Main quest nog niet gedaan.
Enchanten is best simpel.
Benodigdheden:
- Enchanting Table (staat bij mage in Dragonsreach)
- Gevulde Soul-Gem (Kopen bij diezelfde mage, of anders kun je ze soms ook jatten. Zelf vullen kan d.m.v. Soul Trap.)
- Wapen zonder enchantment (je Iron Daggers).
- Wapen met enchantment (bijv. Turn Undead, die vind je zeeeer regelmatig).
Enchantment:
Stap 1: Wapen met enchantment aanklikken in Disenchant. Op die manier 'leer' je Turn Undead.
Stap 2: Selecteer je wapen, dus Iron Dagger.
Stap 3: Selecteer de enchantment, Turn Undead, en geef er een aantal seconde aan mee (gewoon op max. laten staan).
Stap 4: Selecteer de Soul-Gem.
Stap 5: Bevestig de enchantment.
Stap 6: Verkoop je nieuw gemaakte wapen

.
JayVee schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:31:
[...]
Nou, ik vind het anders bijzonder vervelend dat de verkopers zo weinig geld hebben. Ik loop nu al eeuwen rond met ruim honderd edelstenen. Als ik even echt cash nodig heb (om een huis te kopen en in te richten bijv.) moet ik bij diverse steden langs en alle vendors bezoeken. En als battle mage ga ik niet investeren in de Perks die hier bij kunnen helpen.
Ik heb ook voor tientallen duizenden gold coins aan edelstenen. Ze wegen bijna niets, en aangezien ik geen gebrek heb aan geld heb ik ook geen noodzaak te verkopen. Thieves Guild fences kopen ze wel, en die hebben redelijk de knaken er voor. Als ik daar toevallig moet zijn verkoop ik gewoon edelstenen totdat ze geen geld meer hebben

. Werkt prima.
Maak er ook regelmatig sieraden van, dat brengt nog meer op. Heb alleen een gebrek aan flawless diamonds om de duurste necklace te kunnen maken... iemand een idee waar dat te vinden is?
[
Voor 33% gewijzigd door
XyritZz op 19-12-2011 11:01
]
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)