Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om uit te vinden waarom Battlefield opeens blijft crashen. Ik kan hoogstens 10 min. spelen of het spel loopt vast met de welbekende mededeling dat het spel is gestopt met werken. Kan ik ergens een crash report vinden? Voor de patch had ik namelijk nergens last van.
PB is up to date, ik heb al menig forum doorgenomen maar kom geen posts tegen van mensen met hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 19:49
Tsurany blijkbaar ben jij hier de BF3 expert dus ik stel de vraag maar even aan jou:

Ik speel vrijwel altijd assault, hou van maps als Seine Crossing en Grand Bazaar (conquest only, Rush is mij te veel chokepoint + grenade spamfest). Ik gebruik hier vrijwel uitsluitend de AEK-971, met heavy barrel, foregrip en silencer (en infrared maar dat mag ik niet zeggen geloof ik). + specops skin trouwens voor de sneakyness.

Nu heb ik lately ook wat andere wapens geprobeerd, waaronder de F2000. Deze bevalt me echter totaal niet. Veel te weinig accuracy, en vooral closerange ratatata sproei sproei en maar hopen dat je de kill krijgt.

Ik zoek dus naar evt andere goede wapencombinaties die bij mijn speelstijl passen. Kan je mij wat tips geven? En zou je de medic pack blijven gebruiken (levert me goed punten op momenteel), of voor smoke of nades gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:38
Stoffa schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:24:
Tsurany blijkbaar ben jij hier de BF3 expert dus ik stel de vraag maar even aan jou:

Ik speel vrijwel altijd assault, hou van maps als Seine Crossing en Grand Bazaar (conquest only, Rush is mij te veel chokepoint + grenade spamfest). Ik gebruik hier vrijwel uitsluitend de AEK-971, met heavy barrel, foregrip en silencer (en infrared maar dat mag ik niet zeggen geloof ik). + specops skin trouwens voor de sneakyness.

Nu heb ik lately ook wat andere wapens geprobeerd, waaronder de F2000. Deze bevalt me echter totaal niet. Veel te weinig accuracy, en vooral closerange ratatata sproei sproei en maar hopen dat je de kill krijgt.

Ik zoek dus naar evt andere goede wapencombinaties die bij mijn speelstijl passen. Kan je mij wat tips geven? En zou je de medic pack blijven gebruiken (levert me goed punten op momenteel), of voor smoke of nades gaan?
heavy barrel en silencer tegelijk kan niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:23:
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om uit te vinden waarom Battlefield opeens blijft crashen. Ik kan hoogstens 10 min. spelen of het spel loopt vast met de welbekende mededeling dat het spel is gestopt met werken. Kan ik ergens een crash report vinden? Voor de patch had ik namelijk nergens last van.
PB is up to date, ik heb al menig forum doorgenomen maar kom geen posts tegen van mensen met hetzelfde probleem.
uPnP uit staan in je router?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43

Ik speel altijd assault, default wapen is F2000, M416 is accurater though.. maar met wat oefening krijg je met de F2000 ook wel redelijke lange afstand kills..

M320 + grenades is voor mij the way to go.

en dan de defibrilator... gebruik het pas sinds kort was teveel met mezelf bezig ervoor :D

[ Voor 62% gewijzigd door Facenoise op 22-11-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat je ook doet, dump die heavy barrel. De toegevoegde waarde hiervan is 0,0, de accuracy en damage in ZEER korte bursts op (grote)afstand wegen absoluut niet op tegen de enorme recoil die je op de korte/middelange afstand veel vaker voor de kiezen krijgt vanaf 2 kogels.

De m416 met front grip, silencer en scope klinkt veel meer als een wapen voor jou (ook stijlvoller dan die oostblok rotzooi ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit probleem is echt van na de patch, na het updaten is het probleem begonnen. Zoals iedereen krijg ik vaak de eerste keer dat ik een server wil joinen de error "BF3 had stopped working". Nu gebeurt het zelf als ik in het menu zit, Dus ik kan me niet voorstellen dat het aan de router ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

CodeCaster schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:16:
Eén raket schieten, blijven kijken of 'ie flares dropt, en zo niet dan snel de tweede er achteraan schieten.

Dropt 'ie wel flares, dan heb je nog een tweede raket (of is je Stinger alweer klaar met herladen) en schiet je nogmaals. Als je de lock op het vliegtuig of de helikopter in kwestie tijdens het flares droppen kwijtraakt en niet meer terugkrijgt, sta je te ver weg.

In theorie dan. Ik heb één Stinger-, en acht Igla-kills, en dan begin ik niet eens over m'n prestaties met de heatseekers...
En de theorie is helaas ver te zoeken in de praktijk. Een jet is 10x sneller dan dat jij hem 3 volle locks kan volgen (een beetje piloot vliegt namelijk meteen omhoog, om buiten 200 meter ground te komen). Daarnaast is het 99% kans dat je een vehicle disable krijgt, maar bijna nooit een kill (soms dan nog een vehicle destroyed voor 50 puntjes).

Ook hele SOFLAM systeem werkt totaal niet (waar een tank dus een upgrade kan halen voor snellere lock, blijft de Javelin rete-traag), ook daar heb je een belachelijke range van 200 meter.

Per saldo: let niet op vliegtuigen en heli's, pak je RPG en ga lekker spammen op tanks of APV's, laat ze lekker daar boven alles maar uitvechten, het is je tijd en punten totaal niet waard.
Ik speel nog steeds met de M416, met heavy barrel goed op ranged, silencer goed in short range. Forgrip of bipod, afhankelijk welke map ik speel (uiteraard met IRNV, of volledig zonder scope). Het is naast mijn M249 mijn favo wapen (en engineer natuurlijk de A-91 of SG553).

En medic pack is wederom map afhankelijk en of jij continue bij je maatjes blijft. Ben je veel solo en offensive, M230 nades voor splash. Maar zit je bijvoorbeeld op bazaar in die steeg, medic-pack is daar weer beter (blijf achter vuurlinies zodat je kan reviven).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Expert zou ik me niet noemen, gewoon ruim 40 uur de beta gespeeld en zo rond de 90 uur gestopt in de full version. Ruime ervaring met alle classes (elke classe uitgespeeld) en ik heb ook alle wapens geprobeerd, vandaar dat ik weet wat ongeveer goed presteert en wat niet. Echter is het wel allemaal mijn eigen ervaring en gebaseerd op mijn speelstijl.
Als ik jou was zou ik direct de heavy barrel verwijderen, die is leuk op lange afstanden maar op de maps die jij speelt is het voornamelijk gevechten onder de 100 meter, dan wil je het liefste full auto of met lange bursts schieten en is elke vorm van recoilverhogende dingen niet aangenaam. Extra damage levert het al helemeaal niet op. Ik zou dan altijd een scope adviseren die jij fijn vind (ik pak Acog voor zoom of de holosight van de US voor close combat) in combinatie met foregrip. Je kan de laser of flashlight toevoegen als je daar van houd maar ik vind het teveel mijn positie verraden en het gebruik er van tamelijk lame.
Ik heb de medipack weggedaan omdat ik liever de mogelijkheid heb kleine voertuigen uit te schakelen, delen van gebouwen te vernietigen en meerdere vijanden tegelijk uit hoekjes weg te knallen. Het gebeurt me regelmatig dat ik de vijand niet kan raken maar wel een nade kan afvuren op het gebouw waar ze naast liggen zodat ze onder de brokstukken terecht komen.
Qua gun wisselt het bij mij enorm, ik heb altijd wel succes met de M416, AEK971, F2000, M16A3 en de AK-74. De G3 gebruik ik niet altijd in close combat mappen omdat de lage ROF en lage ammo count er voor zorgt dat je niet makkelijk groepjes vijanden kan doden.
Ik heb altijd de G18 als sidearm, de mogelijkheid om naast 31 kogels uit m'n assault rifle ook nog 20 kogels met hoge snelheid uit m'n sidearm af te vuren heeft me regelmatig extra kills opgeleverd. Soms zelfs zo erg dat ik nog 3-4 man af kon maken met de G18 omdat hij razendsnel reload en de vijand soms echt niet oplet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:59

TheTeek

TheTeek

Tsurany en Nero, bedankt voor de reacties, ik ga maar eens lezen, ik had nog geen handleiding ontvangen.
Maar die zal ik vast wel ontvangen van een van de supporters, ze zijn in ieder geval zeer behulpzaam.
En de server was ook binnen een paar uur geregeld en benaderbaar!

@Tsurany, had jij die BF3 tweak guide van geforce.com al aan je start post toegevoegd?
Zeer nette duidelijke uitleg met betrekking tot alle instellingen in battlefield 3.
Ook staat er bij iedere video instelling een benchmark zodat te zien is was voor impact de setting heeft op de performance.

No one knows what TheTeek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik speel eigenlijk alleen maar als Engineer, en vind andere classes op dit moment weinig interesant,
Alleen gebeurd het me te vaak dat als ik een op een kom met iemand anders, en dat ik het dan
afleg met mijn 36C. Ik heb het idee dat ik met de scar veel meer kills haalde, en meer damage deed.

Wat gebruiken jullie als Engineer zijnde als wapen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheTeek schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:33:
Tsurany en Nero, bedankt voor de reacties, ik ga maar eens lezen, ik had nog geen handleiding ontvangen.
Maar die zal ik vast wel ontvangen van een van de supporters, ze zijn in ieder geval zeer behulpzaam.
En de server was ook binnen een paar uur geregeld en benaderbaar!
Ik heb regelmatig contact gehad met Frank en dat was altijd top, wat dat betreft scoort Clanhost.nl echt heel hoog bij mij.
@Tsurany, had jij die BF3 tweak guide van geforce.com al aan je start post toegevoegd?
Zeer nette duidelijke uitleg met betrekking tot alle instellingen in battlefield 3.
Ook staat er bij iedere video instelling een benchmark zodat te zien is was voor impact de setting heeft op de performance.
Nee, heb die tweak guide nog niet gezien/gelezen. Als je effe een linkje dumpt zal ik m toevoegen.
KunDun schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:33:
SG553 met Acog en foregrip in combinatie met de SMAW/RPG en de G18. Ik schakel liever voertuigen uit dan air units omdat voertuigen een directe bedreiging voor mij zijn en daadwerkelijk vlaggen kunnen cappen.
De SG553 en de G36C gaan min of meer gelijk op voor mij, beiden presteren grofweg hetzelfde. Ik merk dat ik het niet snel afleg en als ik dat wel doe heeft de ander mij verrast of was hij gewoon beter.

[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 22-11-2011 14:36 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

A-91, zonder twijfel :P Win ik close combat bijna alle gevechten mee, sta op de PS3 nu op 254 kills waarvan 72 headshots. De 36C heb ik recent nog vrijgespeeld, maar die is naar m'n gevoel wat trager met reload en RoF. Maar ook de standaard M4A1 blijft nog steeds fijn om te hebben, enkel nadeel als je als Rus speelt en de laatste unlock nog niet hebt.

Op de PC heb ik de SG553 vrijgespeeld, erg fijn alternatief voor de A-91.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:01
Ik speel eigenlijk alleen maar als Engineer, en vind andere classes op dit moment weinig interesant,
Alleen gebeurd het me te vaak dat als ik een op een kom met iemand anders, en dat ik het dan
afleg met mijn 36C. Ik heb het idee dat ik met de scar veel meer kills haalde, en meer damage deed.

Ga eens co-op spelen en zorg dat je de SG553 vrij speelt. Als je hier paar unlocks voor hebt speelt ie echt geweldig! >:) Heb iets van 450 kills al met dat wapen, terwijl ik er weinig speeltijd mee heb.

Daarvoor speelde ik ook erg graag met de SCAR maar deze is natuurlijk weer generved, omdat enkelen slecht tegen hun verlies konden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
G36C _/-\o_

Heerlijk wapen, ook goed op lange afstand. Vooral met een foregrip is dat ding dodelijk accuraat.

A-91 heeft een hoge firerate maar vond ik niet heel erg veel damage doen (vergeleken met de G36)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Was BFBC2 3 weken na de release nou beter dan BF3, bedacht ik me na het lezen van de stortvloed aan klaagzang in dit topic. Dus maar even de proef op de som genomen en hier begonnen. De verschillen:

BFBC2:
M60, long range i.c.m. USAS = OP
Noobtubers
Rambo reviving

BF3:
IRNV, Explosive rounds, stingers, flashligt, AA = OP
Claymores
RPG spam
Voice chat en squad management ellende
Crahes (lees het hier meer dan bij BFBC2)
Slecht mapdesign (Metro CQ, etc.)
Bad spawns

Na drie weken ligt BFBC2 dus voor op BF3, hopelijk wordt dat snel beter. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Unomomentodado op 22-11-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik geef het maar op. BF3 blijft maar crashen. Heb de instellingen zelfs op low gezet, terwijl ik voor de patch alles vlekkeloos op high kon spelen. Ondertussen zoveel geprobeerd, geen idee waar het nog aan kan liggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
XBOX versie geeft bij mij nu een 168mb grote update voor BF3 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
SinergyX schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:30:
[...]
Per saldo: let niet op vliegtuigen en heli's, pak je RPG en ga lekker spammen op tanks of APV's, laat ze lekker daar boven alles maar uitvechten, het is je tijd en punten totaal niet waard.
Enige waar ik mij als footsoldier druk om maak zijn de havocs en sopms de scouts. Die worden over het algemeen weer aangepakt door de jets, en van de jets heb je als infanterie niet zoveel te vrezen. Kortom: inderdaad; wat er in de lucht gebeurt boeit niet zo.

Voel mij ook altijd een beetje bezwaard als ik in een jet stap omdat de toegevoegde waarde voor het team vaak minimaal is.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BFBC2 had nog steeds last van RPG spam na 3 weken. Sterker nog, er wordt nog steeds veel geklaagd over RPG spam in BFBC2. Claymores hoor ik niet veel mensen over in BF3 en ze zijn tevens vergelijkbaar in BFBC2 dus dat zou ik niet eens noemen.
Daarnaast was Squad Management in BFBC2 ook verre van ideaal en zaten er genoeg storende dingen tussen die jij niet hebt opgenoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft bc2 dan claymmorce ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Zit weapon costumizations eigenlijk in een filetje? want heb vorige keer bf3 opnieuw geinstalleerd en moest alles opnieuw instellen...
(had plots sniperrifles met laser scopes...)

Is er eigenlijk nog een plaats waar je die Spec Act kunt kopen? :9

[ Voor 65% gewijzigd door Fantasma op 22-11-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houthakker1985
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-04 22:30
Bij mij doet hij het niet meer :( could not connect, en you were disconnectet from EA online.
Jullie ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fantasma schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:00:
vindt topic wel beetje vaag worden :/ staat 7 pagina's ik log in zijn er plots 33 en zit ik op pagina 7?

anyway op een site staat er voor Origine Cloud Storage : Introduced Cloud Storage Beta – store your saved games on the cloud, so you can continue playing from any computer.

zou handig zijn moest je daar je weapon costumizations op kunnen zetten.

Zit dit eigenlijk in een filetje? want heb vorige keer bf3 opnieuw geinstalleerd en moest alles opnieuw instellen...
(had plots sniperrifles met laser scopes...)
Als het goed is zit die in het mapje in je documents folder.

Maar het zou mooi zijn dat die instellingen ook in de cloud staan. Nu is alleen je vooruitgang opgeslagen in de cloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:56:
BFBC2 had nog steeds last van RPG spam na 3 weken. Sterker nog, er wordt nog steeds veel geklaagd over RPG spam in BFBC2. Claymores hoor ik niet veel mensen over in BF3 en ze zijn tevens vergelijkbaar in BFBC2 dus dat zou ik niet eens noemen.
Daarnaast was Squad Management in BFBC2 ook verre van ideaal en zaten er genoeg storende dingen tussen die jij niet hebt opgenoemd.
Klopt, de maps in BC2 vond ik wel wat beter eigenlijk. Operation Firestorm, Caspian Border, Kharg Island zijn het beste. Canals, Tehran Highway en Grand Bazaar zijn leuk voor de verandering. Operation Metro, Damavand Peak en Seine Crossing zijn gewoon waardeloze maps.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Wat ik echt mis in BF3 is een betere squad management.

Laatst een potje met 3 vrienden. Ofwel, we willen graag 1 squad hebben voor ons zelf.
Alle squads propvol, maar uiteindelijk hadden we een squad met z'n 3en + 1 extra gozer. Helaas was die gast de squadleader waar je dan niets tegen kunt doen! Ergste was ook nog dat het een lvl6 was die blijkbaar geen engels sprak of ons gewoon wilde pesten. Na een half uur vragen, stond hij op een gegeven moment stil, voor de komende 3 potjes...

