"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Sterk verbeterd sinds de laatste keer dat ik het speelde.
[ Voor 53% gewijzigd door Gamebuster op 14-02-2013 21:24 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ik speel alleen maar vanilla, ben ik nog lang niet op uitgekeken. Misschien dat ik ooit ftb oid zal spelen, maar dat zal nog wel even duren denk ik.Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:53:
Is er nog iemand die vanilla speelt? Het lijkt wel of iedereen met apparaten in de weer is...
Ben nu aan het zoeken naar een whitelisted server, alleen spelen blijft ook maar zo lang leuk.
Verwijderd
Heerlijk juist. Een fucking hele wereld voor mij alleen. Muhahahaha!ajampaniki schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 21:33:
Ben nu aan het zoeken naar een whitelisted server, alleen spelen blijft ook maar zo lang leuk.
Anyhow, ik speel vanilla minecraft nog veel in de singleplayer (of duo) en met mij velen andere.
ps. FTB op een kleine server vind ik juist wel weer leuk.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
https://niels.nu
Qua vanilla wordt er toch weinig gepost? Lijkt me dan een dood topic te worden. Ik snap je redenering wel, maar het gaat niet gebeuren: zo veel posts zijn er hier ook weer niet. Zo dacht ik eerder even: waarom zijn er twee Battlefield 3 topics, maar als je die bekijkt dan begrijp je hetOverlegne schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:58:
Als ik iets over het hoofd zie, hoor ik het graag, maar ik heb hier tegenwoordig weinig meer te zoeken
Verwijderd
Wie heeft het over topics splitsen? Dat heb je net eigenhandig verzonnen, ik wil gewoon eens wat andere geluiden horenHydra schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 23:00:
Lijkt me een beetje zonde om topics te gaan splitsen eerlijk gezegd. Dat er weinig gezegd wordt over Vanilla komt volgens mij omdat daar gewoon weinig meer over te vertellen is. Iedereen weet alles wel zo'n beetje. Daarbij komt dat er gewoon een enorme overlap is, nieuwe dingen in vanilla hebben ook impact op FTB/tekkit. Persoonlijk vind ik een apart topic absoluut niet nodig.

Edit: o, haha, die opmerking boven me had ik totaal gemist. Het was bij mij echt als niet-gerelateerde opmerkingen bedoeld

Toeval...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2013 23:32 ]
Ik denk dat de "Tweaker" over het algemeen van prutsen houd en dat heb je bij Vanilla snel gezien.
Je kunt beter een Minecraft Vanilla topic aanmaken....
Ik wil niet aan de methode die DW gebruikt (blazerod farm met een lvl 5 soulshard aangezien dat te cheesy is).. Maar een peatfarm lijkt me nog best lastig.. Vooral qua hoeveelheid peat. Of is 1 peatbog / turbery genoeg voor een steam boiler?
Bedoeling is om zo'n 7-14 industrial steam engines te gaan poweren. Antwoord op de vraag of 1 peatbog/turbery genoeg is weet ik eigenlijk al.
Hoe komen jullie aan sand/dirt/water om je peatbog te voeden (voor bogearth)?
Tja, wat de 'beste' manier is moet je zelf bepalen, maar de makkelijkste manier is gewoon met charcoal of planks (uit een sawmill). Een treefarm levert genoeg charcoal. Peat is ook relatief simpel.Darth Malak schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:30:
Wat is nu de beste manier om een goede low pressure steam boiler te voeden?
Ik wil niet aan de methode die DW gebruikt (blazerod farm met een lvl 5 soulshard aangezien dat te cheesy is).. Maar een peatfarm lijkt me nog best lastig.. Vooral qua hoeveelheid peat. Of is 1 peatbog / turbery genoeg voor een steam boiler?
Bedoeling is om zo'n 7-14 industrial steam engines te gaan poweren. Antwoord op de vraag of 1 peatbog/turbery genoeg is weet ik eigenlijk al.
Met een 36 inhoud LP boiler kun je 9 industrial engines voeden trouwens. Met een HP boiler het dubbele en die gebruikt ook dubbel zoveel fuel.
En die blazerod manier is IMHO ook gewoon nogal exploity.
