Beetje zoals die andere comic die hier laatst was:

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik ben Thane in Whiterun, maar die guards behandelen me helemaal niet anders....Misschien een bug, of moet ik nog een extra quest doen ergens?Wolfos schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 20:08:
[...]
Als je thane bent, loopt gewoon zo'n gast naar je toe en zegt "Oh, ik wist niet dat jij het was. Zou je dat alstjeblieft niet meer willen toen?"
natuurlijk
Vermoord maar eens iemand op straat, dan kan je er nog onderuit komen omdat je thane bentrobbertvdh schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 07:06:
[...]Ik ben Thane in Whiterun, maar die guards behandelen me helemaal niet anders....Misschien een bug, of moet ik nog een extra quest doen ergens?
Dat kan hij toch niet zienVerder klopt soms niet alles met elkaar, zegt zo'n gast bijv. dat als ik geïnteresseerd ben in magic ik naar Winterhold moet gaan.....terwijl ik al Archmage ben en de archmage robes aan heb
PSN-id: Chrasher
PSN: Norfirin
Net toevallig die ruines ingelopen. Meeste van die vijanden gaan met 2 dualwielding firebolts wel dood, sommige zelfs met 1. Dat komt bij mij char neer op een kwart balkje.Tony L schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 10:36:
[...]Voor de grap net een testje gedaan. Ik had moeite met Dwarven Centurions (uit mijn hoofd) en het kost een halve magicka balk om er ééntje dood te krijgen. Toen pakte ik een zwaard met burning 18 damage effect en had ik hem met 2 slagen dood... Terwijl ik dus nog nooit één perk in one-handed heb gezet... :o[...]
[ Voor 16% gewijzigd door Caelorum op 19-11-2011 10:52 ]
Verwijderd
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
Skyrim maakt op mij veel meer indruk dan The Witcher 2. Begrijp me niet verkeerd, The Witcher 2 was een geweldige game maar ik voelde me erg opgesloten. In Skyrim (en alle Elder Scrolls games) heb je veel meer vrijheid. Dat is wat mij betreft een veel grotere prestatie om goed te maken dan een lineaire verhalende game.Kain_niaK schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 00:01:
Voor de mensen die The Witcher 2 gespeeld hebben en nu Skyrim spelen.
Welke game heeft meer indruk gemaakt? Ik weet dat ze moeilijk te vergelijken zijn omdat The Elder Scrolls games de games zijn die je de meeste vrijheid geven van alle games en The Witcher 2 is vrij lineair.
Maar toch vind ik tot nu toe niet het het ontzag dat ik in The Witcher 2 vond. Wat was dat een game zeg!
Nu maak ik met een nieuwe The Elders Scrolls game niet meer de fout van vroeger en speel ik eerst de main quest uit maar toch .... een aantal vernieuwingen die ik in Skryim verwachte zijn er ofwel niet of ze zijn toch niet uitgewerkt zoals ik had gehoopt.
Misschien komt het omdat The Witcher 2 zich meer richt op een 18+ publiek.
En dan in totaal ander nieuws:
Ze zijn trouwens al met een mod GUI bezig voor een betere PC ervaring.
http://forums.bethsoft.co...-ui-pc-specific-redesign/
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 19-11-2011 11:23 ]
Dat is bullshit, als dit een film was geweest was het gewoon 16+ geweest. Oblivion was alleen 18+ omdat er een nudity mod was, en de media vind het nou eenmaal leuk om games af te kraken voor iets wat je nog apart van het internet moet downloaden.Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 11:08:
[...]
Skyrim maakt op mij veel meer indruk dan The Witcher 2. Begrijp me niet verkeerd, The Witcher 2 was een geweldige game maar ik voelde me erg opgesloten. In Skyrim (en alle Elder Scrolls games) heb je veel meer vrijheid. Dat is wat mij betreft een veel grotere prestatie om goed te maken dan een lineaire verhalende game.
Daarnaast is Skyrim echt wel een 18+ game, zeker als je het vergelijkt met Morrowind en Oblivion. Skyrim gaat wat dat betreft echt terug naar de roots van Daggerfall wat betreft 'adult content'. Het enigste wat nog ontbreekt is 'full nudity'.
Verwijderd
Ik denk inderdaad dat ze zich met 18+ gewoon hebben ingedekt voor mods ed. De onthoofdingen zijn natuurlijk wel een tikje bruut voor de tere kinderziel : pWolfos schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 11:22:
[...]
Dat is bullshit, als dit een film was geweest was het gewoon 16+ geweest. Oblivion was alleen 18+ omdat er een nudity mod was, en de media vind het nou eenmaal leuk om games af te kraken voor iets wat je nog apart van het internet moet downloaden.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2011 11:32 ]
Ik las links en rechts dat Crossfire nog niet werkt, ff nog geduld hebben =)MueR schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 11:15:
Skyrim lijkt inderdaad niet echt leuk samen te willen spelen met AMD HD58xx kaarten. Mijn crossfire 5870s lijken er ook nauwelijks iets mee te kunnen.
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
in de problemen topic van skyrim? dat ging over het programma xfire, iemand had het verkeerd begrepen en zij crossfire...motormuus schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 11:43:
[...]
Ik las links en rechts dat Crossfire nog niet werkt, ff nog geduld hebben =)
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Je bedoelt omdat hij het Oblivion inventory systeem heeft overgedaan voor Skyrim? Dat inventory systeem waar iedereen op liep te vloeken?Wolfos schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 00:21:
[...]
Wow... Da's zeker een mooie. Bethesda mag die vent wel aannemen.
[ Voor 24% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 19-11-2011 12:22 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Verwijderd
Zelf ben ik hier ook mee begonnen, en terwijl ik voor de derde keer mezelf dood liep op die spikes dacht ik er aan dat ik de spell "equillibrium" heb. Hiermee zet je health om in magicka en het werkt dus veel beter in mijn geval + je traint je alteration ermee! Weet alleen niet meer hoe ik aan die spell kwamVerwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 10:52:
Ik heb een goede tip als je fatsoenlijk als destro wilt spelen. Je zult wel je healing moeten gaan lvlen tot lvl 60. In de restoration tree staat een skill die je +50% meer magicka regen geeft. Binnen een uurtje kun je je healing lvlen tot lvl 60.
Ik kan hiervoor aanraden om naar het eerste kampje te gaan waar je de leader van de thieves moet killen. dit ligt iets ten Noord Oosten van Whiterun. Als je eenmal in hun kleine mine gegaan bent kun je daar aan de rechterkant naar buiten waar je in een pit met pinnen terecht komt. Blijf daar al healend sidesteppen in die pinnen. Vergeet niet tussendoor te saven soms sterf je best snel door die pinnen. Oja en het tijdelijk equippen van armor dat je healing bevorderd of voor minder magicka werkt is aan te raden.
Hierna heb je redelijk wat magicka regen tot je beschikking van zowel je armor als je talents
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2011 12:29 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
De eerste perk in de Speech skill geeft je betere prices. Daarnaast zijn er magic items die je aan kunt doen voor betere prices. De value die je ziet op een item is de aankoop-value, de verkoop-prijs ligt daar altijd een flink stuk onder.Flghter1982 schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 12:56:
kan iemand mij uitleggen hoe ik meer gold krijg voor de dingen die ik verkoop?
als ik b.v. een iron armor met een value van 150 wil verkopen aan een blacksmit dan wil hij er b.v. maar 45 voor geven. is er een manier om meer waar voor je geld te krijgen zeg maar?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Je hebt barter perks bij speech (dacht ik) en je hebt genoeg items waar 10% of meer "better prices" in zit. Amuletten en head gear vaak.Flghter1982 schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 12:56:
kan iemand mij uitleggen hoe ik meer gold krijg voor de dingen die ik verkoop?
als ik b.v. een iron armor met een value van 150 wil verkopen aan een blacksmit dan wil hij er b.v. maar 45 voor geven. is er een manier om meer waar voor je geld te krijgen zeg maar?
