SuperflipNL schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:49:
[...]
Dat is off limits, je hebt namelijk maar 10 seconden voordat je Suicide kill krijgt. Naar de main base van de tegenstander lopen kan dus ook niet. Alleen als je vanuit een heli of jet eruit springt en binnen 10sec een voertuig jat.

Nja met rippen heb ik niet zo'n problemen, ik bedoel dan heb je vaak 2 choppers in de lucht, easy om iig die van jullie uit de lucht te halen.
d'r zitten enkel 2 dingen in 't spel die ze van mij er echt uit hadden mogen laten.
1e IR sight, ik ontken het niet.. ik gebruik het ook veel.. maar het haalt het sneaken enzo wel een beetje weg.. i-de-aal tegen campertjes.. maar komop.. beetje overpowered... mag weg imo.
2e infantry met laser guided missiles @ voertuigen.. sloop die onzin er uit...
't zat ook niet in bf2, en ik vind het echt gewoon onzin, ook zwaar overpowered imo. gewoon de AT4 terug, waar men nog een beetje skill voor dient te hebben.
Chopperen is niet leuk mee zo, plane gaat nog wel, maar wordt al snel saai als tegenstanders door hebben dat ze flying target zijn.. en ga je je op grondvoertuigen focussen dan kom je in de range van die eppo's die niets anders aan t doen zijn dan omhoog kijken om een plane te locken..
( err ik was zo'n klootzak in bc2 die enkel deed chopperhoeren met uiteindelijk match won en kd van 100-2 ofzo

fucking loved that chopper )
In bf2 was grond en lucht beetje van elkander gescheiden, je kon makkelijk men neerhalen vanuit plane, chopper kon makkelijk plane neerhalen met guided, infantry kon met AA ook goed uit de voeten.. maar hier is het gewoon scheef.....
Gun op de jet mag sterker... maaien @ infantry en niet dood gaan, maar wel binnen 1,5 tellen een jet uit de lucht halen ?! beetje muf..... ook @ auto's... bf2 waren 2 runs op een tank met gun genoeg om 'm uit te roken..