Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Ik heb zelf het probleem dat mijn restoration wel vrij langzaam levelt. Ik krijg als destruction / resto mage niet zo heel vaak schade te verduren. Heb ook wel eventjes geprobeerd om me met opzet te laten slaan en dan contstant te healen, maar dit duurt enorm lang en je moet er de hele tijd actief bij zijn natuurlijk. Nog geen ideale manier gevonden om resto gelijk te houden met destruction, die uiteraard wel constant gebruikt wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door geert1 op 19-11-2011 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
Aah, nee he. Had ik net een heel mooi filmpje opgenomen van een battle met een draak (waarbij ik toch dood ging omdat er opeens twee beren bij kwamen :')) heeft die het geluid niet opgenomen. Nu dat wel ingeschakeld, maar die bestanden worden wel groot zeg.

5 minuten video is al ~2,5GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

YopY schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 18:59:
[...]

Klopt, was ook al zo in Oblivion en Morrowind - ik heb er nog niet op gelet, maar heeft de tijd van de dag al invloed op het licht dat door de ramen komt?

De oorzaak zit hem toch in de engine - die maakt duidelijk onderscheid tussen de 'buiten' en 'binnen' zones, dwz dat de buitenkant van een gebouw niet gerenderd wordt als je binnen bent. Is wel een gemis, eerlijk gezegd, ik hoop dat ze dat bij een volgend spel op kunnen lossen. Het heeft waarschijnlijk iets te maken met het maximale aantal items dat zich in een cel kan bevinden - binnendeurs heb je immers best wel veel items (100+ per gebouw?), en als de engine alle items van bijv. een stad moet laden loop je al snel tegen limieten aan. Ook wordt het zwaarder op de engine - immers, als je door een stad loopt zou hij ook alle interieurs moeten gaan renderen, of tenminste als je erbij langs loopt.

/rant.

@leveling verhaal, het zou geen TES game zijn als er geen skill exploits zouden zijn }). Ik heb mezelf nog niet (echt) betrapt op het gebruiken hiervan (...anders dan items één voor één verkopen ipv in groepen van 20 om m'n speech te trainen). Ik heb ook nog niet het idee dat er bepaalde skills zijn die moeilijker te levelen zijn dan anderen.
Ik gebruik constant destruction en zit eindelijk op 60 en mijn restoration dat ik sporadisch gebruik is ook 60. Jammer dat light armor trainen zo moeilijk is voor een mage, ga echt snel dood steeds. Ben mijn enchanting flink aan het levelen zodat ik wat light armor kan pakken en die dik enchanten.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:53
Ik heb conjuration gelvled voor tot lvl 50 voor de bound bow en ben nu bezig met archer/sneak gaat best goed tot nu toe ben lvl 13 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 19:48:
[...]

Ik gebruik constant destruction en zit eindelijk op 60 en mijn restoration dat ik sporadisch gebruik is ook 60. Jammer dat light armor trainen zo moeilijk is voor een mage, ga echt snel dood steeds. Ben mijn enchanting flink aan het levelen zodat ik wat light armor kan pakken en die dik enchanten.
ben ik ook mee bezig inderdaad, het enige jammere er aan vind ik dat je perk-points aan 2 skills verspilt welke je nadat je goed armor hebt niet meer nodig zal hebben en het feit dat je er door levelled waardoor de vijanden wel mee up-scalen maar je zelf niet sterker bent geworden in een offensieve skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvus
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:57
Ik zit hopeloos vast in dungeon Dead Men's Respite. Het is de bedoeling dat ik daar een boek vind "King Olaf's Verse". Ik heb het spook gevolgd tot in een put waar hij naast een lijk van "Svaknir" zit. Op Google staat dat Svaknir het boek in zijn handen moet hebben maar ik zie niets. Heb tot in de puntjes rond Svaknir lopen zoeken maar geen boek.

Als ik op Google zoek heeft iedereen het over de quest "Tending the Flames". Ik ben uiteindelijk in deze dungeon terecht gekomen voor een side-quest "Find the source of power in Dead Men's Respite". De quest Tending the Flames heb ik niet.

Ik heb alleen nog een oude savegame buiten deze dungeon, verder alleen quicksaves in de dungeon. Ik kan er volgens mij ook niet meer uit :D (In een diepe put gesprongen waar je niet meer omhoog kunt) Ik hoop dus dat iemand me kan helpen... bijvoorbeeld een commando om dungeon te resetten ofzo?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:57:
[...]

hoe vaak staat dit filmpje nou in de afgelopen 20 pagina's?
4 of 5 keer? :P
Ja, maar ook alle links naar de mods etc worden elke 10 pagina's weer herhaald.
Het verlies van companions en vampire problemen worden minstends om de 5 pagina's herhaald.

Misschien zouden ze een paar van deze dingen als sticky moeten gaan linken in de inleiding.
maar je krijgt welk het idee dat niemand meer de pagina's er voor leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themace
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-05 13:36
geert1 schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 19:03:
Ik heb zelf het probleem dat mijn restoration wel vrij langzaam levelt. Ik krijg als destruction / resto mage niet zo heel vaak schade te verduren. Heb ook wel eventjes geprobeerd om me met opzet te laten slaan en dan contstant te healen, maar dit duurt enorm lang en je moet er de hele tijd actief bij zijn natuurlijk. Nog geen ideale manier gevonden om resto gelijk te houden met destruction, die uiteraard wel constant gebruikt wordt.
Das nu net mijn probleem.
Het zit hier precies bij 2 uiterste. Ik krijg zo goed als geen damage om te healen OF ik ga zo snel dood dat ik wel potions moet gebruiken. Zal waarschijnlijk beter werken met een shield.
spoiler: Resto leveling
Je kan wel van gebouwen springen en onder water gaan om die damage weer te healen. Maar ik vindt dat zelf nogal lame om te doen.

Maar tja dual wield stoppen ze in het spel dus dat moet nu eenmaal gebeuren op de eerste playthrough. Hoewel ik archery ook erg leuk vindt met sneak >:) physics doet wat gek maar is wel leuk om zo'n lichaam vanaf een toren te zien vallen.

Losse opmerkingen:

Wapens die aan de npc "vast blijft zitten" is echt helemaal geweldig. Ik zocht me altijd rot in Oblivion naar die wegvliegende zwaarden.
Daedric quests zijn geweldig >:)
Ik vindt de player houses maar tegenvallen
spoiler:
Breezehome was leuk voor storage maar we willen natuurlijk meer! Ik heb de quests in markath gedaan en vlindrell hall is een mooi huis met een armor mannequin!! 3 bookcases en wat display cases. Erg leuk om te zien. Helaas wil ik nog steeds meer storage chests. Dus ik gaat all out en koop solitude huis met alle upgrades. Het is dus veeel te duur voor 1 chest 1 safe en 4 wardrobes en 2 tonnetjes en 2 bookcases. Er is geen eens een chest/pouch/container bij de enchanting/alchemy table voor de items die je daarbij gebruikt! Dus ik dump al me troep overal en wacht tot de creation kit er is en dan maak ik zelf wel wat leuks.

Physics engine is helaas nog steeds hetzelfde. Jumping is nog steeds ruk van elke steen glij je naar beneden. Decorating van een huis is nog slechter als oblivion! Sommige items zijn zo moeilijk om te draaien en niet op zijn kop of de verkeerde richting neer te zetten.
Dungeons zijn geweldig mooi gemaakt. En die quick return hidden paths zijn heerlijk. Ja je wordt bij het handje genomen alsof het een tour is. Maar ik bekijk toch wel elk hoekje voor loot. Ik wil weten wat elke trap doet :) En als je dan klaar bent en vol met loot kan je lekker snel naar de uitgang.
De random events die je soms ziet als je bijv voor het eerst een stad binnen gaat zijn erg leuk. Je krijgt een soort gossip binnen om een quest te zoeken en te beginnen.
Journals van dungeon npc's zijn een leuke toevoeging en soms best informatief.
Dwemer :D
spoiler: dwemer vijand
ik schrik me soms helemaal kapot van die spinnen die dan naast je uit zo'n pijp komen. Er zitten wat meer scripted events in en das best fijn in zo'n grote dungoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Die mechanische spinnen kan ik dan weer wel hebben :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Voor hierboven Themace.

spoiler:
Je kan gewoon je huizen upgraden, ik heb er nu 4 en allemaal gepimpet, en dan heb je nog je kamer in 'College of Mages', je eigen Sanctuary als je Dark Brotherhood afrond met leuke opties etc. Er is dus genoeg ruimte om je zooi te stoppen. Het mooiste vindt ik wel die weapon racks en Mannequins dat staat wel erg leuk.
De display cases zijn ook leuk om wat wapens in te stoppen.

Je kan bij die kerel waar je je huis van koopt 'upgrades' voor je huis kopen, alchemy/enchanting tables, bed, eet tafel etc.

Ik begon als Mage - Destruction/Healing en had inderdaad in het begin best moeite, totdat ik Lydia kreeg.
Ging een tijdje goed totdat ik moeilijkere dungeons ging doen, ik kreeg m'n eerste Deadric Heart en maakte een leuk setje voor Lydia zodat ze wat meer schade kon nemen.. Tot mijn grote verbazing hielp een volledige Deadric armor set+wapens+'beste enchants' helemaal geen bal.

Nu ben ik level 30 en ben nu maar die 'conjuration' bow en wapens gaan gebruiken om zo toch nog wat omhoog te gaan, en ik moet zeggen dat sneaken/bow/dagger toch ook wel heel leuk is. Waar ik eerst met vuur/ijs/bliksem en andere ellende iedereen omlegde mix is dat nu met bow/dagger enzo. Moet wel zeggen dat op de latere levels Destruction steeds zwakker lijkt te worden waar bow/melee sterker lijkt. Met sommige spells (Chain lightning dual cast) kan ik wel monsters 1shotten maar met bow/dagger is het wel erg makkelijk. (als je met dagger kan sneaken, ben je ontdekt wordt het lastiger.)

------------

Het blijkt dus mogelijk te zijn om je companions 'beter te maken' Spoiler! Het is geen cheat maar meer een omweg omdat dit een bug is. Companions blijven namelijk hangen op hetzelfde level als je eerste ontmoeting.

spoiler:
De companions blijven op het level hangen waarop jij ze ontmoet hebt, dus heb jij Breezehome al heel snel te pakken krijg je Lydia ook op dat level (Was voor mij level 7 of 8 ). Toen ik op +/- lvl 25 zat en wat uitdagendere quests tegenkwam merkte ik dat Lydia erg vaak op haar knieën ging en moest haar steeds vaker healen.

Na wat googlen kwam ik er dus achter, er is dus een oplossing voor..

Je kan via de console Lydia opnieuw spawnen, deze lydia is dan hetzelfde level als je huidige level.
Dit doe je door : ~ en dan 'player.placeatme 000a2c8e 1' en dan de oude Lydia doodmaken, looten en de items aan je nieuwe Lydia geven. Dit kan met elke companion als je aan die companion gehecht bent.
Je kunt de code van je NPC achterhalen door de console te openen en je companion aan te klikken, nu zou je een '000xxxxx' nummer in het wit moeten zien. Dat nummer kun je gebruiken om je nieuwe companion te summonen. Zorg dat je EERST je nieuwe companion spawned voordat je de oude dood maakt!

Owja, iemand enig idee hoe ik items die ik al eens eerder enchant heb een 2de enchant kan bijplaatsen? De items zijn niet selecteerbaar dus moet de items opnieuw maken en dan kan ik wel 2 enchants toevoegen.
Items opnieuw maken is geen probleem als het om Dragonscale gaat maar Deadric hearts groeien niet op mijn rug.

[ Voor 6% gewijzigd door prutser001 op 19-11-2011 20:26 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
MueR schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 11:15:
Skyrim lijkt inderdaad niet echt leuk samen te willen spelen met AMD HD58xx kaarten. Mijn crossfire 5870s lijken er ook nauwelijks iets mee te kunnen.
Hoezo niet? Ik speel het met een 5850 op 1920x1200 inclusief de FXAA injector en nog wat andere grafische tweaks (ini tweaks) en heb ~50fps met vaak zat stukken 60fps. Alleen op vaste plekken heb ik erge drops, maar dat is eerder de game.
In Riverwood loopt het niet superfijn en in Markarth heb ik gruwelijke drops als ik naar die stenen toren kijk.
Mijn processor is een i5 2500k @ stock speed.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
prutser001 schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 20:22:
Voor hierboven Themace.

spoiler:
Je kan gewoon je huizen upgraden, ik heb er nu 4 en allemaal gepimpet, en dan heb je nog je kamer in 'College of Mages', je eigen Sanctuary als je Dark Brotherhood afrond met leuke opties etc. Er is dus genoeg ruimte om je zooi te stoppen. Het mooiste vindt ik wel die weapon racks en Mannequins dat staat wel erg leuk.

Je kan bij die kerel waar je je huis van koopt 'upgrades' voor je huis kopen, alchemy/enchanting tables, bed, eet tafel etc.

Ik begon als Mage - Destruction/Healing en had inderdaad in het begin best moeite, totdat ik Lydia kreeg.
Ging een tijdje goed totdat ik moeilijkere dungeons ging doen, ik kreeg m'n eerste Deadric Heart en maakte een leuk setje voor Lydia zodat ze wat meer schade kon nemen.. Tot mijn grote verbazing hielp een volledige Deadric armor set+wapens+'beste enchants' helemaal geen bal.

Nu ben ik level 30 en ben nu maar die 'conjuration' bow en wapens gaan gebruiken om zo toch nog wat omhoog te gaan, en ik moet zeggen dat sneaken/bow/dagger toch ook wel heel leuk is. Waar ik eerst met vuur/ijs/bliksem en andere ellende iedereen omlegde mix is dat nu met bow/dagger enzo. Moet wel zeggen dat op de latere levels Destruction steeds zwakker lijkt te worden waar bow/melee sterker lijkt. Met sommige spells (Chain lightning dual cast) kan ik wel monsters 1shotten maar met bow/dagger is het wel erg makkelijk. (als je met dagger kan sneaken, ben je ontdekt wordt het lastiger.)

------------

Het blijkt dus mogelijk te zijn om je companions 'beter te maken' Spoiler! Het is geen cheat maar meer een omweg omdat dit een bug is. Companions blijven namelijk hangen op hetzelfde level als je eerste ontmoeting.

spoiler:
De companions blijven op het level hangen waarop jij ze ontmoet hebt, dus heb jij Breezehome al heel snel te pakken krijg je Lydia ook op dat level (Was voor mij level 7 of 8 ). Toen ik op +/- lvl 25 zat en wat uitdagendere quests tegenkwam merkte ik dat Lydia erg vaak op haar knieën ging en moest haar steeds vaker healen.

Na wat googlen kwam ik er dus achter, er is dus een oplossing voor..

Je kan via de console Lydia opnieuw spawnen, deze lydia is dan hetzelfde level als je huidige level.
Dit doe je door : ~ en dan 'player.placeatme 000a2c8e 1' en dan de oude Lydia doodmaken, looten en de items aan je nieuwe Lydia geven. Dit kan met elke companion als je aan die companion gehecht bent.
Je kunt de code van je NPC achterhalen door de console te openen en je companion aan te klikken, nu zou je een '000xxxxx' nummer in het wit moeten zien. Dat nummer kun je gebruiken om je nieuwe companion te summonen. Zorg dat je EERST je nieuwe companion spawned voordat je de oude dood maakt!
spoiler:
ps. je kan de 0000 ook weglaten dan pakt die het nog steeds

[ Voor 0% gewijzigd door Adib op 19-11-2011 20:26 . Reden: had spoiler tag verkeerd gedaan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Rynji schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 20:25:
[...]

Hoezo niet? Ik speel het met een 5850 op 1920x1200 inclusief de FXAA injector en nog wat andere grafische tweaks (ini tweaks) en heb ~50fps met vaak zat stukken 60fps. Alleen op vaste plekken heb ik erge drops, maar dat is eerder de game.
In Riverwood loopt het niet superfijn en in Markarth heb ik gruwelijke drops als ik naar die stenen toren kijk.
Mijn processor is een i5 2500k @ stock speed.
Na wat grafische tweaks heb ik een mooier beeld, draai nu een mix van high/ultra maar het enige irritante waar ik tegenaan loop is : Soms als ik ergens spawn dan haal ik 1fps... alles lagged etc. wacht ik ~1 minuut dan loopt alles ineens weer soepel. Dit is in sommige dungeons/locaties. Als ik eenmaal een tijdje aan het spelen ben dan loopt het ook goed totdat ik b.v. alt+tab. Dan begint de ellende weer van voor af aan, wachten en dan kan ik weer normaal spelen.

Er zijn een paar locaties waar ik zoiezo dikke fps drops heb, Markath als ik omhoog kijk, loop ik iets door is er niets aan de hand. Whiterun als ik op de berg/dragonsreach sta en over de stad kijk. Voorderest eigenlijk geen plekken tegengekomen.

In Solitude heb ik weer geen problemen met fps drops, ik hoop dat AMD een beetje opschiet met een driver update.

Crossfire werkt helemaal niet dus dat kan je wel vergeten en even wachten op de CAP files.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
Ik geloof dat mijn vrouw vreemdgaat, zag ineens een vreemde man uit mijn huis komen nadat ik lang weggeweest was. Kan natuurlijk ook voor Lydia zijn geweest, die woont er ook namelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
Ik probeer die d3d9.dll van skyrimnexus te gebruiken, maar ik kan de originele niet vinden in de skyrim map?

wie o wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bierkwadraat schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 20:53:
Ik probeer die d3d9.dll van skyrimnexus te gebruiken, maar ik kan de originele niet vinden in de skyrim map?

Staat in windows/system32 als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themace
  • Laatst online: 17-05 13:36
prutser001 schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 20:22:
Voor hierboven Themace.

spoiler:

Dat weet ik. heb ook alle upgrades. En nog steeds vindt ik het niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
waar kan ik een huis kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
velvus824 schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 19:55:
Ik zit hopeloos vast in dungeon Dead Men's Respite. Het is de bedoeling dat ik daar een boek vind "King Olaf's Verse". Ik heb het spook gevolgd tot in een put waar hij naast een lijk van "Svaknir" zit. Op Google staat dat Svaknir het boek in zijn handen moet hebben maar ik zie niets. Heb tot in de puntjes rond Svaknir lopen zoeken maar geen boek.

Als ik op Google zoek heeft iedereen het over de quest "Tending the Flames". Ik ben uiteindelijk in deze dungeon terecht gekomen voor een side-quest "Find the source of power in Dead Men's Respite". De quest Tending the Flames heb ik niet.

Ik heb alleen nog een oude savegame buiten deze dungeon, verder alleen quicksaves in de dungeon. Ik kan er volgens mij ook niet meer uit :D (In een diepe put gesprongen waar je niet meer omhoog kunt) Ik hoop dus dat iemand me kan helpen... bijvoorbeeld een commando om dungeon te resetten ofzo?

Dank!
Voor het vinden van die source of power (= dragon wall!) heb je dat boek niet nodig, toch? Boek heeft idd te maken met Tending the Flames en dat is een quest van het Bard College in Solitude. Als je die quest niet doet kun je het boek blijkbaar ook niet vinden maar ik zou niet weten waarom je dat dan zou moeten hebben... Source of power zit vermoedelijk gewoon achterin de dungeon, net als vrijwel altijd.

Ben daar zelf nog niet geweest, heb wel Tending the Flames in mijn journal staan en ga die binnenkort maar es doen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
bierkwadraat schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 20:53:

Als een programma de library niet kan vinden in haar eigen map zoekt het in /Windows/System of System32.
Het is dus het beste om de nieuwe DLL gewoon in de Skyrim map te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het al gepost is, maar bij deze.
http://nl.reddit.com/r/sk...ire_without_any_download/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 20:54:
[...]

Staat in windows/system32 als het goed is.
ach ja, natuurlijk |:(

Thx, en jij ook bedankt wolfos!

[ Voor 6% gewijzigd door bierkwadraat op 19-11-2011 21:44 . Reden: credits ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Hmm volgens mij is enchanthing leveling, zo random als het maar kan.. soms heb ik zo 3 levels omhoog, en dan duurt het weer een tijdje voor een enchant level.. Enchanthing is nu 45.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
Bensimpel schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 21:46:
Hmm volgens mij is enchanthing leveling, zo random als het maar kan.. soms heb ik zo 3 levels omhoog, en dan duurt het weer een tijdje voor een enchant level.. Enchanthing is nu 45.
hmm raar mijn enchanting is 100, misschien omdat je verschillende enchants doet?
probeer eens leather bracers met een simpele petty soul en enchant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg net een quest in rift dat ik de bandit leader in nilheim moet doden..

Maar daar ben ik al flink tekeer gegaan voordat ik uberhaupt die quest had.
Nu zie ik geen questmarker die leader is al dood. En ik kan hem niet inleveren iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 22:19:
Ik krijg net een quest in rift dat ik de bandit leader in nilheim moet doden..

Maar daar ben ik al flink tekeer gegaan voordat ik uberhaupt die quest had.
Nu zie ik geen questmarker die leader is al dood. En ik kan hem niet inleveren iemand een idee?
Paar ingame dagen weer wachten, dan respawnen ze vanzelf ;) Dus even andere quests doen in de tussentijd :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bensimpel schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 22:22:
[...]

Paar ingame dagen weer wachten, dan respawnen ze vanzelf ;) Dus even andere quests doen in de tussentijd :P
het is ingame al zeker 10 quests geleden en zeker een week geleden dat ik hem heb gedaan.

Bedoel je een paar dagen na het krijgen van de quest wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ze zouden een keer moeten respawnen, wanneer of hoelang dat duurt weet ik niet.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
whiterun

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu net in blackreach wanneer ik dit aan het schrijven ben. Hoelang gaat dit stuk nog door voordat ik bij jeweetwel ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Voldemort zit in een andere game toch? :z

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Freaky Maus schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 23:16:
Voldemort zit in een andere game toch? :z
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had geen zin om te spoilen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/20js708.jpg

Welke instelling in de skyrim.ini of skyrimprefs.ini moet ik aanpassen zodat die watervallen in de verte al "geladen" worden en animeren net zo als de voorste?

Iemand? :)

[ Voor 4% gewijzigd door vosss op 19-11-2011 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Niet zo lang, Blackreach is een vrij kort stuk.

@Vosss:
Is mij ook al opgevallen, ja.

[ Voor 9% gewijzigd door Wolfos op 19-11-2011 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vosss schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 23:50:
[afbeelding]

Welke instelling in de skyrim.ini of skyrimprefs.ini moet ik aanpassen zodat die watervallen in de verte al "geladen" worden en animeren net zo als de voorste?

Zet je distance hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Zover was ik al dat het daar iets mee te maken had, maar welke dan en waar zet ik die op?

Mijn skyrimprefs.ini ziet er als volgt uit:

[General]
fBrightLightColorB=1.0000
fBrightLightColorG=1.0000
fBrightLightColorR=1.0000
iStoryManagerLoggingEvent=-1
bEnableStoryManagerLogging=0

[Imagespace]
bDoDepthOfField=1
iRadialBlurLevel=2

[Display]
iBlurDeferredShadowMask=3
fInteriorShadowDistance=3000.0000
fShadowDistance=8000.0000
iShadowMapResolutionSecondary=1024
iShadowMapResolutionPrimary=2048
iShadowSplitCount=2
iMaxAnisotropy=16
fLeafAnimDampenDistEnd=4600.0000
fLeafAnimDampenDistStart=3600.0000
fTreesMidLODSwitchDist=10000000.0000
fGamma=1.0000
fDecalLOD2=1500.0000
fDecalLOD1=1000.0000
fSpecularLODStartFade=2000.0000
fShadowLODStartFade=200.0000
fLightLODStartFade=3500.0000
iTexMipMapMinimum=0
iTexMipMapSkip=0
iWaterMultiSamples=4
iMultiSample=0
iShadowMode=3
bTreesReceiveShadows=1
bDrawLandShadows=1
bFull Screen=1
iSize H=1200
iSize W=1920
fMeshLODFadePercentDefault=1.2000
fMeshLODFadeBoundDefault=256.0000
fMeshLODLevel2FadeTreeDistance=2048.0000
fMeshLODLevel1FadeTreeDistance=2844.0000
fMeshLODLevel2FadeDist=10000000.0000
fMeshLODLevel1FadeDist=10000000.0000
iScreenShotIndex=4
bShadowMaskZPrepass=0
bMainZPrepass=0
iMaxSkinDecalsPerFrame=25
iMaxDecalsPerFrame=100
bFloatPointRenderTarget=0
sD3DDevice="AMD Radeon HD 6800 Series"
bFXAAEnabled=1
iShadowMapResolution=4096
fShadowBiasScale=0.1500
iShadowMaskQuarter=4
iAdapter=0
iPresentInterval=1
iShadowFilter=3
bTransparencyMultisampling=1
bDrawShadows=1

[Grass]
b30GrassVS=1
fGrassStartFadeDistance=15000.0000
fGrassMaxStartFadeDistance=15000.0000
fGrassMinStartFadeDistance=0.0000

[MAIN]
bGamepadEnable=0
bCrosshairEnabled=1
fHUDOpacity=1.0000
bSaveOnPause=1
bSaveOnTravel=1
bSaveOnWait=1
bSaveOnRest=1
fSkyCellRefFadeDistance=150000.0000

[GamePlay]
bShowFloatingQuestMarkers=1
bShowQuestMarkers=1
iDifficulty=1

[Interface]
bDialogueSubtitles=1
bGeneralSubtitles=1
bShowCompass=1

[Controls]
fGamepadHeadingSensitivity=1.0000
fMouseHeadingSensitivity=0.0360
bAlwaysRunByDefault=1
bInvertYValues=0
bGamePadRumble=0
bMouseAcceleration=0

[Particles]
iMaxDesired=750

[SaveGame]
fAutosaveEveryXMins=15.0000

[AudioMenu]
fAudioMasterVolume=2.0000
fVal7=1.0000
uID7=0
fVal6=1.0000
uID6=0
fVal5=1.0000
uID5=0
fVal4=1.0000
uID4=0
fVal3=1.0000
uID3=94881
fVal2=0.8000
uID2=466532
fVal1=1.0000
uID1=554685
fVal0=0.8000
uID0=1007612

[Clouds]
fCloudLevel2Distance=262144.0000
fCloudLevel1Distance=32768.0000
fCloudLevel0Distance=16384.0000
fCloudNearFadeDistance=9000.0000

[TerrainManager]
fTreeLoadDistance=75000.0000
fBlockMaximumDistance=250000.0000
fBlockLevel1Distance=70000.0000
fBlockLevel0Distance=35000.0000
fSplitDistanceMult=1.5000
bShowLODInEditor=0

[NavMesh]
fObstacleAlpha=0.5000
fCoverSideHighAlpha=0.8000
fCoverSideLowAlpha=0.6500
fEdgeFullAlpha=1.0000
fEdgeHighAlpha=0.7500
fEdgeLowAlpha=0.5000
fTriangleFullAlpha=0.7000
fTriangleHighAlpha=0.3500
fTriangleLowAlpha=0.2000
fLedgeBoxHalfHeight=25.0000
fEdgeDistFromVert=10.0000
fEdgeThickness=10.0000
fPointSize=2.5000

[Trees]
bRenderSkinnedTrees=1
uiMaxSkinnedTreesToRender=20

[Decals]
uMaxDecals=1000
bDecals=1
bSkinnedDecals=1
uMaxSkinDecals=100
uMaxSkinDecalsPerActor=60

[LOD]
fLODFadeOutMultObjects=15.0000
fLODFadeOutMultItems=15.0000
fLODFadeOutMultActors=15.0000
fLODFadeOutMultSkyCell=1.0000

[Launcher]
bEnableFileSelection=1
bShowAllResolutions=1
uLastAspectRatio=4

[BlurShaderHDR]
bDoHighDynamicRange=1

[BlurShader]
bUseBlurShader=0

[Water]
iWaterReflectHeight=2048
iWaterReflectWidth=2048
bUseWaterDisplacements=1
bUseWaterRefractions=1
bUseWaterReflections=1
bUseWaterDepth=1
bUseWaterReflectionBlur=1
bReflectExplosions=1
iWaterBlurAmount=4
bAutoWaterSilhouetteReflections=0
bForceHighDetailReflections=1
bUseWaterHiRes=1
bUseWaterLOD=0
bReflectLODObjects=1
bReflectLODLand=1
bReflectSky=1
bReflectLODTrees=1
bUseWaterShader=1

Welke setting moet ik hebben? Alles draait namelijk soepeltjes op ultra, en Skyrim eet maar 800MB ofzo als ie draait. Die kan best wat meer hebben, dus eerder in de verte watervallen laden moet geen probleem zijn.

Ik ben alleen niet zo een held met die settings zoeken welke ik dan precies moet hebben, dus als je (of iemand anders) me in de juiste richting kan wijzen heel graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik vergeet echt constant dat ik shouts heb die ik kan gebruiken, het komt gewoon niet in me op als ik me druk aan het concentreren ben om die arrows maar op target te krijgen :)

En Lydia zegt om de haverklap "Oh" ..... heb nog niet kunnen ontdekken waar dat nu voor is.
En ik vaak als we net uit een cave komen zegt ze iets in de trend van "look, a cave... wonder whats inside" .... geheugen van een goudvis... domme doos :p

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 20:39
@vosss

Ik denk zelf dat je moet beginnen bij
bUseWaterLOD=0 <- LOD = level of detail dus zou een logische keus zijn.
bUseWaterDepth=1 alternatieve??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
@ vosss: view distance kun je gewoon aanpassen in dat schermpje wat je krijgt als je Skyrim start, daar staat net iets onder "Play" de knop "Options". Dat openen, dan krijg je een ander schermpje en daar staat "Advanced". Waardoor je terecht komt bij een schermpje met twee tabbladen waarvan eentje "View Distance" is.. Daar kun je alles instellen voor view distance.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
@Marvin:

Thanks, ik zal zo eens testen, zit nu net in Riften, even die quest daar completen en dan loop ik weer richting Whiterun :)

[ Voor 5% gewijzigd door vosss op 20-11-2011 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Freaky Maus schreef op zondag 20 november 2011 @ 00:08:
@ vosss: view distance kun je gewoon aanpassen in dat schermpje wat je krijgt als je Skyrim start, daar staat net iets onder "Play" de knop "Options". Dat openen, dan krijg je een ander schermpje en daar staat "Advanced". Waardoor je terecht komt bij een schermpje met twee tabbladen waarvan eentje "View Distance" is.. Daar kun je alles instellen voor view distance.
die staan allemaal op max :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abacaxi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-07 06:05
Hmmm een maat van me is den helft van zijn controls kwijt, doet gewoon niks meer, en ze zijn ook niet allemaal beschikbaar in de settings. Kan ook na enig googelen niet vinden welke file daarvoor is. Ideeen alhier?

Als hij dat weet kan hij hem renamen, meeste software maakt dna gewoon een nieuwe met default instellingen. Andere manier om controls op default te krijgen anders dan herinstalleren?

edit
Owkee der staat iets over controls in de standaardini file, dat is zo kort kom ik niet verder mee ... evenwel we zijn er al uit ... het schijnt dat het een slecht idee is je draw weapon van "r" af te halen, hij heeft zijn controls weer terug :)

[ Voor 23% gewijzigd door abacaxi op 20-11-2011 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik bij de weetjes de enige die het heel erg jammer vind dat er geen hand-to-hand skill is? Lijkt me episch om als kick ass brawler zelf m'n eigen eten te koken, draken dood te meppen met boksbeugels met messen er op om er vervolgens over te vertellen in de bar en iedereen die je uitdaagt te lijf te gaan.

Als hier een mod voor zou komen, zou ik er voor betalen. #a man can dream

EDIT: o god, door hier over na te denken zit ik er aan te denken opnieuw te beginnen met in plaats van een full-mage breton pussy een 2-handed heavy armor powerhouse. Ga ik maar even een nachtje over slapen, daar gaat m'n +/- 30 uur gameplay anders. Waarschijnlijk al richting de 40.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2011 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
Ik vind het niet erg dat die skill eruit is, je hebt allerlei prachtige wapens en spells. Maar dan zouden die opeens overbodig zijn omdat je gewoon met je handen een draak kunt omleggen? Nah.. vind het juist wel leuk hoe ze hand-to-hand combat in Skyrim hebben uitgewerkt, nu gebruikt namelijk iedereen het wel een keer. En in die gevallen is het logisch en leuk, maar niet als wapen voor mij.

Edit: vergeet niet je saves te backuppen voor je een nieuw char wilt maken. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Freaky Maus op 20-11-2011 01:01 . Reden: edit van hierboven ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaky Maus schreef op zondag 20 november 2011 @ 00:59:
Ik vind het niet erg dat die skill eruit is, je hebt allerlei prachtige wapens en spells. Maar dan zouden die opeens overbodig zijn omdat je gewoon met je handen een draak kunt omleggen? Nah.. vind het juist wel leuk hoe ze hand-to-hand combat in Skyrim hebben uitgewerkt, nu gebruikt namelijk iedereen het wel een keer. En in die gevallen is het logisch en leuk, maar niet als wapen voor mij.
Daar zit wat in, maar zou een draak doodmeppen niet veel bevredigender zijn? :+ Maar wat je zegt, het past zo wel wat beter in de hele setting. Ik ga denk ik toch maar met m'n 2-handed build beginnen morgen, vind het veels te leuk om dingen kapot te meppen en ben er nu wel achter dat dat toch is wat ik mis met m'n mage, vind het ook zonde van de verspilde perks als ik nu nog switch met die breton.

EDIT: ja thanks, goed idee inderdaad voor als ik toch weer mage wil gaan haha.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2011 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb een tyfushekel aan die brawlgevechten. 100 klappen voor die andere neergaat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Yep vind ik ook. Die brawlgevechten zijn nogal RSI gevoelig... Best leuk dat ze dat erin hebben verwerkt, maar het had wel wat beter uitgewerkt mogen worden, zodat er wat meer skill bij komt kijken...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• city17
  • Laatst online: 17:22
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 00:53:
Ben ik bij de weetjes de enige die het heel erg jammer vind dat er geen hand-to-hand skill is? Lijkt me episch om als kick ass brawler zelf m'n eigen eten te koken, draken dood te meppen met boksbeugels met messen er op om er vervolgens over te vertellen in de bar en iedereen die je uitdaagt te lijf te gaan.

EDIT: o god, door hier over na te denken zit ik er aan te denken opnieuw te beginnen met in plaats van een full-mage breton pussy een 2-handed heavy armor powerhouse. Ga ik maar even een nachtje over slapen, daar gaat m'n +/- 30 uur gameplay anders. Waarschijnlijk al richting de 40.
Ik zou niet wisselen van karakter, ik ben juist van two hander naar full destruction gegaan....melee is al niet echt soepel om te spelen in skyrim, en een two hander is ook nog eens supersloom. Met een twohander wordt het behoorlijk saai na een tijdje spelen, swing, swing, swing, swing, power attack, swing, swing...nogal eentonig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bansheeben schreef op zondag 20 november 2011 @ 01:43:
Yep vind ik ook. Die brawlgevechten zijn nogal RSI gevoelig... Best leuk dat ze dat erin hebben verwerkt, maar het had wel wat beter uitgewerkt mogen worden, zodat er wat meer skill bij komt kijken...
Een combo systeem zou wel tof zijn ja, als je wat risico neemt kan je ook meer damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:15
die brawl dingen kan je sneller oplossen doordat er brawling bonus items zijn

spoiler:
in de riften sewers(bij de thievesguild) zit een gast die heeft gloves met +10 brawling damage gloves maakt het een stuk makkelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Laatst online: 26-12-2024
Bansheeben schreef op zondag 20 november 2011 @ 01:43:
Wat brawling betreft hadden ze mijns inziens wat beter naar the Witcher mogen kijken, in de huidige vorm is er inderdaad geen ruk aan.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
vosss schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 23:50:
[afbeelding]

Nog iets wat je kunt doen is het aantal cellen dat ingeladen wordt ophogen. Voeg de volgende regel toe aan Skyrim.ini:
uGridsToLoad=XX
waar XX een (oneven!) cijfer is. Volgens dit thread is 13 ongeveer het hoogste, daarna crasht het spel. Let ook op dat je je savegames moet gaan backuppen oid - deze instelling, of het resultaat van deze instelling, wordt meegenomen in saves die je maakt en kan ze stuq maken. Ik heb deze tweak ook zelf geprobeerd, en het heeft als resultaat dat zaken verder in de verte al ingeladen worden, dus ook de 'gedetailleerde' watervallen e.d. Natuurlijk kakt je FPS er ook flink door in omdat de engine veel meer moet gaan renderen.

Meer tweaks o.a. hier. Ik hou me aanbevolen voor een volledig overzicht van .ini tweaks met screenshots en impact op FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Nephalem schreef op zondag 20 november 2011 @ 03:27:
[...]

Wat brawling betreft hadden ze mijns inziens wat beter naar the Witcher mogen kijken, in de huidige vorm is er inderdaad geen ruk aan.
Come on, ik ben gestopt met de witcher tijdens het eerste brawgevecht toen ze iemand wouden ophangen.
druk nu op D verschijnt er dan in beeld gevolgt door druk op C, ik wil graag een rpg spelen maar niet als een domme koe letters indrukken die in beeld komen te staan tijdens een gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
ik had meer gehoopt op een antwoord waar precies, maar het is al gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YopY schreef op zondag 20 november 2011 @ 03:34:
[...]
Let ook op dat je je savegames moet gaan backuppen oid - deze instelling, of het resultaat van deze instelling, wordt meegenomen in saves die je maakt en kan ze stuq maken.
Je kan in de console de ugridstoload weer terugzetten en zo je save 'fixen' :)
Maar het is inderdaad een waarschuwing die je niet vaak genoeg kan zeggen. Als je eenmaal in je ini ugridstoload hebt veranderd en je maakt ingame een save, dan kan je die save niet meer gebruiken als je in de ini-file ugridstoload weer verandert (nouja, wel omhoog, van bijv 7 naar 9, maar niet omlaag, van bijv 7 naar 5).
Ik heb deze tweak ook zelf geprobeerd, en het heeft als resultaat dat zaken verder in de verte al ingeladen worden, dus ook de 'gedetailleerde' watervallen e.d. Natuurlijk kakt je FPS er ook flink door in omdat de engine veel meer moet gaan renderen.
Niet alleen dat, maar ik heb ook gemerkt dat het spel er instabieler van wordt, met en zonder geheugentweaks, 4Gb-patcher, etc.
Ik heb vanalles geprobeerd, maar krijg toch om de paar uur een CTD, waar het eerst om de 10+ uur was. Al loont het wel, het ziet er mooier uit en Skyrim is toch in 15 seconden weer opgestart :P
Ik hou me aanbevolen voor een volledig overzicht van .ini tweaks met screenshots en impact op FPS.
Tweakguides zal wel komen met een uitgebreid artikel, incl screenshots en dergelijk. Voor de andere Beth-games hebben ze ook uitstekende artikelen :)
(Zie bijv. Oblivion of Fallout 3)

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 20-11-2011 09:48 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Laatst online: 04-04 10:45
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 00:53:

Hand-to-Hand is nog steed effectief, neem de Heavy Armor perk die de armor van de gloves optelt bij de damage en enchant ze met fortify unarmed -> handen worden wapens van 30+ damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Laatst online: 13-07 01:14
anandus schreef op zondag 20 november 2011 @ 09:45:
[...]
Tweakguides zal wel komen met een uitgebreid artikel, incl screenshots en dergelijk. Voor de andere Beth-games hebben ze ook uitstekende artikelen :)
(Zie bijv. Oblivion of Fallout 3)
Ja, ik wacht met smart :). Goeie artikelen hebben die wel. Ik moet ook altijd nog eens Morrowind tot het maximum pushen met m'n huidige systeem, evenals Oblivion. Hogere render distance == winning.

* YopY denkt met weemoed terug toen hij Morrowind met 15 FPS kon spelen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een klein dringend vraagje, mijn shadowmere (paard) is dood gegaan, door verloop van omstandigheden is die savegame opgeslagen, maar ik wil hem terug tot leven wekken, bestaat er een spell dat je hem terug kan laten leven? niet voor 60 seconden maar voor altijd terug dus) grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:03
Net voor het eerst een finishing move op een draak gehad. Dat zag er best gaaf uit moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 11:12:
Ik heb even een klein dringend vraagje, mijn shadowmere (paard) is dood gegaan, door verloop van omstandigheden is die savegame opgeslagen, maar ik wil hem terug tot leven wekken, bestaat er een spell dat je hem terug kan laten leven? niet voor 60 seconden maar voor altijd terug dus) grtz
spoiler:
Je zou hem in de console tot leven kunnen wekken door op het paard te klikken en dan resurrect invoeren.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 11:12:
De volgende regel moet je in de console ( ~ ) plaatsen en als het goed is krijg je dan Shadowmere terug, althans volgens deze website:

player.placeatme 9ccd7

Let op! ik las ergens dat iets op deze manier aanpassen wellicht gezien wordt als cheaten en je dan geen achievements meer behaalt. Geen idee of bovenstaande werkt en wat de gevolgen hiervan zijn, op eigen risico gebruiken dus. Mijn advies is dan ook eerst een savegame herladen.

Ook in dit topic staat hetzelfde advies.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaky Maus schreef op zondag 20 november 2011 @ 11:41:
[...]