Dat is niet altijd waar, want als je iets verkoopt wat zogenaamd 1500 waard is, en je verkoopt het voor 650 ofzo, dan kun je het terug kopen voor 2300 (alle bedragen zijn uit de lucht gegrepen, gaat om het idee)Species5618 schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 12:59:
[...]
De eerste perk in de Speech skill geeft je betere prices. Daarnaast zijn er magic items die je aan kunt doen voor betere prices. De value die je ziet op een item is de aankoop-value, de verkoop-prijs ligt daar altijd een flink stuk onder.
[ Voor 45% gewijzigd door Bulls op 19-11-2011 13:28 ]
Ja dat klopt inderdaad maar dan moet je wat puntjes in Alteration zetten. Daar zit een perk in waarbij je armor spells twee keer zoveel armor geven als je geen armor draagt!Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 23:13:
[...]
Krijg je als Mage met 0 armor niet een bonus? Misschien dat destruction dan de moeite waard is?
[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 19-11-2011 13:10 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk ati, ik heb een i7 met nvidia en ik heb het niet.Darth Malak schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 13:09:
Trouwens voor mensen die net zoals ik op een moderne notebook gamen en enrome haperingen e.d. hebben moeten, als ze die knop/mogelijkheid hebben, de TWIN-TURBO mode eens disablen... had bij mij op het eerste oog een dramatisch effect (uitzetten gaf een behoorlijke performance boost). Ben ff kwijt of die twin turbo mode nu een i7 of een ATI functionaliteit is.
Verwijderd
Verwijderd
Rustig aan. Iemand's reactie 'Bullshit' noemen is wel erg kort door de bocht. Zelfs in een serie als Game of Thrones vol met seks, tepels en haar (Wolfos schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 11:22:
[...]
Dat is bullshit, als dit een film was geweest was het gewoon 16+ geweest. Oblivion was alleen 18+ omdat er een nudity mod was, en de media vind het nou eenmaal leuk om games af te kraken voor iets wat je nog apart van het internet moet downloaden.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2011 14:35 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 14:33:
[...]
Rustig aan. Iemand's reactie 'Bullshit' noemen is wel erg kort door de bocht. Zelfs in een serie als Game of Thrones vol met seks, tepels en haar () werd een onthoofding niet in beeld gebracht. Hier gebeurd dat dus wel.
Mijn reactie kwam vooral voort uit het feit dat Morrowind en Oblivion wel erg braaf bleven. Er waren wel wat referenties in de boeken maar er werd niks schokkends gezegd of in beeld gebracht. In Skyrim worden gewoon een stuk meer 'adult' themes gebruikt in dialoog die je in Oblivion echt niet zag zoals executies, verkrachtingen, racisme etc etc. Daarom zit er er een stikkertje van 18+ op. Echt niet omdat men veilig wil zijn met de mods. Zelfs de meest brave fantasy games (zie Drakensang) hebben nude mods en die is nog steeds 12+.
Anyway, terug naar de game zelf. Ben nu een heel eind gevorderd. Mijn doel is om de game zo veel mogelijk uit te spelen en daarna en eind verdicht te geven, en een paar opschep screenies natuurlijk.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Le Meow
Superslim die A.I., weet precies hoe ie zich tot het juiste moment moet verstoppenMrVegeta schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 14:52:
Okay. Kutspel dat je bent. Ik loop ergens een quest te doen dat ik een grote spin moet afmaken, ik ben slim en stuurt Urthreg steeds naar voren om de spinnen aan te pakken. Há! Kom ik in een grote zaal en stuurt Utgher the Unbroken naar voren om te zien of er iets haar aanvalt, nee mooi coast clear.
