• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:09
gewoonbart schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:45:
Ik heb al een maand of 2 lag problemen. Al die tijd speel ik af en toe wel potjes, maar de lag maakt mij erg sjacho. Ik heb volgens mij ALLES geprobeerd om het te verhelpen. Niks werkt. Vanaf het begin liep bf3 gesmeerd op automatische instellingen. Ik hoop dat iemand een idee heeft waar ik nog niet aan gedacht heb. Misschien mis ik iets, maar ik vind het zo vreemd dat het altijd prima liep :/

Mijn pc:
win7, videokaart radeon hd 5770, 6gb ram, bf3 draait op 128gb ssd

Dit heb ik geprobeerd (niet chronologische volgorde)
- windows opnieuw installeren
- punkbuster op allerlei manieren opnieuw installeren
- alle mogelijke drivers herinstalleerd, videodrivers: oude, nieuwe en beta geprobeerd
- handmatig bf3 op de laagste instellingen gespeeld
Origin in-game al geprobeerd uit te schakelen? Wil soms nog wel eens lag issues verhelpen (origin->settings-> origin ingame uitvinken).

• gewoonbart
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-04-2018
Grimmie187 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:14:
[...]

Origin in-game al geprobeerd uit te schakelen? Wil soms nog wel eens lag issues verhelpen (origin->settings-> origin ingame uitvinken).
Een beetje vreemd: Je oplossing hielp. 60 fps en het liep weer als een trein. De volgende dag was het helaas weer als vanouds. :( Ik wilde je nog wel de hemel inprijzen omdat het weer zo lekker ging.

Ik heb er trouwens ook last van in de singleplayer. Zodra het spel af is en de resultaten verschijnen klimt ie meteen naar 60 fps.

[Voor 12% gewijzigd door gewoonbart op 08-02-2013 09:17]

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-05 10:21

StrongArmLance

Endless flow

gewoonbart schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:53:
[...]

Een beetje vreemd: Je oplossing hielp. 60 fps en het liep weer als een trein. De volgende dag was het helaas weer als vanouds. :( Ik wilde je nog wel de hemel inprijzen omdat het weer zo lekker ging.

Ik heb er trouwens ook last van in de singleplayer. Zodra het spel af is en de resultaten verschijnen klimt ie meteen naar 60 fps.
Dat is ook niet zo gek, dat andere wel...
Je internet verbinding is ok? Niet aan het downloaden? Al zou dat het singleplayer probleem niet verklaren

Zie nu dat het al een tijdje geleden is.

[Voor 12% gewijzigd door StrongArmLance op 04-03-2013 15:39]

#vote

• KnetterGek
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-01-2020

KnetterGek

Is lief, zacht en knuffelig.

kristan schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:38:
[...]
Je internet verbinding is ok? Niet aan het downloaden? Al zou dat het singleplayer probleem niet verklaren
Troubleshooting topje: als iemand praat over "lag" en vervolgens over FPS begint en van singleplayer aanduidt dat daar ook problemen mee zijn, dan bedoelt hij geen lag. Gaming is mainstream geworden en zo'n beetje iedereen roept dat hij lag problemen heeft bij álles wat niet lekker loopt. In dit geval lijkt het me erom te gaan dat hij gewoon een brakke framerate haalt.

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

• XenoMorpH
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-05 11:20
BUR schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:26:
Ik krijg mijn Logitech G300 Gaming Mouse niet in BF3 aan de praat, d.w.z. de macro functie via het programma "Logitech Gaming Software". Het is een muis met negen programmeerbare knoppen.

In BFBC2 werkt het prima! Ik gebruik het bijvoorbeeld om 200ms(of 400ms) repeterend te schieten. Dan richt je een stuk makkelijker i.v.m. de terugslag.

Iemand zelfde probleem tegen gekomen?

Ik had vóór de installatie van BF3 de "Logitech Gaming Software" geïnstaleerd. Bij de installatie scant ie de computer op bekende spellen om daar vervolgens een standaard profiel voor aan te maken. Echter ontbeert de sofware een RE-Scan van het systeem en heb ik het profiel handmatig moeten maken.
Ik heb een profiel voor Origin.exe gemaakt en een voor BF3.exe geen van beide werkt.

Volgens onderstaande beschrijving van Logitech moet ik ff taskmanager checken om te kijken of ik wel de juiste exe te pakken heb. Wie weet lukt het. Anders installeer ik de "Logitech Gaming Software" opnieuw omdat bij de opstart na installatie automatisch profielen worden aangemaakt voor reeds geïnstaleerde spellen. ....wordt vervolgd....

Antwoord Logitech-site:
Select Game Executable — Locate and select the game's .exe file.
NOTE: Some games use launcher .exe applications, so make sure the profile is associated with the game's .exe file and not the launcher's. Other games use separate .exe files for single and multiplayer modes (for example, Call of Duty). If your profile isn't working, check Task Manager after the game has launched to determine if it's associated with the correct .exe.
Een soort gelijk probleem heb ik met mijn Roccate Kone[+]. knoppen 4 en 5 ingesteld met een Macro op toetsenbord knoppen '1' en '4' en de scrollwheel-press op 'z'.
In windows werken de macro's zoals bedoelt, maar in BF3 werken ze soms pas na 3 keer klikken of zelfs nog vaker.

Dit moet toch wel haast aan de game liggen?!?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:04

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

XenoMorpH schreef op maandag 04 maart 2013 @ 23:12:
Een soort gelijk probleem heb ik met mijn Roccate Kone[+]. knoppen 4 en 5 ingesteld met een Macro op toetsenbord knoppen '1' en '4' en de scrollwheel-press op 'z'.
In windows werken de macro's zoals bedoelt, maar in BF3 werken ze soms pas na 3 keer klikken of zelfs nog vaker.

Dit moet toch wel haast aan de game liggen?!?
Dat is de game die je straft, omdat je dat niet gewoon in het spel zelf hebt ingesteld : EN TERECHT!!! :P

Wel kudo's trouwens voor het gebruiken van die knoppen : Doe ik zelf ook, maar dan voor andere functies d:)b

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• XenoMorpH
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-05 11:20
Vind dat juist niet terecht en juist een tekort koming van de game. De 2 duimknoppen worden niet geregistreerd in de settings, dus koppel ik ze aan 2 toetsen, maar blijkbaar werkt het dus gewoon niet.

• nero355

nero355

Dan zou ik effe de fabrikant van je muis mailen, want dat hoort niet IMHO : Alle knoppen moeten gewoon herkend kunnen worden in welke game dan ook :)
BF3 faalt nogal in het correct weergeven welke knop het is met aardig wat apparaten, maar alle knoppen werken gewoon, altijd !!

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:27
Iemand een idee waarom ik niet kan updaten ?

Windows 7 is gewoon up to date.

Edit:

Mocht iemand dit probleem ook hebben.
Origin afsluiten , even naar de snelkoppeling gaan, rechtermuisknop > eigenschappen en dan compatibiliteit.

Deze compatibiliteitsmodus stond ( automatisch ? ) aan bij mij waardoor Origin in de war raakt.
Uitvinken werkt in mijn geval.

Ik kan weer downloaden en upgraden.

