Eindelijk na ruim 2 maanden heb ik weer een Prime in handen...

Wat kan je een apparaat toch missen (al is het puur gemakt en had ik gelukkig een laptop)
Aan dit topic te zien komt het wel eens voor dat de trilmotor meer geluid gaat maken.
Ik heb mijn Prime in februari gekocht. Hij begon in juni met een hard geluid bij de trilmotor (alsof die los lag), hiervoor de tablet naar de leverancier gestuurd (en die weer doorgestuurd naar Asus). Apparaat terug gekregen (gerepareerd), echter kwam er nog meer herrie uit de trilmotor en zater er nu artefacten in beeld (en het dunne stukje aluminium was verbogen bij de USB aansluiting). Weer terug gestuurd naar leverancier en door naar Asus, trilmotor eindelijk gefixed maar artefacten waren er nog. Tablet 3e maal terug gestuurd echter kon de leverancier en Asus het probleem niet reproduceren, dus tablet weer terug naar mij. Eenmaal bij mij leek alles weer in orde, totdat ik van landscape naar portrait modes wilde schakelen...

En ja, ik heb de Android opties getest en er was net een factory reset gedaan maar meedraaien ho maar...
Dus uiteindelijk was de leverancier het zat ("Er rust een vloek op dit ding"

) apparaat in credit gekregen en direct maar een nieuwe besteld (alleen nu in champagne ipv Asus-grijs)
Ik zit nu met smart te wachten op de JB update, vriendin zit naast met met haar TF300 met JB en ik maar wachten...
[
Voor 3% gewijzigd door
N3oC op 26-09-2012 23:21
]