Zijn er mensen die nog interesse hebben in een rondje Ultra Hardcore?
Ultra Hardcore?
We spelen dan op een multiplayer server met een ultra-hardcore mod ingeschakeld op de server:
http://www.curse.com/server-mods/minecraft/ultra-hardcore
Er wordt een nieuwe map gegenereerd met difficulty op `hard`. Deze map zal beperkt zijn in grootte (eventueel met een ondoorbreekbare muur of gewoon een soort eiland). Alle spelers zullen op hetzelfde moment spawnen op deze map op een random locatie binnen de grenzen.
Je leven zal niet automatisch bijvullen; Je leven herstellen is alleen mogelijk met gouden appels en glimmende meloenstukjes (o.i.d.). Verder is respawning uitgeschakeld: Bij sterven wordt je gekickt van de server.
Ik vind PvP niet leuk 
Alhoewel PvP staat ingeschakeld en is toegestaan, draait de match vooral om overleven. Serieuze UHC spelers zullen zich zelden wagen aan PvP, hooguit aan het eind.
Aantal spelers
Het minimum aantal spelers waarmee ik zal starten is 4. Hierbij zullen ik en mijn vriendin al aanwezig zijn, dus er zijn nog maar 2 extra spelers nodig. Bij een grote hoeveelheid spelers kan ik eventueel mijn server upgraden, als ik hier maar vooraf van op de hoogte ben.
Server(s):
lobby.kutcomputers.nl (open voor iedereen, vanaf zaterdag 18:30)
ultra-hardcore.kutcomputers.nl (whitelisted o.b.v. aanwezige spelers in lobby.kutcomputers.nl)
Mods
Er zullen geen mods draaien op de server(s), behalve Ultra Hardcore op de Ultra Hardcore server.
Er zijn geen aanpassingen vereist voor je client om te spelen op de UH server.
De server zal draaien op de laatste versie die via minecraft.net te downloaden is; dat is op dit moment 1.4.7
Tijd & Datum:
Open lobby server: Zaterdag 16 Feb, 18:30
Start UH match:
Zaterdag 16 Feb, 19:30
Uiterlijk
19:15 aanwezig zijn in
lobby.kutcomputers.nl!
Verwachte tijdsduur
Uit persoonlijke ervaring weet ik dat de meeste spelers Ultra Hardcore snel zat zijn en zich gaan vervelen: Een ronde van UH duurt dan ook zelden langer dan 90 minuten. Mochten er aan het eind weinig spelers over zijn die zich beginnen te vervelen, dan kan er in overleg besloten worden alle spelers naar een arena te kunnen teleporteren, waar er snel een eind aan gemaakt kan worden.
Ik ben doodgegaan
Ja, dat is erg jammer. Na het sterven kan je dus eventueel weer teruggaan naar de lobby. Uit persoonlijke ervaring weet ik dat de eerste paar spelers al gauw afvallen, dus je zal gauw gezelschap kunnen verwachten.
Indien alles gezellig verloopt en zolang de lobby-server bezoekers heeft, zal deze 24/7 open kunnen blijven.
Mee doen
Indien je mee wilt doen: Zorg ervoor dat je op tijd aanwezig bent op lobby.y-ch.at! Laat ook even weten of je komt, dan weet ik hoeveel spelers ik kan verwachten. Bij meer dan 6 spelers zal ik extra geheugen reserveren voor minecraft op de server.
In-Game Regels
In zowel de Lobby als tijdens Ultra Hardcore zijn geen bijzondere regels: Speel zoals je wil, maar heb respect voor elkaar.
Aanwezig
Ik (Gamebuster)
Mijn vriendin (Becky1360)
Soepstengel (AidenVennis)
NOTE: De server is veranderd naar *.kutcomputers.nl
[
Voor 20% gewijzigd door
Gamebuster op 14-02-2013 15:47
]