• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-04 11:52
Redje schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:41:
[...]

Ik ben iig nog van de oude garde.
Volgens mij was er toen alleen onenigheid en was de lol er snel af.
Leuk! :)

Dat was omdat we de server settings niet hadden vastgelegd en toen stond de server ineens op 5 seconden spawntijd en dat hadden we bij BoF nooit gespeeld dus alles viel in duigen.

Best dit goed af te spreken en de zaken recht te zetten. :)

Ik heb een ticket aangemaakt op jullie clansite.

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-04 18:43
De laatste dagen begin ik me steeds meer te ergeren aan de balancing van het spel. Elke keer als ik een server in ga wordt ik uiteraard in het verliezende team geplaatst maar dat is gewoon niet leuk spelen. De overmacht is iedere keer simpelweg te groot, je wordt helemaal terug gedrongen, spawnrapen en volgende map. Ik snap niet dat er een soort squadbalancer in zit. Dat er gewoon 2 squads worden gewisseld van team ofzo

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Jpjedi schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:47:
[...]

Leuk! :)

Dat was omdat we de server settings niet hadden vastgelegd en toen stond de server ineens op 5 seconden spawntijd en dat hadden we bij BoF nooit gespeeld dus alles viel in duigen.

Best dit goed af te spreken en de zaken recht te zetten. :)

Ik heb een ticket aangemaakt op jullie clansite.
Buiten de match was er ook onenigheid GoT wilde meer de clan richting op ipv. community team.
Maar goed er zijn zoveel members dat de kans niet heel groot wordt dat ik weer mee speel :P

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-04 11:52
Redje schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:50:
[...]

Buiten de match was er ook onenigheid GoT wilde meer de clan richting op ipv. community team.
Maar goed er zijn zoveel members dat de kans niet heel groot wordt dat ik weer mee speel :P
ah ok er speelde iets binnen GoT, tja daar had ik geen weet van natuurlijk.

BoF is niet echt een prestigieuze clan maar meer een gezelligheids- gelegenheids team. Clan is te serieus voor velen en de levensduur van een clan is tegenwoordig zo kort voor al die moeite.

Eigen forum en website zijn we mee gestopt omdat we op fok gelukkig erg vrij zijn op het forum waardoor dat eigenlijk ons centrale contactpunt is. Simpel maar doeltreffend.

[ Voor 13% gewijzigd door Jpjedi op 24-11-2011 09:55 ]

• Redje
Jpjedi schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:55:
[...]
Eigen forum en website zijn we mee gestopt omdat we op fok gelukkig erg vrij zijn op het forum waardoor dat eigenlijk ons centrale contactpunt is. Simpel maar doeltreffend.
Dat is hier iets minder :P

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-11-2024
Gisteren op onze small conquest server in Seine Crossing de achterlijke score van 36.982 punten behaald heerlijk.

Gisteren ook de TV missle geunlocked en wat zuigt dat ding zeg. Ik mijn raket afvuren op een tank "bounced" deze er gewoon van af. WTF!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Tsurany schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:46:
[...]

Die worden door de GoT clan wel geregeld maar we zitten nog echt in de opstartfase. De GoT clan is ook meer een community dan clan en je merkt dat een groot deel niet heel actief is en af en toe eens een potje speelt. Niks mis mee natuurlijk maar het geeft wel aan dat een server vol GoT mensen nog niet hoeft te betekenen dat er echte teamplay is. Er zijn echter 's avonds en soms ook overdag wel mensen te vinden die interesse hebben in een potje teamplay, die kan je altijd op Teamspeak aanspreken om dan eens in squadverband te spelen.
Gisteren twee potjes gespeeld op de GOT server, maar vindt de teamplay wel heel erg ver te vinden. Ik speel vaak op willekeurige servers en zelfs daar is er meer teamplay, terwijl er op de GOT server veel nederlanders spelen, maar echt niets begrijpen. Ik gebruik zelf geen teamspeak, en ik vindt dat als je een goed team hebt dit ook compleet overbodig is. Heb ook het idee dat de gemiddelde leeftijd op de GOT server wel heel erg laag is. :/

Wat zijn Jets trouwens nutteloos zeg, met een goede chopper kom je veel verder alleen jammer dat je bijna nooit in een van deze dingen komt :|

[ Voor 6% gewijzigd door Andyk125 op 24-11-2011 10:14 ]

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
TS compleet overbodig? Heb je dit zelf wel eens geprobeerd?

T hoeft niet altijd nuttig te zijn, maar t kan toch zeker wel bijdragen aan t samenwerken.

• Andyk125
priemt schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:21:
TS compleet overbodig? Heb je dit zelf wel eens geprobeerd?

T hoeft niet altijd nuttig te zijn, maar t kan toch zeker wel bijdragen aan t samenwerken.
Voor iemand die niet in een clan zit, maar gewoon voor de fun speeld wel, niet iedereen heeft een heaset of een microfoon ;)

Tuurlijk kan het bijdragen aan het samenwerken, op me xbox deed ik niet anders en dat werkte super. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Andyk125 op 24-11-2011 10:23 ]

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Andyk125 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:12:
[...]

Gisteren twee potjes gespeeld op de GOT server, maar vindt de teamplay wel heel erg ver te vinden. Ik speel vaak op willekeurige servers en zelfs daar is er meer teamplay, terwijl er op de GOT server veel nederlanders spelen, maar echt niets begrijpen. Ik gebruik zelf geen teamspeak, en ik vindt dat als je een goed team hebt dit ook compleet overbodig is. Heb ook het idee dat de gemiddelde leeftijd op de GOT server wel heel erg laag is. :/

Wat zijn Jets trouwens nutteloos zeg, met een goede chopper kom je veel verder alleen jammer dat je bijna nooit in een van deze dingen komt :|
Mwa ik speel ook veel als lone wolf, ook GOT server paar keer gepakt maar viel wel mee hoor. Ook de niet GOT-ers speelden goed samen.

Rapapa...

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:47
Frustrerend, krijg maar niemand kapot met de jet hahaha. Flares heb ik inmiddels al dus kan al wat langer in de lucht blijven hangen maar die gun is echt bagger! PS3 btw.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
itsleon schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:09:

Gisteren ook de TV missle geunlocked en wat zuigt dat ding zeg. Ik mijn raket afvuren op een tank "bounced" deze er gewoon van af. WTF!
Haha klopt! Mik eens voor de tank, krijg je iig een vehicle disabled

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Neefdave schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:23:
Frustrerend, krijg maar niemand kapot met de jet hahaha. Flares heb ik inmiddels al dus kan al wat langer in de lucht blijven hangen maar die gun is echt bagger! PS3 btw.
Richt je eerst op heli's met je boordkanon, later krijg je de AA rockets en kan je ook wat gaan vechten tegen andere jets.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-03 12:08
LosGieros schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:22:
[...]

Mwa ik speel ook veel als lone wolf, ook GOT server paar keer gepakt maar viel wel mee hoor. Ook de niet GOT-ers speelden goed samen.
Ik heb echter eregisteren precies hetzelfde meegemaakt... Alle lvl30+ zaten in het ene team en alles daaronder in het andere team. Je maakt dan echt geen schijn van kans. Ik was dan ook zo uitgespeeld op de got server en heb een andere gezocht. Dat is niet omdat ik niet tegen me verlies kan maar elke keer verliezen op zo'n unbalanced manier is gewoon niet leuk en dan ben ik er snel klaar mee.

• zezke
  • Laatst online: 09-05 12:56
SinergyX schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:30:
[...]

Richt je eerst op heli's met je boordkanon, later krijg je de AA rockets en kan je ook wat gaan vechten tegen andere jets.
Het boordkanon is veel subtieler en destructiever tegenover vijandige jets imo. Ik vind het lastiger om een heli te raken daarmee dan een jet.

• Andyk125
zezke schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:31:
[...]

Het boordkanon is veel subtieler en destructiever tegenover vijandige jets imo. Ik vind het lastiger om een heli te raken daarmee dan een jet.
Dat valt wel mee, je moet met je boordkanon alleen zo vaak iemand raken dat het bijna onmogelijk is om een jet, helicopter, tank of wat anders kapot te krijgen. Daarnaast vlieg ik vaker in een helicopter dan dat ik er op schiet, veel effectiever ;)

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-05 19:24

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Weet niet of het al voorbij gekomen is maar hier kun je je op de site van Alienware Arena inschrijven voor een Europees BF3 toernooi. Prijzengeld € 2000,-. Altijd leuk om mee te doen natuurlijk. Het gaat om potjes Conquest van 8vs8. Wij (collaboration van HNS Heerlen Noord Squad samen met PPL Pew Pew Laz0rs) doen ook mee.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:12
Mijn ervaring met de choppers is dat ik binnen de minuut uit de lucht wordt geschoten door jets :P Misschien moet ik mij wat meer verscholen houden in die dingen.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Andyk125
cheiron schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:38:
Mijn ervaring met de choppers is dat ik binnen de minuut uit de lucht wordt geschoten door jets :P Misschien moet ik mij wat meer verscholen houden in die dingen.
Dat denk ik, en niet zoveel schrikken van al dat gepiep, het meeste is voor niets ;)
Soms wordt je knettergek van al dat gepiep, wat intereseert mij het nou of er op me gelocked wordt, vindt interessante als de raket net geschoten is :P

Anoniem: 144744

cheiron schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:38:
Geheim van choppers is beweging, niet gaan stil hangen. En vaak ook een lage pass maken zodat mensen zich de pleures schrikken.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-05 10:54
Anoniem: 36835 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:42:
Volgens mij gebruiken de beste piloten in BF nog altijd muis+toetsenbord.... Joystick is leuk voor de experience, maar echt beter word je er niet van. Je mist de precisie van de muis.
Met een joystick heb je de mogelijkheid om een bocht "ALTIJD" te maken. Met een muis moet je constant overpakken en juist daarin mist je dat. Met de muis is het precies, maar met een joystick minimaal net zo.

Dus met een joystick, gamepad en pijltjes kan je scherper en langer bepaalde richtingen op vliegen. Het kost gewoon veel meer tijd om dat goed te controleren!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:27
Ik word ook een beetje moedeloos van de jets.. Iedere keer als instap word ik binnen 30 seconden uit de lucht geschoten nog voor dat ik uberhaupt kan gaan denken aan iets of iemand killen :P Ik snap dat het makkelijker wordt met flares e.d. maar op deze manier kan het wel ff duren voordat ik die unlock ^^

Ik laat ze nu ook maar gewoon links liggen, vind tanks/choppers dan leuker. Feit blijft net als in BC2 dat zodra je in iets gemotoriseerds zit je gewoon een target op je rug hebt.. Is ook normaal, maar af en toe word ik er gek van en richt me dan maar gewoon op infantry :)

• Andyk125
Anoniem: 144744 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:42:
[...]

Geheim van choppers is beweging, niet gaan stil hangen. En vaak ook een lage pass maken zodat mensen zich de pleures schrikken.
Ja maar als je ander gunners hebt in je chopper, is er niets vervelende dan een chopper die contsant beweegt. Gisteren nog ff in een chopper gevlogen met 2 gunners erin. Met een beetje goed vliegen en stilhangen hebben me teammates toch al snel 8 kills gemaakt.

Als je blijft rondslingeren wordt er geen enkele kill gemaakt..

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-04 16:50

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik ben eigenlijk erg benieuwd naar een joystick. Ik merk dat ik met een tobo redelijk kan vliegen maar die gaat wel langzamer. Scherpen bochten zijn niet of nauwelijks te maken (wat een pre is met jets eigenlijk wel) en draaien gaat gewoon wat langzamer. Ik zou mijn muis DPI hoger kunnen zetten maar ik ben niet zo'n high sensitivity gamer. Is een joystick een optie? Ik heb niet een denderend budget overigens, wat kunnen jullie eventueel aanraden? Als 't niets is verkoop ik 't wel weer en moet ik maar leren met een hoge DPI + muis

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-11-2024
Andyk125 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:48:
[...]

Ja maar als je ander gunners hebt in je chopper, is er niets vervelende dan een chopper die contsant beweegt. Gisteren nog ff in een chopper gevlogen met 2 gunners erin. Met een beetje goed vliegen en stilhangen hebben me teammates toch al snel 8 kills gemaakt.

Als je blijft rondslingeren wordt er geen enkele kill gemaakt..
Ligt eraan hoe goed je gunner(s) zijn. Ik blijf altijd in beweging met attack chopper. Vind het meer irritant dat een gunner gewoon blind/niet schiet wanneer je stil voor een target hang.

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-01 09:58

MeagaShira

MeagaShira_NL

flessuh schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:20:

en nog iets anders, ik heb het eerder gevraagd... maar zijn hier mensen die van keyboard only overgestapt zijn naar vliegen met joystick? ik heb nl een Logitech Attack 3 besteld, aangezien die dingen toch el cheapo zijn >:)
En ik ben nogal benieuwd naar hoe dit vliegt, daar is helaas weinig over te vinden (de vergelijking tussen controls...)

Ik vlieg nu alleen met keyboard, want met muis crash ik steeds, denk omdat ik hem te hoog zet (6000dpi) dus ik hoop dat de joystick het gaat verbeteren, vooral met heli dan...

@hieronder, welke joystick gebruik jij dan? en vlieg je met heli en jet of maar met 1 van de 2?
Ik heb zelf de Logitec extreme 3d pro en ik gebruik hem voor zowel de jet als de heli.
Vind het fijn om ermee te spelen. Het is even wennen want het speelt wel heel anders dan muis en toetsenbord.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• Andyk125
Mu.siQ schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:49:
Ik ben eigenlijk erg benieuwd naar een joystick. Ik merk dat ik met een tobo redelijk kan vliegen maar die gaat wel langzamer. Scherpen bochten zijn niet of nauwelijks te maken (wat een pre is met jets eigenlijk wel) en draaien gaat gewoon wat langzamer. Ik zou mijn muis DPI hoger kunnen zetten maar ik ben niet zo'n high sensitivity gamer. Is een joystick een optie? Ik heb niet een denderend budget overigens, wat kunnen jullie eventueel aanraden? Als 't niets is verkoop ik 't wel weer en moet ik maar leren met een hoge DPI + muis
Mijn de juiste muis is de DPI met een knop te wijzigen. Dit doe ik zelf ook, want in een jet is het anders niet te doen en ook als je achter de .50 zit van een jeep lijkt het net of het bewegen bijna niet vooruit te branden is..

• Fonta
  • Laatst online: 14-03 12:08
Gisteren me itv voor tanks unlocked... Het is echt geweldig om toch met een tank mee te kunnen liften wanneer deze voor anderen al vol zit haha :)

• Mu.siQ

Mu.siQ

Andyk125 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:50:
[...]
Mijn de juiste muis is de DPI met een knop te wijzigen. Dit doe ik zelf ook, want in een jet is het anders niet te doen en ook als je achter de .50 zit van een jeep lijkt het net of het bewegen bijna niet vooruit te branden is..
Klopt. Ik heb vier DPI standen. ik zit standaard op 2, in jeeps zet ik 'm vaak al op 3. Maar ik ga 't is proberen. Maar toch, joystick is ook wel weer lekker geeky :D

Anoniem: 429466

Lol die anti vlieg raket heeft ook geen nu meer lijkt het.
Heb iets van 20 vliegende voertuigen geraakt en maar 1 neergehaald omdat ik de kans hed om hem meerder keren te raken. Dit moet echt anders want nu domineren ze te veel in het luchtruim.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 429466 op 24-11-2011 10:58 ]

• Redje
Mu.siQ schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:52:
[...]

Klopt. Ik heb vier DPI standen. ik zit standaard op 2, in jeeps zet ik 'm vaak al op 3. Maar ik ga 't is proberen. Maar toch, joystick is ook wel weer lekker geeky :D
Bij mij is de sens van voertuigen hoger dan infanterie. Bij BC2 werd als het ware afgeremd in een tank, bij BF3 is dit niet het geval.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 429466 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:57:
Heb iets van 20 vliegende voertuigen geraakt en maar 1 neergehaald, dit moet echt anders want nu domineren ze te veel in het luchtruim.
Zoals ik al eerder zei, doe geen moeite meer om als Engineer AA te spelen, pak gewoon de RPG en maak kills, destroy tanks en blaas gebouwen op, luchtruim kan je helemaal met rust laten. Alle alternatieven zijn ook compleet nutteloos, CITV, SOFLAM, Javelin of guided missile, werkt voor geen meter tegen jets.

Plus een heli neerhalen met een RPG geeft 100x meer voldoening :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• cheiron
Grimmie187 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:46:
Ik word ook een beetje moedeloos van de jets.. Iedere keer als instap word ik binnen 30 seconden uit de lucht geschoten nog voor dat ik uberhaupt kan gaan denken aan iets of iemand killen :P
Wat ik jammer vind is dat er vaker en vaker geschoten wordt op de stilstaande voertuigen in de basis. Spawn je in een jet heeft hij nog maar 10% health.

Gekste wat ik zag was een Havoc op Firestorm die op onze landingsbaan landde, 2 man stapte uit en wilde onze jets jatten. Gelukkig zat ik net in de AA gun :P

Flickr PSN ID= cheironnl

SinergyX schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:59:
[...]

Zoals ik al eerder zei, doe geen moeite meer om als Engineer AA te spelen, pak gewoon de RPG en maak kills, destroy tanks en blaas gebouwen op, luchtruim kan je helemaal met rust laten. Alle alternatieven zijn ook compleet nutteloos, CITV, SOFLAM, Javelin of guided missile, werkt voor geen meter tegen jets.

Plus een heli neerhalen met een RPG geeft 100x meer voldoening :P
Ik vind het wel handig om verwarring schopen bij de vliegende noobs. Die helis zijn trouwens nog wel neet te halen met AA alleen krijg ik dan 100 punten en geen kills
cheiron schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:01:
[...]

Wat ik jammer vind is dat er vaker en vaker geschoten wordt op de stilstaande voertuigen in de basis. Spawn je in een jet heeft hij nog maar 10% health.

Gekste wat ik zag was een Havoc op Firestorm die op onze landingsbaan landde, 2 man stapte uit en wilde onze jets jatten. Gelukkig zat ik net in de AA gun :P
Bij mij stond er zojuist een aanvls heli aan het eind van onze baan op mijn jet te schieten. Ik sntapte snel uit en met een AA schot ik die heli uit de lucht. 2 basrapers man dood :P

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 429466 op 24-11-2011 11:04 ]

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-03 12:26
[...]

Das juist leuk, minder voor de tegenpartij. Met ze 2en in een heli naar het andere kamp gaan. Eruit springen en hun heli jatten. Heb je een tijd geen last van een vijandelijke heli en heb je ook tijdelijk meer firepower in de lucht. Zelfde kan om jets te 'stelen'.

BFV: SuperflipNL [PS4]

• Mu.siQ

Mu.siQ

Zolang je dan geen spawnkills maakt vind ik het eigenlijk wel kunnen. Normaal zijn de choppers en jets toch al weg voordat je ze kunt pakken. Wat ik vind ontzettend kl*te vind is dat ze soms al op je jet gaan schieten terwijl je nog niet bent opgestegen, dat is echt cheap!

• Andyk125
Mu.siQ schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:05:
Zolang je dan geen spawnkills maakt vind ik het eigenlijk wel kunnen. Normaal zijn de choppers en jets toch al weg voordat je ze kunt pakken. Wat ik vind ontzettend kl*te vind is dat ze soms al op je jet gaan schieten terwijl je nog niet bent opgestegen, dat is echt cheap!
Ja nee in een oorlog, wordt eerst gewacht tot iedereen in de lucht zit en dan pas wordt je afgeschoten ;)

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Anoniem: 429466 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:57:
Heb iets van 20 vliegende voertuigen geraakt en maar 1 neergehaald omdat ik de kans hed om hem meerder keren te raken. Dit moet echt anders want nu domineren ze te veel in het luchtruim.
AA is generfed omdat iedereen AA bij zich kan dragen, feitelijk kun je op 64 man servers dus gelocked worden door 32 man. Dat is niet te doen, ground AA moet gewoon een extratje zijn maar geen hardcounter tegen air. Dat zijn jets en AA tanks.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:49
Mu.siQ schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:05:
En heel realistisch.. In real-life oorlogen wachten ze ook tot je in de lucht bent? O-)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• Mu.siQ

Mu.siQ

Andyk125 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:06:
[...]
Ja nee in een oorlog, wordt eerst gewacht tot iedereen in de lucht zit en dan pas wordt je afgeschoten ;)
Ja en daar heb ik dus een hekel aan. Dit is een spel, geen ontzettende simulatie ofzo. Maak het eerlijk en uitdagend voor jezelf en wacht. Als het echte oorlog was oke, maar dat is het niet.

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik wacht wel even totdat ze in de lucht zijn. Dan kunnen we tenminste een mannen-dogfight houden!

Overigens moet ik toegeven dat ik wel eens cheap kills heb gemaakt, maar dat komt omdat ik op de PS3 alles weer moest unlocken :X

[ Voor 43% gewijzigd door The Great HooD op 24-11-2011 11:08 ]

• Andyk125
Macchill schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:06:
[...]

En heel realistisch.. In real-life oorlogen wachten ze ook tot je in de lucht bent? O-)
Naaper :P
Mu.siQ schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:07:
[...]

Ja en daar heb ik dus een hekel aan. Dit is een spel, geen ontzettende simulatie ofzo. Maak het eerlijk en uitdagend voor jezelf en wacht. Als het echte oorlog was oke, maar dat is het niet.
Ja en maar wachten tot jij in de lucht zit wordt je in een keer van achteren afgeknalt door een of andere debiel!

[ Voor 48% gewijzigd door Andyk125 op 24-11-2011 11:08 ]

• Macchill
lol sorry.. :)
Mu.siQ schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:07:
[...]

Dan moet je aan een ander spel beginnen.. Lemmings ofzo..

• zezke
  • Laatst online: 09-05 12:56
The Great HooD schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:07:
Ik wacht wel even totdat ze in de lucht zijn. Dan kunnen we tenminste een mannen-dogfight houden!
Persoonlijk laat ik ze vrolijk opstijgen tot ze net voor mij komen. Dan is het natuurlijk ieder voor zich :P Misschien nog wreder?

De vijand hoort niet op de basis van de tegenpartij te komen. Diegene is alleen mar uit op iritatie en
een grote mond.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 429466 op 24-11-2011 11:09 ]

• MeagaShira
  • Laatst online: 30-01 09:58

MeagaShira

MeagaShira_NL

Idd ik vind de vaste base rapen echt voor noobs.
Liever een moeilijke kill en blij zijn dan een persoon in jet of heli afknallen die aan het opstijgen is van hun main base.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• StealthyPeanut
[...]

Dat is toch echt je eigen schuld. Dat jou team het überhaupt toelaat dat er iemand in de main base komt, is tot daar aan toe, maar dat er dan een ongebruikte chopper staat is echt lomp. Het is oorlog en die moet gewonnen worden. Niet door laf te gaan spawnkillen of te gaan baserapen, maar andere voertuigen bij de bron stelen vind ik echt een goede tactiek.

Dan moet jou team er maar voor zorgen dat deze voertuigen altijd in gebruik zijn. Dat dit al niet het geval is op Operation Firestorm nota bene, is al een slecht teken natuurlijk.

• Mu.siQ

Mu.siQ

Macchill schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:08:
[...]
Dan moet je aan een ander spel beginnen.. Lemmings ofzo..
Ja en met zo'n loze opmerking kan ik ook weinig :9
Ik bedoel meer, dit is een spel, geen echte oorlog. Dus, laat mensen lekker opstijgen en knal ze dan af, dat is leuker en eerlijker. Punt.

Mu.siQ schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:10:
[...]

Ik bedoel meer, dit is een spel, geen echte oorlog. Dus, laat mensen lekker opstijgen en knal ze dan af, dat is leuker en eerlijker. Punt.
Mee eens als het maar wel alleen op hun eigen basis is anders is het heel eerlijk om hem gewoon af te knallen of om het uit die server te kicken.

• Andyk125
[...]

Ja dat klopt, cheaten is ook niet eerlijk en toch doen mensen dat, die zijn pas triest.
In oorlog is alles veroorloofd, ook al is het een spel. Everything for the win, behalve cheaten en baserapen dan >:)

• Macchill
[...]

Ah, dus als je een persoon van de andere partij tegenkomt, ga je eerst wachten tot hij ruggelings staat, 10 stappen nemen en dan kijken wie er raak schiet?? -O-

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Macchill schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:11:
[...]

Ah, dus als je een persoon van de andere partij tegenkomt, ga je eerst wachten tot hij ruggelings staat, 10 stappen nemen en dan kijken wie er raak schiet?? -O-
hehe, zou wel heerlijk beschaafd zijn :p ... al zou ik het zelf niet zo goed doen op die manier :p

• 3raser
  • Laatst online: 09-05 12:08

3raser

⚜️ Premium member

Zat gisteren in een potje rush Caspian Border waar de tegenpartij een vreselijk goede piloot had. Alle tanks werden moeiteloos uitgeschakeld. Ik weet niet wat voor unlocks deze jet allemaal mee droeg, maar erg leuk werd het er niet van.

• Mu.siQ

Mu.siQ

Macchill schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:11:
[...]
Nee natuurlijk niet. We hebben het nu over het feit dat de enemy in jou eigen base zit. Voor de rest (probeer) ik ook gewoon alles te knallen hoor.

• Macchill
Mu.siQ schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:18:
[...]

Nee natuurlijk niet. We hebben het nu over het feit dat de enemy in jou eigen base zit. Voor de rest (probeer) ik ook gewoon alles te knallen hoor.
:P

En als je wapen leeg is, en je support-afdeling is weer noobish met uitdelen van packs (lees ik zo nu en dan eens hier :Y) ), dan pak je toch wapens van de grond? die liggen er ook klaar voor..

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:57
StealthyPeanut schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:09:
[...]

Dat is toch echt je eigen schuld. Dat jou team het überhaupt toelaat dat er iemand in de main base komt, is tot daar aan toe, maar dat er dan een ongebruikte chopper staat is echt lomp. Het is oorlog en die moet gewonnen worden. Niet door laf te gaan spawnkillen of te gaan baserapen, maar andere voertuigen bij de bron stelen vind ik echt een goede tactiek.

Dan moet jou team er maar voor zorgen dat deze voertuigen altijd in gebruik zijn. Dat dit al niet het geval is op Operation Firestorm nota bene, is al een slecht teken natuurlijk.
Gister een geweldig potje gespeeld daar. Heb van begin tot eind in zo'n luchtafweergeschut-ding gezeten. Tegenpartij deed niets anders dan met jets en heli's onze mainbasis bezoeken en alles kapotknallen wat er maar beschikbaar kwam. Maar heb er echt veel uit de lucht gehaald zodat mensen van mijn kant weer de kans kregen om heli's en jets de lucht in de krijgen.

• Mu.siQ

Mu.siQ

Macchill schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:22:
[...]
:P
En als je wapen leeg is, en je support-afdeling is weer noobish met uitdelen van packs (lees ik zo nu en dan eens hier :Y) ), dan pak je toch wapens van de grond? die liggen er ook klaar voor..
Uh ja, dat lijkt me logisch. Maar ik snap je punt niet echt met deze opmerking of waar wil je heen? :P

Maar klopt, de resuply dozen zijn nog wel eens schaars, hehe.

• Macchill
Mu.siQ schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:25:
[...]

Uh ja, dat lijkt me logisch. Maar ik snap je punt niet echt met deze opmerking of waar wil je heen? :P

Maar klopt, de resuply dozen zijn nog wel eens schaars, hehe.
ik snap em ook niet meer eigenlijk... O-) nvm.. vanavond maar weer eens wat supportpuntjes halen dan.. :)

• Mu.siQ

Mu.siQ

Macchill schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:26:
[...]
ik snap em ook niet meer eigenlijk... O-) nvm.. vanavond maar weer eens wat supportpuntjes halen dan.. :)
Add mij maar ff (PC) MusiQ_T. Misschien kunnen we nog wat baserapen haha (nee oke, niet dus voor het geval mensen hierover struikelen)

Bij hoeveel mensen levert de patch meer problemen op dan voor de patch? Ik heb hier meer errors dan hier voor. Gelukkig kan ik nog wel fatsoenlijk spelen =) Ze hebben sommige wapens en dingen wel aangepast wat wel wat verandert. Alleen de F2000 is nog steeds wel vrij oppermachtig.

• dynosu
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Mu.siQ schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:28:
[...]

Add mij maar ff (PC) MusiQ_T. Misschien kunnen we nog wat baserapen haha (nee oke, niet dus voor het geval mensen hierover struikelen)

Bij hoeveel mensen levert de patch meer problemen op dan voor de patch? Ik heb hier meer errors dan hier voor. Gelukkig kan ik nog wel fatsoenlijk spelen =) Ze hebben sommige wapens en dingen wel aangepast wat wel wat verandert. Alleen de F2000 is nog steeds wel vrij oppermachtig.
Ik heb nu wel dat de 1e keer op een dag dat ik een server probeer te joinen dat mijn client geheid crashed ... De 2e keer gaat het dan prima.

Maar verder geen issues met nieuwe patch hoor. Speelt prima :)

[ Voor 4% gewijzigd door dynosu op 24-11-2011 11:30 ]

• Macchill
Mu.siQ schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:28:
[...]

Sent! :)

Ik heb gelukkig geen problemen na de patch!

• cheiron
StealthyPeanut schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:09:
[...]

Sorry, maar wat is de reden dat iedereen zo fel reageert als ik zeg dat "het gekste wat ik zag" een havoc op onze landingsbaan was? Doe even relaxed zeg.

Flickr PSN ID= cheironnl

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Heeft iemand dit trouwens wel eens meegemaakt in BF3?

Ik zat in een tank op operation firestorm en de zat vanuit de machinegun bovenop de heli van de tegenpartij neer te schieten. Deze was bijna kapot maar kreeg het voor elkaar om net achter een berg te landen, uitstappen en repairen. Zonder dat zij het doorhadden, sluip ik naar die heli toe die bijna gerepaired was en jat de heli voor hun ogen weg. LOL, denk je... Ik een stukje vliegen, werd zelf bijna neergehaald, dus ik land die heli op het dak van een gebouw om hem vervolgens zelf te gaan repairen...

Je raad het nooit, maar blijkbaar was de enemy (1tje) samen met mij in die heli gesprongen. Ja, ik en iemand van de tegenpartij. WTF?! Waarna hij vervolgens mij in mn rug schiet nadat we beide waren uitgestapt. Dit moet haast wel een bug zijn, waarschijnlijk op hetzelfde moment in de chopper gesprongen toen hij daar stond. Vreemde was alleen dat ik geen gunner pilot voor me zag tijdens het vliegen, dat verbaasde me juist toen ik ineens op dat dak werd neergeschoten...

Niet leuk maar wel grappig achteraf :+

peakaboo schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:44:

Ik zat in een tank op operation firestorm en de zat vanuit de machinegun bovenop de heli van de tegenpartij neer te schieten. Deze was bijna kapot maar kreeg het voor elkaar om net achter een berg te landen, uitstappen en repairen. Zonder dat zij het doorhadden, sluip ik naar die heli toe die bijna gerepaired was en jat de heli voor hun ogen weg. LOL, denk je... Ik een stukje vliegen, werd zelf bijna neergehaald, dus ik land die heli op het dak van een gebouw om hem vervolgens zelf te gaan repairen...

Je raad het nooit, maar blijkbaar was de enemy (1tje) samen met mij in die heli gesprongen. Ja, ik en iemand van de tegenpartij. WTF?! Waarna hij vervolgens mij in mn rug schiet nadat we beide waren uitgestapt. Dit moet haast wel een bug zijn, waarschijnlijk op hetzelfde moment in de chopper gesprongen toen hij daar stond. Vreemde was alleen dat ik geen gunner pilot voor me zag tijdens het vliegen, dat verbaasde me juist toen ik ineens op dat dak werd neergeschoten...

Zat waarschijnlijk niet echt in de chopper maar meer vast onder of op?

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Vijandelijke voertuigen stelen hoort er gewoon bij, op het slagveld of in de basis. Anders hadden ze dat maar off limits moeten maken toch?

Daarnaast: leuk is het niet als je geraped wordt, maar wachten totdat iemand is opgestegen om hem af te vuren is voor zover ik zie niet minder erg :) Er kan gecounterd worden met AA geschut (statisch in base) of mensen moeten maar even tijdelijk switchen naar Engineer met een IGLA/Stinger/Javelin (moet er wel ge-laserpaint worden).

Ik erger me redelijk vaak aan het feit dat je aardig wat moeite doet om een punt te (her)capturen (Conquest) en dat er dan werkelijk 5-10 seconden later bij het wegrijden/lopen het punt alweer verloren is, omdat niemand defend of omdat niemand daar gaat spawnen. Anderzijds score je daarna weer punten met capturen, maar dan verlies je de match weer voor niets :(

* aramdin vermoed dat er nog genoeg spelers zijn die niet weten wat ze moeten doen in BF3

Las net ook een paar pagina's terug dat er geen actie te beleven is op de kleinere console mappen, dan join je toch de "verkeerde" servers. Anderzijds als je het vergelijken met 64 player PC maps, tja dan kan ik het me wel iets voorstellen dat het wat saai overkomt ;)

Instagram / YouTube

• Beretta1979
  • Laatst online: 18-03 15:35
peakaboo schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:44:

Damn dat is echt zoals Rambo of James Bond :) In het geniep onderaan die heli blijven hangen _/-\o_

PSN: Beretta1979

• SuperflipNL
  • Laatst online: 01-03 12:26
aramdin schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:47:
Vijandelijke voertuigen stelen hoort er gewoon bij, op het slagveld of in de basis. Anders hadden ze dat maar off limits moeten maken toch?
Dat is off limits, je hebt namelijk maar 10 seconden voordat je Suicide kill krijgt. Naar de main base van de tegenstander lopen kan dus ook niet. Alleen als je vanuit een heli of jet eruit springt en binnen 10sec een voertuig jat. :P

BFV: SuperflipNL [PS4]

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
* aramdin vermoed dat er nog genoeg spelers zijn die niet weten wat ze moeten doen in BF3
Waaronder spotten..... :+

PSN: Deere6030

• aramdin
Owja, daar zeg je iets. Zelf nog niet gedaan :)

Instagram / YouTube

• Macchill
Spotten doe je toch op newsservers??

:Y

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-05 20:49
SuperflipNL schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:49:
[...]

Dat is off limits, je hebt namelijk maar 10 seconden voordat je Suicide kill krijgt. Naar de main base van de tegenstander lopen kan dus ook niet. Alleen als je vanuit een heli of jet eruit springt en binnen 10sec een voertuig jat. :P
Nja met rippen heb ik niet zo'n problemen, ik bedoel dan heb je vaak 2 choppers in de lucht, easy om iig die van jullie uit de lucht te halen.
d'r zitten enkel 2 dingen in 't spel die ze van mij er echt uit hadden mogen laten.
1e IR sight, ik ontken het niet.. ik gebruik het ook veel.. maar het haalt het sneaken enzo wel een beetje weg.. i-de-aal tegen campertjes.. maar komop.. beetje overpowered... mag weg imo.
2e infantry met laser guided missiles @ voertuigen.. sloop die onzin er uit...
't zat ook niet in bf2, en ik vind het echt gewoon onzin, ook zwaar overpowered imo. gewoon de AT4 terug, waar men nog een beetje skill voor dient te hebben.

Chopperen is niet leuk mee zo, plane gaat nog wel, maar wordt al snel saai als tegenstanders door hebben dat ze flying target zijn.. en ga je je op grondvoertuigen focussen dan kom je in de range van die eppo's die niets anders aan t doen zijn dan omhoog kijken om een plane te locken..
( err ik was zo'n klootzak in bc2 die enkel deed chopperhoeren met uiteindelijk match won en kd van 100-2 ofzo _/-\o_ fucking loved that chopper )
In bf2 was grond en lucht beetje van elkander gescheiden, je kon makkelijk men neerhalen vanuit plane, chopper kon makkelijk plane neerhalen met guided, infantry kon met AA ook goed uit de voeten.. maar hier is het gewoon scheef.....

Gun op de jet mag sterker... maaien @ infantry en niet dood gaan, maar wel binnen 1,5 tellen een jet uit de lucht halen ?! beetje muf..... ook @ auto's... bf2 waren 2 runs op een tank met gun genoeg om 'm uit te roken..

• leosand
  • Laatst online: 29-04 08:26
nou dat is toch iets. heb het idee dat het in bf2 makkelijker ging en dat daardoor in bf3 het minder is geworden iets anders kan ik niet verzinnen. probeer altijd te spotten.
het gaat van Q en schiet. als ik dood ga heeft miss iemand anders iets aan het irri oranje driehoekje ;)

btw zat gisteren op die map (weet de naam ff niet meer)
met die 2 rode boten in het water. ik vaar er om heen met me bootje.... en pats bad luck ....
zat niet in rode gedeelte en raakte niets......

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-05 20:49
ja.. niet zo moeilijk he

Bad luck.... zegt ie toch !

( bug )

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-02 12:14
Misschien een stomme vraag maar moet je die update toch eerst accepteren voordat deze geïnstalleerd gaat worden? Heb namelijk nog helemaal geen melding gehad maar kan nog wel steeds spelen.

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-03 11:53

roboreaper

Collecting your robots

Count_B schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:07:
Misschien een stomme vraag maar moet je die update toch eerst accepteren voordat deze geïnstalleerd gaat worden? Heb namelijk nog helemaal geen melding gehad maar kan nog wel steeds spelen.
origin update alles automatisch dus geen accept scherm of wat dan ook

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

roboreaper schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:09:
origin update alles automatisch dus geen accept scherm of wat dan ook
Als je die UAC hebt aanstaan, krijg je wel 1x een popup of hiji iets mag uitvoeren. Maar daarbuiten inderdaad is het gewoon een auto update.

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Ik doe tegenwoordig heel veel spotten met recon. de K/D ratio / punten aantal boeit mij echt niet. Ik heb liever dat ik aan de winnende team zit en veel gespot heb. Je merkt dat het heel veel zin heeft om te spotten. Ik camp meestal net buiten mijn eigen basis op een heuveltje of zo als recon en dan probeer ik lange headshots te maken. Tot nu toe is 395 meter mijn langste :)

https://valid.x86.fr/xhfd5e

• Redje
Badtothebone schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:14:
[...]

Ik doe tegenwoordig heel veel spotten met recon. de K/D ratio / punten aantal boeit mij echt niet. Ik heb liever dat ik aan de winnende team zit en veel gespot heb. Je merkt dat het heel veel zin heeft om te spotten. Ik camp meestal net buiten mijn eigen basis op een heuveltje of zo als recon en dan probeer ik lange headshots te maken. Tot nu toe is 395 meter mijn langste :)
Ik speel zelden recon, als ik recon speel is dat met acog 4x ofzo zodat ik nog lekker kan rennen met m'n squad.
442m is mijn longest headshot maar meestal is dat 100m ofzo.
> 300m is best lastig omdat je flink boven je target moet mikken + hij zit niet stil.

• StealthyPeanut
cheiron schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:40:
[...]

Sorry, maar wat is de reden dat iedereen zo fel reageert als ik zeg dat "het gekste wat ik zag" een havoc op onze landingsbaan was? Doe even relaxed zeg.
Fel? Sorry als ik zo overkom, was zeker niet de bedoeling! Ik probeerde gewoon duidelijk te maken dat ik het niet erg vind als er voertuigen gejat worden ;)

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:36
Mijn verste headshot is 380 meter, lag toen met mijn broer op een kraan in operation firestorm. Hij had weer de mazzel uitgebreid op een afk player te kunnen mikken die in army base stond, 450 meter heeft ie.. Probeer al tijden daar overheen te komen...

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
leosand schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:04:
nou dat is toch iets. heb het idee dat het in bf2 makkelijker ging en dat daardoor in bf3 het minder is geworden iets anders kan ik niet verzinnen.
Vind ik persoonlijk wel meevallen, het valt me alleen op dat er nog een heleboel (nieuwe) spelers zijn die niet weten dat het bestaat 8)7

Gister ook 2x dood gegaan aan "bad luck", terwijl je gewoon ergens loopt.

PSN: Deere6030

• India Sierra
  • Laatst online: 17:13

India Sierra

Learn by failure

Leuke tip voor mensen die tanks volledig hebben geunlocked. Ga met een vriend in een tank, laat 1 van jullie tweeën met CITV station bovenin zitten en de andere met guided shells. Lock op heli's/jets en instant win. Die guided shell maakt heli's en jets in 1 keer kapot, en flares hebben geen zin :)

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

thehawk007 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:36:
Leuke tip voor mensen die tanks volledig hebben geunlocked. Ga met een vriend in een tank, laat 1 van jullie tweeën met CITV station bovenin zitten en de andere met guided missiles. Lock op heli's/jets en instant win. Die guided missile maakt heli's en jets in 1 keer kapot, en flares hebben geen zin :)
Neem aan dat je bedoeld Guided Shell?

• rnenator
  • Laatst online: 09-04 19:49
Redje schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:20:
[...]

Ik speel zelden recon, als ik recon speel is dat met acog 4x ofzo zodat ik nog lekker kan rennen met m'n squad.
442m is mijn longest headshot maar meestal is dat 100m ofzo.
> 300m is best lastig omdat je flink boven je target moet mikken + hij zit niet stil.
Recon speel ik eigenlijk alleen om die spawn beacon tactisch te kunnen droppen. Wat nog steeds inhoud dat ik soms een halve map loop te reconnen omdat ik maar niet dood ga. >:) Vooral op city maps is die spawn beacon briljant!

Wel jammer dat die SOFLAM zo kut in gebruik is. Als het in de vorm van verrekijker was, zou ik meer reconnen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• India Sierra
  • Laatst online: 17:13

India Sierra

Learn by failure

Anoniem: 144744 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:37:
[...]

Neem aan dat je bedoeld Guided Shell?
Oh sorry ja, inderdaad dat bedoel ik. Zal het even editen 8)7

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Kunnen vanaf nu verder in: [PC] Battlefield 3 - Deel 6

De topics moeten opgesplitst worden en aangezien brutalen de halve wereld hebben mag ik als gevolg daarvan enkel nog het PC topic onderhouden. Voor de console versie zoek je het dus zelf maar uit.

[ Voor 56% gewijzigd door Tsurany op 24-11-2011 12:40 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• aramdin
Handig om dan dit topic ook te noemen: \[XBOX360/PS3]Battlefield 3 ;)

Instagram / YouTube

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-05 11:13
Dit topic sluiten dan (voordat we weer pagina's verder zijn en bovenstaande links niet meer zichtbaar zijn als laatste posts)?

[ Voor 70% gewijzigd door Unomomentodado op 24-11-2011 13:06 ]

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Tsurany schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:39:
Kunnen vanaf nu verder in: [PC] Battlefield 3 - Deel 6

De topics moeten opgesplitst worden en aangezien brutalen de halve wereld hebben mag ik als gevolg daarvan enkel nog het PC topic onderhouden. Voor de console versie zoek je het dus zelf maar uit.
Haha ben je op je e-penis getrapt. Laat de consolegamers lekker een eigen topic hebben, scheelt jou weer wat werk, autist.

Anoniem: 36835

Waarvoor dienen die canister shells in een tank? Wat heb je eraan?

• cheiron
Anoniem: 36835 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:15:
Waarvoor dienen die canister shells in een tank? Wat heb je eraan?
Lekker op mannetjes en helicopters schieten. Het is een soort shotgun voor op je tank. Ik vind hem geweldig.

Flickr PSN ID= cheironnl

cheiron schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:17:
[...]

Lekker op mannetjes en helicopters schieten. Het is een soort shotgun voor op je tank. Ik vind hem geweldig.
is Light machine gun niet veel effectiever tegen mannetjes? Ik maak daar echt elk mannetje mee kapot namelijk icm thermal vision.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 24-11-2011 13:23 ]

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:08
Moet er hier dan geen slotje op, of is er nog een platform buiten de consoles en PC?

• cheiron
Anoniem: 36835 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:23:
[...]

is Light machine gun niet veel effectiever tegen mannetjes? Ik maak daar echt elk mannetje mee kapot namelijk icm thermal vision.
Als je een mannetje een beetje goed raakt is het een directe kill met de cannister shell.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-11-2023

Fantasma

Just a ghost.

Got server mag wel auto-balance hebben...
alle GOT mensen level 30+ zitten bij elkaar en alle "noobs" zitten bij elkaar goed/eerlijk bezig
en dan nemen GOT mensen alle points en gaan ze half base rapen... echt super :/

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat komt regelmatig ter sprake op de chat en teamspeak, in zo'n geval moet inderdaad wel even het #1 of #2 squad teamswitchen.

Maar ja, ga jij een zo goed als zekere overwinning opgeven?

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-03 11:53

roboreaper

Collecting your robots

[PC] Battlefield 3 - Deel 6

topic nr 6 aub verdergaan?

• Dacuuu
  • Laatst online: 22:46
Fantasma schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:28:
alle GOT mensen level 30+ zitten bij elkaar en alle "noobs" zitten bij elkaar goed/eerlijk bezig
Dat is nou het mooie, Standaard bestaat er geen "auto-balance".. ja de Autobalance van Dice zelf. Maar dat slaat als een lul op een drumstel. Er zijn wel plugins voor te installeren.Maar daarmee trek je heel snel squads en teams uit elkaar. En dat is ook niet positief. En daarbij zegt een rank niet veel over de skill van iemand. Verder zou ik zeggen, join GoT BF3 Teamspeak. We spelen vaak in de auto sync kanalen op Teamspeak, dat wil dus zeggen, zit je USA dan kom je met de mensen uit dat team in de ts channel. Zit je RU, dan zit je in het andere kanaal. Vanochtend 4 potjes gespeeld, alle 4 gewonnen. Puur omdat we heerlijk samen spelen!

Fantasma schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:28:
Wat doe je dan op die server? Er zijn tig andere servers die niet zo werken. Het feit dat je gekicked kan worden omdat er een of andere GoT knakker in moet zou er al voor zorgen dat je er niet op speelt.

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:17
Anoniem: 36835 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:40:
[...]

Wat doe je dan op die server? Er zijn tig andere servers die niet zo werken. Het feit dat je gekicked kan worden omdat er een of andere GoT knakker in moet zou er al voor zorgen dat je er niet op speelt.
Dat is echt nog nooit gebeurd dus dat slaat nergens op.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ondanks dat er geen slowchat topic meer is, betekent dat niet dat die chat nu hier plaats moet gaan vinden. Hou het rustig en hou het on topic. :)

Voor problemen met BF3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.