[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.580 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

TheJukeBox schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:47:
hij is ook echt 9.99 bij Cosmox. scheelt weer :)
en daarbij, de inventation code kun je dus blijkbaar ook gebruiken op je eigen account.
dit houd in dat je zowieso al 3000 gold krijgt ( 2500 gold = 10 euro )
daarbij nog een tank, 50k silver en 10 dagen premium!
altijd leuk meegenomen :)
daarbij, zo'n CD staat mooi bij mn collectie games ;)

ik raad het je aan Nemean! :)
Heb hem zojuist besteld :) bij Cosmox zonder cadeau papier. :P

Overigens voor de mensen die nog 7 Euro aan gold willen. Bij de December editie van de Power Unlimited zit een Pay Safe kaart ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Alweer? bij september en november ook al ;)
En, werken die alle 3, of maar 1 van de 3?

[ Voor 33% gewijzigd door TheJukeBox op 02-12-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
solique schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:35:
[...]

Zit er ook over te twijfelen als je voor 10 euro (adviesprijs), voor 20 euro aan premium spullen krijgt. :)
Bij Play.com zelfs maar 7,50 zonder verzendkosten alleen duurt de levering iets langer ;)
Nemean schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:06:
[...]

Overigens voor de mensen die nog 7 Euro aan gold willen. Bij de December editie van de Power Unlimited zit een Pay Safe kaart ;).
Wow, alweer? Hmm gaan we even voor kijken want 'gratis' gold is toch wel mooi meegenomen :D

[ Voor 34% gewijzigd door psychoclown op 02-12-2011 14:54 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

TheJukeBox schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:18:
Alweer? bij september en november ook al ;)
En, werken die alle 3, of maar 1 van de 3?
Kreeg net een reactie van iemand anders.

De kaart die in de maand December zit is een combicard is alleen geldig met een PaySafe Classic card. Hou er dus rekening mee.

Hoop dat ik nog op tijd ben, zodat ik niet alle GoT'rs op het jaagdpad heb gestuurt. Want ik kom er ook nu pas achter. Wordt voor mij dus een PaySafe Classic Card aanschaffen. =P

[ Voor 19% gewijzigd door Nemean op 02-12-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

psychoclown schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:54:
[...]

Bij Play.com zelfs maar 7,50 zonder verzendkosten alleen duurt de levering iets langer ;)
Kijk, dat is nog eens interessant. Thanks :)

Zag ook al dat hij bij de MM verkocht wordt op de site, ga ik daar eerst eens langs dit weekend. (prijzen willen nog wel eens wisselen per filiaal)

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Godsamme wat houd ik van mijn Amerikaanse tanks! :D

T32 heeft nu weer een 75% crew, geen modules dus is even wat minder. Maar de T34 en T30 gaan nog zeker goed!

Potje op Abbey de hele tijd heuveltje op en af geraced om tanks die in de heuvels stonden te pakken en om een SU op base te helpen. Als laatste stond ik recht tegenover een 60% IS-4. Hij dacht mooi om achter een heuveltje te schuilen. Big mistake.

Ik zie 'm kijken en kijken naar mijn turret hoe hij er doorheen moet komen. Ik bounce op zijn front, hij op mijn turret. Dankzij mijn snelle reload weet ik een shell door het hoofd van zijn driver heen te krijgen, hij bounced nogmaals op mijn turret. Snellere reload betekend dat ik nog een keer mag schieten, BAM driver weer dood :P Nu nog 3% over voor de beste man.

Een HE shell shakelt mijn gun uit, gelukkig nog een repairkit dus mijn gun was snel heel en de IS-4 weg.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14584776/WOT/USA/thumb_109.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14584776/WOT/USA/thumb_110.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14584776/WOT/USA/thumb_111.jpg

Daarna een potje op Ensk met de T30 waarin ik lekker aan het huishouden was in town en de base heb gedefend. Ook een IS-7 ge one-shot zien worden. Jammer, maar ik had een lijk om hull-down achter te gaan en 2 IS-7's weten te slopen. Daarna terug naar base om een Tiger II, KV-3 en een E100 te slopen. :9~ 750 damage per shot! :D Ik moet alleen wennen aan de langere reload tijd. 16 seconden ipv 8 :P Zelfs met een 100% gunner en een gun rammer.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14584776/WOT/USA/thumb_112.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14584776/WOT/USA/thumb_113.jpg

USA tanks zijn heel situationeel, maar ik merk wel dat ik er echt goed van leer spelen. Niet als een kip zonder kop rushen, maar het terrein en de situaties goed beoordelen en je kans pakken wanneer het kan.
Je krijgt er een heel mooi overzicht van in je eigen en omliggende squares op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Hiervan krijg ik weer de neiging om toch de USA Heavy tree weer af te gaan!
Hoe weet je echter dat je twee keer zijn driver had? Je hoort toch alleen "Critical Hit" of iets dergelijks en niet "we killed their driver!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
SOEFuture schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:43:
Hiervan krijg ik weer de neiging om toch de USA Heavy tree weer af te gaan!
Hoe weet je echter dat je twee keer zijn driver had? Je hoort toch alleen "Critical Hit" of iets dergelijks en niet "we killed their driver!"
Ik rij zelf ook in een IS-4. En de grootste weakspot van een IS-4 is zijn drivers-hatch midden op de voorkant. Dus ik weet wel vrij zeker dat zijn driver dood is :P

Ik heb heb de Duke-nukem soundpack, dus wat ik hoorde was: "You need a new ass, that one's got a hole in it!"

Edit: Maar zodra je de T29 in je garage hebt staan word het gewoon episch. Stock zijn ze soms nog een beetje ruk. T32 zonder turret armour, T34 die niks kan damages tot je de tier 10 gun hebt. Maar zodra je ze eenmaal beheerst zijn het gewoon beesten.

[ Voor 17% gewijzigd door Appel op 02-12-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11-2024
Nemean schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:55:
[...]

Kreeg net een reactie van iemand anders.

De kaart die in de maand December zit is een combicard is alleen geldig met een PaySafe Classic card. Hou er dus rekening mee.

Hoop dat ik nog op tijd ben, zodat ik niet alle GoT'rs op het jaagdpad heb gestuurt. Want ik kom er ook nu pas achter. Wordt voor mij dus een PaySafe Classic Card aanschaffen. =P
Wat houdt een PaySafe Classic in? En kan je die code van de maand december wel gebruiken in combinatie met de vorige PU code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Appel schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:28:
[...]

Ik rij zelf ook in een IS-4. En de grootste weakspot van een IS-4 is zijn drivers-hatch midden op de voorkant. Dus ik weet wel vrij zeker dat zijn driver dood is :P

Ik heb heb de Duke-nukem soundpack, dus wat ik hoorde was: "You need a new ass, that one's got a hole in it!"

Edit: Maar zodra je de T29 in je garage hebt staan word het gewoon episch. Stock zijn ze soms nog een beetje ruk. T32 zonder turret armour, T34 die niks kan damages tot je de tier 10 gun hebt. Maar zodra je ze eenmaal beheerst zijn het gewoon beesten.
Goed bezig Appel!
Kan ook niet wachten tot ik de T30 heb, voordat ik de E100 had al een paar potjes kunnen spelen op Donderpoes zijn account en dat was goddelijk! Reload tijd zal inderdaad even wennen zijn maar meer damage maakt het dan wel weer goed :D

Nog 92k en dan kan ik ook, had je al equipment gekocht? Zei gisteren toch dat je niet moest doen omdat er vast wel een special aan zat te komen.. guess what :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
psychoclown schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:44:
[...]

