Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ah, right. FF overheen gelezen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ja goed punt van die magmatic engine... redstone engines zijn redelijk lame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:04

Phehistyr

De Epische Lurker

Die redstone engines heb je wel redelijk nodig om de magmatic engine initieel van lava te voorzien. Of je moet ergens al een tesseract hebben die lava kan aanvoeren, dan kun je die bij je lavameer even op dat kanaal instellen.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yggdrasil
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:47
kbloem schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:40:
Als ik iets voor de nacht in een furnace gooi en ik ga de nacht doorslapen dan is dat furnace niets verder. Is er geen mod die dat gewoon kan regelen?
Daarvoor heb je de Somnia mod, die standaard onderdeel is van het Technic pack. Meer info: http://technicpack.wikia.com/wiki/Somnia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:59

Toppertje

www.davideografie.nl

Een tijdje heb ik een Fead The Beast server (2 man) met de Mindcrack pack versie 8.1.1.

Vandaag gingen we weer even minecraft doen en naar een tijdje werd mijn medespeler gekicked en kon er niet meer in. Dus ik de server opnieuw opstarten, toen de server was opgestart kwam op het einde de volgende error(?) naar boven:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
2013-02-26 19:21:43 [INFO] [ForgeModLoader] [Thaumcraft] Removed -124 aura nodes when world 7 unloaded.
2013-02-26 19:21:47 [INFO] [ForgeModLoader] Unloading dimension 7
2013-02-26 19:21:47 [INFO] [ForgeModLoader] [Thaumcraft] Removed -124 aura nodes when world 1 unloaded.
2013-02-26 19:21:47 [INFO] [ForgeModLoader] Unloading dimension 1
2013-02-26 19:21:48 [WARNING] [Minecraft] Can't keep up! Did the system time change, or is the server overloaded?
2013-02-26 19:21:51 [SEVERE] [ForgeModLoader] Detected leaking worlds in memory. There are 4 worlds that appear to be persisting. A mod is likely caching the world incorrectly

2013-02-26 19:21:51 [SEVERE] [ForgeModLoader] The world 6844f71 (world) has leaked.

2013-02-26 19:21:51 [SEVERE] [ForgeModLoader] The world 34980b87 (world) has leaked.

Nu als ik de server opstart kan ik er wel gewoon op via localhost maar als ik mijn IP adres invul bij multiplayer kom er te staan Can't reach server. Andere spelers kunnen dus niet joinen.

De vraag is nu hoe deze fout is ontstaan, en hoe ik deze kan oplossen?

[ Voor 21% gewijzigd door Toppertje op 26-02-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-08 13:29
Dit zijn geen echte errors?
de eeerste regels zijn worlds die niet gechunkload zijn
line 6-10 zijn debug regels die de modmaker heeft geenabled in de laatste pack versie. zie ook: hier

deze regels zeggen dus niets over het niet kunnen joinen op multiplayer, heb je wat meer details?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Die "world has leaked" kun je negeren. Is een issue met Forge en chunkloaders. Dat heeft ook niks te maken met dat spelers niet kunnen joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
The world has leaked is een error voor de mod developers dat er ergens nog een wereld ingeladen is meestal (mystcraft etc). Heeft geen effect op de spelers, maar meer voor de mods dat ergens een deel aan het herladen is. Vooral Rei's Minimap zorgt hier heel erg voor.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Klopt wat lanerios zegt.. Het is meer ter info aan sommige mod developers dat ze hun code niet helemaal op orde hebben... Veels mods gebruiken caching e.d. en referenties aan een wereld blijven dan bestaan zelfs als die wereld niet meer bestaat (bijv. bij het switchen naar een andere age). Ze moeten dus hun oude refs goed opruimen. Doen ze dat niet heb je een probleem.

De laatste episode van DW's server play laat leuk wat gechat horen tussen wat mod devlopers waaruit e.e.a. duidelijk wordt.

[ Voor 14% gewijzigd door Darth Malak op 27-02-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
XD, en dat hebben er blijkbaar veel van ons gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Uncle Mel schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:11:
Dit zijn geen echte errors?
de eeerste regels zijn worlds die niet gechunkload zijn
line 6-10 zijn debug regels die de modmaker heeft geenabled in de laatste pack versie. zie ook: hier

deze regels zeggen dus niets over het niet kunnen joinen op multiplayer, heb je wat meer details?
Hier een Log van de server zoals ik hem zojuist heb opgestart, met dezelfde error op het eind en het probleem dat Localhost wel werkt, maar als ik mijn ip-adres invul ik de server niet kan bereiken.

De dag voordat die error verscheen heb ik nog prima kunnen spelen, vandaar dat ik dacht dat het aan die error lag, misschien kan iemand wijzer worden uit die Log...

• Uncle Mel
ik zal thuis eens kijken, onze firewall blokt dropbox, pastebine en zo'n beetje alle andere fileshare opties :(

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Gisteren een aantal Wrath Lamp gemaakt. Best een karwei om de eerste te maken maar ze zijn het absoluut waard. Normaal had een stack torches nodig om een ruimte te verlichten en nu maar 4 Wrath Lamps. Zeker de moeite waard!

Vanavond mijn werkplaats en opslag verplaatsen naar een nieuwe locatie. Daarna kunnen we beginnen met de QuantumSuit Armor.