Als je de meerderheid in een squad hebt, zou je een Squad Leader vote moeten kunnen uitvoeren imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

houthakker1985 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:00:
Bij mij doet hij het niet meer :( could not connect, en you were disconnectet from EA online.
Jullie ook last van?
Jep hier ook kan geen potje meer joinen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht het wel maar nu ik terug ga zoeken blijkt het niet in BFBC2 te zitten, dan ben ik nog in de war met BF2.
Phyxion schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:03:
Klopt, de maps in BC2 vond ik wel wat beter eigenlijk. Operation Firestorm, Caspian Border, Kharg Island zijn het beste. Canals, Tehran Highway en Grand Bazaar zijn leuk voor de verandering. Operation Metro, Damavand Peak en Seine Crossing zijn gewoon waardeloze maps.
Wat ik mis zijn mappen zoals Laguna Presa waar je door dichte jungle heen vocht, zou ideaal zijn in Battlefield 3 met de camouflage mogelijkheden en de optie om te gaan liggen. Ook de map Valparaiso mis ik zeker, een leuke map waar je zeer beperkte mogelijkheden hebt om te flanken maar daardoor wel intensieve potjes krijgt.
Mashtuur was ook zo'n geniale map in Battlefield 2, beetje vergelijkbaar met Tehran Highway maar dan een echte afscheiding in het midden met een paar bruggen die levensgevaarlijk waren en de mogelijkheden om er omheen te sneaken of door de deels opgedroogde rivier te sluipen.

Mapdesign in Battlefield 3 is redelijk goed gedaan om actie intensieve mappen te krijgen maar je mist net wat leuke dingetjes. Het is allemaal vrij standaard, gevechten op een grote map met weinig of veel gebouwen. Geen echt specifieke mappen met echt wat bijzonders er in of echte diversiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
Zelf speel ik altijd met engineer en mijn favo wapen op het moment is de Scar-H heb daar net onder de 350 kills mee :) ben wel bezig met de G36C (co-op heb ik nog niet gedaan wilde niet werken laatst toen ik het wou proberen)

Verder op de Assault is het de M416 speel niet veel op support en helemaal geen recon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 12-09 17:09
londonertje schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:23:
Zelf speel ik altijd met engineer en mijn favo wapen op het moment is de Scar-H heb daar net onder de 350 kills mee :) ben wel bezig met de G36C (co-op heb ik nog niet gedaan wilde niet werken laatst toen ik het wou proberen)

Verder op de Assault is het de M416 speel niet veel op support en helemaal geen recon.
grotedeels het zelfde hier
scar-h service star 4 dus 400 dooie
en m416 servicestar 3
en nu ben ik veel bezig met de F2000 ( zeer fijn ding )

raak support en recon vrijwel nooit aan,
alleen support als het nodig is, recon vind ik wat een kudt klasse
recon vind ik voornamelijk kut door die enorme lens flare.

Edit : meer mensen opgevallen dat battelog nu niet meer de volledige link laat zien ?
Ik wou me profiel ff posten... maar enigste url die ik zie is " Battlelog.org"
niet meer battlelog.org/blablabla/blabla/soldier/blablabla

[ Voor 13% gewijzigd door osmosis op 22-11-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbaar
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Phyxion schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:03:
[...]

Toch grappig dat mijn favoriete maps precies andersom zijn van wat jij zegt. Ach ja, ieder zo zijn eigen speelstijl en smaak :)

En toch ook blijft het gewoon kunnen samenspelen met wat vrienden het leukste, en dan blijkt de map eigenlijk toch niet zoveel uit te maken. We maken er altijd wel wat cools van!

Barbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 09:15
De mode hangt er ook wel vanaf vind ik. Conquest vs rush op metro om maar een voorbeeld te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

WTF? Ik wil BF3 opstarten, wat Origin lanceert, die BF3 probeert te updaten.
Vervolgens werkt BF3 niet meer omdat bf3.exe een bestand van 0kB is. Wel kreeg ik (_(!@#%$*!@Q#) een melding van Avira dat bf3.exe mogelijk een virus was. Ik wilde op 'Details' klikken om hem toe te voegen aan uitzonderingen, maar die melding verdween ook weer en er gebeurde niets. bf3.exe staat ook niet in quarantaine.
Vervolgens de Avira maar even uitgezet, maar Origin weigert een spelen-knop bij BF3 te geven, en ik kan alleen maar kiezen voor Installeren, waarna er niets gebeurt.
Dat wordt een reinstall. :(

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:33
Barbaar schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:30:
[...]

Toch grappig dat mijn favoriete maps precies andersom zijn van wat jij zegt. Ach ja, ieder zo zijn eigen speelstijl en smaak :)

En toch ook blijft het gewoon kunnen samenspelen met wat vrienden het leukste, en dan blijkt de map eigenlijk toch niet zoveel uit te maken. We maken er altijd wel wat cools van!
Als ex-bf2 speler, en voornamelijk conquest large speler, vind ik Operation Firestorm, Caspian Border, Kharg Island ook zeker de beste maps. Damavand Peak en Seine Crossing vind ik ook nog wel oke, de rest is matig en Operation Metro is gewoon slecht.

Maar goed, lijkt er op dat ik voorlopig niet meer kan spelen. Fijn zo'n patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:40:
[...]

Als ex-bf2 speler, en voornamelijk conquest large speler, vind ik Operation Firestorm, Caspian Border, Kharg Island ook zeker de beste maps. Damavand Peak en Seine Crossing vind ik ook nog wel oke, de rest is matig en Operation Metro is gewoon slecht.

Maar goed, lijkt er op dat ik voorlopig niet meer kan spelen. Fijn zo'n patch...
Metro is op conquest niet leuk, op Rush is het mazzel hebben om echt "en masse" een soort zerg-actie te houden, dan wil het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Barbaar schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:30:
[...]

Ik speel alleen maar Conquest Large eigenlijk (geloof dat ik 1x Rush heb gedaan voor de ribbon ;)).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Laatst online: 29-08 20:57
Moet de patch via origin geinstalled worden? Of gaat het via battlelog..anders moet ik de orginal exe weer even terugzetten gebruikte nu de razor exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 17:02
Wat ik leuk vind aan de maps is dat de potjes zo kunnen verschillen. met name in Metro conquest: sommige zijn geweldig intens, en sommige dramatisch. Hangt helemaal van de balans in spelers.

Seine en Bazaar zijn absoluut mijn favorite infantry mappen. Caspian en Kharg zijn wel ok voor vehicles. Maar kan niet wachten tot ik Wake Island heb gespeeld :)

Moest de eerste paar uur echt even wennen aan het spel, maar nu toch wel redelijk hooked! Wel valt me op dat ik niet echt lang kan spelen. Na een uurtje (of 2) heb ik het al snel gehad. Bij BF3 was dat zeker wel anders.

Ik kan bij de jet nog steeds niet wennen aan het onbreken van de fly-by en rear-view. Blijf maar tevergeefs aan mijn hat-stick tikken om die views te krijgen :P. De heli is een flinke teleurstelling, maar daar wen ik ook vast nog wel een keer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:42:
[...]

Metro is op conquest niet leuk, op Rush is het mazzel hebben om echt "en masse" een soort zerg-actie te houden, dan wil het wel...
Metro 64 man conquest blijf ik geweldig vinden, continue vechten om een metertje op te schuiven, soms net even je tegenstander te slim af zijn en achter de linies komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
djerror schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:44:
Moet de patch via origin geinstalled worden? Of gaat het via battlelog..anders moet ik de orginal exe weer even terugzetten gebruikte nu de razor exe
Razor.exe? Die stond niet bij mij op de DVD ;)

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:34
ik vond bijde mapsoorten in BF 2 vet een van de weinige die ik niet zo ok vond was zatar wetlands.....en fusche pass..... en operation cleansweep

ik had graag gezien dat ze weer een full conquest map als dragon valley zouden toevoegen of kubra dam

Mashtuur city was inderdaad ook een geniale map net als sharqi die we gelukkig wel weer krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
SinergyX schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:48:
[...]

Metro 64 man conquest blijf ik geweldig vinden, continue vechten om een metertje op te schuiven, soms net even je tegenstander te slim af zijn en achter de linies komen.
ik vind het afschuwelijk, granaten en m320 rounds en rpg's vliegen je om de oren.
iedereen loopt zoveel mogelijk punten te scoren ipv nuttig zijn voor het team ( constant reviven bijvoorbeeld terwijl je in direct zicht ligt van een sluipschutter ) ergste is nog,.... 1000 tickets en dan 1 figuur die handig is geworden met de MAV. helpt totaal niet met overwinnen van een vlag maar maakt wel enorm veel kills zonder deaths. ( tip tegen MAV terreur, omdat die dingen zo lastig neer te schieten zijn.... Javalin. problem solved )

lineaire maps.... ja ik heb het er niet zo op denk ik.
Ik heb graag wat vrijheid, van als ik van de ene kant niet een vlag kan innemen... kom ik toch gwoon via de andere kant :+ ( kan helaas niet in metro )

Zal ik meteen ook ff opbiechten... ik deed laatst wel metro. wou een service star voor me m320.
anders ben ik daar een eeuw mee bezig op bijv caspian border.. in metro gaat het toch aanzienlijk rapper

[ Voor 25% gewijzigd door osmosis op 22-11-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-08 14:45
DPhoenix schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:49:
[...]

Razor.exe? Die stond niet bij mij op de DVD ;)
orginele versie ??
of (&^*^%%$& van razer1911??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metro is toch geen battlefield map. Battlefield moet voertuigen hebben! Gewoon een T90 in die tunnel aub O-)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apart, voor een map die wel in Battlefield zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-08 14:45
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:53:
[...]

Apart, voor een map die wel in Battlefield zit
hij bedoeld bij wijze van spreken denk ik denk precies hetzelfde veels te krap die map :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:52:
Metro is toch geen battlefield map. Battlefield moet voertuigen hebben! Gewoon een T90 in die tunnel aub O-)
bij de Alpha zat er een IFV in die map, best jammer dat die wel weg is.

Ach het is wel even lekker hersenloos knallen op die map als die weer eens even langs komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caliprio schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:54:
[...]

hij bedoeld bij wijze van spreken denk ik denk precies hetzelfde veels te krap die map :(
Ojajoh? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

jterpstra schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:50:
ik vind het afschuwelijk, granaten en m320 rounds en rpg's vliegen je om de oren.
iedereen loopt zoveel mogelijk punten te scoren ipv nuttig zijn voor het team ( constant reviven bijvoorbeeld terwijl je in direct zicht ligt van een sluipschutter ) ergste is nog,.... 1000 tickets en dan 1 figuur die handig is geworden met de MAV. helpt totaal niet met overwinnen van een vlag maar maakt wel enorm veel kills zonder deaths.
Ik vind het geweldig, pure chaos, dat kleine gaatje vinden of tactisch een paar granaten naarbinnen gooien om zo je team door te laten breken. Zeker als je doorbreekt van B naar A toe, suppressie vuur met 3 LMG's (200 kogels duren lang :P) en maar proberen in leven te blijven.

Op de PS3 met 24 man is hij te simpel, daar kan je zo makkelijk rambo style die map overrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Caliprio schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:51:
[...]

orginele versie ??
of (&^*^%%$& van razer1911??
Daar doelde ik ook op Caliprio. Zelf heb ik de orginele versie. Maar goed. Back on topic. Had hier ook niet over moeten beginnen...........

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jterpstra schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:50:
[...]

Wat had jij precies verwacht bij een oorlog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:58:
[...]

Nou denk even na. geen 1 militair zal dat in zn hoofd halen
metaal vliegt je om de oren, roeit jezelf & eigen team uit in real life :+

voortaan beter je best doen met bijdehandse opmerkingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:58:
[...]

Dat met de hoeveelheid explosieven die je daar afvuurt dat hele metro station echt compleet ontoegankelijk zou worden...

Wat nou vechten tot de tickets op zijn, tunnel collapsen en KLAAR! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jterpstra schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:00:
[...]

voortaan beter je best doen met bijdehandse opmerkingen
Wat zijn dat? bijdehandse opmerkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:05:
[...]

offhand remarks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grand8
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09-2021
DPhoenix schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:58:
[...]

Daar doelde ik ook op Caliprio. Zelf heb ik de orginele versie. Maar goed. Back on topic. Had hier ook niet over moeten beginnen...........
Ik denk dat hij de aangepaste bf3.exe, executable van Razor1911 bedoelt, daarmee kan je multiplayer starten/spelen zonder Origin te starten/open te hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 06:12
er zal vast wel een fix voor de patch komen... en dan een patch voor de fix enz....

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
grand8 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:07:
[...]

Ik denk dat hij de aangepaste bf3.exe, executable van Razor1911 bedoelt, daarmee kan je multiplayer starten/spelen zonder Origin te starten/open te hebben staan.
Right..maareh mijn vraag was of de update via origin gaat of via battlelog want dan moet ik zaken even terug zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:18
djerror schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:09:
[...]

Right..maareh mijn vraag was of de update via origin gaat of via battlelog want dan moet ik zaken even terug zetten
Mijn update ging via origin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:05:
[...]

had eigenlijks gehoopt dat meneer erop zou reageren... maar me typo niet zou zien
bijdehante idd

[ Voor 4% gewijzigd door osmosis op 22-11-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grand8
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09-2021
djerror schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:09:
[...]

De update gaat via Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origin is de gamemanager en verantwoordelijk voor downloaden van de game zelf en de updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
dank u allemaal weet wat me te doen staat dan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:00
WeeDzi schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:50:
ik vond bijde mapsoorten in BF 2 vet een van de weinige die ik niet zo ok vond was zatar wetlands.....en fusche pass..... en operation cleansweep

ik had graag gezien dat ze weer een full conquest map als dragon valley zouden toevoegen of kubra dam

Mashtuur city was inderdaad ook een geniale map net als sharqi die we gelukkig wel weer krijgen
Ik vond fusche pass en zatar wel leuke mappen hoor, heerlijk met je tank/jet rondvliegen :). Cleansweap was ik helemaal god met mn F-15 als ons team het vliegveld had ingenomen :*) .

Mashtuur city was nog gaaf voor ze die miniguns op de blackhawk nerfden.

Kubra dam, Wake island, Dragon valley blijven goede mappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
heb nou al 2x gehad dat het deploy scherm nog blijft hangen terwijl ik al gespawnd ben

voor de patch heb ik dat nog nooit gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploeg400
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-02-2024
jterpstra schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:27:
[...]
recon vind ik voornamelijk kut door die enorme lens flare.
Mensen die mijn lens flare zien zijn meestal 1 seconden later toch dood O-)

Nog een half uurtje werken en dan is het weer pewpew tijd...
Patch downloaden over het algemeen geen probleem zie ik.

Ik snap die AA nog steeds niet.....
Ik lees ook niks terug over de hitboxes....
Gelukkig zijn de preformances wel verbeterd, maar daar had ik zelf al geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
:( :( :( :(

ik kan niet updaten (chrome of origin) update is 0.0 kb ?????? 8)7

EA ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 17:02
icegodd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:25:

EA ;w
Dat ligt ongetwijfeld aan jouw situatie. Zonder informatie over wat jij niet goed doet, is dit redelijk nutteloos. Niemand kan je zo immers helpen... Dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

icegodd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:25:

EA ;w
Je bent niet de enige. Mij gebeurde hetzelfde, en ik ben dus een volledige herinstallatie aan het doen. :|

[ Voor 7% gewijzigd door Ghost Dog op 22-11-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ben maar eens Co-op gaan spelen, om dat Engineer wapen te kunnen unlocken.
Maar zit een beetje vast lol, op missie "Fire from the Sky"op Hard, blijven we maar dood gaan op het moment dat je die Anti-Air moet neerhalen, vrij wel op het eind van de missie denk ik.
Die rockets die ik er op moet schieten, laden heel erg langzaam.
Iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 15:35
Laat je gunner op 2 drukken voor guided missiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Mr. Detonator schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:15:
heb nou al 2x gehad dat het deploy scherm nog blijft hangen terwijl ik al gespawnd ben

voor de patch heb ik dat nog nooit gehad
Same, echt irritant aangezien je ook geen suicide kan doen op dat moment...

Daarnaast is mijn pc al meerdere keren vastgelopen terwijl het daarvoor niet was.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 17:55

Shin_Alu

Ranger/Ninja

KunDun schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:33:
Maar zit een beetje vast lol, op missie "Fire from the Sky"op Hard, blijven we maar dood gaan op het moment dat je die Anti-Air moet neerhalen, vrij wel op het eind van de missie denk ik.
Iemand tips ?
Volgens mij hielp het ook om niet te dicht bij te komen. Verder scheelt het natuurlijk als je weet waar ze verschijnen zodat je alvast de goede kant op kan draaien.

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Iemand tips ?
Zowel de bestuurder als de gunner kunnen raketten schieten.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Enige type wapen dat voor mijn part aangepast mag worden zijn de machine guns a la M249. Zelf nog niet met gespeeld, maar toch al belachelijk veel neergeschoten op lange afstand door een rechtstaande sprayende M249, niet echt logisch lijkt me. Maar ja, kan in m'n hoofd zitten door slechte reg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand tips ?
Je cannon werkt net zo goed als zo'n rocket, gewoon rocket afvuren en direct daarna afmaken met je cannon. Sterker nog, enkel cannon gebruiken werkt net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summetje
  • Laatst online: 12-09 20:14
1 guided missle en een salvo kogels of rockets van de piloot en de tank is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
BobbyDgtl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:42:
Enige type wapen dat voor mijn part aangepast mag worden zijn de machine guns a la M249. Zelf nog niet met gespeeld, maar toch al belachelijk veel neergeschoten op lange afstand door een rechtstaande sprayende M249, niet echt logisch lijkt me. Maar ja, kan in m'n hoofd zitten door slechte reg.
Ga er dan maar eerst zelf mee spelen, voor je zulke onzin zegt!

Kijk daar begint al dat gezeur mee, je wordt veel afgeschoten door een wapen waar je zelf nog nooit mee hebt gespeeld, maar wel zeggen dat het wapen aangepast moet worden! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BobbyDgtl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:42:
Ga er dan eens zelf mee spelen, pas dan kan je oordelen. Nerfen op basis van het aantal deaths dat je er door ontvangt slaat nergens op. Die LMG is best goed maar echt niet zwaar overpowerd. Het is welliswaar idioot dat ze staand zo nauwkeurig zijn maar haalt niet de balans omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:46:
Het is welliswaar idioot dat ze staand zo nauwkeurig zijn maar haalt niet de balans omlaag.
Dat geldt namelijk voor bijna elke gun, helemaal snipers en LMG's.
Toen ik voor het eerst iemand met een M60 rond zag lopen en staand schieten dacht ik: WTF?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Ik weet niet of ik dit in dit topic hoor te posten maar wil even de mening horen van andere spelers.

Gisteravond zat ik met mijn clan leader eens de Punkbuster screenshots te bekijken van onze server en via via kwamen we terecht bij de PB cheat & violator log.
Tot onze schrik zagen we dat 1 van onze members gebanned was door PB voor het volgende " Violation (AIMBOT) #50588"
Nou streamd onze server naar PBBans en heb ik daar het daar ook even opgezocht en daar bleek precies de zelfde reden te staan voor de ban. Op onze 24/7 metro server staat precies dezelfde melding

Onze clan is dan wel een Fun-clan maar cheaters/hackers tolereren wij absoluut niet dus word deze persoon gewoon uit de clan verbannen, wij tolereren geen hackers. wel hebben wij die persoon de gelegenheid gegeven om zijn verhaal te vertellen op ons forum.
De betreffende persoon blijft volhouden dat hij geen aimbot gebruikt heeft en dat hij niet snapt hoe het kan(eerst vertelde hij ons dat het een evenbalance bug was maar een aimbot bug lijkt mij wat sterk), En nu blijft hij volhouden dat hij niet gehacked heeft en dat het een foutje moet zijn.

Nou mijn vraag... Kan die persoon gelijk hebben en is er een kans dat het een fout is of kan het iets van een virus,spyware zijn of zit hij gewoon dom te lullen en is het gewoon een hacker????

p.s.de pb screenshot van die persoon geeft helaas zwart beeld

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
True, maar die LMG's zijn altijd nog een paar kilo's zwaarder dan die snipers en meer dan dubbel het gewicht van een assault rifle. De terugslag is vaak ook nog wat hoger wat vasthouden nog lastiger maakt.

@ cheaterverhaal: PB kan fouten maken maar die kans is erg klein, zeker als er letterlijk staat aimbot detected. Punkbuster zou bij vermoedens eerder kicken dan bannen.

[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 22-11-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Ghost Dog schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:51:
[...]

Dat geldt namelijk voor bijna elke gun, helemaal snipers en LMG's.
Toen ik voor het eerst iemand met een M60 rond zag lopen en staand schieten dacht ik: WTF?! 8)7
Lijkt me ook niet verstandig om ze heel onnauwkeurig te maken terwijl je staat, want dan wordt het een groot camp feest. Iedereen gaat voor elk hoekje liggen want stel je voor dat er iemand aan komt en dan wil je wel nauwkeurig kunnen schieten ;)

Ik heb in ieder geval plezier in het spel en ik vindt al die bullshit over de wapens wel een keer goed geweest, je krijgt toch nooit iedereen tevreden, en zoals hierboven al te lezen is. wanneer iemand door een bepaalde gun veel afgeschoten wordt dan zou deze al aangepast moeten worden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:46:
[...]

Ga er dan eens zelf mee spelen, pas dan kan je oordelen. Nerfen op basis van het aantal deaths dat je er door ontvangt slaat nergens op. Die LMG is best goed maar echt niet zwaar overpowerd. Het is welliswaar idioot dat ze staand zo nauwkeurig zijn maar haalt niet de balans omlaag.
Daarom dus dat ik zei: kan in m'n hoofd zitten door de slechte reg. Wss pompen ze 40 kogels naar me voor ik doodga, het lijken er gewoon slechts 3 te zijn. Accuracy lijkt veel te goed te zijn. En ik zal het nog eens herhalen: "Maar ja, kan in m'n hoofd zitten door slechte reg."
En uitproberen is moeilijk: ik heb slechts 30 ptn met support, waarschijnlijk kit oprapen, ammobox gedropt en iemand die met m'n overschot van kogels is gaan lopen.

En voor mijn part moet er niks worden generft qua wapens. Het was gewoon mijn visie die ik van dat type wapen had. Blijkt dus fout te zijn, geen probleem.

Over IRNV: ze zouden er beter afblijven en gewoon meer camo zoals de spec ops beschikbaar moeten maken, niet per se meer, maar alvast vlugger. Lvl 40+ duurt wel een tijdje voor de meesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:58:
True, maar die LMG's zijn altijd nog een paar kilo's zwaarder dan die snipers en meer dan dubbel het gewicht van een assault rifle. De terugslag is vaak ook nog wat hoger wat vasthouden nog lastiger maakt.
Welke terugslag? :P
YouTube: Shooting the M249 standing.
Gast staat er toch redelijk jofel bij :P

De BC2 M95 aan de andere kant..
YouTube: .50 cal Barrett sniper rifle fired while kneeling!
Zelfs knielend gaat dat maar net aan.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 22-11-2011 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

SinergyX schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:08:
[...]

Joh deze is veel beter en leuker om te zien

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:08:
[...]

Daar is toch genoeg terugslag te zien. En de sniper is een ander verhaal, daar is recoil niet relevant omdat het bolt action is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Die .50 Barret is semi automatisch ;) maar die heeft een bewegende loop die een groot deel van de terugslag opvangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

yzx schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:15:

Joh deze is veel beter en leuker om te zien
En realistischer, in BF3 zie je ook geen shells vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmushy1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-07 17:55
IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:57:
Ik weet niet of ik dit in dit topic hoor te posten maar wil even de mening horen van andere spelers.

Gisteravond zat ik met mijn clan leader eens de Punkbuster screenshots te bekijken van onze server en via via kwamen we terecht bij de PB cheat & violator log.
Tot onze schrik zagen we dat 1 van onze members gebanned was door PB voor het volgende " Violation (AIMBOT) #50588"
Nou streamd onze server naar PBBans en heb ik daar het daar ook even opgezocht en daar bleek precies de zelfde reden te staan voor de ban. Op onze 24/7 metro server staat precies dezelfde melding

Onze clan is dan wel een Fun-clan maar cheaters/hackers tolereren wij absoluut niet dus word deze persoon gewoon uit de clan verbannen, wij tolereren geen hackers. wel hebben wij die persoon de gelegenheid gegeven om zijn verhaal te vertellen op ons forum.
De betreffende persoon blijft volhouden dat hij geen aimbot gebruikt heeft en dat hij niet snapt hoe het kan(eerst vertelde hij ons dat het een evenbalance bug was maar een aimbot bug lijkt mij wat sterk), En nu blijft hij volhouden dat hij niet gehacked heeft en dat het een foutje moet zijn.

Nou mijn vraag... Kan die persoon gelijk hebben en is er een kans dat het een fout is of kan het iets van een virus,spyware zijn of zit hij gewoon dom te lullen en is het gewoon een hacker????

p.s.de pb screenshot van die persoon geeft helaas zwart beeld
kan je makkelijk achter komen door een paar dingen te doen:

hem gewoon weer laten spelen en als hij weer gedetecteerd is weet je het zeker.
hem zichzelf laten filmen en als hij slechter speelt dan normaal kan je er van uit gaan dat hij een hacker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:20:
Die .50 Barret is semi automatisch ;) maar die heeft een bewegende loop die een groot deel van de terugslag opvangt
Zelfde principe natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

darkmushy1995 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:23:
[...]

kan je makkelijk achter komen door een paar dingen te doen:

hem gewoon weer laten spelen en als hij weer gedetecteerd is weet je het zeker.
hem zichzelf laten filmen en als hij slechter speelt dan normaal kan je er van uit gaan dat hij een hacker is.
Het punt is is dat hij globaly banned is en dus geen BF3 meer kan spelen _/-\o_ maar hij blijft stug volhouden dat hij geen aimbot gebruikt heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:24:
[...]
Het punt is is dat hij globaly banned is en dus geen BF3 meer kan spelen _/-\o_ maar hij blijft stug volhouden dat hij geen aimbot gebruikt heeft
Dan kan hij toch even contact opnemen met evenbalance ? En zodra die hem weer goed keuren kan hij met dat bewijs weer naar de diverse stream providers toe om ook daar zijn naam te zuiveren.

http://evenbalance.com/troubleticket/new_ticket.php?game=bf3

[ Voor 47% gewijzigd door atlantisx op 22-11-2011 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn probleem? Anti cheat maatregelen hebben hem detected, dan moet hij bij hun zijn om zijn naam te zuiveren zodat hij van de banlist gehaald kan worden. Het is niet jou probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Je bedoelt globally banned op door PB gestreamde servers? Daarbuiten moet hij nog rustig kunnen spelen, tenzij hij door EA/DICE hard op zijn battlelogaccount gebanned is, dan kan je er wel redelijk zeker van zijn dat er 300% sluitend bewijs is dat er gehackt wordt.

Voor zover mij bekend bant EA/DICE zelden tot nooit aangezien dit kan leiden tot juridische consequenties maar bannen de servers die bij een anti-cheat systeem zijn aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:27:
[...]

Zijn probleem? Anti cheat maatregelen hebben hem detected, dan moet hij bij hun zijn om zijn naam te zuiveren zodat hij van de banlist gehaald kan worden. Het is niet jou probleem.
Het probleem is juist dat wij hem nu gaan bannen in de clan. Als het wel echt een fout is bannen wij dus iemand die er niks aan kon doen en dat willen we voorkomen. Zie nu net dat zijn ticket declined is

Appeal Status: Closed - Denied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 18:55
Jammer dat de patch nogsteeds niet gefixed heeft dat je een andere knop kan binden aan spotten. Sowieso wordt er te weinig gespot, en dan niet fixen dat het alleen maar met Q werkt is echt jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:29:
Het probleem is juist dat wij hem nu gaan bannen in de clan. Als het wel echt een fout is bannen wij dus iemand die er niks aan kon doen en dat willen we voorkomen. Zie nu net dat zijn ticket declined is

Appeal Status: Closed - Denied
Lijkt me sterk dat er niks aan de hand is. Bij vage troep krijg je een punkbuster kick, geen ban. Daarnaast, heeft het zin hem in de clan te houden als hij niet op clan servers kan spelen?

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ondanks dat er geen slowchat topic meer is, betekent dat niet dat die chat nu hier plaats moet gaan vinden. Hou het rustig en hou het on topic. :)

Voor problemen met BF3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.