Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andyk125 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:23:
[...]

Is dat wat nieuws om je stats van BF3 hier te posten, vindt het altijd wel grappig dat mensen dat posten en dan laten zien wat voor goede teamplayers ze zijn :P
Ja, verwacht wordt dat je nu onder elke page je statbalk zet ;) Zodat andere kunnen zien hoe goed je bent.

Afbeeldingslocatie: http://g.bf3stats.com/pc/3FLa01Pg/Suprem0r.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik start nu net bf3 op en heb een update van 483mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
HammerNL schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:29:
[...]

Teamplay, is echt wel wat meer dan alleen een ammo/health box droppen... Of snap jij weinig van het spel?
Volgens mij snap jij er bar weinig van zeg.. als je als assault of support speelt en je bent een teamplayer dan hadden er echt wel heals, revives of supplies gestaan hoor |:(

of je denkt na en hij speelt voornamelijk als recon!

[ Voor 6% gewijzigd door Andyk125 op 22-11-2011 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:50

flessuh

Set sail for fail!

Andyk125 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:31:
[...]

Volgens mij snap jij er bar weinig van zeg.. als je als assault of support speelt en je bent een teamplayer dan hadden er echt wel heals, revives of supplies gestaan hoor |:(
ik vind het meer een "probleem" dat je boxes neergooit en je team meteen weer wegrent...echt zwaar vervelend

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:14

mvz

muziek verslaafde

yeah recon !! ;p

als de recon een BMW motorfiets met koffers kon rijden, dan resuppliede ik iedereen natuurlijk in een oogwenk :D
[...]

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh, net die G3A3 unlocked gister, heerlijk wapen, wordt ie meteen een beetje 'generfed'... Ah well.. dan maar weer terug naar F2000 :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BF3 lijkt weer geheel online, ik ben alleen al m'n favorite servers kwijt, hebben jullie dat ook?

Btw, waarom is het nodig dat iedereen hier z'n stats neerplempt. Alleen je SPM/Skill/KD/Whatever komen showen is volgens mij sowieso niet bijster interessant voor de rest. Vertel dan ook gedetailleerd waarom of hoe je die 'monster' score gehaald hebt zodat anderen er nog wat aan hebben....

Iedereen kan wel een 'legendarisch' battlereport posten, daar schieten we toch niets mee op in een algemeen bf3 topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:38:
BF3 lijkt weer geheel online, ik ben alleen al m'n favorite servers kwijt, hebben jullie dat ook?

Btw, waarom is het nodig dat iedereen hier z'n stats neerplempt. Alleen je SPM/Skill/KD/Whatever komen showen is volgens mij sowieso niet bijster interessant voor de rest. Vertel dan ook gedetailleerd waarom of hoe je die 'monster' score gehaald hebt zodat anderen er nog wat aan hebben....

Iedereen kan wel een 'legendarisch' battlereport posten, daar schieten we toch niets mee op in een algemeen bf3 topic?
Inderdaad, ik ben ook helemaal niet benieuwd naar iemand anders zijn of haar e-boner. Zegt niks over hoe je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
[...]

Of hij speelt engineer, en repaired voertuigen in z'n team, of schakelt die van z'n tegenstander juist uit? Of hij speelt als recon en plaatst een soflam op een strategisch punt, zodat hij vervolgens alle enemy vehicles locked en andere teamleden deze vervolgens kunnen locken met de javelin... En spot daarnaast enemey soldiers, omdat hij een goed overzicht heeft over de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-10 16:09
ja hier ook, en kan ze ook niet vinden met de browser :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
HammerNL schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:40:
[...]

Of hij speelt engineer, en repaired voertuigen in z'n team, of schakelt die van z'n tegenstander juist uit? Of hij speelt als recon en plaatst een soflam op een strategisch punt, zodat hij vervolgens alle enemy vehicles locked en andere teamleden deze vervolgens kunnen locken met de javelin... En spot daarnaast enemey soldiers, omdat hij een goed overzicht heeft over de map.
Praat toch ook helemaal niet over Recon of wel? hij geeft toch zelf al aan dat hij meestal alleen recon speelt, waar ik helemaal niks op tegen heb. Vindt het gewoon grappig dat mensne hun stats tegenwoordig hier bij posten..

Dit is de tweede keer al dat ik mij favorite serverskwijt ben, bij elke update ben ik ze kwijt. Daar baal ik wel van want ahd wel paar mooie servers erin staan! naja ff terugkijken op history ;)

Onder profile staan je favoriete servers nog wel! Ff opnieuw aanklikken en je hebt ze weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

Wat me opvalt is dat mijn battlelog (mijn stats) niet worden geupdate. Er staan sommige dingen van vorige week, maar heb inmiddels vanalles vrijgespeeld etc. Kan het zijn de server waarop ik speel dat niet logged ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij staan m'n favorites er nog. Wellicht even wachten? Kan zijn dat bepaalde delen van Battlelog nog niet werken.

GoTBF3.nl servers zijn trouwens iets aangepast, Operation Metro is er op Conquest 64 uitgegooid en we hebben twee mixed mode servers, eentje met 64 man en grote mappen en eentje met 32 man en kleine mappen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005

flessuh

Set sail for fail!

Jpjedi schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:42:
[...]

ja hier ook, en kan ze ook niet vinden met de browser :?
zal het niet zijn dat ze er nog wel in staan, alleen de servers zijn nog niet geupdate?

ik denk dat ik vanmiddag de logitech attack 3 maar bestel, zie hem zo nu en dan wel op battlelog forum voorbij komen, en ik neem toch aan dat met joystick heli vliegen makkelijker gaat worden, want toetsenbord is voor sommige dingen gewoon niet goed genoeg...(vooral accuraat richten)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJH schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:46:
Wat me opvalt is dat mijn battlelog (mijn stats) niet worden geupdate. Er staan sommige dingen van vorige week, maar heb inmiddels vanalles vrijgespeeld etc. Kan het zijn de server waarop ik speel dat niet logged ofzo?
Er zijn unranked servers ja, niet vreselijk veel, maar ze zijn er wel degelijk. Ik raad je dan ook aan altijd naar ranked servers te zoeken.

Ik heb zelf nooit op die servers gespeeld, maar het lijkt me wel sterk dat je op unranked servers te zien krijgt dat je uberhaupt wat unlockt.

Daarbij zijn er meer mensen die zeggen dat battlelog niet goed update, kijk bijvoorbeeld eens op bf3stats.com, kan zijn dat die het wel laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er daadwerkelijk unranked servers? Wij hebben ook een unranked private server maar die is zelfs met een password erop nog niet unranked te krijgen. Dat komt ook pas in de volgende server patch, in R9 worden unranked servers geïntroduceerd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-10 10:25
Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:49:
Zijn er daadwerkelijk unranked servers? Wij hebben ook een unranked private server maar die is zelfs met een password erop nog niet unranked te krijgen. Dat komt ook pas in de volgende server patch, in R9 worden unranked servers geïntroduceerd.
"Support for unranked servers. Unranked servers do not report players' scores to Battlelog, but server administrators can freely control all settings"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

mvz schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:19:
operation firestorm is wel super hoor, alleen jammer van de map boundaries aan de zijkanten ;pp
gister met een MAV van een teammate op de radiotower gedropped, en paar goeie HS kunnen maken >:)

daarna werd ik door een MAV van de tegenstander, van de toren geduwd!!!! OMG ik had 't niet meer :D

[afbeelding]
De boundaries van jouw Operation Firestorm zijn wel heel raar als jij bij de radio tower van Caspian Border kunt komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:48:
[...]

Er zijn unranked servers ja, niet vreselijk veel, maar ze zijn er wel degelijk. Ik raad je dan ook aan altijd naar ranked servers te zoeken.

Ik heb zelf nooit op die servers gespeeld, maar het lijkt me wel sterk dat je op unranked servers te zien krijgt dat je uberhaupt wat unlockt.

Daarbij zijn er meer mensen die zeggen dat battlelog niet goed update, kijk bijvoorbeeld eens op bf3stats.com, kan zijn dat die het wel laten zien.
Mmh zou kunnen, maar denk ik niet. Speel veel op de 1000 tickets AAA en N88 servers (HC), maar heb amper stats op mn profiel: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/dirkjan456/

M'n rank klopt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Reduced the damage from FIM-92 and SA-18 IGLA missiles against aircraft.
Wut? Die dingen raken al nagenoeg nooit een vliegtuig. Of is dit inclusief helis, wat helemaal stom zou zijn gezien het aantal stingers dat je nu al op een beetje competente heli piloot moet schieten om hem neer te krijgen.

Ook minder damage van .50 tegen helis vind ik stom, elke heli moet probleemloos van een .50 weg kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
kan het niet zijn dat servers eerst opnieuw geconfigureerd moeten worden voordat ze online mogen? minimum 2 players to start is bij de nieuwe serverpatch niet meer toegestaan. Moet minimaal 8 worden. Wel lastig want het duurt wel even voordat er 8 spelers in blijven. Bij 2 blijven de mensen even spelen waardoor er al snel meer mensen bij komen. Als je niet kan spelen ben je ook zo weer weg.

Bij BF2 was het handiger.. kon je gewoon wat rondhobbelen voor de server officieel startte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

furby-killer schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:54:
[...]

Wut? Die dingen raken al nagenoeg nooit een vliegtuig. Of is dit inclusief helis, wat helemaal stom zou zijn gezien het aantal stingers dat je nu al op een beetje competente heli piloot moet schieten om hem neer te krijgen.

Ook minder damage van .50 tegen helis vind ik stom, elke heli moet probleemloos van een .50 weg kunnen komen.
Dit begrijp ik ook niet helemaal, wat mij betreft had de damage wel iets increased kunnen worden want meestal had je 3-4 IGLA's nodig voordat je wat neer kon halen. Ik had liever gehad dat ze de mobile AA wat decreased hadden, vooral tegen de heli. Een paar schoten en de heli is neer en totaal onbestuurbaar. Zelfs een tankshell doet nog minder damage.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-10 13:40
Phyxion schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:03:
[...]

Dit begrijp ik ook niet helemaal, wat mij betreft had de damage wel iets increased kunnen worden want meestal had je 3-4 IGLA's nodig voordat je wat neer kon halen. Ik had liever gehad dat ze de mobile AA wat decreased hadden, vooral tegen de heli. Een paar schoten en de heli is neer en totaal onbestuurbaar. Zelfs een tankshell doet nog minder damage.
Helemaal mee eens, en ook de damage tegen een tank is wat overdreven, maar wel grappig dat je met een Mobile AA een kans hebt tegen een tank zeker als die niet helemaal oplet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het komt door het feit dat je soms in een jet vliegt met 99 hp, en dat je dan in 1x ontploft door 1 IGLA/Stinger. Dat zullen ze wel gefixed hebben. Volgens mij was dat kompleet random namelijk.
Op die manier had je namelijk geen ruk aan extinguisher/maintenance.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

-O- Komt er een patch uit waarmee je kan laten zien dat je de game support NADAT die gekocht is en daarmee nieuwe kopers kan aantrekken, gaan ze je effe vrolijk vertellen dat je maar de full patch notes op Battlelog moet lezen waar je niet eens kan komen zonder een BF3 activatie in je Origin profiel :F

Duuusch... wie Copy>Paste hier effe de volledige release notes ?? Alvast bedankt !! :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:11
d0n7bl1nk d0n7bl1nk
BF3's Flashlights are still blinding as hell. Great. Guess I'll be waiting another month (or longer) for the next patch.

The IR scope is still just as powerful, and the squad system doesn't automatically add you to a squad, so everyone's lone-wolfing it.

Jammer :(

[ Voor 30% gewijzigd door vinom op 22-11-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

nero355 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:08:
-O- Komt er een patch uit waarmee je kan laten zien dat je de game support NADAT die gekocht is en daarmee nieuwe kopers kan aantrekken, gaan ze je effe vrolijk vertellen dat je maar de full patch notes op Battlelog moet lezen waar je niet eens kan komen zonder een BF3 activatie in je Origin profiel :F

Duuusch... wie Copy>Paste hier effe de volledige release notes ?? Alvast bedankt !! :)
Patch notes for Nov 22 patch
Major client update for the PC version Battlefield 3 as well as a server-side update for all platforms.

The update will be made on Nov. 22nd 7:00 AM UTC / Nov. 21st 11:00 PM PST.

We’ll share release timing on the console patches as soon as we are clear on the timing, these take a bit longer due to console certification process.

---- Client-Side Changes:

-- Visuals, Stability and Performance Fixes:

• General performance and loading time improvements
• “Black Screen” fix for an issue occurring on some PC Configurations
• Stereo and Rendering Support for Nvidia and AMD Graphics Cards
• Adjusted the “stuttering” encountered on some PC configurations.
• Fixed several Crashes when joining MP and Co-Op sessions
• Fixed multiple problems when using multiple monitors (Eyefinity / Surround).
• Fixed visual corruption issues on certain Nvidia Cards
• Improved loading times for certain textures
• Added console command “GameTime.MaxVariableFps” to limit max FPS
• Added console command “UI.DrawEnable” to hide UI for screenshots / videos

-- Balance and Gameplay Adjustments (PC)

• Fixed a problem with high speed mouse movement
• Added back some missing Growlers on Kharg Island Conquest Large
• Added back EOR sound for SQDM and TDM
• You should no longer be able to damage a friendly vehicle when sitting in an open position
• Grenades now drop to ground if you get killed while attempting to throw it(note the affect this will have on Hardcore mode!)
• Spawn protection now should work in Conquest. You should no longer spawn on points too close to enemies
• You should no longer spawn too close to enemies in TDM and SQDM
• Combat areas on Kharg Rush tweaked in order to disallow defenders to access the carrier ship after 1st base is taken and being able to enter the AA gun
• Fixed a problem with revived players not suffering suppression
• Fixed a problem with the camera when being revived in COOP
• Added joystick deadzone setting
• Fixed sound for when climbing ladders
• Fixed an issue with some weapon sounds in first person
• Fixed a swim sound loop error
• Increased the damage of Helicopter Miniguns, AA guns, and Jet Cannons against infantry
• Increased the damage of Helicopter Miniguns against jeeps.
• Reduced the physics impact of AA guns and Jet Cannons, players under attack from these weapons should no longer lose control.
• Increased the damage of the 44 Magnum slightly.
• Increased the range and minimum damage of the .357 Round from the MP412 Rex.
• Increased the range of all .45cal and 9mm weapons.
• Slightly increased the range of the P90 and MP7 and PDW-R.
• Slightly increased the range of the 5.56mm PDW-R and decreased the minimum damage at long range.
• Slightly increased the minimum range of the Mk11, SVD, and M39 EMR 7.62mm rifles.
• Decreased the maximum damage and maximum range of the G3 and SCAR-H 7.62mm weapons.
• Reduced the damage from FIM-92 and SA-18 IGLA missiles against aircraft.
• Increased the damage and range of the 40mm BUCK rounds.
• Reduced the damage .50cal weapons do against Helicopters.
• Updated T90 canister shell tweaks to match Abrams canister shells
UI Changes (PC)
• Added round duration and ticket summary at EOR
• Advanced squad polish – should be more intuitive
• Significant changes to the Join Squad functionality (see below)
• Fixed a problem regarding keybindings while playing
• You should now get a better error message when being disconnected via Battlelog

---- Server Update Highlights

• EOD Bot exploit fix
• Several crash fixes
• Anti-stat padding measures taken, disallowing ranked servers to run obscure settings
• Improved team kill kick configuration
• Support for unranked servers. Unranked servers do not report players' scores to Battlelog, but server administrators can freely control all settings

-- Share your profile and stats with new Battlelog functionality

• Ability to share your Profile and Stats pages to Facebook, Google+, and Twitter
• User Profile and Stats pages on Battlelog can now be accessed without being signed in to Battlelog if you know a user's URL
• Single sign on from Battlelog to Origin. If you're not logged in to Origin and join a game server, Battlelog will automatically sign you in to Origin in the background and join the game server

-- Quick notes on Squad changes in the Nov 22 update

• Removed FIND ME A SQUAD option
• Allow players to join empty Squads alone, thus having 1/4 squad members
• Change order of options to LEAVE SQUAD, INV A FRIEND, SWITCH TEAM
• Disable Privacy flag when 1 man squad
• Reset Privacy flag from Private to Public when squad drops to 1 player
• All occupied Squads will now show up colored blue on the Squad Selection screen
• Players who choose not to join squads will also show up as Blue in the "Not in a Squad” line
• Squads that are currently empty will display as white -- if you wish to join an empty Squad, you can choose the first one marked with white text

-- A detailed look at Squad refinements

A detailed look at Squad refinements

Today's PC client patch features numerous tweaks to Squad functionality and is part of our ongoing efforts to make it easier to play with friends and Platoon mates. These changes will also be implemented for consoles when we release the PlayStation 3 and Xbox 360 updates shortly. Stay tuned for the exact date of the console updates.

First, we need to look at how joining with Squads and Platoons affects the balance of teams. Initially, servers are commanded to equal out each side, so joining with friends can impact that balance while joining with Platoons further hinders this. As a result we have made some adjustments to the in-game Squad management screen.

For PC, you are now able to highlight the various Squads and select which one you wish to join by selecting a Squad and then clicking the Join Squad button. Please note that the Squad Privacy option still allows 2 man Squads which, during 64 player sessions, can lead to players with no squad position –- the number of people with no Squads will be shown at the bottom of the Squad selection list.

After the patch is applied to consoles (in the near future) you will be able to join Squads by cycling through the list and selecting which Squad you wish to join.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-10 14:11

Vooruit... Beetje flauw idd dat dit compleet is afgeschermd.

Patch notes for Nov 22 patch
Major client update for the PC version Battlefield 3 as well as a server-side update for all platforms.

[etc etc etc]

After the patch is applied to consoles (in the near future) you will be able to join Squads by cycling through the list and selecting which Squad you wish to join.

[ Voor 78% gewijzigd door SumBeam op 22-11-2011 10:12 . Reden: Te laat... Zie hierboven :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:48

Effe op google zoeken en je vindt dan bv. deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

1x paste was genoeg :+
furby-killer schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:54:

En weer een wapen bij het lijstje nutteloos. Gister nog paar igla's getest op Firestorm, als een Jet z'n afterburner aanslingert kan hij zelfs kort na een anti-lock flare genoeg tijd winnen om een 2de flare af te schieten en nog weg te komen van mijn lock.

Maarja, dus geen IRNV of flashlight aanpassing? 99,9% kans dus dat er ook geen voicechat fix komt voor de PS3 patch.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas zit er nog geen mouse key binding fix bij in.
Wat mij wel per direct op valt is dat de game soepeler draait en een stabielere fps heeft.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-10 23:27

Ik heb 1 kill met mijn repair tool! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Haha dacht er net aan, wedden dat er veel dingen zijn aagnepast en dat we weer tal van nieuwe problemen er bij krijgen. DIt is nog maar het begin, wacht maar tot iedereen de patch heeft gedownload ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Great, als server patch hebben ze aangepast dat je nu minimaal 5 spelers nodig hebt om een ronde te starten.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu zitten wij standaard al op de 8/4 verhouding ivm Quickmatch Enabled zijn maar het suckt wel als je effe snel met een paar man de server wilt starten :(

Weet jij toevallig wat er nog meer veranderd is met de server patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hint systeem is ook beter geworden. Voor mij pakt het allemaal goed uit met de nieuwe patch heerlijk gamen zo en dat meen ik serieus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Zag deze net en moest hem gewoon even delen hahahaha

Epic Javelin Missile
http://rmirror.net/r/vide...alin_missile_afghanistan/

Check hoe groot zo'n ding eigenlijk is, respect dat alle BF Engineers zo sterk zijn en kunnen rennen en vaulten met een Javelin op hun rug ;)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-10 07:26
Hoppakee!

• Added console command “GameTime.MaxVariableFps” to limit max FPS

Eindelijk maxen zonder VSync te gebruiken. Mooi werk van DICE. Blijft een mooi spel dit, ondanks dat veel mensen blijven whinen alsof hun hele leven om BF draait ;-)

PS had misschien wat makkelijker gekund door het consolecommand gewoon MaxFps te noemen, maar goed, ben geen kniesoor....

[ Voor 18% gewijzigd door Zerosum op 22-11-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

aramdin schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:25:
Check hoe groot zo'n ding eigenlijk is, respect dat alle BF Engineers zo sterk zijn en kunnen rennen en vaulten met een Javelin op hun rug ;)
Beetje soldaat loopt ook met zo'n ding op z'n rug :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de groene flickereingen zijn weg heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:23:
Nu zitten wij standaard al op de 8/4 verhouding ivm Quickmatch Enabled zijn maar het suckt wel als je effe snel met een paar man de server wilt starten :(

Weet jij toevallig wat er nog meer veranderd is met de server patch?
Ja, zag ook dat de idle kick standaard 300 sec is - bij veranderen in console krijg ik de melding; readonly
:( not happy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook nog nergens gelezen wat de vars is voor ranked/unranked maar dat zal hopelijk nog wel komen. Ook erg leuk dat VIP slots nog steeds niet werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Laatst online: 07-08 09:04
LOL en zeker deze comment erbij:
IS DAT DA NEW TACTICAL LIGHT ? they really fixed it pretty good!
ik zie dus geen light & IR fixes... had nochtans gelezen dat deze beiden gingen aangepast worden

[ Voor 28% gewijzigd door Eld0 op 22-11-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

shaiwa887 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:11:
Effe op google zoeken en je vindt dan bv. deze ;)
Ik ben het TF2 topic gewend : Altijd de volledige release notes erbij nadat iemand update/patch nieuws post ;)

Maar ehh : Hoe staat het nu met joystick bindings en sensitivity+key bindings per vehicle type ??
Is dat al gefixt ? Vond dat echt 3x niks in de Bèta en in BF2 was het super handig voor de tank bijvoorbeeld :)

OK, OK, in BF2 kon het nog wel wat uitgebreider, maar het was een goed begin !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:38:
Ook nog nergens gelezen wat de vars is voor ranked/unranked maar dat zal hopelijk nog wel komen. Ook erg leuk dat VIP slots nog steeds niet werken :(
Killcam bug zit er ook nog steeds in :(

Voordeel is wel dat binnen 20 mins onze server vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
n00b vraagje,
gisteren co-op willen spelen maar we kregen de headsets niet aan de praat.
dit werkt wel gewoon onder multi player.
zijn er speciale stappen die je moet nemen voor headset gebruik bij co-op?

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:11
mazzl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:43:
n00b vraagje,
Er zit geen voice chat in co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mazzl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:43:
n00b vraagje,
Volgens mij werkt er in co-op helemaal niets, dus beste daar is teamspeak of dergelijke voor te gebruiken, dus voicechat buiten programma om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SileX schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:40:
Killcam bug zit er ook nog steeds in :(

Voordeel is wel dat binnen 20 mins onze server vol zit.
Onze helaas nog niet.
Wel ontdekt dat vars.ranked false zorgt voor een unranked server, mooi voor op onze private :)
Vanavond zelf de patch eens testen, ben wel erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-10 18:10
Sinds de update gooit Punkbuster me er na een tijdje iedere keer eruit, heb MSI Rivatuner en OSD voor GPU-temperatuur al uitgezet. Baat niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadButcher schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:50:
Sinds de update gooit Punkbuster me er na een tijdje iedere keer eruit, heb MSI Rivatuner en OSD voor GPU-temperatuur al uitgezet. Baat niet. :(
Punkbuster wel een losse update laten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 20:41
Een zeer terechte Scar.H and G3 nerf en betere spawn protection. Goed werk DICE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
MadButcher schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:50:
Ik spam op onze server dat iedereen PB moet updaten... seems to work :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook verwend gebruiker in metro van de shotgun frags en deze zijn ook niet minder sterk.
had dit wel verwacht.
ga het van de week wel zien de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die frags zijn ook enkel goed in close combat situaties en daarmee, naar mijn mening, perfect in balans. Op langere afstand vereist het aardig wat skill en is een goede assault rifle speler vaak in het voordeel.
Ik vind sowieso het aanpassen van de wapens gelul in de marge, geen enkel wapen was dermate overpowered dat het de impact van skill wegcijferde. De F2000 is populair maar is die overpowered? Nah, zeker niet.
De G3? Doet lekker damage maar is traag en heeft weinig kogels, perfect in balans dus.
Enige wat idioot is zijn de LMG's. Ze zijn dan niet sterker dan AR's maar het is idioot dat je er rennend mee kan sprayen en nog veel kills kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Kan ik de clan joinen? Ik zuig echt als een malle, maar ik vind het wel leuk om met teamwork te spelen en niet in van die random door elkaar rennende potjes...

Of moet je wel een bepaald skill lvl hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De GoTBF3.nl clan (meer een community eigenlijk) staat open voor elk lid van Gathering of Tweakers (Tweakers.net dus). Sowieso is onze teamspeak publiekelijk toegankelijk en is iedereen daar welkom om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
microoo schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:53:
Een zeer terechte Scar.H and G3 nerf en betere spawn protection. Goed werk DICE!
Dat was ook echt nodig... not.
Al die hulies die alles willen nerfen.
Een scar zie ik niet zo vaak (lage rof/high recoil)... als iets OP is zie je het heel vaak -> IRNV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 10:33
Misschien zag ik het over het hoofd in de patchnotes, maar hebben ze gefixed dat je appearance (camo) onthouden wordt :? Al die camos zijn leuk maar ik nam de moeite al niet meer om een andere te kiezen als het toch niet onthouden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 20:41
Redje schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:02:
[...]

Dat was ook echt nodig... not.
Al die hulies die alles willen nerfen.
Een scar zie ik niet zo vaak (lage rof/high recoil)... als iets OP zie je het heel vaak -> IRNV
Op die G3 nerf moet ik misschien terugkomen (niet echt nodig indd), maar die SCAR die meer damage doet dan alle assault rifles is gewoon bull. 1v1 moet een assault m.i. altijd kunnen winnen van een engineer (mits gelijk aantal schoten op dezelfde plaats op het lichaam etc.)

[ Voor 3% gewijzigd door microoo op 22-11-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:03:
Misschien zag ik het over het hoofd in de patchnotes, maar hebben ze gefixed dat je appearance (camo) onthouden wordt :? Al die camos zijn leuk maar ik nam de moeite al niet meer om een andere te kiezen als het toch niet onthouden wordt.
Zie het ook niet staan, heb het helemaal doorgelezen. Maar misschien is het wel gefixt.

Moet zeggen dat als dit alle patched onderwerpen zijn, ik de patch wel erg summier vind. Zeker na zo een tijd na release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beele
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-02 10:31
Hebben ze nu de flashlight aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 10:33
beele schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:06:
Hebben ze nu de flashlight aangepast?
Nee, stond niet in de patchnotes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Is iedere BF3 speler Mr. Grumpy of valt er ook wat positiviteit te bespeuren? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:02:
De GoTBF3.nl clan (meer een community eigenlijk) staat open voor elk lid van Gathering of Tweakers (Tweakers.net dus). Sowieso is onze teamspeak publiekelijk toegankelijk en is iedereen daar welkom om mee te spelen.
En voor de betaalde variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
RemkoDJ schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:10:
[...]

En voor de betaalde variant?
De betaalde variant geeft je toegang tot het forum, clanwars (wanneer die er komen), inspraak in beslissingen over servers, TS en dergelijke en VIP toegang tot de servers wanneer dat ingesteld wordt. Bedrag is 9 euries per kwartaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
gloeiende, mijn favo serverlijst is weer compleet maar nu krijg ik continue dit:

configuration mismatch on the server, come back later.

Wat kan er mis zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
microoo schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:04:
[...]

Op die G3 nerf moet ik misschien terugkomen (niet echt nodig indd), maar die SCAR die meer damage doet dan alle assault rifles is gewoon bull. 1v1 moet een assault m.i. altijd kunnen winnen van een engineer (mits gelijk aantal schoten op dezelfde plaats op het lichaam etc.)
Een scar doet 3 kogels een assault 4... dan is het 600 rof vs. 900 (aek). Dus netto zal het niet veel uitmaken.
Dat je als assault altijd zou moeten winnen is al helemaal onzin.
Gelukkig hebben de engineers goede guns in BF3 alleen is de range minder.

En ja ik speel zelf ook het meest assault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
Sagaris schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:10:
Is iedere BF3 speler Mr. Grumpy of valt er ook wat positiviteit te bespeuren? ;)
LOL inderdaad, het blijft een spel en dus vermaak. Het lijkt wel alsof de grumpies een soort van marteling ondergaan door 24/7 verplicht BF3 te spelen en dus op elke slak zout leggen.... OP dit, nerf dat, bug zo, glitch daar. Voor een technologisch hoogstandje, vind ik dit spel behoorlijk "af", een klein schoonheidsfoutje daargelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:03:
Heb het nog niet getest (werk.....) maar hoe dan ook, neem die moeite om de camo te selecteren.

Het scheelt enorm qua zichtbaarheid als je de camo een beetje aanpast aan de omgeving en helemaal met de Spec Ops Black Camo. Deze neutraliseert vrijwel volledig de IRNV zichtbaarheid, een aanrader!

offtopic: wie is godsnaam die kerel in het GoT platoon 2 met een SPM van 1100+? Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik kan me niet voorstellen hoe je nog ZOVEEL sneller medailles bij elkaar kan harken om de SPM zoveel hoger te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom alleen maar lege squads, tegen niemand joint ereen, beetje jammer enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 10:55
Hey mensen lees hierboven dat andere ook al problemen hebben na de update.

Heb punkbuster al los gedownload en geupdate maar hij blijft me elke keer uit de servers gooien.
Krijg er een beetje lauwe kaka van

iemand oplossing ?

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:14:
Ik kom alleen maar lege squads, tegen niemand joint ereen, beetje jammer enzo..
Iedereen is al een maand gewend om automatisch in een squad gezet te worden, nu ineens moet men dat zelf doen. Dan is het toch niet raar dat er een transitieperiode is waarbij het niet allemaal volgens plan verloopt? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop niet dat het nieuwe squad systeem een vriendjes ding gaat worden, van dit is ons squadje maak je eigen squad..

Als niemand een squad maakt en iedereen blijft hangen in queue dan word het hele spel ondermijnt en loop je je de tandjes naar gevechten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:22
Reduced the damage from FIM-92 and SA-18 IGLA missiles against aircraft.
Wow.. en die dingen hebben al zo weinig nut: je hebt er al een aantal voor nodig om een transport heli uit de lucht te krijgen (volgens mij ook meerdere voor een havoc) en de jet outrunned hem gewoon.

Alleen nog nuttig voor de scout heli's dus.

Verder niets over zaklampen.. jammer, maar niet zo zorgwekkend dat er niets staat over de PS3 voicechat..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zerosum schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:14:
Voor een technologisch hoogstandje, vind ik dit spel behoorlijk "af", een klein schoonheidsfoutje daargelaten.
1 van de basis elementen van de PS3 is sinds launch niet werkend, dat noem ik zeker niet 'af' en al helemaal geen schoonheidsfoutje. Grafisch is het leuk, interessant, maar door de simpele limitatie van 24 man op consoles (wat dus niet hardware technisch maar netwerk technisch zou moeten zijn), zie ik het enkel als een grafisch hoogstandje, maar zeker niet op gebied van technologie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:30:
Ik hoop niet dat het nieuwe squad systeem een vriendjes ding gaat worden, van dit is ons squadje maak je eigen squad..

Als niemand een squad maakt en iedereen blijft hangen in queue dan word het hele spel ondermijnt en loop je je de tandjes naar gevechten!
Ja en nee... Hoevaak het wel niet is voorgekomen dat een volslagen randdebiel de squad van mij en 2 vrienden joint om vervolgens, ook na herhaaldelijk verzoek in de squad chat:

a) Spawn beacon behind enemy lines gelijk te verraden
b) Onnodig aandacht trekken terwijl wij met een omtrekkende beweging bezig zijn
c) Uitsluitend te campen in de eigen spawn of VER achter de objectives
d) Geen ammo / med kits rond te strooien
e) Op domme wijze schoten te blokken
f) Weigeren squad perks aan te zetten terwijl het level hoog genoeg is

Ik en mijn vrienden spelen zo offensief en agressief mogelijk, squad members die daarin meehelpen zijn altijd van harte welkom, maar indien dat niet het geval is ben ik blij als er een slotje op kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
Eens, ik doelde voornamelijk op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
vinom schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:44:
[...]

Er zit geen voice chat in co-op.
Laatst gewoon met een maat van me via een party in de voicechat gezeten en zo samen co-op gespeeld...
Lijkt mij dus dat dit gewoon moet werken. Op PC though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slotje is er niet meer (gelukkig) dus we zijn one happy family , mee eens dat er wel eens een randdebiel bij zit maar dat houd je altijd, Rambos blijven bestaan.

Ik moet nog maar zien hoe het nieuwe systeem gaat werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Is het slotje eruit? Dat vind ik ook erg jammer om dezelfde redenen die AWESOME-0 noemt. Er zijn meer dan genoeg slots om zelf een squad te maken met andere mensen.

[edit]
Kan je nog wel mensen kicken uit je squad als squad leader?

[ Voor 18% gewijzigd door aramdin op 22-11-2011 11:45 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
IMHO zouden ze het aantal squads niet moeten beperken tot een max van 8 maar op 12, 16 of ongelimiteerd.
Zo kan je altijd kiezen of je een nieuwe squad maakt, of bij anderen in een squad gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, dat is nu net het punt. Op 64 speler servers zijn er niet genoeg slots om zelf een squad te maken. dan zijn prive squads dus erg vervelend omdat mensen squadloos blijven ook al willen ze dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ahh dat vergeet ik helemaal als PS3 speler! True, dat is wel erg zuur en zwaar irritant als je in een squad wilt spelen

[ Voor 46% gewijzigd door aramdin op 22-11-2011 11:49 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
wat tsurany zegt. +1
Al vaak genoeg meegemaakt dat ik op een server kom waarbij alle squads vol zitten en er 1 squad is met 2 personen die hem op private hebben staan en het verdommen om hem public te maken.
Zo'n server leave ik dan ook al gauw weer want zulke spelers hebben naar mijn mening gewoon weinig team gevoel en zijn meestal dan ook aan de verliezende hand en ik heb een hekel aan telkens rot stukken lopen.
(Just my 2 cents)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 13:38
Trouwens komt er ooit nog een 4e GOT platoon. Wil hem best aanmaken, maar weet niet hoe ik de GOt logo erin moet verwerken... Iemand die een nieuwe platoon kan aanmaken? Speel liever met een groep tweakers dan met random ppl.

Of... tsurany ik zie dat jij de maker van platoon 3 bent en ik heb een application al een tijdje geleden gestuurd. Zou je mij toe kunnen voegen. Ingame ook ShenR

[ Voor 26% gewijzigd door shenr op 22-11-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat platoon kan ik zelf niet aanmaken nog lid van worden (5 is het limiet) dus dat moet inderdaad iemand anders doen. Dat logo aanmaken is niet ingewikkeld. Het is een zwarte ster met een zwarte cirkel. Daar binnen zit een andere groen/gele cirkel. Het omlaag vallend stuk is gemaakt van een vierkant en een vijfhoek en de letters van twee witte strepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
shenr schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:50:
Trouwens komt er ooit nog een 4e GOT platoon. Wil hem best aanmaken, maar weet niet hoe ik de GOt logo erin moet verwerken... Iemand die een nieuwe platoon kan aanmaken? Speel liever met een groep tweakers dan met random ppl.
Hebben de andere 3 GOT platoons niet gewoon hetzelfde logo? Gebruik in dat geval gewoon die afbeelding?

*edit: Ik heb niets gezegd, je moet natuurlijk het logo zelf maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Sagaris op 22-11-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:48:
Nee, dat is nu net het punt. Op 64 speler servers zijn er niet genoeg slots om zelf een squad te maken. dan zijn prive squads dus erg vervelend omdat mensen squadloos blijven ook al willen ze dat niet.
Ik speel hoofdzakelijk 64 speler maps, maar kom maar zelden tegen dat mensen met private squads werken, slechte enkele keer is er een 3/4 die je niet kan joinen, maar het zal niet bijzonder veel impact hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even helemaal niet kijkende naar de update....

Laatst op de GoT server, bijna geen GoT-er online, opeens een invasie van de clan, gaat natuurlijk iedereen aan dezelfde kant spelen.

Word de andere groep meerdere malen ge-baseraped. Leuk voor een keertje, maar is het niet veel leuker om langere potjes te hebben met wat skill-balancing?

Begrijp best dat jullie graag met mekaar in het team zitten, maar dan nog, je zorgt er dan alleen maar voor dat het andere team er snel mee ophoud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:48:
Dat is inderdaad erg lelijk, hopelijk voegt DICE snel de mogelijkheid tot meer squads toe.

Ook zou ik graag iets zien in de trand van 'supersquads' waarin 2 (oid) squads samen kunnen werken en de squad leaders op elkaar kunnen spawnen. Zodat je op kan trekken met 2 volledig functionele squads. Nu is dat in theorie ook wel mogelijk, maar verschillende squads blijven zelden bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

aramdin schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:45:
Is het slotje eruit? Dat vind ik ook erg jammer om dezelfde redenen die AWESOME-0 noemt. Er zijn meer dan genoeg slots om zelf een squad te maken met andere mensen.

[edit]
Kan je nog wel mensen kicken uit je squad als squad leader?
Dat staat er toch helemaal niet:
• Disable Privacy flag when 1 man squad
• Reset Privacy flag from Private to Public when squad drops to 1 player

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon 4 squads erbij lost al veel op. Een systeem om squads te linken zou ook leuk zijn maar ik vrees dat dit niet altijd goed zal werken. Op die manier kan je wel heel snel van 1 naar 8 man gaan op een bepaalde locatie. Dat is het nadeel/voordeel van squads, een iemand laten sneaken terwijl de rest de aanval vol houd om dan opeens met 4 man achter in de basis te staan. Met 4 man is het nog te doen, met 8 man wordt het al snel teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teleurstellende patch. Ze zeiden dat het zo groots zou worden voor de PC, nou mooi niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de patch zo goed als geslaagd.
hint systeem werkt nu goed, game loopt stabieler en de groene flickeringen zijn weg.
1 ding mag nog beter en dat iss die muis bindings fixen. Die werken namelijk nog niet bij mij.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:56:
Teleurstellende patch. Ze zeiden dat het zo groots zou worden voor de PC, nou mooi niet dus.
Zo ver wil ik niet gaan, er is echt een enorme lading gefixed. Echter had ik graag de flashlight fix willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-10 13:40
Ik lees ook nog niks over over de reserved slots, zijn die al geïmplementeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-10 15:49
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:53:
Even helemaal niet kijkende naar de update....

Laatst op de GoT server, bijna geen GoT-er online, opeens een invasie van de clan, gaat natuurlijk iedereen aan dezelfde kant spelen.

Word de andere groep meerdere malen ge-baseraped. Leuk voor een keertje, maar is het niet veel leuker om langere potjes te hebben met wat skill-balancing?

Begrijp best dat jullie graag met mekaar in het team zitten, maar dan nog, je zorgt er dan alleen maar voor dat het andere team er snel mee ophoud...
Dit zorgt er inderdaad voor dat de er een grote kans is dat het andere team (dus zonder GoT) gewoon weg gaat en de server leeg raakt. Bij ons is het niet toegestaan om alle clan members aan 1 kant te hebben zodat de server altijd "balanced" is.
Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ondanks dat er geen slowchat topic meer is, betekent dat niet dat die chat nu hier plaats moet gaan vinden. Hou het rustig en hou het on topic. :)

Voor problemen met BF3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.