], maar sinds ik 2 tier 4 tanks heb, is het ronduit klote.

Met mijn A-20 moet ik opeens tegen Tiger-II's en die chinese dingen. Ja, ik weet dat een A-20 een scout is, maar, ik krijg alleen maar Himmelsdorf, Ruinberg en Siegfried linie in dat ding, veel plezier met scouten.

Zelfde met mijn SU-85B, 9 van de 10 potjes moet ik tegen tanks die 3 tiers hoger dan mij zijn.

Echt vreselijk frustrerend.

En dan speel ik maar weer een potje met mijn T-46 en heb ik vier kills en geen schade, omdat ik daar wel gewoon tegen tier 3 en 4 moet.

Ik verkoop dat ding is maar niet, want ik heb er meer fun in die andere 2 tanks.
De horror van de BT-2, BT-7 en de A-20 worden goed gemaakt door de T-34. De horrors die je tegen zal komen in die tank worden goed gemaakt door de T-34-85. Daarna is het even door grinden maar op een gegeven moment zal je in de chat zien staan: "T-54 is OP" nadat je alle arty op hebt geblazen en de rest van het team hebt geflankt :)

De A-20 is echt gewoon ruk. Dat geef ik je zo toe, maar de tanks die daarna komen houden zich goed in hun eigen tier. De T-44 zal ook super leuk worden na de 7.0 :)

Mijn tip, gewoon doorbijten! En Premium accounts :P

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Appel schreef op zondag 18 december 2011 @ 15:05:
[...]

De horror van de BT-2, BT-7 en de A-20 worden goed gemaakt door de T-34. De horrors die je tegen zal komen in die tank worden goed gemaakt door de T-34-85. Daarna is het even door grinden maar op een gegeven moment zal je in de chat zien staan: "T-54 is OP" nadat je alle arty op hebt geblazen en de rest van het team hebt geflankt :)

De A-20 is echt gewoon ruk. Dat geef ik je zo toe, maar de tanks die daarna komen houden zich goed in hun eigen tier. De T-44 zal ook super leuk worden na de 7.0 :)

Mijn tip, gewoon doorbijten! En Premium accounts :P
Geen geld voor premium, en ik heb ook echt spijt van de A20, had beter de t28 kunnen kopen denk ik.

Maarja...

Hhaha, net me eerste kill in de A-20, tegen een T2 MT, tja, da's ook niet erg eerlijk dus :P

[Voor 5% gewijzigd door RobinHood op 18-12-2011 15:25]

• hexta

hexta

M-Stinos

Sapstengel schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 17:52:
[...]

Ik geef geen adv... Begin maar met de Hetzer ;)
Hetzer _O_

• hdv111
ik zal binnenkort er eentje schrijven wil er eerst meer potjes mee spelen

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

raar, die codes werken niet, van computer bild. Kan er maar eentje invoeren.

Of moet ik elke dag een nieuwe invoeren?

• Appel
VasZaitsev schreef op zondag 18 december 2011 @ 19:06:
raar, die codes werken niet, van computer bild. Kan er maar eentje invoeren.

Of moet ik elke dag een nieuwe invoeren?
Ik vermoed dat ze het lek gedicht hebben. Om je hele playerbase nou 10 dagen gratis premium + garage slots te geven schiet wargaming in het verkeerde keelgat :P

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik heb op mijn elite A-20 165k XP teveel staan wegens scout runs en spotten. Met hoge camo skill kan ik in campanovka halverwege op de map achter een struik zitten, cloaking device aanzetten, alles spotten, hopen dat onze vuursteun de aanrushende vijanden op tijd stopt,... Als ik genoeg situational awareness heb, dan stoot ik zonder tegenstand door om rondjes rond de arties te draaien.