[ Voor 22% gewijzigd door Loev op 28-02-2013 10:04 ]

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

@Toppertje... ik zie een verwijzing naar je localhost/loopback 127.0.0.1 niet naar een internet/WAN IP. Heb je wel de juiste log gelinked?

Verder port forwarding, windows firewall gechechked?.. Helpt ook wel als je vriend ff port 25565 in/out in windows firewall openzet.

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Darth Malak schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:57:
@Toppertje... ik zie een verwijzing naar je localhost/loopback 127.0.0.1 niet naar een internet/WAN IP. Heb je wel de juiste log gelinked?

Verder port forwarding, windows firewall gechechked?.. Helpt ook wel als je vriend ff port 25565 in/out in windows firewall openzet.
Dit is de enige log die ik kon vinden, in het mapje Crash-reports staat geen log omdat de server niet gecrasht is in principe.

Nee dat soort dingen heb ik niet gecheckt, te meer omdat er eigenlijk niks veranderde in mijn situatie, hij werd gekicked en kon er daarna niet meer in, ik was in de veronderstelling dat ik die instelling 1 keer hoefde te doen, en dat het voor altijd zo bleef.

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Heeft er iemand nog een FTB server die ik kan joinen?

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Toppertje schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:08:
[...]

Dit is de enige log die ik kon vinden, in het mapje Crash-reports staat geen log omdat de server niet gecrasht is in principe.

Nee dat soort dingen heb ik niet gecheckt, te meer omdat er eigenlijk niks veranderde in mijn situatie, hij werd gekicked en kon er daarna niet meer in, ik was in de veronderstelling dat ik die instelling 1 keer hoefde te doen, en dat het voor altijd zo bleef.
In principe zou dat inderdaad maar 1x nodig zijn maar toch misschien goed om te checken. Je zou in je log (de log van de server, niet van je client) toch een verwijzing moeten zijn naar een extern WAN IP adres. Zoals gezegd 127.0.0.1 = localhost en betekent eigenlijk dat je lokaal connect. Dit kan dus gewoon goed gaan maar je vriend connect vanzelfsprekend (althans, tenziij hij in hetzelfde huis woont) via zijn WAN IP. Jullie zullen beide de porten moeten forwarden in je router en de poort open moeten zetten in Windows firewall.. Port is trouwens: 25565

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Hebben jullie ook dat FTB Mindcrack regelmatig crashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Alwinonline schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:27:
Heeft er iemand nog een FTB server die ik kan joinen?
Ben ik ook al tijdje naar op zoek, is lastig om een echt leuke NL FTB server te vinden merk ik. Meeste zijn nogal "We eisen X of Y", en dat zoek ik juist niet, gamen moet relaxen zijn :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Nix_R schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:34:
Hebben jullie ook dat FTB Mindcrack regelmatig crashed?
Dat had ik wel. Bij mij was het waarschijnlijk mijn allocated geheugen. Aangezien ik 16GB in mijn pc heb zitten had ik hem op 5GB gezet. Dit zorgde voor crashes aangezien ik hem nu op 2GB heb staan geloof ik en hij crashed niet meer.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hi, ik heb een setup als volgt: Een Pump die op een leeg bakje staat. Bakje wordt gevuld Buckets met een Deployer welke via een Filter de buckets uit een Enderchest haalt.

Nu worden de andere 2 Enderchests gevuld. 1 met Lava Buckets, 1 met Water Buckets. Stel dat dit gaat werken (en de pump niet kapot gaat). Hoe krijg ik het voorelkaar om vanuit de Pump verschillende Liquids te tranporteren naar verschillende Tanks? (1 voor Lava, 1 voor Water).

Enig idee? Waterproof Diamond Pipe bestaat helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Niet. Er is liquid systeem dat dit onderscheid kan maken. Maar waarom filter je niet gewoon verschillende buckets uit?

Sowieso; wat probeer je eigenlijk te doen? Als het gaat om het legen van buckets in een pipe systeem kun je (uitgaande van dat je FTB speelt) dit beter met liquid transposers doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Ja FTB Mindcrack
Liquid Transposers, even opzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Als het gaat om het transporteren van een vloeistof van 1 dimensie naar een andere (lava of oil ofzo) ben je trouwens gewoon klaar met 2 liquid tesseracts. Geen gedoe met ender chests enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Ah, een andere keuze! Helaas heb ik het plezier gehad om Blaze Rods te farmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Er is een "cheat" mogelijk met EE3: blazerod > maceraten > 5 blaze dust > minium stone > 2.5 blaze rods. Je kunt met elke cycle je aantal blazerods dus meer dan verdubbelen.

