Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
http://www.curse.com/mods/skyrim/category/ui - Overzicht van mods
http://forums.bethsoft.co...-ui-pc-specific-redesign/ - nog inde maak maar ziet er erg goed uit
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben
http://www.skyrimnexus.com/ is wat uitgebreider zo op het oogNixadus schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:32:
Bij deze een paar sites voor mod's: [...]
Vampier zijn heeft veel voordelen hoor, vooral voor sneaky assassin achtige characters. Als je niet stage 4 wilt worden moet je gewoon voeden en dan ben je weer stage 1, dan begint de cyclus opnieuw.prutser001 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:31:
[...]
Aantal mensen dat ik ken en dus Stage4 vampier waren wisten niet hoe snel ze daar vanaf moesten komen, Weerwolf is leuk heeft buiten het niet 'you feel rested' gedoe weinig nadelen en zeker wel voordelen.
Vampirism is ruk als ik eerlijk ben, ik zie er ook geen voordeel is om vampier te zijn.
Als je dus Stage4 bent dan valt alles en iedereen je aan, lijkt leuk maar is het niet.
spoiler:Weerwolf heeft als grootste voordeel dat je gewoon mensen kan vermoorden als je wolf bent, je vlucht en krijgt geen bounty. Je moet er wel voor zorgen dat niemand je ziet veranderen!
Mijn volgende playthrough gaat een vampire assassin worden
Die heb ik er zelf omheen gezet slimmerik, vind het alleen jammer dat de dark brotherhood met 1 zin gespoiled wordt.EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:30:
[...]
Lol, er staat niet voor niets een spoiler tag omheen!
Holy shit, die UI ziet er geweldig uit! Zoveel beter dan wat het nu is!Nixadus schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:32:
Bij deze een paar sites voor mod's:
http://forums.bethsoft.co...-ui-pc-specific-redesign/ - nog inde maak maar ziet er erg goed uit
Grappig dat consumenten beter designwerk kunnen afleveren dan game developers tegenwoordig. Er was ook iemand bezig met UI sketches voor Battlefield 3 die honderd keer beter waren dan wat DICE gemaakt heeft
Wat denk je van deze dan? Die is een stuk beter dan de standaard map:EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:36:
[...]
Holy shit, die UI ziet er geweldig uit! Zoveel beter dan wat het nu is!
Grappig dat consumenten beter designwerk kunnen afleveren dan game developers tegenwoordig. Er was ook iemand bezig met UI sketches voor Battlefield 3 die honderd keer beter waren dan wat DICE gemaakt heeft
http://www.curse.com/mods...ap-full-3d#t1:screenshots
Al gezien maar je hebt dan geen indoor/local map meer en dat zuigtNixadus schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:38:
[...]
Wat denk je van deze dan? Die is een stuk beter dan de standaard map:
http://www.curse.com/mods...ap-full-3d#t1:screenshots
Genoeg oplossingen die niet werken idd.sheez88 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:26:
[...]
zijn zat oplossingen voor te vinden op het internet
maar sinds je dus te lui bent om zelf te zoeken : ga voor de deur staan en typ dit in console "movetoqt mq202 1" dan wordt je in die kamer gezet..... druk een paar keer op e en hij doet de deur open
edit: oh ja gba extractor werkt oook, dan werkt zijn geluid weer etc
Uiteindelijk heb ik hem al uit zijn kamer gekregen. :-)
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Die stond er eerst niet, in de quote heeft-ie ze er zelf omheen gezetEnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:30:
[...]
Lol, er staat niet voor niets een spoiler tag omheen!
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Oh mijn excusesanandus schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:41:
[...]
Die stond er eerst niet, in de quote heeft-ie ze er zelf omheen gezet

Verwijderd
En ik weet dat ik nog maar een fractie van Skyrim heb gespeeld/ontdekt/gedaan.
Maar ik ben nu al nieuwsgierig
Idd!EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:42:
[...]
