Ik heb trouwens ook wat zitten lezen op een aantal Skyrim modding gerelateerde forums de afgelopen dagen. Het blijkt dat de construction kit al enige tijd wordt getest (beta) door een aantal bekende/longtime modders. Het zou dus zomaar kunnen zijn dat zodra de CK officieeel uit is ook meteen een aantal leuke mods erbij worden uitgebracht in de steam workshop.
PS: nee Skyboost draait niet met deze beta, zoals de poster boven me zegt, de beta is BETER dan skyboost. Dus het lijkt me ook sterk dat we ooit nog skyboost nodig hebben. De maker van skyboost heeft ook geen toegang tot de broncode van het spel, Bethesda wel, dus op een gegeven moment houdt het ook op voor Skyboost, waar Bethesda wel weer verder kan
PS: nee Skyboost draait niet met deze beta, zoals de poster boven me zegt, de beta is BETER dan skyboost. Dus het lijkt me ook sterk dat we ooit nog skyboost nodig hebben. De maker van skyboost heeft ook geen toegang tot de broncode van het spel, Bethesda wel, dus op een gegeven moment houdt het ook op voor Skyboost, waar Bethesda wel weer verder kan
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2012 09:45 ]