Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:22
Ik krijg de spellingscontrole niet goed werkend op mijn Prime. Heb al gegoogled, maar kan niet mijn probleem vinden, op een onbeantwoorde vraag ergens in dit topic na.

Ik gebruik altijd mijn dock (en dus hardware-keyboard) en heb de systemlanguage op Engels staan. Ik wil echter (uiteraard) Nederlandse spellingscontrole. Ik heb bij alle keyboards al Nederlands als taal opgegeven, Nederlandse woordenboek binnengehaald en geactiveerd, maar de daadwerkelijke spellingscontrole is nog steeds Engels (en dat wordt behoorlijk irritant, een A4-tje met rode streepjes onder 80% van de woorden....)

Zet ik de totale Prime op Nederlandse taal (dus switch van sytstemlanguage), dan wordt er helemaal geen spelling gecontroleerd.... 8)7

Ik doe iets fout, maar wat?

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-09 22:44
Grolsch schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:16:
Volgens mij heeft 80% welke de nieuwste software gebruikt hier last van :)

Gewoon ff 15 seconden de knop ingedrukt houden en hij start weer.

Als dat niet werkt is de accu compleet leeg.

FF 5 minuten aan de stroom, en dan opstarten.
Helaas, was het maar zo makkelijk. Accu vol. Ook van dock. Aan uit knop al minuten ingedrukt. Hij is locked up. Op xda developers forum wordt er meer melding van gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
  • Laatst online: 22-09 22:44
stimpyrulez schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:03:
@lmijnen

Is je accu niet leeg?
Heb nu ook al een paar keer gehad dat ik hem na +/- 2 dagen pakte en niks meer deed (weg gelegd met volle accu).
Bleek dus dat de accu helemaal leeg getrokken was.
Effe aan de peut leggen en na een paar seconden gaf hij weer beeld en melde dat de accu leeg was.

Succes
Nee, dat was het eerste waar ik aan dacht. Maar accus zijn beiden vol. Maar in ieder geval bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Er lijkt nu toch wel beweging te komen in de nieuwe modellen:

Italiaanse Prijzen:
ASUS PadFone 32GB - eur. 699,00

ASUS Transformer Pad 300 32GB Wifi - eur. 399,00
ASUS Transformer Pad 300 32GB 3G - eur. 499,00

en de (voor mij) belangrijkste:
ASUS Transformer Pad Infinity 700 64GB- eur 599,00 youtube promo
ASUS Transformer Pad Infinity 700 32GB- eur ~499,00

Prijzen exclusief het dock à eur. 149,00

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
readytoflow schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:01:
Er lijkt nu toch wel beweging te komen in de nieuwe modellen:

Italiaanse Prijzen:
ASUS PadFone 32GB - eur. 699,00

ASUS Transformer Pad 300 32GB Wifi - eur. 399,00
ASUS Transformer Pad 300 32GB 3G - eur. 499,00

en de (voor mij) belangrijkste:

bron
Infinity is toch ook verkrijgbaar met 3g? Maar 499 is wel een mooie prijs ervoor zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ja ook met 3G, maar daar zie ik nog geen prijs van. Meestal is dat iets van 100,- extra (bij de pad 300 wel iig).
Moet eerlijk zeggen dat ik wel twijfels heb bij de juistheid van de prijzen van de Infinity hoor. Die lijkt me die 100 euro prijsverschil met de pad 300 meer dan waard! Of je kan zeggen dat de Pad 300 voor een 'budget' tablet juist wat prijzig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

readytoflow schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:01:
Italiaanse Prijzen:

bron
Ligt het aan mij, of is het nog onduidelijk met de prijs van de 32GB versie? Ook kan ik nergens anders vinden dat specifiek staat aangegeven dat de 32GB versie zonder dock komt.
Ik kan alleen vinden dat speciefiek is aangegeven wat de 64Gb versie kost en dat 'ie zonder dock komt. Over de 32Gb versie alleen maar geruchten gezien.

Wat mij logischer lijkt is dat ze het net doen als bij de Prime, even duur, en de 32Gb versie met dock erbij. €100 meer voor 32GB extra lijkt me nogal overdreven.

Edit: Net even het originele bericht gelezen via google translate (notebook italia), maar ook daar hebben ze het niet over de 32Gb versie. Alleen de 64Gb versie.

Dit staat er vertaald:
'We start from Asus Transformer Pad Infinity 700 , which will be available in Italy by 10 June at a price of 599 euros (tablet only). The model shown has a 64GB storage and will be a WiFi-only version"

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Cyleo schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:04:
[...]Infinity is toch ook verkrijgbaar met 3g? Maar 499 is wel een mooie prijs ervoor zeg.
Hmm...Daar moet ik toch op terug komen misschien...
Het wat speurwerk deze ochtend laat mij aan de ene kant zien dat er misschien geen 3G/4G versie komt en aan de andere kant dat die pas in september zou kunnen komen? :(
Het eerste zou balen zijn en het tweede erg jammer.

En ja, dat over de 32GB is speculatie vandaar de ~

Met deze berichten m.b.t. 3G, ga ik toch weer over de iPad3 twijfelen hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Laatst online: 08-07 15:00
Hmmm, zat eigenlijk ook met smart te wachten op de Infinity met 3G...
Als die niet uitkomt, hou ik het toch maar bij mijn prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorki
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-01 16:11

Zorki

pffffft

Bad news, GPS dongle alleen voor VS,, in Europa hadden ze de folder al aangepast voordat hij in de verkoop ging. http://www.engadget.com/2012/04/18/asus-tp-gps-dongle-woes/

Op de NL Asus site staat hij wel gewoon aangekondigd,, rara

[ Voor 35% gewijzigd door Zorki op 18-04-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:43
Zorki schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:04:
Bad news, GPS dongle alleen voor VS,, in Europa hadden ze de folder al aangepast voordat hij in de verkoop ging.
Bron? Lijkt me namelijk erg sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissileHugger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 14:09

MissileHugger

I wonder...

Zorki schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:04:
Bad news, GPS dongle alleen voor VS,, in Europa hadden ze de folder al aangepast voordat hij in de verkoop ging.
Bron?

Ik heb een Prime "met GPS". Dus ik ga er vanuit dat ik die dongel gewoon krijg.

Edit:
Er is inmiddels een update op de aangegeven bron:
Update: Looks like there's some confusion between the company's Italian arm and the rest of Europe. Readers have forwarded links to various European-country pages to apply for a dongle before July 31st this year.

Ik heb me inderdaad ook gewoon als Nederlander aangemeld bij Asus zonder melding dat het niet doorging.

Edit 2:
http://event.asus.com/ASUSPad/TF201GPS/nl/

[ Voor 40% gewijzigd door MissileHugger op 18-04-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:01
Ik heb me afgelopen maandag opgegeven voor de dongle maar geen bevestiging gehad per mail en op de site staat nog steeds aanvraag wordt verwerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-12-2024
baco101 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:12:
Ik heb me afgelopen maandag opgegeven voor de dongle maar geen bevestiging gehad per mail en op de site staat nog steeds aanvraag wordt verwerkt
Bij mij precies hetzelfde. Ik zou het wel bizar vinden als we in NL achter het net vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Laatst online: 08-07 15:00
Ga ervan uit dat ie gewoon geleverd wordt in Nl. Staat nl ook nog gewoon op de site van Asus.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Post is inmiddels ook geupdate. Lijkt een communicatiefout te zijn van Asus naar Asus Italie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorki
  • Laatst online: 22-01 16:11

Zorki

pffffft

Update 2: ASUS got in touch to clarify the position, saying that only customers in Italy and Greece won't be able to get GPS dongles, but all other customers are invited to check if they're eligible on the official website (More Coverage), adding that

Bron;Engadget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:13
Ik heb een PPT presentatie gemaakt op m'n windows PC, deze vervolgens opgeslagen als PPSX bestand om vervolgens af te spelen op m'n prime.

De presentatie wordt goed geladen, alleen de achtergrondkleur is veranderd van wit naar zwart :?

Iemand een idee hoe dit kan :?

Als ik desbetreffende PPSX op een windowsmachine op heb ik wel een witte achtergrond.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08-2022
Grolsch schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:53:
Ik heb een PPT presentatie gemaakt op m'n windows PC, deze vervolgens opgeslagen als PPSX bestand om vervolgens af te spelen op m'n prime.

De presentatie wordt goed geladen, alleen de achtergrondkleur is veranderd van wit naar zwart :?

Als ik desbetreffende PPSX op een windowsmachine op heb ik wel een witte achtergrond.
Misschien beschikt je tfp niet over het zelfde wit en zet hem dan standaard naar zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
Cyleo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:04:
Post is inmiddels ook geupdate. Lijkt een communicatiefout te zijn van Asus naar Asus Italie.
Bij mij staat op Asus Member Home nog steeds dat de aanvraag wordt verwerkt. Ik heb me 2 dagen geleden aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een keurige mail van Asus NL die mij uitnodigd om de dongle aan te vragen. Dus ik maak me geen zorgen, dit gaan ze heus leveren. Maar het zal druk zijn, dus levering zal niet binnen een paar dagen zijn vermoed ik.
Politoer schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:37:
[...]

Bij mij staat op Asus Member Home nog steeds dat de aanvraag wordt verwerkt. Ik heb me 2 dagen geleden aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
TF prime versus new ipad:

YouTube: iPad 3 vs Transformer Prime!

Top filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Politoer schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:37:
[...]

De status van mijn bestelling is:
Your application is currently being processed.

Maar ik zie wel, het is ook niet echt iets wat ik nodig heb of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:13
Inderdaad een gave review :) niet echt een duidelijke conclusie.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Op xda wordt gemeld dat de eerste gps dongle reeds geleverd zijn ben benieuwd wanneer dat in in Nederland gaat gebeuren ook zou ik wel willen weten waarvandaan ze worden verzonden uit Nederland of Taiwan of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:57
Inderdaad een gave review :) niet echt een duidelijke conclusie.
vind juist van wel, "stop met discussiëren welke de beste is" wil dit zeggen, ze zijn beiden goed, en keuze is afhankelijk van wat je er mee wil doen, en persoonlijk gevoel.
Zoals de keuze tussen een franse en een duitse wagen, of de keuze tussen wit brood en bruin brood, of de keuze tussen het spaanse "balbezit" voetbal of het engelse "kick 'n rush"

on ne discute pas "des goûts et des couleurs" zegt men in het frans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Ik ben zo woedend. Ik heb mijn prime opgestuurd voor de wifi gps en backlight. Krijg ik een mail met dit plaatje.
Afbeeldingslocatie: https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=0eafeaa950&view=att&th=136c9bf8d9ea8c4c&attid=0.1&disp=thd&zw
En daar willen ze me 70 euro voor laten lappen. Ik heb die schade NIET zelf gemaakt. In de overeenkomst staat dat schade bij vervoer etc. voor mijzelf is, maar toch ben ik super woedend want ik had hem heel goed ingepakt.

EDIT: Heb opgebeld, werd vriendelijk geholpen. Ze zeggen mij een mail te sturen met een filmpje met hoe de Tablet is aangekomen.

[ Voor 35% gewijzigd door qwertyuio op 19-04-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
qwertyuio schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:04:
Ik ben zo woedend. Ik heb mijn prime opgestuurd voor de wifi gps en backlight. Krijg ik een mail met dit plaatje.
[afbeelding]
En daar willen ze me 70 euro voor laten lappen. Ik heb die schade NIET zelf gemaakt. In de overeenkomst staat dat schade bij vervoer etc. voor mijzelf is, maar toch ben ik super woedend want ik had hem heel goed ingepakt.

EDIT: Heb opgebeld, werd vriendelijk geholpen. Ze zeggen mij een mail te sturen met een filmpje met hoe de Tablet is aangekomen.
Je kunt geen plaatje uit je mail linken.

Verder klote dat ie tijdens vervoer defect is geraakt. Ik hoop dat je hem verzekerd verzonden hebt?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Grolsch schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:53:

Is de versie die powerpoint opslaat niet te nieuw?
Polaris komt zelf met de voorstellen 97-2003
Misschien opslaan als een oudere versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-09 16:46
Gisteren de tablet met dock aan de lader gelegd, dock was op 20% toen, tablet 95% oid. Vanochtend dock op 45% en tablet op 95%..... Heel gek, leek alsof hij niet goed geladen heeft. Dagen ervoor had ik regelmatig 's nachts een vastloper en verloop enorm veel accu. Alles sinds de .21 update. Laden ging wel verder toen ik hem aanzette. Ik heb .21 opnieuw erop gezet en hoop dat het nog wat problemen oplost.

Ik weet dat de Cyanogenmod 9 builds de originele kernel gebruiken maar ga toch maar eens die software proberen. Er zit iets goed fout in de asus code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streamz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:17
Even tussendoor: heeft iemand al een oplossing gevonden voor het "hoofdletter b is enter" probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:51
Streamz schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:35:
Even tussendoor: heeft iemand al een oplossing gevonden voor het "hoofdletter b is enter" probleem?
+1

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tadango schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:23:
Gisteren de tablet met dock aan de lader gelegd, dock was op 20% toen, tablet 95% oid. Vanochtend dock op 45% en tablet op 95%..... Heel gek, leek alsof hij niet goed geladen heeft. Dagen ervoor had ik regelmatig 's nachts een vastloper en verloop enorm veel accu. Alles sinds de .21 update. Laden ging wel verder toen ik hem aanzette. Ik heb .21 opnieuw erop gezet en hoop dat het nog wat problemen oplost.

Ik weet dat de Cyanogenmod 9 builds de originele kernel gebruiken maar ga toch maar eens die software proberen. Er zit iets goed fout in de asus code.
Hier t zelfde, opeens was mijn prime echt volledig leeg, terwijl ik weet dat ie gewoon nog genoeg batterij had. En ik heb 2x weer een lockup-reboot gehad.

.21 is weer bagger, zou liever downgraden want hiervoor deed hij het top.
Hoe kunnen ze nu toch zoveel fouten maken.. eerst fixen ze t, dan weer stuk, dan weer fix en nu weer stuk.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 16:07

AMDFreak

Intel is zo..

Wat bij mij heel erg goed helpt is 's nachts wifi uit te zetten, want dat is echt de grootste batterij vreter.. :X

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streamz
Kan nu automatisch onder Asus customized settings. Helemaal naar beneden scrollen en aanvinken dat er geen network traffic gedaan wordt gedurende standby. Scheelt echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
baco101 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:51:
Op xda wordt gemeld dat de eerste gps dongle reeds geleverd zijn ben benieuwd wanneer dat in in Nederland gaat gebeuren ook zou ik wel willen weten waarvandaan ze worden verzonden uit Nederland of Taiwan of zo
Ik verblijf momenteel in hongkong, heb m'n prime daar ook gekocht. woensdag aangemeld voor de dongle en een dag later mocht ik em al komen ophalen bij de asus servicecenter.

Afbeeldingslocatie: http://i53.photobucket.com/albums/g50/Tequilazu/computers/IMG_0733s.jpg

Mijn advies is om voorzichtig te zijn, het is een tight fit. Hoewel er vilt aan de binnenkant zit, is het best mogelijk om krassen te maken. Vooral als je geen protective film gebruikt, wanneer je wel een (dure) film op je scherm hebt zitten zie foto, maak je zo bubbels :F ;w

Afbeeldingslocatie: http://i53.photobucket.com/albums/g50/Tequilazu/computers/IMG_0736s.jpg

test indoors, voorheen vond m'n prime zonder dongle 0,0 satellieten, een hele verbetering. nog geen tijd gehad om buiten te testen maar dat geloof ik wel. Voor nu gaat de dongle weer in de doos, icm de hoes gaat het sowieso niet passen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
@terry Dank je voor de foto's verpakking vd dongle ziet er uit alsof hij zo in de winkel verkocht kan worden, je bent denk ik de eerste Nederlander die de dongle in bezit heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik denk dat je gelijk hebt, waarschijnlijk hangen ze de 'overtollige' dongles gewoon in de schappen na 31 juli. nog een foto van de achterkant, er zit gewoon een EAN barcode op en elke dongle heeft een eigen serienummer
Afbeeldingslocatie: http://i53.photobucket.com/albums/g50/Tequilazu/computers/IMG_0735.jpg

Alhoewel ik betwijfel of er tegen die tijd nog veel animo voor is (met de komst van de TF300 en 700)
of dat ze er een overschot van maken.

Het valt me wel op dat hier in hongkong Asus een b-merk is. Wat tablets betreft is het 75% apple vs 25% samsung, winkels hier hangen vol met accessoires alleen voor ipads en tabs. Asus tablet accessoires zijn vrijwel niet te vinden, m'n USB adapter en hoes heb ik zowaar online uit China moeten bestellen }:|

Ik kocht mijn transformer prime eind januari en bijna 3 maanden later heb ik geen moment spijt van gehad.
Ik heb de prime (geen docking) nog onlangs meegenomen op een trip. Waarbij ik voorheen m'n notebook meenam, was de prime een verademing. Scheelde echt kilos aan gewicht! Je kan meerdere films kijken of een boek/tijdschrift op lezen terwijl een notebook na een film de accu al weer leeg is. Eén van de redenen om voor de prime te kiezen (en niet een ipad2 of andere tablet) was de ingebouwde SD slot. Je kan simpel (en goedkoop) het geheugen verdubbelen/uitbreiden op deze manier. Voor de fotografen onder ons zeer handig, na het dumpen van de raw bestanden kan je gelijk een backup maken op de sd kaart. Raw bestanden kan je previewen middels "android photo backup". Niet onbelangrijk kan je de filetree gewoon browsen, mappen aanmaken en foto's gemakkelijk kopiëren. Iets wat ik met iOS zeker niet kan. (niet dat ik anti-apple ben hoor, ben al jaren een tevreden ipod/iphone bezitter) Het enigste minpunt wat ik kan bedenken aan een android tablet zijn de apps: die zijn over het algemeen in vergelijking met iOS apps een stuk minder volwassen of bestaan helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-09 16:46
Vastlopers lijken verdwenen na nogmaals .21 te hebben geflashed. Laden blijft slecht werken...... Asus rommel, is de laatste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Streamz schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:35:
Is alleen bij Chrome browser zo. Je kan het volgens mij omzeilen door capslock te gebruiken en dan twee keer de B aan te klikken. De eerste wordt gepakt als enter, maar de tweede is als het goed is een letter. Bij de letter C werkt dit in ieder geval zo, heb het bij de B nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat er zo'n app is die je apparaat in vliegtuigmodus zet. Icm de Prime is dit een mooie wifi-switch die automatisch gaat als je je hem ontwaakt.

Weet iemand toevallig welke app dit is, is een hele tijd terug te sprake gekomen in dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
wouter03 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 17:31:
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat er zo'n app is die je apparaat in vliegtuigmodus zet. Icm de Prime is dit een mooie wifi-switch die automatisch gaat als je je hem ontwaakt.

Weet iemand toevallig welke app dit is, is een hele tijd terug te sprake gekomen in dit forum.
Zoek ff op "Auto Airplane"", misschien bedoel je die......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
FunZip schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 17:38:
[...]

Zoek ff op "Auto Airplane"", misschien bedoel je die......
Nee, het was wel echt een app. Principe is gewoon dat je wifi vanzelf uitgaat als je het scherm lockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFA
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-09 12:32

FFA

wouter03 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:05:
[...]

Nee, het was wel echt een app. Principe is gewoon dat je wifi vanzelf uitgaat als je het scherm lockt.
Auto Airplane dus.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FFA schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:16:
[...]

Auto Airplane dus.... 8)7
Precies , die heb ik meerdere malen genoemd. En ook "power boot" waarmee je elke nacht een reboot van je prime kan laten uitvoeren, zodat je elke ochtend een verse prime hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-09 23:00

Fjeze

AllesPerfect!

wouter03 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:05:
[...]

dat kan gewoon bij de instellingen op de asus transformer prime.
onder: instellingen > aangepaste instellingen asus en dan helemaal onderaan onder het kopje batterijbesparing.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Fjeze schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 20:44:
[...]
dat kan gewoon bij de instellingen op de asus transformer prime.
onder: instellingen > aangepaste instellingen asus en dan helemaal onderaan onder het kopje batterijbesparing.
Alleen jammer dat dat op dit moment niet werkt.
Wifi blijft actief in de slaapstand volgens mijn modem/router.
Uitzetten met het energiebeheer widget (standaard) gaat ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 2 weken de transformer prime in mijn bezit en heb hier een aantal vragen over waar ik zelf niet uitkom.
- Hoe verwijder ik een app op mijn scherm. Ik heb momenteel een paar van dezelfde apps gekoppeld naar mijn home scherm. Ik wil de overige koppelingen graag verwijderen. Hoe doe ik dit?
- Als ik een film heb gedownload wordt deze netjes afgespeeld alleen krijg ik het niet voor elkaar om ondertitels te selecteren, terwijl dit om mijn windows pc wel gewoon doet. Enig idee hoe ik dit in moet stellen?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Gr. Arne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

App verwijderen door hem ingedrukt te houden en naar de X bovenaan te slepen.
Films hangt af welke codec je gebruikt en welke player. Bsplayer speelt veel formaten en veel ondertitels.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streamz
wouter03 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 17:23:
[...]

Is alleen bij Chrome browser zo. Je kan het volgens mij omzeilen door capslock te gebruiken en dan twee keer de B aan te klikken. De eerste wordt gepakt als enter, maar de tweede is als het goed is een letter. Bij de letter C werkt dit in ieder geval zo, heb het bij de B nog niet geprobeerd.
Ja, daar was ik al achter. Maar ik wil dat 'ie het gewoon doet, zonder omwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:47

mucuracat

YES

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 15:04:
Ik heb sinds 2 weken de transformer prime in mijn bezit en heb hier een aantal vragen over waar ik zelf niet uitkom.
- Hoe verwijder ik een app op mijn scherm. Ik heb momenteel een paar van dezelfde apps gekoppeld naar mijn home scherm. Ik wil de overige koppelingen graag verwijderen. Hoe doe ik dit?
- Als ik een film heb gedownload wordt deze netjes afgespeeld alleen krijg ik het niet voor elkaar om ondertitels te selecteren, terwijl dit om mijn windows pc wel gewoon doet. Enig idee hoe ik dit in moet stellen?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Gr. Arne
https://play.google.com/s...iaXRuby52cGxheWVyLnQiXQ..

of

Google Play: DicePlayer Ad.#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5pbmlzb2Z0Lm1lZGlhcGxheWVyLnRyaWFsIl0.

zonder stotteren

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Bij mijn prime is sinds de laatste update (naast de opstart problemen) mijn klok blijven hangen. Rechts onderin en als er daar op gedrukt word staat er een verkeerde tijd, in de settings blijft ie wel goed. Iemand een idee?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Afgelopen vrijdag had ik een mailtje naar Asus gestuurd met de de vraag wat de levertijd is vd gps dongle dit is het antwoord heb mijn eigen gegevens en die vd afzender verwijderd.

Bedankt voor uw email.

Wij hebben dit voor u nagekeken en de verwachting is dat u de GPS Dongle in 2 a 3 weken zult gaan krijgen. Dit gaat natuurlijk in vanaf de datum dat u zich hiervoor geregistreerd heeft.

Dus vanaf 16-4-2012 zou het ongeveer 2 a 3 weken duren voordat u de GPS Dongle in ontvangst kunt nemen.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd. I hope to have informed you enough.

Vriendelijke groet/ Kind regards,

Asus TSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
baco101 schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:49:
Afgelopen vrijdag had ik een mailtje naar Asus gestuurd ............
Hoe is de status van je verzoek op dit moment aangegeven? Ik heb me eveneens op 16/4/2012 aangemeld en bij mij staat nog steeds: "Uw aanmelding wordt verwerkt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:23
Je zou bijna gaan denken dat de prime EOL is. Ik had de mijne in januari aangekocht en begin deze maand voor reparatie naar Asus gestuurd (back light bleeding). Nu kreeg ik vandaag de melding dat de aankoop gecrediteerd zal worden...

Nu begin ik echt te twijfelen of ik wel een nieuwe zou kopen nu, of gewoon zou wachten op de 700. de plastic 300 vind ik maar niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Politoer schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:13:
[...]

Hoe is de status van je verzoek op dit moment aangegeven? Ik heb me eveneens op 16/4/2012 aangemeld en bij mij staat nog steeds: "Uw aanmelding wordt verwerkt"
Hetzelfde nog geen verandering dus we moeten nog ff wachten denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Status:
Your application is currently being processed

@timofp: ik zou wachten op de 700 als je de 300 niks vind. Als mijn prime er mee zou kappen dan zou ik sowieso geen nieuwe kopen, iets teveel foutjes. Zelf zou ik voor de 300 gaan, je krijgt iets minder, maar de prijs is dusdanig lager dat ik die keuze zou maken.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
timofp schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:16:

Nu begin ik echt te twijfelen of ik wel een nieuwe zou kopen nu, of gewoon zou wachten op de 700. de plastic 300 vind ik maar niks
wanneer ik nu geld terug zou krijgen zou ik niet nog een keer de prime kopen (heb de mijne 2x mogen omruilen vanwege backlight bleeding) Ik zou zelf wachten op de 700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 18:59
Zelf sinds vrijdag ook de trotse eigenaar van een 32GB + Dock. Erg tevreden tot nu toe.

Browser is zoals bekend af en toe wel irritant traag. Zo zijn er nog wat andere kleine dingetjes. Wat mij betreft niet meer dan een teken van het feit dat Android nog lang niet zo ver door/uitontwikkeld is als windows, maar merk bij android in het algemeen regelmatig genoeg verbeteringen om het niet echt een punt te vinden.

Om maar eens aan te geven dat de nieuwe batches geen noemenswaardige wifi-problemen hebben:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/764358/Screenshot_2012-04-24-17-09-41.jpg
Vond ik persoonlijk redelijk netjes :+

Ik heb persoonlijk nog een beetje ruzie met het vinden van de beste pdf-reader. Adobe werkt op zich wel ok, maar de verticale layout vind ik niet echt prettig bij het lezen van boeken en het zoeken van bestanden gaat nie echt eenvoudig . Mylibrary van asus doet dat dan weer wel goed, maar is zeer traag in het opbouwen van een nieuwe pagina, wat irritant is bij snel bladeren. Iemand hier ervaringen of aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-09 21:20
Terryb47 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:02:
Ik denk dat je gelijk hebt, waarschijnlijk hangen ze de 'overtollige' dongles gewoon in de schappen na 31 juli. nog een foto van de achterkant, er zit gewoon een EAN barcode op en elke dongle heeft een eigen serienummer
[afbeelding]

Alhoewel ik betwijfel of er tegen die tijd nog veel animo voor is (met de komst van de TF300 en 700)
of dat ze er een overschot van maken.

Het valt me wel op dat hier in hongkong Asus een b-merk is. Wat tablets betreft is het 75% apple vs 25% samsung, winkels hier hangen vol met accessoires alleen voor ipads en tabs. Asus tablet accessoires zijn vrijwel niet te vinden, m'n USB adapter en hoes heb ik zowaar online uit China moeten bestellen }:|

Ik kocht mijn transformer prime eind januari en bijna 3 maanden later heb ik geen moment spijt van gehad.
Ik heb de prime (geen docking) nog onlangs meegenomen op een trip. Waarbij ik voorheen m'n notebook meenam, was de prime een verademing. Scheelde echt kilos aan gewicht! Je kan meerdere films kijken of een boek/tijdschrift op lezen terwijl een notebook na een film de accu al weer leeg is. Eén van de redenen om voor de prime te kiezen (en niet een ipad2 of andere tablet) was de ingebouwde SD slot. Je kan simpel (en goedkoop) het geheugen verdubbelen/uitbreiden op deze manier. Voor de fotografen onder ons zeer handig, na het dumpen van de raw bestanden kan je gelijk een backup maken op de sd kaart. Raw bestanden kan je previewen middels "android photo backup". Niet onbelangrijk kan je de filetree gewoon browsen, mappen aanmaken en foto's gemakkelijk kopiëren. Iets wat ik met iOS zeker niet kan. (niet dat ik anti-apple ben hoor, ben al jaren een tevreden ipod/iphone bezitter) Het enigste minpunt wat ik kan bedenken aan een android tablet zijn de apps: die zijn over het algemeen in vergelijking met iOS apps een stuk minder volwassen of bestaan helemaal niet.
Wat is de prijs in Hong Kong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 04:54
.Sjoerd schreef op maandag 23 april 2012 @ 08:17:
Bij mijn prime is sinds de laatste update (naast de opstart problemen) mijn klok blijven hangen. Rechts onderin en als er daar op gedrukt word staat er een verkeerde tijd, in de settings blijft ie wel goed. Iemand een idee?
staat deze niet ingesteld op een verkeerde tijdzone?

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
brooks123 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:49:
[...]

staat deze niet ingesteld op een verkeerde tijdzone?
Nope, zoals al gezegd in de instellingen staat het wel goed. Dus de juiste tijdszone en de tijd zelf is daar ook altijd juist. Alleen wat er rechts onderin staat en in het quick menu zegmaar (als je op de tijd drukt) slaat helemaal nergens op, vaak zijn die twee ook nog eens onderling verschillend. 8)7

Edit:
Screenshotje geeft wel wat duidelijkheid:
Afbeeldingslocatie: http://i194.photobucket.com/albums/z36/sjoerd92/Screenshot_2012-04-24-21-43-59.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door .Sjoerd op 24-04-2012 21:49 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ovigo schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:17:
Zelf sinds vrijdag ook de trotse eigenaar van een 32GB + Dock. Erg tevreden tot nu toe.

Browser is zoals bekend af en toe wel irritant traag. Zo zijn er nog wat andere kleine dingetjes. Wat mij betreft niet meer dan een teken van het feit dat Android nog lang niet zo ver door/uitontwikkeld is als windows, maar merk bij android in het algemeen regelmatig genoeg verbeteringen om het niet echt een punt te vinden.

Om maar eens aan te geven dat de nieuwe batches geen noemenswaardige wifi-problemen hebben:
[afbeelding]
Vond ik persoonlijk redelijk netjes :+

Ik heb persoonlijk nog een beetje ruzie met het vinden van de beste pdf-reader. Adobe werkt op zich wel ok, maar de verticale layout vind ik niet echt prettig bij het lezen van boeken en het zoeken van bestanden gaat nie echt eenvoudig . Mylibrary van asus doet dat dan weer wel goed, maar is zeer traag in het opbouwen van een nieuwe pagina, wat irritant is bij snel bladeren. Iemand hier ervaringen of aanraders?
Ezpdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ni
ovigo schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:17:
Stop maar met zoeken, Repligo Reader is imo de beste: Google Play: RepliGo Reader
En je kunt handgeschreven notities maken in je pdf. Voor mij een must.

Edit: heb ook even naar ezPDF gekeken, maar dat is ook een hele goeie, zo niet beter.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Vandaag bij notulen uitwerken op het werk klapt polaris er weer eens uit waardoor ik (weer) alles kwijt ben wat ik daarmee heb gemaakt. Nu heb ik daarnet wat zitten rondzoeken maar ik ben niet wijzer geworden welke office suite de beste is. Waarmee hebben jullie de beste ervaringen?

Eerst wel eens goed naar ervaringen hier vragen voordat ik iets van €10-15 voor een app ga uitgeven.

(toen ik indertijd een iPad had was het zonder keus pages, numbers en keynote, 3x €8 en het was zwaar bagger, die fout wil ik niet nogmaals maken..)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Sjoerd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:20:
Vandaag bij notulen uitwerken op het werk klapt polaris er weer eens uit waardoor ik (weer) alles kwijt ben wat ik daarmee heb gemaakt. Nu heb ik daarnet wat zitten rondzoeken maar ik ben niet wijzer geworden welke office suite de beste is. Waarmee hebben jullie de beste ervaringen?

Eerst wel eens goed naar ervaringen hier vragen voordat ik iets van €10-15 voor een app ga uitgeven.

(toen ik indertijd een iPad had was het zonder keus pages, numbers en keynote, 3x €8 en het was zwaar bagger, die fout wil ik niet nogmaals maken..)
Tussentijds opslaan ?

Je kan altijd de betreffende APK even op internet zoeken en als het bevalt, schaf je hem aan ...

Gezocht voor je:
- Google Play: Kingsoft Office (Free)
- Google Play: Smart Office Lite

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik ik hier ook en werkt het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-06 19:05
heb mijn ipad 3 ingeruild voor een prime en ben erg tevreden. Ik heb alleen een probleem met mynet. video's spelen perfect af op vanaf het netwerk echter zit er geen geluid bij. Heb al gegoogled maar kan er niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
z0rk0l schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:44:
heb mijn ipad 3 ingeruild voor een prime en ben erg tevreden. Ik heb alleen een probleem met mynet. video's spelen perfect af op vanaf het netwerk echter zit er geen geluid bij. Heb al gegoogled maar kan er niets over vinden.
Diceplayer doet wonderen (kan ook via netwerk/samba browsen en afspelen). De stock player speelt afaik geen 5.1 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-06 19:05
heb dice player ook en die geeft wel geluid maar beeld stotterd ivm trage wifi denk ik. heb het idee dat mynet het encode oid en dice niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bongholio schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:51:
[...]

Diceplayer doet wonderen (kan ook via netwerk/samba browsen en afspelen). De stock player speelt afaik geen 5.1 etc.
Dice geeft hier sinds de laatste update juist geen geluid meer. Mxplayer doet het hier nu beter (op het geluidssymbooltje klikken en kiezen voor software decoding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
Dice player biedt sinds de laatste update ook de mogelijkheid om het geluid extra hard te zetten. Net zoals bij VLC op de desktop. Heb het geprobeerd bij een film waarbij het volume al goed was en het werkt zeker. Natuurlijk wordt het geluid er niet bepaald mooier op. Ik hoop dat dat met oortjes beter klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdeertwegh
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 12:12
Zojuist de GPS Extention Kit ontvangen en meteen uitgeprobeerd! Waar voorheen de GPS niets deed (bijv. met Google Navigatie) pikt de tablet nu gelijk sattelieten op en kan ik vloeiend navigeren in de auto (i.c.m. Wifi-hotspot via HTC Sensation).

Wat mij echter wel gelijk opviel bij het monteren van de Extension Kit was dat hij best ver uitsteekt en het geen schoonheidsprijs verdient. Echter mogen we denk ik tevreden zijn met deze oplossing. Zelf verwacht ik de Extention Kit niet vaak te gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://i212.photobucket.com/albums/cc109/renevandeneertwegh/DSC06034.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i212.photobucket.com/albums/cc109/renevandeneertwegh/DSC06035.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i212.photobucket.com/albums/cc109/renevandeneertwegh/DSC06036.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i212.photobucket.com/albums/cc109/renevandeneertwegh/DSC06037.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door renevdeertwegh op 26-04-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Laatst online: 08:56

Rhapsody

In Metal We Trust

Weet je nog wanneer je die kit hebt aangevraagd?

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdeertwegh
Rhapsody schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:53:
Weet je nog wanneer je die kit hebt aangevraagd?
Dit was op 17 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09 08:53
Ik heb hem ook zojuist ontvangen via TNT Express. Verrast dat het zo snel was.
Ook 17 april aangevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
Gtoniser schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:02:
Ik heb hem ook zojuist ontvangen via TNT Express. Verrast dat het zo snel was.
Ook 17 april aangevraagd
Ik had hem al eerder aangevraagd, maar nog niets ontvangen. We wachten geduldig af.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Was er voordat gps kit ontving iets veranderd aan jullie status en welke kleur hebben jullie

Ik heb de mijne, champagne kleur, de 16de aangevraagd maar bij staat er nog steeds aanvraag wordt verwerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdeertwegh
baco101 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:06:
Was er voordat gps kit ontving iets veranderd aan jullie status en welke kleur hebben jullie

Ik heb de mijne, maar champagne kleur, maar de 16de aangevraagd maar bij staat er nog steeds aanvraag wordt verwerkt
Ik heb hem zojuist ontvangen maar bij mij staat nog steeds de melding ''uw aanmelding wordt verwerkt''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
Mocht iemand problemen hebben met de site, dan is die van mij wel beschikbaar.

Vind hem namelijk veel te groot voor praktisch gebruik, zeker met m'n case.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Kreeg je de kit met de post of met een bezorg dienst

Edit stom niet goed gelezen zie nu tnt express

[ Voor 32% gewijzigd door baco101 op 26-04-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
Ik zie ook de melding "Your application is currently being processed" staan op de site, dus er verandert niets aan voor verzending.

Edit: de units worden trouwens verzonden uit Emmen

[ Voor 17% gewijzigd door Gtoniser op 26-04-2012 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdeertwegh
baco101 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:10:

Jup, grote vrachtwagen voor iets wat makkelijk door de brievenbus past...

[ Voor 4% gewijzigd door renevdeertwegh op 26-04-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
renevdeertwegh schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:15:
renevdeertweghsage=38119369,noline]baco101 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:10[/message]:[/b]

[/quote]

Jup, grote vrachtwagen voor iets wat makkelijk door de brievenbus past...
Misschien had die grote vrachtwagen wel alle kits bij zich, maar moest je ervoor tekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
baco101 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:10:

Bezorging met TNT Express.

Mocht wat kosten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
renevdeertwegh schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:42:
Zojuist de GPS Extention Kit ontvangen en meteen uitgeprobeerd! Waar voorheen de GPS niets deed (bijv. met Google Navigatie) pikt de tablet nu gelijk sattelieten op en kan ik vloeiend navigeren in de auto (i.c.m. Wifi-hotspot via HTC Sensation).

Wat mij echter wel gelijk opviel bij het monteren van de Extension Kit was dat hij best ver uitsteekt en het geen schoonheidsprijs verdient. Echter mogen we denk ik tevreden zijn met deze oplossing. Zelf verwacht ik de Extention Kit niet vaak te gebruiken.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Zo, dat is wel moeilijk lelijk met die stickers in je schermruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
De stickers kunnen er vrij simpel vanaf zonder sporen achter te laten.

Om de een of andere schakelt mijn prime zich nu ineens uit nu ik dat ding erin stop :P

Edit: hij heeft wel erg snel een fix nu met de module

[ Voor 15% gewijzigd door Gtoniser op 26-04-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook hier de dongle ontvangen (grey).. werkt naar behoren !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Volgens mij zijn alle dongle die nu zijn geleverd gray en ik heb gold/champagne ik hoop niet dat die veel later komen in de us worden dacht ik ook alleen maar gray geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het TNT busje is ook in België langsgeweest.

Vanavond eens testen

R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:47

mucuracat

YES

Ik ook besteld... wachten maar..

Ondertussen ShareGPS op mijn android phone gezet.
En BleuGps4Droid op tablet. En googlemaps had fix via gps telefoon..

Zie:

http://www.androidtablets...hone-gps-your-tablet.html

en een ander manier, nog niet geprobeerd.

http://www.slatedroid.com...ia-wifi-tether-tethergps/

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Staat er op de vrachtbrief bij de dongle een referentie, wil dit weten om te kijken of ik het via de site van tnt kan traceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baco101 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:50:
Staat er op de vrachtbrief bij de dongle een referentie, wil dit weten om te kijken of ik het via de site van tnt kan traceren
Alleen referentie nr
Straks eens op tnt site kijken. Was ook niet thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08-2022
XBOXCenturion schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:09:
Mocht iemand problemen hebben met de site, dan is die van mij wel beschikbaar.

Vind hem namelijk veel te groot voor praktisch gebruik, zeker met m'n case.
Als je code nog beschikbaar is zou je deze dan via dm willen doorzenden aub ben namelijk van plan ook een tfp te komen en wil nog zeker zijn van zo'n dongle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Laatst online: 07:31
Ik heb een probleem met de app diceplayer (ad) i.c.m. de prime.
Ik kijk graag een serie / filmpje in de trein, met diceplayer. Ideaal daarbij dat mijn dock van de prime als ''tablet stand'' dient. Wanneer ik moet overstappen pauzeer ik de playback, en klap ik de prime dicht.

Wanneer ik na mijn overstap de prime open klap, zie ik netjes diceplayer in pauze.
Wanneer ik nu echter (dus paar seconden na openklappen) de pauze weghaal en weer verder wil kijken, crasht mijn tablet ALTIJD :(. De audio loopt nog 1-2 seconden door en er worden nog 2 á 3 frames weergegeven voor de tablet blijft hangen en hij reboot.

Is er iemand die ook diceplayer gebruikt en hetzelfde heeft? Of mogelijk kan testen of hij er ook last van heeft? Een factory reset heeft niets geholpen.

specifieke specs:
TF prime 32gb + dock,
Diceplayer Ad.
Film speelt vanaf MicroSD, dus niet internal storage.

Ik zou het enigszins snappen als de film vanaf de SD kwam, mijn dock(ik neem aan dat iedereen dit heeft) doet het na openklappen van de prime 1-2 seconden niet, omdat de tablet hem a.h.w. opnieuw moet herkennen. Maar de MicroSD zit in de tablet zelf, dus dat kan het niet zijn.

Is er iemand die dit probleem herkent/ een oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Heb mijn GPS extension ook de 17e aangevraagd, maar nog niks ontvangen of gehoord, ben benieuwd...

[ Voor 18% gewijzigd door .Sjoerd op 26-04-2012 23:40 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrRobin schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:03:
Ik heb een probleem met de app diceplayer (ad) i.c.m. de prime.
Ik kijk graag een serie / filmpje in de trein, met diceplayer. Ideaal daarbij dat mijn dock van de prime als ''tablet stand'' dient. Wanneer ik moet overstappen pauzeer ik de playback, en klap ik de prime dicht.

Wanneer ik na mijn overstap de prime open klap, zie ik netjes diceplayer in pauze.
Wanneer ik nu echter (dus paar seconden na openklappen) de pauze weghaal en weer verder wil kijken, crasht mijn tablet ALTIJD :(. De audio loopt nog 1-2 seconden door en er worden nog 2 á 3 frames weergegeven voor de tablet blijft hangen en hij reboot.

Is er iemand die ook diceplayer gebruikt en hetzelfde heeft? Of mogelijk kan testen of hij er ook last van heeft? Een factory reset heeft niets geholpen.

specifieke specs:
TF prime 32gb + dock,
Diceplayer Ad.
Film speelt vanaf MicroSD, dus niet internal storage.

Ik zou het enigszins snappen als de film vanaf de SD kwam, mijn dock(ik neem aan dat iedereen dit heeft) doet het na openklappen van de prime 1-2 seconden niet, omdat de tablet hem a.h.w. opnieuw moet herkennen. Maar de MicroSD zit in de tablet zelf, dus dat kan het niet zijn.

Is er iemand die dit probleem herkent/ een oplossing heeft?
hier precies hetzelfde met dice. net getest. met mx player geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Omdat mijn TF101 in de koffie gedreven heeft (in een tas met een kapotte thermosfles) ben ik overgestapt op de prime.

Een heerlijk licht geval, en iets smoother. Verder merk ik eigenlijk niet gek veel verschil. Behalve met de accu. Op de TF 101 haalde ik met gemak de 16 uur, hier een uur of 13. Ook de manier om de energie te gebruiken is anders. op de TF 101 was het eerst de dockaccu ontladen tot 3 procent en dan de tabletaccu pas aanspreken. Ik heb het idee dat dat minder energie kost. Iemand enig idee of ik ergens de keuze daarvoor kan maken, of welke ROM dat doet, of welke ROM sowieso een betere accuduur heeft? Ik gebruikte op de TF 101 Revolver Rom en was daar erg tevreden over.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Zijn er ook mensen die een goudkleurige prime hebben en hun gps dongle hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:38:
[...]

hier precies hetzelfde met dice. net getest. met mx player geen probleem.
Heb hier ook hetzelfde probleem. Dice is een stuk slechter geworden met de laatste update op de prime. Op mijn Xperia S is die juist weer beter geworden (ik begin nu de fragmentatie in Android te merken). Maar overstappen op MX is dus de oplossing, BS schijnt ook wel goed te zijn.
Pagina: 1 ... 48 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]