Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

pino85 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:26:
Wie heeft er trouwens al veel ervaring met het vamepier spelen? en hoe bevalt het tot nu toe.
Ik ben bang als ik die stap zet dat de game juist minder leuk word omdat je nogal belemmerd word, zeker als je stage 4 word( zo heet dat toch?)
Aantal mensen dat ik ken en dus Stage4 vampier waren wisten niet hoe snel ze daar vanaf moesten komen, Weerwolf is leuk heeft buiten het niet 'you feel rested' gedoe weinig nadelen en zeker wel voordelen.
Vampirism is ruk als ik eerlijk ben, ik zie er ook geen voordeel is om vampier te zijn.

Als je dus Stage4 bent dan valt alles en iedereen je aan, lijkt leuk maar is het niet.

spoiler:
Weerwolf heeft als grootste voordeel dat je gewoon mensen kan vermoorden als je wolf bent, je vlucht en krijgt geen bounty. Je moet er wel voor zorgen dat niemand je ziet veranderen!

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixadus
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
Bij deze een paar sites voor mod's:

http://www.curse.com/mods/skyrim/category/ui - Overzicht van mods
http://forums.bethsoft.co...-ui-pc-specific-redesign/ - nog inde maak maar ziet er erg goed uit

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:01
Nixadus schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:32:
Bij deze een paar sites voor mod's: [...]
http://www.skyrimnexus.com/ is wat uitgebreider zo op het oog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
prutser001 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:31:
[...]

Aantal mensen dat ik ken en dus Stage4 vampier waren wisten niet hoe snel ze daar vanaf moesten komen, Weerwolf is leuk heeft buiten het niet 'you feel rested' gedoe weinig nadelen en zeker wel voordelen.
Vampirism is ruk als ik eerlijk ben, ik zie er ook geen voordeel is om vampier te zijn.

Als je dus Stage4 bent dan valt alles en iedereen je aan, lijkt leuk maar is het niet.

spoiler:
Weerwolf heeft als grootste voordeel dat je gewoon mensen kan vermoorden als je wolf bent, je vlucht en krijgt geen bounty. Je moet er wel voor zorgen dat niemand je ziet veranderen!
Vampier zijn heeft veel voordelen hoor, vooral voor sneaky assassin achtige characters. Als je niet stage 4 wilt worden moet je gewoon voeden en dan ben je weer stage 1, dan begint de cyclus opnieuw.

Mijn volgende playthrough gaat een vampire assassin worden :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:30:
[...]

Lol, er staat niet voor niets een spoiler tag omheen! 8)7
Die heb ik er zelf omheen gezet slimmerik, vind het alleen jammer dat de dark brotherhood met 1 zin gespoiled wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL

http://forums.bethsoft.co...-ui-pc-specific-redesign/ - nog inde maak maar ziet er erg goed uit

Holy shit, die UI ziet er geweldig uit! Zoveel beter dan wat het nu is!

Grappig dat consumenten beter designwerk kunnen afleveren dan game developers tegenwoordig. Er was ook iemand bezig met UI sketches voor Battlefield 3 die honderd keer beter waren dan wat DICE gemaakt heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixadus
EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:36:
[...]

Holy shit, die UI ziet er geweldig uit! Zoveel beter dan wat het nu is!

Grappig dat consumenten beter designwerk kunnen afleveren dan game developers tegenwoordig. Er was ook iemand bezig met UI sketches voor Battlefield 3 die honderd keer beter waren dan wat DICE gemaakt heeft :)
Wat denk je van deze dan? Die is een stuk beter dan de standaard map:
http://www.curse.com/mods...ap-full-3d#t1:screenshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Nixadus schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:38:
[...]

Wat denk je van deze dan? Die is een stuk beter dan de standaard map:
http://www.curse.com/mods...ap-full-3d#t1:screenshots
Al gezien maar je hebt dan geen indoor/local map meer en dat zuigt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:24
sheez88 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:26:
[...]

zijn zat oplossingen voor te vinden op het internet
maar sinds je dus te lui bent om zelf te zoeken : ga voor de deur staan en typ dit in console "movetoqt mq202 1" dan wordt je in die kamer gezet..... druk een paar keer op e en hij doet de deur open

edit: oh ja gba extractor werkt oook, dan werkt zijn geluid weer etc
Genoeg oplossingen die niet werken idd.
Uiteindelijk heb ik hem al uit zijn kamer gekregen. :-)

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Lol, er staat niet voor niets een spoiler tag omheen! 8)7
Die stond er eerst niet, in de quote heeft-ie ze er zelf omheen gezet ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
anandus schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:41:
[...]
Die stond er eerst niet, in de quote heeft-ie ze er zelf omheen gezet ;)
Oh mijn excuses :D Foei voor diegene die de tags vergeten is! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is jammer dat ze niet net als bij Morrowind vampire clans hebben. Dat maakt het veel meer de moeite waard omdat je dan ook nog is een questline kan spelen. Heeft iemand wel eens de Vampire Embrace mod voor Morrowind gespeeld? Ik begrijp niet dat ze die mod nog niet letterlijk hebben over genomen. Daar kon je thralls maken en hele dorpjes langzaam over nemen. Beetje zoals die quest in Morthal met die vampier. Alleen speel jij dan de vampier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik trouwens de enige die nu al zin heeft in de DLC? :P
En ik weet dat ik nog maar een fractie van Skyrim heb gespeeld/ontdekt/gedaan.

Maar ik ben nu al nieuwsgierig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:42:
[...]

Oh mijn excuses :D Foei voor diegene die de tags vergeten is! 8)7
Idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
kloos2 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:40:
Klopt het dat je niet met die carriage kunt reizen als je overencumbered bent? Was gister overencumbered, praatte met die gozer, stap achterin. En er gebeurt niets, ook geen melding ofzo...

En is er een woning die je kunt kopen met daarbij tools voor smithing en enchanting? Heb nu de woning in whiterun met de alchemy table, maar smithing en enchanting zou ook wel leuk zijn om thuis te hebben :P
Iemand? Raakt snel overspoeld hier }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de perks Sweep en Warmaster al?
Heb je daar wat aan kwa Utility?
Ik heb die Rush attack ook niet gepakt want ut lijkt me totaal overbodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixadus

In aanvulling ook nog deze:
http://skyrim.rpg-mods.com/mods-downloads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
kloos2 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:48:
[...]

Iemand? Raakt snel overspoeld hier }:O
Voor zover ik weet kan je geen fast travel doen wanneer je te vol zit met crap :)

Lijkt me dat je dan ook de carriage niet kan gebruiken...

Te snel overspoeld? http://irc.tweakers.net/skyrim

Er zitten ondertussen hier al een paar forum f5'ers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Damn :/
Ik snap nu nog minder waarom ze voor deze UI hebben gekozen, zelfs ik als consolespeler heb liever de UI uit de OP van dat topic dan de huidige.

Ik zou graag willen dat ze een UI zoals die als update doorvoeren, maar dat zal wel niet. Denk dat ze alleen maar bugfixes als update gaan uitbrengen helaas. Daarom verwacht ik ook niet dat ze Destruction nog gaan fixen.

[ Voor 22% gewijzigd door Gwildor op 18-11-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anandus schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:43:
Ben ik trouwens de enige die nu al zin heeft in de DLC? :P
En ik weet dat ik nog maar een fractie van Skyrim heb gespeeld/ontdekt/gedaan.

Maar ik ben nu al nieuwsgierig :D
Ik ook, vooral omdat er in de Oblivion DLC een aantal prachtige huizen zijn toegevoegd zoals dat kasteel! (Heette dat Battlehorn??). Vond alleen die Wizard Tower erg raar aanvoelen en heb die daarom nooit echt als huis gebruikt.

Uiteindelijk heb ik er in Oblivion alsnog voor gekozen om een huis mod te downloaden. Kreeg er zo een giga sanctuary bij onder de Imperial City, heel veel display cases, boekenkasten, pracht van een armory waar je voor elk type wapen ruimte had om alles netjes uit te stallen + in het midden van de ruimte display cases voor unique weapons.

Zelf de boel nog vol gezet met mannequins zodat ik ook het armor kon uitstallen :P. Heb daar toch echt een waar museum van gemaakt met als een van de grappigste stukken het nog rottende hoofd dat een mooie rol speelde in de DB questline :D.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Gwildor schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:52:
[...]

Damn :/
Ik snap nu nog minder waarom ze voor deze UI hebben gekozen, zelfs ik als consolespeler heb liever de UI uit de OP van dat topic dan de huidige.
Bedrijven zijn helemaal in de trance van "less is more" terwijl dat natuurlijk nooit zo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
XyritZz schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:57:
[...]

Ik ook, vooral omdat er in de Oblivion DLC een aantal prachtige huizen zijn toegevoegd zoals dat kasteel! (Heette dat Battlehorn??). Vond alleen die Wizard Tower erg raar aanvoelen en heb die daarom nooit echt als huis gebruikt.

Uiteindelijk heb ik er in Oblivion alsnog voor gekozen om een huis mod te downloaden. Kreeg er zo een giga sanctuary bij onder de Imperial City, heel veel display cases, boekenkasten, pracht van een armory waar je voor elk type wapen ruimte had om alles netjes uit te stallen + in het midden van de ruimte display cases voor unique weapons.

Zelf de boel nog vol gezet met mannequins zodat ik ook het armor kon uitstallen :P. Heb daar toch echt een waar museum van gemaakt met als een van de grappigste stukken het nog rottende hoofd dat een mooie rol speelde in de DB questline :D.
Klinkt gaaf, heb je daar nog pics van? Ben wel benieuwd :)

Ik hoop dat de DLC voor Skyrim wel goede DLC wordt, niet van die stomme horse armor nonsens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Phoenix_the_II schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:57:
[...]

Bedrijven zijn helemaal in de trance van "less is more" terwijl dat natuurlijk nooit zo is...
Inderdaad :/

Ik zou graag willen dat ze een UI zoals die als update doorvoeren, maar dat zal wel niet. Denk dat ze alleen maar bugfixes als update gaan uitbrengen helaas. Daarom verwacht ik ook niet dat ze Destruction nog gaan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal wel dope zijn als ze High Rock als DLC geven. Van mij mogen ze best het in tweeën delen. Maar heb genoeg top content om me mee te vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:58:
[...]

Klinkt gaaf, heb je daar nog pics van? Ben wel benieuwd :)

Ik hoop dat de DLC voor Skyrim wel goede DLC wordt, niet van die stomme horse armor nonsens!
Geen screens meer van m'n eigen invulling, kale screens van volgens mij een variant op de mod staat hier:
http://privat.bahnhof.se/...anctuary/screenshots.html

Heb het idee dat mijn huis alleen wat groter was, zo had ik net als in Bruma zo'n beeld van m'n eigen character er in staan en had ik ook een complete tuin die ik hier zo snel niet terug zie.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

wat die interface betreft ik begin er aardig aan te wennen, voorheen navigeerde ik veel met de muis door de menu's maar Skyrim dwingt het redelijk af om veel gewoon met het TB te doen en eigenlijk gaat dat nog sneller ook... ik vindt de interface iig wel verfrissend :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
XyritZz schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:05:
[...]

Geen screens meer van m'n eigen invulling, kale screens van volgens mij een variant op de mod staat hier:
http://privat.bahnhof.se/...anctuary/screenshots.html

Heb het idee dat mijn huis alleen wat groter was, zo had ik net als in Bruma zo'n beeld van m'n eigen character er in staan en had ik ook een complete tuin die ik hier zo snel niet terug zie.
Ziet er vet uit. Ik hoop dat de mod scene voor Skyrim binnekort iets meer op gang komt. Skyrim nexus is nu 90% savegames van hot chick Nords :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

Gwildor schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:59:
Daarom verwacht ik ook niet dat ze Destruction nog gaan fixen.
Las op UESP dat zelfs de wiki's weergeven dat destruction op hogere levels suckt. Baal ik wel van. Ben lvl 9, maar destruction zit al op 45. Plus dat het merendeel van de perks daar inmiddels inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk meerdere huizen te kopen in verschillende steden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:07:
[...]

Ziet er vet uit. Ik hoop dat de mod scene voor Skyrim binnekort iets meer op gang komt. Skyrim nexus is nu 90% savegames van hot chick Nords :)
Ja, ik weet alleen al waarom het er in mijn beleving groter uit zag, vanwege de size heb ik dit huis op den duur weggegooid en vervangen door een andere Ayleid Sanctuary: http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=10424

Hier staan geen screenshots bij, maar wel een mooie lijst met wat het huis allemaal te bieden heeft, oa:
- Oblivion Gate die nooit sluit (onbeperkte Sigil stones :) )
- Throne room met veel display cases.
- Spells die je transporteren naar het huis, en in het huis een statue dat je terug transporteert naar de locatie waarvan je het laatste die spell hebt gebruikt.

http://oblivionsrealestat...A_Home/Ayleid/ayleid.html toont twee kleine afbeeldingen helemaal bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:08:
nog geen ervaring mee, maar in Oblivion kon het wel, en ik zou geen reden kunnen bedenken waarom het niet zou kunnen/mogen.

Ik heb mijn huisje in whiterun helemaal gepimped ziet er zo al stukken beter uit!

Ik zoek alleen nog een huishoudster vrouw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:08:
Ja, hoor, geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Wat ik me afvraag is of je een shared stash hebt... Ik heb nu alleen een huis in Whiterun. Daar staat 1 kist naast mijn bed. Wanneer ik een 2de huis koop waar ook een kist in staat, is dat dezelfde stash? Ik neem aan van niet omdat dit onrealistisch zou zijn. Toch hoop ik er stiekem op! :o

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 07:59

Bartaz

Likes cookies!

