If it aint broke, fix it till it is!
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Whitelist is denk ik wel nodig ja, voor de rest beetje kijken wat we in huis halen en zoveel mogelijk beveiligen waar het lukt, maar hier heb ik (nog) geen kaas van gegeten.Phehistyr schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 18:51:
Ik heb alleen ervaring met het draaien van een klein servertje op mijn pc. Griefen lijkt me niet echt een probleem. Een kwestie van regelmatige bakcups draaien en een whitelist gebruiken. Als iedereen die er op staat meebetaalt lijkt het me niet dat je wil gaan zieken. Of is dat te naief?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik denk dat je wel gelijk hebt.Phehistyr schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 18:51:
Ik heb alleen ervaring met het draaien van een klein servertje op mijn pc. Griefen lijkt me niet echt een probleem. Een kwestie van regelmatige bakcups draaien en een whitelist gebruiken. Als iedereen die er op staat meebetaalt lijkt het me niet dat je wil gaan zieken. Of is dat te naief?
MBT specs zie ik 256-512mb Ram per 4 spelers voor normale minecraft, nou is FTB een stuk meer resource intensive dus het lijkt mij dat je voor een man of 8 wel 1-2 GB wilt hebben. Dan zit je toch wel rond €20 per maand=€2,50 pp bij 8 man.
Venxir
Smitovic
Gobbel
Phehistyr
Hydra
Uncle Mel
Obversarix
hebben wel interesse dus dat is al 7.
Op de wiki van minecraft staat een handig server script waarmee je ook backups kunt maken, kwestie van even een regeltje aan crontab toevoegen en de server maakt backups
i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;
De meeste aanbieders zeggen 1gb voor 16 players max. Ik hoopte eigenlijk dat dat de norm zou wordenUncle Mel schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 19:01:
[...]
Ik denk dat je wel gelijk hebt.
MBT specs zie ik 256-512mb Ram per 4 spelers voor normale minecraft, nou is FTB een stuk meer resource intensive dus het lijkt mij dat je voor een man of 8 wel 1-2 GB wilt hebben. Dan zit je toch wel rond €20 per maand=€2,50 pp bij 8 man.
Venxir
Smitovic
Gobbel
Phehistyr
Hydra
Uncle Mel
Obversarix
hebben wel interesse dus dat is al 7.
https://www.orangelemon.nl/minecraft-servers
Laten idd zoiets zien. Ik zou op zich wel 2GB willen maar als anderen iets anders in gedachten hebben kan dat natuurlijk ook minder worden. €2,- per maand lig ik echt niet wakker van
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Hoe zit het met de schaalbaarheid? Altijd mooi als je later kan verhogen.
Wil diegene die het opzet ook het risico dragen? Dus wanneer nodig een paar euro voorschieten, en eventueel waar nodig wanbetalers kicken?
Op zich wil ik dat wel op me nemen, €15 de maand voorschieten is voor mij geen probleem zolang iedereen automatisch overmaakt.Smitovic schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 19:31:
Prima, 2 euro per maand is goed te doen. Amper geld voor de mensen die het willen, te veel voor griefers.
Hoe zit het met de schaalbaarheid? Altijd mooi als je later kan verhogen.
Wil diegene die het opzet ook het risico dragen? Dus wanneer nodig een paar euro voorschieten, en eventueel waar nodig wanbetalers kicken?
bij voxel host kun je elk moment upgraden dus dat is geen probleem.
Om terug te komen op het griefing verhaal, er zijn scripts die recorden wat er met blocks gebeurt. Lijkt me handig om dat wel te gebruiken, dan weten we in ieder geval wie iets fout doet:P
[ Voor 46% gewijzigd door Smitovic op 16-01-2013 19:39 ]
Whitelisting en bans zijn standaard ingebouwd trouwens. Eigenlijk verwacht ik dat we wel zonder extra plugins kunnen, maar dat we de volgende regels opstellen:Uncle Mel schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 19:33:
[...]
Op zich wil ik dat wel op me nemen, €15 de maand voorschieten is voor mij geen probleem zolang iedereen automatisch overmaakt.
bij voxel host kun je elk moment upgraden dus dat is geen probleem.
- cheaten/Griefen = perm-ban
- Ban is geld niet terug
ik heb 32gb RAM dus dat gaat wel goed komen :3
Iedereen die dat een goed idee vind, moet ff stemmen dan
Eigen hosting hadden we al afgeschreven omdat we dan erg afhankelijk zijn van 1 persoon en net hoe zijn neus die dag staatObversarix schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 19:46:
Ik kan mss op mijn computer hosten.
ik heb 32gb RAM dus dat gaat wel goed komen :3
Iedereen die dat een goed idee vind, moet ff stemmen dan
Zelf nog nooit FTB gespeeld maar altijd al eens willen doen.
En als het een keer crashed dan hoef je niet te wachten tot je de persoon kunt bereiken die 'em kan resetten die dan natuurlijk net een weekje op wintersport is e.d.Uncle Mel schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 19:49:
Ik wil wel graag huren want zoals Phehistyr zegt, het moet 24/7 draaien, een host geeft vaak 99% uptime garantie. daarbij wanneer de server crasht ( en met ftb beta gbeurde dat vrij vaak) moet iemand het rebooten neem ik aan.
2E per maand vind ik helemaal prima.
https://niels.nu
Ik stel mezelf wel vrijwillig
Persoonlijk denk ik dat het verstandiger is voor beide partijen dat er een "externe" server is. Gezien je zoals eerder afhankelijk wordt van één persoon en ook al verwacht je het niet, eventuele problemen voorkomt plus alle eerder genoemde argumenten.
Maargoed, dat is mijn mening.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Ik heb mezelf ook al aangeboden, Ik zit nu op http://www.envioushost.com te kijken, makkelijker dan dat kan het nietObversarix schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 20:16:
Hoe/wie gaat de server daadwerkelijk huren?
Ik stel mezelf wel vrijwillig
Ik ben niet geweldig, maar kom er wel snel achter. Denk dat je beter gewoon over een wat langere tijd kan kijken of iemand wel meedraait ipv een momentopname te maken.
En huren of bij iemand thuis, ik ben ook voorstander van huren. Alle argumenten zijn al aangehaald.
Mel, ga je dan voor het Lapis pakket van Envious Host?
[ Voor 28% gewijzigd door Smitovic op 16-01-2013 20:39 ]
Wat betreft hoe alles werkt enzo; vraag maar raak. Heb aardig wat FTB ervaring en Uncle Me nog veel meer zo te zien.
Hop! LekkerUncle Mel schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 20:59:
Zojuist een 2GB minecraft server gehuurd, zal hem vanavond zo veel mogelijk opzetten. support moet hem wel eerst preppen voor FTB dus nog eventjes geduld
Wel de Direwolf pack toch?
[ Voor 51% gewijzigd door Hydra op 16-01-2013 21:00 ]
UhuhPhehistyr schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:00:
Zullen we de details maar via DM delen? Lijkt me wel zo handig
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Misschien handig om een Paypall accountje op te zetten en daar alles heen te sturen? Kan je eventueel een kleine buffer maken. €15 per maand, €2 pp, moet wel lukken:P
Haha, dan ga ik meteen heel GoT userbase een DM sturen.Smitovic schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:01:
Stuur inderdaad maar een DM waar je het geld wilt.
Lijkt me logisch. Als je iets nodig hebt kan je altijd vragen.
Voorstel: niet jatten, niet griefen. Doe je 't wel is 't een permban, geen geld terug. En hou een beetje afstand t.o.v. mekaar zodat je niet hutje-mutje op elkaar zit.