Echte mannen maken dirt door seeds / wheat in plantballs om te zetten en dat in een macerator te gooienkbloem schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:39:
Voor sand kun je cobblestone door de macerator gooien, water moet je een aqueous Accumulator gebruiken en dirt kun je maken door sand met een minium stone te gebruiken.
[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 15-02-2013 09:54 ]
Ik heb EE nu nog wel met één ding gebruikt en dat is het maken van ender pearls. Maar het is nu al met al wel veel beter geblanceerd. Geen Devining Rods meer, geen energie collectors etc. dus veel minder diamanden. Al moet ik zeggen dat die shitload aan kool die ik nu heb me ook wel veel diamnten gaat geven als mn fabriekje af is.
Precies. Je hebt tenminste het idee dat je echt wat voor elkaar hebt gekregen. Nu moet de balans niet doorslaan, ik vind het maken van een GraviChest bijvoorbeeld een goed voorbeeld van iets dat gewoon te lang duurt. Niet kwa gathering maar hoe lang je aan het bouwen bent.kbloem schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:35:
Ik moet zeggen Hydra.... Ik speelde Tekkit helemaal met EE en nu ik FTB zonder speel is er toch meer voldoening uit te halen.
Ja dat weet ik.. Water (ook al moet het in een bucket en die ververst niet automatisch) is geen probleem. Nou ja, is het wel.. wil eigenlijk niet met een turtle gaan werken maar goed.kbloem schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:39:
Voor sand kun je cobblestone door de macerator gooien, water moet je een aqueous Accumulator gebruiken en dirt kun je maken door sand met een minium stone te gebruiken.
Minium stone lijkt me wel een probleem want die is niet renewable.. Het is juist de bedoeling een renuwalbe power source te maken in tegenstelling tot mijn huidige eindige lava supply.
Waar het me dus om gaat is hoeveel peatbog/farms ik ongeveer nodig zou hebben voor een 9 tal ind steam engines.. Nou ja... ik zie wel waar het schip strand.
Denk dat ik maar eens zoals hydra voorstelt naar een treefarm ga kijken..
Hehe.. en ja ben zelf ongeveer 1 1/2 uur aan het bouwen geweest aan die gravichest (niks van tevoren uitgerekend dus lag aan mezelf
[ Voor 14% gewijzigd door Darth Malak op 15-02-2013 10:54 ]
Ik denk er al een tijdje aan hosting-dienst voor Minecraft op te zetten.
Die lage bedragen denk ik niet dat die een probleem hoeven te zijn. Het moet makkelijk betaalbaar zijn, dus dat jochies van 12-14 met ideal oid kunnen betalen of misschien zelfs wel via SMS. En maak het simpel... Dus via een formuliertje welke mods ze willen gebruiken.,..Gamebuster schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:14:
Is er trouwens vraag naar (nederlandse) Minecraft hosting?
Ik denk er al een tijdje aan hosting-dienst voor Minecraft op te zetten.
[ Voor 3% gewijzigd door Kenny_026 op 15-02-2013 12:14 ]
- Ideal + Paypal betalingen
- Huur voor korte duur (een dagdeel tot een paar dagen)
- Lijst met mods die je 1-2-3 aan/uit kan zetten, alle config-dingen via webinterface te wijzigen
Ik beschik over de kennis, hardware en financieen om een basis op te zetten, voor ongeveer 12 euro per maand voor een simpele server tot max. 16 spelers.
Ignaeous Extruder (cobblestone) + Pulverizer = genoeg zandDarth Malak schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:30:
Wat is nu de beste manier om een goede low pressure steam boiler te voeden?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
[ Voor 5% gewijzigd door Darth Malak op 15-02-2013 16:51 ]
[ Voor 80% gewijzigd door Darth Malak op 15-02-2013 17:30 ]
Verder nodig: Water en cobble. Water pomp je erin via een aqueus accumulator, cobble word heel weinig gebruikt dus kan je desnoods wel handmatig doen. Bijproduct is mossy cobble.
