Anoniem: 36835

Waar betalen die leden dan voor?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

"Eigen" servers (inspraak over de indeling), teamspeak, forum, clanwar (enkelvoud)? :)

De situatie zoals gesteld ben ik overigens zelden tot nooit tegengekomen, er zitten altijd wel GoT'ters in beide teams.

[ Voor 41% gewijzigd door CodeCaster op 24-11-2011 14:08 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Deel 6 is ook al open? dan kan hier toch wel een slotje op? :p

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:42
CodeCaster schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:07:
"Eigen" servers (inspraak over de indeling), teamspeak, forum, clanwar (enkelvoud)? :)

De situatie zoals gesteld ben ik overigens zelden tot nooit tegengekomen, er zitten altijd wel GoT'ters in beide teams.
Ik heb het wel een paar keer meegemaakt hoor. Paar vleugeltjes aan de andere kant en dan krijg je soms zo ongenadig hard op je donder. Vind ik geen ramp, meeste GoT'ers hebben altijd lol samen, ook al krijgen ze op hun mieter. Enige kritiek hierop is dat er te weinig tickets zijn om nog een uitweg uit de rape te zoeken.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ondanks dat er geen slowchat topic meer is, betekent dat niet dat die chat nu hier plaats moet gaan vinden. Hou het rustig en hou het on topic. :)

Voor problemen met BF3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.