Ik zie zelf liever 1 server waar 20 man op zitten, dan 4 waar hooguit 5 man op zitten.
Daarbij is Pretjeuh ziek geweest, en op de eerste dag dat hij weer online was heeft hij meteen RTGe whitelist toegang gegeven. En RTGe heb ik idd de halve dag online gezien gisteren.

Dus ja, er was even weinig admin aktiviteit, maar als ik ziek ben lig ik ook liever in bed dan dat ik MC speel...

Work in progress... kleine pyramide is toch een titanenklus, zelfs in creative mode. Ben nu eerst met de vloer bezig, is nogal wat werk. Zeker omdat ik geen zwevende vloer wil en dus de boel moet opvullen om op gelijk niveau te komen
[ Voor 28% gewijzigd door Wildfire op 21-09-2014 11:11 ]
Ik ben het er helemaal mee eens, maar ik heb nu meerdere keren mensen uitgenodigd en iedere keer zat er een degelijke vertraging bij het beheren van de whitelist. Ik richt deze server op samen met een clan, dus we hebben wel een head-start met een handje spelers (stuk of 5)Richub schreef op zondag 21 september 2014 @ 02:48:
Vele varkens maken de spoeling dun, is het gezegde.
Ik zie zelf liever 1 server waar 20 man op zitten, dan 4 waar hooguit 5 man op zitten.
Daarbij is Pretjeuh ziek geweest, en op de eerste dag dat hij weer online was heeft hij meteen RTGe whitelist toegang gegeven. En RTGe heb ik idd de halve dag online gezien gisteren.
Dus ja, er was even weinig admin aktiviteit, maar als ik ziek ben lig ik ook liever in bed dan dat ik MC speel...
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Hij leek een heel stuk groter tot ik zag dat de 2x2 tegels slechts 1 blok is. Je texturepack is misleidendWildfire schreef op zondag 21 september 2014 @ 11:07:
[afbeelding]
Work in progress... kleine pyramide is toch een titanenklus, zelfs in creative mode. Ben nu eerst met de vloer bezig, is nogal wat werk. Zeker omdat ik geen zwevende vloer wil en dus de boel moet opvullen om op gelijk niveau te komen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
John Smith's Legacy texture pack is dit, maar zou er iets beter uit zien zodra MCPatcher HD ook Minecraft 1.8 ondersteunt. Maar dit lijkt al bijna op wat het moet zijnZeror schreef op zondag 21 september 2014 @ 11:45:
[...]
Hij leek een heel steek groter tot ik zag dat 2x2 tegels slechts 1 blok is. Je texturepack is misleidend
Zijn commands niet enabled op de server? 1.8 heeft heel mooie /fill en /clone commands die je creative leven een heel stuk makkelijker makenWildfire schreef op zondag 21 september 2014 @ 11:07:
[afbeelding]
Ik heb zelf overigens ook wel interesse in spelen op de creative server, eens een keer wat anders
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Daar ga ik vanmiddag eens naar kijken, dat zou idd wel cool zijn. In Bukkit had je worldedit, maar nu is dat verleden tijd...Migrator schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:34:
[...]
Zijn commands niet enabled op de server? 1.8 heeft heel mooie /fill en /clone commands die je creative leven een heel stuk makkelijker maken.
Ik heb zelf overigens ook wel interesse in spelen op de creative server, eens een keer wat anders. IGN: hterw
Tnx voor deze tip.
Edit:
Ik kan daar niks over vinden, weet je zo snel een linkje naar deze commands?
[ Voor 7% gewijzigd door Richub op 21-09-2014 16:22 ]
Verwijderd
Graag wil ik ook alle whitelist vragen in een pm of mail bericht.
jeroen.teeuwen@kroesneger.nl mag je naar mailen.
RTGe is iig ook een admin nu.
Over de werking van de commands?Richub schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:51:
[...]
Edit:
Ik kan daar niks over vinden, weet je zo snel een linkje naar deze commands?
http://minecraft.gamepedia.com/Commands#fill
http://minecraft.gamepedia.com/Commands#clone
Player moet een OP zijn om ze te kunnen gebruiken staat hier. Zijn beide geïntroduceerd in snapshot 14w03a.
Ik vind ze zelf donders handig: twee blokken plaatsen in de hoeken, /fill typen, autocomplete op de coordinaten gooien en voila, gebied gevuld
Maar goed... nu maar eens de hoogte in gaan
-- Edit: phew. De buitenkant is klaar. Nu de binnenkant nog gaan inrichten.

[ Voor 47% gewijzigd door Wildfire op 21-09-2014 20:05 ]

Arnlith schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:53:
Op de server van Yellow is de stronghold al gevonden, coords -450 / xx / 830.. ongeveer
XYZ: -511.357 / 38.00000 / 812.517
Block: -512 38 812
Chunk: 0 6 12 in -32 2 50
Facing: east (Towards positive X) (-123.6 / 15.3)
Biome: JungleHills
Light: 2 (0 sky, 2 block)
Local Difficulty: 2.38 (Day 175)
Looking at: -510 38 810
Wtf hoe doe je dat?Uffeltje schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:47:
Zojuist ben ik door het dak van de Nether gebroken.Genoeg ruimte voor een mooie goldfarm.
[afbeelding]
Dat is een glitch; je kunt met ender pearls door de bedrock heen schieten (als je een goeie plek hebt) en vervolgens kun je met dark oak saplings op een of andere manier (super duidelijke uitleg
Overigens - gold farms maak je toch in de overworld en niet in de nether? Bij mijn weten spawnen bovenop de Nether helemaal geen mobs
Simpelweg boom onder boom groeien en stam groeit omlaag en breken heel enkel bedrock!Migrator schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:07:
[...]
Dat is een glitch; je kunt met ender pearls door de bedrock heen schieten (als je een goeie plek hebt) en vervolgens kun je met dark oak saplings op een of andere manier (super duidelijke uitleg) door de bedrock heen van boven naar beneden.
Overigens - gold farms maak je toch in de overworld en niet in de nether? Bij mijn weten spawnen bovenop de Nether helemaal geen mobs
En gold farms kunnen alleen in de Nether, daar spawnen de zombie pigmen die gold nuggets droppen en ja, die spawnen ook boven bedrock. Tenzij ik met oude info zit.
ps. binnenkort ben ik ook weer online, ff druk momentje in het echte leven de afgelopen dagen.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Hmm dat wist ik niet. Alle gold farms die ik tot nu toe heb gezien bestaan uit enorme (en dan echt enorme) Nether portals in de overworld; Pigmen spawnen in de portals (Normal of hard) en worden gecollect en gekilld.Dreanor schreef op maandag 22 september 2014 @ 22:25:
[...]
Simpelweg boom onder boom groeien en stam groeit omlaag en breken heel enkel bedrock!
En gold farms kunnen alleen in de Nether, daar spawnen de zombie pigmen die gold nuggets droppen en ja, die spawnen ook boven bedrock. Tenzij ik met oude info zit.
ps. binnenkort ben ik ook weer online, ff druk momentje in het echte leven de afgelopen dagen.
Ik sta overigens nog niet op de whitelist voor de creative server, had je daar misschien overheen gelezen Richub?
Richub, je hoeft nou ook weer niet zoveel rekening met je spelers te houden hoor. Tenzij het echt erge vormen aanneemt
Ik ben iig al blij dat er nu een creative server is. Happy
[ Voor 34% gewijzigd door Wildfire op 23-09-2014 13:10 ]
En wat die downloads betreft: Gister haalde ik een 45+ GB download binnen... Dat duurt wel even. "Normale" downloads duren hooguit 2-5 minuten met mijn verbinding.
Die grote downloads kan ik voortaan beter s'nachts of s'ochtends aanzetten. De rest zou geen problemen moeten geven.
[ Voor 65% gewijzigd door Richub op 23-09-2014 14:00 ]
Helaas kan ik morgen pas weer spelen en dus beginnen wat te bouwen (heb al wel een ideetjeRichub schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:56:
Spawn protection stond nog aan...Nu zou je wel moeten kunnen bouwen daar.

Dit is de foutmelding die ik krijg
[ Voor 13% gewijzigd door SuperSjoerd op 23-09-2014 17:22 ]
Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970
(Legale) launcher force updatenSuperSjoerd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:22:
Ik weet niet zeker of dit de goede plek is op dit forum, maar mijn minecraft heeft geen resourcepacks map... Weet iemand van jullie hoe dat kan?
[afbeelding]
de map aanmakenSuperSjoerd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:22:
Ik weet niet zeker of dit de goede plek is op dit forum, maar mijn minecraft heeft geen resourcepacks map... Weet iemand van jullie hoe dat kan?
[afbeelding]
Jammer Kruis, maar ik snap je wel. Als ik zo werd behandeld hield ik het ook voor gezien. Het was natuurlijk niet netjes om zonder goed overleg een ironfarm te bouwen, maar nu had je een mooi afgelegen plekje. Dat een paar mensen nog nooit een Temple hebben gezien kan je natuurlijk niets aan doen.
Wat Richub zegt, ik hoop dat je een ander leuk plekje vind. Ook hoop ik dat de nieuwe clan geen verdere problemen veroorzaakt.

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
Ik heb een tijdje bij I3D een MC servertje gehad maar zodra ik hier ook maar bukkit op wilde zetten klapte de boel al.. Al konden ze me daar bij I3D ook niet echt mee helpen.. nu zit ik een beetje te zoeken en kom nogal varierende prijzen tegen maar hoe weet ik nou of een bedrijf goed is..
Vooral FTB mods
ehh.. kloppen de prijzen die daar staan?viperkesvp schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:39:
FTB zelf biedt een link naar creeperhost aan via hun website (https://www.creeperhost.net/about.php)
https://www.creeperhost.net/services.php
ik zie overal, bij ieder pakket, vanaf 99 pond per maand...
Blijkbaar iets mis met hun website, zet het ff om naar EUR rechts bovenaan.MisterEagle schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:42:
[...]
ehh.. kloppen de prijzen die daar staan?
https://www.creeperhost.net/services.php
ik zie overal, bij ieder pakket, vanaf 99 pond per maand...
Ik host de server thuis, maar dat levert wel beperkingen op: De upload, en evt. de hardware zelf.MisterEagle schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:34:
Bij welke organisatie hebben jullie een server? of hosten jullie het volledig zelf?
Ik heb een tijdje bij I3D een MC servertje gehad maar zodra ik hier ook maar bukkit op wilde zetten klapte de boel al.. Al konden ze me daar bij I3D ook niet echt mee helpen.. nu zit ik een beetje te zoeken en kom nogal varierende prijzen tegen maar hoe weet ik nou of een bedrijf goed is..
Vooral FTB mods
Ik heb zelf een tijdje hier gehost:viperkesvp schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:43:
[...]
Blijkbaar iets mis met hun website, zet het ff om naar EUR rechts bovenaan.
http://offensiveservers.nl/minecraft-servers-hdd/
Opzich ging alles goed, switchen naar Bukkit oid was geen probleem. Was mijn eerste keer dat ik een server laat hosten ipv thuis zelf hosten dus ik heb niet echt naar kritische punten gekeken behalve prijzen.
De prijs lijkt wel wat goedkoper als op Creeperhost. Als ik kijk naar de 8GB server is hij bijna de helft goedkoper als bij Creeperhost, of zit hier wat achter?
[ Voor 8% gewijzigd door Hapkoek op 24-09-2014 14:14 ]
Ik heb een vanilla test draaien. Als je wilt genereer ik daar een nieuwe map op en maak ik je op :-) Draait op een eigen dedi server. PM maar als je wilt.Richub schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:19:
[...]
Ik host de server thuis, maar dat levert wel beperkingen op: De upload, en evt. de hardware zelf.
Mijn opmerking was algemeen bedoeld. Mijn eigen server is een i5 760 met 8 GB RAM, en ik heb 20 Mbit upload, dus daar kan ik wel een redelijke server mee hosten.eRixxje schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:20:
[...]
Ik heb een vanilla test draaien. Als je wilt genereer ik daar een nieuwe map op en maak ik je op :-) Draait op een eigen dedi server. PM maar als je wilt.
Maar thanks voor het aanbod.
[ Voor 3% gewijzigd door Richub op 24-09-2014 14:57 ]
Ow dat valt reuze mee qua prijzen! Lijkt mij best leuk op een server te spelen ala MindCrack. Lekker vanila spelen met een white list (iedereen betaald mee). Heb je geen gedoe met griefers etc... De Tweakcraft server is leuk maar soms wil je last hebben van creepers en andere spelers pranken en dat gaat zo lastig als iedereen een eigen zone heeftHapkoek schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:13:
[...]
Ik heb zelf een tijdje hier gehost:
Opzich ging alles goed, switchen naar Bukkit oid was geen probleem. Was mijn eerste keer dat ik een server laat hosten ipv thuis zelf hosten dus ik heb niet echt naar kritische punten gekeken behalve prijzen.
De prijs lijkt wel wat goedkoper als op Creeperhost. Als ik kijk naar de 8GB server is hij bijna de helft goedkoper als bij Creeperhost, of zit hier wat achter?
Mijn Minecraft 1.8 singleplayer gaat aardig. Ik vond een zombie spawner bij mijn huis en deze omgebouwd tot experience farm. Wil deze week de Ender Dragon omleggen en daarna Wither. Ik moest trouwens onwijs ver lopen om een desert en jungle biome te vinden, meer mensen hier last van? Wat is trouwens de spawn range van mobs? Ik wilde eerst een experience farm in de lucht bouwen op 160y maar er spawnde amper mobs. Moet ik nog hoger gaan?
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
Ik wist niet dat mobs boven 128y minder spawnen. Caves verlichten wist ik, het is een tijdrovend werkje om alle caves op te sporen. Heeft iemand hier een handige tool voor?Kruisboksie schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:12:
Mobs spawnen minder boven een hoogte van 128y. Daaronder spawnen ze redelijk goed. Zorg wel dat je eventuele caves belicht. als je dit niet doet spawnen mobs daar en krijg je sneller een mob cap. Tipje: Zorg ervoor dat de zombies uit de spawner 6 a 8 blokken vallen in water. voer ze dan af doormiddel van water naar een collection point. Hoe sneller ze uit die range van 6 a 8 blokken zijn hoe eerder er weer mob spawnen.
Dat van de spawner wist ik niet, kunnen mobs wel in de lucht spawnen? Vanavond dit maar aanpassen, dank!
Ik had daar MC server gehost. Ze zijn toen verhuist met meerdere keren downtime, waaronder enkele keren bijna een hele dag. Nu blijven ze me eeuwig spammen met nieuwsbrieven waarbij het afmelden niet werkt, en niemand die er wat aan doet. Mailen naar helpdesk wordt niet op gereageerd.Hapkoek schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:13:
[...]
Ik heb zelf een tijdje hier gehost:
Nee, offensive servers zou ik niet aanraden.
Ah dat is minder goeie ervaring... Ik vond het contact juist goed verlopen, kon bij mijn account goed zien welke onderwerpen nog open stonden etc. Heb zelf geen downtime ervaren over een periode van ongeveer 3/4 maanden. Had denk ik iets met de verhuizing te maken?Gamebuster schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:11:
[...]
Ik had daar MC server gehost. Ze zijn toen verhuist met meerdere keren downtime, waaronder enkele keren bijna een hele dag. Nu blijven ze me eeuwig spammen met nieuwsbrieven waarbij het afmelden niet werkt, en niemand die er wat aan doet. Mailen naar helpdesk wordt niet op gereageerd.
Nee, offensive servers zou ik niet aanraden.
Maar goed, kan me voorstellen dat je met die ervaringen niet echt positief over ze denkt.
Oesp. Verkeerd begrepen! :-)Richub schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:52:
[...]
Mijn opmerking was algemeen bedoeld. Mijn eigen server is een i5 760 met 8 GB RAM, en ik heb 20 Mbit upload, dus daar kan ik wel een redelijke server mee hosten.
Maar thanks voor het aanbod.
Heb een uitdaging gevonden: Het bouwen van diagonale bruggen, daar leende zich het terrein op de creative server prima voor:

Helemaal 'onderaan' spawn je ongeveer en via de twee bruggen kun je naar Wildfire's pyramide en iemand anders' huis met paarden toe. 't Pad ga ik nog aanleggen. Het pleintje tussen de bruggen is/wordt 'het' centrale kruispunt van de server. Ik ben er tot nu toe blij mee, al was het maar omdat het leuk is weer eens wat anders te spelen dan survival
Ik ben zelf nu met een zwembad bezig, maar ik moet nog ff uitvogelen hoe ik het het beste met water gevuld krijg. Maar daar is ongetwijfeld een oplossing voor.
Als dat allemaal klaar is ga ik met een hoge toren bezig. Denk dat ik die van de zijkanten voorzie van een rails zodat je met een mijnwagentje omhoog kan
Maar tegenwoordig werkt het met water source blocks iets anders dan vroeger geloof ik, dus mss hoeft het niet eens zo.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Schaakbordpatroon

Een laag water van één blok diep

Onder de vloer

Begonnen met weghalen vloer

-- Edit: ik heb trouwens een verborgen ingang voor de pyramide. Kudo's wie 'm vindt
[ Voor 31% gewijzigd door Wildfire op 25-09-2014 00:59 ]

Wordt nog een leuke klus om het water eruit te krijgen
(de glowstones zijn alleen een hulpmiddel bij het bouwen btw)
[ Voor 9% gewijzigd door Wildfire op 26-09-2014 01:28 ]
Met een stack sponges zal het zo gedaan zijn, anders niet aan beginnenWildfire schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 01:28:
@ Richub's creative server (richub.no-ip.org:25565 -- whitelist via Richub) --- begonnen aan een toren met een voet die in zee vlak bij de kust staat:
[afbeelding]
(de glowstones zijn alleen een hulpmiddel bij het bouwen btw)
Ikzelf maak iedere nacht een backup, en na een week gooi ik de oudste backups weg, zodat ik altijd minstens een week terugkan als er iets fout gaat op de server.
Dit naar aanleiding van een berichtje van een van mijn vrienden: Hij joinde vorig weekeinde een Survival server, zette een mooi huis en wat farms op en had top gear voor zichzelf gemaakt, en nadat een griefer gisteren de complete server had verneukt bleek de admin al 2 weken ofzo geen backup meer te hebben gemaakt...

Dat is dus iets wat je als speler echt _niet_ wilt meemaken.

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Als je geen sponzen hebt, zou ik hem volstorten met zand/gravel. Met behulp van fakkels heb je het er zo weer uit.Wildfire schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 01:28:
[ Voor 5% gewijzigd door Steamwitz op 26-09-2014 11:06 ]
't Is creative dus sponzen krijgen is geen probleemSteamwitz schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:05:
[...]
Als je geen sponzen hebt, zou ik hem volstorten met zand/gravel. Met behulp van fakkels heb je het er zo weer uit.
Toen ik mijn server had, ieder uur dagelijks, iedere 6 uur wekelijks en iedere dag maandelijks. Alles ouder dan een dag, week en maand respectievelijk werd automatisch verwijderd.Richub schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:41:
Vraagje voor degenen die zelf een server hosten: Hoevaak maken jullie een backup van de server?
Ikzelf maak iedere nacht een backup, en na een week gooi ik de oudste backups weg, zodat ik altijd minstens een week terugkan als er iets fout gaat op de server.
Dit naar aanleiding van een berichtje van een van mijn vrienden: Hij joinde vorig weekeinde een Survival server, zette een mooi huis en wat farms op en had top gear voor zichzelf gemaakt, en nadat een griefer gisteren de complete server had verneukt bleek de admin al 2 weken ofzo geen backup meer te hebben gemaakt...
Dat is dus iets wat je als speler echt _niet_ wilt meemaken.
[ Voor 5% gewijzigd door Gamebuster op 26-09-2014 11:23 ]
In totaal 4675 bricks. Pffft.
Met sponzen bezig het water uit de voet van de toren te verwijderen...

Yay! De voet van de toren is watervrij!

Blik vanaf de bodem van de toren toen de wanden nog in hogere opbouw waren...

Buitenkant toren afgerond. Blik vanaf de richting van de spawn...

Blik op de wereld vanaf de top van de toren... Jammer genoeg is de render distance te klein, anders had ik nog wel een screenshot willen doen met mijn pyramide in de verte.

Bug in Minecraft... wolken gaan gewoon dwars door gebouwen heen

----
@ Richub: betreffende het backup-verhaal hierboven... ik neem aan dat jij ook af en toe een backup maakt?
[ Voor 42% gewijzigd door Wildfire op 27-09-2014 00:37 ]
Ja dus.Richub schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:41:
......
.....

*zucht*
Ik was blijkbaar al half in slaap gesukkeld gisteren, compleet over het hoofd gezien dat jij dat had geschreven
Is hier nog meer interesse voor? Zo ja, dan wil ik dit wel gaan opstarten.lanerios schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:48:
TPPI server zouzijn. Helaas zelf niet de hardware ervoor
[ Voor 12% gewijzigd door Richub op 27-09-2014 11:18 ]
Tppi + minecraft in google is dit de eerste link: http://ftbwiki.org/Test_Pack_Please_IgnoreRichub schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:11:
Ben ik de enige die niet weet wat TPPI is? Ook een rondje google levert alleen een hoop cryptische update vermeldingen op waar ik niet veel wijzer van word.
Zegt me niet veel, en eronder staan hoofdstukken naar API's en mods die mij ook niets zeggen.Test Pack Please Ignore (TPPI) is public third-party pack designed for /r/feedthebeast subreddit. The pack was designed and configured with a slightly more balanced feel to it. This, along with an extensive modlist, allows for more long-term worlds. Apart from a list of the top 1.6.4 mods, it includes a utility mod TPPI-Tweaks.
Het is dus een MC mod, maar wat het precies toevoegd aan MC wordt me niet duidelijk.
En wat betreft je
Net of iedereen nu volledig begriipt wat TPPI nu werkelijk is.
Maarja, ik was even vergeten dat dit soort vragen niet gesteld mogen worden op GoT, mijn nederige excuses hiervoor. /me Richub kruipt achterwaards weer dit topic uit....
/sarcasm
Ik kan het echt niet beter uitleggen dan wiki's van de mods.
En sorry voor mijn sarcasme, maar ik kom te vaak mensen tegen die uitgaan van het gegeven: "Als ik feit x weet, weet automatisch de hele wereld het, Zoniet, dan ben je wel een erg domme knurft."
Daardoor reageer ik vaak wat fel op posts die achteraf gezien niet van dat gegeven uitgaan.
LOL, nu nog een downloadlink zien te vinden tussen alle reddit en ftb-wiki forumposts.
Okee, het is een soort 'closed beta', dus nog geen downloadlinks beschikbaar. Jammer.
[ Voor 17% gewijzigd door Richub op 27-09-2014 13:30 ]
Launcher kun je hier vinden: http://feed-the-beast.com/launcherRichub schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:15:
LOL, nu nog een downloadlink zien te vinden tussen alle reddit en ftb-wiki forumposts.
Okee, het is een soort 'closed beta', dus nog geen downloadlinks beschikbaar. Jammer.
Staat onder 3rd party packs als vijfde als Test Pack Please Ignore
https://github.com/TPPI-Dev/TestPackPleaseIgnore
staat er :
dus mocht ie er niet zomaar tussenstaan even bovenstaande proberen danTo get the pack, enter the code MegaSharkPunch into the FTB private packs option.
[ Voor 11% gewijzigd door soulrider op 27-09-2014 14:02 ]
Bedankt voor de links, iig
Verder heb ik een TPPI server opgezet, mocht er interesse zijn van medetweakers pm me maar
[ Voor 9% gewijzigd door Freelance op 27-09-2014 15:54 ]
TPPI vind ik een stuk leuker da vanilaFreelance schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:52:
Het wachtwoord is van je minecraft account, authenticatie zal daar plaatsvinden.
Verder heb ik een TPPI server opgezet, mocht er interesse zijn van medetweakers pm me maar
Ik zit op een vps waar de hardware eventueel geschaald kan worden als de lag te erg is.Megamind schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:17:
[...]
TPPI vind ik een stuk leuker da vanilaAlleen wat voor hardware van de vorige server was na een maand al compleet onspeelbaar door de lag.
[ Voor 14% gewijzigd door Wildfire op 29-09-2014 01:32 ]
Ik krijg echter texture rendering glitches wanneer ik Optifine gebruik. Zijn er hier mensen die daar een oplossing voor hebben gevonden?
Ik speel nu vaak op een server van vriend. Maar die heeft niet altijd zijn pc aanstaan.
Welke server wordt hier door tweakers zoal gebruikt.
Ik zoek een vanilla survival minecraft server.
richub.no-ip.org:25568
Een Anarchy server.
Geen regels, geen whitelist, geen ops. De speler tegen de wereld, tegen elke andere speler, en eventueel tegen zichzelf.
Difficulty staat op Hard, dus zorg dat je genoeg voedsel hebt.
De enige vereiste is dat je een geldige MC account moet hebben. MC versie 1.8, btw.
Vraag met af wat het nou gaat worden..
Andere die hier meer over kunnen vertellen of ideeën hebben?
Staat letterlijk bij het YouTube filmpje als omschrijving. Er komen een stapel officiële Doctor Who skins naar Minecraft, meer niet (en dan alleen nog voor de X-Box, daar heb je het al, ze trekken wel hun eigen platform voor). Dit filmpje is gewoon in elkaar gezet als reclame voor de skins.Hapkoek schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:16:
Zag vandaag dit:
[video]
Vraag met af wat het nou gaat worden..![]()
Andere die hier meer over kunnen vertellen of ideeën hebben?
[ Voor 8% gewijzigd door Wildfire op 04-10-2014 22:32 ]
Aardig oninteressant voor ons dus.. Ik kon me niet zo goed voorstellen dat ze voor skins een reclame maken, vandaar dat ik vroeg of er meer bij kwam kijken. Maar dat ze Xbox voortrekken valt me dan weer zwaar tegen van ze..Wildfire schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:28:
[...]
Staat letterlijk bij het YouTube filmpje als omschrijving. Er komen een stapel officiële Doctor Who skins naar Minecraft, meer niet (en dan alleen nog voor de X-Box, daar heb je het al, ze trekken wel hun eigen platform voor). Dit filmpje is gewoon in elkaar gezet als reclame voor de skins.
Maar als ik het goed begrijp kun je bij console dus niet zo je skin veranderen zoals op PC? Dan zou ik nog wel snappen dat ze er een reclame voor maken.
Heeft niks te maken met Xbox voortrekken. Dat doen ze al jaren! Xbox e.d. kan je namelijk geen eigen skins toevoegen! Een half jaar geleden ofzo was er reclame voor Marvel skins dus niks bijzonders hoor.Hapkoek schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 23:29:
[...]
Aardig oninteressant voor ons dus.. Ik kon me niet zo goed voorstellen dat ze voor skins een reclame maken, vandaar dat ik vroeg of er meer bij kwam kijken. Maar dat ze Xbox voortrekken valt me dan weer zwaar tegen van ze..
Maar als ik het goed begrijp kun je bij console dus niet zo je skin veranderen zoals op PC? Dan zou ik nog wel snappen dat ze er een reclame voor maken.
Ah dat wist ik niet. ging even mee in wat Wildfire zei.Dreanor schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 03:09:
[...]
Heeft niks te maken met Xbox voortrekken. Dat doen ze al jaren! Xbox e.d. kan je namelijk geen eigen skins toevoegen! Een half jaar geleden ofzo was er reclame voor Marvel skins dus niks bijzonders hoor.
Ben benieuwd hoe de updates nu gaan worden!
Hoort bij een anarchy server, kijk maar eens op youtube naar 2b2t.org video's, dat is de oudste anarchy server die er is. Al 2.5 jaar dezelfde wereld, en ook totaal geen regels.wsitedesign schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:26:
[...]
Bwoah, ik heb het eventjes overwogen, ja
Binnen 6-8k van spawn is daar niks te eten te krijgen, en het spawngebied is een echte hellhole clusterfuck daar.
Ik ben benieuwd hoe het mijn servertje vergaat. We gaan het zien.
Wat dat betreft een groot verlies dat het niet meer doorgaat met 1.8. Ik hoef geen strakgemodde game te hebben, maar simpele dingen als anti-grief en de hulpmiddelen van Essentioals zoals teleporteren en homes zetten was toch wel het minimale.. Ongestoord bouwen zonder griefers en niet kilometers hoeven lopen als je terug naar huis wilt.
Het is maar goed dat er op Pretjuh's server niet veel gekloot wordt (je kan soms natuurlijk wel wat missen uit je kisten), maar als er gegriefed zou worden dan hoeft het van mij niet meer.
[ Voor 16% gewijzigd door BLACKfm op 05-10-2014 21:40 ]
Ik denk dat het nog wel eens erg lang kan gaan duren voor er weer een alternatieve MCserver + plugins van een goed nivo uitkomt.
En wat Pretjeuh's server betreft: Dat is het voordeel van een whitelist: Je hebt behoorlijk controle op wie er inlogt. Ligt er iemand te kloten: Hup, van de whitelist af.
Nu is er een erg relaxte groep spelers bezig daar, en wat sommigen bouwen is echt
[ Voor 38% gewijzigd door Richub op 05-10-2014 21:48 ]
Verder praten over het wel en wee op private servers kun je daar doen.
Algemeen GoT community Minecraft servers
Ik voeg Pretjeuh's server toe. Andere server eigenaren ook even PMen.
edit: Lol now what
[ Voor 6% gewijzigd door Gamebuster op 07-10-2014 20:09 ]
Als je mijn servers in je TS opneemt, Gamebuster, dan mag mijn topic wel getrashed worden.
[ Voor 40% gewijzigd door Richub op 07-10-2014 20:13 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Niet geheel onlogisch omdat er flink wat bugs in 1.8 zitten en fijn om te zien dat de overname door Microsoft niet te veel roet in het eten lijkt te hebben gegooid qua updates.We are planning on releasing a 1.8.1 soon.
Ik kan namelijk alleen servers vinden waar je moet gaan PVP'en etc

Dit is een algemeen Minecraft topic hou hier rekening mee en ga niet teveel slowchatten over het "wel en wee" op 1 server.
Het topic over eigen MineCraft servers: Algemeen GoT community Minecraft servers