Oh mijn excusesFoei voor diegene die de tags vergeten is!
Iemand? Raakt snel overspoeld hierkloos2 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:40:
Klopt het dat je niet met die carriage kunt reizen als je overencumbered bent? Was gister overencumbered, praatte met die gozer, stap achterin. En er gebeurt niets, ook geen melding ofzo...
En is er een woning die je kunt kopen met daarbij tools voor smithing en enchanting? Heb nu de woning in whiterun met de alchemy table, maar smithing en enchanting zou ook wel leuk zijn om thuis te hebben
Verwijderd
Heb je daar wat aan kwa Utility?
Ik heb die Rush attack ook niet gepakt want ut lijkt me totaal overbodig
In aanvulling ook nog deze:Nixadus schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:32:
Bij deze een paar sites voor mod's:
http://skyrim.rpg-mods.com/mods-downloads
Voor zover ik weet kan je geen fast travel doen wanneer je te vol zit met crap
Lijkt me dat je dan ook de carriage niet kan gebruiken...
Te snel overspoeld? http://irc.tweakers.net/skyrim
Er zitten ondertussen hier al een paar forum f5'ers
DamnNixadus schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:32:

Ik snap nu nog minder waarom ze voor deze UI hebben gekozen, zelfs ik als consolespeler heb liever de UI uit de OP van dat topic dan de huidige.
Ik zou graag willen dat ze een UI zoals die als update doorvoeren, maar dat zal wel niet. Denk dat ze alleen maar bugfixes als update gaan uitbrengen helaas. Daarom verwacht ik ook niet dat ze Destruction nog gaan fixen.
[ Voor 22% gewijzigd door Gwildor op 18-11-2011 14:58 ]
Ik ook, vooral omdat er in de Oblivion DLC een aantal prachtige huizen zijn toegevoegd zoals dat kasteel! (Heette dat Battlehorn??). Vond alleen die Wizard Tower erg raar aanvoelen en heb die daarom nooit echt als huis gebruikt.anandus schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:43:
Ben ik trouwens de enige die nu al zin heeft in de DLC?
En ik weet dat ik nog maar een fractie van Skyrim heb gespeeld/ontdekt/gedaan.
Maar ik ben nu al nieuwsgierig
Uiteindelijk heb ik er in Oblivion alsnog voor gekozen om een huis mod te downloaden. Kreeg er zo een giga sanctuary bij onder de Imperial City, heel veel display cases, boekenkasten, pracht van een armory waar je voor elk type wapen ruimte had om alles netjes uit te stallen + in het midden van de ruimte display cases voor unique weapons.
Zelf de boel nog vol gezet met mannequins zodat ik ook het armor kon uitstallen
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Bedrijven zijn helemaal in de trance van "less is more" terwijl dat natuurlijk nooit zo is...Gwildor schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:52:
[...]
Damn![]()
Ik snap nu nog minder waarom ze voor deze UI hebben gekozen, zelfs ik als consolespeler heb liever de UI uit de OP van dat topic dan de huidige.
Klinkt gaaf, heb je daar nog pics van? Ben wel benieuwdXyritZz schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:57:
[...]
Ik ook, vooral omdat er in de Oblivion DLC een aantal prachtige huizen zijn toegevoegd zoals dat kasteel! (Heette dat Battlehorn??). Vond alleen die Wizard Tower erg raar aanvoelen en heb die daarom nooit echt als huis gebruikt.
Uiteindelijk heb ik er in Oblivion alsnog voor gekozen om een huis mod te downloaden. Kreeg er zo een giga sanctuary bij onder de Imperial City, heel veel display cases, boekenkasten, pracht van een armory waar je voor elk type wapen ruimte had om alles netjes uit te stallen + in het midden van de ruimte display cases voor unique weapons.
Zelf de boel nog vol gezet met mannequins zodat ik ook het armor kon uitstallen. Heb daar toch echt een waar museum van gemaakt met als een van de grappigste stukken het nog rottende hoofd dat een mooie rol speelde in de DB questline
.
Ik hoop dat de DLC voor Skyrim wel goede DLC wordt, niet van die stomme horse armor nonsens!
InderdaadPhoenix_the_II schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:57:
[...]
Bedrijven zijn helemaal in de trance van "less is more" terwijl dat natuurlijk nooit zo is...

Ik zou graag willen dat ze een UI zoals die als update doorvoeren, maar dat zal wel niet. Denk dat ze alleen maar bugfixes als update gaan uitbrengen helaas. Daarom verwacht ik ook niet dat ze Destruction nog gaan fixen.
Verwijderd
Geen screens meer van m'n eigen invulling, kale screens van volgens mij een variant op de mod staat hier:EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:58:
[...]
Klinkt gaaf, heb je daar nog pics van? Ben wel benieuwd
Ik hoop dat de DLC voor Skyrim wel goede DLC wordt, niet van die stomme horse armor nonsens!
http://privat.bahnhof.se/...anctuary/screenshots.html
Heb het idee dat mijn huis alleen wat groter was, zo had ik net als in Bruma zo'n beeld van m'n eigen character er in staan en had ik ook een complete tuin die ik hier zo snel niet terug zie.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ziet er vet uit. Ik hoop dat de mod scene voor Skyrim binnekort iets meer op gang komt. Skyrim nexus is nu 90% savegames van hot chick NordsXyritZz schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:05:
[...]
Geen screens meer van m'n eigen invulling, kale screens van volgens mij een variant op de mod staat hier:
http://privat.bahnhof.se/...anctuary/screenshots.html
Heb het idee dat mijn huis alleen wat groter was, zo had ik net als in Bruma zo'n beeld van m'n eigen character er in staan en had ik ook een complete tuin die ik hier zo snel niet terug zie.
Las op UESP dat zelfs de wiki's weergeven dat destruction op hogere levels suckt. Baal ik wel van. Ben lvl 9, maar destruction zit al op 45. Plus dat het merendeel van de perks daar inmiddels inzitten.Gwildor schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:59:
Daarom verwacht ik ook niet dat ze Destruction nog gaan fixen.
Ja, ik weet alleen al waarom het er in mijn beleving groter uit zag, vanwege de size heb ik dit huis op den duur weggegooid en vervangen door een andere Ayleid Sanctuary: http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=10424EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:07:
[...]
Ziet er vet uit. Ik hoop dat de mod scene voor Skyrim binnekort iets meer op gang komt. Skyrim nexus is nu 90% savegames van hot chick Nords
Hier staan geen screenshots bij, maar wel een mooie lijst met wat het huis allemaal te bieden heeft, oa:
- Oblivion Gate die nooit sluit (onbeperkte Sigil stones
- Throne room met veel display cases.
- Spells die je transporteren naar het huis, en in het huis een statue dat je terug transporteert naar de locatie waarvan je het laatste die spell hebt gebruikt.
http://oblivionsrealestat...A_Home/Ayleid/ayleid.html toont twee kleine afbeeldingen helemaal bovenaan.
nog geen ervaring mee, maar in Oblivion kon het wel, en ik zou geen reden kunnen bedenken waarom het niet zou kunnen/mogen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:08:
Is het mogelijk meerdere huizen te kopen in verschillende steden?
Ik heb mijn huisje in whiterun helemaal gepimped ziet er zo al stukken beter uit!
Ik zoek alleen nog een huishoudster vrouw...
Ja, hoor, geen probleemVerwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:08:
Is het mogelijk meerdere huizen te kopen in verschillende steden?
Wat ik me afvraag is of je een shared stash hebt... Ik heb nu alleen een huis in Whiterun. Daar staat 1 kist naast mijn bed. Wanneer ik een 2de huis koop waar ook een kist in staat, is dat dezelfde stash? Ik neem aan van niet omdat dit onrealistisch zou zijn. Toch hoop ik er stiekem op!
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Helaas staat er niks van negative effects bij magic.
Heeft iemand een idee hoe ik die rook weg kan laten gaan?
Ook staat er een soort van klauw/rots icoontje onder de character.
Verwijderd
Ik moet wel zeggen dat BPgames ontzettend netjes gehandeld heeft. Tijdige e-mails over de vertraging en woensdag het verlossende e-mailtje dat ie op de post zat, en dat voor nog geen € 32,00 , bij Saturn kostte ie in de aanbieding toch nog € 39,00.
Installatie ging heerlijk soepel met Steam al op de PC was het even activeren, data pompen en updaten. Al met al een klein kwartiertje en hoppa starten die hap. Na wat klooien met de instellingen loopt ie als een zonnetje. In het begin had ik wat haperingen, maar ik heb gewoon de AA op 2x gegooid en nou loopt het heerlijk. Ik speel op 1920x1080 met een 22" scherm en het verschil tussen 2x AA of 8x AA zie ik gewoonweg niet tijdens het gamen.
Nog geen echte bugs of CTD gehad (afkloppen).
Heb er ondertussen zo'n dikke 10 uur inzitten. Ik ben begonnen met een Nord (hoe origineel) en gebruik het meest One-Handed en af en toe pijl en boog. Moest even wennen aan de nieuwe dingen, met name de menu's, ik ram nog steeds te vaak op de 'E', waardoor mijn inventory nogal eens dichtslibt. Verder weer een briljante game die me nog ontzettend lang gaat vermaken.
Één klein minpuntje waar ik gisteren tegen aanliep: ik had voor 1000 zuurverdiende goudstukken een knol gekocht. Toen besloot ik wat bounty quests te gaan doen om wat meer goud te verdienen. Bij de tweede moest ik naar twee torens over de rivier om een bandieten leider om te leggen. Ik parkeer mijn knol een stukkie van die bandieten af, zoals ik ook altijd deed in Oblivion om mezelf tijd te geven om van het paard af te komen en een wapen te trekken. En daar gebeurde het, net zoals in Oblivion, bandietjes zien me en stormen op me af om vervolgens mij te negeren en mijn knol af te rossen. Ik sloop die bandietjes en merk dat er nog één van bovenaf op me schiet met pijl en boog. Ik ren op de toren af om die ook te pakken, word ik ingehaald door mijn paard die de trap op rent! Nadat ik de bandietjes allemaal om zeep heb geholpen kom ik weer beneden bij de eerste toren en wat ligt daar.... mijn knol, dood, naar beneden gelazerd, 1000 goud in de put.
Vond ik in Oblivion ook al irritant dat ze mij negeerden en mijn paard sloopten, hadden ze mogen verbeteren/veranderen van mij. Verder top game weer.
Na een paar close calls heb ik maar besloten om altijd wat eerder van mijn paard af te stappen en let ik extra goed op mijn paard tijdens gevechten.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:32:
Vond ik in Oblivion ook al irritant dat ze mij negeerden en mijn paard sloopten, hadden ze mogen verbeteren/veranderen van mij. Verder top game weer.
Ik speel al zo'n 25-30 uur en mijn paard is nog steeds gezond en wel. Hij heeft zelfs eens een Draak getanked terwijl ik met pijl en boog aan het schieten was.
Ik heb trouwens gemerkt dat de Unrelenting Force shout op een gegeven moment iets te sterk wordt, als je al op een klein heuveltje staat en een giant of trool de heuvel af schreeuwt, gaan ze meestal daar dood aan, ook al is het maar een meter naar beneden ofzo
Tsja, in Oblivion ook in de eerste game veel paard gereden, maar dan geef je geld uit aan een slome unit terwijl je later dat snelle paard van de Dark Brotherhood krijgt (Shadowfax volgens mij. Of is dat uit LOTR?). In Skyrim had ik dus ook niet meteen de behoefte zo'n paard te kopen/stelen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:32:
mijn knol, dood, naar beneden gelazerd, 1000 goud in de put
ShadowmereNoUseWhatsoever schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:37:
[...]
Tsja, in Oblivion ook in de eerste game veel paard gereden, maar dan geef je geld uit aan een slome unit terwijl je later dat snelle paard van de Dark Brotherhood krijgt (Shadowfax volgens mij. Of is dat uit LOTR?). In Skyrim had ik dus ook niet meteen de behoefte zo'n paard te kopen/stelen.
Waar, maar het werkt voor geen meter. Je schiet er namelijk nauwelijks mee op en je moet er bij een gevecht rekening mee houden. Liever lopen en gelijk je boog kunnen trekken dan per ongeluk een tentenkamp instormen op je logge knol.EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:38:
[...]
ShadowmereMaar wat is 1000 gold nou? Dat heb je in 1 dungeon tochtje bij elkaar!
Ik heb dat eerste stinkpaard gekocht en snel is ie niet echt. Vaak genoeg ook dat mages mijn paard in de fik zetten, of een sabretooth die mijn arme viervoeter aan stukken scheuren voordat ik af kan stappen... houd ie niet lang vol kan ik je vertellen. Maar je kunt dus snellere paarden kopen? Hopelijk dit keer met nitro lachgas injectie ofzo...Nyarlathotep schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:41:
Paarden stinken. Ik ga wel lopen.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Verwijderd
LoL. Ik ga voorlopig ook lopen, krijg ik ook meer kans zélf de bad guys neer te sabelen in plaats van dat ze doodgeknuffeld worden door mijn paard.Nyarlathotep schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:41:
Paarden stinken. Ik ga wel lopen.

Is het overbodig om te zeggen dat hij zich gaat aansluiten bij de stormcloaks?
Dit wist ik dus niet en kon gister het spel wel weggooien wist niet waarom mensen mij steeds aanvielen. Zo kon ik een quest niet complete.EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:30:
[...]
Vanaf Stage 4 valt iedereen je aan, dus ja dat is best lastig
Misschien handig om dit even door te lezen: http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Vampirism
Straks maar even feeden op een dooie zodat ik weer level 1 word die spells komen wel eens van pas.
OMGImbalanced schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:50:
Ik kan het niet laten om dit niet met jullie te delen:
[afbeelding]

Verwijderd
Ach, als je een game koopt voor pc en ze hebben lever problemen dan is er niemand die het erg vind dat je de cracked versie alvast speeltVerwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:32:
Gisteren eeeeiiindelijk Skyrim op de mat. Had 'm besteld bij BPgames, maar die hadden wat lever probleempjes. Na 6 tergend lange wachtdagen - verschillende keren naar de Saturn willen rennen - had ik 'm eindelijk in mijn handen.
Ik moet wel zeggen dat BPgames ontzettend netjes gehandeld heeft. Tijdige e-mails over de vertraging en woensdag het verlossende e-mailtje dat ie op de post zat, en dat voor nog geen € 32,00 , bij Saturn kostte ie in de aanbieding toch nog € 39,00.
Heb ik wel gedaan. Zou op release dag binnenkomen, kreeg ik een mail dat het toch niet ging lukken. Prima kan gebeuren, Here Skidrow comes to save the daaaaay!
Er is niks mis met het principe van "less is more". Alleen heeft dat weinig te maken met het designen van een crappy interfacePhoenix_the_II schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:57:
[...]
Bedrijven zijn helemaal in de trance van "less is more" terwijl dat natuurlijk nooit zo is...
Niet alleen de interface is kut, ook de controls zijn soms echt *facepalm*.
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 18-11-2011 15:59 ]
Liefhebber van Tweakers
Eh, hoi. Waarom stap je eerst op je paard als je daarna fast-travel gebruikt?3xNix schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:01:
Ik ben toch wel erg blij met me knol, elke keer na zo'n dungeon strippen wandel ik naar buiten, stap op me knol... en fast-travel naar me huis... dat scheelt toch weer een uur "wandelen".
omdat dat tijd scheelt. ( game tijd loopt door tijdens ft )hyptonize schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:03:
[...]
Eh, hoi. Waarom stap je eerst op je paard als je daarna fast-travel gebruikt?
Nutteloos idd... je paard fast traveld meehyptonize schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:03:
[...]
LOL @ Breivik
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Serieus?? hmmz beste tip van vandaag dan...Rmg schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:03:
[...]
omdat dat tijd scheelt. ( game tijd loopt door tijdens ft )
[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 18-11-2011 16:05 ]
@ alles hierboven... neehyptonize schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:03:
[...]
Ik stap eerst op me knol omdat ik zwaar overweight ben, maar op paard kan ik wel fast travel doen.
Zucht... nog een uur werken
Nog "even" deze instance doen... en dan slapen... (en dan eind van dungeon) oooh, handig om eerst alles te verkopen en dan te gaan slapen.... (alles verkocht) He! deze quest is dichtbij en ik hoef alleen maar een hond net buiten de stad te halen met een stuk vlees... en dan slapen.....
[ Voor 35% gewijzigd door 3xNix op 18-11-2011 16:11 ]
Mwa, ik kan ze tegenwoordig prima solo'en met hand2hand combat. Block werkt beter dan ik had verwacht, vooral met de perk die 50% van elemental damage tegenhoudt. Als hij landt hak ik erop los, en als hij opstijgt heal ik mezelf weer met een spell.pino85 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:01:
He bah ik begin me toch steeds meer een hekel te krijgen aan die draken verslaan, ik ben eigenlijk gewoon warrior based dus niets met spells etc.. gewoon veel getrained in hand2hand combat maar ja dat is wel pittig tegen die beesten.. wellicht toch eens wat meer anders gaan orienteren..
Het is me opgevallen dat draken niet meer vliegen wanneer ze geland zijn als ze <50% health hebben. Meer mensen die dit hebben opgemerkt?
Verwijderd
Meer een veiligheidspal dat een dragon niet bovenop een berg/huis sterft waar je niet kunt komen.Nyarlathotep schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:11:
Jep, als je lang genoeg doorhakt zal ie dusdanig gewond zijn dat ie niet meer kan vliegen. Dat is zo bedoeld.
Verwijderd
lol big timeImbalanced schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:50:
Ik kan het niet laten om dit met jullie te delen:
BREIVIK
ik ben aan het denken om dit spel te kopen, lijkt me wel cool en volg thread af en toe
maar ik zie dat er wel nog wat bugs in zitten
is het speelbaar? moet je veel/regelmatig een workaround zoeken? is het nerdintensief of meestal eenvoudig te verhelpen?
dit is zowat mn enige zorg
Het is prima speelbaar.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:12:
[...]
lol big time
ik ben aan het denken om dit spel te kopen, lijkt me wel cool en volg thread af en toe
is het speelbaar? moet je veel/regelmatig een workaround zoeken? is het nerdintensief of meestal eenvoudig te verhelpen?
De bugs zijn niet zozeer gamebreaking, als dat het gewoon een beetje freaky is
Maar zo vaak kom je ze ook weer niet tegen.
En je hoeft niets te verhelpen, gewoon negeren als er weer een mammoet in de lucht hangt
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 18-11-2011 16:14 ]
Die perk heb ik niet, anders toch eens bekijken.ErikKo schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:10:
[...]
Mwa, ik kan ze tegenwoordig prima solo'en met hand2hand combat. Block werkt beter dan ik had verwacht, vooral met de perk die 50% van elemental damage tegenhoudt. Als hij landt hak ik erop los, en als hij opstijgt heal ik mezelf weer met een spell.
Het is me opgevallen dat draken niet meer vliegen wanneer ze geland zijn als ze <50% health hebben. Meer mensen die dit hebben opgemerkt?
Liefhebber van Tweakers
PC Versie lijkt vol te zitten met bugs, op de xbox heb ik nog geen enkel probleem gehadVerwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:12:
[...]
lol big time
Valt ook wel mee hoorRmg schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:14:
[...]
PC Versie lijkt vol te zitten met bugs, op de xbox heb ik nog geen enkel probleem gehad
Hier PC versie... nog geen noemenswaardige bugs tegen gekomen hoor..Rmg schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:14:
[...]
PC Versie lijkt vol te zitten met bugs, op de xbox heb ik nog geen enkel probleem gehad
Verwijderd
en het is voor PC maar ok ik ben al overtuigd
Vis schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:16:
[...]
Hier PC versie... nog geen noemenswaardige bugs tegen gekomen hoor..
Laat ik het anders zeggenJarrean schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:16:
[...]
Valt ook wel mee hoorje hoort het gewoon snel. Ik ben zelf nog geen 1 (serieuze) bug tegengekomen na 20 uur speeltijd.
Overigens eerste paardje dat ik had was Frost en die kan je bij een quest krijgen ^^
Toch ook maar eens een reactie gevenVerwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:19:
deze thread loopt in ieder geval als een trein dus lijkt me wel wat
en het is voor PC maar ok ik ben al overtuigddit weekend maar es gaan halen
Top spel, weinig echt vervelende bugs.
De voornamelijkste bugs zullen er denk ik zeer spoedig uitgehaald worden met een patch.
Zeeeeker de moeite waard!
Feli Wwybo!
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Je kan er armour voor kopen voor €5 word de eerste DLCCaelorum schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:22:
Paardjes zijn wel leuk, maar ook ik neem ze niet meer. Ik wil niet dat mijn paard gaat aanvallen. Wellicht dat ik het ok zou vinden als je zo; n beest ook puntige hoeven kan geven ofzo
Overigens eerste paardje dat ik had was Frost en die kan je bij een quest krijgen ^^
Thanks!
Skyrim was mijn vervroegd verjaardags-kado.
Kon het niet laten.
Verder niet het forum vervuilen met felicitaties he
Verwijderd
Same here. Wat grafische dingetjes, maar niks wat niet in andere games gebeurd.Vis schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:16:
[...]
Hier PC versie... nog geen noemenswaardige bugs tegen gekomen hoor..
Verwijderd
Omdat bepaalde klachten ook veroorzaakt worden door foutieve instellingen/drivers etc.Rmg schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:21:
[...]
Laat ik het anders zeggenDe mensen die je veel leest/hoort klagen zijn vooral op de pc
Xeross heb je die large address aware fix al uitgevoerd? Die verhelpt een boel problemen bij mij!Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:31:
[...]
Valt toch nog mee, mijn PC versie crasht elke 1/2 uur
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=202
[ Voor 9% gewijzigd door EnigmaNL op 18-11-2011 16:33 ]
Had dit bij de PS3 ook niet te maken met de save-game die groter dan 6mb werd, oid. Of was dat enkel de X360?
[ Voor 5% gewijzigd door -AzErTy- op 18-11-2011 16:35 ]
God does not play dice
Verwijderd
Idd. Ik heb persoonlijk nog geen enkele vastloper gehad. Iemand die elke 30min crashed moet z'n PC eens checken.-AzErTy- schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:35:
Ik vind Skyrim tot nu toe de meest stabiele elderscrolls ooit. Nog maar 1 vastloper en 1 CTD gehad in >40uren.