Goed bezig Appel!
Kan ook niet wachten tot ik de T30 heb, voordat ik de E100 had al een paar potjes kunnen spelen op Donderpoes zijn account en dat was goddelijk! Reload tijd zal inderdaad even wennen zijn maar meer damage maakt het dan wel weer goed :D

Nog 92k en dan kan ik ook, had je al equipment gekocht? Zei gisteren toch dat je niet moest doen omdat er vast wel een special aan zat te komen.. guess what :+
Ik hoorde het net op TS inderdaad :) Is mooi want ik heb nog nodig: 3x vert stab, 2x vents en 2 rammers :)

Ga het ook maar gelijk voor mijn Patton kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Pff het is wel een bagger zooi, heb je zo'n kaartje kun je der geen bal mee omdat je een PaySafeCard Classic nodig hebt, en dat staat dan ook niet duidelijk op de pagina binnen de PowerUnlimited. Vind het beetje vreemde praktijken.

@Aarge dat is een bon die je bij 1 van de winkels aangegeven op de website moet aanschaffen.. goedkoopste is 10 euro, dus moet je 10 euro uitgeven wil je die 7 euro kunnen gebruiken \o/.

[ Voor 29% gewijzigd door Nemean op 02-12-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Appel schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:28:
[...]

Ah op die manier!
Ik ga eerst van de Pershing genieten die ik gisteren heb unlocked. In de Beta heb ik de T29 al gespeeld, was erg fijn. Al blijven USA mediums toch echt mijn favoriet, heerlijk snel, goede gun en zien er niet zo lelijk uit, hehe 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
SOEFuture schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 18:45:
[...]

Ah op die manier!
Ik ga eerst van de Pershing genieten die ik gisteren heb unlocked. In de Beta heb ik de T29 al gespeeld, was erg fijn. Al blijven USA mediums toch echt mijn favoriet, heerlijk snel, goede gun en zien er niet zo lelijk uit, hehe 8)
Mwah, snel wil ik niet zeggen :P De E-50 heeft de hoogste topsnelheid, de T-54 zit het snelst op 55 Km/h maar de Patton/Pershing die zijn het wendbaarst :) Aka, goede gun-depression en op de plaats draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Pershing heeft een hele goeie matchmaking, soms zit er wel een dieptepunt in maar tis zeker een goeie medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Appel schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:21:
[...]

Mwah, snel wil ik niet zeggen :P De E-50 heeft de hoogste topsnelheid, de T-54 zit het snelst op 55 Km/h maar de Patton/Pershing die zijn het wendbaarst :) Aka, goede gun-depression en op de plaats draaien.
Haha, helemaal waar. Echter heb ik iets tegen Russiche tanks sinds ik German en USA speel. En de E-50 kan ik moeilijk een medium meer noemen, dat ding is groter dan een Maus (soort van :P)
Ook vind ik USA medium wel uitdagender, omdat je door bijna alles geraakt kan worden en dus goed moet nadenken hoe je situaties gaat aanpakken. In tegenstelling tot sommige (russische) tanks waar je na een grote fout gewoon verder kan rijden met geringe schade :) Dat is mijn ervaring :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
SOEFuture schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:29:
[...]

Haha, helemaal waar. Echter heb ik iets tegen Russiche tanks sinds ik German en USA speel. En de E-50 kan ik moeilijk een medium meer noemen, dat ding is groter dan een Maus (soort van :P)
Dat wel maar speelt onwijs fijn, met de E50 de meeste tanks kapot gebeukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ben ik de enige die zich afvraagt waar Roy blijft?

siegfried

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:29
SOEFuture schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:29:
[...]

Ook vind ik USA medium wel uitdagender, omdat je door bijna alles geraakt kan worden en dus goed moet nadenken hoe je situaties gaat aanpakken. In tegenstelling tot sommige (russische) tanks waar je na een grote fout gewoon verder kan rijden met geringe schade :) Dat is mijn ervaring :+
Das voor mij ook de reden dat ik helemaal gestopt ben ben USA. Ik wacht totdat mijn T34 Premium wordt en dan abandon ik de tree helemaal. Vind de russische tree veel leuker. Het papieren armor en vaak slechte gun is niet mijn ding van de amerikaanse tree. Ik vind een goeie gun/meer armor zwaarder wegen dan een koepel/gun depression. Wil niet zeggen dat de tree ruk is, maar gewoon dat het niet mijn speelstijl is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:24

rapture

Zelfs daar netwerken?

De Soviets waren ook geniaal in die tijd. Ze nemen de armor en vuurkracht van een Tiger II en stopten het in de gewichtsklasse en prijsklasse van een T-34 om tienduizenden van die dingen te maken. De VS had voornamelijk nukes (oa de nucleaire bazooka's: Davy Crockett) als antwoord daarop.

In de jaren 50 hadden we terecht veel schrik van de Soviets, die onze 84, 90 mm shells gemakkelijk konden bouncen en zomaar een Britse ambassade binnenreden. Er zou geen einde aan komen als ze met tienduizenden van die perma-bouncing tanks langskomen. Toen werd de Britse 105 mm L7 (L/52) ontwikkeld als antwoord en het hele Westen stapte op deze gun over.

Amerikanen probeerden ook aan Tiger II armor en vuurkracht te geraken met de zware en oversized M46/M47/M48/M60 reeks. In Europese ogen waren Amerikaanse specs verouderd, te hoog/groot zodat het rijdende schietschijven zijn,...

In Koude Oorlog Europa had je verschillende stijlen:
  • Brits: Goede gun en armor, maar mobiliteit moet ingeleverd worden.
  • Frans: Goede gun en mobiliteit, maar armor moet ingeleverd worden.
  • Duits: Goede gun, armor en mobiliteit.
Eerste keuze voor een land die zijn eigen tanks niet kan bouwen is de Leopard reeks. En als je geen Leopards kan krijgen, dan ging je bij de Fransen (die minder moeilijk over exportbeperkingen deden) shoppen voor de AMX reeks als plan B. Bijna niemand begon aan Amerikaanse tanks.

Amerikaanse tanks bleven ruk totdat ze Leopard II prototypes kochten om het op Chinese wijze te kopiëren en verdragen met Duitsland te negeren. Intellectuele eigendommen zijn alleen goed als het voor de Amerikanen goed uitkomt. Volgens het verdrag zal de VS duizenden exemplaren van de beste tank (Duits uiteraard) importeren. Nog voordat de tanks getest werden, werd de productie van de inferieure kopie M1 Abrams met 1/2 armor bij Chrysler al opgestart. Vlak voor de Golfoorlog (1990-1991) werden ze naar M1A1 upgegrade om over beetje normale hoeveelheid armor te beschikken. Amerikaanse excuus was dat M1 Abrams goedkoper in gebruik tov Leopard II zou zijn. In werkelijkheid is M1 Abrams dubbel zo duur in gebruik tov Leopard II. Het Amerikaanse armor roest sneller dan dat het sneeuw voor de zon smelt en kleinste plaatje kost 100k dollar. In ons regenachtig weerstype wordt dat versneld, nog eventjes over Belgische kasseien/putten jagen en het heeft helemaal geen armor meer. Behoorlijk waardeloos voor een leger van een buurland als je daarmee geen België kan veroveren. Eigenlijk waren bijna alle Amerikaanse wapens op woestijnen ontworpen, zo werkten lasergeleide wapens in Kosovo niet meer in het grijs grauw weer. Uiteraard moeten de Amerikanen hun militair-industrieel-congressioneel complex draaiend houden. Hoge TCO betekent werkverschaffing. Met 3 miljoen werknemers in wapenindustrie en onderdelenproductie verspreid over alle staten, wil je niet 50 Renault Vilvoorde of Opel Antwerpen tegelijkertijd hebben.

