Anoniem: 428728

SythAdmin
Ja das waar vele weten dat niet :P :+ :9

A.W.E.S.O.M.-0
Ja daar ben ik ook 100% van overtuigt dat als de server ZIJN maten daarin hebben zitten je zo eraf gepleurt word :( :(

ik wil niet opscheppen maar ben ondertussen wel WARRANT OFFICER ONE Rank 35 *O* >:) :9

[Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 428728 op 23-11-2011 16:29]

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-02 04:31
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:22:
Zoltan, er zijn helaas maar al te veel servers die beheerd worden door kleuters/statpadders. Gister kwam ik ook zo'n clanserver tegen BaD1 oid, zaten ze met 8 clanmembers te spawn'rapen', goed ik met een maatje breken door, planten een spawn beacon en harken de neus zo 25 kills binnen de komende twee Mcoms, worden we beide gekicked zodat ze weer kunnen statpadden door alleen maar mensen met lage levels in de server te houden.

Eigenlijk zou je deze servers de ranked status moeten ontnemen, dit geeft beheerders van een server wel een erg groot voordeel om zieke stats te halen. Nu twijfel ik niet aan mijn e-penis, maar er zijn veel mensen die wel puur voor stats spelen. (Los van het feit dat zulke mensen SUPER irritant zijn.)
Dit soort acties kan je rapporteren bij EA he..

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-03 09:54
Anoniem: 428728 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:15:
Als ouwe l^l ( 56 ) ben ik eenmaaal niet zo snel als die jongere dus moet je slim zijn.
Dus gister nacht speelde ik metro, in tickhal heb je na de poortjes in het midden de roltrap,
Links heb je de trap naar beneden waar je gelijk rechtsaf moet gaan.
Nu zijn daar de meeste gevechten en doden .
Ik heb daar geen zin in om me in te mengen dus;..........
Als ik dan toch ff dood ga dan op deze manier. :9
Ik ren tussen de gevechten door met C4 tussen door naar beneden pleur wat C4 in de gang, ook onder de trap en dan op en boven de trap. 7(8)7
Natuurlijk word ik een paar keer dood geschoten , ben ook maar van vlees en bloed hahaha. }:O
Dan ga ik ff op mn gemak een shaggie roken en bekijk wanneer mijn eigen groep behoorlijk uitgedund is wand..................................dan komen de andere de gang en trap op gerent.
Je raad het al , ik druk op mn knop en BOEM 10 a 15 man dood. :9 :+ :P
Dat deed ik 3 a 4 keer ,ze leren het ook nooit he om ff goed rond te kijken haha. *O*
WTF dan word ik gekickt met de mededeling dat ik aan het cheaten ben uuuuuhhhhh :( :? :(
BF is toch een oorlogs game of ¿¿¿¿ >:)
_/-\o_

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• SythAdmin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10-2018

SythAdmin

Insanity by proxy

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:22:
Zoltan, er zijn helaas maar al te veel servers die beheerd worden door kleuters/statpadders. Gister kwam ik ook zo'n clanserver tegen BaD1 oid, zaten ze met 8 clanmembers te spawn'rapen', goed ik met een maatje breken door, planten een spawn beacon en harken de neus zo 25 kills binnen de komende twee Mcoms, worden we beide gekicked zodat ze weer kunnen statpadden door alleen maar mensen met lage levels in de server te houden.

Eigenlijk zou je deze servers de ranked status moeten ontnemen, dit geeft beheerders van een server wel een erg groot voordeel om zieke stats te halen. Nu twijfel ik niet aan mijn e-penis, maar er zijn veel mensen die wel puur voor stats spelen. (Los van het feit dat zulke mensen SUPER irritant zijn.)
Pics or it didn't..... 8)7
majic schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:23:
[...]

Dit soort acties kan je rapporteren bij EA he..
Hoe gaat dat officieel? Ik zie alleen maar opties om spelers te rapporteren, maar niet hoe je een server kan rapporteren?

Anoniem: 361737

Anoniem: 30795

SinergyX schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:09:
[...]

Ik speel nu echt enkel nog met RPG, gisteravond al aardig wat tanks neergehaald, wat tegenstanders en muurtjes opengeblazen (geen zin om om te lopen).

Beste kill was een heli neerhalen met een tank :D
Ja die zijn altijd gruwelijk hé... ik spring ook altijd spontaan op van mijn stoel en begin te klappen als iemand mijn heli met een tank neer weet te halen
Ach, als je lekker speelt geven de Stats dat vanzelf wel weer. Maar het feit dat, als je lekker aan het spelen bent met leuke teams en een admin het niet trekt dat hij wordt neergeschoten, hij je dan zomaar kan kicken is op dat moment wel redelijk spelbederf....

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-03 20:42

M2M

medicijnman

interessant... De game leunt dus zwaar op de videokaart, terwijl je eigenlijk met een recente dual core en 2GB geheugen prima uit de voeten kunt. Videogeheugen heeft volgens de tests daar ook nauwelijks impact.

-_-

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-11-2021
Dus C4 blijft liggen als je dood gaat? Net zoals mijnen enzo?

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:07
Michielodc schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:37:
Als dat zo is snap ik echt niet waarom claymores wel weg zijn na een dood.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-03 12:13
Michielodc schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:37:
Nee dat is niet zo, C4 gaat zelfs na een bepaalde periode weg!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Moet je na het applyen voor het GoT PS3 platoon nou nog je nick verifiëren hier in het topic? Zo ja, mijn nick is hexxagram :)

Anoniem: 428728

Michielodc

ja dus *O* _O- :+

Andyk125
die gaan zo ver ik heb mee gemaakt in die ronde Niet weg

[Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 428728 op 23-11-2011 16:41]

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:30
SythAdmin schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:20:
[...]

Yup... en ondertussen worden de granaten, RPG's en M320's je om de oren gegooit...

C4 word soms niet gewaardeerd... heel raar...

Ook een leuke om daar te doen trouwens:

Als engineer mines equippen, boven op die riggel van de trappen bij die poortjes staan en neerleggen, komen ze onderaan die trappen te liggen.

Aangezien die ook gewoon blijven liggen als je dood gaat kan je ze opstapelen... Dan 1 RPG of granaat er op en je maakt zelfs mensen af die 5 meter verderop achter een muur liggen >:)
LOL! Die had ik nog niet bedacht. :)

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Andyk125 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:39:
[...]

Nee dat is niet zo, C4 gaat zelfs na een bepaalde periode weg!
Hmm, kun je C4 na het respawnen dan alsnog igniten??

En zit er trouwens een range op de remote? laatst had ik wat C4 taktisch in de buurt van een vlag geplakt, en ben toen doorgegaan naar de volgende vlag. Toen ik zag dat de eerste vlag gecapt werd, deed ik op mijn remote pakken en igniten, maar vanaf mijn plek zag ik niks ontploffen.. Is het de afstand, of was mijn C4 al kapot geschoten?
Anoniem: 30795 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:30:
[...]

Ja die zijn altijd gruwelijk hé... ik spring ook altijd spontaan op van mijn stoel en begin te klappen als iemand mijn heli met een tank neer weet te halen
Ik vind het ook heerlijk om de bestuurder van een heli met een headshot uit zijn cockpit te snipen ;)

[Voor 24% gewijzigd door GeleFles op 23-11-2011 16:49]

Anoniem: 428728 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:39:
Andyk125
die gaan zo ver ik heb mee gemaakt in die ronde Niet weg
Zal dat verschillen met de PS3?

Op de PS3 verdwijnt al je geplaatste C4 als je respawnt.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-03 12:13
Jackal131 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:48:
[...]

Zal dat verschillen met de PS3?

Op de PS3 verdwijnt al je geplaatste C4 als je respawnt.
Op alle platformen wordt je C4 en je claymores verwijdert als je dood gaat en respawned. Alleen C4 gaat na verloop van tijd ook weg, volgens mij iets van 3 of 5 min.

Alleen je T15 mines blijven wel liggen

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-03 11:16
[...]

Ik zat laatst op een server waar mij dit constant overkwam. Na 5e keer neergehaald te worden was ik het zat pakte ik een jet. Gebeurt er gewoon precies hetzelfde! Weer door een tank neergehaald, van de zijkant notabene. En het lag echt niet aan mn vliegkunsten..

Maargoed ik vermoed dat die server ook vol met cheaters zat.. Allemaal mensen uit zelfde clan lvl50+.

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-03 18:10
[...]

Dat moet je vaak doen dan, nu veel mensen al guided shells hebben unlockt, of niet? :D

What difference is it to me if a decision is forced upon me by a dictator or by half of my neighbors? Either way my right to free, peaceful action has been nullified. – Stephen H. Foerster

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-06-2022
Den Kirkson (wel bekend van zijn zeer fijne (en leesbare) BF/MW charts) heeft alvast een beginnetje gemaakt aan zijn BF3 Weapon Chart. Wat mij betreft nu al overzichtelijker dan die andere (pre-patch data) die gepost was, maar het duurt nog wel een dag of 4 voordat alle info er daadwerkelijk in staat.

Ik hoor overigens berichten dat de patch de ground-glitches op Metro-only servers heeft verholpen, zijn er mensen die nog door de grond zijn gezakt sinds de nieuwe versie? (Ik heb hem nog niet kunnen installeren)

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-03 18:10
Pred87 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:58:
[...]

Ik zat laatst op een server waar mij dit constant overkwam. Na 5e keer neergehaald te worden was ik het zat pakte ik een jet. Gebeurt er gewoon precies hetzelfde! Weer door een tank neergehaald, van de zijkant notabene. En het lag echt niet aan mn vliegkunsten..

Maargoed ik vermoed dat die server ook vol met cheaters zat.. Allemaal mensen uit zelfde clan lvl50+.
Psst. Guided shells.

What difference is it to me if a decision is forced upon me by a dictator or by half of my neighbors? Either way my right to free, peaceful action has been nullified. – Stephen H. Foerster

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:13
M2M schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:35:
[...]

interessant... De game leunt dus zwaar op de videokaart, terwijl je eigenlijk met een recente dual core en 2GB geheugen prima uit de voeten kunt. Videogeheugen heeft volgens de tests daar ook nauwelijks impact.
Blijft erg verschillen per configuratie denk ik.

Ik had een X4 945 @ 3Ghz, 6950 2GB, 8GB en draaide op max zonder MSAA op 30/40 fps. Irritant dus.

Ik heb nu een X6 1090T @ 3,5Ghz, 6950 2GB, 8GB en draai op max zonder MSAA op 45/60 fps. Veel fijner en geen drops meer. Met een dual core zal je het vast kunnen spelen, maar je zit echt heel snel aan je limiet.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dan moet hij ook CITV of SOFLAM hebben gehad, ik moet nog iemand tegenkomen die met 2 van die 2 continue lock op een jet kan houden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:50
SinergyX schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:07:
[...]

Dan moet hij ook CITV of SOFLAM hebben gehad, ik moet nog iemand tegenkomen die met 2 van die 2 continue lock op een jet kan houden.
Heb net ook Guided Shells unlocked maar die werken dus alleen als het target ge-lasered is?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-12-2022
JohnnyV76 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:26:
[...]

Heb net ook Guided Shells unlocked maar die werken dus alleen als het target ge-lasered is?
Nee, ze werken altijd op landvoertuigen. Voor choppers of jets moeten die getarget zijn.

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:36

LosGieros

White Ninja

Patch werkt prima, geen crash gehad nog :)
Stats updaten volgens mij niet vandaag, geen battlereport gekregen na 2 potjes, terwijl het mn vetste potjes tot nu toe waren :P

If you tip them really good, they will help you with your wood..

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:07
Sagaris schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:28:
[...]

Nee, ze werken altijd op landvoertuigen. Voor choppers of jets moeten die getarget zijn.
Ik vind het zo jammer dat je na het painten door de CITV de gunner ook nog het target moet locken (wat best lang duurt)

Flickr PSN ID= cheironnl

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-03 20:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb echt al heel lang dat mijn stats updates niet meer verschijnen... Meer mensen hebben er last van zie ik dus?

De UMP is volgens mij eindelijk ook weer een prima wapen geworden... YAY!

Corsair Obsidian 800D | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Fanatec DD Pro wheel

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:40
[...]

Ben redelijk ervaren en weet met enige regelmaat wel een jet of heli te raken, maar gisteren had ik een chill potje op operation firestorm. Op long range met een tank schakelde ik eerst een transport heli uit. Resultaat: bulk punten en een mooie Triple kill. Daarna wist ik nog een attack chopper met een double kill uit de lucht te knallen om vervolgens nog een nieuwe transport heli naar de grond te sturen, ook al een double kill. Al die helis werden op een afstand van +250m neergehaald, dus geen heli die even overvliegt.

Als de AA niks staat te doen, dan haal ik ze wel uit de lucht met mijn tank.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Jezus. Deze patch is waardeloos.
Ik heb het gevoel dat alles soepeler loopt enzo, maar de spawns zijn gewoon nog erger.
Raak je een kerel die op de grond ligt 10x, hij raakt je 1 keer en bam dood... Waar-de-loos :F

Android developer & dürüm-liefhebber

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-02 15:32
DAMAGE schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:46:
Ik heb echt al heel lang dat mijn stats updates niet meer verschijnen... Meer mensen hebben er last van zie ik dus?

De UMP is volgens mij eindelijk ook weer een prima wapen geworden... YAY!
Ik had daarnet (om half vijf) ook nog een spelletje afgerond. Daarvan kreeg ik geen Battlereport en mijn stats werden ook niet geüpdatet.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-12-2022
Jo... schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:15:
[...]

Ik had daarnet (om half vijf) ook nog een spelletje afgerond. Daarvan kreeg ik geen Battlereport en mijn stats werden ook niet geüpdatet.
Kijk even op BF3stats.com, daar is het wel geüpdate.

• KneoK
  • Laatst online: 22:06

KneoK

Not in a million lightyears

Hmm, dacht ik vandaag eens een Russische key aan te schaffen, heb ik direct het black screen probleem :D

Alle fixes en de laatste Engelse language patch geprobeerd maar helaas geen succes. Helaas is m'n Russisch niet geweldig maar ik kan in ieder geval spelen. Hopen dat er snel een betere fix komt.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-03 11:01

StrongArmLance

Endless flow

KneoK schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:41:
Hmm, dacht ik vandaag eens een Russische key aan te schaffen, heb ik direct het black screen probleem :D

Alle fixes en de laatste Engelse language patch geprobeerd maar helaas geen succes. Helaas is m'n Russisch niet geweldig maar ik kan in ieder geval spelen. Hopen dat er snel een betere fix komt.
Ik had ook het blackscreen probleem, maar die laatste post met die links naar die turkse website deden het voor mij!

#vote

• KneoK

KneoK

kristan schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:46:
[...]

Ik had ook het blackscreen probleem, maar die laatste post met die links naar die turkse website deden het voor mij!
Ik heb ook die al geprobeerd, maar ik denk dat ik het spel even opnieuw ga installeren en daarna nog een keer die Turkse files probeer. En anders voorlopig maar even in het Russisch. Zal met levellen nog even lastig zijn maar hopelijk wordt het opgelost, ik ben als ik een beetje zoek niet de enige waarbij de nieuwe patchfiles niet werken.

Anoniem: 337891

Hehe. Zie een Amtrac rijden. Ik er achter aan sprinten. Bah. Hij gaat te hard. Hij raakt een hekje en moet achteruit rijden waardoor ik hem inhaal. C4 er op. Prone. Hij rijdt door. Klik. Scherm blauw. Zaten er 6 man in. En dat is waarom BF3 zo top kan zijn. :P

Wel kan het te makkelijk zijn. We zitten vaak met +4 man in een team. Dan wordt verdedigen suf, want je zit tegen hun spawn aan gedrukt. En aanvallen is vaak binnen 5 minuten voorbij. Conquest schiet niet op, op console. Veel te weinig actie met 12 v 12 imo.

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-03 11:16
Moet je dat niet horen dan wanneer je gelocked wordt? Was namelijk niet het geval.. En een jet neerhalen met een guided tank shell gaat natuurlijk nergens over.

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-10-2022
Pred87 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 19:21:
[...]

Moet je dat niet horen dan wanneer je gelocked wordt? Was namelijk niet het geval.. En een jet neerhalen met een guided tank shell gaat natuurlijk nergens over.
Nee, die kun je niet horen aankomen itt hittezoekende raketten. Ook je flares gaan niet helpen als ik me niet vergis.

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Anoniem: 337891 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 19:16:
Hehe. Zie een Amtrac rijden. Ik er achter aan sprinten. Bah. Hij gaat te hard. Hij raakt een hekje en moet achteruit rijden waardoor ik hem inhaal. C4 er op. Prone. Hij rijdt door. Klik. Scherm blauw. Zaten er 6 man in. En dat is waarom BF3 zo top kan zijn. :P

Wel kan het te makkelijk zijn. We zitten vaak met +4 man in een team. Dan wordt verdedigen suf, want je zit tegen hun spawn aan gedrukt. En aanvallen is vaak binnen 5 minuten voorbij. Conquest schiet niet op, op console. Veel te weinig actie met 12 v 12 imo.
Met een goede squad, 2 is zelfs dodelijk voor tegenstander, kan je inderdaad het hele potje naar je hand zetten. Daarom vind ik het ook zo gruwelijk. Maar omdat er op public servers bijna geen tegenstand te vinden is als je met ze 4-8 man bent vind ik eigenlijk dat we een private match moeten opzetten. Tussen ons en FOK ofzo :P

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:44

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Net de update via Origin geinstalleerd en nu blijf ik continu gekicked worden. Soms staat er dat ik gewoon gekicked ben en soms iets met punkbuster. ik heb via PBsetup BF3 al handmatig toegevoegd. ik heb ook de laatste nieuwe versie van PB. voor de update had ik geen enkel probleem. WTF is er aan de hand?!

Mijn specs - iRacing Stats - Overwatch Stats - Game collectie

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-03 14:27
The Great HooD schreef op woensdag 23 november 2011 @ 19:31:
[...]

Met een goede squad, 2 is zelfs dodelijk voor tegenstander, kan je inderdaad het hele potje naar je hand zetten. Daarom vind ik het ook zo gruwelijk. Maar omdat er op public servers bijna geen tegenstand te vinden is als je met ze 4-8 man bent vind ik eigenlijk dat we een private match moeten opzetten. Tussen ons en FOK ofzo :P
Wij van BoF hebben nog iets recht te zetten van BF2 dus een match zien we wel zitten :)

Echter de veteranen uit die tijd zijn schaars en de jonge rekruten moeten nog in formatie gebracht worden.. Oftewel, we hebben nog wat werk voor we goed als team kunnen functioneren. :')

• Knijnemans
  • Laatst online: 28-06-2022
KneoK schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:57:
[...]

Ik heb ook die al geprobeerd, maar ik denk dat ik het spel even opnieuw ga installeren en daarna nog een keer die Turkse files probeer. En anders voorlopig maar even in het Russisch. Zal met levellen nog even lastig zijn maar hopelijk wordt het opgelost, ik ben als ik een beetje zoek niet de enige waarbij de nieuwe patchfiles niet werken.
Als je nog niet eerder de Russische versie draaide, dan moet je ook nog wat aanpassen in je registry, die turkse files zijn alleen de nieuwe taalbestanden van de patch. Info over dat alles: http://www.cjs-cdkeys.com/battlefield-3-origin/bf3lang.html. Dat is de versie die ik destijds gebruikte, werkte prima. Ik vermoed dat beginnen bij Step 1 op die pagina, alles volgen en daarna de turkse files eroverheen kopieren wel zou moeten werken..

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-03 11:01

StrongArmLance

Endless flow

Heel veel mensen 'haten' Metro...
Ik vind het juist heerlijk!
Vooral ondergronds en in de tickethall valt zoveel plezier te beleven, beetje choken en een epische sniper battle ontstaat!
Voor geboren infantristen dan he ;)

Grand Bazaar haat ik dan weer...

De server acces gaat al iets beter bij mij

[Voor 19% gewijzigd door StrongArmLance op 23-11-2011 20:32]

#vote

• KneoK

KneoK

Knijnemans schreef op woensdag 23 november 2011 @ 20:24:
[...]

Als je nog niet eerder de Russische versie draaide, dan moet je ook nog wat aanpassen in je registry, die turkse files zijn alleen de nieuwe taalbestanden van de patch. Info over dat alles: http://www.cjs-cdkeys.com/battlefield-3-origin/bf3lang.html. Dat is de versie die ik destijds gebruikte, werkte prima. Ik vermoed dat beginnen bij Step 1 op die pagina, alles volgen en daarna de turkse files eroverheen kopieren wel zou moeten werken..
Ik heb overal gezocht en gekeken en die link ook meerdere keren geopend maar blijkbaar ben ik scheel :D Ik heb stap 1 telkens overgeslagen en heb de Engelse language files dus niet, dat pakketje van 800+MB. Ik had alleen de dll en toc bestanden uit die kleine pakketjes.

Ben het nu aan het downloaden, duurt ruim een uur dus ben intussen ook maar even een illegale versie aan het binnenhalen om te zien of ik die grote bestanden ook uit de full multi language version kan halen.

Hopelijk werkt het daarna wel. Bedankt in ieder geval voor de reactie en benadrukken bij stap 1 te beginnen :D

Edit: werkt als een trein :*)

[Voor 4% gewijzigd door KneoK op 23-11-2011 21:10]

• Anoniem: 433725
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Echt hoor, waarom is dat auto squad join eruit gehaald?

• Michielodc
  • Laatst online: 26-11-2021
Net even 6 echte potjes gespeeld(7e kwam ik erin en werd mijn team gebaseraped). Van die 6 potjes ben ik 3x MVP geworden in een 64man server. Eerst even AA gaan. Eindig ik 25-1, volgende potje tank 17-2 en daarna weer tank 11-2. Gaat zo wel lekker :D

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-03 08:38
Anoniem: 433725 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 20:54:
idd, bij bc2 kon het tenminste nog bij het laadscherm.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:13
Hebben meer mensen (op de Xbox, weet niet of voor andere systemen ook geld) dat sinds de laatste update er meer glitches (groene strepen) in beeld? En nu valt bij mij ook vaker het geluid even weg :? Voor de patch totaal geen last van gehad :?

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Timocos schreef op woensdag 23 november 2011 @ 21:31:
Hebben meer mensen (op de Xbox, weet niet of voor andere systemen ook geld) dat sinds de laatste update er meer glitches (groene strepen) in beeld? En nu valt bij mij ook vaker het geluid even weg :? Voor de patch totaal geen last van gehad :?
Hier juist geen last meer van groene strepen eigelijk, genoeg last van andere problemen, maar daar gebeurd verder niks aan denk ik.

• wouter37
  • Laatst online: 23-03 12:31
weet iemand hoe ik hier verder moet in de SP de missie waar je uit de hummers moet en dan wordt je beschoten door een RPG dan meot je Campo volgen maar die loopt niet verder nadat hij dekking heeft gezocht.
heel lang wachten ? de level heb ik al een keer opnieuw opgestart iemand tips ?

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

The Great HooD schreef op woensdag 23 november 2011 @ 19:31:
[...]

Ben erbij. Denk dat veel van ons een uitdaging wel zien zitten. :)

Nieuwe sport. Speedrushing. Record op Davamand Peak: 7 minuut 7 seconde van begin tot eind als attacker. http://battlelog.battlefi...show/9613208/2/228478653/ Zou nog wel 20 seconde van af hebben gekund als we in het begin dit al probeerden. :)

• Jpjedi
Anoniem: 337891 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 22:14:
[...]

Ben erbij. Denk dat veel van ons een uitdaging wel zien zitten. :)

Nieuwe sport. Speedrushing. Record op Davamand Peak: 7 minuut 7 seconde van begin tot eind als attacker. http://battlelog.battlefi...show/9613208/2/228478653/ Zou nog wel 20 seconde van af hebben gekund als we in het begin dit al probeerden. :)
Ik heb het bij de mannen voorgelegd en ik denk dat we 16 man wel op de been hebben. Kunnen we een datum gaan prikken? We hebben een server ter beschikking maar dat zullen jullie ook wel hebben en we moeten goed afspreken hoe we de parameters instellen. Clanbase regels zijn normaal wel een goed uitgangspunt.

Het zware verlies van GoT zit bij veel BoFfers na jaren nog redelijk dwars.. :X

Jpjedi schreef op woensdag 23 november 2011 @ 22:53:
[...]

Ik heb het bij de mannen voorgelegd en ik denk dat we 16 man wel op de been hebben. Kunnen we een datum gaan prikken? We hebben een server ter beschikking maar dat zullen jullie ook wel hebben en we moeten goed afspreken hoe we de parameters instellen. Clanbase regels zijn normaal wel een goed uitgangspunt.

Je vermoedt niet dat Hood en ik op Xbox spelen vermoed ik. :)

• Jpjedi
Anoniem: 337891 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 22:55:
[...]

Je vermoedt niet dat Hood en ik op Xbox spelen vermoed ik. :)
nee inderdaad, dat had ik even niet in de gaten. Op Fok! zijn de console en PC topics gescheiden dus vandaar. |:(

Nou laat ik het dan maar vragen aan de pc jongens hier :)

Anoniem: 153298

wouter37 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 22:13:
weet iemand hoe ik hier verder moet in de SP de missie waar je uit de hummers moet en dan wordt je beschoten door een RPG dan meot je Campo volgen maar die loopt niet verder nadat hij dekking heeft gezocht.
heel lang wachten ? de level heb ik al een keer opnieuw opgestart iemand tips ?
Had precies hetzelfde probleem. 2e keer liep ik gelijk achter hem aan en daarna wat mensen van het viaduct geschoten. Toen ging hij gelukkig wel verder, maar buggy is het zeker |:(

• assje
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Ik zou zelf ook liever het PC en Xbox/playstation forum gescheiden zien. Een shooter spelen op een console is toch echt wel iets heel anders dan op de PC..

Voor een PC battle ben ik ook zeker in! (ben trouwens nog geen lid van de tweakers clan oid)

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

• Platte_Band
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-03 21:56
Ik heb net 15.4GB gedownload in een update( ik was ff naar de wc en toen was t al klaar, verbaasde me dat t 15 GB was!) wat hield deze update in? De maps van BTK ?Ik kan er iig nog geen vinden op battlelog.

Anoniem: 418620

ik heb net de razor1911 patch weer geprobeerd, maar sinds de sinds patch werkt die niet meer.
weet iemand of daar wat aan te doen is?
zou fijn zijn bf3 te kunnen spelen zonder dat stukje spyware van EA erbij te moeten gebruiken

• Anoniem: 325202
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Platte_Band schreef op woensdag 23 november 2011 @ 23:22:
Ik heb net 15.4GB gedownload in een update( ik was ff naar de wc en toen was t al klaar, verbaasde me dat t 15 GB was!) wat hield deze update in? De maps van BTK ?Ik kan er iig nog geen vinden op battlelog.
15GB is het in het totaal

• Platte_Band
Maar wat is het?

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-03 12:23
Volledige game is 15gb

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De update is toch tussen de 400 en 500GB?

• Platte_Band
vage shit dan van Origin. Thx.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-03 12:23
BounceMeister schreef op woensdag 23 november 2011 @ 23:26:
De update is toch tussen de 400 en 500GB?
Zeker daarvan? :P

Ja dat is het maar origin telt het volume samen denk ik

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-03 09:09
assje schreef op woensdag 23 november 2011 @ 23:15:
Ik zou zelf ook liever het PC en Xbox/playstation forum gescheiden zien. Een shooter spelen op een console is toch echt wel iets heel anders dan op de PC..

Voor een PC battle ben ik ook zeker in! (ben trouwens nog geen lid van de tweakers clan oid)
De meest logische verklaring : Foutje Origin rekent complete game installatie + update, origin doet wel vaker rare dingen...

En 15,4GB terwijl je op de plee zit.... do the math A. jij hebt serieuze problemen en misschien moet je eens langs je huisarts , Aambeien ? :+
B: je hebt een super verbinding liggen in that case lets trade places :9~
C: Origin doet weer eens waar ze goed in is, vage meldingen produceren

• Platte_Band
jterpstra schreef op woensdag 23 november 2011 @ 23:27:
[...]

De meest logische verklaring : Foutje Origin rekent complete game installatie + update, origin doet wel vaker rare dingen...

En 15,4GB terwijl je op de plee zit.... do the math A. jij hebt serieuze problemen en misschien moet je eens langs je huisarts , Aambeien ? :+
B: je hebt een super verbinding liggen in that case lets trade places :9~
C: Origin doet weer eens waar ze goed in is, vage meldingen produceren
nja ik heb wel 11 Mbyte/s maar 15 gig kan nooit in 6min daarom dacht ik ook wtf ^^ Origin is gewoon weer vaag

• Fantasma
  • Laatst online: 19-05-2022

Fantasma

Just a ghost.

Yay bijna een K/D van 0.9! :D
(ik kom van 0.5)
K/D: 1 Here I come! :D (Nog 131 meer kills maken dan dood te gaan...)

Wel stom dat als je zelf uitstapt uit een tank, de tank neutraal wordt, en als je dan repaired je geen punten krijgt :(

[Voor 34% gewijzigd door Fantasma op 23-11-2011 23:44]

• osmosis
  • Laatst online: 22-03 09:09
Platte_Band schreef op woensdag 23 november 2011 @ 23:30:
[...]

nja ik heb wel 11 Mbyte/s.....
ik moet het hier doen met 60mbit word geen trade places in dat geval
origin is hier elke keer van mening dat ik 2x zo snel dan mijn abbo toelaat updates binnensleep vind ik ook knap |:( stom ding

• DostyaVlasova
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
jterpstra schreef op woensdag 23 november 2011 @ 23:35:
[...]

ik moet het hier doen met 60mbit word geen trade places in dat geval
origin is hier elke keer van mening dat ik 2x zo snel dan mijn abbo toelaat updates binnensleep vind ik ook knap |:( stom ding
Ik moet het doen met 60mbit?
Wees tevreden zeikerd

Wat ek nie sal doen om jou te kry nie.

• shenr
  • Laatst online: 10-03 20:36
Ik had net toch wel een hele vreemde bug. Ging dood en net toen mijn deploy scherm kwam werd ik revived. Bleef het deploy scherm lekker hangen op de voorgrond, kon nog wel rondlopen en schieten... 15 seconden later kon ik niet meer lopen en alleen maar klikken op het deploy scherm. Maar ik leefde nog dus kon niet opnieuw deployen, echt onwijs vaag. Stond blijkbaar aardig goed, want ging ook maar niet dood. Lol. Dus maar opnieuw connected.
[...]

Do tell more :D

BoFfers?

• Lunaticc
  • Laatst online: 21-03 21:34
Band of Fok!kers

van http://www.fok.nl

:9

• DaniëlWW2
  • Niet online
FoK zal nooit winnen van GoT. Desnoods gebruiken alle GoTers hacks.
Het blijft een tech forum hier. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Hahaha Nice!

Beetje competitie ben ik nooit wars van, wordt er een beetje competitief gespeeld vauit GoT? Op de GoT servers ben ik tot nu toe weinig echt serieuze teamplay tegengekomen.

Ik heb geen tijd en zin meer in full-pull clanverband spelen, maar gelegenheid clanmatches, hell fucking yeah!

Count me in! BF3: AWSME-0

• Lunaticc
  • Laatst online: 21-03 21:34
Tja, ik ben op allebij lid. Echter kom ik lang niet zo vaak op tweakers als op fok :$

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-03 08:01
wat doet die veteran status eigenlijk?

HTPC, Speeldoos | PVoutput

• Anoniem: 93986
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Je e-penis verlengen.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-03 15:12

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

Wat een hoop maintenance exploiters zeg. Zie het accuracy leaderboard op battlelog. Al die gasten met 80+ procent hebben een handvol kills, maar honderden "Vehicle Repair Ribbons" en gerelateerde medals. Deze lutsers slaan wel alles.

[Voor 32% gewijzigd door MueR op 24-11-2011 02:17]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

• M2M

M2M

medicijnman

ja... lol een SPM van 2400... Lekker met een maatje in een tank hangen op een lege servert. De tank ondersteboven parkeren en lekker fixen tot je erbij neervalt. Of een van de vele ander exploits gebruiken...

Maar ja, je houdt er dan wel een skill van 3 aan over :D

-_-

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-03 05:19
Het hele rank systeem zijn ze aan het kapot maken, EA blijft stats resetten.

Er zijn zelfs platoons actief die het rank systeem niets vinden en via boosten dit willen aan tonen.
Trieste figuren, ik geef niet zoveel om stats maar respecteer dat er spelers zijn die daar wel om geven.

• M2M

M2M

medicijnman

Eigenlijk zal het me een worst wezen. Het hele systeem is zo gedetailleerd dat je een goede "normale niet exploitende" speler er zo uit pikt. Wil je graag show-off zijn kan dat natuurlijk altijd en is een linkje naar je statspagina voldoende.

-_-

• MueR

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

Och, ik vind stats wel leuk. Maar dan vooral voor mij persoonlijk en dat een beetje vergelijken met vrienden. Wat is m'n verste headshot, hoe doe ik het met mn sniper rifle qua headshots/kills/accuracy etc. Dit soort figuren zijn gewoon triest.

[Voor 9% gewijzigd door MueR op 24-11-2011 02:26]

Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

assje schreef op woensdag 23 november 2011 @ 23:15:
Ik ook...
De meeste posts gaan alleen maar over problemen op de pc :P
In het console topic kunnen we dan lekker over het spel blijven praten :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• evilpin0
Anoniem: 433725 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 20:54:
Echter beter zo, ik zat altijd bij spelers ranked 6-25 in een squad door auto join. Nu kan ik tenminste zelf kiezen zonder dat alles random vol zit.

• evilpin0
[...]

Hmm de BoF server, de vroegere (bf2 tijd) favoriete hunting ground van Daboyz. Mischien maar de goede ouwe tijden maar eens laten herleven.

• Anoniem: 429466
  • Niet online
[quote]MueR schreef op donderdag 24 november 2011 @ 02:25:
Och, ik vind stats wel leuk. Maar dan vooral voor mij persoonlijk en dat een beetje vergelijken met vrienden. Wat is m'n verste headshot, hoe doe ik het met mn sniper rifle qua headshots/kills/accuracy etc. Dit soort figuren zijn gewoon triest.
triest wil ik niet zeggen, het kan een hele aardig iemand zijn en misschien wel je buurman of vriend.

Ik zat laatst trouwens in het got bf3 32 man rush server. Ik speel niet vaak rush maar het was daar echt geen drol aan. Heel onoverzichterlijk en veel campers, je moet haast op je spawnpunt blijven om niet telkens gekilled te worden of je moet gauw een plekje opzoeken waar je niet gezien word,verdedigen gaat niet want je haald dan geen kills.

• MueR

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

Anoniem: 429466 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 08:36:
triest wil ik niet zeggen, het kan een hele aardig iemand zijn en misschien wel je buurman of vriend.
Wellicht, maar ik kan dat soort acties niet waarderen. Het zijn trieste acties. Het is triest dat je op die manier snel naar een hoge rank wil komen. You are your demonstrated behaviour.

• Anoniem: 429466
  • Niet online
Hoe zit het trouwens met google chrome en battlelog.
Ik kan zins 2 dagen niet meer via google chrome een game starten.
Ik vraag het maar hier want ik kan het problemen topic niet vinden.

[Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 429466 op 24-11-2011 08:52]

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
zoeken op op BF3 Problemen?
[Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic

• SuperflipNL
  • Laatst online: 24-03 15:25
dvdkiwi schreef op donderdag 24 november 2011 @ 08:10:
[...]
Ik ook...
De meeste posts gaan alleen maar over problemen op de pc :P
In het console topic kunnen we dan lekker over het spel blijven praten :)
Nou ja, eigenlijk hoor je hier alleen over de game te praten. Voor problemen, is het BF3 problemen topic uitgevonden.

Ik vind de stats wel leuk om te bekijken. Probeer mijzelf toch elke keer te verbeteren. Dus ik doe het meer voor mijzelf dan voor me e-penis.

BFV: SuperflipNL [PS4]

• Jpjedi
Tja ik merk dat de BF2 lichting hier ook wat uitgedund is :')

Band of Fok!kers en GoT hebben een grote epische clash gehad op het slagveld. 16x16 op Sharqi maar de strijd was snel beslecht in het voordeel van GoT.

Oftewel, zodra jullie een ploegje hebben dan kunnen we iets concreets afspreken. Of moet ik dat spelen via dat separate clanforum van GoT?

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:53

flessuh

Set sail for fail!

Wat ik wel nogal een nadeel vind is dat als je door de admin gekickt wordt (gister bijv om ruimte te maken voor members) je je stats wel kwijt bent..
Stonden we net met 3 man bovenaan, tegen het team van de admin, kickt hij ons zo...Ik denk gewoon slechte verliezers, maar toch als ze met die reden kicken accepteer ik het, maar vind ik dat je je stats eigenlijk ook moet houden, nu mis ik toch weer 6k punten..

Wat ik een rare beslissing vind van EA is dat de attack chopper wel semi-guided missiles kan krijgen, maar de attack jet niet, terwijl richten toch moeilijker is met de jet in een aantal situaties...

en nog iets anders, ik heb het eerder gevraagd... maar zijn hier mensen die van keyboard only overgestapt zijn naar vliegen met joystick? ik heb nl een Logitech Attack 3 besteld, aangezien die dingen toch el cheapo zijn >:)
En ik ben nogal benieuwd naar hoe dit vliegt, daar is helaas weinig over te vinden (de vergelijking tussen controls...)

Ik vlieg nu alleen met keyboard, want met muis crash ik steeds, denk omdat ik hem te hoog zet (6000dpi) dus ik hoop dat de joystick het gaat verbeteren, vooral met heli dan...

Overigens gister als gunner meerdere malen uitgemaakt voor cheater omdat ik 29/1 stond, en mensen op rare plaatsen doodschoot... tja, thermal op chopper werkt nu eenmaal lekker, vooral met een goede piloot

@hieronder, welke joystick gebruik jij dan? en vlieg je met heli en jet of maar met 1 van de 2?

[Voor 11% gewijzigd door flessuh op 24-11-2011 09:27. Reden: kleine toevoeging]

https://www.dutchsolarboat.com

• Jpjedi
flessuh schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:20:
Wat ik wel nogal een nadeel vind is dat als je door de admin gekickt wordt (gister bijv om ruimte te maken voor members) je je stats wel kwijt bent..
Stonden we net met 3 man bovenaan, tegen het team van de admin, kickt hij ons zo...Ik denk gewoon slechte verliezers, maar toch als ze met die reden kicken accepteer ik het, maar vind ik dat je je stats eigenlijk ook moet houden, nu mis ik toch weer 6k punten..

Wat ik een rare beslissing vind van EA is dat de attack chopper wel semi-guided missiles kan krijgen, maar de attack jet niet, terwijl richten toch moeilijker is met de jet in een aantal situaties...

en nog iets anders, ik heb het eerder gevraagd... maar zijn hier mensen die van keyboard only overgestapt zijn naar vliegen met joystick? ik heb nl een Logitech Attack 3 besteld, aangezien die dingen toch el cheapo zijn >:)
En ik ben nogal benieuwd naar hoe dit vliegt, daar is helaas weinig over te vinden (de vergelijking tussen controls...)

Ik vlieg nu alleen met keyboard, want met muis crash ik steeds, denk omdat ik hem te hoog zet (6000dpi) dus ik hoop dat de joystick het gaat verbeteren, vooral met heli dan...
Als Admin kick ik altijd de buitenlanders vanaf onderaan de lijst. Zulke admin geintjes als de tegenstander met veel punten kicken is juist de reden dat wij altdij 18+ admins hebben. Dan is er vaak iets meer redelijkheid te vinden in het admin gedrag. ;)

Ik vlieg met joystick en ook altijd gedaan. Vooral het feit dat je beter kan doseren vind ik een groot voordeel.

• beele
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-03 10:02
wat ik nog steeds het meeste mis is dat je nog altijd niet in de queue kan gaan staan om een server te joinen (wat in bc2 dus perfect ging). als je hier een paar keer klikt is het van "take it easy soldier...." :(

• SythAdmin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10-2018

SythAdmin

Insanity by proxy

beele schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:33:
wat ik nog steeds het meeste mis is dat je nog altijd niet in de queue kan gaan staan om een server te joinen (wat in bc2 dus perfect ging). als je hier een paar keer klikt is het van "take it easy soldier...." :(
Pagina van de specifieke server er bij pakken, blijven refreshen totdat er een spot is, dan kan je makkelijk snel joinen. Maar inderdaad, het oude systeem was een stuk makkelijker.

• roboreaper
  • Laatst online: 16-02 10:27

roboreaper

Collecting your robots

server que komt er aan. ze hadden het al getest maar liet de servers vaak crashen als er meer dan een bepaald aantal in que zat.. dus ff wachten op R10 of 11

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 17:16
Jpjedi schreef op donderdag 24 november 2011 @ 08:59:
[...]
Tja ik merk dat de BF2 lichting hier ook wat uitgedund is :')

Band of Fok!kers en GoT hebben een grote epische clash gehad op het slagveld. 16x16 op Sharqi maar de strijd was snel beslecht in het voordeel van GoT.

Oftewel, zodra jullie een ploegje hebben dan kunnen we iets concreets afspreken. Of moet ik dat spelen via dat separate clanforum van GoT?
Ik ben iig nog van de oude garde.
Volgens mij was er toen alleen onenigheid en was de lol er snel af.

• Supreme
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:19
Volgens mij gebruiken de beste piloten in BF nog altijd muis+toetsenbord.... Joystick is leuk voor de experience, maar echt beter word je er niet van. Je mist de precisie van de muis.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 00:07:
Beetje competitie ben ik nooit wars van, wordt er een beetje competitief gespeeld vauit GoT? Op de GoT servers ben ik tot nu toe weinig echt serieuze teamplay tegengekomen.

Ik heb geen tijd en zin meer in full-pull clanverband spelen, maar gelegenheid clanmatches, hell fucking yeah!

Count me in! BF3: AWSME-0
Die worden door de GoT clan wel geregeld maar we zitten nog echt in de opstartfase. De GoT clan is ook meer een community dan clan en je merkt dat een groot deel niet heel actief is en af en toe eens een potje speelt. Niks mis mee natuurlijk maar het geeft wel aan dat een server vol GoT mensen nog niet hoeft te betekenen dat er echte teamplay is. Er zijn echter 's avonds en soms ook overdag wel mensen te vinden die interesse hebben in een potje teamplay, die kan je altijd op Teamspeak aanspreken om dan eens in squadverband te spelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ondanks dat er geen slowchat topic meer is, betekent dat niet dat die chat nu hier plaats moet gaan vinden. Hou het rustig en hou het on topic. :)

Voor problemen met BF3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee