Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-05-2023
@gj123

Commandline openen met ~
help"bow" [enter]
een boog uitkiezen
nummer onthouden
player.additem nummer 1 [enter]
Commandline sluiten met ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Urian schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 17:21:
@gj123

Commandline openen met ~
help"bow" [enter]
een boog uitkiezen
nummer onthouden
player.additem nummer 1 [enter]
Commandline sluiten met ~
Ik ga het testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Datzelfde had ik ook, ik was ook ineens alles kwijt. Niet alleen tijdens de quest, maar achteraf had ik dus helemaal niks meer!

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-10 00:55
Je moet natuurlijk wel je spullen terug claimen bij degene bij wie je ze in bewaring hebt gegeven. ;)

Gisteren trouwens een nieuw paardje gekocht. Met het eerste ben ik heel zuinig geweest. Hij heeft het 70 uur volgehouden maar heeft een aanvaring met een Blood Dragon niet overleefd. En ik had hem nog wel voor de zekerheid 50 meter verderop geparkeerd.

Wel heel jammer trouwens dat al die paarden qua specs gelijk zijn. In Oblivion had je tenminste nog per verkoper verschillende soorten paarden (speed, attack, health). Maar blijkbaar zijn verschillende soorten paarden te ingewikkeld voor de casual gamer en moest het er dus uit.

Ik vraag me af de volgende TES game ten behoeve van de noob gamers nog eenvoudiger wordt gemaakt met nog minder specs.

[ Voor 81% gewijzigd door TomAtTweakers op 24-03-2012 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wooow ben nu bezig met 'The Foresworn conspiracy' wat een heerlijke quest!
Dat hele Markarth is doordrenkt van sinistere dingen, vooral die guards die je komen intimideren: WOW, dat noem ik pas een echt goeie quest!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-10 21:09
Inderdaad die heb ik ook pas gedaan... en dat je in die gevangenis komt... echt mooi bedacht!
Alleen het rare is.. tijdens die quest wordt je dan goede vriendjes met de foresworn.. maar wanneer je later foresworn in de wereld tegenkomt vallen ze je gewoon aan.

De laatste quest die ik heb afgemaakt is die met nocturnal van de thieves guild.. dat is ook echt een mooie quest.
Aanrader voor wie dat nog niet heeft gedaan!

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
TomAtTweakers schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:24:
Je moet natuurlijk wel je spullen terug claimen bij degene bij wie je ze in bewaring hebt gegeven. ;)

Gisteren trouwens een nieuw paardje gekocht. Met het eerste ben ik heel zuinig geweest. Hij heeft het 70 uur volgehouden maar heeft een aanvaring met een Blood Dragon niet overleefd. En ik had hem nog wel voor de zekerheid 50 meter verderop geparkeerd.

Wel heel jammer trouwens dat al die paarden qua specs gelijk zijn. In Oblivion had je tenminste nog per verkoper verschillende soorten paarden (speed, attack, health). Maar blijkbaar zijn verschillende soorten paarden te ingewikkeld voor de casual gamer en moest het er dus uit.

Ik vraag me af de volgende TES game ten behoeve van de noob gamers nog eenvoudiger wordt gemaakt met nog minder specs.
Ik vind de paarden in Skyrim sowieso achterlijk, na heel veel Red Dead Redemption gespeeld te hebben is dit nogal een stap terug. Ze zijn lelijk, ontzettend sloom en vervelend om op te rijden, bovendien heb nog geen enkele npc op een paard zien zitten. Het irritantste vind ik nog dat je te paard geen wapens kunt gebruiken! Of is dat een perk die ik nog niet ben tegen gekomen?

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Een paard is na een tijdje toch overbodig geworden. Ik gebruik hem haast niet meer ook al reist hij vanzelf met je mee ik negeer hem bijna altijd.
Wanneer je eenmaal rond level 30 bent heb je al zo veel plaatsjes ontdekt dat je overal dichtbij in de buurt kan "fast travelen".. 1 minuutje lopen en je bent er al.
Zowiezo is een paard irritant omdat hij steeds onbedoeld mee in gevechten terecht komt. Dit is mijn 2e paard.. als deze sneuveld neem ik al geen nieuwe meer.

Eerlijk gezegd zou het wel een verbeterde dimensie toevoegen aan de gameplay al zouden ze de paarden verbeteren zodat het makkelijker bestuurbaar is en dat ze de paarden 2x zo snel maken. Dan kan bethesda de fast travel optie er uit slopen wat mij betreft. Eventueel nog een paar wizard portals om te teleporteren op een paar locaties is dan wel toepasselijk en voegt extra content toe.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

SpitfireNL schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 23:30:
Inderdaad die heb ik ook pas gedaan... en dat je in die gevangenis komt... echt mooi bedacht!
Alleen het rare is.. tijdens die quest wordt je dan goede vriendjes met de foresworn.. maar wanneer je later foresworn in de wereld tegenkomt vallen ze je gewoon aan.

De laatste quest die ik heb afgemaakt is die met nocturnal van de thieves guild.. dat is ook echt een mooie quest.
spoiler:
Dat is niet helemaal waar. Er is een forsworn hideout die niet agressief is als je in de buurt komt. Daar zitten dan ook die gasten die je hebt leren kennen in de gevangenis. Ik vind dat eigenlijk best realistisch, want ik heb niet het gevoel dat de Forsworn nou zo goed georganiseerd zijn. Dus ik heb het gevoel dat elke Forsworn groep een soort van stam is en dat er weinig onderlinge communicatie is, waardoor de meeste van die gasten dus niet zullen weten dat je een andere stam geholpen hebt

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

SpitfireNL schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 23:30:

Inderdaad, erg jammer. Je wordt vrienden met de Forsworn, maar zodra je ze daarna tegenkomt wil iedereen je omleggen..

Net zoals bij de Orcs eigenlijk. Heb nu al 2 van die kampen geholpen, en ze zeggen toch echt "I'll send word to my brothers and sisters" of iets dergelijks. Zelfs al ben je Malacaths champion, leggen die Orcs je nog steeds om...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Nu dat ik de main quest line af heb begin ik meer de side-quests te doorlopen.

Daarom kom ik nu weer uit bij de keuze om een side te joinen (stormcloaks of imperials) om zo die quests af te kunnen maken. Een keuze die ik heel lang heb uitgesteld.

Maar ik ben nogal thuis in Whiterun, daar heb ik mijn huis met mijn complete stash. Verder wil ik ook graag dat ik overal kan komen in alle steden.

Behoudt je na het kiezen van een side(stormcloak of imperials) nog wel gewoon toegang tot alle grote steden?
Of ben je in sommige steden daarna niet meer welkom omdat die dan van de andere kant zijn?

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:17

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Probeer het zou ik zeggen. Als je alles van tevoren weet, is het toch niets meer aan?

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

SpitfireNL schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:52:
Nu dat ik de main quest line af heb begin ik meer de side-quests te doorlopen.

Daarom kom ik nu weer uit bij de keuze om een side te joinen (stormcloaks of imperials) om zo die quests af te kunnen maken. Een keuze die ik heel lang heb uitgesteld.

Maar ik ben nogal thuis in Whiterun, daar heb ik mijn huis met mijn complete stash. Verder wil ik ook graag dat ik overal kan komen in alle steden.

Behoudt je na het kiezen van een side(stormcloak of imperials) nog wel gewoon toegang tot alle grote steden?
Of ben je in sommige steden daarna niet meer welkom omdat die dan van de andere kant zijn?
Neuh het heeft vrijwel geen impact op het welkom zijn in welke stad dan ook. Het enige dat soms verandert is een Jarl die opgevolgd wordt door een ander, maar dan houdt het wel op eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Ok, dus als ik het goed begrijp wordt je niet herkent als een vijand als je door een vijandelijke stad loopt.. dus je kan nog gewoon overal gaan en staan?

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpitfireNL schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:49:
Ok, dus als ik het goed begrijp wordt je niet herkent als een vijand als je door een vijandelijke stad loopt.. dus je kan nog gewoon overal gaan en staan?
Bepaalde steden kan je tijdens de quest niet bezoeken. Zodra je de questline hebt afgerond kan je weer overal komen.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Thanks voor de info... handig om te weten dat de optie voor een eigen huis bezitten in alle grote steden dus ook open blijft staan.
Ik ben nu level 41 geloof ik, enchanting skill 100 en smithing skill 100.. morgen ga ik mijn eerste daedric en dragonplate armors maken.. hoef alleen nog de laatste perk in de smithing skill tree te unlocken alle ingredienten heb ik al :D

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 13:21:
Alleen moest ik dus een of andere gast wat dingen meegeven die naar binnen werden gesmokkeld, ik dacht: Ach ik geef hem wat useless potions en kill iedereen daar Assasin Archer style.
Nu heb ik niks anders dan wat potions, door mijn werewolf form heb ik wat armor kunnen bemachtigen.
Maar geen boog |:(
Anthirian schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:08:
Datzelfde had ik ook, ik was ook ineens alles kwijt. Niet alleen tijdens de quest, maar achteraf had ik dus helemaal niks meer!
Je kunt natuurlijk ook gewoon de quests lezen, of op zijn minst de conversaties die je hier met verschillende personen over hebt. Je wordt een aantal keer gewaarschuwd dat je tijdens die missie alleen over de dingen kunt beschikken (armor, weapons, potions, scrolls) die je van tevoren afgeeft. Je moet dan ook expliciet bevestigen dat je je helemaal hebt voorbereid, alles hebt afgegeven wat je nodig denkt te kunnen hebben en ja, ik wil de missie inderdaad nu starten!

Als je als een dolle otter overal doorheenklikt kun je die 17 waarschuwingen zomaar missen ja 8)7

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nu al een keer een all in 1 mod? Zeg maar waar alles in zit die de grafics mooi maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:12:
Is er nu al een keer een all in 1 mod? Zeg maar waar alles in zit die de grafics mooi maken?
Gezien er elke dag nog nieuwe dingen bijkomen zal dat er voorlopig niet komen.

Beste wat je kan doen is STEP volgen, deze wordt zeer regelmatig bijgewerkt :)
Zowel dingen als ENB- en FXAA-settings, als texture- en mesh-replacers worden behandeld en in welke volgorde je ze moet installeren, etc.

Edit:
Al is het nog niet geüpdatet naar 1.5 (maar dat zijn ook nog niet alle mods).

[ Voor 21% gewijzigd door anandus op 27-03-2012 10:32 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:12:
Dat wordt onmogelijk.

Iedereen vindt namelijk iets anders mooi. Zelf moet ik niets hebben van de pure preset, maar de legacy preset van RCRN vind ik wel mooi. Net zoals Detailed Cities, waarbij Whiterun opeens rode of blauw daken heeft. Voor mij een no-go, voor andere misschien wel erg mooi.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Inderdaad, dat blijkt meteen al. Ik vind namelijk de pure preset echt het beste by far. Alhoewel ik het met je eens ben dat detailed cities echt crap is. Geeft me het gevoel dat de huizen van gemberkoek zijn gemaakt oid. Ik zit overigens zo'n beetje elke dag wel op de nexus site (en af en toe ook in de workshop) om bij te houden of er nog mods zijn bijgekomen die echt wat toevoegen aan de gameplay, maar die zijn nogal schaars gezaaid op het moment. Eigenlijk komt het erop neer dat ik elke keer maar weer de mods update die ik al heb :)

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

SnoeiKoei schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:30:
[...]

[...]

Je kunt natuurlijk ook gewoon de quests lezen, of op zijn minst de conversaties die je hier met verschillende personen over hebt. Je wordt een aantal keer gewaarschuwd dat je tijdens die missie alleen over de dingen kunt beschikken (armor, weapons, potions, scrolls) die je van tevoren afgeeft. Je moet dan ook expliciet bevestigen dat je je helemaal hebt voorbereid, alles hebt afgegeven wat je nodig denkt te kunnen hebben en ja, ik wil de missie inderdaad nu starten!

Als je als een dolle otter overal doorheenklikt kun je die 17 waarschuwingen zomaar missen ja 8)7
Ja zover was ik ook al, maar ik had verwacht ná de missie toch m'n spulletjes gewoon weer terug te krijgen. Dat bleek even anders |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:55

Haan

dotnetter

Anthirian schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:40:
[...]

Ja zover was ik ook al, maar ik had verwacht ná de missie toch m'n spulletjes gewoon weer terug te krijgen. Dat bleek even anders |:(
spoiler:
Je spullen krijg je gewoon terug hoor, die moet je ophalen bij Delphine bij wie je je spullen bij aanvang van de quest ook in bewaring hebt gegeven.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anthirian schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:40:
[...]

Mijn commentaar blijft hetzelfde: als je de moeite doet om te lezen wat NPCs je vertellen weet je precies waar je je spullen terugvindt. Je raakt niks kwijt en alles wordt uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat er geen all in 1 mod is, ik heb dat naemlijk liever dan alles apart te moeten instellen zonder te weten of het ook wel echt werkt. Ik ga pas weer spelen als er een all in 1 mod komt voor de grafics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:25:
Jammer dat er geen all in 1 mod is, ik heb dat naemlijk liever dan alles apart te moeten instellen zonder te weten of het ook wel echt werkt. Ik ga pas weer spelen als er een all in 1 mod komt voor de grafics.
Dan zien we je hier dus niet meer terug. Er zijn geen 2 spelers en geen 2 PCs hetzelfde. Wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet. Wat de een mooi vindt, vindt de ander spuuglelijk. Je definieert zelf niet eens wat je nou beter wilt hebben aan de graphics. En je wilt er vooral zelf geen moeite voor doen. Met die houding kun je het eigenlijk al shaken, als je je graphics mooier wil moet je met instellingen klooien ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei. Zo dat het makkelijker word voor mensen. Er zijn eerder mods geweest waar meerdere dingen in zitten verwerkt. Dat wil niet zeggen dat iedereen het moet installeren, die kunnen dan gewoon nog blijven gaan voor de losse updates. Ik weet namelijk niet wat nu bij mij werkt en wat niet want vind het gewoon moeilijk dat modden, ik weet niet eens welke ik allemaal moet hebben ook. Ik wil daar niet te veel tijd ook in steken omdat die er gewoon niet is.
Wat ik zou willen zijn gewoon betere grafics meer niet. En dan met gewoon 1 mod waat alles in zit, dat word namelijk vaker gedaan met modbare games om het gewoon makkelijker te maken. Je zal me gewoon nog terug zien hier want ik zou niet weten waarom niet? Er zijn ook water mods die niet op iedere pc werkt en deze kun je dan zelf aanpassen.

Ik heb de ENB mod en de hd texture mod en de flora gedoe via de mod manerger. Echter vraag ik me af of dit ook echt alles is die de game het mooiste maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zegt het zelf al: je weet niet wat wel en niet werkt, er zijn watermods die niet bij iedereen werken, maar je verwacht wel dat iemand een mod in elkaar kan klussen waarvan alles bij jou werkt zonder dat jij je in instellingen hoeft te verdiepen. Heel simpel, dat gaat niet gebeuren want het KAN niet gebeuren. Als jij niet meer speelt tot zoiets bestaat kun je je maar beter voorbereiden op een grote teleurstelling.

"Gewoon betere graphics, meer niet" slaat al helemaal nergens op, want betere graphics kan zijn betere lichteffecten, betere shaders, hogere resolutie textures, meer of juist minder verzadigde kleuren (smaakafhankelijk), allerlei optimalisaties, andere game meshes, ga zo maar door. Je doet alsof dat heel simpel zou moeten zijn maar nodeloos lastig wordt gemaakt, maar het IS gewoon lastig. Je zult hier zelf keuzes in moeten maken en je erin verdiepen, dat kan een ander echt niet voor je doen.

[ Voor 37% gewijzigd door SnoeiKoei op 27-03-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan vind ik het raar dat dit soort mod wel voor andere games worden gemaakt. Ik vroeg het me verder ook alleen maar af hoor, of er ook ooit zo'n mod zou komen want dat is gewoon makkelijk en handig voor veel mensen.
Ik hou het momenteel nog wel bij val alles bij elkaar gegooide mods met het idee of het ook wel echt goed werkt.
Welke mods zijn aan te raden dan om de game zo mooi mogelijk te maken want er zijn wel een paar duizend mods.

Edit

Ik hou wel van kleuren en light. De textures mogen heel wat beter. Meer gras en planten (want het is heel kaal).
Gewoon betere grafics slaat overal op want het moet in het algemeen beter zijn met alles.

Ik heb het spel er zo juist maar af gegooid, jammer dat hij standaard niet beter word geleverd.
Heb er totaal geen zin meer in daarom. Mijn verwachtingen waren ook heel hoog geworden van al die positieve berichten van deze game alleen is de game minder geworden na oblivion voor mij.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Lupp:
klik :)
En subscriben op de mods die je mooi vindt en klaar ben je :)
Ik heb het al voor je gesorteerde op de hoogst gewaardeerde mods.

Juist met de workshop kunnen mensen die voor weinig moeite mods willen hebben snel in een paar minuten tijd een grote hoeveelheid mods installeren :)
Ee mod uitzoeken en installeren is wat? 10 seconden werk? Dus in een korte tijd kan je tientallen leuke mods installeren. Zo gepiept :)

[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 27-03-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:14

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

moet er niet een deeltje 7 komen miss :P 366 paginas zijn er best veel

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:00:
@Lupp:
klik :)
En subscriben op de mods die je mooi vindt en klaar ben je :)
Ik heb het al voor je gesorteerde op de hoogst gewaardeerde mods.

Juist met de workshop kunnen mensen die voor weinig moeite mods willen hebben snel in een paar minuten tijd een grote hoeveelheid mods installeren :)
Ee mod uitzoeken en installeren is wat? 10 seconden werk? Dus in een korte tijd kan je tientallen leuke mods installeren. Zo gepiept :)
Dankje. Dit is indd een stuk makkelijker.Nu moet ik skyrim maar weer installeren ant na het modden deed het spel het ook helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:04:
[...]

Dankje. Dit is indd een stuk makkelijker.Nu moet ik skyrim maar weer installeren ant na het modden deed het spel het ook helemaal niet meer.
Of je zoekt gewoon een mooie verzameling uit. Graphics +++ wordt erg goed beoordeelt en al die mods zien er ook prima uit. Ik zou alleen RCRN met de pure preset gebruiken ipv Realistic Lighting maar dat is ook weer persoonlijk natuurlijk (voor alle duidelijkheid: je kunt ze niet tegelijk gebruiken...).

[ Voor 5% gewijzigd door Bansheeben op 27-03-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Over graphics mod's gesproken: ik vrees dat Skyrim vanilla op high/medium settings toch echt bijna het maximale is was mijn laptop kan trekken (i5 520M @ 2.4GHz, 5650M 1GB, 4 GB RAM en een resolutie van 1440x900). Afhankelijk van de locatie krijg ik 25 tot 45 fps. HQ snow texture en Better Dynamic Snow hebben weinig impact maar Lush Trees en RCRN weten de fps in bosrijke omgevingen naar de 20 te trekken en dat speelt gewoon echt niet lekker meer.

Vooral jammer van RCRN want vaak vind ik Skyrim toch echt wat te grauw en een beetje meer kleur had best gemogen. Het hoeft echt niet zo kleurrijk als Oblivion maar iets er tussenin had ik wel wat mooier gevonden.

----

Edit: voor iedereen die mods als RCRN net als mij niet vlot kan draaien of te uitgebreid vindt, heb ik een hele toffe oplossing gevonden: 'IMAGINATOR - Visual Control Device for Skyrim'

Deze mod voegt een spell toe waarmee je een helper kan summonen. Deze geeft je vervolgens opties om kleuren, saturation, zonlicht en nog veel meer van dat soort zaken aan te passen. Het mooie ervan is dat alleen aanspraak wordt gemaakt op de engine van Skyrim. Er draait dus geen extern proces over Skyrim heen zoals bij RCRN en FXAA Post Process Injector het geval is en dat betekent 0% performance lost. Nog een voordeel is dat je het effect meteen ziet en dat je lekker aan kunt rommelen in je zoektocht naar de perfecte settings: met een enkele klik zet je alles weer terug naar de standaard settings.

Voor mij is dit echt de tofste mod tot nu toe want hoe mooi Skyrim ook kan zijn, ik blijf het vaak gewoon te grauw vinden. Nu kan ik op donkere momenten de saturation wat opschroeven en zodra het weer zonnig is kan het weer wat naar beneden. Echt ideaal. :)

Al zou zo'n mod voor sommige mensen verboden moeten worden: klik

[ Voor 49% gewijzigd door TomAtTweakers op 27-03-2012 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

TomAtTweakers schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:38:
O hell no, that's just fucked up |:( Sommige mensen kunnen het blijkbaar niet verkroppen dat er nooit een XXX rated teletubbie rpg gemaakt is. Dat hert moet wel denken: I don't want to live on this planet anymore ;w
Er zijn eigenlijk maar twee woorden voor zo'n screenshot: UUUUUUTRAAAAA GAAAAAYYYY!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Gisteren even bezig geweest om te kijken of m'n Radeon 6950 te modden viel naar een 6970. Maar dat blijkt met mijn model (gekocht november 2011 speciaal voor Skyrim ja >:) ) niet meer zo makkelijk te gaan helaas. Nu is de kaart direct stuk als je er een 6970 bios in flasht, gelukkig zit er een dual bios op, zodat je alleen een switchje om hoeft te zetten om weer te kunnen booten.
Wel is het aantal shaders opgekrikt van 1408 naar 1536, dus icm met het opschroeven van de kloksnelheden naar de waardes van een 6970 lijkt het er wel een beetje op :)

In ieder geval draait alles voor m'n gevoel nu ook een stukje soepeler, dus dat is sowieso het resultaat waar het om ging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit: voor iedereen die mods als RCRN net als mij niet vlot kan draaien of te uitgebreid vindt, heb ik een hele toffe oplossing gevonden: 'IMAGINATOR - Visual Control Device for Skyrim'
Van dezelfde maker is er ook Dynavision, een dynamisch depth of field-mod. Ook nice (als je ervan houdt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ik gebruik voor de visuele kant hier Dragon warrior Effects i.p.v. IMAGINATOR.
Hiermee kan je de saturatie ,belichting, contrast, kleurverschuiving, dof, bloom, etc instellen per dagdeel of binnen/buiten lokatie. (dag, avond, nacht, ochtend, interieur).
Zo kan ik mijn nachten lekker donker maken zonder dat dat invloed heeft op de ander dagdelen.

Ook deze mod heeft geen invloed op de performance omdat hij net als die andere de interne mogelijkheden van de engine gebruikt, dus hier is geen post-processing nodig.

[ Voor 17% gewijzigd door Chrasher op 28-03-2012 14:06 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Dat Dragon Warrior ook alleen gebruik maakt van de interne mogelijkheden van de engine kon ik gisterenavond niet zo snel vinden, daarom ben ik voor IMAGINATOR gegaan. Maar Dragon Warrior is inderdaad ook interessant, zeker als je de nachten wat donkerder wilt maken. Het enige waar ik behoefte aan had was wat meer kleur dus ik had aan IMAGINATOR genoeg maar iedereen die net wat meer opties wil zou zeker eens naar Dragon Warrior moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Om een kleine indicatie te geven hoe het er hier uitziet met die effecten, een aantal screenshots:

Skyrim
Skyrim screenshots
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/amuqNNGxqYhoLSrjyMBM9fnA/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CSueWewm3mxxmFlP5ugAf3LV/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LWYsuHS95t0nqQfmQg7zy2Z7/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OEKUOdXKtznAQtkEn9mmWwNZ/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vBVL4ONxw9n5TQQtVlVuJxZr/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/886zCoZroMr9zfrKNuf2t18b/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mg1j5KDIz6ZsAMA9gBeKOZho/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YKgTOpLaGrDjLuyLbpEOEYuV/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iyTF9QqQBJikJtG4UA1wwv5o/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cUgmmqaFu09tdc2F3iiDIVqx/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kFFxTur1dvFTGNLsTPvlRlA9/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mZQkxagFZeSBjO4UIrUz30hi/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/A9jW24kUY5lhe1mamcjWCL8n/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4VPe9L8KkfOyIIwsLtEONab1/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OG4XqWGw2GayYWHILyUURV7e/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Nnrsa3XKdrUzYrlzMEZwVn2E/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3EmQ7WswxxZ1IvTcCvKxk2by/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QQK8r5rZsWVgX72e93k6UEq5/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FDTXliCAEgI7UVTHnzDShYDK/thumb.jpg

specs:
Laptop met Intel i5 460, Nvidia GTX460M 1.5Gb, 4Gb Ram, SSD
Res. 1920x1080, 2xAA, 8xAF uGrids=7 (Instellingen op Ultra behalve de shadows -> medium met handmatige aanpassingen)
Mods: Official High Res texture pack, Vurt's Flora, WATER en nog wat kleinere vooral texture mods.
Met deze setting heb ik regelmatig tot 1.4Gb videogeheugen in gebruik dus een 1Gb kaart zal hier al moeite mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-10 00:15
Ziet er netjes uit :)

Ik heb trouwens meerdere keren gehad dat ik een draak killde maar niet de soul absorbde. Hebben meer mensen dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-10 13:26

jmk

Avalaxy schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:59:
Ziet er netjes uit :)

Ik heb trouwens meerdere keren gehad dat ik een draak killde maar niet de soul absorbde. Hebben meer mensen dat probleem?
Dat heb ik ook een paar keer gehad. Ik denk dat die draak dan een gerespwande draak was.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Chrasher schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:48:

specs:
Laptop met Intel i5 460, Nvidia GTX460M 1.5Gb, 4Gb Ram, SSD
Res. 1920x1080, 2xAA, 8xAF uGrids=7 (Instellingen op Ultra behalve de shadows -> medium met handmatige aanpassingen)
Mods: Official High Res texture pack, Vurt's Flora, WATER en nog wat kleinere vooral texture mods.
Met deze setting heb ik regelmatig tot 1.4Gb videogeheugen in gebruik dus een 1Gb kaart zal hier al moeite mee hebben.
Blijkbaar heeft nVidia dan nog steeds ergens een enorm geheugenlek zitten bij Skyrim. Want ik gebruik al die mods en nog een heleboel andere texture mods en draai het geheel zonder problemen op mijn 6870.
Mooie screens overigens, ik zweer nog steeds bij RCRN pure, maar dit ziet er ook erg gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Crasher heeft het over een GTX460M, de mobile variant. Dat scheelt natuurlijk wel wat. Zelf vind ik RNRC met wat extra saturation er ook mooier uitzien dan wat ik nu heb met IMAGINATOR maar RNRC is voor mijn systeem gewoon net te veel op hetgeen wat ik al heb draaien. :)

Hoe dan ook, ik ben na een paar uur gamen met wat extra saturation uit nieuwsgierigheid nog eens terug gewoon naar de vanilla preset maar als je dan gaat vergelijken zie je pas hoe kleurloos Skyrim is. Ik begrijp wel dat Skyrim er koud uit moet zien maar men is daar in mijn ogen iets te ver in doorgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
jmk schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:03:
[...]

Dat heb ik ook een paar keer gehad. Ik denk dat die draak dan een gerespwande draak was.
Zat ik ook aan te denken. Volgens mij was het inderdaad elke keer in een gebied waar ik al een draak had gekilld.

Ik moet zeggen dat random draken overigens wel leuker zijn dan random oblivion gates :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

TomAtTweakers schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:06:
Crasher heeft het over een GTX460M, de mobile variant. Dat scheelt natuurlijk wel wat. Zelf vind ik RNRC met wat extra saturation er ook mooier uitzien dan wat ik nu heb met IMAGINATOR maar RNRC is voor mijn systeem gewoon net te veel op hetgeen wat ik al heb draaien. :)

Hoe dan ook, ik ben na een paar uur gamen met wat extra saturation uit nieuwsgierigheid nog eens terug gewoon naar de vanilla preset maar als je dan gaat vergelijken zie je pas hoe kleurloos Skyrim is. Ik begrijp wel dat Skyrim er koud uit moet zien maar men is daar in mijn ogen iets te ver in doorgeslagen.
Maar dat zou toch niet bijzonder veel moeten uitmaken voor de hoeveelheid videogeheugen die gebruikt wordt? Natuurlijk heb je maar de helft van de prestaties van een normale GTX 460 bij de M variant tot je beschikking, maar de kaart heeft toch gewoon 1.5 gb aan GDDR5 geheugen. Lijkt me dat dan toch de drivers van nVidia iets raars doen. Daarnaast heb ik ook al mensen met een GTX 580 horen klagen over te weinig DDR5, terwijl ze minder texture mods draaiden dan ik (en natuurlijk ook dezelfde texture resolutie)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

weet niet of dit zo is. maar het kan ook zijn dat Nvidia pas textures gaat vervangen als de maximale hoeveelheid geheugenruimte in gebruik is.
Vooral tijdens het streamen van textures kan het voordelig zijn om indien de ruimte er toch is oudere textures te laten zitten zodat in het geval ze weer nodig zijn niet nogmaals ingelezen hoeven te worden.

Wat ik wel weet is dat alleen met het gebruik van de HR texture pack je zonder gebruik te maken van AA al snel aan de 1Gb gebruikt videogeheugen zit (afhankelijk van de lokatie). Met 4xAA of 8xAA kom je daar ineens dik overheen.
Ook zijn de instellingen medium/high/ultra, ugrids, resolutie, schaduwen, etc ook van invloed op het gebruikte videogeheugen

Probeer eens met een tooltje het videogeheugen gebruik te monitoren tijdens het spelen. Voor Nvidia kan dit met Nvidiainspector, voor ATI zou ik het niet weten.

Nog een aantal mooie van vandaag:
Skyrim
Skyrim screenshots
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QijkI4UTIdw6y2Zum0PSxL7v/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/chPUCSfWPONJ8uYWt2Y1SepI/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aSBl2lBqhSzebLTn3PDcFLf2/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tVPayQVeEoJHkDiiRKRgVpDz/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gptO4gBdwXTWAmULi3kEUB05/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c3tEDqIUfs5FXBns5pI6uKhE/thumb.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Chrasher op 29-03-2012 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:10
Het valt me op dat wanneer ik in Riften de gevangenis vanaf de cellen naar buiten loop richting die trap, dat ik dan door de muur heen kan kijken. Dit gebeurd eigenlijk altijd. Als ik dan er voorbij loop en achteruit terug, dan blijft dit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Chrasher schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:44:
weet niet of dit zo is. maar het kan ook zijn dat Nvidia pas textures gaat vervangen als de maximale hoeveelheid geheugenruimte in gebruik is.
Vooral tijdens het streamen van textures kan het voordelig zijn om indien de ruimte er toch is oudere textures te laten zitten zodat in het geval ze weer nodig zijn niet nogmaals ingelezen hoeven te worden.

Wat ik wel weet is dat alleen met het gebruik van de HR texture pack je zonder gebruik te maken van AA al snel aan de 1Gb gebruikt videogeheugen zit (afhankelijk van de lokatie). Met 4xAA of 8xAA kom je daar ineens dik overheen.
Ook zijn de instellingen medium/high/ultra, ugrids, resolutie, schaduwen, etc ook van invloed op het gebruikte videogeheugen

Probeer eens met een tooltje het videogeheugen gebruik te monitoren tijdens het spelen. Voor Nvidia kan dit met Nvidiainspector, voor ATI zou ik het niet weten.

Nog een aantal mooie van vandaag:
Misschien moet ik dat eens proberen inderdaad. Kan MSI afterburner dat niet?

Weer erg mooie screens trouwens. De kleur groen van de dennen is precies goed. Niet zo verschrikkelijk oversaturated als je af en toe ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:17

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Arunia schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:11:
Het valt me op dat wanneer ik in Riften de gevangenis vanaf de cellen naar buiten loop richting die trap, dat ik dan door de muur heen kan kijken. Dit gebeurd eigenlijk altijd. Als ik dan er voorbij loop en achteruit terug, dan blijft dit gebeuren.
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=8560

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Bansheeben schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:07:
[...]
Weer erg mooie screens trouwens. De kleur groen van de dennen is precies goed. Niet zo verschrikkelijk oversaturated als je af en toe ziet.
Dat is het voordeel van deze tool t.o.v. die post-process belichtings tools. Bij die andere tools ben ik nooit tevreden omdat die alleen 100% werkt in 1 bepaalde "lichtsituatie". Op andere momenten ziet het er dan weer verschrikkelijk nep uit of je ziet helemaal niets meer als het donker wordt. En je verliest een aantal fps (bij mij loopt dat soms op tot een fps verlies van wel 30%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:10
Ah thanks,

Na het lezen van die tekst bij Nexus heb ik zo het idee dat al eens eerder naar deze mod ben verwezen. :+
Maar kan me ook gewoon vergissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Yay, update 1.5.26 is live
Very short update, but should fix a few issues introduced with 1.5. The main issue is the kill cam bug that kept occurring.

Here is the full list of changes:

BUG FIXES

Fixed issue with frequency of first person kill cameras
Underwater effects now display properly
Fixed crash when loading certain plugins (PC Only)
Fixed issue where sun would not appear properly after fast travel
En naar het schijnt zal er ook een update verschijnen voor de CK om de navmesh bug de wereld uit te helpen *O* *O* *O* Goed bezig Bethesda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 17:04
Man ik ben al heel de avond in Alftand mines/grotten aan het searchen. Dit is echt het ziekste uit het hele spel zeg. Onmenselijk mooi dit. Was skyrim eigenlijk een saai aan het beginnen te vinden, maar dit doet toch weer wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Yup, ik vind alle Dwemer ruins geweldig, maar Alftand doet er wel echt een schepje bovenop. Was ook de eerste Dwemer ruin waar ik kwam, omdat ik meteen met de MQ was begonnen. Als ik door Alftand (en eigenlijk elke Dwemer ruin) dwaal heb ik altijd het gevoel dat alles om me heen 'leeft'. Zo heb ik bijvoorbeeld geen enkele moeite met de mobs die er rondzwerven, maar toch blijf ik sneaken door Alftand, omdat de hele omgeving zo indrukwekkend is (zelfs vanachter een monitor...). Zal ook deels wel te maken hebben met de soundtrack op de achtergrond en het constante gestamp en gesis van de stoommachines.
Ik neem overigens aan dat je al in Blackreach bent geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 17:04
Ja dat is toch die megagrot onder de grond in Alftand. Deze bedoelde ik natuurlijk met wat mooi was. Ik sta al af en toe stil op somige punten om even te bekijken hoe mooi alles om me heen is, maar deze gigantische ondergrondse ruimte is zo overweldigend, dat je inderdaad gewoon 5 minuten alles inspecteerd. Dikke waterval onder water met zwevende "paddestoelen" om je heen. Prachtig!

[ Voor 3% gewijzigd door iribuya op 30-03-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Over graphics mod's gesproken: ik vrees dat Skyrim vanilla op high/medium settings toch echt bijna het maximale is was mijn laptop kan trekken (i5 520M @ 2.4GHz, 5650M 1GB, 4 GB RAM en een resolutie van 1440x900). Afhankelijk van de locatie krijg ik 25 tot 45 fps. HQ snow texture en Better Dynamic Snow hebben weinig impact maar Lush Trees en RCRN weten de fps in bosrijke omgevingen naar de 20 te trekken en dat speelt gewoon echt niet lekker meer.

Vooral jammer van RCRN want vaak vind ik Skyrim toch echt wat te grauw en een beetje meer kleur had best gemogen. Het hoeft echt niet zo kleurrijk als Oblivion maar iets er tussenin had ik wel wat mooier gevonden.

----

Deze mod voegt een spell toe waarmee je een helper kan summonen. Deze geeft je vervolgens opties om kleuren, saturation, zonlicht en nog veel meer van dat soort zaken aan te passen. Het mooie ervan is dat alleen aanspraak wordt gemaakt op de engine van Skyrim. Er draait dus geen extern proces over Skyrim heen zoals bij RCRN en FXAA Post Process Injector het geval is en dat betekent 0% performance lost. Nog een voordeel is dat je het effect meteen ziet en dat je lekker aan kunt rommelen in je zoektocht naar de perfecte settings: met een enkele klik zet je alles weer terug naar de standaard settings.

Voor mij is dit echt de tofste mod tot nu toe want hoe mooi Skyrim ook kan zijn, ik blijf het vaak gewoon te grauw vinden. Nu kan ik op donkere momenten de saturation wat opschroeven en zodra het weer zonnig is kan het weer wat naar beneden. Echt ideaal. :)

Dat skyrim zo grauw was irriteerde ik me ook nogal aan. Ik heb verschillende mods geprobeerd om wat meer kleur aan het spel te geven zonder dat het onrealistisch word. Ik ben blijven hangen bij ultra realistic world lightning. Die mod geeft toch net iets meer kleur aan het spel zonder in te hoeven leveren op FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat grauwe voegt juist wat extra sfeer toe aan het spel. Soms loop je langs winterhold door een stormbui in het donker en dan voelt het echt als een kille plek. Hetzelfde met New Vegas, bijna altijd zonnig en heet, zoals het hoort. Voor beide spellen heb je mods die het weer of de kleuren veranderen maar dat verpest naar mijn mening de sfeer. Neemt niet weg dat het mooi is dat spelers dit kunnen wijzigen als ze willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:22:
Dat grauwe voegt juist wat extra sfeer toe aan het spel. Soms loop je langs winterhold door een stormbui in het donker en dan voelt het echt als een kille plek. Hetzelfde met New Vegas, bijna altijd zonnig en heet, zoals het hoort. Voor beide spellen heb je mods die het weer of de kleuren veranderen maar dat verpest naar mijn mening de sfeer. Neemt niet weg dat het mooi is dat spelers dit kunnen wijzigen als ze willen
Wat ik jammer vind is dat alles grauw is. In de bergen vind ik het wel passend, maar als de zon schijnt en ik loop door het bos wilde ik ook het idee hebben dat het echt een zonnige dag is. Dat is nu prima opgelost met die mod. Alleen nadeel is dan wel dat de sneeuwgebieden minder kil aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Topskilled schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:34:
[...]

Wat ik jammer vind is dat alles grauw is. In de bergen vind ik het wel passend, maar als de zon schijnt en ik loop door het bos wilde ik ook het idee hebben dat het echt een zonnige dag is. Dat is nu prima opgelost met die mod. Alleen nadeel is dan wel dat de sneeuwgebieden minder kil aanvoelen.
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind de lucht er bij ultra realistic world lighting (waarom nou weer ultra :') ) er toch wel erg lichtblauw uitzien. Er moet daar wel echt een shitload aan ozon in de lucht zitten, wat natuurlijk niet bijzonder gezond is :P Mijn ervaring is dat de lucht, zeker in de bergen, toch een stuk donkerder is overdag. Dat doen zowel RL als RCRN heel goed naar mijn mening. Je gaf al aan liever geen RCRN te gebruiken vanwege performance drops, maar waarom gaat URWL boven RL volgens jou, op de kleur van de lucht na (geen troll, ben oprecht op zoek naar een eventuele nog betere lighting mod :) )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ze gaan bij Bethesda iets aankondigen in april, ben benieuwd:
Pete Hines ‏(@DCDeacon): Some things coming down the road in April for all you Rage and Skyrim fans. April is gonna have some cool news and surprises. Stay tuned.

[ Voor 12% gewijzigd door jmk op 31-03-2012 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jmk schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 08:14:
Ze gaan bij Bethesda iets aankondigen in april, ben benieuwd:

[...]
Ik ben ook benieuwd.
Ik hoop op DLC voor Skyrim en een vooraankondiging voor Fallout 4.

Maar da's wishful thinking, vrees ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
Bansheeben schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:59:
[...]

Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind de lucht er bij ultra realistic world lighting (waarom nou weer ultra :') ) er toch wel erg lichtblauw uitzien. Er moet daar wel echt een shitload aan ozon in de lucht zitten, wat natuurlijk niet bijzonder gezond is :P Mijn ervaring is dat de lucht, zeker in de bergen, toch een stuk donkerder is overdag. Dat doen zowel RL als RCRN heel goed naar mijn mening. Je gaf al aan liever geen RCRN te gebruiken vanwege performance drops, maar waarom gaat URWL boven RL volgens jou, op de kleur van de lucht na (geen troll, ben oprecht op zoek naar een eventuele nog betere lighting mod :) )?
Volgens mij vond ik RL er beetje flets uit zien, alsof er een soort van waas over het beeld zat. Wat voor mij ook een pluspunt was bij URWL is dat je niet meer met settings hoeft gaan liggen te rommelen. Ze hebben die mod ondertussen aardig getweaked en het is gelukkig niet meer zo'n bonte kleuren kermis dan het voorheen was. Het maakt het spel nog steeds een stuk kleurrijker en dat is iets waar je van moet houden.

edit: Ik heb geprobeerd een screenshot van de lucht te maken, alleen op het plaatje zien de kleuren er anders uit dan in het spel :? Zelfs als ik een screenshot maak met fraps. Iemand hier die weet hoe ik een screenshot kan maken zoals het spel er uit nu ziet?

Gelukt! :D

http://i43.tinypic.com/ekn7dx.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Topskilled op 01-04-2012 01:11 . Reden: plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik ontdek net iets handigs (voor mages): als je magelight cast op je summon, heb je een wandelende lantaarnpaal bij je die de boel voor je verlicht :D (zeker icm met RL-achtige mods kan dat in dungeons erg handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
Haan schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:11:
Ik ontdek net iets handigs (voor mages): als je magelight cast op je summon, heb je een wandelende lantaarnpaal bij je die de boel voor je verlicht :D (zeker icm met RL-achtige mods kan dat in dungeons erg handig zijn.
Bedankt voor de tip! Ik speel het liefst rogue style maar bij veel quests gaat er zo'n companion mee. Nu kan die zich tenminste nuttig maken terwijl ik al dual wielded mn vijanden een kopje kleiner maak >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Topskilled schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:15:
[...]

Volgens mij vond ik RL er beetje flets uit zien, alsof er een soort van waas over het beeld zat. Wat voor mij ook een pluspunt was bij URWL is dat je niet meer met settings hoeft gaan liggen te rommelen. Ze hebben die mod ondertussen aardig getweaked en het is gelukkig niet meer zo'n bonte kleuren kermis dan het voorheen was. Het maakt het spel nog steeds een stuk kleurrijker en dat is iets waar je van moet houden.

edit: Ik heb geprobeerd een screenshot van de lucht te maken, alleen op het plaatje zien de kleuren er anders uit dan in het spel :? Zelfs als ik een screenshot maak met fraps. Iemand hier die weet hoe ik een screenshot kan maken zoals het spel er uit nu ziet?

Gelukt! :D

http://i43.tinypic.com/ekn7dx.jpg
Hmm, ziet er inderdaad wel behoorlijk goed uit ja. In ieder geval geen bizarre azuurblauwe luchten zoals in de screenshots op de nexus te zien is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
URWL ziet er inderdaad erg goed uit. Zelf heb ik IMAGINATOR ingeruild voor Dragon Warrior Effects omdat IMAGINATOR geen onderscheid maakt tussen interior en exterior. Wat er buiten precies goed uitziet, valt binnen helemaal uit de toon. Dragon Warrior Effects maakt wel verschil maar wat ik ook merk is dat het niet zo soepel werkt en aangezien het niet meer verder ontwikkeld wordt zal dat ook niet veranderen. Wanneer URWL uit beta is zal ik die is proberen.

Toenet trouwens weer een paard de pijp uit gegaan. Weer 1000 septim down the drain. Stom beest laat zich opvreten door een draak (again). Ik gebruik nu Oblivious Horses. Die mod leert paarden af om mee te vechten. Hopelijk gaan ze nu wat langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D'r is voor mij maar 1 bruikbaar paard in het spel en die moet je via quests vrijspelen.

spoiler:
Shadowmere krijg je via de Dark Brotherhood questsline en is snel, vrijwel onsterfelijk en ziet er ook nog eens kick-ass uit. Tankt ook met gemak draken trouwens, voor een clothie wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, wat een prachtige player home, The Asteria.
Heel gaaf gedaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Die mod ziet er inderdaad goed uit en gaat nog veel beter worden: de maker werkt op dit moment aan een feature waarmee je het schip kan parkeren op meerdere plaatsen. Verwacht hierbij trouwens niet dat het bestuurbaar wordt. Waarschijnlijk kan je gewoon een plaats uitkiezen en wordt het schip daarheen getransporteerd. Toch is een verplaatsbare player home toch wel erg handig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die ook last hebben van het Skyrim syndroom? Je kijkt ontzetten naar het spel uit, je speelt het helemaal grijs de eerste maanden maar ineens, na 50, 150 of 300 uur is het over, je mist de diepgang en je speelt het nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:43:
Meer mensen die ook last hebben van het Skyrim syndroom? Je kijkt ontzetten naar het spel uit, je speelt het helemaal grijs de eerste maanden maar ineens, na 50, 150 of 300 uur is het over, je mist de diepgang en je speelt het nooit meer.
Present! Wat ik na al die uren nog ervaar zijn vooral de gamemechanics en weg is de immersie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Laatst online: 12:05

Lapras

Ice beam

Prima toch? De plezier/geld ratio van zo'n product is enorm als je het vergelijkt met films, boeken en in mindere mate voor muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
Lapras schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:52:
[...]

Prima toch? De plezier/geld ratio van zo'n product is enorm als je het vergelijkt met films, boeken en in mindere mate voor muziek.
Dat is zeker waar! persoonlijk vind ik de game er niks minder om, alleen jammer dat het niet eeuwig kan duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Als je op de PC speelt, wacht je gewoon een half jaartje of een jaar, dan zijn er ongetwijfeld weer een aantal grote mods (zoals bijv. FCOM voor Oblivion).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Precies. Het grote wachten op de overhauls (en dan vooral MERP :) ik noem die mod veel te vaak, maar het is ook zó awesome) is nu toch wel begonnen. Ik speel Skyrim overigens nog wel zo nu en dan. Zit nu op zo'n 150 uur en heb het gevoel dat ik het meeste toch wel gezien heb. De quests die ik nu nog ontdek zijn allemaal meer van hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lapras schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:52:
[...]

Is ook zeker prima maar sommige spellen zoals Oblivion speel ik nog steeds af en toe. Als ik weer eens begin speel ik zo weer 10 uur per week voor een aantal weken achter elkaar en dat mis ik met Skyrim. Maar goed, MERP en de overhauls zullen me ongetwijfeld laten terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Misschien omdat zowel Morrowind als Oblivion omgevingen bieden die veel exotischer zijn dan die van Skyrim. Voor mij is Scandinavië toch wel de nummer 1 vakantiebestemming, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen toch een heel ander beeld hebben van een ideaal landschap. De variatie aan omgevingen is in Skyrim gewoon minder. Maar desalniettemin vind ik Skyrim nog altijd een stuk beter dan Oblivion. Ik heb Morrowind nog nooit gespeeld, daar ga ik deze zomer 'ns uitgebreid de tijd voor nemen :) (Hoogstwaarschijnlijk het eerste spel wat ik op mijn, tegen die tijd, nieuwe Ivybridge pc met een HD 7950 ga spelen :P) Ik ben er eigenlijk nog niet over uit of ik de morrowind overhaul eroverheen zal gooien of niet. Ben wel voor betere graphics, maar de sfeer is nog veel belangrijker bij morrowind naar mijn idee (weet het naturlijk niet zeker :') ) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Ik heb er inmiddels 95 uur opzitten. Toen ik een uur of 70 bezig was heb ik wel een periode van een ongeveer een maand gehad dat ik Skyrim even beu was maar sinds kort speel ik het wel weer veel. Volgens Steam de afgelopen twee weken 15 uur en dat is voor mij best wel wat.

Hoe langer ik Skyrim speel, hoe meer ik de omgeving begin te waarderen maar toch heb ik het idee dat een nieuwe TES in Cyrodiil me meer had aangesproken. Sommige stukken van de spelwereld vind ik gewoon niet erg interessant zoals de toendra en eigenlijk het gehele besneeuwde noordelijke deel van Skyrim. De quests vind ik op zich zo slecht nog niet, al is het maar omdat je soms echt op geniaal mooie plekken komt.
Mutatie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:51:
Present! Wat ik na al die uren nog ervaar zijn vooral de gamemechanics en weg is de immersie :/
Dat had ik bij Oblivion ook al. Op de een of andere manier voelen de game mechanics zo 'open en bloot' aan. Je weet gewoon van tevoren al hoe de game op een bepaalde actie zal reageren, hoe de game in elkaar steekt. Dat gaat inderdaad op den duur wel ten koste van de immersion.

Maar zoals hierboven ook al gezegd is: de prijs/kwaliteitverhouding is gewoon geniaal. Voor € 32,90 vermaak ik me nu al 95 uur. Omgerekend € 0,35 per uur. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
TomAtTweakers schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:57:

Maar zoals hierboven ook al gezegd is: de prijs/kwaliteitverhouding is gewoon geniaal. Voor € 32,90 vermaak ik me nu al 95 uur. Omgerekend € 0,35 per uur. :D
Doe dat maar eens na in de oude arcade hallen :+
Nooit meer aanraken is wel overdreven, na een flinke afkoel periode kan ik er nog wel eens weer induiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:54

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik ben onlangs weer met een playthrough begonnen, en ik merk vooral dat ik het irritant vind om bepaalde questlijnen die ik in het begin al niet zo leuk vond weer te moeten doorlopen :+

Wel vind ik het op de één of andere manier nu leuker om me die-hard op iets te concentreren. Bijvoorbeeld heeeeel veel ingrediënten verzamelen om wat te alchemy'en. Dat deed ik in m'n eerste playthrough minder.

En mezelf bezighouden met mods is ook gewoon altijd nog wel leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Is het bij meer mensen zo dat de shout Clear Skies niet werkt in Winterhold? Het sneeuwt er altijd zo enorm en die shout lijkt daar helemaal niets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-10 22:19

Infinchible

Woef!

Ik heb het ook een tijdje minder gedaan, heb er nu wel 140 uur inzitten. Het meeste in 1 character trouwens, nooit echt zin gehad om helemaal alles overnieuw te moeten doen.
Waar ik me nu wel weer mee vermaak zijn inderdaad de verschillende mods. Zo heb ik nu Wars in Skyrim, Deadly Dragons, Moar Dragons SSE, en verschillende lightning en texturemods.
Welke mod ik trouwens net heb gevonden is "Spend Dragon Souls for perks". Deze zet 3 stenen neer nabij Whiterun waar je dus Perks kunt kopen voor Dragons Souls. Dit geeft voor mij eindelijk weer echt een doel om op drakenjacht te gaan. Ik vind het trouwens niet echt overpowered. De Perks kosten het skilllevel wat je voor de perk nodig hebt, gedeeld door 10. Dus voor een perk waarbij je level 100 nodig hebt lever je 10 dragon souls in. Ook kan je natuurlijk alleen de perks kopen die jou character ook in het levelup-menu kan kiezen. Dus je moet wel het bijbehorende level en voorgaande perks hebben.
Vooral omdat ik nu al level 60 ben gaat het levelen heel sloom, dan is het fijn om toch nog een manier te hebben waarop je wat perks kan verdienen. En met de Deadly Dragons mod erbij, die de draken echt een stuk sterker maakt en af en toe ook nog leuke unique-armor stukken droppen is het echt weer een feest om op drakenjacht te gaan! Wat natuurlijk ook een van de vetste dingen is van dit spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik word m'n archer een beetje zat, ik heb zin om Drogo (game of thrones) of Conan (conan the barbarian) style als gespierde gozer met een groot two-handed zwaard door het spel te gaan :P

Is het overigens niet zwaar nadelig tegenover draken om een zwaard te hebben? Ik heb een paar keer gehad dat ik te dichtbij kwam en hij me oppakte met z'n snavel en door de lucht slingerde waarna ik dood was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Avalaxy schreef op donderdag 05 april 2012 @ 00:37:
Ik word m'n archer een beetje zat, ik heb zin om Drogo (game of thrones) of Conan (conan the barbarian) style als gespierde gozer met een groot two-handed zwaard door het spel te gaan :P

Is het overigens niet zwaar nadelig tegenover draken om een zwaard te hebben? Ik heb een paar keer gehad dat ik te dichtbij kwam en hij me oppakte met z'n snavel en door de lucht slingerde waarna ik dood was.
Ik speel als Warrior met inderdaad een lekker lomp 2-handig zwaard. Mijn tactiek bij draken is meestal wachten tot hij achter mijn 'maatje' aangaat (ik sleep meestal overal een boogschutter of mage mee naartoe ter compensatie). Zodra de draak op de grond staat hol ik om hem heen en bestook hem van de achter- of zijkant met powerattacks. Ze zijn niet zo snel met draaien en op die manier kan ik vaak behoorlijk wat schade doen voordat hij besluit weer op te stijgen.

Het scheelt ook dat ik de meeste draken tegenkom waar er veel andere NPC's rondlopen en die dus voor de nodige afleiding zorgen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het idee dat draken hun combat aanpassen aan de speelstijl van de speler, om alle combatstijlen speelbaar te houden ofzo. Als mage moest ik echt altijd afstand houden want kwam ik dicht bij een draak werd ik meteen opgepakt en doodgemaakt. Met mijn sword dude (die overigens ook Drogo heet, naar Khal Drogo uit GoT :D) gebeurt dat nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:54

Patriot

Fulltime #whatpulsert

SnoeiKoei schreef op donderdag 05 april 2012 @ 08:32:
Ik heb het idee dat draken hun combat aanpassen aan de speelstijl van de speler, om alle combatstijlen speelbaar te houden ofzo. Als mage moest ik echt altijd afstand houden want kwam ik dicht bij een draak werd ik meteen opgepakt en doodgemaakt. Met mijn sword dude (die overigens ook Drogo heet, naar Khal Drogo uit GoT :D) gebeurt dat nooit meer.
Volgens mij hangt het vooral af van bijv. je health. Ik merkte bij mijn mage (heb ik heel kort even gespeeld, tot level 25 ofzo) vooral dat je health en stamina achterbleven omdat ik opeens punten in magicka moest stoppen. Bovendien geldt dat hoe lager je health is, hoe groter de kans op zo'n unique kill (waar dat vastpakken van de draak er ook eentje van is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Laatst online: 15:53
Volgens mij is het meer zo dat die oppak-animatie een killmove is die getriggerd wordt als de atack genoeg damage doet om je te doden, net zoals je bij de laatste klap met je zwaard wel eens een animatie krijgt dat je je tegenstander onthoofd. Als mage heb je lang zoveel armor niet als een warrior en is de kans dus groter dat je meteen je de killmove van de draak krijgt.

In mijn eerste playthrough gespeeld als mage, nu bij de tweede als warrior (one handed + shield), maar moet zeggen dat ik mij als mage tegen draken wel meer overpowered voelde omdat je makkelijk de draak in de lucht aan kan vallen en je meer range hebt om hem op afstand buiten het bereik van zijn fire/frost breath te blijven. Al moet ik zeggen dat op level 57 als warrior met de game al op de hoogste moeilijkheidsgraad een draak ook niet zoveel meer voorsteld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik stop als pure mage al heel lang alles in magicka, omdat ik daar chronisch tekort aan heb :P Base health is 170 geloof ik, met amulet dat ik meestal draag is het 200. Ook vind ik dat een mage niet in armor kan lopen, dus dat heb ik ook niet. Maar met Ebonyflesh + mage armor perk kom je nog wel aan een redelijke armor rating (300) het is wel noodzakelijk om op te letten dat de spell niet opeens is uitgewerkt, want zonder ben je heel snel dood -O- . Voor de pittige gevechten heb ik een voorraad fortify health potions, daarmee heb je meestal wel genoeg buffer om harde klappen op te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Laatst online: 15:53
Haan schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:06:
Ik stop als pure mage al heel lang alles in magicka, omdat ik daar chronisch tekort aan heb :P Base health is 170 geloof ik, met amulet dat ik meestal draag is het 200. Ook vind ik dat een mage niet in armor kan lopen, dus dat heb ik ook niet. Maar met Ebonyflesh + mage armor perk kom je nog wel aan een redelijke armor rating (300) het is wel noodzakelijk om op te letten dat de spell niet opeens is uitgewerkt, want zonder ben je heel snel dood -O- . Voor de pittige gevechten heb ik een voorraad fortify health potions, daarmee heb je meestal wel genoeg buffer om harde klappen op te vangen.
Mijn setje full Daedric armor is rond de 1000 armor 8)

De truuc bij mage is om niet zozeer heel veel magicka van je zelf te hebben (al helpt dat natuurlijk wel), maar vooral in je armor/kleding/juwelen. Daarbij kan je op hogere levels het zover krijgen dat zelfs de zwaardere destructionspels bijna continue te gooien zijn doordat je magicka vrij snel weer bijlaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik vind een mage in dik armor geen gezicht ;) In vorige delen werden je spells overigens ook minder effectief bij het dragen van armor, eigenlijk jammer dat ze dat er uit hebben gehaald (al zag ik laatst al wel een mod die dat weer toevoegt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Dat was te ingewikkeld voor de casual gamer dus het moest eruit. Inderdaad wel jammer.

De 95 uur die ik nu bezig ben geweest zijn allemaal met hetzelfde character geweest. Het lijkt me echt helemaal niets om een groot deel van de missies twee keer te moeten doen. Want eerlijk is eerlijk: veel missies zijn, op de locaties na, niet zo ongelooflijk episch dat je ze nog een keer wilt spelen. Dat is, samen met de consolizing, toch wel een nadeel van de TES-serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-10 16:56
Die move van Draken die je oppakken en wegslingeren kan optreden op als je health-bar onder de 50% zakt.
Als je die op 100% hebt staan gebeurt dit niet. Ongeveer zoals Patriot al zei.

@Invisible_man:
Zat er op armors niet een cap in vanilla Skyrim, ergens rond de 560 of 580?

Ik vind een mage met deadric armor juist wel gaaf uitzien. Misschien speelt dit op psychologisch
vlak ook mee, men is eerder geneigd weg te rennen/niet aan te vallen, zo lijkt het althans vaker.

Voor de mensen die het levelen na level 50 te langzaam vinden, probeer de Lover-stone te vinden en activeer deze: Die geeft een 15% boost aan de snelheid van het levelen van alle skills, niet alleen die van je specialisme, die dan waarschijnlijk toch al vol/maxed-out zijn.

[ Voor 78% gewijzigd door Kosh66 op 06-04-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

(die overigens ook Drogo heet, naar Khal Drogo uit GoT :D)
Ik dacht even dat je 'm had vernoemd naar de vader van Frodo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is iets uitgekomen dat veel lijkt op Real-Time Settler (RTS) voor Fallout 3 en Fallout: New Vegas.
Ultimate Tower Defense Mod

Ik heb zelf veel plezier gehad van RTS, dus ik hoop dat dit ook een beetje leuk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ik ben ook een fan van Defense games. Leuk om samen te spelen ook, te overleggen etc.

Defenders of Ardania speel ik nu best vaak, is gelukkig niet te moeilijk. Hopelijk is deze mod ook goed te doen.

Wel gaaf dat zo'n mod dan helemaal gratis is! Ga ik zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier met een vreselijke bug werkelijk, zonder reden vallen alle Stoarmcloaks en Delphine me aan, ik heb niet eens iemand ongelegd:(
Wat kun je hieraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-10 16:56
Je bedoelt Delphine en de Imperials?

Dat heb ik al eens gehad, toen ik midden in een gevecht iemand op me af zag stormen. In het gewoel hem ook omgelegd (uit zelfverdediging). Bleek dit een Imperial Courier te zijn. Kwam ik in Whiterun's DragonReach aan, viel ook iedereen over me heen. De gewone bewoners en de merchants deden toen wel heel normaal trouwens. Teruggedraaid naar de save voorafgaand aan het gevecht en beter opgelet, toen was er niks meer aan de hand toen ik het kasteel binnenliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kosh66 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:08:
Je bedoelt Delphine en de Imperials?

Dat heb ik al eens gehad, toen ik midden in een gevecht iemand op me af zag stormen. In het gewoel hem ook omgelegd (uit zelfverdediging). Bleek dit een Imperial Courier te zijn. Kwam ik in Whiterun's DragonReach aan, viel ook iedereen over me heen. De gewone bewoners en de merchants deden toen wel heel normaal trouwens. Teruggedraaid naar de save voorafgaand aan het gevecht en beter opgelet, toen was er niks meer aan de hand toen ik het kasteel binnenliep.
Ja precies zoiets heb ik, misschien in een gevecht per ongeluk iemand omgelegd?
Naja (veel) eerdere save dan maar laden:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb zojuist mijn 3e mod geüploadet naar de Workshop: SHARPE Craftsmanship: Made to order

Met deze mod kun je nu wapens en wapenrusting bestellen bij Eorlund Gray-Mane, ook zonder Smithing skill en perks. Ga naar de Skyforge in Whiterun en blader op je gemak door Eorlund's Catalogue. Lever de benodigde materialen in en zorg dat je genoeg geld hebt op het moment dat je je bestelling bij Eorlund gaat ophalen.

Veel plezier ermee :)

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Pagina: 1 ... 92 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.