Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:28
Lekker dan gamebuster, je kippenfarm is overflowing. Kippen overal in en rond je farm en ik heb een ruime FPS van 0.5

Ik ga proberen kippen te killen tijdens deze diapresentatie. :P

Edit: 1000+ kippen in 1 blokje en nog 100 ofzo vrij rondom de farm. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Dreanor op 02-10-2013 21:31 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
Haha lol oeps! Ik zal er even een paar killen

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Gamebuster schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:36:
Haha lol oeps! Ik zal er even een paar killen
Te laat. :P

Maar ik baal stiekem wel, enchant ik eerst een pick voor mezelf en krijg ik silk touch 1, eff 4. Dan uit beleefdheid enchant ik een item voor jou naar keuze, krijg je zwaard met sharpness 4, looting 3 ... hehe.

Gelukkig heb ik zelf mijn pareltje nog, sharpness 4, Fire 2 en nockback 2. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:37
tweakers,

kort vraagje; sinds een paar dagen samen met een maat van mij een private ftb server opgezet.
we hebben nu een skeleton farm -> bone meal naar bio fuel -> iron fuel tank met 2000 buckets biofuel -> die gaat naar een 3x3x4 boiler -> die gaat naar turbine. hier zitten we vast, ik geloof dat er EU uit de turbine komt, wat is de efficiëntste manier om dit over te zette/converten naar MJ?

alvast bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door Marco1994 op 02-10-2013 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Geloof dat het efficiënter is om je biofuel direct in een biofuel engine te stoppen.

Anders kan je een electric engine aan je turbine hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
Megamind schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:28:
Geloof dat het efficiënter is om je biofuel direct in een biofuel engine te stoppen.

Anders kan je een electric engine aan je turbine hangen.
had ik net inderdaad ook al gezien,
heb eerst een paar filmpjes gekeken op Youtube over ftb en daar wordt steam de hemel in geprezen. :?
Kun jij misschien vertellen wat nou het "geweldige" is aan steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:47

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Als je de boiler aansluit op industrial steam engines, dan heb je meteen MJ. Een max size boiler kan 18 van die engines laten draaien voor totaal 144MJ/t.

[ Voor 10% gewijzigd door Blitzdoctor op 03-10-2013 07:41 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 15:23
Marco1994 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:30:
[...]

had ik net inderdaad ook al gezien,
heb eerst een paar filmpjes gekeken op Youtube over ftb en daar wordt steam de hemel in geprezen. :?
Kun jij misschien vertellen wat nou het "geweldige" is aan steam?
Steam= awesome, het is de enige manier om voor heel weinig resources heel veel power te krijgen.

voor EU heb je turbines nodig, voor MJ industrial steam engines.

als een boiler eenmaal warm is verbruikt het heel weinig en produceert het idd 144MJ/t

echter om (legit) je eerste boiler te krijgen kost het een hoop steel en tijdens de opwarmperiode kost het veel fuel. de meest simpele fuel is charcoal. een MFR treefarm van het kleinste formaat kan met gemak wel 3 of 4 boilers voeden denk ik. wood -> charcoal -> bolier.

edit: oh en om daadwerkelijk eu uit de turbine te krijgen moet je nog en turbine rotor maken, deze breekt echter wel na een bepaalde tijd (alleen als je ook produceert)

[ Voor 9% gewijzigd door Uncle Mel op 03-10-2013 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-10 08:49

Luukwa

o/

Ik heb stuk of 20 hobbyist steam engines draaien, die worden geuplyed door mijn treefarm, hout word omgezet in charcoal en houden de machines goed aan het draaien.
Ondertussen laad ik ook 2 Redstone energy cells op die later mijn quarry kunnen draaien, ook heb ik al een mass fab.

Wil graag een snellere manier om MJ te produceren en dit ook om te zetten in EU, maar heb geen idee hoe...

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Een mass fab is een giga EU sink. ik pomp er nu alle power van 4 turbines en een stuk of 15 ultimate hybrid solar panels in en ben nu op het punt dat ik constant scrap tekort kom. ik ga dus 30 recyclers bij zetten. Maar dan kom je weer op het punt dat je die recyclers moet voeden/poweren (zijn 8x overclocked).

In het kort, een mass fab is gewoon een apparaat wat ál je power en resources kan verslinden.

MBT het produceren van MJ, je kan het zo gek niet verzinnen liquid force+melk, steam boilers, magmatic engines.

Op onze server hebben de meeste steam boilers omdat ze gewoon zo godsgruwelijk veel produceren voor zo weinig input. gelukkig heb je nu MFR mining lasers, een beetje de mass fab van MJ power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Zoveel stroom pakt mijn mass fab niet? Ik red het makkelijk met 1 medium voltage solar panel.. ik speel trouwens unleashed.