Blazerods farmen vind ik zelf overigens niet zo'n issue als je eenmaal een fortress gevonden hebt. Ender pearls of slime balls zijn vaak lastiger in grote aantallen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Enders spawnen in m'n huis, heb genoeg pearls. Probleem was dat ik eerst een voldoende goeie armor moest craften voor de nether :D.
EE nog niet aan toe gekomen.. Heb nog een aardige todo en mindcrack is aardig pittig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
je kan met je minium stone ook ender pearls maken (dmv 4 iron, en dat is er toch genoeg)
En voor die slimeballs zou ik zeggen kijk eens in de quarry age in de kraters hydra. Zitten zoveel slimes daar :)

[ Voor 39% gewijzigd door thewizard2006 op 06-03-2013 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Voor slimeballs moet je in de minotaur mazes zijn in de Twilight forest. gek wordt je ervan tijdens het mazestone minen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Uncle Mel schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:00:
Voor slimeballs moet je in de minotaur mazes zijn in de Twilight forest. gek wordt je ervan tijdens het mazestone minen
Idd. Daar heb ik ook tig stacks vandaan. Die nieuwe towers zijn nog erger. En het erge is dat ik er pas achter kwam dat ze leeg waren nadat ik me door miljoenmiljard van die KUTslimes heengevochten had.

Oh ennuh. Geen mazestone minen met je Vajra. Harde les :)

[ Voor 6% gewijzigd door Hydra op 06-03-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
jep, bram had laatst hetzelfde, ook Vajra weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Gebeurt met alle electrische tools, ook mining drill enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 07:52
Tijd voor een nieuwe screenshot van mijn FTT Lab:

Een hele tijd geleden begon ik zo:

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-cusNOiYivPA/UPnSfIsQmOI/AAAAAAAABWQ/iHr4zT2nR7g/s900/2013-01-18_23.49.48.png

Echter, heel wat uurtjes verder ziet het er zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-ga7lRocoVTw/UTeiG2O64OI/AAAAAAAABWw/-hGepUiSorE/s900/2013-03-06_20.51.24.png

Van links naar rechts zie je de volgende modules van mijn lab (of kamers);
Portal room - Main Crafting tower - Watermill power cilo's - Indoor farms

Wat ik doe is voor verschillende onderdelen van mijn base verschillende modules bouwen. Alsof ze er zo neergezet zijn. Elke module is 21x21 met een vrije tussen ruimte van 5 blokken.

Dus als ik een pumpking farm wil, bouw ik een nieuwe module. Wil ik een bee base, nieuwe module. :D

Ook probeer ik elke module uniek te bouwen, zo is de portal module totaal anders dan de farm modules bijvoorbeeld.

Qua FTB technologie ben ik totaal niet ver, ik heb een quarry die een enderchest voed. Deze verdeeld de items naar de verschillende kisten/barrel/void.

De watermills zijn mijn enige krachtbron voor wat IC2 machines (15 stuks) en een tree farm. Verder heb ik twee sugarcane farms (solar panel powered) die 1 still? voeden en ietjes biomass maken. Hoe ik hier energy uit moet halen heb ik nog geen idee van.

Owja, de koepel bovenop mijn toren is mijn "privé" kamer zeg maar. Hier staat mijn bed, enchant table en sinds vandaag display voor bijzondere items (allen nog leeg).

Hopelijk wordt ik snel wijzer van deze modpack en kan ik wat betere, krachtigere machines gaan bouwen. Sinds kort heb ik een kleine Therman Machine opstelling, welke bepaalde ores uit de quarry automatisch pulverised en smelt. :D

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, Quarry draait, samen met Applied Energetics. Wat maakt dat sorten makkelijk zeg. Heerlijke mod is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
nice Dreanor! volgende keer kun je voor screenshots F1 indrukken zodat de hud, je arm en het gebrabbel van Sub en Smit verdwijnt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

ik moet zeggen dat de gedachte van een penis zonder ballen omhoog komt :+

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Xenomorphh schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:52:
ik moet zeggen dat de gedachte van een penis zonder ballen omhoog komt :+
A dirty mind is a joy forever :)

Vond het zelf meer een tesla coil. Maar misschien dat jij een raar gevormde jodokus hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Uncle Mel schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:10:
nice Dreanor! volgende keer kun je voor screenshots F1 indrukken zodat de hud, je arm en het gebrabbel van Sub en Smit verdwijnt :P
HEY!!! 8)7 }:O O+ :)

Haha.. lol tja.. daarom zou ik het zo prettig vinden dat MC MP een wat uitgebreidere chat functionaliteit krijgt a la wow ofzo...

Maar eh heb vanmiddag ff een kijkje in zijn basis genomen en ziet er goed uit hoor :) Goed bezig...

[ Voor 11% gewijzigd door Darth Malak op 07-03-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
volgens mij kun je een chat plugin client side installeren, moet je ff Tim vragen

(dammit zijn we weer de thread aan het hijacken met FTT :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
iemand al bezig met FTB ultimate? Of nog niet echt? Ben er zelf aan begonnen, en toch een stuk leuker dan iets als Direwolf pack helaas (die heeft heel veel spotlights etc wel qua mods, maar de update van zn packs zijn echt heel traag). Toch wat meer opties qua sorting, automatic crafting etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwinvdv
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-07 23:18
Het is mogelijk om in creative mode je zelf stacks van 64 van niet stackable items to geven, bijvoorbeeld: "/give @p 261 64" wat je een stack van 64 bogen geeft. En in 1.5 (snapshots) is het mogelijk om een redstone signaal indicatie te krijgen van hoe vol een blok met een inventarisatie door middel van een comparator. Als deze stack dan bijvoorbeeld in een hopper geplaatst wordt en met een comparator een signaal ervan onttrokken wordt zal deze sterker zijn dan 15. Hoewel redstone nog wel steeds een maximale waarde heeft van 15 zal dat het maximum zijn, maar aan andere comparator deze hogere signaal sterkte wel aan en kan in subtractie modes nog steeds de signaal sterkte bewerkt worden. Een tijdje geleden heb ik dit gebruikt om een 9-bit encoder/decoder te maken.

Maar ik vraag mij nu af of het ook mogelijk is een sterker signaal dan 15 te krijgen door middel van het "/testfor @a" command in command blocks, wat als het goed is een signaal sterkte afgeeft evenredig met het aantal mensen op een server. Ik heb zelf geen beschikking tot een server waar meer dan 15 mensen op zitten. Dus ik zou willen vragen of iemand dit zou willen testen?
Denk dat dit een beetje een onmogelijke vraag is, maar met de methode met niet stackable items is de max signaal 897, en vroeg me af of met the testfor manier een sterker signaal te genereren is maar denk niet dat veel servers meer dan 900 mensen online zullen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Uncle Mel schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:43:
volgens mij kun je een chat plugin client side installeren, moet je ff Tim vragen

(dammit zijn we weer de thread aan het hijacken met FTT :P )
een client alleen plugin gaat er echt niet voor zorgen dat mensen naar elkaar een whisper kunnen sturen... daar is echt meer voor nodig. Er zijn wel wat zwaar verouderde plugins maar daar ga ik me niet aan branden.

ik vind t gewoon onbegrijpelijk dat iets zo simpel als een fatsoenlijke chat optie ontbreekt in mc. mojang zit echt al jaren op hun luie gat. Al t werk wordt gedaan door de community. Imho.

[ Voor 16% gewijzigd door Darth Malak op 07-03-2013 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Darth Malak schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 22:02:
[...]

een client alleen plugin gaat er echt niet voor zorgen dat mensen naar elkaar een whisper kunnen sturen... daar is echt meer voor nodig. Er zijn wel wat zwaar verouderde plugins maar daar ga ik me niet aan branden.
ah op die manier. probleem met extra plugins is dat ik bij elke update er aan moet denken om die mee te installeren en de juiste configs mee te nemen, speaking of which, ik moet de gregtech configs in de gaten houden.... Ik zag ultimate 1.1 gisteren verschijnen. mss lost die de onzichtbare items bug op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Gisteren zijn Mel en ik erachter gekomen dat ik mijn quarry PRECIES onder een wisp spawning magic node thingy gebouwd heb.

Kom ik vandaag bij mijn quarry: GOT WISPS!?

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-Koq4-1OgbdE/UTpF-_wuZ3I/AAAAAAAABXE/AXqpQ167QR4/s1152/2013-03-08_21.10.20.png

En dat aan alle zijden en boven mij dezelfde dichtheid van wisps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Aardig "teh fuck?" momentje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Lol, oh daar hadden jullie het over.. :) hoop dat je ze allemaal gekilled hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Nee, ik kan ze niet killen. Armor te slecht en ze zijn te snel voor mij. :P

En ja, dat is wel een aardig DAFUQ!? momentje!

[ Voor 25% gewijzigd door Dreanor op 09-03-2013 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
Ik log dus net in zie ik dit bij al mijn portals staan!
Iemand enig idee wat dit is?
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2im6pua.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Heb het ook. Vermoed dat het een easteregg van de maker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Kun je ook een mystcraft wereld maken zonder penalties. Die van mij hebben allemaal heel veel decay en ik heb allemaal miners sickness of weet ik veel wat voor een ellende nog meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Nix_R schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:02:
Ik log dus net in zie ik dit bij al mijn portals staan!
Iemand enig idee wat dit is?
[afbeelding]
http://ichun.us/happy-birthday-portalgun/

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
kbloem schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 17:41:
Kun je ook een mystcraft wereld maken zonder penalties.
Yup, als je niet te veel "goodies" zoals dense ores erin schrijft. Als je relatief normale werelden hebt en alle dingen (zon, terrain, etc.) beschreven hebt (zodat ze niet random toegevoegd moeten worden) is je wereld in princiepe stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
thewizard2006 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 08:00:
[...]

Dat had ik wel. Bij mij was het waarschijnlijk mijn allocated geheugen. Aangezien ik 16GB in mijn pc heb zitten had ik hem op 5GB gezet. Dit zorgde voor crashes aangezien ik hem nu op 2GB heb staan geloof ik en hij crashed niet meer.
Bedankt voor de tip heb het nu al een paar dagen terug gezet naar 2GB en heb geen crashes meer gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Nix_R schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:24:
[...]

Bedankt voor de tip heb het nu al een paar dagen terug gezet naar 2GB en heb geen crashes meer gehad!
Goed om te horen. Toch wel apart. Hoor veel mensen die dit probleem hebben. Waarom bouwen ze dan die optie er in zou je denken. Qua performance oid merkte ik echt geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
kbloem schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 17:41:
Kun je ook een mystcraft wereld maken zonder penalties. Die van mij hebben allemaal heel veel decay en ik heb allemaal miners sickness of weet ik veel wat voor een ellende nog meer...
Dit is hoe je een stable age schrijft:

X Biomes (als je als biome controller single hebt, vul je hier maar 1 type in)
1 Biome Controller
1 Sun
1 Moon
1 Star
X Features (Dungeons, Villages etc)
1 Lighting
1 Terrain
1 Weather

Dit is onze nieuwste quarry age:

Plains
Single Biome
Noon
Zero Length
Normal Sun
Normal Moon
Normal Starts
Dungeons
Villages
Bright
Standard Terrain
No Weather
Clear modifiers

je zou ipv standard terrain ook flat kunnen gebruiken

[ Voor 4% gewijzigd door Uncle Mel op 11-03-2013 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
"Zou kunnen"? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
ja, zou kunnen als je zo'n saaie zak als jij bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Flat zou ik niet doen, dan wordt alles namelijk opgehoogt tot de hoogste berg. Als je daar een quarry neerzet duurt het veeeeel te lang totdat hij bij de waardevolle lagen zit :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Hoezo waardevolle lagen? Juist copper wordt bijv veel gebruikt en die zitten niet zo heel erg diep. heeft imo wel mijn voorkeur trouwens zo'n flat wereld. Maakt het neerzetten van mijn giga constructies wat makkelijker :)

Wat ik trouwens nu zwaar irritant vind is als mijn quarrie vol loopt met lava of water. Er zitten vaak in de muur nog resources die ik er uit wil halen (copper, gold, diamond voornamelijk) en daar kan ik dan nu niet bij. Voor water kan ik de sourceblocks weghalen maar dat duurt lang en is een k*t klusje. Lava is helemaal drama. Kan ik natuurlijk blussen met water maar dan moet je de obsidian gaan weghakken en daaronder zit dan weer een laag lava.

Dus gewoon een flat wereld zonder water/lava met dense ores en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. Ik denk dat ik maar eens een quarry over een village ga zetten. Kijken wat er dan gebeurd :D *evil grin* })

Gisteren trouwens een portal gun gevonden onder een greatwoodtree kistje. Wat moest ik ook alweer doen? Iets van richten op de maan en dan in het centrum van het community center een portal openen???? :)

[ Voor 22% gewijzigd door thewizard2006 op 11-03-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
In de new quarry age (zie kist com center) is een nieuwe age zonder water/lava/caves onder de grond (of ik had geluk). Deze wereld is "redelijk" plat. Dus gaan zou ik zeggen.

Maar die paar ore uit de wand halen is de tijd toch niet waard? Gewoon je quarry ernaast zetten en gaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

En eigenlijk wil ik gewoon lava, anders moet ik veel te snel overstappen op een nieuwe energiebron :p

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Jerry schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:05:
Flat zou ik niet doen, dan wordt alles namelijk opgehoogt tot de hoogste berg. Als je daar een quarry neerzet duurt het veeeeel te lang totdat hij bij de waardevolle lagen zit :P.
Ja, daar kwam ik ook achter. Ik had dus een flat age aangemaakt voordat Mel met de nieuwe quarry age kwam (die wel erg heuvelachtig is trouwens, je moet die gozer ook geen ages laten maken) en die zit op niveau 90. Je quarry is dus eerst door 30 lagen cobble aan 't heenkauwen.
Phehistyr schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:46:
En eigenlijk wil ik gewoon lava, anders moet ik veel te snel overstappen op een nieuwe energiebron :p
Dus jij zorgt voor al die lag? :P

[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 11-03-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Niet uit de nether uiteraard. En de laatste keer is alweer weken geleden; 4 iron tanks is een aardige buffer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ach, ik heb ook 4 iron tanks. Oil, biomass, biofuel en fuel :) Dus ik heb meer opgeslagen :P

Ik moet wel ff een goeie backup voor m'n power gaan bouwen trouwens. Op dit moment heb ik een beetje een probleem als m'n boilers uitvallen (niet dat dat zou mogen kunnen gebeuren) want dan kan ik niet meer bij m'n items :)

[ Voor 55% gewijzigd door Hydra op 11-03-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-08 13:04

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Je had toch veel te veel hout? mik dat in een powered furnace en laat de charcoal een rits hobbyist's steam engines + die furnace aandrijven ;)
Zolang je farm draait, heb je meer dan genoeg.

[ Voor 3% gewijzigd door Blitzdoctor op 11-03-2013 14:53 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik heb al 4 magmatic engines en 10 biogas engines. Het punt met een "redundante powersupply" is dat 'ie net zo'n over-overkill moet hebben als m'n 4 boilers ;)

Ennuh, in princiepe is de enige manier waarop m'n boilers 'leeg' kunnen raken als zowel m'n biomass als m'n hout op een of andere manier opraken. Het is niet erg redundant als je afhankelijk bent van de zaken die je bestaande systeem voeden :)

Anywho: ik ga denk ik een peur combustion engines maken. Heb een 6kB tank met fuel en een 6kB tank met oil, dus dat zou wel ff genoeg moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:21

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Als je toch per se al die ores wil, is die IC2 miner dan niet veel handiger? Heb je ook geen enorm gat achteraf.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Trinsec schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:19:
Als je toch per se al die ores wil, is die IC2 miner dan niet veel handiger? Heb je ook geen enorm gat achteraf.
We hebben een aparte age voor de quarries. Die gaten boeien dan niet. Die IC2 miners zijn een stuk lastiger te automaten en minen maar een kleine area.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Jerry schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:05:
we gebruiken alleen de plains biome ;) hoogste berg is daar 10 meter ofzo :D
Hydra schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:06:
[...]

je moet die gozer ook geen ages laten maken
Nee die van jou was lekker :P

[ Voor 21% gewijzigd door Uncle Mel op 11-03-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Weet er iemand of er trees zijn die meer sapplings produceren dan een oak wood tree icm een steve carts treefarm? Hout heb ik genoeg alleen de hoeveelheid sapplings blijft wat achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Redwoods al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Nee... heb nog geen andere geprobeerd. ik ga waarschijnlijk gewoon een 2e treefarmpje opzetten om eens wat te testen. Wel zo gemakkelijk zonder de toevoer naar mijn 2 HP boilers te verstoren.

