Die 44k xp moet je sowieso verzamelen. Dus of je speelt die zo snel mogelijk vrij en geniet er van zolang je het gebruikt, of je blijft aanmodderen met een prutsgun. Zeker als je straks je IS-4 hebt en nog moet grinden voor die BL-9, dan raak je geen pepernoot.Aarge schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:11:
[...]
BL-9 is niet nodig om naar de IS-4 te gaan. Alleen zit ik hier met de dilemma of ik die wel of niet moet nemen. Want ik moet extra 44k aan exp bijrapen richting de IS-4 als ik die erbij wil halen.
Zonder BL-9 is een IS4 redelijk waardeloos. Je kan wat hits vangen maar dat is het dan wel. Vooral als toptier zul je je team zwaar teleurstellen. Daarnaast denk ik ook niet dat je zonder bl-9 veel plezier zult beleven aan je is4. Je zult er ook veel geld aan verliezen.
flickr - WOT Profile - Game PC
En de code is weg, de eerste was TheJukeBox. Succes
.
Sorry @ de anderen.
Sorry @ de anderen.
[ Voor 17% gewijzigd door Nemean op 06-12-2011 14:18 ]
bl-9 direct nemen, van zodra je kan, zonder twijfelen. Dat is de beste optie. met de D-25T op de IS-4 is het echt belachelijk. Dat en alles op Tier 8 is moeilijk met de D-25T.
Met je tier 7 kan je er nog mee vechten tegen een tier 8, omdat je geen priority target was, maar nu in je IS-3 zullen je heel wat meer voorkanten van enemy tanks te zien krijgen.
Zelfs die turret zou je moeten nemen zo snel als kunnen. De grind naar de IS-4 wordt er zo veel vlotter door. Of het in totaal nu langer is of niet weet ik niet, waarschijnlijk wel. Maar het lijkt veel vlotter.
Eens je de IS-4 hebt is de bl-9 zelfs op het nippertje. De E-75 frontaal is een 50/50 bounce.
Met je tier 7 kan je er nog mee vechten tegen een tier 8, omdat je geen priority target was, maar nu in je IS-3 zullen je heel wat meer voorkanten van enemy tanks te zien krijgen.
Zelfs die turret zou je moeten nemen zo snel als kunnen. De grind naar de IS-4 wordt er zo veel vlotter door. Of het in totaal nu langer is of niet weet ik niet, waarschijnlijk wel. Maar het lijkt veel vlotter.
Eens je de IS-4 hebt is de bl-9 zelfs op het nippertje. De E-75 frontaal is een 50/50 bounce.
zoals ik aangaf, ik zou zeker voor de BL-9 gaan. Ik heb de IS-3 verkocht en heb niet bijgehouden hoeveel ik gemiddeld verdien per potje. ik snap ook dat je tegen de dead-line aan vecht voor de IS-4. Als je eenmaal genoeg XP hebt om de keuze te maken tussen de BL-9 nu kopen of doorspelen tot de IS-4 vermoed ik dat je blij bent eindelijk de BL-9 te kunnen kopen. mocht je je tank echter nog zeer fijn vinden spelen kan je op dat moment alsnog beslissen om direct voor de IS-4 te gaan.skoozie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:05:
[...]
je hebt de BL-9- niet nodig om de IS-4 te halen, of bedoel je de IS-7? daar is die wel voor nodig. De BL-9 is echt een lekkere gun op de IS-3 en de grind naar de IS-4 wordt er een stuk leuker door!
Dat is nog een positief getal, bij mij ligt het bounce percentage gevoelsmatig eerder tegen de 100% als de 50%.Joindry schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:18:
zodra ik in mijn IS-4 met een BL-9 een E-75 / E-100 tegenkom is het HE spammen op de gun. voel me waardeloos, kan niet wachten tot de S-70. echter zonder premium is de IS-4 zo duur!
[ Voor 23% gewijzigd door skoozie op 06-12-2011 14:23 ]
Als je kan op het voorste wiel mikken, niet de track wel het wiel.skoozie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:19:
Dat is nog een positief getal, bij mij ligt het bounce percentage gevoelsmatig eerder tegen de 100% als de 50%.
zodra ik in mijn IS-4 met een BL-9 een E-75 / E-100 tegenkom is het HE spammen op de gun. voel me waardeloos, kan niet wachten tot de S-70. echter zonder premium is de IS-4 zo duur!
En echt frontaal, ik denk dat die haakjes ook weakpoints zijn. Als je daar recht op zit, doe ik meestal ook damage. Maar idd, neem mss 35/65. Die bottomplate is niet exact de dunste
O ja, ik ben sinds gisteren eigenaar van de S-70.
[ Voor 83% gewijzigd door Joindry op 06-12-2011 14:30 ]
Bedankt voor de snelle feedback.
Wellicht nog even de volgende facts:
> 26,5k aan free experience
> 50,0k aan nog te converten free experience (2k gold opzij gelegd)
Voor de IS- 4 heb je 168.665 exp nodig. Minus de bovengenoemde moet ik nog 92.165 exp grinden. In werkelijkheid hoef ik maar 87.777 exp te grind, want daarvan krijg 4.389 free exp.
Maar ik overweeg nu serieus om de BL-9 gun te halen.
Voor de IS- 4 heb je 168.665 exp nodig. Minus de bovengenoemde moet ik nog 92.165 exp grinden. In werkelijkheid hoef ik maar 87.777 exp te grind, want daarvan krijg 4.389 free exp.
Zou je die 2k gold niet houden voor een maand premium? dan speel je je in 87777+50000 XP in 91851 XP.
Wat iets meer is, en iets meer gold kost.
Grote maar, een buttload aan silver meer intussen.. En de IS-3 is zonder premium ook al niet meer de grote moneymaker. (average gezien)
Mijn Lowe is weer op actief gezet met mijn maandje premium. manman, wat gaat het toch snel om daarmee credit te farmen. De daileys doen en op een weekje hebje al snel 0,5 milj winst.
Wat iets meer is, en iets meer gold kost.
Grote maar, een buttload aan silver meer intussen.. En de IS-3 is zonder premium ook al niet meer de grote moneymaker. (average gezien)
Mijn Lowe is weer op actief gezet met mijn maandje premium. manman, wat gaat het toch snel om daarmee credit te farmen. De daileys doen en op een weekje hebje al snel 0,5 milj winst.
[ Voor 24% gewijzigd door Joindry op 06-12-2011 14:44 ]
Thanks!:)Nemean schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:18:
En de code is weg, de eerste was TheJukeBox. Succes.
Sorry @ de anderen.
Kijk je kunt natuurlijk omdat je de IS-4 snel wilt hebben ook eerst de IS-4 unlocken en dan in je garage laten staan.Aarge schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:34:
Bedankt voor de snelle feedback.
Kun je met de IS-3 nog doorspelen tot de BL-9.
Je moet het zelf weten
Zie poging 2
Nu wel?
[ Voor 98% gewijzigd door w-dev op 06-12-2011 21:30 . Reden: Plaatjes wilden maar niet ]
Verwijderd
Een tijdje terug had ik ook het dilemma van de keuze tussen het halen van de BL-9 en direct naar de IS-4. Ik heb toen gekozen voor eerst de BL-9 en heb daar geen seconde spijt van gehad! Ik had ook meteen niet meer het idee dat ik aan het grinden was, maar gewoon leuk aan het spelen. Ik heb inmiddels de IS-4 staan en ben nu bezig met de amerikaanse heavy lijn, maar de IS-3 heb ik ook staan en ben ik nog lang niet zat
plaatje doet het niet.w-dev schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:29:
[afbeelding]
Ik heb wel slechtere potjes gehad met m'n PzIV
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Voor de liefhebber nog een Alienware code:
AWAR22MA6-75KK-SHT6
350Gold + 3 dagen premium.
AWAR22MA6-75KK-SHT6
350Gold + 3 dagen premium.
Thnx voor de code! Ik heb m gebruikt. 
Net mijn Top Gun in de SU-85 verhoogt naar 12. Wat is het toch heerlijk om alle kinderen naar de base te zien racen
Net mijn Top Gun in de SU-85 verhoogt naar 12. Wat is het toch heerlijk om alle kinderen naar de base te zien racen
hmm. nee maar ook ja.w-dev schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:29:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb wel slechtere potjes gehad met m'n PzIV
[...]
Nu wel?
wou ik een reactie maken zie ik in eens het eerste plaatje, en nu zie ik hem niet meer
zou het anders aan mij liggen?
probeer het anders ergens anders te uploaden.
[EDIT] **** nou snap ik er niks meer van ik zet deze reactie neer zie ik ze allebij vernieuw ik de pagina zie ik ze weer niet!
[ Voor 9% gewijzigd door thijsco19 op 06-12-2011 20:00 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Zonder BL-9 was mijn IS-3 een mislukte T-44-122 en dat rijdt/grind ruk. Met BL-9 kan je pas iets penetreren, kan je afstand tot de vijand houden zodat je armor niet continue lek geschoten wordt, je doet eindelijk damage en maakt XP/credits.Aarge schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:34:
Dan is dat ook gelijk een goeie tip voor mijrapture schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:17:
[...]
Zonder BL-9 was mijn IS-3 een mislukte T-44-122 en dat rijdt/grind ruk. Met BL-9 kan je pas iets penetreren, kan je afstand tot de vijand houden zodat je armor niet continue lek geschoten wordt, je doet eindelijk damage en maakt XP/credits.
Tigertje reed door center van Cliff om heavies te flanken. Best wel lol om door de zijkant van IS-4, E-75, E-100,... te knallen.

Panther begon in het noorden van Cliff, ging naar center, vijandelijke base spotten, wat damage uitdelen, dan de rechterflank (campstraat) vanuit center beschieten. Halve team aan vijanden die niet door hadden dat ze langs achteren beschoten werden.

IS-3 begon als top tier in het noorden van Abbey, reed langs de linkerflank naar de vijandelijke basis en gooide een shell in een voorbijscheurende Type 59. Dan verkracht ik een aantal TDs en wegens trage support achter mij was het solo werk. Dan maar cappen en de vijandelijke mediums schoten vanuit de center hill terug. Ze hadden teveel camo in de struiken zodat ik mijn team oproep om tegen de hill aan te rijden om de vijand zichtbaar te maken.

Panther begon in het noorden van Cliff, ging naar center, vijandelijke base spotten, wat damage uitdelen, dan de rechterflank (campstraat) vanuit center beschieten. Halve team aan vijanden die niet door hadden dat ze langs achteren beschoten werden.

IS-3 begon als top tier in het noorden van Abbey, reed langs de linkerflank naar de vijandelijke basis en gooide een shell in een voorbijscheurende Type 59. Dan verkracht ik een aantal TDs en wegens trage support achter mij was het solo werk. Dan maar cappen en de vijandelijke mediums schoten vanuit de center hill terug. Ze hadden teveel camo in de struiken zodat ik mijn team oproep om tegen de hill aan te rijden om de vijand zichtbaar te maken.

Net geoneshot door een KT in mijn IS-4. Ik wist niet eens dat het kon langs voor, ik dacht dat dat in het ammorack moest?
Anyway, mijn double, ik had vier schoten gelost. 1600Xp premium
potje ervoor had ik nog 880 op een loss
tijd om te slapen dan maar, als het zo zit.
Anyway, mijn double, ik had vier schoten gelost. 1600Xp premium
potje ervoor had ik nog 880 op een loss
tijd om te slapen dan maar, als het zo zit.
Pff eerste 2 battles van de dag waren echt bijzonder crap en toen een hele reeks mooie wins,, tot een uurtje of half 11, 5-6 crap potjes achtereenvolgend. Ook een aantal waarin mijn platoon het goed deed maar het team binnen 2-3 minuten opeens weg was. Allemaal van die 10-30% tankjes aan de andere zijde nog over

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
/Rant-mode on!
Pfff ik weet niet wat het is vandaag, maar heb denk ik 80% van de potjes verloren.. ongelooflijk! Merendeel van de potjes deed ik het niet slecht maar ook al een paar keer gehad dat ik in eens in me uppie overblijf tegen de helft van het enemy-team...
Gister de ramII gekocht, scheen een leuke premium tank te zijn maar zodra je ook maar een beetje hoger ingedeeld word is het echt een drama want je schiet geen deuk in een pakje boter. Als je dan ooit eens een keer wel leuk ingedeeld word is het wel een okay tank.
Vanmiddag ook eindelijk mijn su-100 geupgrade naar de su-152. Met vlagen is die stock-gun die erop zit echt een drama, als er ook maar een klein beetje afstand is tussen mij en mijn target dan hoef ik het eigenlijk al niet te proberen want alles gaat mis. Mocht je dan eindelijk een keer raken dan schiet ik bijna alles ineens naar ~5% en gaat iemand anders met de kill lopen.
Al met al een verdomd frustrerend dagje WoT vandaag, grrr!
/Rant-mode off!
Morgen weer een dag...
Pfff ik weet niet wat het is vandaag, maar heb denk ik 80% van de potjes verloren.. ongelooflijk! Merendeel van de potjes deed ik het niet slecht maar ook al een paar keer gehad dat ik in eens in me uppie overblijf tegen de helft van het enemy-team...
Gister de ramII gekocht, scheen een leuke premium tank te zijn maar zodra je ook maar een beetje hoger ingedeeld word is het echt een drama want je schiet geen deuk in een pakje boter. Als je dan ooit eens een keer wel leuk ingedeeld word is het wel een okay tank.
Vanmiddag ook eindelijk mijn su-100 geupgrade naar de su-152. Met vlagen is die stock-gun die erop zit echt een drama, als er ook maar een klein beetje afstand is tussen mij en mijn target dan hoef ik het eigenlijk al niet te proberen want alles gaat mis. Mocht je dan eindelijk een keer raken dan schiet ik bijna alles ineens naar ~5% en gaat iemand anders met de kill lopen.
Al met al een verdomd frustrerend dagje WoT vandaag, grrr!
/Rant-mode off!
Morgen weer een dag...
Ik weet niet wat er rond dit tijdstip mis is, maar man, wat een Type 59 feest =\ Allemaal stomme med's die rondjes draaien
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Ik zou hem ook leuker vinden als ik er 1 in mn garage heb staan...

Ik heb eigenlijk nooit zo'n last van die type59, Het ding is zo lek als een mandje en zo heel snel is ie nu ook weer niet. Het enige wat opvalt is dat om de een of andere reden meds zelden samen werken, maar als er een rijtje type59s zijn kunnen ze opeens wel samen op pad.
[removed]
Ja de wins waren mooi gisteravond maar vraag met toch af wat de rest van het team aan het doen was als je met zijn 3en 11 kills haalt.psychoclown schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:45:
Pff eerste 2 battles van de dag waren echt bijzonder crap en toen een hele reeks mooie wins,, tot een uurtje of half 11, 5-6 crap potjes achtereenvolgend. Ook een aantal waarin mijn platoon het goed deed maar het team binnen 2-3 minuten opeens weg was. Allemaal van die 10-30% tankjes aan de andere zijde nog over
Kill is niet echt belangrijk, staat wel mooi in je stats maar 95% damage levert meer xp voor jouw op dan diegene die de laatste 5% wegschiet en er met de kill ervandoor gaat.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 00:52:
Type59 Heb mezelf er ook maar 1 kado gedaan na het testen op de 7.0 Betaserver.
Vindt hem leuker spelen dan een Löwe, ik heb nu de keuze om een gevecht te ondersteunen dmv flanken of uit de weg te gaan en proberen dieper door te dringen in vijandelijk gebied.
Equipment die ik gebruik zijn; Ventilation, Rammer, vertical stabiliser, Consumables; Healtkit, Repairkit, Remove Speedgovernor.
Wet Ammorack heb ik nog geen reden voor gehad om deze te proberen ben namelijk nog niet geoneshot door iemand terwijl ik wel meerdere keren midden achterop de turret ben geraakt en ammorackdammage had.
[ Voor 22% gewijzigd door ShockWave op 07-12-2011 10:38 ]
Verwijderd
Klopt, maar als je zoveel kogels schiet en er eindelijk 1 raak gaat is het wel fijn als je dan ook nog een kill krijgt.'shockwae schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:17:
[...]
Kill is niet echt belangrijk, staat wel mooi in je stats maar 95% damage levert meer xp voor jouw op dan diegene die de laatste 5% wegschiet en er met de kill ervandoor gaat.
Maar zoals ik al zei morgen weer een dag, eerste potje op me t-50 was in ieder geval heeeeeeel anders dan die van gister.
Victory!
Battle: Ensk woensdag 7 december 2011 10:38:48
Vehicle: T-50
Experience received: 3.896 (doubled for the first victory each day)
Credits received: 25.974
Battle Achievements: Top Gun
Op het eind 1v1 tegen een KV overgebleven, heerlijk om gewoon rondjes om hem heen te rijden met zijn langzame turret =) (had geen HE shells dus het duurde wel eventjes voor hij dood ging xD). In dit potje had ik in totaal 54 kogels afgeschoten, iets waar ik normaal gesproken niet echt aan toe kom op deze tank...
Late reactie:filipy23 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:45:
[...]
Ben ik het niet mee eens. De M6 heeft een prima gun, de 90mm M3. Zeer accuraat, degelijke penetration en damage. De tank is alleen groot en lomp, maar als je dezelfde speelstijl hanteert als de Tiger kom je een heel end.
Eens, maar voordat je bij die gun bent, ben je al helemaal gaar...overigens wordt je met die gun nog steeds afgetroefd door gebrek aan wendbaarheid en profiel
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
de M6 is vlot genoeg om net achter de mediums aan te hobbelen. Ben ik low/mid tier dan corss ik met mn M6 op Campinovka de hill op en lig dan geregeld nog voor op T-59s ook een maus of E-100 circlen lukt (als ze geen support hebbenSapstengel schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:12:
[...]
Late reactie:
Eens, maar voordat je bij die gun bent, ben je al helemaal gaar...overigens wordt je met die gun nog steeds afgetroefd door gebrek aan wendbaarheid en profiel
hij is zeker niet wendbaar en klein, maar wel vlot (full-ops)
[ Voor 5% gewijzigd door skoozie op 07-12-2011 13:15 ]
Hmm ik kon de invite code niet activeren van de retail package beetje spijtig. Och maar even een tweede account aanmaken dan. Of weggeven moet nog maar ff kijken.
[ Voor 14% gewijzigd door Nemean op 07-12-2011 16:05 ]
Lijkt me overbodig om te melden dat ik wel interesse heb als je hem weggeeft?Nemean schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:04:
Hmm ik kon de invite code niet activeren van de retail package beetje spijtig. Och maar even een tweede account aanmaken dan. Of weggeven moet nog maar ff kijken.
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Als je hem dan niet aan Sapstengel wil geven probeer ik het wel even voor je hoorSapstengel schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:08:
[...]
Lijkt me overbodig om te melden dat ik wel interesse heb als je hem weggeeft?
Yip, full ops is elke tank leuk.skoozie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:15:
[...]
de M6 is vlot genoeg om net achter de mediums aan te hobbelen. Ben ik low/mid tier dan corss ik met mn M6 op Campinovka de hill op en lig dan geregeld nog voor op T-59s ook een maus of E-100 circlen lukt (als ze geen support hebben
hij is zeker niet wendbaar en klein, maar wel vlot (full-ops)
Echter, bij de M6 heb ik veruit de slechtste stats weten te behalen. zoek maar eens ingame op Dutch_Monkey_Killer.
Eens, wet ammo rack is overrated, zonde van je slot. 60-tal potjes gedaan en geen enkele blow-up!shockwae schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:17:
Type59 Heb mezelf er ook maar 1 kado gedaan na het testen op de 7.0 Betaserver.
Vindt hem leuker spelen dan een Löwe, ik heb nu de keuze om een gevecht te ondersteunen dmv flanken of uit de weg te gaan en proberen dieper door te dringen in vijandelijk gebied.
Equipment die ik gebruik zijn; Ventilation, Rammer, vertical stabiliser, Consumables; Healtkit, Repairkit, Remove Speedgovernor.
Wet Ammorack heb ik nog geen reden voor gehad om deze te proberen ben namelijk nog niet geoneshot door iemand terwijl ik wel meerdere keren midden achterop de turret ben geraakt en ammorackdammage had.
Op de testserver heb ik 30-tal potjes in de kv-5 en 30-tal potjes in de type 59 gedaan. In de kv-5 verdiende ik welliswaar veel meer credits, maar de fun van zo'n type vond ik toch belangrijker.
Wil je een creditfarmer, speel je liever heavies en vind je de Löwe te duur, probeer dan vooral eens de KV-5 op de beta server uit! Vond hem echt verrassend goed! (stiekem de kerstman al verzocht om wat goudstukjes)
Als ik hem weg geef wordt het wss zelfde als vorige keer, eerste die me een PM geeft. Ik laat het jullie wel weten
.
Zal ik maar vast een DM sturen dan ?
Goed idee. Dan worden degene die regelmatig kijken beloond.Nemean schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:22:
Als ik hem weg geef wordt het wss zelfde als vorige keer, eerste die me een PM geeft. Ik laat het jullie wel weten.
Misschien een beter idee: Plaats de melding op gatheringoftanks.nl. Sommige Clanleden vergeten daar vaak in te loggen, terwijl het een gezellig en informatief forum is. Wellicht dat het zo vaker bezocht wordt.
[ Voor 0% gewijzigd door Sapstengel op 07-12-2011 16:46 . Reden: ;) ]
Ik ben geen clan lid van de GoT-clan en ben daar ook niet geregistreerd.Sapstengel schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:43:
[...]
Goed idee. Dan worden degene die regelmatig kijken beloond.
Misschien een beter idee: Plaats de melding op gatheringoftanks.nl. Sommige Clanleden vergeten daar vaak in te loggen, terwijl het een gezellig en informatief forum is. Wellicht dat het zo vaker bezocht wordt.
wegeven voor 3 euroNemean schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:04:
40 uur is uiteindelijk ook maar 1/4de van de week :)
Mja het gaat hier om de code van 1000 Gold en 3 dagen premium. Als iemand er 3 euro voor over heeft kan die het zeker door geven, maar das hier niet het geschikte topic voor
Vanaaf maar eens even het premium tankje proberen die er bij zit, en gelijk die 7 dagen premium goed gebruiken met men type59
[ Voor 17% gewijzigd door Nemean op 07-12-2011 17:46 ]
Werkt de introductie code enkel voor nieuwe accounts?Nemean schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:38:
[...]
Mja het gaat hier om de code van 1000 Gold en 3 dagen premium.
Meen berichten te lezen die dat tegenspreken....
Dat klopt, maar bij mij gaat hij niet. Overigens is er ook bijna geen onderscheid tussen een Y of een V op dat kaartje. Typte tot 2 keer toe de code fout in als je het mij vraagt.Sapstengel schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:54:
[...]
Werkt de introductie code enkel voor nieuwe accounts?
Meen berichten te lezen die dat tegenspreken....
Je kunt online kijken wat de status van jouw code is...kun je gelijk controleren of je wel de juiste code hebt...wellicht heb je er zelf toch nog iets aan...Nemean schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:07:
[...]
Dat klopt, maar bij mij gaat hij niet. Overigens is er ook bijna geen onderscheid tussen een Y of een V op dat kaartje. Typte tot 2 keer toe de code fout in als je het mij vraagt.
Het is een code van de retail editie, kan die nagekeken worden dan?Sapstengel schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:19:
[...]
Je kunt online kijken wat de status van jouw code is...kun je gelijk controleren of je wel de juiste code hebt...wellicht heb je er zelf toch nog iets aan...
Handel gaat via V&A en niet hier.
[ Voor 67% gewijzigd door psychoclown op 07-12-2011 18:46 ]
40 uur is uiteindelijk ook maar 1/4de van de week :)
Vandaag is het een beetje wisselvallig, sommige potjes echt ruk (tier 8 arty die op een KT schiet terwijl er een E100 iets voor me staat) maar anderen weer erg lekker 
Al met al toch wel mooie potjes gehad en het merendeel gewonnen (al was het soms met een magere score).
Al met al toch wel mooie potjes gehad en het merendeel gewonnen (al was het soms met een magere score).
Mja, ze gaan overigens de artillery nerfen, minder geld gaan ze verdienen.psychoclown schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:48:
Vandaag is het een beetje wisselvallig, sommige potjes echt ruk (tier 8 arty die op een KT schiet terwijl er een E100 iets voor me staat) maar anderen weer erg lekker
Overigens: "Gefeliciteerd met je verjaardag maak er een toffe dag van!"

Hmm nu je het daarover hebt, ik ben wel erg benieuwd naar de complete waslijst van een changelog die 7.0 met zich meebrengt
[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 07-12-2011 19:01 ]
Hmm doe ik toch iets verkeerd met mijn hummel want met 1000 per shot moet ik regelmatig geld toeleggen.Nemean schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:56:
[...]
Mja, ze gaan overigens de artillery nerfen, minder geld gaan ze verdienen.
Overigens: "Gefeliciteerd met je verjaardag maak er een toffe dag van!"
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Yip...die optie heb ik ergens gezien op worldoftanks.euNemean schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:20:
[...]
Het is een code van de retail editie, kan die nagekeken worden dan?
Ze mogen de realtime genetwerkte UAV-modus, een 21ste eeuwse arty droom, eruit gooien.Nemean schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:56:
Mja, ze gaan overigens de artillery nerfen, minder geld gaan ze verdienen.
Je gaat dan de gun wat graden naar boven/onder en links/rechts draaien. Teamgenoten kunnen een static positie markeren, je krijgt streepjes op de "gradenbogen" om te zero'en op de doorgegeven positie. Dan moet je maar inschatten hoeveel je moet compenseren om een bewegend doelwit te raken. Proefschot en nog verder compenseren.
en vervolgens een reloadtijd van 2 seconden introduceren? Anders heeft een proefschot weinig zin...rapture schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:17:
[...]
Ze mogen de realtime genetwerkte UAV-modus, een 21ste eeuwse arty droom, eruit gooien.
Je gaat dan de gun wat graden naar boven/onder en links/rechts draaien. Teamgenoten kunnen een static positie markeren, je krijgt streepjes op de "gradenbogen" om te zero'en op de doorgegeven positie. Dan moet je maar inschatten hoeveel je moet compenseren om een bewegend doelwit te raken. Proefschot en nog verder compenseren.
Verwijderd
Het kost gewoon heel veel schoten om hem dood te krijgen. Met mijn BL-9 (tier 9 gun!) bounce ik de helft van de tijdredwing schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:10:
Ik heb eigenlijk nooit zo'n last van die type59, Het ding is zo lek als een mandje en zo heel snel is ie nu ook weer niet. Het enige wat opvalt is dat om de een of andere reden meds zelden samen werken, maar als er een rijtje type59s zijn kunnen ze opeens wel samen op pad.
3 à 4 schoten per minuut met 152 mm gun, 5 à 6 schoten per minuut met 122 mm gun,... Het is de bedoeling dat het bijna praktisch onmogelijk is om iets te raken en je gaat arties en spotters moeten coördineren om iets te raken.Sapstengel schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:53:
en vervolgens een reloadtijd van 2 seconden introduceren? Anders heeft een proefschot weinig zin...
[ Voor 19% gewijzigd door rapture op 07-12-2011 21:15 ]
Mwa, daarvoor speelt WoT 'te snel'. Het is een spel met een hoog arcade gehalte (tevens haar charme). Realisme is sowieso ver te zoeken zodra je een element als 'hitpoints' introduceert.rapture schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:17:
[...]
3 à 4 schoten per minuut met 152 mm gun, 5 à 6 schoten per minuut met 122 mm gun,... Het is de bedoeling dat het bijna praktisch onmogelijk is om iets te raken en je gaat arties en spotters moeten coördineren om iets te raken.
Over realisme ben ik nog niet begonnen, anders hebben we Tigers die rijdende tanks 2 mappen verder opblazen. JagdTiger die op 4 mappen afstand pas tot zijn recht komt.Lector schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:36:
Mwa, daarvoor speelt WoT 'te snel'. Het is een spel met een hoog arcade gehalte (tevens haar charme). Realisme is sowieso ver te zoeken zodra je een element als 'hitpoints' introduceert.
Hoe bedoel je "mappen"rapture schreef op donderdag 08 december 2011 @ 07:32:
[...]
Over realisme ben ik nog niet begonnen, anders hebben we Tigers die rijdende tanks 2 mappen verder opblazen. JagdTiger die op 4 mappen afstand pas tot zijn recht komt.
Hij bedoeld mappen omdat een map ongeveer 1 bij 1 km is oid. de tiger schiet gericht verder dan dat de map nu is, de Jgdtiger nog verder. heb je aan 1 map niet genoeg.
ik vind dat ze dit trouwens redelijk gecompensserd hebben met view distance. zelfs de marder of hetzer heeft bijna de max view distant (460m) en kan je dingen spotten/schieten die voor russen en amerikanen vaak nog niet zichtbaar zijn. is het realistisch en accuraat, nee. maar er is wel enigzins over nagedacht. lijkt het mij...
edit: en maar goed dat het niet realistisch is, mijn bemanning overleeft het vaak niet, dus dan zou ik er ook niet aan mee doen
ik vind dat ze dit trouwens redelijk gecompensserd hebben met view distance. zelfs de marder of hetzer heeft bijna de max view distant (460m) en kan je dingen spotten/schieten die voor russen en amerikanen vaak nog niet zichtbaar zijn. is het realistisch en accuraat, nee. maar er is wel enigzins over nagedacht. lijkt het mij...
edit: en maar goed dat het niet realistisch is, mijn bemanning overleeft het vaak niet, dus dan zou ik er ook niet aan mee doen
[ Voor 11% gewijzigd door skoozie op 08-12-2011 08:56 ]
Ah zo:) Duidelijk.
en inderdaad is het nu niet "realistisch" en daar ben ik blij mee ( denk ik ) daarom speel ik toch ook WoT omdat het nu opzich best wel erg lekker speelt
en inderdaad is het nu niet "realistisch" en daar ben ik blij mee ( denk ik ) daarom speel ik toch ook WoT omdat het nu opzich best wel erg lekker speelt
Realisme wordt overschat.
Ik denk dat het leven van een tankist een van de saaiste is die je kan hebben binnen defensie. Dagenlang in een tinnen blik zitten, samengepropt, de geur van olie overal. Uren lang niks doen.
Neen dank je, geef mij dan maar de arcade benadering van Wot.
Ik denk dat het leven van een tankist een van de saaiste is die je kan hebben binnen defensie. Dagenlang in een tinnen blik zitten, samengepropt, de geur van olie overal. Uren lang niks doen.
Uiteindelijk draait het toch om de balans in het spel. Er mogen eigenlijk geen zwakke tanks zijn, alleen tanks die een bepaald voordeel combineren met een nadeel.
Vind overigens dat ze wel wat meer gameplay in de maps mogen introduceren. Wat meer beweging van soldaten, statische verdediging, luchtaanvallen of artillery barrages.
Vind overigens dat ze wel wat meer gameplay in de maps mogen introduceren. Wat meer beweging van soldaten, statische verdediging, luchtaanvallen of artillery barrages.
Het lijkt me zowieso vet als er infantery bijkomt. bijvoorbeeld om de vlag te verdedigen en voor in de open voertuigen ( denk aan de Marder II )
En om een carmageddon uit te voeren 
dat en mijn machine gun op mijn tank zou dan mss eindelijk eens iets doen.
Maar neen, voor mij hoeft infanterie niet.
Smokepods voor arty die mogen wel. Of een random geplaatst "minefield" op een map zou ook wel leuk zijn.
dat en mijn machine gun op mijn tank zou dan mss eindelijk eens iets doen.
Maar neen, voor mij hoeft infanterie niet.
Smokepods voor arty die mogen wel. Of een random geplaatst "minefield" op een map zou ook wel leuk zijn.
Dan rij je lekker door himmeldorf, wil je door het midden BWAAAM "engine destroyed" denk je ook meteen, goed nooit meer door het midden
Dit beeld klopt bijna 100%. Net klaar met een boek lezen over de belevingen van tank crews in de 2e wereld oorlog. Zeer interessant. Weet alleen even de titel niet meer, maar zal het vanavond even opzoeken en hier posten. Is wel volledig Engels geschreven. Geeft een goed beeld van het verloop van de oorlog, het verschil in "tactieken" (tussen haakjes want daar was niet altijd sprake van) en het verschil in materieel. Ik heb het boek zelf in Parijs gekocht bij een specifieke boekenwinkel die alleen maar Engelstalige boeken verkoopt.Joindry schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:15:
Realisme wordt overschat.
In het boek wordt ook omschreven hoe het is om geraakt te worden in een sherman of m3 lee door een 88mm shell en hoe het was om als sherman / m3 lee een tiger tegen te komen en wat het verschil was in effectief bereik. Sherman moest ongeveer nog 1000m afleggen om de tiger te kunnen raken met hoop op schade, vanaf de afstand dat de tiger hem al kon uitschakelen. Stel je voor je moet nog 1km rijden onder vuur voordat je effectief kan terugschieten.
Er wordt ook in het boek verteld waarom de patton nooit echt heeft gevochten in de 2e wereldoorlog. Al met al een zeer informatief en ook ontnuchterende "read".
Het is juist wel lekker dat er geen infatery of iets anders bij zit.TheJukeBox schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:26:
Het lijkt me zowieso vet als er infantery bijkomt. bijvoorbeeld om de vlag te verdedigen en voor in de open voertuigen ( denk aan de Marder II )
Enkel tanks vs tanks (en TD's en SPG's uiteraard). Heb het al vaker gezegd maar ondanks dat Wargaming niet een van de snelste is en eigenwijs blijft doen hebben zij wel een game op de markt gebracht met een erg fijne gameplay. Het steekt gewoon wel goed in elkaar en het heeft mijn inziens echt wel een (goede) verslavende factor
Verwijderd
Hmm en arty die ongeveer 15 km verderop staat. Zeker de 15 cm kanonnen kunnen en konden ruim 20 km ver schieten. Hee de lights kunnen de arty niet meer vindenrapture schreef op donderdag 08 december 2011 @ 07:32:
[...]
Over realisme ben ik nog niet begonnen, anders hebben we Tigers die rijdende tanks 2 mappen verder opblazen. JagdTiger die op 4 mappen afstand pas tot zijn recht komt.
Daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar van mij mogen ze wel een een infantery test doen, gewoon kijken hoe dat speelt, dat lijkt mij gewoon leukpsychoclown schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:03:
[...]
Het is juist wel lekker dat er geen infatery of iets anders bij zit.
Enkel tanks vs tanks (en TD's en SPG's uiteraard). Heb het al vaker gezegd maar ondanks dat Wargaming niet een van de snelste is en eigenwijs blijft doen hebben zij wel een game op de markt gebracht met een erg fijne gameplay. Het steekt gewoon wel goed in elkaar en het heeft mijn inziens echt wel een (goede) verslavende factor
over die "verslavende factor" heb je ook gelijk, ik neig continu om gewoon vrij te vragen om vervolgens WoT te gaan spelen thuis
Vind dat er wel wat meer variatie in gebracht mag worden. Je hoeft overigens niet op alle maps infanterie te introduceren, gewoon een paar voor de fun en strategisch spel. Lijkt me ook wel leuk om assault maps te krijgen, waarbij 1 team zich ingraaft en de ander ze eruit moet schieten. (deze maps stonden al in development zag ik). Is wel wat moeilijker qua balance, omdat TD's dan een voordeel in verdediging hebben en ligt tanks een nadeel.TheJukeBox schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:06:
[...]
Daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar van mij mogen ze wel een een infantery test doen, gewoon kijken hoe dat speelt, dat lijkt mij gewoon leuk
over die "verslavende factor" heb je ook gelijk, ik neig continu om gewoon vrij te vragen om vervolgens WoT te gaan spelen thuis
Mijn idee is als er infantry in het spel verwerkt gaat worden dit de FPS niet ten goede komt.
Het leunt nu al heel erg op 1 core van je processor en maakt naar mijn idee niet echt goed gebruik van de grafische kaart.
Laten ze daar eerst maar eens een antwoord op vinden.
Het leunt nu al heel erg op 1 core van je processor en maakt naar mijn idee niet echt goed gebruik van de grafische kaart.
Laten ze daar eerst maar eens een antwoord op vinden.
In sommige mappen zijn ook bunkers aanwezig, voorzien van kanon.
Zou grappig zijn als die objecten 'meevechten'.
Zou grappig zijn als die objecten 'meevechten'.
Om wat verder te gaan op het "mijnen idee" Is in het begin van de batlle inderdaad een goede rem op de light vs arty rush die er altijd plaatsvind.TheJukeBox schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:35:
Dan rij je lekker door himmeldorf, wil je door het midden BWAAAM "engine destroyed" denk je ook meteen, goed nooit meer door het midden
- De zwaarte van de mijnen wordt bepaald op basis van de gemiddelde tier in de battle.
- De light mag gerust zwaar beschadigd worden bij het raken van de mijnen.
- De zwaarste tank moet juist detracked worden wanneer hij erdoor knalt. Geen permaschade oplopen.
- Iedere keer ligt het veld ergens anders op de map.exclusief de basissen
- Ook de grootte ervan varieert mee
- Het veld is slechts zichtbaar als je minder dan 50m ervan staat en +3sec stilstaat.
- De mijnen ontploffen mee bij inslag van een artyshell.
[ Voor 5% gewijzigd door Joindry op 08-12-2011 10:40 ]
introductie van rookgranaten zou ook wel een leuk tactisch voordeel kunnen zijn. Rookgranaten in arty's om een rookgordijn te leggen voor oprukkende tanks. (met limieten natuurlijk), dat zou een bestorming wat minder dodelijk maken en tactisch inzicht belangrijker. Je kan dan ook eens denken aan strategisch terugtrekken.
Rookdispensers op tanks, 1 of 2 kansen per match om een rookgordijn rond je tank te leggen en zo uit een onvoordelige situatie te komen. Heb je als light nog een kansje niet verkracht te worden door 100mm shell in je aars.
Rookdispensers op tanks, 1 of 2 kansen per match om een rookgordijn rond je tank te leggen en zo uit een onvoordelige situatie te komen. Heb je als light nog een kansje niet verkracht te worden door 100mm shell in je aars.
Dat zou ik liever zien in een vorm van een consumable.
Geeft je weer wat denkwerk bij het samenstellen van je 3 consumables en kan erg leuke tactieken met zich meebrengen
Geeft je weer wat denkwerk bij het samenstellen van je 3 consumables en kan erg leuke tactieken met zich meebrengen
Ik heb de code nogmaals geprobeerd en ik heb nogmaals 7 dagen premium ontvangen en 2000 gold op de invitecode. Ik weet niet of dat de bedoeling was maar het is wel lekker. XD
Overigens is de Type59 een heerlijke money maker. 1 Kill gemaakt + Potje gewonnen resulteert in 85k credits.
Overigens is de Type59 een heerlijke money maker. 1 Kill gemaakt + Potje gewonnen resulteert in 85k credits.
[ Voor 27% gewijzigd door Nemean op 08-12-2011 11:12 ]
Heb ik inderdaad ook meer over gehoord, mijn retail is ook onderweg
Wat ik in WoT vooral nog mis is het maken van keuzes in de setup van je tank. Haast elke tank heeft een setup die superieur is aan alle andere. Keuzes zoals bij de KV (107 vs 152) zijn veels te schaars.psychoclown schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:10:
Dat zou ik liever zien in een vorm van een consumable.
Wellicht dat de camo aanvulling ons weer iets meer te kiezen geeft, maar aangezien de maps random zijn....
Mag ik vragen om wat voor code dit gaat en hoe je er aan kan komen ?Nemean schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:11:
Ik heb de code nogmaals geprobeerd en ik heb nogmaals 7 dagen premium ontvangen en 2000 gold op de invitecode. Ik weet niet of dat de bedoeling was maar het is wel lekker. XD
Retail package code.
Bij mij werkt hij niet voor de 2e keer 
Heel jammer allemaal

Heel jammer allemaal
Voor iemand die nog een premium T-127 met 1 dag premium wilt. Klik op het onderstaande link en maak een account aan. Open vervolgens die website nog een keer en klik op je het plaatje (log in als je eruit bent geknikkerd). Vink het vakje en klik op een knop om die code naar jouw mail te sturen.
Het kan zijn dat je een melding krijgt dat er geen code meer zijn. wees niet getreurd en druk een aantal keren op F5 om de pagina te vernieuwen, totdat je een melding ziet dat een code naar jouw email is gestuurd. (net nog 2 codes gekregen via mail)
http://www.computerbild.d...lds-of-tanks-6895480.html
Nu een vraagje tussendoor: ergens las ik dat je met premium tanks ook crews kunnen trainen. Klopt dat? Zo ja, gewoon de crews van een tank eruit zetten en laten rijden?
Het kan zijn dat je een melding krijgt dat er geen code meer zijn. wees niet getreurd en druk een aantal keren op F5 om de pagina te vernieuwen, totdat je een melding ziet dat een code naar jouw email is gestuurd. (net nog 2 codes gekregen via mail)
Nu een vraagje tussendoor: ergens las ik dat je met premium tanks ook crews kunnen trainen. Klopt dat? Zo ja, gewoon de crews van een tank eruit zetten en laten rijden?
[ Voor 3% gewijzigd door Aarge op 08-12-2011 13:58 . Reden: niet de volledige url geplaatst ]
Done en thanks !Aarge schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:57:
Voor iemand die nog een premium T-127 met 1 dag premium wilt. Klik op het onderstaande link en maak een account aan. Open vervolgens die website nog een keer en klik op je het plaatje (log in als je eruit bent geknikkerd). Vink het vakje en klik op een knop om die code naar jouw mail te sturen.
Je kunt in premium tanks andere crew zetten van dezelfde natie + type zonder ze te hoeven retrainen. Dus ik heb b.v. een RAM II en een T20, zodra ik met mijn RAM II wil spelen zet ik er mijn crew van de T20 in en kan ik mijn crew levellen zonder negatieve impact. Daarna zet ik ze weer terug in mijn T20 en kan ik vrolijk verder rijden. Je hoeft ze dus tussendoor niet te retrainen en in de premium tank doen ze gewoon voor 100% mee.Nu een vraagje tussendoor: ergens las ik dat je met premium tanks ook crews kunnen trainen. Klopt dat? Zo ja, gewoon de crews van een tank eruit zetten en laten rijden?
[removed]
Dit wist ik zo hard niet. Geld het ook omgekeerd?redwing schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:07:
[...]
Done en thanks !
[...]
Je kunt in premium tanks andere crew zetten van dezelfde natie + type zonder ze te hoeven retrainen. Dus ik heb b.v. een RAM II en een T20, zodra ik met mijn RAM II wil spelen zet ik er mijn crew van de T20 in en kan ik mijn crew levellen zonder negatieve impact. Daarna zet ik ze weer terug in mijn T20 en kan ik vrolijk verder rijden. Je hoeft ze dus tussendoor niet te retrainen en in de premium tank doen ze gewoon voor 100% mee.
Mijn Lowe crew in een hetzertje steken? moet ik ze dan hertrainen? wss wel
Dat van dezelfde natie begrijp ik wel. Tenslotte kan je niet een duitser vragen om in chinese tank te rijden. 8P
Maar ik kan niet een crew van een heavy tank in die T-127 (light) zetten.
Maar ik kan niet een crew van een heavy tank in die T-127 (light) zetten.
Bedankt,Aarge schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:57:
mooi meegenomen,
kan je dee code 2maal gebruiken? (extra dag premium, extra garage slot?)
Ik had per ongeluk ontdekt dat je dmv F5 de code alsnog krijgt. Maar als jij het wilt testen en bevestigen of het werkt door 2 codes in te voeren, dan zie ik jouw bevindingen wel verschijnen.skoozie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:33:
[...]
Bedankt,
mooi meegenomen,
kan je dee code 2maal gebruiken? (extra dag premium, extra garage slot?)
Andersom werkt niet en sowieso moeten de tanks van hetzelfde type zijn volgens mij (dus light/med/heavy) en zelfde natie.Joindry schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:22:
[...]
Dit wist ik zo hard niet. Geld het ook omgekeerd?
Mijn Lowe crew in een hetzertje steken? moet ik ze dan hertrainen? wss wel
Kreeg jij verschillende codes ? Ik kreeg nl. dezelfde gewoon 2 keerAarge schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:37:
[...]
Ik had per ongeluk ontdekt dat je dmv F5 de code alsnog krijgt. Maar als jij het wilt testen en bevestigen of het werkt door 2 codes in te voeren, dan zie ik jouw bevindingen wel verschijnen.
[removed]
Ik kreeg ook dezelfde code , dus die code zal wel gekoppeld zijn aan jouw account/e-mailadres. Even een nieuwe email adres aanmaken moet toch kunnen.redwing schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:42:
[...]
Andersom werkt niet en sowieso moeten de tanks van hetzelfde type zijn volgens mij (dus light/med/heavy) en zelfde natie.
[...]
Kreeg jij verschillende codes ? Ik kreeg nl. dezelfde gewoon 2 keer
Het zou kunnen zijn dat de verkregen code toebehoort aan een range van codes, waardoor maar één code werkzaam is per account.Aarge schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:47:
[...]
Ik kreeg ook dezelfde code , dus die code zal wel gekoppeld zijn aan jouw account/e-mailadres. Even een nieuwe email adres aanmaken moet toch kunnen.
Je krijgt dus wel per e-mailadres een code, maar per account werkt er maar één
Zit nog even op het werk, kan helaas nog niet testen... heb al wel een code in mijn 2e mailbox.Aarge schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:37:
[...]
Ik had per ongeluk ontdekt dat je dmv F5 de code alsnog krijgt. Maar als jij het wilt testen en bevestigen of het werkt door 2 codes in te voeren, dan zie ik jouw bevindingen wel verschijnen.
Als bij iemand die code nou niet mocht werken en die dus over is. Please DM mij dan. Moet nog wat exp converten om de L71 88mm op mijn tiger te schroeven
. Premium helpt ook al mee in de weg naar de l71 hoor. Alle hulp is welkom natuurlijk!
[ Voor 21% gewijzigd door Gizzy op 08-12-2011 15:07 ]
Je krijgt er alleen geen Gold bij, als ik de berichten mag geloven. Dus Free exp ermee omzetten wordt moeilijk met die laatste code ^^ toch?
Wat gebeurt er trouwens als je een premium tank verkoopt? Krijg je dan gold of silver terug?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!
Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!
Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.