Zoek je nog mensen voor jou server?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
een mass fab heeft geen max input :) als je maar geen power storage ertussen doet en alles er direct in pompt. laatst meette ik 8000 eu/t de mass fab in gaan.

wij spelen ook unleashed, zoeken doe ik niet actief, maar bijna iedereen is welkom. Je kan een access request posten op: http://www.feedthetweaker.nl/ en dan mag je een kijkje komen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik wil meer stroom produceren, maar niet via solars.. Hoe zet ik MJ om naar EU?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Feedthetweaker.nl is offline hier?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
LuukwaHD schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:59:
Feedthetweaker.nl is offline hier?
hmm daar lijkt het wel op, de server zal er uit liggen (webserver, gameserver is running)

DM me maar je MC username en dan kan ik je whitelisten.
LuukwaHD schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:59:
Ik wil meer stroom produceren, maar niet via solars.. Hoe zet ik MJ om naar EU?
De enige MJ naar EU conversion is Electrical engines

[ Voor 29% gewijzigd door Uncle Mel op 03-10-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Je kan toch ook lava produceren met MJ, vervolgens die lava op één of andere manier omzetten in EU?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
lava maken met een igneous extruder + magma crucible en de lava pompen in een geothermal generator, echter is dat volgens mij generfed zodat het niet meer 1 op 1 is.

goede eu producers behalve solars zijn steam turbines. Solars zijn idd wat te "cheap" voor mijn speelstijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Uncle Mel schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:33:
lava maken met een igneous extruder + magma crucible en de lava pompen in een geothermal generator, echter is dat volgens mij generfed zodat het niet meer 1 op 1 is.
Sinds wanneer?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
kweenie, dat dacht ik?

besides we weten allebei dat lava power voor noobs is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik heb nu in de twilight forest een quarry geplaats met een tasserect, 2 chunkloaders, werkt heel fijn allemaal! Alleen lagt mn game nu wel als de hell.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Je kunt in tf beter geen chunkloaders plaatsen. Die kunnen daar chunkresets veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Hoe houd ik dan mijn chuncks geladen...?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Je quarry zorgt er wel voor dat de quarry geladen blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Is dat zo ja?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Feed the tweaker server is heel tof trouwens, ik ga binnenkort ook beginnen eraan!
Heb alleen geen zin om alle overnieuw te doen :P

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Starter materials kun je uit mijn spaceship halen (link boekje naar "spaaaaaaccccceeeee!!!!"), hell als je wilt mag je zelfs een gravisuit of powersuit craften en opladen in de rear power generation tegenover de mass storage, op de 1e verdieping (8x overclocked HV charging benches FTW!). Zolang je geen rare dingen zoals een stack 64k storage cells of 128 vajra's gaat craften vind ik het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

^ Ik zal vanavond eventjes kijken, lijkt me wel tof om inderdaad al wat itempjes te hebben voor t begin ;)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
powersuit is natuurlijk altijd handig, unlimited flight en speed. met solar panels e.d. hoef je zo goed als nooit te rechargen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Het enige wat ik nodig heb is: Een pickaxe, quarry en een solar panel, een redstone energy cell.
Dan red ik me wel ;)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom jaren achter met jullie maar hoe zit het met die abandoned mineshafts. Zijn die veel voorkomend ?

Had een youtube filmpje gezien waarbij hij die ging zoeken door met een bootje rond te varen en de oceaanbodem op licht of onregelmatigheden te checken. Elders lees ik dat je in random dungeons heel vaak een mineshaft tegenkomt (nog niet meegemaakt zelf). Hoe doen jullie het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Uncle Mel schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:18:
powersuit is natuurlijk altijd handig, unlimited flight en speed. met solar panels e.d. hoef je zo goed als nooit te rechargen.
Kijk alleen uit in de woestijn overdag, daar zorgt de kinetic generator ervoor dat je pak oververhit raakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Hebben jullie een goede link, liefst wat filmpjes en wat losse tekst om te lezen, over hoe je nou het beste kan beginnen met FTB?
Ik ben wat zaken aan het lezen rond FTB, maar het geheel is erg overweldigend. Zo ben ik bijvoorbeeld erg benieuwd hoe jullie een geautomatiseerde treefarm of een stonequarry maken.
Als jullie een goede link hebben, zouden jullie die kunnen posten of DM'en?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
Andiaen schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:57:
Hebben jullie een goede link, liefst wat filmpjes en wat losse tekst om te lezen, over hoe je nou het beste kan beginnen met FTB?
Ik ben wat zaken aan het lezen rond FTB, maar het geheel is erg overweldigend. Zo ben ik bijvoorbeeld erg benieuwd hoe jullie een geautomatiseerde treefarm of een stonequarry maken.
Als jullie een goede link hebben, zouden jullie die kunnen posten of DM'en?

Bedankt!
Ik heb veel gehad aan dit kanaal, hij is twee weken terug een nieuw "seizoen" begonnen. en daar begint hij opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Marco1994 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:10:
[...]

Ik heb veel gehad aan dit kanaal, hij is twee weken terug een nieuw "seizoen" begonnen. en daar begint hij opnieuw
Hypno heeft goede filmpjes. Ik volg hem nu al een jaar of twee en er zit een goede afwisseling in. Hij laat ook veel zaken weg die echt niet relevant zijn zoals een half uur craften voor 1 iets (wat velen blijven tonen maar na 1 keer al genoeg is).

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:55

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik ben nu bezig met FTB...opnieuw maar wat mij op valt is dat FTB veel meer eist van mijn PC dan Vanilla. Nu weet ik dat ik Java nog moet updaten en dat FTB Java64 niet leuk vind. Maar heeft iemand hier nog tips voor?

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
Auredium schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:29:
Ik ben nu bezig met FTB...opnieuw mmaar wat mij op valt is dat FTB veel meer eist van mijn PC dan Vanilla. Nu weet ik dat ik Java nog moet updaten en dat FTB Java64 niet leuk vind. Maar heeft iemand hier nog tips voor?
Softwarematig kun je een aantal dingen doen; opstarten met meer RAM, ook kun je optifine eens downloaden.

Hardwarematig; ruwe processorkracht en veel Ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Auredium schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:29:
Ik ben nu bezig met FTB...opnieuw maar wat mij op valt is dat FTB veel meer eist van mijn PC dan Vanilla. Nu weet ik dat ik Java nog moet updaten en dat FTB Java64 niet leuk vind. Maar heeft iemand hier nog tips voor?
FTB draait prima op 64 bit java hoor. Is ook wel nodig om meer dan 2GB RAM in te stellen. FTB vergt idd wel meer van je computer. Op mijn vorige computer kon ik de render distance niet op max zetten, anders liep het voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Blitzdoctor schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:32:
[...]

FTB draait prima op 64 bit java hoor. Is ook wel nodig om meer dan 2GB RAM in te stellen. FTB vergt idd wel meer van je computer. Op mijn vorige computer kon ik de render distance niet op max zetten, anders liep het voor geen meter.
Ja, en een sterke CPU uiteraard voor de berekeningen. Bovendien denk ik dat die hoeveelheid aan textures ook wel wat HDD snelheid gaan trekken. Gewoon mijn gedachten, niks bewijs erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Gebeurt er nog wat op de Kutcomputers.nl server? Het lijkt zo dood, altijd maar 1 of 2 mensen online -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Daar ook iedereen Terraria 1.2 aan het spelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-10 09:56

Madstorm

Derping all the way!

Ik ben momenteel aardig wat Terraria aan het spelen ja, vandaar niet veel op kutcomputers.nl. Ook druk met werk, netflix kijken, hearthstone enz enz.. Vandaar dat ik er momenteel niet veel op zit.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Uncle Mel schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:31:
Daar ook iedereen Terraria 1.2 aan het spelen? :P
Inderdaad. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik speel alleen maar Feed the beast, vind de normale MC geen ruk aan :P

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
Van het weekend flink geminecraft, helaas alleen wat in de nachtelijke uurtjes, maar me zeer goed vermaakt. Vooral zondagmiddag toen ik een uurtje over had en er wat mensen online waren was het gezellig druk.
Jammer genoeg ben ik heel veel dood gegaan en ben ik veel spullen kwijt geraakt.
Zo had een speler een link boekje (George geloof ik) wat je rechtstreeks naar een giga gat teleporteert.
Gevolg, dood en alle spullen weer kwijt. :F

Nog bedankt voor de FTB filmpjes van Hyno, ik ben ze nu aan het kijken en heb er al wat van geleerd.
Geeft me toch wat meer inzicht hoe ik moet starten.
Nu heb ik (ergens) een basisje gebouwd, feitelijk alleen een bergtop met wat omheining erom heen en een hele mooie roze hartjesdeur erin..... :X
Hoe kan ik eenvoudig een linkbook naar spawn en bijvoorbeeld naar mijn huis maken?
Ik ben heel voorzichtig om niet dood te gaan, want als ik bij spawn uitkom ben ik bang dat ik mijn huis niet meer zal vinden. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Andiaen schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:18:
Ik ben heel voorzichtig om niet dood te gaan, want als ik bij spawn uitkom ben ik bang dat ik mijn huis niet meer zal vinden. }:O
Schrijf de coords op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:46

Freelance

(..)

Of een waypoint aanmaken

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Link boekje maken en die vervolgens editten bij de spawn.
Begin is met wat electrische dingen zoals een macerator en furnace.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
Coörds kan ik inderdaad opschrijven, simpele tijdelijke oplossing, thanks!
Punt is dat ik dus geen idee heb hoe ik zo'n link boekje moet maken en waar ik moet beginnen.
Ik ben nu wel de filmpjes van Hypno aan het bekijken (net de eerste gezien en dat geeft al een beetje inzicht). FTB is heel erg groot en geeft heel veel mogelijkheden, maar als je niet bekend bent met de basis is het overweldigend.

Ik heb nu wel een furnace waar ik wat ijzer in heb gesmolten. Daarnaast heb ik een gat gegraven tot niveau 13 en heb net een leuke gang vol grondstoffen gevonden.
Die macerator moet ik zo even opzoeken, geen idee wat dat doet, maar toch bedankt!

Waar beginnen jullie mee te bouwen als jullie een nieuwe basis opbouwen?
Dingen zoals een furnace en macerator maar wat nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Als ik begin ga ik gelijk een cave in om zo snel mogelijk iron/tin/copper te halen.
Zodra ik wat gesmolten heb probeer ik heel snel om een solar panel te maken, maar een generator is een goeie tijdelijke oplossing.

Zodra je iron ore hebt moet je dat in een macerator doen, dan krijg je 2 iron dust en die kun je dan weer om smelten naar iron ignots.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Andiaen schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:37:
Waar beginnen jullie mee te bouwen als jullie een nieuwe basis opbouwen?
Dingen zoals een furnace en macerator maar wat nog meer?
Ik begin de laatste tijd met wat machines van de Thermal Expansion mod, met name een Pulverizer en Powered Furnace. Deze lopen op MJ (buildcraft power), wat je kan genereren met een Steam Engine (van Thermal Expansion), of als je wat goud hebt, enkele Hobbyist Steam Engines van de Railcraft mod (die zijn het zuinigst met coal geloof ik). Die power transporteer je in het begin met conductive pipes van de Buildcraft mod, en later met Redstone Energy Conduits van Thermal Expansion (werken beter, maar wat lastiger om te maken).

Een alternatief is om met Industrialcraft machines te beginnen, die lopen op een andere power source (EU). Daar valt o.a. de macerator onder.
Macerator en Pulverizer vermalen je ores tot dust btw, waardoor je 2 ingots uit 1 ore kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik merk inderdaad ook dat ik de machines van thermal expansion heel fijn vind, lekker snel en efficiënt.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Afaik zijn de meesten bij ons overgestapt op TE machines omdat je later over t algemeen toch met BC power gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

En je hebt redelijk snel wat spullen bij elkaar voor een steam engine, veel sneller dan dat je hebt voor solars.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Als ik begin:

Steam engine -> Boiler -> AE -> Rest. Eerst zorgen dat ik een goede opslagmethode heb. Daarna kijk ik wel een keer verder.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 08:32
Vandaag terug van vakantie en ben eventjes snel ingelogd op kutcomputers om de status te bekijken van mijn rijkdom. Ik zie dat ik een aantal kippen rijker ben, maar tot mijn verbazing ben ik ook spullen kwijt. Jammer :(
Ik zal een paar minuten stilte inlassen voor mijn superpaard "Don Corleone" en voor de rest gewoon doorgaan waar ik gebleven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Kroketje schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:20:
Vandaag terug van vakantie en ben eventjes snel ingelogd op kutcomputers om de status te bekijken van mijn rijkdom. Ik zie dat ik een aantal kippen rijker ben, maar tot mijn verbazing ben ik ook spullen kwijt. Jammer :(
Ik zal een paar minuten stilte inlassen voor mijn superpaard "Don Corleone" en voor de rest gewoon doorgaan waar ik gebleven was.
Ik zal het inderdaad eens oppakken, de server heeft even niet mijn aandacht gehad de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Becky1360
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-10-2022
zal ook vandaag even kijken hoe en wat. misschien dat ik je kan helpen
of dat dingen zijn verplaatst ofzo. in iedergeval
zal ik weer vaker online zijn.
xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-10 23:26
Heeft iemand misschien een kleine survival Island seed voor 13w41b? graag een kleine eiland met 1 boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Welkom terug en sorry voor de kippen :+ (not) Van verdwenen items weet ik evenwel niets. Ben zelf overigens al even offline wegens drukke agende met verhuis naar Berlijn enz., maar dat paard heb ik daar toch altijd weten staan wanneer ik speelde en in de buurt was (we zijn verhuisd, beetje verspreid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Yellow en ik zijn verhuisd naar een beter plekjuh, kom bij ons Xeno :)

Ga ik in de tussentijd verder met het verwerken van ruim 50 stacks netherrack :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/w0nyesQ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Ik dacht laat ik eens bij de laatste snapshot (snapshot 13w41b) een oude "epic" seed laden, kijken of er veel verandert is. De seed naam is Glacier (je weet wel, een van de eerste "epic" seeds toen seeds net bestonden).

Het bijzondere aan deze seed zijn de vele features dicht bij spawn, naast geweldig mooie bergen/heuvels. Ik ben nog niet heel ver wezen verkennen maar ik wil toch alvast het volgende delen (klik voor grotere versies). Helaas nog niet "nieuwe" 1.7 biomes gezien.

Dit wordt 100% zeker weten mijn nieuwe 1.7 wereld (als 1.7 uit komt of als de snapshot stabiel genoeg is).

Hieronder een map met nummers en kruizen, 1 is spawn (ongeveer):
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-zCBnszVjsGs/Ulr8na0rOXI/AAAAAAAABjo/rHT0PpM2FTI/s512/2013-10-13_21.50.jpg

2. Witch hut in volledig swamp en groot deel al onder water (ideaal voor witch farm)
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-Y1PbOpF8q6M/Ulr6AFEaBDI/AAAAAAAABiU/AM-lqmjPiIM/s512/2013-10-13_21.48.18.png

3. Epic mountains met hier een mooie vallei
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-lDarExM5ciU/Ulr6Bxr-scI/AAAAAAAABio/5mdG7LwCVcw/s512/2013-10-13_21.48.58.png

4: Leuke heuvel formatie
5: Ravijn met Abandonned Mineshaft
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-vcipNsj0kL4/Ulr5-b6-gHI/AAAAAAAABiM/GNOiCTW6abk/s512/2013-10-13_21.45.36.png

X: Plekken met overige leuke bergformaties.

En in het onderste map vakje een NPC village (zonder blacksmit helaas) welke ik vergeten ben te nummeren |:(
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-FBFrucyq3cc/Ulr6CO1572I/AAAAAAAABis/Id73Uj9RI9U/s512/2013-10-13_21.49.38.png

Edit: Forumpost nummer 2.000. Dat moet gevierd worden! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Eindelijk m'n turtle quarry klaar :P

Wilde 1 chunkloader turtle op pad sturen met een quarry en 2 tesseracts. Blijkt nu dat je de tesseracts niet meer kan instellen met een turtle.

Beide dan maar met shiny dust besproeid zodat ze hun settings bewaren, maar als een mining turtle ze breekt verliezen ze hun instellingen weer.

Geupgrade naar een engineering turtle, maar die kan de quarry weer niet breken!

Nu heb ik 2 turtles die naast elkaar werken, de een voor de tesseracts de andere voor de quarry. Gelukkig kan je met openPeripherals de status van de quarry uitlezen dus blijven ze netjes wachten totdat de quarry helemaal klaar is.

Alleen nu nog automatisch refuellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

^Zou je je codes willen posten? Ben heel benieuwd!

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Megamind schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:31:
Eindelijk m'n turtle quarry klaar :P

Wilde 1 chunkloader turtle op pad sturen met een quarry en 2 tesseracts. Blijkt nu dat je de tesseracts niet meer kan instellen met een turtle.

Beide dan maar met shiny dust besproeid zodat ze hun settings bewaren, maar als een mining turtle ze breekt verliezen ze hun instellingen weer.

Geupgrade naar een engineering turtle, maar die kan de quarry weer niet breken!

Nu heb ik 2 turtles die naast elkaar werken, de een voor de tesseracts de andere voor de quarry. Gelukkig kan je met openPeripherals de status van de quarry uitlezen dus blijven ze netjes wachten totdat de quarry helemaal klaar is.

Alleen nu nog automatisch refuellen :P
Nice, eindelijk weer automatisch minen ad infinium :D

Engineering turtle zou de tess moeten kunnen breken maar niet met turtle.mine() denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Nee de mining turtle kan de tess niet breken zonder dat de instellingen verloren gaan :(

Ik heb m een nachtje laten draaien maar 1 turtle was gecrashed en de andere gaf een exception.

Dit zijn iig de 2 programma's:
Engineering turtle (slot 1 tess, slot 2 tess, slot 3 3 planken, de rest ook planken zodat de inventory niet vult met items uit quarry).

http://pastebin.com/27H3x1YH

Mining turtle (slot 1 quarry, slot 2 2 planken, rest ook planken).

http://pastebin.com/rWFPXqTn

Je moet ze zo neerzetten:

X M (mining turtle)
E X (engineering turtle)

Upgrade ze beide ook met een chunkloader module zodat ze niet unloaden, en let goed op hoe de quarry wordt neergezet voordat je er power in gooit de 1e keer, quarry die door turtles neergezet worden orienteren zich altijd richting het noorden (heb al een turtle verloren die weg werd gehaald door een opbouwende quarry :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik ben zelf een nieuwe seed begonnen.

Ik werd wakker op een klein eiland, niet veel groter dan mijn woonkamer. Er was geen gras en er waren geen bomen. Ik was omringt door een eindeloze oceaan met slechts hier en daar kleine, onbegroeide eilanden. Op zoek naar land besloot ik te zwemmen van eiland naar eiland. Uiteindelijk kwam ik bij een iets groter eiland met een heuvel en een enkele boom. Het eiland was te klein in mijn ogen voor een bestaand op te bouwen wat ik voor ogen had dus ik kapte de boom om en besloot verder te zwemmen.

Uiteindelijk, na een dag te hebben gezwommen bereikte ik de kust van het vaste land. Een eindeloze woestijn kwam in zicht. De droge lucht bood weinig verademing van de zilte oceaan. Een dag en een nacht strompelde ik door de woestijn tot ik bij een klein dorp uit kwam. De voorouders van het dorp hadden een woestijntempel gebouwt welke ik plunderde. Ik vond er goud en ijzer plus een stapel botten van waarschijnlijk hun voorouders.
Na de nacht te hebben doorgebracht in het dorp besloot ik verder te trekken. Er waren hier geen bomen en de woestijn was niet voor mij gemaakt.

Na twee dagen en een nacht reizen bereikte ik groene heuvels, vlak land zonder bomen maar wel veel schapen en bloemen. Tijdens het verkennen van de heuvels vond ik een diepe kloof in het landschap maar nog steeds geen bomen.

Na dagen lopen vond ik uiteindelijk de rand van het heuvellandschap en bereikte een jungle. Inmiddels heb ik aan de junglerand mijn kampement opgebouwt. Met pompoenen, graan, suikerrieten en cacao in het verschiet wordt het boerenleven wel goed. Tevens zijn er schapen en paarden direct in de buurt.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Hmm, graag meer updates Auredium :) Leuk geschreven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

rikpro schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:24:
Hmm, graag meer updates Auredium :) Leuk geschreven!
Ik zal vanavond een render van mijn map posten plus wat screenshots. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Heb weer een scriptje geschreven :P Dit keer een mining well turtle, zet 13 mining wells neer en wacht tot deze klaar zijn.

Zet een mining turtle rechts van een engineering turtle (liefst met chunkloaders)

Download op beide turtles deze code: http://pastebin.com/iia8yd7k

Beetje fuel in je turtles en het programma zal de rest wel tonen waar wat moet, mooie is dat ze ook een resume functie hebben als bv de server gereset wordt als ze wachten op de mining wells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Sorry voor het uitblijven van screenshots maar ik had het wat drukker de laatste paar dagen. (en ik speelde Dota 2..:P ) Wat mij op valt is dat ik eigenlijk een goede map renderaar mis voor Minecraft 1.6.4. die ook eenvoudig is, iemand tips?

