Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:56

superwashandje

grofheid alom

hmm bij de mages quest zag ik zoiets al aankomen en heb ik daar dus niets opgeslagen totdat ik met die questline klaar was. zoiets is mij in oblivion ook al een keer gebeurd namelijk erg irritant idd.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

superwashandje schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:57:
hmm bij de mages quest zag ik zoiets al aankomen en heb ik daar dus niets opgeslagen totdat ik met die questline klaar was. zoiets is mij in oblivion ook al een keer gebeurd namelijk erg irritant idd.
Meen je dat?
Die kasten daar zitten stikvol. Ga ik dat kwijt raken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 22:33
-AzErTy- schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:55:
Gisterenavond mijn hele collectie dragon bones en scales kwijtgespeeld :(

Ik gebruikte de dark brotherhood base als stockage en basis maar ikv een plotwending ben ik wel mijn hele fortuin aan dure equip en andere zooi kwijt.

Reloaden is wat lame en daar verlies ik direct een 5-tal uur mee :/
Was het niet makkelijker geweest om het op te slaan in je huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Waarschijnlijk wel, maar ik roleplay een sneaky assasin type karakter die een wolwaardig lid is van de "Family" dus ja...

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:56
Dan kan je dat huis nog beschouwen als je magazijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:56

superwashandje

grofheid alom

Kaw schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:58:
[...]

Meen je dat?
nee, hier niet maar in oblivion wel. ik bedoelde meer te zeggen dat ik deze keer (skyrim) dus wel uitkijk voordat ik al mijn spul in zon kastje stop :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Vis schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:14:
[...]

In Whiterun op het pleintje waar o.a. de Inn zit en de shop...
Gevonden, kan je daar elke dag langs gaan?

[ Voor 17% gewijzigd door pino85 op 18-11-2011 17:12 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
Mr_x007 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:48:
[...]

Ik vind het wel "grappig" dat mensen die irl bang voor spinnen zijn, dat in een spel ook zijn, zouden er ook mensen met hoogte vrees het klimmen in de bergen eng vinden?
Ik heb beiden, en was een beetje bang voor spinnen in het begin, maar nu ben ik er wel aan gewend. Hoogte vind ik nooit eng in games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:15

Rannasha

Does not compute.

Kaw schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:58:
[...]

Meen je dat?
Ik ben in de apprentice kamer die je in het begin van die chain krijgt toegewezen nooit iets kwijtgeraakt.

Recentelijke heb ik alles verplaatst naar (mage quest chain spoiler):
spoiler:
De Arch-Mage quarters die je krijgt nadat je de quest chain afrond.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Infinchible

Woef!

Voor mij is het echt het beste en mooiste spel wat ik ooit gespeeld heb. Heb er nu in een week 65! uur inzitten en het verveelt gewoon niet! Dat is me nog nooit overkomen. Gelukkig volgende week weer aan het werk, kan ik weer mijn normale leventje voortzetten ;).
Hier nog een filmpje om het af te leren:

Vandaag trouwens ook mijn Prima Game Guide binnen gekregen van Skyrim, wat een boekwerk! Er zit ook een enorme map in met alle dungeons/castles en alles. Wel erg handig, maar ik ga hem nog niet gebruiken, nog zat zelf te ontdekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Wow, ik ben nu (pas) in solitude. Echt prachtige stad! Heb al heel wat uren gespeelt maar nog steeds niet langs de greybeards geweest. :)

vraagje:
Is het trouwens mogelijk om voorwerpen om te smeden in ingots? Ik had dat ergens gelezen maar ik weet niet meer hoe

[ Voor 19% gewijzigd door 10K op 18-11-2011 17:41 ]

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
10K schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 17:40:
vraagje:
Is het trouwens mogelijk om voorwerpen om te smeden in ingots? Ik had dat ergens gelezen maar ik weet niet meer hoe
Yups, in ieder geval het dwergenspul.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10K schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 17:40:
Wow, ik ben nu (pas) in solitude. Echt prachtige stad! Heb al heel wat uren gespeelt maar nog steeds niet langs de greybeards geweest. :)

vraagje:
Je kan met een Smelter die je bij een aantal blacksmiths kan vinden Ore omsmelten in Ingots. Voor zover ik weet kan je geen andere voorwerpen dan Ore omsmelten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Is er een makkelijke manier om via het favorite menu spells te unequippen.. Dat wat ik in mijn rechter hand gebruik kan ik niet unequippen.. Als ik nog een keer op 'e' of op een muisknop druk dan doe ik double wielding, niet unequippen.. Als ik twee keer een andere spell selecteer dan doe ik alleen voor mijn linkerhand uquip/unequip.
Als ik rechts een lightning bolt heb, kan ik die alleen veranderen door een one-handed weapon te equippen en daarna te unquippen. Daarna de spell voor mijn rechter hand te selecteren en daarna voor mijn linker hand..

Het zou toch mogelijk moeten zijn om voor je rechter hand een andere spell te krijgen zonder dat je eerst een onehanded weapon selecteert.

[ Voor 27% gewijzigd door aicaramba op 18-11-2011 18:06 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aicaramba schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:02:
Is er een makkelijke manier om via het favorite menu spells te unequippen.. Dat wat ik in mijn rechter hand gebruik kan ik niet unequippen.. Als ik nog een keer op 'e' of op een muisknop druk dan doe ik double wielding, niet unequippen.. Als ik twee keer een andere spell selecteer dan doe ik alleen voor mijn linkerhand uquip/unequip.
Als ik rechts een lightning bolt heb, kan ik die alleen veranderen door een one-handed weapon te equippen. Dan naar het item menu te gaan om te unequippen, dan naar het spells menu te gaan en dan mijn rechter spell te selecteren.. Nogal omslachtig.
In je favorietenmenu weer eropklikken met je 'rechterhand-knop'? Als iets equipt is dan unequipt-ie weer volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
anandus schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:05:
[...]
In je favorietenmenu weer eropklikken met je 'rechterhand-knop'? Als iets equipt is dan unequipt-ie weer volgens mij.
Nee, of ik nu op 'e', 'lmk' of 'rmk' klik.. Hij blijft wisselen tussen double wield en rechterhand.. Niet unequip.

Ahh.. Het kan wel wanneer ik via 1-8 doe equippen/unequippen.

[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 18-11-2011 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:55
Ik vind in iedere game het onderwater zwemmen eng, geen idee waarom maar ik moet er niks van hebben. Gelukkig is dit in skyrim niet zo erg.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:41

Poekie McPurrr

Mreoww~

damn... die nightingale armor is mooi :9

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

aicaramba schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:02:
Als ik rechts een lightning bolt heb, kan ik die alleen veranderen door een one-handed weapon te equippen en daarna te unquippen. Daarna de spell voor mijn rechter hand te selecteren en daarna voor mijn linker hand..

Het zou toch mogelijk moeten zijn om voor je rechter hand een andere spell te krijgen zonder dat je eerst een onehanded weapon selecteert.
Idd, hier liep ik ook al tegenaan. De spell in je rechterhand blijft zitten, wat soms best irritant is.

Wachten op mods die dit fixen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:53
hmm ik denk dat lydia dood is gegaan, ze is ineens weg en na een fasttravel komt ze ook niet terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Jeroenneman schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:36:
[...]

Idd, hier liep ik ook al tegenaan. De spell in je rechterhand blijft zitten, wat soms best irritant is.

Wachten op mods die dit fixen.
Je kunt wel 'makkelijk' je rechterhand anders equippen als je met de 1-8 binds doet.. Twee keer op een nummer en je pakt die spel dubbel. Daarna kun je je linkerhand anders equippen.. Ben ik net achter gekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Tiwazz schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:20:
Ik vind in iedere game het onderwater zwemmen eng, geen idee waarom maar ik moet er niks van hebben. Gelukkig is dit in skyrim niet zo erg.
Haha same here! Ook geen idee waarom, maar in Skyrim blijk ik er minder kast van te hebben dan ik Oblivion. Gelukkig heb je ook vrij weinig te zoeken onder water.. alleen parels opduiken e.d.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

manmetdehamer schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:42:
hmm ik denk dat lydia dood is gegaan, ze is ineens weg en na een fasttravel komt ze ook niet terug :(
Check of je iemand anders kan recruiten (als Lydia leeft en nog bij je hoort zal diegene weigeren)
In dat geval ff checken of je niet Wait Here hebt gezegd. Dat heb ik dus gedaan als deel van mijn strategie tegen Morokei en toen mocht ik later dus die hele godsvergeten dungeon weer doorbanjeren om haar uit de laatste kamer te halen. ):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:40
manmetdehamer schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:42:
Als ze echt dood is kan je haar wel terug krijgen met een 'help Lydia 0' en 'player.placeatme (id)' in de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Hij lag vanmiddag in de brievenbus! Heb weerstand weten te bieden een weekje lang, maar dan toch! *O*

Allemaal jullie schuld overigens... :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
Caelorum schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:48:
[...]

Als ze echt dood is kan je haar wel terug krijgen met een 'help Lydia 0' en 'player.placeatme (id)' in de console.
hehe maarja dat gaat niet lukken op de ps3 helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
haha yay ik hem haar gevonden :P ze stond nog te wachten bij de kist @ een draak die ik net gedood had :D

gelukkig want ik had haar net alle dragonbones en scales gegeven en alle waardevolle items :P

[ Voor 31% gewijzigd door manmetdehamer op 18-11-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mouzetc schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:47:
[...]

Haha same here! Ook geen idee waarom, maar in Skyrim blijk ik er minder kast van te hebben dan ik Oblivion. Gelukkig heb je ook vrij weinig te zoeken onder water.. alleen parels opduiken e.d.
en schatkistjes, gezonken schepen, etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

anandus schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:52:
[...]
en schatkistjes, gezonken schepen, etc :P
Bij elke waterval die ik zie duik erin om te zien of er niks verstopt ligt haha

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
damn mijn ps3 begint last te krijgen van lag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 13:58

Fl0yd

Dovahkiin

manmetdehamer schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 19:20:
damn mijn ps3 begint last te krijgen van lag :(
Heb hetzelfde, is hier al een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
Fl0yd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 19:29:
[...]

Heb hetzelfde, is hier al een oplossing voor?
saven en reboot lijkt het voor een tijdje op te lossen, maar nog geen volledige oplossing :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Ben met de thieves guild bezig, en nu zit ik met het volgende probleem:

spoiler:
De quest loud and clear, ik moet met Mercer Frey praten, maar het enige wat hij me te zeggen heeft is: "this better be important, i have other things to do"
Mijn questlog zegt dat ik met hem moet praten, en kom dus ook niet verder zo.

EDIT: ik vermoed dat dit komt omdat mijn gesprek met hem onderbroken wordt doordat er een inval wordt gedaan en hij zijn wapen daarom trekt. De invallers zijn snel dood, maar daar heb ik dus niet zo veel aan...

[ Voor 24% gewijzigd door Franko P. op 18-11-2011 19:46 ]

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Het was grappiger in Frans.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

manmetdehamer schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 19:30:
[...]

saven en reboot lijkt het voor een tijdje op te lossen, maar nog geen volledige oplossing :(
Merk het op pc ook weleens na vele uren spelen. Mss dat geheugen niet snel genoeg leeggegooid word of iets dergelijks?

Spel vertraagd trouwens ook enorm als je gaat loot gaat storen in een kastje dat al tjokvol zit hehe

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Franko P. schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 19:43:
Ben met de thieves guild bezig, en nu zit ik met het volgende probleem:

spoiler:
De quest loud and clear, ik moet met Mercer Frey praten, maar het enige wat hij me te zeggen heeft is: "this better be important, i have other things to do"
Mijn questlog zegt dat ik met hem moet praten, en kom dus ook niet verder zo.

EDIT: ik vermoed dat dit komt omdat mijn gesprek met hem onderbroken wordt doordat er een inval wordt gedaan en hij zijn wapen daarom trekt. De invallers zijn snel dood, maar daar heb ik dus niet zo veel aan...
pand verlaten, dagje maffen of iets dergelijks?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixadus
  • Laatst online: 16-04-2024
Timbootje schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:30:
Worden caves etc ook weer gereset? dat er weer monsters komen?
Volgens mij na 2 of 3 dagen meende ik ergens gelezen te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
voor de derde keer opnieuw begonnen, kan maar niet kiezen welke character ik wil ontwikkelen. Kost een hoop tijd zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
spoiler:
Dark brotherhood uitgemoord, was veel te makkelijk. Nuttige shout geleerd, en veel waardevolle armours geloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Als je thane bent, loopt gewoon zo'n gast naar je toe en zegt "Oh, ik wist niet dat jij het was. Zou je dat alstjeblieft niet meer willen toen?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

De AI in dit spel kan wel een patch gebruiken.. ik loop door een gang heen.. meerdere traps ontweken. Rest van party triggered elke trap haha. En leuk dat ze ook in stealth mode gaan als ik dat dat doe.. maar zodra ik 1 pijl op een vijand schiet gaan ze erop af in banzai-mode :')

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:28
Poekie McPurrr schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 20:12:
De AI in dit spel kan wel een patch gebruiken.. ik loop door een gang heen.. meerdere traps ontweken. Rest van party triggered elke trap haha. En leuk dat ze ook in stealth mode gaan als ik dat dat doe.. maar zodra ik 1 pijl op een vijand schiet gaan ze erop af in banzai-mode :')
Klopt, daarom ben ik nogsteeds alleen op pad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
We zitten eigenlijk al op deel 8½ van Skyrim topic, want we gaan stelselmatig ruim over de 1000 posts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
McPoowl schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 20:26:
[...]

Klopt, daarom ben ik nogsteeds alleen op pad :P
Ja en het scheelt experience, want alles wat hun killen of dmgen kun jij geen gains voor halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Bulls schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 20:27:
We zitten eigenlijk al op deel 8½ van Skyrim topic, want we gaan stelselmatig ruim over de 1000 posts :D
sssst.. stealth jeweetwel.. :P

en godver.. game crashed.. kan ik heel die grot opnieuw doen :X

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Haha, nice one :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Tja, ik reis alleen omdat companions toch alleen maar dood gaan. Altijd in Bethesda games, alhoewel ik in New Vegas well iemand mee nam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Thief spoiler, Quest Blindsighted..
spoiler:
Ik dacht een epic fight aan te moeten gaan...maar met "marked for death" shout (enkel Kill en Leech) oneshotte ik Mercer (archery 71%). beetje meh gevoel na al die tunnels en gemep daaro :/

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Poekie McPurrr schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 21:07:
Thief spoiler, Quest Blindsighted..
spoiler:
Ik dacht een epic fight aan te moeten gaan...maar met "marked for death" shout (enkel Kill en Leech) oneshotte ik Mercer (archery 71%). beetje meh gevoel na al die tunnels en gemep daaro :/
spoiler:
Net ook gedaan, maar was nog aardig aan het meppe, hij werd 2x invisible maar de 1e keer had ik zijn predator shimmer kunnen volgen en lekker met wat fireballs kunnen raken. Maar inderdaad hij was wel snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Inderdaad, bossfights zijn voor mij toch een teleurstelling.
spoiler: Main story
Vooral die 'ene' draak op het einde van de storyline was veel te makkelijk(ik durf zelfs zeggen makkelijker dan sommige wilde draken, dankzij de hulp die je krijgt). Verder net Solitude ingenomen, ben nu klaar me main story, Brotherhood en Thieves Guild. Had een vage bug waarbij ik Odahviing niet kon vangen, doe ik ineens call dragon, dragonrend, ik stap even terug Dragonsreach binnen en terug die courtyard in, is 'ie ineens al helemaal gevangen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voel me vreselijk dom nu, maar heb eindelijk een huisje gekocht en ik vraag me af hoe je in godsnaam iets in een kist kan stoppen? Als ik op 'search chest' druk, zie ik wel Naam, Weapons etc. staan, maar ik kan er niet komen? Google gaf ook geen antwoord.

Op PC btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
ffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

waarom heeft het huisje in solitude niet een kist in de kelder waar ik mijn herbalism en enchanting bende kan opslaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:32
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 21:35:
Ik voel me vreselijk dom nu, maar heb eindelijk een huisje gekocht en ik vraag me af hoe je in godsnaam iets in een kist kan stoppen? Als ik op 'search chest' druk, zie ik wel Naam, Weapons etc. staan, maar ik kan er niet komen? Google gaf ook geen antwoord.

Op PC btw
Links zie je je naam staan, daaronder je spullen. Je moet even een stukje scrollen wellicht. Als je dan op een item staat krijg je links onder de opties te zien waaronder ook het plaatsen in je kist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Ja, echt handig is die indeling van de huizen niet. Mijn huis in solitude is ook prachtig ingedeeld. Ik gebruik alleen de kelder.. Al mijn dragon bone/scales liggen in het houtvuur... Wapens hangen aan de muur en de rest gooi ik willekeurig neer.

Even wachten tot er met wat mods fatsoenlijke indelingen komen. Een huis waar al je party members naar toe gaan is misschien ook wel handig, en een quick travel icoontje voor je huis. Momenteel zie ik maar weinig nut, behalve opslag van je spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ok ik ben een beetje klaar met full destruction. Doet te weinig damage. Met mn hoogste level spells krijg ik sommige bandits niet eens door met mijn 400 mana pool, terwijl zij mij 2 hitten..

Tijd om blacksmithing te levelen en dragon armor te maken :P

En toen crashte te PS3 weer eens..

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 18-11-2011 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dual wield met healing spells en wat armor spells en een NPC die voor je tankt = win :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bokkie schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:12:
Dual wield met healing spells en wat armor spells en een NPC die voor je tankt = win :P
Hoe doe je dan precies damage? En NPC heb ik geprobeerd.. die was in 10 minuten dood.

Of bedoel je de NPC healen de hele tijd? Daar heb ik geen zin in... Heeft ook weinig met destruction te maken.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 18-11-2011 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

1h perks met goede wapens, enige nadeel is idd dat je wel geluk moet hebben met je npc, want als jij de aandacht krijgt ben je door gebrek aan range en schild in een paar klappen stuk.

Nu ben ik ook pas level 7 hoor ^^ dus geen idee of dit later nog viable is

nee je moet jezelf af en toe wat healen omdat je geen schild heb krijg je meer dmg

[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 18-11-2011 22:15 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Maar daar gaat het niet om. Ik wil knallen :P

Destro is gewoon zoooo zwak... Het aantal spells is ook belachelijk laag, dus je hebt weinig keus. Er is praktisch geen crowd control, dus je kunt ook verder niks doen dan mana pool legen en dan maar rennen..

En hoop dat die patch snel komt, word knettergek van die PS3 crashes..

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 18-11-2011 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Leuke read voor de Morrowind fans, over wat er volgens een TES fan schort aan Oblivion (in grote mate) en Skyrim (in kleine mate):

http://forums.bethsoft.co...the-way-things-are-going/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand dit al gezien op de world map? Dat is Vvardenfell aan de rechterkant van de screenie. Misschien een Vvardenfell DLC in de toekomst? :P

http://cloud.steampowered...03760F1676BC63FD050DBCF9/

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 16:40
Bosmonster schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:17:
[...]Destro is gewoon zoooo zwak... Het aantal spells is ook belachelijk laag, dus je hebt weinig keus. Er is praktisch geen crowd control, dus je kunt ook verder niks doen dan mana pool legen en dan maar rennen..[...]
Ik hoop eigenlijk ook wel snel op wat DLC die meer spells toevoegen (zowiezo wat meer te doen met die magic college).
Of anders een goede mod die wat meer leven in de mage stuk van het spel doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Met smithing trouwens, moet ik linksom of rechtsom in de tree voor light armor? (via advanced armor of via ebony)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Laatst online: 16:52

Roozzz

Plus ultra

Bosmonster schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:28:
Met smithing trouwens, moet ik linksom of rechtsom in de tree voor light armor? (via advanced armor of via ebony)
Links (Elven?) = Light
Rechts (Dwarven) = Heavy

Vervolgens gewoon het rondje volgen in de richting naar keuze.

[ Voor 10% gewijzigd door Roozzz op 18-11-2011 22:32 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

Ook aan skyrim begonnen, vind het erg leuk tot nu toe. (net de eerste draak verslagen en nu naar die hut aan het lopen van 'the elderly's' of iets dergelijks.

ik moet zeggen, de emoties van de NPC's in de game zijn erg ver te zoeken zeg.
aangenomen dat iedereen die deze post leest hier al voorbij is, laat ik het buiten spoiler.

Maar alvorens je naar 'het plaats delict' gaat waar de eerste draak zich begeeft, willen een paar mannen niet mee dit dat zus zo.
vervolgens gaat die vrouw hun aanmoedigen, maar je weet dat ze hen aan het aanmoedigen is, maar dat komt meer door de tekst. Anders had je het nooit geweten.
Ook de reactie van de mannen hierop deed me heel erg denken aan 'alrighhhtttt, hastingsss..' van onderstaand filmpje;

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FHrchnJPC4U]

Moet zeggen, dit vind ik toch wel erg jammer.

Verder tot nu toe prima vermaakt en van wat ik ervan begrepen heb word dit alleen maar beter en beter.
Ben benieuwd :)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Roozzz schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:30:
[...]

Links (Elven?) = Light
Rechts (Dwarven) = Heavy

Vervolgens gewoon het rondje volgen in de richting naar keuze.
Dragon heeft light en heavy hoor ;) including a light armor shield ;)

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
yzx schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:36:
[...]

Dragon heeft light en heavy hoor ;) including a light armor shield ;)
Het gaat om blacksmithing. Hoef de heavy armor kant niet te leren, zonde van de perks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Heb ik wat aan die dragonbone armor/hide als ik geen heavy armor wil / aan smithing doe? Kan er namelijk wel een leuk zakcentje mee verdienen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

VP. schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:38:
Heb ik wat aan die dragonbone armor/hide als ik geen heavy armor wil / aan smithing doe? Kan er namelijk wel een leuk zakcentje mee verdienen! :)
Light armor gebruikt hide en heavy gebruikt armor ;) dus kies wat je wilt als je geen van de 2 wilt verkoop ze beide :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Laatst online: 16:52

Roozzz

Plus ultra

VP. schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:38:
Zover ik weet niet, dus cashen maar :)

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:35

defiant

Moderator General Chat
Bosmonster schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:17:
Maar daar gaat het niet om. Ik wil knallen :P

Destro is gewoon zoooo zwak... Het aantal spells is ook belachelijk laag, dus je hebt weinig keus. Er is praktisch geen crowd control, dus je kunt ook verder niks doen dan mana pool legen en dan maar rennen..
Dat valt me ook tegen inderdaad, sowieso heb je als mage minder mogelijkheden als in Oblivion waar je nog je eigen spells kon maken.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Hehe eindelijk!

Afbeeldingslocatie: http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/376011_293138994040768_100000340107228_926189_2106747135_n.jpg

Full deadric armor set! :D (met zwaard), alleen nu nog enchanten voor epic battlepowers! :D

Toch nog vreemd dat mensen mij nog gewoon aankijken alsof ik een normale gast bent, lijkt dit normaal voor jou?!!!

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Bensimpel schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:41:
Hehe eindelijk!

[afbeelding]

Full deadric armor set! :D (met zwaard), alleen nu nog enchanten voor epic battlepowers! :D

Toch nog vreemd dat mensen mij nog gewoon aankijken alsof ik een normale gast bent, lijkt dit normaal voor jou?!!!
Ziet er wel bruter uit dan Dragon moet ik zeggen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 20:44
batsma schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 21:40:
ffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

waarom heeft het huisje in solitude niet een kist in de kelder waar ik mijn herbalism en enchanting bende kan opslaan :(
You read my mind.

There is no real life, there is just AFK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 20:44
yzx schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:42:
[...]

Ziet er wel bruter uit dan Dragon moet ik zeggen :X
En Deadric is beter, kijk maar naar de stats

There is no real life, there is just AFK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Mastermind-- schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:47:
[...]

En Deadric is beter, kijk maar naar de stats
Maar Deadric heeft geen light armor ofwel? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59
De volgende update komt waarschijnlijk de week na Thanksgiving uit. Dat is de week van maandag 24 november tot vrijdag 2 december. De update is voor alle platformen. Er wordt niet bij vermeld wat er in die update zit.

Bron

[ Voor 9% gewijzigd door CoolGamer op 18-11-2011 22:51 ]

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hoop het, want ik sta op het punt dit spel aan de kant te gooien.

Zit je als mage blacksmithing te farmen tussen de crashes door. Niet omdat je het leuk vindt, maar omdat de char die je graag wilt spelen te crap is...

Maar ja.. zit je dalijk te wachten, doen ze er 10% damage bij voor destro ofzo. Whooptiefuckin doo.. Ze hadden gewoon een fatsoenlijke game moeten maken.

Blijkbaar moet je maar een zwaardje pakken om er een matige hack&slash van te maken (want op dat vlak is de game ook ver onder de maat natuurlijk... meer dan gewoon slaan kun je niet :X)

[ Voor 99% gewijzigd door Bosmonster op 18-11-2011 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

yzx schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:49:
[...]

Maar Deadric heeft geen light armor ofwel? >:)
Alleen maar heavy helaas, :*)

[ Voor 17% gewijzigd door Bensimpel op 18-11-2011 22:56 . Reden: oeps ]

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:54:

Zit je als mage blacksmithing te farmen tussen de crashes door. Niet omdat je het leuk vindt, maar omdat de char die je graag wilt spelen te crap is...

Maar ja.. zit je dalijk te wachten, doen ze er 10% damage bij voor destro ofzo. Whooptiefuckin doo.. Ze hadden gewoon een fatsoenlijke game moeten maken.

Blijkbaar moet je maar een zwaardje pakken om er een matige hack&slash van te maken (want op dat vlak is de game ook ver onder de maat natuurlijk... meer dan gewoon slaan kun je niet :X)
Of een (bound) boogje ! De bound bow met nu 3x sneak attack damage werkt heerlijk. Wordt het druk, even een atronach erbij hopsatee.

Is het niet toevallig zo dat je heel veel verschillende skills geleveled hebt, waardoor je algemene level relatief hoog is ten opzichte van je "combat" level en dus het knokken wat lastiger gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:54:

Krijg je als Mage met 0 armor niet een bonus? Misschien dat destruction dan de moeite waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik vind de Nightingale armor wel vet (light) zeker met de bonus van full set en hier en daar een Light armor perk, ik kan zelfs met heavy nog niet zoveel krijgen nu.

[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 18-11-2011 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 23:13:
[...]

Krijg je als Mage met 0 armor niet een bonus? Misschien dat destruction dan de moeite waard is?
Nee, ik heb alleen maar destruction gedaan. Gebruik de hoogste level spells die kunnen voor mijn level (19).

Ik ga proberen blacksmithing en enchanting nu te levelen om goed light armor te maken (bij gebrek aan fatsoenlijke armor spells of crowd control). Nadeel is dan wel dat ik level 30 ben ofzo tegen de tijd dat ik dat heb.. maar goed..

Het spel is geweldig qua wereld en quests, maar eigenlijk best slecht als het gaat om skills en itemisation. Er is praktisch geen magic spul te krijgen op de standaard robes na. Ik loop nog steeds in de boots die ik bij de start kreeg met frost resistance ffs. En degene die het geneuzel met Soul Gems heeft bedacht moeten ze ook afschieten. Blijkbaar moet je gestraft worden als je in een RPG iets met magic wil doen.. Die dingen vullen is met de huidige interface voor het switchen van skills namelijk ondoenlijk..

[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 18-11-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Ik kom anders continue mooie robes in verscheidene sidequests. Ik weet de exacte stats niet meer, maar ze verkopen zo rond de 2k-3k!

Meer afdwalen dus ;)
Bosmonster schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 23:20:
[...]

Nee, ik heb alleen maar destruction gedaan. Gebruik de hoogste level spells die kunnen voor mijn level (19).

Ik ga proberen blacksmithing en enchanting nu te levelen om goed light armor te maken (bij gebrek aan fatsoenlijke armor spells of crowd control). Nadeel is dan wel dat ik level 30 ben ofzo tegen de tijd dat ik dat heb.. maar goed..

Het spel is geweldig qua wereld en quests, maar eigenlijk best slecht als het gaat om skills en itemisation. Er is praktisch geen magic spul te krijgen op de standaard robes na. Ik loop nog steeds in de boots die ik bij de start kreeg met frost resistance ffs. En degene die het geneuzel met Soul Gems heeft bedacht moeten ze ook afschieten. Blijkbaar moet je gestraft worden als je in een RPG iets met magic wil doen.. Die dingen vullen is met de huidige interface voor het switchen van skills namelijk ondoenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
VP. schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 23:27:
Ik kom anders continue mooie robes in verscheidene sidequests. Ik weet de exacte stats niet meer, maar ze verkopen zo rond de 2k-3k!

Meer afdwalen dus ;)

[...]
Voorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Voorbeeld van wat? Een specifieke quest?

Doe gewoon alles wat je kan aanpakken, en je komt geheid quests tegen waar je gebieden met mages moet clearen. En hey wat gek, die droppen mage-loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Heb je ook arcane spellfailure als mage met heavy armor?

Wat ik ook raar vind is dat niets level afhankelijk is, als je op Level 1 een uber item zou vinden die je normaal pas op lvl 30 zou hebben, dan kun je hem gewoon aandoen. Maargoed ze hebben de world droprate zo gemaakt dat je zoiets pas kan vinden wanneer je die level bent.

Je zou het wel met console commands bij kunnen cheaten, maar dat is lame en ga ik zeker niet doen. Maar ik vind dat er in een zekere mate wel een restrictie moet zijn wat iets level afhankelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nee, van het type robe. Dacht dat er geen +dmg robes waren namelijk, wat betekent dat dat weinig gaat helpen voor de underpoweredness van destro :P

Maar eigenlijk het irritantste voor magic is de crappy console-interface. Je kunt maximaal 2 spells hotswappen. En dat is natuurlijk niet genoeg.. Armor, Heal, Fireball bijvoorbeeld is niet mogelijk... En dat maakt een mage spelen extreem frustrerend.

[ Voor 118% gewijzigd door Bosmonster op 18-11-2011 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
BobF. schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:31:
Ook aan skyrim begonnen, vind het erg leuk tot nu toe. (net de eerste draak verslagen en nu naar die hut aan het lopen van 'the elderly's' of iets dergelijks.

ik moet zeggen, de emoties van de NPC's in de game zijn erg ver te zoeken zeg.
aangenomen dat iedereen die deze post leest hier al voorbij is, laat ik het buiten spoiler.

Maar alvorens je naar 'het plaats delict' gaat waar de eerste draak zich begeeft, willen een paar mannen niet mee dit dat zus zo.
vervolgens gaat die vrouw hun aanmoedigen, maar je weet dat ze hen aan het aanmoedigen is, maar dat komt meer door de tekst. Anders had je het nooit geweten.
Ook de reactie van de mannen hierop deed me heel erg denken aan 'alrighhhtttt, hastingsss..' van onderstaand filmpje;

[video]

Moet zeggen, dit vind ik toch wel erg jammer.

Verder tot nu toe prima vermaakt en van wat ik ervan begrepen heb word dit alleen maar beter en beter.
Ben benieuwd :)
Helemaal met je eens. Er zijn wel meer quests waar een gezonde dosis emotie goed van pas zou komen om het verhaal zoveel levendiger te maken, voornamelijk verdriet en emotie (vreugde heb ik op zich wel wat gezien, en dit heeft ook een kleinere impact dus maakt ook niet zoveel uit als dit er niet is). Ik vind inderdaad dat dit er bijster weinig is. Helaas, want zo lijkt het teveel op een verhaaltje dat je in de Donald Duck leest dan een echt verhaal. Deels is dit te verwijten aan de manier hoe cutscenes worden gemaakt (gewoon gerenderd in tegenstelling tot vooropgenomen zodat ze de animaties minder houterig konden maken en meer met lichaamstaal konden doen) maar grotendeels ligt het toch weer aan de voice actors die de regels op de belangrijke momenten in het verhaal gewoon te monotoon inspreken. GTA is bijvoorbeeld een serie waar de cutscenes op dezelfde manier worden gedaan maar daar zit al wel een stuk meer emotie in, dus het kan op zich wel.

Misschien ben ik wel gewoon verwend door Heavy Rain...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Het is ook zo'n typische fantasy game in dat opzicht ja. Je kunt je helemaal niet in de characters vinden. Echt zo'n mythologisch verhaal waar iedereen of goed, of evil is. De rest word voor het gemak maar even vergeten, zoals meestal met mythes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Voor de mensen die The Witcher 2 gespeeld hebben en nu Skyrim spelen.
Welke game heeft meer indruk gemaakt? Ik weet dat ze moeilijk te vergelijken zijn omdat The Elder Scrolls games de games zijn die je de meeste vrijheid geven van alle games en The Witcher 2 is vrij lineair.
Maar toch vind ik tot nu toe niet het het ontzag dat ik in The Witcher 2 vond. Wat was dat een game zeg!
Nu maak ik met een nieuwe The Elders Scrolls game niet meer de fout van vroeger en speel ik eerst de main quest uit maar toch .... een aantal vernieuwingen die ik in Skryim verwachte zijn er ofwel niet of ze zijn toch niet uitgewerkt zoals ik had gehoopt.
Misschien komt het omdat The Witcher 2 zich meer richt op een 18+ publiek.

En dan in totaal ander nieuws:
Ze zijn trouwens al met een mod GUI bezig voor een betere PC ervaring.
http://forums.bethsoft.co...-ui-pc-specific-redesign/

[ Voor 9% gewijzigd door Kain_niaK op 19-11-2011 00:02 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hoe kun je je huidige armor rating zien trouwens? Zit beetje te spelen met stoneflesh, maar kan het nergens vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Bensimpel schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:41:
Hehe eindelijk!

[afbeelding]

Ziet er top uit!
Waar haal je die vandaan^^?

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

pino85 schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 00:03:
[...]

Ziet er top uit!
Waar haal je die vandaan^^?
Zelf gemaakt met smithing, (je hebt 90 smithing nodig), deadric hearths verzameld door middel van deadric quest, en ebony ingots gekocht bij de smits zelf. Kost wat effort (ong 20 uur voor mij) maar dan heb je wel wat. Ik adviseer je wel om meteen je smithing tot 100 te krijgen, zodat je je armor en wapen tot Legendary status kunt verbeteren :D

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hoop dat er snel mooie armor mods komen, vind die overdreven armors nooit boeiend. Blijf qua uiterlijk liever bij leather dan dat ik dragonscale of dat glass armor. Het ziet er gigantisch opzichtig uit, alsof je naar de kermis gaat. Enig nadeel is dat je qua armor rating nogal achter blijft op deze manier.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Ja, ik vind steel eigenlijk ook mooier dan wat ik nu heb (Orcish). Alleen word dat wel moeilijk op een gegeven moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
[b][message=37162586,noline]
En dan in totaal ander nieuws:
Ze zijn trouwens al met een mod GUI bezig voor een betere PC ervaring.
http://forums.bethsoft.co...-ui-pc-specific-redesign/
Wow... Da's zeker een mooie. Bethesda mag die vent wel aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Bensimpel schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 00:07:
[...]
Ik adviseer je wel om meteen je smithing tot 100 te krijgen, zodat je je armor en wapen tot Legendary status kunt verbeteren :D
En als je dan nog even een Elixir of the Blacksmith neemt voor je het gaat verbeteren, pers je er nog wat extra armor nummertjes uit ;) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Wolfos schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 00:20:
Ja, ik vind steel eigenlijk ook mooier dan wat ik nu heb (Orcish). Alleen word dat wel moeilijk op een gegeven moment.
Yup same here...en dan speel ik nog als female ook.. die zie4 je het liefst in leather oid :p magoed ik speel het liefst one- handed met een shield of spell erbij dus dan moet je wel aan de heavy armour. Maar qua looks is een female hunter, mage en vaak light armour ook nog wel, veel mooier om te zien.

Wat dat betreft was een spel als dc universe online wel leuk daar kun je de looks van je outfit aanpassen zonder dat je specs er op achteruit gaan.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Bensimpel schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 00:07:
[...]

Zelf gemaakt met smithing, (je hebt 90 smithing nodig), deadric hearths verzameld door middel van deadric quest, en ebony ingots gekocht bij de smits zelf. Kost wat effort (ong 20 uur voor mij) maar dan heb je wel wat. Ik adviseer je wel om meteen je smithing tot 100 te krijgen, zodat je je armor en wapen tot Legendary status kunt verbeteren :D
Cool, dat wist ik niet,tnx! :)

Liefhebber van Tweakers

Pagina: 1 ... 17 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.