Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Dat is best een goed idee. Ik heb me eigenlijk best vaak afgevraagd waarom blacksmiths geen custom armor voor je kunnen maken. Heb je er wel voor gezorgd dat bijvoorbeeld een setje Daedric Armor minstens een septim of 15 000 kost? Anders zou het natuurlijk een beetje OP worden :)

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Ik heb net Skyrim op mijn PS3 geupdate naar 1.5 maar ik kan nu niet meer het water in. Dan crashed ie gelijk op het moment dat ik met mijn beeld onder water ga.... :F

Dit is de laatste keer dat ik ooit nog een Bethesda game koop op de launch date. Jammer dat het zover heeft moeten komen... ;(

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Bansheeben schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:09:
Dat is best een goed idee. Ik heb me eigenlijk best vaak afgevraagd waarom blacksmiths geen custom armor voor je kunnen maken. Heb je er wel voor gezorgd dat bijvoorbeeld een setje Daedric Armor minstens een septim of 15 000 kost? Anders zou het natuurlijk een beetje OP worden :)
Je moet bij je bestelling wel zelf de materialen aanleveren... Plus je betaalt de basisprijs van de armor (afhankelijk van je Speech skill is die wel 2-3 keer minder dan de "winkelprijs").

Dit is mogelijk wel een beetje OP voor Dragon Armor, omdat je dragon bone en scales veel vindt. Je betaalt echter naast de bones en scales nog wel meer dan 5000 gold.

Ik kan de prijs nog wel eenvoudig tweaken. Ik ben ook nog van plan het maken van de spullen langer te laten duren.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
Mocht bij iemand de game crashen op het moment dat je het water in gaat dan kan je het als volgt oplossen (PS3):
  1. Verwijder de game data
  2. Verwijder de patch
  3. Download de patch opnieuw
  4. Install the game
En dan werkt alles weer naar behoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:43:
Meer mensen die ook last hebben van het Skyrim syndroom? Je kijkt ontzetten naar het spel uit, je speelt het helemaal grijs de eerste maanden maar ineens, na 50, 150 of 300 uur is het over, je mist de diepgang en je speelt het nooit meer.
Na 300 mag het ooj wel eens saai worden ! Even afwisselen en dan na een maand weer eens spelen .

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 11:56

fub

Tony L schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:02:
Mocht bij iemand de game crashen op het moment dat je het water in gaat dan kan je het als volgt oplossen (PS3):
  1. Verwijder de game data
  2. Verwijder de patch
  3. Download de patch opnieuw
  4. Install the game
En dan werkt alles weer naar behoren!
Uhm? Moet ik dan weer helemaal opnieuw beginnen omdat mijn save games weg zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
fub schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:36:
[...]

Uhm? Moet ik dan weer helemaal opnieuw beginnen omdat mijn save games weg zijn?
Nee je moet je game data verwijderen. Niet je save games! Dat is een ander menu in het PS3 menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Zo, ik heb vandaag even mijn nieuwe HD 7950 getest met Skyrim. Dat loopt toch wel heel erg soepel in vergelijking tot mijn 6870 :D Vooral het rondslingeren van de camera in bijvoorbeeld gevechten of als ik gewoon rechtsomkeert wil maken verloopt nu zo verschrikkelijk vloeiend, het rechtvaardigt bijna de prijs, bijna :P (Een vloeiend Minas Tirith in MERP zal het uiteindelijk niet alleen helemaal rechtvaardigen maar de prijs zelfs teniet doen :) ). Ik heb overigens ook maar eens een camping mod gedownload, Camping Kit of the Northern Ranger, samen met Frostfall. Toen dacht ik, als ik dan toch voor realisme ga, dan ook maar meteen wat aan dat kompas doen en dus verschijnen er nu alleen nog questmarkers op m'n kompas omdat de journal natuurlijk wat gebrekkig is wat betreft informatie... Maar goed, ik heb nu eindelijk de immersie en het gevoel weer te pakken van een maand of drie geleden :) Hier even twee sfeervolle plaatjes van mijn kamp bij Valthume:

's avonds bij het vuur :)
Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/558686660190936222/D968A97E8B67C79EAC6D95C32C5D7EEAF5FCBED4/

En de volgende ochtend, om een uur of 7 (in Skyrim kan ik wel vroeg uit m'n nest komen :P )
Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/558686660190942289/E3E44AC6573AB5DBB3FAC37D3E33104FF14A2A75/
(ik heb mezelf maar gewoon ingebeeld dat de huiden van de tent daadwerkelijk ophouden bij de muur van Valthume aan de linkerkant en dat ik mijn kamp gewoon volledeig zelf heb gemaakt en neergezet á la Ray Mears :') )

De unofficial Skyrim patch is overigens uit :D klik, hij is ook beschikbaar via de workshop.

[ Voor 5% gewijzigd door Bansheeben op 07-04-2012 21:03 ]

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:24

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ziet er leuk uit. Heb hem nu geïnstalleerd, jammer dat hij wel conflicten heeft met SMIM..

EDIT:
Het enige conflict is overigens deze:
Closed a seethrough triangular hole of missing polys at the roof apex of inn side room meshes Meshes\Architecture\Farmhouse\Interior\FarmIntInnEnd03/4/6.NIFs
Die drie (FarmIntInnEnd03, ..04 en ..06) zijn ook al aangepast door SMIM. Gelukkig zijn er nog veel meer fixes gedaan, en deze is relatief klein.

[ Voor 67% gewijzigd door Patriot op 07-04-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 20:51

Haan

dotnetter

Cool! Ik wacht wel een weekje ofzo om andere mods de tijd te geven om zich aan te passen waar nodig.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bansheeben schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:10:
De unofficial Skyrim patch is uit overigens uit :D klik, hij is overigens ook beschikbaar via de workshop.
Nice.
En very impressive, check de changelog _o_

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Patriot schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:20:
Ziet er leuk uit. Heb hem nu geïnstalleerd, jammer dat hij wel conflicten heeft met SMIM..

EDIT:
Het enige conflict is overigens deze:

[...]

Die drie (FarmIntInnEnd03, ..04 en ..06) zijn ook al aangepast door SMIM. Gelukkig zijn er nog veel meer fixes gedaan, en deze is relatief klein.
Die conflicten vermijden is toch een kwestie van alle conflict mods eerst uitschakelen, vervolgens de unofficial patch inschakelen en dan de conflict mods weer inschakelen en alles overwriten? Dat ga ik tenminste zo even doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Vandaag nog eens een nieuwe ENB setting tegengekomen, bevalt me wel hoor.
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=14282
Misschien heeft iemand er wat aan hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterwhite
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-09 12:54
ik heb eigenlijk zin om voor de 3e keer opnieuw te beginnen. Na 2x ongeveer 80 uur erin te hebben gestoken. Nog meer mensen die met een 3e playthrough bezig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
damn voor de 3e keer al? ik ben nog met mijn 1e keer bezig en heb het zo'n beetje helemaal uitgespeeld op level 50. Ik heb dan ook niet de interesse om het verhaal nog een keer helemaal door te lopen als ik het toch al ken.

De reden dat je zo vaak opnieuw begint kan ik mezelf inbeelden omdat je het spel ook van een andere kant wilt zien. De 3 mogelijke kanten zie ik dan als magier, warrior of sneaker... is er dan nog een andere reden dat je zo vaak opnieuw begint? Je hebt zelfs ook de optie om hybrid te gaan en met 1 karakter alle 3 de kanten te beoefenen.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterwhite
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-09 12:54
Ja precies. Ik ben eerst puur met melee wapens gaan spelen, en daarna als mage. Maar ik speel op de PS3 en hoop dat het spel na die laatste update wat stabieler draait. Wilde eigenlijk wachten tot eventuele DLC uitkomt en dan opnieuw beginnen maar who knows wanneer dat gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:56
Ik ben al sinds 11-11-'11 bezig met mijn eerste playthrough en speel redelijk hybride. Vooral one handed. sneak gecombineerd met bow en zo nu en dan wat magic. One handed ben ik na bijna 100 uur wel een beetje beu dus de laatste tijd richt ik me meer op sneak/bow en magic.

Gisteren voor het eerst in Blackreach geweest. Het is ongeveer net zo groot als het toendragebied westelijk van Whiterun. Jammer dat ik al een klein beetje wist wat er ging komen maar toch wel erg indrukwekkend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Ik heb er 152 uur opzitten en zit ook nog steeds in mijn eerste playthrough. Ik denk ook niet dat er snel een tweede zal komen, want ik zie eigenlijk geen reden om alles weer opnieuw te gaan doen, behalve het kunnen installeren van mods als W.A.T.E.R. Daarnaast is mijn char inderdaad ook redelijk hybdride inmiddels. Verder vermaak ik me prima met Deadly Dragons en Wars in Skyrim terwijl ik door Skyrim hike. Nu hopen dat de ctd's wat minder worden, want daar had ik gisteren opeens heel veel last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Toen ik bij mijn eerste playthrough op ongeveer 50 uur zat, besloot mijn ruim 3,5 jaar oude PS3 er mee op te houden. Save games waren niet meer te redden, dus moest op een nieuwe PS3 helemaal opnieuw beginnen. Ik heb het een tijdje uitgesteld en andere games gespeeld, had er echt geen zin in, maar nu zit ik er toch weer helemaal in. Het scheelt dat ik nog niet zo heel ver in de main quest was, en heel veel side quests die ik niet boeiend vond, sla ik nu gewoon over. Er zijn toch meer dan genoeg andere dingen te ontdekken die ik nog lang niet gezien had.

Het valt me op dat ik totaal niet de neiging heb om echt een andere speelstijl aan te nemen, zoals velen misschien wel zouden doen op een tweede playthrough. Ik probeer soms wel wat anders, maar ik kom toch altijd terug bij wat ik het fijnste vind: one handed, zwaart rechts, magic links (meestal flame), flink veel pijl en boog, en heavy armor.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Wanneer jij de skills van je main speelstijl(one handed, heavy armor) tot 100 hebt gespeeld gaat het levelen opeens veel langzamer. Dan ga je vanzelf andere speelstijlen uit proberen om zo toch wat sneller door te blijven levelen. Want voor elke skill die je omhoog gaat komt er ook weer een aanzienlijk percentage van je main level bij.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Hmm die unofficial patch veroorzaakt toch wel erg veel ctd's. Heb 'm voorlopig even disabled, in afwachting op nieuwe versies die hopelijk toch wat beter compatible zijn met de andere mods,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Bansheeben schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 20:47:
[...]

Die conflicten vermijden is toch een kwestie van alle conflict mods eerst uitschakelen, vervolgens de unofficial patch inschakelen en dan de conflict mods weer inschakelen en alles overwriten? Dat ga ik tenminste zo even doen :)
Dat is een manier, inderdaad. Als je de Nexus Mod Manager gebruikt krijg je een melding dat de nieuwe mod bestanden wil overschrijven en kun je per bestand aangeven of je dat wel of niet wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de nexus mod manager aan te raden als je maar een paar mods gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

De nmm is wat mij betreft altijd aan te raden :) Ik vind de workshop niet zo lekker werken. De nmm vind ik een stuk overzichtelijker en en heeft wat meer mogelijkheden.

[ Voor 55% gewijzigd door Bansheeben op 09-04-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

walterwhite schreef op zondag 08 april 2012 @ 10:02:
ik heb eigenlijk zin om voor de 3e keer opnieuw te beginnen. Na 2x ongeveer 80 uur erin te hebben gestoken. Nog meer mensen die met een 3e playthrough bezig zijn?
Derde.... vierde.... vijfde.... weet niet meer hoe vaak ik overnieuw ben begonnen :) Denk rond de vijf, nu :P

O, en Nexus ModManager is zeker wel aan te raden, het enige wat ik via de workshop heb is Fall of the Space Core ;)
Verder is NMM superieur in mijn ogen.

[ Voor 16% gewijzigd door White Dust op 09-04-2012 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Laatst online: 18-09 19:25
Voor alle GTX580/GTX570/GTX560(Ti) gebruikers - Nvidia heeft nieuwe beta drivers uitgebracht welke 20 tot 21% boost geven http://www.geforce.com/drivers/results/43560 (windows 7 64bit versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-09 09:52
Oh mooi, hopelijk is hiermee ook de Youtube-fullscreen-crash-bug opgelost die in de vorige (final) driver zat. En met extrameer boost in Skyrim gaat deze vanmiddag thuis op de rekenmachine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik heb een vreemd probleem:

Vlak na de release Skyrim geinstalleerd. De game draaide prima op mijn systeem. In februari heb ik de game verwijderd maar nu is het iets rustiger bij mijn studie en leek het me leuk om nog eens te spelen. Alleen, als ik de openingsscene al bekijk dan zitten er allemaal blokjes in mijn beeld op een behoorlijk storende manier.

Wat is er anders: Er is een update geweest voor mijn graphics card (een 6870) en ik heb een nieuwe monitor gekocht. Het vreemde is echter dat ik het bij andere games totaal niet heb. Het aanpassen van graphics instellingen helpt ook niet. Ik vraag me af of skyrim nog ergens verborgen bestanden opslaat, mijn savegame stond er namelijk ook nog gewoon.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 20:51

Haan

dotnetter

Het symptoom lijkt op een defecte videokaart, maar aangezien je er in andere games geen last van hebt, is dat weer niet zo logisch. Maar we hebben hier een speciaal topic voor: [Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthTBH
  • Laatst online: 21-09 17:17
SirLenncelot schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:35:

Vlak na de release Skyrim geinstalleerd. De game draaide prima op mijn systeem. In februari heb ik de game verwijderd maar nu is het iets rustiger bij mijn studie en leek het me leuk om nog eens te spelen. Alleen, als ik de openingsscene al bekijk dan zitten er allemaal blokjes in mijn beeld op een behoorlijk storende manier.
...
Mijn broer had ook rare pixel blokjes na een amd driver update, bij hem was het opgelost door de anti aliasing uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Bij mij was het opgelost na het installeren van de laatste nieuwe drivers. Stond ook in de patch notes:

•Elder Scrolls - Image corruption can be be seen with Anti-Aliasing enabled on speciic AMD graphics hardware. This issue will be fixed in AMD Catalyst 12.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooievriend
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Dooievriend

gitlab.com/JoD/exact

SirLenncelot schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:35:

Wat is er anders: Er is een update geweest voor mijn graphics card (een 6870) en ik heb een nieuwe monitor gekocht. Het vreemde is echter dat ik het bij andere games totaal niet heb. Het aanpassen van graphics instellingen helpt ook niet. Ik vraag me af of skyrim nog ergens verborgen bestanden opslaat, mijn savegame stond er namelijk ook nog gewoon.
Check, zelfde grafische kaart, zelfde probleem na driver-update. Vuur en schaduwen veranderden in blokjes ruis. AA uitzetten lost het probleem op. MSAA (of zo'n alternatieve vorm van AA) kon ik wel aanzetten.

'Mushrooming' is a marketing term that means feeding them sh*t and keeping them in the dark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
iedereen bedankt voor de snelle input. Aangezien ik hier in het verkeerde topic mijn vraag gesteld heb kunnen we de discussie wellicht het best afronden.

AA uitzetten helpt inderdaad. Bedankt!

Juist het installeren van update 12.3 levert de blokjes op.

Mij zal het worst wezen, ik speel niet voor de beste graphics. Nu de blokjes weg zijn ben ik al tevreden. Laat die gameplay maar nog eens komen!

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op dit moment mijn full-mage breton en ik heb het gevoel dat ik overal veel te snel door heen ga dus ik dacht om me even af te zonderen en een tijdje als kluizenaar te gaan wonen ergens maar ik houdt er niet van om op een plek vast te zitten en om nou alleen maar wat rond te huppelen overal...
dus heeft iemand misschien wat role-playing ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:23
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:50:
Ik speel op dit moment mijn full-mage breton en ik heb het gevoel dat ik overal veel te snel door heen ga dus ik dacht om me even af te zonderen en een tijdje als kluizenaar te gaan wonen ergens maar ik houdt er niet van om op een plek vast te zitten en om nou alleen maar wat rond te huppelen overal...
dus heeft iemand misschien wat role-playing ideeën?
Zweer het gebruik van magie af en ga verder met een zwaard, wordt het weer een stuk uitdagender van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

En download mods als Wars in Skyrim (alhoewel die op het moment offline is om de een of andere reden...), Deadly Dragons en Real Wildlife. Dat helpt de immersie al een eind op weg, dan wordt door Skyrim heen 'huppelen' weer wat uitdagender :) O en zet dan ook meteen de difficulty op expert of master als je dat nog niet gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tips, ik had hem al op expert staan, misschien maar even master proberen, kijken hoe dat uitpakt
De mods ga ik sowieso proberen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:05
Toen Skyrim net uit kwam was ik begonnen met een warrior achtig poppetje, en zat steeds te switchen tussen expert en master. De ene keer was expert te makkelijk, dus ging ik naar master. En de andere keer was master veel te moeilijk, dus ging ik terug naar expert.
Dit heb ik tot lvl 20 volgehouden, en vervolgens heb ik het tot een week terug niet meer gespeeld.

Nu ben ik bezig met een destructionmage (heb nog geen summons, en gebruik ook geen companion), en heb hem al gelijk op Master gezet, maar zelfs dat is soms nog te makkelijk.
Ik heb op dit moment wel diverse mods geinstalleerd, dit zijn echter veelal mods die de graphics verbeteren.

Is een mage een stuk makkelijker om mee te spelen? Of hebben ze de moelijkheidsgraden aangepast?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Ik dacht juist dat een mage moeilijker speelt dan een warrior. Dat je het nu nog te makkelijk vindt, komt misschien meer omdat je net opnieuw begonnen bent. Zelf vond ik de eerste 20 levels echt enorm easy maar daarna kwam ik steeds vaker moeilijke eindbazen tegen. Deze schalen namelijk, net als in Oblivion, met je eigen level mee. Verschil met Oblivion is dat lang niet alle tegenstanders meeschalen maar eindbazen dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
Zodra je met mage genoeg magicka plus magicka regen hebt en ook nog genoeg magicka potions hebt, kan je best lang vuurballen blijven gooien. Je kan dan lekker afstand houden en je niet direct druk maken over dat je zelf geraakt wordt. Als warrior moet je echter veel dichter bij je vijand komen en moet je veel meer incasseren (en veel health potions drinken). Ik heb nu zowel als mage als warrior gespeeld en draken zijn als mage gewoon veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Ik denk dat ik met mijn dual wielding daedric swords een draak sneller dood heb dan jij met je vuurballen >:)
Ik hoef maar 2 power-hits achter elkaar te geven en hij is al dood. Is ook een beetje afhankelijk wat voor een draak je tegen je hebt. Elder dragons zijn wel wat moeilijker geloof ik, dan zijn het 3 power-hits :D

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
SpitfireNL schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:00:
Ik denk dat ik met mijn dual wielding daedric swords een draak sneller dood heb dan jij met je vuurballen >:)
Ik hoef maar 2 power-hits achter elkaar te geven en hij is al dood. Is ook een beetje afhankelijk wat voor een draak je tegen je hebt. Elder dragons zijn wel wat moeilijker geloof ik, dan zijn het 3 power-hits :D
Dan moet jij eerst de draak op de grond krijgen (dragondrend is daar wel handig voor natuurlijk) en dan ook nog eerst naar de draak toe lopen en het vuur ontwijken (een ancient dragon heeft op master met een full upgraded daedric armor weinig problemen, je bent in twee seconden dood) voordat je kan gaan hakken, ben ik met een paar van de sterkere vuurballen waarmee ik hem al kan raken als hij nog in de lucht is toch wel wat sneller denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

SpitfireNL schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:00:
Ik gebruik expres 'slechts' een legendary dwarven sword en een legendary elven sword om de uitdaging erin te houden. Zo kan ik tenminste niet alles en iedereen aanvallen zonder mezelf daarbij flink te verzwakken. Aan de andere kant heb ik wel gewoon een legendary daedric bow, maar die zijn toch niet zo verschrikkelijk krachtig (alhoewel ik met alle buffs van m'n armor toch een attack van 300 heb voor archery).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-07 21:40
Damage die je doet hangt voornamelijk af van je smithing-skill en je combat-skill (onehanded/twohanded/marksman). Dit kan nog verhoogd worden door smithing potions en/of smithing/combat enchanted gear te gebruiken en evt. geactiveerde perks in b.v. sneak. (3x-/6x-/15x -multiplier.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Ja, maar dan nog vind ik de damage van daedric swords te hoog in vergelijking tot de hoeveelheid health van de mobs. Want los van je character is de base damage hetgene wat er uiteindelijk toe doet bij een wapen.

O en btw hier wat nieuws van MERP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-07 21:40
Dat komt waarschijnlijk ook door het schalingssysteem wat ze gebruiken. Alleen de eindbazen schalen met jouw level mee omhoog, het "gewone gepeupel", is fixed vanaf het moment dat jij er de eerste keer in de buurt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Hmm, ja dat klopt inderdaad. Maar ik gebruik Wars in Skyrim en ik kom regelmatig 'gewone' bandits tegen waar ik toch 4 pijlen in moet jagen (terwijl ik dus een damage van boven de 300 heb met m'n legendary daedric bow) en dat helpt de immersion wel een eind op weg, want nu moet ik weer redelijk opletten als ik door Skyrim wandel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-09 17:50

voor t eerst dat ik denk dat kinect best een toegevoegde waarde kan zijn aan een game. maar goed moet t wel goed werken natuurlijk. als je continue niet verstaan wordt dan is t alweer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik ben nog steeds (bewust) langzaam bezig met mijn eerste playthrough en character.
Kan nog steeds onwijs genieten van de game...zeker sinds ik mijn HD7970 heb en wat (verassend goeie) mods heb geïnstalleerd via de Steam Workshop.

Ik zit echter met 1 vraag waar ik maar nergens een antwoord op kan vinden...
spoiler:
Naar aanleiding van de quests voor Winterhold College (Mages guild) moest ik naar Labyrinthian. Hier kom je eindelijk oog in oog te staan met de eerste Dragon Priest. Maar, er zijn meerdere Dragon Priests (12 ofzo?). Wanneer krijg ik hier nu eens een duidelijke quest line voor? Dit moet toch ergens via de Main quest of via een guild gehint of gestart worden, lijkt me?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-09 18:08
Da_maniaC schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:43:
Ik zit echter met 1 vraag waar ik maar nergens een antwoord op kan vinden...
spoiler:
Naar aanleiding van de quests voor Winterhold College (Mages guild) moest ik naar Labyrinthian. Hier kom je eindelijk oog in oog te staan met de eerste Dragon Priest. Maar, er zijn meerdere Dragon Priests (12 ofzo?). Wanneer krijg ik hier nu eens een duidelijke quest line voor? Dit moet toch ergens via de Main quest of via een guild gehint of gestart worden, lijkt me?
spoiler:
Hier is geen questline voor. Je zal ze zelf moeten zoeken. Misschien is er een mod voor die ze wel op de kaart zet.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Ik kan wel opzoeken in mijn offline Skyrim Guide waar ze zitten als je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

CoolGamer schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:52:
[...]

spoiler:
Hier is geen questline voor. Je zal ze zelf moeten zoeken. Misschien is er een mod voor die ze wel op de kaart zet.
Hmm bizar... ik had gedacht dat dit wel ergens in het verhaal verweven zou zijn. In ieder geval dank voor de info. :)
vosss schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:59:
Ik kan wel opzoeken in mijn offline Skyrim Guide waar ze zitten als je wilt :)
Haha, dankje maar ik wilde juist te weten komen of het spel (of de questline) je er op de één of andere manier toch naartoe zou leiden.
Is er nog een volgorde of verhaallijn uberhaupt die met de dragon priests te maken heeft? Of zijn het gewoon allemaal losse dungeons?

[ Voor 37% gewijzigd door Da_maniaC op 17-04-2012 18:32 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

spoiler:
De greybeards geven je wel elke keer aanwijzingen waar je eventuele nieuwe shout walls kunt vinden. Bij die shout walls zijn natuurlijk ook vaak dragon priests aanwezig en zo kun je dus indirect alle dragon priests in principe localiseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Bansheeben schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:19:
spoiler:
De greybeards geven je wel elke keer aanwijzingen waar je eventuele nieuwe shout walls kunt vinden. Bij die shout walls zijn natuurlijk ook vaak dragon priests aanwezig en zo kun je dus indirect alle dragon priests in principe localiseren :)
Thanks! Thats all i needed to know. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Laatst online: 21-09 11:56

fub

Ben nu met mijn tweede playthrough bezig. Na de eerste keer (180 uur, main quest en faction quests doorgewerkt en de map behoorlijk uitgekamd) dacht ik het wel even gehad te hebben, maar nu ben ik met een magie-karakter bezig. Ook heb ik besloten om geen gebruik te maken van de fast travel optie, en dat geeft weer een heel andere spelbeleving...

Maar nu bedacht ik me of het mogelijk zou zijn om het spel uit te spelen zonder zelf te vechten. Je kunt bij elke stap een follower meenemen -- stel dat je een magier zou maken die specialiseert in healing, zou je dan al het vecht-werk door je follower kunnen laten doen? >:) Heeft iemand hier ooit mee geexperimenteerd?

En voor wat betreft de burgeroorlog: helpen jullie de Stormcloaks of de Imperials? En waarom? Ben nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weedme
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-11-2024
fub schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:06:
...
Maar nu bedacht ik me of het mogelijk zou zijn om het spel uit te spelen zonder zelf te vechten. Je kunt bij elke stap een follower meenemen -- stel dat je een magier zou maken die specialiseert in healing, zou je dan al het vecht-werk door je follower kunnen laten doen? >:) Heeft iemand hier ooit mee geexperimenteerd?
Op Youtube zijn er verschillende Let's Play Skyrims als pacifist te vinden. Ik heb er een keer een paar bekeken. Is wel grappig. De bedoeling is dan om je kills in je statistieken op 0 te houden. Lijkt me wel een uitdaging, maar ik ben daar zelf maar niet aan begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Wat kan Skyrim toch ongelooflijk mooi zijn! :9

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/30j5s94.jpg

Wat je ziet is Skyrim met de meeste instellingen op high + W.A.T.E.R + Dragon Warrior Effects voor een iets verhoogde saturation en contrast. Dit plaatje is genomen vanaf het eilandje met de Lady Stone, uitkijkend naar de houtzagerij daar in de buurt.

Linkje naar 1600 x 900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Inderdaad. Grafisch is het niet het beste van het beste, maar de natuurlijke vergezichten die het af en toe op je scherm weet te toveren doen me elke keer weer versteld staan. Maar goed, Noorwegen is dan ook mijn favoriete land ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
Bansheeben schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:43:
Inderdaad. Grafisch is het niet het beste van het beste, maar de natuurlijke vergezichten die het af en toe op je scherm weet te toveren doen me elke keer weer versteld staan. Maar goed, Noorwegen is dan ook mijn favoriete land ;)
Juist! Als je Scandinavië mooi vindt dan is dit de game voor jouw. Elke keer als ik zon vergezicht/uitzicht tegen kom dan blijf ik altijd even staan om te genieten van het uitzicht. Totdat ik denk: "Die rotsen zien er niet zo mooi uit... Die bomen hadden ook wel beter gekund.." etc.

Maar we zijn een game aan het spelen en niet naar een NGC docu aan het kijken. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Die kleine grafische missertjes vind ik af en toe ook wel storend. Vooral de zon die om de zoveel seconden nogal abrupt verschuift is nogal eens een immersion breaker. Maar als je niet op die details let kan Skyrim zo ontzettend mooi zijn!

Minder mooi vind ik trouwens dat de main quest echt niet gemaakt is voor mensen die niet willen fast travellen. Zonder te spoileren: ik moest zojuist van de Throat of the World naar Whiterun voor een lullig gesprekje van een minuut, daarna weer terug naar de Throat of the World voor opnieuw een kort gesprek en vervolgens naar Windhelm en Soltitude voor werderom twee korte praatjes. Drie keer raden: daarna weer terug naar die k*# berg! Dat onding kan je alleen via Iverstead beklimmen dus dat zorgt ook nog vaak voor de nodige omwegen en dan heb ik het nog niet eens gehad over dat ontzettend lange pad naar boven.

Op dat soort momenten is het echt moeilijk om me aan mijn voornemen te houden nooit fast travel te gebruiken. Wel maak ik wanneer het kan gebruik van carriages. Anders is het gewoon niet leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 21-09 17:20
Carriages zijn ook gewoon een vorm van fast travelen dus wat heeft je hele standpunt voor zin? Je bent eigenlijk alleen maar je tijd aan het verdoen door allemaal saaie stukken te lopen en continu aangevallen te worden door saaie beesten die toch geen uitdaging zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Juist, so that's where the mods kick in. Dat is namelijk het hele punt van mods als deadly dragons, wars in skyrim en real wildlife. Want daardoor is het rondreizen door Skyrim niet zo vanzelfsprekend meer, omdat er dan wel gevaren zijn die een degelijke bedreiging vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Hmm, vraag me af waarom shadows zo enorm veel impact hebben in deze game.

Met shadows op high is het prima speelbaar. Shadows op ultra gaat opzich ook prima, maar om onverklaarbare redenen dipt die dan ong 30seconden naar 5 fps, en daarna gaat ie vrolijk door op 60fps?!

Het maakt niet uit welke scene je zit, alleen merk ik wel dat het vaak na het enteren/exiten van een gebouw gebeurt.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Na een aantal maanden geen Skyrim gespeeld te hebben, had ik laatst weer erg veel zin om het te spelen. Dit keer gemod, zodat het er mooier uit ziet. Na wat gemod, ziet het er erg goed uit imo. Ik heb even een aantal screenshots genomen: http://imgur.com/a/OVFVe#0
Lelijke compressie door imgur ;(

De mods die ik heb gebruikt om het grafisch mooier te krijgen zijn:
-De HD textures DLC
-Sharpshooters Extreme Graphics Vision ENB
-Better Dynamic Snow
-Enhanced Distant Terrain
-Enhanced Night Skyrim
-W.A.T.E.R.
-Xenius Character Enhancement
-ApachiiSkyHair
-Better Females
-Improved NPC Clothing
-Skyrim Flora Overhaul

En mocht ik een keer een SSD halen, dan gooi ik er de 2K Textures mod er ook overheen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Is er al wat bekend over de eerste dlc?
Ik ben er een beetje klaar mee. Zit nu op level 51. Heb volgens mij alles wel gedaan. Vooral veel Caves aan het leegroven. Soms kom je daar nog wel een leuke nieuwe quest tegen.

Ik ben nu maar een beetje met die marriage mod aan het spelen. Heb nu al 5 spouses. Lijkt me lachen om alle npc's die huwbaar zijn in 1 huis te stoppen. Breezehome binnenkort helemaal volgooien. Lydia heb ik bij de blades laten joinen. En das ook mijn spouse. Alleen wil ze niet meer thuiskomen.
Elke keer een nieuwe bruiloft kost wel een vermogen. Maarja, ik heb zoveel geld dat ik niet meer weet wat ik ermee aan moet in het spel.

Nou hopelijk komt de eerste uitbreiding gauw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 'plant trees' mod is trouwens ook heel erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

deze muziek past goed bij skyrim:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

anandus schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 01:56:
De 'plant trees' mod is trouwens ook heel erg leuk :)
Dat soort berichten kunnen écht niet zonder link, volgende keer doe jij het, nu ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Agree :Y
Meteen nog maar eentje van dezelfde band (Ensiferum for the win :) )

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tyFjFJudI98]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Bansheeben schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 19:29:
[...]

Agree :Y
Meteen nog maar eentje van dezelfde band (Ensiferum for the win :) )

[video]
Deze is ook goed:

ohja en deze ook:

[ Voor 11% gewijzigd door hardcoresmurf op 21-04-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

En als alle gevechten voorbij zijn, gebeurt er dit:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=pUPDla44jfQ]
TROLLHAMARENNN!!! }) :Y (headbang smiley :P Ritme klopt nog bijna ook)

[ Voor 7% gewijzigd door Bansheeben op 21-04-2012 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Bansheeben schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:51:
En als alle gevechten voorbij zijn, gebeurt er dit:
[video]
TROLLHAMARENNN!!! }) :Y (headbang smiley :P Ritme klopt nog bijna ook)
en bij het overwinningsfeest draaien we dit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 10:16
Jay, eindelijk de Platinum binnen voor Skyrim op de PS3, na +/- 140 uur + nog een stuk opnieuw moeten doen omdat mn compagnion's quest geglitched was.
Ik vond het een brilliant spel, alleen om er nou nog een keer doorheen te gaan nah.. Die laadschermen beginnen je op een gegeven moment echt de keel uit te hangen. Maar ik wacht met smart op DLC :)

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chef_v_leeuwen schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:56:
Jay, eindelijk de Platinum binnen voor Skyrim op de PS3, na +/- 140 uur + nog een stuk opnieuw moeten doen omdat mn compagnion's quest geglitched was.
Ik vond het een brilliant spel, alleen om er nou nog een keer doorheen te gaan nah.. Die laadschermen beginnen je op een gegeven moment echt de keel uit te hangen. Maar ik wacht met smart op DLC :)
SSD :9

Al moet ik zeggen dat het voordeel daarvan wel een beetje wegvalt als je weer met instellingen aan de slag gaat. Oorspronkelijk laadde het spul zo snel dat ik de teksten op geen enkele manier kon lezen, maar na ugridstoload en item-, object- en actorfade flink omhoog geschroefd te hebben is het weer redelijk wat je normaal zou verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Avalaxy schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 00:40:
Carriages zijn ook gewoon een vorm van fast travelen dus wat heeft je hele standpunt voor zin?
Carriages zijn een beperkte vorm van fast travel en daarmee een gulden middenweg. Zo zie ik het in ieder geval, en daarom maar ik alleen daar gebruik van.

Wat de laadtijden betreft: ik heb in mijn laptop een normale hard disk @ 7200 rpm zitten en ook bij mij zijn laadtijden helemaal niet zo lang. Ik kan de tekst lezen, daarna duurt het vaak nog enkele seconden. Bij interiors is het maar een kwestie van luttele seconden. Is dat dan echt zo erg op de consoles? Lijkt me behoorlijk irritant omdat je, zeker in steden, behoorlijk vaak door deuren heen moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit ziet er op zich wel aardig uit, alleen jammer dat al die dames plots van die Angelina Jolie-lippen hebben alsof ze allemaal tegen deuren aan gelopen zijn. Mooi bij een enkeling, maar dit is toch een beetje te veel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 15:47:
[...]

Al moet ik zeggen dat het voordeel daarvan wel een beetje wegvalt als je weer met instellingen aan de slag gaat. Oorspronkelijk laadde het spul zo snel dat ik de teksten op geen enkele manier kon lezen, maar na ugridstoload en item-, object- en actorfade flink omhoog geschroefd te hebben is het weer redelijk wat je normaal zou verwachten.
Bedoel je via .ini tweaks? Want via ingame settings zou item/object fade nauwelijks iets uit moeten maken voor laadtijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:51:
[...]

Dit ziet er op zich wel aardig uit, alleen jammer dat al die dames plots van die Angelina Jolie-lippen hebben alsof ze allemaal tegen deuren aan gelopen zijn. Mooi bij een enkeling, maar dit is toch een beetje te veel van het goede.
Dat dacht ik eerst ook. Maar ingame valt het erg mee imo. Volgens mij maken die screenshot versies gebruik van één van die optionele packages. Maar mocht je het te storend vinden, kun je ook alleen Xenius Character Enhancement gebruiken.

Note: die 2 zijn niet echt compatible met elkaar. Ze overschrijven elkaar. Tenzij je handmatig dingen uit de ene mod gaat mergen met de andere.

[ Voor 5% gewijzigd door Chester op 22-04-2012 22:41 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenneman schreef op zondag 22 april 2012 @ 22:33:
Bedoel je via .ini tweaks? Want via ingame settings zou item/object fade nauwelijks iets uit moeten maken voor laadtijden.
Uiteraard :Y De menusettings stellen niet zoveel voor. Ik heb alles nu tussen de 24 en 32 staan, zodat tegenstanders en gebouwen al aan de horizon te zien zijn en niet opeens uit het niets voor je neus ploppen. Dan kan je kiezen ze te omcirkelen of te ontlopen.

Overigens is mijn ervaring dat die instellingen voorbij een bepaald punt niet heel veel verschil meer uitmaken. Ik krijg het gevoel dat je dan te maken krijgt met een andere variabele. Wellicht heeft het met ugridstoload te maken, dat items niet laden als cellen ook niet geladen zijn.

Ugridstoload staat overigens op 9, nadat 11 heel incidenteel een vastloper veroorzaakte. Ik merk dat ik heel weinig tolerantie voor instabiliteit heb, wat jammer is, want 11 is wel een redelijke ideale instelling qua visuals. Wellicht dat een videokaart met meer dan 1 GB RAM soelaas biedt, want die 1 GB zit met deze instellingen wel vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
TomAtTweakers schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:02:
[...]

...

Wat de laadtijden betreft: ik heb in mijn laptop een normale hard disk @ 7200 rpm zitten en ook bij mij zijn laadtijden helemaal niet zo lang. Ik kan de tekst lezen, daarna duurt het vaak nog enkele seconden. Bij interiors is het maar een kwestie van luttele seconden. Is dat dan echt zo erg op de consoles? Lijkt me behoorlijk irritant omdat je, zeker in steden, behoorlijk vaak door deuren heen moet.
Zeker rond de 10 seconden. Maar goed, wat je niet kent mis je niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JBrennan schreef op maandag 23 april 2012 @ 07:58:
[...]

Zeker rond de 10 seconden. Maar goed, wat je niet kent mis je niet :).
Is dat alleen het laden van de savegame of ook als je bijvoorbeeld een stad ingaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

anandus schreef op maandag 23 april 2012 @ 08:00:
[...]
Is dat alleen het laden van de savegame of ook als je bijvoorbeeld een stad ingaat?
Ik wou net zeggen, want dat is een hele behoorlijke score. Met al m'n mods (en ugrids op 7) doet het spel er bij mij zeker een 30-45 seconden over om een savegame te laden. Daarna gaat alles wel wat sneller bij het laden van eventuele interiors/exteriors, maar 10 seconden is echt helemaal niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Savegame laden (nu 5 mb) duurt het langst. Een fast travel duurt weer wat langer dan een gebouw binnen lopen. Ik zal het voor de fun eens timen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Is er nog wat bekend over de aankomende DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
Bansheeben schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:16:
[...]

Ik wou net zeggen, want dat is een hele behoorlijke score. Met al m'n mods (en ugrids op 7) doet het spel er bij mij zeker een 30-45 seconden over om een savegame te laden. Daarna gaat alles wel wat sneller bij het laden van eventuele interiors/exteriors, maar 10 seconden is echt helemaal niet slecht.
Ik heb het net even getimed maar de langste laadtijd die tegen ben gekomen in een uurtje spelen is 7-8 seconden. De kortste kon ik niet tegen knipperen. :P

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Twammo schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:54:
Is er nog wat bekend over de aankomende DLC?
Nee, nog bijna niets. Het enige wat ik ervan weet is dat DLC ongeveer net zo groot in omvang zal zijn als die van Fallout 3 en dat Xbox-bezitters er 30 dagen eerder mee aan de gang mogen.

Zelf speel ik niet zo heel veel en doe ook behoorlijk rustig aan dus ik heb nog niet zo'n behoefte aan DLC maar ik kan me voorstellen dat er veel mensen zijn die na vijf maanden wel zitten te wachten op wat nieuws. Vooral de console gamers omdat zij geen gebruik kunnen maken van mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Iemand die weet wat er met de mod Wars in Skyrim is gebeurd? Kan deze nergens meer vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 10:16
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 15:47:
[...]

Goed idee, alleen ik speel op de PS3 :) dus daar schiet ik niet zo heel veel mee op :P ik heb overigens een stevige PC, maar ben een beetje verwend geraakt met lui gamen op de bank met surround, dus eigenlijk game ik weinig meer achter de pc. Behalve RTS'en dan e.d.

En over die laadtijden, die zijn voor de console vrij lang, vooral als je b.v. een Thieves Guild missie gereed hebt, eerst Fast Travel, dan twee deuren door voor je er eindelijk eens bent, en dat duurt dan wel erg langgg..

[ Voor 13% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 24-04-2012 16:33 ]

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Grompie schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:27:
Iemand die weet wat er met de mod Wars in Skyrim is gebeurd? Kan deze nergens meer vinden?
Geen idee, ben de link inderdaad ook al een tijdje kwijt in mijn NMM lijst... WiS zorgt voor wat problemen bij mij, dus ik hoop dat ze 'm ooit nog een keer gaan updaten om wat incompatibilities eruit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:31:
ik heb overigens een stevige PC, maar ben een beetje verwend geraakt met lui gamen op de bank met urround, dus eigenlijk game ik weinig meer achter de pc.
Daar heb ik dan weer een 360-controller en 10 meter HDMI voor liggen. Ik moet toegeven dat ik het niet erg vaak doe, maar bankhangen is een optie :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Haha, same here met surround van m'n 5.1 set :). Maar ik doe het inderdaad ook niet vaak. Ik kan toch niet zo goed wennen aan Skyrim spelen met een controller. Vooral Archery speelt dan toch een stuk minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Grappig: zojuist heb ik na 111 uur de Main Quest uitgespeeld. :) Vond het wel een aardige quest line maar om eerlijk te zijn niet echt enorm hoogstaand. De laatste paar quests waren wel erg tof maar wat de eerdere quests betreft vond ik het soms wel wat lang duren voordat er eindelijk eens wat vaart inkwam. Maar goed, Skyrim speel je natuurlijk niet (alleen maar) voor de Main Quest en ik heb nog lang niet het gevoel dat ik alles heb gezien.

Misschien een aardig alternatief voor de mensen die Wars in Skyrim missen: Warzones
Geen idee of het een goed alternatief is want ik heb met beide mods geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Hmm ja, die is alleen incompatible met Deadly dragons en die wil ik zeker houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel067
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 10:04
Zelf heb ik Wars laatst ook gezocht, toen kwam ik op: het nexusmods forum
Daar staat wat er met de mod gebeurd is en ook waar de file nog steeds te verkrijgen is: hier dus
direct download

[ Voor 10% gewijzigd door marcel067 op 24-04-2012 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
JBrennan schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:48:
Savegame laden (nu 5 mb) duurt het langst. Een fast travel duurt weer wat langer dan een gebouw binnen lopen. Ik zal het voor de fun eens timen :).
Gisteren eens getimed. Laden van een savegame duurt +/- 30 seconden. Fasttravel zeg 7 seconden en een deur openen 5.5 seconden. Dit onderzoek is btw super betrouwbaar door de populatie van n=5 en ook nog eens enorm accuraat door mijn handmatig teltechniek 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Treebeard (of Fangorn, hoe je 'm ook wilt noemen) nu met het volledige lichaam :) :
Afbeeldingslocatie: http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/20/19696/thumb_620x2000/Treebeard.jpg
Lijkt erop dat de devs van MERP de pas er toch stevig in hebben gezet :)

[ Voor 12% gewijzigd door Bansheeben op 25-04-2012 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:15

jmk

Wow! Dat ziet er kicken uit! _/-\o_

Hoe vinden de filmmakers van LOTR dit egenlijk?

Oh ja, The... :$

[ Voor 11% gewijzigd door jmk op 25-04-2012 23:04 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

jmk schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:00:

Hoe vinden de filmmakers van LODR dit egenlijk?
het is LOTR niet LODR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

jmk schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:00:

Hoe vinden de filmmakers van LOTR dit egenlijk?

Oh ja, The... :$
Het is non-profit (dus dan kan er sowieso weinig geclaimd worden) en ze hebben het model helemaal zelf gemaakt. Het is natuurlijk wel losjes gebaseerd op Treebeard uit de films, maar in principe is het gewoon kunst lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Bansheeben schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:40:
[...]

Het is non-profit (dus dan kan er sowieso weinig geclaimd worden) en ze hebben het model helemaal zelf gemaakt. Het is natuurlijk wel losjes gebaseerd op Treebeard uit de films, maar in principe is het gewoon kunst lijkt me.
Sorry, dat is niet waar! Voor Morrowind was er ook een Middle Earth mod welke op de boeken gebasseerd was en die is keihard aangeklaagd en ze moesten stoppen op vrij laat stadium!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Pagina: 1 ... 93 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.