Ik heb me met m'n nieuwe character met lvl 34 bij de Legion aangesloten. Kom ik dus bij die recruiter en die generaal Tullius, of ik me gelijk even bij de smid wou melden en ik kon m'n meuk bij bits and pieces verpatsen. (dat zei hij echt!).
Nu heb ik mijn oude spullen weliswaar niet verpatst, maar netjes in m'n huis opgeborgen.
Dus krijg ik van die smid een standaard imperial kloffie, en nou, da's niet echt indrukwekkend. Kreeg er ook een vlieger van hout bij. Dat schijnt een schild te zijn ofzo, geen idee wat ik er mee aan moet als dual wielder zijnde. Ik hou wel gewoon m'n skyforge war axe, want een wapen kreeg ik er niet bij. Lekker cheap die gasten zeg.
Maar goed, "You're in the army now" en dus moet ik het maar met dat apenpakkie doen blijkbaar.
Nu loop ik er dus bij als een standaard imperial soldier met armour die niet enchant is en verder gewoon standaard, dus ook niet verbeterd bij de smid. Met dus in de ene hand een schild en in m'n andere hand m'n trouwe skyforge axe.
Nu heb ik helemaal geen schield skills maar het is toch wel wat vreemd dat als ik een aanval blok, ik meer dmg lijk te krijgen dan wanneer ik die hit gewoon incasseer.
Wat een teruggang trouwens vergeleken met dual wield. Bij vijanden die ik met een enkele dual wield powerattack in 1 klap neer heb haal ik ongeveer 10-15% af met een enkel wapen powerattack. (dual-wield powerattack bestaat uit 4 klappen als ik het goed gezien heb)
Nu had ik al niet de beste armour en kreeg al rake klappen, maar met de standaard imperial gear is het toch echt oppassen geblazen. Dual wielding zorgde ervoor dat ik vijanden neer had voordat ze me pijn konden doen, maar single wield is echt een enorme teruggang in damage dealing. Ik mag hopen dat ik snel gepromoveerd word naar officier en een nieuw kloffie krijg toegewezen.Ben nu Praetor.
Wat trouwens wel jammer is is dat ik naar Windhelm ga ik geen enkele opmerking krijg over m'n uniform en dus over mijn allegiance.
Nog een vraagje. Is het normaal dat met smithing op 100 en dragon armour smithing unlocked, ik niet de deadric smithing perk kan unlocken? Ze zijn met elkaar verbonden dus ik dacht dat ik gewoon aan de andere kant van die tree verder kon zonder vanaf beneden in de tree met orcish/dwarven/ebony verder te gaan.
[
Voor 7% gewijzigd door
ZenTex op 21-12-2011 01:27
]