Laten we 't een beetje mooi/netjes houden. Als je je eigen base vol signs wil planten primaArnlith schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:03:
Griefen heb ik zelf niet zoveel tegen, zolang het maar blijft bij signs overal neerzetten oid
Iemand's base vullen met cobble dmv een filler valt ook onder slopen / grievenArnlith schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:04:
Pranken, vind ik een mooiegewoon geen dingen slopen
ik kijk even niet en 16 nieuwe berichten. De server is max 42 mensen maar ik wil het rond de 20 of minder houden. zogauw de server helemaal up en running is kondig ik het hier aan, iedereen die mee wil spelen kan me dan DMén voor details.
EE zit (nog) niet in de direwolf pack.Smitovic schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:03:
Spelen we met EE? De vorm is wel wat veranderd, maar ik vind het nog steeds een verkapte NEI:P
Direwolf pack, afgezien van een paar verschillen is 't praktisch hetzelfde.Dreanor schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:06:
Dus eigenlijk gewoon een soort van Mindcrack server idee?
[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 16-01-2013 21:07 ]
Vaag. Niet volgens de FTB launcher...Arnlith schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:06:
EE zit wel in de direwolf pack, maar niet in de mindcrack pack
Heb je een soort van lijstje dat in ieder geval de mensen die nu al gereageerd hebben wel whitelisted worden? Straks is ie al vol voordat ik weer kan reageren:P
Is wel idee om dat door Uncle Mel te laten doen, gewoon mensen toevoegen die intresse tonen oid.
edit: ben nu de modpack aan het uploaden dus zal niet lang meer duren
[ Voor 37% gewijzigd door Uncle Mel op 16-01-2013 21:19 ]
An Unexpected Journey
Er was eens een jongen genaamd ... euh ... laten we hem voor het gemak Dreanor noemen.
Dus hij ging wat anders doen, iets wat mensen die Minecraft spelen doen als ze niet weten wat ze moeten doen. Op youtube kijken hoe andere mensen Minecraft spelen die meestal ook niet weten wat ze doen.
Op youtube vond hij een kleine onbeduidende Minecraft speler genaamd Ethoslab, welke ook maar wat aanklote in Minecraft. Niet dat het ooit wat wordt met hem, ik bedoel 480p videos, kom op ...
Anyways, Dreanor zag Etho's base welke volledig ondergronds zat en Etho zag het daglicht bijna nooit. "Net als mijn echte leven." dacht Dreanor en dat gaf hem een idee, iets wat hij nog nooit gedaan had. Een base, volledig ondergronds waarbij hij het nare daglicht (bijna) nooit hoefde te zien.
Zo gezegd, maar niet zo gedaan. Na een lange tijd zoeken vond hij een seed, met een grot zo groot dat hij tranen in zijn ogen kreeg.
De seed was/is -4710712215900548573 en al snel vond hij de locatie waar de legendarische grot moest zijn, dit is wat hij zag:
Vreemdsoortige bergen zoals nooit eerder gezien en na wat graven bereikte Dreanor de grot.
En met wat Nightvision magic
Terug naar de teaser, na velen uren werk en plezier heeft Dreanor van een duistere grot vol nare wezens een basis, nee een dorp gebouwd waar een ieder zou willen wonen!
De ingang, basic en simpel waar ik nog eerst leuks/moois van wil maken
De lange, lange hal
met aan het einde dit
U ziet hier weide voor elk diersoort en een vijver voor de kippen.
We lopen over de houten loopbrug
En van de andere kant
Nog een andere hoek
Daylight lamp systeem
De "Insane Eggs Spitter", in de vijver worden de eieren uitgepoept en vallen in het water onder de signs, deze stroomt over een hopper en die doet alle eieren in kist(en). En zo af en toe een dode kip.
De kippen vijver
Mijn kleine "zen" garden, om even tot rust te komen.
Ode aan Etho's
Automatische wheat farm achter gras en de route naar mijn strip-mine en xp-farm. De Wheat-farm heeft een knop, die water uit dispensers doet stromen en alles naar een hopper stuur welke het in de kist(en) doet.
Mijn hoofd crafting/enchanting base
En main brewing room, elk ingredient krijgt zijn eigen dispenser, welke een item in het water gooit en naar je toe laat stromen.