Nadat ik een Dwemer grot ben ingegaan en 1 van die mechanische spinnen heb verslagen, komt er allemaal rook van mijn character af.
Helaas staat er niks van negative effects bij magic.
Heeft iemand een idee hoe ik die rook weg kan laten gaan?

Ook staat er een soort van klauw/rots icoontje onder de character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eeeeiiindelijk Skyrim op de mat. Had 'm besteld bij BPgames, maar die hadden wat lever probleempjes. Na 6 tergend lange wachtdagen - verschillende keren naar de Saturn willen rennen - had ik 'm eindelijk in mijn handen.
Ik moet wel zeggen dat BPgames ontzettend netjes gehandeld heeft. Tijdige e-mails over de vertraging en woensdag het verlossende e-mailtje dat ie op de post zat, en dat voor nog geen € 32,00 , bij Saturn kostte ie in de aanbieding toch nog € 39,00.

Installatie ging heerlijk soepel met Steam al op de PC was het even activeren, data pompen en updaten. Al met al een klein kwartiertje en hoppa starten die hap. Na wat klooien met de instellingen loopt ie als een zonnetje. In het begin had ik wat haperingen, maar ik heb gewoon de AA op 2x gegooid en nou loopt het heerlijk. Ik speel op 1920x1080 met een 22" scherm en het verschil tussen 2x AA of 8x AA zie ik gewoonweg niet tijdens het gamen.
Nog geen echte bugs of CTD gehad (afkloppen).

Heb er ondertussen zo'n dikke 10 uur inzitten. Ik ben begonnen met een Nord (hoe origineel) en gebruik het meest One-Handed en af en toe pijl en boog. Moest even wennen aan de nieuwe dingen, met name de menu's, ik ram nog steeds te vaak op de 'E', waardoor mijn inventory nogal eens dichtslibt. Verder weer een briljante game die me nog ontzettend lang gaat vermaken.

Één klein minpuntje waar ik gisteren tegen aanliep: ik had voor 1000 zuurverdiende goudstukken een knol gekocht. Toen besloot ik wat bounty quests te gaan doen om wat meer goud te verdienen. Bij de tweede moest ik naar twee torens over de rivier om een bandieten leider om te leggen. Ik parkeer mijn knol een stukkie van die bandieten af, zoals ik ook altijd deed in Oblivion om mezelf tijd te geven om van het paard af te komen en een wapen te trekken. En daar gebeurde het, net zoals in Oblivion, bandietjes zien me en stormen op me af om vervolgens mij te negeren en mijn knol af te rossen. Ik sloop die bandietjes en merk dat er nog één van bovenaf op me schiet met pijl en boog. Ik ren op de toren af om die ook te pakken, word ik ingehaald door mijn paard die de trap op rent! Nadat ik de bandietjes allemaal om zeep heb geholpen kom ik weer beneden bij de eerste toren en wat ligt daar.... mijn knol, dood, naar beneden gelazerd, 1000 goud in de put.
Vond ik in Oblivion ook al irritant dat ze mij negeerden en mijn paard sloopten, hadden ze mogen verbeteren/veranderen van mij. Verder top game weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:32:

Vond ik in Oblivion ook al irritant dat ze mij negeerden en mijn paard sloopten, hadden ze mogen verbeteren/veranderen van mij. Verder top game weer. :)
Na een paar close calls heb ik maar besloten om altijd wat eerder van mijn paard af te stappen en let ik extra goed op mijn paard tijdens gevechten.
Ik speel al zo'n 25-30 uur en mijn paard is nog steeds gezond en wel. Hij heeft zelfs eens een Draak getanked terwijl ik met pijl en boog aan het schieten was.

Ik heb trouwens gemerkt dat de Unrelenting Force shout op een gegeven moment iets te sterk wordt, als je al op een klein heuveltje staat en een giant of trool de heuvel af schreeuwt, gaan ze meestal daar dood aan, ook al is het maar een meter naar beneden ofzo :(

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

haha heel herkenbaar is me ook al meerdere keren overkomen dat dat stomme paard me voorbij komt rennen om mee te vechten terwijl ik altijd tijdig afstap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
mijn knol, dood, naar beneden gelazerd, 1000 goud in de put
Tsja, in Oblivion ook in de eerste game veel paard gereden, maar dan geef je geld uit aan een slome unit terwijl je later dat snelle paard van de Dark Brotherhood krijgt (Shadowfax volgens mij. Of is dat uit LOTR?). In Skyrim had ik dus ook niet meteen de behoefte zo'n paard te kopen/stelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
NoUseWhatsoever schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:37:
[...]

Tsja, in Oblivion ook in de eerste game veel paard gereden, maar dan geef je geld uit aan een slome unit terwijl je later dat snelle paard van de Dark Brotherhood krijgt (Shadowfax volgens mij. Of is dat uit LOTR?). In Skyrim had ik dus ook niet meteen de behoefte zo'n paard te kopen/stelen.
Shadowmere :) Maar wat is 1000 gold nou? Dat heb je in 1 dungeon tochtje bij elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:38:
[...]

Shadowmere :) Maar wat is 1000 gold nou? Dat heb je in 1 dungeon tochtje bij elkaar!
Waar, maar het werkt voor geen meter. Je schiet er namelijk nauwelijks mee op en je moet er bij een gevecht rekening mee houden. Liever lopen en gelijk je boog kunnen trekken dan per ongeluk een tentenkamp instormen op je logge knol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Paarden stinken. Ik ga wel lopen.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik heb dat eerste stinkpaard gekocht en snel is ie niet echt. Vaak genoeg ook dat mages mijn paard in de fik zetten, of een sabretooth die mijn arme viervoeter aan stukken scheuren voordat ik af kan stappen... houd ie niet lang vol kan ik je vertellen. Maar je kunt dus snellere paarden kopen? Hopelijk dit keer met nitro lachgas injectie ofzo...

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL. Ik ga voorlopig ook lopen, krijg ik ook meer kans zélf de bad guys neer te sabelen in plaats van dat ze doodgeknuffeld worden door mijn paard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imbalanced
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-07 14:56
Ik kan het niet laten om dit met jullie te delen:

Afbeeldingslocatie: http://oi55.tinypic.com/2lo15wm.jpg

Is het overbodig om te zeggen dat hij zich gaat aansluiten bij de stormcloaks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:59
[...]

Vanaf Stage 4 valt iedereen je aan, dus ja dat is best lastig :)

Misschien handig om dit even door te lezen: http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Vampirism
Dit wist ik dus niet en kon gister het spel wel weggooien wist niet waarom mensen mij steeds aanvielen. Zo kon ik een quest niet complete.
Straks maar even feeden op een dooie zodat ik weer level 1 word die spells komen wel eens van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Imbalanced schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:50:
Ik kan het niet laten om dit niet met jullie te delen:

[afbeelding]

OMG _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eeeeiiindelijk Skyrim op de mat. Had 'm besteld bij BPgames, maar die hadden wat lever probleempjes. Na 6 tergend lange wachtdagen - verschillende keren naar de Saturn willen rennen - had ik 'm eindelijk in mijn handen.
Ik moet wel zeggen dat BPgames ontzettend netjes gehandeld heeft. Tijdige e-mails over de vertraging en woensdag het verlossende e-mailtje dat ie op de post zat, en dat voor nog geen € 32,00 , bij Saturn kostte ie in de aanbieding toch nog € 39,00.
Ach, als je een game koopt voor pc en ze hebben lever problemen dan is er niemand die het erg vind dat je de cracked versie alvast speelt :)

Heb ik wel gedaan. Zou op release dag binnenkomen, kreeg ik een mail dat het toch niet ging lukken. Prima kan gebeuren, Here Skidrow comes to save the daaaaay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Phoenix_the_II schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:57:
[...]

Er is niks mis met het principe van "less is more". Alleen heeft dat weinig te maken met het designen van een crappy interface ;)

Niet alleen de interface is kut, ook de controls zijn soms echt *facepalm*.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 18-11-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

He bah ik begin me toch steeds meer een hekel te krijgen aan die draken verslaan, ik ben eigenlijk gewoon warrior based dus niets met spells etc.. gewoon veel getrained in hand2hand combat maar ja dat is wel pittig tegen die beesten.. wellicht toch eens wat meer anders gaan orienteren..

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Ik ben toch wel erg blij met me knol, elke keer na zo'n dungeon strippen wandel ik naar buiten, stap op me knol... en fast-travel naar me huis... dat scheelt toch weer een uur "wandelen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

3xNix schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:01:
Ik ben toch wel erg blij met me knol, elke keer na zo'n dungeon strippen wandel ik naar buiten, stap op me knol... en fast-travel naar me huis... dat scheelt toch weer een uur "wandelen".
Eh, hoi. Waarom stap je eerst op je paard als je daarna fast-travel gebruikt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 13:15

Rmg

hyptonize schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:03:
[...]

Eh, hoi. Waarom stap je eerst op je paard als je daarna fast-travel gebruikt? :?
omdat dat tijd scheelt. ( game tijd loopt door tijdens ft )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:49

Vis

[...]

Nutteloos idd... je paard fast traveld mee

LOL @ Breivik

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Rmg schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:03:
[...]

omdat dat tijd scheelt. ( game tijd loopt door tijdens ft )
Serieus?? hmmz beste tip van vandaag dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ach, geen paard bevalt me wel. Heb huisje gekocht met genoeg opslag voor meuk die niet direct nuttig is en als er echt teveel loot is mik ik die ff buiten de dungeon op de grond en travel ik wel een keer heen en weer om 't op te halen. Maar ik ben geen hoarder eigenlijk, na mijn huis geen idee wat ik met gold zou moeten doen behalve hier en daar een ingot ofzo als ik weer es een smithing-sessie doe. Ik neem dan ook alleen potions/gold/interessante magic items mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het jammer van je paard dat-ie gewoon echt geen stamina heeft. 10 seconden rennen en dat beest staat al te hijgen :P

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 18-11-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

[...]

@ alles hierboven... nee

Ik stap eerst op me knol omdat ik zwaar overweight ben, maar op paard kan ik wel fast travel doen.

Zucht... nog een uur werken :( en ik ben al zo brak van al dat slaap tekort...
Nog "even" deze instance doen... en dan slapen... (en dan eind van dungeon) oooh, handig om eerst alles te verkopen en dan te gaan slapen.... (alles verkocht) He! deze quest is dichtbij en ik hoef alleen maar een hond net buiten de stad te halen met een stuk vlees... en dan slapen.....

[ Voor 35% gewijzigd door 3xNix op 18-11-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:04

ErikKo

Rippie

pino85 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:01:
He bah ik begin me toch steeds meer een hekel te krijgen aan die draken verslaan, ik ben eigenlijk gewoon warrior based dus niets met spells etc.. gewoon veel getrained in hand2hand combat maar ja dat is wel pittig tegen die beesten.. wellicht toch eens wat meer anders gaan orienteren..
Mwa, ik kan ze tegenwoordig prima solo'en met hand2hand combat. Block werkt beter dan ik had verwacht, vooral met de perk die 50% van elemental damage tegenhoudt. Als hij landt hak ik erop los, en als hij opstijgt heal ik mezelf weer met een spell.
Het is me opgevallen dat draken niet meer vliegen wanneer ze geland zijn als ze <50% health hebben. Meer mensen die dit hebben opgemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Jep, als je lang genoeg doorhakt zal ie dusdanig gewond zijn dat ie niet meer kan vliegen. Dat is zo bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:11:
Jep, als je lang genoeg doorhakt zal ie dusdanig gewond zijn dat ie niet meer kan vliegen. Dat is zo bedoeld.
Meer een veiligheidspal dat een dragon niet bovenop een berg/huis sterft waar je niet kunt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:29
Hehe, heb een poos dit topic open staan en af en toe laad ik wat extra berichten... spring ik opeens van pagina 42 naar 63.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imbalanced schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:50:
Ik kan het niet laten om dit met jullie te delen:

BREIVIK

lol big time

ik ben aan het denken om dit spel te kopen, lijkt me wel cool en volg thread af en toe
maar ik zie dat er wel nog wat bugs in zitten
is het speelbaar? moet je veel/regelmatig een workaround zoeken? is het nerdintensief of meestal eenvoudig te verhelpen?

dit is zowat mn enige zorg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:12:
[...]

lol big time

ik ben aan het denken om dit spel te kopen, lijkt me wel cool en volg thread af en toe
is het speelbaar? moet je veel/regelmatig een workaround zoeken? is het nerdintensief of meestal eenvoudig te verhelpen?

Het is prima speelbaar.
De bugs zijn niet zozeer gamebreaking, als dat het gewoon een beetje freaky is :P
Maar zo vaak kom je ze ook weer niet tegen.

En je hoeft niets te verhelpen, gewoon negeren als er weer een mammoet in de lucht hangt :P

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 18-11-2011 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:56
Ik heb nog geen een keer een workaround moeten zoeken, ik heb tot nu toe van 1 quest gehoord dat ie bugged (maar weet niet of dat voor iedereen geld) Ik zou het zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

ErikKo schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:10:
[...]

Mwa, ik kan ze tegenwoordig prima solo'en met hand2hand combat. Block werkt beter dan ik had verwacht, vooral met de perk die 50% van elemental damage tegenhoudt. Als hij landt hak ik erop los, en als hij opstijgt heal ik mezelf weer met een spell.
Het is me opgevallen dat draken niet meer vliegen wanneer ze geland zijn als ze <50% health hebben. Meer mensen die dit hebben opgemerkt?
Die perk heb ik niet, anders toch eens bekijken. :)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:12:
[...]

lol big time

PC Versie lijkt vol te zitten met bugs, op de xbox heb ik nog geen enkel probleem gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
Rmg schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:14:
[...]

PC Versie lijkt vol te zitten met bugs, op de xbox heb ik nog geen enkel probleem gehad
Valt ook wel mee hoor ;) je hoort het gewoon snel. Ik ben zelf nog geen 1 (serieuze) bug tegengekomen na 20 uur speeltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Rmg schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:14:
[...]

Hier PC versie... nog geen noemenswaardige bugs tegen gekomen hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze thread loopt in ieder geval als een trein dus lijkt me wel wat
en het is voor PC maar ok ik ben al overtuigd :) dit weekend maar es gaan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

Vis schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:16:
[...]

Jarrean schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:16:
[...]

Valt ook wel mee hoor ;) je hoort het gewoon snel. Ik ben zelf nog geen 1 (serieuze) bug tegengekomen na 20 uur speeltijd.
Laat ik het anders zeggen ;) De mensen die je veel leest/hoort klagen zijn vooral op de pc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:01
Paardjes zijn wel leuk, maar ook ik neem ze niet meer. Ik wil niet dat mijn paard gaat aanvallen. Wellicht dat ik het ok zou vinden als je zo; n beest ook puntige hoeven kan geven ofzo :P

Overigens eerste paardje dat ik had was Frost en die kan je bij een quest krijgen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwybo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 19:36
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:19:
deze thread loopt in ieder geval als een trein dus lijkt me wel wat
en het is voor PC maar ok ik ben al overtuigd :) dit weekend maar es gaan halen
Toch ook maar eens een reactie geven ;)

Top spel, weinig echt vervelende bugs.
De voornamelijkste bugs zullen er denk ik zeer spoedig uitgehaald worden met een patch.
Zeeeeker de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

offtopic:
Feli Wwybo!

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:22:
Paardjes zijn wel leuk, maar ook ik neem ze niet meer. Ik wil niet dat mijn paard gaat aanvallen. Wellicht dat ik het ok zou vinden als je zo; n beest ook puntige hoeven kan geven ofzo :P

Overigens eerste paardje dat ik had was Frost en die kan je bij een quest krijgen ^^
Je kan er armour voor kopen voor €5 word de eerste DLC :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwybo
Thanks!
Skyrim was mijn vervroegd verjaardags-kado.
Kon het niet laten.

Verder niet het forum vervuilen met felicitaties he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:16:
[...]

Same here. Wat grafische dingetjes, maar niks wat niet in andere games gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbootje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
Worden caves etc ook weer gereset? dat er weer monsters komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterwhite
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-09 12:54
2e keer dattie vastloopt (ps3) in 25 uur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rmg schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:21:
[...]

Laat ik het anders zeggen ;) De mensen die je veel leest/hoort klagen zijn vooral op de pc :+
Omdat bepaalde klachten ook veroorzaakt worden door foutieve instellingen/drivers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

walterwhite schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:31:
Valt toch nog mee, mijn PC versie crasht elke 1/2 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:31:
[...]

Valt toch nog mee, mijn PC versie crasht elke 1/2 uur
Xeross heb je die large address aware fix al uitgevoerd? Die verhelpt een boel problemen bij mij!

http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=202

[ Voor 9% gewijzigd door EnigmaNL op 18-11-2011 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwybo
walterwhite schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:31:
Had dit bij de PS3 ook niet te maken met de save-game die groter dan 6mb werd, oid. Of was dat enkel de X360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Ik vind Skyrim tot nu toe de meest stabiele elderscrolls ooit. Nog maar 1 vastloper en 1 CTD gehad in >40uren.

[ Voor 5% gewijzigd door -AzErTy- op 18-11-2011 16:35 ]

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-AzErTy- schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:35:
Ik vind Skyrim tot nu toe de meest stabiele elderscrolls ooit. Nog maar 1 vastloper en 1 CTD gehad in >40uren.
Idd. Ik heb persoonlijk nog geen enkele vastloper gehad. Iemand die elke 30min crashed moet z'n PC eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

enige bug die ik gevonden heb is dat als je Skyrim opgestart hebt, de IRL tijd veel te snel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
D-rez schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:37:
enige bug die ik gevonden heb is dat als je Skyrim opgestart hebt, de IRL tijd veel te snel gaat.
Haha daar heb ik ook last van! Wat ook erg vervelend is wanneer je eigenlijk wilt stoppen met spelen dat je dan zomaar ineens een sidequest aan het doen bent, of ineens heel diep in een dungeon terecht bent gekomen! Vaak duurt het stoppen met spelen dan wel een uur of langer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
Ik dacht dat mn fans door skyrim extra ging loeien, maar de oorzaak bleek ergens anders te zitten.

Net verhuist en zo slim geweest mn pc naast de verwarming te zetten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

;( ;( ;( ;( ;( ik moet een mijn in
spoiler:
die vol zit met spinnen

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Haha bang voor spinnen dan? Moet je die mod installeren die spinnen vervangt voor beren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:38:
[...]

Haha daar heb ik ook last van! Wat ook erg vervelend is wanneer je eigenlijk wilt stoppen met spelen dat je dan zomaar ineens een sidequest aan het doen bent, of ineens heel diep in een dungeon terecht bent gekomen! Vaak duurt het stoppen met spelen dan wel een uur of langer! :)
Idd... bekend... *vriendin*: kom je naar bed???
hmmzzz ff wachte nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Vis schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:45:
[...]

Idd... bekend... *vriendin*: kom je naar bed???
hmmzzz ff wachte nog!
Of de wekker die zegt dat je er om 06:30 al uit moet en het is al 01:00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:46:
[...]

Of de wekker die zegt dat je er om 06:30 al uit moet en het is al 01:00 :)
heb al 1 nacht gehad dat het opeens al licht aan het worden was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

Ben nu al dagen bezig met de Mage chainquest. Kan steeds 'maar' 1-2 uur spelen en heb dan soms nog niet eens de dungeon gefinished. Moet wel zeggen dat ik het zo goed mogelijk probeer te doen. Zit nu in een Dwemer? dwergendungeon met over Dwemer?scrap en ergens heb ik gelezen dat je die later kunt gebruiken bij het smithen. Laat Lydia dus elk stukje oppakken wat ik tegenkom en dat is nog al wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:40
EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:44:
Haha bang voor spinnen dan? Moet je die mod installeren die spinnen vervangt voor beren :D
Ik vind het wel "grappig" dat mensen die irl bang voor spinnen zijn, dat in een spel ook zijn, zouden er ook mensen met hoogte vrees het klimmen in de bergen eng vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_x007 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:48:
[...]

Ik vind het wel "grappig" dat mensen die irl bang voor spinnen zijn, dat in een spel ook zijn, zouden er ook mensen met hoogte vrees het klimmen in de bergen eng vinden?
Ik ben ook echt bang voor spinnen, moet er niks van hebben. Speel Skyrim wel gewoon door, maar zodra er zo'n beest op me af komt heb ik wel af en toe een rilling over m'n rug lopen :D

@hierboven: Savegame problemen juist alleen op PS3 en niet op Xbox360.
Zelf een savegame van 7MB op PS3 en nog een enkel probleem gehad, issue speelde ook in eerdere Bethesda games maar nu voor het eerst lijkt het probleem veel aandacht te krijgen en zal Bethesda het wel met prioriteit gaan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
ik maak een nieuwe char, maar weet niet welke race dus zeg allemaal een random race met een quote naar mij.
meeste stemmen gelden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaw schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:48:
Ben nu al dagen bezig met de Mage chainquest. Kan steeds 'maar' 1-2 uur spelen en heb dan soms nog niet eens de dungeon gefinished. Moet wel zeggen dat ik het zo goed mogelijk probeer te doen. Zit nu in een Dwemer? dwergendungeon met over Dwemer?scrap en ergens heb ik gelezen dat je die later kunt gebruiken bij het smithen. Laat Lydia dus elk stukje oppakken wat ik tegenkom en dat is nog al wat.
Neem alvast 10 Dwemer Cogs mee voor de vervolg quest. (enemy drops + willekeurig op tafels etc.)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2011 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Mr_x007 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:48:
[...]

Als ik me goed herinner kan je alles met smithing gebruiken dat eindigt op metal of strut. Met als uitzondering scrap metal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 22:33
Adib schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:52:
ik maak een nieuwe char, maar weet niet welke race dus zeg allemaal een random race met een quote naar mij.
meeste stemmen gelden :P
Imperial :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Gisterenavond mijn hele collectie dragon bones en scales kwijtgespeeld :(

Ik gebruikte de dark brotherhood base als stockage en basis maar ikv een plotwending ben ik wel mijn hele fortuin aan dure equip en andere zooi kwijt.

Reloaden is wat lame en daar verlies ik direct een 5-tal uur mee :/

God does not play dice

Pagina: 1 ... 16 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.