I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Nog even tussen alle status updates van de wel/niet verzonden dongles door.Grolsch schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:44:
Ik zit nog met een gebruikers vraagje.
Hoe selecteer je spoiler tekstenIk kan zowel spoils van GoT als van moviemeter.nl niet selecteren om te lezen.
Weet iemand hoe je spoiler teksten kunt selecteren
dus wie kan op z'n prime onderstaande tekst lezen.
Lang gedrukt houden om tekst te selecteren? dan met de aangegeven pijltjes te verschuiven, gehele tekst te selecteren? Kan nu zelf niet testen. Tablet niet bij.Grolsch schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:28:
[...]
Nog even tussen alle status updates van de wel/niet verzonden dongles door.
Weet iemand hoe je spoiler teksten kunt selecteren
dus wie kan op z'n prime onderstaande tekst lezen.
spoiler:Wie dit leest op zijn prime moet mij even uitleggen hoe hij/zij dit doet
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Dat werkt dus niet, dan blijft het vlak zwartmucuracat schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:45:
[...]
Lang gedrukt houden om tekst te selecteren? dan met de aangegeven pijltjes te verschuiven, gehele tekst te selecteren? Kan nu zelf niet testen. Tablet niet bij.
In de stock browser heb ik nog even gekeken naar accessibility settings, maar die veranderen het zwart alleen in wit
Je had toch een doekje mee gekregen? Volgens de beschrijving moest je het scherm met rechte veegjes schoonmaken en de achterkant met draaiende bewegingen.Bartske schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:52:
Op de achterkant van mijn prime zitten lelijke vingervlekken, hoe krijg ik deze het beste weg? Gewoon met een (heel licht) vochtig doekje proberen? Heb ook nog van die speciale doekjes voor lcd schermen, misschien werkt dat ook wel.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Je kunt hem heel makkelijk uit het plastic halen en er daarna weer in terug stoppen zonder het zichtbaar is. Heb de mijne eindelijk binnen, gaat na wat testen linea recta het handschoenenkastje in om gebruikt te worden bij een road trip... (werkt trouwens wel, in plaats van nul sats nu ineens na een tijdje een fix..)Wybo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:02:
Gisteren ontvangen, in het plastic laten zitten en in de kast gelegd. Is hooguit interessant als ik hem ooit van de hand doe
Het beeldscherm is super en kan heel erg helder ingesteld worden, ook de eBook app van Asus bevalt ons tot noch toe prima (fijn, ivm de vakantie die eraan zit te komen). Ook het toetsenbord van het dock vinden wij zelf erg prettig, wel even wennen dat de rechtermuisknop terug is en niet de rechtermuisknop zoals gewend op Windows...
Ook meteen Splashtop THD geïnstalleerd en gekoppeld aan de laptop, dat is echt super! Mijn vriendin gaat de Prime vnl. als studie netbook gebruiken zodat ze tijdens college notities kan maken op haar netbook, nu kan ze vanaf de universiteit ook via WiFi verbinding maken met haar laptop/de HTPC thuis zodat ze evt. ook van een volledige Word gebruik kan maken (dit werkt echt heel erg goed!) als het office pakket van Android niet afdoende is (oa met kop- en voettekst). Op deze manier heeft ze dus een netbook die heel slank is en waarop ze ook nog een filmpje/serie kan kijken in de trein, maar kan ze ook Windows 7 "gebruiken". Vooral met de lange accuduur moet dit helemaal goed gana komen voor haar!
Al met al zijn we tot noch toe erg tevreden, ik ben benieuwd hoe het straks met college gaat maar ook hoe het apparaat zich over een tweetal maanden gedraagt.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Edit: in mijn geval zit het onder Asus Customized Settings. Je kunt de rechter muisknop daar ook op 'menu' instellen, hetgeen veel praktischer is wat mij betreft!
[ Voor 36% gewijzigd door Myedvyed op 31-05-2012 18:32 ]
In de ''mycloud'' app zit al een splashtop client ingebakken. Die hoef je dus niet meer te kopen. Helaas is het mij nog niet gelukt om video vloeiend te streamen (of games), audio doet het wel prima. Dacht laatst iets gelezen te hebben dat er meerdere versies van splashtop zijn, en degene (de nieuwe) die games en video kan streamen, vloeiend, zit dus niet in die mycloudSp!tF!re schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:27:
Ook meteen Splashtop THD geïnstalleerd en gekoppeld aan de laptop, dat is echt super!
