Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-07 17:14
Ik heb te weinig ervaring met MC om dit Topic te starten van de MC server, maar als iemand hem wil starten wil ik wel helpen waar ik kan.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-08 10:53

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik ben nu bezig met het bouwen van een ondergrondse mob farm. Deze farm bestaat uit vijf verdiepingen met gaten in de vloer en op de onderste verdieping is er een water trap die de mobs verdrinken.

Nu zit ik alleen af te vragen hoe groot ik de gaten moet maken in de vloeren om de mobs te laten vallen zonder al te veel ruimte op te geven om ze te laten spawnen. Ik heb nu een schaakboord model van 2x2 direct onder elkaar (als ze dus vallen, vallen ze direct in het water en worden ze verzopen).

Is er een optimale "configuratie" van het schaakboord (3x3 of misschien 1x1). Ergens zit ik nog te denken om de gaten te verschuiven per vloer, maar dan duurt het imo alleen langer voordat de mobs beneden zijn..

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06:56
Stan, mobs lopen alleen ergens naartoe als ze daadwerkelijk ergens heen kunnen, zorg er dus voor dat je gaten max 2 breed zijn met openstaande trapdoors ertussen

B=Block, |=openstaande trapdoor:

BBBB| |BBBB

Op deze manier zal de pathing denken dat de mob naar de overkant kan lopen, omdat mobs trapdoors als een volledig blok zien. Probeer meer spawnruimte te creëren dan "val"ruimte, bijvoorbeeld spawnpads van 4x4 met "kanalen" van 2 breed ertussen. Daarnaast moet je er voor zorgen natuurlijk dat je in de buurt bent om mobs te laten spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Ahhhhhh.. Dat wist ik dus niet.. :) Gelukkig heb ik nog niet alle gaten in de vloeren gehakt, ik ben pas halverwege :P

Dat ik in de buurt moest zijn, wist ik.. Ze spawnen toch binnen 128 blocks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
het neemt exponentieel af naarmate je verder weg gaat meen ik. ik geloof dat je minimaal 16 blocks van ze af moet zijn en maximaal 40 om een sweet spot te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Kan ik eigenlijk gewoon rijen maken?

Laat maar... 4x4 spawn pads :)

[ Voor 83% gewijzigd door Standeman op 10-04-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Wat is het adres van de FTB Tweakers server? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Geen idee, hij staat ergens in Frankrijk :P

JK, DM me maar even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:09
Uncle Mel schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:30:
het neemt exponentieel af naarmate je verder weg gaat meen ik. ik geloof dat je minimaal 16 blocks van ze af moet zijn en maximaal 40 om een sweet spot te krijgen
Minimaal 1 chuck verwijderd van de chunk waarin je mobs wilt hebben, en maximaal 3 chunks verwijderd ;) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Dan zat ik er aardig dichtbij zo uit mijn hoofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Hoe zet je regen uit in Minecraft single player sandbox mode? Ik wil screenshots maken, maar het zit al een half uur te onweren :(.

Edit: Net op het moment dat ik post stop het met regenen...

[ Voor 19% gewijzigd door witeken op 14-04-2013 21:58 ]

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
/toggledownfall oid?

zoiets was het.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 07:52
Of /weather set 0

of /set weather 0

dacht ik.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Hiervoor moeten wel cheats zijn geënabled. Dit kun je achteraf oplossen met NBTedit, maar is wel een flink gedoe als je het nog nooit gedaan hebt.

Als je NEI of TMI geinstallerd hebt kun je ook rechtsklikken op het regendruppeltje, dat disabled weather compleet.

(in de DW20 pack werkte dit ook voor server admins)

[ Voor 30% gewijzigd door Uncle Mel op 15-04-2013 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Cheat zijn ingeschakeld. Ik zal jullie suggesties eens proberen de volgende keer dat het regent :).

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
wat je kan doen als je toch SP spelt is een command block neerzetten aan een clock op 5 minuten. Die laat je de command /weather set clear (of zoiets) doen, dan regent het nooit lang (max 5 minuten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Wat is het nut daarvan als ik zelf ff in 3 sec die code kan typen?

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
omdat anderen die truc misschien niet kennen?
(zoals ikzelve)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-08 15:04

Phehistyr

De Epische Lurker

Als je een sp wereld hebt gestart met cheats disabled, kun je ze toch enablen als je het spel opent voor LAN-MP. :)

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met Optifine? Ik heb na installeren de kijkafstand in Minecraft flink verhoogd. Helaas leidt dit voorbij een bepaald punt tot flinke hapers zo nu en dan. Als ik dan kijk hoe of wat zie ik dat mijn processor én GPU beiden niet volledig belast zijn en dat de FPS - afhankelijk van de instellingen - zo tussen de 100 bij lichte instellingen en 30-50 fps bij zwaardere liggen. Het werkgeheugen (8 GB) en het videogeheugen (1 GB) zijn allebei vol, maar van het eerste weet ik dat er ook een hoop in gebruik is dat niet daadwerkelijk gebruikt wordt; zo nu en dan veegt de garbage collection het nodige geheugen schoon.

Liggen die hapers echt aan mijn videogeheugen? Ik overweeg een upgrade, maar ik wil wel vrij zeker weten dat het de uitgave waard is :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2013 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 01:21:
Heeft iemand ervaring met Optifine? Ik heb na installeren de kijkafstand in Minecraft flink verhoogd. Helaas leidt dit voorbij een bepaald punt tot flinke hapers zo nu en dan. Als ik dan kijk hoe of wat zie ik dat mijn processor én GPU beiden niet volledig belast zijn en dat de FPS - afhankelijk van de instellingen - zo tussen de 100 bij lichte instellingen en 30-50 fps bij zwaardere liggen. Het werkgeheugen (8 GB) en het videogeheugen (1 GB) zijn allebei vol, maar van het eerste weet ik dat er ook een hoop in gebruik is dat niet daadwerkelijk gebruikt wordt; zo nu en dan veegt de garbage collection het nodige geheugen schoon.

Liggen die hapers echt aan mijn videogeheugen? Ik overweeg een upgrade, maar ik wil wel vrij zeker weten dat het de uitgave waard is :)
Ik zou geen uitgaven doen op basis van wat OPtifine je vertelt. Ik heb verhalen gehoord (van onder andere Etho) dat optifine meer kwaad dan goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 11:35

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Dreanor schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:09:
[...]

Ik zou geen uitgaven doen op basis van wat OPtifine je vertelt. Ik heb verhalen gehoord (van onder andere Etho) dat optifine meer kwaad dan goed doet.
Vreemd. Bij mij heeft Optifine juist de boel veel stabieler getrokken op hogere FPS.
Ik heb niet het idee dat optifine een PC die op tiny al niks kan ineens wel op normal render distance gaat krijgen maar binnen het niveau dat je PC normaliter opereert kan het de boel wel stabieler en vloeiender maken :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Iemand al de nieuwe snapshot van 1.6 geprobeerd?

Patch 1.6 begint goed met een vernieuwde launcher (die je los moet downloaden) en de eerste bekende features;
- Paarden, inclusief armor en nieuw type zadel maken voor je paard.
- Ezels, kunnen die kisten dragen.
- Hooibalen, eindelijk.
- Vloerkleden, 1/16 hoog van 1 block, maar kunnen alleen op een echt blok geplaatst worden en niet in de lucht.
Riemen, waarmee je passieve mobs jou kan laten volgen en kan bastbinden aan hekken.

Holymoly, voor een eerste snapshot al een supervette toevoegingen. Ik kan niet wachten deze thuis te gaan proberen, maar eerst werk ... tot 16.30... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 21:15
Dreanor schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:55:
Ik kan niet wachten deze thuis te gaan proberen, maar eerst werk ... tot 16.30... :(
Same here, maar dan tot half 6 en misschien zelfs wel tot na het eten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Wat een rust in dit topic zeg. Dacht dat deze nieuwe features wel een beetje leven in dit topic zou blazen ...

Btw, ezels staat niet in de snapshot, wel op de wiki. Net als variabele dag/nacht lengtes waarbij gezegd wordt dat er mogelijk seizoenen in het spel kunnen komen!

Nice, hopelijk krijgen seizoenen ook effect op de wereld behalve looks zoals bijvoorbeeld geen appels in de winter van bomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Echte seizoenen met sneeuw in de winter, regen in de herfst en droogte in de zomer zou ik wel heel leuk vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop van harte dat nieuwe versies geen veranderingen aan de world generation meer betekenen :) Ik ben nu inmiddels zo vaak een nieuwe wereld gestart dat ik het wel een beetje zat ben en bovendien heb ik nu echt een heel erg fijne seed gevonden.
Dreanor schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:09:
Mind you, ik gebruik Optifine niet om de performance te verbeteren; die was al prachtig. Ik gebruik het om grotere renderafstanden te kunnen gebruiken, aangezien ik vrijwel altijd op Extreme Hills bouw en het uitzicht ook daadwerkelijk gebruik om me te oriënteren en te verkennen.

Optifine lijkt qua performance niet heel veel te doen op gelijke instellingen, behalve dat multicore chunk loading wel rapper lijkt te zijn. De performance dropt wel als je de instellingen omhoog schroeft (zoals ik dus), maar dat is niet meer dan logisch.

Er zit duidelijk ergens een bottleneck in mijn systeem, aangezien de FPS prima zijn en CPU en GPU niet volledig belast zijn. Of dat RAM of VRAM is is me alleen nog niet duidelijk en ik ben wat huiverig om geld te steken in zaken die mogelijk niet eens gaan helpen, al is de upgrade zeker niet alleen voor Minecraft.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2013 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Ah op die manier. Dan kan ik je geen advies geven en ik heb nog eens zitten nadenken en Etho had last van Optifine in combinatie met Feed The Beast.
Uncle Mel schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:05:
Echte seizoenen met sneeuw in de winter, regen in de herfst en droogte in de zomer zou ik wel heel leuk vinden
Ja, maar ik wil meer van de wereld dan een achtergrond. Ik wil dat de wereld gevaarlijk is, dynamisch en fun to explore. :)

Seizoenen helpen daarbij wel, en korte dagen/lange nachten in de winter en andersom in de zomer ook. Maar ik hoop op meer, bijvoorbeeld dat hitte/kou een rol krijgt (dus in de winter kan je doodgaan van de kou als je niet de juiste kleding/vuur hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou persoonlijk liever zien dat de mobs intelligenter worden; dat ze steeds gecoördineerdere en zwaardere aanvallen gaan uitvoeren op je bouwwerken, zodat een paar fakkeltjes steken en een luikje in de grond bouwen geen zin meer heeft en je echt aan een verdedigingswerk moet werken. Dat lijkt me een stuk interessanter dan een soort minigames inbouwen die alleen complexiteit toevoegen, maar niet veel spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:30:
Ik zou persoonlijk liever zien dat de mobs intelligenter worden; dat ze steeds gecoördineerdere en zwaardere aanvallen gaan uitvoeren op je bouwwerken, zodat een paar fakkeltjes steken en een luikje in de grond bouwen geen zin meer heeft en je echt aan een verdedigingswerk moet werken. Dat lijkt me een stuk interessanter dan een soort minigames inbouwen die alleen complexiteit toevoegen, maar niet veel spanning.
D'r zijn mods die dit voor je doen (Mo'creatures geloof ik), dan heb je zelfs ogres die je base mollen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:49:
D'r zijn mods die dit voor je doen (Mo'creatures geloof ik), dan heb je zelfs ogres die je base mollen.
Misschien zie ik het verkeerd, maar dat lijken me gewoon meer beestjes, niet wat ik hierboven beschreef :) Ik had al een beetje gezocht naar mods, maar er lijkt bar weinig te zijn dat het gedrag van mobs echt relevant verandert.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Bedankt mensen, weather set 1 werkt goed! Ik probeerde eerst zoals gezegd weather set 0, maar dan kwam er een melding dat het minstens 1 moest zijn of zo.

Hoe komt het trouwens dat er nu al een snapshot is voor 1.6? Is het niet eerst nog 5.2, 5.3, 5.4,..?

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MinecrafterII
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-03 09:03
Goeienavond allen! Ik dacht hier maar eens langs te komen om te bekijken of er ook mensen zijn die een FTB ultimate of ampz/voltz/universal_electricity server hosten. Ik heb er lang zat mee rondgespeeld en begin me alleen te voelen in de single player werelden. Geen idee hoe populair het ampz modpack is, maar het lijkt me zeer interessant om die mods op een server te gebruiken, met name de ICBM mod die erin zit(ja inderdaad raketten!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
ultimate server toevallig gisteren geswitched naar DW20 pack.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 10:24
Wat ist ip van de ftb server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07 16:25
@Minecrafter II: Tweakcraft draait een FTB server (daar speel je zelf ook toch :P). We zijn nog wel wat aan het testen, maar ik kan je evt. wel whitelisten als je me ff contact ingame.

JelmarG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Te rustig hier sinds het ftt forum...

Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/aM239P1_460s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Tekkit heeft trouwens zojuist (straks) een 1.51 modpack gereleased.. Geen IC2 dus zal de IC2 haters blij maken. :)

Minecraft topic is idd zo dood als een pier.. :O

... Tekkit mist zoveel essentiele mods (zelfs degene die al een 1.5.1 update hebben) dat het eigenlijk geen serieuze optie is voor iemand die FTB gewend is. Tenzij je compleet iets anders wilt.

Ben nu zelf maar een 1.5.1 (FTB) mod pack bij elkaar aan t harken. Zover heb ik alles werkend, zo'n beetje hetzelfde wat ze op de Forgecraft 2 server hebben draaien.

[ Voor 70% gewijzigd door Darth Malak op 04-05-2013 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Waarom speel je niet meer op de server dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Hij was gisteren nog online ;) wel opletten hè :P Zeker aan de short mead gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Uncle Mel schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:32:
Hij was gisteren nog online ;) wel opletten hè :P Zeker aan de short mead gegaan
Moet McMead weer eens opnieuw opbouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Vacant shops genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Ik was gisteren niet zoveel online :)
of ik haal alle tweaker usernames door elkaar met de FTB user names. Die zijn nog wel eens anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
<placeholder for images>

Hier post ik straks wat plaatjes, heb wat ideeën nodig en tips. Verveel me een beetje in m'n Survival wereld, en zoek nog wat leuke dingen om te doen :p

Nuclear plant wil ik wel, maar heb geen idee wat goede containment is.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

thewizard2006 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:49:
Waarom speel je niet meer op de server dan?
Mja... ik heb mijn stemmen uitgebracht in de polls voor de reset.. O.a. had ik niet echt de behoefte weer eens opnieuw te beginnen in een 1.47 wereld wannaar 1.51 voor de deur staat.

Maar voornamelijk RL redenen.

En als ik nu aanlog kan ik toch eigenlijk niets nuttigs doen lijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 10:24
Wanneer zou dat gebeuren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Reset is al gebeurd. Voorheen zaten we op ultimate pack met GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg leuk. Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/wink.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:31
Ik speel nu ook al enkele maanden ftb in single player. Ik ben nu eigenlijk op zoek naar een server waar ik wat lange termijn projecten kan gaan opzetten, zeker nu ik thuis zit met gescheurde enkelbanden en ik in de avonden niet veel anders kan doen. Op welke servers spelen jullie en kan ik die toevallig joinen?

Persoonlijk heb ik bij mijn SP gregtech uitstaan en cheats aan. Betrap me er dan af en toe wel op dat ik een enkele ore inspawn wanneer ik dat nodig heb en bijvoorbeeld mijn quarry nog niet diep genoeg is :9

[ Voor 10% gewijzigd door Freelance op 19-05-2013 11:03 ]

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Freelance: DM anders UncleMel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:31
Hydra schreef op zondag 19 mei 2013 @ 12:44:
Freelance: DM anders UncleMel ff.
Tnx, net een dm verzonden!

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
In de ftb mindcrack pack is de matterfabricator geloof ik generved weet iemand of dit klopt?

[ Voor 3% gewijzigd door Nix_R op 28-05-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
GregTech heeft een eigen versie voor de oude massfab in de plaats gezet die meer energie kost en sowieso scrap nodig heeft. Bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Ja die GregTech versie voor de mass fabricator heet de matter fabricator daar moet idd scrap of scrapboxes in!
Maar die kon voorheen tot over de 1.000.000eu p/t in nu nog maar 8192eu p/t dat is dus sinds de nieuwe update veranderd, of het een bug is of iets permanents dat weet ik niet want ik kan geen updatelogs vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, met zooi mensen aan Voltz begonnen, wat is dat een grappige modpack. Totaal niet uitgebreid maar zeer uitdagend om alles goed te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Zijn er nog mensen die een net startende FTB server weten? Ik heb het wel een beetje gehad met die volle servers waar je "privilegs" krijgt met doneren en zo de lol er wel af gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Op onze server wordt een bijdrage van €9,00 per half jaar gevraagd. Servers zijn (helaas) niet gratis :)

Buiten dat werken we met een default DW20 install, geen privileges, banned items, restricties tot stuff. De enige regels zijn met betrekking tot restricties dat alleen een selecte groep mystcraft ages aanmaakt. Dit om te voorkomen dat er straks 200 unstable ages op de hard drive staan.

Wel is de link modifier in een mages guild geplaatst zodat je boeken following en intra linking kan maken. (1x raden wat de meest gebruikte vorm van long range transport is ;) )

Chunk loaders mogen ook gewoon, maar gewoon met mate, als ik een loader tegenkom die een buitensporig gebiedt laadt, chop ik hem weg of disable ik hem en stop hem in een chest met een sign met de reden er op.

voor de rest zijn er nog wat andere lag preventie zaken zoals "bouw overflow protectie in" en "geen nether lava pumps".

Wat erg helpt is dat we op de Feed the Tweaker server een groot community project hebben waar veel mensen aan werken en bouwen, zo hoef je niet 20 keer een AE installatie te hebben en 20 frame quarries, etc. Alles komt op 1 centrale plek binnen en wordt geprocessed en opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
*kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Ben ik iets vergeten?

Behalve dat er ook solo projecten zijn toegestaan?

edit: als alle tweakers op ftt gaan kuchen wordt het een beetje als een vergadering van rokende bronchitispatienten

[ Voor 44% gewijzigd door Uncle Mel op 29-05-2013 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Ik lees dit vandaag (voor de zoveelste keer) en nu pas valt bij mij het kwartje.
Attribute system

Item attributes using NBT tags:
- Attributes can be additive, subtractive and multiplicative using a set value
- Some items have default modifiers in place of previously hard-coded attributes
- Examples of possible changes players could make: A bow that slows the holder, a helm that buffs health, etc.
Entity attributes:
- These properties can now be changed as easily as any other NBT attribute
- Entity speed, base health, base attack
Other properties like weapon damage/bow draw speed/sword swing speed are yet to follow/
Is dit niet de voorbode voor unieke wapens, armor, mobs met unieke eigenschappen? Dus dat we meer "loot" kunnen krijgen, meer variatie in vijanden EN meer variatie in speelstijl (dus gear samenstellen voor jou "rol")?

En ik maar denken dat afgezien van de paarden dit een vrij duffe update werd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Ja ze hebben feitelijk alle enchants, effects en stats gerecode tot deze "Attributes" zodat ze universeler zijn toe te passen. In theorie kan dit in het spel leiden tot unieke en rare mobs loot e.d. maar in de praktijk zal het denk ik voornamelijk voor adventure map makers worden (dat kan ook mijn pessimistische zijde zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Ik hoop dat ze hiermee de eerste stap nemen naar meer "adventure" in Minecraft want dat zit er eigenlijk niet in.

Dus hopelijk komen er in de toekomst meer redenen om op avontuur te gaan in de grote wereld. Dus dat het vinden van dungeons, villages, temples e.d. meer belonend wordt. Want nu bieden ze geen enkele reden om ze te vinden als je al een basis hebt, diamond items.

Daarnaast dat de mobs uitdagender worden, dus bijvoorbeeld dat je in desert temples ineens unieke mobs spawnen die sterker zijn met unieke eigenschappen.

Het zou echt cool zijn als ze ála terraria loot in de wereld stoppen en je dus je eigen speelstijl kan versterken/kiezen door middel van gear (ga je voor slow wapen met high dmg, heavy amor of wil je juist een snel wapen, met lichte armor waardoor je sneller loopt).

Ben echt benieuwd waar dit op uit loopt, hopelijk is het niet enkel voor de adventure map makers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Heeft denk ik ook veel voordelen voor modmakers. Als je kijkt naar Tinkers Construct of Dartcraft dan zijn er genoeg mods die een flinke range aan wapens willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Euh, er is mij net iets heel raars overkomen in vanilla minecraft ...

Ik heb een dubbele zombie spawner ergens in mijn wereld. Van deze twee spawners heb ik zo'n mob/xp farm gemaakt. Dus van beide spawners worden zombies geduwd tot een bepaald punt, dan even crushen en met een spash potion of healing ze allemaal killen.

Nogmaal gesproken geen probleem.

Dus, ff de spawners "aan" (dus lichten uit) en afk gaan, lekker eten maken, Game of Thrones kijken. Ik kom terug, dikke lag zoveel mobs als er in de spawner zitten en splash potion erover.

Nog meer lag, door de XP en toen ineens allemaal zombies spawnen overal waar gewoon licht is en nog NOOIT mobs spawnden. Nu ineens een stuk of 10 of 20 gewoon in de verlichte gangen om de spawners e.d. waar nogmaals, NOOIT mobs spawnen!

Heb ik iets gemist?

Ik ging dus dood want ondanks mijn full enchanted diamond gear ging ik zeer, zeer snel neer. Het leken wel super zombies (of dat kwam gewoon door de lag) die extra hard slaan en wraak nemen op mijn massa zombie moord?

Ik draai de laatste snapshot btw.

Owja, als klap op de vuurpijl kon ik alle items terug krijgen die ik in mijn inventory had, BEHALVE mijn armor. Of toeval, of heel vreemd. Want ook de mobs waren allemaal weer weg (terwijl zombies met items normaal niet verdwijnen toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Er was een paar snapshots terug toch een issue waar mobs in "packs" spawnden? De pack spawning bestaat nog steeds meen ik. als 1 mob spawnt, spawnen er daar 3 omheen. Misschien heeft Mojang de bugjes er nog niet helemaal uit? En spawnen ze gewoon als pack zijnde waar het normaal verlicht is?

Spawners hebben ook geen vaste grond nodig dus misschien checkt het algoritme nu bijv in een straal van 4 rondom het middelpunt en wanneer de mob spawnt, checkt het algoritme nogmaals voor een airblok in een straal van 4 om de mob heen. zo kun je buiten de standaard spawnarea mobs hebben spawnen, zelfs op half slabs.

Weet bovenstaande niet 100% zeker, heb al een tijd geen vanilla gespeeld en heb me nooit gewaagd aan snapshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Dreanor schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:08:
Euh, er is mij net iets heel raars overkomen in vanilla minecraft ...

Ik heb een dubbele zombie spawner ergens in mijn wereld. Van deze twee spawners heb ik zo'n mob/xp farm gemaakt. Dus van beide spawners worden zombies geduwd tot een bepaald punt, dan even crushen en met een spash potion of healing ze allemaal killen.

Nogmaal gesproken geen probleem.

Dus, ff de spawners "aan" (dus lichten uit) en afk gaan, lekker eten maken, Game of Thrones kijken. Ik kom terug, dikke lag zoveel mobs als er in de spawner zitten en splash potion erover.

Nog meer lag, door de XP en toen ineens allemaal zombies spawnen overal waar gewoon licht is en nog NOOIT mobs spawnden. Nu ineens een stuk of 10 of 20 gewoon in de verlichte gangen om de spawners e.d. waar nogmaals, NOOIT mobs spawnen!

Heb ik iets gemist?

Ik ging dus dood want ondanks mijn full enchanted diamond gear ging ik zeer, zeer snel neer. Het leken wel super zombies (of dat kwam gewoon door de lag) die extra hard slaan en wraak nemen op mijn massa zombie moord?

Ik draai de laatste snapshot btw.

Owja, als klap op de vuurpijl kon ik alle items terug krijgen die ik in mijn inventory had, BEHALVE mijn armor. Of toeval, of heel vreemd. Want ook de mobs waren allemaal weer weg (terwijl zombies met items normaal niet verdwijnen toch?).
Ik zou voor je snapshots gebruikt altijd even de changelog analyseren. Een paar snapshots terug zijn zombies begonnen met hulp inroepen als ze worden aangevallen. Ook in het licht dus. Skellies en Creepers doen dit (nog) niet.

Het geval van de supers zombies zou ik idd toerekenen aan de lag, armor kan door de extreme aanval ook zijn gebroken.

Overigens bedankt voor het melden hier, als mijn vaste server update zal ik dan mijn vrienden bij wie ik ook een XP grinder heb geplaatst een waarschuwing geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Ja, ik heb er totaal overheen gelezen. Als ik kijk naar nieuwe snapshots/upcoming features (op de wiki) dan lees ik eigenlijk altijd de nieuwe blokken/dingen en naar de rest (tweaks/engine dingen) kijk ik niet echt om zoals;

Improvements & changes
Zombies
- Now have a small chance to spawn additional zombies when damaged.

En als je, zoals mij, iets van 200 zombies in de grinder hebt en ze dan instakilled met een potion dan verklaard dat de tientalle zombies de ineens uit het niets verschenen.

Btw, wat wel heel, HEEL raar was is dat ik zojuist mijn armor terug gevonden heb. Ik moest nog wat levels hebben voor nieuwe diamond armor komt er ineens een zombie, volledig in diamond armor en zwaard op mij af. Die ik kill, en hij dropt AL mijn oude armor. Daar was ik wel blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Joene, dat zombies je armor oprapen is wel een héél oude feature :P die had je moeten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze spawnen ook wel met random armour, want eentje van goud heb ik nooit gemaakt en die kwam ik toch tegen. Overigens droppen ze ze lang niet altijd, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Uncle Mel schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:54:
Joene, dat zombies je armor oprapen is wel een héél oude feature :P die had je moeten weten :)
I know I know, ik ben er wel even tussen uit geweest maar dat weet ik nog. :P Het rare was, dat ALLEEN mijn armor weg weg was en verder niks. Ze hadden geen enkel ander item opgepakt.

Vervolgens was er geen zombie meer te bekennen, dus ik had mijn armor al opgegeven. Ik had al nieuwe armor gemaakt en was die aan het enchanten. Een dag later, na mijn werk weer ingelogd, zombie grinder aan, beetje XP krijgen en ineens een full diamond armor zombie ... MIJN diamond armor. Dus toen had ik alles weer terug. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:20:
Ze spawnen ook wel met random armour, want eentje van goud heb ik nooit gemaakt en die kwam ik toch tegen. Overigens droppen ze ze lang niet altijd, helaas.
Mobs die een item oppakken despawnen niet en droppen de item altijd on death. Mobs die echter spawnen met een item zoals een chestplate of shovel o.i.d. droppen deze niet altijd.

Xisumavoid (youtube) heeft een arena gemaakt in vanilla met meerdere difficultie stages, door mobs eerst te splitsen in can pick up item en cannot pickup item en vervolgens degenen die dat wel kunnen verschillende armors te geven. erg ingenieus.

[ Voor 21% gewijzigd door Uncle Mel op 05-06-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeromus
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-07 18:24
Hey mensen ik ben op zoek naar wat fanatieke gamers die zin hebben om op mijn server te komen spelen. Hier staat een custom modpack op uit de technic launcher wat een combinatie is van delen van Voltz met Tekkit en nog een paar andere mods.

De server is nu een week oud dus de map is nog vers. Het draait Minecraft 1.5.2 en tot nu toe loopt het stabiel. Als het je wat lijkt neem dan contact met mij op via een pm en dan stuur ik de modpack door met het server ip.

Mochten er vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:13
Ik heb een vraagje. Samen met wat vrienden speel ik op een Mindcrack server die hier bij mij thuis staat. Erg gezellig, maar ik ben een beetje uitgekeken op de huidige wereld. Is het mogelijk om een tweede wereld te maken waar je naar toe kan teleporten met een commandblock bijvoorbeeld? Ik weet dat er plugins voor Bukkit zijn zoals Multiverse etc. maar die kan en wil ik niet gebruiken. Weet iemand of dat mogelijk is?

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Met je jetpack paar 100 blocks verder vliegen en een teleport maken?

Of anders een mystcraft world maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Megamind schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:06:
Met je jetpack paar 100 blocks verder vliegen en een teleport maken?

Of anders een mystcraft world maken.
De wereld is gemaakt met extra grote biomes, dus dat wordt sowieso een eindje vliegen :P Het is wel een optie, maar ik wil liefst ook wel een aparte wereld hebben die eventueel verwijderd kan worden als het echt een zooi wordt, vandaar.

Mystcraft zit niet in Mindcrack, dus helaas gaat die vlieger niet op! Heb er wel over zitten denken om de hele server te migreren naar FTB Ultimate, maar ik ben bang dat dat problemen gaat opleveren. Maar dan kan ik in ieder geval wel Mystcraft gebruiken, wat ook wel leuk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-07 21:32
Ik stream momenteel feed the beast ultimate ssp (niet hardcore) op twitch.tv: http://www.twitch.tv/marabunta2048 Plan is om dat de rest van de avond te blijven doen, misschien leuk voor de mensen hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Had ik je post eerder gezien, had ik even gekeken ;) K zat gisterenavond even GenerikB te volgen op twitch, maar zijn audio en video liepen zo a-synchroon dat ik het niet kon volhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-07 21:32
Ik heb tot 12 uur ongeveer gespeeld, ga zo weer verder. Minecraft omdat ik het leuk vind, en streamen omdat het kan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Ouwehoer je er ook zelf doorheen? Dat vindt ik altijd toch wel het interessantst van een stram/youtube vid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mashNL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-10-2015
Hallo ik ben Mashnl en ik heb een 24/7 Ultra HardCore server gemaakt, [1.6.1] ook wel bekend als UHC.
Het is een Survival Pvp server, je mag (bijna) Alles.

Afbeeldingslocatie: https://www.serverbuilds.nl/banner/s/1482/t/2

Er zijn eigenlijk maar 3 regels.
1. Niet spawn campen
2. Doe normaal in de chat, dus geen spam etc
3. Gebruik geen mods als xray etc.

Wat is UHC?
Uhc is een plugin voor minecraft, het is een moeilijke versie van hardcore survival. Je krijft je levens niet terug van je hungerbar. Maar je kan wel dood gaan als je geen eten meer hebt.

Je kan op 3 manieren kracht terug krijgen:
1. Door een gouden appel. Dit geeft je 2 hartjes terug
2. Door een gouden hoofd. Als iemand dood gaat laat hij/zij zijn/haar hoofd vallen. Als je deze oppakt en er goud omheen doen kan je deze eten en krijg je 4 hartjes terug.
3. Door een healtpotion. Hier voor zou je naar de nether moeten.

Deathban
Op dit moment is er nog geen deathban, als je dood gaat kan je meteen respawnen, je komt dan op een random plek in het spel terug. Later als er meer mensen in de server spelen komt er een deathban van 3 uur. Dit betekend dat als je dood gaat je 3 uur niet meer de server in kan. Dit zorgt er voor dat spelers meer voorzichtig spelen, en maakt het dus leuker.

WorldBorder
Er is een WorldBorder met een radius van 1500 blokken. Dit betekend dat je elke richting vanaf de spawn 1500 blokken kan lopen voordat je een grote muur tegen komt die bestaat uit bedrock. Je kan hier niet over heen of onderdoor. Alle spelers bevinden zich dus in een speelveld van 3000 blokken.
Mocht de server heel druk worden kan dit altijd groter gemaakt worden.

Spawn
Er is een spawn gemaakt, de spawn bevind zich in het midden van de map op de 0.0 coördinaten. De spawn is waar je de eerste keer als je in de server komt spawnt. Van af hier kan je kiezen of om de spawn uit te lopen en daar je avontuur te beginnen of je gebruik de random spawn sign. Hier meer word je random ergens in de wereld ge telepoort.

We zijn op dit moment ook bezig om extra dingen in de spawn te maken, zoals een emerald markt. En een plek met anvils. En misschien nog wat voordelen.

Starterkit
je begint altijd met een starterkit. Als je begint krijg je:
1x Stenen zwaard
1x Stenen Pickaxe
1x Craftingtable
10x Coockie

Plugins
Er draaien een aantal plugin, de meesten zijn om de spawn te kunnen beschermen en uhc mogelijk te kunnen maken. Er zijn van de rest geen plugins die het spel veranderen. (op uhc na dus)

Server ip: 85.114.128.52:25678

De server draait op dit moment op 1.6.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Laatst online: 02-05 19:15
Is er in 1.6.2 iets bekend over een bug met zombies? Ik speel op een server en de zombies komen echt letterlijk op een afstand van 50 blokken of meer aanlopen. Soms spawnen ze naast me, en in grotten komen ze met groepen van 4 achter me aan. Heb dit nog niet eerder gehad, niet in singleplayer en ook niet in multiplayer.

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felixious
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-07 14:36
martijntjuhh schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 17:14:
Is er in 1.6.2 iets bekend over een bug met zombies? Ik speel op een server en de zombies komen echt letterlijk op een afstand van 50 blokken of meer aanlopen. Soms spawnen ze naast me, en in grotten komen ze met groepen van 4 achter me aan. Heb dit nog niet eerder gehad, niet in singleplayer en ook niet in multiplayer.
Dat is geen bug, dat is iets wat ze hebben toegevoegd in 1.6.x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Dat klinkt goed. Is het whitelist? anders zou ik graag willen proberen: acc: Ushugun
en is pvp+looting toegestaan? dus mag je de spullen die je vind pakken en meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Tweakers.

We zagen dat de Tweakers server niet meer werkte? Nou heeft de server van fok onlangs een doorstart gemaakt onder de naam FOK!Craft. Als jullie interesse hebben: play.fokcraft.nl
Voor meer info zie http://minecraftforum.nl/index.php/topic,26501.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Tweakers FTB server werkt prima hier :P Plus dat donatiesystemen gewoon triest zijn eerlijk gezegd. 30 euro voor wat rechten..

[ Voor 52% gewijzigd door Megamind op 11-07-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megamind schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:09:
Tweakers FTB server werkt prima hier :P Plus dat donatiesystemen gewoon triest zijn eerlijk gezegd. 30 euro voor wat rechten..
Tja, de server moet natuurlijk wel betaald worden, kost aardig wat. + Dat dit door een ruime meerderheid van de leden geaccepteerd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Weet niet hoeveel een server kost normaal, maar voor 20 euro/m heb je al een prima VM lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megamind schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:20:
Weet niet hoeveel een server kost normaal, maar voor 20 euro/m heb je al een prima VM lijkt me..
Wij hebben 7 servers draaien. Proxy server systeem. Machine + overige kosten zijn +- 100/maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
We zijn hier toch niet om andermans server af te kraken? Fok server kost je als speler minimaal niks en maximaal 30 euro per maand, maar je kan ook al doneren met 5 euro per maand waar je ook wat rechten krijgt. Ik vind het een prima manier om de kosten van een server te dekken, het kost allemaal niet gratis helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Het komt alleen wat spammerig over, ok het is Fok! dus misschien wat minder spam dan anders. Daarnaast ken ik wel wat mensen die een goed inkomen hebben met alleen maar Minecraft hosting en t-shirtjes verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Iemand hier al bekend met http://www.dungeonrealms.net/?
Het is een MMORPG gemaakt in Minecraft, en ik speel het nu een paar dagen, en vermaak me er prima mee.
Het zit op dit moment in de Open Beta fase, dus er missen nog een hoop features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Mensen die vanilla 1.6.2. minecraft in multiplayer willen spelen:
Ik heb weer een servertje draaien op kutcomputers.nl; staat 24/7 aan en ik en mijn vriendin zullen regelmatig aanwezig zijn. Geen specifieke regels, gewoon "doe normaal en gezellig". Server setting staat op survival. We zijn net begonnen op deze map dus we hebben alleen nog maar 2 kleine stenen huisjes.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Nu online
Gamebuster schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 14:27:
We zijn net begonnen op deze map dus we hebben alleen nog maar 2 3 kleine stenen huisjes.
Net hier een beginnetje gemaakt met een huisje aan het water :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Ha, blijkt dat ik minecraft zo'n 3 jaar geleden heb gekocht. Even updaten en dan nog eens een poging wagen.
Lang geleden dat ik nog met blokjes gespeeld heb :D

Edit : Toch maar even magic laucher tool , optifine HD en daarna Flow's HD resource pack erop gegooid. Het ziet er nu tenminste uit als een meer recente game >:)

En wat is het als ik "naakt" begin ? Nacht natuurlijk. Zombies ! :D

[ Voor 42% gewijzigd door spl3ndr op 03-08-2013 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Zijn er nog mensen die behoefte hebben aan een nieuwe FTB Ultimate server. De enige regels zijn:

No griefing
No stealing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Wa's de reden dat je voor Ultimate gaat eigenlijk? Die pack wordt niet meer bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hydra schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 19:18:
Wa's de reden dat je voor Ultimate gaat eigenlijk? Die pack wordt niet meer bijgewerkt.
De andere packs zijn nog altijd niet zo compleet als ultimate en erg buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Seth_Chaos schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 20:07:
De andere packs zijn nog altijd niet zo compleet als ultimate en erg buggy.
Wat mis je dan? Speel nu zelf Unleashed en heb geen last gehad van bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Zijn mensen weer in voor een potje MC Ultra Hardcore?
Zo ja: welke tijden suggereren jullie?

Ik dacht aan woensdag avond, zaterdag avond of zondag avond; alle 19:00 uur
Ik zelf heb een geschikte server ervoor, dus het enige wat er nog nodig is zijn een paar leuke spelers. Er zullen er al minstens 2 zijn: Ik en mijn vriendin.

[ Voor 31% gewijzigd door Gamebuster op 05-08-2013 10:05 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:10

Wildfire

Joy to the world!

Ik zal ook maar weer eens verder gaan met Minecraf, al lang niet meer gespeeld. Speel wel gewoon altijd singleplayer creative aangezien ik meer van het lekker knutselen ben zonder beperkt te worden door het minen en craften, alhoewel dat wel de essentie van de game is eigenlijk.

Eens kijken hoe het zit met de mods die ik had. Zag zojuist al wel dat John Smith's texture pack door de community is opgepikt en doorontwikkeld. Even kijken naar de Single Player Commands mod die ik voor sommige dingen ook gebruikte.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1 ... 37 ... 62 Laatste

Let op:
Dit is een algemeen Minecraft topic hou hier rekening mee en ga niet teveel slowchatten over het "wel en wee" op 1 server.

Het topic over eigen MineCraft servers: Algemeen GoT community Minecraft servers