Voor next-gen tankontwikkeling kan je naar Zuid-Korea kijken. Ze nemen het goede van de Duitsers en voegen OP-suspension, OP-elektronica,... eraan toe. De vorige versie kon al goed met de Westerse tanks mee en ze bouwen eventjes het meest OP machine van allemaal om de Noord-Koreanen die niet eens brandstof voor hun tanks hebben nog meer stuipen op het lijf te jagen.

[ Voor 13% gewijzigd door rapture op 03-12-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
rapture schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 11:28:
De Soviets waren ook geniaal in die tijd. Ze nemen de armor en vuurkracht van een Tiger II en stopten het in de gewichtsklasse en prijsklasse van een T-34 om tienduizenden van die dingen te maken. De VS had voornamelijk nukes (oa de nucleaire bazooka's: Davy Crockett) als antwoord daarop.

In de jaren 50 hadden we terecht veel schrik van de Soviets, die onze 84, 90 mm shells gemakkelijk konden bouncen en zomaar een Britse ambassade binnenreden. Er zou geen einde aan komen als ze met tienduizenden van die perma-bouncing tanks langskomen. Toen werd de Britse 105 mm L7 (L/52) ontwikkeld als antwoord en het hele Westen stapte op deze gun over.

Amerikanen probeerden ook aan Tiger II armor en vuurkracht te geraken met de zware en oversized M46/M47/M48/M60 reeks. In Europese ogen waren Amerikaanse specs verouderd, te hoog/groot zodat het rijdende schietschijven zijn,...

In Koude Oorlog Europa had je verschillende stijlen:
  • Brits: Goede gun en armor, maar mobiliteit moet ingeleverd worden.
  • Frans: Goede gun en mobiliteit, maar armor moet ingeleverd worden.
  • Duits: Goede gun, armor en mobiliteit.
Eerste keuze voor een land die zijn eigen tanks niet kan bouwen is de Leopard reeks. En als je geen Leopards kan krijgen, dan ging je bij de Fransen (die minder moeilijk over exportbeperkingen deden) shoppen voor de AMX reeks als plan B. Bijna niemand begon aan Amerikaanse tanks.

Amerikaanse tanks bleven ruk totdat ze Leopard II prototypes kochten om het op Chinese wijze te kopiëren en verdragen met Duitsland te negeren. Intellectuele eigendommen zijn alleen goed als het voor de Amerikanen goed uitkomt. Volgens het verdrag zal de VS duizenden exemplaren van de beste tank (Duits uiteraard) importeren. Nog voordat de tanks getest werden, werd de productie van de inferieure kopie M1 Abrams met 1/2 armor bij Chrysler al opgestart. Vlak voor de Golfoorlog (1990-1991) werden ze naar M1A1 upgegrade om over beetje normale hoeveelheid armor te beschikken. Amerikaanse excuus was dat M1 Abrams goedkoper in gebruik tov Leopard II zou zijn. In werkelijkheid is M1 Abrams dubbel zo duur in gebruik tov Leopard II. Het Amerikaanse armor roest sneller dan dat het sneeuw voor de zon smelt en kleinste plaatje kost 100k dollar. In ons regenachtig weerstype wordt dat versneld, nog eventjes over Belgische kasseien/putten jagen en het heeft helemaal geen armor meer. Behoorlijkheid waardeloos voor een leger van een buurland als je daarmee geen België kan veroveren. Eigenlijk waren bijna alle Amerikaanse wapens op woestijnen ontworpen, zo werkten lasergeleide wapens in Kosovo niet meer in het grijs grauw weer. Uiteraard moeten de Amerikanen hun militair-industrieel-congressioneel complex draaiend houden. Hoge TCO betekent werkverschaffing. Met 3 miljoen werknemers in wapenindustrie en onderdelenproductie verspreid over alle staten, wil je niet 50 Renault Vilvoorde of Opel Antwerpen tegelijkertijd hebben.

Voor next-gen tankontwikkeling kan je naar Zuid-Korea kijken. Ze nemen het goede van de Duitsers en voegen OP-suspension, OP-elektronica,... eraan toe. De vorige versie kon al goed met de Westerse tanks mee en ze bouwen eventjes het meest OP machine van allemaal om de Noord-Koreanen die niet eens brandstof voor hun tanks hebben nog meer stuipen op het lijf te jagen.
Kijk dat wist ik nog niet, mooie samenvatting :). Tsjah, amerikaanse tanks waren ook nooit echt bedoelt om bovenaan de top te staan. Ze moesten licht zijn zodat ze met schepen vervoert konden worden. Helaas ben ik er iets te laat achtergekomen dat de USA tree niet mijn favoriete speelstijl heeft (al moet ik zeggen dat ik met name de T20 in de beta veel beter vond presteren dan nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Annihilism schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:59:
Kijk dat wist ik nog niet, mooie samenvatting :). Tsjah, amerikaanse tanks waren ook nooit echt bedoelt om bovenaan de top te staan. Ze moesten licht zijn zodat ze met schepen vervoert konden worden. Helaas ben ik er iets te laat achtergekomen dat de USA tree niet mijn favoriete speelstijl heeft (al moet ik zeggen dat ik met name de T20 in de beta veel beter vond presteren dan nu)
De Soviets hadden het nadeel dat ze tientallen jaren moeten doen met een bepaalde tank. De staafpenetratoren werden mainstream en elke gun maakte een verdubbeling van penetratie mee. Daardoor is het begrijpbaar dat bepaalde landen dachten dat de guns dermate OP werden, dat je niet eens armor op je tank moet zetten. Daarom is Leopard 1 een echte medium met goede gun, mobiliteit en lichte armor. Het mainsteam worden van de anti-tank-guide-missiles, infanterie werd heel wat gevaarlijker en slachten met AT-3 Sagger 800 tot 1063 tanks tijdens Jom Kipoeroorlog af.

Op Israël na ontwierp iedereen tanks die met schepen of vliegtuigen naar het verre buitenland vervoerd werden. Israël is het enige land dat tanks voor perma-camping ontwerpt. Gewicht en mobiliteit is van ondergeschikt belang zolang dat gun maar goed is en de ervaren crew in een nieuwe tank hergebruikt kan worden.

In WoT wil ik geen ATGM's, staafpenetratoren, in 2 assen gestabiliseerde guns die tijdens het rijden nog raak kunnen schieten,... tegenkomen of ze moeten boven tier 10 nog met aparte tijdperken werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdv111
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2020
Klein vraagje (en mijn eerste Post :) ).

Wat is de beste sniper tank (SPG) en in welke configuratie, want met mijn huidige SPG ben ik er wel achter gekomen dat ik een betere nodig had.

Bedankt voor de moeite.

40 uur is uiteindelijk ook maar 1/4de van de week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
hdv111 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:10:
Wat is de beste sniper tank (SPG)
Low-tier SPG? De Russische SU-26. Prima range, snelle reload en natuurlijk een turret!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdv111
  • Laatst online: 29-09-2020
Lector schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:15:
[...]

Low-tier SPG? De Russische SU-26. Prima range, snelle reload en natuurlijk een turret!
Bedankt :)

40 uur is uiteindelijk ook maar 1/4de van de week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
  • Laatst online: 20-04 20:47
SPG is dus geen sniper tank he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

WarGaming heeft eindelijk de PU codes gefixed \o/.

Overigens nog een andere opmerking. Wie nog een head start wilt hebben op een nieuw account:

Gratis M3 + 300 gold + 1 dag premium.
http://www.mmorpg-center....tanks-m3-premium-giveaway

[ Voor 10% gewijzigd door Nemean op 03-12-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Veel damage met Tiger (P) tegen hogere tiers uitgedeeld en onze top tier heeft 6 kills. Net verloren omdat de vijandelijke Löwe overbleef.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WGPpWC457KNBAns6i2ihmR2b/full.gif

BL-9 in goede handen. Peekaboo tegen een E-75, ik schoot continue door zijn front armor en hij mist of bounce op mijn armor. T30 op langere afstand gepakt zonder dat hij wist vanwaar hij beschoten werden. 2 VK4502's lastig gevallen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/R0Eg2PHOcEIlfj9ENfyhhAjf/full.gif

Panther in de sneeuwmap aan het zuiden starten, snel naar center om wat vijanden te spotten of voor wat sniping. Toen zag ik 3 low hp tanks tegen een low hp Type 59 en IS-3 te vechten rond de hill aan de linkerflank. Ik ging met mijn 1/2 health Panther naar de linkerflank, flankte de hill en gooide een shell in de staart van de Type 59. Hij begon iets te merken, draaiende zijn turret en ik maakte hem af. Dan maar de 1% health IS-3 pakken, ik naar boven rijden, hij draaide zijn turret, ik zag genoeg zijkant, vhaaaam en verder scouten in de vijandelijke basis. Het mag een low damage per minute gun, lage snelheid, weinig armor, te grote omvang,... hebben. Het kan nog altijd als een flankende medium gebruikt worden.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TRVoBU2xBmma5ciiln9PRPqQ/full.gif

Ik begon met mijn IS-3 in het noorden van Campanovka en volgde de mediums naar de hill. Ik keek kat uit de boom achter de windmolen en plotseling stormt onze top medium naar beneden. Ik ga hem moeten ondersteunen en hopen dat ik niet 2 dikke arties op mijn dak krijgt. Hij spot iets, ik ga eventjes stilstaan voor een welgemikt schot en verder rijden. Rond F0 was al mijn escort dood en de team riep zoiets als "go IS-3 go". Ik bleef verder scouten, een schot lossen, 2 arty shells finishen eender wat dat ik niet kon one-shotten. Een medium begon de achterstand tov mij in te lopen en durfte voor mij te rijden. 2 arties gepakt en ik kon vrij de vijandelijke basis binnenstormen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/j4yID32gFWvxXtfvSCMNJBBq/full.gif
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5UEaF76WXppFn7m6pbi4OWaS/full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
Nemean schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:09:

Overigens nog een andere opmerking. Wie nog een head start wilt hebben op een nieuw account:

Gratis M3 + 300 gold + 1 dag premium.
http://www.mmorpg-center....tanks-m3-premium-giveaway
Mag ik vragen wat zij hebben Ge-fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Aarge schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:59:
[...]

Mag ik vragen wat zij hebben Ge-fix?
Dat de PaySafeCard codes binnen de Power Unlimited toch geactiveerd kunnen worden. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
  • Laatst online: 11-09 20:57
Voor diegene die het gemist heeft ... er zijn weer keys voorradig!

http://www.alienwarearena...orld-of-tanks-bonus-pack/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Starting at 5:30 UTC on Sunday, 4 December and until 5:00 UTC on Monday, 12 December, stock on gear and ammo for superior fire power:
  • Up to 58% discount on gold rounds;
  • 60% discount on gold consumables (new price during the special - 20 gоld);
  • 50% discount on equipment;
  • 50% discount on garage slots purchase.
Net op tijd voor een verticale stabilisator op mijn IS-3 en garagesloten voor een S-51 en andere tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zo net even een lekker potje:

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/119808750-2.jpg
9 kills.

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/119808754-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/119808757-2.jpg

Sniper, Defender en TopGun.. en daarmee heb ik de KV gelijk elite status gegeven. (S-51 Geresearched).

Is de Type59 een goeie moneymaker weet iemand dat?

[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 03-12-2011 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
Nemean schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:12:
[...]

Dat de PaySafeCard codes binnen de Power Unlimited toch geactiveerd kunnen worden. ^^
Dus, niet dat je meerdere PU codes op 1 account kan activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
rapture schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:49:
[...]
Net op tijd voor een verticale stabilisator op mijn IS-3 en garagesloten voor een S-51 en andere tanks.
Welke modules passen op een S-51? Deze wil ik alvast halen en later op een S-51 zetten als die tank in de aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik lees allemaal rare verhalen over die PU-codes, maar bij mij werkte die gewoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
De Zaterdag Matchmaking!

Mediums vs Heavies op een map met weinig tot geen arty cover, wie wint er deze pot!

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14584776/WOT/USA/thumb_124.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Mediums, is wel te verwachten met de vijand in het bos. Goede mediums spotten doelwitten zodat onze heavies hun guns erop kunnen locken, terwijl de vijand stekeblind in de struiken op hun dood zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
rapture schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:04:
Mediums, is wel te verwachten met de vijand in het bos. Goede mediums spotten doelwitten zodat onze heavies hun guns erop kunnen locken, terwijl de vijand stekeblind in de struiken op hun dood zitten te wachten.
Dit ging gelukkig ietsje anders. Het waren gewoon twee enorme wolfpacks geworden. Eentje ging richting de campers in het bos en de anderen de zwermden gewoon om de heavies heen. Hun IS-7 was echt binnen een minuut dood. Was heerlijk om aan mee te doen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Met een goede wolfpack op die map, moet ik continue vol gas geven met mijn TD of heavy. Je krijgt niet veel tijd om stil te staan en te mikken. Doorbeuken en als de mediums + arties iets niet geregeld krijgt, eventjes stilstaan en tier 9/10 gun vuursteun geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Aarge schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 17:38:
[...]

Dus, niet dat je meerdere PU codes op 1 account kan activeren.
Je kan inderdaad maar 1 PU code op 1 account activeren. 2 is niet mogelijk.
MRCL schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 17:51:
Ik lees allemaal rare verhalen over die PU-codes, maar bij mij werkte die gewoon :?
Gister en eergister konden ze niet worden toegepast. Gaf een hele rare foutmelding.

Nogmaals, weet iemand of de Type-59 een goeie money maker is?

[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 03-12-2011 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Nemean schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:39:
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joindry schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 21:06:
Ben ik de enige die zich afvraagt waar Roy blijft?
Wie is Roy? :+
Annihilism schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 10:04:
[...]

Das voor mij ook de reden dat ik helemaal gestopt ben ben USA. Ik wacht totdat mijn T34 Premium wordt en dan abandon ik de tree helemaal. Vind de russische tree veel leuker. Het papieren armor en vaak slechte gun is niet mijn ding van de amerikaanse tree. Ik vind een goeie gun/meer armor zwaarder wegen dan een koepel/gun depression. Wil niet zeggen dat de tree ruk is, maar gewoon dat het niet mijn speelstijl is.
Speel je ook niet meer met de heavies? De T34 is (elite) weliswaar niet zo goddelijk als de T32 en kom je vaker in tier 10 battles maar alsnog vind ik het een erg fijne tank. Presteer er ongeveer even goed mee als met mijn E-75. Nog zo'n 85k tot de T30 geloof ik ;)
Nemean schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:09:
Mooi, maar eens zien of ik de PU kan scoren ;)

Gisteren met een stel REGEN en GOT mensen lekker company wezen spelen.
We hadden een enigszins moeilijke start met een tweetal verliezen die eigenlijk van ons had moeten zijn maar al gauw deden we het beter. We waren redelijk dynamisch met tactics en zelfs op Redshite overtuigend gewonnen. Mountain pass een paar keer goed gespeeld en ook Ensk lag zeer in ons straatje. Helaas was IAC beter op Ruinberg dan op Ensk en die verloren we dan ook maar niet zonder op te geven (kostte ze toch zeker een minuut of 4-5 om te cappen....)

Helaas ging het op eind weer wat minder en hadden we uiteindelijk te weinig spelers dus gingen we verder in platoons. Samen met Ribbel en MRCL zijn we verder gegaan in onze tier 8/9's en hebben flink de beest uigehangen. Twee potjes met een draw en een verlies meer dan 1150 exp behaald en in een van die potjes had het andere team (met eveneens een GOT/REGEN platoon) een aantal Type 59's:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WTCXStcB3tP02K4d2HSLz3A3/full.jpg

Na een flinke aanval hebben Ribbel, MRCL en ik het nog erg lang uitgehouden en een aantal kills gemaakt tot vervolgens enkel MRCL en ik tegen hun arty stond. Helaas maakte ik een verkeerde beslissing door MRCL over de westzijde naar hun base te sturen en zelf door het midden te trekken want ze kwamen met z'n drieën cappen. Ik kwam meteen terug en zag 2 GW Panthers de cap induiken dus ik wist dat Spiderwolf de meeste cappunten bezat. Helaas kon ik door een boom hem niet zien en miste een schot op een GW Panther waarna Spiderwolf zijn kans zag en vanachter de boom vandaag kwam en mij neerschoot.
Dat vind ik nu potjes die ik niet erg vind om te verliezen omdat het verloren is door goed spel van het andere team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Panther begon in het noordoosten van de Arctic Region sneeuwmap en ging eens spotten in center. Zag teveel tanks die stationair naar mij keken, want er was te weinig arty op de map. Mijn sub 0.30 accuratie gun kan de vijand gemakkelijker raken, dan dat zij terug konden schieten. De Tigers waren kansloos, maar ik werd door een VK36xx geflankt en maakte hem ook maar af. Dan verder snipen op de tigers en verder doorbeuken. Arty pakken en samen met een andere medium een campende Tiger II in de vijandelijke basis lastig vallen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VfcxIRJbMV11DMdzxeptCOti/full.gif

In Cliff begon mijn IS-3 in het zuiden, links hadden we genoeg campers, mediums gaan center en ik ging dan maar naar rechts. Vuur uitwisselen met een Panther, Tiger en E-75. Voorbij scheuren, shell in de E-75 binnengooien, het dol proberen te draaien, nog een shell erin, daarna mochten we vuur uitwisselen en mijn 2 shells voorsprong zorgde ervoor dat hij eraan ging. Dan naar de vijandelijke basis om het af te werken.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kM3xX5RhvJSXa8xvSc0BKHM4/full.gif

Niet compleet zonder een goede KV win. In Himmelsdorf begon ik in het noorden, wat verdedigen in de heavy straat. Zij schoten voornamelijk op mijn team en ik schoot door hun T29, KV-3,... De heavy straat werd afgemaakt, dan reed ik naar center omdat de vijand langs de rechterflank in onze basis binnendringt. Dan maar terug naar de basis om de camp te resetten.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2xOyW5RY9CjgeyoWqHqXq5L4/full.gif
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5UF879mpe4jzW6U0hGDxTvCt/full.gif

Tiger begon in het zuiden van Himmelsdorf and ging op de spoorwegen aan de linkerflank snipen. Jagdpanther afgemaakt, dan maar een Panther II, IS-3 en T29 proberen te flanken. Ze werden verrast en ik gooide shells in de Panther II en IS-3. Toen ik aggro trok, was onze Löwe niet snel genoeg erbij voor damage dealing. En onze SU-85 is al volledig naar het noorden doorgereden ipv vanaf het noorden vuursteun op mijn lokatie te leveren. Ik werd door 3 man gepakt, terwijl wat vuursteun de situatie helemaal kon veranderen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DkGoxf3sspVciq4V9pULqS2H/full.gif

Ik begon met een Tiger (P) als toptier in Lakeville in het zuiden, ging door de town, maakte 2 kills, reed verder om aan 6 kills voor een top gun te geraken.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NU8rBccJoOZadkVbbiK0NybF/full.gif
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4OXFUe8dBsIwdZ2WhoZQUZei/full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
Nemean schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:39:
[...]

Je kan inderdaad maar 1 PU code op 1 account activeren. 2 is niet mogelijk.

[...]

Gister en eergister konden ze niet worden toegepast. Gaf een hele rare foutmelding.

Zelfs met een loss als ik vrijwel direct doodga dan levert de tank nog 20k credits op.

En met een win met een paar kills heb je zo 50 ~ 100k credits.

Komt ook nog bij dat het een geweldig leuke tank is om te spelen. Het is eigenlijk gewoon een stock t-54 met iets minder armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Ik heb vriendjes gemaakt op Malinovka! Mijn good-luck charmes :)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14584776/WOT/USA/thumb_127.jpg

Overgens, zonder arty is het een hele-hele leuke map! :D

Edit: Ik <3 de T30. Bij het spawnen rushde onze light naar de enemy base. Ik heb een Maus in zijn flank weten te raken. Dag dag 828 hp :) :)

[ Voor 21% gewijzigd door Appel op 04-12-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

De AP-vlinder komt voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Annihilism schreef op zondag 04 december 2011 @ 10:25:
[...]

Zelfs met een loss als ik vrijwel direct doodga dan levert de tank nog 20k credits op.

En met een win met een paar kills heb je zo 50 ~ 100k credits.

Komt ook nog bij dat het een geweldig leuke tank is om te spelen. Het is eigenlijk gewoon een stock t-54 met iets minder armor.
Das goed om te weten! Dan ga ik niet voor de Lowe maar voor Type 59 ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Nemean schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:07:
[...]

Das goed om te weten! Dan ga ik niet voor de Lowe maar voor Type 59 ^^.
Leuk weer een Type 59 speler erbij! :D

Heb er zelf geen, maar ik vind het leuk om ze te one-shotten :P Dus alvast een kleine tip voor equipment (is nu 50% korting) Wet Ammo rack, Ventilation en een 3e naar keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Appel schreef op zondag 04 december 2011 @ 18:48:
[...]

Leuk weer een Type 59 speler erbij! :D

Heb er zelf geen, maar ik vind het leuk om ze te one-shotten :P Dus alvast een kleine tip voor equipment (is nu 50% korting) Wet Ammo rack, Ventilation en een 3e naar keuze.
Hehe ja ik heb door al men free gold op te sparen 7500 gold kunnen bereiken, dus zat te twijfelen om nu wat er bij te kopen voor de Lowe of om een Type 59 aan te schaffen. Maar mediums vind ik zelf wel stuk leuker. Goeie tip ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 17:23
Je kunt ze altijd even proberen op de testserver voordat je tot aanschaf overgaat.

Ik heb op de testserver de Type 59 gespeeld en ik vond hem daar heerlijk spelen.

Babs out!

[ Voor 30% gewijzigd door filipy23 op 04-12-2011 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
Nemean schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:06:
[...]

Hehe ja ik heb door al men free gold op te sparen 7500 gold kunnen bereiken, dus zat te twijfelen om nu wat er bij te kopen voor de Lowe of om een Type 59 aan te schaffen. Maar mediums vind ik zelf wel stuk leuker. Goeie tip ;)!
Dan heb je het goed gedaan. Ik zit nu nog maar op 2600 gold. Waar heb je nog meer acties gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Aarge schreef op maandag 05 december 2011 @ 00:06:
[...]

Dan heb je het goed gedaan. Ik zit nu nog maar op 2600 gold. Waar heb je nog meer acties gevonden?
Nou ik heb van een paar vrienden wat PU kaartjes kunnen overnemen wat me heel wat gold gebracht, zelf 1 gekocht wat me 1500 extra heeft gegeven + nog wat extra gold kunnen krijgen met acties van Alienware enzo, en nu zelf zo'n retail gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Met retail haal je al 3000 gold 50k credits een slot en een tier 2 premium, das lekker veel voor een tientje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Mensen die een beetje kunnen adviseren wat nu echte moneymakers zijn qua tanks (premium tanks uitgesloten)? Zit nu constant te hikken tegen het feit dat ik geld tekort kom om verder in de tiers te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
solique schreef op maandag 05 december 2011 @ 08:56:
Mensen die een beetje kunnen adviseren wat nu echte moneymakers zijn qua tanks (premium tanks uitgesloten)? Zit nu constant te hikken tegen het feit dat ik geld tekort kom om verder in de tiers te lopen.
Tier 5 ( KV, PZIV, M4 Sherman ) zijn goeie money makers, ga daar afwisselend mee spelen en met je hoge tiers zodat je wat geld maakt.
ik heb zelf ook geen premium tanks ( ohja, nu wel door de retail versie ;) maar dat is maar een tier 2 )
Dus dat helpt wel.

En zit nu net op Tier 9 ( E-75 )

[ Voor 3% gewijzigd door TheJukeBox op 05-12-2011 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
Ik vind persoonlijk de KV een erg goeie moneymaker qua non premium. Vooral met de trollgun, dit klinkt raar omdat de 152 dure kogels heeft, maar je moet gewoon je schoten voorzichtig plaatsen dat je niet mist en op de achterhoede blijven en dan zul je bijna altijd wel geld verdienen.

Ik denk dat het beste is om een tier 5 tank te pakken waarmee je goed bent en veel kills maakt. Tier 5 heeft over het algemeen een goed credit/repair ratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Annihilism schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:25:
[...]

Tier 5 heeft over het algemeen een goed credit/repair ratio.
Deze vooral :)
met de kv kan je dan idd niet fout gaan. De vraag is alleen hoe lang hij nog een goede moneymaker blijft met de derp erop. Gezien ze HE gaan nerfen...
Ik vond de vk3601 ook best een goede moneymaker. Omdat je toch weer best wat schade kan uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Moet zeggen dat ik de KV ook gebruikte als moneymaker, en de Pershing is ook een goeie moneymaker voor een medium. Denk dat de Patton wel gaat tegen vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Is de pershing een fijne tank? heb nu de T20.
met zo'n 8k(! :P) XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Dan toch maar door met de KV (met derp/troll erop).
Bijna de pzIV, even doorbijten met de 38na.
Tevens haal ik met de T-34-85 ook aardig binnen qua geld.

Had gehoopt dat sommigen nog andere tanks wisten die moneymakers waren maar zal dan nog even door moeten grinden.

Ben sowieso met te veel tiers begonnen. Merk ik nu in het geld tekort. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
solique schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:10:
Heb ik ook last van.
Ben me nu aan het concentreren op de duitse lijn.
Ik heb mijn IS dan ook verkocht, de KV en KV-3 hou ik voor de tree change = gratis slots en xtra silver.
ik wil eerst de duitse TD lijn en Heavy lijn hebben voordat ik met iets anders begin.
Misschien daarna wel de duitse medium lijn ( zit op panther op het moment ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
TheJukeBox schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:06:
De Pershing is een beest. Volgens mij een van mijn favoriete mediums tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

TheJukeBox schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:06:
Is een zeer fijne tank, alleen soms vind ik z'n damage output/penetration laag, maar hij is wel flink wendbaar.
solique schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:10:
Dan toch maar door met de KV (met derp/troll erop).
Bijna de pzIV, even doorbijten met de 38na.
Tevens haal ik met de T-34-85 ook aardig binnen qua geld.

Had gehoopt dat sommigen nog andere tanks wisten die moneymakers waren maar zal dan nog even door moeten grinden.

Ik ben ook aan te veel lijnen begonnen.

Jagdtiger (Final)
Ferdinand -> XP grind naar de JagdPanzer E-100 (voorbereiding)
IS-3 (Naar de IS-7)
Panther (Naar de Panther II)
Pershing (Naar de Patton)
VK3601H (Naar de Tiger)
En de M5 Stuart (Naar de Chaffee)

Maar het erge is, dat ik alle Duitse top tanks in mijn bezit wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Nemean schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:20:
[...]

[...]

Ik dus ook, kga vrijdag naar een echte king tiger toe! zin in!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
  • Laatst online: 20-06 23:21
- De KV vind ik echt geweldig om mee te spelen (de KV-3 werkt ook prima als opvolger)
- De pznkpf I/V was voor mij ook een goede moneymaker

Afgelopen weekend heb ik erg veel verdient met de Slugger (30/50k credits) gemiddeld over 10 potjes
Ook met de vk3001(h) (25/45k credits) over ruim 10 potjes (daar moet ik wel geven dat deze bijna volledig geupgrade is en de slugger std gun)

Ik ben de afgelopen tijd voornamelijk met de Ram-II bezig (ja premium), repairs tot 4000 en credits van 20 tot 60k :)
had van't weekend slechts alleen een 1v1 tegen een panther!! 1000 HP erafgeschoten, hij trok zich terug en had toch nog een schot die raak was... maar wat een klein geweldig beest!
Loading time 10% naar beneden, doet nu precies 2 seconden om te reloaden :9~

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Je IS verkocht? Die bracht nochtans ook goed geld op bij mij. Gewoon wat zuinig/trefzeker spelen met je D... gun. En teveel tree's, dat ken ik. Ik heb de
- VK4502a
- Ferdi (met voldoende xp om de JT te kopen, maar ik wil eigenlijk gewoon direct de stug E-100, maar dat gaat blijkbaar nog even duren...dus ik twijfel om ze beiden aan te schaffen)
- Hummel gehad
- IS-4
- en de Tiger in mijn garage gezet vorig weekend, maar nog niet één game mee gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Ik ga wel gewoon door grinden, heb alleen geen premium meer dus zal wel een lange zit worden.
TheJukeBox schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:15:
de KV en KV-3 hou ik voor de tree change = gratis slots en xtra silver.
De reden dat ik ze beiden wil aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
Nemean schreef op maandag 05 december 2011 @ 00:31:
[...]

Nou ik heb van een paar vrienden wat PU kaartjes kunnen overnemen wat me heel wat gold gebracht, zelf 1 gekocht wat me 1500 extra heeft gegeven + nog wat extra gold kunnen krijgen met acties van Alienware enzo, en nu zelf zo'n retail gekocht. :)
Je kan toch alleen maar 1 PU code per account activeren of heb je over andere codes van PU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Aarge schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:53:
[...]

Je kan toch alleen maar 1 PU code per account activeren of heb je over andere codes van PU?
Voor dat ze dat hebben toegepast kon je gewoon meerdere activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 17:23
Joindry schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:28:
[...]

Deze vooral :)
met de kv kan je dan idd niet fout gaan. De vraag is alleen hoe lang hij nog een goede moneymaker blijft met de derp erop. Gezien ze HE gaan nerfen...
Ik vond de vk3601 ook best een goede moneymaker. Omdat je toch weer best wat schade kan uitdelen.
Ik heb ongeveer 150,000 xp verdient met de DERP gun, maar met de 107 is de KV minstens net zo goed. Het enige wat een significante nerf tewerkstelt is dat meer mensen over zullen stappen naar de 107, niet dat de KV minder effectief wordt.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Arty verdient ook heel goed, je moet er alleen wel van houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
  • Laatst online: 20-04 20:47
Buiten de al genoemde tanks waren dit ook heel goede moneymakers voor mij:

SU-85
M4A3E8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:25
(jarig!)
Nemean schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:20:
[...]
Ik ben ook aan te veel lijnen begonnen.

Jagdtiger (Final)
Ferdinand -> XP grind naar de JagdPanzer E-100 (voorbereiding)
IS-3 (Naar de IS-7)
Panther (Naar de Panther II)
Pershing (Naar de Patton)
VK3601H (Naar de Tiger)
En de M5 Stuart (Naar de Chaffee)

Hier hetzelfde probleem waardoor ik altijd te weinig credits heb. Ik hoop dat nadat de T34 premium wordt dat probleem een stuk minder wordt :)

IS-3
Tiger(P)
T-50
Panther II
Slugger
SU-100
Hetzer
T-20
Leopard
M7-Priest

Verder nog geresearched maar nog niet gekocht :

GW Panther (denk dat ik die snel ga kopen en dan vents er op gooi met 50% korting welke na de volgende patch terug gestopt worden met naar verwachting 100% uitbetaling)
S-51
Tiger II
T-50-2
T30
KV-13
SU-152

En over de KV, mijn voorkeur is toch nog steeds de 107mm. Die derp-gun is me veel te traag al is het wel een hoop lol als je weer eens iemand raakt met dat ding ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Persoonlijk record verbeterd :P
Victory!
Battle: Abbey Monday, December 05, 2011 17:00:45
Vehicle: Löwe
Experience received: 2,077
Credits received: 141,498
Battle Achievements: Sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

dat is een mooi record dat jij daar hebt!
mijn record is ±1100 met een tigerI zonder premium.
echter heb ik wel een ander record van 10 kills :D

All that matters has no mass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Blue Boon schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:31:
dat is een mooi record dat jij daar hebt!
mijn record is ±1100 met een tigerI zonder premium.
echter heb ik wel een ander record van 10 kills :D
Dat is alleen maar mijn credits record :P Mijn exp record is 2,400~ ish met een T29. Meeste aantal kills is met mijn Pershing, dat zijn er noch 'maar' 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder voorbehoud: 0262 6067 0467 1842. Ik garandeer niet dat deze werkt. Anders is het mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 19:33:
Onder voorbehoud: 0262 6067 0467 1842. Ik garandeer niet dat deze werkt. Anders is het mooi meegenomen.
Een maat van me heeft hem gebruikt! Hij wilt je er voor bedanken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Mijn xp record zit rond hetzelfde als in die screenie, thanks to gratis premium. Heb het dan wel met de KV gehaald. Credit record heb ik met de lowe in diezelfde paar dagen gratis premium, is alleen lang geen 140... Met een beetje geluk net 100 ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Nou ben ik wel benieuwd.

Is een löwe een betere credit maker als de Type59?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik eindelijk een deftig Xp record neergezet "2067", met mijn ferdi. Na reeds een drietal keer een loss te hebben gezet van dik 1100 XP werd ik stilaan gefrustreerd van mijn t5 tank, Xp record van 1951.
(en jaa, het was een double dus daar stond leuk "4134 xp")

Het kon nog meer zijn, daar ik 3 shots heb gebounced :(

Credits ligt mijn record op 134k met de Löwe. Ben ik al lang tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
TheJukeBox schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:56:
Nou ben ik wel benieuwd.

Is een löwe een betere credit maker als de Type59?
De Lowe heeft vooral een leuke gun voor een Tier 8. (Kijk vooral naar penetration)

Type 59:
175/235/50 Average penetration (mm)
230/230/330 Average damage

Lowe:
232/294/60 Average penetration (mm)
320/320/420 Average damage

Dit betekend dat de Lowe een stuk minder moeilijk 1:1 tegen tier 9's kan vechten. Een IS-4 kan ik frontaal aan, een E-75 kan ik ook frontaal penetreren. Ook omdat het een duitser is en dus accuraat.

Ik kan dus hogere tier doelwitten damage doen, en damage = exp/credits. Ik moet natuurlijk wel op zwakke punten mikken, maar dat is geen probleem, het is een duitser. Het armour van de Lowe is niet super, 120mm. (T32: 172mm, Tiger II 150mm, IS-3 110mm "Sloped") maar gekoppeld met meer HP als een medium betekend dat ik ook langer blijf leven tegen een tier 9 heavy.

Met een type 59 daarintegen kan je weer dingen die je met een lowe niet kan doen. En dat is spotten, als jij iemand spot dan krijg je 50% van de exp/credits wanneer iemand anders deze tank vernietigd. Je kan als medium ook flanken en hogere tiers beschadigen.

Het zijn beiden enorm goede money-makers, alleen een verschillende speelstijl. En de ene situatie leent zich beter voor een medium en de ander is weer beter voor een heavy.

Maar de Lowe is altijd een giga goede money-maker geweest, hij is niet voor niks in prijs verhoogd door Wargaming.

Maar ik kwam via Facebook een heel mooi artikel tegen waarom Premium tanks zo giga irritant zijn. De grootste mis-conceptie is dat er noobs in gold-tanks rijden, het zijn meestal de betere en meer ervaren spelers die ineens een stuk agressiever kunnen/willen spelen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Appel op 06-12-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
MM, oke.
ik vond de löwe altijd al duur ( 12.5k gold )
Misschien dat ik er gewoon maar es 1 moet halen ;)
Ook al vind ik de medium speelstijl erg leuk en is ie een stuk goedkoper. ( 7.5k Gold )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
TheJukeBox schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:29:
MM, oke.
ik vond de löwe altijd al duur ( 12.5k gold )
Misschien dat ik er gewoon maar es 1 moet halen ;)
Ook al vind ik de medium speelstijl erg leuk en is ie een stuk goedkoper. ( 7.5k Gold )
Ik zou het lekker bij de Type-59 houden, de Lowe is in mijn ogen zijn nieuwe prijs niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:33

skoozie

SCSI

Zonder gold aan te schaffen enkel door al het gratis gold zit ik momenteel op 2800 gold, ik zit soms te kijken bij de premium tankjes als extra credit income. echter heb je tot de 1500 gold een aantal tanks tot tier 5 en daarna pas bij T8 maar die kosten al 7500 gold. (dat is nog lang sparen!)
heeft iemand ervaring met de credit income van o.a de Ram-2 of andere T4/T5 premiums, en dan zonder premium?

edit: Ik heb ervaring met wat T2/T3 tankjes, maar de potjes met mijn KV leverden gemiddled eveneveel op.