[Voor 56% gewijzigd door Lasteraar op 07-03-2013 14:48]

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:29
Bij het updaten gaat iets mis. Ik krijg volgende melding. Heb Windows 7, 64-bit. Voorheen werkte alles prima.

E:\Games\Origin\OriginClientService.exe

De versie van dit bestand is niet compatibel met de Windows-versie die wordt uitgevoerd. Controleer de systeeminformatie van uw computer of u een x86- (32-bits- of x64- (64-bits) versie van het programma nodig hebt. Neem vervolgens contact op met de uitgever van de software.

[Voor 6% gewijzigd door Hurtebise op 10-03-2013 20:27]

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:37

Dreanor

Joene

Vandaag probeerde ik in te loggen op battlefield 3.

Maar ze zeggen dat mijn email of paswoord incorrect is. Naar meerdere malen proberen (al mijn mogelijk paswoorden) heb ik maar de reset email gebruikt.

Echter ... na de reset naar een nieuw paswoord krijg ik nog steeds de melding dat mijn paswoord verkeerd is.

EA (crap as always) geeft oplossingen die of niet werken, of waar je voor moet inloggen. -.-

Help ...

ps. ik ben een tijdje niet online geweest op origin/bf3.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-06 21:00
Dreanor schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:44:
Vandaag probeerde ik in te loggen op battlefield 3.

Maar ze zeggen dat mijn email of paswoord incorrect is. Naar meerdere malen proberen (al mijn mogelijk paswoorden) heb ik maar de reset email gebruikt.

Echter ... na de reset naar een nieuw paswoord krijg ik nog steeds de melding dat mijn paswoord verkeerd is.

EA (crap as always) geeft oplossingen die of niet werken, of waar je voor moet inloggen. -.-

Help ...

ps. ik ben een tijdje niet online geweest op origin/bf3.
Kan zijn dat er weer eens problemen zijn met Origin (zoals gewoonlijk...).
Soms helpt PC rebooten en anders over een tijdje (morgen ofzo) weer eens proberen.
Heb ook wel eens gehad dat ik pas de volgende dag weer kon inloggen.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:13

ManiacsHouse

Scheisse!

AdmiralSnipe schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:47:
[...]

Kan zijn dat er weer eens problemen zijn met Origin (zoals gewoonlijk...).
Soms helpt PC rebooten en anders over een tijdje (morgen ofzo) weer eens proberen.
Heb ook wel eens gehad dat ik pas de volgende dag weer kon inloggen.
Gehackt misschien? Komt je mail wel aan? Recent nog vage mails van EA gehad met russisch er in?

• Dreanor

Dreanor

Joene

Zoals ik zei, de email kom in mijn inbox en ik verander succesvol het wachtwoord. Vervolgens gebruik ik dat succesvol gewijzigde wachtwoord maar krijg ik nog het bericht dat ik niet het juiste gebruik. :S

Wat ook raar is is dat mijn vriend mij niet kan vinden in zijn friendslist (maar dat kan ook aan hem liggen). :P

• Dreanor

Dreanor

Joene

Na 6x paswoord veranderen lukte het ineens wel. Al was het deze keer via origin.com en niet meer met een /nl of iets ...

Maar raar is wel, dat mijn totale friendlist leeg is ... :S

Dus er is iets gebeurt maar wat ...

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Dreanor schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:10:
Na 6x paswoord veranderen lukte het ineens wel. Al was het deze keer via origin.com en niet meer met een /nl of iets ...

Maar raar is wel, dat mijn totale friendlist leeg is ... :S

Dus er is iets gebeurt maar wat ...
Mogelijk toch gehackt. Was bij mij ook zo het geval. Zat er een russische gast op mijn account te spelen. Naam zelfs aangepast etc. Ook mijn friendlist leeg.

• Dreanor

Dreanor

Joene

ManiacsHouse schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:14:
[...]

Mogelijk toch gehackt. Was bij mij ook zo het geval. Zat er een russische gast op mijn account te spelen. Naam zelfs aangepast etc. Ook mijn friendlist leeg.
Misschien ... Ik had namelijk een paar maanden geleden ineens het volgende:

aDpeHaJIuH4uK and Joene are now friends.

Dus ik wtf? Heb ik meteen mail gestuurd met de request die friend eruit te gooien omdat ik die nooit geaccepteerd heb (hierna ook meteen het ww verandert uiteraard ;)).

En wat ze volgens mij gedaan hebben, is mijn hele friendslist legen. Gezien die leeg is en bij recommended alle vrienden staan ...

Maarja, dat ik 7x request voor paswoord wijzigen nodig heb om het daadwerkelijk te wijzigen. Origin at it's finest! _/-\o_

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
hopelijk heeft die russische gast niet een of andere cheat gebruikt.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• AdmiralSnipe
Hoho, niet alle Russen over 1 kam scheren!
De Chinezen schijnen tegenwoordig ook flink bezig te zijn...

• Hurtebise
Hurtebise schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:27:
Bij het updaten gaat iets mis. Ik krijg volgende melding. Heb Windows 7, 64-bit. Voorheen werkte alles prima.

E:\Games\Origin\OriginClientService.exe

De versie van dit bestand is niet compatibel met de Windows-versie die wordt uitgevoerd. Controleer de systeeminformatie van uw computer of u een x86- (32-bits- of x64- (64-bits) versie van het programma nodig hebt. Neem vervolgens contact op met de uitgever van de software.
Reinstall van de hele zwik?

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Hurtebise schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:06:
[...]

Reinstall van de hele zwik?
Je kunt de boel ook repairen binnen Origin dacht ik.

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06 18:03
ManiacsHouse schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:32:
[...]

Je kunt de boel ook repairen binnen Origin dacht ik.
Misschien gewoon eens Uitvoeren als: Administrator/Beheerder doen, helpt soms ook ...

• Hurtebise
Reeds geprobeerd is run as admin, ook compatibiliteitsmodus. Zelfde error. Repair zal ik eens uittesten.

[Voor 10% gewijzigd door Hurtebise op 11-03-2013 17:06]

• Hurtebise
Na Origin reinstall kon ik weer spelen. Nu krijg ik dit voor de kiezen, ik blijk niet de enige te zijn:

This PB Server Requires (A1386 C2.325) - Error loading pbcl
Laatste versie van PB geinstalleerd nochtans

[Voor 12% gewijzigd door Hurtebise op 13-03-2013 09:29]

• Dreanor

Dreanor

Joene

Je moet punkbuster handmatig updaten. Ga naar program files/punkbuster (niet prog files 64), zoek de punkbuster istal file en run hem.

In PB klik op battlefield 3, en dan op de knop update oid. Dit moet ik altijd doen als punkbuster de reden is dat ik uit een server gegooid wordt of er niet in kan.

ps. ik weet niet precies de naam van de knop voor het updaten maar het spreekt voor zich.

• JimDB
Dreanor schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:41:
Je moet punkbuster handmatig updaten. Ga naar program files/punkbuster (niet prog files 64), zoek de punkbuster istal file en run hem.

In PB klik op battlefield 3, en dan op de knop update oid. Dit moet ik altijd doen als punkbuster de reden is dat ik uit een server gegooid wordt of er niet in kan.

ps. ik weet niet precies de naam van de knop voor het updaten maar het spreekt voor zich.
Klopt niet altijd ! Ik heb dit zelf ook voorgehad en dat werkte allemaal niet, het geen wat wel werkte was dit: PunkbusterSetup.

Met dat programma werkt alles zeer vlotjes. Het is in feite gewoon een PBupdater, maar in tegenstelling tot de pbscv.exe (of hoe het ook heet in je BF3 folder) werkt dit wel. Gewoon de instructies die op de website staan volgen en je kan weer aan de slag :)

(Alvorens dit te downloaden heb ik ook PB uninstalled door die pbscv.exe, terug geïnstalleerd, gereboot, zitten uitvoeren als administrator, niets hielp. En dit is van Punkbuster zelf, dus niets om je zorgen over te maken :))

• Hurtebise
Nou via pbsetup geprobeerd. BF3 gestart, bij eerste connect krijg ik meteen: Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'jimmyaldi' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe

• JimDB
Hurtebise schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:33:
Nou via pbsetup geprobeerd. BF3 gestart, bij eerste connect krijg ik meteen: Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'jimmyaldi' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe
Reboot anders eens en run dan terug de PBsetup, als dat niet werkt check BF3 op updates en vergeet niet om Uitvoeren als ... Administrator te doen.

Als dat niet werkt, gewoon pbsvc.exe nog eens runnen en hopen dat het werkt ;)

• Dynacore
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-10-2018
Dag, zijn er meer mensen artifactende ATI kaarten in bf3? Heb sinds week of 2 een xfx 7970 ghz versie en bij battlefielden gaan na verloop van tijd textures knipperen en soms zie ik de bekende lijnen die de diepte in gaan vanaf character models naar 1 punt. Andere drivers heeft geen nut. Denk dat mijn kaartje rma moet maar wil toch uitsluiten dat het geen software probleem is.

"We Threw Gasoline on the Fire And Now We Have Stumps For Arms And No Eyebrows" Specs

• Hurtebise
Dynacore schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:28:
Dag, zijn er meer mensen artifactende ATI kaarten in bf3? Heb sinds week of 2 een xfx 7970 ghz versie en bij battlefielden gaan na verloop van tijd textures knipperen en soms zie ik de bekende lijnen die de diepte in gaan vanaf character models naar 1 punt. Andere drivers heeft geen nut. Denk dat mijn kaartje rma moet maar wil toch uitsluiten dat het geen software probleem is.
Temps gecheckt? Hoe warm worden ze?

• Dynacore
Temperatuur ligt t denk ik niet aan, max temp tijdens bf3 ligt rond de 70 graden. Heb ook al softwarematig de fanspeed verhoogd en mocht niet baten. Heb geprobeerd geheugen snelheid te verlagen met 25 MHz en dan lijkt het probleem later op te treden. Heb dus sterk het idee dat het aan de kaart ligt maar andere games draaien wel probleemloos.

-Edit-

Heb net ff kwartier furmark gedraait op max settings en dat geeft geen fouten. Voeding ligt het ook niet aan, de voltages zijn in orde. Heb verschillende drivers geprobeert en het probleem blijft zich bij bf3 voordoen.

[Voor 25% gewijzigd door Dynacore op 14-03-2013 18:12]

"We Threw Gasoline on the Fire And Now We Have Stumps For Arms And No Eyebrows" Specs

• Pindakaasman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-12-2022
Hebben meer mensen last van het probleem dat na een mapchange het loading scherm blijft hangen en dat je nooit in de volgende map komt? Ik dacht dat dit een oud probleem was maar het is terug na endgame bij mij en ik kan niet echt een oplossing vinden. Het gaat overigens ook soms wel goed.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:29
Pindakaasman schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:39:
Hebben meer mensen last van het probleem dat na een mapchange het loading scherm blijft hangen en dat je nooit in de volgende map komt? Ik dacht dat dit een oud probleem was maar het is terug na endgame bij mij en ik kan niet echt een oplossing vinden. Het gaat overigens ook soms wel goed.
Probeer eens een repair of reinstall? Ik heb er geen last van iig....

• nero355

nero355

soms zie ik de bekende lijnen die de diepte in gaan vanaf character models naar 1 punt.
Dat soort gezeik heb ik weleens gezien als je met of zonder V-sync speelt en het dan aan of uit zet. Maar ik neem aan dat je dat al hebt getest en tussen door de game opnieuw hebt gestart een paar keer ??

Voor de rest zou ik niks forceren vanuit CCC (of voor de nVidia eigenaren : de nVidia Controle Panel) want dat wil ook wel voor gezeur zorgen vaak...

• haarbal
Dat met die lijnen heb ik ook wel eens gezien, op 2 verschillende nvidia kaarten. was iets dat vaak voorkwam met de oudere drivers. Had volgens mij wat te maken met dat de vram vol zat.

Gebeurt het ook als je met textures op medium en zonder antialiasing speelt? Desnoods even naar bf3.exe gaan, properties, disable desktop composition, scheelt weer wat vram. Browser uitzetten zodra bf3.exe begint te lade scheelt ook weer vram. alle openstaande windows wegklikken etc.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Dynacore
Ook al zou het op medium wel goed draaien dan heb ik er nog niks aan, dat kon mn oude 6950 net zo houden. In het 7900 topic waren er mensen waarbij hun xfx in de fik vloog, zegt genoeg lijkt me.
Heb de kaart vanmiddag verstuurd richting azerty met de boodschap te willen switchen naar een andere kaart. Dacht eerst aan een club3d 7970 maar denk toch maar weer eens een nvidia te proberen, of zijn er met gtx680 ook problemen in bf?

• jcj1982
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-04 14:14
Hallo allemaal,

Ik heb al enige tijd last dat BF3 vast loopt bij Initializing, joinen gaat goed maar dan bij Initializing loopt hij vast. Ik krijg dan ook een melding dat de " beeldschermsturinngsprogramma AMD drivers reageert niet meer"

Als mijn tabbladen zijn dan zwart en komen wel terug, maar niet waar bewegende beelden op staan b.v. Youtube!

Heel vreemd dit.

Wat heb ik allemaal al gedaan:

- drivers downgraden en of upgraden
- game opnieuw geïnstalleerd
- game gerepareerd
- Punkbuster geüpdatet
- GPU stock - overclock
- Heel het net afgezocht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb ook een fimpje gemaakt zie hieronder:

YouTube: Battlefield 3 error BF3

Mijn specs staan onderaan.

Ik hoor het heel graag, wordt er echt moe van dat ik dit niet opgelost krijg!

Alvast bedankt.

• wesleybor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 21:31
Ik heb al meerdere maanden BF3 in huis liggen.
Alleen heb ik het spel een keer geinstalleerd, toen wilde het niet laden in Orgin.
Nu heb ik sinds gisteren mijn computer opnieuw geinstalleerd, en geprobeerd BF3 te installeren en nu word er gezegt dat mijn productcode al gebruikt is. WTF wie kan me hier mee helpen. ik heb hier dus een game op de plank liggen die ik nog geen minuut gesppeld heb.

