Ik heb zojuist via de console mijn paard (Frost in mijn geval) een upgrade gegeven. Ik vond paarden net iets te langzaam, en sprinten duurde me ook net iets te kort, dus daar heb ik wat aan gedaan. Voor de geïnteresseerden, hier de console commands om dat te doen.
Druk op ~ voor de console en klik op je paard om hem te selecteren. Met
getav [attribute] kun je de huidige waardes opvragen van een bepaalde attribute (speed, health, stamina etc), met
setav [attribute] [value] kun je deze waardes wijzigen en met
forceav [attribute] [value] wijzig je ze permanent.
Mijn waardes voor Frost zijn als volgt:
forceav speedmult 125
forceav stamina 250
forceav health 650
Zo is ie net wat sneller (origineel is 100), heeft ie een stuk meer stamina dus kan ie langer sprinten (origineel is 150) en heeft ie meer health (origineel is ±550).
Voor meer attributes kun je
deze lijst gebruiken.
Ik zie dit zelf niet als cheaten maar meer als modden. Er zijn al een aantal mods die de sprintafstand van paarden vergroten maar die zijn me te extreem (meer dan 3 minuten sprinten).
Nyarlathotep schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:50:
Kom ik gisteren in een cave (Hag's End, met een witch die je de hele dungeon door moet jagen) een word wall tegen. Ik hoor de muziek aanzwellen, loop naar de muur toe, en... er gebeurt niets!
Ik zie geen woord oplichten, ook niet als ik de dungeon uit -en weer in ga.
Echt balen dit... want ik wil zoveel mogelijk shouts hebben. De ES wiki leert mij dat dit 1 van de slow-shouts zou moeten zijn...
Hoe kan ik dit oplossen?
Lijkt idd op een bug, maar het kan ook zijn dat je dat woord al hebt... als je op de PC speelt zou je de shout via de console kunnen toevoegen, dat doe je met de
teachword [id] command. Een lijst van shouts kun je
hier vinden, of je kunt in de console via
help <word> de juiste id opzoeken.