[ Voor 12% gewijzigd door skoozie op 06-12-2011 10:46 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Ik heb een Tier 2 premium tank!:)
maar de income val mij tegen.
Gekregen bij de retail versie van Wot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
iemand hier ervaring met een VK 2801?
Lijkt mij een erg grappige t5 tank. 72km/u en een 105mm gun :)

Ben momenteel aan het grinden in een VK 1602 leopard, nog 52k xp te gaan voor de VK 2801.

Nog een vraagje trouwens, zijn jagdtigers vergeleken met T9 tank destroyers niet een beetje underpowered in vuurkracht (en hoog turret profiel voor jagdtiger)? USA en USSR hebben beide een 155mm gun en jagdtiger maar een 125mm.

[ Voor 38% gewijzigd door defiler1974 op 06-12-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
  • Laatst online: 20-06 23:21
heeft iemand ervaring met de credit income van o.a de Ram-2 of andere T4/T5 premiums, en dan zonder premium?
De ram-2 zonder premium is tussen de 17 / 35k credits, win / loss met reperatie/refill tot max 5000 credits

Schijnt dat de churchill ook erg lekker speelt, ervaringen mbt credits enz weet ik niet.
Ik vind de ram-2 naast de lowe één van de betere moneymakers (en leukst om te spelen O+ )

Zoals hierboven ook gezegd wordt, hangt helemaal van je speelstijl af. Ik heb bv ook hele leuke winst gehaald met de Type-59.

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

defiler1974 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:13:

Nog een vraagje trouwens, zijn jagdtigers vergeleken met T9 tank destroyers niet een beetje underpowered in vuurkracht (en hoog turret profiel voor jagdtiger)? USA en USSR hebben beide een 155mm gun en jagdtiger maar een 125mm.
Yes it is, de T95 is gewoon een rijdend fort, kwetsbaar voor arty, maar dodelijk voor al de rest.
de obj 704, is meer wendbaar, lager profiel en zwaardere gun.
Je hebt wel een rof van 6.1 (dacht ik) wat hoger is dan bij de meeste heavy's, waardoor bij bij idiotspelers nog wel eens twee shells kan plaatsen.
Maar door zijn zwakker armor en grote profiel is het een absolute nono voor mij. Ik heb momenteel 175k XP staan op mijn Ferdi en de nodige silver. Maar ik koop en unlock em niet. Ik hoop op verbetering bij de E-100stug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik heb de Jagdtiger ben het helemaal eens met de Joindry hij is het niet waard ;).
Ik heb nu overigens 76k aan xp op men ferdi.

Overigens voor degene die geïnteresseerd zijn, ik heb een promo code van de PU hier zo. De eerste die mij een PM stuurt krijgt hem. Ik kan hem niet gebruiken. ;)

Overigens ben ik er nu vandoor, dus degene krijgt hem iets later ;).

[ Voor 10% gewijzigd door Nemean op 06-12-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
defiler1974 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:13:
iemand hier ervaring met een VK 2801?
Lijkt mij een erg grappige t5 tank. 72km/u en een 105mm gun :)
Ik heb 'm elite staan en het is mijn frustratie tank. Als de andere tanks niet lukken, ga ik lekker rondracen en mensen gek maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
Gisteravond eindelijk de IS-3 binnen en de IS/2 crews overgeplaatst (met 80k bijbetalen).

Gelijk maar 3 potjes gespeeld en moet zeggen, wat een heerlijk tank om erin te rijden. De tank is bijna stock met alleen een betere radio en gun van de IS/2.

Ik wil nu proberen om zo snel mogelijk naar de IS-4 te grinden. Bij de afgelopen 3 potjes haal ik gemiddeld 600 exp per game. De vraag is of ik met de 122 mm D-25T moet doorknallen tot de IS-4 of toch de 122 mm BL-9 moet halen. Want hoeveel exp halen jullie per game met de betere gun van de IS-3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Bedenk dat je nu nog als top-tier ingedeeld wordt (eerste 10? potjes),
straks kom je in potjes waar je mid/low tier bent en dan is de penetration van de BL-9 echt nodig.
en op de IS-4 is die eigenlijk alweer te laag.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Het is eigenlijk vrij simpel. De BL-9 heb je nodig om überhaupt bij de IS-7 te geraken. Dus of je speelt nu door met een mindere gun en en speelt de IS-4 ook met een mindere gun tot je de BL-9 daar kan researchen, of je spaart nu voor de BL-9.

Bij welke optie speel je het minst lang met een mindere gun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
Fest schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:57:
Het is eigenlijk vrij simpel. De BL-9 heb je nodig om überhaupt bij de IS-4 te geraken. Dus of je speelt nu door met een mindere gun en en speelt de IS-4 ook met een mindere gun tot je de BL-9 daar kan researchen, of je spaart nu voor de BL-9.

Ik bedenk me nu dat ik de afgelopen 3 potjes erg hoog in de MM zit. Heb nu 26,5 free exp en kan na een aantal potjes de BL-9 wel pakken. Is de turret nog de moeite waard om te researchen, want ergens las ik dat er verandering komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Fest schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:57:
Het is eigenlijk vrij simpel. De BL-9 heb je nodig om überhaupt bij de IS-4 te geraken. Dus of je speelt nu door met een mindere gun en en speelt de IS-4 ook met een mindere gun tot je de BL-9 daar kan researchen, of je spaart nu voor de BL-9.

je hebt de BL-9- niet nodig om de IS-4 te halen, of bedoel je de IS-7? daar is die wel voor nodig. De BL-9 is echt een lekkere gun op de IS-3 en de grind naar de IS-4 wordt er een stuk leuker door!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Ik heb de turret wel gedaan op mijn IS-3. Vooral het feit dat die een stuk sneller draait is belangrijk. Ook de side-armor van je turret is een stuk beter.

Ik bedoelde inderdaad de IS-7. Heb mijn post aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
skoozie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:05:
[...]

je hebt de BL-9- niet nodig om de IS-4 te halen, of bedoel je de IS-7? daar is die wel voor nodig. De BL-9 is echt een lekkere gun op de IS-3 en de grind naar de IS-4 wordt er een stuk leuker door!
BL-9 is niet nodig om naar de IS-4 te gaan. Alleen zit ik hier met de dilemma of ik die wel of niet moet nemen. Want ik moet extra 44k aan exp bijrapen richting de IS-4 als ik die erbij wil halen.

Wat is ongeveel de gemiddelde exp die je kan verdienen met de 122 mm D-25T gun en BL-9 gun op de IS-3? Dan kan ik uitrekenen hoeveel extra games (of juist minder) ik moet doen richting de IS-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
skoozie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:05:
[...]

Ik zou die Bl-9 wel echt researchen. Ik speel nu de T34 nog met de 105mm en dat is echt verschrikkelijk (bij USA kan dit ook niet anders). De grind is echt niet leuk met een slechte gun, en als je hem nu al kunt researchen waarom niet?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.