In de tussentijd ben ik wel verder gegaan met de wereld (zij het bescheiden). Ik heb een suikerrietveld aangelegd en een pompoenenveld.
Ik heb iig een lijstje gemaakt van wat ik iig nog wil gaan maken:

- Steengroeve (Quarry)
- Deepmine

- Boerderij
- Cacoaveld
- Aardappelveld
- Cactus broeikast
- Schapenweide
- Koeienweide
- Paardeweide
- Boomgaarde

- Goudsmit
- ijzersmit
- Nethersmit
- Steenkool fabrikant
- Toolsmit

- Teverne
- Bakker
- Slager
- Kerk

Ik heb genoeg ruimte omdat de vlakten van mijn wereld op large biodomes staat en dus de vlakte ontzettend groot is. De smeden, taverne, bakker, slager en kerk worden in ieder geval een dorpje samen. Ik kon het ook in 1 gebouw proppen maar als ik toch de ruimte heb. :+

Verder niet verder gegaan met F2B ik wil graag minecraft kunnen spelen met volle grafische kracht en niet op halve grafische kracht. Dat en ik moet dan weer vanalles gaan leren om het te kunnen spelen en dat verpest voor mij het plezier van Minecraft omdat ik niet wil nadenken tijdens het spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Auredium op 22-10-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
1.7 pre-release is uit!!! En fucking ACE ze hebben saplings voor de nieuwe bomen toegevoegd en ook nieuwe planken/logs en leaves (al zien de leaves er op dit moment precies hetzelfde uit als Oak Leaves :P).

Ondanks dat leaves nog geen eigen texture hebben ben ik hier heel blij mee en had het niet verwacht.

Ik moet zeggen dat hiermee dit een bizar grote update is geworden:

Afbeeldingslocatie: https://d1y0oqfyli6x95.cloudfront.net/wp-content/uploads/2013/10/1.7.png

New world generation!
- Double the amount of biomes, with new trees/flowers/blocks.
- New “Amplified” world option.
- Less ocean, more awesome.

New blocks!
- Two new types of wood.
- Stained glass! With both blocks and panes.
- Packed ice, red sand, podzol.
- Lots of new flowers, including double-tall versions of current plants.
- Portals can be bigger sizes!

Fishing!
- Added more type of fish.
- Redone the fishing mechanics. Can now catch junk and treasure too.
- Fishing rod enchantments!

Maps!
- Put them in an item frame and hang them on your wall. They’re extra big!
- Lots of new colours for lots of blocks!
- Now with less lag!

Achievement & Statistics overhaul!
- Now both world (or server) specific.
- In multiplayer, it’s announced to everybody when you get an achievement.
- - You can move your mouse over this in the chat to see what it was!
- Some new achievements and statistic types were added.
- Zoomable achievements screen!

Multiplayer enhancements!
- Servers can now put a 64×64 image called “server-icon.png” in their folder, that you will see on your server list.
- You can see who’s online before joining a server; move your mouse over the player count!
- Lots of hidden preparation for allowing name changes.

Resource pack changes!
- You can now have multiple selected.
- They can completely re-do your sounds, adding new ones or changing current ones.
- Servers can now recommend a resource pack for you to use.

Chat & command improvements!
- New commands to spawn mobs or blocks of any type.
- Command block minecart!
- Clickable links to achievements and items.
- Click on somebody’s name in the chat to message them!

Lots and lots of technical work!
- Completely rewrote how the network (multiplayer) works.
- Completely rewrote the sound manager.
- New graphics options.
- Basic shader support testing.
- Many bugs fixed, including: een lange lijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Nice. Zodra kutcomputers 'm implementeert ga ik weer spelen (en als ik tijd heb, ben nog wat zoet met m'n verhuis naar Berlijn voor te bereiden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik had beloofd om wat shots te plaatsen van mijn wereld. Om toch even het vuurtje warm te houden. :)

Dit is de jungle cave vlak bij mijn huidige bouwput:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rFgNNUUaR0m1AUMOTvKF7TJe/medium.jpg

Dit is een kudde paarden vlak bij mijn huidige bouwput en naast de jungle cave ingang:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Tq2sZv8nZoICZLhf0y65IbUr/medium.jpg

Nog niets van gebouwen te zien momenteel. Ik heb inmiddels wel een compleet suikerrietveld en graanveld. Ook is mijn pompoenenveld af en vol gegroeit. Vandaag heb ik verder nog een volledig cacaoveld aangelegd en heb ik een cactusveld gemaakt.Mijn volgende project wordt de steengroeve zodat ik voldoende cobblestone heb en daarna komen de weides voor de paarden, schapen en koeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
YellowOnline schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:57:
Nice. Zodra kutcomputers 'm implementeert ga ik weer spelen (en als ik tijd heb, ben nog wat zoet met m'n verhuis naar Berlijn voor te bereiden).
Ik ook, maar dan alleen als er ook anti-diefstal mod oid geinstalleerd is. Gister (of eergisteren) weer even online geweest om te kijken hoe het ervoor staat en weer (random) dingen gejat!

Een hopper uit mijn hopper-systeem gejat, een cauldron weg (welke dienst deed als plantenbak) en al mijn level 1 & 2 enchanted books (sharpness) ...

Zolang anderen nog ongevraagd profiteren van mijn werk/tijd/moeite wil ik niet meer spelen op kutcomputers.nl en dat is heel erg jammer vind ik. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Dreanor schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:30:
[...]

Ik ook, maar dan alleen als er ook anti-diefstal mod oid geinstalleerd is. Gister (of eergisteren) weer even online geweest om te kijken hoe het ervoor staat en weer (random) dingen gejat!

Een hopper uit mijn hopper-systeem gejat, een cauldron weg (welke dienst deed als plantenbak) en al mijn level 1 & 2 enchanted books (sharpness) ...

Zolang anderen nog ongevraagd profiteren van mijn werk/tijd/moeite wil ik niet meer spelen op kutcomputers.nl en dat is heel erg jammer vind ik. :(
Hmm, ik dacht ik check mijn base ook nog even. En alles leek nog intact, maar helaas waren er een stuk of 2 a 3 stacks diamonds weg. Nu speelde ik de laatste tijd al niet zoveel meer, maar wel jammer. Ik kijk wel weer eens wanneer 1.7 er is :)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Madstorm schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:12:
[...]

Hmm, ik dacht ik check mijn base ook nog even. En alles leek nog intact, maar helaas waren er een stuk of 2 a 3 stacks diamonds weg. Nu speelde ik de laatste tijd al niet zoveel meer, maar wel jammer. Ik kijk wel weer eens wanneer 1.7 er is :)
Morgenmiddag 15 uur komt 1.7.1 uit: https://twitter.com/jeb_/status/393400494405980160

[ Voor 5% gewijzigd door Jump op 24-10-2013 21:59 ]

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Nice! Wat zijn de plannen voor kutcomputers.nl? Dit is toch een major upgrade imho. Heb vandaga al even met de 1.7.1 gespeeld en het bevalt me wel.

[ Voor 9% gewijzigd door YellowOnline op 24-10-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Geen idee. Ik heb gamebuster al lang niet meer gezien. Ook op mij pm hier op tweakers heeft hij niet gereageerd. :(

Volgens mij was het plan een clean reset gezien alle nieuwe world gen features. Maargoed daar beslist gamebuster over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik begin na een hele tijd niet gespeeld te hebben weer zin te krijgen om nog eens een nieuwe wereld te starten, alleen wel jammer dat het spel niet zo soepel draait op mijn 10 jaar oude PC :+

[ Voor 17% gewijzigd door SToRM666 op 25-10-2013 10:59 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:51

MonkeySleeve

It's just Monkey business

YellowOnline schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 23:11:
[...]

Nice! Wat zijn de plannen voor kutcomputers.nl? Dit is toch een major upgrade imho. Heb vandaga al even met de 1.7.1 gespeeld en het bevalt me wel.
Waarom heet die update zo? Wat voor major upgrades zitten erin dan? :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Nieuwe biomes, Ik denk dat de naam "The update that broke the world" niet zo sympathiek klonk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

MonkeySleeve schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:13:
[...]

Waarom heet die update zo? Wat voor major upgrades zitten erin dan? :P
't Was hoger al gezegd, maar nog eens:
New world generation!
Double the amount of biomes, with new trees/flowers/blocks.
New “Amplified” world option.
Less ocean, more awesome.
New blocks!
Two new types of wood.
Stained glass! With both blocks and panes.
Packed ice, red sand, podzol.
Lots of new flowers, including double-tall versions of current plants.
Portals can be bigger sizes!
Fishing!
Added more type of fish.
Redone the fishing mechanics. Can now catch junk and treasure too.
Fishing rod enchantments!
Maps!
Put them in an item frame and hang them on your wall. They’re extra big!
Lots of new colours for lots of blocks!
Now with less lag!
Er is nog meer, maar dat is interessanter voor de sysop dan voor de speler.

[ Voor 3% gewijzigd door YellowOnline op 25-10-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:51

MonkeySleeve

It's just Monkey business

YellowOnline schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:24:
[...]

't Was hoger al gezegd, maar nog eens:

[...]

Er is nog meer, maar dat is interessanter voor de sysop dan voor de speler.
Ah ok best toffe update dan :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

En 1.7.2 is uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 21:29
Hier op Reddit wel een mooi overzicht van alle changes, inclusief screenshots e.d.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Spawnen paarden niet in 1.7??? Ik zit nu een uur rond te vliegen in creative in de awesome Glacier map (zie enkele pagina's terug) en heb vele plains/savana verkend maar geen enkel paard te bekennen ...

Als dit voor elke map is en een bug dan is het klote, maar als ik gewoon pech heb met de Glacier map dan begin ik (helaas) maar opnieuw op een andere map waar wel paarden spawnen!!!

Edit: Ow en bestaat er voor Minecraft een externe "live map" tool zoals sommige servers hebben?

[ Voor 11% gewijzigd door Dreanor op 26-10-2013 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Dreanor schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 18:26:
Edit: Ow en bestaat er voor Minecraft een externe "live map" tool zoals sommige servers hebben?
JourneyMap blijft de beste imho, maar aan de 1.7.2 wordt nog gewerkt: http://journeymap.techbrew.net/

Z'n Twitter: https://twitter.com/JourneyMapMod . Bljkbaar heeft ie z'n eigen code buitengegooid en gaat ie nu de Google Maps API gebruiken. Beetje WTF :)

[ Voor 20% gewijzigd door YellowOnline op 26-10-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Arg ... woorden ... lastig ... moe ... :P

Wat ik bedoelde te vragen, bestaat er een live map voor singleplayer Minecraft. En heeft iemand al paarden in 1.7.2 want ik heb ze nog niet gevonden ... :S

Edit: Ow, wacht, volgens mij is JourneyMap ook voor singleplayer. Zoals ik al zei, moe! :P

[ Voor 19% gewijzigd door Dreanor op 26-10-2013 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Dreanor schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:37:
Arg ... woorden ... lastig ... moe ... :P

Wat ik bedoelde te vragen, bestaat er een live map voor singleplayer Minecraft. En heeft iemand al paarden in 1.7.2 want ik heb ze nog niet gevonden ... :S

Edit: Ow, wacht, volgens mij is JourneyMap ook voor singleplayer. Zoals ik al zei, moe! :P
Er ontbreekt een emoticon om iemand wakker te schudden. JourneyMap is zowel SP als MP ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Op de kutcomputers server ga ik nu 1.7.x installeren :) Sorry voor de vertragingen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Laatst online: 19:06
Is de server nu online? want heb 2 servers in mijn lijst staan en beide staan ze op offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik kom er ook aan als de 1.7 er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Voor actieve kutcomputers.nl server spelers:
Een log tussen TheSirMine en Ariendo op de oude server (voor 1.7.2)
http://pastebin.com/raw.php?i=rBnshfaa

Zoek eens op het woord "steelen" en "stelen"... Ik vraag me af of ze "onze" dorp "steelen" of de villager dorpjes.
TheSirMine is overigens, net als mijn broertje, 13.

[ Voor 65% gewijzigd door Gamebuster op 28-10-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Gamebuster schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:19:

Zoek eens op het woord "steelen" en "stelen"... Ik vraag me af of ze "onze" dorp "steelen" of de villager dorpjes.
"hier is veel stuff" klinkt niet als een villager dorpje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Tja, lastig te zeggen.. Ze geven wel dingen aan die je niet in een villager dorpje kan vinden (meloen, leer...) Dus dat moeten ze ergens anders weghalen.. dan kan het heel goed zijn dat ze 'onze' village bedoelen... Beetje jammer natuurlijk.

Inmiddels ben ik gisteren een eind uit spawn gelopen van de nieuwe world.. zit ongeveer 4 a 5 duizend blokken verder... hier begonnen met een bescheiden huisje. Verder ben ik nog niet gekomen, maar ben wel weer benieuwd wat deze wereld gaat brengen..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Madstorm schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:28:
[...]

Tja, lastig te zeggen.. Ze geven wel dingen aan die je niet in een villager dorpje kan vinden (meloen, leer...) Dus dat moeten ze ergens anders weghalen.. dan kan het heel goed zijn dat ze 'onze' village bedoelen... Beetje jammer natuurlijk.

Inmiddels ben ik gisteren een eind uit spawn gelopen van de nieuwe world.. zit ongeveer 4 a 5 duizend blokken verder... hier begonnen met een bescheiden huisje. Verder ben ik nog niet gekomen, maar ben wel weer benieuwd wat deze wereld gaat brengen..
Ook al: armor en leder liggen inderdaad niet echt in villager dorpjes.

Overigens is er in mijn huis nu een Zombie XP mobfarm voor de geïnteresseerden. het is aangegeven met bordjes als je binnenkomt. Dank @ Xeno voor de rails erheen (ik had de resources niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Nou, naar mijn ervaringen met TheSIrMine gisteren en deze weet ik wel zeker dat hij gewoon van andere spelers jatte in de vorige wereld.

Ze spreken namelijk ook over boeken stelen en bij mij zijn tot twee maal toe al mijn level 3 enchanted boeken gejat.

Zeker met TheSirMine gisteren, dat hij mijn furnace leeg haalt, terwijl ik erbij sta (ik hoorde de XP die hij kreeg). Omdat hij toevallig zijn (gejatte) diamanten zwaard liet vallen die ik oppakte kon ik mijn ijzer terug claimen. :P

Dan krijgt hij een eerste "ban" en een tweede kans, ben ik van mijn nieuwe huisje mijn dak aan het maken, zie ik hem mijn huis in lopen, hoor ik kist opengaan en weer XP geluiden en haalde hij gewoon weer mijn furnace leeg. 8)7

Ben blij dat de oorzaak bekend is, gezien er bij mij echt veel weggehaald was in de vorige wereld. Nu kunnen we weer rusten spelen nu TheSirMine permanent gebanned is. Nu moet ik de lange werkdag weer uitzitten voordat ik weer bouwen mag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Is kutcomputers.nl een vanilla server?

Ik wil wel weer eens een vanilla serrver ervaring proberen...eentje waarbij grieven niet geoorloofd is want dat is een big no-no.

Zo ja; kan er worden aangemeld ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Ja, maar later zal er mogelijk Bukkit geinstalleerd worden met logs om griefers te identificeren. Nu draaien we nog een 100% vanilla server.

Ik wil wel weer eens een vanilla serrver ervaring proberen...eentje waarbij grieven niet geoorloofd is want dat is een big no-no.
Griefing komt weinig voor en is uiteraard niet toegestaan. Op de server mag je verder doen wat je wil, zolang je anderen niet tot last bent.

Gewoon joinen in minecraft en you're set. Geen aanmelding nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door Gamebuster op 28-10-2013 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gamebuster schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:49:
Ja, maar later zal er mogelijk Bukkit geinstalleerd worden met logs om griefers te identificeren. Nu draaien we nog een 100% vanilla server.

Griefing komt weinig voor en is uiteraard niet toegestaan. Op de server mag je verder doen wat je wil, zolang je anderen niet tot last bent.

Gewoon joinen in minecraft en you're set. Geen aanmelding nodig.
Awesome. Ik zal vanavond eens een zwaai geven aan de server en kijken of ik een hutje kan bouwen.

Pagina: 1 ... 40 ... 62 Laatste

Let op:
Dit is een algemeen Minecraft topic hou hier rekening mee en ga niet teveel slowchatten over het "wel en wee" op 1 server.

Het topic over eigen MineCraft servers: Algemeen GoT community Minecraft servers