Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
anandus schreef op zondag 20 november 2011 @ 15:13:
[...]
Level 50 in 68 uur? :o Damn, doe je snel :P

* anandus zit op level 23 in 61 uur :)
En volgens de stats ~800 kistjes geloot en 98 plekken ontdekt. Dus het is niet alsof ik niets doe :+
En hier 22 in 90 uur. Ligt er gewoon aan hoe hoog je difficulty staat en hoeveel je daadwerkelijk bezig bent met vechten etc. in plaats van praten met NPC's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Level 20 in 30 uur :O Ik ga te snel, neeeeeee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Vis schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:41:
Waar kan ik een Flawless Ruby vinden?
Dat is volgens mij random loot, te koop bij vendors misschien of je kunt het vinden tijdens het minen van ore.

Youtube filmpje met mogelijke locaties
Website met mogelijke locatie

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:27

Rmg

badluckboy schreef op zondag 20 november 2011 @ 15:08:
[...]

ok hoe doe ik dat? Enige wat ik nu doe is of ontsnapte criminelen doden, dieren doden of ontvoerde mensen redden.
door de juiste quests te volgen :?

spoiler:
In deze volgorde
Take up Arms
Proving Honor
The Silver Hand
Blood's Honor
Purity of Revenge
Glory of the Dead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Rmg schreef op zondag 20 november 2011 @ 15:19:
[...]

door de juiste quests te volgen :?

spoiler:
In deze volgorde
Take up Arms
Proving Honor
The Silver Hand
Blood's Honor
Purity of Revenge
Glory of the Dead
Ik heb ze allemaal gedaan in die volgorde, is volgens mij ook de enige volgorde waarop het kan. Enige wat ik nu kan doen is bij de 3 bazen van de Companion vragen naar simpele werkzaamheden zoals:
spoiler:
Animal Extermination
Hired Muscle
Family Heirloom
Escaped Criminal
Rescue Mission

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
badluckboy schreef op zondag 20 november 2011 @ 15:33:
[...]

Ik heb ze allemaal gedaan in die volgorde, is volgens mij ook de enige volgorde waarop het kan. Enige wat ik nu kan doen is bij de 3 bazen van de Companion vragen naar simpele werkzaamheden zoals:
Animal Extermination
Hired Muscle
Family Heirloom
Escaped Criminal
Rescue Mission
spoiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
Ik vind het mooi dat er nu ook echt een weg naar Morrowind loopt, ipv zoals bij Oblivion dat er gewoon geen wegen liepen (wat nergens op sloeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfos schreef op zondag 20 november 2011 @ 15:34:
Ik vind het mooi dat er nu ook echt een weg naar Morrowind loopt, ipv zoals bij Oblivion dat er gewoon geen wegen liepen (wat nergens op sloeg).
Ik hoop dat er nog eens een game komt waarbij alle gebieden te bezoeken zijn.
Dan heb je pas een hoop quests te doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 15:47:
[...]

TES XI in 30 jaar? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua storyline misschien wel, maar technisch gezien moet nu toch al makkelijk haalbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
[...]

Ik hoop dat er ooit een TES uitkomt zonder bugs en met een fatsoenlijke interface :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 16:05:
Qua storyline misschien wel, maar technisch gezien moet nu toch al makkelijk haalbaar zijn.
Betwijfel het. Misschien wel als je heel Tamriel net zo groot maakt als Cyrodiil/Skyrim in IV en V, maar als je Tamriel een beetje schaalgetrouw maakt (wat sowieso een vreemd woord is in deze context, want Skyrim is eigenlijk kleiner dan Cyrodiil maar toch is die in V net zo groot als Cyrodiil in IV) dan kom je met een reusachtige wereld aanzetten (iets van 7x de grootte van Skyrim in V), iets wat wel een hele zware dobber gaat trekken om te renderen en dergelijke. Ook zal daar een reusachtig ontwikkelingsteam voor nodig zijn om dat binnen een paar jaar te maken en ik betwijfel of Bethesda daar op dit moment het geld voor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

haarbal schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:53:
Master vampire tegengekomen, mijn character was natuurlijk 100% useless tegen hem, melee geen kans, destruction ook niet. Lydia hakt hem in 3 klappen neer. vrij vaag. Misschien de difficulty maar weer op normaal zetten.
Really?

Vond die Movarth of hoe die master vampire ook heette behoorlijk easy, 3 sneak attacks met de bow en afmaken met dual flames/lightning bolt.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:53
Gwildor schreef op zondag 20 november 2011 @ 15:15:
[...]

En hier 22 in 90 uur. Ligt er gewoon aan hoe hoog je difficulty staat en hoeveel je daadwerkelijk bezig bent met vechten etc. in plaats van praten met NPC's :+
Mwah, ik heb gewoon de main quest + alle guilds gedaan en toen was ik 48. Paar dungeons doen en ik was level 50. Nu ga ik juist allemaal misc quests doen, met NPC's praten, etc.

Ieder zijn eigen manier van spelen ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Conscience NL op 20-11-2011 16:23 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Gwildor schreef op zondag 20 november 2011 @ 16:14:
[...]

Betwijfel het. Misschien wel als je heel Tamriel net zo groot maakt als Cyrodiil/Skyrim in IV en V, maar als je Tamriel een beetje schaalgetrouw maakt (wat sowieso een vreemd woord is in deze context, want Skyrim is eigenlijk kleiner dan Cyrodiil maar toch is die in V net zo groot als Cyrodiil in IV) dan kom je met een reusachtige wereld aanzetten (iets van 7x de grootte van Skyrim in V), iets wat wel een hele zware dobber gaat trekken om te renderen en dergelijke. Ook zal daar een reusachtig ontwikkelingsteam voor nodig zijn om dat binnen een paar jaar te maken en ik betwijfel of Bethesda daar op dit moment het geld voor heeft.
Het renderen is niet zo het probleem, Skyrim had sowieso met occlusion culling wel stukken betere performance kunnen krijgen. Het enige probleem is natuurlijk resources. De grote hoeveelheid assets die dan gebruikt zouden moeten worden is niet normaal meer. In theorie zou je heel veel random generated kunnen doen, en dan snel alles wat de designers niet aan staat fixen, maar dan nog heb je heel veel models en textures nodig. Qua bestandsgrootte moet dat lukken (Skyrim is maar 5GB, 30GB zou ik niet erg vinden voor een game van die schaal) maar gewoon heel veel designers.
En dan hebben we het nog niet eens over het vullen met quests en al dat soort dingen.

Momenteel nog toekomstmuziek dus, maar hopelijk ooit nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Zoals TES1? :)

Afbeeldingslocatie: http://images.uesp.net/thumb/b/b1/Arena-Map.jpg/800px-Arena-Map.jpg

offtopic:
Ben bezig om DOSbox op mijn telefoon te regelen zodat ik Arena en Daggerfall kan spelen :P

[ Voor 31% gewijzigd door anandus op 20-11-2011 16:32 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:48
Naluh! schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:50:
[...]
Destruction magic werkt niet tegen vampires? :?
De flame spells werken zelfs uitzonderlijk goed, omdat vampiers extra weakness voor vuur hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Gwildor schreef op zondag 20 november 2011 @ 15:15:
[...]

Jep idd.. het is zelfs zo dat omdat je meer moet damagen op hogere difficulty dat je daardoor meer skill xp krijgt en dus sneller levelt op master dan op normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Jeeh, eindelijk glass smithen :)

Ziet er best leuk uit zo'n volledig setje
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IyE5Wl.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door dtech op 20-11-2011 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Nightignale pakje ziet er veeeeet uit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
anandus schreef op zondag 20 november 2011 @ 16:28:
[...]
Zoals TES1? :)

[afbeelding]

offtopic:
Ben bezig om DOSbox op mijn telefoon te regelen zodat ik Arena en Daggerfall kan spelen :P
Ja, maar Arena was meer een soep van random seeds. Gaat trouwens echt niet draaien op je telefoon, mijn oude PC had er nog problemen mee in DosBox. Zijn zware games voor die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Kreeg net heel Riverwood achter me aan vanwege het vermoorden van een... kip? :')

Oh well, gelukkig had ik nog een save achter de hand...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal maak ik altijd screens als ik een rpg speel om zo een soort dagboek van te maken. Jammer genoeg gaat dat moeilijk op zon xbox. Maar goed had gister nog leuke bugs gezien.

Zombie die dood staat
Hoofdloos deed me denken aan nazgul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:25
Is er eigenlijk een mogelijkheid om je perks te resetten?

Ben nu al 2x opnieuw begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 19:13
Ik kan maar niet beslissen: imperial legion of stormcloak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhpwolf schreef op zondag 20 november 2011 @ 17:14:
maakt niet echt veel uit, maar die ulric is wel een cheap bastard, doe je hele quests voor hem, krijg je een hide helmet -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een moeilijke keuze. De reden waarom ik bij de stormcloaks ging is dat de Emperials me eerst wouden onthoofden en ze een strenge wetgeving hebben maar ze zijn wel racistiche. Er is geen slechte of goede kant zo ver ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 16:05:
Technisch gezien wel - maar de kosten in het maken van een TES game zitten hem ook niet in de technologie, maar eenvoudigweg in de enorme hoeveelheid kosten die daarin zitten. Ik geloof zo dat de Gamebryo engine de gehele TES wereld aan kan zonder problemen, maar alleen om al die content te maken kost gewoon 10+ jaar.

Maar ik zie het nog wel gebeuren dat Bethesda ooit een keer een MMO of iets dergelijks gaat maken waar je de hele TES wereld kunt bezoeken. Misschien bij de volgende al, misschien zijn ze er al mee bezig, misschien pas over tien jaar, misschien als Bethesda falliet gaat en overgekocht wordt door bijv. Bioware, maar het zal er ooit een keer aankomen.

Elke TES game diept een continent uit qua uiterlijk en cultuur; al dat werk kunnen ze later gebruiken om een gigantisch spel te bouwen waar al dat werk in samengevoegd wordt. Een spel van 1000+ uur aan pure content. Het is sowieso mogelijk; of het voor Bethesda uit kan (financieel gezien) ligt eraan hoe ze het doen. Ik kan me een f2p MMO goed voorstellen, waarbij je nieuwe gebieden kunt unlocken met een klein bedrag.

MMO's zijn echter risicovol - niet alleen vanuit financieel aspect, maar ook vanuit het aspect van gameplay en het eenvoudige plezier. De TES games worden snel een stuk minder leuk als je vermoord wordt door een medespeler zodra je een stad uit gaat :p.

(aan de andere kant,
spoiler:
werd net overvallen door een stelletje mongols omdat ik een bepaalde factie in Winternogwat hielp, :+
)

[ Voor 4% gewijzigd door YopY op 20-11-2011 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Laatst online: 12-08 15:23
Mijn eerste karakter zit bij de stormcloaks en al na de eerste missie had ik er spijt van.
Wat een racistische bende is me dat...Bovendien geeft de second in command gewoon doodleuk toe dat ie je eigenlijk op een suicide missie stuurde om van je af te zijn 8)7

Edit: ooit zet ik ze het trouwens betaald, ik heb al enkele pijlen en wat poison klaarliggen om de rebellion een andere wending te geven >:)

[ Voor 14% gewijzigd door -AzErTy- op 20-11-2011 17:38 . Reden: aanvulling ]

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Gwildor schreef op zondag 20 november 2011 @ 16:14:
Da's gewoon onzin, sorry. Het spel rendert nu natuurlijk ook niet alles. De reden dat je niet overal kunt komen is puur en alleen maar dat het heel veel tijd kost al dat terrein te maken en te vullen met content.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

De laatste paar dagen beetje te veel gespeeld denk ik, heb nu een beetje last van Skyrim moeheid.
Na een kwartier denk ik van "nee.... toch maar niet" en dat heb ik vandaag nu al een paar keer gehad :)

Maar een paar dagen rustig aan doen onder het motto van "Geniet, maar Skyrim met mate" :+

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ga voor the Legion, Stormcloak zijn een stel faalkonijnen :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadKnight schreef op zondag 20 november 2011 @ 17:14:
Is er eigenlijk een mogelijkheid om je perks te resetten?

Ben nu al 2x opnieuw begonnen.
Op de PC wel(via de console) op xbox/ps3 niet.

Als je het ff google'd dan kom je er gemakkelijk achter hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

dtech schreef op zondag 20 november 2011 @ 16:43:
Jeeh, eindelijk glass smithen :)

Ziet er best leuk uit zo'n volledig setje
[afbeelding]
Ziet er inderdaad vet uit.. Jammer alleen dat al die crafting content enzo voor casters totaal niet bruikbaar is en er ook geen alternatieven zijn. Hierdoor vallen wel erg veel bezigheden weg. Zou zo leuk geweest zijn als er net zoals het maken van heavy armor een mogelijkheid was om gave cloth uitrustingen te maken voor mages e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoezo is het niet handig? Je kan toch gewoon elke enchant er op zetten die je al op een item kan krijgen?

Ik zou graag een mod willen dat ik met een staff (2H) kan casten. Dus in plaats van duel casting met mijn beide handen dat ik dan mijn staff gebruik en dat ik lui met mijn staff op de kop kan tikken :D (en natuurlijk de staff ook gebruiken als ranged).

[ Voor 54% gewijzigd door MrVegeta op 20-11-2011 18:13 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zou wel een leuk idee zijn om cloth setjes te kunnen maken, maar aangezien cloth geen armor heeft zou het alleen voor de ''look'' zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
YopY schreef op zondag 20 november 2011 @ 17:33:
[...]

Maar ik zie het nog wel gebeuren dat Bethesda ooit een keer een MMO of iets dergelijks gaat maken waar je de hele TES wereld kunt bezoeken. Misschien bij de volgende al, misschien zijn ze er al mee bezig, misschien pas over tien jaar, misschien als Bethesda falliet gaat en overgekocht wordt door bijv. Bioware, maar het zal er ooit een keer aankomen.
Zo is bioware overgenomen door EA ;) Kan goed uitpakken als er ineens meer budget komt. Aan de andere kant zie ik een MMO elder scrolls niet zitten. Als je eenmaal kinderen in huis hebt rondlopen dan is een MMO niet bevordelijk voor de gezinssituatie. Het fijne van the elder scrolls vind ik juist dat ik af en toe een paar uurtjes de controller kan pakken en me niet gedwongen hoef te voelen om aan een raid mee te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Laatst online: 13-07 01:14
kbloem schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:20:
[...]

Zo is bioware overgenomen door EA ;) Kan goed uitpakken als er ineens meer budget komt. Aan de andere kant zie ik een MMO elder scrolls niet zitten. Als je eenmaal kinderen in huis hebt rondlopen dan is een MMO niet bevordelijk voor de gezinssituatie. Het fijne van the elder scrolls vind ik juist dat ik af en toe een paar uurtjes de controller kan pakken en me niet gedwongen hoef te voelen om aan een raid mee te doen..
:+

Nee, eensch, aan de ene kant zou ik graag het Elder Scrolls gevoel met andere mensen delen, maar aan de andere kant betwijfel ik of het uberhaupt mogelijk is. Een MMO in hetzelfde universum moet lukken, maar het gevoel zullen ze waarschijnlijk niet kunnen overnemen naar een online equivalent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:00

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

mindcrash schreef op zondag 20 november 2011 @ 17:09:
Kreeg net heel Riverwood achter me aan vanwege het vermoorden van een... kip? :')

Oh well, gelukkig had ik nog een save achter de hand...
Mja wie vermoord er dan ook een kip.. beetje lame :/

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
Dukeh schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:25:
[...]

iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
YopY schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:25:
[...]

:+

Nee, eensch, aan de ene kant zou ik graag het Elder Scrolls gevoel met andere mensen delen, maar aan de andere kant betwijfel ik of het uberhaupt mogelijk is. Een MMO in hetzelfde universum moet lukken, maar het gevoel zullen ze waarschijnlijk niet kunnen overnemen naar een online equivalent.
Ik denk persoonlijk dat ze het gevoel waarschijnlijk best goed zouden kunnen over dragen naar een MMO, maar dat daarmee het een uiterst unieke MMO ervaring zal worden welk totaal niet vergelijkbaar zal zijn met bijv. een game als WoW.

Het bevinden van een manier om de vele features welk de TES serie rijk is binnen een MMO een geloofwaardige ervaring te laten geven echter, met name de keuze-gevolg scenarios, zal waarschijnlijk de meeste koppen breken, maar niet onoverkomelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

MrVegeta schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:11:
Hoezo is het niet handig? Je kan toch gewoon elke enchant er op zetten die je al op een item kan krijgen?

Ik zou graag een mod willen dat ik met een staff (2H) kan casten. Dus in plaats van duel casting met mijn beide handen dat ik dan mijn staff gebruik en dat ik lui met mijn staff op de kop kan tikken :D (en natuurlijk de staff ook gebruiken als ranged).
Ik gebruik zelf geen staves of andere als mage.. Het magic/weapon selectie mechanisme is veulste omslachtig en lastig... Als er ook nog eens geswitched moet worden tussen wards, weapons en spells.. nee dank je... dan was ik allang afgehaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Paar vragen voor de Skyrim liefhebbers die m willen beantwoorden :+
1. wat voor classes kun je allemaal worden? mage enzo hoe zit dat :P
2. wat voor races, weerwolf, vampier ofzo, kun je dan nog wel wapens dragen?
3. Is het een aanrader als je wel van rpg houd maar nooit voorgaande delen hebt gespeeld?
4. is het een groot verhaal? (hoe lang ben je bezig, en hoe lang zul je nog plezier hebben na de story?)

[ Voor 11% gewijzigd door LikeAKing op 20-11-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
LikeAKing schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:54:
1. wat voor classes kun je allemaal worden?
2. wat voor races
3. Is het een aanrader als je wel van rpg houd maar nooit voorgaande delen hebt gespeeld?
4. is het een groot verhaal? (hoe lang ben je bezig, en hoe lang zul je nog plezier hebben na de story?)
ik zou eens gaan googlen, er zijn iets van 4 wikia's dus kies er maar 1. vind je alles wat je moet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
3. Ja
4. Ja. 300 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zijn genoeg websites over :Y
Ja, al zal je wellicht even moeten wennen aan de openheid.
Er zijn nog steeds mensen bezig met Oblivion, dus ga maar na :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Darth Malak schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:45:
[...]

Ik gebruik zelf geen staves of andere als mage.. Het magic/weapon selectie mechanisme is veulste omslachtig en lastig... Als er ook nog eens geswitched moet worden tussen wards, weapons en spells.. nee dank je... dan was ik allang afgehaakt.
Je hebt een staff en daarmee kan je ook spells schieten, de spel van de staff gebruiken en als het moet kan je ermee slaan. Dan hoef je niets te wisselen maar een extra knop inhouden (die heb je genoeg op je muis). Het zou trouwens wel tof zijn als je een knop kon hebben om wards aan vast te zetten want je hebt namelijk hand 1/2 nodig om te duel casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3. Ja. Eerste TES voor mij, vind het een heerlijk spel.
4. JA! Bizar groot. Ik ben 40 uur bezig, nog niet eens begonnen aan de main story. Main story duurt iets van 30 uur heb ik gehoord? Dan heb je daarna nog letterlijk honderden uren over aan andere verhaallijnen. Als je alles zou willen doen, is 300 uur makkelijk haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik heb vroeger Morrowind een beetje gespeeld, maar kon er niet veel mee, was een verdwaalde ziel.

Oblivion heb ik heel veel gedaan, maar op den duur vond ik het saai worden en toch gelimiteerd, dat lag vooral aan de classen en de combat system (scaling world)

Skyrim heeft die nadelen niet, dus aan toegankelijkheid vind ik hem beter als Oblivion.
Ik hoop dat de dragon battles niet net zo eentonig en vervelend gaan worden als de Oblivion gate grind.

Ik hoop dat het wel herspeelwaarde heeft om een andere class style te proberen, want in Oblivion wilde ik altijd iets anders dan wat je op het moment speelde, maar in Skyrim kun je een eigen combo maken, moet wel bij elkaar passen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke 'groepen' heb je eigenlijk die je kan joinen?
Imperial legion, Stormcloaks en wat nog meer? En wat zijn voor -en nadelen (in spoiler)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 20:02:
Welke 'groepen' heb je eigenlijk die je kan joinen?
Imperial legion, Stormcloaks en wat nog meer? En wat zijn voor -en nadelen (in spoiler)?
Je hebt:
Companions (fighters guild)
College of Winterhold (mages guild)
Dark Brotherhood
Thieves Guild

Deze vier kan je allemaal joinen, de enige keuze die je eigenlijk moet maken is Legion vs Stormcloaks.

Voordelen:

spoiler:
Dark Brotherhood en Thieves Guild armor, dat voornamelijk voor lage levels erg goed is zeker als sneak speler (al zit ik nu op 22 en doe ik nog steeds met DB armor). Verder heb je natuurlijk veel leuke quests, guidlhalls waar je kan slapen en dingen kan storen en veel mensen die je kunnen trainen in skills. Ook zitten sommige words of power verstopt in de guildhalls of kun je ze alleen maar vinden in quests van de guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Dark Brotherhood kan je ook uitmoorden, heb je ook meteen die word of power. >:)

[ Voor 35% gewijzigd door Wolfos op 20-11-2011 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Ha, er kwam zonet spontaan een dode draak uit de lucht vallen die me een gratis dragon soul verschafte (niet dat ik er een nodig had). Dan vraag ik me af wie of wat die draak in volle vlucht heeft neergehaald :D

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMeatball
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-07 11:09
Hmm, ik heb denk een ik een foutje gevonden bij de shrouded amor van de DB. Je hebt een shrouded cowl en een shrouded cowl (maskless) maar die zijn er hetzelfde uit. En de OCD-er in mij wil, nu die weet dat er misschien een masked versie is, die masked versie hebben :P.

Ligt het aan mijn game oid, of gewoon spel foutje?

Mijn V&A Advertenties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Laatst online: 14-09 14:51
Even een korte vraag tussen door. Weet dat het niet mag in dit topic maar wil even snel een reactie hebben.
Heb bij een maatje skyrim geinstalleerd maar als hij opstart dan sluit het spel direct weer af...
Hij heeft zijn drivers van ze videokaart al upgedate.... iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Chris89 schreef op zondag 20 november 2011 @ 20:45:
Even een korte vraag tussen door. Weet dat het niet mag in dit topic maar wil even snel een reactie hebben.
Heb bij een maatje skyrim geinstalleerd maar als hij opstart dan sluit het spel direct weer af...
Hij heeft zijn drivers van ze videokaart al upgedate.... iemand een idee?
Vriend van mij heeft dat ook, geen oplossing weten te vinden. Bij hem crasht Minecraft ook, terwijl het een laptop met behoorlijke specs was.

Ik denk dat het ligt aan dat zijn laptop (ASUS) standaard zoveel troep geïnstalleerd heeft, dat hij niet genoeg RAM overheeft om games te spelen. Hij gebruikt idle namelijk wel 2.5GB van de 4GB, terwijl dat op een schone W7 installatie maar 1GB is.

Dus, kijk daar eens naar, als je het oplost, laat het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ben nog flink aan het questen geweest en ontdekken, mijn kaart is echt een zooi met icoontjes nu.

De leukste quest die ik nu ben tegen gekomen is 'A night to remember' zal niets verklappen maar het heeft zeker wat te maken met 'The Hangover' :P

Voorderest nu alle 'faction quests' afgerond.. alleen main quest is nog over nu voorderest krijg ik nu allemaal van die herhaal quests.. hier en daar nog wat van die goden quests te doen maar ik krijg een beetje het idee dat het aan z'n einde begint te lopen. Ik twijfel alleen nog heel erg wat te kiezen 'Emperial of 'Stormcloak'.... Geen idee wat de gevolgen zijn als ik eerlijk ben. Het mooiste armor dat ik nu ben tegengekomen is zeker wel de Nightingale set.

De Lydia 'cheat' werkt iets te goed als je het mij vraagt, die loopt nu 'Deathlords+4 Draugr te soloen om nog maar te zweigen over Shadowmere :P Wat ik me nu afvraag is of je nog wel tegenstand kan verwachten buiten de Dragon Priests en afentoe wat 'vreemde tegenstanders' ben ik eigenlijk nog maar weinig moeilijks tegengekomen. Bound Bow + Sneak en de meeste vijanden liggen wel met 1 of 2 arrows zeker als je hidden bent en dan is mijn bow skill pas 71...

Civial War quests nog niet gedaan omdat ik me afvraag waar het naartoe gaat, ik wil die 'thaldor?' (Anti Talos gasten) gewoon lekker afmaken maar vraag me af bij wie ik dan moet gaan?
Beide kanten hebben wel een punt maar die leider van de Stormcloaks vindt ik maar een balletje... En eigenlijk wil ik de gevolgen van mijn keuze alvast weten :P En stel je voor dat ze mijn huizen affikken.

Het enige irritante dat terug blijft komen vindt ik dat als je npc's tegenkomt ze eerst 'OOooooh star of azhure?' / 'Thanks for saving x and y' etc en je bijna vereren en je kijkt ze nog een keer aan en je krijgt een opmerking als 'Don't go setting houses on fire' / 'Am i supposed to be impressed that you can shoot fire and stuff' etc beetje continuïteit zou geen kwaad kunnen. Ook een leuke is 'Didn't i see you at x where y got killed'.... en dat was niet eens in de stad waar het gebeurt was.

En als ze je aanhouden voor 1 of andere crime dan kun je zeggen 'ik ben Thane' en alles is weer goed... De ene npc herkent je wel de andere weer niet. Zeker als je echt ALLE 'tietels' al gehaald hebt vraag ik me af of het wel nut had. Ook lijken ineens de crafting mats uit de lucht te vallen iets van 20 Deadric hearts en andere meuk waar ik me eerst kapot naar gezocht heb Shadowmere hadden ze mogen houden had liever een pakezel gehad.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:03
[...]

* Sh0ckTr00per meldt zich :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Wolfos schreef op zondag 20 november 2011 @ 20:49:
[...]

Vriend van mij heeft dat ook, geen oplossing weten te vinden. Bij hem crasht Minecraft ook, terwijl het een laptop met behoorlijke specs was.

Ik denk dat het ligt aan dat zijn laptop (ASUS) standaard zoveel troep geïnstalleerd heeft, dat hij niet genoeg RAM overheeft om games te spelen. Hij gebruikt idle namelijk wel 2.5GB van de 4GB, terwijl dat op een schone W7 installatie maar 1GB is.

Dus, kijk daar eens naar, als je het oplost, laat het weten.
Inderdaad dat zou het kunnen zijn maar het spel trek maar max 2gb weg hoor dus meot opzich wel kunnen... Hij heeft 4 gb.... en als hij idle staat dan staat er maar iets van 250mb ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Umh, ik heb ook een kip vermoord nu zit iedereen achter me aan.
Hoe moet ik dit oplossen? Gewoon even naar een gevangenis lopen en dan maar een dag wachten?

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 22:33
[...]

Wie niet? Even voor de grap een spel afschieten enz :)
kiwie2 schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:07:
Umh, ik heb ook een kip vermoord nu zit iedereen achter me aan.
Hoe moet ik dit oplossen? Gewoon even naar een gevangenis lopen en dan maar een dag wachten?
De boete betalen of uit de gevangenis ontsnappen.

[ Voor 41% gewijzigd door karstnl op 20-11-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
karstnl schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:09:
[...]

Wie niet? Even voor de grap een spel afschieten enz :)
Of konijnen vermoorden, is ook zo'n stat bij General Stats. Hoeveel Bunnies je al afgesclacht hebt. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Chris89 schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:02:
[...]

Inderdaad dat zou het kunnen zijn maar het spel trek maar max 2gb weg hoor dus meot opzich wel kunnen... Hij heeft 4 gb.... en als hij idle staat dan staat er maar iets van 250mb ofzo
Gebruikt hij Windows 98 ofzo? Ik krijg Windows XP wel zo ver, maar dan moet je heel wat optimaliseren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik heb een bootlading met gold ore. Wat kan ik hier het beste mee doen? Smelten naar bars lijkt mij vrij duidelijk. :) Maar dan, bars verkopen of gebruiken om jewels te maken om zo blacksmith omhoog te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:12
Inmiddels level 27, en moet nog steeds de 7000 trappen op. Zit alleen maar side-quests te spelen. Het spel is ontzettend groot. :) Heb ook al een boel Thu'um's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
MoiZie schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:16:
Inmiddels level 27, en moet nog steeds de 7000 trappen op. Zit alleen maar side-quests te spelen. Het spel is ontzettend groot. :) Heb ook al een boel Thu'um's.
hehe, had het zelfde was lvl 36 ofzo met 100 smithing/enchanting/conjuring en rond de 60 sneak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Wolfos schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:12:
[...]

Gebruikt hij Windows 98 ofzo? Ik krijg Windows XP wel zo ver, maar dan moet je heel wat optimaliseren...
Grapjas! We zitten hier nog op DOS joh!! Installeren ging wel wat moeilijk met floppy's :+
Wat denk je nou zelf.... We zitten in een tijdperk van Win7 x64 dus dat draaien we dus ook!
We hebben 4GB in de laptop en een videokaart van ATI RADEON HD 5650! Vindt het dus vreemd dat hij niet werkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Ik heb nu mijn Azura's star, maar ik kan hem niet gebruiken om charges toe te voegen aan mijn (lege) wapens. Moet ik nog iets doen om hem te activeren of iets dergelijks?

Ik heb die hele questline gedaan zodat ik nooit meer hoef te kloten met soul gems, dus het zou zonde zijn als dat voor niets is geweest :)

P.S.
Ik heb al gezocht op fora en dergelijke, maar kon geen antwoord vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Laatst online: 21:36
Chris89 schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:37:
[...]

Grapjas! We zitten hier nog op DOS joh!! Installeren ging wel wat moeilijk met floppy's :+
Wat denk je nou zelf.... We zitten in een tijdperk van Win7 x64 dus dat draaien we dus ook!
We hebben 4GB in de laptop en een videokaart van ATI RADEON HD 5650! Vindt het dus vreemd dat hij niet werkt....
Het lijkt mij dat je hem gedownload hebt en een niet werkende crack gebruikt... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Laatst online: 21:58

Infinchible

Woef!

VP. schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:39:
Ik heb nu mijn Azura's star, maar ik kan hem niet gebruiken om charges toe te voegen aan mijn (lege) wapens. Moet ik nog iets doen om hem te activeren of iets dergelijks?

Ik heb die hele questline gedaan zodat ik nooit meer hoef te kloten met soul gems, dus het zou zonde zijn als dat voor niets is geweest :)

P.S.
Ik heb al gezocht op fora en dergelijke, maar kon geen antwoord vinden.
Je moet je Star nog vullen. Dat doe je door beesten te vermoorden met een wapen waar soultrap op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
manmetdehamer schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:43:
[...]

Het lijkt mij dat je hem gedownload hebt en een niet werkende crack gebruikt... :+
Neenee we zijn eens legaal bezig en wordt meteen weer beschuldigd van illegale praktijken.....
Maar het is een i5 dus hij zou hem makkelijk moeten trekken.... Dit valt dus een beetje tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Infinchible schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:46:
[...]

Je moet je Star nog vullen. Dat doe je door beesten te vermoorden met een wapen waar soultrap op zit.
Ah. Nooit op de hoogte geweest van dat soul trap gebeuren. Ik heb nu de spell gekocht in Dragonsreach :)

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris89 schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:55:
[...]

Neenee we zijn eens legaal bezig en wordt meteen weer beschuldigd van illegale praktijken.....
Maar het is een i5 dus hij zou hem makkelijk moeten trekken.... Dit valt dus een beetje tegen...
In Windows 7, go to Control Panel > Hardware and Sound > Sound
You will see your default sound device. Click it, then click properties.
Go to the Advanced Tab, make sure the default format is set to 44.1Khz 16-bit.
Hit Apply/OK, then run Skyrim.

Werkte bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik heb ook een kip gekilld. Kreeg ik 40 bounty aan mijn broek. Belachelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:54
Damn denk dat ik een bug te pakken heb op de white phial quest (in spoiler tags):

spoiler:
Ik had eerst de dungeon gecleared, maar was de phial vergeten. Teruggegaan en door de tunnel onder het dragon word gelopen. Nu staat ik bij de Ancient Bowl, maar die wil niet activeren. Ik heb Nurelion's Mixture in mijn inventory, maar er gebeurt simpelweg niks. De deur er achter wil maar niet opengaan. Iemand een idee?

P.S. Reload van oude save game zit er helaas niet meer in...

OK doh, spel opnieuw opgestart en ineens is het wel goed... Vage shit :)

[ Voor 13% gewijzigd door Morrar op 20-11-2011 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Vermaak me prima met dit spel, zoals elke TES-game eigenlijk, maar tjonge-jonge... hoeveel dezelfde draai 3/4 stenen in de juiste positie puzzeltjes kan je in een spel stoppen. Iets afwisselender had wel gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
REDFISH schreef op zondag 20 november 2011 @ 22:19:
Ik heb ook een kip gekilld. Kreeg ik 40 bounty aan mijn broek. Belachelijk!
Ik ook, en toen ik terug kwam in het dorp werd ik aangevallen, toen die gast vermoord, en toen kreeg ik 45 boete. :')
Ik had wel die kip zombie gemaakt.
Had ik mijn eigen zombie kip vriendje :D

[ Voor 11% gewijzigd door hexta op 20-11-2011 22:52 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
Haha damn ben nu in Labyrinthian. super mooie dungeon is dit toch wel meerdere malen de neckharen rechtop vooral door het geluid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net in het supernatural huis geweest, heel vet :D
Alles begon opeens te zweven en je kreeg borden naar je hoofd gesmeten haha.

Heel spooky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Over marriage

spoiler:
ik kan niet met Lydia trouwen terwijl ik wel de quest (dragons rising) heb gedaan en de amulet of mara om heb, en toch kan ik haar niet meer vragen dan normaal. Weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
haha damn sneaky archer met bound bow voelt echt OP. heb net de eerste dragonpriest verslagen zonder dat hij me een keer gevonden heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Bulls schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:13:
Over marriage

spoiler:
ik kan niet met Lydia trouwen terwijl ik wel de quest (dragons rising) heb gedaan en de amulet of mara om heb, en toch kan ik haar niet meer vragen dan normaal. Weet iemand hoe dit kan?
spoiler:
Is een bug. Je zou wel met haar moeten kunnen trouwen maar werkt nu inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Gwildor schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:16:
[...]

spoiler:
Is een bug. Je zou wel met haar moeten kunnen trouwen maar werkt nu inderdaad niet.
spoiler:
ff in je console dat chickie van faction veranderen en dat lukt het wel

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Loev schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:15:
Ik heb een bootlading met gold ore. Wat kan ik hier het beste mee doen? Smelten naar bars lijkt mij vrij duidelijk. :) Maar dan, bars verkopen of gebruiken om jewels te maken om zo blacksmith omhoog te krijgen?
Ik maak er juwelen van die ik enchant en verkoop = profit + skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Over marriage

spoiler:
Doodmaken (looten als je haar armor gegeven hebt) en via player.placeatme console command weer summonen, dan lukt het als het goed is ook.
Ik ga zelf die Aela Huntress trouwen als ik de main quest complete heb, heeft toch geen zin om eerder te doen aangezien je toch niet terug kan totdat die complete is. Aela mag de shop runnen Lydia is m'n vecht maatje :).

Jammer dat je 'companion' niet meer inbreng heeft buiten het 'i've seen nothing like this before' en de afentoe 'oh' of 'aah' en ander gegil als je aan het vechten bent. Dus meer in de geest van DA:O, had leuk geweest als je zo'n camp had of je huis ter beschikking kon stellen om daar je companions te huisvesten.

Faction change zou ook kunnen maar het had geloof ik te maken dat ze je followed oid. Als je placeatme gebruikt is het alsof je voor het eerst ontmoet dan zou het goed moeten zijn (en ze is dan ook hetzelfde level als jij bent).

[ Voor 19% gewijzigd door prutser001 op 21-11-2011 00:42 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 13:02
Adib schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:17:
[...]

hehe, had het zelfde was lvl 36 ofzo met 100 smithing/enchanting/conjuring en rond de 60 sneak
Had je hierdoor niet ontzettend veel problemen? Door zo'n hoge enchanting skills te hebben etc ben je wel lvl 36 maar doe je relatief(!) gezien weinig DPS. De enemies zijn echter wel mee gescaled naar lvl 36 zeg maar. Een van de grootste fouten van dit spel naar mijn mening..en zit erg te twijfelen om te wachten op de grote mods.

[ Voor 4% gewijzigd door DoubleYouPee op 21-11-2011 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleYouPee1 schreef op maandag 21 november 2011 @ 00:57:
[...]

Had je hierdoor niet ontzettend veel problemen? Door zo'n hoge enchanting skills te hebben etc ben je wel lvl 36 maar doe je relatief(!) gezien weinig DPS. De enemies zijn echter wel mee gescaled naar lvl 36 zeg maar. Een van de grootste fouten van dit spel naar mijn mening..en zit erg te twijfelen om te wachten op de grote mods.
sneak en een goede boog en het maakt niet uit hoe goed de enemies zijn, de bazen 2 of 3shot je toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
[...]

Er is vrijwel geen level scaling meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gwildor schreef op maandag 21 november 2011 @ 01:07:
[...]

vampiertjes lopen hier allemaal met elven of glass armor atm :p en hun magic doet best veel dmg. maar ik 1shot ze dan weer wel, dus scaling is niet echt goed doordacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gwildor schreef op maandag 21 november 2011 @ 01:07:
[...]

Vind je? Ik vind de level scaling behoorlijk, eigenlijk. Zonde, had gehoopt dat het beter gedaan zou zijn, maar so far doet het niet veel onder voor Oblivion.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
MrVegeta schreef op zondag 20 november 2011 @ 19:12:
[...]

Je hebt een staff en daarmee kan je ook spells schieten, de spel van de staff gebruiken en als het moet kan je ermee slaan. Dan hoef je niets te wisselen maar een extra knop inhouden (die heb je genoeg op je muis). Het zou trouwens wel tof zijn als je een knop kon hebben om wards aan vast te zetten want je hebt namelijk hand 1/2 nodig om te duel casten.
Ten eerste, waarom zou je ooit staves gebruiken als mage, als die dezelfde spells doen die je zelf kunt doen, maar daarvoor 0,0 XP geeft :+ Staves zijn juist bedoeld voor niet-mages, om magic-vulnerable enemies te kunnen killen e.d.

Ten tweede heb je dan (zoals gezegd) het probleem dat je naast spells, ook nog staves moet gaan wisselen. Met maar liefst 2 (!) shortcut keys op de console maakt dat het nog erger :P

Het is zo jammer dat ze de shortcuts op de console zo extreem verneukt hebben. Met die twee toetsen hadden ze, als ze er presets van hadden gemaakt, zoooooveeel meer kunnen doen en heel veel frustratie weg kunnen nemen... Vraag me met TES altijd af of ze het zelf ooit langer dan een uurtje gespeeld hebben met hun eigen interface...

(of had op zn minst Dpad-down ook een shortcut gemaakt, ipv een kopie van Dpad-up.. zucht)

-----

Los hiervan overigens. Uiteindelijk besloten ipv smithing, armor, enchanting, etc te kiezen voor Alteration voor de Mage Armor buff (3x armor waarde van spells als ebonyflesh), wat een leuke boost geeft naar 300 armor. Er zitten ook nog wat andere leuke perks in die tree mbt tot magic absorb/negate. Gecombineerd met atronach stone doen mages mij nu bijna niks meer (50% absorb + 30% negate + 30% mana absorb :P). Je houdt alleen geen regen meer over bijna, maar dat is wel te compenseren met andere buffs.

Nu alleen destro nog wat verdere omhoog zien te krijgen, wat tergend traag blijft gaan. Heb Incinerate al klaarliggen zodra ik op 75 zit, maar dat gaat nog wel even duren denk ik.

Mage College questline complete en wat redelijke items daaruit gekregen (helaas ook wat light armor waar je dus niks meer aan hebt, en niks dat je damage verhoogt). M'n damage is dus nog gelijk aan 15 levels geleden, maar ik overleef het wel ietsje langer.

[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 21-11-2011 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik speel het spel nu 2 dagen en ik moet zeggen...verslavend tot aan het bot! :D
Alleen sommige kloppen geen zak van! Ik ben meer in magie gericht en dan heb je een spel dat je op quest gericht kan zoeken!

Dus als je een quest hebt en je weet niet waar je heen moet, laat die spell (naam vergeten) het pad volgen waar je heen moet. Alleen soms leid hij mij naar deuren toe en loop ik erdoorheen en doe ik de spell weer en leid hij mij terug naar de deur waar ik net doorheen ben gekomen! Hoe vaag!

Tevens ben ik nu in RatTunnel/city/dorp hoe het ook mag heten en moet een oude kerel vinden! Begon met het praten met bryjin ofzo, hoe die dude ook mag heten, maar hij wilt dat ik zijn clan join terwijl ik alleen maar die oude kerel wil zoeken! Iemand enig idee waar die oude man zich bevind? Of moet ik eerst echt met bryjin (naam vergeten, kan het fout hebben) zijn questen doen?
Zijn questen gaat alleen maar om geld looten! Eigenlijk een dievenbende :P

Ben trouwens level 27 en heb destruction op 78 en illusion op 102!

[ Voor 3% gewijzigd door Xtr3me4me op 21-11-2011 08:31 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Gisteren nog lekker even kunnen spelen een paar uurtjes.
Eindelijk die eerste echte quest voor de Companions uit gespeeld.
Daarna tijdens het wandelen richting de guard tower een draak tegen gekomen.
Deze verslagen en de inhoud in de andere draak die daar nog lag gestopt zodat ik de bones etc kan verkopen om eindelijk een huis te bemachtigen in Whiterun. Ben een beetje boeken aan het hoarden zullen we maar zeggen. De boeken liggen nu in een kast bij de Jarl >_>.
Daarnaast wat punten van een skill af gehaald met de console en gestopt in anderen omdat ik die sinds het begin eigenlijk niet eens meer gebruik. Beetje zonde. Wel een rotwerk (ging om maar 3 punten), maar is gelukt.

Valt me op in de kerker van Dragonsreach dat [spoiler'] er gangen onder door lopen, maar geen idee waar de ingang zit. Heb even met 'tfc' gekeken, maar uiteraard weet je niet waar je van buiten er dan in kunt komen. [/spoiler]

Nu nog wat extra geld zien te vogelen zodat ik 5000 heb voor dat huis en dan hopen dat ik die boeken mooi kwijt kan.

Ben nu naast one-handed combat upgraden ook begonnen aan restoration en smithing. Wil toch zelf wat meuk proberen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren tegen een bug aan gelopen die ik gewoon echt echt echt heel erg slecht vind; Bij het completen van "Bloods Honor" voor de Companions moet meteen de daarop volgende quest starten. Ik heb echter de dungeon waar die nieuwe quest zich afspeelt al een tijdje geleden gecleared, hierdoor start de quest niet en staan alle companions gelocked in de positie die ze hebben bij het completen van Bloods Honor.

Toch gewoon een van de grootste questlines die serieus broken is. Zorg er dan toch voor dat de NPC die verplicht met me mee gaat de enige NPC in de game is die de sleutel van die dungeon heeft, of maak het spel slim genoeg om de hele dungeon te resetten zodra die quest start.

Heb nu een savegame terug gehaald zodat ik Bloods Honor nog niet completed heb, na de volgende patch maar eens kijken of het dan wel lukt om de volgende quest te starten.

[ Voor 0% gewijzigd door XyritZz op 21-11-2011 09:01 . Reden: typo ]

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
[...]

als je genoeg enchant is het easy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:27

Rmg

Over marriage

spoiler:
spoiler:
Heb je toevallig de drink wedstrijd met sam gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Bosmonster schreef op maandag 21 november 2011 @ 07:32:
[...]M'n damage is dus nog gelijk aan 15 levels geleden, maar ik overleef het wel ietsje langer.
Lijkt me heel sterk, dat zou betekenen dat je 0 skill increases gehad hebt op destruction en dat zou weer betekenen dat je die 15 levels niet gevochten hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
XyritZz schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:01:
Gisteren tegen een bug aan gelopen die ik gewoon echt echt echt heel erg slecht vind; Bij het completen van "Bloods Honor" voor de Companions moet meteen de daarop volgende quest starten. Ik heb echter de dungeon waar die nieuwe quest zich afspeelt al een tijdje geleden gecleared, hierdoor start de quest niet en staan alle companions gelocked in de positie die ze hebben bij het completen van Bloods Honor.

Toch gewoon een van de grootste questlines die serieus broken is. Zorg er dan toch voor dat de NPC die verplicht met me mee gaat de enige NPC in de game is die de sleutel van die dungeon heeft, of maak het spel slim genoeg om de hele dungeon te resetten zodra die quest start.

Heb nu een savegame terug gehaald zodat ik Bloods Honor nog niet completed heb, na de volgende patch maar eens kijken of het dan wel lukt om de volgende quest te starten.
Ik heb ook zo'n probleem. Ik kan het huis in Windhelm niet kopen omdat ik de Imperial Legion questline uitgespeeld heb.
spoiler:
Ulfric is nu dus dood en de vervangende Jarl heeft mij Thane gemaakt maar ik kan alsnog het huis niet kopen. Zijn hulpje zegt dat het huis niet beschikbaar is vanwege "unpleasantries"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Arunia schreef op maandag 21 november 2011 @ 08:42:

Valt me op in de kerker van Dragonsreach dat
spoiler:
er gangen onder door lopen, maar geen idee waar de ingang zit. Heb even met 'tfc' gekeken, maar uiteraard weet je niet waar je van buiten er dan in kunt komen.
spoiler:
vanuit de gevangenis in Jorrvaskr, kun je via die gangen in de quarters van de Jarl komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik heb dan wel een Nord genomen, maar eigenlijk speel ik een beetje van alles. Het meest verschrikkelijke waar je dan achter komt is weapon switching op de PC - iemand die hier iets snellers voor weet?

Ik zie iemand long range, die sneak-arrow ik een keer, dan nog 1 of 2 arrows - dan medium range gooi ik er thunder/fire op - short range pak ik mijn one/two handed gerij en maak ik het af. Maar iedere keer druk ik op tab, moet ik die meuk equippen, weer tab etc. Zo gaat de flow er helemaal uit :( ?

Kan het overigens kwaad als je zo gemixt speelt?

De meeste mensen deugen!

Pagina: 1 ... 20 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.