Loop ik naar haar toe, BAM. Dikke spin recht voor me neus. /me gilde als een klein meisje
[ Voor 54% gewijzigd door MrVegeta op 19-11-2011 14:55 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
*wilt wel eens een video zien van MrVegeta die ingame spin tegenkomtMrVegeta schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 14:52:
Okay. Kutspel dat je bent. Ik loop ergens een quest te doen dat ik een grote spin moet afmaken, ik ben slim en stuurt Urthreg steeds naar voren om de spinnen aan te pakken. Há! Kom ik in een grote zaal en stuurt Utgher the Unbroken naar voren om te zien of er iets haar aanvalt, nee mooi coast clear.
Loop ik naar haar toe, BAM. Dikke spin recht voor me neus. /me gilde als een klein meisje
Le Meow
Je angsten overwinnen/confronteren is goed, maar weten wanneer je je angst moet erkennen ook
Ik vind beren wel erger dan de spinnen, want die slaan veel harder. Maar inderdaad de spinnen aan het plafond zijn erg vies. Als ik een bewebdeGwildor schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 14:58:
Heb je die mod niet geinstalleerd dan die ze door beren vervangt?
Is ook een bug denk ik, ik speel melee en heb er al zat vermoord maar nog nooit zoiets meegemaakt.Morrar schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 15:34:
Hmm beetje jammer dat je als melee geen enkele kans maakt tegen een Draugr Deathlord met een spammable disarm shout. En alsof dat nog niet erg genoeg is, kan ie je ook in drie klappen vermoordenEcht een dikke bug wat mij betreft. Die shout zou nooit spammable moeten zijn.
De eerste deathlord die ik afgemaakt heb als pure mage heeft me ongeveer 1 1/2 uur geduurd.. Werd iedere keer geone-shot (net zoals lydia)... Uiteindelijk toch gelukt maar vraag me niet hoe.Morrar schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 15:34:
Hmm beetje jammer dat je als melee geen enkele kans maakt tegen een Draugr Deathlord met een spammable disarm shout. En alsof dat nog niet erg genoeg is, kan ie je ook in drie klappen vermoordenEcht een dikke bug wat mij betreft. Die shout zou nooit spammable moeten zijn.
Drie keer zelfs, maar kost je wel 3 perks. Heb nu 92 alteration en met ebonyflesh en die perk is dat dus 300 armor in mn nakieEnigmaNL schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 13:01:
[...]
Ja dat klopt inderdaad maar dan moet je wat puntjes in Alteration zetten. Daar zit een perk in waarbij je armor spells twee keer zoveel armor geven als je geen armor draagt!
Verwijderd
Je word langzaam ook beter (Meer schade per seconde/cast en minder magicka om het te casten).Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:12:
Wat ik me eigenlijk af vraag, is het in dit spel zo dat als ik bijvoorbeeld mijn destruction level omhoog train maar niks in de perks stop dat mijn spells effectiever worden. Of is het enige voordeel van skills levellen dat je dan juist de perks van het bijbehorende level kan kiezen?
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Dan liggen ze ergens op de grond, goed zoekenMorrar schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:13:
Deathlord neer na eindeloos kiten en BBQen met flames. Frost shout om magicka te laten regennen... Echt heel irritant gevecht... Ook jammer dat ik nu wel m'n sexy boog en zwaard kwijt ben. Vreemd dat disarm meteen ook het wapen laat verdwijnen.
Verwijderd
Thanks, dat vroeg ik me eigenlijk al een tijdje afD4NG3R schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:13:
[...]
Je word langzaam ook beter (Meer schade per seconde/cast en minder magicka om het te casten).
Dit geld voor elke skill.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2011 16:19 ]
Dat had ik dus ook gehoopt maar niet dus. Weg is weg. Misschien omdat ik de eerste keer gezoned was om die gast af te schudden... Tip: doe dat dus nooit.maxietheboss schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:15:
[...]
Dan liggen ze ergens op de grond, goed zoeken
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door Adib op 19-11-2011 16:39 ]
Smiling as the shit comes down...
kan je kope of vinden, denk niet dat je op lvl 20 veel betere dan dwarven tegen zal komenScrooLoose schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:27:
De verkrijgbaarheid van betere wapens is dat gekoppeld aan het level dat je bent of aan hoever je bent in de main quest?
Ik ben nu level 20 en loop al iets van 10+ levels rond met een Dwarven Bow en ben nog geen betere tegengekomen.
Ja ik wijs alle vampier gerelateerde quests standaard af, want in Oblivion had ik er al een lange tijd mee rond gelopen en is erg vervelend.Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:01:
Hoe haal ik het vampier zijn weg?
Wanneer een vijand je disarmed vallen de items op de grond onder je. Hier is geen uitzondering aan..Morrar schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:20:
[...]
Dat had ik dus ook gehoopt maar niet dus. Weg is weg. Misschien omdat ik de eerste keer gezoned was om die gast af te schudden... Tip: doe dat dus nooit.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Disarm op een vijand doen is ook wel leuk dan moet je snel het wapen oppakken zodat hij verder zonder zit, of pakken ze het sowieso niet meer op, deden ze in Oblivion wel als ik het goed heb.D4NG3R schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:41:
[...]
Wanneer een vijand je disarmed vallen de items op de grond onder je. Hier is geen uitzondering aan..
Het enige wat zou zijn kunnen gebeurt is dat de wapens glitchden en door de grond zijn gezakt of zijn weggelanceerd op een ander item/object.
Verwijderd
Wat een belachelijkheid is dit. Elke stad of elk persoon dat ik tegenkom, maakt mij afBulls schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:29:
[...]
Ja ik wijs alle vampier gerelateerde quests standaard af, want in Oblivion had ik er al een lange tijd mee rond gelopen en is erg vervelend.
Exbloder schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:04:
Zwaar spoiler alert voor vampire cure:
http://elderscrolls.wikia...(Skyrim)#Curing_Vampirism
ik denk dat je eerst moet feeden om het vampire level terug te bregen naar 1Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:51:
[...]
Wat een belachelijkheid is dit. Elke stad of elk persoon dat ik tegenkom, maakt mij af.
Kan geen quest, niks doen.
[...]
spoiler:Helpt ook niet. Als ik naar Falkreath ga, word ik ook gewoon gedood. Leuk spel.
je moet eerst op slapende mensen omnomnom doen, zodat je geen stage 4 meer bentVerwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:51:
[...]
Wat een belachelijkheid is dit. Elke stad of elk persoon dat ik tegenkom, maakt mij af.
[...]
spoiler:Helpt ook niet. Als ik naar Falkreath ga, word ik ook gewoon gedood. Leuk spel.
[ Voor 7% gewijzigd door DoubleYouPee op 19-11-2011 17:03 ]
Yup, Restoration heeft 50% magicka regeneration perks, healing en wards. Alteration heeft onder andere armour en perks voor magicka resistence, prima voor survivability.Zeph schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:53:
Mn eerste deathlord was nog geen 30 sec werk. Mss om dat ik lvl 2 was met mn mage. Mn nord doet het heel goed, disarm is wel nasty,zorg voor reserve wapens eventueel fresh looted gear. Als ik zelf disarm shout werkt het meestal niet. De vijanden waar je altijd langer dan 30sec mee bezig bent resisten dat helaas vaak.
Ik denk dat veel problemen met magic/mana te verhelpen zijn door het juiste ras te kiezen. En als je magic gaat zowieso meerdere trees volgen en niet op 1 ding focussen. Maar ik moet hier zelf nog mee testen.
Lightmonnick schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:11:
Wat een fantastische game is dit zeg! Totaal niet mijn genre normaliter, maar dit is echt héél goed
Ik speel als Wood Elf en ben voornamelijk met pijl en boog bezig. Zijn er algemene tips om archery beter te krijgen? Is het bijvoorbeeld beter om heavy of light armor te gebruiken? En heeft iemand een tip om ergens een leuke/sterke boog te halen. Een hoog sneak level icm met archery werkt trouwens bijzonder goed
Ik heb precies hetzelfde gedaan, komt toch uit dat ik veel stealth doe, met de aanval bow gebruik en afmaken met 1h sword met shieldmonnick schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:11:
Wat een fantastische game is dit zeg! Totaal niet mijn genre normaliter, maar dit is echt héél goed
Ik speel als Wood Elf en ben voornamelijk met pijl en boog bezig. Zijn er algemene tips om archery beter te krijgen? Is het bijvoorbeeld beter om heavy of light armor te gebruiken? En heeft iemand een tip om ergens een leuke/sterke boog te halen. Een hoog sneak level icm met archery werkt trouwens bijzonder goed
[ Voor 3% gewijzigd door Shva op 19-11-2011 17:48 ]
To the Abyss with thee!Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:51:
[...]
Verwijderd
een pisboogje krijg je als je je boog niet goed spant. dus meteen weer (op de ps3) R1 loslaat in plaats van de schietknop even vast te houdenShva schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:46:
Ik snap dat pijl en boog niet helemaal, soms schiet ie pijl goed, en soms schiet ie elkaar in een pisboogje...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2011 17:48 ]
Le Meow
En je pijl gaat altijd wat meer naar boven om later weer naar beneden te vallen. Ik dacht eerst ook zo van ik ben redelijk dichtbij als ik nu schiet gaat me pijl recht op me crosshair om daarna naar beneden te gaan. Maar je pijl gaat eerst wat omhoog.Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:47:
[...]
een pisboogje krijg je als je je boog niet goed spant. dus meteen weer (op de ps3) R1 loslaat in plaats van de schietknop even vast te houden
Speel op de pc, ik hou de muisknop ingedrukt maar toch schiet ie de pijl af. Maar niet altijd, het is zeer inconsistent.Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:47:
[...]
een pisboogje krijg je als je je boog niet goed spant. dus meteen weer (op de ps3) R1 loslaat in plaats van de schietknop even vast te houden
(ik ben maar even gestopt met skyrim , assassins creed wat ik wil spelen , uncharted wat ik wil spelen , mw3 wat ik nog wil uitspelen..) pfff. veels te druk haha
Verwijderd
hoe vaak staat dit filmpje nou in de afgelopen 20 pagina's?Julio-K schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:56:
http://www.gamekings.tv/nieuws/skyrimskillshot/
Over pijl en boog gesproken..
Speel ook op de PC maar nog nooit last van gehad. Als ik em helemaal laat spannen gaat ie nooit met een pisboogShva schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:56:
[...]
Speel op de pc, ik hou de muisknop ingedrukt maar toch schiet ie de pijl af. Maar niet altijd, het is zeer inconsistent.
Ik draai um op een q6600 en gtx 470 op ultra. af en toe een frame drop maar loopt als een tiet.MueR schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 11:15:
Skyrim lijkt inderdaad niet echt leuk samen te willen spelen met AMD HD58xx kaarten. Mijn crossfire 5870s lijken er ook nauwelijks iets mee te kunnen.
natuurlijk
There is no real life, there is just AFK.
Le Meow
En grafish is het niet dat je zegt "WOW....".Poekie McPurrr schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 18:40:
Als ik zo rondlees op fora vind ik het sowieso al knap dat Bethesda een in details grote game zo heeft weten te maken dat het ook op oude systemen prima draait (heeft mss ook wel te maken met dat het ook op x360 moet werken).
Compagnions hebben geloof ik infinite op wapens, spells.Mastermind-- schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 18:39:
Ik heb ook de Q6600!
Moet hem binnekort toch eens gaan overklokken.... heb er al een Scythe Mugen 3 op zitten maar ik ben gewoon te luiElke keer dat ik opstart is het "Oja...., i zou nog overclocken" lol.
Ik draai hier met Q6600 op stock, met 8GB DDR3 RAM en Sapphire HD6950 - 2GB Editie, ook op Ultra. Loopt als een boobie
Alleen die mouse sensitivity staat op maximum maar toch vindt ik hem nog vrij laag, terwijl in Windows en andere games alles perfect staat.
Ik ben een Wood Elf in full Deadric, ik maar gebruik van Dual Wield, als de nood hoog is kan ik nog iets conjuren. Archery gebruik ik tegen beesten en zwakke vijanden. Voor de rest pickpocket en steal ik de blauwe kanarie uit alles wat ik vinden kan.
Ik heb een compagion (Housecarl van Solitude) die ook in full Deadric rondloopt. Deze gebruik mace + shield, maar ze heeft ook een boog.
P.S. Gebruiken compagions de enchantments op een wapen? Heb namelijk gezien dat die van haar nog niet leeg is na een biljoen keer meppen
Le Meow
Precies. Ik heb de .ini nog niet aangepast trouwens.Poekie McPurrr schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 18:42:
[...]
Trouwens.. meen dat zonder gedoe in .ini Skyrim maar 2Gb ziet in geheugen?
Zelf toch al wel meermalen wow-momenten gehad, maar inderdaad het is niet uitzonderlijk prachtig.Mastermind-- schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 18:41:
[...]
En grafish is het niet dat je zegt "WOW....".
Imo is het mooi, maar niet uitzonderlijk prachtig.
Le Meow
Eerlijk gezegd geen idee wat voor winst Skyrim haalt met meer geheugen.. zelf ook nog niet mee gepriegeld/nagezochtMastermind-- schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 18:43:
[...]
Precies. Ik heb de .ini nog niet aangepast trouwens.
Misschien een idee?
[ Voor 18% gewijzigd door Poekie McPurrr op 19-11-2011 18:50 ]
Le Meow
van wat ik gehoord heb niet veel, meestal gebruikt skyrim niet meer dan 2gb werkgeheugen.Poekie McPurrr schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 18:46:
[...]
Eerlijk gezegd geen idee wat voor winst Skyrim haalt met meer geheugen.. zelf ook nog niet mee gepriegeld/nagezocht
edit: ben trouwens al tijden geen draak meer tegengekomen..
Met de snelheid waar hier nogal eens gepost word is een edit al rap een pagina terug... en als je ziet "30+ nieuw" kan ik me voorstellen dat niet iedereen ze allemaal na gaat lezenAdib schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 18:50:
[...]
van wat ik gehoord heb niet veel, meestal gebruikt skyrim niet meer dan 2gb werkgeheugen.
ps. zou je volgende keer je bericht willen editen en niet een nieuwe maken?
Le Meow
[ Voor 2% gewijzigd door ScrooLoose op 19-11-2011 18:56 . Reden: Spoilertags voor mensen die net zo "zwak" zijn als ik :+ ]
Smiling as the shit comes down...
Skills levellen is bij enkele wel erg eenvoudig ja. Had graag gezien dat voor bv smithing je exp omlaag zou gaan naarmate je meer low-lvl zooi maakt tot je er gewoon geen exp meer voor krijgt.ScrooLoose schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 18:54:
Ze mogen wel wat doen aan het levelen van sommige skills.
spoiler:Sneak bijvoorbeeld is zo gigantisch makkelijk te levelen dat je er niet eens voor actief aan het spelen moet zijn.
Ik heb deze 30 levels opgeschroefd door in dat kasteel in Whiterun in the grote hall aan de linker zijkant tegen een deurpost op te lopen/sneaken en het pookje van mijn controller (x360) ergens tegen aan te hangen.
Het vlees is zwak
Gelukkig is er nog geen duplication bug
Le Meow
Klopt, was ook al zo in Oblivion en Morrowind - ik heb er nog niet op gelet, maar heeft de tijd van de dag al invloed op het licht dat door de ramen komt?Poekie McPurrr schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 18:44:
Bv.. iemand al opgevallen dat geen enkel huis ramen heeft waardoor je naar buiten kan kijken?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq