I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ikzelf zie dit niet als een nadeel, van wat ik er van begrijp is dat uiteindelijk html in combinatie met java voor de beste oplossing zal zorgen. Al heeft het nog wel wat voeten in de aarde (zo is de kwaliteit van flash beter dan de nieuwe vervanger).
zodra ook android standaard flash niet meer ondersteunt (of eigenlijk andersom) zal de integratie van html 5 sneller gaan. Gezien html de basis is van veel websites verwacht ik dat flash nu snel ingehaald zal worden. Grote sites als google, youtube, wikipedia, enz enz zijn al overgezet naar zowel flash als html 5 (mede omdat Apple al sinds het begin al flash niet heeft ondersteund).
Verwijderd
In de standaardbrowser gaat dat als volgt:
instellingen (die 3 puntjes rechts bovenin)
instellingen
bandbreedtebeheer
Afbeeldingen laden
Gaat niet werken, de backplate is meer dan alleen een beschermhoes. Er zitten bijvoorbeeld nokjes in die op specifieke plaatsen in het deel met het scherm valt. Een achterkant van de Ininity krijg je dus nooit op een Prime.mucuracat schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:07:
Thinking.....![]()
Is het niet mogelijk om ergens de achterkant van je prime te laten vervangen door een achterkant van een Infinity?
Misschien dat de wifi en gps problemen dan ook opgelost worden.
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Ik ga het snel uitproberen!
Bullet NL schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 18:02:
[...]
Gaat niet werken, de backplate is meer dan alleen een beschermhoes. Er zitten bijvoorbeeld nokjes in die op specifieke plaatsen in het deel met het scherm valt. Een achterkant van de Ininity krijg je dus nooit op een Prime.
Verwijderd
Ik ga het snel uitproberen.
Wybo schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:36:
Dat is waarschijnlijk een browserinstelling.
In de standaardbrowser gaat dat als volgt:
instellingen (die 3 puntjes rechts bovenin)
instellingen
bandbreedtebeheer
Afbeeldingen laden
Zit echter nog wel in dubio of ik de bootloader ga unlocken, of een paar weken / maanden
[ Voor 7% gewijzigd door Possible op 22-07-2012 12:40 ]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Heb adobe al lang aan de kant geschoven voor replicgo, een betere interface en sneller.ovigo schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 21:47:
Hebben jullie sinds de laatste update van adobe er ook last van dat adobe reader totaal onbruikbaar is geworden? Ik begrijp dat ze hardware acceleratie hebben geprobeerd te implementeren, maar de pagina's worden bij mij zelfs v an simpele pdfs niet of nauwelijks meer weergegeven. Echt om te huilen zo slecht en onbruikbaar.
De pest is alleen dat ik hem wel kan laten opsturen, maar van sommige apps kan ik geen backup van de gegevens maken/krijgen.
En als ik hem root en dit met titanium backup doe hoe zit het dan met de garantie??
In een openbare gelegenheid is het ook niet te doen om een repeater te plaatsen in een open wi-fi netwerk. Ik begrijp daarom zijn frustraties wel. De TFP kan je nou niet echt meer scharen onder de early adaptors. Bovendien is het wi-fi bereik nogal wisselend tussen de verschillende TFP. De 1 doet het beter dan de andere.Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:09:
[...]
Tja net als of jou klaagzang hier in dit topic iets gaat veranderen aan je wifi.
Je kan beter gewoon een repeater kopen van 20 euro en die op de locatie zetten waar je het meeste YouTube wilt zien.
Voortaan eerst recenties checken voordat je nieuwe apparatuur gaat kopen .
Dus geen early adapting meer voor jou...
Verwijderd
De Prime gaat retour afzender met volledige creditering. Ze snappen t zelf ook niet.Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:31:
Hier een gevalletje "iemand rijdt met mijn nummerplaten rond"
Wilde mijn nieuwe Prime registreren....krijg ik de melding dat er al een apparaat met deze Serial geregistreerd staat.....
De verkopende partij is het aan t uitzoeken.........
Nieuwe TF Infinity is reeds ontvangen. De stap van Prime naar Infinity was psychisch gezien makkelijk dan ineens het volle bedrag over te maken
Wifi-ontvangst viel me overigens bar tegen in mijn eigen huis.........Infinity is aanmerkelijk beter (maar dat wisten we allemaal al).
Iemand enig idee wat dit kan zijn, of is hij overleden en moet ik terug naar de winkel om garantie te claimen??
" Ja maar dan moet je de volgende keer maar beter naar de reviews kijken hoor.Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:25:
[...]
Wifi-ontvangst viel me overigens bar tegen in mijn eigen huis.........Infinity is aanmerkelijk beter (maar dat wisten we allemaal al).
Je mag van zo'n apparaat eigenlijk geen goede wifi verwachten, en alle andere dingen die je ermee wilt doen kun je beter met andere apparaten doen hoor.
Gebruik hem als snijplank, dan heb je nergens problemen mee. "
Verwijderd
Wat is dit voor nou weer voor een stomme opmerking..........jpg97 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:13:
[...]
" Ja maar dan moet je de volgende keer maar beter naar de reviews kijken hoor.
Je mag van zo'n apparaat eigenlijk geen goede wifi verwachten, en alle andere dingen die je ermee wilt doen kun je beter met andere apparaten doen hoor.
Gebruik hem als snijplank, dan heb je nergens problemen mee. "
Ik schrijf zelf al dat het bekend is dat de wifi tegenvalt, echter zijn er ook genoeg meldingen dat men geen problemen heeft met de wifi dus daarom heb ik 'm geprobeerd omdat ik graag dik € 100,- minder betaal als de wifi iets minder presteert maar wel voldoende.
