Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 22:34
Mensen die last hebben van de Keybindings op de muis... kun je niet een keyboard toets toe voegen? ik heb/had namelijk ook dat ik niet directe muisknoppen kon toevoegen maar ik heb dat opgelost door in mijn muisprogramma (logitech) een knop makro toe te voegen.... bv Num0 onder knop 1 etc..... ik kon daarna onder keybindings van het TOETSENBORD de muisknop indrukken.

en dat men niet direct wordt toegevoegd aan een squad wel ok. Op die manier blijven er misschien wat meer squads over ipv dat er 4 lonewolfs in een squad geplaatst worden en geen ruimte meer overlaten aan echte teamgenoten. Als je lone wolf wil spelen prima, maar ga dan niet in een squad zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
enorme patch, maar geen flashlight of IRNV nerf.
haters gonna be hatin :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ook last van een zwart scherm met alleen geluid na die patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Platoon nr 4 voor pc: http://battlelog.battlefi...toon/2832655241105530648/
Aanmelden maar! De logo is nog niet zo mooi als die van Tsurany, maar ik zal hem nog verbeteren.
Kan deze ook in de startpost aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wow7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 17:06
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:26:
Iemand ook last van een zwart scherm met alleen geluid na die patch?
Ik heb net een server getest , liep gelijk geen black screen of dergelijke , misschien wel handig om wat meer details te geven wat je draait , AMD / NVIDIA etc .. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Application send! voor platoon nummer 4. :)

Ik heb sinds de laatste patch wel opeens meer crashes.
Jammer ook dat het spel een keer moet vastlopen en pas bij de tweede keer joinen werkt, daarna gebeurt het regelmatig dat het spel midden in een game crashed :(

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:53:
Even helemaal niet kijkende naar de update....

Laatst op de GoT server, bijna geen GoT-er online, opeens een invasie van de clan, gaat natuurlijk iedereen aan dezelfde kant spelen.

Word de andere groep meerdere malen ge-baseraped. Leuk voor een keertje, maar is het niet veel leuker om langere potjes te hebben met wat skill-balancing?

Begrijp best dat jullie graag met mekaar in het team zitten, maar dan nog, je zorgt er dan alleen maar voor dat het andere team er snel mee ophoud...
Je moet niet vergeten dat niet iedereen die een GoT tag draagt ook in de clan zit. De clan draagt dezelfde tag ja, maar iedereen staat er vrij in om de tag te dragen. Dus het kan best lijken alsof één side helemaal vol zit met mensen van de clan, maar daar zit dan ook een sloot mensen van dit forum bij. Kan zelfs zo zijn dat er niemand van de clan mee speelt en het alleen maar forum mensen zijn. Don't judge too quickly. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
shenr schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:30:
Aanmelden maar! De logo is nog niet zo mooi als die van Tsurany, maar ik zal hem nog verbeteren.
Face Noise reporting for duty!

edit: typo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow7 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:31:
[...]

Ik heb net een server getest , liep gelijk geen black screen of dergelijke , misschien wel handig om wat meer details te geven wat je draait , AMD / NVIDIA etc .. ?
Het lijkt een probleem te zijn met die russian keys.. blehg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Macchill Reporting for duty sir!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Mischien een beetje een noob vraag maar hoe update ik bf3? als ik in battlelog op update klik kom ik in origin uit in de winkel om bf3 te kopen, Klik ik in origin op BF3 en dan op "controleer op updates" zegt hij dat bf3 up to date is :s maar kan niet spelen want battlelog blijft aangeven dat bf3 ge update moet worden

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:42:
Mischien een beetje een noob vraag maar hoe update ik bf3? als ik in battlelog op update klik kom ik in origin uit in de winkel om bf3 te kopen, Klik ik in origin op BF3 en dan op "controleer op updates" zegt hij dat bf3 up to date is :s maar kan niet spelen want battlelog blijft aangeven dat bf3 ge update moet worden
Dat is 1 van de 1000 bugs in de nieuwe versie. De oude versie had ze, maar met de nieuwe zijn er weer 1000 bij gekomen. Werkelijk een stel retards daar bij DICE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

had ik gisteren ook al bij een klein raampje in Tehran Highway(TDM)
(toen was patch er nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:42:
Dat zou eigenlijk automatisch moeten gaan. Hier ging het spel gelijk updaten toen ik Origin opstartte. Misschien Origin/PC opnieuw opstarten?

Op het moment word ik constant gekicked van servers, terwijl alles up-to-date is. Op het Battlelog forum klagen er ook al mensen over.

Ik heb wel het nieuwe squad-systeem kunnen zien en het is jammer dat je nu niet meer automatisch ingedeeld wordt. In BF2 was het al een ramp om iedereen zo ver te krijgen om in een squad te gaan. Daar gaat een deel van de teamplay...
Ik heb nog niet kunnen achterhalen of de camo onthouden wordt. Superirritant om dat telkens opnieuw in te moeten stellen. Dan loop je opeens rond met de default camo, die valt zo veel meer op dan de spec ops-variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:44:
[...]

Dat is 1 van de 1000 bugs in de nieuwe versie. De oude versie had ze, maar met de nieuwe zijn er weer 1000 bij gekomen. Werkelijk een stel retards daar bij DICE.
Kun jij ook nadenken voordat je iets post?

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net waren 6 van de 7 servers niet meer in Battlelog te vinden. Na een herstart weer wel. Dit is al de zoveelste keer dat ze een herstart geef, niet echt heel aangenaam.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afkloppen,maar nog geen probleem gehad tot nu toe na de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizar dit, sinds de patch krijg ik elk potje wel een "Battlefield 3 werkt niet meer" crash.. Motiveert niet echt om te spelen. Had voor de patch nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Hoe krijg ik die patch werkend?
Ik zie update ik klik erop en origin opent en vervolgens kan ik niets doen.
Behalve het spel als favoriet aanvinken of het verwijderen.
Als ik vervolgens rechtermuisknop check voor update doe dan zegt hij geen update gevonden.
Ondertussen kan ik in geen enkele server inloggen.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 15:32
also applying :)

maar euh lees ik nou goed dat ze de bindings hebben aangepast.... zou ik dan nu wel makkelijker mijn joystick aan de praat krijgen?

wat ze ook wel hadden mogen doen is die f2000 aanpakken veels te veel power one shot kill zelfs bij body hit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij doet geen one shot kill, dat lijkt door de snelheid en de lag misschien zo maar je moet echt meerdere keren geraakt worden. Speel op goede servers met een lage ping en je wordt echt niet in een schot dood gemaakt. Dat ding is marginaal sterker dan de rest van de assault wapens.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

icecreamfarmer schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:51:
Hoe krijg ik die patch werkend?
Ik zie update ik klik erop en origin opent en vervolgens kan ik niets doen.
Behalve het spel als favoriet aanvinken of het verwijderen.
Als ik vervolgens rechtermuisknop check voor update doe dan zegt hij geen update gevonden.
Ondertussen kan ik in geen enkele server inloggen.
Op Battelog worden al enkele workarounds aangedragen: http://battlelog.battlefi...view/2832654347758523432/

Al eens op het tandwieltje -> vernieuwen geklikt? Schijnt bij een aantal mensen te helpen.

Andere oplossing:
Check the file "C:/ProgramData/Origin/Logs/ORIGIN_Core_Log.html" after it says it's done it's update. At the bottom of the file there may be errors.

[..]

1. One of the errors in the log file I mentioned was as follows:

Error Core::CoreDownloadJob_Package RecreateEntries Unable to set file size of "\\?\C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3\Support\EA Help\en-us\Electronic_Arts_Technical_Support.glo" to . (5) Access is denied.
Error Core::CoreDownloadJob_Package PreallocateFiles PreallocateFiles failed with code 5

To solve this, rename the file to "Electronic_Arts_Technical_Support.glo2" or something. This was the first thing I fixed.

2. The next error is below.

Error Core::CoreDownloadJob_Abstract SetError AbstractJob::SetError 107, 5
Error Core::CoreSimpleNetworkTransaction PerformTransactionProc Couldn't Send Internet Request! Error url=loginregistration.dm.origin.com
Error Core::CoreSimpleNetworkTransaction PerformTransactionProc Couldn't Send Internet Request! Error url=loginregistration.dm.origin.com
Error Core::CoreSimpleNetworkTransaction PerformTransactionProc Timeout after HttpQueryInfo() Started Timeout:
Error Core::CoreSimpleNetworkTransaction PerformTransactionProc Timeout after HttpQueryInfo() Started Timeout:

I solved this by disabling the windows firewall. There was obviously a broken rule or something preventing Origin getting to it's updates."

[ Voor 3% gewijzigd door Bee.nl op 22-11-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen met een Russische sleutel,

http://www.mediafire.com/?w9tzkqid3kovxnm

Theres your stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en heeft iedereen pb wel geupdate?,ik heb pb gelijk na de patchj geupdate,er was blijkbaar toch een kleine update beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Kan je met russische key niet gewoon updaten dan?
En wat doet die patch precies?

[ Voor 5% gewijzigd door Fonta op 22-11-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

btw bij de release notes: User Profile and Stats pages on Battlelog can now be accessed without being signed in to Battlelog if you know a user's URL

welke url? want ik heb net die van mij doorgestuurd naar een vriend maar hij moet inloggen?

NVM: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/*username*

[ Voor 12% gewijzigd door Fantasma op 22-11-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Fonta schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:04:
[...]

Kan je met russische key niet gewoon updaten dan?
Ik gok erop van niet, hij is niet voor niets russisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen, dan krijg je dus zon gare blackscreen. Hij update de Engelse files namelijk niet mee terwijl hij in het Register ziet dat hij wel Engels moet starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Oftewel patch uitvoeren en dan updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:54
eerst origin laten updaten en dan die files er achteraan plakken.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Juist Fonta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploeg400
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-02-2024
Ik gebruik bijna altijd de squad spec voor extra Ammo.
Jammer dat je niet kunt zien welke squad specs er al zijn zodra je een squad joined. of wel?

Extra ammo is handig, vooral voor recon omdat recon over het algemeen minder dood gaat.
Is extra ammo hebben voor ander specs nuttig?

[ Voor 5% gewijzigd door Ploeg400 op 22-11-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dus met een russische key moet je eerst normaal updaten en daarna de RU to ENG patcher gebruiken?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaahaaaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
lol, dat is toch wat er gezegd wordt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Avira geeft een melding: bf3.exe_DiP_STAGED
Detection: TR/Patched.Gen = Trojan
Moved to Quarantine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Yorin schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:08:
Dus met een russische key moet je eerst normaal updaten en daarna de RU to ENG patcher gebruiken?
een patcher? het zijn gewoon de geupdate taalbestanden. copy en paste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Rustig aan, niet zo agressief gelijk als ik iets wil double-checken.
haarbal schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:09:
[...]

een patcher? het zijn gewoon de geupdate taalbestanden. copy en paste
Ik bedoel dat bestand wat daarboven staat.

[ Voor 64% gewijzigd door Yorinn op 22-11-2011 13:09 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ploeg400 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:08:
Ik gebruik bijna altijd de squad spec voor extra Ammo.
Jammer dat je niet kunt zien welke squad specs er al zijn zodra je een squad joined. of wel?

Extra ammo is alleen handig als recon denk ik omdat wij als recon over het algemeen minder dood gaan.
Is extra ammo hebben voor ander specs nuttig?
Extra ammo is voor iedereen nuttig. En je kunt wel zien welke squad specializations je squad al heeft, in het squad management menu staat dat naast de klasses. Ingame kun je dat ook onderaan zien, waar je squadmates staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Hurtebise schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:09:
Avira geeft een melding: bf3.exe_DiP_STAGED
Detection: TR/Patched.Gen = Trojan
Moved to Quarantine
Nice, je kon er op wachten dat dit soort dingen ook een keer fout zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Laatst online: 09-06 13:03
Ik heb punkbuster aantal keer een update gegeven maar blijf de volgende error krijgen :(

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'zmeding' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe initialization failed

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:55:
Hij doet geen one shot kill, dat lijkt door de snelheid en de lag misschien zo maar je moet echt meerdere keren geraakt worden. Speel op goede servers met een lage ping en je wordt echt niet in een schot dood gemaakt. Dat ding is marginaal sterker dan de rest van de assault wapens.
mits de tegenstander ook een lage ping heeft he. Anders val je nog steeds instant dood neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploeg400
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-02-2024
Sagaris schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:09:
[...]
Extra ammo is voor iedereen nuttig. En je kunt wel zien welke squad specializations je squad al heeft, in het squad management menu staat dat naast de klasses. Ingame kun je dat ook onderaan zien, waar je squadmates staan.
:o Nooit opgevallen.... meestal zit ik met de zelfde 4 clanmembers in een squad één heeft sprint andere flak en de derde verschilt per map en doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Welke squad perks zijn op welke map nou eigenlijk het beste? Ik heb ze allemaal en kan altijd maar moeilijk kiezen :p
Ik zet in principe altijd sprint aan als niet iemand anders deze al heeft maar daarna vind ik het lastig kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Zondagavond wilde ik even een potje knallen. Ik heb de eerste 5 keer vlak voor je de game inkom een crash mogen beleven. Het lijkt wel of het steeds erger wordt. Ik ben benieuwd wanneer er een patch gaat komen.

Trouwens, op metro is het nu dubbel pret. Wordt je niet door een raket omlegd, nu krijg je ook tubes die je een granaat in je anus prikken (M320?). Die dingen hoef je niet eens te mikken. Gewoon op een drukke plek mikken en het is gegarandeerd plezier :D. Zit deze in assault?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonta schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:17:
Welke squad perks zijn op welke map nou eigenlijk het beste? Ik heb ze allemaal en kan altijd maar moeilijk kiezen :p
Ik zet in principe altijd sprint aan als niet iemand anders deze al heeft maar daarna vind ik het lastig kiezen!
Heb altijd ammo aan staan, en als een ander die al heeft is het Sprint>Suppression>FLAK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Meestal zit ik in een party waar we voor sprint, ammo en explosive (ammo voor RPG, 9 rockets is heel handig als je geen support bij je hebt). Cover is ook wel handig, Supression heb ik nooit het nut van ingezien. Flak is het niet echt duidelijk hoeveel reduction je nu precies krijgt, ik ga nog steeds dood door 1 RPG.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 22-11-2011 13:21 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:19:
Zondagavond wilde ik even een potje knallen. Ik heb de eerste 5 keer vlak voor je de game inkom een crash mogen beleven. Het lijkt wel of het steeds erger wordt. Ik ben benieuwd wanneer er een patch gaat komen.

Trouwens, op metro is het nu dubbel pret. Wordt je niet door een raket omlegd, nu krijg je ook tubes die je een granaat in je anus prikken (M320?). Die dingen hoef je niet eens te mikken. Gewoon op een drukke plek mikken en het is gegarandeerd plezier :D. Zit deze in assault?
Lees de afgelopen pagina's eens....

Afbeeldingslocatie: http://media.screened.com/uploads/0/1572/425389-1691244_not_sure_if_troll_super_super.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

AA Buff 8)7
G3 nerf 8)7

Pak het ene wapen voor assault wat nog een beetje uniek aanvoelt en geen generieke proppenschieter is, wordt die generfed terwijl er volgens mij niemand over klaagde. En de an-94 (ook een uniek wapen) is nog steeds zo nutteloos als eerst. Stel je voor dat er mensen zijn met een beetje aim die van een lage rof/hoge damage gebruik kunnen maken zeg.

En die AA buff zal ik maar helemaal niets over zeggen, dat is gewoon te gek voor woorden. Regelmatig op canals dat dat ding gewoon iedereen compleet afmaakt, dat gaat nu dus nog sneller!

Stingers die minder damage doen snap ik ook niet. Als het nu dag 1 van het spel was kon ik het begrijpen, maar nu moet je al je best doen wil je iemand kunnen raken, laat staan als het een fatsoenlijke piloot is. Niet meer equippen dus, je hebt immers een team van 3 engineers nodig die samenwerken om 1 heli/jet uit de lucht te halen. Dan maar hopen dat er mensen zijn in AA/air die weten wat ze doen, anders zie ik voornamelijk de heli wel vrij spel hebben.

Dit alles natuurlijk onder voorbehoud van hoe extreem ze dit alles hebben aangepast. Ik lees al iets over 28 damage voor G3, iets wat eerst 34 was. Tegenover bijv. de F2000 met een veel hogere rof, meer ammo in clip en 25 damage per round is het dus compleet nutteloos gemaakt. Spray and pray is blijkbaar de norm.
Ik denk dat het een soort misplaatste eis aan consistentie is bij dice, het feit dat een bepaald 7.62 caliber iets te sterk is (SCAR-H) wil nog niet zeggen dat het balanced (lees niet: realistisch, dat boeit me niet) is om dan maar alle 7.62 wapens te nerfen.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het gros zal niet eens wat merken van zulke wapen-nerfs, 99% maait en krijgt mensen neer, of dit nu 1 kogel meer of minder is, dan is met zulke RoF's miliseconde werk.

Ik kan lekker doorgaan met mijn mortier, mijn RPG en mijn M320, vind alles wel best :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:22:
[...]

Lees de afgelopen pagina's eens....

[afbeelding]
Ja, ik lees altijd alle 30 paginas die in 2 dagen hier neergepoept worden.

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/_wz7haVkWFAE/TR8YBk4c8NI/AAAAAAAAAGQ/gBchMbAIGOM/s1600/LOL-lolz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Dat wordt volgens mij niet van je gevraagd... maar als je "slechts" 2 pagina's terug bladerd.... weet je al meteen genoeg...
Een beetje bijlezen in de vorm van enkele pagina's lijkt mij niet zo'n hele grote moeite.

[ Voor 27% gewijzigd door Fonta op 22-11-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Hij zegt ook niet lees alle 30...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:40
Is dit uberhaubt wel nodig? Want ik heb afaik ook een RU key, maar dat ging bij installatie gelijk al goed. Niets hoeven doen, behalve ff tobben met vpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Laatst online: 13:38

tha_crazy

Mafketel

Pfoe flinke lijst met patchnotes.
Hopen dat het de bug "Battlefield 3 has stopped working" nu ook fixed zodat het weer leuk wordt om te spelen.
Was er groot en deels mee opgehouden vanwege die crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Fonta schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:27:
Dat wordt volgens mij niet van je gevraagd... maar als je "slechts" 2 pagina's terug bladerd.... weet je al meteen genoeg...
Een beetje bijlezen in de vorm van enkele pagina's lijkt mij niet zo'n hele grote moeite.
jajajaja ben al bezig.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Inmiddels de patch ook draaien koste me een herinstallatie van de game maar het werkt :)
Pak het ene wapen voor assault wat nog een beetje uniek aanvoelt en geen generieke proppenschieter is, wordt die generfed terwijl er volgens mij niemand over klaagde. En de an-94 (ook een uniek wapen) is nog steeds zo nutteloos als eerst. Stel je voor dat er mensen zijn met een beetje aim die van een lage rof/hoge damage gebruik kunnen maken zeg.
Ik vind de AN-94 een perfect wapen en speel er daarom ook vrij veel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-08 14:45
Al die berichten onder de patchnotes geven me wel een reden om te stressen zeg :S
hopelijk gaat alles goed vanavond met die patch en heb ik geen black screen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caliprio schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:35:
Al die berichten onder de patchnotes geven me wel een reden om te stressen zeg :S
hopelijk gaat alles goed vanavond met die patch en heb ik geen black screen :S
Wees maar niet bang. Als je de boel goed voor elkaar hebt installeerd die patch en kun je normaal erna spelen.
Mits je een stabiel systeem hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Laatst online: 13:38

tha_crazy

Mafketel

IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:35:
Inmiddels de patch ook draaien koste me een herinstallatie van de game maar het werkt :)

[...]

ik gebruik zelf de G36C, hoewel die met de Iron sights echt bagger is.
dus hoop snel mijn holo of red dot ervoor te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:36:
[...]

Wees maar niet bang. Als je de boel goed voor elkaar hebt installeerd die patch en kun je normaal erna spelen.
Mits je een stabiel systeem hebt.
ohhh dan zal er niks aan het handje zijn en kan ik morgen mn ogen niet open houden op mn werk van you know what tot you know hoelaat :P hahaha :*) Cant wait,,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik weer de standaard assault wapens en dan merk je dat hoe leuk die unlocks ook zijn, de meesten niets meer doen dan rommelen in de marges. Sommigen, zoals de G3 en de AN-94, doen echt wat anders en voegen een leuk tactisch puntje toe. De meesten zijn echter gewoon allemaal hetzelfde en een pot nat qua damage en handling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:41:
Ik gebruik weer de standaard assault wapens en dan merk je dat hoe leuk die unlocks ook zijn, de meesten niets meer doen dan rommelen in de marges. Sommigen, zoals de G3 en de AN-94, doen echt wat anders en voegen een leuk tactisch puntje toe. De meesten zijn echter gewoon allemaal hetzelfde en een pot nat qua damage en handling.
Ben jij dan ook zo iemand die 9 van de 10 keer een silencer er op gooit?

Ik wel, hekel aan al die herrie om me heen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian1454
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-06-2017
hoe kan ik die bug fixen dat Xfire (voor een of andere reden) BF3 blokkeert bij het opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

sinds ik de an-94 kan gebruiken ben ik er ook helemaal verliefd op (L) verschillende combinaties gebruikt op die blaster maar vond hem zelf het fijnst met iron sights, een front grip en heavy barrel. Nou moet ik er bij zeggen dat ik meestal voor de iron sights ga bij geweren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:35:

[...]

Ik speel er ook veel mee hoor, maar long range accuracy laat te wensen over, de lage rof en hoge recoil maken het een erg lastig wapen wat m.i. wel een beetje beloond mag worden. Op dit moment doet hij dezelfde damage met zo ongeveer dezelfde accuracy met veel meer nadelen. In mijn reply is 'nutteloos' dan ook een wat te sterke verwoording. Het had in ieder geval eerder een buff moeten krijgen dan de G3 een nerf, want dat slaat helemaal nergens op.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Brian1454 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:44:
hoe kan ik die bug fixen dat Xfire (voor een of andere reden) BF3 blokkeert bij het opstarten?
teruglezen? of Xfire uitzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:41:
Ik vraag me ook af hoeveel verschil er nu werkelijk zit in al die kleine pistolen.

ps, niet 2 pagina's terug, ik moest maar liefst 4 pagina's terug..jah!! :z ik wou het even gezegd hebben. Wat een flinke lijst voor de patch. Ik denk dat ik er vanavond niet aan toe kom..duurt de patch lang om te dl en te installeren? 20 minuten misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:46:
[...]

Ik vraag me ook af hoeveel verschil er nu werkelijk zit in al die kleine pistolen.

ps, niet 2 pagina's terug, ik moest maar liefst 4 pagina's terug..jah!! :z ik wou het even gezegd hebben. Wat een flinke lijst voor de patch. Ik denk dat ik er vanavond niet aan toe kom..duurt de patch lang om te dl en te installeren? 20 minuten misschien?
Mwah ligt aan je verbinding, maar het downloaden gaat vrij rap.

Kan je makkelijk aan zetten als je GTST gaat kijken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
[...]

haha ja vind ik een goeie ik ga voor de pistolen die er mooi uitzien en vet klinken maarja :P
en patch zal denk ik niet lang duren zal wel iets drukker zijn als nu met downloads maar denk toch echt binnen max 10 min hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Raku schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:45:
[...]

Ik speel er ook veel mee hoor, maar long range accuracy laat te wensen over, de lage rof en hoge recoil maken het een erg lastig wapen wat m.i. wel een beetje beloond mag worden. Op dit moment doet hij dezelfde damage met zo ongeveer dezelfde accuracy met veel meer nadelen. In mijn reply is 'nutteloos' dan ook een wat te sterke verwoording. Het had in ieder geval eerder een buff moeten krijgen dan de G3 een nerf, want dat slaat helemaal nergens op.
En toch heb ik op long range ook weinig problemen met die an-94. Uiteraard zijn er andere wapens die makkelijker te handelen zijn(lees minder recoil) maar met wat oefening is het met de an-94 best wel te doen.
Uiteraard snap ik de nerf van de G3 ook niet helemaal, ja hij was spat zuiver op long range(met bipod en 6x scope kon je er zelfs prima mee sniperen :) ) maar op full auto was de g3 ook niet zo best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:43:
Ben jij dan ook zo iemand die 9 van de 10 keer een silencer er op gooit?

Ik wel, hekel aan al die herrie om me heen ;)
Nee, helaas niet nodig. Waarom helaas? Door de domheid van de tegenstanders wordt het verstoppen een stuk minder belangrijk. Val je een groep in de rug aan reageren deze 9/10 keer niet op het geluid van gunfire en voegt een silencer helaas niks toe. Zou fijn zijn als meer mensen op het geluid van gunfire reageren en silencers dus noodzakelijk worden.
Wel is een silencer een stukje cooler omdat het zo heerlijk sneaky klinkt. Zeker in combinatie met de Spec Ops Black skin is het gewoon awesome.
De interessante pistolen zijn de G18 (full auto) M93R (burst) en de Rex en .44 Magnum. Die eerste twee kunnen extreem snel kogels afvuren en de laatste twee doen zieke damage. De rest van de pistolen zijn erg hetzelfde en, voor mij, niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Hoe sta je nu tegenover BF3 Tsurany? Je was in het begin (na de beta) best negatief over de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

De interessante pistolen zijn de G18 (full auto) M93R (burst) en de Rex en .44 Magnum. Die eerste twee kunnen extreem snel kogels afvuren en de laatste twee doen zieke damage. De rest van de pistolen zijn erg hetzelfde en, voor mij, niet interessant.
Ik vind de damage van de .44 nog wel tegen vallen, vaak moet ik 4 of 5 keer schieten in de torso voor een kill en vaak heb je daar de tijd niet voor. En voor de mensen die het willen weten, De .44 scoped kan je ook beter gewoon in de kast laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:53:
Ik vind de damage van de .44 nog wel tegen vallen, vaak moet ik 4 of 5 keer schieten in de torso voor een kill en vaak heb je daar de tijd niet voor. En voor de mensen die het willen weten, De .44 scoped kan je ook beter gewoon in de kast laten liggen.
Ze hadden van mij gewoon de Desert er in mogen doen, beetje toch het icoon van de handwapens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:01
Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:50:
[...]

Nee, helaas niet nodig. Waarom helaas? Door de domheid van de tegenstanders wordt het verstoppen een stuk minder belangrijk. Val je een groep in de rug aan reageren deze 9/10 keer niet op het geluid van gunfire en voegt een silencer helaas niks toe. Zou fijn zijn als meer mensen op het geluid van gunfire reageren en silencers dus noodzakelijk worden.
Wel is een silencer een stukje cooler omdat het zo heerlijk sneaky klinkt. Zeker in combinatie met de Spec Ops Black skin is het gewoon awesome.

[...]

Ik heb nu in al mij classes de G18 en ik moet zeggen dat ik soms nog sneller met me G18 rondloop dan me primary weapon, alleen al omdat ik veel sneller kills haal met me g18 op kortere afstanden dan met een assault rifle.. :/

De m93R heeft behoorlijk wat recoil naar mijn mening, dus na de eerste burst is het vervelend om opnieuw goed te richten.

[ Voor 5% gewijzigd door Andyk125 op 22-11-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoyK schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:53:
Hoe sta je nu tegenover BF3 Tsurany? Je was in het begin (na de beta) best negatief over de game.
BF3 werkt omdat er gebrek aan concurrentie is. Er zijn geen anderen die een fatsoenlijke multiplayer shooter kunnen maken op deze schaal. Call of Duty is gewoon geen concurrent te noemen wegens de te kleine mappen en het ontbreken van voertuigen. Ik wil grote mappen, ik wil voertuigen dus ik zit vast aan Battlefield 3. Het spel scoort zeker een voldoende omdat het plezier dat ik uit het spel haal gewoon genoeg is om me door te laten spelen.
Echter is het ook overduidelijk dat het gebrek aan concurrentie een van de redenen is dat ze te weinig moeite hebben gedaan. Je voelt dat het spel verre van af is, geplaagd wordt door bugs (sommigen zo oud als Battlefield 2), map design vrij inspiratieloos is gebeurt en het spel gewoon niet leert van de sterke punten van zijn voorgangers. Sterker nog, op sommige aspecten (squads,...) is het gewoon zwakker dan zijn voorganger.
Er zijn waslijsten aan minpunten op te stellen maar waar het concreet op neer komt is dat er geen andere multiplayer shooter is die mijn behoefte kan vervullen en ik dus Battlefield 3 blijf spelen en mij er, ondanks de vele minpunten, mee vermaak. Ik blijf echter kritisch en wil ze niet onnodig ophemelen.
Andyk125 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:58:
Ik heb nu in al mij classes de G18 en ik moet zeggen dat ik soms nog sneller met me G18 rondloop dan me primary weapon, alleen al omdat ik veel sneller kills haal met me g18 op kortere afstanden dan met een assault rifle.. :/

De m93R heeft behoorlijk wat recoil naar mijn mening, dus na de eerste burst is het vervelend om opnieuw goed te richten.
De G18 werkt vrij goed ja, ik zou hem niet beter willen noemen dan een assault rifle maar de razendsnelle reload speed zorgt er voor dat ik bij een lege assault rifle liever naar pistol overschakel en die blijf herladen dan dat ik even de tijd neem om m'n assault rifle te herladen. Zijn minpunten liggen vooral in de slechte nauwkeurigheid en de wat lage damage. Op korte afstanden met full auto geen onoverkomenlijk probleem.

[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 22-11-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:50:
M1911 is anders ook prima, 2-3 schoten is een kill. Anders moet je echt leren schieten.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raku schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:23:
Ik lees al iets over 28 damage voor G3, iets wat eerst 34 was. Tegenover bijv. de F2000 met een veel hogere rof, meer ammo in clip en 25 damage per round is het dus compleet nutteloos gemaakt. Spray and pray is blijkbaar de norm.
Meh, wil je het even posten zodra dat confirmed is? Of posten waar je dit leest. Want dan kan ik idd de G3 wel weg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. Als ik een server wil joinen blijft 'ie maar hangen op "Loading level", al een paar keer de mededeling gehad "You're disconnected from EA Online".

Nee, dit schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

ik zie nu net dat de damage van de .44 iets omhoog is gedaan
• Increased the damage of the 44 Magnum slightly.
zal hem dan vanavond nog maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:00:
[...]

Meh, wil je het even posten zodra dat confirmed is? Of posten waar je dit leest. Want dan kan ik idd de G3 wel weg doen.
Zal vast wel onofficieel op reddit komen te staan zodra men tijd heeft het te testen. Dit was van een random persoon op battlelog, dus of het klopt weet ik niet. De waarde is niet absurd, dus ik geloof best dat die correct is.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had altijd met twee a drie kogels iemand wel dood met de .44 magnum. Enig nadeel was de erg lage ROF. Op long range is een rifle of sniper altijd nuttiger en in close combat verkies ik toch de G18 omdat eenmaal missen met de .44 al fataal is. De .44 scoped is wel een leuke aanvulling op een shotgun om op lange afstand toch nog wat te kunnen doen als je geen slugs gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Laatst online: 11-08 08:56
Ik lees dat 7.62 ammo in het algemeen generfd is -- betekent dit dat de G36C een kleine edge heeft over de A-91? Vond ze redelijk hetzelfde spelen.

MP7 + extended mag is best aardig nu, overigens.

Edit: nevermind, de patchnotes zeggen specifiek SCAR-H + G3

[ Voor 13% gewijzigd door Chippu op 22-11-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:07:
Ik had altijd met twee a drie kogels iemand wel dood met de .44 magnum. Enig nadeel was de erg lage ROF. Op long range is een rifle of sniper altijd nuttiger en in close combat verkies ik toch de G18 omdat eenmaal missen met de .44 al fataal is. De .44 scoped is wel een leuke aanvulling op een shotgun om op lange afstand toch nog wat te kunnen doen als je geen slugs gebruikt.
Op langere afstanden zou ik dan ook wel een scope willen met iets meer zoom er op... Heb het vaak zat met dat ding dat die nog nieteens zo vreselijk precies is...

Mis het ook wel een klein beetje dat je je handguns niet kan customizen zoals scopes, silencers e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
godverdomme waar slaan die hittezoekende rakketen op als je ze toch altijd kan ontwijken met hittebommen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:03:
ik zie nu net dat de damage van de .44 iets omhoog is gedaan
• Increased the damage of the 44 Magnum slightly.
zal hem dan vanavond nog maar eens proberen
.44 scoped is een leuke aanvulling op de Recon. Als je met een bolt action niet op het hoofd schiet, even snel swappen naar .44 en een schot of 1-2 later heb je toch je kill binnen! Werkt ook met andere handgun, maar op langere afstand is een scope een welkome toevoeging.

[edit]
.44 schiet wel erg langzaam, in closerange leg je vrijwel altijd het loodje.

[ Voor 7% gewijzigd door aramdin op 22-11-2011 14:13 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Update is gelukt nu.
Maar waarom de scar nerfen dat ding is redelijk moeilijk te gebruiken met 3 schoten zit je al in het plafond te schieten. En zodoende wordt ik nog vaak gedood door mensen metw apens die minder recoil hebben.
(Is de m4 of de a91 een betere keus?)

Overigens speel ik het liefste met de mk11 met acog, schiet zuiver en kan met de bipod goed en snel schieten.

Overigens silencers werken vaak niet er is zoveel lawaai dat ik niet weet of het mijn teamgenoten zijn of de tegenstander.