171k XP op een elite Hetzer. Uiteraard hoge camo om ongekende hoeveelheid stealth mee te geven. Met een struik ervoor en ze zien mij op 200 m nog niet staan. Met de BL-10-schiettechniek kan je goed BVR'en op 400+ m. Het zal niet de eerste keer zijn dat je denkt dat je mist en paar seconden later zie je het doelwit uit elkaar spatten. Als top tier is het een solopwnmobile, je verkracht bijna alles met 1 schot nog voordat ze jou kunnen spotten. Het heeft redelijke armor tegen tanks van je eigen tier. Op 400 m kan ik 10% van tier 8 heavies per schot eraf tikken.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Appel schreef op zondag 18 december 2011 @ 19:21:
[...]

Ik vermoed dat ze het lek gedicht hebben. Om je hele playerbase nou 10 dagen gratis premium + garage slots te geven schiet wargaming in het verkeerde keelgat :P
Bah, kan de credits wel gebruiken, heb die T-34 hard nodig.

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Server gecrasht?

• Yabada
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 11-01 14:22
Was er niet iets van een update?

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Lange lagstoot, eruit gegooid worden, inlogpoging, server niet beschikbaar, inlogpoging, mijn JagdTiger terug in garage zonder loss of bill.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Yabada schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:37:
[...]

Was er niet iets van een update?
Denk het, hij zegt dat er onderhoud aan de server is.

Hopelijk gaat dit niet ten koste van mijn paar uurtjes premium die nog over zijn.

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Het lijkt erop alsof de server iets eerder dan gemeld offline is gehaald

@VasZaitsev: Premium wordt gecompenseerd, volgens http://worldoftanks.eu/news/757-update-v70-maintenance/

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

ik denk eerder deze....
http://worldoftanks.eu/ne...uled-server-maintance-18/

en dan zitten we hier op 21:00/21:30

[Voor 18% gewijzigd door ShockWave op 18-12-2011 21:23]

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

hij werkt alweer.

Kan ik dus lekker doorgrinden naar de T-34.

• crizyz
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 12-01 12:55

crizyz

ne.t.weaker

Ik moet ook nog even snel wat spelen, nog 21 uur premium.
Heb de laatste paar dagen niet echt tijd gehad. ;w

Crizyz op Steam

• Appel
crizyz schreef op zondag 18 december 2011 @ 23:54:
Ik moet ook nog even snel wat spelen, nog 21 uur premium.
Heb de laatste paar dagen niet echt tijd gehad. ;w
Dan bof je :)
All users having premium accounts on during the start of the maintenance will have their premiums compensated for a day since 5:00 UTC, December 19th.
Bron

• skoozie
Nog even wat gebruik kunnen maken van de premium dankzij de T-127 aktie.
Mijn IS-4 heeft de S-70, wat een heerlijk ding is de IS-4 daarmee geworden!
de T29 heeft nog 5k nodig voor de topgun (T9 op een T7 tank!!!)

Gisteren nog snel een paar potjes met de T29 gedaan.
op ruinberg, sta ik tussen T8 en 9. bijna iedereen de stad in. en de stad wordt redelijk traag opgerold. ik kon niet echt lekker schieten. op een gegeven moment zie ik een wolfpack T-59s vlakl bij onze base, terwijl wij er nog redelijk vanaf waren. ik keer richting onze base op het moment dat onze enige verdediging in vlammen op ging. op 50% cap weet ik de eerste T59 met HE te raken. maar hij stond nog niet in de circle. vervolgens alle drie de T-59s een voor een raken om de basecap terug te dringen. die van ons steeg langzaam omdat ook zij veel geraakt werden. uit eindelijk wel gewonnen met de volgende medals: sniper, defender en steelwall.

het potje erna toptier op karelia, startplek rechts boven. samen met een Panther en een pz4 de bovenkant gegaan (deze kant bevalt me steeds beter) relatief weinig tegenstand en lekker door kunnen pushen. eenmaal bij de enemy base ben ik op de base gebleven en de panther en pz4 reden door opzoek richting arty. er was niet veel meer over van beide kanten (4 each). op 85% basecap door ons viel er nog een kogel vlak naast me maar gelukkig geen damage en had ik solo 100% basecap. tegenstander stond inmiddels op 30%.
medals: sharpshooter, Master Gunner en invader

De T29 is nu al heerlijk en kan ook niet wachten tot ik de 105mm kan monteren.

edit: bij de 7.0 patch is het pas slim om de 2e turret te mounten (oortjes)? ik heb hem nog niet, maar wil wel voorbereid zijn :D

[Voor 4% gewijzigd door skoozie op 19-12-2011 08:24]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Appel
Het is sowieso slim om je 2e turret te mounten :P 1 extra shell per minuut is niet verkeerd. En het leert je alvast om je turret heen en weer te bewegen. Dat komt op de T34 en T30 goed van pas ;) Ook een van de nieuwe tanks heeft een commander-copula die schreeuwt: "SCHIET MIJ! JAAAAAA SCHIET MIJ!!!!!" :P

• TheJukeBox
Appel schreef op maandag 19 december 2011 @ 08:54:
Ook een van de nieuwe tanks heeft een commander-copula die schreeuwt: "SCHIET MIJ! JAAAAAA SCHIET MIJ!!!!!" :P
Over welke tank heb je het nu ?
En ik ga dan denk ik ook maar eens voor de T29, ik heb er steeds meer zin in na jullie verhalen :+

• oosterhofjf
Server down.. Hopelijk sneller dan gepland weer online :)

• TheJukeBox
oosterhofjf schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:46:
Server down.. Hopelijk sneller dan gepland weer online :)
Update 7.0 word vandaag uitgerold, duurt tot 17:00.

• Yammie74
  • Laatst online: 17-09-2021
TheJukeBox schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:48:
[...]

Update 7.0 word vandaag uitgerold, duurt tot 17:00.
Je gaat mij toch niet vertellen dat ik op mijn eerste vrije dag niet kan WoT-en hey! :(

• oosterhofjf
17.00 is maar een richttijd en compensatie van premium. Volgens mij gooien ze de server zsm weer online. Misschien dus voor 17.00

• TheJukeBox
World of Tanks informs tankers that maintenance will be held on the game server starting from 5:00 UTC, December 19th, until approx. 17:00 UTC, December 19th, due to the release of update v.7.0. The World of Tanks game server and all related services will be unavailable during this period of time.
Bron: http://worldoftanks.eu/news/757-update-v70-maintenance/

• skoozie

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Yammie74
  • Laatst online: 17-09-2021
Het staat nu idd in het beginscherm. Helaas

• TheJukeBox
skoozie schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:55:
[...]

lol, website is down due to maintenance....
Haha, was ik net optijd!
Heb het "gequote" dus je kunt het nog lezen hè :+

• redwing
oosterhofjf schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:50:
17.00 is maar een richttijd en compensatie van premium. Volgens mij gooien ze de server zsm weer online. Misschien dus voor 17.00
Als ik het goed begrepen heb krijg je een dag premium, oftewel 24 uur, maar het kan zijn dat ik dat verkeerd begrepen heb ?

[removed]

• Appel
TheJukeBox schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:37:
[...]

Over welke tank heb je het nu ?
En ik ga dan denk ik ook maar eens voor de T29, ik heb er steeds meer zin in na jullie verhalen :+
De nieuwe USA tier 9 of 10. Weet niet meer precies welke het was.

• TheJukeBox
Appel schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:43:
[...]

De nieuwe USA tier 9 of 10. Weet niet meer precies welke het was.
Ah de M103 als ik het goed heb.

• Donderpoes
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 22:21
oosterhofjf schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:50:
Gelukkig duurt het bij wargaming nooit langer dan dat ze opgeven :'(

• thijsco19
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22:15

thijsco19

KTM 990 SMT

jammer genoeg nog steeds down :(
zijn ze het nu naar 7.0 aan het updaten?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Appel
thijsco19 schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:10:
jammer genoeg nog steeds down :(
zijn ze het nu naar 7.0 aan het updaten?
Working as intended!

Was ook wel te verwachten, bij de RU en US server is het ook zwaar uitgelopen dacht ik.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee