Weakling schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 00:38:
Ik zie ook weleens draken met namen voorbij komen, maar die hebben verder geen extra loot of zo. Geen idee wat daar nou het idee van is.
en ook ik heb nog steeds de instrumenten van de bards in mijn inventory staan
Named Dragons zijn over het algemeen quest related, en verder ook niets speciaals.
Ik ben er buitenom een quest ook wel eens één tegengekomen, maar die was al dood en donderde met huid en haar van een berg af.
De naam op Google opgezocht, en bleek om de draak te gaan die je samen met Delphine gaat killen. Z'n ziel had ik dus al in me zitten

.
Als iedereen je aanvalt ben je Stage 4 Vampire; pas hiermee op want in deze stage gaat de quest essential NPC die je helpt bij genezing ook aanvallen waardoor je niet genezen kunt worden

.
Vlak voordat je die quest gaat afronden dus nog even voedsel halen om dit te voorkomen.
Misha schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 21:51:
Na afronden mainquest:
spoiler:Uhm, that's it? Ik heb Alduin gekilld, krijg een bedankje van die geest in Sovngarde en ik keer terug? Geen hoi goed gedaan van ook maar iemand anders? Geen dikke privileges, een eigen stad, monsterlijke armor of wat dan ook? Djeez, dit is een anti-climax!
Wat voor cools kreeg je in Oblivion dan? Een waardeloze Armor set, die alleen leuk staat als decoratie in je huis en een standbeeld in Bruma (oke, die laatste was wel cool

).
Proxx schreef op zondag 18 december 2011 @ 17:07:
ik kan de companion's questline niet afmaken
heb 5missies gedaan en nu zegt aela alleen nog maar "these 2 arent the problem anymore" terwijl ik de quest retrieval hoor te krijgen. nu kan ik niet die
spoiler:fragment of wuurthal halen en die bijhorende dungeon openen
het ergste vind ik dat ik alle main quests al gehad heb. de thieves guild en college of winterhold en darkbrotherhood heb ik al voltooid
ook heb ik de verhaallijn al uitgespeeld. alleen die companions nog niet. omdat ik die quest niet krijg.
Heb ik ook gehad, probleem is dat je de locatie waar de volgende quest zich afspeelt al gecleared hebt. Die questline zit erg knullig in elkaar. Je vecht tegen de Silver Hand, ze sturen je naar een dungeon om Silver Hand te vernietigen maar onderweg kom je Driftshade Refuge tegen met dezelfde Silver Hand leden. Normale reactie om die ook meteen even plat te stampen maar dat breekt dus je quest.
De fix die altijd werkt (dus zonder console commands): Save-game loaden van vlak voordat je Bloods Honor afgerond hebt, je mag die Glenmore Witch wel vernietigd hebben en hun hoofden in je Inventory hebben maar je moet die quest gewoon NIET afronden. Dan heel lang andere quests spelen, net zo lang totdat de vijanden in Driftshade Refuge gerespawned zijn. Daarna Bloods Honor afronden, en voila je kunt verder. Als je geen andere quests meer hebt kun je ook proberen een dag of 30 te wachten.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)