[ Voor 4% gewijzigd door icecreamfarmer op 22-11-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 15:17
Amdwarrior schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:11:
godverdomme waar slaan die hittezoekende rakketen op als je ze toch altijd kan ontwijken met hittebommen :')
als je noobs hebt die niet weten hoe hittebommen werken.

Zoals ik.

Gisteren voor het eerst een game met een positieve score afgesloten, stond zelfs even 6-0. BF3 is mijn eerste consoleshooter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-08 11:38

jopitan

It's just a fact

Amdwarrior schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:11:
Het is heel simpel om iemand uit de lucht te krijgen zelfs met die hittezoekende bommen.

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 21:59

TheTeek

TheTeek

Hoe is jullie ervaring met clanhost.nl.
Ik heb gisteren voor onze clan een ranked 32 slots server in gebruik genomen van deze partij, echter kan ik met Procon de instellingen wel doen, maar na een server herstart ben ik verschillende instellingen kwijt.
Zo kan ik de server naam wijzigen, maar zie ik deze niet in de battlelog verschijnen met deze nieuwe naam en na een service reboot ben ik dat allemaal weer kwijt, gaan alle default instellingen weer terug.
Zo kan ik alle game specifieke instellingen zoals Hardcore mode instellen, maar na een herstart verdwijnen die weer.

Ik heb nu een support vraag over deze kwestie openstaan bij battlelog.nl, maar wellicht weet een van jullie wel wat er is en doe ik gewoon iets fout.

No one knows what TheTeek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
jopitan schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:13:
[...]

Het is heel simpel om iemand uit de lucht te krijgen zelfs met die hittezoekende bommen.
nou vertel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

jopitan schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:13:
[...]

Hoe?
met de AA kan ik snel 2 raketten schieten maar de flares respawnen zosnel dat ik zelden iemand raak.
En het lanon lijkt vooral goed tegen infanterie en niet tegen vliegtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Eén raket schieten, blijven kijken of 'ie flares dropt, en zo niet dan snel de tweede er achteraan schieten.

Dropt 'ie wel flares, dan heb je nog een tweede raket (of is je Stinger alweer klaar met herladen) en schiet je nogmaals. Als je de lock op het vliegtuig of de helikopter in kwestie tijdens het flares droppen kwijtraakt en niet meer terugkrijgt, sta je te ver weg.

In theorie dan. Ik heb één Stinger-, en acht Igla-kills, en dan begin ik niet eens over m'n prestaties met de heatseekers...

[ Voor 15% gewijzigd door CodeCaster op 22-11-2011 14:18 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
CodeCaster schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:16:
Eén raket schieten, blijven kijken of 'ie flares dropt, en zo niet dan snel de tweede er achteraan schieten.

Dropt 'ie wel flares, dan heb je nog een tweede raket (of is je Stinger alweer klaar met herladen) en schiet je nogmaals. Als je de lock op het vliegtuig of de helikopter in kwestie tijdens het flares droppen kwijtraakt en niet meer terugkrijgt, sta je te ver weg.

In theorie dan. Ik heb één Stinger-, en acht Igla-kills.
8) thx straks even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

CodeCaster schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:16:

In theorie dan. Ik heb één Stinger-, en zes Igla-kills.
Ah ok,ik raak hem dus altijd kwijt.
Overigens lijkt de stinger zwakker dan de igla, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheTeek schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:14:
Ik heb gisteren voor onze clan een ranked 32 slots server in gebruik genomen van deze partij, echter kan ik met Procon de instellingen wel doen, maar na een server herstart ben ik verschillende instellingen kwijt.
Zo kan ik de server naam wijzigen, maar zie ik deze niet in de battlelog verschijnen met deze nieuwe naam en na een service reboot ben ik dat allemaal weer kwijt, gaan alle default instellingen weer terug.
Zo kan ik alle game specifieke instellingen zoals Hardcore mode instellen, maar na een herstart verdwijnen die weer.

Ik heb nu een support vraag over deze kwestie openstaan bij battlelog.nl, maar wellicht weet een van jullie wel wat er is en doe ik gewoon iets fout.
Zelf twee servers bij Clanhost.nl en alle instellingen invoeren via de gamepanel en startup.txt en maplist.txt werkt prima. Via Procon of BF3CC stel ik daar niks in simpelweg omdat ik vraag de controle heb over de startup.txt en de maplist.txt. Tevens hoef je bij startup.txt bijna niks in te vullen omdat hij standaard de default settings pakt. Clanhost heeft ook keurige voorbeelinstellingen en handleidingen die rondgemaild worden. Als je die niet hebt even via de live support vragen, krijg je ze opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

TheTeek schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:14:

Dat ligt aan jou en niet de host. Lees goed de handleiding van het geheel !! Je moet onder andere een config file ergens heen uploaden zodat je na het herstarten je settings nog hebt B)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ondanks dat er geen slowchat topic meer is, betekent dat niet dat die chat nu hier plaats moet gaan vinden. Hou het rustig en hou het on topic. :)

Voor problemen met BF3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.