Hmm, hoorde zojuist dat de dongle is bezorgd door TNT Express, vriendin moest er nog voor tekenen.deadsy33 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:17:
dongle staat sinds 30/4 op Uw aanmelding wordt verwerkt
Pakket kwam uit Emmen ofzo. Nou ja, die kan ook de kast in voor het geval dat
De THD versie voegt veel functionaliteit toe, je kan met THD (let op, niet enkel HD maar echt THD) wel video streamen en met de juiste setup zelfs games streamen.MrRobin schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:19:
[...]
In de ''mycloud'' app zit al een splashtop client ingebakken. Die hoef je dus niet meer te kopen. Helaas is het mij nog niet gelukt om video vloeiend te streamen (of games), audio doet het wel prima. Dacht laatst iets gelezen te hebben dat er meerdere versies van splashtop zijn, en degene (de nieuwe) die games en video kan streamen, vloeiend, zit dus niet in die mycloud
Ik vroeg mij af of iemand al een RDP client heeft gevonden die daadwerkelijk fullscreen is? Ik heb een gevirtualiseerde versie van Windows 8 waarmee ik verbinding wil maken, echter is de resolutie niet hoog genoeg om applicaties te draaien.
wat ik feitelijk zoek is een RDP client die de softkeys onderin het scherm doet verdwijnen.
Ik moet zeggen dat vooral TV series en films érg goed werkte! Moest wel de audiosynchronisatie in XBMC aanpassen, maar toen dat was gedaan was het perfect bruikbaar!
@amens: ik kan je helaas niet helpen, met Windows 7 is het dan ook geen enkel probleem.
@myedvyed: thanks, ga ik deze week even naar kijken, klinkt inderdaad als iets wat beter zal werken
[ Voor 13% gewijzigd door Arjan90 op 02-06-2012 20:01 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Volgens mij kan dat niet, geen enkele app kan dat, zelfs games of youtube oid heb ik nooit die balk weg zien halen. Nu je het zegt irriteer ik mij er ook aan terwijl dat eerder niet zo wasAmens schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 19:54:
Goedenavond,
Ik vroeg mij af of iemand al een RDP client heeft gevonden die daadwerkelijk fullscreen is? Ik heb een gevirtualiseerde versie van Windows 8 waarmee ik verbinding wil maken, echter is de resolutie niet hoog genoeg om applicaties te draaien.
wat ik feitelijk zoek is een RDP client die de softkeys onderin het scherm doet verdwijnen.
Misschien kan je gesturecontrol proberen? Daar zit een gesture in om de balk weg te krijgenen weer terug te halenCyleo schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:52:
[...]
Volgens mij kan dat niet, geen enkele app kan dat, zelfs games of youtube oid heb ik nooit die balk weg zien halen. Nu je het zegt irriteer ik mij er ook aan terwijl dat eerder niet zo wasMisschien dat er ergens een app voor is die het kan, probleem is dan alleen, hoe krijg je die balk weer terug als je weer naar home wilt
Amens schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:01:
Bedankt voor je antwoord Sp!tF!re. Windows 8 werkt inmiddels ook, maar wat is die balk vervelend haha..
Cyleo schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:52:
[...]
Volgens mij kan dat niet, geen enkele app kan dat, zelfs games of youtube oid heb ik nooit die balk weg zien halen. Nu je het zegt irriteer ik mij er ook aan terwijl dat eerder niet zo wasMisschien dat er ergens een app voor is die het kan, probleem is dan alleen, hoe krijg je die balk weer terug als je weer naar home wilt
Laten verdwijnen lukt wel! Ik gebruik Splashtop THD (maakt verder niet uit welke) en GMD GestureControl. Met GestureControl kan je die balk dus echt laten verdwijnen (als je met drie vingers omhoog beweegt, werkt niet altijd even goed, maar toch) en heb je de volledige 800 pixels tot je beschikking! De gratis versie van GestureControl moet je overigens wel steeds opnieuw opstarten als je je prime wakker maakt.Merijn. schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:58:
Laten verdwijnen lukt niet denk ik, maar je kan hem wel vergrendelen. Die optie zit in de extra instellingen van Asus verstopt.
