Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guus_b
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-04-2021
oXygeN schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:54:
[...]

Inmiddels al wel de update gelukt? Hier ook zojuist het rode driehoekje en na een reboot geen update meer beschikbaar... heb eerlijk gezegd ook niet zoveel zin om factory reset te doen (zeker als et niet helpt)
Ik heb gisteren aan het einde van de middag deze (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1909820) uitgevoerd. Sindsdien heb ik een perfect werkende JB op m'n prime.
Ik heb deze stap gemaakt, omdat me op geen enkele manier duidelijk werd of ik nou zat te wachten op Asus die misschien z'n update-servers uit de lucht had gehaald of dat er iets mis was met mijn prime, waardoor OTA-updaten überhaupt niet meer zou gaan werken.

Ben nu een dag met JB in de weer en ik ben blij :*)
Duidelijke verbetering t.o.v. ICS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Heb ik inmiddels ook gedaan, update geslaagd. Moet zeggen dat ik de nieuwe window-animaties wel even wennen wint, maar het voelt over het algemeen wel beter aan.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 23:28

Jag

Ik wil graag ff mijn frustratie delen met deze tablet. Ik denk dat ik nog nooit zo ontevreden ben geweest over een aankoop :|. Het is een sexy machientje om te zien, maar j*z*s wat is dat ding traag zeg. En instabiel, continu vastlopende apps. En haperende bluetooth audio. Snap er niks van met deze hardware. En het is zo'n leuk concept. Het gekke is dat er over het algemeen behoorlijk positief gesproken wordt over deze tab hier in dit topic en op tweakers, maar mijn ervaring staat hier haaks op. Ik geef het op: ik ga hem te koop aanbieden en een Nexus tab kopen. Wat een verademing is dat ding zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:00
hoe kun je nu de micro sd card veilig verwijderen, in ics als je op externe opslag geplaatst drukte kreeg je de melding ext opslag veilig verwijderd, nu ga je naar bestandsbeheer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Jag schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:16:
Ik wil graag ff mijn frustratie delen met deze tablet. Ik denk dat ik nog nooit zo ontevreden ben geweest over een aankoop :|. Het is een sexy machientje om te zien, maar j*z*s wat is dat ding traag zeg. En instabiel, continu vastlopende apps. En haperende bluetooth audio. Snap er niks van met deze hardware. En het is zo'n leuk concept. Het gekke is dat er over het algemeen behoorlijk positief gesproken wordt over deze tab hier in dit topic en op tweakers, maar mijn ervaring staat hier haaks op. Ik geef het op: ik ga hem te koop aanbieden en een Nexus tab kopen. Wat een verademing is dat ding zeg!
Heb je al een factory reset geprobeerd?
Heb je al een soft reset geprobeerd door met een paperclip links-onder aan de zijkant het knopje in te drukken?

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktov
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:12
Voor diegene die wel zien dat de update klaarstaat maar waarbij niks gebeurd. Ik heb even de wifi uit en aan gedaan waarna de download meteen begon te lopen. Het zou pure toeval kunnen zijn,,,maar misschien waard om even te proberen.

[ Voor 2% gewijzigd door ktov op 30-09-2012 19:45 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guus_b
baco101 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:41:
hoe kun je nu de micro sd card veilig verwijderen, in ics als je op externe opslag geplaatst drukte kreeg je de melding ext opslag veilig verwijderd, nu ga je naar bestandsbeheer
Alle items uit de meldingenlijst swipen. Dan verschijnt o.a. de optie "ontkoppelen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterjgp
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:27
Ik weet het echt niet meer. Denk dat JB niet voor bestemd is.
Alles al geprobeerd, maar niks lukt.
Wel is de prime nu heeeeel constant. Hij blijft zeggen dat er geen update voor mijn apparaat is. :(
Gisteren en vandaag wel 2x update gedownload, maar beide mislukt.

Ook reeds diverse keren cold reboot en cmclient en dmclient leeg gemaakt.
Niks helpt.

Iemand nog een goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Installeer gewoon Cyanogenmod 10? Bevalt mij prima tot nu toe.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhagen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06-2024
Vrijdagmiddag de Jelly Bean update erop gezet en tot nu toe zijn mijn rare scherm kuren allemaal weg. Geen op en neer bewegende systeem balk meer, en geen vervorming aan de linker kant. En ook niet geheel onbelangrijk, hij crashed niet volledig na een video te hebben gekeken. Ik heb er overigens wel bewust voor gekozen geen flash meer te installeren. Ik ben ieder geval blij met JB tot zo ver! Hij reageert meestal als een zonnetje! Eindelijk een +1 voor Asus na maanden van grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
guus_b schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:34:
[...]

Alle items uit de meldingenlijst swipen. Dan verschijnt o.a. de optie "ontkoppelen".
Of beter, de melding van je sd kaart met twee vingers omhoog swipen.... ;) (werkt voor meer meldingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peterhagen schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:20:
Vrijdagmiddag de Jelly Bean update erop gezet en tot nu toe zijn mijn rare scherm kuren allemaal weg. Geen op en neer bewegende systeem balk meer, en geen vervorming aan de linker kant. En ook niet geheel onbelangrijk, hij crashed niet volledig na een video te hebben gekeken. Ik heb er overigens wel bewust voor gekozen geen flash meer te installeren. Ik ben ieder geval blij met JB tot zo ver! Hij reageert meestal als een zonnetje! Eindelijk een +1 voor Asus na maanden van grrrr
Ik ben er ook echt enorm blij mee. Hij voelt soepel aan, scrollen door chrome gaat snel (ook bijna geen zwarte laadblokken meer) en de schermanimaties zijn snel en daardoor voelt de tablet zelf ook vloeiender aan. Nog geen ANR's gehad. Ben nog wel een beetje skeptisch en vertrouw hem nog niet helemaal, maar voorlopig ben ik positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
Cyleo schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:25:
[...]

Ik ben er ook echt enorm blij mee. Hij voelt soepel aan, scrollen door chrome gaat snel (ook bijna geen zwarte laadblokken meer) en de schermanimaties zijn snel en daardoor voelt de tablet zelf ook vloeiender aan. Nog geen ANR's gehad. Ben nog wel een beetje skeptisch en vertrouw hem nog niet helemaal, maar voorlopig ben ik positief.
Heb echt precies dezelfde ervaring en ben zelf ook nog wat sceptisch. Helaas is het Wifi verhaal niet echt verbeterd, want KPN iTV werkt nu nog steeds niet vloeiend op de tablet, waarbij me telefoon nergens problemen mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een paar dagen de tf300, gelijk geupdats naar JB. Werkt gewoon soepel allemaal hierzo en alles werkt ook Flash.
Alleen willen de torrents bij mij niet downloaden, heb meerdere clients gebruikt en hij opent ze wel maar daar blijft het ook bij. Het ligt niet aan me internet want op me desktop en laptop kan ik wel downloaden.

Is dit een bekend probleem of is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:40:
Heb nu een paar dagen de tf300, gelijk geupdats naar JB. Werkt gewoon soepel allemaal hierzo en alles werkt ook Flash.
Alleen willen de torrents bij mij niet downloaden, heb meerdere clients gebruikt en hij opent ze wel maar daar blijft het ook bij. Het ligt niet aan me internet want op me desktop en laptop kan ik wel downloaden.

Is dit een bekend probleem of is er een oplossing voor?
Ten eerste is dit het TF Prime topic, en daarnaast is dit een Android OS vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koen87 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:37:
[...]

Heb echt precies dezelfde ervaring en ben zelf ook nog wat sceptisch. Helaas is het Wifi verhaal niet echt verbeterd, want KPN iTV werkt nu nog steeds niet vloeiend op de tablet, waarbij me telefoon nergens problemen mee heeft.
Ja, gelukkig heb ik daar weinig last van, wordt werkelijk helemaal kapotgestraald met wifi in mijn huis door 2 accespoints. Maar voor een ieder met een zwakke ontvangst blijft dit een vervelend punt, maar wel eentje die met een paar tientjes op te lossen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koen87 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:26:
[...]

Ten eerste is dit het TF Prime topic, en daarnaast is dit een Android OS vraag :)
True, was zo aandachtig door het forum aan het lezen dat daar niet aan had gedacht. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GtaDomii
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 13:04

GtaDomii

---

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:10:
[...]

Hoezo veel gedoe,je klikt op update controleren,en de rest gaat vanzelf,of er moet nog geen update zijn.Dan is het wachten.Er zijn helaas altijd mensen die geen geduld hebben,en er als 1e bij willen zijn,tsja dat is een eigen keuze.Wat de klok betreft is het misschien wel een Belgische klok............... :( Gewoon effe naar Asus bellen als de winkelier je niet verder kan helpen.Het dimmen van het licht kun je zelf instellen in het menu,je kunt hemzelfs zetten op altijd maximale helderheid.Succes ermee.
Nee hoor allemaal niet het geval, het automatisch dimmen staat gewoon uit en de klok staat op tijdzone Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiberiusJD
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-03 22:59
huray JB is binnen

*O*

Heb heel de dag naar de melding moeten kijken "kan het bestand niet downloaden",

dan is dit toch wel heel plezierig.
En uiteindelijk wordt het wachten beloond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:02

Nobby

Nuts!

Las het toevallig, maar een check gedaan en hoppa, upgrade geinstalleerd :)

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:00
waar kan ik flash downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:56
Ik heb nu ook JB.

Ik had veel problemen met het downloaden van de update (zoals velen als ik het zo lees).

Wat bij mij hielp was in het update controleer scherm m'n wifi uit en in te schakelen een paar keer achter elkaar.

Op een gegeven moment begon de prime te downloaden.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij nog steeds 'update voor dit apparaat nog niet beschikbaar;. Hard reset, wifi uit/aan/uit/aan, CM- en DM cache geledigd...nog even geduld hebben dus.
getracht de update handmatig te installeren (vol down/power en dan weer vol up) maar dat resulteerde in een mooi rood driehoekje in de buik van een liggende android.
wellicht ben ik als laatste aan de beurt daar ik ook ene iPAD 3 heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:10:
bij mij nog steeds 'update voor dit apparaat nog niet beschikbaar;. Hard reset, wifi uit/aan/uit/aan, CM- en DM cache geledigd...nog even geduld hebben dus.
getracht de update handmatig te installeren (vol down/power en dan weer vol up) maar dat resulteerde in een mooi rood driehoekje in de buik van een liggende android.
wellicht ben ik als laatste aan de beurt daar ik ook ene iPAD 3 heb...
lol, ik zit in dezelfde situatie.
ook een prime en een ipad (3) en ook nog geen update beschikbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronem
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-07 09:50
Manual download staat gereed op Asus site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronem
Zojuist handmatig geïnstalleerd en alles werkt goed. Voor iedereen waarbij het niet automatisch lukt even handmatig proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mijn GPS doet het zelfs met de GPS extension nog steeds praktisch niet. Weet iemand een goede bluetooth GPS module die met de Prime werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:35

D75

Over de handmatige update via de site...

Ik zie er 3 staan... 1 is US, andere 2 WW.
Welke van de 2 WW moet ik hebben?

Ze lijken identiek... alleen de MB's zijn verschillend.

Of zie ik iets over het hoofd?

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
Je moet de 3e van boven hebben.
de 2e is de TW versie, staat inderdaad vaag aangegeven, maar zo gauw je de download start zie je of je de goede hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:35

D75

Dank u... nu zie ik het ook!

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streamz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:42
Tijd voor wat positief nieuws tussendoor.
Nog steeds geen enkel probleem met de Prime hier. Gewoon de standaard versie, geen custom ROM etc. Wifi doet het prima, GPS ook. Geen barsten, lags etc. JB werd ook zonder enig probleem geinstalleerd.

Nog wel wat wensen, bijvoorbeeld een voede spamfilter mogelijkheid in de mailclient. En een browser die alles goed kan. De stock browser is nog steeds langzaam, Opera is bijna perfect, op het feit dat Google afbeeldingen niet geladen worden en na een Google search op de Google site zelf de resultaten niet terugkomen.

Overigens zie ik wat kleine wijzigingen in JB. Bijvoorbeeld de mailclient die nu op afzender kan groeperen. Verder kan ik niet zeggen dat JB nu zo veel anders cq beter is dan ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ging dat handmatig installeren ook al weer?

Ik download de zip
plaats 'm op de interne SD
boot met vol down-power
binnen die 5 sec op vol up
en dan die liggende android met zo'n rode driehoek

wat doe ik dan niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1909820

Alle stappen uitgevoerd? Er missen nl. nog wat files.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank voor je bericht. dacht dat het makkelijker kon. Ik wacht wel even geduldig totdat met de knop 'update' JB naar me toe zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AudioHome
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 08:59:
Hoe ging dat handmatig installeren ook al weer?

Ik download de zip
plaats 'm op de interne SD
boot met vol down-power
binnen die 5 sec op vol up
en dan die liggende android met zo'n rode driehoek

wat doe ik dan niet goed?
Ik moest ook weer even zoeken, maar zo werkte het goed:

1) Download de image zip file (WW) van de Asus website
2) Pak de zip file 1x uit, er komt weer een zip file uit
3) Plaats deze zip in de root van een SD kaart
4) Plaats de SD kaart in de uitgeschakelde tablet
5) Zet de tablet aan
6) Tablet moet nu met melding komen dat er een update is
7) Melding bevestigen en de update start.

ps. Ik was wel mijn root kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
Ik had de tablet gewoon aan staan, De zip file naar de root gekopieerd en meteen na kopieeren een melding dat er een update was gevonden.
Toepassen, wachten en klaar. Bij mij voelt hij een stuk sneller aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Het lijkt erop dat de battery drain ook is opgelost.

Normaal gesproken was m'n tablet na 1 of 2 dagen niet gebruiken compleet leeg, en daar heb ik nu geen last meer van.

Ook heb ik geen last meer van vastlopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grolsch schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:07:
Het lijkt erop dat de battery drain ook is opgelost.

Normaal gesproken was m'n tablet na 1 of 2 dagen niet gebruiken compleet leeg, en daar heb ik nu geen last meer van.

Ook heb ik geen last meer van vastlopers.
Met wifi automatisch uit, of aan laten staan? Met wifi aan houd hij het hier namelijk alsnog niet heel lang uit na mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 23:28

Jag

_MB_ schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:43:
[...]

Heb je al een factory reset geprobeerd?
Ik vind hem vanaf begin al traag. Maar met factory reset is het idd wel beter geworden. Ik ga hem nog even houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streamz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:42
Voor de zekerheid, ik neem nl aan dat het gewoon bekend is: in het settingsmenu, onder "over tablet" is de eerste optie het checken van firmware updates. Klikken, even wachten, kan een minuut duren, en dan de stappen volgen.

Voordat men massaal gaat lopen downloaden van xda oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:26
Cyleo schreef op 03 oktober 2012 @ 16:31:
[...]

Met wifi automatisch uit, of aan laten staan? Met wifi aan houd hij het hier namelijk alsnog niet heel lang uit na mijn idee.
Toch apart want die van mij houdt het met wifi aan met gemak een week vol (incl dock)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:27
Bij mij werkte het om gewoon mijn wifi te resetten, 2e keer begon de download waarna de firmware update startte :)

Ik merk al direct dat de Prime sneller performed. Helaas nog altijd slechte Wifi ontvangst/stabiliteit -.-
Het is een tijd geleden dat ik actief heb gezocht naar een Wireless fix, is er toevallig al iets bekend over de te ondernemen stappen indien je een 'brakke Prime' hebt?

[ Voor 34% gewijzigd door Junia op 03-10-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:04:
[...]

Toch apart want die van mij houdt het met wifi aan met gemak een week vol (incl dock)
Ah, bij mij is zonder dock. Waarschijnlijk ben ik ook gewend geraakt zonder bizarre lang standby van de ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrl-tab
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:24
Junia schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:05:
Bij mij werkte het om gewoon mijn wifi te resetten, 2e keer begon de download waarna de firmware update startte :)

Ik merk al direct dat de Prime sneller performed. Helaas nog altijd slechte Wifi ontvangst/stabiliteit -.-
Het is een tijd geleden dat ik actief heb gezocht naar een Wireless fix, is er toevallig al iets bekend over de te ondernemen stappen indien je een 'brakke Prime' hebt?
Wat mijn wifi ontvangs aanzienlijk verbeterd heeft; met metageek ssider (windows) kijken welke channels in gebruik zijn door andere routers, vervolgens je eigen router op een ander channel instellen.

wat betreft slugginess van de prime over het algemeen: data2sd\data2microsd is een geweldige oplossing. je sdcard wordt gebruikt voor ak je apps en data , en als die een beetje snel is (sandisk mobile ultra in mijn geval) heb je geen haperingen meer. een iets makkelijkere oplossing die alleen de browser verbetert is browser2ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-07-2024
Y0ur1 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:14:
Mijn GPS doet het zelfs met de GPS extension nog steeds praktisch niet. Weet iemand een goede bluetooth GPS module die met de Prime werkt?
Ik gebruik de oude muis van TomTom en heb ook nog een Rikaline te liggen en op beiden zeer snel een goede fix . Ben daar heel blij mee, beter dan die balk eronder te prutsen. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
Sorry, dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door Sa.Tan op 04-10-2012 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 09:53
Tot nu toe echt een verademing die JB update.
De TFP lijkt nu veel stabieler, en veel "smoother" te werken. Wifi ontvangst is nog altijd drama, maar goed dat zal wel bij dit model horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, het werkt een stuk beter. WiFi is in vergelijking met mijn iPAD3 nog steeds dramatisch maar thuis zelf heb ik dat opgelost door een extender te plaatsen. Helaas zit ik veel in hotels waar ze WiFI beschikbaar stellen en dan gaat de iPAD mee. De Prime is wat dat betreft gewoon een productiefout van Asus.
Maar de stockbrowser werkt nu wel goed en 'smooth'. Met Opera gaat dit nu bijna zoals ik het van de iPAD gewend ben. En dat is een hele verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring met Jellybean is echt top. Alles voelt een stuk sneller en stabieler aan. Ook het webbrowsen in Google Chrome is aangenaam verbeterd, geen hickups meer enzo.

Tevens gebruik ik mijn prime vaak op school en de wifi verbinding is hier best redelijk alleen was de eerste handshake altijd bij een zwaksignaal niet mogelijk maar nu krijg hij overal meteen verbinding. Dus er is wel zeker iets verbeterd in de wifi driver ofzo.

Erg blij met deze update! Het browsen voelt nu al een stuk meer kwa snelheid als een volwaardige desktop browser. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Ook wel enthousiast.. zeker omdat na vorige update processor was doorgebrand..
zat er dus een beetje tegenaan te hikken..

nu ziet alles goed uit.. werkt snel..
hoewel Google Now meer iets voor op een gsm is, bevalt dit prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Gister heeft die ouwe van mij mijn TF300 laten vallen ...... (3dagen oud)
(leuk verhaal, heb mijn Ipad2 aan me ouders gegeven omdat ik iets anders wilde en zij hierdoor meer in 2012 landen :P )

Zucht.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/158b3nt.jpg

[ Voor 56% gewijzigd door Fusion_XT op 04-10-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
Dat ziet er echt niet fraai uit, verzekeringswerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Och, even afvegen en je ziet er niets meer van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-09 21:58

Rocco

nightlife

ff langs Carglass voor een HPX3 injectie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Inderdaad gewoon via de aansprakelijkheidsverzekering via je ouders laten repareren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-08 17:40
Kreeg net de melding dat de JB update klaar staat, nog even uitgesteld om te checken of er geen problemen zijn. Waar ik nou even erg benieuwd naar ben, ik heb al vanaf het begin problemen met Google Maps, dwz, de meeste tijd als ik Maps start krijg ik binnen 15sec een grijs scherm en een paar seconden later is Maps weg, geen melding, niks. Ik heb een en ander geprobeerd (behalve factory reset, daar had ik geen zin in, zit ik nu nog over te twijfelen om met een schone JB te beginnen of niet) maar dit probleem blijft. Af en toe kan ik Maps ineens wel gebruiken maar meestal dus niet.

Zijn er mensen die voor de JB update ook dit probleem hadden en inmiddels hebben geupgrade, en zo ja, is hiermee dat probleem opgelost of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerten
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:02
Fusion_XT schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:45:
Gister heeft die ouwe van mij mijn TF300 laten vallen ...... (3dagen oud)
(leuk verhaal, heb mijn Ipad2 aan me ouders gegeven omdat ik iets anders wilde en zij hierdoor meer in 2012 landen :P )

Zucht.
Bedankt voor deze foto. Als ze mijn garantieclaim afwijzen (wat ik wel verwacht) dan kan ik hier laten zien hoe een échte valschade er uit ziet. Heel anders dan die barst van mij, dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spontane barst, die ik ook had en nog steeds heb, valt niet onder de garantie volgens asus.
Ik had die van mij opgestuurd en ik kon of 340 of 60 euro betalen. 340 als ik 'm liet repareren, 60 indien niet maar dan zijn dat onderzoekskosten ed.
Daar ik al twee maanden aan het wachten was en ik eind sep hoorde dat het nog wel een tijdje duurde voordat het onderdele er was de tf201 terug laten sturen. Ik was er wel een beetje klaar mee.
Tis maar even dat je het weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:41

AMDFreak

Intel is zo..

Ik ben ook over naar JB.. wat een verademing.
Tot op heden werkt hij prima!

En een upgrade kan nooit kwaad natuurlijk.

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:00:
Spontane barst, die ik ook had en nog steeds heb, valt niet onder de garantie volgens asus.
Ik had die van mij opgestuurd en ik kon of 340 of 60 euro betalen. 340 als ik 'm liet repareren, 60 indien niet maar dan zijn dat onderzoekskosten ed.
Daar ik al twee maanden aan het wachten was en ik eind sep hoorde dat het nog wel een tijdje duurde voordat het onderdele er was de tf201 terug laten sturen. Ik was er wel een beetje klaar mee.
Tis maar even dat je het weet.
Met de huidige berichtgeving staat je redelijk sterk om hem kosteloos te laten repareren. Alleen de vraag is of je er die moeite voor wil doen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

AMDFreak schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:23:
En een upgrade kan nooit kwaad natuurlijk.
Tenzij hij je Prime brickt, zoals bij mij gebeurde :+

Ik was niet geroot en niet unlocked, gewoon stock ICS 4.0.3, maar de Prime blijft nu (edit: na officiële JB upgrade) op het boot logo hangen. Kom ook niet in het recovery menu via power + volume down (of reset + volume down).. terug naar Asus ermee dan maar.

[ Voor 4% gewijzigd door Myedvyed op 06-10-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Beste lui, ik zit met een klein probleempje. Ik heb nu al ruim een half jaar de Transformer Prime, en ik vind het dan ook een topapparaat. Onlangs heb ik een nieuwe monitor gekocht, een LG IPS 237L, met twee HDMI-poorten. Dit leek mij dan ook een geschikt moment om de HDMI-output van de TFP te testen. Zo gezegd zo gedaan, een HDMI -> Micro-HDMI-kabel gekocht en aangesloten. Echter ziet mijn monitor geen nieuwe input. Is er iemand die hier toevallig een oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronem
Misschien dat de monitor niet geschikt is voor hdmi 1.4. Of wellicht dat je hdmi kabel geen 1.4 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinaldootje
  • Laatst online: 19:02
Ronem schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:11:
Misschien dat de monitor niet geschikt is voor hdmi 1.4. Of wellicht dat je hdmi kabel geen 1.4 is.
Vreemd, als ik hem via mijn "oude" Yamaha AV-versterker aan sluit (komt niet verder dan HDMI 1.1) werkt ie ook prima.
Op een hagelnieuwe Samsung met HDMI 1.4 aangesloten, werkt ook prima.
Ik vermoed eerder dat de kabel niet goed is. Mijn verloopje komt weg van Deal Extreme. Twee stuks gekocht voor E 1,08 inclusief verzendkosten. Duurde wel vier weken voordat ik ze had.

Net even JB er op gezet. Wat een verademing. Ik wist dat die ICS een ramp is op de de TF201, maar dit is gewoon van een slak naar een haas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik gebruik meestal Chrome als browser, maar er is 1 ding wat ik nog al vervelend vind. En dat is dat de browser regelmatig naar de mobiele versie van een website gaat in plaats van de desktop versie. Nu weet ik ook wel dat je de desktop versie kan opvragen, maar dit moet toch anders kunnen. Nu las ik op google iets over about:debug intypen in de URL balk en dan kun je de UAstring instellen op desktop, maar ik krijg die UAstring er niet voor.
Hebben jullie nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:26
Even een check: Na de update naar JB, kreeg ik op het unlock screen een soort cirkel te zien waarin je een aantal dingen kon kiezen, één ervan was de daadwerkelijke 'unlock' optie, waarna je (in mijn geval) naar de pattern unlock ging. Ik heb dit scherm daarna nooit meer gezien.....

Wat was dit voor scherm en hoe krijg ik hem terug?

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
zijn er meer mensen waarbij bad piggies met enige regelmaat vastloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
MasterMaceMichu schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:45:
Even een check: Na de update naar JB, kreeg ik op het unlock screen een soort cirkel te zien waarin je een aantal dingen kon kiezen, één ervan was de daadwerkelijke 'unlock' optie, waarna je (in mijn geval) naar de pattern unlock ging. Ik heb dit scherm daarna nooit meer gezien.....

Wat was dit voor scherm en hoe krijg ik hem terug?
Instellingen -> Beveiliging -> Schermbeveiliging. Ik schrok ook hoor, aangezien ik dit juist niet wil. Gelukkig was dat eenmalig,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
^^ Daar heb ik 'pattern unlock' aanstaan, die doet het ook, maar die 'ring' die ik dus eenmalig voor de paatern unlock zag, die zie ik daar niet tussen staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
MasterMaceMichu schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 16:52:
^^ Daar heb ik 'pattern unlock' aanstaan, die doet het ook, maar die 'ring' die ik dus eenmalig voor de paatern unlock zag, die zie ik daar niet tussen staan....
Vegen. (Swipe neem ik aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Yups...dat was hem...thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-08 00:35
Petertjuh schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 16:02:
Ja ik heb er hier ook last van, vastloper af en toe en veel lag. Ligt vast aan het spel, want de rest draait vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guus_b
Petertjuh schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 16:02:
Heb ik ook last van. Hopen op een snelle update van Rovio...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
kezman schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 13:02:
Ik gebruik meestal Chrome als browser, maar er is 1 ding wat ik nog al vervelend vind. En dat is dat de browser regelmatig naar de mobiele versie van een website gaat in plaats van de desktop versie. Nu weet ik ook wel dat je de desktop versie kan opvragen, maar dit moet toch anders kunnen. Nu las ik op google iets over about:debug intypen in de URL balk en dan kun je de UAstring instellen op desktop, maar ik krijg die UAstring er niet voor.
Hebben jullie nog ideeen?
http://droidnerds.com/con...hrome-mobile-for-android/

Niet zelf geprobeerd en je moet wel root toegang hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Ik draai nu een goede week JB, maar nu is het zoals een tablet hoort te zijn.

De prime is stabiel, loopt niet meer vast, accu verbruik is normaal, snelheid is goed te noemen!

Ik had al veel plezier van de prime, en nu nog meer.

Ik heb ook het idee dat het volume probleem (soms erg zacht) is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Hmm bij mij wil de tablet op geen van de manieren updaten naar JB. Zowel niet handmatig, als via de OTA niet.
Schiet lekker op dan. Balen want had me wel verheugd op de JB update.

Bij het manueel leest hij de SD kaart niet lijkt het (Kaartje in de tablet, niet in het dock gedaan) maar als de tablet op gestart is wel.
Factory reset geprobeerd, geen succes.
Bij systeem update soms wel een melding van een update, soms niet. En als de melding er komt start hij opnieuw op, gaat naar de bootloader, begint met installeren, maar na het opstarten is het gewoon weer 4.0.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
l3art schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:42:
Hmm bij mij wil de tablet op geen van de manieren updaten naar JB. Zowel niet handmatig, als via de OTA niet.
Schiet lekker op dan. Balen want had me wel verheugd op de JB update.

Bij het manueel leest hij de SD kaart niet lijkt het (Kaartje in de tablet, niet in het dock gedaan) maar als de tablet op gestart is wel.
Factory reset geprobeerd, geen succes.
Bij systeem update soms wel een melding van een update, soms niet. En als de melding er komt start hij opnieuw op, gaat naar de bootloader, begint met installeren, maar na het opstarten is het gewoon weer 4.0.3
Ook echt de goede firmware gedownload? Derde van boven in het overzicht (met WW (voor zover die ook al op de tablet staat)?). Dus niet de US en ook niet de TW-versie (die er erg veel op lijkt).

Bij mij lukte het alleen, nadat ik het bestand in de root van het apparaat zelf had gekopieerd.

Na het opnieuw opstarten verscheen een omgedraaid gevarendriehoekje met update-melding, die in één keer goed ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ok dat kan ik nog proberen, root van het apparaat ipv de sd. Toen ik net thuis weg ging en weer een fr had gedaan en toestel op engels had ingesteld ging hij weer proberen te updaten. Eens zien of dat gelukt is en anders root van het toestel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:32
Jelly Bean werkt hier ook naar volle tevredenheid. Tot nu toe geen vastlopers gehad, waar hij met ICS sporadisch wel eens een spontane reboot gaf. Update bleef de eerste keer even hangen, maar na een herstart pakte hij hem weer op en werd zonder problemen geinstalleerd.

Enige dat wat mij betreft niet nodig is, zijn die schermovergangen. Is dat ergens uit te schakelen? Loopt allemaal soepeltjes hoor, dat is het probleem niet, maar vind ze gewoon overbodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
En nog steeds geen succes.
Automatische update was mislukt. Krijg nu sowieso de melding dat er geen update meer zou zijn terwijl het nog wel Android 4.0.3 is.

Ook het update bestand in de root gezet (voor de zekerheid zowel op de interne SD als de root van het interne geheugen) maar bij het opstarten pakt hij dat update bestand niet.

Denk dat ik nu maar mijn heil ga zoeken in het updaten via een recoverymenu ofzo. Even XDA gaan napluizen dus.

edit:
Prime is trouwens niet unlocked. Had alleen nog maar geroot en de bootloader nog even met rust gelaten.

edit:
Endelijk gelukt. Hij heeft de update nu wel gepakt. Kost wat uren maar dan heb je ook wat ;)

[ Voor 19% gewijzigd door 13art op 08-10-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Grolsch schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:22:

Ik heb ook het idee dat het volume probleem (soms erg zacht) is opgelost
Dat viel mij ook al op, het volume is veel harder dan voorheen.

Ook hier wel een positief gevoel, heb wel weer een (1) ANR gehad met browsen, maar ten eerste is dat veel minder dan elke 5 minuten een en ten tweede was dat tijdens het simultaan updaten van wat apps, browsen en muziek afspelen. Dan mag dat wel (liever niet natuurlijk, maar het de verbetering houdt ergens op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fly-guy schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:13:
[...]

Dat viel mij ook al op, het volume is veel harder dan voorheen.

Ook hier wel een positief gevoel, heb wel weer een (1) ANR gehad met browsen, maar ten eerste is dat veel minder dan elke 5 minuten een en ten tweede was dat tijdens het simultaan updaten van wat apps, browsen en muziek afspelen. Dan mag dat wel (liever niet natuurlijk, maar het de verbetering houdt ergens op).
Het geheugen van de TF Prime blijft gewoon te traag, schandalig eigenlijk, maar ANR's door dat soort scenario's zul je dus blijven houden, daar gaat geen software tegen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeuw32
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 20:35

zeeuw32

Luctor et Emergo

Ik lees niks meer over het on screen / keyboard probleem in combinatie met Facebook en JB ?
Het valt me op dat ik ook in dit window waar ik dit in typ een mega grote blauwe cursor in beeld krijg ??
Browser = Chrome
Toetsenbord = Android (maar is met ASUS toetsenbord ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Cyleo schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:47:
[...]

Het geheugen van de TF Prime blijft gewoon te traag, schandalig eigenlijk, maar ANR's door dat soort scenario's zul je dus blijven houden, daar gaat geen software tegen helpen.
Precies, daarom "mag" het ook, het heeft weinig nut om je te ergeren aan dingen die je niet kan veranderen en waar de prime op ICS nog onwerkbaar was, is dat nu echt veel beter. Ik wacht met plezier die ene keer per week dan dat ik bij elke website met meer dan 4 .jpg's moest wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
guus_b schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 20:38:
[...]

Heb ik ook last van. Hopen op een snelle update van Rovio...
Op mijn telefoon(HTC One S) werkt hij wel prima.
wat..... zelfs op de tablets van de kinderen werkt hij stabiel(Trekpleiser Cherry 677 ofzo)
Dus weet niet of het aan Rovio ligt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
zeeuw32 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 19:55:
Ik lees niks meer over het on screen / keyboard probleem in combinatie met Facebook en JB ?
Het valt me op dat ik ook in dit window waar ik dit in typ een mega grote blauwe cursor in beeld krijg ??
Browser = Chrome
Toetsenbord = Android (maar is met ASUS toetsenbord ook)
Ik heb wel een probleempje met de backspace van m'n tobo. Tijdens het typen werkt de backspace niet. Pas als ik de tablet aan tik, en dan backspace doe gaat het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeuw32
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 20:35

zeeuw32

Luctor et Emergo

Ik heb wel een probleempje met de backspace van m'n tobo. Tijdens het typen werkt de backspace niet. Pas als ik de tablet aan tik, en dan backspace doe gaat het wel goed.
Dat heb ik ook...

Wachten op een oplossing ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamGeluk
  • Laatst online: 22-09 09:47
Bij mij werkt op het fysieke toetsenbord de toets met aanhalingstekens en de apostrof niet onder de instellingen 'Asus toetsenbord'. Zet ik hem op Android toetsenbord, dan werkt de toets wel. Vreemd. Zal nog wel een fix voor komen.

Gisteren Flash geïnstalleerd en daarna weer ANR meldingen in diverse browsers. Of dat nou aan Flash lag of aan de Skydrive app die op de achtergrond foto's aan het uploaden was weet ik niet. Veiligheidshalve Flash er maar weer afgegooid. Niet blijven hangen bij oude technologie :-)

Verder enkel positief over JB.

Hyundai Ioniq 5 Project 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
hmpf onse TF201 lijkt overleden :( wou schijnbaar updaten naar JB.. maar nu blijft die hangen op het ASUS bootscherm.. met de cirkel er onder.. ook na de 24u.. is die niet verder gekomen dan dat scherm :/

ook lukt het niet meer om via usb er iets mee te kunnen.. lekker is dat

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Hier idem dito, hij is nu met DHL onderweg naar Tsjechië. Nu maar hopen dat dit binnen garantie valt.. ik was niet geroot / unlocked / etc. dus heb nog een beetje hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
SMSfreakie schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:55:
hmpf onse TF201 lijkt overleden :( wou schijnbaar updaten naar JB.. maar nu blijft die hangen op het ASUS bootscherm.. met de cirkel er onder.. ook na de 24u.. is die niet verder gekomen dan dat scherm :/

Heb je hem al een keer uit- en aangezet? Resetten kan door de aan-knop ingedrukt te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
SMSfreakie schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:55:

Aan/uit knop samen met volume down indrukken tot hij opstart, aan/uit knop los, bij een keuze scherm alles los en volume up indrukken, zo rest je alles, ben je wel alles kwijt.

Oftewel:
Turn off Prime. Press and hold the Volume Down and Power buttons until you see message. Press the Vol UP button in less then 5 seconds. In recovery menu select wipe data Factory reset.

[ Voor 39% gewijzigd door Fly-guy op 10-10-2012 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

In mijn geval werkte dit niet. Ik kon wel rebooten, ook via een pin in het reset-gaatje, maar kon niet in een opstartmenu of factory reset komen. Ook niet na de Prime helemaal leeg te laten lopen en dan met volume down + power te starten.

Op XDA zijn meer mensen met hetzelfde probleem, en als je niet vantevoren NVFLASH geinstalleerd hebt is er dan geen oplossing behalve RMA sturen. Achteraf spijt dat ik de JB update heb gedraaid, alles werkte al goed genoeg bij mij.. maarja.

Bij andere mensen werkte dit wel nog gewoon, dus het is inderdaad goed om dit even te proberen voor je een RMA doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
iemand horizon.tv al geprobeerd (tv kijken op je tablet)? zegt dat ie flash nodig heeft, en das nou net uit JB 4.1 gehaald :s is daar een oplossing voor of zijn we nu net zo flash-loos als onze apple-vrienden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Horizon.tv werkte ook niet toen Flash nog wel geinstalleerd was, je hebt ook de Widevine media plugin nodig.

UPC heeft plannen een Android app uit te brengen maar die is er nog niet, dus tot die tijd kun je alleen op iDevices en PCs kijken helaas!

Werkt verder wel fijn, heb m'n iPad 1 ervoor uit het stof gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
habermas schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:08:
iemand horizon.tv al geprobeerd (tv kijken op je tablet)? zegt dat ie flash nodig heeft, en das nou net uit JB 4.1 gehaald :s is daar een oplossing voor of zijn we nu net zo flash-loos als onze apple-vrienden?
we zijn bij lange na niet flashloos, je kunt het nog prima van de adobe site afplukken en een andere browser dan chrome flash laten afspelen.

zoals hierboven al gezegd, horizon gaat niet lukken, maar dat ligt niet aan flash mar aan die plugin die we niet hebben. (hebben we wel, maar niet het juiste gedeelte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Myedvyed schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:51:
In mijn geval werkte dit niet. Ik kon wel rebooten, ook via een pin in het reset-gaatje, maar kon niet in een opstartmenu of factory reset komen. Ook niet na de Prime helemaal leeg te laten lopen en dan met volume down + power te starten.

Op XDA zijn meer mensen met hetzelfde probleem, en als je niet vantevoren NVFLASH geinstalleerd hebt is er dan geen oplossing behalve RMA sturen. Achteraf spijt dat ik de JB update heb gedraaid, alles werkte al goed genoeg bij mij.. maarja.

Bij andere mensen werkte dit wel nog gewoon, dus het is inderdaad goed om dit even te proberen voor je een RMA doet!
idem.. mij lukt het iig niet.. morgen maar ff mee naar de winkel. mischien dat die nog een magisch truukje hebben :P

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
Totaal iets anders; Sinds de JB-update zie ik mijn externe harde schijf niet meer in Android als ik hem aansluit. De schijf krijgt wel stroom, maar is niet meer te zien. Ook niet in diverse file explorers. Iemand die hier ook last van heeft en een oplossing weet?
Pagina: 1 ... 58 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]