Wat ik wel nogal een nadeel vind is dat als je door de admin gekickt wordt (gister bijv om ruimte te maken voor members) je je stats wel kwijt bent..
Stonden we net met 3 man bovenaan, tegen het team van de admin, kickt hij ons zo...Ik denk gewoon slechte verliezers, maar toch als ze met die reden kicken accepteer ik het, maar vind ik dat je je stats eigenlijk ook moet houden, nu mis ik toch weer 6k punten..
Wat ik een rare beslissing vind van EA is dat de attack chopper wel semi-guided missiles kan krijgen, maar de attack jet niet, terwijl richten toch moeilijker is met de jet in een aantal situaties...
en nog iets anders, ik heb het eerder gevraagd... maar zijn hier mensen die van keyboard only overgestapt zijn naar vliegen met joystick? ik heb nl een Logitech Attack 3 besteld, aangezien die dingen toch el cheapo zijn
En ik ben nogal benieuwd naar hoe dit vliegt, daar is helaas weinig over te vinden (de vergelijking tussen controls...)
Ik vlieg nu alleen met keyboard, want met muis crash ik steeds, denk omdat ik hem te hoog zet (6000dpi) dus ik hoop dat de joystick het gaat verbeteren, vooral met heli dan...
Overigens gister als gunner meerdere malen uitgemaakt voor cheater omdat ik 29/1 stond, en mensen op rare plaatsen doodschoot... tja, thermal op chopper werkt nu eenmaal lekker, vooral met een goede piloot
@hieronder, welke joystick gebruik jij dan? en vlieg je met heli en jet of maar met 1 van de 2?
[Voor 11% gewijzigd door flessuh op 24-11-2011 09:27. Reden: kleine toevoeging]