Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fzim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:55
Vanavond een update voor de Minecraft - pocket edition! Android wordt als eerst geupdate.

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003

Zeror

Ik Henk 'm!

yzx schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:57:
[...]

Want iron kom je echt tekort tegenwoordig in MC 8)7
Hout is gewoon makkelijker aan te komen, dan iron ore en het resultaat is hetzelfde.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blitzdoctor schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:10:
Dit zal het probleem oplossen van sneeuw in de woestijn e.d. die nu bij oude mappen kunnen optreden na een update.
Heel erg nice! Het probleem heeft al te lang geduurd, maar toch fijn :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 14:08
yzx schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:52:
[...]

lava bucket heeft waarde 100 en (char)coal heeft waarde 8 in een furnance
Misschien een tip, dacht dat 1bucket 4stacks off cobble kon cooken
Weer iets geleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-10 09:46

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Alleen moet je wel achter elkaar bijvullen anders brandt de lavabucket op terwijl er niks in de oven zit.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:56

yzx

Blitzdoctor schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 22:49:
Alleen moet je wel achter elkaar bijvullen anders brandt de lavabucket op terwijl er niks in de oven zit.
Dat is wel een nadeel -> evt timen , meestal als ik het doen is het met 10 furnaces te gelijk en dan alleen smooth stone maken voor ff

Maar iets zoals Buildcraft lost dit zeer zakelijk op :D

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Vannacht met een aantal mensen op de server de nieuwe arena functionaliteit getest. Dit tot groot success (en veel doden :+). De arena is vanaf nu dan ook open voor iedereen op de server (al moet ik de loot / waves nog tweaken).

Lees de handleiding voor de ditjes en datjes!
http://blog.de-kleijn.com...2/FoojinsServerManual.pdf

Kleine note: stuur mij aub een ingame mail als je een minecart op de rails vindt!

[ Voor 10% gewijzigd door marshallq op 11-02-2012 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-04 12:35

iThinkSo

Ik heb deze tekst en jij niet!

yzx schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 22:57:
[...]
Maar iets zoals Buildcraft lost dit zeer zakelijk op :D
JAH! BUILDCRAFT!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Trouwens iedereen die van mods als buildcraft houdt, zou hier eens een kijkje moeten nemen: YouTube: Kanaal van direwolf20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Hier is een trailer van onze server. Hoop dat jullie hem leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, ik heb de lemmingcraft map gedownload en nu render ik hem naar zon internet map ding, kost een paar uur door al het geexplore :( (map heeft tienduizenden chuncks en is 200Mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Als iemand ene Bartjeuh op zijn server ziet, ban hem dan maar meteen. Enige wat ie doet is adverteren voor zijn eigen server door in caps in de chat te schreeuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:16

MonkeySleeve

It's just Monkey business

7 Eye of Enders later heb ik dan eindelijk de Stronghold/End Portal gevonden :D Nu is het een kwestie van de portal openen, de stronghold verkennen en wie weet binnenkort de Enderdragon verslaan :]

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
fabben schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 21:10:
Vanavond een update voor de Minecraft - pocket edition! Android wordt als eerst geupdate.

Link
en gedownload :D zit nu eindelijk een adventure mode in. ik hoop dat ze er nog meer in verbeteren zodat je tools kan maken e.d. zoals minecraft pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Die silverfish zijn awesome! Heb expres die mobspawner ervan niet kapot gemaakt, je kunt echt keihard levelen met die beesten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:56

yzx

ThE_OwNeR schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 22:02:
Die silverfish zijn awesome! Heb expres die mobspawner ervan niet kapot gemaakt, je kunt echt keihard levelen met die beesten!
Mobspawner? Dacht dat die gewoon een andere steen infecteerde

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

yzx schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 22:04:
[...]