Haha daar heb ik ook last van! Wat ook erg vervelend is wanneer je eigenlijk wilt stoppen met spelen dat je dan zomaar ineens een sidequest aan het doen bent, of ineens heel diep in een dungeon terecht bent gekomen! Vaak duurt het stoppen met spelen dan wel een uur of langer!D-rez schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:37:
enige bug die ik gevonden heb is dat als je Skyrim opgestart hebt, de IRL tijd veel te snel gaat.
Net verhuist en zo slim geweest mn pc naast de verwarming te zetten

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Idd... bekend... *vriendin*: kom je naar bed???EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:38:
[...]
Haha daar heb ik ook last van! Wat ook erg vervelend is wanneer je eigenlijk wilt stoppen met spelen dat je dan zomaar ineens een sidequest aan het doen bent, of ineens heel diep in een dungeon terecht bent gekomen! Vaak duurt het stoppen met spelen dan wel een uur of langer!
hmmzzz ff wachte nog!
Of de wekker die zegt dat je er om 06:30 al uit moet en het is al 01:00Vis schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:45:
[...]
Idd... bekend... *vriendin*: kom je naar bed???
hmmzzz ff wachte nog!
Verwijderd
heb al 1 nacht gehad dat het opeens al licht aan het worden wasEnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:46:
[...]
Of de wekker die zegt dat je er om 06:30 al uit moet en het is al 01:00
Ik vind het wel "grappig" dat mensen die irl bang voor spinnen zijn, dat in een spel ook zijn, zouden er ook mensen met hoogte vrees het klimmen in de bergen eng vinden?EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:44:
Haha bang voor spinnen dan? Moet je die mod installeren die spinnen vervangt voor beren
Ik ben ook echt bang voor spinnen, moet er niks van hebben. Speel Skyrim wel gewoon door, maar zodra er zo'n beest op me af komt heb ik wel af en toe een rilling over m'n rug lopenMr_x007 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:48:
[...]
Ik vind het wel "grappig" dat mensen die irl bang voor spinnen zijn, dat in een spel ook zijn, zouden er ook mensen met hoogte vrees het klimmen in de bergen eng vinden?
@hierboven: Savegame problemen juist alleen op PS3 en niet op Xbox360.
Zelf een savegame van 7MB op PS3 en nog een enkel probleem gehad, issue speelde ook in eerdere Bethesda games maar nu voor het eerst lijkt het probleem veel aandacht te krijgen en zal Bethesda het wel met prioriteit gaan oplossen.
meeste stemmen gelden
Verwijderd
Neem alvast 10 Dwemer Cogs mee voor de vervolg quest. (enemy drops + willekeurig op tafels etc.)Kaw schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:48:
Ben nu al dagen bezig met de Mage chainquest. Kan steeds 'maar' 1-2 uur spelen en heb dan soms nog niet eens de dungeon gefinished. Moet wel zeggen dat ik het zo goed mogelijk probeer te doen. Zit nu in een Dwemer? dwergendungeon met over Dwemer?scrap en ergens heb ik gelezen dat je die later kunt gebruiken bij het smithen. Laat Lydia dus elk stukje oppakken wat ik tegenkom en dat is nog al wat.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2011 16:53 ]
Als ik me goed herinner kan je alles met smithing gebruiken dat eindigt op metal of strut. Met als uitzondering scrap metal.Mr_x007 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:48:
[...]
Ik vind het wel "grappig" dat mensen die irl bang voor spinnen zijn, dat in een spel ook zijn, zouden er ook mensen met hoogte vrees het klimmen in de bergen eng vinden?
ImperialAdib schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:52:
ik maak een nieuwe char, maar weet niet welke race dus zeg allemaal een random race met een quote naar mij.
meeste stemmen gelden
Ik gebruikte de dark brotherhood base als stockage en basis maar ikv een plotwending ben ik wel mijn hele fortuin aan dure equip en andere zooi kwijt.
Reloaden is wat lame en daar verlies ik direct een 5-tal uur mee

God does not play dice
Dit topic is gesloten.
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.
Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.
Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.