Hier al gekeken? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1514088 Ik herken het mannetje niet in één van die cases, maar misschien heb je er wat aan.Marc_K84 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:40:
Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn Prime. Gisteravond leg ik hem weg zoals gebruikelijk. De accu was nog voor ruim de helft vol. Ik gebruik PowerBoot om de Prime elke nacht opnieuw op te starten. Vanmorgen pak ik hem om even op internet te kijken, geeft hij aan dat de accu leeg is (stond uit, na aanzetten kwam er een icoontje met een lege accu in beeld). Dus heb ik de Prime aan de oplader gehangen. Na een uurtje laden wil ik hem aanzetten en hij blijft hangen bij het startscherm (ronddraaiende balletjes). Ik heb geprobeerd te flashen naar fabrieksinstellingen, echter komt er dan na het eerste venster een android mannetje in beeld op z'n rug met de buik open met een rood uitroepteken.
Iemand enig idee wat dit kan zijn, of is hij overleden en moet ik terug naar de winkel om garantie te claimen??
Ik weet niet wat er aan de hand was, maar nu doet hij het weer. Ik de data gewiped, en toen een koude start gedaan. Alle programma's zijn verdwenen, alle instellingen ook, maar hij doet het weer!Cyleo schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:31:
[...]
Hier al gekeken? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1514088 Ik herken het mannetje niet in één van die cases, maar misschien heb je er wat aan.
Bedankt voor je tip
heb nu paar maanden een tfp en mijn wifi is echt prima ,heb wel eens gehoord dat bij slechte wifi je aan de bovenkant (niet te hard) moest knijpen in je tablet en dat de wifi dan aanzienlijk beter wordvhal schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:14:
[...]
In een openbare gelegenheid is het ook niet te doen om een repeater te plaatsen in een open wi-fi netwerk. Ik begrijp daarom zijn frustraties wel. De TFP kan je nou niet echt meer scharen onder de early adaptors. Bovendien is het wi-fi bereik nogal wisselend tussen de verschillende TFP. De 1 doet het beter dan de andere.
\had iets te maken met contactjes die niet goed aangedrukt zijn O.i.d . als dit onzin is verbeter me dan aub
YO! fucknuts! It's Probing time!
Verwijderd
Hier is een filmpje van:Freakiebeakie schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:01:
[...]
heb nu paar maanden een tfp en mijn wifi is echt prima ,heb wel eens gehoord dat bij slechte wifi je aan de bovenkant (niet te hard) moest knijpen in je tablet en dat de wifi dan aanzienlijk beter word
\had iets te maken met contactjes die niet goed aangedrukt zijn O.i.d . als dit onzin is verbeter me dan aub
YouTube: Asus Eee Pad Transformer Prime WiFi and GPS Fix
Op 8.50 zie het dock dat ik bedoel
YouTube: Samsung Galaxy Tab 2 (10.1"): Unboxing & Review
EDIT: En kan je ook de functie van een toets op je keyboard dock veranderen ? Zodat je bv ik zeg maar iets in plaats van de search toets de recent apps (4.0) kan openen ?
[ Voor 53% gewijzigd door freddy0519 op 26-07-2012 16:26 ]
Al doende leert men, al draaiende keert men.
Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar hier http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1641026 is een handleiding om je "zoek" en "alt" toets te verwisselen (en zodoende kan je dus makkelijk alt-tabben). Succes ermee. O, ja, je moet wel geroot zijn, maar dat is vrij simpel te verkrijgen.freddy0519 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:55:
EDIT: En kan je ook de functie van een toets op je keyboard dock veranderen ? Zodat je bv ik zeg maar iets in plaats van de search toets de recent apps (4.0) kan openen ?
Edit: Overigens kan je ook vrij makkelijk je toetsen eraf klikken en ergens anders neerplempen. Heb ik gedaan met de alt en zoek toetsen en zodoende op elkaars plek gezet
[ Voor 12% gewijzigd door gordian op 27-07-2012 00:09 ]
En er bestaat geen software verandering om van die search toets de recent apps te openen, waarmee je de achtergrond apps kan afsluiten ? Of is dat zo veel lastiger dan de alt en search omdraaien ?gordian schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 00:07:
[...]
Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar hier http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1641026 is een handleiding om je "zoek" en "alt" toets te verwisselen (en zodoende kan je dus makkelijk alt-tabben). Succes ermee. O, ja, je moet wel geroot zijn, maar dat is vrij simpel te verkrijgen.
Edit: Overigens kan je ook vrij makkelijk je toetsen eraf klikken en ergens anders neerplempen. Heb ik gedaan met de alt en zoek toetsen en zodoende op elkaars plek gezet
Edit: Waarom zou je dat eigenlijk nodig hebben ? Ik was vergeten van de touchpad of muis die je kan aansluiten, want daarmee gaat dat natuurlijk ook

[ Voor 9% gewijzigd door freddy0519 op 27-07-2012 00:27 ]
Dacht dat rooten nog wel ok was... En je kan hem ook rooten, backuppen en weer unrooten met bijvoorbeeld rootkeeper.Petertjuh schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:46:
mijn camera(achterzijde) ziet alles door een behoorlijke groene bril...
De pest is alleen dat ik hem wel kan laten opsturen, maar van sommige apps kan ik geen backup van de gegevens maken/krijgen.
En als ik hem root en dit met titanium backup doe hoe zit het dan met de garantie??
Zelf ook sinds kort last van de groene camera. De prime al een half jaar in bezit en opeens *poef*. Maar nu heb ik hem in het verleden al eens opengemaakt (ivm wifi en gps issues) en natuurlijk unlocked dus ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben over RMA...
Maar ben het ding ondertussen goed zat aan het worden, het is een mooi apparaat en als het werkt werkt over het algemeen best prima maar wat een gedoe met alle issues zeg.
Langs de andere kant : op het internet zal je vaker alleen klachten horen van gebruikers die problemen hebben, maar als het goed gaat, dan lees je er bijna niets over.
Tot ie wat doet?freddy0519 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 10:27:
[...] Of moet ik beter wachten totdat de infinity een beetje zakt in prijs? [...]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Waarvoor is voor de 31e registreren van belang?freddy0519 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 10:27:
Is het nog verstandig hem nu nog te kopen en hem nog voor de 31ste laten registreren ? Of moet ik beter wachten totdat de infinity een beetje zakt in prijs ? Want met al die kleine foutjes die gebruikers soms plaatsen, vraag ik mij wel af of het wel nu nog een verstandige koop is als je weet dat de tablet soms wat zwakheden vertoond.
Langs de andere kant : op het internet zal je vaker alleen klachten horen van gebruikers die problemen hebben, maar als het goed gaat, dan lees je er bijna niets over.
Daarnaast zal mijn geld op dit moment uitgaan naar de TF Prime Infinity, het scherm en het fixen van de WiFi issues is naar mijn idee het geld wel waard. Daarnaast lijkt de Inifinity minder vaak vast te lopen
Heeft iemand trouwens als eens geprobeerd om zijn Prime om te ruilen voor een Inifnity in de winkel? Zag wat verhalen op XDA in Amerika waar het gelukt was (met bijbetaling).
[ Voor 9% gewijzigd door Cyleo op 28-07-2012 22:42 ]
Die actie van Asus voor een gratis GPS-dongle loopt tot 31 juli, vandaar dat ik als ik de Prime zou kopen, ik toch wel zo'n dongle wil hebben. Als het gratis is, dan is dat altijd mooi meegenomen.Cyleo schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 22:41:
[...]
Waarvoor is voor de 31e registreren van belang?
Daarnaast zal mijn geld op dit moment uitgaan naar de TF Prime Infinity, het scherm en het fixen van de WiFi issues is naar mijn idee het geld wel waard. Daarnaast lijkt de Inifinity minder vaak vast te lopen
Heeft iemand trouwens als eens geprobeerd om zijn Prime om te ruilen voor een Inifnity in de winkel? Zag wat verhalen op XDA in Amerika waar het gelukt was (met bijbetaling).
Man wat twijfel ik toch hard tussen de 300T, de Prime en de Infinity. Even vandaag getelefoneerd naar de MM in Gent (België) voor de Prime en ze hebben hem niet meer op stock en ze vrezen dat hij niet meer binnenkomt. Maar hij zei wel tegen mij dat de 300T de opvolger is van de Prime en dat ze daarvan een grote stock hadden. Sorry, maar een opvolger die 100 euro goedkoper is ? Klinkt mij wel een beetje raar in de oren. Het materiaal is veranderd (ok misschien voor de wifi en gps issues), geen LED flitser en de Tegra 3 is een beetje lager geclocked, dan kan ik dat niet echt meer een opvolger noemen maar eerder een downgrade me dunkt.
[ Voor 28% gewijzigd door freddy0519 op 29-07-2012 00:19 ]
Belangrijkste voor mij is dat de capaciteit van het toestenbord omlaag is gegaan (accu), en daardoor de combinatie minder stabiel is. Daarnaast lever je een prachtige aluminium behuizing in voor een plasticen, niet iets waar ik om sta te springen. Ik zou daarom voor de Inifinity gaan.freddy0519 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 00:12:
[...]
Die actie van Asus voor een gratis GPS-dongle loopt tot 31 juli, vandaar dat ik als ik de Prime zou kopen, ik toch wel zo'n dongle wil hebben. Als het gratis is, dan is dat altijd mooi meegenomen.
Man wat twijfel ik toch hard tussen de 300T, de Prime en de Infinity. Even vandaag getelefoneerd naar de MM in Gent (België) voor de Prime en ze hebben hem niet meer op stock en ze vrezen dat hij niet meer binnenkomt. Maar hij zei wel tegen mij dat de 300T de opvolger is van de Prime en dat ze daarvan een grote stock hadden. Sorry, maar een opvolger die 100 euro goedkoper is ? Klinkt mij wel een beetje raar in de oren. Het materiaal is veranderd (ok misschien voor de wifi en gps issues), geen LED flitser en de Tegra 3 is een beetje lager geclocked, dan kan ik dat niet echt meer een opvolger noemen maar eerder een downgrade me dunkt.
Nog even een andere vraag: Heeft iemand een acceptabel geprijsde lader gevonden die de prime ook kan opladen? Ik heb nu via dx een extra kabeltje gevonden, alleen kan ik de prime niet opladen met bijvoorbeeld mijn telefoonlader. Iemand die iets weet waarmee dat wel kan (ben vaak op twee locaties en heb graag 2 laders daarom).
Verwijderd
Toch is dit voldoende voor:
Spotify, browsen over het internet en e-mailen
Echter loopt YouTube niet meteen vloeiend deze moet je eerst laten bufferen en dan kan je deze pas normaal kijken.
Het leuken is wel dat ik die snelheid haal in de baai op het strand en op het terras van het restaurant en de zwembaden die bij het complex horen en zo ook in ons appartement.
gewoon het gehele gebied rond het complex heb ik dus internet toegang.
Dat betreft kom het IPS+ scherm nu echt van pas!
Dit probleem moet je buiten de Prime zoeken. Het is een probleem met je extender.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik zou toch voor de infinity gaan hoor, wifi issues opgelost en hopelijk wat betere performance. Dat en een mooier scherm.freddy0519 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 10:27:
Is het nog verstandig hem nu nog te kopen en hem nog voor de 31ste laten registreren ? Of moet ik beter wachten totdat de infinity een beetje zakt in prijs ? Want met al die kleine foutjes die gebruikers soms plaatsen, vraag ik mij wel af of het wel nu nog een verstandige koop is als je weet dat de tablet soms wat zwakheden vertoond.
Heb nu zelf trouwens de prime, maar zou graag naar de infinity gaan.
Verwijderd
Een vriend van me heeft de infinity, maar de performance is niet beter. Komt vanwege de opbouw van de hogere resolutie. Dit gaat ook ten koste van de accu. Die is ook sneller leeg dan de prime. Wifi is wel beter.m0ridin schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:41:
[...]
Ik zou toch voor de infinity gaan hoor, wifi issues opgelost en hopelijk wat betere performance. Dat en een mooier scherm.
Heb nu zelf trouwens de prime, maar zou graag naar de infinity gaan.
Dus als er iemand toevallig zijn extender niet meer moet hebben ?

Kan je dan niet beter even op marktplaats rondneuzen? daar staan er veel op met GPS Extension kit, en dan betaal je ook nog is dik 100 euro minderfreddy0519 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:37:
Heb zonet ook de Prime besteld, maar moet een aantal weken wachten wegens de levertijd. Dus kom ik niet meer in aanmerking voor die GPS extender aangezien er geen andere winkel in de buurt hem in voorraad heeft en vandaag de laatste dag is om te registreren (en die productcode heb ik natuurlijk niet)
Dus als er iemand toevallig zijn extender niet meer moet hebben ?![]()
![]()
Even naar de Asus gebeld en ze hebben mij verteld dat ik net niet op tijd zal zijn. Maar wel zeiden ze dat ik waarschijnlijk een nieuwere versie zal krijgen van de Prime, waarmee deze problemen zouden moeten opgelost zijn. Ik ben eens benieuwdKoen87 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:41:
[...]
Kan je dan niet beter even op marktplaats rondneuzen? daar staan er veel op met GPS Extension kit, en dan betaal je ook nog is dik 100 euro minder
Verwijderd
Houd ons op de hoogte, als de issues zijn gefixed mag die van mij nl. RMAfreddy0519 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:09:
[...]
Even naar de Asus gebeld en ze hebben mij verteld dat ik net niet op tijd zal zijn. Maar wel zeiden ze dat ik waarschijnlijk een nieuwere versie zal krijgen van de Prime, waarmee deze problemen zouden moeten opgelost zijn. Ik ben eens benieuwd
Heeft die ook last van de browser issues dan?Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:49:
[...]
Een vriend van me heeft de infinity, maar de performance is niet beter. Komt vanwege de opbouw van de hogere resolutie. Dit gaat ook ten koste van de accu. Die is ook sneller leeg dan de prime. Wifi is wel beter.
@hierboven: Ik gebruik BS player, wel ads, maar werkt prima.
[ Voor 33% gewijzigd door Cyleo op 31-07-2012 15:35 ]
Verwijderd
Iemand dat al hier in de Nederlandse winkels geprobeerd?
Ik probeer al hele tijd MM te breiken om het te vragen, maar niemand neemt op......
[ Voor 14% gewijzigd door mc_tdm00 op 01-08-2012 16:30 ]
Ik zal dixons binnenkort proberen te bellen, maar ik vrees dat ik te laat ben (bij launch aangeschaft)XENTiC schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:09:
Ik lees op XDA dat mensen hun Prime kunnen omwisselen voor een Infinity.
Iemand dat al hier in de Nederlandse winkels geprobeerd?
Inmiddels ben ik nu totaal al bijna 4 maanden bezig met het geld terug krijgen voor mijn Asus Prime.
Het verhaal van het begin:
Op 18/4/2012 mijn tab terug gestuurd vanwege backlight bleeding, niet zo heel zichtbaar maar voor een 600 euro tab niet acceptabel.
De tab komt na een paar dagen later aan in Czechie in het asus reparatie centrum.
Anderhalve week verder gaat de tab van "repareren" naar "wachten op onderdelen" Kortom in 1 week hebben ze niks gedaan en klopt er geen bal van de status.
1 week verder is de status niet veranderd en neem ik contact op. Mij word alleen de status nogmaals verteld en geen ETA.
1 week verder er zit nog weinig vaart in. Er word mij verteld dat er contact word opgenomen
1 week verder geen contact opgenomen. Dezelfde week nu contact opgenomen en gaan ze over op crediteren. (24-5-2012)
Mijn vraag is een vervangende asus prime opsturen maar die hebben ze blijkbaar niet meer bij ASUS want dit kreeg ik doodleuk als antwoord. Toch raar dat asus geen primes meer heeft 5 maanden na release. Het geld zou na 20 dagen bij de leverancier zijn overgemaakt zodat ik bij de winkel mijn geld terug kon halen.
20 (14-6-2012) dagen verder is het allemaal nog niet aanwezig en moet ik nog maar even wachten tot 25 Juni vanwege vertraging.
25-6-2012 is mijn credit nummer weer niet bekend en als advies "wachten"
1 week verder een dringender email gestuurd waarbij ik uitleg dat dit mij veel te lang duurt en ik weinig vertrouwen in het bedrijf heb. Hier hebben ze bij asus schijt aan want ik moet maar weer 3 weken wachten.
2 weken verder dring ik weer aan dat het te lang duurt, credit nummer weer niet aanwezig en ik moet weer 2 weken wachten.
Vervolg email gestuurd waarbij ik nu wil dat ze het binnen 2 weken ook echt oplossen en geen uitstel meer. Ik krijg een excuus aangeboden een een asus muis opgestuurd.

2 weken verder 31/7/2012 mailtje gestuurd met vandaag 2/8/2012 een antwoord: is mijn credit nummer weer niet aanwezig en krijg ik niet eens een datum meer.
Gelijk een vervolg email gestuurd waarbij ik vraag na meer onderzoek van de werknemer.
Over twee weken dus vier maanden bezig met de RMA van mijn asus prime tab.
Ik snap dat dit niet echt in het topic thuis hoort maar ik moet mijn gal voor dit bedrijf kwijt. Samen met de hoop dat andere mensen verder kijken dan Asus want het is daar wel heel triest geregeld allemaal.
He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.
Verwijderd
Waarom stel je eigenlijk niet je tussen handelaar in gebreke?
Jij hebt de tablet tenslotte niet rechtstreeks gekocht bij Asus.
De reden waarom ik mijn tablet bij MM heb gekocht is omdat ze deze tijdens de release in januari gewoon dierect konden leveren uit voorraad.
En ook voor eventuele garantie claims kan ik die gewoon via MM afhandelen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2012 13:10 ]
Had het achteraf inderdaad via de winkel moeten regelen.
He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.
En heb je dit al geprobeerd? Ik wil dit namelijk ook wel proberen en dan zeggen dat ik er nu pas achter kom vanwege mijn vakantie dat wifi niet werkte in het hotel, terwijl de laptop het wel deed.Cyleo schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 18:34:
[...]
Ik zal dixons binnenkort proberen te bellen, maar ik vrees dat ik te laat ben (bij launch aangeschaft)
nu zit ik naar de balk te kijken het het lijkt er op dat hij soms 1 a 2 mm omhoog en omlaag gaat.
zijn er meer die dat hebben?
Verwijderd
Ziet er goed uit dit systeem, wat heb jij betaald voor èèn complete versie?3mib schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 19:17:
voor de gene die problemen hebben met de wifi, ik heb sinds een dikke maand een unifi wifi en ik moet zeggen alle problemen zijn weg. http://www.ubnt.com/unifi en het mooie is dat het ook roaming ondersteund als je meerdere zenders ophangt.
Is dit dan een versie waarbij stroom en data over 1 kabel gaat?
heb ze bij de wlanshop.nl vandaan. 89e per stuk set was geloof ik 249 voor 3 schotels. maar er zijn diverse uitvoering met krachtige zenders en voor buiten.
Maar het belangrijkste punt van dit merk is toch de roaming dat werkt super zonder dat je het merkt springt hij over naar de beste zender wat in je bereik zit.
Verwijderd
Met 100mw zendvermogen ben je daarmee zelfs sterker dan menig accesspoint. En zal onder ideale omstandigheden (zichtverbinding) daardoor zelfsnden van 1 km kunnen overbruggen. Ideaal om uw ontvangst te verbeteren als u op een camping of bungalowpark verblijft. Ook in huis is deze ontvanger ideaal om bijvoorbeeld de zwakke wifi-ontvangst op zolder of achterin de tuin te verbeteren.
Let op:
Alle artikelen die aan de WiFi standaard voldoen, zijn door middel van landinstellingen op het juiste zendvermogen in te stellen. Hiervoor is de eindgebruiker zelf verantwoordelijk.
Vergunningsplicht:
Indien u dit apparaat gebruikt met een ingesteld vermogen van meer dan 100mW e.i.r.p. (uitgestraald vermogen), dan dient u hiervoor een vergunning aan te vragen bij Agentschap Telecom in het kader van de Telecommunicatiewet. "
Dat is dus een sterke zender, die wil ik ook eentje hebben.
Ik ga eens googlen op 100mW wifi
Edit: met een beetje zoeken en vergelijken kom je dan op deze uit
http://tweakers.net/price.../?keyword=engenius+access
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2012 23:40 ]
Zal het wifi probleem met 4.1 worden verbeterd? Want als ik er aan het begin geen last van had, kan het dus ook software matig zijn?
Even afwachten maar, ik vind het een beetje onzin om wifi versterkers te kopen voor 100 euro, als het product gebrekkig is. En opsturen voor RMA duurt mij te lang
Heb je een factory reset geprobeerd? Dan weet je waar het aan ligt, irritant is het wel.Julio-K schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:10:
Ik ben sinds maart in het bezit van een Prime tf201, maar sinds paar maanden pas last van wifi problemen. Voorheen streamde ik met Splashtop THD (aanrader) mijn desktop op mijn tablet. Ik kan vlekkeloos 720p streamen en zelfs 1080p films kijken. Sinds 2 maanden valt mijn wifi om de 5 a 10 minuten weg... Dit is bloed irritant want je moet telkens de wifi rebooten of zelfs de hele tablet. Het vreemde is dat het voorheen dus wel prima ging.. Ik heb ook gelezen dat er binnenkort een update komt naar Android 4.1, die voornamelijk zorgt voor betere stabiliteit. Iets wat ook vaak voor komt, het crashen van apps.
Zal het wifi probleem met 4.1 worden verbeterd? Want als ik er aan het begin geen last van had, kan het dus ook software matig zijn?
Even afwachten maar, ik vind het een beetje onzin om wifi versterkers te kopen voor 100 euro, als het product gebrekkig is. En opsturen voor RMA duurt mij te lang
Yep, maandje terug al, hij herinstalleerde wel gelijk alle apps weer, klopt dat? Ben alleen vergeten of het wat uitmaakteCyleo schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:37:
[...]
Heb je een factory reset geprobeerd? Dan weet je waar het aan ligt, irritant is het wel.

http://www.engadget.com/2...er-prime-transformer-pad/Julio-K schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:51:
[...]
Yep, maandje terug al, hij herinstalleerde wel gelijk alle apps weer, klopt dat? Ben alleen vergeten of het wat uitmaakteMisschien dat ik ergens een rotte APPel heb gedownload met malware ofzo die voor problemen zorgt? Even afwachten tot 4.1 dan maar, iemand een idee wanneer die komt voor de tf201?
Aantal THD spellen zijn dan in 3D te spelen via je tv scherm. Tablet in je hand als joypad (schijnt met jellybean ook te kunnen koppelen met joy van PS3 of XBOX360. Met ICS moet je hiervoor je Prime rooten)
3D bril op en gamen. Je kunt via tablet ook de intensiteit van 3D effect ook instellen door middel van een schuifje.
En wanneer je een ondersteunt spel opstart, gaat tv automatisch over naar 3D.
Zie app TegraZone op je tablet. Zoek onder game categorie op 3D Stereoscopic voor 3D games.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
heb het ook gehad, weet niet meer precies hoe ik het opgelost heb. Maar was volgens mij een software/app probleem.l3art schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 07:28:
Merkte gisteren dat ik van die streepjes aan de zijkant heb tijdens het browsen. Nog nooit eerder gehad, maar met de laatste update (die alweer van even geleden is) blijkbaar opeens wel. Jammer. Stoort me niet heel erg maar toch jammer.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Mogelijks is dit reeds behandelt? Ik wens mijn TFP dmv. HDMi-kabel te verbinden met mijn HD-TV; Dit functioneert zonder problemen. Echter wanneer ik een video via mijn tablet wens aftespelen op mijn TV, gebeurt het afspelen goed echter de ondertitels blijven op de tablet staan en worden niet op TV weergegeven. Ik heb met BS-player light en MXPlayer geprobeert maar de ondertitels worden niet weergegeven op TV.
Indien ik voor een betaal versie van de video players zou opteren zou dit probleem opgelost zijn?
- Op vakantie heb ik mijn tablet via 'gratis' wifi geconnecteerd op het internet. Maar de wifi in het hotel was erbarmelijk, heel traag. Indien ik voor een Wifi repeater zou kiezen, kan ik deze gebruiken in een hotel of moet ik iets anders kiezen om te connecteren?
Groeten,
Guy
Verwijderd
Je moet je scherm van super ips mode halen en ook niet op auto brightness zetten. Zo voorkom je die irritante streepjes.l3art schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 07:28:
Merkte gisteren dat ik van die streepjes aan de zijkant heb tijdens het browsen. Nog nooit eerder gehad, maar met de laatste update (die alweer van even geleden is) blijkbaar opeens wel. Jammer. Stoort me niet heel erg maar toch jammer.
En als je in preferences in BS-player je decoding mode veranderd, lukt het dan wel? Meende ergens gelezen te hebben dat dit het probleem was.gbuyle schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 09:00:
Hallo,
Mogelijks is dit reeds behandelt? Ik wens mijn TFP dmv. HDMi-kabel te verbinden met mijn HD-TV; Dit functioneert zonder problemen. Echter wanneer ik een video via mijn tablet wens aftespelen op mijn TV, gebeurt het afspelen goed echter de ondertitels blijven op de tablet staan en worden niet op TV weergegeven. Ik heb met BS-player light en MXPlayer geprobeert maar de ondertitels worden niet weergegeven op TV.
Indien ik voor een betaal versie van de video players zou opteren zou dit probleem opgelost zijn?
- Op vakantie heb ik mijn tablet via 'gratis' wifi geconnecteerd op het internet. Maar de wifi in het hotel was erbarmelijk, heel traag. Indien ik voor een Wifi repeater zou kiezen, kan ik deze gebruiken in een hotel of moet ik iets anders kiezen om te connecteren?
Groeten,
Guy
het lukt mij ook niet om de ondertitels op mijn HD TV weer tegeven bij het afspelen van films (mkv). Op mijn TFP is het geen probleem (bs player; dice player; mx player) maar de ondertitels blijven "achter" op het tablet.....heb al vele instellingen geprobeerd maar wil niet lukken, ben dus ook benieuwd of het iemand gelukt is.....gbuyle schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 09:00:
Hallo,
Groeten,
Guy
Ik meen mij te herinneren dat ik ergens eens een topic heb gelezen op het Asus forum waarin staat dat dit een fout is in ICS.
Weet iemand hier daar meer vanaf? Of beter nog is er een oplossing?
Thanks
Waarmee stream je dit?Scon schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:51:
Ik gebruik de prime regelmatig om series te streamen vanaf mijn popcornhour. Deze full HD series zijn per aflevering meestal minder dan 2GB. Echter zodra ik een episode of film probeer te streamen die groter is dan 2 GB dan begint het gestotter. Het maakt dan niet uit met welke speler ik het bestand afspeel. Tevens maakt de afstand tot mijn WAP ook niet uit, al leg ik de Prime er naast.
Ik meen mij te herinneren dat ik ergens eens een topic heb gelezen op het Asus forum waarin staat dat dit een fout is in ICS.
Weet iemand hier daar meer vanaf? Of beter nog is er een oplossing?
Thanks
Edit: zojuist geprobeerd met FTP en dat loopt wel wat beter,moet soms wel pauzeren om te bufferen, grotere films stotteren helaas wel weer na verloop van tijd, vooral als er veel gebeurt op het scherm. Lijkt dus vooral aan Samba te liggen in combinatie met ICS, maar ook FTP is niet helemaal 100.
[ Voor 44% gewijzigd door Scon op 07-08-2012 20:24 ]
Ik heb dit gevonden http://www.transformerfor...ubtitles-tv-via-hdmi.html.FunZip schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:44:
[...]
het lukt mij ook niet om de ondertitels op mijn HD TV weer tegeven bij het afspelen van films (mkv). Op mijn TFP is het geen probleem (bs player; dice player; mx player) maar de ondertitels blijven "achter" op het tablet.....heb al vele instellingen geprobeerd maar wil niet lukken, ben dus ook benieuwd of het iemand gelukt is.....
Aangezien ik binnenkort ook een asus tablet ga halen, hoor ik graag van je of het lukt.
Heb je SW mode in BSPlayer geprobeerd? Dit zou wel moeten werken. Het enige nadeel is dan dat je hoge bitrate 1080p niet meer trekt zonder hardware decoding. De enige echte 'oplossing' die ik tot nu toe ben tegengekomen is het inbakken van de subs in je film.effect10 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:43:
[...]
Ik heb dit gevonden http://www.transformerfor...ubtitles-tv-via-hdmi.html.
Aangezien ik binnenkort ook een asus tablet ga halen, hoor ik graag van je of het lukt.
Het probleem is dat ICS bij het afspelen van video alleen de hardware layer doorstuurt naar HDMI, de subtitles zijn een soort software overlay, tenminste dat is wat ik er van heb begrepen. Erg crappy eigenlijk anno 2012 en geen subtitles via HDMI..
[ Voor 17% gewijzigd door Y0ur1 op 07-08-2012 22:25 ]
Verwijderd
Subtitle format - SSA,SMI,SRT,VOBSUB
MKV subtitle extraction supported
Unicode/Multibyte charset supported
Bovendien is DicePlayer per 1 augustus donatie software geworden
Ah, ik gebruik DLNA en ondervind echt geen enkele problemen namelijk.Scon schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:35:
Gewoon direct via Samba naar de diverse players (Dice/ MX/ BS/ Mobo/ standaard Player). Ook geprobeerd via ES file explorer (dus feitelijk ook weer via Samba) en dan weer openen in één van bovenstaande players.
Edit: zojuist geprobeerd met FTP en dat loopt wel wat beter,moet soms wel pauzeren om te bufferen, grotere films stotteren helaas wel weer na verloop van tijd, vooral als er veel gebeurt op het scherm. Lijkt dus vooral aan Samba te liggen in combinatie met ICS, maar ook FTP is niet helemaal 100.
Goeie link.....ga bs player in SW mode proberen, laat nog ff weten of het gelukt is om de ondetitels via HDMI op de TV te krijgen....effect10 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:43:
[...]
Ik heb dit gevonden http://www.transformerfor...ubtitles-tv-via-hdmi.html.
Klopt helemaal! Enige tijd geleden was er op XDA nog iemand die bezig was om een app te ontwikkelen die hier wel mee om wist te gaan, maar daar is het alweer maanden stil.Y0ur1 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:23:
[...]
Heb je SW mode in BSPlayer geprobeerd? Dit zou wel moeten werken. Het enige nadeel is dan dat je hoge bitrate 1080p niet meer trekt zonder hardware decoding. De enige echte 'oplossing' die ik tot nu toe ben tegengekomen is het inbakken van de subs in je film.
Het probleem is dat ICS bij het afspelen van video alleen de hardware layer doorstuurt naar HDMI, de subtitles zijn een soort software overlay, tenminste dat is wat ik er van heb begrepen. Erg crappy eigenlijk anno 2012 en geen subtitles via HDMI..
Hopen dat er ooit een oplossing komt.
PSN ID = Jorco
Verwijderd
hoe doe je dat dan?Cyleo schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 00:24:
[...]
Ah, ik gebruik DLNA en ondervind echt geen enkele problemen namelijk.
(ik heb mijn video spul (720p en 1080p) op mn synology NAS staan)
Nu hebben we in Nederland geen Best Buy. Ik heb mijn Prime aangeschaft bij de Mycom, maar sinds kort heb ik een LCD Mura en begin ik de I/O problemen en matige WiFi ontvangst zat te worden. De GPS kan ik nog wel mee leven, hoewel het wel op de doos staat. De USB Dongle geeft ook maar een matig resultaat.
Als ik een stel foto's naar USB stick wil kopieeren kapt hij gewoon na 500 MB. En dat duurt al een half uur.
Ik ben alleen bang om hem voor RMA terug te sturen, gezien de ervaringen daar ook niet geweldig van zijn.
Bij de Mycom wordt de TF201 ook al niet meer verkocht, maar wel de TF700. Heeft iemandin Nederland al geprobeerd om de Prime terug te brengen? Ik heb hem overigens sinds 8 januari in bezit.
Bedoel je dan een USB dongle aan de tablet zelf en niet de USB poort aan het toetsenbord dock ?FunFair schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:47:
Op XDA lees ik steeds meer berichten dat mensen de Prime aan het terugbrengen naar 'Best Buy' en een giftcard krijgen, waarna ze de infinity aanschaffen.
Nu hebben we in Nederland geen Best Buy. Ik heb mijn Prime aangeschaft bij de Mycom, maar sinds kort heb ik een LCD Mura en begin ik de I/O problemen en matige WiFi ontvangst zat te worden. De GPS kan ik nog wel mee leven, hoewel het wel op de doos staat. De USB Dongle geeft ook maar een matig resultaat.
Als ik een stel foto's naar USB stick wil kopieeren kapt hij gewoon na 500 MB. En dat duurt al een half uur.
Ik ben alleen bang om hem voor RMA terug te sturen, gezien de ervaringen daar ook niet geweldig van zijn.
Bij de Mycom wordt de TF201 ook al niet meer verkocht, maar wel de TF700. Heeft iemandin Nederland al geprobeerd om de Prime terug te brengen? Ik heb hem overigens sinds 8 januari in bezit.
Nu moet ik deze opladen, alleen had ik verwacht dat je tijdens het opladen (aan de adapter) hem wel aan kon zetten. Of anders na zo'n 15 minuten.
Als ik de stekker erin doe, dan trilt hij even krijg ik een rode batterij te zien. En dan gaat het scherm uit.
Als ik hem aan zet krijg ik heel even eeepad te zien (of zoiets) dan een rode batterij. en is hij weer uit.
Doe ik iets fout of moet ik wat meer geduld hebben?
edit: het is de versie zonder dock.
[ Voor 3% gewijzigd door Kevinp op 08-08-2012 17:45 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Voor de synology nas is ongetwijfeld een dlna server te vinden. Misschien dat plex oid zelf wel werkt, dat is nog wat chiquer. Als je eenmal een DLNA server hebt draaien kun je met een simpele app (bijvoorbeeld bubbleUPNP) de film streamen naar de mediaspeler van jou voorkeurVerwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:31:
[...]
hoe doe je dat dan?
(ik heb mijn video spul (720p en 1080p) op mn synology NAS staan)
@Hierboven: Ik zou hem even flink laten opladen, kan soms even duren, de accu is behoorlijk en opstarten kost veel energie.
Dank je ik kwam er zelf ook achter. Inderdaad minstens 1 uur laten laden voordat hij iets doet.Cyleo schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 18:00:
[...]
Voor de synology nas is ongetwijfeld een dlna server te vinden. Misschien dat plex oid zelf wel werkt, dat is nog wat chiquer. Als je eenmal een DLNA server hebt draaien kun je met een simpele app (bijvoorbeeld bubbleUPNP) de film streamen naar de mediaspeler van jou voorkeur
@Hierboven: Ik zou hem even flink laten opladen, kan soms even duren, de accu is behoorlijk en opstarten kost veel energie.
Vind het wel jammer dat er dan niet een duidelijkere "ik ben aan het laden" indicator komt.
Er brand een iniminie ledje in het aanknopjeKevinp schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:26:
[...]
Dank je ik kwam er zelf ook achter. Inderdaad minstens 1 uur laten laden voordat hij iets doet.
Vind het wel jammer dat er dan niet een duidelijkere "ik ben aan het laden" indicator komt.
Als ik de camera app open dan staat hij standaard op de camera aan de voorkant en dat levert geen problemen op. Als ik schakel naar de camera aan de achterkant dan komen er allemaal gekleurde strepen te staan met het lijkt wel wat normaal op het scherm staat (desktop) op de achtergrond. Als ik overschakel naar filmen dan loopt de hele boel vast.
Ik heb de camera alleen in het begin even gebruikt en daarna niet meer. Kwam er achter toen er een facebook app met camera app werd geinstalleerd. Is dit een hardware of software probleem?
Edit : of hoort dit in de leveringstijden topic thuis ?
Ik heb Vanden Borre ook een mail verzonden.
[ Voor 14% gewijzigd door freddy0519 op 09-08-2012 15:19 ]
Maar ik vraag me af of ASUS weet dat heel veel mensen on te vreden zijn over het product?
Ik weet niet in hoeverre het gebruikelijk is dat een product omgeruild kan worden voor een volledig ander model.
Zou wel heel netjes zijn van ASUS daar niet van. Maar ik zie ze het niet doen.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
Wat is veel?AMDFreak schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:38:
Ergens is het een prima product.
Maar ik vraag me af of ASUS weet dat heel veel mensen on te vreden zijn over het product?
Ik weet niet in hoeverre het gebruikelijk is dat een product omgeruild kan worden voor een volledig ander model.
Zou wel heel netjes zijn van ASUS daar niet van. Maar ik zie ze het niet doen.
5% ontevreden klanten is normaal volgens mij dat heb je bij elk product.
En juist die mensen lopen hun gal te spuwen op internet fora.
En al zou Asus een omruil actie beginnen wil ik de mijne ook wel omruilen ook al ben ik wel tevreden
Precies, de prime werkt prima bij mij... maar als ze me een infinity aanbieden doe ik dat natuurlijk.En al zou Asus een omruil actie beginnen wil ik de mijne ook wel omruilen ook al ben ik wel tevreden
En als iedereen dat doet dan is dat een onmogelijke kostenpost voor Asus vrees ik

Daarnaast is de plek waar ik de lader in de Prime steek ook gebogen, ik kan mij niet herinneren dat mijn vorige Prime dit ook had. Zijn er meer mensen die dit ook hebben?

Ja, die kromming heb ik ook op mijn Prime.renevdeertwegh schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:12:
Daarnaast is de plek waar ik de lader in de Prime steek ook gebogen, ik kan mij niet herinneren dat mijn vorige Prime dit ook had. Zijn er meer mensen die dit ook hebben?
[afbeelding]
Ik zou dit als ik jou was wel in de gaten houden. Mogelijk heeft die van jou een ondeugdelijke Li-Ion accu cel. Dat accu type kan dan gaan zwellen. Als dat zo is dan zou hij de achterkant omhoog kunnen drukken. Dat zou je tablet dan niet alleen boller maar ook dikker maken.renevdeertwegh schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:12:
Al een tijdje had ik het idee dat mijn Prime niet mooi recht is maar licht gebogen.
Als dat het geval is dan is het zeker een RMA zaak. Li-Ion accu's zijn tamelijk gevaarlijk. Er zit bij zo'n accu dan ook altijd een hoop laad elektronica als beveiliging. In het verleden zijn er ook een aantal terugroep acties geweest van laptop accu's die niet 100% waren elk konden oververhitten en in brand vliegen. En ze branden heel hevig en heel heet. Als een cel inderdaad is gaan zwellen is het gevaarlijk om verder te gebruiken.
P.S. ik zie hier steeds weer full size plaatjes, is het echt teveel moeite om een tumbnail te maken? De waarschuwing in rood van tweakers wordt gewoon aan de laars gelapt.
[ Voor 8% gewijzigd door pe1dnn op 10-08-2012 18:06 ]
tajvdz schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:01:
ik merk sinds kort dat er problemen zijn met de camera in mijn Prime.
Als ik de camera app open dan staat hij standaard op de camera aan de voorkant en dat levert geen problemen op. Als ik schakel naar de camera aan de achterkant dan komen er allemaal gekleurde strepen te staan met het lijkt wel wat normaal op het scherm staat (desktop) op de achtergrond. Als ik overschakel naar filmen dan loopt de hele boel vast.
Ik heb de camera alleen in het begin even gebruikt en daarna niet meer. Kwam er achter toen er een facebook app met camera app werd geinstalleerd. Is dit een hardware of software probleem?
[ Voor 11% gewijzigd door Jorco op 10-08-2012 21:02 ]
PSN ID = Jorco
Sowieso dat er snelheidswinst is, want je hebt hem opnieuw laten installeren (op een andere rom) waardoor hij sneller werkt. Bij een computer heb je dat ook, als je hem eens opnieuw laat installeren, dan zal je ook merken dat hij sneller gaatJorco schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:01:
Ik heb zojuist maar eens de gok gewaagd en JellyBean CM10 geïnstalleerd. Vooral de verbetering in snelheid is goed merkbaar. Er zitten nog een paar kleine bugs in, maar daar wordt hard aan gewerkt en deze rom bevalt mij beter dan de stock rom. GPS is nog steeds waardeloos, maar wifi is wel iets verbeterd.
Ik heb al vaker een clean install gedaan op de prime, maar bij JellyBean merk ik vooral dat er vrijwel geen lag meer is.freddy0519 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:46:
[...]
Sowieso dat er snelheidswinst is, want je hebt hem opnieuw laten installeren (op een andere rom) waardoor hij sneller werkt. Bij een computer heb je dat ook, als je hem eens opnieuw laat installeren, dan zal je ook merken dat hij sneller gaat
Nu ik alle apps weer heb geïnstalleerd is ie niet merkbaar trager geworden.
PSN ID = Jorco
Ik heb even gekeken hoe dit moet, is nu in ordepe1dnn schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:00:
[...]
P.S. ik zie hier steeds weer full size plaatjes, is het echt teveel moeite om een tumbnail te maken? De waarschuwing in rood van tweakers wordt gewoon aan de laars gelapt.
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]