Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Ah, dat is het dus! Ik word daar echt helemaal getikt van als ik in een jet vlieg namelijk. Ik heb daar een key op mijn joystick gebind, en die roept ook wel de commorose op, dus ik weet dat hij werkt. Echter, spotten doet hij niet, daarvoor moet ik steeds met mijn hand naar de Q-knop. Zeeeeer irritant inderdaad!Freezerator schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:29:
Jammer dat de patch nogsteeds niet gefixed heeft dat je een andere knop kan binden aan spotten. Sowieso wordt er te weinig gespot, en dan niet fixen dat het alleen maar met Q werkt is echt jammer
Nu zitten we met 15 man per team die geen squads joinen omdat auto-join het niet meer doet, het is natuurlijk wel makkelijk om te zien wie de lonewolfs zijn zo.. !KICK
En heel leuk: Gigantisch OP AA guns vs infantry nu, het is een insta kill in principe.
De vent die game balance doet mag wel ontslagen worden, ipv dat de F2000 word aangepakt word de G3 generfed waar ik nog nooit iemand over heb horen klagen.
[ Voor 19% gewijzigd door unfor op 22-11-2011 17:38 ]
Inderdaad heel jammer...unfor schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:35:
Jammer dat DICE nooit iets kan fixen zonder andere dingen te slopen...
Nu zitten we met 15 man per team die geen squads joinen omdat auto-join het niet meer doet, het is natuurlijk wel makkelijk om te zien we de lonewolfs zijn zo..
En heel leuk: Gigantisch OP AA guns vs infantry nu, het is een insta kill in principe.
De vent die game balance doet mag wel ontslagen worden, ipv dat de F2000 word aangepakt word de G3 generfed waar ik nog nooit iemand over heb horen klagen.
Wel goed dat jullie mensen aanmoedigen om squads te joinen op de AGGR server. De admins doen goed werk daar
An sich is daar nog wel iets aan te fixen, ding heeft maar 1 persoon aan boord dus neerknallen met RPG is relatief makkelijk en er is afaik altijd maar 1 ingame per team. Normaal staat dat ding ver buiten de vechtlinies op vliegtuigen te schieten, maar af en toe zie ik dat ding door de straten rijden, wetend dat dat ding ook binnen 5 minuten kapot is.unfor schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:35:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Daar gaat het niet om, het was al een beestachtig wapen tegen infantry, en dan gaan ze hem nog buffen tegen infantry ook.SinergyX schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:38:
[...]
An sich is daar nog wel iets aan te fixen, ding heeft maar 1 persoon aan boord dus neerknallen met RPG is relatief makkelijk en er is afaik altijd maar 1 ingame per team. Normaal staat dat ding ver buiten de vechtlinies op vliegtuigen te schieten, maar af en toe zie ik dat ding door de straten rijden, wetend dat dat ding ook binnen 5 minuten kapot is.
Dat weet ik ook, maar ik ben inmiddels afgestapt van 'logisch denken' bij patches die Dice doorvoert. Er zit geen logica in, of in iedergeval niet vanuit het punt van de speler. Logisch verwacht je flashlight, mogelijk IRNV, voicechat consoles, range van SOFLAM/Javelin, Flares vs Stinger/Igla... maarja, dat is dus een andere soort van logicaunfor schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:40:
Daar gaat het niet om, het was al een beestachtig wapen tegen infantry, en dan gaan ze hem nog buffen tegen infantry ook.
Was dat ding nu gebuffed tegen vliegtuigen, dat was logisch, die AA tank wordt een keypunt van je team en zal je moeten verdedigen. Tegen infantry zou je verwachten dat je dan maar teamgenoten in de buurt moet hebben, niet ze zelf gaat lopen afschieten.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 6% gewijzigd door Arsenius op 22-11-2011 17:46 ]
Ik moest eerst origin herstarten.Arsenius schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:46:
In battlelog staat dat er een game update is, ik click erop en dan gaat mijn origin naar battlefield 3 in de winkel sectie met de prijs van 49,95 erbij, verder gebeurt er niks. Als ik rechts click op battlefield 3 in Origin zegt hij dat mijn game up to date is. Iemand die het snapt?
Nog niets, dat probleem hebben ze deze patch nog niet aangepast.Freezerator schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:44:
En wat is er nou generfd aan de IRNV? Ik had hem zojuist eens equipped, maar volgens mij is alles nog prima zichtbaar?
Verder zie je met die IRNV zeer slecht als iemand met een flashlight komt.
Idd. Ze hebben wel andere problemen toegevoegd en non-problemen aangepast.Brainscrewer schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:48:
[...]
Nog niets, dat probleem hebben ze deze patch nog niet aangepast.
Er zijn er zat die het probleem niet "zien", lees maar eens wat rond op de EAUK fora en misschien snap je dan waarom mensen een IRNV nerf willen. In principe is het een ingebouwde hack.brilsmurfffje schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:48:
IRNV is prima toch zo? Ik zie het probleem niet iedereen kan hem gebruiken? Zo is een 4x scope ook een hack t.o.v ironsight..
[ Voor 48% gewijzigd door unfor op 22-11-2011 17:50 ]
Eigenlijk is er bijna geen recoilSinergyX schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:20:
[...]
En realistischer, in BF3 zie je ook geen shells vallen

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Zonder IRNV zie je ook geen drol als er een flashlight in je gezicht staat, dus dat maakt weinig uitbrilsmurfffje schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:48:
IRNV is prima toch zo? Ik zie het probleem niet iedereen kan hem gebruiken? Zo is een 4x scope ook een hack t.o.v ironsight..
Maargoed, ik kan best leven met die IRNV, de rest echter wordt gewoon irritant. (of in geval van de wapens/tools, gebruik ik niet meer).
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 22-11-2011 17:54 ]
Awel ik doe dat ZONDER scopeunfor schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:56:
Mooi voorbeeldje van OP IRNV, zonder dat ding zou je je tegenstander echt niet zo snel zien ook niet met een 4x scope oid.
[video]
ben ik nu ook een OP speler zonder IRNV?

Iedereen die zegt dat je je targets net zo snel zou spotten zonder de IRNV scope liegt gewoon dat ie barst.yzx schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:01:
[...]
Awel ik doe dat ZONDER scopewat spelen met contrast en kleur instellingen van de TV
ben ik nu ook een OP speler zonder IRNV?
Je hersenen kunnen het kleurverschil geel/groen duizend maal sneller verwerken dan met allemaal stof, sun glares en amper kleurverschil.
Glare/laser/flashlight -> auto spray bij mijunfor schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:02:
[...]
Iedereen die zegt dat je je targets net zo snel zou spotten zonder de IRNV scope liegt gewoon dat ie barst.
Je hersenen kunnen het kleurverschil geel/groen duizend maal sneller verwerken dan met allemaal stof en sun glares in je gezicht.
Ik zeg niet dat ik ze sneller kan spotten dan de IRNV, maar IK zie ze snel genoeg zonder IRNV om ze toch te killen

Misschien iedereen die klaagt over IRNV zal iets verkeerd doen ik hun spel tactiek hoor, want mij lukt het zonder scope en als ik een scope neemt is het RDS of HOLO
Tuurlijk lukt het zonder IRNV, ik gebruik geen IRNV en als je mijn stats bekijkt mankeert daar niks aan.yzx schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:05:
[...]
Glare/laser/flashlight -> auto spray bij mij![]()
Ik zeg niet dat ik ze sneller kan spotten dan de IRNV, maar IK zie ze snel genoeg zonder IRNV om ze toch te killentevens ik + IRNV is een ramp
Misschien iedereen die klaagt over IRNV zal iets verkeerd doen ik hun spel tactiek hoor, want mij lukt het zonder scope en als ik een scope neemt is het RDS of HOLO
Maar zodra ik IRNV gebruik word het ineens stukken makkelijker.
Vind ik persoonlijk dus niet, je hebt A) tunnel view,unfor schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:07:
[...]