Mobspawner? Dacht dat die gewoon een andere steen infecteerde
Klopt maar er zit bij de portal z'n spawner, en als ik er 1 raaksla, komen er andere uit de stenen idd. Ik zit onder water, dus er is al best vaak wat water binnen gedrongen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze mag hier nog wel een keer:

Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/204/438/9MhLK.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
WTB Equivalent Exchange voor servers :P Marshall's server zou zo veel cooler zijn met die mod xD Jammer dat hij nog niet voor SMP beschikbaar is.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Ben momenteel bezig met projectje op Marshall's server:
Een metro bouwen vanaf het metro station Snowfjord naar mijn basis. Ik weet het lui :P

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
marshallq schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 23:09:
Vannacht met een aantal mensen op de server de nieuwe arena functionaliteit getest. Dit tot groot success (en veel doden :+). De arena is vanaf nu dan ook open voor iedereen op de server (al moet ik de loot / waves nog tweaken).

Lees de handleiding voor de ditjes en datjes!
http://blog.de-kleijn.com...2/FoojinsServerManual.pdf

Kleine note: stuur mij aub een ingame mail als je een minecart op de rails vindt!
Arena is echt gruwelijk! 8) Ook erg leuk als je af bent en je ziet de laatste achtervolgt worden door hordes creepers, spiders, zombies, wolves en skeletons :P

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Lone, kan je die dan niet doortrekken naar mijn huis? :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
lanerios schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:14:
Lone, kan je die dan niet doortrekken naar mijn huis? :P
We kunnen er samen aan werken, binnenkort. Moet je alleen een onderkomen voor mij creeren :p

Eerst maar eens zien of ik mijn eigen trein werken kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
haha is goed. Ik wil ook nog een brug gaan bouwen de oceaan over, om wat makkelijker naar mainland te kunnen komen haha. 60 stacks wood farmen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
Is toch nie zo moeilijk? Duurt ff maar dan heb je wat. Waar zit je eigenlijk ongeveer? Volgens mij wel een eind van mij weg of niet? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Je kan ook altijd nog kiezen voor een tunnel + trein ipv een brug.

Ps. Tweaktown is open! Vanaf station Seaside kan je erheen. Verder zijn er op een stuk grond nog 15 plots vrij voor huizen. Tevens zal Lemmy op zijn stuk ook nog een aantal plots hebben voor mensen.

Voor plot keuze geld: first come first serve.

Edit: je kan vanaf elk station naar Tweaktown warpen.

[ Voor 76% gewijzigd door marshallq op 13-02-2012 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik zit in NE van de map :p Tunnel+Trein is ook een optie. Hmm, en dan in je dungeon uitkomen bij de diamond muwhahaha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ik zit erover te denken om iConomy op mijn server te installeren. De reden hiervoor is dat ik graag een markt op gang wil brengen (wellicht via Essentials signs).

Nu wil ik graag in het begin zelf een bank maken die items op koopt zodat mensen geld kunnen verdienen / krijgen.

Hoe bepaal je de waardes van elk item om een goede economy op gang te krijgen?

Ps. weet iemand hoe die plugin heet waarin je de items zwevend boven een chest (stairs) ziet?

[ Voor 15% gewijzigd door marshallq op 14-02-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 15:03
Prijzen bepalen vind ik echt shitwerk, ik heb zelf ook een iconomy dinges maar ik vind dat er te veel geld is in het spel :p

beter zou zijn eerst een aantal dagen mensen geld laten verdienen, dan weet je hoeveel geld er in het spel is.

de zwevende dinges plugin is: SHOWCASE

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
@ Marshall

Staan een zooi bomen bij mijn plaats in tweaktown , en die heb ik ook nodig voor mijn huisje :)

Verder is mijn huis lager als die van jou. Mag ik dan een zolder implementeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
@Lone, dunno, zullen we wel even naar kijken.

New map format:
http://www.mojang.com/201...necraft-map-format-anvil/

Hello!

Jon and I have been working on a new map format for Minecraft that we’ve dubbed “Anvil” (it’s just a name). The purpose of the new format is to prepare for modding, especially to allow for more block types, but also to improve other areas of the game (such as map height). The changes are:

Maximum build height has been increased to 256 (was 128)
Empty sections of the world are not loaded into memory
Block ids have been increased to 4096 (was 256) by adding a 4 bit data layer (similar to how meta data is stored)
Block ordering have been changed from x/z/y to y/z/x in order to improve compression
Packets for sending chunks have been updated (a full 128-high chunk is smaller than the old format, and a chunk with lots of empty space is much smaller)
Biomes are saved per x/z column, which means they can be altered by tools
The next snapshot, and Minecraft 1.2, will automatically convert worlds to the new format. The files of the current format (“McRegion”) will remain in your save folder, if you need to restore them for some reason.

I’ve prepared a converter (with source code) for tool makers that wants to be prepared. You do not need to use this to convert your maps! It’s only for reference!

Meer info in de link.

Holy shit, dubbel zo hoog kunnen bouwen. Mijn tower is toe aan een upgrade :+

[ Voor 37% gewijzigd door marshallq op 14-02-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-10 19:56

Austin

Uit een boek

Dat gaat een hoop graafwerk schelen op servers, of juist niet omdat ze nog hoger willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:42
marshallq schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:08:
@Lone, dunno, zullen we wel even naar kijken.

New map format:
http://www.mojang.com/201...necraft-map-format-anvil/

Hello!

Jon and I have been working on a new map format for Minecraft that we’ve dubbed “Anvil” (it’s just a name). The purpose of the new format is to prepare for modding, especially to allow for more block types, but also to improve other areas of the game (such as map height). The changes are:

Maximum build height has been increased to 256 (was 128)
Empty sections of the world are not loaded into memory
Block ids have been increased to 4096 (was 256) by adding a 4 bit data layer (similar to how meta data is stored)
Block ordering have been changed from x/z/y to y/z/x in order to improve compression
Packets for sending chunks have been updated (a full 128-high chunk is smaller than the old format, and a chunk with lots of empty space is much smaller)
Biomes are saved per x/z column, which means they can be altered by tools
The next snapshot, and Minecraft 1.2, will automatically convert worlds to the new format. The files of the current format (“McRegion”) will remain in your save folder, if you need to restore them for some reason.

I’ve prepared a converter (with source code) for tool makers that wants to be prepared. You do not need to use this to convert your maps! It’s only for reference!

Meer info in de link.

Holy shit, dubbel zo hoog kunnen bouwen. Mijn tower is toe aan een upgrade :+
Super vet!!!! Nice man, kijk er nu al naar uit :D

Anyway, ik kom vanavond misschien nog even online, maar daarna ben ik tot en met zondag niet meer actief op de server vanwege een studiereis naar Berlijn. Ik denk ik meld het even voordat je je afvraagt waarom ik zo lang niet online ben geweest of voordat je m'n huisje sloopt! :P

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:32
Ik verheug me vooral op 256 hoogte. Hopelijk kan ik de oude wereld nog gewoon gebruiken zonder dat de borders er apart uit gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat dat wel dan gelijk ook de laatste keer is dat je opnieuw moet beginnen voor een nette save, ik ben er nu wel klaar mee iedere keer rare fenomenen te krijgen aan de randen van je map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-10 19:56

Austin

Uit een boek

Dat zou met dit nieuwe formaat beter op te lossen moeten zijn of anders met tools omdat je het e.a. kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:39

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ben gisteren weer begonnen met minecraft. Na een hele tijd niet te hebben gespeeld wil ik het toch weer eens eventjes doen :). Ben gisteren weer eens wezen kijken op de tweakcraft server. Als er mensen zijn die mijn hulp nodig hebben moeten die zich eventjes melden.

Zijn toch een aantal dingen veranderd geloof ik sinds mijn laatste keer.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ga vanavond weer ff bezig denk ik. Laatste paar dagen te druk gehad :(

Op zoek naar een manier om snel grote ruimtes leeg te maken en mijn berghuis te beginnen WOO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjThase
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-10 15:53
lanerios schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:49:

Op zoek naar een manier om snel grote ruimtes leeg te maken en mijn berghuis te beginnen WOO
TNT ? >:)

Mop mop, gas derop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat is verboden op marshalls server :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
Nodig mij anders mee uit lanerios :)
Ik ben iemand die snel grote ruimtes leeg kan maken :P

Edit: Heb de buitenkant van mijn huisje nu zo goed als af in tweaktown :)

Nu nog kamers maken en dan is mijn 2de huis af :)

[ Voor 41% gewijzigd door Lonestander op 15-02-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
haha, ik moet vanavond maar wat plannen gaan maken. We hebben nu Tempel huis+farm, basic huis+farm.

Ik wil nu in een halve berg een huis gaan bouwen met tunnel naar caverns toe.

*ponders* hoe kan ik marshall omkopen zodat ik in creative kan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
Niet! survival maakt het juist leuker om projecten te doen! zit meer spanning achter :)

Zoals mijn tunnel naar snowfjord station, heb enge momenten gehad toen of het water opeens binnen stroomde... of toen ik een cavern vol met creepers vond die mijn tunnel in kwamen :O

Maar serieus als ik moet komen helpen moet je het zeggen.

Tevens een vraagje zit venced0r hier ergens op tweakers? Ik vroeg me af of ik misschien een zijtak in mijn tunnel zou aanleggen voor hem, als hij gebruik zou maken van snowfjord station.(misschien samen aan werken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:13

BioHazard

*\o/*

Anvil snapshot staat nu online. Dus men kan al los met 256 height.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Lonestander schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:15:
Niet! survival maakt het juist leuker om projecten te doen! zit meer spanning achter :)

Zoals mijn tunnel naar snowfjord station, heb enge momenten gehad toen of het water opeens binnen stroomde... of toen ik een cavern vol met creepers vond die mijn tunnel in kwamen :O

Maar serieus als ik moet komen helpen moet je het zeggen.

Tevens een vraagje zit venced0r hier ergens op tweakers? Ik vroeg me af of ik misschien een zijtak in mijn tunnel zou aanleggen voor hem, als hij gebruik zou maken van snowfjord station.(misschien samen aan werken?)
Dat is waar :P maar ik heb zoveel stone bricks nodig Oo en normale bricks, maar op de server nog geen enkele clay kunnen vinden. Dangit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
Heb eergister zelfs clay kunnen vinden onder ijs, dus zou vast ook wel bij jou in de buurt zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Helaas, woestijn area, met het beste wat ik heb gevonden is zand, ow en zand :p vergeet niet, een beetje zand. En ook zand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Wie weet wat je moet doen met die client.jar voor de laatste snapshot? Het enige wat ik krijg is "failed to load main-class manifest".

Heb de oplossing al, .jar file in /bin droppen. |:(

Nog een vraag aan server admins:

Hoe gaan jullie om met dit nieuwe map formaat / elke keer nieuwe biomes. Ik neem aan dat jullie toch ook niet steeds overnieuw alles willen bouwen? :+

[ Voor 50% gewijzigd door marshallq op 15-02-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

lanerios schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:37:
Helaas, woestijn area, met het beste wat ik heb gevonden is zand, ow en zand :p vergeet niet, een beetje zand. En ook zand.
Bouw dan met zandsteen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Mijn eerste screens van Marshall's server :)

Mijn huissie vanaf het water (met links een tree farmpje en tussen beiden in een klein haventje)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8l0sO.png

En vanaf de voorkant (rechts dezelfde tree farm en links een klein hok met 1 varken :P)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qIZw1.png

EDIT: Hm, ze zijn een beetje van veraf.. Maar het idee is duideljk :9

[ Voor 10% gewijzigd door speek1984 op 15-02-2012 16:46 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 14:08
lanerios schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:29:
[...]

Dat is waar :P maar ik heb zoveel stone bricks nodig Oo en normale bricks, maar op de server nog geen enkele clay kunnen vinden. Dangit
Je moet gewoon ff naar zeelopen of naar meren. Valt genoeg clay te vinden! in sand biome ga je t niet vinden nee :p

Ik heb, niet overdreven, al ongeveer 30 stacks met klei kunnen vinden.

FF mijn pics:

http://imageshack.us/g/259/20120215170936.png/

[ Voor 72% gewijzigd door th4k1ck3r op 15-02-2012 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://erwinvandenbos.nl/downloads/hooooog.jpg
Nice, lekker hoog bouwen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

* Jerry loves Minecraft met mods

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wrdOG.png
Marble brick O+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pFiCa.png
Vulkaan op een vulkaan?!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Og4zb.png
Machines die het werk voor mij doen!

* Klik voor grote versie *

Ik vond vanilla Minecraft een beetje saai worden, maar met al deze mods is het echt super :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Laatst online: 01-09 01:05
welke mods gebruik jij jerry? hoe kom je aan die vulkaan? welke textpack is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Laatst online: 01-09 01:05
heb je Mcpatcher gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Nope, ik gebruik OptiFine. Deze zorgt ervoor dat je mcpatcher niet meer nodig hebt.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
Al een tijdje niks meer gedaan aan mijn tweaktown huisje,

Ben bezig geweest met farmen en breeden.

Heb nu 2 hokken voor mijn diertjes. 1 helemaal vol met koeien en de andere ben ik nu vol met kippen aan het duwen.

Ik zit te denken om mijn huisje in snowfjord lager te bouwen. Hiervoor ben ik de berg van binnenuit aan het uitgraven waarna ik een kasteel kan bouwen met een uitkijktoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Wie kan mij vertellen of het volgende mogelijk is:
Standaard wereld met:
-Geen creeper building dmg
-Difficulty 2
-Geen enderman block picks
-Geen Pvp

En dan bv. een wereld met dat allemaal wel en:
-Meer resources per chunk

Wellicht bv. met multiverse of?

Het idee is dus om een enkele redelijk veilige wereld te hebben en een aantal worlds die niet zo veilig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 25-09 16:34
Afbeeldingslocatie: https://www.jinx.com/content/themes/lego_mc/splash.jpg

Eerlijk is eerlijk, het ziet er best vet uit. Misschien ga ik het bestellen maar niet nu als preorder.

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/files.posterous.com/temp-2012-02-15/JwsuxubxmJnEupsGGrBiltDFDfiIpviwIalilvzuzmkbsgnwudxvbGpieyij/21102_LEGO_Minecraft_01-1024.png.scaled1000.png?AWSAccessKeyId=AKIAJFZAE65UYRT34AOQ&Expires=1329483042&Signature=H0dYwrcRLZaI%2Bc6x3FwhZdocvKQ%3D
More info -> http://legocuusoo.postero...craft-micro-world-the-thi

[ Voor 51% gewijzigd door Loev op 17-02-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Natuurlijk via dat k*t jynx. Betaal prijs A voor het product, en dan nog A^2 voor de shipping >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Maar dit wordt hopelijk ook gewoon te kopen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Hierzo meer afbeeldingen:

Afbeeldingslocatie: http://www.geek.com/wp-content/uploads/2012/02/LEGO_Minecraft_biomes-1024-488x440.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.geek.com/wp-content/uploads/2012/02/LEGO_Minecraft_01-1024-431x440.jpg

Je kan dus op die manier verschillende biomes koppelen aan elkaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 17-02-2012 16:09 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Het zijn wel echt ontzettend kleine dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ze hadden 16x16 moeten doen, gewoon echte chunks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

lanerios schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:12:
ze hadden 16x16 moeten doen, gewoon echte chunks :P
of 8 ipv 6. Dat had ook al wel acceptabel geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ook goed inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21
Het concept is leuk, maar persoonlijk vind ik het nogal tegenvallen. Zowel in grote als hoe het eruit ziet dat lego Minecraft.

Edit: Even uitleggen waarom!

Steve heeft geen armen. :( Een gewoon lego poppetje met armen en tools was beter geweest, misschien zelfs vierkant ipv rond?

Tools, items en diamonds?

Minecraft blocks? Behalve Creeper en steve hoofd geen speciale bloks. Waarom geen diamand blokje bijvoorbeeld?

Bomen veel te klein, in Minecraft zijn bomen ook groter.

Over te klein gesproken, nu ik beter kijk is alles te klein. De berg, het huisje (of is het een lantaarn?), de "chunks".

Dus ja, awesome concept, maar veel te klein/minimaal uitgewerkt imo.

[ Voor 68% gewijzigd door Dreanor op 17-02-2012 16:52 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dreanor schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:36:
Over te klein gesproken, nu ik beter kijk is alles te klein. De berg, het huisje (of is het een lantaarn?), de "chunks".
Ik denk dat het een workbench is gezien de grote van de poppetjes en de grote van biomes.
Nee, het is toch een huisje. Zie de eerste geposte afbeelding. Daar kun je het goed zien.

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 17-02-2012 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de terrain generation nu weer broken of is dat eindelijk verleden tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Godver, was bijna level 45, ga ik dood na een hele tijd in leven te weten blijven. Kom ik terug waar ik dood ging, krijg ik maar zoveel xp om tot level 6 te komen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:03
ThE_OwNeR schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 19:06:
Godver, was bijna level 45, ga ik dood na een hele tijd in leven te weten blijven. Kom ik terug waar ik dood ging, krijg ik maar zoveel xp om tot level 6 te komen :S
Been there, done that, got the T-shirt ;)

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Vind dat best nep, je werkt je ass off om zo hoog te komen en binnen 5 minuten zijn al die orbs weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
De website van mijn Minecraft server is online, dit met dank aan Lemmymet en is te vinden op http://foojin.nl/

Verder wil ik zodra Minecraft 1.2 uit is een extra world gaan maken (zie To-do lijstje op de site). Ik kan zelf iig niet wachten tot ze die update uitbrengen }:O

[ Voor 12% gewijzigd door marshallq op 17-02-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

`Diamant vinden wordt nooit stom, tovert elke keer een glimlach op mijn gezicht :) Vond toen net 12 diamanten binnen 5 minuten

Afbeeldingslocatie: http://img837.imageshack.us/img837/9882/20120217210549.png
Afbeeldingslocatie: http://img12.imageshack.us/img12/56/20120217210050.png
Afbeeldingslocatie: http://img138.imageshack.us/img138/2508/20120217192312.png

Goddamn silverfish...
Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/4576/20120211213143.png
Moet overigens nog maar 1 eye of ender en dan kan ik naar The End :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Heb de laatste eye of ender gevonden en ben de Enderdragon nu aan het verslaan, hij is bijna dood :D

Edit: En toen was die dood :D

Woehoe! Minecraft = uitgespeeld!

Afbeeldingslocatie: http://img832.imageshack.us/img832/8552/20120218165528.png

[ Voor 44% gewijzigd door MonkeySleeve op 18-02-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
ThE_OwNeR schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:54:
Heb de laatste eye of ender gevonden en ben de Enderdragon nu aan het verslaan, hij is bijna dood :D

Edit: En toen was die dood :D

Woehoe! Minecraft = uitgespeeld!

[afbeelding]
Gefeliciteerd, dat is een best mooie presentatie op survival.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Thanks, het was idd erg lastig, speelde op Normal, kun je nagaan :P Heb nu bijna alle achievements :)

Ik was wel even dom bezig, net nadat ik dus die portal had geactiveerd, dacht ik; ach laat ik eens een kijkje nemen.

Drop ik al mijn spullen en spring erin, spawn ik op een 6x6 obsidian vierkant hangend boven de void, en moest een heel stuk aflegen om naar het land te komen.

Dus draak die duwde mij dus eraf en ging ik dood. Was ik vergeten dat ik inmiddels level 40 alweer was. Alle levels kwijt xD

DO'H!

[ Voor 3% gewijzigd door MonkeySleeve op 18-02-2012 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
ThE_OwNeR schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 23:28:
Thanks, het was idd erg lastig, speelde op Normal, kun je nagaan :P Heb nu bijna alle achievements :)

Ik was wel even dom bezig, net nadat ik dus die portal had geactiveerd, dacht ik; ach laat ik eens een kijkje nemen.

Drop ik al mijn spullen en spring erin, spawn ik op een 6x6 obsidian vierkant hangend boven de void, en moest een heel stuk aflegen om naar het land te komen.

Dus draak die duwde mij dus eraf en ging ik dood. Was ik vergeten dat ik inmiddels level 40 alweer was. Alle levels kwijt xD

DO'H!
Ha ha dat is best wel dom ja xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ik zoek iemand die mee wil helpen met het runnen van mijn server. Voornamelijk zoek ik iemand die land-management kan verbeteren en wellicht ook wat zaken kan bouwen zodat de stad wat meer aankleding heeft.

Zie www.foojin.nl voor wat meer info over mijn server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44
Ik vind het vreemd dat er hier op t.net helemaal geen aandacht is voor Mojam (http://www.humblebundle.com/). Hierbij is Mojang dit weekend een spel aan het maken (in 60 uur) om zo geld in te zamelen voor goede doelen. Stand tot nu toe: bijna $ 350.000. Best een nette prestatie.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gister in Tweaktown maar aan het huisje begonnen. Moet alleen Marshall nog ff vragen of ik ondergronds rond ons huis wat dingen dicht kan maken. Spawnen nu constant mobs ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
lanerios schreef op maandag 20 februari 2012 @ 09:54:
Gister in Tweaktown maar aan het huisje begonnen. Moet alleen Marshall nog ff vragen of ik ondergronds rond ons huis wat dingen dicht kan maken. Spawnen nu constant mobs ><
In Tweaktown? Dat zou niet moeten kunnen, mob spawning staat disabled binnen de grenzen.

Net jullie kelder donker gemaakt maar er kwam geen mob tevoorschijn. Verder nog ff naar Tweaktown region gekeken en die loopt van bedrock > sky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Had gister 2 skeletons en spider in onze kelder, achter de korte muur (dus trap af, hoek om, dan loop je er tegen aan.) Op zich wel leuk om die boom daar te zien :p misschien maar torches neerplempen en glas ervoor xD basment garden

• corset
Ok wat doe ik fout:

Hidden pistonpowered door. Buiten is een switch. Die haal ik over, ga door de deur. Binnen switch 2. Maar die doet niks.
Nu wil ik graag dat die switch de deur weer sluit. Beetje zoals YouTube: Minecraft: Hidden stairs with Redstone
Hoe kan ik dit doen?

het zit nu zo:

S
|
-----R-----R-----R------R--
| ---P-----P------P------P
S

Dit is de ondereste, erboven zit ook een R + P achtig diagram zodat je horizontaal dit krijgt:

C R R R R
C P P P P
C B B B B
S B B B B
C P P P P
C R R R R

C = Cobble
R = Redstone Repeater (afgesteld op 1, 2, 3, 4)
P = Sticky Piston
B = StoneBrick
S = Switch

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Je hebt een XOR poort nodig om met 2 hendels 1 deur te openen/sluiten.
Zie hier voor XOR schema's

• corset
Wow, daar snap ik dus totaal niks van :( Dus wat ik zie is dat de input van de 2e switch aan de andere kant van de circuit moet komen dan de 1e switch

Dus:

S - R - R - R - R - R - R - S zou wel werken en:

S
D
D - R - R - R - R - R - R
D
S

zou niet werken?

Of lees ik het nu compleet verkeerd.

• marshallq
  • Niet online
We kunnen het wel een keer bouwen op de server.

Finally:
http://i.imgur.com/xSRLn.png

en:
Next week will be bug-fixing week for a possible 1.2 release

En nog een post van mij over de minecraft server:
http://foojin.nl/2012/02/...d-my-thoughts-about-them/

[ Voor 85% gewijzigd door marshallq op 23-02-2012 16:14 ]

• corset
WOOT! kan dat vanaf 1.2? Uiteindelijk kan mn huis dan leuk worden

Laat maar, net gelezen dat het voor de snapshot na 1.2 is :( Darn.

Trouwens!

Equivalent Exchange is uit voor SMP! WOOT! vanavond gelijk gaan testen op eigen test server :p

[ Voor 58% gewijzigd door corset op 23-02-2012 15:43 ]

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:34

Toppertje

www.davideografie.nl

Ik heb een (volgens mij) een redelijk vreemd iets...

Ik heb een wereld (creative) die ik al heel lang gebruik om dingen te testen maar ook om te bouwen, nu wou ik vandaag de nieuwste versie downloaden (12w08a) dus zo gezegd zo gedaan, minecraft.jar in de map bin geplaatst en gaan met die banaan... dacht ik.

Alles wat ik de laatste tijd gebouwd was, was ineens weg. Dus ik denk wat nu als ik probeer op te slaan, en de originele minecraft.jar van 1.1 weer in de map bin zet. Wat blijkt, alles wat ik gebouwd had stond er weer.