Verder geeft GestureControl je leuke slide bewegingen net zoals op de iPad, maar dan ziet 't er wat minder fancy uit
★ Requires root access :gordian schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:26:
[...]
[...]
[...]
Laten verdwijnen lukt wel! Ik gebruik Splashtop THD (maakt verder niet uit welke) en GMD GestureControl. Met GestureControl kan je die balk dus echt laten verdwijnen (als je met drie vingers omhoog beweegt, werkt niet altijd even goed, maar toch) en heb je de volledige 800 pixels tot je beschikking! De gratis versie van GestureControl moet je overigens wel steeds opnieuw opstarten als je je prime wakker maakt.
Verder geeft GestureControl je leuke slide bewegingen net zoals op de iPad, maar dan ziet 't er wat minder fancy uit
Jammer.. Wil nog even niet rooten.. Te nieuw
Waarom niet rooten? Je verliest je garantie niet ofzo. Eén van de eerste dingen die ik deed was rooten, zodat ik Titatium Backup kon draaien om al m'n programma's te backuppen.mucuracat schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:35:
[...]
★ Requires root access :
Jammer.. Wil nog even niet rooten.. Te nieuw
[ Voor 18% gewijzigd door gordian op 04-06-2012 14:39 ]
Echt niet? Ik dacht van wel.. Dan ga ik wel ff kijken ja.gordian schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:38:
[...]
Waarom niet rooten? Je verliest je garantie niet ofzo. Eén van de eerste dingen die ik deed was rooten, zodat ik Titatium Backup kon draaien om al m'n programma's te backuppen.
En, adblockgordian schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:38:
[...]
Waarom niet rooten? Je verliest je garantie niet ofzo. Eén van de eerste dingen die ik deed was rooten, zodat ik Titatium Backup kon draaien om al m'n programma's te backuppen.
Als ik deze adapter op de TF201 tablet aansluit (dus zonder docking station), kan ik daarmee dan een USB harddisk aansluiten? Met andere woorden levert deze adapter ook voedingsspanning voor de USB harddisk?
Op de website van asus is dat niet te vinden.
Als de poort geen voeding zou leveren zou vrijwel geen enkel usb apparaat werken.
Dat klinkt inderdaad logisch. Niet aan gedacht. Het gaat me vooral erom een 1Tb harddiisk met films te kunnen gebruiken zonder de docking station telkens mee te moeten nemen.Gtoniser schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:37:
.....Als de poort geen voeding zou leveren zou vrijwel geen enkel usb apparaat werken.
Ik heb een slechte wifi ontvangst, waar ik met mijn netbook 65mb haal download kom ik met de tablet niet verder
dan 5-10mb. De browser blijft vaak hangen/wachten.....
Hij is voor reparatie weggeweest men schijnt wat vervangen te hebben. Helaas geen verbetering. Hij is nu weer weggeweest en men geeft nu aan niet te kunnen vinden.
Ik heb een 120mb verbinding bij ziggo. Verbinding via wifi (n) vindt op dezelfde verdieping plaats met een D-Link router.
Heb ik alleen deze ervaring of zijn er meer gebruikers die dit hebben.
Hoor graag wat jullie snelheden zijn.
Heb ook al zitten denken om er een linux distro op te gooien, maar helaas is mijn linux kennis te beperkt om hier echt wat van te maken (ik krijg Ubuntu niet eens fatsoenlijk aan de praat op een HP notebook, driverprobleem...)
Zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1691669
Ben een poging aan het wagen de libsqlite.so te patchen om syncen uit te zetten (een tweak in het verleden ook gebruikt voor 2.2/2.3). Vermoed dat dit de performance nogal kan doen toenemen.
Zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1595531
Niet de veiligste manier, maar het proberen waard...
Het wil me alleen niet lukken die library te compileren (niet in ARM iig).
groet Robert
Het heeft me 120 euro gekost, dit moest ik zonder enige extra toelichting overmaken naar een Tsjechische bankrekening. Ik ben echt helemaal klaar met Asus!Geachte heer, mevrouw,
Uw product heeft een beschadiging/defect welke niet binnen de garantie valt. In de bijlage treft u de prijsopgave en factuur aan met daarop de kosten die in rekening gebracht worden.
Zodra uw betaling op onze rekening is gestort, zullen wij uw product, indien gewenst repareren en terug sturen.
Mocht u vragen en/of opmerkingen hebben betreft uw prijsopgave en/of factuur, kunt u een mail sturen naar: quotation_nl@asus.com.
Thank you and best regards,
[/quote]
Schandalig, A-SUCKS...
Ik heb toch een beetje een onderbuik gevoel. Het apparaat voldoet wel als tablet maar is niet berekend op de functionaliteit die ik verwacht had. Het was voor mij allemaal net niet.
Heren, het was gezellig
Zo, mijn Prime is verkocht op MP.
Je hebt PM...............
Waarom? Wil je je prime aan hem doorverkopen?hjoels schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:29:
[quote]deadsy33 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:15:
Zo, mijn Prime is verkocht op MP.
Je hebt PM...............
Ja dat laatste. Ik denk dat ik de mijne ook ga verkopen. Heb een ultrabook gekocht en dan is mijn Primemucuracat schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:30:
[...]
Waarom? Wil je je prime aan hem doorverkopen?of nieuwsgierig wat er voor betaald is?
overbodig geworden.
Heb inmiddels antwoord op mijn PM gekregen.
[ Voor 6% gewijzigd door hjoels op 06-06-2012 17:02 . Reden: Aanvulling ]
Sinds een paar dagen een SGS3 in het bezit en dat is een wereld van verschil. Apps installeren binnen 1 seconde en geen lockups! Wow!
Ook in benchmarks delft de prime het onderspit IO wise.... alsof je met een i7 op een ata33 schijfje zit te werken.....
Ik heb mijzelf belooft het nog tot de 4.0.4 update af te wachten. Ik heb er hoop op dat die verbeteringen gaat brengen, maar daarna ga ik er ook over nadenken. Ik vind het nog steeds een top apparaat, en ik wil ook zeker geen iPad, daarvoor gebruik ik teveel dingen op mijn Prime die de iPad niet kan, maar het telkens crashen van de browser ben ik inmiddels echt zat.ctrl-tab schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:45:
Nu een maand of 2 in bezit van de prime, maar de instabiliteit van .21 en de algemene performance problemen (vermoedelijk door trage IO) beginnen me de keel uit te komen.
Sinds een paar dagen een SGS3 in het bezit en dat is een wereld van verschil. Apps installeren binnen 1 seconde en geen lockups! Wow!
Ook in benchmarks delft de prime het onderspit IO wise.... alsof je met een i7 op een ata33 schijfje zit te werken.....
Dat crashen is idd erg vervelend. Ik heb ook vaak genoeg dat ik dan op wait druk, dat de browser ook wel weer functioneerd.Cyleo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:49:
[...]
Ik heb mijzelf belooft het nog tot de 4.0.4 update af te wachten. Ik heb er hoop op dat die verbeteringen gaat brengen, maar daarna ga ik er ook over nadenken. Ik vind het nog steeds een top apparaat, en ik wil ook zeker geen iPad, daarvoor gebruik ik teveel dingen op mijn Prime die de iPad niet kan, maar het telkens crashen van de browser ben ik inmiddels echt zat.
Daarnaast krijg ik ook steeds vaker dat wanneer, "vermoedelijk" het toetsenbord leeg is, dat de tablet niet meer aan gaat. Dan verreist deze weer een harde reset. Daarnaast lijkt dan de batterij ook ineens heel hard achteruit te gaan.
Over de WiFi connectie ben ik ook niet te spreken, op de slaapkamer functioneren 2 telefoons en een laptop normaal, maar mijn tablet kan met een beetje geluk verbinding krijgen.
Ik wacht ook eerst maar af
WiFi heb ik dan nooit echt problemen mee gehad, en het gekke is dat ik vrij zeker weet dat het Wait-irritante gebeuren ook vrij recent is. Toen ik mijn review schreef had ik hier nog niet zoveel last van als nu. Maar over het geheel ben ik er nog steeds erg tevreden over, er zijn teveel functies die ik met veel plezier gebruik om hem weg te doen en die het wel uitstekend doen.Koen87 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:49:
[...]
Dat crashen is idd erg vervelend. Ik heb ook vaak genoeg dat ik dan op wait druk, dat de browser ook wel weer functioneerd.
Daarnaast krijg ik ook steeds vaker dat wanneer, "vermoedelijk" het toetsenbord leeg is, dat de tablet niet meer aan gaat. Dan verreist deze weer een harde reset. Daarnaast lijkt dan de batterij ook ineens heel hard achteruit te gaan.
Over de WiFi connectie ben ik ook niet te spreken, op de slaapkamer functioneren 2 telefoons en een laptop normaal, maar mijn tablet kan met een beetje geluk verbinding krijgen.
Ik wacht ook eerst maar afVerders ben ik wel tevreden met mijn Prime en ik gebruik hem toch elke dag weer.
Voor wat ik op XDA kan lezen is de volgende update wel een update die (voor de testers) een boel pijn weghaalt. Volgens mij is het niet 4.04, maar en update waarin asus eens goed gekeken heeft naar hoe de SoC bepaalde dingen afhandelt (ben er niet echt van op de hoogte). Daar waar nu bepaalde instructies de boel "vast laten lopen", zou de nieuwe update dit een stuk beter moeten maken en in ieder geval voor minder lockups gaan zorgen.Cyleo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:49:
[...]
Ik heb mijzelf belooft het nog tot de 4.0.4 update af te wachten. Ik heb er hoop op dat die verbeteringen gaat brengen, maar daarna ga ik er ook over nadenken. Ik vind het nog steeds een top apparaat, en ik wil ook zeker geen iPad, daarvoor gebruik ik teveel dingen op mijn Prime die de iPad niet kan, maar het telkens crashen van de browser ben ik inmiddels echt zat.
Dit staat los van de slechte I/O prestaties, dat schijnt ook door de testers door gegegeven te zijn, hopelijk doet asus daar ook wat mee.
Maar qua browser problemen zou de volgende update dus wel wat moeten doen.. (hopelijk)
Hier staat tekst
Google heeft met niet echt een duidelijk antwoord gegeven. Ik heb 1 review gevonden waarin het gemeld wordt maar dat is dan ook alles.
In deze revieuw wordt gemeld dat hij het probleemloos kan:
Ik vraag me alleen af of dat wel klopt.MyCloud and MyNet help me take my multimedia on the go and share my multimedia from the tablet to other devices, such as my PS3 or Xbox 360. these DLNA features are great and work seamlessly. I didn’t even have to set anything up out of the box and I was playing my music and movies back within seconds.
Iemand hier ervaring mee?
Heb je xbox360??Erik070 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:26:
Weet iemand of het mogelijk is om via de meegeleverde app Mynet te streamen naar een Xbox 360?
Google heeft met niet echt een duidelijk antwoord gegeven. Ik heb 1 review gevonden waarin het gemeld wordt maar dat is dan ook alles.
In deze revieuw wordt gemeld dat hij het probleemloos kan:
[...]
Ik vraag me alleen af of dat wel klopt.
Iemand hier ervaring mee?
Heb je Prime??
Zo ja? probeer het zou ik zeggen.
Zo nee? wil je dat we dit voor je checken?
[ Voor 8% gewijzigd door mucuracat op 07-06-2012 15:30 ]
Zolang ze die browserproblemen fixen mogen die I/O prestaties van mij zo blijven, al lijken die misschien wat gerelateerdFly-guy schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:16:
[...]
Voor wat ik op XDA kan lezen is de volgende update wel een update die (voor de testers) een boel pijn weghaalt. Volgens mij is het niet 4.04, maar en update waarin asus eens goed gekeken heeft naar hoe de SoC bepaalde dingen afhandelt (ben er niet echt van op de hoogte). Daar waar nu bepaalde instructies de boel "vast laten lopen", zou de nieuwe update dit een stuk beter moeten maken en in ieder geval voor minder lockups gaan zorgen.
Dit staat los van de slechte I/O prestaties, dat schijnt ook door de testers door gegegeven te zijn, hopelijk doet asus daar ook wat mee.
Maar qua browser problemen zou de volgende update dus wel wat moeten doen.. (hopelijk)
@DLNA verhaal: Werkt bij mij prima eigenlijk.
Video speelt met geen enkele browser goed af. De jeukpad van mijn vriendin doet dit feilloos. Ik kan hier zo slecht tegen...
Browser agent op ipad zetten en je kan gaan.z0rk0l schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 22:26:
http://nos.nl/ek2012/live/
Video speelt met geen enkele browser goed af. De jeukpad van mijn vriendin doet dit feilloos. Ik kan hier zo slecht tegen...
Sorry, had kunnen vermelden dat ik het al geprobeerd heb en dat het dus niet lukt.mucuracat schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:29:
[...]
Heb je xbox360??
Heb je Prime??
Zo ja? probeer het zou ik zeggen.
Zo nee? wil je dat we dit voor je checken?
Ik start My Net op de tablet maar die vindt dus geen xbox360, enige wat ik zie is mijn pc en de transformer prime zelf als devices.
Vroeg me dus af of er bepaalde instellingen op de xbox360, router of transformer prime aangepast moeten worden om dit werkend te krijgen.
Xbox 360 en tablet zijn uiteraard beide aangesloten op dezelfde router. Xbox 360 is bedraad aangesloten, maar dat lijkt me geen probleem.
Je wilt de 360 op de prime zien? Dan moet de 360 als dlna server fugeren, ik weet niet of dat kan, heb er zelf geen maar misschien dat iemand dat weet? Probleem is mij nog niet helemaal duidelijk :-PErik070 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:39:
[...]
Sorry, had kunnen vermelden dat ik het al geprobeerd heb en dat het dus niet lukt.
Ik start My Net op de tablet maar die vindt dus geen xbox360, enige wat ik zie is mijn pc en de transformer prime zelf als devices.
Vroeg me dus af of er bepaalde instellingen op de xbox360, router of transformer prime aangepast moeten worden om dit werkend te krijgen.
Xbox 360 en tablet zijn uiteraard beide aangesloten op dezelfde router. Xbox 360 is bedraad aangesloten, maar dat lijkt me geen probleem.
Ah, dan zou je mynet moeten opstarten en dan is de transformer prime een dlna server. Als je xbox dan dlna ondersteunt kan hij hier dingen vanaf halen, wat je ook kan doen is de foto aanklikken in mynet en klikken op play to en dan op de 360 klikken.Erik070 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:37:
Nee, het is de bedoeling om bijvoorbeeld fotos op de xbox te tonen vanaf de transformer.
Dat is dus het probleem, ik krijg als ik mynet open niet de mogelijkheid om iets op de xbox af te spelen. Uit die constatering en het feit dat ik niet echt iets kon vinden via Google over of de xbox 360 wel dlna ondersteund ben ik hier gaan informeren of 1 van jullie er ervaring mee heeft.Cyleo schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:35:
[...]
Ah, dan zou je mynet moeten opstarten en dan is de transformer prime een dlna server. Als je xbox dan dlna ondersteunt kan hij hier dingen vanaf halen, wat je ook kan doen is de foto aanklikken in mynet en klikken op play to en dan op de 360 klikken.
Heeft 1 van jullie het werkend gekregen? Zo ja, zou je me dan stap voor stap kunnen uitleggen watje gedaan hebt . Moet ik bijvoorbeeld op de xbox iets instellen of een bepaalde app starten?
UPDATE:
Het is me gelukt om het aan de praat te krijgen. Voor degene die het willen weten, ik heb het volgende gedaan:
- Mynet op tablet geopend en in de intellingen de digitale media server ingeschakeld
- Op de xbox 360 kies je bijvoorbeeld Picture viewer, vervolgens moet je een source kiezen en dat is dan je transformer prime. Done!
Ik had het kennelijk van de verkeerde kant benaderd, ik dacht dat ik bijvoorbeeld een foto op de transformer prime kon selecteren en dat ik deze dan doorstuur naar de xbox 360. Maar de xbox 360 staat dan als het ware nog niet klaar om de foto te tonen.
Volgens mij begreep ik nog niet helemaal hoe dlna werkte, vandaar de verkeerde invalshoek.
[ Voor 28% gewijzigd door Erik070 op 10-06-2012 17:32 ]
Verwijderd
Zolang ze die browserproblemen fixen mogen die I/O prestaties van mij zo blijven, al lijken die misschien wat gerelateerd
@DLNA verhaal: Werkt bij mij prima eigenlijk.
[/quote]
Verwijderd
Zou fantastisch zijn! Anders vrees ik echt voor mijn tablet.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:06:
.28 update deze week! Zou in ieder geval de ANR issues moeten verhelpen en wat nieuwe features toevoegen. Ben benieuwd...
Hier staat tekst
Eerst fullscreen kiezen en dan pas op play drukken. Niks aan de hand.Exact schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:38:
Bij Chrome had ik alleen geluid en stock haperde het continu waardoor het niet te volgen is.
2 x de helft
Letterlijk (voor de mensen zonder FB):baco101 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:18:
Op de Facebook pagina van Asus UK staat de update met oa face unlock ook aangekondigd
Hopelijk komt 4.0.4 er ook aan, of zit dat in deze update, aangezien die veel ICS bugs plet (traag multitask oproepen, hapering bij draaien e.d.)quote: Asus UKCalling all Transformer Prime owners. You should soon be receiving your latest FOTA update - ICS 9.4.2.28.
Among the new features is Face Unlock and a newSystem Bar lock function (in addition to the current one).
Release notes to follow, let us know when you have it and what you think!
[ Voor 11% gewijzigd door Cyleo op 12-06-2012 15:58 ]
Dit:Bartske schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:58:
wat moet ik me voorstellen bij een newSystem Bar lock function?

System bar lock
By enabling the system bar lock, the system bar (which lies across the bottom of the screen) will be unavailable until unlocked by the user.
This could prove especially useful if playing a game like Riptide GP where your fingers are usually locked into position at the bottom corners of the screen. With the lock on you'll no longer waste precious nanoseconds instantly popping back into the game after you accidentally tap the Settings icon. Say "thank you" gamers.
Not to say it works perfectly, though. Periodically, after locking the screen, it would revert back to an unlocked state after a couple seconds.
Snelle test van face unlock is dat het werkt maar nog niet echt uitgebreid getest, je moet wel een pin of patroon instellen voor als face unlock niet werkt
[ Voor 56% gewijzigd door baco101 op 13-06-2012 08:29 ]
Hier ook aan het downloaden.
Sinds de vorige update hier vaak last van gehad.
Je gooit de boel aan de lader (dock + prime) en hij is helemaal vol.
Dag of 2 later is alles leeg, terwijl ik hem niet gebruikt heb.
Andere keren gaat het dan ineens wel goed en kan je hem naar een paar dagen gewoon gebruiken en zit beide accu's nog rond de 80% vol.
Dus ja, ben benieuwd!
Tevens had ik soms last van "strepen" (zoals eerder besproken) en hopelijk is dit nu ook weg.
Verwijderd
Battery drain heb ik met .21 totaal geen last van. Bij mij steeds na een paar dagen nog 80% over. Misschien heb je een of ander programma draaien die energie neemt (zoals skype)?stimpyrulez schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:39:
Hopelijk is dan de battery drain ook verholpen.
Sinds de vorige update hier vaak last van gehad.
Je gooit de boel aan de lader (dock + prime) en hij is helemaal vol.
Dag of 2 later is alles leeg, terwijl ik hem niet gebruikt heb.
Andere keren gaat het dan ineens wel goed en kan je hem naar een paar dagen gewoon gebruiken en zit beide accu's nog rond de 80% vol.
Dus ja, ben benieuwd!
Tevens had ik soms last van "strepen" (zoals eerder besproken) en hopelijk is dit nu ook weg.
En de strepen had ik juist sinds .21 geen last meer van.
Gek dat het steeds per ATP verschilt
Die had een betere WIFI dan mijn TF201
Gek genoeg heb ik dit niet als ik gewoon internet.
Verwijderd
Is het zo erg?jpg97 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:37:
Gisteren wat Apps moeten installeren voor mijn zus op een intertoys tab.
Die had een betere WIFI dan mijn TF201
Ja, zo erg is het.
Beide tablets hebben ICS erop en rechtsonderin zie je het wifi metertje.
Die van de Intertoys tab is nagenoeg vol ( 4 streepjes ) en die van de Asus komt niet verder dan 2 - 3 streepjes.
Ik heb op beide eenzelfde app ( angry birds space ) gedownload ( om de beurt ) en de intertoys tab had hem binnen 1 minuut binnen, de Asus na 4 minuten nog niet....
Zelfde afstand tot accesspoint en alles....
Direct na downen, installen... geprobeerd..Cyleo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:26:
Hoe is de update bij jullie ontvangen dan? Hebben jullie het idee of het werkt, of is het lege lucht? Mijn prime ligt namelijk nog thuis
Google Chrome geklikt. Drie tabbladen gingen open. En ja hoor... Melding of ik wil wachten of ok wil drukken.
Voor zover ik begrepen heb is de volgende update meer gericht op de browser problemen en was eraf update meer gericht op de algemene snelheid van de prime (heb wel het idee dat het inderdaad wat snappier geworden is. Ook de browser waar ik nog steeds dezelfde meldingen krijg, echter wel stuk minder en het scrollen lijkt soepeler te gaan.)mucuracat schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:13:
[...]
Direct na downen, installen... geprobeerd..
Google Chrome geklikt. Drie tabbladen gingen open. En ja hoor... Melding of ik wil wachten of ok wil drukken.
Daarnaast wordt aangeraden door asus om na de installatie van de update een reboot te doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Fly-guy op 13-06-2012 13:53 ]
Tweakers is je vriend:Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:45:
kan het dat de Prime niet meer geleeverd wordt ? Is ook weg van de duitse ASUS site...
64GB: http://tweakers.net/price...pad-prime-64gb-grijs.html
Eerste heeft nog drie.. snel bestellen en morgen thuis
32GB met dock: http://tweakers.net/price...pad-prime-32gb-grijs.html
Eerste heeft nog meer dan vijf.. snel bestellen en morgen thuis
De rest kun je wel zelf kijken toch?
Op asus.com: http://www.asus.com/Eee/E..._Transformer_Prime_TF201/
[ Voor 7% gewijzigd door mucuracat op 13-06-2012 15:16 ]
Verwijderd
Dan mogen ze die van mij wel ruilen met de opvolger, want dat wireless is echt drama (heb .28 nog niet getest, maar ik heb er niet veel vertrouwen inLizard schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:00:
Binnen 1-2 maanden zal de opvolger er zijn. Ik denk ook dat Asus het gps debacle zo snel mogelijk wil vergeten.
[...]
Dan mogen ze die van mij wel ruilen met de opvolger, want dat wireless is echt drama (heb .28 nog niet getest, maar ik heb er niet veel vertrouwen in
[/quote]
Denk ook niet dat deze update dat gaat veranderen, daar is die niet voor gemaakt
Maakt het nog uit welk kaartje ik koop
Is de Ibood van vandaag een goede prijs
http://www.ibood.com/nl/nl/
[ Voor 20% gewijzigd door Grolsch op 14-06-2012 08:01 ]
Vanmorgen moest ik weer met de paperclip aan de gang om te resetten... triest.
Verwijderd
Geen crashes gehad, geen strepen en geen resets hoeven uit te voeren. Alles gewoon perfect!
Heb je 2 kaartjes nodig? Persoonlijk zou ik voor een 32GB kaartje gaan. Of 64GB werkt, weet ik eigenlijk niet. Ik heb nog geen verhalen gelezen van mensen die dat geprobeerd hebben.Grolsch schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:00:
Ik wil binnenkort nog een micro SD kaartje kopen om wat films op te zetten.
Maakt het nog uit welk kaartje ik koopIs er een maximum grootte
Als je het mij vraagt, is ibood gewoon een kutwinkel.
pak lekker deze: http://www.dataio.nl/shop...ard-class-10-samsung.html (vandaag besteld, morgen met briefpost in huis)
daar zit meteen een verloopstukje van SD naar microSD bij, kun je hem ook in kaartlezers en je dock gebruiken.
Hier staat tekst
Ja hoor, enkele maanden geleden was deze ook op Ibood voor een hogere prijs. Ik heb hem toen gekocht en hij werkt prima.Grolsch schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:00:
Verwijderd
Edit: ik heb het gevonden..
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 17:31 ]
Vanmiddag een stukje cursus gehad over informatiebeveiliging en dit was een mooie demo die als extra authenticatie zou kunnen dienen. Iedereen was helemaal onder de indruk
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]