Tuurlijk lukt het zonder IRNV, ik gebruik geen IRNV en als je mijn stats bekijkt mankeert daar niks aan.
Maar zodra ik IRNV gebruik word het ineens stukken makkelijker.
EDIT: als je de map vaak speelt weet je onderhand wel waar je ong goed moet opletten
[ Voor 9% gewijzigd door yzx op 22-11-2011 18:08 ]
Persoon 1 vind het een minder groot verschil dan persoon 2 wat uitloopt op een discussie, maar je kan er lastig omheen dat de IRNV het spotten (en dus raak kunnen schieten) makkelijker maakt dan zonder IRNV.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
tunnel view is niet een goed excuus, alleen noobs zitten constant scoped, de rest scanned de area elke keer snel en scoped weer uit.yzx schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:08:
[...]
Vind ik persoonlijk dus niet, je hebt A) tunnel view,je team genoten die ook nog rondlopen en C) ik vind het onaccuraat om ermee te spelen
EDIT: als je de map vaak speelt weet je onderhand wel waar je ong goed moet opletten
Je kunt overigens zelfs shift ingedrukt houden met IRNV voor minder sway.
[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 22-11-2011 18:12 ]
Ok maar dan kun je de MAV ook OP noemen als je die gebruikt tijdens je recon shooting want als ik zo speel eingdig ik vaak met 1 dood gelijk aan 5+killsRynji schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:10:
Met de IRNV is het gewoon makkelijker om mensen te spotten dan zonder, daar is geen discussie over mogelijk.
Persoon 1 vind het een minder groot verschil dan persoon 2 wat uitloopt op een discussie, maar je kan er lastig omheen dat de IRNV het spotten (en dus raak kunnen schieten) makkelijker maakt dan zonder IRNV.

IS het zeker niet maar het is wel irritant want als je op iemand aan het schieten bent verlies je je omgeving uit het oogunfor schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:11:
[...]
tunnel view is niet een goed excuus, alleen noobs zitten constant scoped, de rest scanned de area elke keer snel en scoped weer uit.
[ Voor 24% gewijzigd door yzx op 22-11-2011 18:12 ]
Ik wil gewoon op personen kunnen spawnen/samenwerken zonder dat ik zelf eerst op zoek moet naar een squad.
Raku
Verwijderd

Wel voor de patch, maar zou in ieder geval makkelijk moeten zijn om ook de versie ná de patch te maken, aangezien het uit de gamefiles gehaald is.
Meer info hier en op reddit
Zoals eerder gezegd, de wapens lijken imo veel te veel op elkaar
[ Voor 7% gewijzigd door Raku op 22-11-2011 18:30 ]
Raku
Ja, dat eigenlijk...maar goed, in populaire spellen heb je nou eenmaal altijd van die groeperingen die stampvoetend op official forums wonen om dingen generfed te krijgen. En als dingen generfed zijn, vinden ze wel weer iets anders om over te janken.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:26:
Waarom zit iedereen te zeuren dat de INVR OP is, hij doet wat een infrarood scope hoort te doen. Wil je er niet door worden vermoord, ga beter spelen.
En uiteindelijk na vele patches klagen dat elke class evenveel kans heeft versus andere classes en dat elk wapen dezelfde stats heeft, dat het allemaal zo saai en niet divers is.
Heel leuk dat het doet wat een IRNV hoort te doen, maar we hebben het over een multiplayer game.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:26:
Waarom zit iedereen te zeuren dat de INVR OP is, hij doet wat een infrarood scope hoort te doen. Wil je er niet door worden vermoord, ga beter spelen.
Ik weet niet of je ooit andere MP games hebt gespeeld, maar er is maar 1 ding belangrijk in MP games: BALANS.
Ik hoor heel vaak mensen het argument brengen: "Maar iedereen kan het toch gebruiken?"
Zeker, maar wat als we het eens veranderen: We hebben een rocket launcher met 20 meter splash damage, krijgen we dan ook als argument dat het niet overpowered is omdat iederen het kan gebruiken?
[ Voor 23% gewijzigd door unfor op 22-11-2011 18:37 ]
Voor de update had ik het niet, nu welJorn1986 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:31:
Is er inmiddels al meer bekend over de patch? Gaat die de problemen verhelpen zoals het starten van een spel dat eindigt met een zwart scherm? Het niet laden van de volgende map na een match, maar weer vastlopen?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Als je de versie na de patch hebt, kan je me dan een DM sturen met de link? Verwerk ik hem in de OPRaku schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:29:
Iemand deze al gezien?
Zoals eerder gezegd, de wapens lijken imo veel te veel op elkaar.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik zou toch net een kleine review schrijven van de bevindingen van de patch, dus je komt mooi op tijdJorn1986 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:31:
Is er inmiddels al meer bekend over de patch? Gaat die de problemen verhelpen zoals het starten van een spel dat eindigt met een zwart scherm? Het niet laden van de volgende map na een match, maar weer vastlopen?
a) Raw mouse input is echt verbeterd, het aimen gaat nog natuurlijker, dikke prima!
b) Start-up crash is bij mij in elk geval verholpen, wederom dikke prima!
c) Camo wordt onthouden, zeeer dikke prima
d) Nog niet iedereen is gewend aan het selecteren van een squad en ben veel locked squads tegen gekomen, even kijken hoe dat zich gaat ontwikkelen dus
e) De spotknop is nog steeds niet goed te herbinden, q blijft spot no matter what je er op zet
f) De secondary, pistol, is nog niet te herbinden aan een niet numerieke toets lijkt het, in elk geval niet aan W, jammer, moet ik nog steeds met Auto Hot Key aan de slag
g) Ik ben nu nog dodelijker met de P90 en PDW-R, heeel fijn!
h) Pistols zijn inderdaad effectiever geworden, kom maar door!
i) Geen groene flikkeringen meer plus een algemene fps-bump van zo'n 5/6 fps bij mij, daar heb ik nooit genoeg van
Dit zijn de eerste zaken die me zo opvielen, al met al niet ontevreden, helaas is er nog werk aan de winkel, maar deze patch bevalt me prima! Ben benieuwd naar jullie bevindingen!
DankjeRaku schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:29:
Zoals eerder gezegd, de wapens lijken imo veel te veel op elkaar.
Scar buiten beschouwing gehouden
[ Voor 6% gewijzigd door yzx op 22-11-2011 18:46 ]
Verwijderd
Nu werkt spotten wel op een andere button maar bij Q krijg ik de commo-rose ook al zet ik er bv. weapon switch op. Dus ik weapon switch en krijg de commo-rose.
Hoe moeilijk kan zoiets ook zijn... weken wachten op een patch... echt een stel amateurs.
Test die zooi dan eens.
Neg. accel is wel minder/gefixed moet ik nog even goed bekijken of het helemaal weg is.
Hoeft niet fijn te zitten ;p
Yep, tenzij ik hem hier al zie staan natuurlijk. Ik heb zelf nog niet gekeken naar die specifieke waarden (rechts op de plaatjes) en wat deze moeten voorstellen, maar dat staat ergens in de link die ik gaf.Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:38:
[...]
Als je de versie na de patch hebt, kan je me dan een DM sturen met de link? Verwerk ik hem in de OP
Raku
Ik hoor vaak positieve verhalen over deze: pricewatch: Creative Fatal1ty Gaming Headsetkristan schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:49:
Iemand een goede GOEDKOPE () Headset?
Hoeft niet fijn te zitten ;p
Ik zou het zelf niet weten, ik gebruik geen goedkope rommel
unfor schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:51:
[...]
Ik hoor vaak positieve verhalen over deze: pricewatch: Creative Fatal1ty Gaming Headset
Heb deze op dit moment op m'n hoofd zitten, geluid is goed en hij is super comfortabel! Aanrader dus.unfor schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:51:
[...]
Ik hoor vaak positieve verhalen over deze: pricewatch: Creative Fatal1ty Gaming Headset
Je kan btw ook de microfoon er gemakkelijk in en uit pluggen, dan heb je dus een headset of alleen een koptelefoon.
Ik heb nu alleen bij BF alleen maar: No reply from server
@Hieronder, als je de RU versie hebt moet je nog even iets handmatig patchen.
[ Voor 30% gewijzigd door Raku op 22-11-2011 19:11 ]
Raku
@ Hierboven, ja die heb ik
[ Voor 49% gewijzigd door MiliaanR op 22-11-2011 19:17 ]
Ja!
Russisch?
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37182601
De verbinding op pc is rubbish... w as net heerlijk aan het snipen in de ticket hall van metro (echt iedereen
[ Voor 55% gewijzigd door StrongArmLance op 22-11-2011 19:19 ]
Gamemanager zegt update game. Dus druk je update en opent hij heel cool Origin maar gebeurt niets.... Tips ?
Server joinen mag niet want moet eerst game updaten
Origin afsluiten en opnieuw starten... Had ik ookBartusKN.nl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:22:
Ben ik enige die update niet kan installeren ?
Gamemanager zegt update game. Dus druk je update en opent hij heel cool Origin maar gebeurt niets.... Tips ?
Server joinen mag niet want moet eerst game updaten
Hij ziet nu inderdaad bij openen dat hij 480mb moet downloaden maar zodra ik UPDATE NOW doe wil hij beginnen en stopt na 10sec.SumBeam schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:23:
[...]
Origin afsluiten en opnieuw starten... Had ik ook
Bug twee die al niet gefixed is.

Neemt niet weg dat het irritant is natuurlijk
[ Voor 16% gewijzigd door Raku op 22-11-2011 19:29 ]
Raku
Kan niet gamen kl*&e updateBartusKN.nl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:24:
[...]
Hij ziet nu inderdaad bij openen dat hij 480mb moet downloaden maar zodra ik UPDATE NOW doe wil hij beginnen en stopt na 10sec.
Deze bug is al zo oud.Raku schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:28:
Je weet natuurlijk niet wat die crash veroorzaakt. Er kunnen enorm veel bugs zitten die zich allemaal op dezelfde manier kenbaar maken.
Neemt niet weg dat het irritant is natuurlijk
Eerste keer op server join, bf3.exe error.
Tweede keer geen probleem.
Beta had het probleem niet.

Edit:Oplossing, met deze tool kan je het aan en uit zetten. BF3 Config Utility http://www.techpowerup.com/forums/showthread.php?t=154145
[ Voor 19% gewijzigd door SV3NNER op 22-11-2011 20:28 ]
| Youtube |
Heb exact hetzelfde. Eerste join, crash. 2e keer, geen probleem.Redje schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:53:
[...]
Deze bug is al zo oud.
Eerste keer op server join, bf3.exe error.
Tweede keer geen probleem.
Beta had het probleem niet.
Verder die Threaded optimization is dat bij je GPU (Nvidia settings) in mijn geval dat ik die moet disablen?
Idd vrij slordig.Redje schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:26:
BF3.exe has stopped responding...
Bug twee die al niet gefixed is.
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Origin uitzetten en opstarten vanuit battlelog, door op update te klikken ?BartusKN.nl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:03:
Echt niemand die de update ook niet kan doen net als ik ?
in origin kan je op het tandwieltje klikken. klik dan eens op: mijn games vernieuwen.BartusKN.nl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:03:
Echt niemand die de update ook niet kan doen net als ik ?
anders ff reinstall doen van bf3
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Even 11 gb voor een probeersel binnen halen.... ik wilde vandaag nog gaan gamen...roboreaper schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:19:
[...]
in origin kan je op het tandwieltje klikken. klik dan eens op: mijn games vernieuwen.
anders ff reinstall doen van bf3
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37182601ElmarNieser schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:14:
Ben ik de enige die een zwart scherm heeft als het spel start? Hoor wel alle geluiden e.d.. Maar het beeld blijft zwart
En ook de rest met een zwart scherm:
Origin re-install checkt dan gewoon de install en repareert hem... dat had ik iig?BartusKN.nl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:21:
[...]
Even 11 gb voor een probeersel binnen halen.... ik wilde vandaag nog gaan gamen...
//
Iemand nog meer last van niet kunnen verbinden met servers?
[ Voor 11% gewijzigd door StrongArmLance op 22-11-2011 20:23 ]
Done maar ook dan doet hij weer na 3 a 4 seconden na starten van updaten op 0.0% terug naar overzicht en niets gedownload. Game repareren werkt niet, althans haalt die update nog niet binnen.kristan schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:22:
[...]
Origin re-install checkt dan gewoon de install en repareert hem... dat had ik iig?
//
Iemand nog meer last van niet kunnen verbinden met servers?
Pff... help.origin.com/ ?BartusKN.nl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:24:
[...]
Done maar ook dan doet hij weer na 3 a 4 seconden na starten van updaten op 0.0% terug naar overzicht en niets gedownload. Game repareren werkt niet, althans haalt die update nog niet binnen.
Hier hetzelfde, geen 'game ready' meer. Ik klik dan zelf op de BF3 client en dan komt het spel wel op.SinergyX schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:07:
Na de patch staat mijn client zo'n 4-5 minuten gewoon op 'loading level', PC staat 0,0 te doen.
Maar verder nog steeds af en toe zwarte schermen na een mapchange en uiteraard de eerste keer starten met een vastloper. Ik weet niet hoe ze patches testen, maar dit is echt niet goed.
Dat noemen ze tearing, een effect wat je krijgt als je vsync dus uitstaatpafdaddy schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:20:
Wat is eigenlijk het voordeel van GameTime.MaxVariableFps i.p.v. vsync on? GameTime.MaxVariableFps geeft bij soms storing in het beeld, een soort horizontaal bibberstreepje.
Dat doe nu ik nu ook, wel apart dat je dan in het zwarte scherm 'i spotted bla bla' gewoon hoor, je hoort schieten, rennen, etc.JK schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:26:
[...]
Hier hetzelfde, geen 'game ready' meer. Ik klik dan zelf op de BF3 client en dan komt het spel wel op.
Maar verder nog steeds af en toe zwarte schermen na een mapchange en uiteraard de eerste keer starten met een vastloper. Ik weet niet hoe ze patches testen, maar dit is echt niet goed.
[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 22-11-2011 20:27 ]
Leuk al die server antistatpad fixes maar fix eens die stabiliteit...
Disconnected from EA
Could not join the server
No reply from the server
[ Voor 25% gewijzigd door StrongArmLance op 22-11-2011 20:29 ]
Sign of my Time
Ik heb nu de logitech attack 3 besteld, aangezien deze toch el cheapo is... ben benieuwd of vliegen beter gaat, ondanks dat ik de complimenten al kreeg
wel balen overigens, mn halve favo-lijst knalt er steeds uit, en alles wat er in blijft staan zit vol
oh, en heeft BF3 heel veel baat bij een SSD? ik vind de laadtijden wat lang....
Nee was geen tearing, dat herken ik. Ik zal proberen het te capturen.SinergyX schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:27:
[...]
Dat noemen ze tearing, een effect wat je krijgt als je vsync dus uitstaat
[...]
Dat doe nu ik nu ook, wel apart dat je dan in het zwarte scherm 'i spotted bla bla' gewoon hoor, je hoort schieten, rennen, etc.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Ik speel met ssd, en ik zit iedere keer al op Punt A voordat maat van me in de server zitflessuh schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:29:
wel balen overigens, mn halve favo-lijst knalt er steeds uit, en alles wat er in blijft staan zit vol
oh, en heeft BF3 heel veel baat bij een SSD? ik vind de laadtijden wat lang....
ben je zeker dat het je SSD is en niet de internet lijn?BartusKN.nl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:30:
[...]
Ik speel met ssd, en ik zit iedere keer al op Punt A voordat maat van me in de server zit
Als er PC gamers zijn die houden van infantry-only / hardcore graag mij even toevoegen! Ik heb veel te weinig vrienden die nu BF3 spelen en zou graag een paar goede teamplayers hebben om mee samen te spelen.
Mijn nick is: 2bpwnd
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]
Had ik ook, even de helpdesk mailen, fixen ze zo voor je.Wilfred schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:28:
Ik heb ge pre ordered maar heb niet de beschikking over het limmited edition "PHYSICAL WARFARE PACK" hoe moet je dat activeren?
Even wat anders, is het mogelijk dat de update via origin vanzelf geinstalleerd is, ipv :
* We have released an update to the BF3 PC game client via Origin. It is ~500MB large. Everyone will be prompted to install the update. ?
Als je van operation metro houdt...assje schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:31:
Nogmaals!
Als er PC gamers zijn die houden van infantry-only / hardcore graag mij even toevoegen! Ik heb veel te weinig vrienden die nu BF3 spelen en zou graag een paar goede teamplayers hebben om mee samen te spelen.
Mijn nick is: 2bpwnd
Ik voeg je toe
Ik ben lvl 2... maar in de beta wel heel wat hoger
Disconnected from EA
No reply from the server
[ Voor 14% gewijzigd door StrongArmLance op 22-11-2011 20:38 ]
Nah je hebt weinig baat bij een SSD in BF3, het is niet de HDD die er voor zorgt dat je langzaam laad maar het laden van textures in het geheugen van je videokaart gaat op de een of andere manier tergend langzaam.yzx schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:31:
[...]
ben je zeker dat het je SSD is en niet de internet lijn?
Gok op een driver issue.
Ik kap er mee... ik kom gewoon nergens in...
Disconnected from EA
No reply from the server
AAAAH
[ Voor 78% gewijzigd door StrongArmLance op 22-11-2011 20:38 ]
Dacht het ook al dat een SSD geen extreem voordeel gaf, want eerlijk gezegd laad grand bazaar veel sneller tov Caspian Bordersunfor schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:32:
[...]
Nah je hebt weinig baat bij een SSD in BF3, het is niet de HDD die er voor zorgt dat je langzaam laad maar het laden van textures in het geheugen van je videokaart gaat op de een of andere manier tergend langzaam.
Gok op een driver issue.

Ik 30MBIT van UPC, hij 40MBIT van andere provider.yzx schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:31:
[...]
ben je zeker dat het je SSD is en niet de internet lijn?
edit-- gfx card kan het ook zijn ik een flashed 6950 hij 5750
[ Voor 12% gewijzigd door BartusKN.nl op 22-11-2011 20:37 ]
Ik had ashley!BartusKN.nl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:40:
Aan het chatten met Michelle van EA Help Origin ben benieuwd... zeker al 2 uur niet kunnen gamen. *trillende handjes*
Ook dit zelfde probleem..
Connection probleem, of update probleem?Grudgie schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:43:
Verdomme, dacht ik lekker te kunnen spelen maar nee
Ook dit zelfde probleem..
Verwijderd
Praktijk voor mij: laad tijden minimaal zo lang, eerst potje werkte bfexe niet, volgend potje liep de game weer eens vast na t laden.
Dat de game niet in 1 keer prima loopt begrijp ik maar met een patch komen waar ik niets van merk in de praktijk...
Leuk dat ze 100miljoen(seireus??) voor marketing hebben besteed, maar kom op lever dan iig een kwaliteit af die AAA waardig is. of is dat teveel gevraagd? Als ik zo rond lees ook, is toch te erg dat mensen bij iedere patch de hele PC weer eens moet onderzoeken terwijl er geen problemen zijn voor de rest. Er zullen vast wel vele spelers zijn die nergens last van hebben, maar feit is wel dat de game in zijn classe gewoon veel beter afgewerkt had kunnen zijn. (kom op je uitrusting aanpassen of samenstellingen op slaan kan niet in 2011?..en zo zijn er nog veeeel dingen)
Ik speel iig nog lekker verder want de momenten dat het gewoon werkt zit er genoeg fun in.
Connection
Dit topic is gesloten.
Ondanks dat er geen slowchat topic meer is, betekent dat niet dat die chat nu hier plaats moet gaan vinden. Hou het rustig en hou het on topic. :)
Voor problemen met BF3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.