jep hebben wij ook uit staan. een creeper die een gat in een vanilla huis knalt is 1 ding. Hydra die staat te chillen naast je mass fabs waar een creeper op af komt is wat andersGamebuster schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:01:
[...]
mob griefing staat uit (creepers kunnen dus het huis van je buurman niet opblazen)
Ja bijvoorbeeld. Zo heb ik ook meegemaakt dat ik online kwam en mijn huis opeens half opgeblazen was door een creeper en iemand een slechte poging heeft gedaan om het te fixen. Dan maar uitzetten, zeker aangezien iedereen bij ons vrij dicht op elkaar woont en ontploffende creepers in het dorp geen uitzondering is.Uncle Mel schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:31:
[...]
jep hebben wij ook uit staan. een creeper die een gat in een vanilla huis knalt is 1 ding. Hydra die staat te chillen naast je mass fabs waar een creeper op af komt is wat anders
[ Voor 10% gewijzigd door Gamebuster op 17-09-2013 17:37 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Waarom is het altijd mijn fout?Uncle Mel schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:31:
[...]
jep hebben wij ook uit staan. een creeper die een gat in een vanilla huis knalt is 1 ding. Hydra die staat te chillen naast je mass fabs waar een creeper op af komt is wat anders
https://niels.nu
Based on a true story, eerste map, in mijn comm(lag)centre. Ok het is meer dan een half jaar geleden, maar ik was nog nooit zo blij dat ik een config had aangepast
Ik vraag mij af waar het over gaat, zo herinner ik mij nog goed een portal naar de maan vlak bij de comm-centre en mijn actie welke de comm-centre bijna tot de grond toe afbrande (iets met wrath igniter
).
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Nou ja zoals ik al zei comm centre stond er nog maar half, nog geeneens de buitenmuren. ik had al wel veel power en dus 5 mass fabs. Hydra stond AFK en omdat de bovenverdiepingen blijkbaar niet goed spawn proof waren, wandelde er een creeper van de trap naar beneden. boom!
Dat pand heeft wat te voorduren gehad ja
Dat pand heeft wat te voorduren gehad ja
Wij ook, damn wat was dat een lagfest zeg! Had 10 frames per minuut ofzo daar
Will the real Chuck Norris please stand up?
De End Portal is sinds vanochtend geactiveerd en inmiddels is er ook een minecart verbinding tussen de portal en het dorp, je kunt 'm vinden onder mijn huis (voordeur door, eerste trap links omlaag).
De End Portal is sinds vanochtend geactiveerd en inmiddels is er ook een minecart verbinding tussen de portal en het dorp, je kunt 'm vinden onder mijn huis (voordeur door, eerste trap links omlaag).

Op de kutcomputers.nl vanilla server hebben we nu ook een Teamspeak 3 server draaien.
Teamspeak 3 host: kutcomputers.nl (geen wachtwoord)
Gamebuster schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 00:02:
Op de kutcomputers.nl vanilla server hebben we nu ook een Teamspeak 3 server draaien.

