Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:13
Ghostrider schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:50:
Mwah heb 3 januari de laatste gekocht op schiphol, toetsenbord accu was leeg, tabled accu op 30%. ding werkt perfect. Ook heb ik zomaar een GPS fix. Ben dan ook niet in NL misschien dat hier de GPS makkelijker verbindt.

Vaak hoor je alleen de slechte verhalen imho.
Dat is natuurlijk wel waar, maar dit zijn problemen die wel erg vaak voorkomen en duidelijk reproduceerbaar lijken te zijn (gps en wifi+bluetooth).

Ben hier zelf toch wel wat door aan het twijfelen graakt iig. Wifi van de transformer (TF101) was ook al zwakker dan de SGS2 bijvoorbeeld, als deze TF201 dan weer wat zwakker is... mwah.

[ Voor 9% gewijzigd door m0ridin op 05-01-2012 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
m0ridin schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:58:
[...]

Dat is natuurlijk wel waar, maar dit zijn problemen die wel erg vaak voorkomen en duidelijk reproduceerbaar lijken te zijn (gps en wifi+bluetooth).

Ben hier zelf toch wel wat door aan het twijfelen graakt iig. Wifi van de transformer (TF101) was ook al zwakker dan de SGS2 bijvoorbeeld, als deze TF201 dan weer wat zwakker is... mwah.
WiFi heeft ongeveer dezelfde sterkte als de TF101, geen idee wat daar mis mee was? Misschien een betere router kopen als de range niet genoeg is, want volgens mij zijn die van zowel de TF101 en de TF201 ruim voldoende.

GPS weten we over een weekje zeker, als ICS erop kan en hij werkt nog niet goed dan gaat 'm echt niet meer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 16:05

Turfschipper

Hup NAC

Ik was zo overtuigd van dit tablet, maar ik wacht alles nog even rustig af.

Ik ben niet zo een die hard kenner, helemaal niet zelfs, dus ja, 600 euro, en ik moet in de winkel van alles checken waar ik helemaal geen verstand van heb, zoals bv lightbleeding.

Maar idd, je leest iets vaker als het niet werkt. Dus de user reveiws op dit forum, zijn wel belangrijk komende weken.

ICS moet een hoop oplossen zeggen sommigen, maar als het hardware problemen blijken te zijn, dan ga ik toch verder met zoeken naar een tablet naar mijn smaak die niet al dit gezeik heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb et idee dat het allemaal wel mee valt. Mensen klagen liever dan dat ze aanprijzen, dus het ziet er op et internet soms wat slecht uit. Als het me niet bevalt gaat hij gewoon weer terug, zo simpel is et. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse____
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-05 11:20
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:36:
Ik heb et idee dat het allemaal wel mee valt. Mensen klagen liever dan dat ze aanprijzen, dus het ziet er op et internet soms wat slecht uit. Als het me niet bevalt gaat hij gewoon weer terug, zo simpel is et. ;)
Daar komt nog bij dat dit producten zijn van de eerste lading, problemen als de GPS gaan niet veranderen gedurende de productie, maar dingen zoals Light bleeding ed kunnen pas opgemerkt worden tijdens het productieproces (bij grote oplages) en dan bijgestuurd worden. De producten van morgen en over enkele weken gaan een stuk minder 'kinderziekten' hebben. +teruggaan naar de winkel is voor de meeste niet zo een probleem en hoort een stukje bij de aller eerste versies. Asus of de winkels doen de eerste dagen en weken ook niet moeilijk over ruilen naar een nieuw device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicooo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-03-2024
Ik ben zo juist terug naar de mediamarkt geweest en het was inderdaad een DOA. Kreeg zonder problemen een nieuwe mee en deze werkt perfect. Natuurlijk wel eerst getest in de winkel.
Ik heb er nu even mee gewerkt en als ie werkt is het een mooi apparaat. Ik hoop alleen dat met de ICS upgrade de Prime nog wat sneller wordt. Niet dat deze nu traag is, want hij is voor mijn gevoel minstens zo snel als een iPad2, maar ik had toch op wat meer gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 16:05

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb hem ook zeker nog niet afgeschreven hoor, ik wil hem nog heel graag.

Maar dan wil ik wel zeker weten dat alles behoorlijk werkt, gps kan me gestolen worden maar voor de rest moet het dan wel in orde zijn.

Maar goed, gewoon even afwachten. Ik was van plan eens zelf early adopter te worden, maar ik kan het me niet veroorloven om voor 600 euro een gokje te wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij bevalt de Prime tot nu toe uitstekend. Geen last van light bleeding en geen andere vreemde dingen. GPS binnen voor het raam nog nooit een satelliet gezien, maar dat is natuurlijk niet alarmerend. Buiten nog niet getest, want met deze windsnelheden ga ik m'n tablet niet buiten leggen ;)
Ik vind het toetsenbord ook makkelijk, ook ideaal om 'm neer te zetten als je een video kijkt.

Wifi bereik is hetzelfde als van m'n Galaxy S. Prima in de huiskamer, tuin en keuken, maar matig boven en onbruikbaar op de slaapkamer. MacBook heeft wel goed bereik op de slaapkamer.

Zojuist m'n Sitecom X3 router vervangen door een NetGear Dualband gigabit router en dat maakt een flink verschil. Super bereik beneden en ook boven ineens goed bruikbaar bereik.

Bluetooth heb ik nog niet gebruikt i.c.m. wifi, dus ik weet niet of dat problemen oplevert.

Voor de rest vind ik het beeldscherm erg mooi, het geluid is prima voor zulke kleine speakers, de camera is prima en de algehele uitstraling en afwerking van het apparaat is top. Jullie begrijpen het al, ik ben zeer tevreden met m'n Prime :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn mensen die klagen dat de prime "kraakt"... Knijp dan niet zo hard? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 08:11
Iemand al ervaring met WIFI snelheden?
Als ik via www.speedtest.nl de verbinding check, kom ik gemiddeld rond de 600 KByte/sec uit, terwijl dit met de desktop rond de 130000 KByte schommelt. Dat is wel een verschil.
(n.a.v. bluetooth/wifi probleem wat testjes gedaan, niet direct problemen ondervonden van bluetooth, maar wel dit snelheidsverschil)

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:18:
Er zijn mensen die klagen dat de prime "kraakt"... Knijp dan niet zo hard? :D
1 of 2 keer zien langskomen.. echt niet vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1429266
I just tested again just now.. Airplane mode sitting at my window in my room and Got a lock in 45 seconds and holding strong with 8 satellites.. Huge huge improvment.. still not anywhere close to my cell phone but def much better improvement
Goed nieuws dus. Hiervoor hoef je ook de garantie niet voor op te geven, rooten kan zonder de bootloader te unlocken. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door J0ey op 05-01-2012 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat de gene die een bak extra amerikaanse servers in zijn gps.conf heeft geploft?
Weet niet of je daar super veel aan hebt, tijdens et rijden is er natuurlijk geen contact met die servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:25
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:36:
Is dat de gene die een bak extra amerikaanse servers in zijn gps.conf heeft geploft?
Weet niet of je daar super veel aan hebt, tijdens et rijden is er natuurlijk geen contact met die servers.
Maar als een apparaat eenmaal een keer een goede lock heeft gehad, zal hij daarna veel sneller weer een lock vinden. Bij oude TomTom apparaten duurde de eerste lock ook altijd ontzettend lang (versies zonder 3g), daarna had je er meestal geen last meer van.

[ Voor 4% gewijzigd door hellboy123 op 05-01-2012 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Laatst online: 11-07 22:59
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:36:
het zijn pool files, dit hoef je zo ver ik weet maar 1 keer te downloaden/installeren. Daarna gaat de gps van de prime veel gerichter zoeken naar satellieten aangezien hij al weet waar ze liggen.

Heb eenzelfde "fix" geïnstalleerd op mijn Desire HD en daarop verbeterde GPS aanzienlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ok, dus ze zijn weer een stapje dichterbij een echt bruikbare GPS! De prime komt langzaam weer uit et drijfzand, gelukkig maar. Nu nog een fix zodat bluetooth niet meer wifi over zijn nek laat gaan en et wordt zowaar een redelijk net apparaat. ;)

Mijn netbook slurpt er via WiFi een ruime 50mbps doorheen (mijn ISP limit) ongeacht waar in huis ik ben, maar ik heb dan ook wel een hele fijne D-Link router. Ik heb met mijn netbook al op vaste plekken in huis getest met en zonder bluetooth (had geen enkel effect overigens!). Ben benieuwd wat de prime zal doen op diezelfde plekken. Ik verwacht geen beest snelheden, maar ik wil toch wel ongestoord een 1080p TV show (rond de 15~20mbps) kunnen bekijken met een muurtje of 2 ertussen. Ben benieuwd of ik daarmee weg kom. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
J0ey schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:07:
[...]

WiFi heeft ongeveer dezelfde sterkte als de TF101, geen idee wat daar mis mee was? Misschien een betere router kopen als de range niet genoeg is, want volgens mij zijn die van zowel de TF101 en de TF201 ruim voldoende.

GPS weten we over een weekje zeker, als ICS erop kan en hij werkt nog niet goed dan gaat 'm echt niet meer worden.
Mwah, ik vergelijk het vooral met mijn SGS2... In een vakantiehuisje had ik daarmee wel wifi, met mijn TF101 niet... Thuis geen enkel probleem verder.

GPS boeit me niet heel erg, het is meer een optelsom aan het worden. Aan de andere kant blijft het een supermooi ding dus geen idee of ik me kan inhouden. Volgende week maar eens kijken of er nog ergens wat te scoren is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:56:

Toetsenbord lag komt overigens door de stock honeycomb browser.
Slinger opera er eens op, alle problemen weg, zeggen ze op XDA. ;)
Dit probleem ligt niet bij Honeycomb of de Stock browser. Ik heb ondertussen een Galaxy Tab 10.1 3G die op 3.2 draait, en de stock browser is niet laggy, ook niet tijdens het scrollen. Die van de Transformer1 was wel traag (zelfde Tegra2 hardware als de Gt10.1), dus a als die van de Prime ook traag is op veel snellere hardware, dan moet het aan Asus liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Katsunami schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 01:26:
[...]

Dit probleem ligt niet bij Honeycomb of de Stock browser. Ik heb ondertussen een Galaxy Tab 10.1 3G die op 3.2 draait, en de stock browser is niet laggy, ook niet tijdens het scrollen. Die van de Transformer1 was wel traag (zelfde Tagra2 hardware als de Gt10.1), dus a als die van de Prime ook traag is op veel snellere hardware, dan moet het aan Asus liggen.
Kan ook gewoon liggen aan de compatibiliteit van de stockbrowser richting de Tegra 3/andere componenten.
Aangezien het met een andere browser wel goed werkt, vind ik het een software probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 17:25
Heb zelf de Opera browser er op gezet.
Scrollen door de internet pagina's gaat veel soepeler dan met de standaard browser, kan nog veel beter hoor, daar niet van!
Typen met toetsenbord dock gaat in Opera zonder vertraging, kon je van de standaard browser niet zeggen!

Misschien eens wat andere browsers proberen, morgen eens mee aan de gang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
SpEcTeR schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 01:52:
Heb zelf de Opera browser er op gezet.
Scrollen door de internet pagina's gaat veel soepeler dan met de standaard browser, kan nog veel beter hoor, daar niet van!
Typen met toetsenbord dock gaat in Opera zonder vertraging, kon je van de standaard browser niet zeggen!

Misschien eens wat andere browsers proberen, morgen eens mee aan de gang!
Zou je Firefox/Firefox Beta & Dolphin HD willen uittesten?

Voor het geval de MM mij morgen weigert :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCreations
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-08 19:35
Na alle negatieve comments verdient de Prime ook de nodige positieve commentaar. Na enkele dagen de tablet gebruikt te hebben met de nodige problemen moet ik zeggen dat ik het een super apparaat vind.

Kort de problemen die ik heb gehad, een defect accelerometer, slechte gps, spontaan aantal plekken op m'n scherm die niet meer reageerden.

De tablet is op dit moment zeer vergelijkbaar met de tf101 qua software. Met games merk je wel dat alles zeer soepel gaat en laadtijden duren niet super lang.

Kleuren van de scherm zijn erg mooi en auto brightness werkt redelijk goed. In de avond zonder licht zet hij de brightness gewoon op minimum en overdag blijft de scherm goed leesbaar ondanks de glanzende scherm. Ik heb ook geen bleeding of dode pixels

Alle browserlag wordt opgelost met Opera. Ik type dit stuk nu ook lagfree via m'n prime.

Ik kan icm met ES file explorer en BSPlayer prima 720p mkv streamen vanaf m'n wireless N netwerk. Speedtest geeft 30mbps via de app. Bluetooth tot nu toe nog niet gebruikt.

Accuduur zonder keyboard bij normaal gebruik is makkelijk een dag waarbij wifi continu aanstaat en elk 15min m'n mails checkt. Ik heb nu de settings veranderd dat wifi alleen aangaat wanneer scherm ook aan is. M'n verwachting is dus dat het nog stuk beter wordt, zeker in combi met de keyboard.

Voor de rest is de tablet eigenlijk alles wat je ook kan lezen in reviews. Zodra ICS uit is zal ik eens kijken of ik kan rooten en de gps.conf aanpassen.

[ Voor 6% gewijzigd door JCreations op 06-01-2012 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
SAWYER schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 01:56:
Zou je Firefox/Firefox Beta & Dolphin HD willen uittesten?

Voor het geval de MM mij morgen weigert :-(
Met Firefox heb je kans daar het beter gaat dan met de stock browser, maar Dolphin zal hetzelfde zijn, omdat dit slechts een schil om de Webkit-engine van de stock browser is. Dolphin was namelijk op de tf1 net zo traag met dezelfde rarigheden als de stock browser.

Op de Gt10.1 werken allen gewoon goed en kun je op features kiezen in plaats van snelheid. Ik blijf er dus bij dat Asus iets heeft uitgevreten met de Webkit-engine in Honeycomb waardoor dit probleem wordt veroorzaakt.

[ Voor 9% gewijzigd door Katsunami op 06-01-2012 04:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mythrix schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 18:21:
Ik ben vandaag ook bezig geweest met controller alleen is het me alleen gelukt om een ps3 controller wireless te krijgen na dat ik hem geroot had. maarja het werkt wel lekker ^^
Ik heb ook de ps3 controller geprobeert maar kreeg hem niet aan de praat wireless dan
hoe heb je dat gedaan?

Nu zag ik in een filmpje dat ze wel de xbox usb dongel werkend hadden op honeycomb 3.1 zie hier

YouTube: How to Connect Wireless XBOX 360 Controller to Android Honeycomb 3.1

werkt dit het zelfde als de prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Heeft iemand al de app 'fasterfix' geprobeerd voor een betere gps?
Je geeft daarmee ook je locatie aan via nl.ntp.pool.org.
Misschien werkt het. Gratis in de market.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
Met het aangesloten toetsenbord heb ik het probleem dat de spatiebalk niet goed werkt. Eigenlijk reageert deze niet, geen spatie, en als deze al reageerd dan worden er meteen een hele reeks aan spaties gegenereerd. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Als het hardware defect is gaat deze vanmiddag nog terug (Capi)

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomeServ
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:15
brooks123 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:56:
Met het aangesloten toetsenbord heb ik het probleem dat de spatiebalk niet goed werkt. Eigenlijk reageert deze niet, geen spatie, en als deze al reageerd dan worden er meteen een hele reeks aan spaties gegenereerd. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Als het hardware defect is gaat deze vanmiddag nog terug (Capi)
Toevallig al een ander toetsenbord geprobeerd? Andere aansluiting (USB / BT)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
Goeie, net geprobeerd en ander toetsenbord werkt perfect. Dus 1 prime retour deze middag.

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:04
Nu zullen dit best allemaal "toevalligheden" zijn met de brakke Prime's maar ik vind het nogal verontrustend qua Q.C. Uiteraard lees je meer horror dan happy stories in fora maar het gaat en gaat maar door. Bijzonder jammer.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Brad Pitt schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:15:
Nu zullen dit best allemaal "toevalligheden" zijn met de brakke Prime's maar ik vind het nogal verontrustend qua Q.C. Uiteraard lees je meer horror dan happy stories in fora maar het gaat en gaat maar door. Bijzonder jammer.
Zoek op XDA bij general van de prime maar is het positive topic. Kan je ook lezen dat het bij heel veel ook gewoon 100% goed werkt.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 21:22
De mensen die negatieve ervaringen hebben melden het op internet. De mensen die alleen maar positieve ervaringen hebben, zitten ermee te spelen en melden zich niet (zo snel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:42

Rhapsody

In Metal We Trust

Hier is die 'positive thread' op XDA: http://forum.xda-develope...409910&highlight=positive

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
_MB_ schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:26:
Zoek op XDA bij general van de prime maar is het positive topic. Kan je ook lezen dat het bij heel veel ook gewoon 100% goed werkt.
Daar heb ik persoonlijk altijd wat minder mee. Als iemand roept "ik heb geen backlight bleed" ben ik niet meteen geneigd dat te geloven. Want dat is er vaak gewoon wel, maar diegene ziét het niet. Vandaar dat ik zelf veel meer waarde hecht aan negatieve dingen dan (vaak zwaar overtrokken/niet waar zijnde) positieve.

Zal best wel een sceptische dan wel azijnpisser-instelling zijn maar in de praktijk werkt dat, voor mij, nu eenmaal vrijwel altijd. Fora zat waarin staat dat het paneel van hun plasma "perfect zwart" is, dat hun SGS2-scherm "100% egaal is", dat de Prime "nul lag heeft" etc. Helaas blijken dat meestal uit enthousiasme dan wel onwetendheid voortkomende euforische uitspraken te zijn. Niks mis mee, lees daar echter zelf gewoon overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse____
Soeski schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:27:
De mensen die negatieve ervaringen hebben melden het op internet. De mensen die alleen maar positieve ervaringen hebben, zitten ermee te spelen en melden zich niet (zo snel).
Mensen vragen zich af of ze de enige zijn met het probleem en/of er oplossingen zijn, als je geen problemen hebt ga je niet rondvragen of er ook andere geen problemen hebben eh...

Zolang Asus niet moeilijk doet met defecten om te ruilen voor nieuwe vind ik het niet zo erg, ze hebben ook een enorme hoeveelheid moeten produceren op enkele weken dus het is vrij tot zeer normaal bij zo een innoverend product (het is geen kloon en vele specs en toebehoren zijn nooit eerder uitgegeven) dat er hier en daar mankementen tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Brad Pitt schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:38:
[...]

Daar heb ik persoonlijk altijd wat minder mee. Als iemand roept "ik heb geen backlight bleed" ben ik niet meteen geneigd dat te geloven. Want dat is er vaak gewoon wel, maar diegene ziét het niet. Vandaar dat ik zelf veel meer waarde hecht aan negatieve dingen dan (vaak zwaar overtrokken/niet waar zijnde) positieve.

Zal best wel een sceptische dan wel azijnpisser-instelling zijn maar in de praktijk werkt dat, voor mij, nu eenmaal vrijwel altijd. Fora zat waarin staat dat het paneel van hun plasma "perfect zwart" is, dat hun SGS2-scherm "100% egaal is", dat de Prime "nul lag heeft" etc. Helaas blijken dat meestal uit enthousiasme dan wel onwetendheid voortkomende euforische uitspraken te zijn. Niks mis mee, lees daar echter zelf gewoon overheen.
Ja dat is misschien wel waar, maar toch is het wel is fijn om positieve dingen te lezen zoals de gps die gewoon goed werkt bij sommige. Dat is iets minder een subjectief iets.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik me wel aan erger is de grote hoeveelheid "vals positief" over de GPS bij de prime. Mensen die er heilig van overtuigd zijn dat die van hun wel werkt, maar dat hun wifi aanstaat en ze er nog geen meter mee gelopen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
_MB_ schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:42:
Ja dat is misschien wel waar, maar toch is het wel is fijn om positieve dingen te lezen zoals de gps die gewoon goed werkt bij sommige. Dat is iets minder een subjectief iets.
Helemaal mee eens, daarom zei ik dat ik de Quality Control vind tegenvallen en niet zozeer het hele apparaat op zich... Dat er mensen zijn met een vrijwel perfecte Prime geloof ik direct. Dat er echter, mijns inziens, best een aantal (kleinere dan wel grotere) probleemgevallen zijn vind ik een slechte controle aan de kant van Asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse____
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:43:
Waar ik me wel aan erger is de grote hoeveelheid "vals positief" over de GPS bij de prime. Mensen die er heilig van overtuigd zijn dat die van hun wel werkt, maar dat hun wifi aanstaat en ze er nog geen meter mee gelopen hebben.
Ik denk dat je ondertussen wel al moet beseffen dat GPS bij iedereen hetzelfde werkt, hij werkt maar krijgt een slecht signaal. De verhaal versies van na een eerste lock of met toegevoegde scriptjes wel degelijk werkende GPS functionaliteit, kunnen kloppen maar out of the box werkt het niet. (punt)

Het gaat hier eerder (tegenwoordig) over de screen bleeding, kraakgeluiden, scherpe randafwerking,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
eclipse____ schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:00:
[...]

Ik denk dat je ondertussen wel al moet beseffen dat GPS bij iedereen hetzelfde werkt, hij werkt maar krijgt een slecht signaal. De verhaal versies van na een eerste lock of met toegevoegde scriptjes wel degelijk werkende GPS functionaliteit, kunnen kloppen maar out of the box werkt het niet. (punt)

Het gaat hier eerder (tegenwoordig) over de screen bleeding, kraakgeluiden, scherpe randafwerking,...
Maar dit heeft elke tablet. Je hoort alleen de negatieve verhalen. Zelfs iPads hadden backlightbleeding in het begin: nieuws: 'Scherm iPad 2 heeft last van backlight-bleeding'

Nouja, ik krijg die van mij morgen dus dan zullen we het zien.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
ik zie een aantal opmerkingen over de 'trage' default brower, Firefox moet hier dan toch uitkomst bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
habermas schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:01:
ik zie een aantal opmerkingen over de 'trage' default brower, Firefox moet hier dan toch uitkomst bieden?
Of Opera, of Boat, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Laatst online: 18-09 21:22
Zijn er inmiddels al mooie hoezen voor de TF201, inclusief dock? Ik heb een Generation Mobile hoes (GENMOB) voor de TF101, maar de TF201 zit daar nogal ruim in zijn jasje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
_MB_ schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 08:20:
Heeft iemand al de app 'fasterfix' geprobeerd voor een betere gps?
Je geeft daarmee ook je locatie aan via nl.ntp.pool.org.
Misschien werkt het. Gratis in de market.
Iemand dit al geprobeerd?

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 12:21
Nog wat leesvoer

http://www.anandtech.com/print/5175
nieuwe versie heeft dus 2 wifiantennes en verhoogde power (minder voor batterij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 12:03

Nyarlathotep

Crawling Chaos

skank schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:19:
Nog wat leesvoer

nieuwe versie heeft dus 2 wifiantennes en verhoogde power (minder voor batterij)
Er staat toch duidelijk dat bij 1 van zijn reviewexemplaren één van de twee antennes stuk was. En dat er écht een nieuwe versie of revisie komt is mij ook niet duidelijk...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er een micro hdmi kabel bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-08 00:35
Nog wat leesvoer

Oude versie had ook al 2 antenne's. Je leest het verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eclipse____ schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:00:
[...]

Dat klopt niet, ik heb ook een aantal primes gezien waarbij GPS helemaal niet werkt, nog geen halve satelliet. En ook een paar die er zelfs gewoon netjes mee kunnen navigeren. Dus erg consistent lijkt het allemaal niet. Maar waar het om gaat is dat sommige mensen slechte exemplaren alsnog goedkeuren omdat ze gefopt worden. Pas als de prime van zijn plek komt zonder wifi begint het euvel, en zover testen de meeste niet eens.
Nog wat leesvoer

Die aanpassing was al preproductie doorgevoerd.
De datum van dat artikel is ook 15 December.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Het is jammer, die brakke GPS. Maar voor mij is het geen dealbreaker. Om 16:00 ga ik 'm ophalen.

Wie weet komt een handige knutselaar wel met een fix binnenkort. Denk aan het verplaatsen van de antennes... Je verspeelt dan natuurlijk wel je garantie...

Ik ben ook erg benieuwd of je straks Windows 8 kan installeren...

Maar eerst ICS! Die ga ik wel meteen installeren als deze beschikbaar komt. Van het weekend lekker spelen met het ding, en eens kijken wat de mogelijkheden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
De GPS itself is gewoon goed, het is gewoon een redelijk dure chip die bijv. ook in de 3G versie van de iPad 2 zit en in de eerste Transformer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse____
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:48:
[...]

Dat klopt niet, ik heb ook een aantal primes gezien waarbij GPS helemaal niet werkt, nog geen halve satelliet. En ook een paar die er zelfs gewoon netjes mee kunnen navigeren. Dus erg consistent lijkt het allemaal niet. Maar waar het om gaat is dat sommige mensen slechte exemplaren alsnog goedkeuren omdat ze gefopt worden. Pas als de prime van zijn plek komt zonder wifi begint het euvel, en zover testen de meeste niet eens.

[...]
Die aanpassing was al preproductie doorgevoerd.
De datum van dat artikel is ook 15 December.
Dat van de GPS hangt van veel meer factoren vanaf, weer, plaats, tijd,... Er is 'niets' mis met de hardware van individuen maar met de hardware over het algemeen. De hardware zit erin maar functioneert matig, bij iedereen, als de andere factoren positief zijn kan het een redelijk resultaat geven, als andere factoren negatief zijn is het een slecht of helemaal geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Nyarlathotep schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:52:

Ik ben ook erg benieuwd of je straks Windows 8 kan installeren...
had ik nog niet eens aan gedacht, zou super zijn :P

weet niet wat de systeemeisen voor W8 zullen zijn, maar is in theorie mogelijk als die bootloader is vrijgegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

habermas schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:01:
[...]

had ik nog niet eens aan gedacht, zou super zijn :P

weet niet wat de systeemeisen voor W8 zullen zijn, maar is in theorie mogelijk als die bootloader is vrijgegeven...
Gaat waarschijnlijk niet echt super lopen gok ik. iig niet zo vloeiend als ICS.
Maarrrr... Dualboot zou wel ontzettend stoer zijn. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:05:
[...]

Gaat waarschijnlijk niet echt super lopen gok ik. iig niet zo vloeiend als ICS.
Maarrrr... Dualboot zou wel ontzettend stoer zijn. :9~
Hoezo niet dan? Specs zouden ruim voldoende moeten zijn.. hetzelfde als een kleine laptop eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
J0ey schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:54:
Hoezo niet dan? Specs zouden ruim voldoende moeten zijn.. hetzelfde als een kleine laptop eigenlijk.
Waarschijnlijk vanwege het feit dat ICS da bomb is en W8 teh suxx0rz. Althans, denk ik. Niet mijn mening btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Brad Pitt schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:59:
[...]

Waarschijnlijk vanwege het feit dat ICS da bomb is en W8 teh suxx0rz. Althans, denk ik. Niet mijn mening btw.
Lol, hehe. Denk dat W8 in theorie wel goed zou draaien, zou opzich wel een uitkomst zijn met Office etc. is nu nog niet echt iets goede app voor op Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Filmpje is lekker positief, eindscore ook! Nog eens even doorlezen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een uur ben ik ook in het bezit van prime.
Als ik met mijn middelvinger rechtsonder tegen de achterkant tik lijkt er iets los te zitten....

Is dit normaal of mag de prime weer terug naar de winkel?

Ok als ik de prime hard schud van voren en naar achter dan hoor ik iets "rammelen"...
Aangezien niemand dit heeft denk ik dat ie weer retour gaat....