Ah... het schijnt dat de persoon die al de plugins heeft gemaakt, wat er feitelijk voor zorgt dat NEI werkt met de verschillende mods...totaal van de aardbodem verdwenen is. Er wordt volgens mij al aan iets van een alternatief gewerkt.. (nog een correctie, niet echt iets nieuws maar t gaat om de oude craftguide mode (die wel geupdate is), die maar weer eens proberen aangezien NEI zoveel problemen geeft).
Veel problemen met chunkloaders op het moment trouwens.. Als ik hem open geeft ie aan dat ie niet ik niet de owner ben.. Beetje vaag op een SP wereld. En zeer regelmatig kapt mijn chunkloader in de nether er dus gewoon mee en komt er nada nop lava binnen..
[ Voor 82% gewijzigd door Darth Malak op 16-02-2013 14:38 ]
De server staat nl. alvast online zonder whitelist. Na sterven zal je een unban krijgen. Iedereen is welkom.
Zie ook: Gamebuster in "\[PC/X360] Minecraft - Deel #3"
[ Voor 28% gewijzigd door Gamebuster op 16-02-2013 15:46 ]
De UHC test-server zal zo offline gaan
Direwolf20 heeft wel een goede video van peat farm (as usual). Al schijnt forestry aangepast te worden naar multiblock farms, dus of het nog nuttig is.. Misschien dat je beter kan wachten: er zitten toch wel wat bugs in de huidige forestry: het voeden van de peat farm met bog earth ging bij mij soms mis. Van bovenaf ging het er soms in en vaak ook niet. Met Redpower relays ging het wel goed.Darth Malak schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 17:28:
wt# is mulch nu weer? nvm... ik laat m'n powerplan voorlopig varen. Volgens mij moet ik eerst eens een 100 youtube videos gaan bekijken over het onderwerp.
Maar goed.. Al je wil: het belangrijkste is dat buckets niet opgebruikt worden bij het craften van Bog Earth. En dat de peat verandert in dirt, als je het harvest met de Turbary, dus dirt hoef je niet constant toe te voegen. Als gevolg, hoef je enkel dus continue zand toe te voegen (macerate/pulverate cobble) en het crafting recept uit te voeren met een volle emmer water. Dat kan via:
- crafty turtle die het recept vult, empty bucket vult en het recept craft
- tank turtle (weet niet precies de naam) die water opzuigt, buckets vult en de bucket in een kist gooit langs een automatic crafting table.
Wat pijplijnen en een peat farm draait automatisch zolang je zand toevoert.
De tweede optie is wat gemakkelijker als je niet te veel wil programmeren. De video staat op:
YouTube: Season 5 - Episode 22 Upgrades + Peat
(Maar zoals hier boven: het kan nog al wat pijn zijn om alle pijpleiding goed te krijgen. Aan het einde van z'n video kan je het zien: wat bog earth wordt ge-eject, maar een Relay zou het moeten fixen)
edit: Ik heb het denk ik al gevonden. Het zijn in totaal 60 Geothermals gekoppeld aan 2x10.000.000 liter tanks. Die Geothermals hebben een interne storage van 480.000 eu. Die zullen we eerst gevuld worden toch?
[ Voor 50% gewijzigd door Kenny_026 op 17-02-2013 15:53 ]
Thankslanerios schreef op zondag 17 februari 2013 @ 15:59:
klopt, internal storage wordt waar mogelijk, zo vol mogelijk gebuffered, dat mocht er snel energie nodig zijn, dat het kan.
In Vanilla nooit iets mee gedaan (omdat je dan ook bar weinig aan een nether star hebt).
En waar kan ik een wiki etc vinden zodat ik weet wat ik kan bouwen etc. met de machines en hoe ik de machines etc kan bouwen.
Bedankt
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
het verschil tussen gewone minecraft-client (single player) en je eigen server is dat het in dat laatste geval blijft doorwerken terwijl jij offline bent. Anders stopt alles zodra je de client afsluit.
(het zorgt er ook wel voor dat je net iets anders moet plannen en bv genoeg power moet voorzien om bv de engines te laten doorwerken terwijl jij offline bent, of genoeg chests of dergelijke te voorzien voor storage zodat er niets gemorst wordt uit transport pipes, ....)
welke machines je kan bouwen en hoe, kan je terug vinden in de wiki's van de mods. bv industrial craft, buildcraft, ...
[ Voor 30% gewijzigd door soulrider op 19-02-2013 12:30 ]
Het kan wel even lastig zijn om te weten waar je moet beginnen. Veel mensen kijken filmpjes van bijvoorbeeld Direwolf20 op Youtube, maar je kunt ook de wiki's van de verschillende mods bekijken. Mijn tip is in elk geval om met kleine projectjes te werken zodat je het overzicht kunt behouden.
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Meestal ben ik zo iemand die ergens aan begint dat ik het dan ook afmaak. Ik start bv een mijn, dan maak ik die mijn ook eerst helemaal af voordat ik verder ga spelen en bv een monument ga maken. Dus dat zit wel goedPhehistyr schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:30:
Op http://feed-the-beast.com/ kun je een launcher downloaden die het installeren van mods voor zijn rekening neemt. Het is op die manier een peulenschilletje om met leuke mods te spelen en het werkt ook gewoon voor de single player.
Het kan wel even lastig zijn om te weten waar je moet beginnen. Veel mensen kijken filmpjes van bijvoorbeeld Direwolf20 op Youtube, maar je kunt ook de wiki's van de verschillende mods bekijken. Mijn tip is in elk geval om met kleine projectjes te werken zodat je het overzicht kunt behouden.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Legt gewoon een goede basis om vanaf daar verder te werken.
"If you get it from creative, it's filled" dus niet
voorbeeld:
http://forum.feed-the-bea...creative-notebooks.12077/
Werkt dus niet
[ Voor 15% gewijzigd door corset op 19-02-2013 20:52 ]
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Heel mooi!Phehistyr schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:05:
Eloraam is weer actief op twitter, dus het lijkt erop dat er weer aan RP gewerkt gaat worden.
Heb je wel de goeie? Ik kan er 2 spawnen, de 'normale' notebook en eentje met "creative spawned" eronder. Die 2e heeft alle pages.lanerios schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:44:
DW20 pack heeft een update gekregen, en heeft dus de nieuwe Mystcraft. Is geweldig natuurlijk, maar ik vind het leuk om nu in creative leuke worlds proberen te bouwen. Echter als ik mezelf de Notebook geef, is deze compleet leeg. Is er een manier om een volle notebook te krijgen? Wiki zegt:
"If you get it from creative, it's filled" dus niet
voorbeeld:
http://forum.feed-the-bea...creative-notebooks.12077/
Werkt dus nieterg apart
Getest, zit wel op goede versie, heb de goede pages etc. Kan alleen de notebook dus echt niet vinden
[ Voor 46% gewijzigd door corset op 19-02-2013 23:26 ]
Ik weet dat je hem in de vorige versie echt in creative mode moest zijn en dan uit je inventory moest halen, dus geen NEI. Misschien moet je dat eens proberen.lanerios schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 23:11:
Ik zie niks met Creative spawnederg apart. Meest up to date Direwolf20 pack.
Getest, zit wel op goede versie, heb de goede pages etc. Kan alleen de notebook dus echt niet vindencomplete reinstall ook al gedaan.
Snap er geen ruk van, ik stond in een afgesloten ruimte en was volledig in gravi armor. Kan dat pak ook ontploffen of één of andere manier?
Kreeg je niet gewoon honger? En nog meer honger, en zelfs zoveel honger dat je dood ging van de honger?kbloem schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:09:
Kutzooi! zet vanmorgen de computer aan en ben ik gewoon dood.....
Snap er geen ruk van, ik stond in een afgesloten ruimte en was volledig in gravi armor. Kan dat pak ook ontploffen of één of andere manier?
Waarschijnlijk een enderman. Spawnt buiten -> het regent -> teleporteert voor je neus.kbloem schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:09:
in de vorige versie moest je shift clicken om een volle notebook te krijgen uit het creative menulanerios schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 23:11:
Ik zie niks met Creative spawnederg apart. Meest up to date Direwolf20 pack.
Getest, zit wel op goede versie, heb de goede pages etc. Kan alleen de notebook dus echt niet vindencomplete reinstall ook al gedaan.
Stond je ingelogged ofzo dan?kbloem schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:09:
Dat is het beste nieuws dat ik deze week te horen heb gekregen!Phehistyr schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:05:
Eloraam is weer actief op twitter, dus het lijkt erop dat er weer aan RP gewerkt gaat worden.
Single player.....
Als iets lang moet lopen, quarry, mass fabricator enz... Dan wil ik nog wel eens de laptop een nachtje aan laten staan....
Nu ging dat dus fout. Denk dat ik mijn Gravisuit niet uitgezet heb en dat een enderman met genekt heeft.....
Aan de andere kant... dat verklaart de explosie niet...
En dan schrijf je de coordinaten op en dan ligt er niets meer....
Dus ik zit nu te twijfelen... Of opnieuw beginnen met een nieuwe wereld zonder enkele irritante mods en een beter gebalanceerde koper verhouding of doorgaan waar ik mee bezig was en mn suit opnieuw gaan maken, of drie dagen terug.....
Uhm.. heb je dan geen backup gemaakt?kbloem schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:15:
[...]
Single player.....
Als iets lang moet lopen, quarry, mass fabricator enz... Dan wil ik nog wel eens de laptop een nachtje aan laten staan....
Nu ging dat dus fout. Denk dat ik mijn Gravisuit niet uitgezet heb en dat een enderman met genekt heeft.....
Aan de andere kant... dat verklaart de explosie niet...
En dan schrijf je de coordinaten op en dan ligt er niets meer....
Dus ik zit nu te twijfelen... Of opnieuw beginnen met een nieuwe wereld zonder enkele irritante mods en een beter gebalanceerde koper verhouding of doorgaan waar ik mee bezig was en mn suit opnieuw gaan maken, of drie dagen terug.....
Mja... als je je echt de moeite van een nieuwe suite maken wilt besparen en het een bug of glitch is waardoor je hem kwijt bent is er toch geen bezwaar om eenmaal de cheat functie te gebruiken? Ik ben in mijn SP wereld ook een paar keer tegen een totaal onverklaarbaar iets aangelopen en toen heeft ikke toch echt wel ff de korte weg gekozen.
Hoop trouwens dat ze snel die irritante inventory bugs (middle click sort werkt niet) fixen want die gebruik ik echt continue.
[ Voor 23% gewijzigd door Darth Malak op 20-02-2013 14:25 ]
Niet alles is 100% in een pack met meer dan 20 mods gevcombineerd, soms moet je dus "helpen"
m.a.w spawn gewoon een gravisuit of craft een nieuwe als je gehecht bent aan je wereld (wat ik me heel goed kan voorstellen
Ouch!Uncle Mel schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:18:
ik ben ook zeker niet tegen een item inspawnen bij rare bugs waardoor opeens items verdwijnen of oncraftbaar zijn (ult solar helm in DW20 pack). Daarom heb ik op onze server mob griefen ook uitgezet, het is gewoon niet cool als Hydra naast je 5 matter fabbers AFK staat en een creeper de voordeur binnen komt lopen (based on a true story).
Niet alles is 100% in een pack met meer dan 20 mods gevcombineerd, soms moet je dus "helpen"
m.a.w spawn gewoon een gravisuit of craft een nieuwe als je gehecht bent aan je wereld (wat ik me heel goed kan voorstellen
aanvankelijk kwam de error:
Userxxx has disconnected, reason: disconnect.overflow
daarna de error:
Userxxx lost connection: disconnect.endOfStream
en later:
Userxxx lost connection: disconnect.overflow
de connectie duurde hoogstens een minuut of zo, daarna bovenstaande errors, iedere keer een andere. Iemand enig idee hoe dit komt/te verhelpen is?
Het probleem lijkt bij de ISP in dit geval UPC te zitten. Dat nieuwe member ben ik namelijk en ik heb op meerdere systemen in huis hetzelfde probleem. Overdag speelt het probleem niet en kan ik zonder problemen rondlopen.lanerios schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:13:
moet hij in z'n log file gaan kijken, daar staat meestal een stuk beter wat er aan de hand is.
Het lijkt erop dat UPC dit als P2P verkeer ziet en dat in de avonduren knijpt....
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Oh.. jullie hebben het over heel iets anders... LOl.. mja.. leek alsof de server net op zijn gat ging.. Dat was niet aan minecraft te wijten.
[ Voor 35% gewijzigd door Darth Malak op 22-02-2013 17:36 ]
Vanmiddag maar eens kijken of ik een leuke opzet kan maken voor mijn geautomatiseerde farms. Denk dat ik een hele toren ga bouwen met elke verdieping een ander gewas. De rubber farm staat er in iedergeval al.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Alleen ff een ragequit momentje gister. Dacht dat ik mezelf uitgelogd had, niet dus. Volledige quantum set + gravichest + vajra kwijt. Meh
In de DM?thewizard2006 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:19:
Is wel een stuk rustiger geworden in dit topic he. Iedereen zit in de DM
Dit is precies wat ik een paar weken terug gedaan heb, zal vanavond eens proberen een paar screenshots voor je te posten. Misschien heb je nog wat ideeen.thewizard2006 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:19:
Is wel een stuk rustiger geworden in dit topic he. Iedereen zit in de DM
Vanmiddag maar eens kijken of ik een leuke opzet kan maken voor mijn geautomatiseerde farms. Denk dat ik een hele toren ga bouwen met elke verdieping een ander gewas. De rubber farm staat er in iedergeval al.
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Met hem ^
Ik lurk alleen dus tja
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Er is een server met een hoop spelers die op dit forum zaten (DW20). Er is echter toen een DM opgezet. Soort van slow chat met direct messages waar al deze mensen nu in zitten met problemen, vragen, opmerkingen etc.
Alleen is door de update de hele forestry geupdate en kan je geen arboretum etc meer gebruiken. Dus ik ben nu die nieuwe blocks aan het uitvogelen maar heb het nu aardig door. Gewoon begonnen met een 3x3 rubber plantage maar volgens mij heb ik nu al genoeg. Ik wil eigenlijk een grote toren maken met elke laag dus iets en aan de achterkant de verwerking van de producten dmv een piping systeem, de energie en de eventuele watertoevoer. Echter, wordt het dan een hele hoge saaie toren en ik weet nog niet of ik dat wel wilthof schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:02:
[...]
Dit is precies wat ik een paar weken terug gedaan heb, zal vanavond eens proberen een paar screenshots voor je te posten. Misschien heb je nog wat ideeen.
[ Voor 53% gewijzigd door thewizard2006 op 25-02-2013 15:15 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
[ Voor 9% gewijzigd door Jump op 25-02-2013 23:57 ]
Dit inderdaad maar je kunt ook een enderchest op een crafting table plaatsen en dan drie kleuren verf eronder plaatsen. Vind ik wat makkelijker omdat je dan geen wol nodig hebt...Jump schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:56:
De standaard ender chest is drie maal wit bovenaan (of de gekleurde wol die je gebruikte tijdens het craften ervan). Je kan een andere combinatie gebruiken voor de lava cells. Met een gekleurde wol in de hand, met de rechtermuisknop klikken op een van de drie witte strepen. Doe dat ook aan de andere kant, en die twee ender chests zijn niet meer gekoppeld aan je quarry dan.
@Hy
[ Voor 94% gewijzigd door soulrider op 26-02-2013 13:05 ]
@Soul: nee, er is een mod dat als je gaat slapen de wereld verder gesimuleerd wordt. Ik was er geen fan van.
Op de wiki's staat trouwens dat de electrical engine alle voltages pakt. Ook die van een mfsu? Of exploderen ze dan?
Hydra schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:09:
Of je gebruikt gewoon liquid tesseracts voor de lava en hebt geen gezeur met transposers, extra chests of filters
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Had eerst ook het liquid transposer, lava cell gebeuren en ook al vind ik tesseracts een klein beejte te cheesy, gebruik ik ze wel.. Je moet n.l. nog wel een klein beetje plezier in het spel houden en niet alles TE moeilijk willen doen.
Overigens gaat lava pompen met een magmatic engine ipv 1 van die redstone engines echt als een trein.
Dit is een algemeen Minecraft topic hou hier rekening mee en ga niet teveel slowchatten over het "wel en wee" op 1 server.
Het topic over eigen MineCraft servers: Algemeen GoT community Minecraft servers