De volgende regel moet je in de console ( ~ ) plaatsen en als het goed is krijg je dan Shadowmere terug, althans volgens deze website:

player.placeatme 9ccd7

Let op! ik las ergens dat iets op deze manier aanpassen wellicht gezien wordt als cheaten en je dan geen achievements meer behaalt. Geen idee of bovenstaande werkt en wat de gevolgen hiervan zijn, op eigen risico gebruiken dus. Mijn advies is dan ook eerst een savegame herladen.

tnx, maar ik speel ps3 versie, en niet de pc versie :( zal dus niet gaan waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Freaky Maus schreef op zondag 20 november 2011 @ 11:41:
[...]

player.placeatme 9ccd7

Dat zou dan specifiek die console command zijn die ervoor zorgt dat je geen achievements meer kunt halen. Ik heb mezelf namelijk een paar duizend dwarven arrows gegeven na het afronden van de main quest, omdat ik ze anders constant moet halen bij de smit, maar ik haal nog steeds achievements. Lijkt me toch dat pijlen scoren via de console ook als cheaten beschouwt mag worden.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Beetje jammer.. Loop nu als lvl 17+ mage nog steeds rond met een bleke novice hood en al al die 17 levels met zeer middelmatige rest van de uitrusting... Zit er helemaal geen leuke gear/uitrusting in deze game voor mages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:03
Darth Malak schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:16:
Beetje jammer.. Loop nu als lvl 17+ mage nog steeds rond met een bleke novice hood en al al die 17 levels met zeer middelmatige rest van de uitrusting... Zit er helemaal geen leuke gear/uitrusting in deze game voor mages?
De mages college questline heeft wat fijne mage gear, daar zou ik mee beginnen :) Verder kom je de upgrades vanzelf tegen.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Ik loop op level 27 met blote voeten en handen. Mage loot sucks helaas..

Je hebt de standaard robes n hood die je gewoon kunt kopen. En er zijn geen wapens voor mages. Dus enige waar je wat aan hebt zijn een ring en een necklace

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 20-11-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

nogmaals wat zijn paarden achterlijk! ik had "Frost euh.. "gekregen".. :P na een quest leuk paard aardig wat stamina volgens mij. ik sta bovenop een berg, stap af om wat te bekijken... huppa paard loopt uit zichzelf de berg af! pleurt 50 meter naar beneden en dood. :(

Overigens heb ik nu "ruzie" met de quards in Markarth door een quest:
spoiler:
eerste keer dat ik in die stad kwam kon ik een moord voorkomen waardoor er een quest starte, als je deze afmaakt moest ik op het einde een aantal corrupte guards afmaken of me laten arresteren... heb dus die guards afgemaakt en moest toen de stad uitvluchten. Achteraf had ik me evengoed kunnen laten arresteren want dan komt er een vervolg quest

gaat dat vanzelf weer over zodat je na een bepaalde tijd die stad weer in kunt?
woa ik kom regelmatig mage spul tegen, kijk nooit naar de specs omdat ik het niet gebruik maar een staf van 3G moet toch welw at voorstellen... deze lag notabene in een supersimpele grot :P verder heb ik ook al wel veel sierraden en kleding voor mages gehad.

Maar ik als one-handed armour chick heb ook niet veel speciaals kheb alleen een war-axe en shield met magic specs in nog een bow die ik minder vaak gebruik

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Paardjes zijn awesome, ze hebben schijt aan zwaartekracht :p

Over het armor, ik ga waarschijnlijk zelf glass armor maken of Elf amor zoeken en dan een aantal items dischanten (mage robe) om dit vervolgens op die glass/Elf armor te plaatsen met de enchanting bonus. Althans dat is het plan...

[ Voor 66% gewijzigd door MrVegeta op 20-11-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Of alteration levelen. Mage armor is dan 300 armor.

Alteration heb je in rrn half uurtje op 100 met telekinesis :P

[ Voor 68% gewijzigd door Bosmonster op 20-11-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Chaoss schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:23:
nogmaals wat zijn paarden achterlijk! ik had "Frost euh.. "gekregen".. :P na een quest leuk paard aardig wat stamina volgens mij. ik sta bovenop een berg, stap af om wat te bekijken... huppa paard loopt uit zichzelf de berg af! pleurt 50 meter naar beneden en dood. :(

Overigens heb ik nu "ruzie" met de quards in Markarth door een quest:
spoiler:
eerste keer dat ik in die stad kwam kon ik een moord voorkomen waardoor er een quest starte, als je deze afmaakt moest ik op het einde een aantal corrupte guards afmaken of me laten arresteren... heb dus die guards afgemaakt en moest toen de stad uitvluchten. Achteraf had ik me evengoed kunnen laten arresteren want dan komt er een vervolg quest

gaat dat vanzelf weer over zodat je na een bepaalde tijd die stad weer in kunt?

[...]

woa ik kom regelmatig mage spul tegen, kijk nooit naar de specs omdat ik het niet gebruik maar een staf van 3G moet toch welw at voorstellen... deze lag notabene in een supersimpele grot :P verder heb ik ook al wel veel sierraden en kleding voor mages gehad.

Maar ik als one-handed armour chick heb ook niet veel speciaals kheb alleen een war-axe en shield met magic specs in nog een bow die ik minder vaak gebruik
Je had gewoon gewillig mee moeten gaan, dan start er een nieuw deel van de quest en was er uiteindelijk niets aan de hand geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
Bosmonster schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:41:
Of alteration levelen. Mage armor is dan 300 armor.

Alteration heb je in rrn half uurtje op 100 met telekinesis :P
wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
MrVegeta schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:35:
Paardjes zijn awesome, ze hebben schijt aan zwaartekracht :p

Over het armor, ik ga waarschijnlijk zelf glass armor maken of Elf amor zoeken en dan een aantal items dischanten (mage robe) om dit vervolgens op die glass/Elf armor te plaatsen met de enchanting bonus. Althans dat is het plan...
Over zwaartekracht gesproken, leden van de Silver Hand hebben daar ook schijt aan!

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/594702184977495901/BC3461430D9A4650D6DFC354E3C8FEB3BA49448A/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ligt het aan mij of zijn er maar 3 master destruction spells?

Heb de destruction quest gedaan, maar heb nu 3 DOT spells. Zijn er ook nog ergens master spells te krijgen met instant damage? De damage van die DOT spells is niet verkeerd, maar duurt echt belachelijk lang voordat ze casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ipv met je mage punten verspillen aan light armor, black smithing, etc. Kun je ook gewoon Alteration levelen. Mage armor perk met ebonyflesh is ook 300 armor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Bosmonster schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:52:
[...]

Ipv met je mage punten verspillen aan light armor, black smithing, etc. Kun je ook gewoon Alteration levelen. Mage armor perk met ebonyflesh is ook 300 armor...
Light armor voor mages is sowieso niet echt handig. Light armor vind je vrijwel niet met mage buffs erop en dan moet je die dus zelf gaan maken wat niet ideaal is.

Als je goed je best doet kun je vrijwel oneindig veel mana krijgen door de juiste items te dragen en dan zijn de armor spells ook bijna gratis om te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Black Eagle schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:48:
Ligt het aan mij of zijn er maar 3 master destruction spells?

Heb de destruction quest gedaan, maar heb nu 3 DOT spells. Zijn er ook nog ergens master spells te krijgen met instant damage? De damage van die DOT spells is niet verkeerd, maar duurt echt belachelijk lang voordat ze casten.
DOT? Damage on touch? Die zitten er toch niet in? In de war met Oblivion? :P

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 20-11-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Damage over Time neem ik aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
Damn i love this game, ben nu mijn eerste dwarven dungeon aan het doen, die zijn helemaal gaaf!

ik gebruik nu wel een mix van light/heavy armor, heb net een dwarven helm gevonden met +30% damage from bows :D

[ Voor 37% gewijzigd door manmetdehamer op 20-11-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:01
MrVegeta schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:35:
Ik heb zel f ook een dsestruction mage met glass armour en op elk van die armour zit ofwel een magick bonus, of een magick regen bonus, of een destruction cost reduction, of een combinatie van die laatste twee.
Oneindig firebolts spammen zit er bij mij nu ook wel bij :) Over een paar levels van plan om armour in te wisselen voor full dragon armour, zal me wel weer 10+k gaan kosten om alle grand soul gems op te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:40
manmetdehamer schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:16:
Damn i love this game, ben nu mijn eerste dwarven dungeon aan het doen, die zijn helemaal gaaf!

ik gebruik nu wel een mix van light/heavy armor, heb net een dwarven helm gevonden met +30% damage from bows :D
Over darven dungeons, weet iemand hoe je in bijvoorbeeld
spoiler:
Mzluft

kan komen? Dat is de enige die ik tot dusver gevonden heb.

There is no real life, there is just AFK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
Mastermind-- schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:38:
[...]

spoiler:
Mzluft

spoiler:
daar moet je heen voor een quest van the mages college. er ligt dan een dode mage met een key bij de ingang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:04

Scighera

swim-bike-run

Mastermind-- schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:38:
[...]

spoiler:
Mzluft

spoiler:
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Mzulft mainquest volgen zo te zien

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Kom net eerste blood dragon tegen geloof ik.. Framerate dropt van dramagtisch naar 3 fps.. uiteindelijk draak neer.. kan looten maar niks geen dragon soul... ^&%&* de bugs en drama in deze game beginnen me extreem te irriteren. Wat een incompleet buggy ding is dit zeg... Oblivion was heilig daarbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:53
Zo, level 50. Is dat nou het maximum level, of is iemand al hoger dan level 50?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Laatst online: 05-04 15:42
Conscience NL schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:47:
Zo, level 50. Is dat nou het maximum level, of is iemand al hoger dan level 50?
De theoretische cap zit op level 81 had ik ergens gelezen. Daarna heb je zoveel XP nodig dat het wel erg lang duurt voordat je kunt doorlevellen.

Hoeveel uur heb je in het spel gestoken om level 50 te halen trouwens?

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001

Scighera

swim-bike-run

Darth Malak schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:47:
Kom net eerste blood dragon tegen geloof ik.. Framerate dropt van dramagtisch naar 3 fps.. uiteindelijk draak neer.. kan looten maar niks geen dragon soul... ^&%&* de bugs en drama in deze game beginnen me extreem te irriteren. Wat een incompleet buggy ding is dit zeg... Oblivion was heilig daarbij.
hmm, vreemd, nog geen bugs daarin gevonden...... qua dragon souls, heb al de nodige blood dragons neergehaald, en kreeg steeds hun soul (idem voor de ice dragons)....

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:01
Master vampire tegengekomen, mijn character was natuurlijk 100% useless tegen hem, melee geen kans, destruction ook niet. Lydia hakt hem in 3 klappen neer. vrij vaag. Misschien de difficulty maar weer op normaal zetten.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:53
Swandertj schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:49:
[...]

De theoretische cap zit op level 81 had ik ergens gelezen. Daarna heb je zoveel XP nodig dat het wel erg lang duurt voordat je kunt doorlevellen.

Hoeveel uur heb je in het spel gestoken om level 50 te halen trouwens?
Ik zit op 68 uur. Maar ik heb ook Smithing 100 en Block 100 waardoor je best wel snel levelt.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:59

amas

Law of Nature: Chaos

Even een vraagje over enchanting, maakt het uit of je een item met +50 Magicka disenchant of één met +20? Ik bedoel, kun je betere enchants op items zetten als je betere items disenchant. Ik vraag dit omdat je per type enchant maar één item kunt disenchanten.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Dus... Welk level moet ik zijn zodat Alduin me niet one-hit? Had het op level 25 geprobeerd, en zelfs als heavy armour specialist (full Orcish armour!) duurde het niet lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfos schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:18:
Dus... Welk level moet ik zijn zodat Alduin me niet one-hit? Had het op level 25 geprobeerd, en zelfs als heavy armour specialist (full Orcish armour!) duurde het niet lang...
gewoon wat fire resist en hem neerknallen, kan al best snel, je moet gewoon zorgen dat je je dragonrend shout raakt dan doen die companions het meeste werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

Waar kan ik een Flawless Ruby vinden?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
haarbal schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:53:
Master vampire tegengekomen, mijn character was natuurlijk 100% useless tegen hem, melee geen kans, destruction ook niet. Lydia hakt hem in 3 klappen neer. vrij vaag. Misschien de difficulty maar weer op normaal zetten.
Destruction magic werkt niet tegen vampires? :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Hoe speel ik de companions missies uit? Ik doe eindeloos veel van die simpele missies voor de 3 inner ring mensen. Want ik wil daar de baas worden en van mijn weerwolf gedaante af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:27

Rmg

badluckboy schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:52:
Hoe speel ik de companions missies uit? Ik doe eindeloos veel van die simpele missies voor de 3 inner ring mensen. Want ik wil daar de baas worden en van mijn weerwolf gedaante af.
niet de simpele missies doen maar de hoofdmissies :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Vraagje over Paathurnax:
spoiler:
Ik heb nu de quest gekregen om hem te doden maar is dat wel de moeite waard? Ik zou hem niet willen doden omdat hij nu niet echt evil meer is maar komen er nog leuke quests achter aan als ik hem wel dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:27

Rmg

TheAmassama schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:12:
Even een vraagje over enchanting, maakt het uit of je een item met +50 Magicka disenchant of één met +20? Ik bedoel, kun je betere enchants op items zetten als je betere items disenchant. Ik vraag dit omdat je per type enchant maar één item kunt disenchanten.
Maakt niet uit, de enchant die erop komt hangt af van je enchant lvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Rmg schreef op zondag 20 november 2011 @ 15:01:
[...]

niet de simpele missies doen maar de hoofdmissies :Y
ok hoe doe ik dat? Enige wat ik nu doe is of ontsnapte criminelen doden, dieren doden of ontvoerde mensen redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Conscience NL schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:53:
[...]

Ik zit op 68 uur. Maar ik heb ook Smithing 100 en Block 100 waardoor je best wel snel levelt.
Level 50 in 68 uur? :o Damn, doe je snel :P

* anandus zit op level 23 in 61 uur :)
En volgens de stats ~800 kistjes geloot en 98 plekken ontdekt. Dus het is niet alsof ik niets doe :+

[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 20-11-2011 15:14 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.