De xp-farm, dubbele zombie spawner
Verder heb ik nog een andere mob spawning/drop farm (maar die werkt nog niet), een portal room die nog niet klaar is, een halve nether base en nog overige leuke hoekjes en opslag ruimten.
Ik wou de coördinaten van de grot in de screenshots verbergen (cijfers verstoppen in de juiste volgorde maar dat duurde mij te lang). Dus dan maar de "coördinaten: x: 250, y: 85, z: -420
Volgens mij, gezien het gras in de grot, is er gewoon in de extreme mountains zwevende bergen gerenderd ofzo.
Veel plezier met deze screenshots, als ik nieuwe dingen bijgebouwd heb zal ik weer een update posten (bijv. nether base, andere mob/xp farm, patch 1.5 dingen, etc).
Edit: Owja, en alles met de hand, in adventure mode zonder hacks, mods of andere tools. 100% handwerk, 100% vanilla!
Ik heb wel wat inspiratie opgedaan voor een extra base te voorzien op mijn wereld
Overigens wil ik ook wel meedoen met de server... Ik heb nog 0 FTB ervaring, te weinig tijd om te spelen en ik ben nog steeds amazed door vanilla, maar soms is het wel leuk om het diepe in te springen
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
@Standeman maakt niet uit, gewoon meedoen!
@Arn, ik ben persoonlijk niet tegen Skype.
Ik raad wel aan om ForgeBukkit erop te zetten (http://www.minecraftforum...on-your-ftbtekkit-server/) om Essentials etc te kunnen gebruiken, ForgeEssentials mist nog veel te veel.
Goed begin! Ik wou dat ik al tijd had om te spelen maar helaas werk gooit (zoals wel vaker) roet in het eten. Aan de andere kant zorgt werk ook voor brood op de plank.Arnlith schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 23:53:
Nou dat begon al goed! Portal gun gevonden bij een mob spawner
Efijn, is het een idee om deze server enigszins georganiseerd te beginnen? Ik ben wel voorstander van een "spawn" dorp en dat iedereen op redelijk afstand van elkaar en het dorp bouwt.
Bijvoorbeeld 250 of 500 blokken uit elkaar. Dus de een op x0-y500 en de volgende op x0-y1000, etc.
Of zeg ik dit nu omdat ik nog niet kan meespelen?
+1Dreanor schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 08:39:
[...]
Efijn, is het een idee om deze server enigszins georganiseerd te beginnen? Ik ben wel voorstander van een "spawn" dorp en dat iedereen op redelijk afstand van elkaar en het dorp bouwt.
Bijvoorbeeld 250 of 500 blokken uit elkaar. Dus de een op x0-y500 en de volgende op x0-y1000, etc.
Ik ben voor 't gemak maar ff een eindje verderop gaan zittenzwittrooper schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 08:54:
Het lijkt mij ook wel belangrijk om snel met een paar regels te komen, omdat het anders snel een chaos word op de server denk ik.
Kwa spawn: die zit midden in een forest met grote bomen dus misschien is een boom-dorp een idee?
Klinkt goed, nu alleen kijken hoe we alles willen inrichten.Hydra schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:16:
[...]
Ik ben voor 't gemak maar ff een eindje verderop gaan zitten![]()
Kwa spawn: die zit midden in een forest met grote bomen dus misschien is een boom-dorp een idee?
Als je een community center wil maken dan moet niet iedereen kilometers ver weg gaan zitten natuurlijk
k kan helaas pas vrijdagavond kijken door drukke planning..baal!
Ik ben wel bezig om een site op te richten incl. forum. Dan vervuilen we dit topic wat minder
[ Voor 8% gewijzigd door Venxir op 17-01-2013 09:57 . Reden: site opmerking ]
Ik heb nooit met FTB gespeeld, wel met Buildcraft en Industrialcraft.
Dus zal wel wat "opwarmtijd" nodig hebben.
DM onderweg!
Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Wel nog een complete FTB noob, maar zal wel leren met vallen en opstaan
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Administratief:
We zitten op het moment met 19 man:
Arnlith, smitovic, zwittrooper, phehistyr, osxy, Hydra, Enderbram, Venxir, Dreanor, _H_G_, pryth, Obversarix, Alien B.O.B., Standeman, Tim_ofzo, Lonestander, STNjitRam, tes13, Blitzdoctor
Ik wil hem cappen op ongeveer 20, dus ik ga even user stats inschakelen vanavond om de komende week te kijken wie er wanneer actief is (Hydra is 24u per dag of zo bezig
De eerste maand betaling neem ik op me, aan het eind van de maand kijken we wie echt geinteresseerd is en die mag me een euro lappen per maand.
Als laatste heb ik nog een admin/op nodig, dit regel ik later deze week
Server:
Ik stel voor om de plains waar nu de meesten zich bevinden, als startgebied te gebruiken, later wordt dit het community centre. het huidige community centre bevind zich in mijn hobbit-hol aka wisp mound. Ik heb 2 macerators, 2 electric furnace, een quarry (zonder landmarks
We kunnen spawn verplaatsen naar de plains of een mooi pad van marble door het bos maken (mijn voorkeur)
Qua bouwlocaties vind ik 500 blocks uit elkaar wel ver, Ik zal sowiezo het meeste met de community centre bezig zijn dus ik heb (nog) geen andere locatie nodig. Mijn voorstel is om een mooie plek te kiezen die niet vastzit aan een grid (Hydra zit heel mooi omringd door bergen en een derpy vulkaan)
Er is maar 1 ding waar rekening mee moet worden gehouden en dat is de tunnelboor die er tzt komt. ik stel dus voor om deze over x=0 as te laten lopen, op die manier weet iedereen niet op die as te bouwen (tenzij ze een boor door hun kelder willen laten lopen)
Communicatie:
Als iemand een TS server heeft, laat dit even weten, we kunnen ook skype gebruiken (ik haat in de chat typen)
Deze tweakers thread is niet de beste plaats om te communiceren op globaal niveau. Een DM thread kan tot max 10 man, dat wordt hem dus ook niet. Ik heb aan Standeman gevraagd of het een idee is om een separaat server thread op te stellen
PS, iemand gezien dat we per ongeluk 4GB ram hebben gekregen
[ Voor 0% gewijzigd door Uncle Mel op 17-01-2013 11:07 . Reden: aantal players gewijzigd ]
Nice 4 GB
Ik ga vanavond.morgenavond aan een forum/site werken om de communicatie zo op te vangen.
Hopelijk kunnen we hierop dan ook een dynmap hosten
Nog 1 grote vraag: Hoe gaan we heten? Feed the tweaker, tweak the beast?
Ben idd benieuwd hoe lang dat duurtVenxir schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:43:
[...]
Nice 4 GB, zal wel niet lang zo blijven haha.
Ik ga vanavond.morgenavond aan een forum/site werken om de communicatie zo op te vangen.
Hopelijk kunnen we hierop dan ook een dynmap hosten.
Nog 1 grote vraag: Hoe gaan we heten? Feed the tweaker, tweak the beast?
Servernaam is "Feed the Tweaker" maar "Gathering of the Beast" klonk ook wel lekker
[ Voor 4% gewijzigd door Uncle Mel op 17-01-2013 10:49 ]
Ik ben vooral 's avond actief en om de week een hele dag op vrijdag ( roostervrije dagUncle Mel schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:37:
Update:
Administratief:
We zitten op het moment met 17 man:
Arnlith, smitovic, zwittrooper, phehistyr, osxy, Hydra, Enderbram, Venxir, Dreanor, _H_G_, pryth, Obversarix, Alien B.O.B., Standeman, Tim_ofzo, Lonestander, STNjitRam
Ik wil hem cappen op ongeveer 20, dus ik ga even user stats inschakelen vanavond om de komende week te kijken wie er wanneer actief is (Hydra is 24u per dag of zo bezig)
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Was voor mij ook maar een richtlijn/suggestie. Wat ik daarmee bedoel is dat er gewoon voldoende ruimte is voor leuke projecten zonder meteen elkaar in de weg te zitten.Uncle Mel schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:37:
Qua bouwlocaties vind ik 500 blocks uit elkaar wel ver,
En als je als richtlijn een soort grid hebt dan kan een latere speler makkelijker een locatie vinden zonder een ander in de weg te zitten.
btw ... die afstanden zijn niks als je een mooie nether hub hebt met spoorlijnen e.d.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
nether hub? mystcraft hubDreanor schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:16:
[...]
Was voor mij ook maar een richtlijn/suggestie. Wat ik daarmee bedoel is dat er gewoon voldoende ruimte is voor leuke projecten zonder meteen elkaar in de weg te zitten.
En als je als richtlijn een soort grid hebt dan kan een latere speler makkelijker een locatie vinden zonder een ander in de weg te zitten.
btw ... die afstanden zijn niks als je een mooie nether hub hebt met spoorlijnen e.d.
Zoals ik zei, ik ben niet heel bekend met FTB en de daarbij behorende 10000000000 mogelijkheden.
Trouwens, ik denk dat het verstandiger is mensen voor 3, 6 of 12 maanden in voren te laten betalen ipv per maand. Dan heb je veel minder te regelen.
per maand is niet erg, als het maar gebeurd.Dreanor schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:54:
[...]
Zoals ik zei, ik ben niet heel bekend met FTB en de daarbij behorende 10000000000 mogelijkheden.
Trouwens, ik denk dat het verstandiger is mensen voor 3, 6 of 12 maanden in voren te laten betalen ipv per maand. Dan heb je veel minder te regelen.
[ Voor 14% gewijzigd door Loev op 17-01-2013 11:57 ]
Quarry is automatisch chunkloaded volgens mij. Dan is het beter om een nieuwe Age te maken, waar ieder z'n quarries naar hartenlust kan dumpen. Maar mij maakt het niet uitLoev schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:56:
Nice! Ik ga zeker DM sturen. Heb alleen ervaring met Tekkit maar FTB verschilt niet zo veel. Ik stel voor om iedereen maximaal 1 quary met default grote. Ik bereid een klein bedrag elke maand te betalen.
Een van de weinige dingen die je misschien wel moet afspreken zijn Ages. Als iedereen Ages gaan researchen dan heb je zo honderden world maps er bij (wat al snel in de gigabytes zal lopen).
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Edit: back online in 2 minuten
[ Voor 23% gewijzigd door TimvH op 17-01-2013 14:02 ]
Daarnaast sluit ik me aan bij Mel, enkele community quarries en een tunnelboor is een mooie max voor de main world. Zit je ook niet met gaten overal. We kunnen afspreken dat je geen 100en ages pp gaat maken, denk dat dat wel mogelijk is om op een kleine server zo te doen.
verder ben ik ook voorstander van een community village zoals op de officiele mindcrack server waar ieder een pavel van 50x50 heeft en zo een stad gemaakt wordt
maargoed mocht er iets vrij komen laat maar weten. heb in ieder geval geen probleem om een klein bedrag over te maken.
LaZy
ik ben bezig met een mooi systeem te bouwen qua furnaces en ore to dust machines. Alles werkt, alleen het wegwerken loop ik tegen iets raars aan, iets wat ik niet in de Direwolf20 of andere youtube videos zie gebeuren.
Bij het plaatsen van een cover (stone, marble whatever, diegenen om cables etc weg te werken) worden deze gelijk donker, alsof het de oude lighting bug is. Torch erachter plaatsen of ervoor helpt iets, maar niet helemaal.
Weten jullie hoe dit komt?

Je ziet hier duidelijk waar de panels zitten.
[ Voor 4% gewijzigd door corset op 17-01-2013 15:31 ]
Dit is een algemeen Minecraft topic hou hier rekening mee en ga niet teveel slowchatten over het "wel en wee" op 1 server.
Het topic over eigen MineCraft servers: Algemeen GoT community Minecraft servers