Zal redwoods een proberen, als ik ze ergens gevonden krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
En Mojang heeft ook meegedaan met 1 april: http://www.mojang.com/201...lly-coming-minecraft-2-0/

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Ik weet niet in hoeverre alle dingen uit die lijst in de "1 april versie" zitten maar er lijkt in de 1 april versie net zo veel, of zelfs meer, nieuwe content te zitten dan een gemiddelde minecraft update ... :S

Hoe kan dat?

Ik weet ook wel dat niet alles in die lijst ook in de 1 april versie zitten (4d graphics anyone?) maar wat ik in de filmpjes zie (gekleurd glas / paarden / hooi blokken bijv) zou ik toch wel graag in de echte versie willen hebben. :)

Edit: De volgende dingen uit de lijst mogen van mij wel in de echte game.

Gameplay
- Added new Super Hostile game mode, for a much more challenging Survival experience. (Niet zoals in de 1 april grap, maar meer uitdaging qua survival mag er wel in.)
- Difficulty setting is now per-world and may never be changed once set.

Animals
- Added new realistic food/hunger system to animals. (Animal farming mag ook wel interessanter worden.)
- Added a new “Horse” animal, with two different breeds to choose from. (Zolang we ze kunnen rijden zoals Pigs met zadels.)

Blocks
- Torches now burn out after a period of time, but may be relit with flint and steel. (Mits er een lantaarn of iets dergelijks toegevoegd wordt die wel oneindig brand.)
- Added six (6) new decoration blocks:
- - Mud.
- - Hay bales.
- - Lapis Lazuli.
- - Slime blocks.
- Added new compressed storage blocks for commonly mined ores:
- - Coal Block.
- - Lapis Lazuli Block.
- - Redstone Block Block.
- Added dyed glass.
- Walking over many blocks will gradually wear them down, creating many new block variants such as Cracked Stone and Muddy Grass. (Zou het leuk vinden dat de wereld op dit soort manieren meer interactief wordt.)

Magic (Ondanks dat dit eigenlijk nergens op slaat lijkt het wel een heel hoge fun factor te hebben.)
- Added new Magic and Luck levels per player.
- Finding a Rainbow after rain passes will be the primary way of obtaining Magic.
- Finding a green-tinted horse will be the primary way of obtaining Luck.
- Added new spell system, costing magic to perform a spell.
- Spells may backfire, depending on Luck.
- Examples of new spells include:
- - Turn any item into Fish.
- - Turn current biome into another biome (bug: currently only turns into ocean).
- - Ability to remove gravity from other creatures/players in the world.

Fishing
- Overhauled fishing mechanics.
- New special types of fish may be found in various different biomes.
- Fish may become scared if too much noise is made nearby.
- Added 28 new achievements for fishing.
- Rare chance for extra items to drop when fishing, such as armor and maps.

World generation & terrain
- Added many new mysterious adventuring locations. (Yes please. Dit heeft minecraft hard nodig.)
- Added 6 new biomes. (Mits ze wat unieks brengen.)
- Added dozens of new village building templates.
- Flattened all terrain out slightly, with the exception of the hills biome to make it seem bigger by contrast.
- Added floating sky islands.

Let op, hierboven staat dus het deel wat ik van de "1 april, Minecraft patch 2.0" graag in vanilla minecraft zou willen!!!

[ Voor 67% gewijzigd door Dreanor op 02-04-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Ik denk dat het stained/dyed glass nog de meeste kans heeft om in de volgende snapshot te zitten. Er gingen enkele weken geen snapshots komen, misschien nemen ze een hoop van dit hopelijk mee, zoals de bepaalde punten die je aanhaalt.

[ Voor 41% gewijzigd door Jump op 02-04-2013 20:29 ]

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Minecraft heeft een klein half uurtje geleden de 10mil sales op alleen de PC aangetikt. Jens heeft een subtiele 'main feature' getweet;
Minecraft (PC) has hit 10M! As promised, a subtle hint on the main 1.6 feature (thanks @ebbakier): imgur.com/qAuCLex :D
Met als plaatje;
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qAuCLex.jpg

Lijkt mij haast dat "minecraft 2.0" een andere reden had naast een 1 april grap, namelijk het testen / voorbereiden van enkele 1.6 features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje als nieuwe minecraft speler, spelen jullie dit spel in singleplayer of multiplayer?
Met name het feit, dat als een server uit de lucht gaat je all je werk kwijt ben.

Ik speel momenteel single player, maar dan mis ik natuurlijk wel weer de interactie met anderen.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2013 06:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 06:00:
Vraagje als nieuwe minecraft speler, spelen jullie dit spel in singleplayer of multiplayer?
Met name het feit, dat als een server uit de lucht gaat je all je werk kwijt ben.

Ik speel momenteel single player, maar dan mis ik natuurlijk wel weer de interactie met anderen.
Ik speel strikt singleplayer. Mijn zandkastelen zullen vroeger wel platgestampt zijn ofzo, maar ik heb totaal geen behoefte aan met andere mensen spelen :p Lekker zelf rondwroeten in mijn eigen wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
xPhantom schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 00:52:
Minecraft heeft een klein half uurtje geleden de 10mil sales op alleen de PC aangetikt. Jens heeft een subtiele 'main feature' getweet;

[...]

Met als plaatje;
[afbeelding]

Lijkt mij haast dat "minecraft 2.0" een andere reden had naast een 1 april grap, namelijk het testen / voorbereiden van enkele 1.6 features.
Zoals ik in een vorige post schreef vond ik bijna alle features van de 1 april grap perfecte toevoegingen voor vanilla minecraft. Dus laten we het hopen dat het deels 1 april grap was, deels nieuwe content voor 1.6

Maar, ik snap de hint niet uit dat plaatje, krijgen we nieuw hek, of waterbak (die hebben we al) of vrouwelijk personage om mee te spelen (en dat klinkt fouter dan ik bedoel). Of moet ik verder kijken, nieuwe type boom, of zwerfkeien?

Edit: Of ik singleplayer speel of multiplayer?
Ik speel Feed the Beast in multiplayer, wat perfect is gezien mensen met verstand van FTB mij kunnen helpen. In singleplayer liep ik snel vast omdat ik niet weet wat ik kan/moet met al die nieuwe dingen.

Vanilla speel ik enkel singleplayer. De reden is dat in multiplayer, het landschap snel kapot gemaakt wordt door andere spelers met lelijke, veel te grote gebouwen. Denk aan nutteloos grote kastelen zonder functie, pixelart (wat elke kneus kan maken dus dat is ook niet bijzonder) en andere troep.

Nee, vanilla liever gewoon singleplayer zodat ik geen last heb van anderen!

ps. ik hou niet van overdreven grote gebouwen, ik zie liever een slim en klein gebouw waar over nagedacht is en waar elk hoekje een functie heeft zeg maar. Niet die lompe, overdreven grote troep. ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Dreanor op 05-04-2013 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 21:15
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 06:00:

Ik speel solo op mijn eigen multiplayer server.

Voornamelijk omdat ik dan vanaf elke minecraft capable client in mijn wereld kan, de server wordt gebackupt en ik kan ook lekker spelen met de achter liggende techniek.

Ik twijfel heel erg om de server open te zetten voor anderen, maar ik zie mezelf te weinig tijd hebben om te voorkomen dat het van minecraften naar zandkastelen-stampen gaat. Ik heb echt een hekel aan griefen en spelers die alleen maar aan het killen zijn (ga dan battlefield spelen of zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
VorCha schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:37:
[...]

Ik twijfel heel erg om de server open te zetten voor anderen, maar ik zie mezelf te weinig tijd hebben om te voorkomen dat het van minecraften naar zandkastelen-stampen gaat. Ik heb echt een hekel aan griefen en spelers die alleen maar aan het killen zijn (ga dan battlefield spelen of zo)
Oplossing: Speel met mensen die je kunt vertrouwen. Op Feed the Tweaker vertrouw ik iedereen en in de 3 maanden of zo? is er nog niet gegriefed, gecheat, gekilld oid. Belemmer mensen niet, geef ze de vrijheid en vertrouwen wordt beloond.

(wel whitelisten natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-08 20:42

vleesjus

echte vleesjus!

Op mijn server waren we ook eerst bang voor griefers. Maar als je zorgvuldig whitelist en 4 maal daags een backup maakt van de map kan er niet zo heel veel mis gaan. Tot nu toe de backups gelukkig nog niet nodig gehad.(server draait sinds december)

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Het enige wat ik wel jammer vind eigenlijk van multiplayer is dat iedereen zijn eigen idee/ding heeft en vaak ver van elkaar gaat zitten waardoor je bijna een veredelde singleplayer speelt.

Het zou best tof zijn, gewoon om eens te kijken, om op een (nieuwe) vanilla server met een groep te beginnen maar dat je echt een settlement maakt waarin iedereen woont/werkt. :P

Die langzaam groeid en dus in het begin misschien bestaat uit houten hutjes of dirt holen en later uitgroeid tot stenen huizen met luxe wegen, muren, e.d.

Maar dan moet je denk ik bijna een roleplayer server hebben anders gaat dat nooit werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 20:34

Austin

Uit een boek

Ik speel MC en FTB voornamelijk in multiplayer heel af en toe is iets testen in singleplayer.
En wat betreft de hint, ik denk dat het om het paard gaat.
Dus binnenkort naast cruisen op een varken binnenkort de boel onveilig maken op een paard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Heeft iemand ook problemen met het openen van bestaande save-games? Zoontje kwam ineens naar me toe dat ze moesten updaten en sindsdien geen enkele wereld meer geladen kan worden. Steeds foutmelding "connection with server lost" of iets dergelijks.
Het gaat om de xbox

[ Voor 4% gewijzigd door Sircuri op 06-04-2013 09:17 . Reden: Toegevoegd XBox ]

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelleh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09-2024
Austin schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:42:
En wat betreft de hint, ik denk dat het om het paard gaat.
Dus binnenkort naast cruisen op een varken binnenkort de boel onveilig maken op een paard ?
ik denk dat er blonde vrouwen in komen ipv paarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:44
Dreanor schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 08:15:
[...]
ik snap de hint niet uit dat plaatje
Ik denk dat de hint subtiel achter het paard verborgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 21:15
Is hier animo voor 'nog' een minecraft server? Vanilla of tekkit?

afhankelijk van hoeveel data dat het per maand verbruikt kan ik het op een 1Mbit, 3Mbit of 100Mbit hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
VorCha schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 20:35:
Is hier animo voor 'nog' een minecraft server? Vanilla of tekkit?

afhankelijk van hoeveel data dat het per maand verbruikt kan ik het op een 1Mbit, 3Mbit of 100Mbit hosten.
Ik denk dat de limiet bereikt is...maar misschien denken anderen daar anders over :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik zou wel mee willen doen. een FTB server zou ik het leukst vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Laatst online: 21:10
Afbeeldingslocatie: http://updo.nl/file/136adce6.png
PvP met Custom Wapens, Maps en meer

Event: public beta op play.swordkit.com zaterdag 6 april 14:00

Afbeeldingslocatie: http://updo.nl/file/9eb17309.png
Carrier - een van de maps, gemaakt door NiickNumber1

Afbeeldingslocatie: http://swordkit.com/img/logo/small.png Wat is Swordkit?
Swordkit is een PVP-plugin voor Bukkit welke het mogelijk maakt met verscheidene wapens en op verschillende maps tegen elkaar te strijden. Speel tegen anderen op de Swordkit official server met fan-made wapens en maps! Dit alles is mogelijk zonder enige vorm van mods.

Op Swordkit.com vind je meer informatie, serversstatus en het officiële Swordkit-forum. Heb je vragen, opmerkingen of heb je een bug gevonden? Post deze dan op het forum. Noot dat het wel Engelse servers zijn, dus Engels praten is wel zo netjes.

Afbeeldingslocatie: http://swordkit.com/img/logo/small.png Features
- Aanpasbare wapens die geladen kunnen worden per map, inclusief melee-, projectiel-, gooibare- en hitscanwapens.
- Levelrotatie
- Verschillende gamemodes per map
- Stemsysteem voor het door elkaar husselen van teams, wijzigen van het huidige level of het volgende level in de levelrotatie, overslaan van het huidige level en meer
- Ondersteuning voor levens-, ammunitie- en drankjes-pickups en jumpppads
- Ongelimiteerd aantal teams
- Gebieden bereikbaar voor bepaalde teams en levelgrenzen
- En veel meer!

Afbeeldingslocatie: http://swordkit.com/img/logo/small.png Linkjes
Site
Beschikbare server(s)
Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Sircuri schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:42:
Heeft iemand ook problemen met het openen van bestaande save-games? Zoontje kwam ineens naar me toe dat ze moesten updaten en sindsdien geen enkele wereld meer geladen kan worden. Steeds foutmelding "connection with server lost" of iets dergelijks.
Het gaat om de xbox
Zal denk met een bug te maken hebben. Hieronder betreffende tweets over de savegame-bug:
@4JStudios: If you are having a problem loading saves, please read our previous tweets for a workaround until we get a bug fix update out.
Bron: Twitter
@4JStudios: Also, if you use WIFI and you get "Connection to the server was lost" and are a LIVE Silver user, switch to wired connection with no cable.
@4JStudios: If you get "Connection to the server was lost" and are a LIVE Silver user, try disconnecting the ethernet cable. We are fixing this bug.

Hopelijk kun je er iets mee ;)

[ Voor 11% gewijzigd door ironx op 06-04-2013 23:13 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Er is een server (Feed the tweaker) met FTB met alleen mensen van tweakers. UncleMel is de admin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Laatst online: 22-07 17:14
Is er geen Post met alle Tweakers Minecraft servers? Zou wel makkelijk zijn. Dan kan je kiezen waarin je wil spelen. Om nou 144 pagina's met posts de doorzoeken is ook weer zo wat.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Zou wel een idee zijn ja, om aan de TS toe te voegen. Meteen erbij zetten of de server nog vrij is voor nieuwe mensen of niet. Anders heeft zo'n lijst geen zin als er enkel volle servers in zitten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Laatst online: 22-07 17:14
Misschien niet bij de TS maar een heel nieuw topic.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Thewizard, die is nog steeds vol voor zover ik weet.

Zou inderdaad een goed idee zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Volgens mij zijn er al aardig wat mensen gestopt maar je zou UncleMel even een DM moeten sturen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik zou me ook wel willen aanmelden voor een FTB server indien er ruimte is (lijkt me wel leuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:21

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Heerlijk gewoon dat AE toegevoegd is aan DW20. Ik ben nu nog erger verslaafd dan toen. :P Autocrafting FTW!

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Pagina: 1 ... 36 ... 62 Laatste

Let op:
Dit is een algemeen Minecraft topic hou hier rekening mee en ga niet teveel slowchatten over het "wel en wee" op 1 server.

Het topic over eigen MineCraft servers: Algemeen GoT community Minecraft servers