Voor de rest werkt hij perfect!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse____
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:28:
Sinds een uur ben ik ook in het bezit van prime.
Als ik met mijn middelvinger rechtsonder tegen de achterkant tik lijkt er iets los te zitten....

Is dit normaal of mag de prime weer terug naar de winkel?
Probeer eens met je wijsvinger? Anders als je er last van hebt mee terug gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb bij de TF 101 rechtsboven een beetje speling aan de achterkant. Die speling heb ik nu een maand of 7 (sinds ik hem heb) het is niet erger geworden. Ik zou me dus er niet al te druk over maken.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
Zojuist opgehaald en bij het installeren krijg ik geen Wifi verbinding. Hij blijft scannen naar de router. Weet niet of dit al behandeld is, maar kan iemand mij helpen?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu in mijn handen, en moet zeggen dat het bij mij met de horror verhalen allemaal nogal mee valt. Scherm is fantastisch en foutloos, en wifi knetterd lekker door op 32mbps.

GPS weet ik nog niet, moet eerst bekijken hoe et moet met android market. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:06:
Ik heb hem nu in mijn handen, en moet zeggen dat het bij mij met de horror verhalen allemaal nogal mee valt. Scherm is fantastisch en foutloos, en wifi knetterd lekker door op 32mbps.

GPS weet ik nog niet, moet eerst bekijken hoe et moet met android market. ;)
Mooi! :) Geen last van backlight bleeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Scherm is fantastisch en foutloos, en wifi knetterd lekker door op 32mbps.
Als ik naar Wifi netwerken ga en naar de status van mijn verbinding kijk staat er:
Beveiliging: WPA/WPA2PSK
Signaalsterkte: slecht
Linksnelheid: -1Mbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
hjoels schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:17:
[...]

Als ik naar Wifi netwerken ga en naar de status van mijn verbinding kijk staat er:
Beveiliging: WPA/WPA2PSK
Signaalsterkte: slecht
Linksnelheid: -1Mbps
Werkt het met andere apparaten wel goed? (Je WiFI?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
J0ey schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:17:
[...]

Werkt het met andere apparaten wel goed? (Je WiFI?)
Ja perfect... op beide Asus UX-31 (boven) en Packard Bell (beneden) geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
MMMMMMMMM hij lijkt het te doen. Heb de instelling op WPS apparaat gezet en op de knop rechtss van de router gedrukt. Nu redelijke signaal sterkte en 6 Mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 17:24
niet toevallig bluetooth aanstaan, dat lijkt in sommige gevallen de wifi performance onderuit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Lizard schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:52:
niet toevallig bluetooth aanstaan, dat lijkt in sommige gevallen de wifi performance onderuit te halen.
Nee, maar ik heb het al gevonden. Ergens zit er een instelling waarbij je de router automatisch een verbinding kunt laten maken met de Prime en dat is nu gelukt. Zit nu op 26Mbps, daarstraks op 6Mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klavertje3
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-07 21:58
Vind het wel vreemd/verontrustend dat beide reviews een slechte score tonen van de Accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse____
klavertje3 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:39:
[...]

Vind het wel vreemd/verontrustend dat beide reviews een slechte score tonen van de Accu.
De accu zal niet fenomenaal scoren als je deze continu gebruikt, het grote verschil zit em in de standby tijd.

+ 4 sterren op 5 is slecht? Mobiele apparaten scoren over het algemeen weinig tot nooit 5/5 (kan je vergelijken met 100% en oneindige tijd)

[ Voor 17% gewijzigd door eclipse____ op 06-01-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klavertje3
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-07 21:58
tweakers zegt het zelf, als mede ook hardware:
"We hebben bij uitzondering geen subscore opgenomen voor accuduur. We willen onze tests herhalen op een nieuw testexemplaar alvorens conclusies te trekken."

Vergeleken met de concurrenten (ipad/samsung) presteerd de prime matig.

Misschien hebben ze allebei van eenzelfde "review" batch een exemplaar.
eclipse____ schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:41:
[...]

De accu zal niet fenomenaal scoren als je deze continu gebruikt, het grote verschil zit em in de standby tijd.

+ 4 sterren op 5 is slecht? Mobiele apparaten scoren over het algemeen weinig tot nooit 5/5 (kan je vergelijken met 100% en oneindige tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik had deze tablet helemaal niet gevolgd. Ik heb nu een Ipad 2 64GB 3G, maar die gaat mooi op marktplaats :p Dit is precies wat ik zoek. Snel kijken of ik er 1 kan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Eerste indruk is perfect. Had een Wifi probleem maar dat kwam omdat ik blond en nog onbekend was met het instellingsmenu.
Heb alle TV programma's (van mijn Ziggo abonnement) incl. Filmnet en EredivisieLive er op via streaming video en Slingbox. Ziet er geweldig uit. Een filmpje getest, ook super. Geen van de problemen zoals backlight bleeding, lag etc. Ga straks eens wat apps downloaden en daarna GPS proberen. Die laatste heb ik niet nodig maar gewoon voor de fun eens ziet wat hij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjoels schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:03:
Eerste indruk is perfect. Had een Wifi probleem maar dat kwam omdat ik blond en nog onbekend was met het instellingsmenu.
Heb alle TV programma's (van mijn Ziggo abonnement) incl. Filmnet en EredivisieLive er op via streaming video en Slingbox. Ziet er geweldig uit. Een filmpje getest, ook super. Geen van de problemen zoals backlight bleeding, lag etc. Ga straks eens wat apps downloaden en daarna GPS proberen. Die laatste heb ik niet nodig maar gewoon voor de fun eens ziet wat hij doet.
Als je ermee schud rammelt er niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin4you
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-02 00:14
Heeft iemand al onderzoek gedaan naar een goede hoes of cover voor de Prime? Uiteraard zo dun en stevig mogelijk. Ik heb wel een clip gezien van de Transleeve maar die valt me erg tegen als ik dat zo bekijk. Ik denk zelf aan een leren hoes met rits waarin je 'm rechtop kan zetten. Bestaat zoiets voor een betaalbare prijs? Ik hoor het graag!

Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog die xbox controllers geprobeert met usb dongel van xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakw0rst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-03-2020
martin4you schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:07:
Heeft iemand al onderzoek gedaan naar een goede hoes of cover voor de Prime? Uiteraard zo dun en stevig mogelijk. Ik heb wel een clip gezien van de Transleeve maar die valt me erg tegen als ik dat zo bekijk. Ik denk zelf aan een leren hoes met rits waarin je 'm rechtop kan zetten. Bestaat zoiets voor een betaalbare prijs? Ik hoor het graag!
Ik heb geen idee of het wat is... Het is erg goedkoop, maar ik ga denk maar zoiets proberen:
http://www.dealextreme.co...-bag-for-10-laptops-26260 voor die prijs kan je haast geen miskoop doen...

En dit is nog wat van leer op DealExtreme... geen idee of het goed past, maar bij de TF101 past hij tenminste wel.
http://www.dealextreme.co...sformer-tf101-black-73620

En hier een nog goedkoper iets, waar de kwaliteit ook wel goed blijkt te zijn;
http://www.dealextreme.co...c-1000-umpc-laptops-18432

[ Voor 9% gewijzigd door Knakw0rst op 06-01-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag bij mm de knoop doorgehakt en gekocht.

Kleur ( champagne ziet er goed uit weinig geel meer zilver).

gps lijkt niet te doen ( 30 min) aan gehad.
Dit is erg jammer alhoewel ik nog niet weet waarom ik hem zou gebruiken.

Ook fijn dat al mijn telefoon apps er ook vanzelf opkomen .

Verder ben ik ook nog opzoek naar een case voor het tablet en het dock waar ik ze of samen of alleen het tablet in kan gebruiken.( tips zijn welkom)
;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:05:
[...]

Als je ermee schud rammelt er niks?
Heb goed geschud, maar ik hoor niks rammelen (gelukkig). >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0ey schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:15:
[...]
Mooi! :) Geen last van backlight bleeding?
Helemaal niks! Ik was er als de dood voor, maar et scherm is zeer piek gaaf. (En ik heb ECHT mijn best gedaan om een fout te spotten. ;))

Ik heb na een avondje prullen nog niet echt een moment gehad van "goh dat valt tegen",
de prime voldoet tot nu toe aan al mijn kritische verwachtingen.

Die coating vind ik trouwens heerlijk, je veegt vingerafdrukken eraf alsof et een laagje stof is. Je krijgt wel gewoon vinger afdrukken trouwens hoor, het is geen magisch laagje waardoor je nooit meer vinger afdrukken ziet. Maar wat het wel doet is de schoonmaak erg vergemakkelijken.

De lader wordt trouwens wel ontiegelijk warm! Ik denk dat ik maar eens voor een andere USB lader ga kijken.

Binnen doet de GPS trouwens ook niets bij mij (niet dat dat moet), maar ik vermoed dat er weinig muziek in zit. Straks maar eens kijken of ik hem aan de bluetooth muis kan hangen.

Compas en acc. meter doen het iig wel netjes.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Is er een video player die VIDEO_TS afspeelt (VOB files)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Ik heb nu een linksnelheid van 52 Mbps. Ik denk dat dit afhankelijk is van de plaats waar je in huis bent.
Klopt dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jij 52 Mbps:O? dat is het hoogste wat ik tot nu toe gehoord heb.
Doet mij weer deugd om te zien dat het wifi probleem wel erg over gedramatiseerd is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dumpie
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Net de 32GB + dock gehaald bij de MM in Breda, waren er nog 6 beschikbaar.

Schitterend spul ongelooflijk wat een techniek in zo'n klein apparaat.

WIFI is de linkspeed 54 Mbps, via speedtest word er 1200kb/s gehaald, wat weinig is in verhouding met de gewone pc: 3800kb/s. Zijn hier met veel cliënts op het netwerk, kan uiteraard ook de reden zijn.

Wel irritant al die ruimte op de homescreens weet me geen raad hoe ik al die ruimte op moet vullen met app icons ;)

Iemand al een hoes gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Hmm... mijn Prime heeft een drietal punten aan de rechterkant van het scherm met backlight bleeding. Bij een donker scherm valt het behoorlijk op :(

Welk tooltje is het handigst voor het testen van de wifi snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

Nou, ik typ dit ook op de Prime (inderdaad met lag maar alleen in de textbox). Wifi 22mbit met TPLink router, prima dus. Bouwkwaliteit is goed, minstens zo goed als de iPad die we ook hebben. Erg snel, installaties vliegen voorbij. Scherm is bizar helder, erg positief tot nu toe. Dock typt ook prima. GPS werkt nog niet maar ik heb maar 1 minuut binnenshuis geprobeerd, vind ik ook niet zo boeiend. Erg benieuwd wat de ICS update gaat doen!

EDIT: typ dit via Opera, lag is nu weg. Zal met de ICS browser waarschijnlijk ook zo zijn. Over de sleeve: onze iPad 1 sleeve past perfect om de Prime + dock :)

[ Voor 15% gewijzigd door Arfman op 06-01-2012 21:53 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 20:11
*knip* dit topic is om de tablet te bespreken, en is dus niet bedoeld voor software.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 06-01-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 06-01-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 22:43
OOk vandaag de Prime opgehaald. Helaas werkt mijn GPS helemaal niet :(

Heb de asus update al gedownload maar heeft niks geholpen. Heb hem 1 uur bij het raam laten liggen en ook nog eens 15 min buiten gestaan, maar 0,0 satellieten gevonden. Ik wacht sowieso de update van ICS even af om te kijken of dat werkt.

Is het bijvoorbeeld wel mogelijk om je telefoon die ook over GPS beschikt te gebruiken als GPS muis?

Ik ben in het bezit van een Google Galaxy Nexus

[ Voor 31% gewijzigd door Possible op 06-01-2012 22:24 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 20:11
martin4you schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:07:
Ik heb een universele hoes van Caselogic gekocht, kostte 35 euro. Stevig, wel vanstof en de prime past er precies in. Hij klapt open als en boek en af te sluiten met een rits. Er zit een deel in waardoor je de prime rechtop kan zetten. Prima ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjoels schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:49:
[...]

Heb goed geschud, maar ik hoor niks rammelen (gelukkig). >:)
mooi, bij mij zit er dan iets los onder het speakertje. Voor de rest is het een hele snelle tablet.
Tijdens het booten zie je wel wat bleeding maar dat zie je na het boot proces niet meer.

Erg leuk ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NtT6
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-01-2024
Heeft iemand Swype voor Honeycomb beta werkend MET nederlandse taal? Ik kan de beta voor "all regions" gewoon installeren, maar als ik daarna probeer extra talen te downloaden krijg ik "oops, no languages found" en ik zie een update staan die als ik die probeer te installeren zegt: "installation failed, installation with same signature already exists (of iets dergelijks)". Na de eerste foutmelding zijn beide menus (extra talen en update optie) verdwenen en kan ik er met geen mogelijkheid Nederlands bij krijgen. Ik heb een Galaxy Tab apk geprobeerd en die werkt met Nederlands, maar heeft net de verkeerde resolutie (752 ipv 800) waardoor ik elke keer een foutmelding krijg.

Iemand swype al goed werkend geregen en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:25:
iemand nog die xbox controllers geprobeert met usb dongel van xbox
Kom net terug van de Prime launch party, en heb daar even wat gespeeld met het toestel.

Onder andere de veelal gereviewde shadowgun en riptide gespeeld. Op 1080p via hdmi, en zelfs met conversie naar 3d (nvidia 3dvision 2)
Controllers (bedraad) van xbox 360 werken iig goed. er is alleen 1 nadeel:

Als je spellen op je tablet speelt gebruik je het touchscreen voor bediening.
Met de xbox controller probeer je die over te nemen. Dit lukt ook, maar let hier op:

Controller support ligt bij de game maker, en is dus niet universeel
Een enkele knop heb ik niet terug kunnen vinden op de controller (bijv: bij shadowgun het switchen tussen verschillende vuurwapens)
Ook bij shadowgun: Je rechter thumbstick wordt gebruikt voor de camera, maar in tegenstelling tot wat je zou verwachten kun je niet schieten met je rechter trigger. Dit moet met A. Gevolg: richten (met camera) en schieten tegelijk is niet mogelijk, net als dit niet mogelijk is als je zonder controller speelt.

De games die ik geprobeerd heb draaiden overigens op een developer versie van android 4.0, en ook op een developer versie van de games dus. Of de controller layout nog aangepast kan worden in de toekomst is mij niet bekend.

EDIT: als mensen nog vragen hebben over ICS op de prime, stel het maar, misschien heb ik toevallig wel datgene getest dat jij graag wilt weten.

[ Voor 5% gewijzigd door MrRobin op 06-01-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Swype werd hier bij mijn Galaxy Tab die op Honeycomb 3.2 draait standaard meegeleverd. Het werkt prima, dus het moet zeker kunnen. Zelf ben om echter al heel lang gewend aan SlideIT op mijn telefoon, dus die gebruik ik nu ook op het tablet. Werkt ook prima. Is in de aanbieding in de Market op het moment, zou je die optie willen overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin4you
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-02 00:14
Knakw0rst schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:25:
[...]

Ik heb geen idee of het wat is... Het is erg goedkoop, maar ik ga denk maar zoiets proberen:
http://www.dealextreme.co...-bag-for-10-laptops-26260 voor die prijs kan je haast geen miskoop doen...

En dit is nog wat van leer op DealExtreme... geen idee of het goed past, maar bij de TF101 past hij tenminste wel.
http://www.dealextreme.co...sformer-tf101-black-73620

En hier een nog goedkoper iets, waar de kwaliteit ook wel goed blijkt te zijn;
http://www.dealextreme.co...c-1000-umpc-laptops-18432
De slappe hoezen lijken me niets. Ik wil eerder voor een leren versie gaan maar dan wel eentje die je als standaard kan gebruiken. Ik ben er ook nog niet uit of ik 'm juist wel of niet met dock in een hoes wil opbergen. #keuzestress

Ik heb elders gelezen dat de TF101 een groter formaat heeft dan de TF201. Dan zou je leren hoes die je hierboven noemt te groot uitvallen. Check dus eerst de maten!

Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Misschien nog slim om even op te letten als je 'm binnen krijgt/hebt: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1426881

Sommige Prime's hebben geen serial nummer in het settings menu, is volgens mij een heel klein probleem en waarschijnlijk niet bij de Nederlandse Prime's maar je kan dan geen OTA's ontvangen; Asus kent je hele apparaat niet.

[ Voor 3% gewijzigd door J0ey op 06-01-2012 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
http://focustaiwan.tw/Sho...Type=aALL&ID=201201060022

Meanwhile, the company expects to begin shipping the 3G version of the Transformer Prime in March, which will offer better global positioning system (GPS) connectivity than the Wi-Fi version.

Zit er dan toch een revisie aan te komen m.b.t de gps?
Pagina: 1 ... 10 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]