Ben gisteren lekker bezig geweest op de kutcomputers minecraft server.. we zijn nog druk bezig met de berg aan het uithollen, inmiddels hebben we onder in de berg een beacon staan met haste x2.. Dit icm een eff 5 pickaxe gaat rete snel... Ik denk dat (als we vanavond verder gaan) de berg wel uitgehold word, heeft even geduurd maar dan kunnen we beginnen aan het inrichten ervan
I'm an Ironman!
De uitgeholde berg... Ja... Stel gekkenMadstorm schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:21:
Ben gisteren lekker bezig geweest op de kutcomputers minecraft server.. we zijn nog druk bezig met de berg aan het uithollen, inmiddels hebben we onder in de berg een beacon staan met haste x2.. Dit icm een eff 5 pickaxe gaat rete snel... Ik denk dat (als we vanavond verder gaan) de berg wel uitgehold word, heeft even geduurd maar dan kunnen we beginnen aan het inrichten ervan
Plaats een screenshot!
Aangezien dit wel een leuke games is voor tussendoor, denk ik deze weer eens te installeren, maar ik vraag me af of er een mix bestaat tussen Survival en Creative. Ik vond het in het verleden best wel leuk om zelf al de resources te zoeken en de paar mobs waren ook een mooie toevoeging zolang ze niet in staat zijn je huis af te breken. Is dit nog steeds mogelijk, eventueel met een mod?
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Je kan mobgriefing uitzetten, heb ik ook gedaan op "onze" serverIStealYourGun schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:32:
Aangezien dit wel een leuke games is voor tussendoor, denk ik deze weer eens te installeren, maar ik vraag me af of er een mix bestaat tussen Survival en Creative. Ik vond het in het verleden best wel leuk om zelf al de resources te zoeken en de paar mobs waren ook een mooie toevoeging zolang ze niet in staat zijn je huis af te breken. Is dit nog steeds mogelijk, eventueel met een mod?
Tik dit in een cheats-enabled singleplayer game of in een server waar je OP bent:
/gamerule mobGriefing false
Dit zorgt ervoor dat mobs geen blocks kunnen wijzigen. Enige wat nog wel kan:
- Vuur. mobs kunnen shit in de fik steken, al gebeurt dit in praktijk zelden: In de "overworld" zijn geen mobs die vuur kunnen maken, die zijn alleen in de nether.
- Explosive damage van mobs (zoals creepers) kunnen item frames van de muren afslaan. (lijkt me een bug)
[ Voor 20% gewijzigd door Gamebuster op 20-09-2013 10:55 ]
frames zijn entities net zoals pictures en minecarts enzo. Niet zozeer een bug dus, maar meer een limitatie van de feature;)Gamebuster schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:54:
[...]
- Explosive damage van mobs (zoals creepers) kunnen item frames van de muren afslaan. (lijkt me een bug)
Kijk, dat zocht ik dus. Creepers mogen nog steeds boem zeggen en wat schade maken, daar kan ik mee leven. Thanks!Gamebuster schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:54:
[...]
Je kan mobgriefing uitzetten, heb ik ook gedaan op "onze" server
Tik dit in een cheats-enabled singleplayer game of in een server waar je OP bent:
/gamerule mobGriefing false
Dit zorgt ervoor dat mobs geen blocks kunnen wijzigen. Enige wat nog wel kan:
- Vuur. mobs kunnen shit in de fik steken, al gebeurt dit in praktijk zelden: In de "overworld" zijn geen mobs die vuur kunnen maken, die zijn alleen in de nether.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Heeft iemand nog leuke tips om de server leuker te maken voor wanneer je in je 1tje bent? Ik zie regelmatig gebeuren dat er iemand online komt, ziet dat er niemand is, en dan weer weggaat. Dat is jammer, want vaak zat zit er maar een paar minuten tussen.
Heb ik ook regelmatig dat ik als enige op de server ben, ik ben dan gewoon druk bezig met paarden zoeken of de map verkennen, etc.
Of met mijn huidige project: verhuizen naar een nieuwe plek.
Het Dorp is inmiddels zo goed als leeg (Gamebuster en Becky zijn al verhuist, YellowOnline is al in geen dagen gesignaleerd en de kippenhater is nog steeds met vakantie) dus is het voor mij tijd om ook elders een huis neer te zetten.
Ik ben nog op zoek naar mensen die samen met mij een nieuw dorp willen beginnen, iemand interesse om naast mijn huis een eigen huis neer te zetten en zo uit te breiden? Zodra de verhuizing rond is ga ik beginnen aan een voedsel-, kippen-, koeien-, varken- en villagerfarm dus ik ben wel op zoek naar mensen die daar met mij van willen profiteren
Bovendien is het een nieuwe locatie ver buiten het huidige dorp, nog vol resources dus
Het Dorp is inmiddels zo goed als leeg (Gamebuster en Becky zijn al verhuist, YellowOnline is al in geen dagen gesignaleerd en de kippenhater is nog steeds met vakantie) dus is het voor mij tijd om ook elders een huis neer te zetten.
Ik ben nog op zoek naar mensen die samen met mij een nieuw dorp willen beginnen, iemand interesse om naast mijn huis een eigen huis neer te zetten en zo uit te breiden? Zodra de verhuizing rond is ga ik beginnen aan een voedsel-, kippen-, koeien-, varken- en villagerfarm dus ik ben wel op zoek naar mensen die daar met mij van willen profiteren
Bovendien is het een nieuwe locatie ver buiten het huidige dorp, nog vol resources dus
Wat vinden jullie trouwens van de Amplified werelden?
Ik vind ze prachtig om te zien, maar klote om te spelen. Het kost zoveel tijd/moeite en leven om in het begin rond te lopen. Zeker als je in een jungle begint dan ben je waarschijnlijk eerder dood dan je uit de jungle bent gezien de vele donkere plekken vol mobs.
Ook heb ik het idee dat ijzer e.d. niet hoog spawnt waardoor je toch weer naar beneden moet, en gezien je (vaak) op +100 of zelfs +120 begint moet je nogal de diepte in voor je ijzer, goud en diamanten.
Maar misschien moet ik langer dan 1 uurtje spelen en echt een fatsoenlijke base opzetten ...
Btw, water halen is ook zeer vervelend gezien je gebrek aan ijzer (en water) op hogere plekken.
Ik vind ze prachtig om te zien, maar klote om te spelen. Het kost zoveel tijd/moeite en leven om in het begin rond te lopen. Zeker als je in een jungle begint dan ben je waarschijnlijk eerder dood dan je uit de jungle bent gezien de vele donkere plekken vol mobs.
Ook heb ik het idee dat ijzer e.d. niet hoog spawnt waardoor je toch weer naar beneden moet, en gezien je (vaak) op +100 of zelfs +120 begint moet je nogal de diepte in voor je ijzer, goud en diamanten.
Maar misschien moet ik langer dan 1 uurtje spelen en echt een fatsoenlijke base opzetten ...
Btw, water halen is ook zeer vervelend gezien je gebrek aan ijzer (en water) op hogere plekken.
* YellowOnline geeft signaalChuckster schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 10:41:
Heb ik ook regelmatig dat ik als enige op de server ben, ik ben dan gewoon druk bezig met paarden zoeken of de map verkennen, etc.
* YellowOnline was héél druk aan het werk
Wat zijn ze de laatste tijd toch aan het doen bij Mojang, het komt nu wel erg vaak voor dat je hun service down is ... 
Check: https://help.mojang.com/
Check: https://help.mojang.com/
Ik geraak iig niet aangelogd momenteel
Nee, ik ook niet. Wou even aan mijn broertje laten zien waar ik mijn inspiratie vandaan had en toen kon ik niet meer terug de server op ...
Ook dit?Dreanor schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:23:
[...]
Nee, ik ook niet. Wou even aan mijn broertje laten zien waar ik mijn inspiratie vandaan had en toen kon ik niet meer terug de server op ...

Ze hebben het door in ieder geval. Daarnet was de status unavailable, nu is er dit:

... en ik ben ingame

[ Voor 21% gewijzigd door YellowOnline op 22-09-2013 18:34 ]
Yep, ook dat maar dat ligt dus aan Mojang, zie mijn link van hun server status: https://help.mojang.com/
Edit: Ingame ja, nu nog op een server.
Edit: Ingame ja, nu nog op een server.
[ Voor 17% gewijzigd door Dreanor op 22-09-2013 19:01 ]
DM Uncle Mel, die runt een (bijna gratis) FTB Unleashed server
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Hebben jullie ook vaak random minecraft password resets in de mail? Ik accepteer deze natuurlijk nooit, maar ze zijn wel afkomstig van de officiële site.. Dit lijken mij bots, maar ik vraag me af of ik de enige ben?
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik nog nooit, en ik speel al een hele tijd. Zijn dit verkapte ransom attempts? 3x verkeerd login o.i.d. door anderen, of gewoon trolls die je MC username hebben?D4NG3R schreef op maandag 23 september 2013 @ 17:25:
Hebben jullie ook vaak random minecraft password resets in de mail? Ik accepteer deze natuurlijk nooit, maar ze zijn wel afkomstig van de officiële site.. Dit lijken mij bots, maar ik vraag me af of ik de enige ben?
Zijn het echte password resets, die dus ook echt worden doorgevoerd? In dat geval ben je misschien gehackt of wordt dat iig geprobeerd. Zet anders een ff zo'n mailtje hier neer, dan weten we gelijk wat er precies in staatD4NG3R schreef op maandag 23 september 2013 @ 17:25:
Verwijderd
Heb het gisteren voor het eerst uitgeprobeerd en dacht dat het mss best is om het vooreerst nog singleplayer eens te bekijken. Het is bijna een volledig nieuwe game met al die uitbreidingen en is vooralsnog vrij lastig om door het bos de bomen te zien. Heb al gaan klooien met een quarry aangedreven door electrical motor + ultra hi dens solar panels en powered transport pipes die alles naar een huisje brengen met kisten. Wel vrij vermakelijk en handig, maar betrap me erop dat ik constant in de inventory aan het zien ben welke ores er bij komen :-)Blitzdoctor schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:47:
DM Uncle Mel, die runt een (bijna gratis) FTB Unleashed server
Bestaat er ergens een guide om de overgang van vanilla naar ftb wat overzichtelijker te maken ? Of mss iemand die wat pointers heeft op welke mods ik best eerst focus.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2013 09:49 ]
Er zijn uiteraard wat 'hoofd mods' om ze ff zo te noemen, die blijf je gewoon constant gebruiken. Verder zou ik zeggen dat je 'richtingen' op kan. Je kan forestry focussen, thaumcraft in sommige packs, enzoverder enzovoort. Als je dat een beetje hebt bepaald zal je al vanzelf een 'focus' vinden.Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:47:
[...]
Bestaat er ergens een guide om de overgang van vanilla naar ftb wat overzichtelijker te maken ? Of mss iemand die wat pointers heeft op welke mods ik best eerst focus.
Mijn tip is om je te focussen op de thermal expansion machines (pulveriser/powered furnace), buildcraft conductive pipes en een type engine zoals sterling. op die manier raak je bekend met de basics van power generation en ore processing.Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:47:
[...]
Heb het gisteren voor het eerst uitgeprobeerd en dacht dat het mss best is om het vooreerst nog singleplayer eens te bekijken. Het is bijna een volledig nieuwe game met al die uitbreidingen en is vooralsnog vrij lastig om door het bos de bomen te zien. Heb al gaan klooien met een quarry aangedreven door electrical motor + ultra hi dens solar panels en powered transport pipes die alles naar een huisje brengen met kisten. Wel vrij vermakelijk en handig, maar betrap me erop dat ik constant in de inventory aan het zien ben welke ores er bij komen :-)
De setup met ultimate hybrids en electric engines is hetzelfde als ik eerst deed in creative, maar na 2 seconden survival kom je er achter dat dit niet haalbaar is en moet je uitvinden wat wél kan.
ik zou ook zeker op youtube mensen als Hypnotized, KingDaddyDMac en direwolf20 kijken. Zij leggen spul goed uit en de 1e 2 zijn ook net opnieuw begonnen en dus kan je precies volgen wat zij doen.
Mbt. single/multiplayer; je moet het natuurlijk zelf weten maar bij ons zitten een paar flink ervaren FTB spelers. in een multiplayer setting kan men je een hoop leren en helpen als je er niet uitkomt.
Uncle Mel, vooral geen Etho vergeten, of voor iets hoger instapniveau DocM, hoewel die 2 laatste tijd iets minder actief zijn IVM de Map reset op Mindcrack
klopt helemaal, hoewel ik etho de bomb vindt, is hij niet echt heel "goed" in ftb, hij maakt nog een hoop beginnersfouten. Helaas zijn er maar weinig op youtube (en ik volg er een heeeeel hoop) echt heel goed in FTB. zoals gezegd weet DW20 echt bijna alles, maar op een gegeven moment wordt je het zat als baby behandeld te wordenrikpro schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:42:
Uncle Mel, vooral geen Etho vergeten, of voor iets hoger instapniveau DocM, hoewel die 2 laatste tijd iets minder actief zijn IVM de Map reset op Mindcrack
Om een voorbeeld te geven: ik heb op onze server een groot spaceship (waar Hydra ook aardig mee geholpen heeft) waar een biodome chestnuts, crops en wood levert. wood wordt door AE omgezet in charcoal zodra charcoal onder de 1 miljoen komt. 4 boilers achter lopen op charcoal en 4 boilers voor lopen op fuel en ethanol, door bees en saplings geproduceerd respectievelijk.
Verder hebben ores uit mining lasers ieder een aparte block smasher gevoed met mob essence voor fortune 3, en hebben alle reguliere ores een eigen pulveriser en powered furnace. dan zijn er nog volautomatische setups voor bronze, invar, electrum, carbon plates, steel, advanced alloys, construction foam, en noem maar op.
Per liquid staat er een tank en zelfs Tinkers construct is geautomatiseerd met altijd een tank voor materialen met daaronder een casting table. Er hangt een Molecular assembly chamber met zo'n beetje elke pattern die er is (inclusief gravi chest, vajra, noem maar op) en staan er deep storage units voor alle items waar er meer dan 5000 van zijn, met een storage bus en storage monitor om ze aan het hoofd AE netwerk te koppelen. Voor alle andere meuk heb ik 150 disks in sisk drives.
In alle hallen hangen industrial information panels om aan te geven wat de kamers doen en hangen er om de zoveel meter een access terminal. kabels lopen door kruipruimtes welke ook de wireless access points bevatten.
Als ik er aan denk zal ik vanavond screenies posten, maar dit is dus iets wat ik graag op youtube zou zien. echte endgame builds. KingDaddyDMac had dit ook met gregtech in hun vorige server. meerdere fusion reactors, alle gregtech apparaten op AE aangesloten, etc.
geen lag, wel FPS drops als je door het spaceship loopt
ik zoek nog wel naar de grootste FPS drop veroorzaker, zo heb ik de MFR treeframs al uit gezet, al die block updates zorgden voor -10 fps.
ook vraag ik me af of al die illuminators van MPS wel goed zijn.
ook vraag ik me af of al die illuminators van MPS wel goed zijn.
Voor geïnteresseerden: er is een mega Minecraft map van Groot-Brittannië:
http://www.ordnancesurvey...inecraft-map-britain.html
Kent er iemand trouwens een mooie mapper tool voor de laatste versie 1.6.4?
Gewoon even wachten tot JourneyMap update naar de 1.6.4. JourneyMap vind ik toch het beste mapping tool dat niet als 'cheaten' beschouwd kan worden.
Zie net een nieuwsbericht op T.net hierover, noemen het de grootste MC map ooit, 3,6 GB uncompressed. Haha, de .rar van de Mindcrack map S3 was al iets van 3 gig, de echte save was minstens 4.Blitzdoctor schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:09:
Voor geïnteresseerden: er is een mega Minecraft map van Groot-Brittannië:
Nee het zijn enkel request. Maar ik krijg er toch zeker meer als 10 per jaar.rikpro schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:37:
[...]
Zijn het echte password resets, die dus ook echt worden doorgevoerd? In dat geval ben je misschien gehackt of wordt dat iig geprobeerd. Zet anders een ff zo'n mailtje hier neer, dan weten we gelijk wat er precies in staat
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
't Is wat veborgen, maar JourneyMap voor 1.6.4 is uit: http://journeymap.techbrew.net/download/ . Voor wie het niet kent: het is een geweldige mod die je een landkaart geeft van ontdekte gebieden in je browser (of ingame met de J als je geen dual screen setup hebt).
https://mojang.com/2013/09/minecraft-snapshot-13w39a/
Op de afbeelding staat een Dragon Egg op de nieuwe mesa biome! Zou dat een teken zijn dat er een Red Dragon is (nu met het rode zand) dat Notch ooit zei?
Bron: http://www.reddit.com/r/M...t_dragon_egg_doing_there/
Op de afbeelding staat een Dragon Egg op de nieuwe mesa biome! Zou dat een teken zijn dat er een Red Dragon is (nu met het rode zand) dat Notch ooit zei?
Bron: http://www.reddit.com/r/M...t_dragon_egg_doing_there/
2013-09-25 16:34:09 [INFO] <YellowOnline> stop met die logs te doorploeteren Toby!
Nope!
Big Brother is watching y'all.
Ari heeft trouwens zware dyslexie, vandaar zijn taalproblemen.
Nope!
[ Voor 19% gewijzigd door Gamebuster op 27-09-2013 11:32 ]
Server down Gamebuster (heb net vrije voormiddagGamebuster schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:31:
2013-09-25 16:34:09 [INFO] <YellowOnline> stop met die logs te doorploeteren Toby!
Nope!Big Brother is watching y'all.
[ Voor 4% gewijzigd door YellowOnline op 27-09-2013 11:48 ]
Nee, ik herstartte 'm even. Servertijd liep behoorlijk out-of-sync en wilde niet aan de tijd kutten terwijl de server aanstaan (kan me niet voorstellen dat een gameserver dat leuk vind)
Als het goed is draait-ie nu weer als een zonnetje.
Als het goed is draait-ie nu weer als een zonnetje.
Welke server is dat?
Ik wil anders dit weekend wel eens een bezoekje brengen.
kutcomputers.nlIStealYourGun schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:57:
Welke server is dat?
Onze excuses btw dat zowel becky en ik zo weinig online waren. Ik heb het druk met werk en GTA V en we waren afgelopen week beide ziek. Dit weekend is het weer tijd voor minecraft
Wat een toeval zeg, ziek in de week dat GTA V uitgekomen is, waar heb ik dat eerder gehoord? Owja, bij de helft van gamend nederland!Gamebuster schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:38:
Onze excuses btw dat zowel becky en ik zo weinig online waren. Ik heb het druk met werk en GTA V en we waren afgelopen week beide ziek. Dit weekend is het weer tijd voor minecraft
Hehe klopt, alleen was ik het echtDreanor schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:45:
[...]
Wat een toeval zeg, ziek in de week dat GTA V uitgekomen is, waar heb ik dat eerder gehoord? Owja, bij de helft van gamend nederland!
GTA V is nog niet uit op PC, dus ik blijf nog wat Minecraften en (gefrustreerd) Simcity'en...
[ Voor 41% gewijzigd door YellowOnline op 27-09-2013 15:25 ]
QFTYellowOnline schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:24:
GTA V is nog niet uit op PC, dus ik blijf nog wat Minecraften en (gefrustreerd) Simcity'en...
I'm an Ironman!
Overall shot van het schip zoals het er een paar dagen geleden uit zag:

de gangen tussen de kamers:

power generation 1, 4 max sized steam boilers met industrial steam engines voor puur MJ:

en power generation 2 met 2 steam turbines voor de paar EU apparaten zoals compressors en recyclers/mass fab:

Volautomatische tinkers construct. in een kamer boven het plafond zitten 8 kleine smelteries voor de meterialen die je in de tanks ziet:

Production room 1 8 pulverisers, 8 furnaces, magam crucibles, assembly table, invar, bronze en electrum op de bovenverdieping.:

een shot van production room 2

De storage/main AE room met 120 1k disks en 30 64k disks in drives, een 5*7*5 MAC en dsu's vol met farm mats op de begane grond:

En ingots enzo op de verdieping:

liquids processing:

en 6 kamers met liquid storage, elke kamer heeft een grote 5*5*6 steel tank en twee 3*3*6 steel tanks.

Hydra's meteor miner, gemaakt van 4 MFR mining lasers met in totaal 16 boilers om dat grapje full power te laten minen:

en Hydra's BFO. een self sustaining platform voor een hele zooi alvearies:

Het uitzicht vanaf mijn schip op Zwittroopers (nog veel grotere) schip, dit is slechts de voorste helft:

de gangen tussen de kamers:

power generation 1, 4 max sized steam boilers met industrial steam engines voor puur MJ:

en power generation 2 met 2 steam turbines voor de paar EU apparaten zoals compressors en recyclers/mass fab:

Volautomatische tinkers construct. in een kamer boven het plafond zitten 8 kleine smelteries voor de meterialen die je in de tanks ziet:

Production room 1 8 pulverisers, 8 furnaces, magam crucibles, assembly table, invar, bronze en electrum op de bovenverdieping.:

een shot van production room 2

De storage/main AE room met 120 1k disks en 30 64k disks in drives, een 5*7*5 MAC en dsu's vol met farm mats op de begane grond:

En ingots enzo op de verdieping:

liquids processing:

en 6 kamers met liquid storage, elke kamer heeft een grote 5*5*6 steel tank en twee 3*3*6 steel tanks.

Hydra's meteor miner, gemaakt van 4 MFR mining lasers met in totaal 16 boilers om dat grapje full power te laten minen:

en Hydra's BFO. een self sustaining platform voor een hele zooi alvearies:

Het uitzicht vanaf mijn schip op Zwittroopers (nog veel grotere) schip, dit is slechts de voorste helft:

Spelen wij allebei hetzelfde spel?Uncle Mel schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 12:16:
Overall shot van het schip zoals het er een paar dagen geleden uit zag:
[...]
* YellowOnline speelt enkel vanilla
Feed The Beast is één van de populairdere modpacks. En dan bedoel ik ook PACK. Er zitten 107 mods in als ik me niet vergis. van klein tot groot. Je zou beina kunnen zeggen dat we een ander spel spelen maar met dezelfde engineYellowOnline schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 18:01:
[...]
Spelen wij allebei hetzelfde spel?WTF, is eerste keer dat ik zo'n versie van MC zie.
* YellowOnline speelt enkel vanilla
Wat voor blocks heb je voor de muren/plafonds/vloeren gebruikt eigenlijk?
ik ben sadomasochist dus gebruik quarried stone, maar construction foam en double stone slabs (wat Zwit gebruikt) hebben dezelfde texture maar zijn net wat donkerder grijs.
ik gebruik blood stained stone en frostbound stone als decratiebanden/verdieping indicatie.
ik gebruik blood stained stone en frostbound stone als decratiebanden/verdieping indicatie.
Wat ben ik dan? Alu all the way baby!Uncle Mel schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 19:54:
ik ben sadomasochist dus gebruik quarried stone, maar construction foam en double stone slabs (wat Zwit gebruikt) hebben dezelfde texture maar zijn net wat donkerder grijs.
jij bent net zo erg maar alu is iig te autoproducen
Speaking of de vajra, de interactie met mps is wat raar, ik hoef gewoon nooit te rechargen
Hoe heb je het voor elkaar gekregen om in de ruimte te bouwen? Of is het gewoon een gebouw in een gebouw (dat zwart is met wat blokjes als sterren)?
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Verwijderd
Lijkt mij een gebouw in een gebouw.Soepstengel schreef op zondag 29 september 2013 @ 15:26:
Hoe heb je het voor elkaar gekregen om in de ruimte te bouwen? Of is het gewoon een gebouw in een gebouw (dat zwart is met wat blokjes als sterren)?
Tenminste ik heb nog nooit een Space world gezien in ftb
Mystcraft void age geloof ik.
jep ik heb met mystcraft een void age gemaakt. Kostte wat moeite maar dan heb je ook wat.
ik heb o.a. een zero length zenith dark sun, een zero length zenith moon. mushroom island biome, yellow starfield, red starfield en natuurlijk void.
voor degenen die niet weten wat dat betekent: het is feitelijk een custom gecreeerde dimensie zoals de end/nether. Je start op een platformpje van 5x5 stone in het niets, en van daaruit ga je bouwen.
Nu kan dat in FTB natuurlijk makkelijk met powersuits, gravisuits, jetpacks enz.
in de overworld verzamel je je materialen, bijvoorbeeld met een geautomatiseerde quarry, deze gaan naar je base en daarmee bouw je.
ik heb o.a. een zero length zenith dark sun, een zero length zenith moon. mushroom island biome, yellow starfield, red starfield en natuurlijk void.
voor degenen die niet weten wat dat betekent: het is feitelijk een custom gecreeerde dimensie zoals de end/nether. Je start op een platformpje van 5x5 stone in het niets, en van daaruit ga je bouwen.
Nu kan dat in FTB natuurlijk makkelijk met powersuits, gravisuits, jetpacks enz.
in de overworld verzamel je je materialen, bijvoorbeeld met een geautomatiseerde quarry, deze gaan naar je base en daarmee bouw je.
Verwijderd
Heb besloten maar eventjes te wachten nog en Vanilla wat verder te verkennen vooraleer ik verander.
Dit weekend een mob/xp farm en mushroom farm gemaakt. Mob/xp farm loopt lekker, een 20 tal levels per halfuur maar de mushrooms zijn zoo traag.
Mijn mob/xp farm bestaat uit een kamer met kanalen op een 30m van de grond waar de mobs naar beneden vallen op een kleine platform waar ze met 1 hit gedood worden. Had gedacht aan een oplossing onder de grond, maar moet dat nog uitdenken. Wil de dispenser gebruiken hiervoor die ik een van de jungle temples gevonden heb, misschien met tripwire ?
Dit weekend een mob/xp farm en mushroom farm gemaakt. Mob/xp farm loopt lekker, een 20 tal levels per halfuur maar de mushrooms zijn zoo traag.
Mijn mob/xp farm bestaat uit een kamer met kanalen op een 30m van de grond waar de mobs naar beneden vallen op een kleine platform waar ze met 1 hit gedood worden. Had gedacht aan een oplossing onder de grond, maar moet dat nog uitdenken. Wil de dispenser gebruiken hiervoor die ik een van de jungle temples gevonden heb, misschien met tripwire ?
Spelers @ kutcomputers.nl server:
Komende dinsdag avond (morgen dus) zal de END-world verwijderd worden. Alle spullen e.d. die je daar hebt achter gelaten dien je dus op te halen als je ze niet permanent wil verliezen.
Voor de duidelijkheid: De Nether en de Overworld (hel + normale wereld) blijven zoals ze zijn; alleen de wereld waar de draak in leeft zal verwijderd worden.
Dit wordt gedaan zodat men de draak opnieuw kan killen.
Komende dinsdag avond (morgen dus) zal de END-world verwijderd worden. Alle spullen e.d. die je daar hebt achter gelaten dien je dus op te halen als je ze niet permanent wil verliezen.
Voor de duidelijkheid: De Nether en de Overworld (hel + normale wereld) blijven zoals ze zijn; alleen de wereld waar de draak in leeft zal verwijderd worden.
Dit wordt gedaan zodat men de draak opnieuw kan killen.
[ Voor 22% gewijzigd door Gamebuster op 30-09-2013 15:30 ]
Euh dat kan volgens mij niet. het killen van de ender dragon is een global flag. als je de wereld dus delete zal de portal terug naar de overworld dus verdwijnen, maar de dragon niet spawnen bij binnenkomst van de nieuwe end.
Ik weet dat dit voorheen zo was, of dit nu nog zo is kan ik niet 100% zeker zeggen, maak dus een backup
Ik weet dat dit voorheen zo was, of dit nu nog zo is kan ik niet 100% zeker zeggen, maak dus een backup
Dit weekend eens op kutcomputers langs geweest en wat zitten verkennen. Als ik het goed snap mag iedereen daar gewoon dingen bouwen zonder speciale toestemming?
Yup. De regels zijn tot zover ik weet common sense: niet stelen, geen vandalisme, geen trollen e.d. En ook geen PvP, tenzij je het afgesproken heb of het per ongeluk is (heb denk ik ariendo wel eens in 2 gehakt toen hij 's nachts te midden van een massa mobs opdook - sorry!).IStealYourGun schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:45:
Dit weekend eens op kutcomputers langs geweest en wat zitten verkennen. Als ik het goed snap mag iedereen daar gewoon dingen bouwen zonder speciale toestemming?
* YellowOnline trouwens wat motivatie kwijt
Onlangs 480 stacks verloren met spullen door me te misrekenen in despawntijd, eergisteren in lava gevallen en al m'n spullen kwijt die enchant waren. Vervolgens allemaal nieuwe diamond gear en nog eens in lava gevallen. Snif.
* YellowOnline kijkt al uit naar nieuw begin met 1.7
[ Voor 23% gewijzigd door YellowOnline op 30-09-2013 16:01 ]
Weer een hele tijd geleden dat ik Minecraft gespeeld heb, maar als ik de screens zie van die geautomatiseerde farms / fabrieken of wat het ook zijn begint het toch echt te kriebelen! (uncle Mel post)
Zou toch graag eens willen zien wat jullie daar gebouwd hebben en hoe het werkt, want het ziet er echt geweldig uit!
Zou toch graag eens willen zien wat jullie daar gebouwd hebben en hoe het werkt, want het ziet er echt geweldig uit!
Dat is correct. Zolang je niemand tot last bent mag je doen wat je wilIStealYourGun schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:45:
De server is nu verdeeld in dorpjes en andere projecten. De dorpjes die er zijn mogen meestal wel gewoon uitgebreid worden. Tenzij je je huis tegen een ander aanzet ben je meestal prima welkom om een dorpje uit te breiden. Als je liever wat verder weg bouwt mag dat ook.
Ik las op het interwebz dat het wel schijnt te werken. Misschien heb je gelijk, zal me niet verbazen. We komen er vanzelf achterUncle Mel schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:30:
Euh dat kan volgens mij niet. het killen van de ender dragon is een global flag. als je de wereld dus delete zal de portal terug naar de overworld dus verdwijnen, maar de dragon niet spawnen bij binnenkomst van de nieuwe end.
Die hoor ik vakerYellowOnline schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:00:
* YellowOnline kijkt al uit naar nieuw begin met 1.7
[ Voor 68% gewijzigd door Gamebuster op 30-09-2013 16:35 ]
@gamebuster, ik zou graag eens op jullie server rond kijken.
Vooralsnog wil ik alleen even kijken wat jullie gebouwd hebben, ben echt heel erg nieuwsgierig naar FTB mods wat jullie draaien.
Ik las op de vorige pagina dat het "bijna-gratis" is om op de server te spelen, wat kost het en waar kan ik de server vinden?
Vooralsnog wil ik alleen even kijken wat jullie gebouwd hebben, ben echt heel erg nieuwsgierig naar FTB mods wat jullie draaien.
Ik las op de vorige pagina dat het "bijna-gratis" is om op de server te spelen, wat kost het en waar kan ik de server vinden?
Ik denk dat je de verkeerde server in gedachte hebt. De FTB server is van iemand anders hier, maar zou zo niet weten van wie uit m'n hoofd.Andiaen schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:37:
Ik draai een volledig gratis 100% vanilla server (dus geen plugins of mods) op kutcomputers.nl
[ Voor 3% gewijzigd door Gamebuster op 30-09-2013 16:41 ]
WAIT WUT... De berg is net hol ja....Gamebuster schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:29:
Die hoor ik vakerAls echt iedereen wil kunnen we ook nu opnieuw beginnen

I'm an Ironman!
Ik run die toko. Blitz zei dat het beina gratis is omdat ik te lui ben om door te geven dat er betaald moet worden. Je kan een access request posten op: http://www.feedthetweaker.nl/ en dan kun je een kijkje komen nemen.Andiaen schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:37:
geef wel even door welke username je gaat gebruiken via DM, dan activeer ik die account (om oekraiense spammers tegen te gaan
Jeetje, laatst had je ook al last van nigeriaanse spammers...
Gaat niet goed daar in de wereld van spam.
Gaat niet goed daar in de wereld van spam.
Ok Gamebuster, bedankt voor de uitleg! Ik wil toch echt voor niet-vanilla gaan, FTB en de constructies zien er echt goed uit.
@UncleMel, ik heb een account aangemaakt en wacht op een autorisatie, gebruikersnaam is Andiaen (sta ook ingeschreven bij de Tweakers server, in een ver verleden moet ik wel zeggen)
Edit: zie nu dat ik eerst moet wachten tot mijn account goedgekeurd is voordat ik een accesrequest kan indienen. Daar wacht ik dus nog even op
@UncleMel, ik heb een account aangemaakt en wacht op een autorisatie, gebruikersnaam is Andiaen (sta ook ingeschreven bij de Tweakers server, in een ver verleden moet ik wel zeggen)
Edit: zie nu dat ik eerst moet wachten tot mijn account goedgekeurd is voordat ik een accesrequest kan indienen. Daar wacht ik dus nog even op

[ Voor 19% gewijzigd door Andiaen op 30-09-2013 17:10 ]
No worries, de 1.7 is er nog niet.
Ik krijg ongeveer 5 oostblok oma's per dag die mijn forum vol willen spammen, vandaarAndiaen schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:05:
Bedankt voor de goedkeuring Uncle! Zal vandaag een request insturen!
Succes met die Oost-Europese / Russische spammerts
Succes met die Oost-Europese / Russische spammerts
Ik ga 1 komende dagen de server opnieuw installeren. Dit zal voor wat downtime zorgen, maar niet langer dan een paar uurtjes.
I.v.m. aanhoudende dierenkillerij en kleine diefstallen ga ik bukkit installeren met een plugin die alles logt. Dit zorgt ervoor dat we niet langer altijd de nieuwste versie kunnen/zullen draaien van minecraft, maar de irritanties ten gevolge van diefstallen e.d. eindelijk eens zullen ophouden. Deze verandering zal doorgevoerd worden tijdens de herinstallatie.
Ik verwacht de herinstallatie morgen te doen.
I.v.m. aanhoudende dierenkillerij en kleine diefstallen ga ik bukkit installeren met een plugin die alles logt. Dit zorgt ervoor dat we niet langer altijd de nieuwste versie kunnen/zullen draaien van minecraft, maar de irritanties ten gevolge van diefstallen e.d. eindelijk eens zullen ophouden. Deze verandering zal doorgevoerd worden tijdens de herinstallatie.
imo hoort speelgenot niet te lijden onder wangedrag van een selecte groep.Gamebuster schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:09:
Ik ga 1 komende dagen de server opnieuw installeren. Dit zal voor wat downtime zorgen, maar niet langer dan een paar uurtjes.
FTB is anders dan vanilla maar bij mij is niets geblokt. chunkloaders mogen, quarries, turtles, portals naar de maan, boeit me allemaal niet. Zolang iemand misbruikt maakt of grieft wordt hij keihard hier op aangesproken. Gebeurt het systematisch zou ik hem er uit flikkeren. Dit gebeurt echter niet. Wij vertrouwen elkaar en schaadt je dit vertrouwen weet je gewoon wat je te wachten staat.
De officiële ftb fora staan ook vol met topics, "hoe installeer ik protection" "hoe log ik girefers", dit hebben we gelukkig niet nodig maar ik zou er snel mee kappen als dat wel zo was, je doet het voor je plezier en als ik er geen plezier in had zou ik niet al 8 maanden een server pruttelend houden
Het grote verschil tussen jou server en dat van Gameb. is dat we op FTB een whitelist gebruiken en de server van Gamebuster gewoon open is voor alles en iedereen.Uncle Mel schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:32:
[...]
imo hoort speelgenot niet te lijden onder wangedrag van een selecte groep.
FTB is anders dan vanilla maar bij mij is niets geblokt. chunkloaders mogen, quarries, turtles, portals naar de maan, boeit me allemaal niet. Zolang iemand misbruikt maakt of grieft wordt hij keihard hier op aangesproken. Gebeurt het systematisch zou ik hem er uit flikkeren. Dit gebeurt echter niet. Wij vertrouwen elkaar en schaadt je dit vertrouwen weet je gewoon wat je te wachten staat.
De officiële ftb fora staan ook vol met topics, "hoe installeer ik protection" "hoe log ik girefers", dit hebben we gelukkig niet nodig maar ik zou er snel mee kappen als dat wel zo was, je doet het voor je plezier en als ik er geen plezier in had zou ik niet al 8 maanden een server pruttelend houden
Klopt, dat is ook gelijk de reden dat we een whitelist hebbenDreanor schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:26:
[...]
Het grote verschil tussen jou server en dat van Gameb. is dat we op FTB een whitelist gebruiken en de server van Gamebuster gewoon open is voor alles en iedereen.
We hebben ook maar last van "kleine" griefs, zoals mensen die losse items jatten uit kisten en voornamelijk dieren van anderen die gekillt worden.
Ik wil eens weten wat de oorsprong ervan is. Met dergelijke logs is het makkelijk te achterhalen en kan ik diegene erop aanspreken en eventueel actie ondernemen.
Ik wil eens weten wat de oorsprong ervan is. Met dergelijke logs is het makkelijk te achterhalen en kan ik diegene erop aanspreken en eventueel actie ondernemen.
gelukkig want een rollback is nooit leukGamebuster schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:07:
We hebben ook maar last van "kleine" griefs, zoals mensen die losse items jatten uit kisten en voornamelijk dieren van anderen die gekillt worden.
Hoe vaak maken jullie eigenlijk backups, zowel online als off site?
Ik draai ieder uur backup binnen de server in een zipje, handmatig (ongeveer een keertje per maand) kopieer ik deze naar mijn prive laptop en verwijder ik alle backups behalve die van iedere dag om 04:00 's nachts afgelopen maand.
Ik ga morgen alles opnieuw indelen en dan wil ik dit automatiseren zodat offsite ook wat vaker voorkomt.
Ik ga morgen alles opnieuw indelen en dan wil ik dit automatiseren zodat offsite ook wat vaker voorkomt.
wij draaien elke 3 uur een backup die ik elke week (ook handmatig) kopieer naar mijn PC. gelukkig pas 1 keer een rollback van 1 region hoeven doen (corrupted chunk), een half jaar terug of zo. Maar beter het zekere voor het onzekere. In de console die wij gebruiken (multicraft) wordt echter maar ondersteuning gegeven voor 3 van die zipjes, op zich niet zo'n punt maar ik had graag een stuk of 10 gehad, voor een hele dag of zo.Gamebuster schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:12:
Ik draai ieder uur backup binnen de server in een zipje, handmatig (ongeveer een keertje per maand) kopieer ik deze naar mijn prive laptop en verwijder ik alle backups behalve die van iedere dag om 04:00 's nachts afgelopen maand.
Gelukkig is FTB al een stuk stabieler tegenwoordig en ben ik minder bang ze nodig te hebben dan in het begin.
edit: nog andere server-owners die hier iets over willen delen?
[ Voor 3% gewijzigd door Uncle Mel op 01-10-2013 15:22 ]
Hebben wij daar zoveel last van dan? Ik heb nog niet echt iemand horen klagen. Als al die dingen gelogd worden maak ik me zorgen over een eventuele performance impact op de server (ik ben op dit moment SCOM ACS het opzetten in een groot domeinGamebuster schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:07:
Enfin, ik vraag me af of de voordelen (meer logging) wel opwegen tegen de nadelen (meer beheer, performance, dependency's).
[ Voor 5% gewijzigd door YellowOnline op 01-10-2013 15:28 ]
Ik ben de laatste tijd iets minder actief maar elke keer als ik in log is er wel iets weg. Enkele weken geleden (bijna) alle dieren dood, paar dagen geleden alle paarden weg en gisteren alle dieren weg. Er staat nu wel een moestuintje maar het is knap vervelend, zeker als je net een ezel wilt kweken, vers vlees wilt hebben of wol wilt (had zelfs enkele schapen geverfd omdat ik die kleuren nodig heb).YellowOnline schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:27:
[...]
Hebben wij daar zoveel last van dan? Ik heb nog niet echt iemand horen klagen. Als al die dingen gelogd worden maak ik me zorgen over een eventuele performance impact op de server (ik ben op dit moment SCOM ACS het opzetten in een groot domein). Dat met die dieren is overigens een moeilijk voorbeeld: als ik de helft van SNDRT (mijn buurman) zijn koeien in twee hak en de overige helft hooi geef zodat ze kalfjes krijgen, dan is dat niet echt een probleem imho. 't Zou pas een probleem zijn als ik alle koeien dood en een lege stal achterlaat.
Enfin, ik vraag me af of de voordelen (meer logging) wel opwegen tegen de nadelen (meer beheer, performance, dependency's).
Zelf doe ik hetzelfde als jou, altijd eerst alle dieren voeden, baby's maken en dan slachten maar waardoor je ongeveer hetzelfde aantal koeien over houdt.
Ik ook. Het loggen gaat naar een MySQL server dus dat zal wel meevallen. Verder ga ik uiteraard de performance ervan in berekening nemen. Als het te zwaar is zoek ik een andere oplossing.YellowOnline schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:27:
[...]
Beheer is te automatiseren; dat is juist ik ermee wil bereiken. Nu moet ik handmatig shit teruggeven, straks zou ik het zelfs automatisch kunnen doen en de dader erop aanspreken.
Wat ook mogelijk is is om gewoon ook een whitelist gebruiken (tenzij het iemand is die al tijden speelt ...).Gamebuster schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:52:
[...]
Ik ook. Het loggen gaat naar een MySQL server dus dat zal wel meevallen. Verder ga ik uiteraard de performance ervan in berekening nemen. Als het te zwaar is zoek ik een andere oplossing.
Beheer is te automatiseren; dat is juist ik ermee wil bereiken. Nu moet ik handmatig shit teruggeven, straks zou ik het zelfs automatisch kunnen doen en de dader erop aanspreken.
Een andere optie is om een protected spawn te maken waar men niet uit kan en iemand de deur moet open doen. Hierdoor krijg je een soort van "verantwoordelijkheid" als je de deur open doet voor nieuwe spelers zeg maar ...
En dan kunnen random mensen ook niet zomaar de verschillende dorpen binnenkomen.
waarschijnlijk heb je de dader snel genoeg, dan kun je daarna weer terug naar vanilla, iig succesGamebuster schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:52:
[...]
Ik ook. Het loggen gaat naar een MySQL server dus dat zal wel meevallen. Verder ga ik uiteraard de performance ervan in berekening nemen. Als het te zwaar is zoek ik een andere oplossing.
Ik denk niet dat de dader een nieuwe speler is. Het gebeurt vrij regelmatig en verspreid over de hele server. Ik zie echter in de logs nooit onbekende spelers joinen.Dreanor schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:01:
[...]
Wat ook mogelijk is is om gewoon ook een whitelist gebruiken (tenzij het iemand is die al tijden speelt ...).
Een andere optie is om een protected spawn te maken waar men niet uit kan en iemand de deur moet open doen. Hierdoor krijg je een soort van "verantwoordelijkheid" als je de deur open doet voor nieuwe spelers zeg maar ...
En dan kunnen random mensen ook niet zomaar de verschillende dorpen binnenkomen.
Ik vermoed dat een deel van de meldingen "vals" zijn (bug van minecraft, foutje van speler zelf) of gedaan zijn door "dorpgenoten" en daar niet over gecommuniceerd hebben. Magoed, met vermoedens kom je nergens, met feiten wel.
De deur beschermt al tegen nieuwe spelers. Nieuwe spelers weten de meeste dorpjes niet 1-2-3 te vinden. Daarvoor moeten ze vrij ver reizen en maar hopen dat ze ergens terecht komen. In praktijk heb ik nog geen aanleiding gehad om te vermoeden dat een nieuwe speler de spawnarea is uitgelopen en daarna schade heeft aangebracht aan dorpjes.
Het gaat altijd om kleine dingen: Missende kostbaarheden (kleine dingetjes) en dieren. Dit wordt niet gedaan door griefers die 1 keer online komen en daarna nooit terugkomen; dit wordt gedaan door iemand die vaker komt, waarschijnlijk gewoon terwijl er anderen online zijn. Iemand die toevallig even wat leer nodig heeft en daarvoor alle koeien kill't, bijv. Magoed, dit is allemaal theorie en ik beschuldig zeker niet iemand; ik wil gewoon weten wat er gaande is en de enige manier om 100% zeker te zijn is door een log tegenaan te plaatsen.
[ Voor 31% gewijzigd door Gamebuster op 01-10-2013 18:11 ]
Damn busted!
Anyways, even screenshot time. Was vandaag wat in creative aan het klooien:

Let op:
Dit is een algemeen Minecraft topic hou hier rekening mee en ga niet teveel slowchatten over het "wel en wee" op 1 server.
Het topic over eigen MineCraft servers: Algemeen GoT community Minecraft servers
Dit is een algemeen Minecraft topic hou hier rekening mee en ga niet teveel slowchatten over het "wel en wee" op 1 server.
Het topic over eigen MineCraft servers: Algemeen GoT community Minecraft servers