• boatfreak
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-12-2020
Ik probeer een vriend van me te helpen om BF3 te spelen. Hij heeft het op 2 verschillende PCs gespeeld die meer dan capabel zijn om de game te runnen. Echter komt er de welbekende- "BF3 werkt niet meer" error.

Het is een 64 bit systeem

probeersels:

- In game origin uit
- start game when ready uir,
- geen virusscanners aanwezig
- videokaart up to date evenals origin en de rest
- battlefield 3 tm (tm uit de naam gehaald)

niks helpt. Er is nog geen seconde gegamed. Campaign heeft dezelfde issue..

word er gek van...!
Any help is welcome!

• tweakerharrie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-05 10:11
Eerst en goedkoopste advies, windows opnieuw installeren.
Nieuwe drivers gebruiken van alle hardware.
(windows update kan dat ook zelf)

Anoniem: 387279

ik had battlefield gekregen via de simcity fail actie, had m ook al op PC.. na eindelijk hem gedownload te hebben wil ik hem spelen.. krijg ik dit

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Paas_CAMBODIA' (for 0 minutes) ... No Packet Flow

ik heb punkbuster ge-updated, reinstalled.. firewall uit, alles geprobeert wat ik op internet kon vinden, niets hielp..

toen maar 45 gewacht voor origin live chat.. die gaf tog echt aan dat ik me Punkbuster moest updaten en PC restarten.. toen maar gedaan.. en nogsteeds hetzelfde probleem.. nu weer 50 min wachten voor de livechat maar ben bang dat ik daar niet veel wijser van wordt..

Iemand hier ervaring mee die het wel is gelukt?

Massive thanks!

• boatfreak
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-12-2020
Windows opnieuw installeren is wel een erg omslachtige oplossing... Waarschijnlijk is het een klein iets, maar wat??

• cooper87
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:39
Wanneer ik BF3 speel op mijn Alienware laptop, heb ik zo'n 20% memory usage... na een tijdje spelen jumped deze 'ineens' naar 95-99% (ik heb taakbeheer open op 2e scherm). Als ik de processen van hoog naar laag sorteer, is BF3 het hoogste, maar dat is gewoon hetzelfde als bij de 20% memory usage. Als ik BF3 vervolgens afsluit, blijft de memory usage op rond de 99% staan, totdat ik opnieuw opstart. Op 95% is de game nog te spelen, op 99% gaat ie haperen.

Wat zou dit kunnen zijn?

Specs:
- 16GB ram
- ATI Radeon HD 7970 M
- Windows 8 64 bit

Voorheen nooit problemen had, is pas sinds een paar weken (denk na een bepaalde patch, maar weet niet zeker)

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:16
Ik heb Battlefield 3 een paar maanden niet gespeeld en vandaag eens weer geprobeerd, maar al m'n wapens en upgrades waren foetsie. Per class kon ik maar 1 wapen selecteren. Ik had voorheen altijd de M249 met night vision, maar die kon ik niet meer selecteren.

Mijn YouTube Channel

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:26
gewoonbart schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:45:
Ik heb al een maand of 2 lag problemen. Al die tijd speel ik af en toe wel potjes, maar de lag maakt mij erg sjacho. Ik heb volgens mij ALLES geprobeerd om het te verhelpen. Niks werkt. Vanaf het begin liep bf3 gesmeerd op automatische instellingen. Ik hoop dat iemand een idee heeft waar ik nog niet aan gedacht heb. Misschien mis ik iets, maar ik vind het zo vreemd dat het altijd prima liep :/

Mijn pc:
win7, videokaart radeon hd 5770, 6gb ram, bf3 draait op 128gb ssd

Dit heb ik geprobeerd (niet chronologische volgorde)
- windows opnieuw installeren
- punkbuster op allerlei manieren opnieuw installeren
- alle mogelijke drivers herinstalleerd, videodrivers: oude, nieuwe en beta geprobeerd
- handmatig bf3 op de laagste instellingen gespeeld
Ik had een probleem met Bitdefender, de gaming modus (duh...) deed wonderen

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Snowwie schreef op maandag 08 april 2013 @ 04:06:
Ik heb Battlefield 3 een paar maanden niet gespeeld en vandaag eens weer geprobeerd, maar al m'n wapens en upgrades waren foetsie. Per class kon ik maar 1 wapen selecteren. Ik had voorheen altijd de M249 met night vision, maar die kon ik niet meer selecteren.
Heb dat ook eens gehad, ik was toen ook level 1. Origin had toen niet goed gesyncd.. Weet niet of je daar al naar hebt gekeken?

• nielsf91
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-01-2022
Hallo,

op mijn laptop loopt battlefield 3 na een tijdje gamen vast. Ik krijg de volgende melding:

"DirectX function "GetDeviceRemovedReason" failed with DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG:
Device hung due badly formed commands.. GPU: Intel(r) HD Graphics 4000 driver: unknown."

Mijn laptop beschkt over een ATI radeon HD 7970M en intel 4000 graphics card. Uiteraard
staat battlefield.exe ingesteld op hoogtste prestaties (in de catalyst control manager) dus zou
deze de 7970m moeten gebruiken. Gezien dat ik alles op ultra vlekkeloos speel lijkt mij dit ook het geval.
Waar komt dan deze melding met de Intel hd 4000 videokaart vandaan terwijl die geen eens gebruikt hoort te
worden?

En hoe kan ik dit probleem oplossen?

Met vriendelijke groet,

nielsf91

• nero355

nero355

Ik heb geen idee hoe het bij een laptop met Intel + ATI gaat, maar bij Intel + nVidia combinaties kan je het gewoon in het nVidia Control Panel instellen dus ik gok in dit geval dat je het ergens in CCC moet zoeken :)

Als je namelijk meer dan 2 kaarten in CrossFireX hebt staan kan je ook kiezen welke je wil gebruiken dus ik neem aan dat ze ook aan onboard kaarten hebben gedacht en een dergelijke optie hebben ingebouwd ?!

• nielsf91
  • Laatst online: 11-01-2022
In CCC staat de toepassing Battlefield3.exe op hoge prestaties ingesteld.. Dus in theorie zou hij geen foutmelding met de HD4000 mogen geven..

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:33
nielsf91 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:55:
In CCC staat de toepassing Battlefield3.exe op hoge prestaties ingesteld.. Dus in theorie zou hij geen foutmelding met de HD4000 mogen geven..
Is die foutmelding wel BF3 gerelateerd? Of is het een opzich zelfstaande foutmelding die als gevolg heeft dat BF3 crashed ?

Misschien kun je proberen BF3 op te starten met Windows Aero disabled (bij Windows Vista/7). Aero draait bijvoorbeeld wel gewoon op je HD4000.

Eventueel kun je hier nog even kijken, genoeg hits op Google. Waarvan de eerste op Battlelog met volgens de resultaten een oplossing.

[Voor 50% gewijzigd door agoNITE op 11-04-2013 13:20]

• darkangel456
  • Laatst online: 12-01-2022
Ik zit met het zelfde probleem als waar snowwie mee zit.

Het is namelijk zo dat ik sinds kort weer eens hebt besloten battlefield 3 te gaan spelen.
Nu is het zo dat ik nog geen enkel potje fatsoenlijk heb kunnen spelen, zonder dat er wel iets mis ging.

Nu zit ik namelijk met het volgende probleem.
Als ik me wapens aanpas of switch van class, dan verdwijnen me wapens en kan ik niks meer.
Ik zie wel dat ik switch met wapens, maar ik kan er niet meer schieten of iets anders.
Zo gezegd dus totaal nutteloos dan.

Wat heb ik al geprobeerd ?:

- Spel opnieuw installeren (helaas niet geholpen)
- Videokaart drivers geupdate (helaas niet geholpen)
- DirectX geupdate (helaas niet geholpen)

Na wat doorzoeken via google hoor ik ook nog dat het zin had om je language file te hernoemen.
Dit heb ik ook geprobeerd heeft ook helaas geen effect gehad.

Hier een aantal screenshots die ik even gemaakt hebt zodat je kan zien hoe vaag het eruit ziet.

http://i47.tinypic.com/24zvip5.jpg
http://i47.tinypic.com/nfpi8o.jpg
http://i49.tinypic.com/34eepw7.jpg

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-07-2021
Heb je het spel ook gerepareerd (rechtermuisknop op BF3 in origin > installatie repareren) in plaats van opnieuw installeren? Ik heb het probleem ook gehad, volgens mij was dat toen de oplossing. Ik weet alleen niet hoe dit anders is als opnieuw installeren...

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• darkangel456
speedyjules07 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:55:
Heb je het spel ook gerepareerd (rechtermuisknop op BF3 in origin > installatie repareren) in plaats van opnieuw installeren? Ik heb het probleem ook gehad, volgens mij was dat toen de oplossing. Ik weet alleen niet hoe dit anders is als opnieuw installeren...
Die kan ik niet uitvoeren. Want zodra ik die start dan blijft me pc volledig hangen.
En moet ik hem resetten.

• Bias
  • Laatst online: 04-06 14:35
jcj1982 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 22:42:
Hallo allemaal,

Ik heb al enige tijd last dat BF3 vast loopt bij Initializing, joinen gaat goed maar dan bij Initializing loopt hij vast. Ik krijg dan ook een melding dat de " beeldschermsturinngsprogramma AMD drivers reageert niet meer"

Als mijn tabbladen zijn dan zwart en komen wel terug, maar niet waar bewegende beelden op staan b.v. Youtube!

Heel vreemd dit.

Wat heb ik allemaal al gedaan:

- drivers downgraden en of upgraden
- game opnieuw geïnstalleerd
- game gerepareerd
- Punkbuster geüpdatet
- GPU stock - overclock
- Heel het net afgezocht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb ook een fimpje gemaakt zie hieronder:

YouTube: Battlefield 3 error BF3

Mijn specs staan onderaan.

Ik hoor het heel graag, wordt er echt moe van dat ik dit niet opgelost krijg!

Alvast bedankt.
hebben meerdere mensen last van

oplossing in meeste gevallen:

*start origin
*ga naar Games
*klik op Battlefield 3 zodat je je uitbreidingen te zien krijgt
*rechter muisknop op de laatste uitbreiding
*dan installatie repareren

#klaariskees :)

hope it works d:)b

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• darkangel456
Bias schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:13:
[...]

hebben meerdere mensen last van

oplossing in meeste gevallen:

*start origin
*ga naar Games
*klik op Battlefield 3 zodat je je uitbreidingen te zien krijgt
*rechter muisknop op de laatste uitbreiding
*dan installatie repareren

#klaariskees :)

hope it works d:)b
Dit werkte dus totaal niet.
De oplossing is er wel in ieder geval.
Heb me hele pc opnieuw geinstalleerd, en daarna dus ook battlefield. En het was opgelost !

• darkangel456
Zit nu met een ander probleem !
Wil namelijk battlefield 3 premium kopen, zodat ik ook al die expansions heb.
nu is het zo dat als ik hem selecteer om te kopen (in aanbieding 29,99) En dan het platform heb gekozen en de taal.
En dat ik hem digitaal wil, krijg ik deze fout melding in me store (winkelwagen)

ZIE LINK: http://i34.tinypic.com/2071aif.png

Ik kan op kassa >> duwen wat ik wil maar er gebeurd niks.
En het spel BF 3 limited edition heb ik niet geinstalleerd.
Heb hem verwijderd in de hoop tot die dan niet meer de melding zou geven.
Dit maakte helaas geen verschil.

[Voor 24% gewijzigd door darkangel456 op 25-04-2013 02:06]

• JMaarse
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-03 22:45
je probeert nu bf3 premium edition te kopen, maar je moet alleen premium los kopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-06 12:06
Hier nu ook vaak dat het "Loading" scherm blijft hangen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skydd86
  • Laatst online: 05-02 14:30

Afgelopen week heb ik mijn nvidia drivers geupdate naar 320.18 en sindsdien crash het spel zo nu en dan naar de desktop met de bovenstaande melding. In de vorige driver versie gebeurde het niet. Iemand een oplossing?

Overigens, op de vorige pagina staat iemand met hetzelfde probleem, maar dan met een ati kaart...

[Voor 15% gewijzigd door Skydd86 op 27-05-2013 17:02]

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05:47
Ik heb een ander probleem, in BF3 en MOH, namelijk dat de game niet door laad in IE, dan krijg ik een muispointer en kan ik niet een unit selecteren en de game starten. Dit probleem heb ik opgelost door Firefox te installen.

Nu kan ik beide games spelen. Maar na een tijdje (verschilt tussen de 5-30 minuten) word ik gedisconnect met de foutmelding (1) reconnect.

geprobeerd: antivirus uit en firewall uit, het probleem blijft zich voor doen. Ook punkbuster geupt en gereinstalled

Iemand een idee?

Floksor

• gunshooter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-04 23:18
hallo,

sinds kort heb ik ook dit probleem met de MAV .

Hij gaat niet meer omhoog ???

• AdmiralSnipe
gunshooter schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 22:10:
hallo,

sinds kort heb ik ook dit probleem met de MAV .

Hij gaat niet meer omhoog ???
Deploy je 'm niet terwijl je aan het lopen bent?
Dit zorgt er nog wel eens voor dat dat ding niet van de grond komt.
Probeer eens stil te gaan staan en dan pas de MAV neer te kwakken.
Of "e" gebruiken om uit de mav te gaan om er vervolgens weer in te gaan, dat wil volgens mij ook wel helpen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:15

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Laatste tijd merk ik dat BF3 niet meer soepel loopt op mijn systeem, ondanks dat ik er niets aan veranderd heb. Geluid hapert, lage FPS, nog mensen hier last van?

Settings naar beneden zetten (nu op medium) helpt maar een beetje.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:55

Eagle Creek

Breathing security

cooper87 schreef op maandag 01 april 2013 @ 17:53:
Wanneer ik BF3 speel op mijn Alienware laptop, heb ik zo'n 20% memory usage... na een tijdje spelen jumped deze 'ineens' naar 95-99% (ik heb taakbeheer open op 2e scherm). Als ik de processen van hoog naar laag sorteer, is BF3 het hoogste, maar dat is gewoon hetzelfde als bij de 20% memory usage. Als ik BF3 vervolgens afsluit, blijft de memory usage op rond de 99% staan, totdat ik opnieuw opstart. Op 95% is de game nog te spelen, op 99% gaat ie haperen.

Wat zou dit kunnen zijn?

Specs:
- 16GB ram
- ATI Radeon HD 7970 M
- Windows 8 64 bit

Voorheen nooit problemen had, is pas sinds een paar weken (denk na een bepaalde patch, maar weet niet zeker)
DIt heb ik ook een paar keer ervaren. Daarna ging mijn HDD/pagefile gebruik naar 100% en 5 min later sloeg de pc vast.

Ook met Windows 8 64, ook 16 GB en ook een Ati Radeon (toen nog een andere serie).

Bij mij is het opgelost met een nieuwe videokaart- en drivers. De kaart (nu R7800 series) was ik sowieso al van plan te kopen maar misschien dat je er met drivers ook al bent.. ?

[Voor 4% gewijzigd door Eagle Creek op 09-06-2013 14:25]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• wesleybor
Ik kan de M41A niet kiezen terwijl ik mijn layout al aan gepast heb. hoe kan dit

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/wesleybor22/loadout/363705468/pc/

[Voor 102% gewijzigd door wesleybor op 17-06-2013 12:43]

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-06 14:47

d_star

Maharadja of the Year :-/

Waarschijnlijk omdat je bij het RU team zit en de engineer-class nog niet hebt uitgespeeld (1e service star mee gehaald).

BF3 kent per factie class-specific wapens:
Assault US: M16
Assault RU: AK-74M
Engineer US: M4A1
Engineer RU: AKS-74u
Support US: M27 IAR
Support RU: RPK
Recon US: Mk11 mod 0
Recon RU: SVD

Als je de class waarmee je speelt nog niet hebt uitgespeeld (dus een service star mee hebt behaald), kan je als Russische Assault-speler bijvoorbeeld geen M16 selecteren. Na de eerste service star voor die class ben je totaal vrij om je wapen te selecteren.

Dit geldt voor elke class.

Om dit te omzeilen kan je natuurlijk gewoon met de geunlockte wapens gaan spelen, bijvoorbeeld als je Assault bent speelt dan met de M416. Die kan je selecteren zowel onafhankelijk van welk team je speelt.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• wesleybor
dit ben ik nu http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/wesleybor22/stats/363705468/

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-06 14:47

d_star

Maharadja of the Year :-/

Ik zag het, heb je opgezocht op Battlelog. Je bent nog maar level drie, dus je hebt de engineer-class nog niet volledig vrijgespeeld. Als je dus als RU spawnt, kan je alleen maar met de AKS-74u of met de vrijgespeelde wapens (SCAR-H, A-91 bijvoorbeeld als je die vrijgespeeld hebt) gaan spelen. Nog niet met de M4A1.

Als je als US spawnt, kan je alleen maar met de M4A1 spelen of met de vrijgespeelde wapens. Nog niet met de AKS-74u. Dit verandert zodra je je eerste service star voor de engineer class haalt (dus niet voor een wapen), dan mag je als US bijvoorbeeld ook de AKS-74u selecteren en omgekeerd.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
nvm

[Voor 113% gewijzigd door Draakje5 op 18-06-2013 23:03]

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

** verplaatst **

[Voor 112% gewijzigd door Eagle Creek op 30-06-2013 17:27]

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:25
Ik krijg BF3 niet eens meer opgestart. Ik heb al wel 3 of 4 loginschermen voorbij zien komen :(

1 voor Origin, dan weer 1 om in te loggen op een popup webpagina (battlelog) (al 4 keer en hij wil niet onthouden)
Dan moewt ik weer een of andere plugin installeren in de browser en nu zegt ie dat hjet spel niet geinstalleerd is....... Nu had ik al een 9 maanden niet gespeeld, maar wat een werk om ff weer een spelletje mee te pakken zeg....... Hebben ze het nou gewoon nog moeilijker gemaakt om een spel te spelen....

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheCrius
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:02
Ik heb de laatste tijd een erg instabiele multiplayer potjes in battlefield. Soms valt de FPS naar 30 op low settings en 1680x1050.Normaliter was ik in staat om high i.c.m. ultra te spelen met de zelfde setup rond 40 fps. (i5 750 / 8 gb ram ddr 1333 / asus ati 6950 2gb/ samsung 830 ssd). HD res en high settings is echt onmogelijk om soepel mee te spelen. FPS valt steeds onder de 25.

Op internet vind ik wel meer soortgelijke gevallen met dezelfde systeemspecs, maar die beste mensen klagen dat hun FPS onder 50 zakt. Dat is imo een heel ander probleem. Dat haal ik bij lange na niet.

Heb van de week een verse windows 8 installatie gedaan en drivers opnieuw geïnstalleerd, maar tevergeefs. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Edit:

Driver whipe gedaan en cpu throttling uitgezet.
Nu 40 fps. Stuk beter maar nog niet wat volgens mij behaald kan worden.

Als ik naar taakbeheer CPU gebruik kijk geeft deze 60% aan. MSI afterburner zegt dat de GPU load op 99% zit.

[Voor 20% gewijzigd door TheCrius op 30-06-2013 16:22]

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Hey!

Waar ik me de laatste tijd nogal aan stoor: waarom kan ik amper servers vinden?

Dit zijn mijn filters:
Game: Battlefield 3, Back to Karkand, Close Quarters, Armored Kill
Preset: Normal
Ranked : On
Punkbuster : On
Game size: 24, 32, 48
Free slots: 1-5, 6-10, 10+
Mode: Rush

Naar mijn gevoel zijn dit heel normale filters. Gemiddelde servergrootte, alle bevolkingen behalve vol en leeg en rush. Als ik hier echter op ga zoeken kan ik amper servers vinden... Gisteravond de bekende maps nagelopen:

Sharqi peninsula: 2 servers
Seine crossing: 1 server
Noshar kanals: 5 servers
Grand Bazaar: 4 servers
Damavand Peak: 8 servers
Operation Metro: 3 servers
Bandar desert: 0 servers.

Ik filter dan nog niet eens op continent, waardoor ik van de gevonden servers zelf nog maar een paar uitsluit vanwege een ping van 200+.

Op deze manier kan ik amper een server vinden om te spelen. Dit is iets dat mij al een hele tijd opvalt maar gisteravond was het wel heel erg. Iemand enig idee?

Op Google zie ik wel dat er meer over wordt geklaagd maar dan hebben ze het vaak over te strakke filters, specifieke types (bv infantry only hardcore) en "bf 3 sucks noone wants to play :+ ". Maar ik vind het wel bizarre vormen aannemen :'( .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-06 23:36
Ik heb de Windows 8.1 preview geinstalleerd maar nu ondervind ik problemen met BF3, zoeken via battlelog gaat prima, maar er moet een update geinstalleerd worden welke dus niet geinstalleerd kan worden. Heb alleen de vraag of hier meerdere mensen problemen mee hebben en zo ja, het opgelost hebben.

Chrome & IE11 hebben hetzelfde problem....

• MauriceDW
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:03
waarom is het niet mogelijk om met 2 mensen op 1 netwerk tegelijk bf3 te spelen op dezelfde server, 1 van ons word er de hele tijd uit gedonderd...

heel vervelend dit. :( :?

• markieo
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
EDIT: laat maar ineens begint ie te downloaden naar 3 uur wachten srry hiervoor..

[Voor 87% gewijzigd door markieo op 10-07-2013 16:10]

• InFamous
  • Laatst online: 07:04

InFamous

excommunicado

MauriceDW schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 00:00:
waarom is het niet mogelijk om met 2 mensen op 1 netwerk tegelijk bf3 te spelen op dezelfde server, 1 van ons word er de hele tijd uit gedonderd...

Omdat je via het zelfde ip-adres connect misschien?

Formerly known as Ragdoll

• baxstar
  • Laatst online: 02-10-2022
Eagle Creek schreef op zondag 09 juni 2013 @ 14:23:
[...]

DIt heb ik ook een paar keer ervaren. Daarna ging mijn HDD/pagefile gebruik naar 100% en 5 min later sloeg de pc vast.

Ook met Windows 8 64, ook 16 GB en ook een Ati Radeon (toen nog een andere serie).

Bij mij is het opgelost met een nieuwe videokaart- en drivers. De kaart (nu R7800 series) was ik sowieso al van plan te kopen maar misschien dat je er met drivers ook al bent.. ?
Ik heb het zelfde probleem vandaag ondervonden! Ik heb ook 16gb ram, windows 7 64bit en een HD7970 :(

Casper

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik loop tegen deze foutmelding aan:

Kicked for 0 minutes bla bla...
This PB Server Requires (A1386 C2.325) - Error loading pbcl

Speel een minuut of 1-2 in een random server, kicked constant met bovenstaande melding erbij.

Heb PBsetup gedraaid, ook als admin. PBSVC ook gedraaid, uninstall, en weer install... helpt allemaal niet. Ook de PB map zelf in de BF3 directory verwijdert en weer PBsetup gedraaid, BF3 updaten.... ook geen resultaat...."

Wat heb ik al geprobeerd (zonder resultaat)
- Ik zit sinds kort op windows 8 64bit (kom van windows 7 64 bit af) en heb een vermoeden dat het daar mee te maken heeft, maar dat is mijn gevoel
- Via de firewall heb ik punkbuster A en B toegevoegd en toestemming gegeven.
- Ik heb ook geprobeerd met de firewall uit en zonder actieve virusscanner de pbsetup te draaien en BF3 te updaten via PBsetup > check for updates... geen resultaat.
- Origin > BF3 installatie repareren en checken voor updates heeft ook geen effect, het probleem zit em in punkbuster....
- PnkbstrA en PnkbstrB in de SysWOW64 map aangevinkt dat ze als admin moeten worden gestart....
- Ik run verder alles als administrator, dus dat kan het ook niet zijn...

Via de PBsetup updaten lijkt het in ieder geval niet goed te gaan, ik blijf namelijk hangen op deze versies:
Client version > v2.331 A1386
Server version > v.1.867 A1386 C2.331

Ik word gekicked met de melding dat ik C2.335 niet heb, oke... dus ik heb een oude versie zou je zeggen? Hoe kan het dat PBsetup dan niet de juiste bestanden update, als ik er voor word gekicked in elke server die ik join?

Ik heb ook geprobeerd op via die handmatige manier dat pb bestand ''pbsec.htm'' (security files) op te slaan maar dat heeft ook geen effect.

Iemand enig idee dit is echt frustrerend?!

[Voor 4% gewijzigd door peakaboo op 11-07-2013 01:52]

• peakaboo
  • Niet online
Niemand?

• larsiano
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-08-2013

larsiano

-=XTRA=-

Zo te zien is de laatste verzie nog niet handmatig te downloaden vanaf PB.com. Normaal gebeurt het updaten automatisch!

Van de PB site:
To Manually update your local PunkBuster Security Files, choose "Save As" from your Web Browser's "File" Menu and explore to find your game folder and the subfolder called "pb", then save this file in that location ([game path]/pb/pbsec.htm or [game path]/pb/pbsecsv.htm). The next time you start your game, your PunkBuster will have the latest security information necessary to accept auto-updates from PB Servers.
Dit heb je dus al geprobeerd?

Ik zit nu niet achter mijn gamemachine maar misschien kan iemand je dit bestand opsturen? Of stuur een bericht via de PB site voor hulp / updated pagefiles

[Voor 4% gewijzigd door larsiano op 18-07-2013 10:29]

2408WFP + 2x1908FP, i7 950 + EK Supreme, Asus Rampage III Black Edition, 3x2GB Corsair, GTX590, 2 x 120GB Vertex Turbo (RAID0 @ Higpoint3520), 850W Antec W.C.PSU, Termaltake Tenor, 2xZalman Reserator, Steelpad 4S + G5, AW-TaxtX, LG Blu/HD

• peakaboo
  • Niet online
larsiano schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:28:
Zo te zien is de laatste verzie nog niet handmatig te downloaden vanaf PB.com. Normaal gebeurt het updaten automatisch!

Van de PB site:

[...]
Dit heb je dus al geprobeerd?

Ik zit nu niet achter mijn gamemachine maar misschien kan iemand je dit bestand opsturen? Of stuur een bericht via de PB site voor hulp / updated pagefiles
Bedankt voor je hulp, ik ga het vanavond eens proberen. Volgens mij had ik deze handmatige manier van die codes opslaan etc al eens geprobeerd, maar wie niet waagt wie niet wint.

d:)b

• peakaboo
  • Niet online
Oke update:

Ik heb geen idee hoe het nu precies is opgelost, aangezien ik erg gefrustreerd raakte :+

Wat ik heb gedaan is het volgende:
- PB verwijdert, ook alle bestanden die her en der zweven in de windows map, program files, bf3 map etc alles weg. In windows firewall alles wat met PB te maken heeft verwijdert. Dus punkbuster A en B eruit.
- Reboot
- In de Bf3 folder de map PB verwijdert en alles wat met PB te maken had (dit terwijl origin niet actief was).
- Reboot
- Origin starten, bf3 laten ''repareren''. Ja er missen bestanden, oke downloaden etc klaar. PB map weer terug met inhoud vers.
- PB opnieuw downloaden van de site en daarna draaien en BF3 toevoegen, updaten. Voltooid.
- Daarna heb ik die losse bestandjes zoals larsiano hieronder aangaf handmatig gedownload en in de juiste mappen geplakt. Dus de security files >> pbsec.htm en de bf3 client side files > pb client v2.331 for win32.
- Reboot
- In windows firewall checken of punkbuster A en B nu beide worden ''doorgelaten'', dus alle vinkjes aanzetten.
- Origin starten
- Bf3 starten en spelen maar... daarna geen kick meer gehad.... HOORAY

Maargoed, nu weet ik dus uiteindelijk niet PRECIES waar het probleem nu lag. Ja oke, bij PB maar welk onderdeel.... geen idee... Bovenstaande geprutst had in ieder geval wel als enige een positief resultaat.

Dank voor degene die mij geholpen hebben :) Hopelijk hebben anderen er iets aan mochten zij ook met deze problemen kampen.

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-06 16:39
MauriceDW schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 00:00:

Aangenomen dat jullie allemaal netjes met een officiele versie spelen lijkt me dat het probleem in de gebruikte router zit.

Wij ondervonden dit probleem op een lanparty toen we een oude Linksys(?) router gebruikten.
Toen die was vervangen door een Netgear 3700 konden we met 15 man probleemloos tegelijk op dezelfde BF3 server aan de slag!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-06 08:18
Ik heb de laatste tijd wat last van Rubber Banding, dat is met name gekomen na de overstap naar Ziggo.
Wat houdt dat precies in. Als ik ren of loop dan kan random mijn karakter stoppen met naar voren lopen (blijft hangen voor een seconde). Het is net alsof de server je karakter oppakt en 2 meter terugzet.
Ik heb van alles geprobeerd om het te verhelpen

- PBupdate
- Met de (grafische settings in-game) settings lopen spelen
- Overclock CPU eraf gehaald
- Zowel op PC als Laptop getest, hetzelfde resultaat. Af en toe een hapering
- Ping is gewoon goed 19/20 constant. Speedtest.net (63mbps/5.80mbps), 3ms (Jitter)
- Ping gedaan naar de server (was gewoon goed) 1ms/1ms/1ms binnen huis ook (dus geen verlies)
- Heb met overlay(cpu/graka) aan gespeeld, geen rare dingen geconstateerd.
- Laptop regelrecht op de Ziggo-router geplugt om uit te sluiten dat het mijn switch zou zijn.
- Battlefield 3 Repair uitgevoerd (Origin)
- FPS op ultra settings is gewoon prima tussen de 45/60 fps.
- Heb verder geen last van crashes of andere rare fratsen. Kan uren blijven spelen met af en toe z'n Rubber Banding voor een seconde.
- Op alle servers getest, nog steeds het probleem

Ik heb een theorie:
Zou het misschien komen dat de BF3 servers eerst de mensen met hogere-ping voorzien ? Het lijkt er gewoon op dat af en toe de packages sneller worden verzonden dan door de servers verwerkt

Vraag:
Zijn er meer mensen met internet van Ziggo/UPC die hier hinder van ondervinden? Er gaan geruchten rond dat het komt door de laatste 1.0.7 patch (speciaal voor ps3). Alleen niemand kan het echt verifieeren.
Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Jurgen

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Battlefield 3 draait soms met 20 - 30 FPS, terwijl er op beide kaarten minder dan 40% load zit.
i5 3570k, 2x 7850. Na een herstart werkt het weer goed. Hoe komt dit?

@ iriseyoufall
Ik heb ook Ziggo, en heb ook het zelfde probleem. 60/6 verbinding. FPS is gewoon goed.

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-06 08:18
Alexxxxxxxxxx schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:37:
Battlefield 3 draait soms met 20 - 30 FPS, terwijl er op beide kaarten minder dan 40% load zit.
i5 3570k, 2x 7850. Na een herstart werkt het weer goed. Hoe komt dit?

@ iriseyoufall
Ik heb ook Ziggo, en heb ook het zelfde probleem. 60/6 verbinding. FPS is gewoon goed.
Het Rubber-Banding probleem is inmiddels opgelost. Het ligt aan de Cisco Routers van Ziggo. Heb diverse versies (inclusief de nieuwste) geprobeerd maar het probleem hield aan. Met de nieuwste Ubee Router is het opgelost!

• cooper87
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:39
cooper87 schreef op maandag 01 april 2013 @ 17:53:

Wat zou dit kunnen zijn?

Specs:
- 16GB ram
- ATI Radeon HD 7970 M
- Windows 8 64 bit

Heb hier eindelijk een oplossing voor, compatibility mode van de .exe op Windows 7 zetten...

• wesleybor
Hallo mensen ik kan al 3 dagen geen Server joinen. Al wat dingen geprobeerd, maar dit wil nog steeds niet
Ik heb regdit al veranderd in beta ook werkt dit niet. Wie o wie kan mij helpen

• Joshuatree
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:38
Hier ook opeens last van rubber banding....

Nadat ik een clean instal van Windows 8.1 en BF3 had gedaan nog steeds hetzelfde probleem.
Oplossing voor mij was de framerate omlaag.

Was met gametime.maxvariablefps op 30 begonnen en t/m 50 ging het bij mij goed.

Succes!!
de cfg file ziet er nu zo uit:

RenderDevice.TrippleBufferingEnable 0
RenderDevice.Dx11Enable 0

gametime.maxvariablefps 50

RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 1
Render.DrawFps 1
PostProcess.DynamicAOEnable 0

WorldRender.FxaaEnable
WorldRender.MotionBlurEnable
WorldRender.MotionBlurMax
WorldRender.MotionBlurScale
WorldRender.MotionBlurNoiseScale
WorldRender.MotionBlurQuality
WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount
WorldRender.MotionFrameAveraeCount

WorldRender.DxDeferredCsPathEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 256

• wesleybor
ik heb het probleem dat de Browser plugin niet wil Updaten.

Wat ik al heb gedaan is : Het Prof_Save_body document weg gehaald uit de Battlefield map.
Gekeken op youtube naar de oplosing maar niks duideliijks kunnen vinden. Wie wil me erbij helpen graag via PM of in dit topic natuurlijk allemaal hartelijk dank.

• AdmiralSnipe
wesleybor schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 19:32:
ik heb het probleem dat de Browser plugin niet wil Updaten.

Wat ik al heb gedaan is : Het Prof_Save_body document weg gehaald uit de Battlefield map.
Gekeken op youtube naar de oplosing maar niks duideliijks kunnen vinden. Wie wil me erbij helpen graag via PM of in dit topic natuurlijk allemaal hartelijk dank.
Ik heb dat ook een aantal keer gehad.
Heb je je PC al gereboot? Dat leek bij mij gek genoeg te helpen.
Een andere keer heb ik gewoon gewacht en werkte het de volgende dag weer.

• wesleybor
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:10:
[...]

Ik heb dat ook een aantal keer gehad.
Heb je je PC al gereboot? Dat leek bij mij gek genoeg te helpen.
Een andere keer heb ik gewoon gewacht en werkte het de volgende dag weer.
nee het werkt al n week of 2 niet. En vind het vervelend weet niet wat de oplossing is

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:23

Hu9o

Schokkend

Wat vinden jullie van het aantal aimbots en wallhacks de laatste tijd?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• AdmiralSnipe
wesleybor schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:32:
[...]

nee het werkt al n week of 2 niet. En vind het vervelend weet niet wat de oplossing is
Hmmm raar, reinstall van BF3 al geprobeerd?

• KnetterGek
  • Laatst online: 21-01-2020

KnetterGek

Is lief, zacht en knuffelig.

AdmiralSnipe schreef op zondag 19 januari 2014 @ 20:26:
[...]
Hmmm raar, reinstall van BF3 al geprobeerd?
Andere browser installeren? Als het daarmee over gaat ligt het aan de browser. Als dat niet helpt, tijd om verder te zoeken.

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

wesleybor schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:32:
[...]

Mss ff wat meer details geven :? Welke browser /versie heb je bijv.....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Hu9o schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 10:49:
Wat vinden jullie van het aantal aimbots en wallhacks de laatste tijd?
Die zijn er helaas veel meer de laatste tijd..
Pagina: 1 ... 29 30 31 Laatste

Let op:
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee