Hout is gewoon makkelijker aan te komen, dan iron ore en het resultaat is hetzelfde.yzx schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:57:
[...]
Want iron kom je echt tekort tegenwoordig in MC
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Heel erg nice! Het probleem heeft al te lang geduurd, maar toch fijnBlitzdoctor schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:10:
Dit zal het probleem oplossen van sneeuw in de woestijn e.d. die nu bij oude mappen kunnen optreden na een update.

Weer iets geleerd!yzx schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:52:
[...]
lava bucket heeft waarde 100 en (char)coal heeft waarde 8 in een furnance
Misschien een tip, dacht dat 1bucket 4stacks off cobble kon cooken
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Dat is wel een nadeel -> evt timen , meestal als ik het doen is het met 10 furnaces te gelijk en dan alleen smooth stone maken voor ffBlitzdoctor schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 22:49:
Alleen moet je wel achter elkaar bijvullen anders brandt de lavabucket op terwijl er niks in de oven zit.
Maar iets zoals Buildcraft lost dit zeer zakelijk op
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Lees de handleiding voor de ditjes en datjes!
http://blog.de-kleijn.com...2/FoojinsServerManual.pdf
Kleine note: stuur mij aub een ingame mail als je een minecart op de rails vindt!
[ Voor 10% gewijzigd door marshallq op 11-02-2012 00:09 ]
JAH! BUILDCRAFT!!!!yzx schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 22:57:
[...]
Maar iets zoals Buildcraft lost dit zeer zakelijk op
Trouwens iedereen die van mods als buildcraft houdt, zou hier eens een kijkje moeten nemen: YouTube: Kanaal van direwolf20
Verwijderd
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
en gedownloadfabben schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 21:10:
Vanavond een update voor de Minecraft - pocket edition! Android wordt als eerst geupdate.
Link
Mobspawner? Dacht dat die gewoon een andere steen infecteerdeThE_OwNeR schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 22:02:
Die silverfish zijn awesome! Heb expres die mobspawner ervan niet kapot gemaakt, je kunt echt keihard levelen met die beesten!
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Klopt maar er zit bij de portal z'n spawner, en als ik er 1 raaksla, komen er andere uit de stenen idd. Ik zit onder water, dus er is al best vaak wat water binnen gedrongenyzx schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 22:04:
[...]
Mobspawner? Dacht dat die gewoon een andere steen infecteerde
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Een metro bouwen vanaf het metro station Snowfjord naar mijn basis. Ik weet het lui
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Arena is echt gruwelijk!marshallq schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 23:09:
Vannacht met een aantal mensen op de server de nieuwe arena functionaliteit getest. Dit tot groot success (en veel doden). De arena is vanaf nu dan ook open voor iedereen op de server (al moet ik de loot / waves nog tweaken).
Lees de handleiding voor de ditjes en datjes!
http://blog.de-kleijn.com...2/FoojinsServerManual.pdf
Kleine note: stuur mij aub een ingame mail als je een minecart op de rails vindt!
"It's about time you showed up Fox!"
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
We kunnen er samen aan werken, binnenkort. Moet je alleen een onderkomen voor mij creerenlanerios schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:14:
Lone, kan je die dan niet doortrekken naar mijn huis?
Eerst maar eens zien of ik mijn eigen trein werken kan krijgen
Ps. Tweaktown is open! Vanaf station Seaside kan je erheen. Verder zijn er op een stuk grond nog 15 plots vrij voor huizen. Tevens zal Lemmy op zijn stuk ook nog een aantal plots hebben voor mensen.
Voor plot keuze geld: first come first serve.
Edit: je kan vanaf elk station naar Tweaktown warpen.
[ Voor 76% gewijzigd door marshallq op 13-02-2012 23:49 ]
Nu wil ik graag in het begin zelf een bank maken die items op koopt zodat mensen geld kunnen verdienen / krijgen.
Hoe bepaal je de waardes van elk item om een goede economy op gang te krijgen?
Ps. weet iemand hoe die plugin heet waarin je de items zwevend boven een chest (stairs) ziet?
[ Voor 15% gewijzigd door marshallq op 14-02-2012 11:25 ]
beter zou zijn eerst een aantal dagen mensen geld laten verdienen, dan weet je hoeveel geld er in het spel is.
de zwevende dinges plugin is: SHOWCASE
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Staan een zooi bomen bij mijn plaats in tweaktown , en die heb ik ook nodig voor mijn huisje
Verder is mijn huis lager als die van jou. Mag ik dan een zolder implementeren?
New map format:
http://www.mojang.com/201...necraft-map-format-anvil/
Hello!
Jon and I have been working on a new map format for Minecraft that we’ve dubbed “Anvil” (it’s just a name). The purpose of the new format is to prepare for modding, especially to allow for more block types, but also to improve other areas of the game (such as map height). The changes are:
Maximum build height has been increased to 256 (was 128)
Empty sections of the world are not loaded into memory
Block ids have been increased to 4096 (was 256) by adding a 4 bit data layer (similar to how meta data is stored)
Block ordering have been changed from x/z/y to y/z/x in order to improve compression
Packets for sending chunks have been updated (a full 128-high chunk is smaller than the old format, and a chunk with lots of empty space is much smaller)
Biomes are saved per x/z column, which means they can be altered by tools
The next snapshot, and Minecraft 1.2, will automatically convert worlds to the new format. The files of the current format (“McRegion”) will remain in your save folder, if you need to restore them for some reason.
I’ve prepared a converter (with source code) for tool makers that wants to be prepared. You do not need to use this to convert your maps! It’s only for reference!
Meer info in de link.
Holy shit, dubbel zo hoog kunnen bouwen. Mijn tower is toe aan een upgrade
[ Voor 37% gewijzigd door marshallq op 14-02-2012 13:08 ]
Super vet!!!! Nice man, kijk er nu al naar uitmarshallq schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:08:
@Lone, dunno, zullen we wel even naar kijken.
New map format:
http://www.mojang.com/201...necraft-map-format-anvil/
Hello!
Jon and I have been working on a new map format for Minecraft that we’ve dubbed “Anvil” (it’s just a name). The purpose of the new format is to prepare for modding, especially to allow for more block types, but also to improve other areas of the game (such as map height). The changes are:
Maximum build height has been increased to 256 (was 128)
Empty sections of the world are not loaded into memory
Block ids have been increased to 4096 (was 256) by adding a 4 bit data layer (similar to how meta data is stored)
Block ordering have been changed from x/z/y to y/z/x in order to improve compression
Packets for sending chunks have been updated (a full 128-high chunk is smaller than the old format, and a chunk with lots of empty space is much smaller)
Biomes are saved per x/z column, which means they can be altered by tools
The next snapshot, and Minecraft 1.2, will automatically convert worlds to the new format. The files of the current format (“McRegion”) will remain in your save folder, if you need to restore them for some reason.
I’ve prepared a converter (with source code) for tool makers that wants to be prepared. You do not need to use this to convert your maps! It’s only for reference!
Meer info in de link.
Holy shit, dubbel zo hoog kunnen bouwen. Mijn tower is toe aan een upgrade
Anyway, ik kom vanavond misschien nog even online, maar daarna ben ik tot en met zondag niet meer actief op de server vanwege een studiereis naar Berlijn. Ik denk ik meld het even voordat je je afvraagt waarom ik zo lang niet online ben geweest of voordat je m'n huisje sloopt!
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Verwijderd
Zijn toch een aantal dingen veranderd geloof ik sinds mijn laatste keer.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Op zoek naar een manier om snel grote ruimtes leeg te maken en mijn berghuis te beginnen WOO
TNT ?lanerios schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:49:
Op zoek naar een manier om snel grote ruimtes leeg te maken en mijn berghuis te beginnen WOO
Mop mop, gas derop!
Ik ben iemand die snel grote ruimtes leeg kan maken
Edit: Heb de buitenkant van mijn huisje nu zo goed als af in tweaktown
Nu nog kamers maken en dan is mijn 2de huis af
[ Voor 41% gewijzigd door Lonestander op 15-02-2012 10:59 ]
Ik wil nu in een halve berg een huis gaan bouwen met tunnel naar caverns toe.
*ponders* hoe kan ik marshall omkopen zodat ik in creative kan
Zoals mijn tunnel naar snowfjord station, heb enge momenten gehad toen of het water opeens binnen stroomde... of toen ik een cavern vol met creepers vond die mijn tunnel in kwamen

Maar serieus als ik moet komen helpen moet je het zeggen.
Tevens een vraagje zit venced0r hier ergens op tweakers? Ik vroeg me af of ik misschien een zijtak in mijn tunnel zou aanleggen voor hem, als hij gebruik zou maken van snowfjord station.(misschien samen aan werken?)
Dat is waarLonestander schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:15:
Niet! survival maakt het juist leuker om projecten te doen! zit meer spanning achter
Zoals mijn tunnel naar snowfjord station, heb enge momenten gehad toen of het water opeens binnen stroomde... of toen ik een cavern vol met creepers vond die mijn tunnel in kwamen
Maar serieus als ik moet komen helpen moet je het zeggen.
Tevens een vraagje zit venced0r hier ergens op tweakers? Ik vroeg me af of ik misschien een zijtak in mijn tunnel zou aanleggen voor hem, als hij gebruik zou maken van snowfjord station.(misschien samen aan werken?)
Heb de oplossing al, .jar file in /bin droppen.

Nog een vraag aan server admins:
Hoe gaan jullie om met dit nieuwe map formaat / elke keer nieuwe biomes. Ik neem aan dat jullie toch ook niet steeds overnieuw alles willen bouwen?
[ Voor 50% gewijzigd door marshallq op 15-02-2012 16:00 ]
Bouw dan met zandsteenlanerios schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:37:
Helaas, woestijn area, met het beste wat ik heb gevonden is zand, ow en zandvergeet niet, een beetje zand. En ook zand.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Mijn huissie vanaf het water (met links een tree farmpje en tussen beiden in een klein haventje)

En vanaf de voorkant (rechts dezelfde tree farm en links een klein hok met 1 varken

EDIT: Hm, ze zijn een beetje van veraf.. Maar het idee is duideljk
[ Voor 10% gewijzigd door speek1984 op 15-02-2012 16:46 ]
"It's about time you showed up Fox!"
Je moet gewoon ff naar zeelopen of naar meren. Valt genoeg clay te vinden! in sand biome ga je t niet vinden neelanerios schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:29:
[...]
Dat is waarmaar ik heb zoveel stone bricks nodig Oo en normale bricks, maar op de server nog geen enkele clay kunnen vinden. Dangit
Ik heb, niet overdreven, al ongeveer 30 stacks met klei kunnen vinden.
FF mijn pics:
http://imageshack.us/g/259/20120215170936.png/
[ Voor 72% gewijzigd door th4k1ck3r op 15-02-2012 17:25 ]
----------------------
Industrial Craft 2 + Advanced Machines
Buildcraft 3.1.x + Additional Buildcraft Objects
Equivalent Exchange 6 v1.35
Red Power 2.0 pre4d
Forestry 1.3.x
Logistics Pipes
Additional Pipes
Sneaky Pipes
Wireless Redstone
OptiFine
Rei's Minimap
Risugami's Mod Loader + Audiomod
Flans Mod Loader MP
Minecraft Forge v1.3.1
Convenient Inventory 2.2
Chickenbones NEI
Yep dat zijn er aardig wat
Ik heb deze video als handleiding gebruikt: Install video
Texturepack: http://www.minecraftforum...d-pipes-and-adv-machines/
De vulkaan komt van de mod Red Power 2. Die genereert wat andere items in je wereld zoals deze vulkaan.
Nope, ik gebruik OptiFine. Deze zorgt ervoor dat je mcpatcher niet meer nodig hebt.joshje schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 23:35:
heb je Mcpatcher gebruikt?
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ben bezig geweest met farmen en breeden.
Heb nu 2 hokken voor mijn diertjes. 1 helemaal vol met koeien en de andere ben ik nu vol met kippen aan het duwen.
Ik zit te denken om mijn huisje in snowfjord lager te bouwen. Hiervoor ben ik de berg van binnenuit aan het uitgraven waarna ik een kasteel kan bouwen met een uitkijktoren.
Standaard wereld met:
-Geen creeper building dmg
-Difficulty 2
-Geen enderman block picks
-Geen Pvp
En dan bv. een wereld met dat allemaal wel en:
-Meer resources per chunk
Wellicht bv. met multiverse of?
Het idee is dus om een enkele redelijk veilige wereld te hebben en een aantal worlds die niet zo veilig zijn.

Eerlijk is eerlijk, het ziet er best vet uit. Misschien ga ik het bestellen maar niet nu als preorder.

More info -> http://legocuusoo.postero...craft-micro-world-the-thi
[ Voor 51% gewijzigd door Loev op 17-02-2012 13:46 ]

Je kan dus op die manier verschillende biomes koppelen aan elkaar.
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 17-02-2012 16:09 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
of 8 ipv 6. Dat had ook al wel acceptabel geweest.lanerios schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:12:
ze hadden 16x16 moeten doen, gewoon echte chunks
Edit: Even uitleggen waarom!
Steve heeft geen armen.
Tools, items en diamonds?
Minecraft blocks? Behalve Creeper en steve hoofd geen speciale bloks. Waarom geen diamand blokje bijvoorbeeld?
Bomen veel te klein, in Minecraft zijn bomen ook groter.
Over te klein gesproken, nu ik beter kijk is alles te klein. De berg, het huisje (of is het een lantaarn?), de "chunks".
Dus ja, awesome concept, maar veel te klein/minimaal uitgewerkt imo.
[ Voor 68% gewijzigd door Dreanor op 17-02-2012 16:52 ]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Ik denk dat het een workbench is gezien de grote van de poppetjes en de grote van biomes.Dreanor schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:36:
Over te klein gesproken, nu ik beter kijk is alles te klein. De berg, het huisje (of is het een lantaarn?), de "chunks".
Nee, het is toch een huisje. Zie de eerste geposte afbeelding. Daar kun je het goed zien.
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 17-02-2012 18:05 ]
Been there, done that, got the T-shirtThE_OwNeR schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 19:06:
Godver, was bijna level 45, ga ik dood na een hele tijd in leven te weten blijven. Kom ik terug waar ik dood ging, krijg ik maar zoveel xp om tot level 6 te komen
Wishlist Backpack Survivors op Steam !
Verder wil ik zodra Minecraft 1.2 uit is een extra world gaan maken (zie To-do lijstje op de site). Ik kan zelf iig niet wachten tot ze die update uitbrengen
[ Voor 12% gewijzigd door marshallq op 17-02-2012 19:19 ]

Goddamn silverfish...

Moet overigens nog maar 1 eye of ender en dan kan ik naar The End
Edit: En toen was die dood
Woehoe! Minecraft = uitgespeeld!

[ Voor 44% gewijzigd door MonkeySleeve op 18-02-2012 17:06 ]
Gefeliciteerd, dat is een best mooie presentatie op survival.ThE_OwNeR schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:54:
Heb de laatste eye of ender gevonden en ben de Enderdragon nu aan het verslaan, hij is bijna dood
Edit: En toen was die dood
Woehoe! Minecraft = uitgespeeld!
[afbeelding]
Ik was wel even dom bezig, net nadat ik dus die portal had geactiveerd, dacht ik; ach laat ik eens een kijkje nemen.
Drop ik al mijn spullen en spring erin, spawn ik op een 6x6 obsidian vierkant hangend boven de void, en moest een heel stuk aflegen om naar het land te komen.
Dus draak die duwde mij dus eraf en ging ik dood. Was ik vergeten dat ik inmiddels level 40 alweer was. Alle levels kwijt xD
DO'H!
[ Voor 3% gewijzigd door MonkeySleeve op 18-02-2012 23:29 ]
Ha ha dat is best wel dom ja xD.ThE_OwNeR schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 23:28:
Thanks, het was idd erg lastig, speelde op Normal, kun je nagaanHeb nu bijna alle achievements
Ik was wel even dom bezig, net nadat ik dus die portal had geactiveerd, dacht ik; ach laat ik eens een kijkje nemen.
Drop ik al mijn spullen en spring erin, spawn ik op een 6x6 obsidian vierkant hangend boven de void, en moest een heel stuk aflegen om naar het land te komen.
Dus draak die duwde mij dus eraf en ging ik dood. Was ik vergeten dat ik inmiddels level 40 alweer was. Alle levels kwijt xD
DO'H!
Zie www.foojin.nl voor wat meer info over mijn server.
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
In Tweaktown? Dat zou niet moeten kunnen, mob spawning staat disabled binnen de grenzen.lanerios schreef op maandag 20 februari 2012 @ 09:54:
Gister in Tweaktown maar aan het huisje begonnen. Moet alleen Marshall nog ff vragen of ik ondergronds rond ons huis wat dingen dicht kan maken. Spawnen nu constant mobs ><
Net jullie kelder donker gemaakt maar er kwam geen mob tevoorschijn. Verder nog ff naar Tweaktown region gekeken en die loopt van bedrock > sky.
Hidden pistonpowered door. Buiten is een switch. Die haal ik over, ga door de deur. Binnen switch 2. Maar die doet niks.
Nu wil ik graag dat die switch de deur weer sluit. Beetje zoals YouTube: Minecraft: Hidden stairs with Redstone
Hoe kan ik dit doen?
het zit nu zo:
S
|
-----R-----R-----R------R--
| ---P-----P------P------P
S
Dit is de ondereste, erboven zit ook een R + P achtig diagram zodat je horizontaal dit krijgt:
C R R R R
C P P P P
C B B B B
S B B B B
C P P P P
C R R R R
C = Cobble
R = Redstone Repeater (afgesteld op 1, 2, 3, 4)
P = Sticky Piston
B = StoneBrick
S = Switch
Dus:
S - R - R - R - R - R - R - S zou wel werken en:
S
D
D - R - R - R - R - R - R
D
S
zou niet werken?
Of lees ik het nu compleet verkeerd.
Finally:
http://i.imgur.com/xSRLn.png
en:
Next week will be bug-fixing week for a possible 1.2 release
En nog een post van mij over de minecraft server:
http://foojin.nl/2012/02/...d-my-thoughts-about-them/
[ Voor 85% gewijzigd door marshallq op 23-02-2012 16:14 ]
Laat maar, net gelezen dat het voor de snapshot na 1.2 is
Trouwens!
Equivalent Exchange is uit voor SMP! WOOT! vanavond gelijk gaan testen op eigen test server
[ Voor 58% gewijzigd door corset op 23-02-2012 15:43 ]
Ik heb een wereld (creative) die ik al heel lang gebruik om dingen te testen maar ook om te bouwen, nu wou ik vandaag de nieuwste versie downloaden (12w08a) dus zo gezegd zo gedaan, minecraft.jar in de map bin geplaatst en gaan met die banaan... dacht ik.
Alles wat ik de laatste tijd gebouwd was, was ineens weg. Dus ik denk wat nu als ik probeer op te slaan, en de originele minecraft.jar van 1.1 weer in de map bin zet. Wat blijkt, alles wat ik gebouwd had stond er weer.
Ik wil dus graag die wereld updaten naar 12w08 (vanwege de verschillende nieuwe block's) maar... hoe ga ik dat doen?
Edit: Ik heb het net een deel van de wereld geprobeerd te kopieren met MCEdit, maar ik heb het idee dat MCEdit het nieuwe formaat wereld nog niet ondersteund ofzo.
[ Voor 11% gewijzigd door Toppertje op 23-02-2012 19:22 ]
_Jeb had een tool gemaakt voor het omzetten naar nieuwe world formaat, maar ik weet niet waar je die kan downloaden gezien ik zelf nog niet de nieuwe versie gedownload heb.Toppertje schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:25:
Ik heb een (volgens mij) een redelijk vreemd iets...
Ik heb een wereld (creative) die ik al heel lang gebruik om dingen te testen maar ook om te bouwen, nu wou ik vandaag de nieuwste versie downloaden (12w08a) dus zo gezegd zo gedaan, minecraft.jar in de map bin geplaatst en gaan met die banaan... dacht ik.
Alles wat ik de laatste tijd gebouwd was, was ineens weg. Dus ik denk wat nu als ik probeer op te slaan, en de originele minecraft.jar van 1.1 weer in de map bin zet. Wat blijkt, alles wat ik gebouwd had stond er weer.
Ik wil dus graag die wereld updaten naar 12w08 (vanwege de verschillende nieuwe block's) maar... hoe ga ik dat doen?
Edit: Ik heb het net een deel van de wereld geprobeerd te kopieren met MCEdit, maar ik heb het idee dat MCEdit het nieuwe formaat wereld nog niet ondersteund ofzo.
Gebeurd automatisch.Dreanor schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:52:
[...]
_Jeb had een tool gemaakt voor het omzetten naar nieuwe world formaat, maar ik weet niet waar je die kan downloaden gezien ik zelf nog niet de nieuwe versie gedownload heb.
Golems (channel naar advies van Paulusz1987
YouTube: Iron Golems! (Patch 1.2 pre-release 08a)
Slabs:
http://i.imgur.com/QVA1C.png
[ Voor 23% gewijzigd door marshallq op 24-02-2012 12:08 ]
Verwijderd
Kom nu eens kijken op tommynoel.nl
Verhaal erachter?
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Dat is het screenshot van Jeb van de verhoogde wereld (welke 128 blokken verhoogd is aan de bovenkant). Dus heuvels/bergen en grotten zijn hetzelfde, er is enkel 128 lucht toegevoegd zeg maar.
Hopelijk veranderen ze het binnenkort dat de zee op 128 ligt, met bergen tot 176 en een extra ondergrondse biome? Zou leuk zijn, maar is misschien te belastend voor het systeem/game?
Niet leuk al wil je een hoog project. Op TweakCraft worden nog steeds enorme gaten in de grond gemaakt dmv TNT & handminen. De nieuwe hoogtelimiet voorkomt dit.Dreanor schreef op zondag 26 februari 2012 @ 19:58:
[...]
Dat is het screenshot van Jeb van de verhoogde wereld (welke 128 blokken verhoogd is aan de bovenkant). Dus heuvels/bergen en grotten zijn hetzelfde, er is enkel 128 lucht toegevoegd zeg maar.
Hopelijk veranderen ze het binnenkort dat de zee op 128 ligt, met bergen tot 176 en een extra ondergrondse biome? Zou leuk zijn, maar is misschien te belastend voor het systeem/game?
Dit is een algemeen Minecraft topic hou hier rekening mee en ga niet teveel slowchatten over het "wel en wee" op 1 server.
Het topic over eigen MineCraft servers: Algemeen GoT community Minecraft servers