Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Kan iemand me vertellen of het mogelijk is om een bepaald stuk van de map te veranderen met WorldEdit. En dan bedoel ik niet //regen want die veranderd bv. een biodome van zand niet in bos.

Ik wil dus bv. van punt a > b automatisch alles opnieuw laten genereren. Dit zodat ik bv. een stuk zee in (natuurlijk) land kan veranderen.

Verder is het eerste treinstation af op de server :).

Ps. Speek je design ziet er nu al tof uit. Kwam net ff langs op mijn verkenningstocht 8)

[ Voor 17% gewijzigd door marshallq op 25-01-2012 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een server waar ik me kan aansluiten met Teamspeak om samen wat te bouwen via een SMP server!

Hoor het graag ben er voor in! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 15:03
mc.projectmc.nl
en
ts.projectmc.nl

We staan ook in de ts!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja dt is meer een community... dat is anders..

ik bedoel gewoon als een paar vrienden een server opzetten waar 4 of 5 man inzitten die gewoon willen bouwen via de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
@marshallq Thanks! Wordt steeds leuker nu, ik denk gewoon vaak te moeilijk :P Als het een beetje de vorm van een klein kasteeltje heeft en ik een map heb kom ik je station opzoeken ;)

EDIT: Ook erg gezellig op de server btw, jammer dat ik net weg moest toen het voller werd :)

[ Voor 20% gewijzigd door speek1984 op 26-01-2012 09:12 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leendertv
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-08-2022
Ik zou graag wat screenshots willen zien van de creaties van andere spelers op de server van marshallq!
Ik zal vanavond ook wat screenshots posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Da's een goeie. Was ik al van plan, maar wil steeds wachten tot het enigzins af is. Ik post straks gewoon :)
Gisteren trouwens wat grappigs meegemaakt. Stond ergens een creeper die niet bewoog, kon hem niet doden en hij ontplofte niet als in de buurt kwam. Zag er grappig uit :P Kon hem bij wijze van spreken mn huisje in duwen als decoratie :D Helaas was 'ie weg toen ik een tijdje later de server opnieuw bezocht. Heb er wel een screen van gemaakt, die post ik vanavond nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Heeft iemand een leuke server om in creative een beetje aan te klooien? Ik wil wat gaan oefenen en dingen testen etc, en alleen is het zo saai :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
http://imageshack.us/f/818/fmcmap.png/

Ik wil geen complete map maken, maar wellicht kunnen de slimme mensen hier iets mee. Vooral de points of interest zijn tof! :+

Edit:
Minecraft Snapshot 12w04a
by Jens Bergensten on January 26, 2012
Time for the snapshot of week 4, 2012! List of changes:

New jungle-specific mob that can be tamed
Skeletons have new AI and a few new behaviors
Various minor bug fixes and changes
Added an experience item to creative mode
Added a flame item…
Updated language files

http://mojang.com/2012/01/26/minecraft-snapshot-12w04a/

[ Voor 56% gewijzigd door marshallq op 26-01-2012 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Grappig om te zien, ik zit in het noorden toch, op 2 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:26:
Heeft iemand een leuke server om in creative een beetje aan te klooien? Ik wil wat gaan oefenen en dingen testen etc, en alleen is het zo saai :p
Dit wil ik dus ook! kunnen we dit niet samen proberen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:26:
Lemmingcraft
Deze server heeft ook worldedit enzo, als jij je username geeft kan ik je direct promoten van newbie tot member

Adres: tommynoel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:34

Toppertje

www.davideografie.nl

Weet iemand waar cave spiders niet op kunnen klimmen?
Of is het net als normale spiders dat ze niet op slowsand met vines kunnen klimmen?

Heeft iemand nog een mooi ontwerp voor een cave spider xp farm? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe snapshot is te downloaden 12week4.

http://www.minecraftforum...t-12w04a-is-out/#comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 14:08
Speek schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:27:
Grappig om te zien, ik zit in het noorden toch, op 2 uur?
Ik kom binnenkort eens langs bij je. Ik zit in het noorden op 11 uur, het verst verwijderd van alles en iedereen :(
Trouwens:
4 jungle saplings maken 1 supergrote boom, en de ocelots kunnen gebreed worden en dan krijg je kleine katjes.. Awwwww :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leendertv
Twee scheenshots van mijn huisje op de server van marshallq:

voorkant met de standaard texture pack:

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads5/4f225defd6ac6/4f225defd14d8-2012-01-26_22.06.23.thumb.jpg

Zijkant met een ander texture pack:

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads5/4f225e3751fec/4f225e374be40-2012-01-26_22.56.10.thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
super awesome

[ Voor 6% gewijzigd door LuckyLukeNL op 27-01-2012 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
Cewl! Ik kan helaas niet echt screenshots maken aangezien ik niets boven de grond heb gemaakt haha. Wel een standaard stacked autoharvester met netherrack+fire als lichtbron :p
Binnenkort maar eens een huis ofzo bouwen. Maar niet in medieval style want daar kennen we er al 500000+ van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gister opnieuw begonnen met eigen uitdaging:

5x5 gebied, van laag 64 tot laag 20 uitgraven (dus 44x5x5 gebied), trap erin bouwen en vanaf daar gaan minen.

Heeft me hele avond gekost, maar ben klaar. Enige wat ik in creative heb gedaan is de Mossy Stone Brick midden pillaar gebouwd aangezien ik echt geen zin had om 3 strongholds te zoeken :p

Weet iemand misschien iets leuks om eromheen te bouwen? Ik wil het echt een mineshaft idee geven en een paar huizen erbij.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
lanerios schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:44:
Gister opnieuw begonnen met eigen uitdaging:

5x5 gebied, van laag 64 tot laag 20 uitgraven (dus 44x5x5 gebied), trap erin bouwen en vanaf daar gaan minen.

Heeft me hele avond gekost, maar ben klaar. Enige wat ik in creative heb gedaan is de Mossy Stone Brick midden pillaar gebouwd aangezien ik echt geen zin had om 3 strongholds te zoeken :p

Weet iemand misschien iets leuks om eromheen te bouwen? Ik wil het echt een mineshaft idee geven en een paar huizen erbij.
Maak een transportsysteem (niet echt, gewoon zo laten uitzien) met een houten stellage erboven, waar dan een of twee touwen aan hangen (gewoon een wood fence) om ergens in het midden een minecart tussen het touw te duwen, zo:

|_____ |
|_____ |
|_____ |
|__M__|
|WWW |
|_____ |
|_____ |
|_____ |

met
| = wood fence
M = minecart
W = Wood block of Wood slab

Ik vind dit project trouwens een van de mooiste die ik ben tegengekomen:
Moment of impact

Afbeeldingslocatie: http://5493-planetmc.voxcdn.com/files/resource_media/screenshot/1120/moment-of-impact-2_56593.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door th4k1ck3r op 27-01-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:16

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Die is idd best ziek!

Ik ben nu een tijdje bezig met de game gewoon uitspelen, geen Mods of wat dan ook; gewoon de singleplayer uitspelen.

Het ging wel redelijk tot ik mijn oude plek beetje zat werd dus kaart gemaakt en rondgelopen. Mooie plek gevonden en toen daar portal naar de Nether gebouwd en op zoek gegaan naar Nether Ruins. Niet veel later een enorm Ruin gevonden en keihard resources verzameld. Tweede portal daar gebouwd zodat ik een beetje heen en weer kon reizen.

Heb nu inmiddels een Enchantment table en brewing stand, al wat potions gemaakt. Vond per toeval een verlaten mijnschacht en ben die nu helemaal aan het leeghalen, al het hout, alle hekjes en alle kistjes jatten.

Nu heb ik meer dan 12x 64 hout, 10x 64 hekjes, stuk of 8 kistjes + inhoud: 4 diamanten, veel brood, ijzer en melon seeds :D

En ik vermoed dat ik gisteravond laat zelfs nog een tweede mijnschacht heb gevonden. Ik was verdwaald en kwam hem toevallig tegen :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
ThE_OwNeR schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:36:
Die is idd best ziek!

Ik ben nu een tijdje bezig met de game gewoon uitspelen, geen Mods of wat dan ook; gewoon de singleplayer uitspelen.

Het ging wel redelijk tot ik mijn oude plek beetje zat werd dus kaart gemaakt en rondgelopen. Mooie plek gevonden en toen daar portal naar de Nether gebouwd en op zoek gegaan naar Nether Ruins. Niet veel later een enorm Ruin gevonden en keihard resources verzameld. Tweede portal daar gebouwd zodat ik een beetje heen en weer kon reizen.

Heb nu inmiddels een Enchantment table en brewing stand, al wat potions gemaakt. Vond per toeval een verlaten mijnschacht en ben die nu helemaal aan het leeghalen, al het hout, alle hekjes en alle kistjes jatten.

Nu heb ik meer dan 12x 64 hout, 10x 64 hekjes, stuk of 8 kistjes + inhoud: 4 diamanten, veel brood, ijzer en melon seeds :D

En ik vermoed dat ik gisteravond laat zelfs nog een tweede mijnschacht heb gevonden. Ik was verdwaald en kwam hem toevallig tegen :P
En uiteindelijk naar The End voor de enderdragon? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Jazeker, heb nu 4 Ender pearls(Wat een bitch om die te krijgen btw!) en heb zat Blaze Rods om er de Eye of Ender van te maken.

Ben nu ook bezig met het maken van boekenkasten om die Enchantment table vol te krijgen. Kost alleen heel veel hout en papier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
ThE_OwNeR schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:54:
Jazeker, heb nu 4 Ender pearls(Wat een bitch om die te krijgen btw!) en heb zat Blaze Rods om er de Eye of Ender van te maken.

Ben nu ook bezig met het maken van boekenkasten om die Enchantment table vol te krijgen. Kost alleen heel veel hout en papier...
Maar als je naar The End gaat kom je toch niet meer terug? Dan is in principe al je werk weg... Kom anders bij marshallq op de server. vind t wel geinig om met mensen samen te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

th4k1ck3r schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:01:
[...]

Maar als je naar The End gaat kom je toch niet meer terug? Dan is in principe al je werk weg... Kom anders bij marshallq op de server. vind t wel geinig om met mensen samen te spelen!
Klopt je zit dan vast tot je de draak verslaat, wat dus idd vrijwel onmogelijk wordt. Voor mezelf vind ik het gewoon tof als ik uberhaut tot de portal kom. Op dat moment kan ik dan beslissen of ik erin spring en de uitdaging aanga :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nieuw probleem:

Boekenkasten zo neergezet:
BBBB
BLLLB
BLELB

B = Boekenkast
L = Leeg
E =Enchant table

Dit omdat er altijd 1 leegte tussen moet zijn.

Ik heb dit nu geprobeerd ook met 2 en 3x leegte ertussen en steeds hetzelfde probleem

Enchants van max level 5-9. Dit terwijl ik 57 punten te gebruiken heb (ik hou van spawners en blazes) op 1 map heeft hij wel gewerkt en netjes rond de 40-50 punten enchants laten zien. Alleen op de nieuwe SMP maps totaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 22:01
lanerios schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:28:
Nieuw probleem:

Boekenkasten zo neergezet:
BBBB
BLLLB
BLELB

B = Boekenkast
L = Leeg
E =Enchant table

Dit omdat er altijd 1 leegte tussen moet zijn.

Ik heb dit nu geprobeerd ook met 2 en 3x leegte ertussen en steeds hetzelfde probleem

Enchants van max level 5-9. Dit terwijl ik 57 punten te gebruiken heb (ik hou van spawners en blazes) op 1 map heeft hij wel gewerkt en netjes rond de 40-50 punten enchants laten zien. Alleen op de nieuwe SMP maps totaal niet meer.
Volgens de Minecraft Wiki is dit de beste layout voor enchanting.
Misschien kun je er wat mee.

Edit: Even getest en haal enchant level 50, zou dus moeten werken

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchmania op 27-01-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat dan maar proberen, ik heb die setup normaal ook maar dan 4 a 5 hoog. Misschien is dat gewoon te hoog :p

Bedankt in ieder geval :)

[ Voor 11% gewijzigd door corset op 27-01-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
lanerios schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:31:
Dat dan maar proberen, ik heb die setup normaal ook maar dan 4 a 5 hoog. Misschien is dat gewoon te hoog :p

Bedankt in ieder geval :)
Afaik: max 30 book cases en alleen die op gelijk hoogte werken (zoals in die link hierboven).

YouTube: Minecraft - Cinematic Server Tour 2
Insane.

[ Voor 14% gewijzigd door marshallq op 27-01-2012 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leendertv
leendertv schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:21:
Twee scheenshots van mijn huisje op de server van marshallq:

voorkant met de standaard texture pack:

[afbeelding]

Zijkant met een ander texture pack:

[afbeelding]
Achterkant van mn huisje wordt in een andere stijl (soort itialiaans landhuis) dan de voorkant:

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads5/4f2312e894929/4f2312e88d7c9-2012-01-27_22.06.28.thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt rustig in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
meeste mensen zullen wel druk bezig zijn met bouwen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja,
Farm
Farm eindFarm beginHuis-binnenkant
Huis-buitenkant

Flink wat tijd besteed om tspullen te verzamelen en te bouwen op projectminecraft

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
th4k1ck3r
Ik kom binnenkort eens langs bij je. Ik zit in het noorden op 11 uur, het verst verwijderd van alles en iedereen
Goed idee! Dan komt ik daarna meteen met jou mee om eens een kijkje te nemen :) Ben dit weekend niet online geweest btw dus ben niet echt veel opgeschoten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Speek schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:56:
[...]

Goed idee! Dan komt ik daarna meteen met jou mee om eens een kijkje te nemen :) Ben dit weekend niet online geweest btw dus ben niet echt veel opgeschoten..
Vraagje, ik heb naar die map zitten kijken en die server ziet er wel erg leuk uit. Is er een mogelijkheid om deze te joinen? En zo ja, hoe kan ik dit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
lanerios schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:02:
[...]

Vraagje, ik heb naar die map zitten kijken en die server ziet er wel erg leuk uit. Is er een mogelijkheid om deze te joinen? En zo ja, hoe kan ik dit doen?
Door mij een PM met je username te sturen.

Nieuwe manual:
http://www.sendspace.com/file/asl69c
  • Kaart toegevoegd in de manual.
  • Linksonderste PoI is nog in aanbouw! (ETA deze week)
  • Diverse kleine verbeteringen om alles wat duidelijker/eenvoudiger te maken
Ben nu zelf bezig met een herindeling van mijn fort, maar pff veel werk. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gedaan :) spel is leuk om met mijn vriendin samen te spelen. Maar we missen toch de sense of communtiy om het zo maar te zeggen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
marshallq schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:11:
[...]
Ben nu zelf bezig met een herindeling van mijn fort, maar pff veel werk. }:O
Ja joh, dat is geen bouwwerk ook! Dat is altijd het ergste.. Heel je bouwwerk "af", wil je alles 1 blokje breder maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ok, ik wil de mening van wat mensen die wat meer Minecraft spelen:

idee, woestijn of een bos.

D
D
D
S
S_________________D
S________________D
S_______________D
S______________D
SDDDDDDDDDDD

S = Stone brick
D = Dirt

Clearing in een bos (sorry ben ff NL benaming kwijt). Met dirt trap naar beneden, rond de 10/15 breed. Halfstone slabs als stairs in het midden.
Onderaan dan met Stone Brick een soort van entrance, en daarachter ondergronds een huis, met farm erin.

Sorry voor de vage beschrijving.
Nu is mijn vraag:

Kan je farmen met alleen Lightstone als licht of heb je sunlight nodig?
En wat vinden mensen van dat idee? is het leuk, te doen etc. of is het overdone en saai?

[ Voor 20% gewijzigd door corset op 30-01-2012 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
lanerios schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:46:
ok, ik wil de mening van wat mensen die wat meer Minecraft spelen:

idee, woestijn of een bos.

D
D
D
S
S_________________D
S________________D
S_______________D
S______________D
SDDDDDDDDDDD

S = Stone brick
D = Dirt

Clearing in een bos (sorry ben ff NL benaming kwijt). Met dirt trap naar beneden, rond de 10/15 breed. Halfstone slabs als stairs in het midden.
Onderaan dan met Stone Brick een soort van entrance, en daarachter ondergronds een huis, met farm erin.

Sorry voor de vage beschrijving.
Nu is mijn vraag:

Kan je farmen met alleen Lightstone als licht of heb je sunlight nodig?
En wat vinden mensen van dat idee? is het leuk, te doen etc. of is het overdone en saai?
Ik snap niet wat je met je idee bedoelt. Ofja, denk dat het wel erg simpel is om het een idee te noemen (no offence intended). Het is gewoon een ingang naar een ondergronds iets?

Ja je kan farmen met lightstone en ook met torches.

[ Voor 6% gewijzigd door marshallq op 30-01-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Cool. Ja lastig uit te leggen.

Zie het als een trap omlaag, naar een soort uitgegraven muur waar dan de ingang naar mijn huis inzit. Dus een soort clearing wat begint bijvoorbeeld op 65 hoog, dan 10 breed een soort stairs naar 55 hoog. Dan kom je op het laagste punt. Daar zie je tussen een paar bomen de ingang van mijn huis. Soort van hidden forest temple achtig idee.
Daarin zijn dan verschillende ruimtes met een farm, een enchanting kamer, een mob trap etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
Nou dat is mogelijk ja! En met glowstone farmen kan! Zelf farm ik met in de fik gestoken netherrack, ziet extreem over the top uit =D
Speek schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:56:
[...]
Nee ik speel zelf ook zeer onregelmatig dus als je eens online bent en ik ook dan zien we elkaar dan wel! Heb nu pas een autofarm van 2 lagen, het zitgedeelte aan de voorkant van mijn huis en een open haard aan de achterkant. De rest moet nog ingevuld worden. Ik zal uiteindelijk wel rails naar jou toe gaan leggen, dan gaat t wat sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ben lekker begonnen op de server. Druk bezig geweest met mijn vriendin om een huis op te zetten.

we hebben nu:

Huis 2 verdiepingen
Farm
Cave system house
Cobblestone farm tunnel (gewoon lange rechte tunnel waar ik kan farmen wat ik wil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
Ik ga binnenkort eens mijn huis afmaken, met 2 verdiepingen en een kelder. Onder de kelder komt de mobtrap. Hiervoor heb ik een 2 meter brede 'gracht' gegraven om mijn huis waar mobs in vallen, waarna ze door water onder mijn huis worden geduwd. Dan vallen ze langs een lava blade en uiteindelijk vallen ze tussen de cactussen. s kijken of dat gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Ben gewoon nog steeds niet klaar met het uitpluizen van die mineshaft. Vind telkens weer een nieuwe tak die weer uitbreid in een grotere mineshaft. Bijna 2 kistjes vol met hout/hekjes. Shitload aan ijzer, goud en redstone.

Ook stuk of 6 diamanten gevonden in kistjes, maar de meeste gevonden via mijn theorie dat diamanten vaak zitten bij lava pools.

Wat gister dus weer 2x bevestigd werd:
Afbeeldingslocatie: http://img41.imageshack.us/img41/7362/20120130211712.png
Afbeeldingslocatie: http://img37.imageshack.us/img37/4038/20120130213206.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
ThE_OwNeR schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:35:
Ben gewoon nog steeds niet klaar met het uitpluizen van die mineshaft. Vind telkens weer een nieuwe tak die weer uitbreid in een grotere mineshaft. Bijna 2 kistjes vol met hout/hekjes. Shitload aan ijzer, goud en redstone.

Ook stuk of 6 diamanten gevonden in kistjes, maar de meeste gevonden via mijn theorie dat diamanten vaak zitten bij lava pools.

[afbeelding]
[afbeelding]
NICE! Heb zelf ook een mineshaft gevonden en ga hier ook binnenkort in beginnen, maar was eerst begonnen aan de grot die eraan vast zit. Deze is ook supergroot!
En jouw theorie is in principe logisch te verklaren. Bij lava pools zijn namelijk veel open plekken eromheen. Dit zorgt ervoor dat het aantal blokken dat te zien zijn groter is dan wanneer je aan het minen bent. Hierdoor vind je dus ook sneller vanalles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ga vanavond ook maar verkennen, als ik dit zo zie mis ik toch aardig wat spullen. Sugar reed piston farm te gaan, en misschien een slime farm bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
lanerios schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:45:
Ik ga vanavond ook maar verkennen, als ik dit zo zie mis ik toch aardig wat spullen. Sugar reed piston farm te gaan, en misschien een slime farm bouwen
Je mist alleen iets als je t nodig hebt :)

Ik heb zoveel niet, maar ik mis t ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
haha dat is waar. Maar ik wil graag gaan aanklooien met Pistons, sticky pistons en redstone. Dat zijn de paar dingen waar ik heel slecht in ben. (Dat en overleven, dat hebben de mensen gister op de server wel gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
lanerios schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:08:
haha dat is waar. Maar ik wil graag gaan aanklooien met Pistons, sticky pistons en redstone. Dat zijn de paar dingen waar ik heel slecht in ben. (Dat en overleven, dat hebben de mensen gister op de server wel gezien)
Ik zag gister wel opeens een message dat iemand dood was gevallen, maar dat was volgens mij iemand die aant minen was en niet meer eruit kwam :p

Gister was het wel lekker druk, met 7 personen op de server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

th4k1ck3r schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:43:
[...]

NICE! Heb zelf ook een mineshaft gevonden en ga hier ook binnenkort in beginnen, maar was eerst begonnen aan de grot die eraan vast zit. Deze is ook supergroot!
En jouw theorie is in principe logisch te verklaren. Bij lava pools zijn namelijk veel open plekken eromheen. Dit zorgt ervoor dat het aantal blokken dat te zien zijn groter is dan wanneer je aan het minen bent. Hierdoor vind je dus ook sneller vanalles!
Het ding is juist dat deze diamanten, allemaal verborgen waren. Ik graaf altijd 2 rijen aan blokken weg rondom een lava pool :) Meestal zit er wel 1, door deze manier vond ik een keer een blok van 9 diamanten bij elkaar.

Heb nu een totaal van 27 diamanten gevonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-09 19:32
het is ook een common fact dat diamonds meestal te vinden zijn bij lava pools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
Raxious schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:26:
Diamond, like other ore, is easier to find in caves and empty lava pools, as this gives more surface area.
van minecraftwiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Beetje placebo effect, omdat je ze sneller ziet lijken ze er meer te zitten. Daar komt het op neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Maar dan heb je het over diamanten die zichtbaar zijn, zonder dat er iets voor hoeft te doen. Als ik geen diamanten zie bij een lava pool, dan graaf ik er juist helemaal omheen. Daar zitten ze vaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
ThE_OwNeR schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:32:
[...]

Maar dan heb je het over diamanten die zichtbaar zijn, zonder dat er iets voor hoeft te doen. Als ik geen diamanten zie bij een lava pool, dan graaf ik er juist helemaal omheen. Daar zitten ze vaak :)
Zoals boven jou gezegd, placebo effect. Het is niet zo, het is gewoon toeval.
Samen met wat ik zei zorgt dat ervoor dat je denkt dat t bij lava meer voorkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hmm, ideetje:

Ruimte maken van 20*20*6. Op laag 15 (14 boven bedrock). Volledig vol torchen en zorgen dat 15 blocks eromheen gewoon dicht is of vol getorched.
Zou dat kunnen werken om slimes te spawnen? of zou dat inmiddels al niet meer werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Slimes spawnen alleen op bepaalde plekken in de map dus het kan niet overal.

ben even de link kwijt naar de tool hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat is waar ja. Maar even gaan plannen dan. Ik heb die link nog wel ergens denk ik

http://mcslimes.appspot.com/

Is de app :)

vul de seed in, en zoek in je omgeving, klaar.

[ Voor 37% gewijzigd door corset op 31-01-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
lanerios schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:13:
Dat is waar ja. Maar even gaan plannen dan. Ik heb die link nog wel ergens denk ik

http://mcslimes.appspot.com/

Is de app :)

vul de seed in, en zoek in je omgeving, klaar.
Dat is een handige. Had ik nog niet gezien! Thanks! Ga ik binnenkort mee aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
@lanerios
Mss een tip voor jullie, een klein stukje ten zuiden van jullie ligt een redelijk lang en diep ravijn. Je kan van boven zo al wat resources zien zitten :) weet niet of jullie het nodig hebben maar vond het het vermelden wel waard ;) kwam er net langs, heb mezelf ff terug in m'n eigen kamp geplaatst (goed bezig met je farm btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
Speek schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:09:
@lanerios
Mss een tip voor jullie, een klein stukje ten zuiden van jullie ligt een redelijk lang en diep ravijn. Je kan van boven zo al wat resources zien zitten :) weet niet of jullie het nodig hebben maar vond het het vermelden wel waard ;) kwam er net langs, heb mezelf ff terug in m'n eigen kamp geplaatst (goed bezig met je farm btw).
Ik haat ravijnen! Kost veel te veel moeite om onder te komen en weer omhoog te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dank speek :P Vond hem ook wel leuk worden, alleen dat is volledig het werk van fluffy geweest. Ik ga vanavond zelf bezig om een groot huis te bouwen uit Sandstone. Zand temple iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
th4k1ck3r schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:55:
[...]

Ik haat ravijnen! Kost veel te veel moeite om onder te komen en weer omhoog te gaan!
Ladder?

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
Hmm.. Nog nooit gebouwd :p Zou een idee kunnen zijn. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Laatst online: 27-09 22:01
th4k1ck3r schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:28:
[...]

Hmm.. Nog nooit gebouwd :p Zou een idee kunnen zijn. :p
Werkt prima. 7 hout > 28 wooden planks > 56 sticks > 8 ladders

Sowieso erg handig om standaard bij je te hebben; ladders zijn ideaal om de wat diepere grotten veilig en snel in- en uit te gaan. Bovendien komen ladders niet natuurlijk voor, dus kan je via ladders die omhoog gaan altijd de terugweg vinden, eventueel nog een bepaald patroon aan torches aangeven of het de terugweg is of niet.

Zelf markeer ik de terugweg altijd met een torch tegen de muur; de muur waaraan de torch zit is dan de richting van de terugweg. Zo plaats ik ook vaak 1 blokje tegen het plafond en daar een torch tegenaan; deze torch wijst dan weg van de uitgang.

De rede dat de torch niet naar de uitgang wijst is omdat je 'm dan niet kan zien wanneer je de uitgang zoekt.

Doodlopende gangen zonder resources sluit ik met een horizontale balk aan blokjes, 1 blok boven de grond.

Ladders naar beneden markeer ik met 2 rechtopstaande torches (dus niet tegen een muur, want dan zou ik markeren dat het een uitgang is); 1 links en 1 rechts. Eventueel plaats ik nog wat blokjes er omheen om te voorkomen dat ik per ongeluk ernaast val of eroverheen loop en erachter val.

Zolang ik ze niet vergeet te plaatsen en ze altijd in zicht plaats, raak ik nooit verdwaald en heb ik weinig last van monsters die zomaar achter me verschijnen. Je hebt wel een belachelijke hoeveelheid torches nodig, maar als je gewoon een lading hout of sticks en een crafting table meeneemt, kan je onderweg altijd nieuwe torches/ladders maken. Coal graaf je wel ruim voldoende op; daar krijg je echt geen tekort aan tijdens je reis als je alles consequent uitgraaft.

/speelt altijd survival zonder cheats

[ Voor 63% gewijzigd door Gamebuster op 31-01-2012 17:25 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Kort bericht voor de tweakers op mijn server:
Het bed werkt niet meer als spawn. Gebruik het /sethome commando om je spawnpunt in te stellen.

Verder zijn alle metro stations nu met elkaar verbonden.

Nog wat screenshots (ook al vind ik ze er lang niet zo goed uitzien als ingame):

AidenVennis zijn huis + weg naar de metro:
Afbeeldingslocatie: http://www.picstation.net/thumbnails/dd741fa05d5acd359ce35aaafdd9264f.png

Metro (deze loopt over het diepste punt):
Afbeeldingslocatie: http://www.picstation.net/thumbnails/a6c3ea51d768496dc3e5b21388779274.png

Afbeeldingslocatie: http://www.picstation.net/thumbnails/24d7813eb5f8df2d6c7e4ed3752cd0a2.png

Afbeeldingslocatie: http://www.picstation.net/thumbnails/23797b05eea6ea7004b01db0c086452c.png

Afbeeldingslocatie: http://www.picstation.net/thumbnails/d6d57dc98486b09b88d65b58ea56ecff.png

[ Voor 79% gewijzigd door marshallq op 31-01-2012 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

ThE_OwNeR schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:35:

[afbeelding]
[afbeelding]
ze zitten niet vaker bij lava pools, lava pools zitten op een niveau waar gewoon vaak diamons voor komen. Ook heb je dan vaak lange open gebieden waardoor je makkelijk een groot gebied kan onderzoeken.

Check je wereld maar in mcedit ofzo, zie je meteen dat het gewoon random verspreid is en dat dit dus gewoon toeval is.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:42
marshallq schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 22:25:
Nog wat screenshots (ook al vind ik ze er lang niet zo goed uitzien als ingame):

AidenVennis zijn huis + weg naar de metro:
[afbeelding]
Die van mij dus :> *trots

Anyway, graag aan iedereen op de server het verzoek om een pad te maken naar de metro! Wordt dan een stuk makkelijker/aangenamer om een andere speler te bezoeken zonder de weg kwijt te raken met alle gevolgen van dien (spreekt uit ervaring).

Top server trouwens! Helemaal de metro vindt ik echt een fantastisch idee die ook nog eens erg goed werkt :)

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Echt gaaf huis Aiden :) Ik ga een pad maken zodra ik de metro gevonden heb vanaf mijn huis :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
Als mijn huis af is kan ik ook eindelijk eens wat screenshots plaatsen :P

Heb nu alleen de tafels voor de deur en de open haard buiten aan de achterkant.

Gister heb ik Speek wegwijs gemaakt in mijn huis! Wel leuk om te zien dat hij nog nooit een spawner had gezien haha. Als nog iemand wil langskomen dan roep maar ingame!

Edit:

Ik ging gister trouwens even de theorie testen van de diamanten bij de lava pools en... HEEL toevallig kwam ik net 6 diamanten tegen bij de eerste lava pool waar ik 2 breed omheen hakte :p

[ Voor 23% gewijzigd door th4k1ck3r op 01-02-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Laatst online: 16:59
Raxious schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:26:
Nee, het is een common fact dat lava pools in de buurt van diamanten te vinden zijn, niet andersom. Maar je bent niet de eerste die het omdraait. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
lanerios schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 07:43:
Echt gaaf huis Aiden :) Ik ga een pad maken zodra ik de metro gevonden heb vanaf mijn huis :p
+1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vraagje. Cobblestone vs Creeper = cobblestone wint. Cobblestone heeft echt een hoge resistance tegen creeper blasts. Maar hoe zit dat met bijvoorbeeld: Sandstone? Ik wil een Pyramide gaan maken in de grond, zodat alleen de punt erboven uitsteekt. Maar Hoe creeper resistant is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
lanerios schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 12:14:
Vraagje. Cobblestone vs Creeper = cobblestone wint. Cobblestone heeft echt een hoge resistance tegen creeper blasts. Maar hoe zit dat met bijvoorbeeld: Sandstone? Ik wil een Pyramide gaan maken in de grond, zodat alleen de punt erboven uitsteekt. Maar Hoe creeper resistant is dit?
Cobblestone heeft een blast resistance van 30, sandstone heeft een blast resistance van 5.

Creeper damage is 45 en wordt minder naarmate je verder verwijdert bent van de explosie.

Doe je ding ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dangnabit.. dat wordt dus Sandstone-Cobble-Sandstone. Bedankt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
lanerios schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 12:22:
Dangnabit.. dat wordt dus Sandstone-Cobble-Sandstone. Bedankt :p
Of je gebruikt Obsidian voor de buitenkant. Blast resistance van 6000!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Over blast resistance (inclusief lijst):
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Explosion

Gvd veel werk in mijn treasure room gestoken met bricks omdat ik dacht dat daar de blast resistance hoger van was tov. cobble :(. Naja ik cheat wel wat bedrock bij elkaar :+

Btw het pad naar mijn huis is af, nu wil ik nog verder om het meer bij mijn huis. Het tofste is om tijdens de nacht te lopen, maar als iemand een creeper op mijn laat exploderen ga ik huilen :'(.

[ Voor 44% gewijzigd door marshallq op 01-02-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
haha, niet cheaten marshall :P Survival mode only ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
Idd niet cheaten! Blok voor blok weer afbreken!

Trouwens, je kunt best bricks gebruiken. zorg er gewoon voor dat er geen creeper in jouw treasury room kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
th4k1ck3r schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:06:
Trouwens, je kunt best bricks gebruiken. zorg er gewoon voor dat er geen creeper in jouw treasury room kan?
Ervoor zorgen dat er geen creeper in mijn treasure room kan maakt mijn brick (over cobble) gebruik niet goed/beter.

[ Voor 5% gewijzigd door marshallq op 01-02-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Marshall, het belangrijkste is de estetische factor. Hoe vind jij het eruitzien? Als ja dat goed vind, vanuit daar verder werken. Daarom ga ik voor een reinforced sandstone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
Inderdaad want vind marshallq het mooiste?

Bricks zijn natuurlijk more awesome dan stone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik vind zelf:

Sandstone
Brick
Stone Brick

In die volgorde het mooist. Natuurlijk moet het er wel bij passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 16:23
Beste mensen,

Is er een draadje waarbij je problemen kunt plaatsen of gewoon hier?

Ik heb namelijk een probleem in één van ons werelden( genaamd Scranton) dat een chunk ergens verkeerd geplaatst is en "Chunkster 0.3" werkt helaas niet om het probleem te verhelpen.

Nu heb ik wel een paar goede backups, maar dat is echt een tijd geleden gemaakt.

Chunk error is nu juist op een plek waar ons gigantische Hotel staat. Eén keer liet de server zien waar het was en de helft van Hotel was verdwenen met een behoorlijke aantal 'Chests' met Diamanten en uren dat besteed is aan het hotel. Error is:

2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] Chunk (-14, 50) stored at (-14, 51) in world 'Scranton'
2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] net.minecraft.server.Chunk
2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] java.lang.Throwable
2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] at net.minecraft.server.ChunkProviderServer.getOrCreateChunk(ChunkProviderServer.java:123)
2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] at net.minecraft.server.World.getChunkAt(World.java:337)
2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] at net.minecraft.server.World.getTypeId(World.java:284)
2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] at net.minecraft.server.World.e(World.java:1664)
2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] at net.minecraft.server.SpawnerCreature.spawnEntities(SpawnerCreature.java:104)
2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] at net.minecraft.server.World.doTick(World.java:1724)
2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] at net.minecraft.server.MinecraftServer.w(MinecraftServer.java:523)
2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] at net.minecraft.server.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:434)
2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] at net.minecraft.server.ThreadServerApplication.run(SourceFile:465)

En de server heeft nu een server log van 50Mb en herhaalt dit error in de log.
Mijn vragen:

1. Is het mogelijk dit alsnog te verhelpen met een server Tool?
2. OF: Is het mogelijk dat ik Hotel kan selecteren en kopieren in huidige wereld? World Edit / MCEdit?
3. OF: Is het mogelijk dat de region files van oude backup kan vervangen in Scranton?

Hoor echt graag jullie wat ik kan doen. Bijvoorbaat dank.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modest71 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:01:
Beste mensen,

Is er een draadje waarbij je problemen kunt plaatsen of gewoon hier?

Ik heb namelijk een probleem in één van ons werelden( genaamd Scranton) dat een chunk ergens verkeerd geplaatst is en "Chunkster 0.3" werkt helaas niet om het probleem te verhelpen.

Nu heb ik wel een paar goede backups, maar dat is echt een tijd geleden gemaakt.

Chunk error is nu juist op een plek waar ons gigantische Hotel staat. Eén keer liet de server zien waar het was en de helft van Hotel was verdwenen met een behoorlijke aantal 'Chests' met Diamanten en uren dat besteed is aan het hotel. Error is:

2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] Chunk (-14, 50) stored at (-14, 51) in world 'Scranton'
2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] net.minecraft.server.Chunk
2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] java.lang.Throwable
2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] at net.minecraft.server.ChunkProviderServer.getOrCreateChunk(ChunkProviderServer.java:123)
2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] at net.minecraft.server.World.getChunkAt(World.java:337)
2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] at net.minecraft.server.World.getTypeId(World.java:284)
2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] at net.minecraft.server.World.e(World.java:1664)
2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] at net.minecraft.server.SpawnerCreature.spawnEntities(SpawnerCreature.java:104)
2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] at net.minecraft.server.World.doTick(World.java:1724)
2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] at net.minecraft.server.MinecraftServer.w(MinecraftServer.java:523)
2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] at net.minecraft.server.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:434)
2012-01-19 00:25:38 [SEVERE] at net.minecraft.server.ThreadServerApplication.run(SourceFile:465)

En de server heeft nu een server log van 50Mb en herhaalt dit error in de log.
Mijn vragen:

1. Is het mogelijk dit alsnog te verhelpen met een server Tool?
2. OF: Is het mogelijk dat ik Hotel kan selecteren en kopieren in huidige wereld? World Edit / MCEdit?
3. OF: Is het mogelijk dat de region files van oude backup kan vervangen in Scranton?

Hoor echt graag jullie wat ik kan doen. Bijvoorbaat dank.
Je kan het beste puntje 3 doen met worldedit(eerst backups instellen, dan kan je restoren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 17:03:
[...]

Je kan het beste puntje 3 doen met worldedit(eerst backups instellen, dan kan je restoren)
Zal eerst moeten puzzelen hoe worldedit werkt :)
Dank je wel in ieder geval !

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Worldedit kan ook

backup inladen
hotel selecteren
//copy
//save <naam>

in je huidige ding
//load <naam>
//paste

et voila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Mattie112 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 17:41:
Worldedit kan ook

backup inladen
hotel selecteren
//copy
//save <naam>

in je huidige ding
//load <naam>
//paste

et voila
Oh 'nice' !
Met je antwoord even gegoogled en kom hier op uit:
http://wiki.sk89q.com/wiki/WorldEdit/Reference

Hoop dat het me lukt en super bedankt!

/Edit: Ik hoop niet dat de error meegenomen word, maar niet geschoten ........

[ Voor 9% gewijzigd door XRayXI op 01-02-2012 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mattie112 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 17:41:
Worldedit kan ook

backup inladen
hotel selecteren
//copy
//save <naam>

in je huidige ding
//load <naam>
//paste

et voila
En als je backups in worldedit instelt kan je ook
Selectie maken van missende chunk en //restore :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Modest71 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 17:46:
[...]

Oh 'nice' !
Met je antwoord even gegoogled en kom hier op uit:
http://wiki.sk89q.com/wiki/WorldEdit/Reference

Hoop dat het me lukt en super bedankt!

/Edit: Ik hoop niet dat de error meegenomen word, maar niet geschoten ........
sterker nog met //chunk kan je in 1x een hele chunk selecteren (de chunk waar je op dat moment in staat)
dus als je weet waar die chunk precies is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 22:03

Zeror

Ik Henk 'm!

IK heb dit nieuws nog niet hier gezien terwijl het al een week oud is :o
Minecraft™ LEGO® CUUSOO Project Passes LEGO Review

Happy New Year! Since the Minecraft™ project reached 10,000 supporters on LEGO® CUUSOO, many of you have been eagerly awaiting our update. Until now, the project has been in the LEGO Review—a stage before product development begins where a LEGO Jury evaluates the idea’s feasibility as a product and makes a decision.

We're happy to announce that the Minecraft project on LEGO CUUSOO has passed the LEGO review and we are now developing a concept that celebrates the best aspects of building with the LEGO system and in Minecraft. We can’t wait to show it to you—but it isn't ready just yet. These things take time, so we appreciate your patience. More details are to come.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Na lang grinden bij verschillende dungeons ben ik eindelijk level 50 :) Mijn Enchantment table is omringd door bookshelves, vandaag maar eens kijken of ik mijn diamanten zwaard kan upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Ik heb gewoon een bijna-muisarm van het uithakken van die hele berg gisteren, maar het is me gelukt!! Nu een lekker vlak stuk om eindelijk eens een fatsoenlijk onderkomen te bouwen. Inclusief brug naar dichtstbijzijnde metro-station :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ThE_OwNeR schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:03:
Na lang grinden bij verschillende dungeons ben ik eindelijk level 50 :) Mijn Enchantment table is omringd door bookshelves, vandaag maar eens kijken of ik mijn diamanten zwaard kan upgraden.
en dan Strength 1 krijgen :P (Ja dat is me al een keer gebeurd)

Gister tunnel gemaakt tussen farm, huis, mine. En begonnen aan het tempel idee. Dus degenen die willen kijken. Woestijn ZW op de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
lanerios schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:20:
[...]

Gister tunnel gemaakt tussen farm, huis, mine. En begonnen aan het tempel idee. Dus degenen die willen kijken. Woestijn ZW op de kaart.
Je andere huis is toch Noord-Oost? Da's nogal uit elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Was het noord oost? Oo erm.. ergens in de woestijn, de grootste woestijn die ik kon vinden is ZW :P Dus dacht dat het daar was. Jaja, ik en kaartlezen gaan niet samen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

lanerios schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:20:
[...]

Hoop het niet, probeer meestal wel die tekst te vertalen, kijken wat er staat. Al is dat alsnog erg vaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
lanerios schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:33:
Was het noord oost? Oo erm.. ergens in de woestijn, de grootste woestijn die ik kon vinden is ZW :P Dus dacht dat het daar was. Jaja, ik en kaartlezen gaan niet samen
Ja jij zat iets noordelijker dan mij toch? Bij dat ravijn waar ik je op wees? Aangezien ik Noord-oost zit en ik nog geen minuut hoef te lopen om bij je te komen zal je ook wel Noord-oost zitten :P

Edit: De gezelligste hoek van de map, hoe kon je dat vergeten? :7

[ Voor 6% gewijzigd door speek1984 op 02-02-2012 11:17 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 62 Laatste

Let op:
Dit is een algemeen Minecraft topic hou hier rekening mee en ga niet teveel slowchatten over het "wel en wee" op 1 server.

Het topic over eigen MineCraft servers: Algemeen GoT community Minecraft servers