Ik wil dus graag die wereld updaten naar 12w08 (vanwege de verschillende nieuwe block's) maar... hoe ga ik dat doen?

Edit: Ik heb het net een deel van de wereld geprobeerd te kopieren met MCEdit, maar ik heb het idee dat MCEdit het nieuwe formaat wereld nog niet ondersteund ofzo.

[ Voor 11% gewijzigd door Toppertje op 23-02-2012 19:22 ]

• Dreanor
Toppertje schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:25:
Ik heb een (volgens mij) een redelijk vreemd iets...

Ik heb een wereld (creative) die ik al heel lang gebruik om dingen te testen maar ook om te bouwen, nu wou ik vandaag de nieuwste versie downloaden (12w08a) dus zo gezegd zo gedaan, minecraft.jar in de map bin geplaatst en gaan met die banaan... dacht ik.

Alles wat ik de laatste tijd gebouwd was, was ineens weg. Dus ik denk wat nu als ik probeer op te slaan, en de originele minecraft.jar van 1.1 weer in de map bin zet. Wat blijkt, alles wat ik gebouwd had stond er weer.

Ik wil dus graag die wereld updaten naar 12w08 (vanwege de verschillende nieuwe block's) maar... hoe ga ik dat doen?

Edit: Ik heb het net een deel van de wereld geprobeerd te kopieren met MCEdit, maar ik heb het idee dat MCEdit het nieuwe formaat wereld nog niet ondersteund ofzo.
_Jeb had een tool gemaakt voor het omzetten naar nieuwe world formaat, maar ik weet niet waar je die kan downloaden gezien ik zelf nog niet de nieuwe versie gedownload heb.

• marshallq
  • Niet online
Dreanor schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:52:
[...]

_Jeb had een tool gemaakt voor het omzetten naar nieuwe world formaat, maar ik weet niet waar je die kan downloaden gezien ik zelf nog niet de nieuwe versie gedownload heb.
Gebeurd automatisch.

Golems (channel naar advies van Paulusz1987 8) ):
YouTube: Iron Golems! (Patch 1.2 pre-release 08a)

Slabs:
http://i.imgur.com/QVA1C.png

[ Voor 23% gewijzigd door marshallq op 24-02-2012 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lemmingcraft heeft een upgrade gekregen en heeft nu survival en creative!
Kom nu eens kijken op tommynoel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 14:33

Crp

Afbeeldingslocatie: http://d1y0oqfyli6x95.cloudfront.net/wp-content/uploads/2012/02/2012-02-06_17.55.32.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:59

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Hoogte limiet, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 15:03
En een überhoge boom ;)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Dat is het screenshot van Jeb van de verhoogde wereld (welke 128 blokken verhoogd is aan de bovenkant). Dus heuvels/bergen en grotten zijn hetzelfde, er is enkel 128 lucht toegevoegd zeg maar.

Hopelijk veranderen ze het binnenkort dat de zee op 128 ligt, met bergen tot 176 en een extra ondergrondse biome? Zou leuk zijn, maar is misschien te belastend voor het systeem/game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Dreanor schreef op zondag 26 februari 2012 @ 19:58:
[...]

Dat is het screenshot van Jeb van de verhoogde wereld (welke 128 blokken verhoogd is aan de bovenkant). Dus heuvels/bergen en grotten zijn hetzelfde, er is enkel 128 lucht toegevoegd zeg maar.

Hopelijk veranderen ze het binnenkort dat de zee op 128 ligt, met bergen tot 176 en een extra ondergrondse biome? Zou leuk zijn, maar is misschien te belastend voor het systeem/game?
Niet leuk al wil je een hoog project. Op TweakCraft worden nog steeds enorme gaten in de grond gemaakt dmv TNT & handminen. De nieuwe hoogtelimiet voorkomt dit.
Pagina: 1 ... 10 ... 62 Laatste

Let op:
Dit is een algemeen Minecraft topic hou hier rekening mee en ga niet teveel slowchatten over het "wel en wee" op 1 server.

Het topic over eigen MineCraft servers: Algemeen GoT community Minecraft servers